Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag over de gevoelige zoom toets aan de linker kant, kan je deze ook instellen om over je pagina te scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe je ervoor kan zorgen dat als je in een game F2 of F3 drukt of F11 dat niet die programma's erdoorheen komen (word, excel, control panel). Gek genoeg werkt F1 ingame wel maar de rest niet. Heb hier nooit eerder problemen mee gehad maar moest net setpoint vanwege een fout herinstalleren en nu krijg ik dit.

Edit: Laat maar ik besefte opeens dat de F mode toets uitstond. |:( Was niet meer wakker gisteravond. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Update 7: het (nieuwe) setje lag ongebruikt in de kast nadat ik mijn g15 had gekocht. Het setje dus maar eens aangesloten op mijn (nieuwe) pc op het werk (standaard HP/compaq).

Resultaat: vreselijk :( Echt, ik had beter moeten weten, maar dezelfde problemen opnieuw.

Netjes via voorgeschreven wijze geinstalleerd. Tobo en muis werkten, alleen BT stick was niet correct geinstalleerd (icoon blijft rood). In apparaatbeheer wel BT bus enumerator, maar het apparaat wireless bluetooth hub oid ontbreekt. Komt er ook echt niet bij, ook niet na verwijdering widcomm software of een installatie van de MS BT stack. Echt 2 hele avonden aan besteed, maar lukt niet. Grrr. |:( Jammer, want dan kan mijn gsm niet gebruikt worden om adressen te syncen.

Ok, laat maar dacht ik. Per slot van rekeing werkt het setje en zelfde de knoppen zijn via setpoint instelbaar. Vreemd, maar het werkt. 8)7

Ja dus, zolang het duurt. Ben je even afwezig en kom je terug, dan werkt geheid tobo of muis niet. Reconnecten werkt niet (BT device ontbreekt immers). Dus moet je achter je bureau kruipen en stick eruit halen en weer terug doen. Meestal werkt het dan weer (even).

Echt, ik vind dit dus echt heel slecht van Logitech. Het spul werkt gewoon niet. :r Ik heb nu 3 verschillende combi's op 3 verschillende PC's getest en overal waren problemen (zie mijn post's hierboven). Terugbrengen kan niet, enkel een vervangend exemplaar (dat dan ook niet werkt). Ik heb gewoon het gevoel €150 in de zee te hebben gegooid en das niet leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door dirkjesdirk op 10-03-2006 23:47 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week mijn set verkocht en een mx3100 gekocht, ik werd helemaal simpel van die lagg en de dubblele toetsaanslagen, als ook de connectie problemen.

BT is leuk voor telefoons etc maar niet voor HID's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al tijden op een vervangende USB-stick. Met name het 'muizen' is bij mij een drama. Regelmatig ben ik ook aan het reconnecten en dat soort geintjes.
Indien Logitech de problemen niet kan verhelpen, gaat mijn hele set retour. Ik zal dan, indien noodzakelijk, refereren aan dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een envelop uit Zwitserland gearriveerd. Inhoud:
- Brief vervangingsprocedure voor de Logitech mini-ontvanger voor Bluetooth
- SetPoint 2.46c CD-ROM (identiek aan de versie die bij het pakket zat)
- Bluetooth Dongle LZ608AA (oude was versie LZ539AA)

Uiteraard de procedure gevolgd en direct SetPoint v2.47.864 geinstalleerd. Alles heeft even aardig gewerkt, maar inmiddels heb ik weer last van de stroperige muiscursor gehad.

Voor de liefhebbers de inhoud van de brief:
Vervangingsprocedure

Volg zorgvuldig de onderstaande aanwijzingen:
1. Verwijder Logitech SetPoint-software via het menu Start, Configuratiescherm, Software.
2. Wanneer SetPoint verwijderd is, wordt u gevraagd weer op te starten. Klik op 'Ja'.
3. Verwijder de © WIDCOMM Bluetooth-software via het menu Start, Configuratiescherm, Software. Als dit programma niet op uw systeem geïnstalleerd is, gaat u door naar stap 6.
4. Wanneer WIDCOMM Bluetooth verwijderd is, wordt u gevraagd weer op te starten. Klik op 'Ja'.
5. Hierna ontkoppelt u de oude USB-miniontvanger van de USB-poort en gooit u hem weg.
6. Sluit de nieuwe mini-ontvanger op de USB-poort van uw computer aan.
7. Wacht even tot uw systeem de nieuwe mini-ontvanger opgesomd heeft.
8. Daarna doet u het volgende:
• 1) Druk eerst op de rode knop Connect aan de onderkant van de muis en dan 2) op die van de ontvanger. Verifieer dat de muis aangesloten is.
• 1) Druk eerst op de rode knop Connect aan de onderkant van het toetsenbord en dan 2) op die van de ontvanger. Verifieer dat het toetsenbord aangesloten is.
• Alleen voor de diNovo Desktop! 1) Druk eerst op de rode knop Connect aan de onderkant van de MediaPad en dan 2) op die van de ontvanger. Verifieer dat de MediaPad aangesloten is.
9. Installeer de Logitech SetPoint-software via de meegeleverde CD-ROM
10. Wanneer SetPoint geïnstalleerd is, wordt u gevraagd weer op te starten. Klik op 'Voltooien'.
11. Nadat u de computer opnieuw gestart hebt, volgt u de wizard Logitech-verbinding om uw apparaten weer te starten.
12. Gefeliciteerd; u bent klaar!
N.B.: Controleer regelmatig op webupdates. Open de Logitech SetPoint-software, klik op de tab Extra en vervolgens op *. Klik dan op de knop Nu controleren....
EDIT:
Ik ga zo maar zonder SetPoint software testen. Anders is het wat mij betreft over.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Ik heb deze set ook gekocht vanmiddag en ik heb ook een probleem. Als ik bijvoorbeeld in Itunes ofzo een muziekje afspeel dan zie ik dat op me lcdschermpje met vertraging. Zelfs de tijd loopt niet mee alleen het balkje. Logitech ge-mailt maar nog niks terug gehad. Widcomm-drivers gebruiken of gewoon standaard MS, het mag niet baten. Ook een reinstall van Setpoint niet. Mischien iemand hier een oplossing voor?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een HTCP MCE systeem kopen, en ik zat er aan te denken om de officiele remote control te kopen van Windows en het speciale MCE toetsenbord van microsoft, nou zijn de meeste mensen negatief over het MCE toetsenbord.. is dit dan een goed alternatief (zeker omdat ik nog een nieuwe muis nodig heb), of zijn er goedkopere alternatieven? aangezien ik geen uber-gamer ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:28:
Ik heb deze set ook gekocht vanmiddag en ik heb ook een probleem. Als ik bijvoorbeeld in Itunes ofzo een muziekje afspeel dan zie ik dat op me lcdschermpje met vertraging. Zelfs de tijd loopt niet mee alleen het balkje. Logitech ge-mailt maar nog niks terug gehad. Widcomm-drivers gebruiken of gewoon standaard MS, het mag niet baten. Ook een reinstall van Setpoint niet. Mischien iemand hier een oplossing voor?
Welke USB-stick versie heb jij?

Bij mij loopt niet alleen het schermpje achter, maar ook met name de muis. Zonder de Setpoint software lagt de muis sporadisch, echter niet minder hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Op me stick staat het volgende: M/N C-UV35, P/N 831406-1000 en me PiD is LZ543AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:21:
http://www.logitech.com/i...CRID=2158,CONTENTID=10776

pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX5000

inhoud:
• MX™ 5000 keyboard for Bluetooth®
• MX™ 1000 Laser mouse for Bluetooth®

enzovoorts...

ik ben nu dus op zoek naar een goede draadloze desktopsetje... en was eerst op zoek naar een MX3100 maar deze ziet er leuk uit, net als de G15... waarover al een topic loopt.

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm

iemand ervaringen met 1 van de 2 modellen? graag gebruikerservaringen of meningen in dit topic :D
Ik heb zelf een MX3100 en bevalt mij prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier een ander tobo kan aanraden in tegenstelling tot het officiele microsoft MCE tobo, die zuigt schijnt :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:18:
Op me stick staat het volgende: M/N C-UV35, P/N 831406-1000 en me PiD is LZ543AA.
Had je trouwens ook de laatste SetPoint-versie geinstalleerd (SetPoint v2.47.864)? Daarnaast nog verdere ontdekkingen gedaan?
Ik kon je systeemspecs niet vinden, maar wellicht kan je even naar die van mij kijken om te vergelijken of het bijvoorbeeld een platformspecifiek issue betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik ben nu zover dat BT icoon rood is geworden en de het Widcomm config panel klaagt dat er geen BT hardware is gevonden. Evengoed werkt setpoint wel. Een clean install lost niets op, of nu widcomm of de MS BT stack wordt gebruikt

Ook de random disconnects blijven en zijn superirritant :( Meestal helpt het verwijderen en weer opnieuw inpluggen van de stick (steeds weer achter de PC kruipen) wel, maar soms niet. Dat connect knopje heeft dan geen enkele zin. Enige oplossing is dan: PC uit, tobo en muis uit. PC aan, direct daarna op connectknoppen drukken en hopen dat er connectie komt.Zeer vermoeiend allemaal. :O

Eigenlijk te zot voor woorden voor zo'n premium set. Ik heb al enkele mensen afgeraden de set te kopen, terwijl ik normaal erg te spreken be over (de support van) Logitech.

Ik begreep dat logitech dit draadje ook volgen. Ik hoop dan ook dat iemand van logitech hierop wil reageren.

[ Voor 14% gewijzigd door dirkjesdirk op 26-03-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:25:
[...]

Had je trouwens ook de laatste SetPoint-versie geinstalleerd (SetPoint v2.47.864)? Daarnaast nog verdere ontdekkingen gedaan?
Ik kon je systeemspecs niet vinden, maar wellicht kan je even naar die van mij kijken om te vergelijken of het bijvoorbeeld een platformspecifiek issue betreft.
Ik heb een MSI 6701 mobo, P4 2.66 ghz S478 processor, MSI Geforce 6600GT 128 mb AGP graka, Zalman ZM-400B-APS voeding, een Hauppauge PVR MCE 500 TVkaart, Samsung ML-1610 en HP PSC 2115 printers, Medion analoog beeldscherm, Seagate ST3120023A , een Linksys WMP54G netwerkkaartje, een ingebouwde kaartleesunit (tis een Medion pc de MD8000), een LG DVDRAM GSA4160B dvdbrander en een LG GCE-8525B cdbrander. En de MX5000 dan ;) . Ik heb ook de laatste Setpoint geinstalleerd en ik heb nog iets opgemerkt: Toen ik muziek gewoon een uurtje aan het luisteren was en niks op het toetsenbord deed (ik was schoonmaken) kreeg ik op een gegeven moment Logitech MX5000 op het schermpje te staan (hetzelfde als je de batterijen eruit haalt en ze weer terugstopt en het toetsenbord aanzet). Toen ik ff iets typte in Word ging die weer naar normaal (tijd e.d.).

Update: Ik heb een nieuw setje gekregen maar ik het nog steeds hetzelfde probleem. Ook als ik hem op een andere pc installeer heb ik hetzelfde.

Update 2: Ik heb Logitech gebeld en ik moest eens een clean boot doen. Heb ik gedaan probleem bleef nog. Ik hun bellen, moest ik een ogenblik geduld hebben. Ze hadden er zelf een gestest, maar hun hadden het ook. Het schijnt te horen zeggen ze 8)7 . Hebben jullie dit verschijnsel ook?
Filmpje: http://rapidshare.de/files/16565490/Video_1.avi.html

[ Voor 25% gewijzigd door pretpik op 28-03-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een fraai fenomeen wat je daar ondervindt. Met Winamp had ik dit concrete probleem niet. Wel uiteraard alle ongemakken van het gebruik van de SetPoint software om wat op het scherm te toveren. Daar is nog wel wat voor verbetering vatbaar bij Logitech.
Vandaag overigens wel weer opnieuw kennis gemaakt met een andere vervelende ervaring: toetsenbord bleef hangen op de "z". Dit ondanks dat de toets uiteraard niet was ingedrukt. Nadat ik het toetsenbord opnieuw had ingeschakeld kreeg ik geen verbinding. Hij was wel gestopt met 'typen'. Onder het bureau kruipen en op de knop van de stick drukken deed wonderen.
Om over dat display te spreken: ook de zomertijd zou weleens gesynct mogen worden. Hoogstwaarschijnlijk heb ik daar de SetPoint software voor nodig.

Met die muis zit ik nog het meest te knoeien. Vooral lekker als je zit te Photoshoppen en een lijn probeert te trekken. Enige relatie met systeembelasting of iets dergelijks heb ik niet kunnen ontdekken.
Die nieuwe stick is tot heden in mijn perceptie een mislukte placebische (nieuw Nederlands) ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik heb nu weer problemen met repeating keys (vooral na standby). Mijn oude tip hierbij werkt niet (meer). Zie hierboven.

Ik heb zin om deze set het raam uit te smijten. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Heeft iemand een idee hoe je die irritante muis vertraging wegkrijgt? Soms lijkt het wel een gewone bal muis (dat ding voor optisch ;) )

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de late reactie

In het begin werkte het wel lekker allemaal... maar eigenlijk ben ik er ook niet over te spreken..
Ik heb dit set nou een paar weken, welke problemen heb ik?

- Muis vertraging
- Toetsenbord vertraging
- Disconnects muis / toetsenbord

Voor mij staat logitech zeker aan de top, alleen is dit zeker wel een dikke domper.
Op de zaak kopen we daarom ook geen logitech bluetooth set's meer. En zijn we wat voorzichtiger met het nieuwste van het nieuwste uitproberen aan de logitech kant.

Hopelijk komt logitech snel met een oplossing, ik vind het ook erg veel geld voor een set die niet z'n werk doet.

Mijn usb stick: LZ544AA

Als ik scherm meldingen uitzet, heb ik minder last van vertragingen. Maar helemaal weg zijn ze dus niet!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist stond mijn cursor vast: de relatie tussen het bewegen van de muis in verhouding tot de cursor was vrij betrekkelijk geworden. Wat dat betreft biedt Logitech dan ook een fantastische bijdrage aan het doorbreken van de dagelijkse sleur.
Oplossing van probleem: aan- en uitschakelaar. Als ik de SetPoint nog zou gebruiken had ik een van de muisknoppen als resetknop geconfigureerd :P

Overigens voor de liefhebbers:
- PIDtoetsenbord: MC546SZ
- PIDmuis: LZ539A8

Ik bemerkte dat op de forums van Logitech eveneens getergde gebruikers van de MX5000-set te vinden zijn. Wellicht dat daar nog interessante informatie is op te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het op z'n lekkerst als ik:

Widecom drivers installeer, alles werkend krijgen. Dan wildcom verwijderen via configuratiescherm/software

Maar alsnog vertraging en verbrekingen om de zoveel tijd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond ik net weer lekker te goochelen met die set. Na een reboot wilde de gehele set - muis en toetsenbord - niet meer. Tenminste; er werd geen verbinding opgezet.
Nu ben ik inmiddels al geconditioneerd door Logitech. Dus ik voelde mijn Pavlov reactie al opkomen: onder het bureau kruipen en op die rooie knop van die stick drukken. Had dit keer echter geen effect. Ook hielp niet: nog een reboot, stick van USB-poort veranderen, nog een reboot, weer een nieuwe USB-poort proberen.
Op een gegeven moment genereerde ik een soort ritmisch geklik van de knop op de stick, de muis en het toetsenbord. En ja hoor: verbinding! Ongelofelijk, ik kon inloggen op mijn windows account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnegekomen :-).

In het begin had ik wat problemen met de installatie en het connecten met de USB-hub. Elke keer als ik de muis op de oplader zette en hem vervolgens wilde gaan gebruiken, dan deed ie het weer eens niet :S, heel vaag. Daarna maar weer eens alles gedeinstalleerd en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd. Rare installatie trouwens :S, duurt ook nog eens vet lang :(. Maargoed, hij doet het nu perfect. Echt een fijne toetsenboed / muis. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
trouwems, valt me wel op dat het setje opzich in de BIOS en dos etc goed werkt. Het probleem is gewoon de software.
SetPoint vreet elke keer als je naar volgende liedje ofzo gaat gewoon 100% CPU kracht. Sinds mijn X2 heb ik eigenlijk niets meer te klagen >:)

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2022

BlueByte

Toxic hypoxic

Ik had ook het probleem van disconnections en het uren bezig zijn om te connecten. Maar ik heb nu mijn USB en BlueTooth zo gezet dat ze niet uit gezet worden om stroom te besparen en heb voor als nog geen problemen meer! Mischien daqt dit wat voor jullie is!!

vr gr BB

No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
BlueByte schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:41:
Ik had ook het probleem van disconnections en het uren bezig zijn om te connecten. Maar ik heb nu mijn USB en BlueTooth zo gezet dat ze niet uit gezet worden om stroom te besparen en heb voor als nog geen problemen meer! Mischien daqt dit wat voor jullie is!!

vr gr BB
Hielp idd wel iets, maar niet tegen het SPONTAAN wegvallen van de verbinding terwijl je gewoon op de pc aan het werk bent. Ik blijft het ongeloofelijk vinden. De ritmische knoppendans die broodjekipkorn beschrijft is erg kerkenbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu als ik muziek luister, dan zie je in het display welk nummer je afspeelt. Weet iemand hoe je dat kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik wordt ook gek van die dubbele aanslagen ...stroopmuis etc.

Gezamelijke klacht naar Logitech een keer ???

Dit kan toch echt niet. !!!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Tranzy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:51:

Ik doe mee!!!!

En ik heb echt mijn toetsenboord het raam uit gesmeten!!

Excuus voor de taal, maar de MX5000 is gewoon een KUT product.

Ik zit sinds 2 dagen nu op mn gratis vaio toetsenboordje te rammen en ik wacht op respons van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:
Nu als ik muziek luister, dan zie je in het display welk nummer je afspeelt. Weet iemand hoe je dat kan uitschakelen?
Je zult even in de SetPoint onder het tabblad van het keyboard moeten zoeken. Of, SetPoint software verwijderen en wachten op een eventuele nieuwe verbeterde versie. Ik kreeg die meldingen van nieuwe mail pas op mijn keyboard binnen, als ik ze al via Outlook had gelezen.
Tranzy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:51:

Dat lijkt mij zondermeer een goed idee. Ik heb die set nu op 3 verscheidene Windows XP-systemen gehangen. Op alle dezelfde symptonen, kortweg een drama voor de gebruiker. Wel wil ik hem nog op mijn Linux-bak aansluiten om te kijken hoe hij daarop functioneert.
Ik was al begonnen een lijstje op te stellen met de verscheidene problemen en de frequentie van optreden. Helaas is daar nog niet zoveel van gekomen: elke keer dat ik eigenlijk even mijn lijstje zou moeten bijwerken zit ik onder mijn bureau.
the raptor schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:56:
[...]

Ik doe mee!!!!

En ik heb echt mijn toetsenboord het raam uit gesmeten!!

Excuus voor de taal, maar de MX5000 is gewoon een KUT product.

Ik zit sinds 2 dagen nu op mn gratis vaio toetsenboordje te rammen en ik wacht op respons van Logitech.
Je wacht op respons? Dus je hebt per e-mail contact opgenomen? Of hebben ze een en ander in beraad genomen? Ik kan overigens niet anders zeggen dat ik altijd keurig te woord ben gestaan door de helpdesk. Het is alleen zo frustrerend dat er zo'n breed scala aan problemen is. Het setje ziet er trouwens wel redelijk uit. Ik zal hem alleen afraden aan de mensen die met regelmaat gebruik maken van hun toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
[b]Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:45:[/b/]
[...]

Je wacht op respons? Dus je hebt per e-mail contact opgenomen? Of hebben ze een en ander in beraad genomen? Ik kan overigens niet anders zeggen dat ik altijd keurig te woord ben gestaan door de helpdesk. Het is alleen zo frustrerend dat er zo'n breed scala aan problemen is. Het setje ziet er trouwens wel redelijk uit. Ik zal hem alleen afraden aan de mensen die met regelmaat gebruik maken van hun toetsenbord en muis.
Ik heb meerdere malen contact gehad met de locale PC boer. Deze zei uiteindelijk dat ik logitech moest contacten.
Ik heb vorige week donderdag een nette klacht gestuurd naar logitech.
Ik benadruk daar ook bij, en nu ook even in dit topicje, ik heb heel veel spullen van logitech, en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Dit is voor het eeerst dat ik problemen heb, maar dan gelijk een paar voor 1 product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Logitech is heel netjes in de afhandeling. De oplader van mijn Desktop MX werkte niet meer, hebben ze me eerst een nieuwe oplader gestuurd en toen dat niet hielp een compleet nieuwe set. De opvolger met lasermuis, omdat de oude set niet meer leverbaar was.

Ik hoefde alleen maar even de plugjes er af te knippen en die samen met het batterijklepje naar Finland ofzo te sturen :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Misschien moeten we het doen net als dat Z-5500 "plopjes" probleem wat ik in dit forum wel eens voorbij heb zien komen.

Wie voelt zich geroepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn hier mijns inziens ook niet Logitech aan het afzijken.
Wel worden er ervaringen gedeeld over het product MX5000. En laten we reeel zijn: ondanks dat men zo vriendelijk is geweest een nieuwe stick toe te sturen, houden de problemen aan. En niet alleen bij mij.
Daarnaast is er toch een product op de markt gezet wat klaarblijkelijk in een significant aantal situaties niet optimaal functioneert.
Ik vind het knap dat Logitech zo'n grote groep loyale klanten heeft, maar laat dat niet van invloed zijn op de invidiuele beoordeling van dit specifieke product. Hopelijk zie ik spoedig gelegenheid contact op te nemen met Logitech. Wellicht hebben zij nieuwe / andere suggesties om mij een blije klant te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik denk idd dat we massaal een klacht moeten indienen.
Ook ik heb veel Logitech spul, en eigenlijk nooit klachten gehad. Nu wel en het is niet een maandagmorgenexemplaar. Ik heb al twee sets en 3 sticks op 3 pc's geprobeerd en steeds problemen.
Ik vind dat Logitech met een oplossing moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik heb hier genoeg aan Logitech spul staan. En hoewel ik heel erg tevreden ben over de support van Logitech vind ik dat er toch wel een permanente oplossing moet gaan komen voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Ik heb zojuist de Logitech software er af gehaald en alle basis funkties werken nu als een zonnetje. Ik heb eindelijk weer een muis en een toetsenbord.

upd.

Software van de site gedownload bij sofware van een ander toetsenboard. <2.47> en geinstaleerd. Ik heb de upate service nog niet aan maar voor als nog werkt het perfect zonder vertragingen etc. Bijna eng!!

grtz

BB

upd.

Alles werkt nog steeds zonder haperingen computer paar keer herstart. Wat opvalt is dat alleen de algemene drivers van Logitech voor BT HID. Verder kan ik mijn BT niet activeren voor andere apparaten. Maar alles werk nu wel als een zonnetje.

grtz

BB

[ Voor 71% gewijzigd door BlueByte op 13-04-2006 00:42 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Tranzy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:23:
Ik heb hier genoeg aan Logitech spul staan. En hoewel ik heel erg tevreden ben over de support van Logitech vind ik dat er toch wel een permanente oplossing moet gaan komen voor dit probleem.
We hebben dus allemaal goede ervaringen met overig Logitech spul, maar absoluut niet tevreden over deze MX5000.
Zo in zo hoef ik het setje eigenlijk niet meer. Irritatie zit zo hoog, en het vertrouwen erin is eigenlijk ook weg.

Heeft er iemand een site o.i.d. waar plaats is voor een soort petitie teken mogelijkheid cq. contactmogelijkheid om eenvoudig mensen te laten meedoen?
(ik heb bijzonder weinig tijd v.w. afstudeerproject)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik zit dus met hetzelfde probleem ... alleen heb ik mijn werk en gezin. Maar voel wel wat voor een grote actie naar Logitech toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Goede morgen allemaal.

Alles werkt hier nog steeds als een zonnetje. Kan iemand ook proberen om de logitech software te deinstaleren en dan de software met de algemene HID compliant drivers te instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
BlueByte schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:02:
Goede morgen allemaal.

Alles werkt hier nog steeds als een zonnetje. Kan iemand ook proberen om de logitech software te deinstaleren en dan de software met de algemene HID compliant drivers te instaleren?
Ik heb al vaak software geinsaleerd/deinstaleerd.

en ik wacht nogsteeds, al voor een week op antwoord van logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Ik heb de logitech software van mijn systeem gehaald en de WIDCOMM software laten zitten. Alles werkte toen alleen werkte de extra knoppen op het keyboard niet. Alleen de BLuetooth bus emulator is nog geinstalleerd onder Bluetooth en de Logitech Hid compliant keyboard en muis. Toen heb ik de setpoint software van http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=10226 gedownload en nu doet alles het als een trein! Het werkt zoals het moet werken. geen vertragingen etc etc. Er is dus wel een manier om het te laten werken maar wat precies het verschil maakt is nog niet duidelijk. Zijn het de drivers, is het de software???

grtz

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueByte schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:47:
Ik heb de logitech software van mijn systeem gehaald en de WIDCOMM software laten zitten. Alles werkte toen alleen werkte de extra knoppen op het keyboard niet. Alleen de BLuetooth bus emulator is nog geinstalleerd onder Bluetooth en de Logitech Hid compliant keyboard en muis. Toen heb ik de setpoint software van http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=10226 gedownload en nu doet alles het als een trein! Het werkt zoals het moet werken. geen vertragingen etc etc. Er is dus wel een manier om het te laten werken maar wat precies het verschil maakt is nog niet duidelijk. Zijn het de drivers, is het de software???

grtz

BB
Het fraaie van de Logitech USB-stick is dat hij zich in eerste instatie voordoet als USB-hub. Voor het systeem hangen er dus een USB-toetsbord en muis aan. Ik vermoed dat "de rode knop" een soort auto-pair functie initieert. Er dient immers uiteindelijk een verbinding over Bluetooth te worden opgezet. Dat maakt, dat bijvoorbeeld in je BIOS je gewoon gebruik kunt maken van deze set. Wat dat betreft vind ik het dan ook een heel fraai product.
Uiteraard kun je ook softwarematig gebruik maken van de Bluetooth-functionaliteiten. Daarvoor heb je de WIDCOMM-software nodig. Uiteraard dien je in Windows dan ook softwarematig de hardware te koppelen aan de stick.
Het lijkt erop dat je enkele van de WIDCOMM-drivers nog op je systeem hebt staan. De Bluetooth Bus Emulator staat immers in je apparaatbeheer. Dat je muis en toetsenbord als HID-items in apparaatbeheer staat wekt bij mij de gedachte op dat die in de ogen van het systeem via de 'USB-hub' zijn aangesloten. Of maken die dan geen gebruik van de standaard Microsoft-drivers?

Nu ben ik verbaasd dat je problemen zijn verholpen. Ik - en velen met mij - maken eveneens gebruik van de standaard Microsoft-drivers. Het gezelschap waar ik me onder bevind is echter van mening dat de huidige Logitech SetPoint Software versie (2.47.864) toch zeer zeker geen positieve bijdrage levert aan de de functionaliteiten van de set. Het is wel een nieuwe versie dan die standaard met de CD wordt geleverd. Ik geloof dat er in deze versie ook inderdaad problemen met de Bluetooth-producten van Logitech verholpen zouden moeten zijn.

Edit: foutje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik lees nogal wat over problemen met vanalles en nog wat. Ik heb geen draadloos tobo maar wel de MX1000, en daar heb ik nog nooit gezeik mee gehad, derin prikken en klaar.
Extra driver install om wat meer te kunnen (knoppen toewijzen etc).
Geen lag, geen tijdelijke non0activity, helemaal niets, 100% prima.
Verschil is natuurlijk wel dat ik niet de Blue tooth versie heb. En als ik dit zo alles lees ga ik echt never nooit een blue tooth setje kopen, althans, voorlopig niet.
Een ding is voor mij wel zeker, ik blijf bij Logitech, de rest heeft pech.

Is dit probleem alleen bij de BT dingetjes ???
Ik heb wel zin in een di Novo sethe namelijk, maar dan ga ik dus echt niet BT.

[ Voor 11% gewijzigd door gabiballetje op 13-04-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderwijl op de FTP-server van Logitech nieuwe SetPoint software gevonden v2.60.590. Die staat sinds 12-4-2006 op de server. Vers van de pers dus :-)

Logitech SetPoint v2.60.590 English
Logitech SetPoint v2.60.590 Nederlands

Deze uiteraard geinstalleerd. Veel heb ik niet te verliezen. Herstarten was noodzakelijk. Helaas opnieuw op het fenomeen gestuit dat mijn toetsenbord, ondanks een "Connected :-)"-bericht, niets met mijn input doet. Onder het bureau kruipen dus.
De software lijkt weinig verandert. De interface van het display lijkt aangepast. De frequentie van het update-interval lijkt te zijn aangepast (verloop nummer) en ook alleen de eindtijd wordt in beeld gebracht. Het switchen van nummer veroorzaakt onverhopt een vertraging van de ingevoerde karakters.

Gedurende het typen van dit bericht blijft de "h"-hangen. Gelukkig zijn de INPUT-fields redelijk rekbaar. Tijd om onder het bureau te kruipen dus. Ik ga mijn computer straks OP mijn bureau zetten. Echt jongens, Logitech beinvloed zelfs mijn humeur en woninginrichting :P
Die software gaat er trouwens weer af: die muis beweegt al helemaal als een malloot over het scherm.

In deze forumpost wordt beweerd dat het allemaal aan de stick ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Ik heb inmiddels wat lopen spelen met verschillende versies Widcomdrivers. De situatie is als volgt. Logitech software is geinstalleerd en werkt gewoon op de set zoals het zou moeten. Ik kan geen spullen over de BlueTooth aansluiten omdat het systeem geen BlueTooth-HUB ziet. Ik denk ook dat Het verhaal van de USB stick als hub of als muis/keyb. aardig klopt. Ik heb het vermoeden dat het probleem bij de Widcomdrivers ligt!
upd
De BlueTooth hub staat als generic usb hub ingesteld! ??

[ Voor 7% gewijzigd door BlueByte op 14-04-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook gewoon van plan dit toetsenbord het raam uit te smijten! En hij kapt er echt gewoon op de belangrijkste momenten, alsof het toetsenbord het ruikt!!!

Nee serieus.. ik heb er 150 euro voor betaald, en dit vind ik gewoon simpel weggegooid geld. Dit toetsenbord heb ik gekocht omdat ik dan mijn MSI bluetooth stickje niet meer nodig zou hebben voor m'n telefoon. Nou, bekijk het maar.. m'n telefoon kan ik dus niet via het logitech stickje paren met de pc, terwijl dit wel zou moeten kunnen..

Verder vind ik logitech producten van erg hoge kwaliteit, maar dit product gooit deze mening wel een beetje een dal in!

Ik ben ook wel in voor een actie bij logitech.. Wil iemand het telefoonnummer posten van de helpdesk van logitech? Ik zit echt met gebakken peren nu met dit toetsenbord / muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische helpdesk: 010-2438898
zie ook http://www.logitech.com/i...contact/NL/EN,regionid=73

Ik gok dat ze suggeren een nieuwe dongle toe te sturen.
Volgende week moet ik ook maar ergens een gaatje vrij maken. Bij de helpdesk ben ik altijd netjes tewoord gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik ga komende week terug met mijn setje en kijk of meneer mediamarkt mij mn geld wil terug geven. Anders ben ik zeker voor een soort "Z-5500 actie" >:)

Ik vind het best raar. Ik heb nooit problemen gehad met logitech spullen, maar de laatste tijd hoor je het best veel... Plopjes, stroop muizen, enz. :X
(dit geld zeker niet voor alle producten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Ik heb ook die plopjes, maar daar stoor ik me niet zo aan eigenlijk.

Ik heb uitgevonden dat als ik mijn muis 20 centimeter naar voren verplaats, ik fatsoenlijk kan muizen. Heel frapant want eerder was dit nooit nodig en er ligt niets in de weg.

Ik heb deze opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/6206/pict03449yv.jpg

Als ik mijn muis dus aan de rand van het bureau leg -> stroop-effect, verschuif ik hem naar mijn monitor -> weg stroop-effect

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik dacht eraan ook deze set te kopen, maar als ik al deze reacties zie, dan denk ik dat ik het maar niet doe. Een gezamelijke actie naar Logitech is, denk ik, het beste dat jullie kunnen doen. Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Logitech, dit vind ik dus erg raar...

Ik heb net nog even bij Logitech gekeken en er zijn gewoon geen andere leuke en mooie desktopsets behalve de MX5000. De DiNovo is wel cool, maar erg duur en een laptoptoetsenbord typt toch ietsje minder fijn dan gewone toetsen. De spullen van Microsoft zien er ook niet mooi uit, evenals de spullen van de meeste andere merken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Als je je Bluetooth dongle instaleert als generic usb Hub is er "niets aan de hand", maar je kunt dan helaas geen gebruik meer maken van de BT functionaliteit. Met de Logitech software geinstalleerd zal alles werken zoals het "Zou" moeten. Helaas heb je dan geen BT conectiviteit met andere apparaten. Het probleem ligt bij de WIDCOMM drivers. Hier in wordt de USB BT stick nog niet ondersteund. Pid_0b02 athans. voor verdere info: http://www.planetamd64.co...php?showtopic=12641&st=40
Mischien ook handig om wat in de BTWUSB.inf te gaan spelen!!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Het merkwaardige is dat bij mij al tijden in divecemanager staat Microsoft enumerator for bluetooth, terwijl de Bluetooth wireless hub gewoon ontbreekt. Zowel bij microsoft als ook bij de widdcomm stack.
Ik heb dus geen BT functionaliteit (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Dat komt omdat alles in HID compiant mode draait. Hoe ze dat hebben geregeld is mij ook nog steeds een raadsel!
Maar als je de stick als USB HUB gebruikt heb ik geen problemen meer. Hoe zit dat met de rest?

grtz

[ Voor 32% gewijzigd door BlueByte op 19-04-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:39:
Ik ben ook gewoon van plan dit toetsenbord het raam uit te smijten! En hij kapt er echt gewoon op de belangrijkste momenten, alsof het toetsenbord het ruikt!!!

Nee serieus.. ik heb er 150 euro voor betaald, en dit vind ik gewoon simpel weggegooid geld. Dit toetsenbord heb ik gekocht omdat ik dan mijn MSI bluetooth stickje niet meer nodig zou hebben voor m'n telefoon. Nou, bekijk het maar.. m'n telefoon kan ik dus niet via het logitech stickje paren met de pc, terwijl dit wel zou moeten kunnen..

Verder vind ik logitech producten van erg hoge kwaliteit, maar dit product gooit deze mening wel een beetje een dal in!

Ik ben ook wel in voor een actie bij logitech.. Wil iemand het telefoonnummer posten van de helpdesk van logitech? Ik zit echt met gebakken peren nu met dit toetsenbord / muis.
Ik denk dat die problemen ook niet te wijten zijn aan slechte set up.

Zoals op de vorige pagina ook staat, stroop effect als de pc onder het bureau staat, maar als de pc een stukje naar voren staat is het weg.

laat maar weten wat ze ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Tijntje

Hello?!

Ook ik ben de wanhoop nabij. Ik ben de set echt stront beu. Ik gebruik de muis eigenlijk al niet eens meer en heb nu een G5 (die ik eigenlijk alleen had voor het gamen) voor het dagelijks gebruik.
Ik begrijp ook niet dat Logitech hier niet meer aan doet. Het lijkt echt voornamelijk aan de software te liggen.
Wat mij trouwens opvalt is dat ik bij het typen voornamelijk dubbele letters krijg als ik een tijdje niet getypt heb. Als ik dan begin typt hij de eerste letter dubbel. Meer mensen met die ervaring?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Hoe staat de usb stick in je device mannager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueByte schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:49:
Hoe staat de usb stick in je device mannager?
He BlueByte, volgens mij heeft iedereen al met die drivers aan zitten rommelen. Dus blijkbaar levert het niet voor iedereen een oplossing op. Toch vraag ik me af waarom jij een positieve uitzondering bent. Kan je je systeemspecs eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Wellicht wat enthousiast maar hier is zo goed als alles!!

SiSoftware Sandra

System
Host Name : BBYTE
User : *****

Processor
Model : 2x AMD Athlon(TM) XP
Speed : 1.40GHz (0.50GHz to 2.00GHz)
Model Number : 1811 (estimated)
Performance Rating : PR4068 (estimated)
Cores per Processor : 1 Unit(s)
Threads per Core : 1 Unit(s)
Type : Mobile
Internal Data Cache : 64kB Synchronous, Write-Back, 2-way set, 64 byte line size
L2 On-board Cache : 512kB ECC Synchronous, Write-Back, 16-way set, 64 byte line size

Mainboard
Bus(es) : AGP PCI IMB USB FireWire/1394 i2c/SMBus
MP Support : 2 Processor(s)
MP APIC : Yes
System BIOS : Award Software, Inc. ASUS A7M266-D ACPI BIOS Revision 1011 Beta 003
System : System Manufacturer System Name
Mainboard : ASUSTeK Computer INC. A7M266-D
Total Memory : 1GB DDR-SDRAM

Chipset 1
Model : Advanced Micro Devices (AMD) AMD-762 CPU to PCI Bridge (SMP Chipset)
Front Side Bus Speed : 2x 100MHz (200MHz data rate)
Total Memory : 1GB DDR-SDRAM
Memory Bus Speed : 2x 100MHz (200MHz data rate)

Video System
Monitor/Panel : Plug and Play Monitor
Adapter : NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (Microsoft Corporation)
Imaging Device : ICatch VI PC CAMERA

Physical Storage Devices
Removable Drive : Floppy disk drive
Hard Disk : Promise 2+0 Stripe/RAID0 SCSI Disk Device (75GB)
Hard Disk : IC25N020 ATMR04-0 USB Device
CD-ROM/DVD : LITE-ON LTR-32123S (CD 230X Rd, 32X Wr)
CD-ROM/DVD : LITEON DVD-ROM LTD163 (CD 48X Rd) (DVD 6X Rd)

Logical Storage Devices
1.44MB 3.5" (A:) : N/A
Hard Disk (C:) : 20GB (10GB, 52% Free Space) (NTFS)
Applications (D:) : 55GB (9.2GB, 17% Free Space) (NTFS)
CD-ROM/DVD (E:) : N/A
CD-ROM/DVD (F:) : N/A
Hard Disk (G:) : 19GB (2.8GB, 15% Free Space) (NTFS)

Peripherals
USB Controller/Hub : VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controller
USB Controller/Hub : VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controller
USB Controller/Hub : VIA USB Enhanced Host Controller
USB Controller/Hub : USB Root Hub
USB Controller/Hub : Generic USB Hub
USB Controller/Hub : Generic USB Hub
USB Controller/Hub : USB Mass Storage Device
FireWire/1394 Controller/Hub : OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller
Keyboard : Logitech HID-Compliant Keyboard
Mouse : Logitech HID-compliant Bluetooth Mouse
Human Interface : HID-compliant consumer control device
Human Interface : HID-compliant device
Human Interface : USB Human Interface Device
Human Interface : USB Human Interface Device

MultiMedia Device(s)
Device : Creative SB Audigy 2 (WDM)
Device : Creative Game Port

Printers and Faxes
Model : Microsoft Office Document Image Writer
Model : hp psc 1200 series

Power Management
AC Line Status : On-Line

Operating System(s)
Windows System : Microsoft Windows XP/2002 Professional (Win32 x86) 5.01.2600 (Service Pack 2)

Network Services
Adapter : Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Performance Tips
Warning 100 : Large memory sizes should be made of Registered/Buffered memory.
Tip 2546 : Large memory modules should be ECC/Parity.
Tip 2 : Double-click tip or press Enter while a tip is selected for more information about the tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg even naar je specs omdat ik bij de helpdesk hoorde vallen dat de nForce-chipsets problemen zouden kunnen hebben in combinatie met deze set. nForce 2 zou zelfs in het geheel niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Oke, Ik heb een nforce 4 chipset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van mijn problemen had de helpdesk mij toegezegd een nieuwe muis toe te sturen. Dat zou echter twee weken duren, omdat hij nog niet leverbaar was. Maar wat schetste mijn verbazing: vandaag reeds de nieuwe muis ontvangen. Niet alleen te onderscheiden van mijn huidige muis aan het licht weggesleten Logitech logo, ook het PID was hoger. Te noemen: LZ603A8 in plaats van de oude LZ539A8.
Hij staat nu in de lader: ik houd jullie up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:48:
Naar aanleiding van mijn problemen had de helpdesk mij toegezegd een nieuwe muis toe te sturen. Dat zou echter twee weken duren, omdat hij nog niet leverbaar was. Maar wat schetste mijn verbazing: vandaag reeds de nieuwe muis ontvangen. Niet alleen te onderscheiden van mijn huidige muis aan het licht weggesleten Logitech logo, ook het PID was hoger. Te noemen: LZ603A8 in plaats van de oude LZ539A8.
Hij staat nu in de lader: ik houd jullie up-to-date!
Heb jij geen last van happerend toetsenbord? En werkt de muis nu wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijntje schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:29:
[...]

Heb jij geen last van happerend toetsenbord? En werkt de muis nu wel goed?
De muis heeft tot heden PERFECT gewerkt. Ik wacht uiteraard nog even af, maar het lijkt erop dat de problemen met het muizen zijn verholpen.
Wat betreft het keyboard: die werkt nog niet op een acceptabel niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe slechts eenmaal gemerkt dat de muis niet bewoog op de wijze die normalitair het geval zou zijn. Hetgeen zondermeer in schel contrast staat met de muis die nu in mij kast ligt uit te puffen.
Daarnaast tweemaal last gehad van stilstaande cursor (linker- en rechtermuisknop wel actief). De 'rode knop' op de muis zelf bood beide malen soelaas, wat ik in ieder geval tot een plezieriger ervaring beschouwing dan achter mijn computer de USB-stick opnieuw te laten penetreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Tijntje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:23:
Ook ik ben de wanhoop nabij. Ik ben de set echt stront beu. I...
Wat mij trouwens opvalt is dat ik bij het typen voornamelijk dubbele letters krijg als ik een tijdje niet getypt heb. Als ik dan begin typt hij de eerste letter dubbel. Meer mensen met die ervaring?
Ja, heb ik ook last van, maar ben daar al helemaal aan gewend geraakt. Gebruik de set nog wel, zonder BT uitbreiding en met de ontvanger op het bureau zodat ik em snel er even in een uit kan trekken. Lost 9 van de 10 keer een lockup op. B)

Maar idd., een pokke product. :/ Iemand al een voorstel om een gezamelijke klacht in te dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
BlueByte schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:25:
Dat komt omdat alles in HID compiant mode draait. Hoe ze dat hebben geregeld is mij ook nog steeds een raadsel!
Maar als je de stick als USB HUB gebruikt heb ik geen problemen meer. Hoe zit dat met de rest?
Ja, maar dat lukt dus niet. Wordt gewoon niet als USB HUB meer herkend. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:13
Ik ben ook in het bezit van een MX5000 desktop, en wilde mijn ervaringen hier ook ff kwijt. Last van installatieproblemen, "dubbele tekens", en lag. De lag is voornamelijk erg vervelend, zo niet verschrikkelijk irritant :P Hiervoor heb ik met Logitech gebeld, en ze hebben mij een extensiekabel toegestuurd. Dit hielp, maar af en toe wil mijn toestenbord een aanslag vasthouden, en dan voor een minuut lang 8)7 Ik kan dan niets, alleen wachten. Weer gebeld, en na het noemen hiervan wordt er een nieuwe dongle opgestuurd. Het verbaasde me hoe snel de medewerker dit toezegde eerlijk gezegd. Aan de service ligt het in elk geval niet.

Ook heb ik vandaag een nieuwe setpointversie met de automatische updatefunctie binnengehaald, wat volgens mij een update van de widcommdrivers was. Hierna problemen met het connecten van mijn tobo, muis was wel gelijk ok.
Voor de liefhebbers:
Control Centre versie: 2.47.864
Stuurprogrammaversie: 2.60.601
Dongle-PID: LZ539AA

Overigens tikt en muist het setje heerlijk. Ik had hiervoor een Desktop MX, maar vooral de muis van dit setje bevalt stukken beter. Ik hoop dan ook dat de problemen met een nieuwe dongle opgelost zullen zijn, anders moet ik wat anders gaan verzinnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Mijn set is net opgestuurd naar de leverancier van Mediamarkt... :(

Voor 4 weken (8>

Als hij terug komt en er is niks verandert (ik verwacht van niet) wil ik mijn geld terug en koop ik wel een G15 met G5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb zo'n beetje dezelfde problemen als iedereen in dit draadje. (dubbele aanslag en lag)
Logitech gaat mij een nieuwe dongle opsturen, maar dit gaat wel even duren want de dongles zijn niet meer op voorraad.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01
als ik al deze berichten lees mag ik wel even in mijn handjes klappen dat mijn setje super werkt, heb de set al een tijd en eigenlijk nog nooit problemen gehad.

alleen dat touch sensitive hadden ze van mij weg mogen laten.. werkt niet echt fijn 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

-Venom- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:17:
als ik al deze berichten lees mag ik wel even in mijn handjes klappen dat mijn setje super werkt, heb de set al een tijd en eigenlijk nog nooit problemen gehad.

alleen dat touch sensitive hadden ze van mij weg mogen laten.. werkt niet echt fijn 8)7 8)7
Lucky Bastard. (8> :z

Raar eigeniljk dat er toch setjes zijn die wel goed functioneren :? Of zou het gewoon aan de opstelling van deapparatuur liggen?

Dat laatste lijkt me heel erg raar gezien dat (volgens mij) niet het disconecten verklaart. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die nieuwe SetPoint 2.60 drivers met WIDCOMM-stack geïnstalleerd. Het lijkt wel of ze de standaard vertraging tussen elke letter hebben verhoogd: dan merk je lag zeker minder |:-(.

Tijdens het typen van dit berichtje stond mijn muiscursor weer eens vast (linker- en rechtermuisknop werkt dan wel). Ik heb dus nog niet eens een halve dag die Logitech software op mijn pc, of ik kan alweer onder mijn bureau kruipen. Ik word hier zo strontziek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een cadeautje van Logitech op koninginnedag.
Ik trof zojuist deze melding aan:

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/2750/logitechkhalmainprocess0sa.gif

Die software gaat er weer af ;-(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 22:38 . Reden: niets bijzonders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Net ff gebeld met logitech, want ik ben net een dag werk aan een website kwijt doordat de backspace bleef hangen :(

Ik heb voorheen al een "upgrade setje" gekregen waar dus gewoon een nieuwe ontvanger bij zit.
Dit loste mijn problemen niet op en krijg nu een "extension cable". Zij zeiden at het kwam door het magnetisch veld van de computer. Allemaal leuk en aardig, maar als het nog niet doet hebben ze me gezegd dat ik met het toetsenbord en muis terug moest gaan naarde verkoper en daar het omruilen onder vermelding van de garantie. We zullen het dus wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57

blaatschaaap

schaap

ik heb dit toetsenbord vandaag gekocht, nog nergens problemen mee :) nu had ik alleen wat vraagjes over het toetsenbord, op de website van logitech staat dat er een batterij indicator op het toetsenbord zit, zit deze in het lcd? ik kan geen indictator vinden namenlijk.. verder lijkt het op hun website alsof het media touch sensitive stukje detachable is maar dat schijnt het ook niet te zijn :/ of heb ik t nou fout?

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k0ewl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:33:
Net ff gebeld met logitech, want ik ben net een dag werk aan een website kwijt doordat de backspace bleef hangen :(

Ik heb voorheen al een "upgrade setje" gekregen waar dus gewoon een nieuwe ontvanger bij zit.
Dit loste mijn problemen niet op en krijg nu een "extension cable". Zij zeiden at het kwam door het magnetisch veld van de computer. Allemaal leuk en aardig, maar als het nog niet doet hebben ze me gezegd dat ik met het toetsenbord en muis terug moest gaan naarde verkoper en daar het omruilen onder vermelding van de garantie. We zullen het dus wel zien.
Nadat ik de verbeterde muis had ontvangen, zinspeelde ik bij de helpdesk eveneens naar een nieuw toetsenbord. Die scheen er echter niet te zijn. Er zouden geen problemen met het toetsenbord bekend zijn. Ondanks dat de medewerker voor de problemen (dubbel teken, toetsen die blijven 'hangen', lag, extreem veel lag bij gebruik SetPoint software) geen oplossing kon bieden. Toen maar besloten af te wachten tot de SetPoint software voor Bluetooth. Die heb ik inmiddels zonder succes uitgeprobeerd.
blaatschaaap schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:45:
ik heb dit toetsenbord vandaag gekocht, nog nergens problemen mee :) nu had ik alleen wat vraagjes over het toetsenbord, op de website van logitech staat dat er een batterij indicator op het toetsenbord zit, zit deze in het lcd? ik kan geen indictator vinden namenlijk.. verder lijkt het op hun website alsof het media touch sensitive stukje detachable is maar dat schijnt het ook niet te zijn :/ of heb ik t nou fout?
Fijn dat het goed werkt. Toch even de vraag wat voor pc je hebt (processor, moederbord) en wat de PID's van de set zijn (dongle, toetsenbord en muis).

In de SetPoint software (inmiddels 2.60) vind je voor het toetsenbord een indicator. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat deze ook op het display zou verschijnen, want dat impliceert de tekst van de productomschrijving toch overduidelijk.
Een te ontkoppelen Bluetooth-afstandbediening zou natuurlijk te gek zijn, maar helaas: dat is niet het geval. Ook daar is de productomschrijving discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap

blaatschaaap

schaap

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:59:
[...]

Nadat ik de verbeterde muis had ontvangen, zinspeelde ik bij de helpdesk eveneens naar een nieuw toetsenbord. Die scheen er echter niet te zijn. Er zouden geen problemen met het toetsenbord bekend zijn. Ondanks dat de medewerker voor de problemen (dubbel teken, toetsen die blijven 'hangen', lag, extreem veel lag bij gebruik SetPoint software) geen oplossing kon bieden. Toen maar besloten af te wachten tot de SetPoint software voor Bluetooth. Die heb ik inmiddels zonder succes uitgeprobeerd.

[...]

Fijn dat het goed werkt. Toch even de vraag wat voor pc je hebt (processor, moederbord) en wat de PID's van de set zijn (dongle, toetsenbord en muis).

In de SetPoint software (inmiddels 2.60) vind je voor het toetsenbord een indicator. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat deze ook op het display zou verschijnen, want dat impliceert de tekst van de productomschrijving toch overduidelijk.
Een te ontkoppelen Bluetooth-afstandbediening zou natuurlijk te gek zijn, maar helaas: dat is niet het geval. Ook daar is de productomschrijving discutabel.
cpu: amd athlon xp 3000+
moederbord: gigabyte GA-7N400 pro 2

PID toetsenbord: MC546SZ
PID muis: LZ539A8

dongle is dat het oplaadstation of de connector die in de usb poort moet?

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga denk ik voor de mx3000

vooral de batterij tijd van een half jaar vind ik tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

blaatschaaap schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:08:
[...]

cpu: amd athlon xp 3000+
moederbord: gigabyte GA-7N400 pro 2

PID toetsenbord: MC546SZ
PID muis: LZ539A8

dongle is dat het oplaadstation of de connector die in de usb poort moet?
Dat is die connector sie je in je usb station doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek dat blaatschaaap een prima werkende set heeft in combinatie met een op nForce2-gebaseerd moederbord. Daar zei de helpdesk eerder nog over dat dat pertinent niet zou werken :-S
Blaatschaaap: je hebt de oude muis. De nieuwe serie begint met LZ603**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap

blaatschaaap

schaap

PID van dongle is LZ539AA
net ff opgezocht.

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:11:
ik ga denk ik voor de mx3000

vooral de batterij tijd van een half jaar vind ik tof
Half jaar is erg optimistisch volgens mij. Bij fatsoenlijk gebruik red je dit echt niet. Batterijtijd mag van mij zelfs gewoon enkele dagen zijn, als er maar een laadstation bij zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap

blaatschaaap

schaap

ah bah, daar zijn de eerste problemen al :/
gisteravond heb ik 3 keer op het connect knopje van mn toetsenbord moeten drukken.
soms blijft er een knop hangen en blijf ik gewoon vooruit lopen etc etc wat extreem irritant is als ik ergens precies langs moet lopen in een game en t vervolgens verneuk voor mn medespelers door een bug in mn toetsenbord :/
verder zit het probleem echt alleen bij het toetsenbord, de muis doet het perfect.

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:13
blaatschaaap schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:47:
ah bah, daar zijn de eerste problemen al :/
gisteravond heb ik 3 keer op het connect knopje van mn toetsenbord moeten drukken.
soms blijft er een knop hangen en blijf ik gewoon vooruit lopen etc etc wat extreem irritant is als ik ergens precies langs moet lopen in een game en t vervolgens verneuk voor mn medespelers door een bug in mn toetsenbord :/
verder zit het probleem echt alleen bij het toetsenbord, de muis doet het perfect.
Die problemen heb ik ook, alsof er een toets blijft hangen. Soms voor een minuut lang 8)7 Ook de muis had last van lag.
Extensiekabel leverde niet zoveel op, er is nu een nieuwe dongle opgestuurd, welke het probleem moet verhelpen.... Ik denk dat jij ook ff moet bellen met Logitech Support :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _THoMaS_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik heb sinds 3 weken ook een MX5000 Desktopset. In het begin had ik ook veel last van lag. Wat mij toen is opgevallen is dat als ik last van lag had en ik keek naar de verbonden bluetooth apparaten, dan stond er geen naam vermeld bij de muis. Als ik daarna de comp herstartte, dan verscheen de naam van de muis MX1000 wel bij het apparaat... en was de lag verdwenen. Hierdoor denk ik toch dat de "lag bug" aan de drivers van Logitech te wijten is. BTW maak ik gebruik van het standaard Bluetooth device van mijn notebook.

[ Voor 9% gewijzigd door _THoMaS_ op 18-05-2006 22:57 . Reden: Geen dongle ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:21:
http://www.logitech.com/i...CRID=2158,CONTENTID=10776

pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX5000

inhoud:
• MX™ 5000 keyboard for Bluetooth®
• MX™ 1000 Laser mouse for Bluetooth®

enzovoorts...

ik ben nu dus op zoek naar een goede draadloze desktopsetje... en was eerst op zoek naar een MX3100 maar deze ziet er leuk uit, net als de G15... waarover al een topic loopt.

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm

iemand ervaringen met 1 van de 2 modellen? graag gebruikerservaringen of meningen in dit topic :D
Ja ik heb de G15! net 2 weken! Echt een super toetsenbord!!!!
Vooral dat scherm is wel fet en die verlichte toetsen.
Maar jij zei dat je draadloos zocht. Dit toetsenbord is niet draadloos maar zekers te weten wel aan te raden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

A_A_R schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:14:
[...]

Die problemen heb ik ook, alsof er een toets blijft hangen. Soms voor een minuut lang 8)7 Ook de muis had last van lag.
Extensiekabel leverde niet zoveel op, er is nu een nieuwe dongle opgestuurd, welke het probleem moet verhelpen.... Ik denk dat jij ook ff moet bellen met Logitech Support :P
Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwe dongle ontvangen, en dit leverde bij mij niets op.
De muis leid z'n eigen leven en de eerste aanslag op het toetsenbord staat er weer dubbel of de letter blijft hangen. :(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte

BlueByte

Toxic hypoxic

Ik heb inmiddels een nieuw systeem. Nforce 4 sli. Tot dusver geen problemen. Ik kan ook met het setje de bios in etc.. Alleen de eerste toetsaanslag wekt het toetsenboard en dan doet ie het gewoon goed. Ik denk dus niet dat het aan de chipset kan liggen. PID:LZ543AA Logitech software is wel al een keer blijven hangen tijdens het afsluiten van mijn pc maar dit had geen invloed op de performance van het setje.

groeten,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijntje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:23:
Ook ik ben de wanhoop nabij. Ik ben de set echt stront beu. Ik gebruik de muis eigenlijk al niet eens meer en heb nu een G5 (die ik eigenlijk alleen had voor het gamen) voor het dagelijks gebruik.
Ik begrijp ook niet dat Logitech hier niet meer aan doet. Het lijkt echt voornamelijk aan de software te liggen.
jep heb ik ook, net als alle andere hier omschreven problemen

tenminste... voor ik die nieuwste software er op gezet heb, de stroopmuis is een stuk minder. het blijven repeteeren van het toetsenbord is zo goed als weg. maar die dubbele eerste toets zit er nog steeds (ik adviseer de sitemakers om ook wwww.domein.com in de dns op te nemen. het is mijn al tig keer gebeurd dat ik daar probeerde te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja.

na dat de nieuwe setpoint software update (inc bt driver update) gedaan heb, kan ik geen gebruik meer maken van mijn BT GPS, mijn Nokia telefoon en mijn PDA hij ziet ze nog wel maar ze hebben geen services meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Wellicht ten overvloede, maar ik heb, na het lezen van deze topic, tóch de desktopset van Logitech gekocht. En het is echt complete bagger. Alle problemen hierboven beschreven ook gehad. Het bereik van het toetsenbord kwam niet verder dan een kleine 3 meter. Dat gaat vandaag dus nog allemaal terug naar de winkel.

M'n vraag is nu, weet iemand of er een goed werkende bluetooth desktopset bestaat? Of in ieder geval een desktopset die een bereik heeft van zeker een dikke 5 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Ik heb van de week de laatste update via logitech binnen gekregen van de setpoint drivers.
Het lijkt nu redelijk te gaan. Hoe zijn de ervaringen van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijntje schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:45:
Ik heb van de week de laatste update via logitech binnen gekregen van de setpoint drivers.
Het lijkt nu redelijk te gaan. Hoe zijn de ervaringen van de rest.
Laatste update? Is dat software versie 2.60.606?
Hoe heb je deze geinstalleerd? Met of zonder Bluetooth-mikmak?
Tenslotte heb je het over 'redelijk'. Wat gaat er bij jou goed, niet-goed, beter en slechter?

Mijn muis lijkt last te hebben van het warme weer, want de laatste dagen gaat hij weer met regelmaat zelf op pad. Toetsenbord is nog steeds drama. Ik weet 100% zeker dat alle eigenaren van dit toetsenbord deze versie van nu.nl kennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de dubbele letter aanslag en een toetsenbord dat af en toe disconnect kan ik nog leven, maar die muis die doet het bij mij dan een dag prima en dan de dag erna begint het af en toe te stropen. Dat is mijn inziens echt het irritantste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die nu meer problemen hebben met het toetsenbord nu het warmer weer is. Ik heb de hele tijd last van dat alles dat in mijn display blijft hangen, niet normaal meer. Plus daarbij dat het toetsenbord nog eens vrij slecht reageerd op het moment. Ben benieuwd of het toeval is of dat meerderen er last meehebben.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik heb ook wat vreemde zaken meegemaakt met dit setje.
Heb het geinstalleerd bij een klant waar het op het eerste gezicht goed lijkt te werken. Na het weekend een telefoontje dat er niet mee te werken was. Ik ben langs geweest en heb gekeken, en idd er was niet mee te werken.
De afstand was misschien iets meer dan een meter tussen de muis en tobo en de dongle. Nu heb ik het ding op het werk, en ik merk niets van vertragingen en uitvallen, terwijl ik het bij hem wel merkte.

Erg eigenaardig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16
iemand dit setje al geprobeerd met setpoint 3.01?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:28:
iemand dit setje al geprobeerd met setpoint 3.01?
Volgens de Logitech website zijn we voor deze set nog bij v2.60.606 Bluetooth. Uiteraard heb ik een poging gewaagd met v3, maar dat was noch een succes noch een verbetering.

Deze set is iedereen gewoon met klem af te raden.

Laatst bleef de 'Backspace'-toets voor de grap even hangen, waarmee in no-time 1500 regels code van mijn scherm waren verdwenen. Gelukkig heeft Dreamweaver een goede 'Undo'-functie, anders had ik die hele set waarschijnlijk het raam uitgedonderd.

Die dongle staat weer pontificaal het aanzicht van mijn tower te verneuken, omdat je dan makkelijker bij die rode knoppies kan komen als de muis weer eens vast staat op mijn scherm (muisknoppen doen het dan nog wel).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 15:16 . Reden: linkfix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16
Zucht, en hebben die verlengsnoertjes bij sommigen wel geholpen? (lijkt me niet, maar toch ff proberen)

Hoe kan zo'n duur product nu zoveel problemen opleveren?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste