Logitech MX5000 Desktopset met display en lasermuis

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 15.252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.logitech.com/i...CRID=2158,CONTENTID=10776

pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX5000

inhoud:
• MX™ 5000 keyboard for Bluetooth®
• MX™ 1000 Laser mouse for Bluetooth®

enzovoorts...

ik ben nu dus op zoek naar een goede draadloze desktopsetje... en was eerst op zoek naar een MX3100 maar deze ziet er leuk uit, net als de G15... waarover al een topic loopt.

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm

iemand ervaringen met 1 van de 2 modellen? graag gebruikerservaringen of meningen in dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Lijkt me niet het geld waard...zo'n LCD bied slachte magere informatie wat je doorgaans ook op je beeldscherm hebt en het zuipt je batterij leeg....als je al een aardig set hebt.. zou ik ut niet doen... zit je echter op een sweex kb te typen is het ut overwegen waard.....

En laten we eerlijk wezen: touch-sensitive (media)keys hebben we al jaaaaaaaaren

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een COMPAQ tobo met snoer en een Logitech BJ69 optische muis met eveneens een snoer, dus ik ga er wel op vooruit, maar dat van display leegtrekken zit wel wat in... maar het lijkt me dat ze daar wel over na gedacht hebben?

ik wil gwoon een draadloze tobo plus muis en het lijkt me leuk om gelijk op een coole tobo en muis over te stappen. maar ja, de keus is te ruim zie ik, zo heb je Logitech MX300, MX500,MX700, MX3000, MX3100, G15, MX5000. (andere merken hoef ik niet..)

ben al aan het rondlezen/rondkijken...

pluspunt van Bluetooth is de hogere refreshrate dus daar kijk ik ook een beetje naar...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:52:
ik heb momenteel een COMPAQ tobo met snoer en een Logitech BJ69 optische muis met eveneens een snoer, dus ik ga er wel op vooruit, maar dat van display leegtrekken zit wel wat in... maar het lijkt me dat ze daar wel over na gedacht hebben?

ik wil gwoon een draadloze tobo plus muis en het lijkt me leuk om gelijk op een coole tobo en muis over te stappen. maar ja, de keus is te ruim zie ik, zo heb je Logitech MX300, MX500,MX700, MX3000, MX3100, G15, MX5000. (andere merken hoef ik niet..)

ben al aan het rondlezen/rondkijken...

pluspunt van Bluetooth is de hogere refreshrate dus daar kijk ik ook een beetje naar...
Display leegtrekken vind ik zo'n onzin, dat valt waarschijnlijk reuze mee.. We kennen allemaal wel van die 'goedkope' kermis horloges(meer vroeger though) die t weken uithielden en ook zo'n schermpje hadden.. Oke, dit is iets anders maar zo'n scherm vreet geen batterijen. Tis geen 16m kleuren scherm oid :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gideon82 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:25:
Display leegtrekken vind ik zo'n onzin, dat valt waarschijnlijk reuze mee.. We kennen allemaal wel van die 'goedkope' kermis horloges(meer vroeger though) die t weken uithielden en ook zo'n schermpje hadden.. Oke, dit is iets anders maar zo'n scherm vreet geen batterijen. Tis geen 16m kleuren scherm oid :O
oke, wat vind je van de MX5000? ziet ie er leuk uit? mooie prijs? (want BT tobos+muis zijn duur bij mijn weten).

of vind je de G15 mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:18:
[...]

oke, wat vind je van de MX5000? ziet ie er leuk uit? mooie prijs? (want BT tobos+muis zijn duur bij mijn weten).

of vind je de G15 mooier?
gideon82 in "Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-..." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Ik ben sinds gisteren de eigenaar van de MX5000 set. Hiervoor had ik een basic logitech toetsenbordje met draad en een MX900 muis. Reden waarom ik hiervoor heb gekozen:
- het is bluetooth, en dat was een vereiste (*veel* beter bereik en ontvangst)
- de muis is beter dan mijn oude, ik wil niet zoveel geld neertellen voor een set met een mindere of zelfde (di Novo sets) muis

Ik moet zeggen, ik ben tevreden. De toetsen tikken lekker, ze zijn niet te zwaar, en de klik van de toetsen ligt ook lekker IMHO. Met betrekking tot bluetooth sets heb ik de volgende sets bekeken:
- Logitech di Novo media desktop 2
+ losse numpad (handig op schoot)
+ mooi design
- zelfde muis als mijn vorige (MX900) (is voor mij een minpunt omdat ik dezelfde muis al heb liggen, dus dit ligt bij anderen waarschijnlijk anders)
- laptop toetsenbord (voor mij is dat een minpunt, voor anderen een pluspunt)
- prijs
- Logitech MX5000:
+ lekkere toetsen
+ goede muis (MX1000)
+ prijs
- geen losse numpad
- Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth
+ prijs
- muis (naar mijn mening een mindere muis dan de MX1000)
+- toetsen heb ik geen ervaring mee

Over het LCD scherm kan ik kort zijn, hij is makkelijk als je in een spel zit en even de tijd wilt weten. Hij is ook makkelijk als je even geen rekenmachine bij de hand hebt en je computer staat uit (je kan dus zonder computer op het LCD scherm rekenen). Hij geeft ook nog eens de temperatuur weer. Meer ervaring heb ik er niet mee. Over de touch sensitive knoppen ben ik minder te spreken, ik denk dat ik die nooit zal gebruiken, en het is voor mij jammer dat die toetsen erop zitten, ik had liever gezien dat het toetsenbord wat kleiner werd. Batterijgebruik zit ik niet mee, gewoon oplaadbare batterijen met 2100 mA erin gooien, houdt het wel lang genoeg uit denk ik. Overigens gaan in dit toetsenbord 4 AA (penlite) batterijen itt de meeste andere toetsenborden, waar normaliter 2 AA of AAA batterijen in gaan.

Als je in dezelfde situatie als ik zit, en bluetooth is een vereiste, dan denk ik dat deze set een goede koop is. En voor mij is bluetooth meer dan luxe alleen, het bereik en ontvangst zul je merken als je in de woonakmer zit ipv achter een bureau. Al met al ben ik zeer te spreken over deze set.

Are there any experienced suicide bombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:20
Sinds zaterdag in he bezit van dit setje. De eerste indruk was uitstekend: een mooi toetsenbord met bijpassende muis. Alleen bij de installatie liep ik tegen behoorlijk wat problemen aan. Zo werd in eerste instantie wel de muis maar niet het toetsenbord herkent. En na wat uitproberen wel het toetsenbord maar niet de muis. Uiteindelijk bleek de oplossing te liggen in het compleet verwijderen van de setpoint software en een nieuwe install.

Sinds zondag werkt het naar behoren en ik ben erg tevreden. De toetsaanslag is uitstekend, de muis nauwkeurig en het staat bovendien ook nog eens goed bij mijn LCD.

Kortom, afgezien van wat installatieproblemen een aanrader !

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Even over de installatieproblemen, in mijn doos zat een los a4 velletje bovenop met de mededeling dat ik tijdens installatie vooral op ja moest drukken als ik werd gevraagd om naar een update op het internet te zoeken. Als jij dat velletje er niet bij had zitten is het natuurlijk wel erg slordig van Logitech, anders is het slordig van jou :)

Are there any experienced suicide bombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:30
Goeie set, gebruik hem nu 3 dagen. Niet te duur.

De problemen tijdens installatie komen volgens mij voornamelijk door de widcomm BT Software, maar als je idd de instructies precies opvolgt gaat het goed.

De muis is al veel besproken in andere topics, ik ben er tevreden mee (geen gamer).

Toetsenbord is verder goed, ziten niet al te veel "extra" knoppen op, en dat display is natuurlijk enkel een gadet (ik kan ook wel aan een notifier zien dat ik mail of een msn bericht heb, maar via de LCD is het natuurlijk net iets aardiger. overigens is de bediening van de playlist via het lcd en mediapad wel makkelijk als je aan het werk bent, maar goed dat hebben andere tb's natuurlijk ook.

Verder heb je meteen een BT hub, mocht je die nog niet hebben.

Als minpuntje viel mij op dat de afstand van muis en BT ontvanger niet te groot mag zijn, mijn PC staat zowat naast mij maar de muis ging dan toch vreemde dingen doen, ik heb de dongel nu tussen mijn schermen gelegd met een verlengkabel en dan werkt alles wel ok. (nu staat er ook een linksys WRT45G op mijn pc, die op 100% staat te zenden, dus dat zou er iets mee te maken kunnen hebben. Heb ik niet getest want nu werkt het ook :P)

Kortom, ik ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
Gelukkig zat er ook in mijn doos een los velletje met daarop de instructie om eerst de update te doen :-)

Maar even serieus. Momenteel gebruik ik de set nu een kleine week en ik ben er redelijk tevreden over. Het enige probleem dat ik heb is dat de verbinding met het toetsenbord vaak wordt verbroken, vnl als de computer uit standby komt. De verbinding kan via Setpoint weer worden opgebouwd, wat de eerste keer mislukt. Maar na het invoeren van een nieuwe securitycode werkt alles weer. Gek genoeg heb ik dit probleem met de muis nog niet gehad.

Misschien toch weer eens tijd voor een compleet nieuwe install .....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ronaldvs schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:01:
Gelukkig zat er ook in mijn doos een los velletje met daarop de instructie om eerst de update te doen :-)

Maar even serieus. Momenteel gebruik ik de set nu een kleine week en ik ben er redelijk tevreden over. Het enige probleem dat ik heb is dat de verbinding met het toetsenbord vaak wordt verbroken, vnl als de computer uit standby komt. De verbinding kan via Setpoint weer worden opgebouwd, wat de eerste keer mislukt. Maar na het invoeren van een nieuwe securitycode werkt alles weer. Gek genoeg heb ik dit probleem met de muis nog niet gehad.

Misschien toch weer eens tijd voor een compleet nieuwe install .....
Kan je niet ergens aanvinken dat de BT niet in standby modus mag gaan of zo... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik heb de set sinds gisteren en ik ben er opzich heel erg over te spreken. Ik heb alleen mega connectieproblemen. Mn toetsenbord valt om de haverklap weg (de connectie met de pc) en ook mn muis doet dan niets. Verder heb ik de bluetooth dongle ongeveer voor de set neer moeten leggen om een beetje normale verbnding met de muis te hebben. Zal dit een hardware probleem zijn of een enorme misser van Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik ben bang dat er toch iets mis is met de sets die last hebben van slecht bereik... van de Logitech website:
Draadloze Bluetooth® 2.0-technologie met SecureConnect™-technologie
De Enhanced Data Rate van Bluetooth® 2.0 is drie keer zo snel als die van vorige versies van Bluetooth®-technologie en heeft een uitgebreid bereik tot 18 meter — met vrijwel geen storing van andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
Het lijkt erop dat er meer problemen zijn met deze set. Zie onderstaande link.

http://www.dslreports.com/forum/remark,14574444

Ik hoop dat Logitech snel met een oplossing komt. In ieder geval levert de nieuwste Setpoint (2.46) geen oplossing.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Mijn ervaring: Draadloze muis is erg handig, omdat je niet door irritante korte of verwarde snoertjes wordt geplaagd. Draadloos toetsenbord niet handig, omdat die normaal toch op 1 plaats blijft liggen en alleen lege batterijen / slechte ontvangst alleen maar vervelend zijn. Hoewel, als je de ruimte op je bureau soms voor iets anders wilt gebruiken, kan het makkelijk zijn om je toetsenbord even aan de kant te leggen. Maar dit geldt dus voor elk draadloos desktop setje, niet degene die hier specifiek bedoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik heb gister contact gehad met Logitech. Die wilden eerst een USB verlengkabel opsturen.... Heb toen gezegd dat de verbinding niet alleen zwak is maar ook nog eens om de haverklap weg valt. Ze hadden hier geen antwoord op dus heb de set gister terug gebracht naar mn leverancier.... Nu wachten op een nieuwe en hopen dat de problemen wat betreft het compleet wegvallen van de verbinding opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kick*

Ik heb deze set nu ook al ruim een week thuis (in m'n andere huisje :P) staan, maar ik heb soms het probleem dat ik last heb van een lichte lag nadat het toetsenbord en de muis niet gebruikt zijn. Denk hierbij aan een minuutje of 2-3 no-use. Kan ik dit bijvijlen in de instellingen of moet ik hiermee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het setje aangeschaft heb een mx700 en nu de lasermuis mx1000. De installatie duurde wel ff. uiteindelijk werkte alles echter idd er is lag met de muis. Ik ben er nog niet achter wat t precies is maar ik speel nog WOW gewoon met mijn mx700. Daarnaast met deze lasermuis merk je dat als je em optilt en dan door de lucht terug beweegt dat tgv de "goede laser" hij nog mee beweegt (dus je pointer of in spellen je view draait mee). Het is net als of je nog op de tafel nog bezig bent. Misschien heb ik em nog niet goed door maar dat was wat me opviel. \

Keyboard doet perfect, denk alleen dat ik em niet meer als aanknop kan gebruiken omdat er geen continue stroom op die usb bluetooth hub staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft logitech ook toetsenborden met draad die verlicht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:06:
heeft logitech ook toetsenborden met draad die verlicht zijn?
G15, zie 1e post van dit draadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dacht dat daar de draadloze werd bedoeld. Is er ook eentje zonder die lcd en ander onnozelige pief paf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
licht vanuit je toetsen is ook piefpaf, en nee voor zover ik weet is er geen tobo met licht en zonder andere piefpaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Heeft er misschien nog iemand info hoe de display aan te sturen?
Voor de G-15 heb je nu al wel progjes zoals het meesterlijke LCDHype
www.lcdhype.de.vu

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik heb hem ook sinds gisteren. Installatie ging wel goed maar de muis is mijn grootste zorg. De muis blijft alle kanten op zwerver en ermee werken is lastiger dan een gewone optische muis. Over het bereik heb ik weinig te klagen.

Wat voor ondergrond gebruiken de mensen bij wie de muis het wel goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Bij wie werjt Easy synchronization trouwens goed? Bij mijn k750 geeft ie aan: not supported.
Lekker zo'n speciale knop die niet werkt met een recente mobiel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou een tijdje mee aan t werkkkkk en zoals je ziet tikken met wiiiiiiiiiiinamp aan geeft een prrrrrobleeeeeem.. bezetting Bluetooth band breedte

dit merk je ookk in spelllen. de muis doet t nu pprimaaa behoudenss dat ik de knnoppen innnnn wow niet kan gebruikeeeeen s zoooooals me mx700.

Trouwens voor die gene die een microoooosoft keyboard hadden met intellipoint software kunnen dit beter uninstallen. Bij mij deeddddd me keyboard het niet onder windows wel tijdenss het inllllloggen..

Ik was die dubbele letters nu wel zat, winamp uit en reconnect en direct geen probleem meer.

Dus nou moet ik nog iets vinden waarbij ik muziek kan luistern zonder dat deze op mijn keyboard wordt weer gegeven zodat ik geen vertraging heb.

p.m. de afstand tussen mijn bluetooth reciever en mijn keyboard is 5 cm (verlengkabeltje) De muis heeft geen last van lag met winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik krijg maandag mn geld terug voor mijn kapotte set. Aangezien ik teveel negatieve berichten hoor, durf ik het risico niet te nemen om een nieuwe set te proberen. Ik stap over op de G7 en G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De problemen die kite_doc heeft heb ik nu oon. Eeeecht heellll irrittttant.
Bovendien heb ik om d e haverklap connectie problemen.

Tot slot: bij configuratie van de widcomm5 sortware laatste tablad (hardware) staat nog steeds: "apparaatstatus: het geselecteerde apparaat werkt niet goed".

Zijn er meer mede deze problemen en die melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ja, die melding had ik ook. Verder niet echt naar gekeken omdat ik zoveel connectieproblemen had dat er niet mee te werken was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Heb een telefoontje met logitecht gepleegd: kreeg per direct per post een nieuwe dongle en een CD met setpoint 2.46c en een a4-tje met een toelichting toegestuurd.
Vanavond in het weekend eens testen of dat de problemen verhelpt :)

[ Voor 6% gewijzigd door dirkjesdirk op 09-11-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
dirkdirk schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:41:
Heb een telefoontje met logitecht gepleegd: kreeg per direct per post een nieuwe dongle en een CD met setpoint 2.46c en een a4-tje met een toelichting toegestuurd.
Vanavond eens testen of dat de problemen verhelpt :)
Ben heel erg benieuwd naar je bevindingen. Toch raar dat er zoveel problemen zijn met een top-desktop als de mx5000 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele avond klooien heb ik het weer als vanouds aan het werk, behalve die vervelende fucking lag na een lichte stand-by tijd (hier heb ik al eerder over gepost). :(

Mehh, zit er zwaar aan te denken dit ding RMA te sturen en een G5 + G15 (wanneer 'ie uitkomt) of MX3100 set te nemen. Dit is vervelend, je gaat er gewoon op letten. Mijn eerste draadloze (bluetooth) avontuur loopt zo slecht af. Bagger, en dat voor 133 euro. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:17:
Na een hele avond klooien heb ik het weer als vanouds aan het werk, behalve die vervelende fucking lag na een lichte stand-by tijd (hier heb ik al eerder over gepost). :(
:(
Die lag valt mij juist erg mee. Hiervoor had ik de MX for BT set en daar was de lag pas lang. Het viel mij op dat bij deze set dat erg meevalt. Zou kunnen liggen aan de nieuwe BT 2.0 variant.
BT apparaten gaan nu eenmaal na een tijdje in stand by, dus kwijtraken zal je die lag niet zo snel.

Heb nog geen tijd gehad om de dongle te testen. Laat uiterlijk zaterdag meer weten. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkdirk schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:48:
[...] Laat uiterlijk zaterdag meer weten. B)
Goed, ik heb heel netjes de replace procedure van Logitech gevolgd. :7
1. setpoint verwijderen
2. restart
3. widcom 5 software verwijderen
4. restart
5. BT ontvanger eruit en weggooien (niet dus)
6. nieuwe stick erin
7. speciale verbindingsprocedure
8. install setpoint 2.46c vanaf CD en widcom 5
9. restart
10. klaar

Allemaal heel braaf O-) gedaan (behalve het weggooien van de stick >:)). Staat er nog steeds die melding "apparaatstatus: het geselecteerde apparaat werkt niet goed" :/ 8)7
Nah ja, ik heb nog geen nieuwe connectieproblemen gehad of het opeens een freeze van een seconde of 10. Hoop maar dat het goed is.
In ieder geval heb ik nu een gratis extra BT 2.0 stick :9.

M'n desktop MX for Bleutooth gaat hierbij in de aanbieding. Iemand belangstelling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een vervelende hoeveelheid uren werk in m'n MX5000 is 'ie gisteren RMA gegaan. Ondertussen muis/typ ik met een G5/G15 combo. Ik hou het voortaan wel bij draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Update, ondanks de blijvende foutmelding (zie vorige post), lijken de problemen nu eindelijk opgelost.

Tijdens het surfen het volgende prachtige progje tegengekomen: Logigamer uberoptions mod: alle knoppen zijn daardoor in setpoint te modden, ook de mediapad knoppen. :9~
Heerlijk, eindelijk mijn iNav functies zodoende terug :9

Link: http://forums.logigamer.c...s=0&postorder=asc&start=0

[ Voor 12% gewijzigd door dirkjesdirk op 12-11-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
idd, dat is een mooie mod, nu ben ik alleen nog opzoek naar een programma dat ervoor zorgt dat je een plaatje of gewoon normale tekst op het LCD kan zetten.
Voor de G15 hebben ze al wel van die programma's (kijk maar in dat topic).

Ik ga vanavond als ik terug kom van mijn stage eerst even proberen om hetzelfde programmate draaien als voor de G15, hopelijk werkt het.

Heeft iemand dit misschien al geprobeerd, of heeft iemand anders een programma gevonden waarmee het kan?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week ook een MX 5000 laser dekstop aangeschaft. Ik had ook behoorlijk wat problemen met het installeren van het software en het connecten van de keyboard en mouse. Ik had erg veel last van vertragingen van de muis en de keyboard. Ik had precies dezelfde problemen als "kite_doc". Ik heb daarna logitech tech support gebeld en ze gaven een paar oplossingen. En het installeren van SP2 'hielp'. Het probleem is niet compleet verholpen, het herhalen van letters bij het tikken is verdwenen. Maar de vertraging blijft. Vooral bij het luisteren van muziek. Het probleem ligt toch echt bij de receiver.

• k0ewl
gebruik je windows media player voor het beluisteren van muziek?

check dan je task manager eens, want die kan het wel eens veroorzaken, had ik ook last van

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Nee ik gebruik winamp... Ik heb later weer gebeld en ze sturen me nu een verlengkabel op. Dit zal waarschijnlijk wel de oplossing zijn, maar ik vind het maar echt bagger. Heb express een draadlose set gehaald om de draden weg te werken nu heb ik nog kabels voor deze set nodig |:( Heb voor deze set 133,- euro voor neergelegd en dan verwacht ik ook iets wat normaal functioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het 'My bluetooth connections' icoon van de desktop af te halen is? en hoe dan natuurlijk. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:56:
Weet iemand of het 'My bluetooth connections' icoon van de desktop af te halen is? en hoe dan natuurlijk. ;)
Via Tweak UI gaat het het makkelijkst

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c10da56e96d3f0d07246a183f1d6dfcb/full.jpg

Gewoon het vinkje weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkdirk schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:27:
Update, ondanks de blijvende foutmelding (zie vorige post), lijken de problemen nu eindelijk opgelost.
Update 2: waar het aan ligt weet ik niet, maar ik heb toch weer lock-ups. KB en mouse zijnzo nu en dan (1x in half uur ofzo) gedurende 15-20 seconden totaal onbruikbaar. Ook met de nieuwe reciever. :(
Ik heb al heel wat logitech spul gehad, maar met deze set heb ik echt serieuze problemen. :|

[ Voor 4% gewijzigd door dirkjesdirk op 26-11-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Update 3: de tip al surfend tegenkwam lijkt te helpen tegen lock-ups en herhaalde letters:

1. Haal batterijen eruit. Muis uit.
2. Typ 2 minuten als een gek op je board.
3 Restart PC
4. batterijen erin
5. opnieuw aansluiten

(is een officiele tip van logitech).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
dirkdirk schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:18:
Update 3: de tip al surfend tegenkwam lijkt te helpen tegen lock-ups en herhaalde letters:

1. Haal batterijen eruit. Muis uit.
2. Typ 2 minuten als een gek op je board.
3 Restart PC
4. batterijen erin
5. opnieuw aansluiten

(is een officiele tip van logitech).
serieus _/-\o_

maarja, ben blij dat mijn setje het nu goed doet, mijn lcokups en verbindingsprobs kwamen door mijn WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
gideon82 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:25:
Het scherm niet, zijn verlichting wel ;)
Als jij met je kermis horloge 24/7 je lampje aan hebt zijn je batterijen ook in minder dan een week leeg ;)

Maar aangezine mensen dat ding bezitten: Hoe is de batterij levenduur van het keyboard?

[ Voor 11% gewijzigd door Rey Nemaattori op 30-11-2005 15:18 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Rey Nemaattori schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:13:
[...]

Het scherm niet, zijn verlichting wel ;)
Als jij met je kermis horloge 24/7 je lampje aan hebt zijn je batterijen ook in minder dan een week leeg ;)

Maar aangezine mensen dat ding bezitten: Hoe is de batterij levenduur van het keyboard?
6 maanden zegt logitech. Dat lijkt me wat veel, maar checken kan k het niet want het setje is nog maar een paar maanden op de markt.
En verlichting trekt stroom, ja, maar welke verlichting bedoel je? Alleen de MM toetsten lichten kort op als je er op drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
goed, het is tijd voor update 4 en 5

Update 4: het probleem keert steeds weer terug, tobo en muis hangen regelmatig. Ik word er simpel van. Logitech gebeld. Na lang aandringen werd er een nieuwe combo opgestuurd. Hulde! _/-\o_

Update 5: 2 dagen later stond tpg al voor de deur. Het nieuwe setje werkt tot nu toe probleemloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkdirk schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:27:
goed, het is tijd voor update 4 en 5

Update 4: het probleem keert steeds weer terug, tobo en muis hangen regelmatig. Ik word er simpel van. Logitech gebeld. Na lang aandringen werd er een nieuwe combo opgestuurd. Hulde! _/-\o_

Update 5: 2 dagen later stond tpg al voor de deur. Het nieuwe setje werkt tot nu toe probleemloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkdirk schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:27:
Update 6: ik ben het zat :( Ook de nieuw set geeft op de meest ongeregelde tijden gruwelijke connectieproblemen (volledige connectie weg, apparaten zijn ook niet opnieuw aan te sluiten). Soms helpt alleen een volledige reinstall van setpoint.

Mede gelet op diverse reviews op het internet waarin aan deze prblemen gemeld worden raad ik vooralsnog iedereeen af om die ding te kopen. Logitech heeft over het algemeen goed spul, maar dit ding is gewoon (nog) niet goed :'(

Zie verder deze reviews:
http://www.hardcoreware.net/reviews/review-312-4.htm
http://www.tweaknews.net/reviews/mx5000/index5.php
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
ik moet zeggen dat ik voorheen ook problemen had, maar ik heb er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Ik ben zo blij dat ik er meteen voor gekozen heb om mijn geld terug te vragen.... Onbegrijpelijk dat er zoveel problemen met deze set zijn. Toch heel erg zonde, ik vond vooral het toetsenbord erg prettig met veel leuke functies (vooral de temperatuur en de rekenmachine :) ) Je zou toch verwachten dat een bedrijf als Logitech haar producten eerst goed test....

• dirkjesdirk
Zo ik was het hartstikke zat en heb een G-15 gehaald. Heerlijk. :9
LCD veel beter afleesbaar (ook zonder backlight), permanent verlichte toetsen, USB hub. En van de 3x 18 G-toesten kun je er prima een paar aan Outlook, Firefox, IE en MSN toewijzen.

Nu alleen die oude MX5000 nog slijten. Tjonge wat een pokke ding. :r

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Dinovo media Desktop verkocht en met een kleine bij betaling de MX5000 gekocht.

Wat een opluchting!. Eindelijk niet meer die klote laptop toetsen. En een muis die je UIT kan doen in je tas.

Ik gebruik de MX5000 icm een iBook en een iMacG5 dus ik heb zelf niet veel aan de extra media features. (Ik ben nog aan het klooien met Controllermate, en verwacht de meeste features wel aan de praat te kunnen krijgen).

Over de muis kan ik kort zijn: 1 woord: SUPER.

Nouja, kort, toch nog even toelichting.

Hij kan uit! Mijn MX900 die bij de dinovo zat kon dit niet. Met resultaat, kom ik op college/bij een klant aan, muis leeg :P Hij paired met de interne bluetooth controller in mijn iBook, enkel kan ik dan niet volledige functionaliteit gebruiken.

Met USB-Overdrive onder OSX kan ik alle knoppen gebruiken, dus dat is verder goed.

De bluetooth dongle is ook heerlijk. Een miniscuul usb-stickie, niet meer dat lomple MX700/MX900 basis station. Wat een ellende! Bij de MX5000 zit een kleine subtiele lader voor je muis, dus dat is ook lekker.

Al met al een goede koop, ook als zijn de toesten weer even wennen na de laptoptoetsen van de Dinovo.

Prijs is ook goed. Niet duur, niet goedkoop. Gewoon mooi ertussenin.

edit: toch nog een minpuntje. Muis muis pairde eerst heel slecht met de usb dongle, maar wel goed met de interne bluetooth. Een her-installatie van OSX heeft dit gefixed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een update: ik had pairing problemen met mijn Windows bak. Dus logitech gebeld en ik krijg nu een "upgradekit" met software en een soort extender voor de bluetooth range. Duurt wel 5 weken voordat ie binnen is. Maar een "Dit apparaat werkt niet goed" error lijkt me niet opgelost worden met een interferance verhelp apparaatje :-/ Beetje wazig, over 5 weken maar eens kijken wat ze hebben, en anders zeuren voor een nieuwe BT dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
ik heb sinds vandaag het setje..aangezien een flesje bawls niet goed is voor je toetsenbord was ik helaas genoodzaakt...

uhm. ik heb een beetje problemen met mn muis, en lcd display..

als ik een msn berichtje krijgt, lagt mn toetsenbord gigantisch.. duurt 2-3 sec en dan is het weer normaal.. daarnaast heeft mijn muis beetje last van bullet time effecten.. beetje langer doorgaan dan dat ik vroeg.. ook een soort lag.. de dongle zit aan de achterkant van mn pc. ongeveer 85 cm van mn muis vandaan...

iemand suggesties..? ben ff te lui om het topic door te lezen.. weinig tijd..

ik erger me er best wel aan.. morgen denk ik toch ff die tent opbellen, met de vraag hoe het zit.. als dit niet opgelost word, koop ik wel een goedkoper setje :X

/edit ben nu overgestapt op de combi G7+G15.. jammer dat het niet draadloos is, maar wel geil die lampjes en shit :9

helaas krijg ik mn G7 niet aan de praat!! (zie ander topic)

[ Voor 11% gewijzigd door BootVluchteling op 24-12-2005 19:00 ]

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Ook dit mooie setje aangeschaft opzich weinig problemn ermee behalve dus nu het toetsenbord laggggg probleem, maar goed het gaat om iets anders. Bij het touch sensitive pad doen mijn zoom en volume pad het nnnnniet iemand die weet waar dat aan ligt? Hmmm diee lag wordt wel irri zeg.

Verwijderd

ik heb dit keyboard al een tijdje, ook steeds problemen met de lag... maar gisteren begon die software update van logitech spontaan te lopen en heeft tevens de firmware van de reciever verniewd, bij mij zijn de verbindings en lag problemen na een herstart niet meer voor gekomen

Verwijderd

het is nu firmware versie

2.1.85.0
en setpoint 2.47.864

kan iemand (zonder de laatste update) kijken welke versie nummers het zijn?

Verwijderd

Waar kan ik het firmware nummer vinden die setpoint versie heb ik iig wel.

Verwijderd

als je op dat Bluetooth icoontje rechts klikt en dan geavanceerde configuratie en daarna het laatste tabje "hardware"

Verwijderd

Ok dank ik heb dus dezelfde nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik zit een beetje te twijfelen tussen de Logitech® Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser en de Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser.
Vind ze allebei super mooi, maar wat zouden jullie mij adviseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb de mx5000 setje, en moet zeggen dat het wel lekker typed en mooi uitziet enzo.
persoonlijk vind ik de tochpad niet zo goed werken. moet je te vaak erover heen gaan voor het geluid van volledig zacht naar hard te krijgen.

Dat met de installatie problemen heb ik ook mogen meemaken, maar dan elke keer als ik me computer heb geghost.

maar als je eenmaal goed hebt geinstalleerd doet die het goed, behalve dan dat die af en toe het toetsenbord niet vind.
dan moet ik de bleutooth usb stick ff eruit en erin steken en werkt alles vervolgens weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik gebruik geen drivers van Logitech en Widcomm (broadcomm).
Nooit meer vastlopers gehad of dat stroperig gedoe.
Tevens is de dongle op tafel onder mijn scherm in eeen USB2 hub.
Zal binnenkort de nieuwste software van Logitech proberen.

Als ik geen negatieve symptomen zie, dan zal de dongle vervangen moeten worden!

De kwaliteit en vormgeving is heerlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door Dazsur op 09-01-2006 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja ben erover uit ik ga van de week de mx5000 halen :)

quote:persoonlijk vind ik de tochpad niet zo goed werken. moet je te vaak erover heen gaan voor het geluid van volledig zacht naar hard te krijgen.:quote

zijn hier meer mensen die er last van hebben ?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:15:
nja ben erover uit ik ga van de week de mx5000 halen :)

quote:persoonlijk vind ik de tochpad niet zo goed werken. moet je te vaak erover heen gaan voor het geluid van volledig zacht naar hard te krijgen.:quote

zijn hier meer mensen die er last van hebben ?
Ja ik wel iig. In het begin heb ik ook last gehad van het winamp lag probleem maar sinds bijna 2 weken nergens meer last van gehad.

/me klopt af. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah ik heb hem nu, alleen wat is die volume klote zeg.
Krijg hem gewoon niet zacht of hard elke keer maar een stukje........
Verders is hij super, hij typ lekker de muis is ook fijn.
Tja alleen die volume troep (mischien is het iets van wennen ofzo, teminste ik hoop het.)

edit : is het mogelijk om als je playlist aandrukt (op je tobo) dat je dan een eigen gekozen radio station kan kiezen.
Dus bv SlamFM...????

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Het toetsenbord doet het niet bij selectie van safe mode. Ik moet mijn oude ps2 analoge TB aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctprod
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 19:08

jctprod

JC&T

Ik heb de set nu een ruime week in mijn bezit. Veel van de genoemde klachten van stroperigheid en wegvallende connecties heb ik ook meegemaakt. Zelfs het leggen van de USB stick naast m'n toetsenbord bood geen oplossing.

Ik heb toen alle Logitech software verwijderd met daarbij tevens de Broadcomm/Widcomm bluetooth software... Sindsdien werkt de boel feilloos! Echt een verademing! ;) De set werkt dus veel beter via Microsofts eigen bluetooth software.

Zojuist heb ik Logitechs SetPoint weer geïnstalleerd. Je wilt tenslotte wel gebruik kunnen maken van alle mooie knopjes en features. Tot nu toe doet alles het prima!

Mijn tip is dus: verwijder de BroadComm/Widcomm bluetooth software. Die is te vinden onder Widcomm in Software.

[ Voor 6% gewijzigd door jctprod op 16-01-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Ik ga het inderdaad weer proberen met alleen de software voor het toetsenbord. Hoe zit het met het beveiligen van de bluetoothverbinding?
De widcomm software had encryptie met sleutels, maar in Windows XP Pro SP2 heb ik niks gevonden. Daarnaast was het mogelijk om via de Widcomm software in je BT-mobi te komen. Dat heb ik ook nog niet gevonden in XP.
Heb je de stick nu op een andere plek, bijv. achter de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja ik blijf nog steeds klooien met de volume knop.
Verder vind ik hem super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:08:
nja ik blijf nog steeds klooien met de volume knop.
Verder vind ik hem super !
Ja de volume knop is niet zo touch sensitive als het doet vermoeden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:05

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

bij m'n nieuwe pc zit ik toch sterk te denken om dit setje aan te schaffen.
Maar alle negatieve verhalen die ik hier lees overtuigen me er niet zo van om 120 euro uit te gaan geven. Dan kan ik er beter een extra reepje geheugen bij doen! :)

Kan iemand me vertellen of die problemen nu ongeveer opgelost zijn?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:05

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Even een klein kickje. Anyone?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is verschillend. De één heeft blijkbaar constant problemen en de ander niet. In mijn geval heb ik geen problemen alleen in het begin, maar sinds 4 weken geleden dat ik het setje heb aangeschaft op het begin na geen enkel probleem gehad ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorenborgo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 16:38
Ik zit er ook hard over te denken om hem te halen.
Maar het rare vind ik dat mensen al problemen hebben als de dongle niet dicht genoeg op het setje zit.
Deze set zou toch meer bereik moeten hebben als een gewone cordless desktop?
Anders toch maar de mx3100 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
Van de Logitech website:
Draadloze Bluetooth® 2.0-technologie met SecureConnect™-technologie
De Enhanced Data Rate van Bluetooth® 2.0 is drie keer zo snel als die van vorige versies van Bluetooth®-technologie en heeft een uitgebreid bereik tot 18 meter — met vrijwel geen storing van andere apparaten.
Ik heb alleen maar problemen met de set gehad... Erg jammer want ik vond vooral het keyboard geweldig... Nu toch ook wel blij met mn G7 en G15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
2 negatieve puntjes:
Als je na een tijdje gaat typen dan komt het eerste letter 2 keer voor.
Ik kan de selectieknop 'vorige' niet gebruiken in IE-Crazy Browser.
Setpoint 247.846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb dit setje vanmiddag aangeschaft, ziet er goed uit en logitech is eigenlijk altijd goed. Vroeger had ik wel eens last van connectie problemen van de muis na de installatie ervan...en dat is nu dus weer het geval :( Ik krijg met geen mogelijkheid die muis aan de praat, het toetsenbord doet het echter als een zonnetje! Hij vind die muis altijd maar voor een seconde of 2, als ik uit --> aan doe of die connect knopt induw. Echt vreselijk, kheb nu maar ff tijdelijk m'n oude m muis aangelosten...maar hier heb ik geen 158 euro voor betaald!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Mijn muis doet het inmiddels, ik vind die nu super werken!

Het toetsenbord valt me nu echter best wel tegen...heel veel lag als je iets aan het typen bent en een muziekje aan het luisteren bent! Eens in de zoveel tijd loop je dan ineens een seconde achter met typen en dat vind ik toch wel storend! Ik denk dat ik die optie gewoon uitschakel.

Mijn oude Cordless Desktop Optical vond ik sneller reageren, dat geldt voor de muis EN het toetsenbord! Ik had verwacht dat bluetooth sneller zou zijn als m'n setje van ene paar jaar oud, maar dat valt dus toch een beetje tegen...Maar het typt toch wel een stuk beter, alleen zodra er dus gegevens over de pc naar het toetsenbord verzonden worden krijg je een lag met typen, net alsof ie niet gelijk data kan verzenden en ontvangen :?

Zouden ze dergelijke problemen kunnen oplossen met firmware update of iets anders?
Ik hoop het iig van wel...

edit: waar moet ik die optie, van het weergeven van welk nummer ik luister met winamp, uitschakelen zodat het LCD scherm gewoon de standaard info geeft?
thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door rob1985 op 28-01-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag ook deze set gehaald.
Hij werkt wel na alle software geinstalleerd te hebben. Maar toen ik de pc opnieuw opstartte kreeg ik een logitech scherm ervoor dat hij de TB en muis opnieuw aan het verbinden was. Er staat dan met rode koeien letters even geduld aub en vervolgens gebeurd er niks.

Ook het LCD scherm doet weinig. Er staat alleen logitech desktop 5000. Dit ligt vast aan de software.
Ik heb setpoint 2.47.846

Kan iemand mij helpen met deze problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels nog niks gehoord van Logitech. Morgen maar even bellen hoe het nou zit. Ik zit al een hele flinke tijd met een gare USB stick. Logitech begint me wel op mijn zenuwen te werken. Kapitalen uitgegeven aan dingen van hun (teveel om op te noemen). En dan zulke kolere support. Volgende keer haal ik wel een MS bordje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Ik denk dat je de laatste 2 cijfers van je firmware wilde omdraaien??? Anders zou ik het echt niet weten...

Hebben andere mensen geen last van die lag die ik heb met het typen? Vooral met de backspace is het irritant!!
Moet toch een oplossing voor zijn? Anders zal ik logitech eens ff een mailtje hierover sturen, want ik kan me niet voorstellen dat dit de beodleing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
Ik had een van de eerste versies van deze set en heb er zoals eerder in deze post beschreven ook problemen mee gehad. Sinds een paar dagen heb ik de replacement USB bluetooth stick in huis en dit maakt een wereld van verschil. Waar het in het verleden bijna onmogelijk was om na een disconnect van de muis of het toetsenbord via de USB bluetooth stick te reconnecten gaat dit nu uitermate eenvoudig. In zijn algemeenheid kan ik zeggen dat ik momenteel geen problemen meer ondervindt. Heeft wel een tijd geduurd en voor zo'n prijs verwacht ik van Logitech dat ze niet een product op de markt brengen met zoveel kinderziektes.

Voor de geintereseerden het PID nummer van de nieuwe USB stick is LZ541AA in plaats van LZ532AA van de oude.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldvs schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:15:
Ik had een van de eerste versies van deze set en heb er zoals eerder in deze post beschreven ook problemen mee gehad. Sinds een paar dagen heb ik de replacement USB bluetooth stick in huis en dit maakt een wereld van verschil. Waar het in het verleden bijna onmogelijk was om na een disconnect van de muis of het toetsenbord via de USB bluetooth stick te reconnecten gaat dit nu uitermate eenvoudig. In zijn algemeenheid kan ik zeggen dat ik momenteel geen problemen meer ondervindt. Heeft wel een tijd geduurd en voor zo'n prijs verwacht ik van Logitech dat ze niet een product op de markt brengen met zoveel kinderziektes.

Voor de geintereseerden het PID nummer van de nieuwe USB stick is LZ541AA in plaats van LZ532AA van de oude.
Ik heb ze ook meerdere malen gebeld en het probleem uit gelegd maar ze blijven bij mij maar volhouden dat het aan mijn winamp ligt. :( Ik had gebeld een tijdje terug omdat ik toch even problemen heb gehad, maar nu heb ik weer geen problemen meer... }:O

Maar goed wat ik hiermee wil zeggen is dat ik het frappant vind dat blijkbaar bij niet iedereen bij logitech dit probleem bekend is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
Het koste mij ook wat moeite ze te overtuigen. In eerste instantie probeerden ze mij telkens te laten reconnecten, maar na herhaald uitleggen dat dit niet hielp beloofden ze me een nieuwe USB stick toe te sturen. Mijn advies: gewoon blijven bellen tot je iemand vindt die je wel naar behoren helpt .....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Ik krijg nu eerst een extension cable. Ze lezen dit draadje ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Tijntje

Hello?!

Ik heb de set nu zelf ook een maand. Ik word helemaal gek van de muis lag en toetsenbord lag. Is dit opglost met een nieuwe USB stick? Zo ja dan ga ik ook eens in de telefoon klimmen anders haal ik de G15 wel. Wat een klote product

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 27-08 21:01
Het is dus precies het zelfde als het dinovo setje.

Ook constant lag.

Zou het misschien aan de bluetooth dongle kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Tijntje

Hello?!

R-Adioactive schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:16:
Het is dus precies het zelfde als het dinovo setje.

Ook constant lag.

Zou het misschien aan de bluetooth dongle kunnen liggen?
Wat ik hier zo lees en mijn eigen ervaring is dat inderdaad zo
Het valt me trouwens ook op dat op het moment dat mijn muis lagt en ik til hem op dan werkt het weer even goed.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Heb het setje sinds vanmiddag ook. Tot nu toe heel even problemen tijdens de installatie gehad, maar die zijn nu opgelost :)

Verder totaal geen last van lag of zoiets. :*)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvs
Met de nieuwe bluetoorh dongle heb ik geen last meer van lag. Alleen met het toetsenbord wel het af en toe nog wel eens voorkomen dat de eerste letter 2x wordt weergegeven.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
ronaldvs schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:32:
Met de nieuwe bluetoorh dongle heb ik geen last meer van lag. Alleen met het toetsenbord wel het af en toe nog wel eens voorkomen dat de eerste letter 2x wordt weergegeven.
PPrecies hetzelfde hier. :+

Volume regeling is ook niet echt geweldig.... Ze hadden eigenlijk nooit af moeten stappen van die oplader met BT ingebouwd ... die werkte perfect.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Extension cable werkt niet!
Nog een ander probleem:
De muis wisselt zelf van knoppen. Linkermuisknop geeft de rechtsklik en de rechtermuisklik doet nix. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Dazsur op 28-02-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf (tot mijn spijt) ook dit setje. Had al direct problemen en vervolgens geruime tijd besteed om te kijken waar het probleem lag, dit zonder resultaat.
Momenteel ben ik - alweer geruime tijd - in afwachting van een nieuwe USB-stick (momenteel heb ik model LZ539AA). Muizen doe ik weer met een bedraad model. Toetsenbord is te doen: hij disconnect af en toe en lagging is te overzien.
Als de nieuwe USB-stick de problemen niet oplost gaat de hele set retour.

De helpdesk vroeg mij overigens naar het USB-hub (merk chipset?). Klaarblijkelijk is er een issuelist. Zelf heb ik een Asus nForce 4 moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gekocht, en geen problemen hoor... Werkt gewoon in 1 keer :-D

Het enige nadeel wat ik vind is de lag die erin zit... Ik heb dit opgelost door de MSN/MAIL meldingen niet te laten zien op het scherm van het toetsenbord... Dan is er blijkbaar meer bandbreedte over, en heb je geen lag. Dit merk je dus echt alleen als je een beetje snel aan het typen bent. :)

Perfect spul hoor... geweldige muis en die sensitive touchpad werkt bij mij ook gewoon naar behoren! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kelfox, welke versie van de USB-stick heb je?
Waar gebruik je het display trouwens nu nog voor?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste