Ik heb nu ook mn D2 (mn X5L was gejat
) en het voldoet aan al mijn verwachtingen.. klein, mooi, snel, super geluid... Super!
Nee alleen WMA zover ik weet. Misschien bij nieuwe een FW maar gelezen dat WAV bijvoorbeeld te zwaar zwaar zou zijn om on the fly te coderen op de D2 net als MP3. Weinig kans denk ik dat er iets anders komt dan WMA.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:03:
[...]
Volgens die review kan alleen maar in wma opgenomen worden. Is dit nog steeds het geval? Of is er ondertussen ook de mogelijkheid om in mp3 op te nemen?
Verwijderd
Iemand hier die audioboeken leest/luistert op zn d2? Luister nu iedere dag audioboeken op mn Nano maar heb veel zin in een d2. Is een mp3 te bookmarken? Is er net als bij de Nano een aparte lijst voor audioboeken, zodat ze onder andere overgeslagen worden bij de shuffle functie? Is er een (auto)resumefunctie (voor bepaalde/alle mp3s) Wie heeft een antwoord voor mij?
Dit is het enige wat me tegen houdt een D2 te kopen, videoconversie lijkt me geen probleem, simple mpeg4 en hij doet t, althans, dat is wat ik denk gelezen te hebben!
Dit is het enige wat me tegen houdt een D2 te kopen, videoconversie lijkt me geen probleem, simple mpeg4 en hij doet t, althans, dat is wat ik denk gelezen te hebben!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 13:35 ]
Alleen geen aparte lijst voor audioboeken, de rest wel...
WAV zou wel eens een te zware bitrate kunnen hebben voor het wegschrijven op een flashkaartje.clemento schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:30:
[...]
Nee alleen WMA zover ik weet. Misschien bij nieuwe een FW maar gelezen dat WAV bijvoorbeeld te zwaar zwaar zou zijn om on the fly te coderen op de D2 net als MP3. Weinig kans denk ik dat er iets anders komt dan WMA.
Maar mp3 is echt niet zwaar, ik heb hier nog een mp3 spelertje liggen van 4 jaar oud die line in en radio als 320 kbps mp3 op kan slaan.
De X5 kon het ook altijd opslaan in MP3 formaat, en zeker qua snelheid van de speler was die veeeeeel trager.
Real time mp3 encoding doet mijn iaudio G3 van een paar jaar oud ook al. Wav is gewoon PCM data, dus er hoeft helemaal niks gecodeerd te worden. Hooguit een header, een paar bitjes overhead en de eigenlijke audio data 44100*16*2 bits/s = 176 kB/s. Dat doet een flashchipje tegenwoordig op zijn slofjesclemento schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:30:
[...]
Nee alleen WMA zover ik weet. Misschien bij nieuwe een FW maar gelezen dat WAV bijvoorbeeld te zwaar zwaar zou zijn om on the fly te coderen op de D2 net als MP3. Weinig kans denk ik dat er iets anders komt dan WMA.
offtopic:
Laat maar. Ik begrijp nog steeds niet waarom het niet mogelijk is om je eigen posts te verwijderen...
Laat maar. Ik begrijp nog steeds niet waarom het niet mogelijk is om je eigen posts te verwijderen...
[ Voor 74% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-08-2007 15:36 ]
offtopic:
Het zou een chaos op het forum worden als iedereen zomaar z'n eigen posts kon verwijderen. Als het echt nodig is kun je een modje vragen dmv topicreport, linksboven op het handje drukken
Het zou een chaos op het forum worden als iedereen zomaar z'n eigen posts kon verwijderen. Als het echt nodig is kun je een modje vragen dmv topicreport, linksboven op het handje drukken
De D2 en de 7 krijgen 16GB geheugen, staat in een soort nieuwspost op de site van Cowon. Verder komt er ook een D2 met 8GB geheugen. Verder zullen deze beide versies van de D2 DMB-functionaliteiten hebben. Dat is erg goed nieuws
Verder is firmware versie 3.51 voor de D2 uit.
[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 17-08-2007 16:00 ]
Dat is zeker goed nieuws dat er 8 en 16 GB versies komen.RoD schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:58:
offtopic:
De D2 en de 7 krijgen 16GB geheugen, staat in een soort nieuwspost op de site van Cowon. Verder komt er ook een D2 met 8GB geheugen. Verder zullen deze beide versies van de D2 DMB-functionaliteiten hebben. Dat is erg goed nieuws
Verder is firmware versie 3.51 voor de D2 uit.
Die DMB functionaliteit zal hier in Europa niet zo zinvol zijn, maar extra geheugen is wel mooi.
Dat zal echter wel de prijs behoorlijk verhogen vrees ik.
Welke features zitten er in de nieuwe D2 firmware 3.51b?
Als ik op de site kijk lijkt het wel of er een calculator bij zit.
Mijn Koreaans is echter niet zo best!
Op Dapreview wordt dit gemeldt:
Edit: Op DAPreview staat trouwens dat eind Augustus de nieuwe versies uitkomen. Of het ook direct in Nederland beschikbaar komt staat er niet bij, zal wel niet.
Volgens mij is de nieuwsposter Koreaans, dat zou het kunnen verklaren. Verder heb ik geen informatie.As a side note I'll also mention that Cowon released Firmware 3.51 today which adds support for FLAC 1.20 amongst other things.
Edit: Op DAPreview staat trouwens dat eind Augustus de nieuwe versies uitkomen. Of het ook direct in Nederland beschikbaar komt staat er niet bij, zal wel niet.
[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 17-08-2007 23:15 ]
Dat is wel crap want ik wou maandag de D2 4gig gaan bestellen. Maar als hij 329 euro word, zou ik door het prijsverschil nog voor de 4 gig gaan.
hoe zit 't trouwens met D2's 2.50 FW, is dat shuffle herhalingsprobleem al opgelost? Meende gelezen te hebben dat dat niet zo was...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het is maar afwachten natuurlijk of Nederland ook direct aan de beurt komt, zoals ik al zei. Echter, misschien is eventjes afwachten op de ontwikkelingen wel zo handig. Verder is het de hoop dat de retailprijzen wat lager worden.DeepSeven schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:22:
Dat is wel crap want ik wou maandag de D2 4gig gaan bestellen. Maar als hij 329 euro word, zou ik door het prijsverschil nog voor de 4 gig gaan.
16GB op de nieuwe D2?! Arghhh, ik kocht mijn vorige mp3 speler nét in de tijd dat ze nog vreselijk duur waren, ik betaalde toen 260 euro voor een joybee met 256 mb. Was wel een mooi dingetje trouwens hoor, veel beter dan de troep die ze nu nog steeds verkopen. Maar laat het niet weer zo zijn dat ik nu 4GB heb gekocht een half jaar voordat ze 16GB gaan verkopen, wat betekend dat de 4GB zeker wel iets goedkoper gaat worden 
En die nieuwe firmware, we hebben nu toch al een rekenmachine in flash lite?
Ik denk dat je geen spijt zult krijgen van de D2 4GB aankoop.Flying Bobman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:39:
16GB op de nieuwe D2?! Arghhh, ik kocht mijn vorige mp3 speler nét in de tijd dat ze nog vreselijk duur waren, ik betaalde toen 260 euro voor een joybee met 256 mb. Was wel een mooi dingetje trouwens hoor, veel beter dan de troep die ze nu nog steeds verkopen. Maar laat het niet weer zo zijn dat ik nu 4GB heb gekocht een half jaar voordat ze 16GB gaan verkopen, wat betekend dat de 4GB zeker wel iets goedkoper gaat worden
Ik vermoed dat de 16GB een heel stuk duurder zal zijn zodat het maar de vraag is of dit de moeite waard is. Het is een kwestie van tijd natuurlijk want over een half jaar of jaar zijn er wellicht geen 4GB meer verkrijgbaar en is het alleen maar 8 of 16GB.
Ehh, er komt geen "volledige" 16GB versie uit hoor 
Alleen een 8GB en een 8GB + 8GB SDHC
Alleen een 8GB en een 8GB + 8GB SDHC
Ai, dat is wel jammer. Waar heb je die informatie weg? De Koreaanse site van Cowon maakt me het niet helemaal duidelijk..
Yep, at loooong last Cowon have bumped the capacity of their coveted D2, which is great for the on the benchers because now you can have a 16gb D2 with just one extra SD card. Of course on the other side Cowon have also announced that their iAudio 7 is getting bumped up to 16gb, so I have to wonder why they didn't simply up the D2 to 16gb aswell, surely that would be too hard of an offer to turn down?
Hmm, het staat er zo niet letterlijk. Ik dacht eigenlijk dat Dapreview het fout had.. maar zou goed kunnen ja.
Jammer. Waarom de D2 net als de 7 niet gewoon ook 16GB maken? Raar...
Dan wordt ie wss onbetaalbaar in de europese marktRoD schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:22:
Jammer. Waarom de D2 net als de 7 niet gewoon ook 16GB maken? Raar...

Of ze wachten nog tot alle 2GB en 4GB D2's zijn verkocht, en dan die 16GB gaan uitbrengen
[ Voor 17% gewijzigd door OfferedPoet op 19-08-2007 14:30 ]
16GB is wel ontzettend veel voor een Flash-spelertje. Ik denk dat het op dit moment erg strategisch is om de D2 tegenover de iPod video te zetten, met 16 GB kun je de speler serieus vergelijken met een HDD-speler. Met heel veel voordelen, en het nadeel van minder schijfruimte wordt steeds minder relevant. Alleen ik vraag me af wat de prijs dan is. Als ze nou ook nog een belfunctie toevoegen kan ie gratis over de toonbank met een stevig abbo'tje.
Als je de D2 tegenover de iPod Video wilt zetten moet de prijs er ook naar zijn. 16GB intern geheugen kon wel eens een flink verschil in prijs met de iPod Video opleveren. Dan snoep je echt geen marktaandeel van Apple af. Mensen die voor iPods kiezen hebben sowieso minder behoefte aan extra features, zoals de D2 heeft (anders waren ze wel voor een ZVM gegaan, oid) dus bij een hogere prijs zullen zij niet van een iPod afstappen, gok ik.Flying Bobman schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:10:
16GB is wel ontzettend veel voor een Flash-spelertje. Ik denk dat het op dit moment erg strategisch is om de D2 tegenover de iPod video te zetten, met 16 GB kun je de speler serieus vergelijken met een HDD-speler. Met heel veel voordelen, en het nadeel van minder schijfruimte wordt steeds minder relevant. Alleen ik vraag me af wat de prijs dan is. Als ze nou ook nog een belfunctie toevoegen kan ie gratis over de toonbank met een stevig abbo'tje.
Het gaat hier ook niet echt om de functies, maar de D2 is wel 2 keer zo klein als de iPod. En het design is ook niet verkeerd, vind ik. Voor de grootte betaal je, mini laptops zijn relatief ook veel duurder dan grotere modellen. Ik denk dat als Cowon meer naamsbekendheid had, dit spelertje echt goed zou verkopen. Maar de enige winkel waar ik de D2 heb zien liggen was in de MediaMarkt, en er wordt nooit reclame voor gemaakt. Dat zou wel eens handig zijn, aangezien 20% van de mensen (vooral de oudere generatie) nog steeds denkt dat elke mp3 speler "iPod" heet. Die mensen vragen naar - en kopen dus ook... een iPod. Serieus, voor welke mp3 speler behalve de iPod wordt reclame gemaakt?
Creative doet wel wat aan marketing, afaik. Maar sowieso zie je hier minder dan in bijvoorbeeld de VS. Ik ben het met je eens wat betreft het feit dat deze speler wat meer aandacht zou moeten krijgen.
De reclame is de speler zelf. Ik was tot vorige week op vakantie en ben met de bus gegaan. Heb de D2 meegenomen als mediaspeler. Er werd in de bus regelmatig meegekeken en gevraagt wat voor speler het precies was. Zelfs de mensen met een Ipod video stonden jaloers mee te kijken
. Dat noem is nog eens goede reclame
. Maar als de D2 meer als Mp3 speler wordt gebruikt dan heb je deze tuurlijk niet open liggen en is er idd weinig 'reclame'.
Ik probeer trouwens de speler in de auto te gebruiken op mijn autoradio van Pioneer. Deze heeft echter geen Audio in. Nu heb en de "Mr handsfree stereo boomm" geinstalleerd vanwege goede reviews op kieskeurig. Ik krijg echter toch best wel een regelmatige verstoring in het geluid als ik deze net iets te hard zet. Wat voor oplossing hebben jullie voor in de auto bedacht ?
Ik probeer trouwens de speler in de auto te gebruiken op mijn autoradio van Pioneer. Deze heeft echter geen Audio in. Nu heb en de "Mr handsfree stereo boomm" geinstalleerd vanwege goede reviews op kieskeurig. Ik krijg echter toch best wel een regelmatige verstoring in het geluid als ik deze net iets te hard zet. Wat voor oplossing hebben jullie voor in de auto bedacht ?
[LTS][MTS][HTS]
Ik weet niet wat voor auto je hebt en wat voor autoradio, maar voor bv de radio's van de VAG groep heb je verloopstekkers zodat je de stekker van je wissellaar kan gebruiken om je MP3 speler op aan te sluiten
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Een waarschuwing voor degenen die beschermfolie online willen bestellen.
Ik heb via eBay bij een Duitse webstore (k63Store) beschermfolie gekocht voor mijn D2. Kost met verzenden 3 euro ofzo.
Volgens opgave zou de folie op maat zijn gesneden voor een D2, maar hij is in de breedte ongeveer 1,5 mm te kort. Geen aanrader dus en ik zoek weer verder naar goede bescherming van de LCD.
Ik heb via eBay bij een Duitse webstore (k63Store) beschermfolie gekocht voor mijn D2. Kost met verzenden 3 euro ofzo.
Volgens opgave zou de folie op maat zijn gesneden voor een D2, maar hij is in de breedte ongeveer 1,5 mm te kort. Geen aanrader dus en ik zoek weer verder naar goede bescherming van de LCD.
Da's pech hebben. Hoewel, ondanks dat de maat niet helemaal klopt is je scherm wel beschermd.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:08:
Een waarschuwing voor degenen die beschermfolie online willen bestellen.
Je zou ook een Brandon screenprotector kunnen bestellen in NL.
Kost iets van € 7 8 (incl. verzendkosten) dacht ik, alleen heb ik de maat voor een D2 nog niet zien staan.
Alternatief zou je dan een screen protector voor een PDA ofzo kunnen bestellen en er zelf een stukje van af knippen. De onderstaande shop levert voor veel GSM's/PDA's protectors.
Wellicht hebben ze de maat van de D2 wel ook al staat deze niet bij de selectie.
Bijvoorbeeld te bestellen bij deze SHOP
[ Voor 13% gewijzigd door HoppyF op 26-08-2007 15:29 ]
Onder andere een rekenmachine ja... Verder ook eindelijk 24-uurs klok en nog wat meer dingen. Gebruik t zelf ook werkt super! Niet buggy.HoppyF schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:57:
[...]
Dat is zeker goed nieuws dat er 8 en 16 GB versies komen.
Die DMB functionaliteit zal hier in Europa niet zo zinvol zijn, maar extra geheugen is wel mooi.
Dat zal echter wel de prijs behoorlijk verhogen vrees ik.
Welke features zitten er in de nieuwe D2 firmware 3.51b?
Als ik op de site kijk lijkt het wel of er een calculator bij zit.
Mijn Koreaans is echter niet zo best!

In elke firmware release zitten alle talen, dus ook engels en nederlands.
[ Voor 15% gewijzigd door Irminsul op 27-08-2007 16:56 ]
Ik heb sinds een paar dagen een iaudio 7, en hij geeft echt perfect geluid (in combinatie met UE super.fi 5 pro) echter flipt hij af en toe. Hij slaat gewoon op hol, hij begint te spoelen of tracks te zappen en geen van de knoppen reageren dan meer dus het enigste wat je kan doen is resetten. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al een firmware update gedaan naar 1.15 (van de koreaanse site) maar dit mocht niet helpen.
Is mijn speler defect of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Is mijn speler defect of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb met die van mijn precies hetzelfde, mij is opgevallen dat het alleen gebeurd als hij op hold staat en uit de hold stand gehaald wordt. Scherm gaat dan niet meer aan en op een gegeven moment slaat hij dan ook op hol. Ik gebruik firmware 1.13 nog.
Mijn X5 is helaas gestorven vorige week en ik zat te kijken naar een vervangende flashspeler. Vond de clix er wel erg mooi uit zien, maar gelukkig heb ik nog even gewacht en toch naar de vertrouwde Cowon producten gekeken. De D2 8Gb is erg aantrekkelijk, leun nu meer naar deze speler dan de clix2. Wanneer ligt hij hier in de winkel?
Edit: Hm, had het stiekem ook op het iAudiophile forum gevraagd en de release datum staat blijkbaar nog steeds opgegeven als eind Augustus. Dat valt nog wel mee.
Edit: Hm, had het stiekem ook op het iAudiophile forum gevraagd en de release datum staat blijkbaar nog steeds opgegeven als eind Augustus. Dat valt nog wel mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 28-08-2007 14:42 ]
heej mensen,
tis alweer n tijdje geleden na mijn ontmoeting met een Cowon F2.
K had dit spelertje aangeschaft voor de fun, maar beviel niet zo goed. vond hem er te cheapy uitzien en de bediening was vervelend. Veel te kleine knoppies.
Toch heeft het dingetje een klein plekje in mijn hartje weten te veroveren.... op de een of andere manier...
Nu ben ik, zoals sommigen van jullie mssn weten, een Sony Walkman fanaat. Ik heb nog met MD spelertjes rondgehuppeld en heb nu een NW-A805.
Nu heb ik een 3 weken geleden een MacBook aangeschaft, en je raad t al, daar gaat geen sonicstage op dus kan ik me Walkman in feite niet meer gebruiken. Ik heb geen zin meer in windows dus ben ik uiteindelijk maar op zoek gegaan naar een andere speler. Ipod is meuk, iRiver leek me leuk, maar niet echt superveel goeie ervaringen over, Creative had ik al es en die hebben niet zon leuke modellen.
En toen kwam ik ineens weer die verrekte cowon dingetjes tegen. De Iaudio 7 trok me wel aan, maar uiteindelijk is die ook weer n beetje standaar net als me walkman nu. Dus ben ik voor de D2 (wit, voor bij me mac) gegaan. lange beslissing, maar het feit dat hij toch in je zak te bedienen is trok me over de streep!!
Hoop dat ie morgen in de bus ligt!!
k wilde enkel ff weten, of die videootjes zo (drag n drop) slikt of je eerst moet gaan zitten converteren??
alvast heel veel bedankt!!
greetz
K had dit spelertje aangeschaft voor de fun, maar beviel niet zo goed. vond hem er te cheapy uitzien en de bediening was vervelend. Veel te kleine knoppies.
Toch heeft het dingetje een klein plekje in mijn hartje weten te veroveren.... op de een of andere manier...
Nu ben ik, zoals sommigen van jullie mssn weten, een Sony Walkman fanaat. Ik heb nog met MD spelertjes rondgehuppeld en heb nu een NW-A805.
Nu heb ik een 3 weken geleden een MacBook aangeschaft, en je raad t al, daar gaat geen sonicstage op dus kan ik me Walkman in feite niet meer gebruiken. Ik heb geen zin meer in windows dus ben ik uiteindelijk maar op zoek gegaan naar een andere speler. Ipod is meuk, iRiver leek me leuk, maar niet echt superveel goeie ervaringen over, Creative had ik al es en die hebben niet zon leuke modellen.
En toen kwam ik ineens weer die verrekte cowon dingetjes tegen. De Iaudio 7 trok me wel aan, maar uiteindelijk is die ook weer n beetje standaar net als me walkman nu. Dus ben ik voor de D2 (wit, voor bij me mac) gegaan. lange beslissing, maar het feit dat hij toch in je zak te bedienen is trok me over de streep!!
k wilde enkel ff weten, of die videootjes zo (drag n drop) slikt of je eerst moet gaan zitten converteren??
greetz
Je kon em ook gelijk afspelen, al klopt het beeld niet helemaalUMD schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:29:
heej mensen,
greetz
Ik zou hem dan in iaudio's converter gooien (gaat redelijk snel), en dan wordt je avi bestand ook nog kleiner
Zolang de video voldoet aan wat de F2 ondersteund kun je em er zo op kwakken natuurlijk. Het is niet zo dat het beeld dan niet klopt, dat hangt af van de gebruikte aspect ratio in de video. Het kleiner maken van de videofile kun je ook zelf doen door de resolutie en de bitrate omlaag te gooien.
vraagje, welke settings moet ik hebben als ik met SUPER © de filmpjes wil omzetten?
D2
D2
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
THX guys,
maar zoals jullie konden lezen kan ik de converter niet gebruiken aangezien de reden waarom ik de D2 koop is dat ik een mac heb. De cowon sw werkt niet op een mac. Maar tis iig fijn om te weten dat het toch zou moeten werken.
K ben benieuwd naar wat ik morgen in mijn brievenbus ga aantreffen!!!
greetz
maar zoals jullie konden lezen kan ik de converter niet gebruiken aangezien de reden waarom ik de D2 koop is dat ik een mac heb. De cowon sw werkt niet op een mac. Maar tis iig fijn om te weten dat het toch zou moeten werken.
greetz
bartgrefte schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:33:
vraagje, welke settings moet ik hebben als ik met SUPER © de filmpjes wil omzetten?
D2
Hier vinden jullie wss zowat alle mogelijkheden wat betreft het omzettenUMD schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:26:
THX guys,
greetz
http://www.iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=59
[ Voor 4% gewijzigd door OfferedPoet op 29-08-2007 21:33 ]
Cowon heeft de U5 aangekondigd. Beetje een teleurstellend ding. Saai ontwerp, saaie specs. Beetje een 13 in een dozijn-ding.
Durf het haast niet te zeggen, maar het doet me denken aan een ipod.

Waarom? Alleen omdat de formfactor gelijk is aan een Nano en er een rondje bij de bediening zit?
Ja, dan lijkt alles op een iPod.

Ja, de formfactor vooral uiteraard. Ook de weinige features trouwens.
Hoezo, zo lijkt alles op ipod? Dat is wel een hele grote generalisatie.
[ Voor 33% gewijzigd door Cache op 01-09-2007 14:44 ]
Die formfactor is standaard. Die heeft Apple ook niet verzonnen. Er zijn gigantisch veel speler die een dergelijke formfactor hanteren.Cache schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:43:
Ja, de formfactor vooral uiteraard. Ook de weinige features trouwens.![]()
Het is ook lastig om nu nog met een totaal vernieuwende formfactor te beginnen. Je kunt wel een mickey mouse design doen zoals iriver gedaan heeft, maar het is ook maar de vraag of je daar warm van wordt.
Ok, cowon staat niet echt bekend om de innovatieve ontwerpen qua vormgeving, maar niet één van hun spelers lijkt op een ipod (qua vormgeving én features). Dat was het punt wat ik probeerde te maken. Aangezien het hier om cowon spelers gaat, en niet om andere merken, mogen we toch wel iets beters verwachten.
Het was iig bij mij de eerste speler van cowon waarbij ik dacht: "Goh, dat lijkt net een ipod." De speler heeft een beetje een plastic look, die je niet gewend bent bij cowon, tenminste... ik niet.
Het was iig bij mij de eerste speler van cowon waarbij ik dacht: "Goh, dat lijkt net een ipod." De speler heeft een beetje een plastic look, die je niet gewend bent bij cowon, tenminste... ik niet.
Ja, hij lijkt erop. Wat vrij logisch is omdat de iPod een standaard formfactor heeft, en standaard features. Dan vind ik het vrij onzinnig om de vergelijking met de iPod te maken. Je kunt beter zeggen dat het een standaard mp3speler is.Cache schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:27:
Ok, cowon staat niet echt bekend om de innovatieve ontwerpen qua vormgeving, maar niet één van hun spelers lijkt op een ipod (qua vormgeving én features).
Dat ben ik zeker met je eens. Ik vind het ding ook helemaal niks eigenlijk.Dat was het punt wat ik probeerde te maken. Aangezien het hier om cowon spelers gaat, en niet om andere merken, mogen we toch wel iets beters verwachten.
Eens.Het was iig bij mij de eerste speler van cowon waarbij ik dacht: "Goh, dat lijkt net een ipod." De speler heeft een beetje een plastic look, die je niet gewend bent bij cowon, tenminste... ik niet.
Het is een Cowon onwaardige speler, die U5. Alleen mp3 en wma? Géén flac, ogg en video? Vraag me af wie hem gaat kopen....
Heej beste mensen,
Ik heb enkele dagen geleden voor de 2e keer een Cowon speler gekocht (D2).
Nu zitten er hier zoveel EQ functies op, dat het moeilijk is om een goede combinatie te verkrijgen.
Nu zie ik dat er op het Cowon forum een topic hierover is, maar daar staat niet zo heel veel in en het is daar al een tijdje stil.
Mijn vraag aan jullie ( met name de Moderators) is of we in dit topic of eventueel in een nieuw topic onze EQ settings kunnen delen? ik heb het forum even doorgespit middels de search functie maar zonder resultaat.
Mij lijkt het iig een goed idee aangezien heer veel mensen met Cowon's zijn, met verscheidene oordopjes, en in het nederlands wat soms toch net wat prettiger uitleggen is.
Zo kunnen we mekaar helpen om het beste uit onze Cowon's te halen.
Ik hoop dat ik geen domme vraag stel nu, ik ging ervan uit dat zoiets hier al zou bestaan, maar kon het niet vinden. vandaar.
greetz
Nu zitten er hier zoveel EQ functies op, dat het moeilijk is om een goede combinatie te verkrijgen.
Nu zie ik dat er op het Cowon forum een topic hierover is, maar daar staat niet zo heel veel in en het is daar al een tijdje stil.
Mijn vraag aan jullie ( met name de Moderators) is of we in dit topic of eventueel in een nieuw topic onze EQ settings kunnen delen? ik heb het forum even doorgespit middels de search functie maar zonder resultaat.
Mij lijkt het iig een goed idee aangezien heer veel mensen met Cowon's zijn, met verscheidene oordopjes, en in het nederlands wat soms toch net wat prettiger uitleggen is.
Ik hoop dat ik geen domme vraag stel nu, ik ging ervan uit dat zoiets hier al zou bestaan, maar kon het niet vinden. vandaar.
greetz
Plus de looks. Totaal niet spannend. Ik snap het niet..Irminsul schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:05:
Het is een Cowon onwaardige speler, die U5. Alleen mp3 en wma? Géén flac, ogg en video? Vraag me af wie hem gaat kopen....
Slechts een tip, als je een vraag hebt aan een moderator, kun je het hem beter persoonlijk vragen, via mail of DM.UMD schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:01:
Heej beste mensen,
greetz
Hehe,
Thx voor de tip! Maar het is net zo goed een vraag voor jullie allemaal als voor de Moderators.
K wil ook jullie mening weten. Als de mods t ok vinden en jullie helemaal niks heeft t nog geen zin.
Vandaar dat k t ff zo doe.
greetz!
Thx voor de tip! Maar het is net zo goed een vraag voor jullie allemaal als voor de Moderators.
K wil ook jullie mening weten. Als de mods t ok vinden en jullie helemaal niks heeft t nog geen zin.
greetz!
De EQ instellingen zijn nogal persoonlijk en afhankelijk wat voor dopjes je gebruikt.UMD schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
Hehe,
greetz!
Ik heb zelf alles op "0" gezet, dus neutraal.
Daarbij gebruik ik wel InEar Sennheiser CX300 dopjes welke van goede kwaliteit zijn.
Ik heb van de week de firmware van de d2 ge-upgrade naar de laatste versie, nu kom ik erachter dat mijn woordenboekfunctie verdwenen is.
Is het mogelijk deze nog aan de praat te krijgen?
En waar kan je de flashappl. op de voorgaande pagina downloaden? (de grafische rekenmachine)
Ik kan deze niet vinden op de site van cowon..
Zijn er nog andere leuke flashprogramma's die jullie aanraden?
Enkele simpele spelletjes oid
En waar kan je de flashappl. op de voorgaande pagina downloaden? (de grafische rekenmachine)
Verwijderd
Als jij de laatste firmware (3.51b) hebt gebruikt, zijn er ook 2 calculators geïnstalleerd. waarschijnlijk heb je dus een andere FW gebruikt?Evolutionz schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:10:
Ik heb van de week de firmware van de d2 ge-upgrade naar de laatste versie, nu kom ik erachter dat mijn woordenboekfunctie verdwenen is.
Hier kun je trouwens het (volledige) woordenboek plukken:
http://dn.cowon.com/download/d2_dic/PowerDic_Full.zip
Flashgames draaien i.m.o. doorgaans matig, zelfs op de laatste firmware (3.51b). Veel crashes, hangers, etc. Nauwelijks de moeite waard.
Voor wallpapers, start-up video's en meer algemene info is dit wel een goed forum:
http://iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=53
Ik heb de laatste firmware van cowonglobal geinstalleerd
dat is volgens mij 3.50
edit:
het is de 2.5
is de 3.51b een beta of een officiele release?
dat is volgens mij 3.50
edit:
het is de 2.5
[ Voor 31% gewijzigd door Evolutionz op 03-09-2007 17:59 ]
Verwijderd
Die calculators zitten alleen in de laatste versie, 3.51b. Hier te plukken.
http://download.cowon.com/data/C08/D2_3.51b.zip
http://download.cowon.com/data/C08/D2_3.51b.zip
Nu denk 2 weken mijn Iaudio D2 in bezit. Nadat ik hem gister aanzette klonk de muziek heel vreemd.. Ik dacht eerst van waar blijft de tekst nou..
Toen kwam ik er dus achter dat die heel misvormd en zacht uit de oordopjes kwam.. Het harde refrein komt er bij bepaalde nummers wel weer goed uit en ook de achtergrondmuziek. Maar de normale zachtere tekst niet heel vreemd.
Weet iemand wat ik moet doen?
Ik heb Firmware V2.50 en heb die er al opnieuw opgezet.. Alsnog geen effect.
Toen kwam ik er dus achter dat die heel misvormd en zacht uit de oordopjes kwam.. Het harde refrein komt er bij bepaalde nummers wel weer goed uit en ook de achtergrondmuziek. Maar de normale zachtere tekst niet heel vreemd.
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Ik zou eens een andere koptelefoon proberen om zeker te weten waar het probleem ligt. Verder heb je 2 jaar garantie op zo'n ding, dus omruilen zal niet al teveel moeite kosten.-Cyril- schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:35:
Nu denk 2 weken mijn Iaudio D2 in bezit. Nadat ik hem gister aanzette klonk de muziek heel vreemd.. Ik dacht eerst van waar blijft de tekst nou..
Verwijderd
b staat voor beta. Dit is een Koreaanse firmware, maar in alle firmwares zitten ALLE talen, dus ook Nederlands.Evolutionz schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:24:
Ik heb de laatste firmware van cowonglobal geinstalleerd
dat is volgens mij 3.50
edit:
het is de 2.5
Het ligt helaas niet aan de oordopjes.. Als ik hem om moet ruilen ben ik hem hoogstwaarschijnlijk weer een tijd kwijt.. Maar als het niet anders kan.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:51:
[...]
Ik zou eens een andere koptelefoon proberen om zeker te weten waar het probleem ligt. Verder heb je 2 jaar garantie op zo'n ding, dus omruilen zal niet al teveel moeite kosten.
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Heb je ook gekeken naar eventueel vernaggelde equaliser settings? Zet deze eens op "pop" of alles op nul, net als de BBE, surround en andere nuttloze troep in hetzelfde menu. Het is namelijk vreemd dat je wel achtergrondmuziek hoort, maar geen zang.-Cyril- schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:30:
[...]
Het ligt helaas niet aan de oordopjes.. Als ik hem om moet ruilen ben ik hem hoogstwaarschijnlijk weer een tijd kwijt.. Maar als het niet anders kan.
Deze week heb ik de Cowon iAudio T2 2GB aangeschaft (via ibood). Nu wil ik daar eigenlijk andere oordopjes op aansluiten, maar hem nog wel om mijn nek kunnen hangen. Heeft een van jullie dat voor elkaar gekregen? Het lijkt erop dat ik het klemmetje dan moet slopen en ik vind dat een beetje zonde als ik niet zeker weet dat het kan...
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
na enig pijnigen van mijn hersenen (nadenken) heb ik besloten dat ik me Cowon D2 toch maar weg ga doen.
Tis echt n super aparaatje, ik heb alleen toch meer geheugen nodig. helaas
Heeft iemand mssn aanbevelingen? K d8 zelf aan een Cowon A2 of X5? Mssn een of andere Creative?
Ik wil n beetje ongeveer t zelfde. Touch screen is heel fijn maar hoeft niet per se in mijn vervanger te zitten.
Als iemand iets weet hou ik me aanbevolen!
enig probleem waar ik dan nog mee zit, is dat mijn Cowon een nieuwe eigenaar moet hebben.
Iemand interesse? Het betreft dus en Cowon iAudio D2 2GB white. Eventueel kan ik je er een 2Gb SD kaartje bij doen die ik nu ook gebruik. T ding is absoluut in nieuwstaat en in de doos. Ook t bonnetje zit er gewoon nog bij!! hijs ongeveer anderhalve maand oud.
Specs ga ik niet opnoemen, dat weet iedereen hier wel zo ongeveer
greetz!!
Heeft iemand mssn aanbevelingen? K d8 zelf aan een Cowon A2 of X5? Mssn een of andere Creative?
Ik wil n beetje ongeveer t zelfde. Touch screen is heel fijn maar hoeft niet per se in mijn vervanger te zitten.
enig probleem waar ik dan nog mee zit, is dat mijn Cowon een nieuwe eigenaar moet hebben.
Iemand interesse? Het betreft dus en Cowon iAudio D2 2GB white. Eventueel kan ik je er een 2Gb SD kaartje bij doen die ik nu ook gebruik. T ding is absoluut in nieuwstaat en in de doos. Ook t bonnetje zit er gewoon nog bij!! hijs ongeveer anderhalve maand oud.
greetz!!
Dit topic is niet bedoelt voor dit soort dingen. Het is handig als je voor jezelf eerst een lijstje met eisen opstelt en dan gaat kijken welke spelers daaraan voldoen. Wij kunnen het zo niet raden wat jij wil.UMD schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:01:
na enig pijnigen van mijn hersenen (nadenken) heb ik besloten dat ik me Cowon D2 toch maar weg ga doen.
Als je trouwens te weinig geheugen hebt, kun je ook wachten op de 8GB versie en er eventueel een 16GB SD-kaart bijdoen.
Verder zijn er bij dit type spelers al wel types met 16GB, maar dat gaat offtopic.
http://tweakers.net/aanbod/enig probleem waar ik dan nog mee zit, is dat mijn Cowon een nieuwe eigenaar moet hebben.
greetz!!
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 19-09-2007 16:07 ]
ok dan... my bad.
maar naar mijn idee is t vrij duidelijk. Ik wil ongeveer dezelfde functies als D2 maar meer geheugen.
That's all.
greetz
maar naar mijn idee is t vrij duidelijk. Ik wil ongeveer dezelfde functies als D2 maar meer geheugen.
That's all.
greetz
Simpel dus, een D2 met meer geheugen kopen
jeh... een D2 gaat max tot 16GB. maar ik wil meeeeeer 
mssn beetje te veel eisend. De A2/A3 lijken goeie opties, maar die zijn tamelijk lomp
greetz
mssn beetje te veel eisend. De A2/A3 lijken goeie opties, maar die zijn tamelijk lomp
greetz
D2 slikt SDHC geheugenkaartjes: kwestie van wachten tot 8, 16 en uiteindelijk 32 GB kaartjes een beetje betaalbaar worden.
Verwijderd
Op mp3spelers.nl staat dat er zeer binnenkort - deze maand nog zelfs - een 16 Gb versie van de iAudio 7 verkrijgbaar zal zijn! Hij is wel wat duur, maar dat zal wellicht maar het eerste halfjaar na de introductie het geval zijn vermoed ik. Voor wie alleen muziek wil beluisteren lijkt me dit een ideale mp3-speler. Als mijn F2 (2Gb) de geest geeft weet ik in ieder geval wat te kopen.
ik denk dat je voor de prijs net zo goed een D2 kunt kopen. Dan heb je meer functies voor minder geld en nog een mooier scherm ookVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:17:
Op mp3spelers.nl staat dat er zeer binnenkort - deze maand nog zelfs - een 16 Gb versie van de iAudio 7 verkrijgbaar zal zijn! Hij is wel wat duur, maar dat zal wellicht maar het eerste halfjaar na de introductie het geval zijn vermoed ik. Voor wie alleen muziek wil beluisteren lijkt me dit een ideale mp3-speler. Als mijn F2 (2Gb) de geest geeft weet ik in ieder geval wat te kopen.
Verwijderd
De D2 biedt zeker en vast meer 'bang-for-the-buck', maar de 7 is voor mij de beste keuze voor wie enkel muziek wil beluisteren. Hij is nog een stuk compacter en heeft ook een langere batterij-autonomie. Maar de meesten zullen inderdaad wellicht voor de D2 kiezen omdat hij completer en meer vernieuwend is. Als Cowon nu nog een waardige opvolger voor de X5 zou kunnen uitbrengen dan hebben ze in elk segment de beste troeven in handen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:41:
[...]
ik denk dat je voor de prijs net zo goed een D2 kunt kopen. Dan heb je meer functies voor minder geld en nog een mooier scherm ook
HELP!
Met welk programma kan ik het beste DVD's omzetten naar AVI's zodat deze speelbaar zijn op de D2? Ik heb geprobeerd:
-jetAudio (crasht na een tijdje en levert out-of-sync bestanden op)
-WinAVI Video Converter (doet perfect, helaas is de output niet afspeelbaar door de D2)
-iRiverter (weet niet meer wat er precies niet goed was)
-Super Video Converter (ook out of sync)
Dit alles op een laptop en op mijn gewone PC. Mijn vriendin heeft dat ding nu 3 weken en kan nog steeds geen DVD's kijken op het kreng. Please, help mij om de goede software te vinden welke simpel een DVDtje kan omzetten naar een AVI bestand.
Met welk programma kan ik het beste DVD's omzetten naar AVI's zodat deze speelbaar zijn op de D2? Ik heb geprobeerd:
-WinAVI Video Converter (doet perfect, helaas is de output niet afspeelbaar door de D2)
Dit alles op een laptop en op mijn gewone PC. Mijn vriendin heeft dat ding nu 3 weken en kan nog steeds geen DVD's kijken op het kreng. Please, help mij om de goede software te vinden welke simpel een DVDtje kan omzetten naar een AVI bestand.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hoord niet helemaal thuis in dit topic, maar vooruit. De vorige keer dat ik een dvd om heb gezet voor mijn D2 heb ik AutoGK gebruikt. Toen ik de juiste resolutie instelde, kon ik het resultaat gelijk op de D2 afspelen.Arfman schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:52:
HELP!
Success!
okay ik begrijp hetVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:12:
[...]
De D2 biedt zeker en vast meer 'bang-for-the-buck', maar de 7 is voor mij de beste keuze voor wie enkel muziek wil beluisteren. Hij is nog een stuk compacter en heeft ook een langere batterij-autonomie. Maar de meesten zullen inderdaad wellicht voor de D2 kiezen omdat hij completer en meer vernieuwend is. Als Cowon nu nog een waardige opvolger voor de X5 zou kunnen uitbrengen dan hebben ze in elk segment de beste troeven in handen.
Het niet uitbrengen van de opvolger voor de X5 is ook een misser van Cowon
Hm, ik heb even rond gekeken in dit topic maar kan m'n vraag niet direct vinden
.
Is de D2 een beetje te bedienen als hij in je broekzak zit? Ik zie extern wel een knop voor het volume te regelen, maar ik heb nog al eens de gewoonte om een liedje (of meerdere) te willen skippen
. En dan zou ik het leuk vinden als ik het ding niet telkens uit mijn broekzak moet halen, maar gewoon blindelings naar het volgende liedje kan springen
.
Is de D2 een beetje te bedienen als hij in je broekzak zit? Ik zie extern wel een knop voor het volume te regelen, maar ik heb nog al eens de gewoonte om een liedje (of meerdere) te willen skippen
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Verwijderd
Naar aanleiding van deze topic werd me dit merk mp3 spelers aangeraden. Nog even wat specifiekere vragen over het opnemen van een concert met een externe microfoon en deze mp3 spelers:
1. De maximale opname"kwaliteit" is 128kbps?
2. Is het opnameniveau (sterkte) instelbaar?
3. Zijn er verder nog optie/instelmogelijkheden voor het opnemen van geluid met een externe microfoon?
1. De maximale opname"kwaliteit" is 128kbps?
2. Is het opnameniveau (sterkte) instelbaar?
3. Zijn er verder nog optie/instelmogelijkheden voor het opnemen van geluid met een externe microfoon?
Ja. De volumeknopjes op de D2 hebben een dubbele functie. Als de on/off schakelaar op de normale stand staat dan fungeren de volumeknopjes gewoon als volumeregeling. Maar je kunt de speler ook locken met de on/off schakelaar. Als ie gelockt is reageert de display niet meer op aanraken (handig als de speler in je broekzak zit) en fungeren de volumeknopjes als skip forward en back.Ibex schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:14:
Is de D2 een beetje te bedienen als hij in je broekzak zit? Ik zie extern wel een knop voor het volume te regelen, maar ik heb nog al eens de gewoonte om een liedje (of meerdere) te willen skippen. En dan zou ik het leuk vinden als ik het ding niet telkens uit mijn broekzak moet halen, maar gewoon blindelings naar het volgende liedje kan springen
.
Bij die Firmware v2.51 zit "Support Audible feature." Wat is dit precies? Die scientific calculator is trouwens ook heel erg relax. Kan ik goed gebruiken, jammer alleen dat je er geen grafieken mee kan tekenen, dat zou mijn dure (en grote, zware) grafische rekenmachine overbodig maken
Qoute van de Cowon website: Good News,Flying Bobman schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:11:
Bij die Firmware v2.51 zit "Support Audible feature." Wat is dit precies? Die scientific calculator is trouwens ook heel erg relax. Kan ik goed gebruiken, jammer alleen dat je er geen grafieken mee kan tekenen, dat zou mijn dure (en grote, zware) grafische rekenmachine overbodig maken
Now COWON D2 supports Audible.com's Audiobooks.
We hope you enjoy contents from Audible.com.
The firmware for Audible contents has been updated.
You're welcome to download the latest Firmware.
Lijkt er dus op dat er boeken/magazines/etc te beluisteren zijn.
Meer info over hoe het werkt: *klik*
Ik ben nog een beetje aan het aftasten welke player, en de D2 viel me op en staat intussen in het "more info" lijstje. Kan je hier de volgorde van nummers in je afspeellijst veranderen?
Hij ziet er echt mooi uit, maar ik ben nogal onzeker over de touchscreen.
Hij ziet er echt mooi uit, maar ik ben nogal onzeker over de touchscreen.
@Rayman
Bedankt!
@Jormungandr
Je hebt een zogenaamde "dynamic playlist," dat is zegmaar een apparte afspeellijst. Je kunt tijdens het luisteren van je muziek "add to DPL" kiezen, dat nummer wordt dan in die afspeellijst geplaatst. Ik zet daar dus mijn favoriete muziek in. De volgorde bepaal je zelf.
Het touchscreen heeft een paar nadelen, het wordt snel vies, maar het heeft veel meer voordelen. Ik vind het ideaal. Ook apple heeft nu de iPod touch, blijkt dat ze een touchscreen daar ook leuk vinden.
Bedankt!
@Jormungandr
Je hebt een zogenaamde "dynamic playlist," dat is zegmaar een apparte afspeellijst. Je kunt tijdens het luisteren van je muziek "add to DPL" kiezen, dat nummer wordt dan in die afspeellijst geplaatst. Ik zet daar dus mijn favoriete muziek in. De volgorde bepaal je zelf.
Het touchscreen heeft een paar nadelen, het wordt snel vies, maar het heeft veel meer voordelen. Ik vind het ideaal. Ook apple heeft nu de iPod touch, blijkt dat ze een touchscreen daar ook leuk vinden.
Soortgelijk aan wat Winamp doet. Ik vind het persoonlijk bijzonder handig en hoop dat meer spelers dit gaan ondersteunen.Flying Bobman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:50:
@Rayman
Bedankt!
@Jormungandr
Je kunt natuurlijk ook het bijgeleverde pennetje/standaard-ding gebruikenHet touchscreen heeft een paar nadelen, het wordt snel vies, maar het heeft veel meer voordelen. Ik vind het ideaal. Ook apple heeft nu de iPod touch, blijkt dat ze een touchscreen daar ook leuk vinden.
Ik heb geen last van een vies scherm en bedien het bijna constant met de vingers. Heb het stukje plastic erop gelaten als bescherming. Het hoekje eraf geknipt met een schaar zodat hij ook onderweg niet alsnog los gaat laten. Een 'echte' screenprotector kon in namelijk toendertijd niet vinden.
[LTS][MTS][HTS]
He, dat deed ik ook!Emiel1984 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:57:
Ik heb geen last van een vies scherm en bedien het bijna constant met de vingers. Heb het stukje plastic erop gelaten als bescherming. Het hoekje eraf geknipt met een schaar zodat hij ook onderweg niet alsnog los gaat laten. Een 'echte' screenprotector kon in namelijk toendertijd niet vinden.
Pas 2/3 weken later, kocht ik een passende screenprotector
Zowel mijn Cowon D2 als de G3 hebben deze optie. Tjsa... meer kan ik hier niet over zeggen.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:49:
Hebben deze Cowon spelers nou een instelbaar line-in volume of niet?
Verwijderd
Ik heb de Cowon D2 even besproken met een man die er wel verstand van leek te hebben bij de Media Markt in Enschede. Eventjes het menu doorlopen en inderdaad er zijn 5 standen voor het line-in volume. De man had het er wel over dat de line-in niet bedoeld is voor het aansluiten van een microfoon (daar heb je mic-in voor), maar dat het wel kan. Het is alleen wel afhankelijk van de sterkte van het signaal dat de microfoon produceert of het een goede kwaliteit opname levert. Gelukkig kun je daar alles wat je koopt binnen 2 weken terugbrengen en je geld terug krijgen, dus dat gaan we maar eens proberen.
een man die er wel verstand van leek te hebben bij de Media Markt
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Welke heb je er dan opzitten ? Krijg je daarmee ook meer de helderheid van het scherm terug ? Ik merk zelf dat er een beetje kwaliteit weggefiltert wordt namelijk door het 'orgineel' .Chuckiej schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:14:
[...]
He, dat deed ik ook!![]()
Pas 2/3 weken later, kocht ik een passende screenprotector(Invisibleshield)
[LTS][MTS][HTS]
Ik heb The Invisible Shield erop zitten (van www.shieldzone.com).Emiel1984 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:56:
[...]
Welke heb je er dan opzitten ? Krijg je daarmee ook meer de helderheid van het scherm terug ? Ik merk zelf dat er een beetje kwaliteit weggefiltert wordt namelijk door het 'orgineel' .
Werkt super, altijd al Invisible Shield gebruikt
Verwijderd
Ik heb krimatec shields er op zitten nu, eerst andere die waren klote (kan me naam niet meer herinneren)
http://cgi.ebay.nl/6x-KRI...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
16 stuks voor 11 euro, prima deal
http://cgi.ebay.nl/6x-KRI...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
16 stuks voor 11 euro, prima deal
Op welke update doel jij? Als je 2.51 bedoeld, dan heb ik geen verschil gemerkt. Tjsa... dat er nieuwe software tussen staat, maar daar maak ik geen gebruik van.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:51:
hoe bevalt de nieuwe update voor de D2 jullie?
Wat ik nog steeds mis is een echte resume functie. Dus gewoon speler aanzetten en gaat verder waar deze gebleven is.
Ehm, bij mij werkt de resume functie wel hoor_Rayman_ schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:57:
[...]
Op welke update doel jij? Als je 2.51 bedoeld, dan heb ik geen verschil gemerkt. Tjsa... dat er nieuwe software tussen staat, maar daar maak ik geen gebruik van.
Wat ik nog steeds mis is een echte resume functie. Dus gewoon speler aanzetten en gaat verder waar deze gebleven is.
Voorbeeld: Ik luister liedje A @ 2:20 min -> ik doe hem dan uit -> paar minuten/uur later doe ik hem weer aan -> hij gaat verder @ 2:20 min
Waarschijnlijk heb je dan iets niet aangevinkt
Verwijderd
Wat hij bedoelt is een echte resume. Jij moet namelijk als je hem aanzet eerst op het muziek icoontje klikken en dan op play.
Hij bedoelt denk ik dat als je hem aan zet dat hij zonder iets te doen gewoon begint met spelen.
Hij bedoelt denk ik dat als je hem aan zet dat hij zonder iets te doen gewoon begint met spelen.
Verwijderd
Wie kan mij helpen,
ik heb een iaudio T2, ik ben alleen de USB kabel kwijt. Nu kan ik er helemaal niks meer mee.
Waar kan ik zo'n USB kabel halen? Op het forum van Cowon kon ik daar niks over vinden.
ik heb een iaudio T2, ik ben alleen de USB kabel kwijt. Nu kan ik er helemaal niks meer mee.
Waar kan ik zo'n USB kabel halen? Op het forum van Cowon kon ik daar niks over vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast