The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Uitbreiden met een SD-kaart doe ik toch niet; twee apparaten updaten met muziek is me te lastig. Ik shuffle "gewoon" 1x per week met WinAmps autofill. De rest van de functies gebruik ik niet eens; ik kan met een veel goedkopere speler toe. (Eigenlijk had ik graag een Creative ZEN gezien die nog goedkoper was, zonder video, foto's, of wat dan ook.) Daarom verkoop ik de D2 en ga ik weer terug naar de Creative ZEN 4GB die ik hiervoor had en die ik eerder naar de winkel had teruggestuurd, omdat ik in de veronderstelling was dat de D2 zijn SD-kaart bij het intern geheugen voegde en hierop doorschreef als zijn eigen geheugen vol was... wat hij dus niet doet

*knip* spam
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 11-01-2008 16:15 ]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeLeuke video van de U5. Specs zijn zeer matig, voor Cowon-begrippen. Echter, het is een vrij straightforward speler, dus wellicht dat ze hiermee een ander marktsegment willen bedienen. De interface ziet er prima uit en de prijzen zijn naar wat ik vernomen heb, best aardig.
Bron: Dapreview.The 4GB retails for $119, and the 8GB for $159.
Waarom selecteer je dan niet gewoon genre -> gewenst genre -> all. Of wil je er 2 of meer bij elkaar?Katsunami schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:42:
Deze speler heeft voor mij teveel kleine ergernisjes, die ik met mijn Creative ZEN niet had (die had er ook, maar dan minder), en dan met name het toevoegen van albums/genres via de ID3-browser aan de dynamic playlist. Ik weet dat het kan via de filebrowser, maar ik heb geen zin om daar altijd heen over te schakelen. Toevoegen aan de DPL via Genre of jaartal is niet eens mogelijk, en op iAudiophile.net lijkt het erop dat niemand weet wanneer dit wordt opgelost. Ik gebruikte dat op de ZEN veel, dus ik mis dat nogal. Tevens is het bedienen van de speler voor mij lastig vanwege het extreem kleine lettertype (zelfs na de fontpatch).
Uitbreiden met een SD-kaart doe ik toch niet; twee apparaten updaten met muziek is me te lastig. Ik shuffle "gewoon" 1x per week met WinAmps autofill. De rest van de functies gebruik ik niet eens; ik kan met een veel goedkopere speler toe. (Eigenlijk had ik graag een Creative ZEN gezien die nog goedkoper was, zonder video, foto's, of wat dan ook.) Daarom verkoop ik de D2 en ga ik weer terug naar de Creative ZEN 4GB die ik hiervoor had en die ik eerder naar de winkel had teruggestuurd, omdat ik in de veronderstelling was dat de D2 zijn SD-kaart bij het intern geheugen voegde en hierop doorschreef als zijn eigen geheugen vol was... wat hij dus niet doet.
[mbr]*knip* spam[/]
Het grootste struikelblok is echter nog het extreem kleine lettertype.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
bron: AnythingbutipodWhile talking with some of the Cowon reps at CES 2008 I was tipped off to the D3 while inquiring about supported video resolution on the D2. I asked if there were any plans the D2 would ever support video resolutions above 320x240. He said no, but the D3 might. The rep then gave me three pieces of information- the D3 will be smaller, slimmer, and out in 6 months. “Out in 6 months” is not very clear since this could mean out in Korea in 6 months or announced in 6 months. The US may see it 6 to 12 months in those terms.
Dit roept toch een aantal vragen op. Ten eerste de release date zoals de schrijver zelf ook al aangeeft. Verder, hoe gaat dit de D2 beïnvloeden? Imo "moet" de D2 naar 16GB om de concurrentie bij te kunnen houden, maar ik kan me voorstellen dat ze dit nu achterwege laten om de D3 te pushen. Hopelijk komt deze dan in 16GB+32GB uit. Als dat zo is betekent dat wel dat de D2 (vooral qua opslagcapaciteit) achter gaat lopen op de concurrentie. Wellicht prikken ze er nog een 16GB versie doorheen, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze nog een hele nieuwe versie op gaan starten terwijl er al een opvolger op de planning staat.
Nouja, we zullen zien.
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Ik heb het topic gelezen maar de onzin die Cowon daar uitbraakt slaat nergens op. 16GB SDHC kaartjes moeten gewoon kunnen werken, als 2, 4 of 8 GB werkt kan 16(of 32)GB ook werken.master007 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:07:
Of naar een ander merk, vanwege veiligheids redenen geen 16GB kaartjes ondersteunen klinkt vreemd en ik hoop echt dat het niet klopt.
Dat is net zoiets als dat een PC fabrikant zou zeggen dat je de PC geen 500GB schijf kan stoppen maar alleen eentje die niet groter is dan 120GB.
Met firmware is het wel zo dat men vaak zaken verandert en niet in de gaten heeft dat er iets anders mogelijk niet meer werkt. Dat lijkt hier het geval te zijn, in de oudere firmware lijken de 16GB kaartjes wel te werken. Technisch gezien kan het dus gewoon werken.
Ik zou me hooguit een limitering kunnen voorstellen dat je op een hele grote SDHC kaart geen oneindig grote directory structuur kan maken zoals een xxx aantal directories diep.
Over het algemeen zal dit niet zo snel voorkomen.
Dat er in de toekomst nieuwe spelers uit zullen komen mag geen verrassing zijn. Dat is altijd al zo geweest maar mag geen reden zijn om voor de huidige spelers geen firmware te ontwikkelen. Pas als de speler jaren oud is en als "afgeschreven" mag worden beschouwd is het een andere zaak, iedere apparaat heeft immers een beperkte levensduur. De D2 heeft deze leeftijd echter nog lang niet bereikt.
Firmware is één ding, maar om features weg te halen, in plaats van toe te voegen is hoogst opmerkelijk en vind ik persoonlijk ook niet kunnen. Dat Cowon dit doet valt mij ontzettend tegen. Ik ken natuurlijk de precieze redenen niet, maar waarom zouden ze dit doen, terwijl het al bewezen is dat het werkt? Er zijn mensen met 16GB kaartjes en voor zover ik weet zijn er geen problemen bekend. Verder zijn er mensen die 16GB kaartjes gekocht hebben omdat ze wisten dat deze werkten, en zitten dus nu met dure niet-werkende SD-kaart omdat Cowon besluit om de feature te schrappen.HoppyF schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:57:
Dat er in de toekomst nieuwe spelers uit zullen komen mag geen verrassing zijn. Dat is altijd al zo geweest maar mag geen reden zijn om voor de huidige spelers geen firmware te ontwikkelen. Pas als de speler jaren oud is en als "afgeschreven" mag worden beschouwd is het een andere zaak, iedere apparaat heeft immers een beperkte levensduur. De D2 heeft deze leeftijd echter nog lang niet bereikt.
8GB D2 + 8GB SDHC maakt 16GB. Als je een mp3'tje van 4MB pakt, kun je er al 4000 files op kwijt. Als je dan ook nog foto's erop zet (die doorgaans kleiner zijn) kom je al helemaal makkelijk in de buurt van die limiet.qtee schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:05:
Misschien heeft het iets te maken met de '3000-files limit', het schijnt dat de D2 niet meer dan 3000 files kan herkennen. Met een 16 GB SD-kaart zou die limiet eerder in zicht komen.
Aan die limiet kom je dus wel, als je het wilt, tenzij je er een hoop grote video's op gooit.
Het is dus logischer om hier simpelweg voor te waarschuwen. In plaats van zomaar een feature te schrappen en mensen te laten zitten met niet-werkende SD-kaarten. Ik snap hier écht helemaal niks van.
Met de vorige firmware, x.51, werken de 16GB-kaartjes wel gewoon. Ik heb net een paar dagen geleden een 16GB-kaartje besteld, voordat ik dit wist dus. Dat wordt binnenkort dus downgraden met de firmware
Bye-bye flashskins!
[ Voor 4% gewijzigd door Velvet op 12-01-2008 13:26 ]
- Geen toevoegingen in de DPL vanuit de tagbrowser.
- DPL die max 256 muziekstukken mag bevatten
- 3000 files limiet... wat ziet hier voor gedachtengang achter?
- Als je "Next track" kiest met een van de knoppen gaat hij ook echt naar het volgende, in plaats van een willekeurig track, als je shuffle mode hebt aan staan. In shuffle mode hoort "Next track" te werken als "Skip track" (zoals op de ZEN.)
- Album art mag niet groter zijn dan 100 kB, want dan wordt het niet getoond. (De ZEN heeft hier geen problemen mee; geprobeerd met een album art van 250 kB.)
- Informatie over het muziekstuk is beperkt tot artiest/album/titel, terwijl veel andere spelers (waaronder weer, de ZEN) in een extra schermpje ALLE tags kunnen laten zien.
- Cowon maakt domme fouten in de firmware. Features die in 2.5x werken, die kunnen in 2.5y opeens naar de knoppen zijn. Dat is onzinnig.
- Hun firmwareüpgradeprocedure is in mijn ogen vrij achterlijk; 3x aansluiten, 3x updaten met verschllende bestanden, waarbij het apparaat, als de resourcefile veranderd moet worden, soms alleen een zwart scherm laat zien. Andere spelers flashen gewoon de firmware in een keer erin vanaf de computer.
- En nu weer het schrappen van een functie. Waarom zou je functies schrappen in godsnaam? Een SDHC-kaartje van 16GB of 32GB werkt hetzelfde als een van 8GB. Weer een reden minder om de Cowon te nemen....
Elke fabrikant heeft zijn gaarheden en kronkels (vaak onnodig...), maar wat ik in de D2 heb gezien, spant eigenlijk wel de kroon. Op het iAudioPhile forum begint zelfs DFKT te flippen... die gast heeft wel een hele stapel Cowonspelers gereviewed zo te zien. Het leek erop dat hij wel een aardige Cowonfan is, maar dat schijnt dus te veranderen.
DFKT:
So... because they're too damn stupid to get it working - they simply disable it? Great job, pissing off your customers and fans. I get the feeling my next player isn't going to be a Cowon anymore.
Pssst... nog niet zo heel lang geleden was dat inderdaad het gevalDat is net zoiets als dat een PC fabrikant zou zeggen dat je de PC geen 500GB schijf kan stoppen maar alleen eentje die niet groter is dan 120GB.
[ Voor 23% gewijzigd door Katsunami op 12-01-2008 18:52 ]
Voor een deel ben ik het wel met je eens maar niet met alles.Katsunami schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:19:toon volledige bericht
Vanwege zulke acties ben ik al helemaal niet meer tevreden over de D2. Hij schijnt op allerlei plekken allerlei domme limieten te hebben.
- Geen toevoegingen in de DPL vanuit de tagbrowser.
- DPL die max 256 muziekstukken mag bevatten
- 3000 files limiet... wat ziet hier voor gedachtengang achter?
- Als je "Next track" kiest met een van de knoppen gaat hij ook echt naar het volgende, in plaats van een willekeurig track, als je shuffle mode hebt aan staan. In shuffle mode hoort "Next track" te werken als "Skip track" (zoals op de ZEN.)
- Album art mag niet groter zijn dan 100 kB, want dan wordt het niet getoond. (De ZEN heeft hier geen problemen mee; geprobeerd met een album art van 250 kB.)
- Informatie over het muziekstuk is beperkt tot artiest/album/titel, terwijl veel andere spelers (waaronder weer, de ZEN) in een extra schermpje ALLE tags kunnen laten zien.
- Cowon maakt domme fouten in de firmware. Features die in 2.5x werken, die kunnen in 2.5y opeens naar de knoppen zijn. Dat is onzinnig.
- Hun firmwareüpgradeprocedure is in mijn ogen vrij achterlijk; 3x aansluiten, 3x updaten met verschllende bestanden, waarbij het apparaat, als de resourcefile veranderd moet worden, soms alleen een zwart scherm laat zien. Andere spelers flashen gewoon de firmware in een keer erin vanaf de computer.
- En nu weer het schrappen van een functie. Waarom zou je functies schrappen in godsnaam? Een SDHC-kaartje van 16GB of 32GB werkt hetzelfde als een van 8GB. Weer een reden minder om de Cowon te nemen....
Elke fabrikant heeft zijn gaarheden en kronkels (vaak onnodig...), maar wat ik in de D2 heb gezien, spant eigenlijk wel de kroon. Op het iAudioPhile forum begint zelfs DFKT te flippen... die gast heeft wel een hele stapel Cowonspelers gereviewed zo te zien. Het leek erop dat hij wel een aardige Cowonfan is, maar dat schijnt dus te veranderen.
DFKT:
[...]
[...]
Pssst... nog niet zo heel lang geleden was dat inderdaad het gevalVeel HDD-controllers op moederborden konden toen niet meer dan 128 GB addresseren
(Ergens anno 2000-2001.) Je moest dan een losse HDD-controller kopen
Ik vind Cowon nog steeds uitstekende spelers maken waar andere fabrikanten nog niet eens in de schaduw hiervan kunnen staan.
Natuurlijk heeft het inbouwen van nieuwe features ook zijn nadelen, dat is wel gebleken.
Je kunt er soms ook teveel in willen bouwen. Een media speler hoeft wat mij betreft geen dictionary en calculator te bevatten. Liever heb ik zaken zoals een verbeterde DPL lijst of andere audio gerelateerde zaken. En niet te vergeten, goede ondersteuning van SD kaarten.
De D2 heeft tenslotte niet voor niets een uitbreidingsslot voor SD.
Het zou idd bijzonder vreemd zijn als daar een limiet op zou komen die de SD kaarten zelf niet hebben.
Ik denk dat het kwartje bij Cowon wel gevallen zal zijn want ze zullen zelf nu ook wel in de gaten hebben dat klanten hiermee niet akkoord gaan, en het laatste dat je wil zijn ontevreden klanten. Je bent klanten eerder kwijt door een blunder dan ze terug te krijgen met leuke acties/producten. Zo werkt dat nu eenmaal.
Nou das lekker dan, vond die flash skin anders aardig fijn werken. Nouja een beetje erg slecht van ze! Goed ik zal het wel eens proberen zodra ik hem binnen heb.. i'll let you know when the time has come.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Initial Cowon D2 commit:
* bootloader test program (basic LCD & button drivers, reads touchscreen)
* work-in-progress stubs for main build
Bron: http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/CowonD2Info
Is dat even fijn.
[ Voor 10% gewijzigd door roelieboelie op 15-01-2008 17:29 ]
Hoi
Ik denk dat ik tegen de tijd dat dit stabiel wordt voor de D2 het ding al verkocht heb, ondanks dat ik er aardig verlies op ga maken; ik vind zelfs de bediening van de ZEN prettiger, eerlijk gezegd.
OMFG! Die laatste lijkt zowaar precies te doen wat ik wil! Net ff een stukje omgezet en dat werkt gewoon, ook als je gaat skippen! Ik laat hem nu een DVD omzetten in z'n geheel, ben benieuwd!RoD schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:41:
Voor de mensen die problemen hebben met syncing van audio en video in het videofiles... er zijn een tweetal programma'tjes die dit zou moeten oplossen: deze en deze.
Wellicht de moeite waard om eens te proberen
EDIT: OMFG OMFG ZOMG!!1!!!

Eindelijk!

[ Voor 11% gewijzigd door Arfman op 18-01-2008 07:47 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bedankt qtee!
Bedankt RoD!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
http://www.iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=19312
- Added Metal EQ
- Separate DPL in Video mode
- Fixed to adjust the FM radio volume
- Fixed the error not to display unicode tag (UTF16) in music browser
De flash skins schijnen verbeterd te zijn, en "iets" met "bulk of the files in the sd card".. wellicht dat dat betekent dat de file limit omhooggegaan is. Verder gaat het gerucht dat 16GB kaartjes weer ondersteund worden. Zou mooi zijn
Zie dit draadje op ABI.
[ Voor 9% gewijzigd door Velvet op 27-01-2008 00:18 ]
Dit topic is immers eigenlijk vol en over de D2 wordt nog regelmatig gepraat.
De overige flash-spelers mogen hier nog steeds besproken worden. Nieuwe apparaten mogen overigens in een eigen topic. Dan kan dit topic langzaamaan uitgefaseerd worden
sry... zag het U5-topic en dacht, dat is een goed idee, ik begin maar meteen...
Maar als je nog aanvullingen/tips hebt, graag!
Hier komen de bugs:
-Als ik de file browser op Music zet, kan de U3 niet meer dan de eerste 256 liedjes afspelen. Dus als ik het 257e liedje selecteer, kan de U3 dat liedje niet afspelen. De U3 gaat dan gewoon naar een willekeurig liedje dat wél tot de eerste 256 liedjes behoort.
-Ook wisselt de U3 soms mappen om. Stel dat ik alleen Guns 'n Roses liedjes wil luisteren. Ik zit dan dus in de Guns 'n Roses map. Eigenlijk kan de U3 dus alleen liedjes van Guns 'n Roses afspelen. (Wat hij overigens ook niet altijd doet, hij neemt soms een liedje uit een andere map! Maar dat terzijde.) Na een paar liedjes wil ik iets anders luisteren. Dan druk ik op de knop om de inhoud van de map te bekijken en dan zit ik opeens in een map van een andere artiest.
-Vervolgens is er een bug die zich voordoet als je tijdens het muziek luisteren foto's gaat bekijken. Dan komt er een hele andere titel in het schermpje te staan terwijl je naar hetzelfde lied luistert. Alleen de tag is dus veranderd. De tijd van het lied klopt nog wel.
Ook is het jammer dat je vanuit de Music selectie geen tekstbestanden kan bekijken en bestanden kan deleten.
Ik denk dat dit het wel zo ongeveer was. Ik denk dat ik deze bugs maar naar Cowon stuur. Ik hoop dan dat ze een nieuwe firmware maken. Zonder deze bugs zou de U3 perfect zijn. Hebben nog meer mensen last van bovengenoemde bugs?
Ik ga eigenlijk altijd voor Cowon vanwege het goede harde/mooie geluid, eq presets, sortering op bestandsnamen ipv tags en usb MSD. Toch vraag ik me ook af of er eigenlijk niet een vergelijkbaar alternatief met dezelfde eigenschappen van een ander merk is want ik zie een beetje op tegen dat touchscreen en de onhandige navigatie. De u5 lijkt me iets te groot en doet me iets teveel aan een ipod denken
[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 16-03-2008 23:47 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠

Voor de rest voorlopig nog redelijk tevreden maar als er geen FW-update voor die eq. komt zit ik er toch aan te denken hem terug te sturen. Hier koop ik geen Cowon voor
btw: ik weet dat het frequentiebereik van de banden is in te stellen maar dat kan maar tot 13k.
btw2: ook leuk....geen bitrate info in het afspeelscherm (nergens in te stellen)
.
Toen ik hem bij bol.com kocht dacht ik "ik probeer hem ff uit en als het niet bevalt stuur ik hem terug". Dat kan tot m'n schrik dus niet

edit: de iAudio7 kan helemaal niet harder dan de U3. U3 = 2 x 30mW en iAudio7 = 2 x 26mW. Nog een reden om te balen van m'n miskoop
1>Ik heb hem toch maar teruggestuurd. Even afwachten of ze hem accepteren.
2>Niet om reclame te maken, maar uitstekende service van bol.com. Ik heb hem teruggestuurd en had binnen een paar weken m'n geld terug.
[ Voor 26% gewijzigd door temp00 op 13-04-2008 14:17 ]
Ik heb nu al 2 jaar lang veel plezier gehad van mijn iAUDIO G3 speler.
Afgelopen weken gingen het joy-stickje en het opname-rec-knopje steeds slechter werken. Joy-stickje doet het nog wel, maar rec-knopje heeft het helemaal begeven. (Ik maak nogal eens een voice-memo aan mezelf...)
Als mp3-spéler is hij nog steeds perfect.
Maar ik zou hem graag vervangen. Eigenlijk, omdat ik er zo aan gewend ben, zou ik het liefst een nieuwe kopen. Ja, ik weet het: G3 is niet meer leverbaar, de wereld gaat te snel voor mij..
Of een weinig gebruikte tweede-handse... (Op marktplaats staat er één te koop, maar die zou net verkocht zijn.)
Heeft iemand tips waar ik terecht zou kunnen?
Of als het een nieuwe speler wordt: ik wil alleen naar audio luisteren. Ik zie iAUDIO 7 met een video schermpje. En geen losse batterij. Ik waardeer het feit van de AA-batterij enorm, want dan kun je in een minuut de speler 'laden' met een nieuwe batterij. Zijn er nog andere spelers met deze eigenschap?
Alle tips zijn welkom,
Anton.
Je kunt eens verschillende shops afbellen of ze er niet toevallig nog eentje hebben liggen. Anders zal het vrij moeilijk worden om een dergelijke oude speler nog te vinden.GoodGozo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:53:
Hallo tweakers,
Ik heb nu al 2 jaar lang veel plezier gehad van mijn iAUDIO G3 speler.
Afgelopen weken gingen het joy-stickje en het opname-rec-knopje steeds slechter werken. Joy-stickje doet het nog wel, maar rec-knopje heeft het helemaal begeven. (Ik maak nogal eens een voice-memo aan mezelf...)
Als mp3-spéler is hij nog steeds perfect.
Maar ik zou hem graag vervangen. Eigenlijk, omdat ik er zo aan gewend ben, zou ik het liefst een nieuwe kopen. Ja, ik weet het: G3 is niet meer leverbaar, de wereld gaat te snel voor mij..![]()
Of een weinig gebruikte tweede-handse... (Op marktplaats staat er één te koop, maar die zou net verkocht zijn.)
Heeft iemand tips waar ik terecht zou kunnen?
Voor dat soort vragen is dit topic niet bedoelt. Probeer het eens met zelf zoeken en de database van ABI.Of als het een nieuwe speler wordt: ik wil alleen naar audio luisteren. Ik zie iAUDIO 7 met een video schermpje. En geen losse batterij. Ik waardeer het feit van de AA-batterij enorm, want dan kun je in een minuut de speler 'laden' met een nieuwe batterij. Zijn er nog andere spelers met deze eigenschap?
Alle tips zijn welkom,
Anton.
Of heeft dat met de KPN te maken?....
Anyway, dat tabelletje met de features van de verschillende MP3spelers, komt de Iaudio 7 er ook bij in?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In ieder geval mogen er topics voor verschillende spelers geopend worden zodat dit logge topic een stille dood kan sterven
Lekker respectvol. Sinds wanneer makt cowon meuk?RoD schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:48:
...oude meuk van Cowon...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Euh, komt er dan ook een topic voor de Iaudio 7? Die zie ik namelijk niet....RoD schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:48:
Nee, dit topic is meer bedoelt voor de oude meuk van Cowon. Nieuwe spelers hebben allemaal een eigen topic... en ik geloof niet dat er hier nog tijd in gestoken wordt.
In ieder geval mogen er topics voor verschillende spelers geopend worden zodat dit logge topic een stille dood kan sterven
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zo bedoel ik het natuurlijk nietDjWannaB2002 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:51:
[...]
Lekker respectvol. Sinds wanneer makt cowon meuk?
Ik ook niet, maar je mag em best aanmakenRaven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:02:
[...]
Euh, komt er dan ook een topic voor de Iaudio 7? Die zie ik namelijk niet....
Gaat een beetje offtopic zo trouwens.. mijn DM staat open voor eventuele vragen/opmerkingen.
[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 14-05-2008 16:11 ]
Jammer dat ik het apparaat 9 van de 10 keer niet aankrijg, en dat windows 9 van de 10 keer een foutmelding geeft ('USB device not recognized'...) Firmware updates helpen niet. Ik ga hem terugsturen naar Bol.com.
Wordt bij een bookmark ook de huidige playlist opgeslagen? Stel dat ik een album bestaande uit meerdere tracks afspeel en ik maak bijvoorbeeld halverwege nummer 3 een bookmark aan. Vervolgens speel ik een ander album af en daarna laad ik de eerder gemaakte bookmark. Als het goed is gaat hij dan verder bij nummer 3 van het eerdere album. Wat gebeurt er dan als deze is afgelopen? Gaat hij dan vanzelf verder met 4 en daarna 5,6 etc? Of wordt er na track 3 gestopt omdat dit de enige track in de playlist is?
Anoniem: 191688
Dank bij voorbaat!
Update, heb nu inmiddels alweer twee maanden een vervangend exemplaar dat perfect werktDa_DvD schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:06:
Ik heb sinds 2 dagen een iAudio 7 16 GB ter vervanging van mijn oude G3. Het lijkt me een geweldige speler, Swing Touch controls werken prima vind ik en de geluidskwaliteit is natuurlijk prima.
Jammer dat ik het apparaat 9 van de 10 keer niet aankrijg, en dat windows 9 van de 10 keer een foutmelding geeft ('USB device not recognized'...) Firmware updates helpen niet. Ik ga hem terugsturen naar Bol.com.
Geweldig apparaatje hoor.
https://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Cowon iAudio 7 8GB, zilver
€99,95
Best een redelijke aanbieding lijkt me zo. Ik heb er eentje voor m'n broertje besteld, kan hij z'n vriendjes weer eens een andere fatsoenlijke MP3-speler laten zien.
Ik heb alleen nog wat moeite om er een hoesje voor te vinden... eentje die hem niet meteen helemaal bedekt maar nog bedienbaar laat zoals zo'n half doorzichtig gelhoesje ofzo... (zo'n leren Noreve hoesje is anders wel mooi...)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Op mijn oude MP3 spelertje zaten aan de zijkant de NEXT en PREV knoppen waardoor je het spelertje in je (sport)broekje kon doen en er zonder naar te kijken tracks kon skippen (want die knoppen voel je en de zijkant wijst naar boven). De iAudio had daar echter de volumeknoppen zitten. Nu blijkt dat je hem zo kan instellen dat als je het spelertje locked met de hold knop het tactiele oppervlak uitgeschakeld wordt (je kan er dan niet per ongeluk langs vegen en wat bedienen) en de volume knoppen dienst doen als PREV en NEXT knoppen! Effectief kan je dus hetzelfde als met de oude speler, alleen door te voelen tracks skippen.
Briljant!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 272180
Probeer eens 'Folders' (of Mappen als je de NL versie van de software gebruikt) te selecteren als je de browser gebruikt.Anoniem: 272180 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:45:
Hoe zorg ik ervoor dat een album ook echt in een apart mapje komt op mn D2. Ik heb nu bijvoorbeeld een album van Jan Smit op mn D2 gezet, maar als ik dan naar Muziek ga in het hoofdmenu vind ik daar alle nummertjes achter elkaar ipv afgezonderd in 1 mapje genaamd Jan Smit. Als ik nu een album van Marco Borsato erop zet krijg ik 1 lange lijst met nummers van zowel Jan Smit als van Marco Borsato. Ik wil dit graag categoriseren zodat het overzichtelijker is. Hoe kan ik dit doen? Scheelt ook enorm veel zoek/scroll werk.
Browse dus naar / (root) en dan zie je een optie mappen waarin je gewoon de mapjes zoals weergegeven in Explorer op je scherm verschijnen.

Zie: http://www.engadget.com/2...ouch-display-impresses-k/
Ziet er goed uit!
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Maar ziet er voor de rest wel mooi uit. Tot nu toe vond ik het design van Cowon altijd maar matig.
_██_
(ಠ_ృ)
Idd, moet je eventjes naar het menu gaan, general, en dan bij 'view' kiezen voor 'files' in plaats van 'music' (je krijgt dan een melding dat je moet restarten als het goed is). Het kan ook zijn dat je al wel in file-view zit, maar dat je de boundary op oneindig hebt staan, dan krijg je ook één lange lijst met nrs.prozak schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 02:06:
[...]
Probeer eens 'Folders' (of Mappen als je de NL versie van de software gebruikt) te selecteren als je de browser gebruikt.
Browse dus naar / (root) en dan zie je een optie mappen waarin je gewoon de mapjes zoals weergegeven in Explorer op je scherm verschijnen.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Hoelang duurt het nou gemiddeld voordat zo'n speler gereleased wordt na de eerste aankondiging? Ik twijfel nu namelijk tussen hierop wachten, of de D2 gewoon kopen.Bluppy2 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:53:
Er komt een nieuwe Cowon flash-player aan met alle moderne goodies zoals T-DMB, 480 x 272 AMOLED, bluetooth & accelerometers:
[afbeelding]
Zie: http://www.engadget.com/2...ouch-display-impresses-k/
Ziet er goed uit!
Overigens mag voor deze nieuwe speler wel een nieuw topic geopend worden
Verder gaat dit topic op slot. Voor de nieuwe spelers kunnen nieuwe (individuele) topics geopend worden. Voor de oude spelers mag ook nog een topic geopend worden indien daar behoefte aan is. Probleemvragen mogen zoals altijd in aparte topics.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast