[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 28.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is inmiddels gelukt , heb op pagina 40 nog een stukje gevonden van thunboy en na even zoeken staat het er inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Weet er iemand nog leuke Flash games voor op de D2?
Ik zoek eigenlijk super mario maar dat kan ik niet besturen :(
Als je een namaak bejeweled of super mario kan vinden wat alleen met muis óf alleen met pijltjestoetsen werkt laat het dat weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Flash op de D2 zou moeten kunnen, er is zelfs een topic http://iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=62 op iaudiophile.
Vragen:
Waar flash-apps neer zetten op de D2?
Hoe op te starten?
Werkt het ook met firmware 2.46?.
Zijn er nog tips voor goede games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet op 2.46, ik heb ook nog 2.46 en wacht nog even op een stabiele 2.50 non beta en dan ga ik met flash spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@raikkonen_777
Tot nu toe vind ik de 2.50 beta zeer stabiel, en veel sneller (vooral met opstarten!) dan 2.46.
Alleen moet je een beetje oppassen wat je voor Flashbestanden je op je D2 zet, bij "zware" 3D games en games waar heel veel in beweegt kan alles nog wel eens vastlopen, maar uitzetten helpt altijd. :O
@clemento
Sketchlite is een aanrader, ook op het iaudiophile forum staan een heleboel games die werken op de D2. Sudoku is ook leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
@Flying Bobman
Waar zet je die Flash files neer als FW 2.50 erop staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
ik denk....in de "FLASH" folder :-D

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
idd, die folder word aangemaakt bij updaten. Ik heb er een paar games ingezet en de rekenmachine. Werkt perfect en ziet er goed uit. Updaten is ook een fluitje van een cent in 3 stappen. Wel is alle data weg, maar die staat er inmiddels weer op, ik had een backup gemaakt en meteen maar weer wat verse muziek geladen. Kun je met deze firware nu ook SHDC kaartjes gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iaudio verwachten ze rond 17 juli 2007 leverbaar te hebben (mp3spelers.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

clemento schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:50:
idd, die folder word aangemaakt bij updaten. Ik heb er een paar games ingezet en de rekenmachine. Werkt perfect en ziet er goed uit. Updaten is ook een fluitje van een cent in 3 stappen. Wel is alle data weg, maar die staat er inmiddels weer op, ik had een backup gemaakt en meteen maar weer wat verse muziek geladen. Kun je met deze firware nu ook SHDC kaartjes gebruiken?
dat kan al sinds 2.41 :)
Heb d'r zelf 4GB SDHC (ultra II geloof ik) kaartje van SanDisk inzitten icm 2.41.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 08-07-2007 20:57 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey. Ik heb zojuist de iAudio D2 white (4GB) besteld bij mp3spelers.nl, en nou had ik een vraag over de firmware. Ik zag net dat de versie 2.5 uit is gekomen. Moet ik nou eerst alle oude firmwares op mijn speler zetten? Of zijn alle verbeteringen van de vorige firmwares al verwerkt in versie 2.5?

Alvast bedankt,

Francis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
@Boogiewoogie: firmware updates zijn altijd cumulatief. Het is niet zoals met patches van Windows, dat als je er bepaalde overslaat dat je iets mist. De nieuwste versie heeft altijd alle bugfixes en verbeteringen van alle voorgaande versies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:27:
@Boogiewoogie: firmware updates zijn altijd cumulatief. Het is niet zoals met patches van Windows, dat als je er bepaalde overslaat dat je iets mist. De nieuwste versie heeft altijd alle bugfixes en verbeteringen van alle voorgaande versies. :)
@Aham brahmasmi, bedankt voor je reactie! Hoef ik tenminste niet alle firmwares los te installeren...nu nog even afwachten op het pakketje _/-\o_

Francis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even snel een vraagje. Kun je nou wel of geen 8GB SD kaartjes in de iAudio D2 stoppen? Of ligt de grens bij 4GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:22:
Nog even snel een vraagje. Kun je nou wel of geen 8GB SD kaartjes in de iAudio D2 stoppen? Of ligt de grens bij 4GB?
8GB kan er prima in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Voorlopig ga ik nog mijn 2 GB kaartje gebruiken, de 8 Gb SDHC is nog vrij duur maar als deze voor ca 40 euro (inclusief verzendkosten) zijn koop ik 1. Via Pricewatch hou ik het in de gaten
http://tweakers.net/price...-8GB-(Kingston-SDHC).html

[ Voor 34% gewijzigd door clemento op 09-07-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De prijzen zijn omhoog gegaan de laatste tijd. Op het goedkoopst stonden ze voor 50-55 euro in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik ga morgen naar Amerika, en ik neem meteen een 8GB SDHC kaart mee, zag al dat ze in de VS stukken goedkoper waren ;) Ook neem ik mijn laptop mee zodat ik meteen die 8Gb vol kan proppen met film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08 16:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik ben over. De copy-functie tussen SD en Intern zou nog wel een nuttige aanvulling zijn wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe...gister besteld en vandaag binnen (iAudio D2 4GB White)! Morgen maar even een SD(HC) kaartje halen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
De D2 kon ik met firware 2.46 gewoon aansluiten op de USB van mijn autoradio. Nu wordt de D2 niet meer herkent. Andere mensen ook zelfde ervaringen dat D2 niet (meer) door radio met USB herkent wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil tussen SD en SDHC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:17:
Wat is eigenlijk het verschil tussen SD en SDHC?
SDHC is een opvolger van SD die hogere capaciteiten biedt. SDHC staat voor SD High Capacity. SD schijnt maximaal 2GB te ondersteunen terwijl SDHC tot 32GB gaat.
SDHC is backward compatible met SD wat betekent dat SDHC-compatible apparaten ook SD aankunnen maar SD-apparaten kunnen geen SDHC-kaartjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

clemento schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:28:
De D2 kon ik met firware 2.46 gewoon aansluiten op de USB van mijn autoradio. Nu wordt de D2 niet meer herkent. Andere mensen ook zelfde ervaringen dat D2 niet (meer) door radio met USB herkent wordt?
Ben me ook aan het orienteren (o.a. op een D2). Op het iaudiophile.net forum zag ik dat een van de gevolgen van de nieuwe fw is dat de drive-letters voor het SD slot en het interne geheugen worden omgewisseld. Je zou dus kunnen proberen of je autoradio wel muziek op een SD kaart leest die je in je D2 stopt. Niet dat dit iets wezenlijks voor je oplost, maar je hebt misschien de oorzaak te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downtime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:50:
[...]

SDHC is een opvolger van SD die hogere capaciteiten biedt. SDHC staat voor SD High Capacity. SD schijnt maximaal 2GB te ondersteunen terwijl SDHC tot 32GB gaat.
SDHC is backward compatible met SD wat betekent dat SDHC-compatible apparaten ook SD aankunnen maar SD-apparaten kunnen geen SDHC-kaartjes aan.
Bedankt! Nog een klein vraagje, waar staan die "classes" precies voor? Op het ene doosje staat class 2.0 en op een andere 4 of 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

2/4/6MB/s transfer rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 8GB SDHC kaartje voor mn iAudio D2 besteld! Dat wordt smullen :9~

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

De Iaudio 7 is inmiddels ook al te koop en op voorraad bij mp3shop.nl
4 GB kost 189,=
8 GB kost 249,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
rick77 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:13:
[...]

Ben me ook aan het orienteren (o.a. op een D2). Op het iaudiophile.net forum zag ik dat een van de gevolgen van de nieuwe fw is dat de drive-letters voor het SD slot en het interne geheugen worden omgewisseld. Je zou dus kunnen proberen of je autoradio wel muziek op een SD kaart leest die je in je D2 stopt. Niet dat dit iets wezenlijks voor je oplost, maar je hebt misschien de oorzaak te pakken.
Met firmware 2.46 ook geen connectie meer en ook niet zonder SD. Moet nog wel met ander USB kabeltje proberen. Wel vreemd, de D2 start wel op in USB-mode maar daarna disconnect. Ben nu weer terug naar 2.50 en ga zo met ander kabeltje nog een keer proberen. Niemand met zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
_Rayman_ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:16:
4 GB kost 189,=
8 GB kost 249,=
Ik zag het ook al, al maken ze wel een blunder in de specificaties:
Aan zijn formaat is het niet af te lezen, maar binnenin deze MP3-speler huist een 0.85 inch harde schijf.
Hebben ze volgens mij shameless ge copy-paste uit het iAudio 6 verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

clemento schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:39:
[...]Wel vreemd, de D2 start wel op in USB-mode maar daarna disconnect.
Transfer mode wellicht 'verkeerd' staan in je speler? MTP (Microsoft Media Transport Protocal) i.p.v. MSC (Mass Storage Class: 'USB mode').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
rick77 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:00:
[...]

Transfer mode wellicht 'verkeerd' staan in je speler? MTP (Microsoft Media Transport Protocal) i.p.v. MSC (Mass Storage Class: 'USB mode').
Heb ik ook geprobeerd, geen resultaat. Bij MTP start de D2 op en gaat daarna uit, met MSC opstarten en daarna disconected. Ik heb ook nog een draagbare radio met USB als die de D2 nu ook niet herkent is het een hardware probleem en ga ik denk ik een RMA aanvragen voor garantie. Iemand die wel de D2 op een radio kan aansluiten via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Heb je wel de goede USB kabel? Ik had een keer per ongeluk een USB 1.0 kabel aangesloten, en toen werkte het ook niet; dan gaat de D2 alleen opladen. Altijd de originele kabel gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geruchten over een 16GB D2

:o

Dit zou geweldig nieuws zijn! 16GB is eindelijk een fatsoenlijke capaciteit om je muziek mee te kunnen nemen, en een uitbreidingsslot voor alle andere dingen (video, flash, foto's) die de D2 biedt.

Nu nog een iets toegankelijkere file browser en ik kon wel eens over de streep getrokken worden om mijn tot nu toe onovertroffen Gmini 400 de deur uit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Flying Bobman schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:28:
Heb je wel de goede USB kabel? Ik had een keer per ongeluk een USB 1.0 kabel aangesloten, en toen werkte het ook niet; dan gaat de D2 alleen opladen. Altijd de originele kabel gebruiken dus.
Net met een originele USB-kabel geprobeerd. Geen verbetering, zou misschien nog aan een reset kunnen denken maar verwacht niet dat dat de oplossing geeft. Ik heb immers ook met firmware 2.46 en 2.50 geprobeerd. De autoradio kan de fout veroorzaken dus zal ook nog met de draagbare radio proberen, mijn U3 deed het daar prima op. De radio staat op de camping en daar kom ik pas zaterdag. Wordt vervolgd,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was aan het kijken om een noreve case te kopen. Nu ben ik in de drukte vergeten hem te bestellen. Maar ik heb hem zondag nodig. Het is deze case: http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=217
Nu vroeg ik mij af of de mediamarkt die misschein ook heeft. Weet iemand dat?

Daarnaast zou ik ook nog graag zo'n neck cord willen kopen. Waat kan men die kopen en is neck cord de juiste naam. Het is een ketting waar je je mp3speler aan vast kan maken (zo'n gaatje in je mp3 speler).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:26:
Ik was aan het kijken om een noreve case te kopen. Nu ben ik in de drukte vergeten hem te bestellen. Maar ik heb hem zondag nodig. Het is deze case: http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=217
Nu vroeg ik mij af of de mediamarkt die misschein ook heeft. Weet iemand dat?
Lijkt me niet, maar bellen is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mn 8GB SDHC kaartje binnengekregen, en wat me opvalt is dat de iAudio het geheugen niet bij het interne geheugen optelt. Als je bij informatie kijkt zie je nog altijd gewoon 4GB totaal staan. Hoort dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 23:53
Ja dat hoort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 20:04
_Rayman_ schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:16:
4 GB kost 189,=
8 GB kost 249,=
Bij MP3spelers.nl staan ze ook.
Ik vind het prijsverschil tussen de 4 of 8 GB wel erg groot. (€ 70), € 168 voor de 4GB of € 238 voor de 8 GB. Voor dat geld heb je ook een D2 weliswaar met 4GB maar met een mooi video schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Cowon iAudio 7 - 4GB = 149,95 euris @ ibood!

iBOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Chuckiej schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:03:
Cowon iAudio 7 - 4GB = 149,95 euris @ ibood!

iBOOD
Zeker een scherpe prijs.
Niet slecht.
Op deze manier komen er ook nog meer mensen in aanraking met de Cowon iAudio spelers. Wie weet stoten ze de iPods nog van de troon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
HoppyF schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:25:
[...]

Zeker een scherpe prijs.
Niet slecht.
Op deze manier komen er ook nog meer mensen in aanraking met de Cowon iAudio spelers. Wie weet stoten ze de iPods nog van de troon :9
Dan moeten ze eerst de spelers stabiel maken :/ En vooral imo een goed werkende shuffle functie (en playlist support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Chuckiej schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:38:
[...]

Dan moeten ze eerst de spelers stabiel maken :/ En vooral imo een goed werkende shuffle functie (en playlist support)
Er is niets mis met mijn D2.
Deze is stabiel, crasht niet en nieuwe functies zijn met een firmware upgrade beschikbaar.
Wat wil je nog meer?
Verder zitten er bookmarks in en een dynamische playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
HoppyF schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:57:
[...]

Er is niets mis met mijn D2.
Deze is stabiel, crasht niet en nieuwe functies zijn met een firmware upgrade beschikbaar.
Wat wil je nog meer?
Verder zitten er bookmarks in en een dynamische playlist.
Hij heeft al functies genoeg (al zijn deze nwe functies wel leuk >:) )
100% stabiel is hij nog niet (veel mini-buggy's), maar veel problemen zijn verholpen met de v2.50 final.
Eindelijk werkt de shuffle-functie normaal.

Maar er zit geen windows media player / winamp playlistsupport op :P (Dat werkt toch wel iets fijner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
RoD schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:33:
Geruchten over een 16GB D2

:o

Dit zou geweldig nieuws zijn! 16GB is eindelijk een fatsoenlijke capaciteit om je muziek mee te kunnen nemen, en een uitbreidingsslot voor alle andere dingen (video, flash, foto's) die de D2 biedt.

Nu nog een iets toegankelijkere file browser en ik kon wel eens over de streep getrokken worden om mijn tot nu toe onovertroffen Gmini 400 de deur uit te doen.
Crap, hopelijk komt ie wel snel uit. Ik moet een nieuwe mp3 speler hebben voordat de vakantie afgelopen is, zat er aan te denken om een d2 4 gig + cx300 te kopen. In 1 x goed doen :). Keek eerst voor een nano maar die vind ik gewoon te klein, verder hoor ik zoveel positieve dingen over de geluidskwaliteit van iaudio, ben er erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:47:
[...]

Crap, hopelijk komt ie wel snel uit. Ik moet een nieuwe mp3 speler hebben voordat de vakantie afgelopen is, zat er aan te denken om een d2 4 gig + cx300 te kopen. In 1 x goed doen :). Keek eerst voor een nano maar die vind ik gewoon te klein, verder hoor ik zoveel positieve dingen over de geluidskwaliteit van iaudio, ben er erg benieuwd naar.
Waarom gewoon geen D2 4GB + 8 GB kaartje? Heb ik sinds deze week ook. Kaartje was 65 euro, maargoed...dan heb je wel gelijk 12 GB aan flash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was al vermeld...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:13:
[...]

Waarom gewoon geen D2 4GB + 8 GB kaartje? Heb ik sinds deze week ook. Kaartje was 65 euro, maargoed...dan heb je wel gelijk 12 GB aan flash!
Omdat ik nog wel een maand kan wachten tot ik hem echt nodig heb. Dan heb ik natuurlijk liever de 16 gig voor bijv 70 euro meer dan 4gig + 8gig kaartje voor dezelfde prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Chuckiej schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Hij heeft al functies genoeg (al zijn deze nwe functies wel leuk >:) )
100% stabiel is hij nog niet (veel mini-buggy's), maar veel problemen zijn verholpen met de v2.50 final.
Eindelijk werkt de shuffle-functie normaal.

Maar er zit geen windows media player / winamp playlistsupport op :P (Dat werkt toch wel iets fijner)
Ik heb de upgrade gedaan van 2.50b(eta) naar 2.50.
Ziet er verder goed uit alleen is het met opgevallen dat de drive letter omgewisseld zijn.
Vreemd wel. Ik zie daar het nu niet zo van in.
De verwisselbare schijf komt nu eerst ipv andersom.

Wat ik ook nog steeds vreemd vind is het feit dat er geen 24 uurs klok formaat in zit.
Het werkt er niet minder om maar het staat slordig, we leven hier nu eenmaal niet in AM/PM tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Afbeeldingslocatie: http://www.anythingbutipod.com/archives/images/cowon-d2/iaudio-d2-apart-7.jpg
Op de site http://www.anythingbutipo...audio-d2-disassembled.php staan nog meer afbeeldingen van het binnenste van de D2. Verder nog een review:
http://www.anythingbutipo...owon-iaudio-d2-review.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@ Clemento
Leuk om te zien dat de batterij ongeveer de helft van de hele mp3speler in beslag neemt!
Daarom hebben we dus 52 uur aan stroom ;)
Op de site is ook te lezen dat de D2 heel makkelijk open te maken is. Gaat de garantie er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Flying Bobman schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 03:41:
@ Clemento
Leuk om te zien dat de batterij ongeveer de helft van de hele mp3speler in beslag neemt!
Daarom hebben we dus 52 uur aan stroom ;)
Dat is zeker niet uniek :)
Op de site is ook te lezen dat de D2 heel makkelijk open te maken is. Gaat de garantie er vanaf?
Ja, dat is altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
RoD schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 03:42:
[...]

Dat is zeker niet uniek :)

[...]

Ja, dat is altijd zo.
Het is toch goed te weten dat de D2 makkelijk te openen is. Na een jaar of twee (buiten de garantie) gaat de batterij misschien wel een keertje kapot en dat kun je deze in ieder geval zelf vervangen. Dat is vast goedkoper dan een nieuwe speler te kopen.
Tenzij de spelers tegen die tijd enorm in prijs gezakt zijn, dat weet je maar nooit.
Tegen die tijd koop je vast wel een 32 GB speler ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

HoppyF schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:48:
[...]

Het is toch goed te weten dat de D2 makkelijk te openen is. Na een jaar of twee (buiten de garantie) gaat de batterij misschien wel een keertje kapot en dat kun je deze in ieder geval zelf vervangen. Dat is vast goedkoper dan een nieuwe speler te kopen.
Tenzij de spelers tegen die tijd enorm in prijs gezakt zijn, dat weet je maar nooit.
Over een jaar of 2 kost een vergelijkbare speler als de D2 misschien 100 euro. Een batterij zal minimaal 50 euro kosten (als ze die überhaubt ergens verkopen...). Dus niet echt rendabel :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HoppyF schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:48:
[...]

Als je ergens (buiten de garantieperiode) je batterij wilt vervangen en een goedkope mogelijkheid hiertoe ziet, is dat natuurlijk altijd handig. Ik zou echter niet zonder meer de speler open willen maken. Dat de speler makkelijk te openen is, is natuurlijk altijd meegenomen, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 23:53
review van de iAudio 7

lijkt me zeker een leuk spelertje helemaal als er een 16GB versie van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

master007 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:44:
review van de iAudio 7

lijkt me zeker een leuk spelertje helemaal als er een 16GB versie van komt.
Goede review :) Voorzover ik kan zien alleen wat kleine nadeeltjes die (naar mijn mening) het vernoemen bijna niet eens waard zijn. Als je een echte audiospeler zoekt dan lijkt de 7 een zeer goede keus. Als er een leuk prijskaartje aan komt te hangen dan wordt dit een toppertje denk ik.

iAudio heeft qua spelers zo wel een erg sterk aanbod moet ik zeggen. Er komen binnenkort ook nog een stel leuke HDD-PMP's uit die ook erg leuk lijken. Icm de D2 zijn ze over de gehele linie erg sterk.

Nu nog een beetje marketing :)

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 18-07-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:29
Heb zojuist m'n iAudio 7 binnengekregen, het is de zwart rode 4Gb versie.

Ik vind hem kleiner overkomen, dan de plaatjes op internet doen vermoeden. Het spelertje voelt stevig aan, de toetsen op de voorzijde zijn tiptoetsen en zijn voor mij even wennen. Het complete apparaatje is vingerafdrukgevoelig. De geluidskwaliteit is vergelijkbaar met m'n vorige iAudio G3, dus uitstekend! Zowel de hoge als lage tonen komen zuiver over met de bijgeleverde in-ear headphones. En wat kan ie hard!

De speler wordt zowel in Macintosh OSX al Windows XP omgeving direct herkend en de MP3 vliegen de kabel over. Ca. 1 sec. voor een MP3 bestand van 4 Mb. Radio heb ik nog niet erg goed getest, maar lijkt sterk afhankelijk van de omgeving waar je je bevindt. Zelf vind ik het scherm (te) klein voor het bekijken van film(fragmenten). Gelukkig zijn voor mij de MP3 functie, de lange speelduur en geluidskwaliteit de reden geweest om deze speler aan te schaffen. WMV bestanden worden niet herkend.

Het enige wat ik mis, is een netstroom adapter, voor wanneer er geen computer in de buurt is.

Firmware versie: 1.13

Al met al een uitstekende MP3-speler, incl. een paar leuke features, voor een prima prijs! (168 euro, incl. verzendkosten) mp3spelers.nl geeft er momenteel ook een Cowon strandbal en rugzak(je) bij als introductie/promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:53:
[...]

Omdat ik nog wel een maand kan wachten tot ik hem echt nodig heb. Dan heb ik natuurlijk liever de 16 gig voor bijv 70 euro meer dan 4gig + 8gig kaartje voor dezelfde prijs :).
Welke kaartjes hebben jullie gekocht dan en waar? (SDHC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:33:
[...]

Welke kaartjes hebben jullie gekocht dan en waar? (SDHC)
Prijzen van 4GB rond de € 35, de 8 GB rond de €70.

Klik Pricewatch

[ Voor 28% gewijzigd door HoppyF op 22-07-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Zag op internet dat die SDHC kaartjes in Amerika goedkoper waren maar het grootste wat ik tot nu toe hier in de winkel heb gezien is 4 GB. Jammer.. Ik wil eigenlijk wel de Sandisk Ultra versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik wil nog even melden dat ik dat probleem met de AV-kabel heb opgelost, tijdens afspelen kun je dat in menu instellen. De kwaliteit van afspelen op een grote LCD is vrij matig maar op een analoge-TV best aardig.
(PS dit had ik hier eerder gepost maar was verwijderd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Flying Bobman schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:39:
Zag op internet dat die SDHC kaartjes in Amerika goedkoper waren maar het grootste wat ik tot nu toe hier in de winkel heb gezien is 4 GB. Jammer.. Ik wil eigenlijk wel de Sandisk Ultra versie.
8GB is hier ook prima te krijgen hoor, kijk maar eens in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Heb vamiddag bij de MediaMarkt en D2 4G black gekocht, gezien ik vanaf vrijdag 17 dgn weg ben. Had gedacht dat er wel iets van een hoesje bij zou zitten maar helaas. Bij een speler boven de 200 euro had ik dat eigenlijk wel verwacht. Zou vast wel in dit topic hebben gestaan. Hij was er overigens E240. Heb er een Sennheiser CX300 black in-ear dopjes bij gekocht. Dat laatste is echt een must. De standaard bijgeleverde dopjes vond ik niet slecht maar vielen wel een beetje tegen, wel jammer want het design van de bijgeleverde dopjes vond ik erg mooi erbij passen.

Edit:

Bij de oordopjes zat ook geen hoesje\doosje, is het tegenwoordig normaal dat je geen beschermingspulletjes bij goede apparatuur gelevert krijgt ?? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 30-07-2007 21:54 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HoppyF schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:05:
[...]

Prijzen van 4GB rond de € 35, de 8 GB rond de €70.

Klik Pricewatch
wtf, toen ik paar maand terug de d2 kocht met 4GB sdhc was ik €65 voor die 4GB kwijt :X (@ MediaMarkt)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Emiel1984 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:50:
Heb vamiddag bij de MediaMarkt en D2 4G black gekocht, gezien ik vanaf vrijdag 17 dgn weg ben. Had gedacht dat er wel iets van een hoesje bij zou zitten maar helaas. Bij een speler boven de 200 euro had ik dat eigenlijk wel verwacht. Zou vast wel in dit topic hebben gestaan. Hij was er overigens E240. Heb er een Sennheiser CX300 black in-ear dopjes bij gekocht. Dat laatste is echt een must. De standaard bijgeleverde dopjes vond ik niet slecht maar vielen wel een beetje tegen, wel jammer want het design van de bijgeleverde dopjes vond ik erg mooi erbij passen.

Edit:

Bij de oordopjes zat ook geen hoesje\doosje, is het tegenwoordig normaal dat je geen beschermingspulletjes bij goede apparatuur gelevert krijgt ?? :?
De trend in DAP-land is dat er zo weinig mogelijk aan accessoires bij de speler geleverd wordt om de kosten van de speler te drukken. Zelfs softwarematig worden er soms al features uit de speler weggelaten om deze als "accessoire" bij te kunnen kopen (Archos).
Tsja, het is een verkooptactiek. Zo betaal je in ieder geval niet voor de dingen die je niet nodig hebt. De prijzen van DAP's zijn ook ontzettend hard gedaald (gemiddeld) de afgelopen jaren dus ik heb er wel vrede mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

bartgrefte schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:54:
[...]

wtf, toen ik paar maand terug de d2 kocht met 4GB sdhc was ik €65 voor die 4GB kwijt :X (@ MediaMarkt)
Dan ben jij en vele anderen dus toch gek. MediaMarkt is helemaal niet zo goedkoop als wordt gesuggereerd.

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
NaZGuLL schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:15:
[...]

Dan ben jij en vele anderen dus toch gek. MediaMarkt is helemaal niet zo goedkoop als wordt gesuggereerd.
MediaMarkt is inderdaad helemaal niet goedkoop.
Online bestellen is meestal goedkoper en het wordt keurig thuisbezorgd.
Ik heb de D2 4GB een paar weken geleden besteld inclusief origineel lederen hoesje voor € 228.
Dat is een nette prijs.
Dat hoesje is zeker handig omdat de speler daarmee beschermd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

HoppyF schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:22:
[...]

MediaMarkt is inderdaad helemaal niet goedkoop.
Online bestellen is meestal goedkoper en het wordt keurig thuisbezorgd.
Ik heb de D2 4GB een paar weken geleden besteld inclusief origineel lederen hoesje voor € 228.
Dat is een nette prijs.
Dat hoesje is zeker handig omdat de speler daarmee beschermd wordt.
Sommige mensen (net als ik) hebben gezien dat hij slecht leverbaar is en hebben geen gedult :+ , die nemen die 20 euro meer niet zo zwaar. Extra voordeel van de winkel blijft toch dat je makkelijk even terug kan. Webshops zijn meestal niet echt in de buurt (bij mij dan). De 20 euro die ik meer heb betaald vind ik dan ook niet direct weggegooit geld. Je kan trouwens meteen even luisteren in de shop en het verder het ding uitproberen(bij de mediamarkt dus).

Edit:

Heb nu het hoesje voor de D2 en de oordopjes en een 8G geheugenkaartje wel online gekocht. Vanmiddag besteld om 21h al een verzendbevestiging gehad.. :+ . Ze weten wel hoe ze dat ongedult weg kunnen nemen, daar geef ik ze wel gelijk in.

[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 01-08-2007 00:27 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Emiel1984 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:24:
[...]

Sommige mensen (net als ik) hebben gezien dat hij slecht leverbaar is en hebben geen gedult :+ , die nemen die 20 euro meer niet zo zwaar. Extra voordeel van de winkel blijft toch dat je makkelijk even terug kan. Webshops zijn meestal niet echt in de buurt (bij mij dan). De 20 euro die ik meer heb betaald vind ik dan ook niet direct weggegooit geld. Je kan trouwens meteen even luisteren in de shop en het verder het ding uitproberen(bij de mediamarkt dus).

Edit:

Heb nu het hoesje voor de D2 en de oordopjes en een 8G geheugenkaartje wel online gekocht. Vanmiddag besteld om 21h al een verzendbevestiging gehad.. :+ . Ze weten wel hoe ze dat ongedult weg kunnen nemen, daar geef ik ze wel gelijk in.
Tjsa, zoals je weet zijn er online shops die echt snel leveren.
In twee dagen heb je je spullen in huis en dat is toch prima, bovendien "verdien" je door even te wachten zeker wel € 20. Dat is toch niet slecht?
Er zijn misschien wazige webshops waarbij je je kunt afvragen of het wel safe is maar als je hier even rondzoekt op GoT kom je al snel goede shops tegen.

Betrouwbaar en snel, daar kan MediaMarkt niet tegenop.
Ok, als je wat wilt beluisteren of zien moet je wel bij een gewone winkel langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik kreeg net mijn F2 binnen :) Gister 16:30 besteld vandaag om 14:00 binnen! (mp3spelers.nl)

Is het verstandig om meteen de firmware te upgraden? Of is het meer als het werkt, niet aankomen. Ik zag namelijk dat versie 1.14 op de site te downloaden (en moet nog even checken welke versie er nu op staat).

[ Voor 11% gewijzigd door xAndyx op 02-08-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@xAndyx
Firmware van Cowon heb ik goede ervaringen mee, zelfs de Beta's waren bij mij heel stabiel. Er zijn ook zeker nieuwere firmwares dan 1.14, goed zoeken op de website van Cowon voor de nieuwste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Flying Bobman schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 04:18:
@xAndyx
Firmware van Cowon heb ik goede ervaringen mee, zelfs de Beta's waren bij mij heel stabiel. Er zijn ook zeker nieuwere firmwares dan 1.14, goed zoeken op de website van Cowon voor de nieuwste..
Ik vind echt geen niewere versie dan 1.14 voor de F2. Deze is dan ook nog maar 16 dagen oud. Weet je zeker dat je niet de D2 bedoeld? Die gaat tot versie 2.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Volgens die review kan alleen maar in wma opgenomen worden. Is dit nog steeds het geval? Of is er ondertussen ook de mogelijkheid om in mp3 op te nemen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
xAndyx schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:17:
[...]
Ik vind echt geen niewere versie dan 1.14 voor de F2. Deze is dan ook nog maar 16 dagen oud. Weet je zeker dat je niet de D2 bedoeld? Die gaat tot versie 2.50.
Er worden wel wat klachten gemeld over deze nieuwste versie (1.14 dus ja): http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=15847

Ik gebruik 1.11 nog, omdat ik geen last heb van bugs, behalve dat de tijd altijd 00:00 aangeeft als je de resume functie (verder spelen na uit en weer aanzetten) gebruikt nog steeds niet opgelost is. :| Ze mogen wel eens een por krijgen daar bij iAudio; zo moeilijk kan het toch niet zijn als dit op elke andere speler wel werkt (neem ik aan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Aham brahmasmi schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
Er worden wel wat klachten gemeld over deze nieuwste versie (1.14 dus ja): http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=15847

Ik gebruik 1.11 nog, omdat ik geen last heb van bugs, behalve dat de tijd altijd 00:00 aangeeft als je de resume functie (verder spelen na uit en weer aanzetten) gebruikt nog steeds niet opgelost is. :| Ze mogen wel eens een por krijgen daar bij iAudio; zo moeilijk kan het toch niet zijn als dit op elke andere speler wel werkt (neem ik aan?).
Echte bugs heb ik nog niet gezien met 1.14, maar ook nog niet intensief in gebruik gehad.
Je kan overigens altijd 1.13 installeren, die is wel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een kleine speakerset om mee te nemen op vakantie? Welke word er aangeraden voor een d2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:15:
Heeft iemand ervaring met een kleine speakerset om mee te nemen op vakantie? Welke word er aangeraden voor een d2?
Het maakt weinig uit. Je kunt zo'n beetje van elke speaker die een line out heeft gebruiken. Eigen keus. Afaik zijn er geen speakers speciaal voor de D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:15:
Ik vind zelf de Logitech mm28 een erg goeie speaker(set). Hij bestaat uit één stuk, wat een voordeel is, want hij staat erg stabiel en heeft wat eigen gewicht (je trekt hem niet zomaar van z'n plek, zoals lichte afzonderlijke speakertjes). Er komt ook een erg vol geluid uit, veel mooier dan niets wegende kleine speakertjes. :) Werkt op adapter van acceptabel formaat, of 4xAA en dan ook met een erg lange levensduur, vanwege de techniek (elektrostatisch membraan o.i.d.) die gebruikt wordt. Volumecontrole zit er niet in, dus ook geen potmeter die kapot gaan en altijd de kwaliteit iets vermindert. Verder kost hij ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vele MP3 reviews te hebben gelezen ben ik toch bij de iAudio D2 uitgekomen.
Na veel gezoek rest mij nog maar 1 vraag:

Is het mogelijk de batterij die er standaard inzit te vervangen?

Helaas kwam ik bij mijn zoektocht tot nu toe alleen maar negatieve berichten tegen wat dit betreft...
Zoals deze review

Toch hoop ik op een tweaker met positief nieuws.
Alvast enorm bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:40:
Na vele MP3 reviews te hebben gelezen ben ik toch bij de iAudio D2 uitgekomen.
Na veel gezoek rest mij nog maar 1 vraag:

Is het mogelijk de batterij die er standaard inzit te vervangen?

Helaas kwam ik bij mijn zoektocht tot nu toe alleen maar negatieve berichten tegen wat dit betreft...
Zoals deze review

Toch hoop ik op een tweaker met positief nieuws.
Alvast enorm bedankt!!
De D2 is een uitstekende speler, maar de batterij kun je niet zo maar vervangen.
Hiervoor zul je de speler moeten openmaken.
De vraag is alleen waarom je de batterij zou willen vervangen, de verwachting is namelijk niet dat deze spoedig defect zal raken. De capaciteit is ook erg groot dus om die reden hoeft je ook geen extra batterij mee te nemen.

Als na een paar jaar de batterij toch slecht zou worden en de garantie voorbij is kun je de speler altijd zelf openmaken en de batterij vervangen.
Tegen die tijd is er vast wel een nieuwe Cowon speler met nog meer mooie features dus of dat de moeite waard is moet je je dan tegen die tijd afvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ben ook erg overtuigd van de kwaliteit en mogelijkheden van de D2, alleen die accu...
Als na een paar jaar de batterij toch slecht zou worden en de garantie voorbij is kun je de speler altijd zelf openmaken en de batterij vervangen.
Áls dat het geval zou zijn zou ik hem al gekocht hebben, maar zover ik nu kan zien is dit níet het geval. Nergens een bevestiging van deze mogelijkheid. Bij de Creative Vision M is dit bijvoorbeeld wel het geval. Daar kun je ondanks dat de batterij als niet vervangbaar aangegeven staat met instructies toch de batterij vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je advies aham, heb ook een Logitech mm28 besteld en ben erg benieuwd naar het geluid. Heb jij je equelaiser nog aan moeten passen wat betreft het geluid en het verschil met je oortelefoon en zo ja wat is volgens jou de beste instelling voor deze boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:51:
bedankt voor je advies aham, heb ook een Logitech mm28 besteld en ben erg benieuwd naar het geluid. Heb jij je equelaiser nog aan moeten passen wat betreft het geluid en het verschil met je oortelefoon en zo ja wat is volgens jou de beste instelling voor deze boxen?
Hangt een beetje af van wat voor muziek je draait het. Als het muziek is met veel zware bassen zou ik de lage tonen wat lager zetten. Verwacht ook niet dat hij heel erg hard gaat. Maar voor op de achtergrond is hij zeker ok.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:51:
Wat DjWannaB2002 zegt. :) Er komt idd genoeg bas uit. Ik gebruik voor mijn oortelefoons natuurlijk wel de equalizer, maar met m'n mm28 zet ik de equalizer altijd uit op normal/neutraal (uit dus). Ik heb niet echt geprobeerd om het geluid nog beter te krijgen, maar ik vind het gewoon goed zo. :) En ik gebruik de speaker alleen in mijn slaapkamer en daarvoor gaat hij meer dan hard genoeg (op de F2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:14:
Ja, ik ben ook erg overtuigd van de kwaliteit en mogelijkheden van de D2, alleen die accu...

[...]

Áls dat het geval zou zijn zou ik hem al gekocht hebben, maar zover ik nu kan zien is dit níet het geval. Nergens een bevestiging van deze mogelijkheid. Bij de Creative Vision M is dit bijvoorbeeld wel het geval. Daar kun je ondanks dat de batterij als niet vervangbaar aangegeven staat met instructies toch de batterij vervangen...
Ik zou me niet laten weerhouden de D2 te kopen om het feit dat je de batterij niet snel kunt vervangen. De batterij is niet direct bereikbaar dus zit niet achter een klepje o.i.d. maar dat wil niet zeggen dat deze er niet uit kan.
Je zult er alleen wat moeite voor moeten doen en de D2 (voorzichtig!) open moeten maken.
Het is idd jammer dat men niet gekozen heeft voor een door de gebruiker vervangbare batterij maar het kan ook zijn dat dit een bewuste keuze van de fabrikant is omdat ze er van overtuigd zijn dat het niet nodig is de batterij even te vervangen.

Het is niet zo als bij een GSM waar je even een batterypack kunt wisselen omdat deze snel leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Morgen mijn D2 2GB binnen :D.

Verder vond ik een wat afbeeldingen van het metal sticker product voor de iAudio D2! Wat een prachtige dingen. www.mp3spelers.nl is de enige nederlandse webshop die ze verkoopt en helaas alleen variant A. Maar waarschijnlijk gaan ze na mijn verzoek ook variant D importeren vanuit Korea!

Waarschijnlijk ga ik trouwens een boxwave screenprotector kopen. Hier mensen die een goede screenprotector gebruiken voor hun D2 want dan zou ik graag het merk willen weten zodat ik er even naar kan kijken.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
-Cyril- schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:23:
Morgen mijn D2 2GB binnen :D.

Verder vond ik een wat afbeeldingen van het metal sticker product voor de iAudio D2! Wat een prachtige dingen. www.mp3spelers.nl is de enige nederlandse webshop die ze verkoopt en helaas alleen variant A. Maar waarschijnlijk gaan ze na mijn verzoek ook variant D importeren vanuit Korea!

Waarschijnlijk ga ik trouwens een boxwave screenprotector kopen. Hier mensen die een goede screenprotector gebruiken voor hun D2 want dan zou ik graag het merk willen weten zodat ik er even naar kan kijken.
Danku! :P

Ik vond pattern A helemaal niks aan, maar eentje uit duitsland kopen is al gauw 30e (verzendkosten :'( , afzetters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn logitechmm28 binnen maar vind het geluid nog een beetje tegen vallen.Misschien moet ik nog het een en ander aan de instellingen veranderen? Het plopt soms een beetje. Maar mogelijk waren mijn verwachtingen wel te hoog en trek ik de vergelijking met een set welke je op de comp. aansluit. Zijn er nog mensen welke ook een d2 hebben en er wel bepaalde instellingen voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:18:
heb mijn logitechmm28 binnen maar vind het geluid nog een beetje tegen vallen. Misschien moet ik nog het een en ander aan de instellingen veranderen? Het plopt soms een beetje. Maar mogelijk waren mijn verwachtingen wel te hoog en trek ik de vergelijking met een set welke je op de comp. aansluit. Zijn er nog mensen welke ook een d2 hebben en er wel bepaalde instellingen voor hebben?
Zoveel instellingen heeft de equalizer niet. Gewoon de frequenties die je teveel of te weinig hoort aanpassen. Verder blijft het natuurlijk een speaker die ontworpen is om draagbaar te zijn en lang op batterijen te werken. Je moet hem idd niet vergelijken met een goeie (niet-draagbare) speakerset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Cowon iAudio D2 met digitale radio

08.08.07 - door Robert Hagen

DAB, oftewel digitale radio, is in Nederland nog niet echt doorgebroken, maar voor de fans is het wellicht leuk om te weten dat Cowon met een vernieuwde versie van de iAudio D2 komt die is voorzien van een DAB-radio. Deze zal vooralsnog alleen in Groot-Brittannië, waar DAB wel al erg populair is, worden verkocht.

De iAudio D2 zal exclusief verkrijgbaar zijn bij AdvancedMP3players.co.uk. De prijzen zijn £169,99 (4GB) of £139,99 (2GB). Daarmee zijn ze £20 duurder dan hun voorgangers zonder DAB.
zie:http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3977
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl/images/d2dab2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 21:45
Ik heb een probleem met mijn Cowon D2, ik heb zelf 2 SD kaartjes van 1GB. Gewoon om net even wat extra muziek mee te nemen op vakantie.
Echter ziet de Cowon deze kaartjes steeds niet goed.
Als ik helemaal naar de root gaat in music library dan staan daar vervolgens 2 mappen D2. De ene is gewoon de D2, de andere map werkt niet.
De muziek staat nu in mappen op de SD, werkt dat mogelijk niet? Moeten de files allemaal los op de SD staan?
Het zijn overigens SD kaartjes van Sandisk.
FW is 2.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste toomi, en aantal pagina,s terug staat hier veel over beschreven . Misschien heb je daar wat aan? Ik had ook problemen hiermee. de d2 ziet een kaart als een appare map als ik het zo mag benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
Hmm, ik heb het betreffende stukje gevonden. Echter ik krijg dus geen map D2 EXT.
Ik zie alleen 2x boven elkaar D2 staan.
Aangesloten op de PC ziet hij wel 2 verwisselbare schijven.
De bovenste map D2 is gewoon de D2 zelf, die er onder wil wel werken als mijn SD kaart, maar dan ook alleen als ik de nummers er los op heb staan, dus niet met mapstructuur.

Het werkt overigens ook niet altijd. Soms staat er in die onderste map D2 wederom een map D2 die dan niet te openen is of hij opent wel maar dan staan er vergelijkbare mappen als op de 'echte' D2. Dit zijn echter niet alle mappen die op de echte D2 staan, maar music is wel aanwezig. Als ik die map music open dan kom ik gewoon weer bij mijn bestanden van de echte D2.

Kan het er misschien mee te maken hebben dat de files op de SD *.ogg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@thoomie: al geprobeerd je SD-kaartje (desnoods een paar keer) te formatteren? Dat loste dit probleem bij iemand op (even teruglezen). Ogg zou niets uit moeten maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Aham brahmasmi op 09-08-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
Super, het werkt inmiddels. De tip van enkele malen formatteren heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
thoomie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:34:
Super, het werkt inmiddels. De tip van enkele malen formatteren heeft gewerkt.
Het lijkt erop dat dit wel in de startpost mag. :)
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast