[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 28.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
Rechts = geen usb. Een soort van multiport adapter...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aesculapius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:24:
Rechts = geen usb. Een soort van multiport adapter...
custom made?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
bartgrefte schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:09:
[...]

dat die voor de adapter is wist ik al (die overigens wél bijgeleverd werd) maar 't gaat mij er om of de rechter nu wel of niet een usb poort is.... die ziet er niet echt als usb uit maar d'r staat wel usblogo op stekker van de adapter
Dit is USB, ik heb een zelfde usb poort op mn digicam (casio exilim ex-z1050).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
De foto is slecht maar hier een plaatje van die usb-aansluiting, de grootte en vorm is gelijk.

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/1153/spa0052zx1.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Irminsul op 06-06-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Dat gaat toch nooit passen, een usb-stekker daarin?

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartvl schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:34:
Dat gaat toch nooit passen, een usb-stekker daarin?
daarom vroeg ik het ook, een mini-usb heeft een andere vorm/grootte
echter staat er wel een usblogo op de connector van de adapter

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 06-06-2007 22:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
En tóch is het zo, er zat een aparte usb stekker bij:

http://img106.imageshack.us/img106/3491/cimg0670ey7.jpg

En hij is echt bedoelt om te verbinden met de computer. Ik verbaasde me ook al over het stekkertje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dus het is wél een usbplug?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
Ja, dat wilde ik ook duidelijk maken. Alleen een wat exotischer soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Irminsul schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:04:
Ja, dat wilde ik ook duidelijk maken. Alleen een wat exotischer soort.
hmmm.... te exotisch dat ze niet los verkocht worden? (die wat aan de adapterkant zit bedoel ik dan)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
het is in ieder geval een custom-made usb aansluiting dan want de USB standaard kent gewoon drie connector types voor zover ik weet, breed en smal, vierkant en klein zoals de links op de D2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ingang is voor je adapter (die erbij zit) en voor je usb op de pc om hem aan je pc aan te sluiten (dat snoertje site er ook bij een witte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:04:
Die ingang is voor je adapter (die erbij zit) en voor je usb op de pc om hem aan je pc aan te sluiten (dat snoertje site er ook bij een witte)
zoals ik al (2*) zei, dat weet ik, ik wil gewoon weten waarom die adapter plug een usblogo heeft terwijl 't geen normale usb is.....
En wat voor poort het echt is

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 07-06-2007 14:33 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
D2

V2.50 bèta is uit;

http://www.cowonglobal.co...asc&no=274&bmenu=download
- Support Flash player
- Support 1.5x and 2x font size
- Fixed the error to select a file in shuffle mode
- Stabilized other functions
Have Fun met Flash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:41
Waar zie jij dat het een beta betreft?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Blobby schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:49:
[...]
Waar zie jij dat het een beta betreft?
Als je de nieuwe firmware installeerd, dan zie je dat het versie 2.50b is.
Die 'b' staat dus voor beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Gepost door Tunboy via pc Adion:
Dat oplaad-kabeltje van de D2 is wel degelijk een USB-kabeltje zoals onder andere een aantal digitale camera's (zoals bepaalde Sony-modellen) ook gebruikt, ik zou het dus toch een standaard durven noemen, en het USB logo'tje is daar dus op zijn plaats...

Excuseer, ik bedoelde Panasonic (oa in de FZ7), Sony gebruikt wel de iets dikkere versie die bij de D2 ook als USB dient.

[ Voor 25% gewijzigd door Adion op 07-06-2007 20:33 ]

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
offtopic:
Nouja het kan dan best ook op andere apparatuur gebruikt worden, USB is het gewoon niet. De specificatie rept met geen woord over deze afwijkende plug (bron) dus dan zal het ook wel geen USB heten lijkt me :)

Ik vraag me af wat het verschil is tussen de 3.50b en 2.50b firmware voor de D2. Als dit alleen het dictionary is, lijkt het me een beetje vreemd dat het zo lang geduurd heeft om de 2.50b uit te brengen - het lijkt een kleine moeite om zo'n functie wel / niet mee te compileren?! Dus; iemand anders nog andere nieuwe dingen opgevallen?

edit: ik heb het idee dat hij wat langzamer opstart, maar dat kan gevoelsmatig zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Aesculapius op 07-06-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09
Hier een link naar de specs van de usb kabels:

http://www.usb.org/developers/docs/ecn1.pdf

Op pagina 86 staat dus de plug officieel genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

cubuz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:50:
Hier een link naar de specs van de usb kabels:

http://www.usb.org/developers/docs/ecn1.pdf

Op pagina 86 staat dus de plug officieel genoemd...
Daar staat inderdaad de standaard kleine usb-aansluiting. Maar daar gaat het hier niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09
bartvl schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Daar staat inderdaad de standaard kleine usb-aansluiting. Maar daar gaat het hier niet om.
Als het dus om de andere kleinere versie gaat, die staat niet genoemd, dus kun je volgens mij zeggen dat het geen officiele usb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

maar er staat wél een usblogo op die stekker (van de ac-adapter) die daar dus in moet.
dus..... 8)7 weird

zal cowon wel ff mailen, es kijken wat hun erover te zeggen hebben.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Al enkele dagen zat ik te twijfelen tussen een Apple Ipod Nano, Creative Zen Micro en iAudio D2.
Uiteindelijk heb ik - na het uitgrondig lezen van de diverse topics, waaronder dit erg uitgebreide Topic - gekozen voor de iAudio D2 2GB, Black (Besteld bij: MP3spelers.nl).
Voor mij is de iAudio D2 een geschikt Multimedia Device, dat naast de leuke extra functies natuurlijk een - volgens vele - erg goede MP3-speler is (Cowon streeft naar optimale geluidskwaliteit).

Voorheen heb ik enkele jaren gebruik gemaakt van een Canyon CN-MP1:

Afbeeldingslocatie: http://www.canyon.ru/images/products/Periph/CN-MP1.jpg

Een geweldig lelijk ding. :P

Dit zal mijn eerste ''High End'' MP3 speler worden, dus ik ben benieuwd.
Hopelijk zal ik hem snel in ontvangst mogen nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 20:04
Zo, eindelijk heb ik ook een D2 (4GB) besteld en ontvangen.
De prijs van € 228 afgelopen zondag inclusief origineel Cowon leren tasje was zo scherp.

Ik heb hem net aangesloten en het werkt geweldig. De batterij lijkt zelfs ook al vol.
Nog even wat met de menu's spelen maar dat zal wel lukken.
Ik hoor nu allemaal geluiden die ik voorheen nooit had waargenomen met het afspelen! :P
(en dat met Sennheiser CX 300 inear dopjes).
Ik heb wel even de equailizer op "0" gezet, zo staat alles neutraal.

De firmware zal ik wel moeten upgraden want er zit 2.21 in, maar goed dat is geen punt.
De Jetaudio software ziet er wel grappig uit, of het echt nodig is betwijfel ik want je kunt vast ook wel met drag/drop muziek files overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Vraagje over de F2: klopt het dat 'resume' niet werkt bij firmware 1.11? Als de speler op pauze staat en ik hem uit- en dan weer aanzet, dan staat hij weer op 00:00... :? Zie ik iets over het hoofd, of moet ik nu opeens hiervoor de bookmark functie gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Aham brahmasmi schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 01:26:
Vraagje over de F2: klopt het dat 'resume' niet werkt bij firmware 1.11? Als de speler op pauze staat en ik hem uit- en dan weer aanzet, dan staat hij weer op 00:00... :? Zie ik iets over het hoofd, of moet ik nu opeens hiervoor de bookmark functie gaan gebruiken?
Je hebt resume wel aan staan neem ik aan? In firmware 1.13 laat hij ook 00:00 zien, maar speelt wel op de juiste plek verder als je op play drukt, of autoplay aan hebt staan. Kleine bug, maar geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
@troftnom: uiteraard heb ik resume aanstaan. Maar ik herinner me nu inderdaad iets over gelezen te hebben op 't iaudiophile forum. Het werkt idd wel en ik was dus iets te voorbarig, maar dat hij 00:00 laat zien is wel misleidend.

Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat als de backlight uit gaat, je twee keer moet drukken als je het volume wilt bijstellen. Ook het scrollen van de titels gaat schokkerig. Silent seek is dan wel weer een verbetering, maar verder vind ik het gewoon slordig dat de basisfuncties nog steeds gebreken vertonen, 9 maanden na de introductie van het apparaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 12-06-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Al een tijdje heb ik een Meizu M6 speler. Leuk ding, maar denk dat ik er wat betreft kwaliteit, er met de D2 een stuk op vooruit zal gaan. Ook dat je het geheugen kan uitbreiden met een SDHC kaartje trekt me erg. Leuk voor op vakantie om films mee te nemen, enz.

Als ik het goed begrepen heb kan je dus ook films die op de D2 staan op je tv bekijken. Neem aan dat je dan zelf ook nog een geluidskabel moet aansluiten van de D2 naar de tv, of zit dit allemaal in de TV-Out kabel?

Verder zit ik erg te twijfelen of ik de 2gb moet nemen of de 4gb aangezien het geheugen dus makkelijk uit te breiden is. Goedkoopste 2gb die ik heb kunnen vinden is 177 euro en de goedkoopste 4gb is 213 euro (bedragen zonder verzendkosten).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die kabel heb je ook meteen geluid, hij kost alleen wel rond de 20 euro wat ik een beetje jammer vind.
Ik heb zelf de 2gb omdat je voor iets meer dan een tientje al 2gb sd erbij kan kopen, dus dan is de 4gb versie relatief duurder dan de 2gb met 2gb sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:35:
Met die kabel heb je ook meteen geluid, hij kost alleen wel rond de 20 euro wat ik een beetje jammer vind.
Ik heb zelf de 2gb omdat je voor iets meer dan een tientje al 2gb sd erbij kan kopen, dus dan is de 4gb versie relatief duurder dan de 2gb met 2gb sd.
http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=231 = 13,50 euro

Maar als je 2GB+2GB koopt, dan ziet de D2 ze als 2 aparte bronnen. Dus shuffle werkt dus dan of alleen op de D2 geheugen zelf of op de geheugenkaart.

En als je een geheugenkaartje gebruikt (voor muziek te beluisteren / video kijken) gaat je accu sneller leeg

Maar hij is idd wel een stuk duurder (als je naar de prijs van de geheugenkaart bekijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:07:
[...]

http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=231 = 13,50 euro

Maar als je 2GB+2GB koopt, dan ziet de D2 ze als 2 aparte bronnen. Dus shuffle werkt dus dan of alleen op de D2 geheugen zelf of op de geheugenkaart.

En als je een geheugenkaartje gebruikt (voor muziek te beluisteren / video kijken) gaat je accu sneller leeg

Maar hij is idd wel een stuk duurder (als je naar de prijs van de geheugenkaart bekijkt)
Dat is duurder, maar dan heb je altijd 2GB meer geheugen. Tot nu toe kan het tot max 8GB met zo'n SD-kaartje, dus zit je met de 2GB versie op 10GB, tegen 12GB met de 4GB versie. De keus is maar net wat je wilt. Meer betalen en meer geheugen of minder betalen en minder geheugen. Ik zou voor de 4GB gaan, kun je altijd nog een kaartje erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:17:
[...]

Dat is duurder, maar dan heb je altijd 2GB meer geheugen. Tot nu toe kan het tot max 8GB met zo'n SD-kaartje, dus zit je met de 2GB versie op 10GB, tegen 12GB met de 4GB versie. De keus is maar net wat je wilt. Meer betalen en meer geheugen of minder betalen en minder geheugen. Ik zou voor de 4GB gaan, kun je altijd nog een kaartje erbij kopen.
Zelf heb ik ook de 4GB :)

Maar ehhh... de D2 ondersteunt al een tijdje SDHC (ik dacht tm 16/32 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32gb ;) Deze zijn alleen nog wat aan de dure kant 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
32GB ja, met hoofdletters. Maar afaik zijn die nog niet uit. Zou 16GB niet aan het eind van het jaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16GB kaartjes kosten iets van $3500. En daarvoor hoef je dus niet tot eind van het jaar te wachten. Maar denk niet dat hier iemand zo'n kaartje gaat kopen. Kan beter een paar van 4GB kopen denk ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:12:
16GB kaartjes kosten iets van $3500. En daarvoor hoef je dus niet tot eind van het jaar te wachten. Maar denk niet dat hier iemand zo'n kaartje gaat kopen. Kan beter een paar van 4GB kopen denk ik zo :P
Oh ze zijn er al? Mmm, je hoeft inderdaad niet tot het eind van het jaar te wachten, maar nu kopen lijkt me ook niet zo verstandig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een iAudio D2. Leuk ding maar...

Ik kan er geen muziek op zetten. Mijn Speler geeft af en toe een I/O fout en af en toe geeft hij aan dat de Parameter onjuist is.
Wat kan ik doen? Ik word er gek van...
Alvast bedankt voor het commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:57:

Ik kan er geen muziek op zetten. Mijn Speler geeft af en toe een I/O fout en af en toe geeft hij aan dat de Parameter onjuist is.
Probeer hem eens te updaten met de nieuwste (stabiele) firmware: v2.46 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:57:

Die van mij (die ik nu twee weken heb) werkt prima, zowel met de meegeleverde 2.21 firmware als de 2.50b die ik er zelf heb ingezet.

Welk programma heb je gebruikt om er muziek op te zetten?
Direct via de Windows Explorer (verkenner) of via de tools van Cowon. (JetAudio).
Ik heb wel even de nieuwe JetAudio software gedownload maar je hebt het echter niet speciaal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me eindelijk gelukt, maar niet op mijn eigen computer..
Me vader en ik hebben ergens gelezen dat een gelinkte USB-poort problemen kan geven.
Nu doet hij het gelukkig wel bij me moeder.

bedankt voor het commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:51:
Het is me eindelijk gelukt, maar niet op mijn eigen computer..
Mijn vader en ik hebben ergens gelezen dat een gelinkte USB-poort problemen kan geven.
Nu doet hij het gelukkig wel bij mijn moeder.

bedankt voor het commentaar!
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/2010/iaudio7mm2.jpg

Het wordt langzaam tijd om de iAudio 7 in de startpost toe te voegen.

Bron:
http://www.advancedmp3pla...newsdesk_id=44&aff=future
Geachte Twisted,

Bedankt voor uw interesse in Cowon iAudio 7.

Dit model zal begin juli 2007 gelanceerd worden.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Best regards,

Met vriendelijke groeten,

MP3spelers.nl Sales Support

=====================
T : + 31 (0)20 653 1039
F : + 31 (0)20 653 2002
E : sales@mp3spelers.nl
W : www.mp3spelers.nl

Beste dames en heren,

Binnenkort zal de Cowon iAudio 7 in europa beschikbaar zijn. Wanneer zal ik
deze in uw asortiment kunnen aantreffen?

Met vriendelijke groet,

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:18:
[afbeelding]

Het wordt langzaam tijd om de iAudio 7 in de startpost toe te voegen.

Bron:
http://www.advancedmp3pla...newsdesk_id=44&aff=future

[...]
Dit ziet er weer een erg vet spelertje uit! Ik ben vooral benieuwd naar het uitgangsvermogen van de iAudio 7: 60 mW (zoals mijn F2) of misschien wel 94 mW (zoals de D2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Dit ziet er weer een erg vet spelertje uit! Ik ben vooral benieuwd naar het uitgangsvermogen van de iAudio 7: 60 mW (zoals mijn F2) of misschien wel 94 mW (zoals de D2).
D2 heeft 74 mW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt! Ik was blijkbaar een beetje té enthousiast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:25:
[...]

Klopt! Ik was blijkbaar een beetje té enthousiast. :)
Acht die paar mW maakt ook niet zo veel uit...
Het geluid uit de D2 is overigens erg krachtig vind ik.
Het geluid kan veel harder dan nodig is en dat zonder te vervormen, daar kunnen de cheap MP3 spelertjes nog wat van leren.
Het gaat er namelijk niet alleen om hoe harder hoe beter, maar vooral ook om kwalitatief goed geluid te leveren met een flink dynamisch bereik.
Dat doet de D2 dus keurig.

Die U7 ziet er wel leuk uit, wel jammer dat er geen OLED display in zit.
De prijs ziet er echter wel scherp uit, vooral voor degene die een MP3 speler zoeken en het video wat minder belangrijk vinden komen hier wel goed mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:07:
[...]

Acht die paar mW maakt ook niet zo veel uit...
Het geluid uit de D2 is overigens erg krachtig vind ik.
Het geluid kan veel harder dan nodig is en dat zonder te vervormen, daar kunnen de cheap MP3 spelertjes nog wat van leren.
Het gaat er namelijk niet alleen om hoe harder hoe beter, maar vooral ook om kwalitatief goed geluid te leveren met een flink dynamisch bereik.
Dat doet de D2 dus keurig.
Dat is absoluut correct, maar mij gaat het meer om het feit dat een krachtiger uitgangsvermogen toelaat om een hoogwaardige koptelefoon (meer dan 100 Ohm) aan te sturen. Dat doet mijn F2 al heel aardig, maar het kan altijd nog beter. Draagbare hoofdtelefoonversterkers vind ik dan weer over-the-top. Dit laatste blijft toch vooral een Amerikaans fenomeen volgens mij, waarschijnlijk is de matige interne versterker van de iPods daar niet vreemd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij lijkt dezelfde besturing als de Iaudio 6 te hebben. Weet iemand of dit een beetje goed werkt?
Ik ben benieuwd.
Ik ga op 16 juli naar de VS. Hopelijk kan ik hem voor deze tijd binnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Op dit moment ben ik aan het kijken voor een vervanger voor mijn G3. De enige reden dat ik een andere (Cowon) wil, is de 1GB die de G3 rijk is.

Ik ben meer opzoek naar 2-4 GB. Aangezien ik toch bij Cowon wil blijven, viel mijn oog op de D2.

Vraagje aan een D2 bezitter: Stel je hebt een sdkaart met 512 mb aan foto's (ik noem maar iets), hoelang duurd het ongeveer om deze naar de D2 te verplaatsen?

Gaat dit op normale snelheid of gaat dit traag. Ik weet dat de woorden: normaal en traag relatief zijn, maar traag vind ik b.v. dat ik 10 minuten moet wachten voordat deze overgekopieerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
_Rayman_ schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:37:
Op dit moment ben ik aan het kijken voor een vervanger voor mijn G3. De enige reden dat ik een andere (Cowon) wil, is de 1GB die de G3 rijk is.

Ik ben meer opzoek naar 2-4 GB. Aangezien ik toch bij Cowon wil blijven, viel mijn oog op de D2.

Vraagje aan een D2 bezitter: Stel je hebt een sdkaart met 512 mb aan foto's (ik noem maar iets), hoelang duurd het ongeveer om deze naar de D2 te verplaatsen?

Gaat dit op normale snelheid of gaat dit traag. Ik weet dat de woorden: normaal en traag relatief zijn, maar traag vind ik b.v. dat ik 10 minuten moet wachten voordat deze overgekopieerd is.
Hij kan niet worden over gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Chuckiej schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:21:
[...]

Hij kan niet worden over gekopieerd
Blijkbaar toch wel, want het staat op de feature list:
Afbeeldingslocatie: http://www.cowonglobal.com/product/images/cowond2/d2_07.jpg

Of ik begrijp deze feature verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Oef, dan loop ik nog achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik denk dat je het inderdaad verkeerd begrijpt. Je kan de files 'overzetten' van en naar je D2. Dit betekent dat je de jpg files vanaf je sd kaartje op je d2 kan bekijken. Je kan ze niet naar je interne geheugen kopieren. Dit is tenminste zoals ik het heb begrepen.
Daarnaast heb ik de overstap ook gemaakt van de G3 naar de D2 en daar nog geen moment spijt van gehad.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Als ik dat plaatje interpreteer dan zou het dus wel om kopieren gaan. Dan baseer ik me vooral op: 'freely' en 'from/to'.
Ik heb geen D2 dus ik kan het niet testen of aantonen, maar als dat plaatje gelijk heeft dan moet je dus kunnen kopieren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij had ik in dit topic gelezen dat het kopiëren wél kon. Maar daar heb ik zo even geen bron van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
thealterego1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:24:
Ik denk dat je het inderdaad verkeerd begrijpt. Je kan de files 'overzetten' van en naar je D2. Dit betekent dat je de jpg files vanaf je sd kaartje op je d2 kan bekijken. Je kan ze niet naar je interne geheugen kopieren. Dit is tenminste zoals ik het heb begrepen.
Daarnaast heb ik de overstap ook gemaakt van de G3 naar de D2 en daar nog geen moment spijt van gehad.
Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Stel dat je foto's op de SD kaart hebt staan (van een digitale camera), dan kopieer je deze toch eerst naar je PC en daarna naar de D2?
Dat duurt echt niet lang. Het is namelijk een high speed USB poort.

Ik heb het niet getest of je ook vanaf SD kaart die in de D2 zit naar het intern geheugen van de D2 kan kopieeren, maar ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb regelmatig een probleem met het overzetten van films naar de D2. Cowon heeft voor het converteren van video naar AVI een tool genaamd Jetaudio. Helaas krijg ik erg vaak een probleem tijdens het converteren. Op sommige DVD's staan bijvoorbeeld 7 VOB files en dan blijkt tijdens het kijken dat bij nr 4 de helft mist. Dat is toch erg storend voor het kijkgenot. Bij andere DVD's krijg ik soms een melding over een fout in de codec maar als ik gewoon ga kijken op de PC dan krijg ik het wel te zien. Wat is er dan fout? Het lijkt wel of Jetaudio soms geen raad weet met het AVI formaat.

Hoe kan ik dit voorkomen? Moet ik een andere tool gebruiken voor het converteren of moet ik toch nog extra codecs installeren? Ik zou niet weten welke want dat staat nergens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

HoppyF schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:42:
[...]

Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Stel dat je foto's op de SD kaart hebt staan (van een digitale camera), dan kopieer je deze toch eerst naar je PC en daarna naar de D2?
Dat duurt echt niet lang. Het is namelijk een high speed USB poort.

Ik heb het niet getest of je ook vanaf SD kaart die in de D2 zit naar het intern geheugen van de D2 kan kopieeren, maar ik zal het eens proberen.
Daar heb je een punt. Ik wil de D2 ook gaan gebruiken voor het b.v. overpompen van gegevens zonder tussenkomst van een pc (b.v. op vakantie).
Het is geen must dat deze D2 dit kan, maar als het ffies kan, dan graag.

Wil je het eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
clemento schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:38:
[...]

Bevestiging van aanmelding binnen en de U3 naar Tu & Tu gestuurd in een doosje.

[...]

Hopelijk snel weer retour. :)
Mijn U3 krijg ik niet retour, deze was niet mee te repareren. Daarvoor in de plaats een vervangende speler en op verzoek mag dat ook een ander model zijn tegen bijbetaling. Binnenkort heb ik dus een 4GB D2 zwar :P t. Hoop wel dat deze snel binnen is ik zit nu al een maand zonder Mp3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
final versie 3.50 voor de D2 is uit!
http://www.iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=15522
of http://download.cowon.com/data/C08/D2_3.50.zip

[ Voor 21% gewijzigd door Aesculapius op 27-06-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Als de D2 binnen is ga ik natuurlijk ook updaten.
De procedure van updaten is daar een handige link voor (misschien hiervoor al ergens gepost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
eenvoudig; dat gebeurt in drie stappen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
for (i=0;i<=2;i++){
   sluitD2opPcAan();
   localdir = i + "/*.bin";
   copy(localdir, D2Root);
   disconnectD2FromPc();
   RebootD2();
}

that's it :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Aesculapius op 27-06-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand al meer nieuws over de Iaudio 7? Ik heb Mmport gemaild en ze zeiden dat ie vanaf begin juli verkrijgbaar zal zijn. Ik moet hem echter voor 15 juli binnen hebben aangezien ik dan op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkip
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 23:24
En liggen de prijzen in de buurt van die genoemd op http://www.advancedmp3players.co.uk/?
Als je het omrekent is het €163 en €223 voor respectievelijk 4GB en 8GB. Of verschillen de Cowon-prijzen per land?
Ben op zoek naar nieuw geluid, dus geinteresseerd in de nieuwe iAudio...

[ Voor 18% gewijzigd door mikkip op 27-06-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even wachten met updaten naar 3.50, lees net een topic op iaudiophile, en daar zijn erg veel problemen met de nieuwe fw.
Het schijnt dat de beta zelfs stabieler is.
Nu maar wachten op 2.50 final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 20:43
Net mijn zwarte Cowon D2 4GB besteld bij mp3shop.be :9

Was eerst aan het twijfelen met de Meizu M6, maar heb dan toch de D2 genomen vanwege de hogere FPS bij films :)

16:9 films, zijn die goed te bekijken op de D2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou niet weten waarom niet. Echter, je zult dus dan wel zwarte balken onder en boven hebben aangezien het schermpje 3:2 is.

Edit: Een kleine preview van de iAudio 7 door Cnet.

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 28-06-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Net bij de MediaMarkt naar de D2 gekeken. Tot mijn verbazing was de accu opgeladen, zodat ik even kon "spelen" met de D2. Echter 1 ding kon ik niet vinden, namelijk: aanpassen van de textkleur. Diegene die ik daar zag, had in de menu's witte letters. Zet dat op een lichtblauwe achtergrond neer en het was erg slecht leesbaar.

Kan iemand vertellen of dit aangepast kan worden?

ps.
Het was met firmmare 2.0

[ Voor 0% gewijzigd door _Rayman_ op 28-06-2007 21:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

_Rayman_ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:04:
Echter 1 ding kon ik niet vinden, namelijk: aanpassen van de textkleur. Diegene die ik daar zag, had in de menu's witte letters. Zet dat op een lichtblauwe achtergrond neer en het was erg slecht leesbaar.

Settings, Display, Set font color (firmware 2.41). Maar eerlijk gezegd vind ik wit toch de meest leesbare kleur en bovendien kun je die lichtblauwe achtergrond door een eigen wallpaper vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
_Rayman_ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:04:
Net bij de MediaMarkt naar de D2 gekeken. Tot mijn verbazing was de accu opgeladen, zodat ik even kon "spelen" met de D2. Echter 1 ding kon ik niet vinden, namelijk: aanpassen van de textkleur. Diegene die ik daar zag, had in de menu's witte letters. Zet dat op een lichtblauwe achtergrond neer en het was erg slecht leesbaar.

ps.
Het was met firmmare 2.0
Fontkleur is aan te passen in het ''Settings'' menu (Display settings).

Edit: Downtime was net iets sneller. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 28-06-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Een aantal dagen geleden is versie 1.28 uitgebracht voor de U3 en inmiddels is versie 1.29 al weer beschikbaar...

Vraagje tussendoor:
Na elke firmwareupgrade voor mn U3 moet ik al mn instellingen weer opnieuw zetten. Hoe kan ik die bewaren?

[ Voor 90% gewijzigd door PaulZ op 29-06-2007 14:33 . Reden: Correctie ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een d2 met een geheugen van 2gb nu wil ik een geheugenkaart kopen van 4 gb, kan je deze in een d2 plaatsen zodat je 6 gb krijgt enzo ja waar moet je bij zo,n kaart op letten? en zijn er al mensen die dit hebben gedaan?Ben zelf nogal een leek op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:27:
Ik ben in het bezit van een d2 met een geheugen van 2gb nu wil ik een geheugenkaart kopen van 4 gb, kan je deze in een d2 plaatsen zodat je 6 gb krijgt enzo ja waar moet je bij zo,n kaart op letten? en zijn er al mensen die dit hebben gedaan?Ben zelf nogal een leek op dit gebied.
De D2 slikt SD en SDHC kaartjes
Het maakt niet veel uit, welke snelheid je neemt. Je merkt dat alleen lichtjes bij het opstarten.
Neem een bekend A-merk. Hier krijg je vaak >10 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij een snellere kaart gaan filetransfers natuurlijk sneller. Maar het is maar net hoeveel waarde je daar aan hecht en hoeveel je daar bereid bent extra voor uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

RoD schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:52:
Bij een snellere kaart gaan filetransfers natuurlijk sneller. Maar het is maar net hoeveel waarde je daar aan hecht en hoeveel je daar bereid bent extra voor uit te geven.
Dat lijkt mij afhankelijk van de controller die er in de D2 zit. Aangezien een mediaplayer geen snelle geheugentoegang nodig heeft kan ik me zo voorstellen dat Cowon misschien ook geen supersnelle controllerchip in die speler gezet heeft. En zonder snelle controller heb je weer niks aan sneller geheugen.

Ofwel: Het lijkt me interessant om die speler eens met meerdere soorten SD-geheugen te benchmarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

is de shuffle in die versie verbeterd? Zie d'r niks van staan namelijk.
Heb namelijk regelmatig dat er nummers herhaald worden.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:41:
Ik zou even wachten met updaten naar 3.50, lees net een topic op iaudiophile, en daar zijn erg veel problemen met de nieuwe fw.
Het schijnt dat de beta zelfs stabieler is.
Nu maar wachten op 2.50 final.
ah okeej! bedankt voor de waarschuwing :)

vond trouwens nog leuke theme voor de D2-> linkje
Bootscreen 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 29-06-2007 22:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar heb je wel een punt inderdaad. Het is echter wel een logische aanname dat snelle filetransfers waar mogelijk wel gewenst zijn, dus zal Cowon er wel geen el-cheapo controllertje in gezet hebben. Cowon zal hier toch ook wel ietwat rekening mee gehouden hebben? In ieder geval zou een benchmark zeker interessant zijn.

Edit: Was @ downtime.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 29-06-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
bartgrefte schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:27:
[...]

is de shuffle in die versie verbeterd? Zie d'r niks van staan namelijk.
Heb namelijk regelmatig dat er nummers herhaald worden.
Van wat ik op Audiophile gelezen heb wel, 3.50b - de bèta dus - lijkt tot dusver het meest stabiel te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Weet iemand hier hoe je misschien het spel Bejeweled aan de gang kan krijgen op de D2?
Het kostte mij al veel moeite om het op mijn pc aan de gang te krijgen, je krijgt als je de .swf
download alleen het loading scherm te zien. Nu heb ik ook het .xml bestand, en nu doet Bejeweled het ook offline op mn pc. Alleen de D2 pakt het spel niet echt... Ideeën? (Ik heb de swf en de xml naar de map flash gezet, de D2 pakt het xml bestand wel maar de "jewels" worden niet in het spel geladen).

*edit
Hier is de link naar het .swf bestand:
http://www.popcap.com/games/diamondmine/Bejeweled.swf
En hier de link naar het bijbehorende .xml bestand:
http://www.popcap.com/games/diamondmine/bejeweled.xml (rechtsklik opslaan als)

Ik hoop dat Bejeweled gaat werken op de D2 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Flying Bobman op 01-07-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:19:
Zijn er hier al mensen met ervaringen met andere oordopjes bij de D2?
ben benieuwd naar het verschil met de standaard oordopjes.
het liefst vergeleken met de sennheiser cx300 :P
Ik heb de BOSE inear oordopjes gekocht.
Bevallen erg goed in combinatie met de D2.
Een absolute aanrader maar je bent dan wel 100 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spammen is niet de bedoeling van Gathering of Tweakers.net, je kan het tenslotte net zo goed, zo niet beter hier bespreken..

[ Voor 77% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Flying Bobman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:14:
Weet iemand hier hoe je misschien het spel Bejeweled aan de gang kan krijgen op de D2?
Het kostte mij al veel moeite om het op mijn pc aan de gang te krijgen, je krijgt als je de .swf
download alleen het loading scherm te zien. Nu heb ik ook het .xml bestand, en nu doet Bejeweled het ook offline op mn pc. Alleen de D2 pakt het spel niet echt... Ideeën? (Ik heb de swf en de xml naar de map flash gezet, de D2 pakt het xml bestand wel maar de "jewels" worden niet in het spel geladen).

*edit
Hier is de link naar het .swf bestand:
http://www.popcap.com/games/diamondmine/Bejeweled.swf
En hier de link naar het bijbehorende .xml bestand:
http://www.popcap.com/games/diamondmine/bejeweled.xml (rechtsklik opslaan als)

Ik hoop dat Bejeweled gaat werken op de D2 :)
bejeweled? *O*
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:27:
Modbreak:Spammen is niet de bedoeling van Gathering of Tweakers.net, je kan het tenslotte net zo goed, zo niet beter hier bespreken..
bij deze, als eerste 8) na jou dan

[ Voor 27% gewijzigd door moto-moi op 16-08-2007 23:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
@wout76
Ik zag op je site een link naar kieskeurig, dat daar de D2 "Best Reviewed" is.
Ik heb zelf ook nog even een mooie review gemaakt, misschien dat de D2 volgende maand
weer in de lijst staat :)
@bartgrefte
Vanwaar die vrolijkheid? Bejeweled werkt (nog) niet hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Ligt het nu aan mij of mis ik nu iets 8)7 Volgens mij is rood al even beschikbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
_Rayman_ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:55:
[...]

Ligt het nu aan mij of mis ik nu iets 8)7 Volgens mij is rood al even beschikbaar hoor.
Volgens mij was ie alleen beschikbaar buiten europa (en amerika?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Flying Bobman schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:36:
@wout76
Ik zag op je site een link naar kieskeurig, dat daar de D2 "Best Reviewed" is.
Ik heb zelf ook nog even een mooie review gemaakt, misschien dat de D2 volgende maand
weer in de lijst staat :)
@bartgrefte
Vanwaar die vrolijkheid? Bejeweled werkt (nog) niet hoor :p
nee okee, maar als ie werkt.... -> *O*
Vind 't erg verslavend spelletje :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ze zijn een beetje laat, maar iAudiophile heeft inmiddels ook een (zeer goede) review van de D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
RoD schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:16:
Ze zijn een beetje laat, maar iAudiophile heeft inmiddels ook een (zeer goede) review van de D2.
Ja, ziet er goed uit.
Maar hoe zit het met de geluidslimiet?
Zit er nu wel of geen limiet op afhankelijk van het land waar je woont?

The output power of the D2 is the most powerful of any Cowon device to date. 37 mW of power per channel (at 16 Ohm), giving you a total of 74 mW, are enough to power pretty much any pair of headphones. As far as I am aware, if you select any of the European countries on starting your player the maximum output is severely limited, but I always select USA so I can give my eardrums a maximum pounding through my Grados.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In Europa moet het geluid begrenst zijn volgens één of andere Franse wet, meen ik. Dus als jij een Europees land "instelt" (of wat dan ook) dan zal de firmware het geluid dus beperken. Althans, dit is hoe ik het lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
RoD schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:43:
In Europa moet het geluid begrenst zijn volgens één of andere Franse wet, meen ik. Dus als jij een Europees land "instelt" (of wat dan ook) dan zal de firmware het geluid dus beperken. Althans, dit is hoe ik het lees.
Ja, daar heb ik wel eens meer wat over gelezen maar of dit nu ook in de D2 zit betwijfel ik.
Mijn speler staat op Nederlands en kan erg hard, er lijkt geen limiet op te zitten, ik zal het echter eens uittesten door hem in een andere taal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Weet iemand de actuele prijs van de D2 (4GB of 2GB) bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
rick77 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:11:
Volgens mij verschilt dat per MM (@ Enschede was 4GB 250 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

rick77 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:11:
Mediamarkt @Rotterdam bij beurs/lijnbaan 256,=

Paar dagen geleden deze versie gekocht voor 228,= incl. Cowon hoesje @mp3spelers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat verschilt inderdaad per MM. Bovendien kun je er makkelijk even zelf naartoe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

_Rayman_ schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:00:Paar dagen geleden deze versie gekocht voor 228,= incl. Cowon hoesje @mp3spelers.nl
Die had ik ook al zien staan. Ik ga een dezer dagen maar eens kijken bij de lokale MM, om dan waarschijnlijk alsnog via een webshop te bestellen: verschil lijkt me toch iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn geheugenkaart ""4 gb transcend sdhc class6 ,binnen, hem in de d2 gedaan maar ik zie nergens dat het geheugen dan groter word? Is het zo dat je eerst in je computer bijvoorbeeld muziek op je sd card moet zetten of kun je ook de sd kaart in de speler laten zitten en er dan muziek naar toe copieeren? weet iemand hoe het werkt en kan die het ook in micky mouse taal uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:39:
heb mijn geheugenkaart ""4 gb transcend sdhc class6 ,binnen, hem in de d2 gedaan maar ik zie nergens dat het geheugen dan groter word? Is het zo dat je eerst in je computer bijvoorbeeld muziek op je sd card moet zetten of kun je ook de sd kaart in de speler laten zitten en er dan muziek naar toe copieeren? weet iemand hoe het werkt en kan die het ook in micky mouse taal uitleggen?
Het geheugen wordt inderdaad niet bij elkaar opgeteld. Als je de D2 aansluit op je computer, dan krijg je 2 "schijven" te zien. De ene is het interne geheugen en de andere de SD.
Je kan niet bestanden vanaf de D2 kopieren van intern naar SD geheugen.

Is dit het antwoord wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor de duidelijkheid, de kaart in de d2 zetten en dan aansluiten op de comp? en dan kan ik muziek ook copieren naar de sd kaart?En alvast bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels de d2 op comp aangesloten en dan geeft deze automatisch aan verwisselbare j schijf, daar een mapje met muziek in gezet maar kan het dan nog niet vinden op de d2 weet je hier ook raad mee?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast