S staat voor S-Video, dat zendt de Mediabox niet uit. Niks vreemds aan dus.devil-strike schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 10:22:
Heb hier ook de mediabox en een Panasonic tv anderhalfjaar oud, de mediabox staat op hoog RGB maar zodra ik me TV op AV2/S en kies de S dan heb ik zwart/wit beeld inplaats van kleur zet ik hem op de standaart AV2 dan heb ik wel gewoon kleur is dus nu mijn S kanaal kapot of is het zoals gewonlijk 1 van de bugs in de mediabox?.
Sinds ik nieuwe kanalen heb lopen zoeken heb ik geen Film1,2 en 3 ontvangst meer. 
(Niet dat ik ervoor betaalde, maar goed. Is toch wel jammer.)
Totaal toch zo'n 4 maanden van kunnen genieten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Hier doen BBC 3 en 4 het soms ineens niet, de avond daarna weer welSmarron schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:09:
Sinds ik nieuwe kanalen heb lopen zoeken heb ik geen Film1,2 en 3 ontvangst meer.
Nog niet helemaal bug vrij lijkt me.
Yo.
Verwijderd
Hmm dat is dus iets wat ik nu niet meer doeSmarron schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:09:
(Heb me box pas zinds gisteren)
Hehe ik heb ze hier ook nog maar ik denk dat dit 1 van de laatste dagen is jammergenoeg. Toch best leuke zenders.Smarron schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:09:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ben benieuwd, update dan nog ff niet en ff achter of het nog steeds blijft werken.schnumi schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:26:
Hehe ik heb ze hier ook nog maar ik denk dat dit 1 van de laatste dagen is jammergenoeg. Toch best leuke zenders.
BBC 3 en 4 willen niet hun overdag programering aanbieden. Nils bug, maar beleid. Na 20:00uur (ofzo) kan je wel weer genieten van deze 2 zenders. (is bij TV Home ook zo)VonFoX schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:15:
[...]
Hier doen BBC 3 en 4 het soms ineens niet, de avond daarna weer wel![]()
Nog niet helemaal bug vrij lijkt me.
Inderdaad. Als het goed is moet het in maart gewoon overdag ook lukken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hmmm, bij mij zijn na de update's de Turkse zenders verdwenen
En had ook de pakket genomen met extra zenders deed het perfect. Heb 3 weken geleden de schotel de deur uitgedaan, kan nu alleen de 4 zenders kijken waar ik extra voor betaal. Ik gebruik UPC (MrZap) vanaf het begin en nooit probelem mee gehad. Echt jammer van die zenders
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Bedoel je de volgende zenders?
ATV
Cine 5
Kanal 7
Kanal D
Kral TV
Sky Turk
TGRT
Die zitten in het pakket van de Nieuwe Unie (€ 7,50 / maand). Huur je een huis bij De Nieuwe Unie in Rotterdam? Zoja, meld je daar aan... Dit pakket (+ een paar andere zenders) is exclusief voor huurders van De Nieuwe Unie...
ATV
Cine 5
Kanal 7
Kanal D
Kral TV
Sky Turk
TGRT
Die zitten in het pakket van de Nieuwe Unie (€ 7,50 / maand). Huur je een huis bij De Nieuwe Unie in Rotterdam? Zoja, meld je daar aan... Dit pakket (+ een paar andere zenders) is exclusief voor huurders van De Nieuwe Unie...
NIET naar UPC bellen, maar contact opnemen met die gasten van dat woningbedrijf! Mediabox gaat via UPC, de rest via die lui.sylvesterrr schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:50:
ATV
Cine 5
Kanal 7
Kanal D
Kral TV
Sky Turk
TGRT
[ Voor 14% gewijzigd door I_stealth_I op 25-02-2006 23:03 ]
/dev/null
Mja, het staat misschien een beetje onduidelijk in mijn post, maar dat bedoelde ik inderdaad. Overigens: als je GEEN huisje huurt bij dat woningbedrijf, niet bellen aub. Ze hebben de afgelopen tijd al heel wat calls binnengekregen van niet-klanten die wel dat pakket willen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 26-02-2006 00:35 ]
Ja, die bedoelde ik. Bedankt voor je info.sylvesterrr schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:50:
ATV
Cine 5
Kanal 7
Kanal D
Kral TV
Sky Turk
TGRT
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Voor het weekend een brief gekregen met de mededeling dat Canal+ (Film 1.1 etc.) zou worden afgesloten. Zaterdag was dat inderdaad een feit. Wij hebben onze nieuwe Mediabox (daarvoor hadden we al UPC Digital) eind november gekregen dus hebben we mooi bijna 3 maanden van Canal+ kunnen genieten. Nou ja genieten... Vooral de eerste weken veel films kijken en opnemen maar daarna wordt het gewoon een extra zender. Je hebt het allemaal wel gezien dan. We nemen dan ook geen abonnement.
Ben benieuwd of het bij anderen hier ook inmiddels is afgesloten?
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Je hebt 2 verschilende updates 1 software update zoals de games die erin zit en EPG/Zenderlijst, en je hebt Firmware update, Software update gebeurt dagelijks, Firmware update is totaal anders hiermee kan je de midleware updaten (os van mediabox) of andere updates zoals het display nieuwe futers enz enz/mvdklip schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 09:54:
Heb m'n coax kabels gisteren vervangen door losse kabel en metalen connectoren van Hirschmann. De analoge ontvangst is nu in ieder geval ook helemaal goed met de mediabox ertussen. Kabels heb ik online besteld bij electronica online.
De mediabox had een tijdje uitgestaan, dus ik heb hem aangezet en opnieuw naar kanalen laten zoeken. Erg fijn dat er nu een aantal regionale kanalen op zitten! Gisteren een tijdje TV Gelderland zitten kijken (m'n vriendin komt uit omgeving Nijmegen) en het was over het algemeen heel goed, maar nog steeds zo nu en dan (eens in de 20 minuten of zo) een kleine hapering.
Ik kreeg trouwens een scherm in beeld dat ie bezig zou zijn met een software update. Na die update was de versie 1.72, maar volgens mij was ie dat daarvoor ook al...
ik heb sinds half december ook mediabox staan met digital+ abo (19,95) en kijk nog steeds naar sport1/film1 maar voor hoelang? neem ook sowieso geen abo op 40 euro in total wordt ietwat te gek. 

IloveMyHenB schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:19:
Voor het weekend een brief gekregen met de mededeling dat Canal+ (Film 1.1 etc.) zou worden afgesloten. Zaterdag was dat inderdaad een feit. Wij hebben onze nieuwe Mediabox (daarvoor hadden we al UPC Digital) eind november gekregen dus hebben we mooi bijna 3 maanden van Canal+ kunnen genieten. Nou ja genieten... Vooral de eerste weken veel films kijken en opnemen maar daarna wordt het gewoon een extra zender. Je hebt het allemaal wel gezien dan. We nemen dan ook geen abonnement.
IloveMyHenB schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:19:
Smarron schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:09:

Ik kan nog steeds naar Film1 kijken hier, ondanks herhaaldelijk zoeken naar nieuwe zenders. Kom er trouwens net pas achter dat Film1 de nieuwe naam van Canal+ is. En ik al die tijd maar denken dat het gewoon een schaamteloze ripoff was...
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
^^let je dan wel goed op je rekening (dat heb ik hier geloof ik al eens gezegd).
ik ben 3 weken geleden gebeld met de vraag of ik Canal+ wilde houden en specifiek nee gezegd.
Toch blijven die kanalen gewoon werken. Dit was bij m'n broer precies zo en en die kreeg dus wel een fijne rekening van 15 euro voor die kanalen.
ik ben 3 weken geleden gebeld met de vraag of ik Canal+ wilde houden en specifiek nee gezegd.
Toch blijven die kanalen gewoon werken. Dit was bij m'n broer precies zo en en die kreeg dus wel een fijne rekening van 15 euro voor die kanalen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Een nieuwe coax kabel is wel zo handig. Maar waar haal ik in Amsterdam ergens zo'n Hirschman kabel?
Mijn mediabox is ook binnen, zo'n lelijke zilvergrijze. Ik hoopte stiekem op een zwarte. Ah well, misschien komt dat ooit nog eens.
Over het beeld ben ik in het algemeen wel tevreden, het geluid is wel irritant: om de paar minuten storende haperingen. Het klinkt echt niet zo. Probeer je de punchline uit een Jay Leno joke te verstaan, *scramble* en je mist het
Ik woon in een glasvezelwijk, en gebruik tussen de muur en de mediabox Hirschman spul. Voorheen had ik er een signaalversterker tussen omdat anders het analoge beeld op mijn TV niet voldoende was, misschien dat het signaal dus nu voor Digitale TV (zonder versterker) te zwak is? Iemand een idee om dit op te lossen?
Ook is de Scartkabel van goede kwaliteit denk ik, maar erg kort, de mediabox staat min of meer naast mijn TV en de kabel haalt het gewoon niet. Dat wordt dus een andere kopen, of UPC moet zo aardig zijn deze om te ruilen. Maar daar reken ik maar niet op...
Over het beeld ben ik in het algemeen wel tevreden, het geluid is wel irritant: om de paar minuten storende haperingen. Het klinkt echt niet zo. Probeer je de punchline uit een Jay Leno joke te verstaan, *scramble* en je mist het
Ook is de Scartkabel van goede kwaliteit denk ik, maar erg kort, de mediabox staat min of meer naast mijn TV en de kabel haalt het gewoon niet. Dat wordt dus een andere kopen, of UPC moet zo aardig zijn deze om te ruilen. Maar daar reken ik maar niet op...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Elektronica zaken of satelliet-schotel-zaken (in amsterdam gewoon vragen aan je allochtone buurman).Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:30:
Een nieuwe coax kabel is wel zo handig. Maar waar haal ik in Amsterdam ergens zo'n Hirschman kabel?
Of even naar de Zwarte markt.
Goeie plekken om te zoeken:
- Radio Rotor (kinkerstraat)
- Hecke (Ceintuurbaan)
- In Noord 1-tje tegenover de Gamma en de Febo (ff Naam vergeten)
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Nee, helaas is de zwarte Thomson sinds begin dit jaar definitief weg. Maar er komen in de toekomst vast andere boxen (hardnekkige geruchten over HDD recording en/of HDTV voor de WK zouden wel eens waar kunnen blijkenBeQuietAndDrive schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:51:
Mijn mediabox is ook binnen, zo'n lelijke zilvergrijze. Ik hoopte stiekem op een zwarte. Ah well, misschien komt dat ooit nog eens.
Twee mogelijkheden, afhankelijk van waar het signaal binnenkomt:Over het beeld ben ik in het algemeen wel tevreden, het geluid is wel irritant: om de paar minuten storende haperingen. Het klinkt echt niet zo. Probeer je de punchline uit een Jay Leno joke te verstaan, *scramble* en je mist het![]()
Ik woon in een glasvezelwijk, en gebruik tussen de muur en de mediabox Hirschman spul. Voorheen had ik er een signaalversterker tussen omdat anders het analoge beeld op mijn TV niet voldoende was, misschien dat het signaal dus nu voor Digitale TV (zonder versterker) te zwak is? Iemand een idee om dit op te lossen?
1) signaal komt binnen in meterkast, is daar op zich goed genoeg, maar tegen de tijd dat je het doorgevoerd hebt naar woonkamer is het te zwak. Oplossing: UPC levert in zo'n geval gratis een retourgeschikte versterker voor in de meterkast
2) signaal dat binnenkomt (meterkast of woonkamer) is gewoon niet goed genoeg, dus met analoge TV met korte kabel erop gaat ook niet goed. Dan moet het signaal opnieuw ingeregeld worden - dus UPC bellen om een monteur te regelen (op hun kosten, uiteraard).
UPC kan de SCARTkabel ruilen voor... exact dezelfde SCARTkabel. Als het te kort is zul je echt zelf eentje moeten halen.Ook is de Scartkabel van goede kwaliteit denk ik, maar erg kort, de mediabox staat min of meer naast mijn TV en de kabel haalt het gewoon niet. Dat wordt dus een andere kopen, of UPC moet zo aardig zijn deze om te ruilen. Maar daar reken ik maar niet op...
Oslik blyat! Oslik!
Ik krijg dus ook zo'n retourgeschikte versterker/verdeler opgestuurd van UPC.
Ach valt altijd te proberen.
Ach valt altijd te proberen.
Goeie tips, dank je wel! Ik zal ze eens bellen voor zo'n versterker dan. Ik heb er 1 van Hirschman geloof ik, maar die werkt dus niet met Digitale TV. Heeft iemand hier al ervaringen met die digitale retourversterker van UPC?dion_b schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:01:
[...]
Nee, helaas is de zwarte Thomson sinds begin dit jaar definitief weg. Maar er komen in de toekomst vast andere boxen (hardnekkige geruchten over HDD recording en/of HDTV voor de WK zouden wel eens waar kunnen blijken), dus wie weet hoe die eruit gaan zien.
[...]
Twee mogelijkheden, afhankelijk van waar het signaal binnenkomt:
1) signaal komt binnen in meterkast, is daar op zich goed genoeg, maar tegen de tijd dat je het doorgevoerd hebt naar woonkamer is het te zwak. Oplossing: UPC levert in zo'n geval gratis een retourgeschikte versterker voor in de meterkast
2) signaal dat binnenkomt (meterkast of woonkamer) is gewoon niet goed genoeg, dus met analoge TV met korte kabel erop gaat ook niet goed. Dan moet het signaal opnieuw ingeregeld worden - dus UPC bellen om een monteur te regelen (op hun kosten, uiteraard).
[...]
UPC kan de SCARTkabel ruilen voor... exact dezelfde SCARTkabel. Als het te kort is zul je echt zelf eentje moeten halen.
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 02-03-2006 15:38 ]
Ik heb mijn box op 16:9 gezet in de instellingen, maar op sommige zenders heb ik nog steeds 'platte koppen' op mijn breedbeeld tv. Hoe kan dit? Zo was er op film-x (voormalig canal+) een film op met platgedrukt beeld en zwarte balken
ligt dit aan de uitzending?

Groetjes, FaceDown.
Hij werkt prima, maar levert wel maar een versterking van 4dB, dus voor super grote afstanden is hij niet geschikt. Echter als je bedenkt dat een normale splitter 2 tot 4 dB dempt dan heb je toch een winst van 6 of 8 dB, wat voor de meeste situaties precies genoeg is.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:48:
[...]
Goeie tips, dank je wel! Ik zal ze eens bellen voor zo'n versterker dan. Ik heb er 1 van Hirschman geloof ik, maar die werkt dus niet met Digitale TV. Heeft iemand hier al ervaringen met die digitale retourversterker van UPC?
Die verwachten ze inderdaad in juni. Maar zal hoogstwaarschijnlijk ook een zilveren variant worden.dion_b schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:01:
Nee, helaas is de zwarte Thomson sinds begin dit jaar definitief weg. Maar er komen in de toekomst vast andere boxen (hardnekkige geruchten over HDD recording en/of HDTV voor de WK zouden wel eens waar kunnen blijken), dus wie weet hoe die eruit gaan zien.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik zit te twijfelen of ik het nu al zal bestellen, maar dan wacht ik toch nog maar een paar maandjes. Of verwachten jullie dat je de mediabox dan makkelijk kan omwisselen voor een HDD versie?Yohan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:00:
[...]
Die verwachten ze inderdaad in juni. Maar zal hoogstwaarschijnlijk ook een zilveren variant worden.
Living the American Dream
Als je alleen het standaardpack neemt (1e zes maanden gratis), heb je geen jaarcontract.Erik_van_H schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:27:
[...]
Ik zit te twijfelen of ik het nu al zal bestellen, maar dan wacht ik toch nog maar een paar maandjes. Of verwachten jullie dat je de mediabox dan makkelijk kan omwisselen voor een HDD versie?
Je kunt dus nu de standaard box bestellen, en deze eventueel tegen de tijd dat de nieuwe box komt direct weer opzeggen.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Sinds een paar weken heb ik ook Digitale TV van UPC inclusief Sport/Film1 (ik was al C+ abonnee).
Bevalt prima moet ik zeggen, beeldkwaliteit is erg goed en op de meeste zenders nooit schokkend beeld. Jammer dat het apparaatje zelf zilver is maargoed, das een kleinigheidje. Vooral de mogelijkheid om te kijken wat er op dat moment op andere zenders is terwijl je de ene zender kijkt is handig.
Ik ben wel een probleempje tegengekomen:
Mijn DVD speler zit op de Scart ingang van de ontvanger en dan uiteraard een Scartkabel tussen de ontvanger en mijn TV, die maar 1 Scart ingang heeft.
Als ik nu mijn DVD speler heb gebruikt, en deze dus weer uit zet, heb ik geen Digitale TV ontvangst meer, het beeld blijft zwart. Het enige wat er weer voor zorgt dat ik beeld heb is het netsnoer even uit de ontvanger te trekken en dan opnieuw laten opstarten.
Hebben meer mensen dit probleem?
Bevalt prima moet ik zeggen, beeldkwaliteit is erg goed en op de meeste zenders nooit schokkend beeld. Jammer dat het apparaatje zelf zilver is maargoed, das een kleinigheidje. Vooral de mogelijkheid om te kijken wat er op dat moment op andere zenders is terwijl je de ene zender kijkt is handig.
Mijn DVD speler zit op de Scart ingang van de ontvanger en dan uiteraard een Scartkabel tussen de ontvanger en mijn TV, die maar 1 Scart ingang heeft.
Als ik nu mijn DVD speler heb gebruikt, en deze dus weer uit zet, heb ik geen Digitale TV ontvangst meer, het beeld blijft zwart. Het enige wat er weer voor zorgt dat ik beeld heb is het netsnoer even uit de ontvanger te trekken en dan opnieuw laten opstarten.
Over twee weken op wintersport. Als de levertijd nog steeds 3 weken is, kan ik mooi digitaal kijken als ik terug benUw bestelling wordt zo spoedig mogelijk per brief bevestigd.
Living the American Dream
Da's de bekende VCR-bug.Zamorano schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:37:
Sinds een paar weken heb ik ook Digitale TV van UPC inclusief Sport/Film1 (ik was al C+ abonnee).
Wordt opgelost in een firmware-update, die automatisch naar alle Medaboxen gestuurd wordt. Alleen weet niemand wanneer die nou precies komt.
Apparaten zijn zeker niet te ruilen? Ik heb een zwarte en dat vind ik nou weer jammer. De rest van onze hifi spullen zijn juist allemaal zilver/grijs.Zamorano schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:37:
(...)Jammer dat het apparaatje zelf zilver is maargoed, das een kleinigheidje.(...)
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Ik heb ook een zwarte en wil een grijze.IloveMyHenB schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:35:
Apparaten zijn zeker niet te ruilen? Ik heb een zwarte en dat vind ik nou weer jammer. De rest van onze hifi spullen zijn juist allemaal zilver/grijs.
Gelukkig staat dit abo op naam van m'n moeder en ga ik over 1 maandje verhuizen. Ik zeg wel op en vraag het dan op het nieuwe adres opnieuw aan. In ieder geval kans op een zilver kastje.

Tja, als het te ruilen is, houd ik me ook aanbevolen (wil graag zwart) maar dat zal wel niet een kwestie van smartcardje wisselen zijn 
Ik heb overigens mijn oude Hirschman versterker aangesloten, en nu is de ontvangst weer een stuk beter. Heb nog maar heel weinig storingen. Retoursignaal zal wel niet werken, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Ik heb overigens mijn oude Hirschman versterker aangesloten, en nu is de ontvangst weer een stuk beter. Heb nog maar heel weinig storingen. Retoursignaal zal wel niet werken, maar goed, dat zien we dan wel weer.
[ Voor 44% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-03-2006 10:14 ]
die instellingen zijn mij ook nog steeds een beetje een raadsel. hij staat weliswaar op 16:9 maar ik krijg van tijd tot tijd toch vreemde effecten. 4:3 uitzendingen die naar 16:9 geschaald worden (met platte mensen als gevolg) of andersom (met lange gezichten als gevolg)FaceDown schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:21:
Ik heb mijn box op 16:9 gezet in de instellingen, maar op sommige zenders heb ik nog steeds 'platte koppen' op mijn breedbeeld tv. Hoe kan dit? Zo was er op film-x (voormalig canal+) een film op met platgedrukt beeld en zwarte balkenligt dit aan de uitzending?
het ligt volgens mij ook aan je tv.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Lange gezichten heb ik nog niet gezien. Overigens heb ik hetzelfde resultaat op m'n 16:9 projector dus ik niet denk dat de weergever het probleem is. De meeste uitzendingen worden volgens mij simpelweg in 4:3 of 4:3 letterboxed (met zwarte randen ingebakken) doorgegeven. Beetje achterhaald IMO.YellowCube schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:29:
[...]
die instellingen zijn mij ook nog steeds een beetje een raadsel. hij staat weliswaar op 16:9 maar ik krijg van tijd tot tijd toch vreemde effecten. 4:3 uitzendingen die naar 16:9 geschaald worden (met platte mensen als gevolg) of andersom (met lange gezichten als gevolg)
het ligt volgens mij ook aan je tv.
Groetjes, FaceDown.
Nee, het is geen kwestie van smartcard wisselen. Stel dat jij met jouw smartcard bij de buren naar Spice Platinum wil kijken (bijvoorbeeld), dan gaat dat niet werken. Dan zul je de mediabox ook mee moeten nemen. De mediabox en de smartcard zijn aan elkaar gekoppeld.
Even een snel vraagje. Ik sta op het punt om UPC Digital aan te vragen. Maar nu lees ik op het laatste moment dit:
Bij een abonnementswijziging gaat u akkoord met een nieuw jaarcontract, dat ingaat op het moment van de abonnementswijziging, alsmede met de Algemene Voorwaarden.
Ik heb meerdere diensten van UPC, zoals Chello internet en UPC telefonie. Betekent dat die abbonementen ook een nieuw jaarcontract krijgen? Of blijven die gewoon on-aangetast geldig?
Bij een abonnementswijziging gaat u akkoord met een nieuw jaarcontract, dat ingaat op het moment van de abonnementswijziging, alsmede met de Algemene Voorwaarden.
Ik heb meerdere diensten van UPC, zoals Chello internet en UPC telefonie. Betekent dat die abbonementen ook een nieuw jaarcontract krijgen? Of blijven die gewoon on-aangetast geldig?
Kia Niro-EV 2024
Zolang jij niks doet met Chello/Telefonie, dan hoef jij niet te vrezen voor een nieuw jaarcontract, tenzij je Digitale TV onder een pakket met die andere diensten brengt. Dat laatste is niet meer mogelijk, dus maak je geen zorgen.
Aah ok, bedankt. Ik heb ff UPC gebeld, de verkoopafdeling is verrassend snel 
Ik heb voor 2 euro het extra kanalen pakket besteld ofzo en na 6 maanden wordt het 4 euro per maand extra. Voor het geld hoef je het dus niet te laten.
Laat die mediabox maar komen!
Ik heb voor 2 euro het extra kanalen pakket besteld ofzo en na 6 maanden wordt het 4 euro per maand extra. Voor het geld hoef je het dus niet te laten.
Laat die mediabox maar komen!
Kia Niro-EV 2024
[quote]DJSmiley schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:12:
Gaat UPC het standaard pakket gewoon FTA aanbieden of gooien ze hier ook een codering achter?
@ work (Harderwijk) is inmiddels ook digitale TV (geen upc) en daar is het basispakket (50 zenders) gewoon digitaal te ontvangen, zonder smartcard gezeik. Een willekeurig DVB-C kaartje werkt dus..
Als UPC dat ook zo aanbied,
, ideaal voor een HTPC..
ja ik weet het ik woon ook in H-wijk maar wij hebben super slecht kwaliteit met digitaal.
als we iets opnemen met de hdd recorder zie je gewoon blokjes
ontvangst van dat kastje is niet zo goed. maarjah dan bel je voor een nieuw kastje en moet je 150 euro gaan betalen
Gaat UPC het standaard pakket gewoon FTA aanbieden of gooien ze hier ook een codering achter?
@ work (Harderwijk) is inmiddels ook digitale TV (geen upc) en daar is het basispakket (50 zenders) gewoon digitaal te ontvangen, zonder smartcard gezeik. Een willekeurig DVB-C kaartje werkt dus..
Als UPC dat ook zo aanbied,
ja ik weet het ik woon ook in H-wijk maar wij hebben super slecht kwaliteit met digitaal.
als we iets opnemen met de hdd recorder zie je gewoon blokjes
ontvangst van dat kastje is niet zo goed. maarjah dan bel je voor een nieuw kastje en moet je 150 euro gaan betalen
Verwijderd
vandaag op alle journaals !
ALLE kabelmaatschappijen gaan in HD uitzenden!!!!
te beginnen met de WK in duitsland.
Waar kan ik een kastje kopen?
Wat heb ik nodig?
Component aansluiting?
ALLE kabelmaatschappijen gaan in HD uitzenden!!!!
te beginnen met de WK in duitsland.
Waar kan ik een kastje kopen?
Wat heb ik nodig?
Component aansluiting?
Punt 1: De HDTV decoder komt in juni van UPC (philips decoder btw)
Punt 2: Een tv die HDTV compatible is.
Punt 3: Geen idee denk dat je of over een component aansluiting moet beschikken of over HDMI maargoed dat weten we nog niet.
Punt 3: Geen idee denk dat je of over een component aansluiting moet beschikken of over HDMI maargoed dat weten we nog niet.
Verwijderd
ik heb een SD plasma met component aansluiting, die wel HD beelden aankan (omzetten)schnumi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:42:
Punt 1: De HDTV decoder komt in juni van UPC (philips decoder btw)
Gaat dat lukken?
laat maar ==> Het lijkt er op dat bij UPC het WK voetbal alleen via Sport1 in HDTV te zien zal zijn, en dan natuurlijk tegen extra betaling.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 19:15 ]
Ik geloof er geen bal van dat die "simpele" firmware update er snel komt.Yohan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:24:
[...]
Da's de bekende VCR-bug.
Wordt opgelost in een firmware-update, die automatisch naar alle Medaboxen gestuurd wordt. Alleen weet niemand wanneer die nou precies komt.
Het gaat erom dat het apparaat zelf moet ontdekken dat er geen spanning meer staat op pin 8 van de scart-aansluiting en daarna automatisch weer terugschakelt naar de mediabox. Op de een of andere manier krijgt dat apparaat het niet voorelkaar. Als men zo iets simpels niet weet te corrigeren met een snelle tussentijdse firmware update, dan word ik wantrouwig en begin ik te denken dat het eerder een kwestie is van brakke hardware en blijkbaar niet zo simpel op te lossen met een firmware update.
De "tip": "het is een bekend probleem en wordt binnenkort vanzelf opgelost met een firmware update" heeft voor mij daarom de waarde van een rotte ei. Beter is de onderstaande workaround:
Wat je niet moet doen:
Scartaansluitingen volgens de UPC instructies: VCR/DVD --> mediabox --> TV
Wat je wel moet doen:
Alternatieve scartaansluitingen: mediabox --> VCR/DVD --> TV
Let op: bij mij is het zo dat de VCR wel standby moet blijven staan. Als ik de stroom van de VCR haal, dan komt er alleen nog beeld van de mediabox door en niet het geluid.
Een VCR of DVD-speler heeft namelijk wél gewoon door dat wanneer de spanning op pin8 wegvalt het eigen beeld weer moet worden doorgestuurd naar de TV. Het is eigenlijk schandalig dat UPC hier niet zelf duidelijk over communiceert, aangezien het opvolgen van hun instructies leidt tot dit probleem (blijkbaar heeft niemand van UPC getest of het wel werkt). In plaats daarvan doen ze doodleuk alsof het de gewoonste zaak is van de wereld en dat het vanzelf wel goedkomt met een "firmwareupdate binnenkort"... en in de tussentijd moeten in vele huiskamer maar keer op keer stekkers in- en uit worden getrokken... Te belachelijk voor woorden eigenlijk...
[ Voor 25% gewijzigd door The_Sukkel op 03-03-2006 20:29 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Zeker weten? NOS zend ook HDTV uit of negeren ze dat?Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:12:
[...]
ik heb een SD plasma met component aansluiting, die wel HD beelden aankan (omzetten)
Gaat dat lukken?
laat maar ==> Het lijkt er op dat bij UPC het WK voetbal alleen via Sport1 in HDTV te zien zal zijn, en dan natuurlijk tegen extra betaling.
Dat had ik allang geprobeerd als mij DVD speler ook een Scart ingang had.The_Sukkel schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:19:
[...]
Wat je niet moet doen:
Scartaansluitingen volgens de UPC instructies: VCR/DVD --> mediabox --> TV
Wat je wel moet doen:
Alternatieve scartaansluitingen: mediabox --> VCR/DVD --> TV
Let op: bij mij is het zo dat de VCR wel standby moet blijven staan. Als ik de stroom van de VCR haal, dan komt er alleen nog beeld van de mediabox door en niet het geluid.
Verder blijft het idd belachelijk dat dit niet goed getest is.
Nog makkelijker is gewoon je Mediabox op scart1 van je tv en dvd op no.2. Want vrijwel elke tv heeft meerdere scart-ingangen.
Ik neem aan dat Zamorano hier ook al lang naar heeft gekeken en dat er een reden is waarom deze open deur niet werkt...Yohan schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:51:
[...]
Nog makkelijker is gewoon je Mediabox op scart1 van je tv en dvd op no.2. Want vrijwel elke tv heeft meerdere scart-ingangen.
Bij mij leidt deze wagenwijde open deur in ieder geval niet tot de oplossing, want mijn TV heeft 2 scart ingangen: één voor de DVD (die idd net als die van Zamorano alleen een scart uitgang heeft) en één voor de combo mediabox en VCR... dus...
Oplossingen in de categorie "wacht maar gewoon op een firmwareupdate" (die er nooit komt) of "koop een TV met meer scartingangen" verwacht ik eerder van een helpdesk-figuur, maar niet echt van een Tweaker...moet ik helaas toch zeggen...
[ Voor 30% gewijzigd door The_Sukkel op 03-03-2006 21:15 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Nee die open deur gaat voor mij ook niet op, zoals ik volgens mij al eerder heb aangegeven in deze thread.
Mijn TV heeft maar 1 scartaansluiting en m'n DVD-speler dus enkel een uitgang. Voorlopig zal ik het moeten doen met de stekker van de mediabox eruit trekken na een DVD-tje kijken, en ben ik op UPC aangewezen voor een betere oplossing.
Ik ga toch eens contact opnemen met UPC om te horen wat ze erover te vertellen hebben.
Mijn TV heeft maar 1 scartaansluiting en m'n DVD-speler dus enkel een uitgang. Voorlopig zal ik het moeten doen met de stekker van de mediabox eruit trekken na een DVD-tje kijken, en ben ik op UPC aangewezen voor een betere oplossing.
Ik ga toch eens contact opnemen met UPC om te horen wat ze erover te vertellen hebben.
Inderdaad jammer van die bug.
heb zelf een dvd recorder en dat is net even wat makkelijker, gewoon je mediabox via de TV aansluiting (op de mediabox zelf) naar de 2de scart aansluiting van je dvd recorder en via de 1ste scart aansluiting van je dvd recorder naar je tv.
Zo kun je en opnemen, en normaal kijken met dvd recorder uit (met RGB) en heb je ook geen last van zwarte beelden.
heb zelf een dvd recorder en dat is net even wat makkelijker, gewoon je mediabox via de TV aansluiting (op de mediabox zelf) naar de 2de scart aansluiting van je dvd recorder en via de 1ste scart aansluiting van je dvd recorder naar je tv.
Zo kun je en opnemen, en normaal kijken met dvd recorder uit (met RGB) en heb je ook geen last van zwarte beelden.
Houd ons aub op de hoogte...want ik ben benieuwd...Zamorano schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:34:
Nee die open deur gaat voor mij ook niet op, zoals ik volgens mij al eerder heb aangegeven in deze thread.
Hoewel...benieuwd... ik kan eigenlijk wel raden wat ze gaan zeggen...
("het is een bekend probleem...wacht u aub op een firmwareupdate binnenkort...)
Analoog is het een normale NOS-uitzending en digitaal kan het wel, maar is het volgens mij een rechten-kwestie.schnumi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:30:
[...]
Zeker weten? NOS zend ook HDTV uit of negeren ze dat?
Is dan voor jou de enige oplossing dan.Zamorano schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:34:
Bellen kan ik je besparen, je zult geen nieuwere informatie krijgen dan in dit topic te vinden is. Er is niet bekend wanneer de software-update komt. Hij komt wel, maar datum nog onbekend.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Ik heb nu 2 maanden met UPC digitale TV gekeken, Maar het is niets van wat er geadverteerd wordt, DVD kwaliteit is het absoluut niet. Het beeld zit vol met compressie artefecten, daarboven op nog blokvormige storingen, het geluid hapert regelmatig en de decoder is traag en loopt zo nu en dan vast. Heb een goede coax kabel en heb ook de (gratis) antenneversterker van UPC. Heeft allemaal niets geholpen. En ik zeg geholpen omdat het verleden tijd is, Ik heb het weer opgezegd. Jammer UPC (weer) een gemiste kans.
Je zou ervoor kunnen kiezen om de vcr alleen via coax aan de tv te sluiten.The_Sukkel schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:09:
Bij mij leidt deze wagenwijde open deur in ieder geval niet tot de oplossing, want mijn TV heeft 2 scart ingangen: één voor de DVD (die idd net als die van Zamorano alleen een scart uitgang heeft) en één voor de combo mediabox en VCR... dus...
Ja, je hebt dan wel enkele nadelen.
- mindere beeldkwaliteit
- geen mogelijkheid tot opname van kanalen die alleen digitaal worden ontvangen.
Het voordeel is wel dat je niet meer stekkertje hoeft te trekken...
Ja, alleen die keren dan nog dat de mediabox "gewoon" vast loopt...
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Zelfs dát is niet zeker...
Het is maar helemaal de vraag of met een softwareupdate dat apparaat het signaal van pin 8 goed kan verwerken. Blijkbaar is het niet zo simpel te verhelpen met een simpele commando "als spanning = 0 dan signaal van mediabox weer oppikken", want anders had die simpele software update er al geweest... Hoe langer het duurt des te kleiner de kans dat het iets softwarematigs is... (en hoe groter de kans dat het ligt aan brakke hardware...)
Nog maar enkele posts terug leg ik een "wel wat betere" (om het eufemistisch te stellen) workaround uit... (en die notabene al veel vaker in dit topic is langsgekomen)Ejorne schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:24:
[...]
Je zou ervoor kunnen kiezen om de vcr alleen via coax aan de tv te sluiten.
Ja, je hebt dan wel enkele nadelen.
- mindere beeldkwaliteit
- geen mogelijkheid tot opname van kanalen die alleen digitaal worden ontvangen.
Het voordeel is wel dat je niet meer stekkertje hoeft te trekken...
[...]
Of er wordt dramatisch slecht gelezen of men houdt ervan om in dit topic te grossieren met tips die het niveau van een eerstelijns-helpdesk niet overstijgen (en waar je dus weinig tot niets aan hebt)... Is dat een nieuwe sport op GoT ofzo?
Ik bedoel... opmerkingen als:
1) het probleem is bekend...wacht u maar op de magische firmware update ergens in de verre toekomst
2) koopt u maar een TV met meer scart-aansluitingen
3) maakt u maar geen gebruik meer van de scart, maar alleen nog maar van de coax
zijn toch opmerkingen waar we als rechtgeaarde Tweakers heel erg verdrietig van moeten worden...laat staan dat we daar elkaar mee zoet moeten gaan houden?
Nou...nu dit weer even gezegd is...(het moest echt even...) heb ik nog een kleine tip voor Zamorano:
Op http://www.elektronica-online.nl/ kan je al voor € 2.50 een el cheapo 2-weg scartschakelaar kopen.
Dat helpt hopelijk totdat die grote magische firmwareupdate ergens in de verre verre toekomst plots verschijnt...
[ Voor 58% gewijzigd door The_Sukkel op 04-03-2006 01:44 ]
Artifacts houdt in dat je inkomend signaal je mediabox niet goed bereikt en dus slecht beeld geeft. Dat heeft niks met de dienst van UPC te maken, maar eerder met bekabeling/splitters/stekkers of wat dan ook.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:22:
Ik heb nu 2 maanden met UPC digitale TV gekeken, Maar het is niets van wat er geadverteerd wordt, DVD kwaliteit is het absoluut niet. Het beeld zit vol met compressie artefecten, daarboven op nog blokvormige storingen, het geluid hapert regelmatig en de decoder is traag en loopt zo nu en dan vast. Heb een goede coax kabel en heb ook de (gratis) antenneversterker van UPC. Heeft allemaal niets geholpen. En ik zeg geholpen omdat het verleden tijd is, Ik heb het weer opgezegd. Jammer UPC (weer) een gemiste kans.
Ik heb op zolder ook slechte ontvangst (wat wil je, met 20 meter coax-kabel wat er al 20 jaar ligt). Beneden (bij de bron, met 1 meter kabel vanaf de muur) heb ik superontvangst en nooit last van artifacts of haperingen.
De mediabox reageert ook slecht en langzaam bij een zwak signaal. Dus ik zou UPC hier niet helemaal de schuld van geven. Controleer eerst even via de box hoe je signaalsterkte en kwaliteit is via de instellingen in je menu. Ik durf te wedden dat die verre van optimaa is.
Ik vind de beeldkwaliteit wel dik in orde. DVD-kwaliteit niet helemaal, maar mooier dan ooit tevoren in ieder geval. Zeker de kanalen die ook daadwerkelijk 16:9 uitzenden (zoals NL 1,2,3 en BBC) is het supergaaf om het compleet beeldvullend te zien op een breedbeeld-TV.
Volgens mij had Warzel het over compressieartifacten en die zitten er inderdaad in. Dat heeft weinig tot niets te maken met bekabeling en dergelijke.Smarron schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 08:26:
[...]
Artifacts houdt in dat je inkomend signaal je mediabox niet goed bereikt en dus slecht beeld geeft. Dat heeft niks met de dienst van UPC te maken, maar eerder met bekabeling/splitters/stekkers of wat dan ook.
Ik heb op zolder ook slechte ontvangst (wat wil je, met 20 meter coax-kabel wat er al 20 jaar ligt). Beneden (bij de bron, met 1 meter kabel vanaf de muur) heb ik superontvangst en nooit last van artifacts of haperingen.
De mediabox reageert ook slecht en langzaam bij een zwak signaal. Dus ik zou UPC hier niet helemaal de schuld van geven. Controleer eerst even via de box hoe je signaalsterkte en kwaliteit is via de instellingen in je menu. Ik durf te wedden dat die verre van optimaa is.
Ik vind de beeldkwaliteit wel dik in orde. DVD-kwaliteit niet helemaal, maar mooier dan ooit tevoren in ieder geval. Zeker de kanalen die ook daadwerkelijk 16:9 uitzenden (zoals NL 1,2,3 en BBC) is het supergaaf om het compleet beeldvullend te zien op een breedbeeld-TV.
Ook ik heb nog steeds last van storingen in geluid en beeld. Op hoeveel procent staan bij jullie de signaalsterkte en -kwaliteit (boven signaalsterkte staat een tekst, meestal druk ik de signaalsterkte maar uit als 'tot naast de t van te', aangezien je slechts een balkje ziet waar geen echt percentage wordt vermeld).
kan iemand mij vertellen wanneer de postcodes 7007 aan de beurt zijn?
van UPC krijg ik alleen te horen: heb geduld...
Paar dagen geleden ook maar eens besteld de eerste zes maanden kost het toch niets extra en binnen die tijd is de kans groot dat ik verhuis.
Heeft iemand die box al een keer opengemaakt?
Ik wou dat ook gaan doen, om te kijken wat er voor hardware in zit (misschien zelfs mogelijk om oude hdd in te pluggen
), maar achterop zit een klein verzegelingsstickertje 
Nu wíl ik hem dus wel openmaken, maar ik ben bezorgd dat ze hem niet meer terugnemen als hij ooit omgeruild moet worden zodra ze zien dat het stickertje weg is
Iemand ervaring?
Ik wou dat ook gaan doen, om te kijken wat er voor hardware in zit (misschien zelfs mogelijk om oude hdd in te pluggen

Nu wíl ik hem dus wel openmaken, maar ik ben bezorgd dat ze hem niet meer terugnemen als hij ooit omgeruild moet worden zodra ze zien dat het stickertje weg is

Iemand ervaring?
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Hoeveel betaal je voor je kabeltv per maand? Het is namelijk zo dat digitale tv niet wordt aangeboden in regio's waarbij de prijzen nog niet geharmoniseerd zijn; in sommige regio's kost kabeltv namelijk minder dan € 15,83...jefjef schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:15:
kan iemand mij vertellen wanneer de postcodes 7007 aan de beurt zijn?
stel dat het stickertje verbroken is, en hij doet het niet meer, of moet, om wat voor reden dan ook geretourneerd worden.. mag je mooi 150 euri dokken. niet de moeite waard imo, zo bijzonder ziet ie er niet uit van binnenDarthPlastic schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:53:
Heeft iemand die box al een keer opengemaakt?![]()
Ik wou dat ook gaan doen, om te kijken wat er voor hardware in zit (misschien zelfs mogelijk om oude hdd in te pluggen), maar achterop zit een klein verzegelingsstickertje
Iemand ervaring?
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.
Wij betalen hier € 13,30 voor kabel.sylvesterrr schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:15:
[...]
Hoeveel betaal je voor je kabeltv per maand? Het is namelijk zo dat digitale tv niet wordt aangeboden in regio's waarbij de prijzen nog niet geharmoniseerd zijn; in sommige regio's kost kabeltv namelijk minder dan € 15,83...
Maar dat komt omdat wij jarenlang meer hebben betaald als de andere gemeente's en zo word dat nu dus gecompenseerd.
Tip om het percentage te meten: meet op hoe lang het balkje percies is met een meetlint ofzo en dan het stukje wat ingekleurd is.SiHiDa schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:04:
[...]
Volgens mij had Warzel het over compressieartifacten en die zitten er inderdaad in. Dat heeft weinig tot niets te maken met bekabeling en dergelijke.
Ook ik heb nog steeds last van storingen in geluid en beeld. Op hoeveel procent staan bij jullie de signaalsterkte en -kwaliteit (boven signaalsterkte staat een tekst, meestal druk ik de signaalsterkte maar uit als 'tot naast de t van te', aangezien je slechts een balkje ziet waar geen echt percentage wordt vermeld).
Dan kun je het zo uitrekenen.
Weet je zeker dat je niet naar de achterkant van de factuur hebt gekeken? Daar staan namelijk de tarieven exc. btw.schnumi schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:29:
[...]
Wij betalen hier € 13,30 voor kabel.![]()
Maar dat komt omdat wij jarenlang meer hebben betaald als de andere gemeente's en zo word dat nu dus gecompenseerd.
13,30 * 1,19 = exact 15,83
Na de prijs hier voor digitale tv is nog wel te doen.. maar wij hebben dat 6 maanden gratis testen.
leuk allemaal dat channel + en zo
kijk ben je nederlander of niet
maar erger kapot aan die media box... dus voor mij is het over met dat gebeuren ga gewoon weer terug op analoog.... Dat ding vlikkert om de haverklap uit als je aan het zappen ben. Blokjes komen afentoe... dan heb je ineens geen beeld maar dan wel geluid (erg irri) en dan gaat dat ding ineens meer aan.
Dan bellen ze je op of het bevalt... na binnen 2 weken is het verholpen meneer dan komt er een nieuwe "update" uit en dan kan je ook teletext gebruiken en dan zijn de problemen allemaal verholpen... 4 weken verder welke update
1 keer in beeld gehad maar niks mee opgeschoten en teletext doet het nog steeds niet!! erger me er kapot aan... dus ik zeg tegen UPC mzzls... zoek wel in de tv gids wel wat er op tv komt met die afstands bediening niet te doen....
kijk wel als wanadoo zijn digitale tv heb... eens kijken of dat wat beter is dan dat UPC. Nu nog de vraag of ik van die stomme box af kom...
en hoeveel afstand bedieningen heb ik nu al liggen, uhh ff kijken video recorder radio tv mediabox dvd speler. word er gek van....
zo ff uitgeblazen over upc kwacht wel paar jaar todat er echt HD tv door komt! en dan kijken we wel weer verder.
Tip zet nooit de mediabox op je dvd speler vind ie niet zo leuk krijg hij het heeeeeel warm van... want die mediabox is net een gloeispiraal als hij aan staat.
leuk allemaal dat channel + en zo

maar erger kapot aan die media box... dus voor mij is het over met dat gebeuren ga gewoon weer terug op analoog.... Dat ding vlikkert om de haverklap uit als je aan het zappen ben. Blokjes komen afentoe... dan heb je ineens geen beeld maar dan wel geluid (erg irri) en dan gaat dat ding ineens meer aan.
Dan bellen ze je op of het bevalt... na binnen 2 weken is het verholpen meneer dan komt er een nieuwe "update" uit en dan kan je ook teletext gebruiken en dan zijn de problemen allemaal verholpen... 4 weken verder welke update
kijk wel als wanadoo zijn digitale tv heb... eens kijken of dat wat beter is dan dat UPC. Nu nog de vraag of ik van die stomme box af kom...

en hoeveel afstand bedieningen heb ik nu al liggen, uhh ff kijken video recorder radio tv mediabox dvd speler. word er gek van....
zo ff uitgeblazen over upc kwacht wel paar jaar todat er echt HD tv door komt! en dan kijken we wel weer verder.
Tip zet nooit de mediabox op je dvd speler vind ie niet zo leuk krijg hij het heeeeeel warm van... want die mediabox is net een gloeispiraal als hij aan staat.
Thnx, zo'n oplossing had ik ook al in gedachte, zal er van de week eens naar kijken.The_Sukkel schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:26:
[...]
Nou...nu dit weer even gezegd is...(het moest echt even...) heb ik nog een kleine tip voor Zamorano:
Op http://www.elektronica-online.nl/ kan je al voor € 2.50 een el cheapo 2-weg scartschakelaar kopen.
Dat helpt hopelijk totdat die grote magische firmwareupdate ergens in de verre verre toekomst plots verschijnt...
Heeft iemand trouwens al eens succesvol iets opgenomen met een VCR/DVDR van een digitale zender?
Ik neem bijna nooit iets op, maar heb nog wel een ouwe (maar ontzettend degelijke) VCR staan. Vanavond heb ik een etentje maar ik wil toch wel graag een voetbalwedstrijd opnemen van Sport1.
Ik dus de VCR aangesloten op de VCR scartaansluiting op de mediabox. De VCR heeft een enkele scart in/out aansluiting dus dat zit wel goed lijkt me.
Input loopt nu niet via de coax kabel maar via scart (Euro/AV noemt mijn video het), dus bij input select het ding op AV gezet. Toen kon ik via mn TV meteen het geluid van de zender waar de mediabox op staat horen, maar ik zie het (blauwe achtergrond-) scherm van mijn VCR.
Ok, dan dus even een stukje opnemen. Half minuutje opgenomen en teruggespoeld. Daarna afspelen maar dan heb ik blijkbaar niets opgenomen, geen geluid en alleen zwart beeld met wat witte streepjes erdoorheen. Ik neem op over een vorige opname, dus ik zie wel dat er 'iets' opgenomen wordt want de oude opname wordt onderbroken door 30 sec geen geluid en zwart beeld.
Iemand ideeen?
EDIT: Update:
Ik heb de Mediabox even uitgezet, VCR uit en weer aan, Mediabox weer aan, juiste kanaal gekozen en toen deed ie het ineens wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 04-03-2006 14:45 ]
Hey, schatje... Volgens mij zijn er mensen die niet over een vcr of dvdr beschikken die meerdere scartaansluitingen heeft.The_Sukkel schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:26:
Nog maar enkele posts terug leg ik een "wel wat betere" (om het eufemistisch te stellen) workaround uit... (en die notabene al veel vaker in dit topic is langsgekomen)
Uw, zoals u zelf omschrijft betere, workaround is in dergelijke gevallen niet mogelijk.
Maarja, dat zal wel niet aan het ontbreken van een scartaansluiting liggen, maar het ligt ongetwijfeld aan mijn leeskunsten...
Dus, misschien is het verstandig andermans tips niet direct in de grond te trappen. Daarbij heeft een scart-stekkerdoos, wat jij tipte, niet echt een voordeel tov het afhalen van de stroom. Je moet immers nog steeds opstaan om naar de apparatuur te lopen. Of je dan even de stroom ergens af moet halen of dat je een schakelaar om moet zetten... Je moet toch naar de apparatuur lopen... Dan zou ik er nog eerder voor kiezen, mocht de achterkant van de mediabox of de wcd moeilijk bereikbaar zijn, om een schakelaar in de voedingskabel te zetten... Scheelt je toch 50% heen en weer lopen in vergelijking met een scartschakelaar...
Het enige dat ik op mijn tip kan aanmerken is dat hij niet geheel op jou van toepassing is. Je geeft immers enkele posts daarboven jou gekozen workaround aan. Echter kun je natuurlijk niet van iedere forumgebruiker verwachten dat ze alle posts in een draadje gaan analyseren en daarbij alle userposts bij elkaar rapen en daaruit opmaken of er wel of niet een nuttige tip uit voort kan komen. Uit het stukje dat ik een reply gaf, nam ik uit op dat de tip voor jou (en andere in soortgelijke situatie) de tip zeker in overweging genomen kon worden... De tip was dan ook goed bedoeld en zeker niet van eerste rangs heldesk orde... Je kan niet verwachten dat een forumgebruiker alle reacties van een bepaalde user gaat samenhangen om daaruit alle reeds door hem verstrekte info kan meenemen in zijn haar antwoord... oja, dat had ik al gezegd he?
[ Voor 61% gewijzigd door Ejorne op 04-03-2006 15:47 ]
En toen werkte de timer niet met AV input.Zamorano schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:34:
[...]
EDIT: Update:
Ik heb de Mediabox even uitgezet, VCR uit en weer aan, Mediabox weer aan, juiste kanaal gekozen en toen deed ie het ineens wel.

Bah!
Ejorne schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:50:
[...]
Daarbij heeft een scart-stekkerdoos, wat jij tipte, niet echt een voordeel tov het afhalen van de stroom. Je moet immers nog steeds opstaan om naar de apparatuur te lopen. Of je dan even de stroom ergens af moet halen of dat je een schakelaar om moet zetten... Je moet toch naar de apparatuur lopen... Dan zou ik er nog eerder voor kiezen, mocht de achterkant van de mediabox of de wcd moeilijk bereikbaar zijn, om een schakelaar in de voedingskabel te zetten... Scheelt je toch 50% heen en weer lopen in vergelijking met een scartschakelaar...
[...]
Naast het feit dat ik het indrukken van een knop op een scart-schakelbox van € 2.50 toch echt een elegantere oplossing vind dan het verplicht de stroom uitschakelen en weer inschakelen van de mediabox en naast de vraag hoe je met de tweede handeling 50% heen en weer lopen kan besparen, is er voor degene die zich het indrukken van die knop wil besparen voor € 24 een oplossing die 100% heen en weer lopen bespaart: de automatische scart-schakelunit.http://www.elektronica-online.nl/
N.SCART 55* - Scart Schakelaar - € 24.00 inclusief BTW Product toevoegen aan winkelwagen
Een kompakte automatische scart schakelunit.
Verbindt twee apparaten met 1 TV of satellietontvanger. Te gebruiken voor TV, videorecorders, camcorders, satellietontvangers, satellietdecoders, Laserdisc spelers, ect.
De meeste video's, satelliet-ontvangers en DVD spelers geven een schakelsignaal door via de Scartkabel. Hierdoor springt je TV automatisch op het AV kanaal als je op play drukt. Deze schakelaar gebruikt dit signaal om automatisch de juiste ingang te kiezen.
Ik raad iedereen die slechts 1 scart-aansluiting op de TV heeft sowieso aan om zo'n scart schakelbox te kopen (al vanaf € 2.50 te krijgen) waarmee je het aantal scartaansluitingen op je TV effectief verhoogt. Dat is naar mijn mening een toch echt veel betere oplossing dan het aansluiten van je VCR op je TV met alleen de coax-aansluiting... ik heb daarbij een echte "back to the eighties"-gevoel...
Serieus... deze "tips" (het lijsje wordt steeds langer en amusanter) zijn typische eerste 1e lijns helpdesk tips:
1) Het is een bekend probleem, u moet gewoon wachten op een firmware update ergens in de toekomst.
2) Het is een bekend probleem, u moet gewoon telkens de stekker eruit trekken
3) Het is een bekend probleem, u moet gewoon een TV met meer scartaansluitingen kopen
4) Het is een bekend probleem, u moet de VCR gewoon helemaal niet meer met de scart aansluiten
Voor de goede orde leg ik vast voor degenen wat tips zijn die m.i. wél iets toevoegen:
1) mediabox via de VCR/DVD naar de TV schakelen (als de VCR/DVD over een 2e scartaansluiting beschikt)
2) aantal scartaansluitingen van de TV verhogen m.b.v. een scartschakelbox (al va € 2.50 te verkrijgen via http://www.elektronica-online.nl/)
Die van 2,50 euro zullen natuurlijk niks waard zijn lijkt mij.
Zorg er in iedergeval voor dat je er een koopt die RGB door kan geven.
Zorg er in iedergeval voor dat je er een koopt die RGB door kan geven.
Dat is wel zuurZamorano schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:53:
[...]
En toen werkte de timer niet met AV input.
Bah!
In tegenstelling tot een tip als die van hierboven, is de tip "Koop een el cheapo scartschakelaar of een duurdere automatische variant" een typische tweaker tip?The_Sukkel schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:29:
Serieus... deze "tips" (het lijsje wordt steeds langer en amusanter) zijn typische eerste 1e lijns helpdesk tips:
3) Het is een bekend probleem, u moet gewoon een TV met meer scartaansluitingen kopen
Vreemd
Ik zie niet in dat iemand die geen vcr of dvdr heeft met meerdere scartaansluitingen, niet ervoor zou kunnen kiezen om de vcr alleen via coax aan te sluiten. De beeldkwaliteit is niet zo heel veel slechter. (als die uberhaupt al slechter is, want het opgenomen signaal komt toch waarschijnlijk vanaf de coax) Natuurlijk zou je ervoor willen kunnen kiezen om het digitale signaal op te kunnen nemen, maar daar zit nu niet direct een voordeel in omdat het digitale signaal nu ook niet direct "om over naar huis te schrijven" is. Buiten het feit dat je niet moet vergeten om de mediabox op het juiste kanaal af te stemmen (en hem daarop te houden). Dan moet je tevens maar hopen dat de mediabox niet ineens vastloopt of een "software update" uiitvoert voor of tijdens je opname...
Kortom, zoveel is er niet mis met het aansluiten van de vcr via alleen coax... Ik zou er prima mee kunnen leven...
Maar geneer je niet aan mijn "1e lijns helpdesk tips" en adviseer de mensen om vooral el-cheepo scartkastjes te kopen...

Deze tip is natuurlijk niet zo zot als een nieuwe tv kopen, maar UPC moet haar zaakjes in orde hebben en tot die tijd moet je je inderdaad behelpen... Al dan niet met 1e lijns helsdesktips...
[ Voor 17% gewijzigd door Ejorne op 04-03-2006 17:40 ]
Gisteren de mediabox hier ontvangen in de Zaanstreek.
Nu heb ik uiteraard ook wat vraagjes maar zal eerst even uiteen zetten hoe ik het heb aangesloten:
De UPC kabel die ik noem is er eentje die je bij UPC kan aanvragen als je signaal echt slecht is.
Splitter (oud exemplaar) ---- UPC coax kabel ---- Mediabox ----- UPC coax kabel ----- Sony Video ---- Mediamarkt coax kabel met gouden connectoren ---- TV
Mediabox ---- SCART ---- TV Scart 1
|
scart
|
|
Video ---- SCART ---- TV Scart 2
DVD speler/tuner ---- SCART --- TV Scart 3
|
|
Tulp stekkers naar Mediabox
|
|
Mediabox
Nu vind het ten eerste raar dat ik geen display zie op de zilveren mediabox. En dat er geen aan/uit knop zit. Heb nu een remote-stekkerdoos erop gezet om hem toch uit te kunnen zetten ondanks dat UPC het apparaat graag op het netwerk wil houden.
Boven heb ik een Sony TV staan op 20 meter coax kabel (kan niet korter aangezien UPC signaal onderhand in de tuin binnenkomt), nu had ik vroeger Sateliet dus heb de Coax kabel daarvan hergebruikt. Geen klachten maar RTL4 is boven niet te ontvangen. Al maanden niet overigens, in het hele gebied hier hebben ze meer ruis op RTL4 !
Weet iemand de code voor de afstandsbedieing van de Sony DAV-S880 ? Krijg de DVD speler niet bediend met de afstandsbediening van de mediabox.
Nu heb ik uiteraard ook wat vraagjes maar zal eerst even uiteen zetten hoe ik het heb aangesloten:
De UPC kabel die ik noem is er eentje die je bij UPC kan aanvragen als je signaal echt slecht is.
Splitter (oud exemplaar) ---- UPC coax kabel ---- Mediabox ----- UPC coax kabel ----- Sony Video ---- Mediamarkt coax kabel met gouden connectoren ---- TV
Mediabox ---- SCART ---- TV Scart 1
|
scart
|
|
Video ---- SCART ---- TV Scart 2
DVD speler/tuner ---- SCART --- TV Scart 3
|
|
Tulp stekkers naar Mediabox
|
|
Mediabox
Nu vind het ten eerste raar dat ik geen display zie op de zilveren mediabox. En dat er geen aan/uit knop zit. Heb nu een remote-stekkerdoos erop gezet om hem toch uit te kunnen zetten ondanks dat UPC het apparaat graag op het netwerk wil houden.
Boven heb ik een Sony TV staan op 20 meter coax kabel (kan niet korter aangezien UPC signaal onderhand in de tuin binnenkomt), nu had ik vroeger Sateliet dus heb de Coax kabel daarvan hergebruikt. Geen klachten maar RTL4 is boven niet te ontvangen. Al maanden niet overigens, in het hele gebied hier hebben ze meer ruis op RTL4 !
Weet iemand de code voor de afstandsbedieing van de Sony DAV-S880 ? Krijg de DVD speler niet bediend met de afstandsbediening van de mediabox.
Vul je woonplaats eens in op http://www.stai.nl/ . Ik durf te wedden dat er in jouw regio interferentie mogelijk is.kevertje1977 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:10:
Geen klachten maar RTL4 is boven niet te ontvangen. Al maanden niet overigens, in het hele gebied hier hebben ze meer ruis op RTL4 !
Sluit je tv eens direct aan op het eerste aansluitpunt met een goed afgeschermde kabel + bijbehorende stekkers.
Dat die interferentie er is heeft UPC ook bevestigd en daarom heb ik na 4 keer aandringen een gratis pakketje goede kabels gekregen. Dat hielp voor RTL4 en dat was beneden weer te ontvangen. Alleen naar boven heb ik die kabel nu eenmaal liggen (sateliet kabel, mindere kwaliteit dan de kabels die UPC gratis laat sturen bij interferentie) en kan ik hoogstens de splitter + connector vervangen want de kabel gaat onder de houten vloer on de stenen vloer onder het huis. Dan door de meterkast naar boven (via de gasleiding) en dan komt ie op 1e verdieping uit. Is gewoon niet te vervangen.sylvesterrr schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:03:
[...]
Vul je woonplaats eens in op http://www.stai.nl/ . Ik durf te wedden dat er in jouw regio interferentie mogelijk is.
Sluit je tv eens direct aan op het eerste aansluitpunt met een goed afgeschermde kabel + bijbehorende stekkers.
Digitale TV ontvangst is overigens prima.
Heel af en toe een blokje maar verder goed.
Ik weet het. Maar ik ga wel de splitter misschien vervangen plus de connectoren. Lullig is wel dat ik nooit problemen had tot een 8 maanden geleden. Spontaan was bij iedereen hier in de buurt RTL4 bagger geworden.sylvesterrr schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:53:
[...]
Dat is jouw probleem. Lullig, maar waar.
Overigens hing m'n Mediabox net volledig. Bleef gewoon hangen op de reclame van TALPA. Heb de mediabox uit moeten zetten (stekker eruit) om hem weer werkend te krijgen.
Controleer ff of die zn warmte goed kwijt kan. Als de box te warm wordt kan hij na een langere tijd kijken vastlopen.kevertje1977 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:08:
[...]
Ik weet het. Maar ik ga wel de splitter misschien vervangen plus de connectoren. Lullig is wel dat ik nooit problemen had tot een 8 maanden geleden. Spontaan was bij iedereen hier in de buurt RTL4 bagger geworden.
Overigens hing m'n Mediabox net volledig. Bleef gewoon hangen op de reclame van TALPA. Heb de mediabox uit moeten zetten (stekker eruit) om hem weer werkend te krijgen.
Nu je het zegt: VRT Een is erg slecht bij ons, en de DVB-T mast zit vlakbij ons. Bedankt.sylvesterrr schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:03:
[...]
Vul je woonplaats eens in op http://www.stai.nl/ . Ik durf te wedden dat er in jouw regio interferentie mogelijk is.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Hij staat strak onder de TV maar de kast staat open als ik kijk natuurlijk en aan de zijkanten kan ie genoeg warmte kwijt.Yohan schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:07:
[...]
Controleer ff of die zn warmte goed kwijt kan. Als de box te warm wordt kan hij na een langere tijd kijken vastlopen.
Wat ik wel raar vind is dat als ik hem aanzet (dus met de remote-stopcontact) dat ie dan opstart met een buzzer-toon op de tv (qua geluid) en dat dat pas weg gaat als ik op UPC druk.
[ Voor 21% gewijzigd door kevertje1977 op 05-03-2006 11:15 ]
Bel met je kabelprovider en die stuurt je gratis 2 kabels op. Eentje van 5 meter geloof ik en eentje van 1 meter.Denizz schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:27:
[...]
Nu je het zegt: VRT Een is erg slecht bij ons, en de DVB-T mast zit vlakbij ons. Bedankt.
Ik heb gisteren een UPC mediabox geinstalleerd. Deze gaat echter 'willekeurig' op stand by. Is dit een bekend probleem?
lijkt mij een probleem met de mediabox zelf. Als de mediabox vanzelf in stand-by springt wel.
Of bedoel je dat hij vastloopt?
Heb je wel genoeg ruimte om de mediabox heen? Onder maakt niet uit zolang aan de zijkanten en boven zich maar aardig wat ruimte heeft anders word de mediabox te warm.
Heb je wel genoeg ruimte om de mediabox heen? Onder maakt niet uit zolang aan de zijkanten en boven zich maar aardig wat ruimte heeft anders word de mediabox te warm.
[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 05-03-2006 13:00 ]
De TV springt terug naar de normale kanalen en op de mediabox zie je even de 88:88 leds oplichten en de andere leds van kleur veranderen.schnumi schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:59:
lijkt mij een probleem met de mediabox zelf. Als de mediabox vanzelf in stand-by springt wel.
Een druk op ch + en de box is weer aan.
Ja, hij staat helemaal vrij.Heb je wel genoeg ruimte om de mediabox heen? Onder maakt niet uit zolang aan de zijkanten en boven zich maar aardig wat ruimte heeft anders word de mediabox te warm.
Hmm die 8888 duid op een software update. Bij mij gebeurt dat alleen als de mediabox in stand-by staat.
Heb je de mediabox wel op een retourgeschikte versterker/verdeler aangesloten? Je kan deze aanvragen bij de helpdesk overigens.
Heb ik ook gedaan en sindsdien is het beeld een stuk beter.
Heb je de mediabox wel op een retourgeschikte versterker/verdeler aangesloten? Je kan deze aanvragen bij de helpdesk overigens.
Heb ik ook gedaan en sindsdien is het beeld een stuk beter.
Ik zou bijna zeggen dat de stroomstekker er niet goed in zit... Of je mediabox krijgt regelmatig software updates binnen of de stroomstekker zit er niet goed (de mediabox gaat dus *echt* uit en weer aan) of je mediabox is defect...OlafvdSpek schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:04:
[...]
De TV springt terug naar de normale kanalen en op de mediabox zie je even de 88:88 leds oplichten en de andere leds van kleur veranderen.
Een druk op ch + en de box is weer aan.
Probeer eens de 3e knop van rechts (pijltje naar links) ingedrukt te houden terwijl je de mediabox uitzet en weer aanzet (stroomstekker uit en weer in dus) totdat je "software upgrade in progress" ziet staan op de tv..
Heb je de mediabox wel op een retourgeschikte versterker/verdeler aangesloten? Je kan deze aanvragen bij de helpdesk overigens.schnumi schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:25:
Hmm die 8888 duid op een software update. Bij mij gebeurt dat alleen als de mediabox in stand-by staat.
Heb ik ook gedaan en sindsdien is het beeld een stuk beter.[/quote]
Beeldkwaliteit is toch niet afhankelijk van of de verdeler/versterker een signaal terug kan sturen?
Of de verdeler/versterker retourgeschikt is zou ik niet weten. Kun je dat ergens in de mediabox controleren?
Nee klopt daar is de kwaliteit van het signaal niet afhankelijk van maar bij mij werd de kwaliteit wel beter nadat ik die versteker/verdeler van UPC had geinstalleerd.
En omdat hij nu geen signaal terug kan sturen denk ik dat je daarom telkens die update's krijgt.
Of je huidige verdeler retourgeschikt is weet ik niet, je kan de helpdesk bellen die kunnen dan kijken of ze je mediabox kunnen uitlezen. Als dat niet lukt dan is je verdeler niet retourgeschikt.
En omdat hij nu geen signaal terug kan sturen denk ik dat je daarom telkens die update's krijgt.
Of je huidige verdeler retourgeschikt is weet ik niet, je kan de helpdesk bellen die kunnen dan kijken of ze je mediabox kunnen uitlezen. Als dat niet lukt dan is je verdeler niet retourgeschikt.
Een week of 4 geleden heb ik de UPC mediabox aangesloten. Gisteren heb ik een UPC nota ontvangen en wat blijkt, ondanks dat het gebruik van de Mediabox 6 maanden gratis zou zijn, dat ik nu al een rekening krijg voor het gebruik van UPC Digital extra channel pack a 3,40 euro.
Ik kan mij niet herinnneren dat bij de installatie is gevraagd of ik deze optie wilde gebruiken en indien ik had geweten dat het gebruik van die mediabox, binnen die 6 gratis maanden, mij al geld zou gaan kosten had ik die mediabox never nooit aangesloten. In mijn beleving blijven het boeven bij UPC, dit is weer een zeer slinkse manier om mensen geld afhandig te maken.
Ik kan mij niet herinnneren dat bij de installatie is gevraagd of ik deze optie wilde gebruiken en indien ik had geweten dat het gebruik van die mediabox, binnen die 6 gratis maanden, mij al geld zou gaan kosten had ik die mediabox never nooit aangesloten. In mijn beleving blijven het boeven bij UPC, dit is weer een zeer slinkse manier om mensen geld afhandig te maken.
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Die eerste 6 maanden gratis slaat alleen op 'UPC Digital TV Pack' (2,16 EUR p/m) , en niet het 'UPC Digital TV Extra Channel Pack' (2,00 EUR p/m).
Heb je de mediabox zelf aangevraagd?
Wij zitten er hier ook over na te denken om digitale TV te nemen via UPC. Is maar 2,50 meer dan het huidige abonnement en een halfjaar gratis.
Nu hebben wij 2 TV's.. 1 gewone 4:3 die beneden staat van 55cm ofzo en ik heb boven mijn nieuwe 70cm platte breedbeeld met 100 hz
Uiteraard is een scherp beeld op zo'n grote TV erg gewenst dus ik vroeg me af of je ook 2 van die "decoders" kan aansluiten op digitale TV? Dus 1 beneden en 1 boven.
Nu hebben wij 2 TV's.. 1 gewone 4:3 die beneden staat van 55cm ofzo en ik heb boven mijn nieuwe 70cm platte breedbeeld met 100 hz
Uiteraard is een scherp beeld op zo'n grote TV erg gewenst dus ik vroeg me af of je ook 2 van die "decoders" kan aansluiten op digitale TV? Dus 1 beneden en 1 boven.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 05-03-2006 13:46 ]
Nee, de mediabox is door UPC ongevraagd toegestuurd.sylvesterrr schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:45:
Die eerste 6 maanden gratis slaat alleen op 'UPC Digital TV Pack' (2,16 EUR p/m) , en niet het 'UPC Digital TV Extra Channel Pack' (2,00 EUR p/m).
[ Voor 75% gewijzigd door NaZGuLL op 05-03-2006 13:50 ]
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Nee, UPC levert maar 1 decoder per adres.Dennahz schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:45:
Wij zitten er hier ook over na te denken om digitale TV te nemen via UPC. Is maar 2,50 meer dan het huidige abonnement en een halfjaar gratis.
Dan heb jij standaard niet eens een abonnement op het UPC Digital TV Extra Channel Pack. Dat zenderpakket is dan achteraf aangevraagd.NaZGuLL schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:46:
Nee, de mediabox is door UPC ongevraagd toegestuurd.
Ik zou het even navragen als ik jou was...
Dit topic is gesloten.