Uhm ja, dat snap ik, maar die aap had die code al, moest hem even intikken als het systeem werkte. Ik ken die systemen niet (en zijn eigen onthou systeempje) maar ik neem aan dat ie die nummers die hij telefonisch doorkrijgt om 09:00 's ochtends even ergens op zijn PC zet en doortstuurt als z'n systeem weer werkt... En volgens jou heeft dat systeem ergens gisteren nog gewerkt, dus hij had het gewoon kunnen doen....
Hij/zij wil jou ook maar al te graag helpen, geloof me nou maar. Als er nu iets gewijzigd meot worden aan je gegevens (zoals de nummers van je mediabox), dan is het helaas even doorbijten.
De meeste vast, maar je hebt er ook van die onnozele eikels bij zitten: "ja meneer, loopt u de setupprocedure nog eens door".. pffffffffffffffffff.... "nee meneer, wij hoeven niks te doen om de mediabox te activeren, dat moet u zelf doen"...................
Als je door een fout van UPC geen gebruik kunt maken van je diensten, kun je aanspraak maken op het UPC Garantieplan nadat het probleem is verholpen: het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten, krijg je dan dubbel terug.
Ja, dat wordt dan (5/30)*2*2 = 66 cent.... Heb je misschien net je belkosten terug
Het gaat me overigens niet om het geld, maar om hoe die gasten met hun klanten omgaan: 4 weken geleden gemeld dat die box niet goed was en steeds uitviel... Steeds afgescheept.. Een week geleden komt er eindelijk een monteur, neem je een dag vrij voor, monteur constateert dat het signaal verder goed is en dat de box dus kapot moet zijn, belt of ie hem mag omwisselen en krijgt te horen dat dat niet mag... Monteur weg, vrije dag verkloot....
Van de week weer hetzelfde: box valt uit, nu ook overdag. Weer 3x bellen, eindelijk een monteur.. Weer een dag vrij nemen. Monteur komt, belt UPC of hij hem om mag wisselen en God zij dank ging de box juist op het moment dat hij hem probeerde aan te zetten niet aan, waardoor hij hem zomaar mocht wisselen
Bedoel: dan ben je 4 weken, twee vrije dagen en een hoop telefoontjes a 10ct per minuut verder en dan krijgen ze het nog voor elkaar om zelfs een simpele omruilactie op te kloten...