UPC digital TV uitlevering

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 27.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:44:
heb sinds gisteren in amsterdam digital tv op me 1 meter plasma scherm.
beeldkwaliteit is zeer goed op sommige zenders. Met name live uitzendingen van Talpa
en SBS6 (de callgirls) zijn scherp.

Nadelen: geen teletekst (ik heb een plasma zonder tuner)
afstandsbediening is lelijk en niet ergonomisch
veel blokjes in beeld , zeker enkele keren per uur,
misschien zal ik die bijgeleverde coas kabel aansluiten?

maar ja, mag niet klagen voor die 2 euro extra per maand.
En omdat ik deze maand fashion tv er gratis bij heb hoef ik geen
pr0n meer te downloaden deze maand ;)
update: blokjes zijn weg. COAXkabel van upc werkt toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Had je er zeker ook niet een al te beste coax kabel tussen hangen? :)

Overigens zou ik graag willen weten wat voor aansluiting er achterop die mediabox zit. Moet er zo'n kabel op die je erop moet schroeven (net zoals bij een schotel) of steek je gewoon je oude kabel erin die normaal naar je tv zou gaan?

Ga morgen of overmorgen ook eens UPC bellen voor digi tv vandaar. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:45:
Had je er zeker ook niet een al te beste coax kabel tussen hangen? :)

Overigens zou ik graag willen weten wat voor aansluiting er achterop die mediabox zit. Moet er zo'n kabel op die je erop moet schroeven (net zoals bij een schotel) of steek je gewoon je oude kabel erin die normaal naar je tv zou gaan?

Ga morgen of overmorgen ook eens UPC bellen voor digi tv vandaar. :)
Gewone doodordinaire opsteekpluggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:52:
[...]

Gewone doodordinaire opsteekpluggen.....
Hmm dat is mooi dan kan ik mijn Hirschmann kabel gewoon blijven gebruiken zonder die te hoeven aanpassen. Overigens je krijgt toch alleen een mediabox of zit er ook nog een modem bij?

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 17-01-2006 21:55 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:39
Steffie schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:45:
Eurosport wordt niet meer bilangual uitgezonden. Naast de haperingen in het beeld en geluid en de compressieartefacten, nog een reden om het niet te nemen.
Over artefacten gesproken.. zijn die bij jullie ook zo duidelijk zichtbaar bij bijv. een kleurverloop? (zoals. bijv het decor van RTL Boulevard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:54:
[...]

Hmm dat is mooi dan kan ik mijn Hirschmann kabel gewoon blijven gebruiken zonder die te hoeven aanpassen. Overigens je krijgt toch alleen een mediabox of zit er ook nog een modem bij?
Bij mij zit 'ie gewoon aan het bestaande UPC modem (chello+telefonie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:00:
[...]

Een Arris modem dus (?) ik heb namelijk ook Chello + telefonie maar je moet hem dus op die modem aansluiten? Hoe doe je dat nu weer dan er zit toch maar 1 aansluiting op?

En hoe gaat zoiets anders dan als je geen Chello zou hebben? :? Volgens mij moet je het signaal gewoon splitten hoor.

Dus 1 gaat er naar je TV (digitale tv) en 1 gaat naar je internetmodem (digi telefonie + internet), je hoeft je mediabox niet aan je Arris modem aan te sluiten.

[ Voor 31% gewijzigd door schnumi op 17-01-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb THE BOX er niet op, zit in Amsterdam. Terwijl die wel op de zenderlijst van de folder staat, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:53

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

The Box zit niet op de decoder, tenminste voor zover ik weet.

Aansluiten van de mediabox heeft niks met modems te maken, je sluit hem precies zo aan zoals je een videorecorder ook zou aansluiten. Niks meer, niks minder

[ Voor 6% gewijzigd door HaaZ op 17-01-2006 23:14 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:00:
[...]

Anders breng je hem even lekker in de war. Het juiste antwoord moet zijn: Er hoort geen los modem bij de Mediabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer teletekst gaat werken? ik heb alleen een monitor dus geen teletekst tuner ertussen. anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bigs schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:46:
[...]

Anders breng je hem even lekker in de war. Het juiste antwoord moet zijn: Er hoort geen los modem bij de Mediabox.
Kijk dat bedoel ik nou. :P Ik bedoel als je geen internet hebt dan zou je dus ook geen digital tv kunnen krijgen lijkt me niet echt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:53:
[...]
Kijk dat bedoel ik nou. :P Ik bedoel als je geen internet hebt dan zou je dus ook geen digital tv kunnen krijgen lijkt me niet echt logisch.
Was inderdaad niet duidelijk lijkt het.....
Heeft niets met elkaar te maken, tv signaal komt inderdaad gewoon uit de splitter waarvan de andere uitgang naar't modem gaat.... 'T digitale signaal komt net als bij casema gewoon door je antenne. Snap ook niet waarom al die moeilijke vragen over wat voor modem(s) je nu hebt nu het aanmelden, en een mooie folder bij de ontvanger over modem's etc.
Digitale ontvanger gewoon tussen je tv en antenneaansluiting hangen.... en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:21:
ik heb THE BOX er niet op, zit in Amsterdam. Terwijl die wel op de zenderlijst van de folder staat, anyone?
Kijk nog eens goed naar de 2 sterretjes die erachter staan en kom er dan achter dat deze binnenkort beschikbaar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Heb sinds een week ook UPC Digital TV. Naast dat de MediaBox inmiddels al meerdere malen is vastgelopen waarbij alleen stekker-eruit-stekker-erin hielp, heb ik vaak storingen in beeld en het geluid. Er komen bijvoorbeeld vreemde blokken in het beeld en het geluid valt weg of knettert. Ik heb inmiddels al wat betere plugjes (Hirschmann) voor de coaxkabel gekocht, maar dat mocht niet baten. Ik had de MediaBox eerst via een versterker aangesloten (tijdelijk moet er nog signaal naar een andere TV in het huis), maar nu - als proef - direct op de WCD. Nog steeds de stroringen... Ik snap dat meerdere mensen dit probleem hebben. Moet ik hier nou mee leven of is er toch wel wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben erg tevreden over digital TV. Na een paar vastlopers heb ik de bijgeleverde kabel gebruikt en sindsdien blokjes- ruis- en streepvrij!

Klasse UPC.

Nu alleen nog op een paar zenders de bitrate verhogen, maar MTV Base, MTV Hits ziet er super uit.
Als je dat eens vergelijkt met THEBOX analoog 5 jaar terug, jezus wat een verschil!

Plasma roels vet met Digital TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hmmz.. ik mag ineens een aantal zenders niet meer kijken, o.a. E!, Travel channel. De normale zenders die ook in het analoge pakket zitten werken wel, evenals Canal+ en NBC. Nu zit ik net wat te zappen en nu krijg ik ineens nog maar zwart beeld. Als ik MENU duw krijg ik wel het menu, maar met een zwarte achtergrond en de guide werkt niet.

Best wel irritant. Net ff de stroom er af gehad en nu werkt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de tv guide activeren?
ik wil zien welke programmas er morgen zijn, maar kan alleen nu en straks zien.
edit: ben er al uit, moest op rood drukken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wanneer word die zooi richting Flevoland (lelystad) uitgedeeld? ik zit er hier nu al een half jaar op te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Laatst online: 03-09 19:51

pinodambini

Dr. Z. Vago

Anders bel je gewoon even om er een te bestellen???

Hier zelf ook gedaan, vorige week brief binnengekregen dat ie binnenkort deze kant op komt.
Dus hoop ergens volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is de samsung dcb-9401r (van casema) te gebruiken icm UPC? In allebij kan een chipcard, of is dat te simpel gedacht?
Nog mooier: welke 'netwerkinstellingen' horen dan bij UPC (netwerk-id, modulatie-kanaal, symboolfrequentie, etc)?

Ik vind de samsung kwa bediening veel prettiger, vandaar... En ben wel benieuwd naar de beeldkwaliteit.

Samsung specs: http://www.samsung.com/nl...r.asp?page=Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:11:
Weet iemand of het mogelijk is de samsung dcb-9401r (van casema) te gebruiken icm UPC? In allebij kan een chipcard, of is dat te simpel gedacht?
Nog mooier: welke 'netwerkinstellingen' horen dan bij UPC (netwerk-id, modulatie-kanaal, symboolfrequentie, etc)?

Ik vind de samsung kwa bediening veel prettiger, vandaar... En ben wel benieuwd naar de beeldkwaliteit.

Samsung specs: http://www.samsung.com/nl...r.asp?page=Specifications
Die Samsung gebruikt een andere codering, dus dat zal niet gaan helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
Weet iemand of je toevallig zelf de volgorde van de kanalen kunt instellen ? Ik heb het hele menu gehad maar kan er niets in vinden over de kanaalvolgorde. Wil graag dezelde volgorde van de tv aanhouden.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Imperium schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:52:
Wanneer word die zooi richting Flevoland (lelystad) uitgedeeld? ik zit er hier nu al een half jaar op te wachten..
Vorig jaar december besteld en zelfs die maand binnengekregen, dus ze rollen uit in Lelystad...

Ik heb dan wel via internet besteld, want mijn ouders wilden die zelfde week ook UPC Digital bestellen (maar dan telefonisch) en zij kregen te horen dat er pas in januari/februari in Lelystad zou worden uitgerold....

Grote onzin, want na mijn aanvraag via internet was het binnen 2 weken geregeld en ik kijk nu alweer bijna een maand UPC Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook blokkerig beeld en geluid valt weg. De oude digitale decoder was prima, de nieuwe valt geen uitzending goed mee te volgen. Ik heb al gebeld, monteur is geweest. Het is gewoon weer met problemen uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

harley schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:53:
Weet iemand of je toevallig zelf de volgorde van de kanalen kunt instellen ? Ik heb het hele menu gehad maar kan er niets in vinden over de kanaalvolgorde. Wil graag dezelde volgorde van de tv aanhouden.
Nog niet. Houdt je decoder even in de gaten er komt eind januari een update met fixes en nieuwe mogelijkheden. Je hebt nu 1.70 (zwart) of 1.72 (zilver) dus houd je software versie in de gaten via instellingen > diagnostiek.

Verder is uitrolinformatie uiteraard niet bekend voor klanten. Het zou erg gevaarlijk wezen dat concurrentie eerder een aanbod op de deurmat kan leggen dan UPC. Beetje dom als UPC dat zou doen he :)

[ Voor 3% gewijzigd door I_stealth_I op 20-01-2006 13:05 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

I_Stealth_I schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:04:
[...]

Nog niet. Houdt je decoder even in de gaten er komt eind januari een update met fixes en nieuwe mogelijkheden. Je hebt nu 1.70 (zwart) of 1.72 (zilver) dus houd je software versie in de gaten via instellingen > diagnostiek.

Verder is uitrolinformatie uiteraard niet bekend voor klanten. Het zou erg gevaarlijk wezen dat concurrentie eerder een aanbod op de deurmat kan leggen dan UPC. Beetje dom als UPC dat zou doen he :)
Interessant. Heb me altijd al afgevraagd waamo je niet zelf je volgorde kon bepalen. Dat lijkt me ook een groot probleem voor onervaren gebruikers. Ik denk dat onervaren gebruikers meer overtuigd willen worden van de toegevoegde waarde, terwijl ervaren gebruikers inzien waarom het zo verloopt. Want naar Yorin met de TV guide duurt 10-15 sec terwijl meteen op je afstandsbediening op de knop drukken er maar 1 in beslag neemt.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quidje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 12:15
Heb gisterenavond box aangesloten en heb ook vastlopers gehad en blokjes. Ga kabel vervangen nav wat ik hier lees. Soms reageert AB niet en dan stekker eruit en erin en dan werkt het weer. Video kijken en stoppen en dan hangt hij bij mij ook. Reset nodig om werkend te krijgen.
Beeld kwaliteit is wel SUPER, kanaalwisselen vind ik wel tijdje duren maar schijnt 'normaal' te zijn...

Wat ik me nog afvraag want dit wordt niet in de handleiding besproken is waar de ethernet aansluiting voor is. Heb de Thompson box btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
ok bedankt ik wacht gewoon af.
Wil gewoon de meestgebruikte zenders vooraan zetten en de troep achteraan ergens dumpen.

Weet iemand of er onlin een TV gids is ? Want die tv gids op de mediabox is zo traag en werkt niet echt vooruit. Ik wil gewoon van enkele zenders kunnen zien wat er dit weekend allemaal op tv komt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

harley schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:55:
ok bedankt ik wacht gewoon af.
Wil gewoon de meestgebruikte zenders vooraan zetten en de troep achteraan ergens dumpen.

Weet iemand of er onlin een TV gids is ? Want die tv gids op de mediabox is zo traag en werkt niet echt vooruit. Ik wil gewoon van enkele zenders kunnen zien wat er dit weekend allemaal op tv komt.
Je bedoelt iets al http://www.tvgids.nl/?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:29:
[...]

Die Samsung gebruikt een andere codering, dus dat zal niet gaan helaas :)
Chips da's erg jammer :'(

Kreeg van de week een TWEEDE ontvanger (paar dagen na de 1e...). Da's niet normaal toch? En gaat dat wel werken, 2 digitale ontvangers op 1 adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Met een goeie versterker kun je er wel 100 aansluiten op 1 adres :) Technisch gezien is het geen probleem. Het is alleen wel vreemd dat je er twee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen, alles werkt perfect ( O+ Canal+), maar ik kan het volume niet met de Mediabox AB wijzigen O-) . Wat kan ik eraan doen? Of moet ik gewoon de AB van de Tv gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:37:
Met een goeie versterker kun je er wel 100 aansluiten op 1 adres :) Technisch gezien is het geen probleem. Het is alleen wel vreemd dat je er twee krijgt.
Vreemd is het inderdaad. Wel goeie service van UPC, kunnen we ook in de slaapkamer kijken :+
Ga'm binnenkort wel es uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:39
zit nu al ongeveer 4 weken te wachten op die mediabox moet ze tog maar is gaan bellen :s
is er trouwens al wat meer bekend over het uitzenden van hdtv door upc? of de hddrecorder/decoder

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:42:
Ik heb hem binnen, alles werkt perfect ( O+ Canal+), maar ik kan het volume niet met de Mediabox AB wijzigen O-) . Wat kan ik eraan doen? Of moet ik gewoon de AB van de Tv gebruiken?
De juist code voor je TV in de afstandsbediening invoeren. Lees de handleiding enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog aanbevelingen voor een goeie splitter, bij voorkeur passief? En waar moet je op letten bij aanschaf? Zie bij electronica-online ook Mhz-en aangegeven bijvoorbeeld (5 tot 1000 Mhz).

Haalde net die van ons er tussenuit (de UPC box zit na een eenvoudige losse 2-weg splitter samen met een andere tv op de aansluiting), en dat scheelt bij sommige zenders behoorlijk. Bij RAI 1 veel blokjes met splitter, zonder splitter ok. Niet dat ik die zender wil zien, maar die blokjes heb ik ook met andere zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm gebruik zelf een hirschmann. :)

Overigens heb ik het net aangevraagd en alles was ok volgens die kerel dus hopelijk schiet het een beetje op nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:41:
VCR-Scart switch niet meer terug ... naar digitale TV :'(

Heb alles normaal aangesloten,
Scart + Coax van box <-> TV,
Coax van muur <-> box en
Scart box <-> (Oude) viderecorder.

Alles schijnt wel te werken, maar :
Als ik opgenomen video bekijk, springt de box netjes van het digitale TV-beeld naar de video-opname-weergave, zoals het hoort. Doe ik de videorecorder uit, dan zou het beeld weer terug moeten springen naar digitale TV, MAAR DAT DOET-IE Niet!
Wat ik ook doe, ik krijg het beeld niet meer op digitale TV, de enige methode is de stekker uit de box trekken, effe wachten, weer stekker erin, effe wachten (box vertoont wat achten op display en schiet dan op standby) en voila, ik heb weer digitale TV.

Herkent iemand dit probleem? OF weet iemand een oplossing?
Ik heb exact hetzelfde probleem! Is hier al een oplossing voor? Zijn er ook mensen die het probleem niet hebben?
Ik gebruik zelf een DVD speler van het "merk" Provision, verder werkt alles prima alleen dit is erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:52:
Ik woon zelf in lelystad en heb in de eerste week informatie van UPC gekregen. Maar niet op gereageerd, krijg ik de week daarop zomaar die mediabox :? Had niks aangevraagd, maar ja was tog half jaar gratis proberen. Heb het gewoon aangesloten en leuke handige zenders erbij. Maar veel last van die blokjes, weet nog steeds niet hoe dat komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, wij hebben nu ook sportkanalen erbij, Canal+, maar is dat alleen de eerste 6 maanden omdat het gratis is ofzo? Want Canal+ kan toch niet erbij zitten als je Digital+extra neemt? Moet je toch aparte voor nemen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:48:
Trouwens, wij hebben nu ook sportkanalen erbij, Canal+, maar is dat alleen de eerste 6 maanden omdat het gratis is ofzo? Want Canal+ kan toch niet erbij zitten als je Digital+extra neemt? Moet je toch aparte voor nemen? :r
Kijk ff in de folder met het kanalenoverzicht ;) de eerste zijde met zenders is het Digitale TV Pakket (6 maanden gratis), de tweede zijde met zenders is het EXTRA zenderaanbod voor € 2 meer per maand (1 maand gratis) en de laatste pagina (waar Canal+ bijstaat) is alleen te verkrijgen door € 10-20 bij te betalen BOVENOP de prijs die nu betaald wordt.

Canal+ is alleen de eerste maand gratis, daarna verdwijnt hij weer achter de decoder ;) (netzoals al die zenders op de tweede pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:16:
[...]
thanks. ik woon in amsterdam centrum. ik zie hier nooit schotels. misschien omdat er weinig mensen wonen die een schotel kunnen betalen of een andere reden? mag ik gewoon een schotel op me balkon plaatsen, wetboek van mensenrechten vers 1: iedereen hep recht op vrije ontvangst van informatie?
Centrum doet zoals mischien bekend altijd wat moeilijker over zulke dingen vanwege het historische karakter. Op bijvoorbeeld de hoofdweg (baarsjes) zie je ze genoeg hangen iniedergeval (balkons zitten daar voornamelijk aan de achterkant, dus niet aan de straatzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:48:
Lekker onzinnig die ' :r ', Canal+ is altijd al een betaalzender geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Bigs op 20-01-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:08:
[...]

Lekker onzinnig die ' :r ', Canal+ is altijd al een betaalzender geweest.
I know that, maar het gaat er om dat UPC zomaar een Mediabox levert. Aangezien het gratis is de eerste 6 maanden dacht ik ff uitproberen dan maar nu het hier tog ligt. Ik zie Canal+ erbij, ik weet dat het een betaalzender is. Maar misschien heeft UPC een deal gesloten met Canal+ of wat dan ook, het kan net zo goed zo zijn. Maar dat is dus niet zo, oke. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Canal+ is van UPC :) Of van United Globalcom of Liberty Global, dat weet ik niet zeker. Veel zal die deal in ieder geval niet gekost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Heeft iemand een idee of een mediacenter lekker op zo'n digitale box aan te sluiten is? of wordt dat een onmogelijke zaak?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Bigs schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:22:
Canal+ is van UPC :) Of van United Globalcom of Liberty Global, dat weet ik niet zeker. Veel zal die deal in ieder geval niet gekost hebben.
Canal+ is van Chellomedia en Chellomedia is van Liberty Global 8)7

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Heb hem sinds vandaag binnen, lekker veel zenders hoor maar merk geen grote verbetering in beeldkwaliteit. Nou moet ik erbij zeggen dat mijn gewone kabelsignaal best goed was. Misschien dat ik het echt zie als ik eens een lcd tv koop

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

ErikH schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:04:
Heb hem sinds vandaag binnen, lekker veel zenders hoor maar merk geen grote verbetering in beeldkwaliteit. Nou moet ik erbij zeggen dat mijn gewone kabelsignaal best goed was. Misschien dat ik het echt zie als ik eens een lcd tv koop
Verschillen zit hem met name in;
- veel scherpe ondertiteling
- betere kleurverhouding
- rustiger beeld. Ik zie bij analoog de pixels trillen
- voller geluid

* I_stealth_I is er erg enthousiast over de MediaBox.

[ Voor 5% gewijzigd door I_stealth_I op 21-01-2006 18:57 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klinkt allemaal goed, hopelijk krijg ik de box snel binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:37

Vincent Meijer

You better believe it!

Mastadont schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:51:
Heeft iemand een idee of een mediacenter lekker op zo'n digitale box aan te sluiten is? of wordt dat een onmogelijke zaak?:P
Ik heb de Mediabox even aangesloten op m'n MCE pc en het werkt allemaal prima. Helaas herkend MCE de remote niet van UPC dus deze moet je zelf programmeren(je moet MCE de remote leren herkennen, gaat allemaal via een wizard). Dit was het enige lastige. Het zappen wordt wel iets langzamer en standaard worden niet alle kanalen herkend en klopt de volgorde niet. Dus kanaal 8 is bijvoorbeeld Veronica op de decoder en Net5 volgens MCE. Maar dit kan je allemaal aanpassen. Ik had alleen een beter kwaliteit verwacht op MCE, daarom heb ik 'm maar weer afgekoppeld en op m'n gewone tv aangesloten. Bovendien kan ik met een decoder ook maar 1 kanaal tegelijk bekijken op m'n Hauppauge PVR-500.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Speaking of UPC digital: ik ben sinds vanmiddag ineens 50% van mn zenders kwijt (Haarlem). Dingen als Club, E entertainment, Eurosport 2, MGM, TCM etc. etc. krijg ik allemaal dat knipperende slot in beeld, maar Canal plus, welke ik volgens mij al lang niet meer zou mogen kijken, doet het weer wel gewoon.

Meer mensen last van? Of wordt dit weer een gevalletje UPC helldesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Hans schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:28:
Speaking of UPC digital: ik ben sinds vanmiddag ineens 50% van mn zenders kwijt (Haarlem). Dingen als Club, E entertainment, Eurosport 2, MGM, TCM etc. etc. krijg ik allemaal dat knipperende slot in beeld, maar Canal plus, welke ik volgens mij al lang niet meer zou mogen kijken, doet het weer wel gewoon.

Meer mensen last van? Of wordt dit weer een gevalletje UPC helldesk?
Ik had een paar dagen terug ineens hetzelfde.. bleek dat dat precies een maand naar mijn aanvraag was. Na wat uitzoekwerk bleek dat ik geen Extra Channel pack had 'besteld', dus had ik het alleen tijdens de maand gratis proefperiode. Waarom Canal+ wel blijft werken is mij ook een raadsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:13:
[...]

Ik had een paar dagen terug ineens hetzelfde.. bleek dat dat precies een maand naar mijn aanvraag was. Na wat uitzoekwerk bleek dat ik geen Extra Channel pack had 'besteld', dus had ik het alleen tijdens de maand gratis proefperiode. Waarom Canal+ wel blijft werken is mij ook een raadsel :)
dus je hebt geen maand maar slechts een week dat spul gratis! want het heeft drie weken levertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Correctie: Ik heb hem 19 januari opgehaald van het postkantoor.

[ Voor 81% gewijzigd door Bigs op 22-01-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bigs schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:13:
[...]

Ik zou toch maar even navraag doen. Straks heb je Canal+ niet als trial gekregen maar als abonnement :)

Ik zou wel eens willen weten waarom ik wel een UPC digital Magazine heb gekregen in de doos, maar niet meer gezien voor Januari. Of zou je daar minimal een premium voor af moeten nemen?

Verder moeten ze die guide maar eens on-screen maken ipv een apparte applicatie. Het is best suf dat je daarvoor je TV-programma moet missen.

[ Voor 11% gewijzigd door I_stealth_I op 22-01-2006 12:26 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:23:
[...]

Ik zou toch maar even navraag doen. Straks heb je Canal+ niet als trial gekregen maar als abonnement :)

Ik zou wel eens willen weten waarom ik wel een UPC digital Magazine heb gekregen in de doos, maar niet meer gezien voor Januari. Of zou je daar minimal een premium voor af moeten nemen?

Verder moeten ze die guide maar eens on-screen maken ipv een apparte applicatie. Het is best suf dat je daarvoor je TV-programma moet missen.
Als UPC medewerker hoef je geen navraag te doen.. ik heb mezelf al opgezocht en de opties aan laten passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bigs schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Als UPC medewerker hoef je geen navraag te doen.. ik heb mezelf al opgezocht en de opties aan laten passen :P
Nou dan kan je het ook wel betalen... (hint: REP)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Dit soort dingen vraag ik normaal niet op tweakers maar weet iemand wanneer upc digital in Arnhem (lees:Gelderland) beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook al iemand in Leeuwarden die UPC Digital heeft?

Zo ja hoe bevalt het?

En zijn er nou wel of niet 5.1 (Dolby Digital) zenders aanwezig in het UPC pakket?
Ik heb verschillende forums etc doorgelezen maar wordt er nog niet veel wijzer van.

En heeft iemand een plaatje van die mediabox? kan niet echt vinden en ik ben wel toch nieuwsgierig :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MindedRaptor schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:29:
Dit soort dingen vraag ik normaal niet op tweakers maar weet iemand wanneer upc digital in Arnhem (lees:Gelderland) beschikbaar is?
In Arnhem is het al beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Hmm. Ik woon in Velp naast Arnhem maar heb nog niks geen bericht ontvangen. Effe bellen dan maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:32:
Is er ook al iemand in Leeuwarden die UPC Digital heeft?

Zo ja hoe bevalt het?

En zijn er nou wel of niet 5.1 (Dolby Digital) zenders aanwezig in het UPC pakket?
Ik heb verschillende forums etc doorgelezen maar wordt er nog niet veel wijzer van.

En heeft iemand een plaatje van die mediabox? kan niet echt vinden en ik ben wel toch nieuwsgierig :P :P
Van Google:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/multimedia/archive/00039/upc_39363h.jpg.

Op dat safety blad staat dat de Mediabox van boven en van de zijkanten ongeveer 10cm ruimte nodig heeft voor ventilatie, nou is het zo dat hij bij mij net in het TV meubel past boven op de Hifi set.
Links en rechts is er ongeveer 10-15 cm over, maar aan de bovenzijde zit maar 1 à 2cm ruimte.
Hij wordt ook best warm (aan de zijkant gevoeld), moet ik hem verplaatsen of kan hij zo blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Denk dat je hem beter ergens anders neer kan zetten inderdaad. Warmte stijgt ook op volgens mij dus meestal is het sowieso beter om aan de bovenkant genoeg ruimte te hebben en apperatuur niet te veel op elkaar te stapelen. :)
MindedRaptor schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:06:
Hmm. Ik woon in Velp naast Arnhem maar heb nog niks geen bericht ontvangen. Effe bellen dan maar denk ik.
Gewoon bellen ja, op het chelloo.com forum las ik ook al dat mensen uit mijn dorp al brieven hadden gehad van UPC en al Digital TV hadden maar ik kreeg maar niks, dus gewoon opgebelt en ja het kon en gelijk alles geregeld. :)

[ Voor 50% gewijzigd door schnumi op 22-01-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een tijdje op de kast laten staan (zonder apparaten eromheen) en toen werd hij ook behoorlijk warm. Iig warmer dan m'n DVD-speler/video-recorder. Helaas gaat het apparaat hier weer met een bloedgang terug naar UPC. We hebben hier geen goed beeld. Het geluid blijft hangen en het beeld vervormt heel erg. De buren hebben het ook.

Eerste dingen waar we naar hebben gekeken: lengte van het snoer, dat was 5 meter. Alle T-splitters eruit gehaald, nog geen resultaat. Toen alle stekkers opnieuw aangesloten, weer geen resultaat. Scart-kabels naargekeken ed. niks werkt.

Iemand misschien een idee waarom wij (de buren hebben dit ook) geen mooi beeld krijgen terwijl dit met analoog niet voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Ik zag net op tv een reclame voor dat UPC digital. Stond in kleine lettertjes dat het de eerste 6 maanden gratis was en daarna mag je er dus wel gewoon voor dokken (2 euro ofzo bovenop het gewone kabeltarief dus)?

[ Voor 13% gewijzigd door Sick Nick op 22-01-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Sick Nick schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:26:
Ik zag net op tv een reclame voor dat UPC digital. Stond in kleine lettertjes dat het de eerste 6 maanden gratis was en daarna mag je er dus wel gewoon voor dokken (2 euro ofzo bovenop het gewone kabeltarief dus)?
Dacht dat dat wel bekend was. :)

Inderdaad 2 euro (als je extra paketten neemt meer natuurlijk) bovenop het bedrag voor je analoge signaal. niet echt veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:25:
[...]

Nou dan kan je het ook wel betalen... (hint: REP)
Helaas.. UZK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 20:35
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:22:
Ik heb hem een tijdje op de kast laten staan (zonder apparaten eromheen) en toen werd hij ook behoorlijk warm. Iig warmer dan m'n DVD-speler/video-recorder. Helaas gaat het apparaat hier weer met een bloedgang terug naar UPC. We hebben hier geen goed beeld. Het geluid blijft hangen en het beeld vervormt heel erg. De buren hebben het ook.

Eerste dingen waar we naar hebben gekeken: lengte van het snoer, dat was 5 meter. Alle T-splitters eruit gehaald, nog geen resultaat. Toen alle stekkers opnieuw aangesloten, weer geen resultaat. Scart-kabels naargekeken ed. niks werkt.

Iemand misschien een idee waarom wij (de buren hebben dit ook) geen mooi beeld krijgen terwijl dit met analoog niet voorkomt?
heb hier ook niet al te best beeld, terwijl de buurman (op dezelfde dag hebben we beiden onze mediabox ontvangen) prima beeld had.
alles nagelopen, maar niks hielp.
tot ik een telefoontje pleegde naar de UPC helpdesk:
"geen probleem hoor meneer, krijgt u van ons een versterker thuisgestuurd"

blijkt dat, als je een aanluiting hebt in je meterkast en daarbij dig. tel+chello, je signaal idd te zwak kan worden en je dan gewoon een versterker thuis krijgt.

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Motorfret schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:10:
[...]

heb hier ook niet al te best beeld, terwijl de buurman (op dezelfde dag hebben we beiden onze mediabox ontvangen) prima beeld had.
alles nagelopen, maar niks hielp.

blijkt dat, als je een aanluiting hebt in je meterkast en daarbij dig. tel+chello, je signaal idd te zwak kan worden en je dan gewoon een versterker thuis krijgt.
Ben benieuwt hoe het bij mij zal gaan dan, heb ook digi telefonie + chello. Maar daar werd ook naar gevraagt tijdens het telefoongesprek voor de bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorfret schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:10:

Sjemig, en bij mij de helpdesk maar beweren dat er toch echt geen versterker tussen mocht, zelfs niet die van hunzelf. Enfin, met de ghv-30 werkt het prima, op het stotteren van geluid en af en toe hangen dan, maar dat hebben er meerderen en zou aan de software liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik betaal nu zeg maar 16 euro en over 6 maanden 18 euro.
maar stel dat ik nu die extra channels wil hebben, betaal ik dan
16 + 2 = 18 euro of meteen dan die 19,99 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:06:
hey, ik betaal nu zeg maar 16 euro en over 6 maanden 18 euro.
maar stel dat ik nu die extra channels wil hebben, betaal ik dan
16 + 2 = 18 euro of meteen dan die 19,99 euro?
dit soort dingen staan gewoon op upc en in foldertjes en zelfs in de krant geeft toe dat upc.nl ramp is maar kom op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Hoe zit het eigenlijk nou met meerdere gebruikers/TV's ? Ik zit nu in een studentenhuis waar 6 tv's aangesloten zijn. Beneden komt het signaal binnen en wordt door een versterker en een splitter doorgevoerd naar alle tv's in huis. We hebben ook chello in dit huis en dat werkt prima verder. Dat is met een kabelmodem en een router allemaal naar de kamers doorgevoerd.

Als we straks misschien ook zo'n kast krijgen (Arnhem, 6800) dan weet ik niet of het gaat werken? Iig het analoge signaal blijft aanwezig maar kan er dan maar 1 kamer ( wij dus :+ ) genieten van digitale televisie :? Bij het UPC centre waar ik een tijdje geleden geweest ben, zeggen ze dat het lastig wordt maar volgens mij met een goede digitale splitter is het wel te doen of niet :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
ik kan nergens vinden welke aansluitingen die decoder heeft
heeft hij schroefitingen voor cai of F connectoren?
heeft het dvi uitgang?
audio uitgang?
kan je er ook je dvd recorder aanhangen net zoals nu met analoog?
als je blokjes in je beeld hebt ligt het dan aan de kabel of software ( heb alles hirshmann vanaf die doos die aan de muur hangt dus zal dan denk ik niet aan de kabel kunnen liggen dan)?
die craches komen die echt zo vaak voor als ik hier lees?
blijft het analoog signaal als je digitaal hebt en moet je nu het abbo voor digitaal en analoog betalen??
wordt hij echt warm want kan hem alleen kwijt als ik mijn video ertussen uit haal want alles is ingebouwd, uiteraart wel met ventilatie maar staat allemaal op elkaar.??

mijn vader heeft het aangevraagt zonder zich erin te verdiepen en omdat ik zelf veel tv kijk wil ik zkr weten dat het het waard is om aan te schaffen zonder iedere keer over de rooie te gaan als hij het weer niet doet.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozejas schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:11:
[...]

dit soort dingen staan gewoon op upc en in foldertjes en zelfs in de krant geeft toe dat upc.nl ramp is maar kom op
toch staat het niet duidelijk in de folder
er staat dat digitaal de eerste 6 maanden gratis is maar wist je dat als je die extra channels wil
je bijvoorbeeld VOOR EEN JAAR vast zit aan zowel je analoog als digitaal abo....

staat dat in de folder?

DACHT HET NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik kwam trouwens deze TV gids tegen, met programmainfo voor een hoop digitale zenders:

http://www.chello.nl/Entertainment/TVGids/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Da.Rock schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:33:
[...]

In Arnhem is het al beschikbaar..
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
hellmonder1986 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:56:
ik kan nergens vinden welke aansluitingen die decoder heeft
heeft hij schroefitingen voor cai of F connectoren?
heeft het dvi uitgang?
audio uitgang?
kan je er ook je dvd recorder aanhangen net zoals nu met analoog?
als je blokjes in je beeld hebt ligt het dan aan de kabel of software ( heb alles hirshmann vanaf die doos die aan de muur hangt dus zal dan denk ik niet aan de kabel kunnen liggen dan)?
die craches komen die echt zo vaak voor als ik hier lees?
blijft het analoog signaal als je digitaal hebt en moet je nu het abbo voor digitaal en analoog betalen??
wordt hij echt warm want kan hem alleen kwijt als ik mijn video ertussen uit haal want alles is ingebouwd, uiteraart wel met ventilatie maar staat allemaal op elkaar.??

mijn vader heeft het aangevraagt zonder zich erin te verdiepen en omdat ik zelf veel tv kijk wil ik zkr weten dat het het waard is om aan te schaffen zonder iedere keer over de rooie te gaan als hij het weer niet doet.

alvast bedankt.
voor de meeste vragen zie upc site, Televisie, FAQ

-Kwaliteit zal denk ik afhangen van zowel kabel als software
-Ja, de box wordt erg warm
-te flippen als de TV het niet doet lijkt me niet nodig, ja... als net 24 bezig is.. OK

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik heb sinds het weekend last dat rond de klok van 0:15 het beeld gewoon op zwart gaat.. zeer irritant als je net iets interessants aan het kijken bent. Eergisteren was het na 15 minuten weer terug, maar gisteren duurde het me te lang (regio Dordrecht). Signaal op het analoge beeld is gewoon prima. Denk dat ik upc maar ga bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 24-01-2006 07:21 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

krijg vandaag pas een brief er over.

beetje jammer dat ze het 9 dagen van te voren ff kenbaar maken :r ik wist er dus niks van

daarnaast is de administratie alweer geweldig, want de brief is gericht aan me pa, terwijl ik dus canal+ heb :X

UPC :r

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Maar de hoofdaansluiting van UPC staat waarschijnlijk dus op je pa zijn naam.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

7th-Phoenix schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:34:
krijg vandaag pas een brief er over.

beetje jammer dat ze het 9 dagen van te voren ff kenbaar maken :r ik wist er dus niks van

daarnaast is de administratie alweer geweldig, want de brief is gericht aan me pa, terwijl ik dus canal+ heb :X

UPC :r
Niks mis met de adminstratie, Digitale TV komt op naam van de abonnementhouder van kabel-TV te staan. Het is namelijk een uitbreiding op dit abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat die teletekst in de toekomst ook nog werken op de mediabox van UPC? Ik heb hem nl aangesloten op een plasma monitor en kan nu geen TT gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
:(

Na lang gedoe met UPC (bestelling was blijven hangen oid) zou er vandaag een monteur komen om het ding langs te brengen en te installeren....

niet dus.

Vanmorgen hebben ze gebeld en degene die die afspraak had gemaakt was daar niet toe bevoegd ofzo (heb zelf de telefoon niet opgenomen), en dus kwam er niemand. De bestelling is er nu nogmaals bij gezet dus als het goed is heb ik nu binnen 3 weken de upc mediabox in huis.

Buiten dat het me nu toch wel erg irriteert begin ik nu toch ook te vrezen voor de Superbowl :(

Ik hoorde ook iets over de mogelijkheid tot het ophalen van de mediabox, weet iemand hier daar meer van? Want dan ga ik dat gewoon proberen want veel vertrouwen in het opgestuurd krijgen heb ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
nee ik w8 ook al ruim 4 weken maar hij zou wel deze week komen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Ik zou even bellen als ik jou was, bij mij was het dus zoals ik al zei blijven hangen, en vanaf vandaag staat de bestelling er opnieuw in.

Overigens; de helpdesk/klantenservice vroeg ik of het ophalen mogelijk was. Hij zou het even navragen. Ja hoor dat kon, nadat hij eerst centra in leeuwarden, capelle en nijmegen had genoemd kwam hij op mijn verzoek toch bij de centra in Noord-Holland uit. Ik dus vanmiddag naar Amsterdam toe alwaar de UPC medewerker me stomverbaasd stond aan te kijken en uitgelegd heeft dat het echt niet mogelijk was.

Fijn, dus 2 afspraken op initiatief van UPC die ze nooit hadden mogen maken :( en dat op 1 dag...

En doordat de verwachte levertijd op het moment 3 á 4 weken is ga ik voor 99% zeker de superbowl missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Meestal doe ik dat uit mezelf al, gewoon af en toe even bellen en kijken of er wat veranderd is, beetje achter de broek aan zitten want anders kan het wel eens misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Wat is het verschil tussen die zwarte box en de zilveren op de pagina hiervoor?
Alleen de kleur, of is die grijze het model met HDD/DVD recorder?
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/multimedia/archive/00039/upc_39363h.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee dacht dat UPC nog geen HDD/DVD mediabox aanbood.

Momenteel zijn de zwarte dacht ik op dus krijg je automatisch een zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
In feite is er qua hardware absoluut geen verschil tussen de zwarte en zilveren versie. De zwarte is inderdaad de 'eerste' versie die vooral bedoeld was voor klanten die al digitale tv hadden en dus als eerste opgewisseld zouden worden. Maar het kan best zijn dat als een van die klanten er geen behoefte meer aan had, de zwarte weer teruggestuurd is om vervolgens weer bij een andere klant in de huiskamer te komen

[ Voor 3% gewijzigd door Redinox op 25-01-2006 22:35 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

En ik was natuurlijk weer niet thuis. Morgen ophalen op het postkantoor.

Zou iemand de startpost eens willen updaten met info over de mogelijkheden, én over de functies van de decoder? Dus aansluitingen, opties enz enz. Ik zoek me wezeloos naar de aansluitingen van dat ding en de plaatjes ervan ;) Zie ik wel een plaatje van de zilveren, maargoed, zegt verder ook niks (best een onduidelijk plaatje).

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 25-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
Misschien kan iemand een nieuw topic openen, specfiek gericht op alles wat met UPC Digital TV te maken heeft.
Heb zelf geen tijd om de startpost aan te passen. Sorry. (druk, druk) :/

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rblommers schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:28:
Ik zou even bellen als ik jou was, bij mij was het dus zoals ik al zei blijven hangen, en vanaf vandaag staat de bestelling er opnieuw in.

Overigens; de helpdesk/klantenservice vroeg ik of het ophalen mogelijk was. Hij zou het even navragen. Ja hoor dat kon, nadat hij eerst centra in leeuwarden, capelle en nijmegen had genoemd kwam hij op mijn verzoek toch bij de centra in Noord-Holland uit. Ik dus vanmiddag naar Amsterdam toe alwaar de UPC medewerker me stomverbaasd stond aan te kijken en uitgelegd heeft dat het echt niet mogelijk was.

Fijn, dus 2 afspraken op initiatief van UPC die ze nooit hadden mogen maken :( en dat op 1 dag...

En doordat de verwachte levertijd op het moment 3 á 4 weken is ga ik voor 99% zeker de superbowl missen :(
Had je overigens wel een brief gehad van UPC dat je het besteld had enz?

Ik kreeg vandaag een brief van UPC over dat ze blij waren met mijn bestellingen en ik kreeg alvast een boekje enz en de mediabox zou binnenkort afgeleverd worden.

Ik heb het vorige week vrijdag besteld en nu dus de brief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Ik had wel keurig die brief ontvangen ja. Maar schijnbaar is dat nog geen garantie dat het allemaal goed in het systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm de boel dus goed in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met tarieven. Vroeger toen ik nog thuis woonde was een schotel geen optie, de apparatuur was toen nog duur en we hadden meerdere tv's.

Vanaf het moment dat ik op mijzelf woon heb ik UPC kabel gehad. Omdat dit de enige aanbieder is, heb ik me nooit verdiept in de alternatieven. Ik dacht eigenlijk ook dat de tarieven elkaar niet zoveel konden verschillen... Maar phoe... wat ik ik me daarin vergist.

Ik weet nu meer dan zeker dat ik op korte termijn een schotel heb staan. De kosten zijn er erg snel uit en de kwaliteit is echt wel heel erg noemenswaardig beter dan het toch wel heel erg veel te dure upc!!!

Bah, wat voel ik me in m'n sterretje genomen door upc. Ik betaal nu (straks) gewoon 20 euro voor een paar tv zenders... ik heb altijd zonder mokken het normale abbo betaald, maar dat is bij nader inzien ook wel heel erg veel te duur, vooral gezien de stabiliteit die upc te bieden heeft.

Ik kan niet de schuld volledig bij upc neerleggen, upc is lomp en duur... okay daar kunnen ze zelf misschien ook niet zomaar iets in veranderen... De schuld ligt eigenlijk voornamelijk bij de gemeente. Een paar jaar terug zijn alle kabelaars verbannen en mocht alleen upc haar diensten leveren aan onze lieve gemeente-bewoners. Dit omdat upc de gelegenheid bood om zelf de zenders door de gemeente te laten kiezen. We hebben dan ook een zenderpakket waar normaliter geen blote borst en/of vloek in te vinden is... Bah, verdomde kut gemeente !!! Een beetje voor haar inwoners bepalen wat zij wel en niet te zien mogen krijgen... Nouja, misschien gezien de aard van de gemeente niet zo heel ereg verwonderlijk. Maar ook onschuldige buitenlandse zenders werden ons ontnomen. Zenders die bij allerlij andere kabelaanbieders wel gewoon doorkomen.

Ik heb het helemaal gehad en neem een schotel. Als ik eenbudget zetje neem dan heb ik de kosten er al met 20 maanden uit. Een setje van 240 euro, en per maand een "korting" op het zenderpakket van 12 euro... (12 euro per maand !!!!!!! da's echt geen klein beetje) Maar ik denk dat ik een wat beter setje neem met een quad lnb en een dualtuner. Dan ben ik al voorbereid op de toekomst, ik kan dan nog twee tv's voorzien van een goedkoop tunertje en voila...

... sorry ik moest dit even kwijt na alweer een avond geknetter ipv geluid uit mijn mooie breedbeeld kastje....

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Jezus man.. wat een rant :o

Dat schotel na 20 maanden goedkoper is bewijst imo niet echt dat upc belachelijk duur is. Zoiezo heb je voor 240 euro maar een matig setje met een niet al te grote schotel waardoor je met sneeuw of zelfs hevige regen al met slecht beeld zit. Nog wel een tip voor je: Een quad LNB geeft over het algemeen minder kwaliteit dan single of dual LNB's.

Maar hang jij maar lekker een lelijke schotel aan je gevel hoor :w

[ Voor 6% gewijzigd door Bigs op 26-01-2006 14:15 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.