Ok hier even een paar benchmarks. Na een tijdje prutsen eindelijk windows xp kunnen installeren (op standaard clustergrote, windows wil niet installeren op 64kb cluster grootte?), en het draait perfect
Specs:
2x WD740ADFD in raid0
Areca 1210 raid controller (pci-e x8, 128 mb cache)
Asus A8N-sli (in het 2e pci-e slot op 8x, in het eerste slot zit een videokaart)
Windows xp pro sp2

Atto, die test volgens mij vooral het cache geheugen, dus dat geeft niet echt een goed beeld.
HD tach geeft wel een goed beeld over de echte performance en niet alleen het cache geheugen
En Roadkil's tooltje:
Vrij aardige scores volgens mij

Wilde windows eigenlijk installeren met een clustersize van 64KB, omdat dat sneller was dacht ik, maar dat wilde windows niet. Dus nu is het de standaard windows xp clustersize geworden.
En omdat getalletjes ook niet alles zeggen: in het gebruik merk ik het erg goed. Met Day of Defeat: Source laadt hij 2 keer sneller als met mijn vorige raid0 array van 2 36GB
raptors, en zit ik als eerste in de server met een nieuwe map. Ook reageert windows veel sneller met alles wat je doet. Zeker de moeite waard dus
Ik ben benieuwd wat de score zou zijn met 4
raptors in raid 0, dus ik hoop dat daar nog benchmarks van komen. Als die goed uitpakken, dan denk ik dat ik er ter zijner tijd nog 2 bijkoop namelijk..
@John2B: ik hoefde overigens geen firmware te updaten, het werkte allemaal meteen.