Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Lootlink is ook geupdate.

Iemand trouwens een tip? Ik gebruiker Auctioneer puur om te zien wat items opleveren bij de vendor, het hele AH gebeuren heb ik niet nodig. Kent iemand een aparte mod die vendor waarde kan weergeven en hoe een item eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:29:
je 'hoeft' natuurlijk geen moonkin te speccen he. Sterker nog, de meeste dr00ds zijn er al vanaf gestapt omdat men al gemerkt heeft dat het nog steeds de zwakste tree is die de druid heeft. De cookie cutter build is nog steeds het meest effectief (als is de cookiecutter wel een beetje veranderd nu natuurlijk)

Ik merk wel dat ik (THANK GOD!) eindelijk minder misses heb in bear form. Nu zie ik eindelijk het nut in van mijn rage gebruiken voor maul. Die mistte eerst namelijk zo'n 33% van de tijd. Beetje zonde van je rage. Zelfde gold volgens mij ook voor bash.

De feral damage schijnt sowieso eindelijk wat vooruit te zijn gegaan. Op zich wel gunstig.
Das waar, maar wilde het toch even proberen :-) Ik heb nu alles in feral gestoken, aangezien ik begrijp van Thalan dat ik rogues outdamage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:58:

Iemand trouwens een tip? Ik gebruiker Auctioneer puur om te zien wat items opleveren bij de vendor, het hele AH gebeuren heb ik niet nodig. Kent iemand een aparte mod die vendor waarde kan weergeven en hoe een item eruit ziet?
Probeer eens alleen lootlink ;)
Met de Dressing room heb je dat uitzien dingetje van Auctioneer toch niet nodig (ctrl-click in chatlinks)

[ Voor 12% gewijzigd door itsme op 13-10-2005 10:08 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
@Thalan

Warriors hebben dezelfde 'nerf' gehad als rogues, met hun mortal strike dus je verhaal klopt niet
gezien de verandering van je weaponspeed calc bij je specials, is het nu een kwestie van weer de jusite wapens vinden

eerst zocht men op een combinatie van max dmg en lage snelheid, maar door de nieuwe fixed speed, is je wapenspeed niet meer van belang en heb je dus meer keuze in wapens, Nerf ja, get used to it of inderdaad zoek een ander spel

wat ik wel butt vind is dus dat in AV de special units nagenoeg cannonfodder zijn geworden :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:00:
[...]

Das waar, maar wilde het toch even proberen :-) Ik heb nu alles in feral gestoken, aangezien ik begrijp van Thalan dat ik rogues outdamage :P
don't hold your breath :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:31:
omg lol, dus sinds patch 1.8 is de eye of shadow droprate flink omhoog gegaan. en dat is te merken.
we hadden met raid group 1 uur gegrined en toen gebeurde het : O binnen 10 min dropte er 2x EoS!! echt ziek gewoon. ik had de EoS al van kazzak, dus ging het naar m'n 2 mede guildies met eye of divnity.
wel vaag opzich, ik heb in totaal 75 uur gegrined (voor de patch) hun een stuk minder en krijgen de EoS 2x binnen 10 min :o ik gun het ze van harte maar je voelt je wel kut van binnen. gewoon 2 maanden verkloot door het grinden daar in winterspring... ach zo gaat het soms : p
gege, wij besloten vanacht om 0.55 om nog ff te grinden voor dat oog (we waren toch met 3 man in winterspring, priest, tank en ik de mage).
om 0.56 dropte de eye van de eerste mob die we kilde, priest happy ik naar bed (jammer voor Jedec die daar al een uur aan het grinden was en nog geen drop had:)) weet niet of hij hem alsnog gekregen heeft.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:19

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:54:
gooi je hele interfacemap +WTF en WDB folders es leeg (wel ff backuppen ;) )

Thalan wat van wapens heb je precies? en je hebt niet toevallig getest op mobs met veel armor?

Ow trouwens: Het enige wat mages eerst hadden was ook hoge dps, tegewoordig zijn we water vendors, dus verwacht de skill "Steal water/food" in een volgende patch voor jullie ;)
Nee, ik heb warriors, casters, van alles geprobeerd. In ST heb ik bijvoorbeeld vlak voor de patch nog met 2 rogue's die Azure key gehaald van Morphaz. We hadden hem zo neer. Nu, na de patch, kwamen we nog niet eens halverwege.

Een simpele (wel elite) 48 castermob in het begin van ST: Ik begon met full hp en moest uiteindelijk vanishen omdat ik 3000 hp kwijtraakte en ondertussen had ik de mob halverwege zijn hp, terwijl ik voor de patch een 54 elite devilsaur zonder cooldowns kon solo'en.

Ik wilde nog gaan testen op 57 casters, non-elite, in silithius, maar zover kwam ik niet omdat ik daar werd ge-3-shot door een warrior toen ik aan het skinnen was. 1e hit, 1200, 2e hit, 1400, derde hit, 600, dood. Die schijnen er dus geen last van te hebben. Ik speel nog wel wat met mijn mage en kijk daarna hoe TES 4 Oblivion eruit ziet. Als dat de moeite is, ga ik die wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:50:
[...]

Geen bekende naam voor mij, goed teken, dan heb je mij amper tot niet gebackstabbed ;)
*lol* En wat speel jij op deathwing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:08:
@Thalan

Warriors hebben dezelfde 'nerf' gehad als rogues, met hun mortal strike dus je verhaal klopt niet
gezien de verandering van je weaponspeed calc bij je specials, is het nu een kwestie van weer de jusite wapens vinden

eerst zocht men op een combinatie van max dmg en lage snelheid, maar door de nieuwe fixed speed, is je wapenspeed niet meer van belang en heb je dus meer keuze in wapens, Nerf ja, get used to it of inderdaad zoek een ander spel

wat ik wel butt vind is dus dat in AV de special units nagenoeg cannonfodder zijn geworden :/
Heel veel betere single-hand blauwe wapens dan een Assasination blade zul je niet vinden hoor Bokkie. Hanzo als offhand ook niet. Epic wapens zijn onbereikbaar, en nu druids veel populairder zijn voor raids, kom ik al helemaal niet meer aan betere gear. Buiten de 40 man raids instances zijn er gewoon geen epics te krijgen.

WB Shamans, die hebben Windfury, welke (natuurlijk) niet generfed is met deze "aanpassing". En zoals je in mijn vorige post kan lezen hebben warriors er schijnbaar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Waar kan ik nog meer rich thorium vains en dark iron ore vinden, behalve blasted lands?
Ik word moe van een kerel die er al zeker 2 maanden aan het grinden is elke avond.
Winterspring? Silitius?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat Thalan nog niet weet, wat ik las op US servers, is dat er idd in 1.8 een bug zit mbt crit rate en scaling. Men crit veel minder dan normaal. Staat ook op offi forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Qoriox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:00:
[...]

Dikke Bull, rogues zijn gewoon bang geworden van ons feral druids.
Ja onze dmg is flink omhoog gegaan, maar hebben ons daar helemaal op gespecced.
Onze base dmg staat vast, als een rogue een snel epic wapen heeft gaat zijn dmg omhoog.
Wij kunnen niet stunnen, geen vanish, geen blind, etc etc etc..
Al die rogues moeten btw niet huilen op de wow eu forums :)

Onze class, is eindelijk gebalanced kwa talents. eens anders dan healbot spelen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

als je echt een goede test wil moet je nu juist weer die devilsaurs gaan killen.
Dan pas heb je vergelijkbaar materiaal.

Er zit veel verschil tussen elites.

Probeer dat anders vanavond even en post het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FragNeck schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:15:
Waar kan ik nog meer rich thorium vains en dark iron ore vinden, behalve blasted lands?
Ik word moe van een kerel die er al zeker 2 maanden aan het grinden is elke avond.
Winterspring? Silitius?
In Winter en Silith vind je Rich Thorium. Dark Iron is echt iets alleen in Burning Steppes en SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:15:
Wat Thalan nog niet weet, wat ik las op US servers, is dat er idd in 1.8 een bug zit mbt crit rate en scaling. Men crit veel minder dan normaal. Staat ook op offi forums.
En aangezien rogue's leven van hun crits' zijn we dus generfed want ik weet nu al die blue response :
"Working as intended"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:58:

Auctioneer werkt wel gewoon er is een workaround voor de problemen die er zijn/waren.
Je moet ff via de ui.worldofwar.net site naar de officiele auctioneer site gaan, daar staat hoe en wat.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:13:
[...]

*lol* En wat speel jij op deathwing??
Zie sig, Nix, Undead Warlock.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:12:
[...]

Ik wilde nog gaan testen op 57 casters, non-elite, in silithius, maar zover kwam ik niet omdat ik daar werd ge-3-shot door een warrior toen ik aan het skinnen was. 1e hit, 1200, 2e hit, 1400, derde hit, 600, dood. Die schijnen er dus geen last van te hebben. Ik speel nog wel wat met mijn mage en kijk daarna hoe TES 4 Oblivion eruit ziet. Als dat de moeite is, ga ik die wel spelen.
zoals ik al zei, onzin

onze MS/AR warriors hebben ook dik verlies in dmg gehad, evenals onze MS/TUF warriors
je merkt gewoon hard verschil in kwaliteit wapens nu en in de dmg range van je wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:16:
[...]

En aangezien rogue's leven van hun crits' zijn we dus generfed want ik weet nu al die blue response :
"Working as intended"
Ik mag hopen dat Kaap dat zelf ook wel beseft, als ex-rogue. Crits zijn je enige manier om schade te doen. Ik heb 20% crit rate... op papier. Ik krijg nog niet eens een trashmob levels onder mij neer, daar waar ik er voor de patch 2 of 3 tegelijk aankon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Aangezien ik vanaf mijn werk op bijna geen enkele WoW site kom het verzoek of iemand hier de COMPLETE patch notes van 1.8 kan en wil posten

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:16:
[...]

Dikke Bull, rogues zijn gewoon bang geworden van ons feral druids.
Ja onze dmg is flink omhoog gegaan, maar hebben ons daar helemaal op gespecced.
Onze base dmg staat vast, als een rogue een snel epic wapen heeft gaat zijn dmg omhoog.
Wij kunnen niet stunnen, geen vanish, geen blind, etc etc etc..
Al die rogues moeten btw niet huilen op de wow eu forums :)

Onze class, is eindelijk gebalanced kwa talents. eens anders dan healbot spelen.
niet mee eens. Balance talents zijn nog steeds geen bal waard. Die dmg hype snap ik ook niet. Zoals je al zei gaat je dmg flink omhoog als je er voor spect en je items er op baseert. Ik had al feral spec en nu nog. Ik haal alleen maar hogere damage omdat ik nu leader of the pack heb. (3%+ to crit)
Als ik +agi +str equip haal ik ook wel hogere damage. Maar dat was voor de patch ook al zo. De catform dps is immers in 1.7 al wat omhoog gegaan. In 1.8 naar mijn mening (bijna) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:42:
[...]

Bij mij doet auctioneer het ook niet helemaal ok. Bij het laden van m'n UI krijg een foutmelding waar ik niks mee kan, maar bij items staat nog wel steeds auctioneer data :? Vanwege de geweldige snelheid van ui mods websites na een patchdag heb ik nog geen andere versie kunnen proberen (momenteel 3.0.11 dacht ik).
Inmiddels gevonden (nog niet getest) maar je kan een nieuw bestandje van de site halen van auctioneer (ik heb net de site weg geklikt) maar er staat een workaround, ik heb het nog niet kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:18:
Ik mag hopen dat Kaap dat zelf ook wel beseft, als ex-rogue. Crits zijn je enige manier om schade te doen. Ik heb 20% crit rate... op papier. Ik krijg nog niet eens een trashmob levels onder mij neer, daar waar ik er voor de patch 2 of 3 tegelijk aankon.
Overdrijven FTW.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:16:
[...]

zoals ik al zei, onzin

onze MS/AR warriors hebben ook dik verlies in dmg gehad, evenals onze MS/TUF warriors
je merkt gewoon hard verschil in kwaliteit wapens nu en in de dmg range van je wapens
Ik als fury/untamed blade warrior merk gelukkig maar weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:18:
[...]

Mjah boeit me weinig, rogue is zure class in endgame. Ik zie ze graag in PVP, vooral als ze dodgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:27:
[...]
Mjah boeit me weinig, rogue is zure class in endgame. Ik zie ze graag in PVP, vooral als ze dodgen :+
Ik zie nu elke class graag in PvP, zelfs Warriors in berserker stance mhuwhahahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:08:
@Thalan

Tja het word dus voor mijn Rogue flink sparen voor een Heartseeker, aangezien de Barman Shanker nu waardeloos is geworden ;(

Alhoewel het natuurlijk wel logisch is dat een blouw wapen nooit beter moet zijn dan een epic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ben blij dat jullie _eindelijk_ blij zijn met jullie char..
Ik heb er gruwelijke spijt van dat ik een rogue heb geleveld ipv een ander toon/char!

Gelukkig komt Quake 4 binnenkort uit :D
@Jarnotjuh, ga eens wat doen ipv met Pim zitten niksen en mij beetje te beschuldigen :D

[ Voor 20% gewijzigd door RaseriaN op 13-10-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:16:
[...]

zoals ik al zei, onzin

Enigste wat ik echt merk is als execute crit dat deze waardes lager liggen. -4% damage op non crit zie je niets eens. Bij normale crits merk ik ook heel weinig. Ik crit meestal tussen de 700 en 1100 met normale hits en dat leek vanochtend nog steeds zo te zijn.

Zoals ik zei, bij echt hele hoge crits van abilities, zoals Ambush of Execute zul je 4% dmg reduction harder merken dan bij je gewone swing die bijvoorbeeld 300-500 damage doet.

Deze nerf stelde concreet gewoon geen zak voor. Ik blijf mijn Arcanite Reaper houden, hij ziet er nog steeds geil uit en ik sloop er nog steeds lui mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overdrijven is ook een vak idd.

Check die post op het rogue forum US maar eens. Staat het allemaal heel mooi in uitgelegd. Onderaan zie je dan alle drama queens zeuren over de ingezakte dps. Ik sprak net 2 van onze rogues in onze guild op Xfire en die gaven ook aan een kleine drop te hebben gezien, maar zij pwnen nog steeds even hard. Voor hen dus in ieder geval geen reden om te stoppen met het spelen van de class. En als je nu als rogue ineens niet 1 mob van meerdere lvls onder je niet aankunt, wordt het misschien inderdaad eens tijd om een andere game te gaan spelen.
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:33:
Deze nerf stelde concreet gewoon geen zak voor. Ik blijf mijn Arcanite Reaper houden, hij ziet er nog steeds geil uit en ik sloop er nog steeds lui mee.
Amen. Idd, ik word nog steeds geraakt voor 800dmg in dire bear door reapers, dus ze zijn nog steeds overpowered. :P

Oftewel, cry more noobs, it's fine, learn to play. Enzo...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:27:
[...]

Ik als fury/untamed blade warrior merk gelukkig maar weinig :D
zoals ik al zei, wapendmg en quality maken nu het verschil :P
Guildie van me kwijlt nog iedere keer als ik Untamed link naar hem :P (hijs sword specced)

vind Untamed op dit moment trouwens qua looks het mooiste 2H zwaard in game

ik vind al die ZG wapens allemaal zo protsig groot :/

@Kaap

kijk das nog eens een positieve attiude :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Never mind, verkeerd begrepen

[ Voor 95% gewijzigd door NickH op 13-10-2005 10:36 . Reden: Never mind, verkeerd begrepen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:33:

Check die post op het rogue forum US maar eens. Staat het allemaal heel mooi in uitgelegd. Onderaan zie je dan alle drama queens zeuren over de ingezakte dps. Ik sprak net 2 van onze rogues in onze guild op Xfire en die gaven ook aan een kleine drop te hebben gezien. Voor hen in ieder geval geen reden om te stoppen met het spelen van de class. En als je nu als rogue ineens niet 1 mob van meerdere lvls onder je niet aankunt, wordt het misschien inderdaad eens tijd om een andere game te gaan spelen.
Dan zijn we er toch? Wij een drop (de zoveelste in de rij, waar of niet?) En alle andere chars krijgen een verhoging (Nee Warriors deze patch ook niet i know, maar herinnerd iemand de talent-revision nog? :/) Dus, wij worden generfed en jullie gebuffed!

@Hydra, geen flame aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:29:
Ben blij dat jullie _eindelijk_ blij zijn met jullie char..
Ik heb er gruwelijke spijt van dat ik een rogue heb geleveld ipv een ander toon/char!

Gelukkig komt Quake 4 binnenkort uit :D
@Jarnotjuh, ga eens wat doen ipv met Pim zitten niksen en mij beetje te beschuldigen :D
Toch had blizzard zich een hoop werk kunnen besparen! Als het vernielen van rogue class het enige was wat nodig was om alle andere classes gelukkig te maken, hadden ze deze nerf al in patch 1.20 kunnen steken, dan waren al die andere buffs niet nodig geweest. Beter nog, vlak na uitkomst van het spel hadden ze de rogue's moeten verwijderen, dan had men nooit whine threads gehad.

Anderzijds hoef ik als mage nu niet meer bang te zijn gegankt te worden door rogue's, aangezien een rogue niet meer in staat is tot het leveren van burst damage. Ik heb dus nu tijd zat om te blinken en een leuke cast eraf te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:35:
[...]

Dan zijn we er toch? Wij een drop (de zoveelste in de rij, waar of niet?) En alle andere chars krijgen een verhoging (Nee Warriors deze patch ook niet i know, maar herinnerd iemand de talent-revision nog? :/) Dus, wij worden generfed en jullie gebuffed!

Wat is er dan gebuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Prot talent tree revision een buff? Yeah...right, ga eens na hoeveel warriors protection echt een hele goede tree vinden vergeleken met Arms/fury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Check die post op het rogue forum US maar eens. Staat het allemaal heel mooi in uitgelegd. Onderaan zie je dan alle drama queens zeuren over de ingezakte dps. Ik sprak net 2 van onze rogues in onze guild op Xfire en die gaven ook aan een kleine drop te hebben gezien, maar zij pwnen nog steeds even hard. Voor hen dus in ieder geval geen reden om te stoppen met het spelen van de class. En als je nu als rogue ineens niet 1 mob van meerdere lvls onder je niet aankunt, wordt het misschien inderdaad eens tijd om een andere game te gaan spelen.

[...]

Amen. Idd, ik word nog steeds geraakt voor 800dmg in dire bear door reapers, dus ze zijn nog steeds overpowered. :P

Dus het feit dat de warrior nu niks tot bijna niks merkt van deze aanpassing, maakt dat het voor de rogue's ook wel niet zo zal zijn? En als ik zeg dat ik van 450 naar 310 zak met mijn crits dan is dat vast gelogen, niet waar? Het zal vast een glitch in mijn scherm geweest zijn.

En blizzard is natuurlijk altijd goudeerlijk geweest he? Die hebben nooit fouten gemaakt, het nooit bij het verkeerde eind en hebben het beste met de gamers voor. Riiiiight.

Zelfs al zou de nerf volgens jullie terecht zijn, dan nog is er keihard gelogen door blizzard, omdat de 10% reductie die wij nu hebben niet overeenkomt met de beloofde 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:19:
[...]

niet mee eens. Balance talents zijn nog steeds geen bal waard. Die dmg hype snap ik ook niet. Zoals je al zei gaat je dmg flink omhoog als je er voor spect en je items er op baseert. Ik had al feral spec en nu nog. Ik haal alleen maar hogere damage omdat ik nu leader of the pack heb. (3%+ to crit)
Als ik +agi +str equip haal ik ook wel hogere damage. Maar dat was voor de patch ook al zo. De catform dps is immers in 1.7 al wat omhoog gegaan. In 1.8 naar mijn mening (bijna) niet.
naar mijn mening bijna wel :P ik ben nu 3 maanden feral specced. 1.7 had al een hoop goeds gedaan voor ons druids. in 1.8 helpt heart of the wild helpt al een hoop, mijn AP is omhoog gegaan na 1.8 en mijn crit chance ook. Dat is dus meer dps.
Ik heb nu Natural Weapons, OOC, en 31 pnt in feral. En meer dmg doe ik zeker weten in cat en bearform.

De balance tree is ook goed geworden, jammer dat er weinig + spell crit/dmg voor druids is. Maar Oomkins kunnen nu ook redelijk veel dmg doen. Als je gaat vergelijken is de balance tree idd minder dan de feral tree, maar dat zegt niet dat balance slecht is.

Wat betreft de roogs, jammer dat jullie generfed zijn door instant atacks changes..
Maar wat je nu ziet dat ze allemaal nu gaan vergelijken met de feral druids, beetje jammer..
Maar veel rogue's zijn gewend aan easy win, stun stun dikke crit, en nu moeten ze hun class beter spelen, en das moeilijk voor een aantal :P
Ik zeg btw niet dat alle rogues zo zijn voordat de flamewar begint :P

[ Voor 15% gewijzigd door m0nk op 13-10-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:34:
[...]

zoals ik al zei, wapendmg en quality maken nu het verschil :P
Guildie van me kwijlt nog iedere keer als ik Untamed link naar hem :P (hijs sword specced)

vind Untamed op dit moment trouwens qua looks het mooiste 2H zwaard in game

ik vind al die ZG wapens allemaal zo protsig groot :/
:P
Ik zou em ook wel willen proberen met sword spec, maarja.. ik ben 5arms/31fury/15prot.
En kan niet respeccen ook op 't moment door BWL (20-30G repairs per avond ><)

Alhoewel ik met fury ook wel tevreden ben, crusader+untamed proc is 1700atk power die ik dan heb, dan met enrage en death wish erbij crit zelfs een simpel whirlwindje al voor 1200-1400 damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Toch had blizzard zich een hoop werk kunnen besparen! Als het vernielen van rogue class het enige was wat nodig was om alle andere classes gelukkig te maken, hadden ze deze nerf al in patch 1.20 kunnen steken, dan waren al die andere buffs niet nodig geweest. Beter nog, vlak na uitkomst van het spel hadden ze de rogue's moeten verwijderen, dan had men nooit whine threads gehad.
Joh, check deze link eens: http://www.kleenex.com O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:38:
[...]
Prot talent tree revision een buff? Yeah...right, ga eens na hoeveel warriors protection echt een hele goede tree vinden vergeleken met Arms/fury?
Daar gaat het niet om. Ze hebben in ieder geval een poging gedaan een zwakke tree beter te maken, of jij daar wat mee doet in een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:39:
[...]

Ik zou em ook wel willen proberen met sword spec, maarja.. ik ben 5arms/31fury/15prot.

Alhoewel ik met fury ook wel tevreden ben, crusader+untamed proc is 1700atk power die ik dan heb, dan met enrage en death wish erbij crit zelfs een simpel whirlwindje al voor 1200-1400 damage :P
Hbe jij trouwens Quel'S? Ik heb dat book nou nog steeds niet :/

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:40:
[...]

Daar gaat het niet om. Ze hebben in ieder geval een poging gedaan een zwakke tree beter te maken, of jij daar wat mee doet in een tweede.
Hij is behalve tier 1 en tier 2 nog steeds even zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

Dus het feit dat de warrior nu niks tot bijna niks merkt van deze aanpassing, maakt dat het voor de rogue's ook wel niet zo zal zijn? En als ik zeg dat ik van 450 naar 310 zak met mijn crits dan is dat vast gelogen, niet waar? Het zal vast een glitch in mijn scherm geweest zijn.

En blizzard is natuurlijk altijd goudeerlijk geweest he? Die hebben nooit fouten gemaakt, het nooit bij het verkeerde eind en hebben het beste met de gamers voor. Riiiiight.

Zelfs al zou de nerf volgens jullie terecht zijn, dan nog is er keihard gelogen door blizzard, omdat de 10% reductie die wij nu hebben niet overeenkomt met de beloofde 3%.
:D

Sorry Thalan, maar je laat je nu wel heel erg kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:39:
[...]

naar mijn mening bijna wel :P ik ben nu 3 maanden feral specced. 1.7 had al een hoop goeds gedaan voor ons druids. in 1.8 helpt heart of the wild helpt al een hoop, mijn AP is omhoog gegaan na 1.8 en mijn crit chance ook. Dat is dus meer dps.
Ik heb nu Natural Weapons, OOC, en 31 pnt in feral. En meer dmg doe ik zeker weten in cat en bearform.

De balance tree is ook goed geworden, jammer dat er weinig + spell crit/dmg voor druids is. Maar Oomkins kunnen nu ook redelijk veel dmg doen. Als je gaat vergelijken is de balance tree idd minder dan de feral tree, maar dat zegt niet dat balance slecht is.

Wat betreft de roogs, jammer dat jullie generfed zijn door instant atacks changes..
Maar wat je nu ziet dat ze allemaal nu gaan vergelijken met de feral druids, beetje jammer
Ja want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik open nog steeds hooguit met een 1k crit op ravage en FB. (in uitzonderlijke gevallen) mijn gewone attacks raken voor 70 a 80 dmg met ongeveer 14% to crit. Heart of the Wild is idd een mooie talent, maar de meeste druids speccen niet zo diep in feral. Oomkins doen vrijwel niets is uit damage meters al gebleken in instances. Ze staan vrijwel onderaan vergeleken met feral :) Jij hebt wellicht meer damage omdat je dan ook agi str gear gebruikt. Voor mensen die gewoon hun int spi sta gear gebruiken is de dmg increase bijna nihil.
On_E schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:41:
[...]

:D

Sorry Thalan, maar je laat je nu wel heel erg kennen.
Misschien kun je de discussie beter stopzetten. Na 3 dagen gewhine op de forums komt er namelijk altijd een officiele statement van Blizzard en kan iedereen zijn zakdoekjes weer opbergen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
'Jullie'? Ik zie geen bijster interessante class buffs eerlijk gezegd. De enige buff is die van de druid, en die was ook hard nodig.
Het is geen flame. Ik vind een discussie prima, maar dat overdreven gezemel moet gewoon eens afgelopen zijn. Ze hebben wapens zo gemaakt dat het weer de DPS is die belangrijk is in plaats van de snelheid/damage-per-hit. Da's alles. Wat verwacht je dan, dat een blue wapen beter hoort te zijn dan een epic wapen? Praktisch alles is geschaald naar weapon speed (dingen zoals procs bijvoorbeeld), had je verwacht dat ze dit niet gingen balanceren? Ik heb hier volgens mij ook geen 20 posts zitten voljanken om de Mortal Shots nerf.
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:38:
Hmm. Wie zal ik geloven, Blizzard die objectieve tests gedaan hebben, of een massa jankende rogues. Hmm. Moei-lijk! je huidige wapen is minder goed geworden, ga dan gewoon voor een DPS wapen in plaats van een traag wapen zoals iedereen deed! Dan zit je zo weer op je oude niveau.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:39:
[...]

hebben jullie wat gemerkt met lifesteal enchant? schijnt namelijk dat als je lifesteal ability gebruikt je onmiddelijk bovenaan de aggro lijst komt van de betreffende mob, best harde bug volgens mij, gezien je dan namelijk als tank, never meer aggro verliest :/

en repairs als het goed is nu minder, gezien dat alles gelijkgetrokken is met cloth :P
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:41:
[...]
wij hebben 4 QS'en in de guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Maar raffuhl dat is voor mages/locks ook als ze geen +dmg gear zoeken.... oplossing: ga +dmg gear zoeken (en denk eraan, met die 360%armor kan je ook gewoon cloth armor pakken he)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:45:
[...]
'Jullie'? Ik zie geen bijster interessante class buffs eerlijk gezegd. De enige buff is die van de druid, en die was ook hard nodig.
Imba BM Hunter, je hebt het zelf nog gezegt in DIT topic, en 2 andere classes hebben ook een talent revamp gehad, dat noem je geen buffs?
Het is geen flame. Ik vind een discussie prima, maar dat overdreven gezemel moet gewoon eens afgelopen zijn. Ze hebben wapens zo gemaakt dat het weer de DPS is die belangrijk is in plaats van de snelheid/damage-per-hit. Da's alles. Wat verwacht je dan, dat een blue wapen beter hoort te zijn dan een epic wapen? Praktisch alles is geschaald naar weapon speed (dingen zoals procs bijvoorbeeld), had je verwacht dat ze dit niet gingen balanceren? Ik heb hier volgens mij ook geen 20 posts zitten voljanken om de Mortal Shots nerf.
Blue moet niet beter zijn dan epic, maar pas dan de 2 wapens waar het om gaat aan! In plaats van alle damage aan te passen.. En een snelle dagger met hoge dps zal nooit in de buurt komen van de Barman Shanker hoe hard ze het ook proberen te fixen, de weaponspeed zorgt voor andere min-max dmg die uiteindelijk de max dmg bepaald die er te halen valt..

Over dat flame was meer een grapje, je kan zelf nog weleens een beetje hard uit de hoek komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:46:
hebben jullie wat gemerkt met lifesteal enchant? schijnt namelijk dat als je lifesteal ability gebruikt je onmiddelijk bovenaan de aggro lijst komt van de betreffende mob, best harde bug volgens mij, gezien je dan namelijk als tank, never meer aggro verliest :/
Lifesteal is damage aggro + healing aggro, dus het lijkt me geen bug. Je kunt ook aggro krijgen van bandagen of een potion drinken, dat telt ook gewoon als healing :)
RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:49:
Imba BM Hunter, je hebt het zelf nog gezegt in DIT topic, en 2 andere classes hebben ook een talent revamp gehad, dat noem je geen buffs?
Dat was de vorige patch, niet 1.8 :) Die revamp was hard nodig, net zoals die van de druid.
Blue moet niet beter zijn dan epic, maar pas dan de 2 wapens waar het om gaat aan! In plaats van alle damage aan te passen.. En een snelle dagger met hoge dps zal nooit in de buurt komen van de Barman Shanker hoe hard ze het ook proberen te fixen, de weaponspeed zorgt voor andere min-max dmg die uiteindelijk de max dmg bepaald die er te halen valt..
Een paar wapens aanpassen lost het probleem niet structureel op.
Over dat flame was meer een grapje, je kan zelf nog weleens een beetje hard uit de hoek komen ;)
Ik zeg gewoon wat ik denk ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN volgens mij vergeet je dat alle classes een revamp krijgen he... ze kunnen nu eenmaal niet alle classes in 1 patch doen.

ik denk btw dat bokkie deze bug bedoelt: http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=187690&P=1 (lifestealer schijnt er ook last van te hebben)

[ Voor 40% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:41:
[...]
Yeh al een tijdje :)
Leuk dingetje, alhoewel ik nu voor Bloodlord's defender zou gaan ipv voor het boek te gaan farmen.

Sinds kort hebben we ook een Maladath in de guild, ook een erg leuk tank-zwaardje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar daar gaat het niet om m1lamb3r :)

Je ondervindt natuurlijk altijd een damage increase als je je gear afstemt op wat je doet. Het feit dat een druid dus zo geweldig in AP zou moeten zijn toegenomen merk je dus waarschijnlijk ook alleen als je voor agi+str gaat. Mijn druid mist nu minder (wat ook wel nodig was) en dat is het voornaamste waardoor mijn dmg is toegenomen. En daar ben ik HEEL blij mee. De rest vind ik allemaal wat overtrokken. Evenals de 'nerfs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Okay,mensen kunnen erom lachen wat ze willen, maar elune's grace is nu wel het meest mooie icon in het spel. Extra eye candy is altijd mooi.

Arme rogue's, de wereld is altijd tegen jullie ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Yellow|A op 13-10-2005 10:52 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Idd, ik heb ook nog steeds crits met AB van gemiddeld 750 op L49, 50 mobs em 600 met BS en dat had ik voor de patch ook :) Dus het valt allemaal nog mee, waarschijnlijk zal er wel een kleine daling in crits te zien zijn met BS,AB en SS maar dat is mij nog niet echt op gevallen. Ligt er ook aan wat voor type mob het denk ik is. Is het een clothwearer of een heavy gepantserde dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:49:

ik denk btw dat bokkie deze bug bedoelt: http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=187690&P=1 (lifestealer schijnt er ook last van te hebben)
yups die bug ja

met deze bug en lifesteal zou je in BWL geen problemen meer hebben meer hebben met de non tauntable bosses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Idd, ik heb ook nog steeds crits met AB van gemiddeld 750 op L49, 50 mobs em 600 met BS en dat had ik voor de patch ook :) Dus het valt allemaal nog mee, waarschijnlijk zal er wel een kleine daling in crits te zien zijn met BS,AB en SS maar dat is mij nog niet echt op gevallen. Ligt er ook aan wat voor type mob het denk ik is. Is het een clothwearer of een heavy gepantserde dude :P
En aan watvoor dagger je gebruikt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

poging 2....

kan iemand hier de patch notes van 1.8 posten aub ?!?!

ik zit op mijn werk en kom niet op wow sites...

BVD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:54:
[...]

yups die bug ja

met deze bug en lifesteal zou je in BWL geen problemen meer hebben meer hebben met de non tauntable bosses :P
Mits alleen de MT die enchant heeft, locks warschijnlijk niet mogen lifetabben (en alliance geen JoW/JoL kan gebruiken)

nee kan je beter thunderfury gebruiken :p

(owja je kan btw al bij vael die ore krijgen, je kan die goblins daar pullen met een stealthed rogue)

http://denial.adjuh.com/index.php?topic=704.0 weet niet of die wel bij jou werkt btw

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Pjoek schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:55:
poging 2....

BVD !
Als je eens zoekt in dit topique, dan zul je zo instant terug vinden
En er zijn zat andere sites die de patchnotes gepost hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:56:
[...]

Mits alleen de MT die enchant heeft, locks warschijnlijk niet mogen lifetabben (en alliance geen JoW/JoL kan gebruiken)

(owja je kan btw al bij vael die ore krijgen, je kan die goblins daar pullen met een stealthed rogue)

http://denial.adjuh.com/index.php?topic=704.0 weet niet of die wel bij jou werkt btw
Klopt, en je kan elementium smelting al leren nadat je Broodlord hebt gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:56:
[...]

mja onze warrior die de 2 bindings had is naar TN vertrokken :/

en wij moeten eerst raggie maar eens omleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ja wij ook :p hopelijk is de lag vandaag minder dan gister :'(

want wij als oud lowlanders moeten toch wel beter zijn dan de oude kern van ravenblood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:51:
[...]

Yeh al een tijdje :)
Leuk dingetje, alhoewel ik nu voor Bloodlord's defender zou gaan ipv voor het boek te gaan farmen.

Sinds kort hebben we ook een Maladath in de guild, ook een erg leuk tank-zwaardje.
Was ik ook van plan. Het QS boek verkoopt ook voor 2500G op onze server dus als ik die vind zal het moeilijk worden om de verleiding te weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:45:
Ze hebben wapens zo gemaakt dat het weer de DPS is die belangrijk is in plaats van de snelheid/damage-per-hit. Da's alles. Wat verwacht je dan, dat een blue wapen beter hoort te zijn dan een epic wapen? Praktisch alles is geschaald naar weapon speed (dingen zoals procs bijvoorbeeld), had je verwacht dat ze dit niet gingen balanceren? Ik heb hier volgens mij ook geen 20 posts zitten voljanken om de Mortal Shots nerf.
Toch ben ik van mening dat Blizzard crafted wapens wel moet buffen. Als je kijkt de kosten om Arc Reaper te craften dan mag die wat mij betreft toch echt wel up to par zijn met sommige epics. Het grinden van gold voor de materials of de tij nodig om al die Throium Ore te minen is volgens mij net zoveel waard als een aantal keer MC om OEB te verkrijgen.

Ook zullen ze crafted weapons moeten buffen om Blacksmith uberhaupt niet te laten ophouden met bestaan. Zeker na de instant attack nerf zal het voor weaponsmiths alleen maar moeilijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:19:
[...]
Was ik ook van plan. Het QS boek verkoopt ook voor 2500G op onze server dus als ik die vind zal het moeilijk worden om de verleiding te weerstaan.
Je kan ook voor een http://www.thottbot.com/?i=9924 gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:19:
Ja wij ook :p hopelijk is de lag vandaag minder dan gister :'(

want wij als oud lowlanders moeten toch wel beter zijn dan de oude kern van ravenblood :p
hoeveel % op rag jullie?

onze 3e serieuze poging was dinsdag op 56% toen kwamen sons en gingen we dood :P

maar nu heeft iedereen meer fire prot, weet beter wat, waar en wanneer sons spawnen, dus volgende keer moet 30 a 20% zeker haalbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:23:
[...]
Toch ben ik van mening dat Blizzard crafted wapens wel moet buffen. Als je kijkt de kosten om Arc Reaper te craften dan mag die wat mij betreft toch echt wel up to par zijn met sommige epics.
Oh, wacht even, jij was het eens met de nerf, wij rogues mogen niet klagen want zijn toch wel overpowered, en wij zijn allemaal zeikerds, maar tóch had de AR wel buiten de boot mogen vallen in deze nerf?

Als je het eens was met de nerf was je het eens met de stelling dat blauwe wapens slechter moeten presteren dan Epic wapens. De Heartseeker is ook een blauwe, crafted dagger die goudgeld kost en is ook waardeloos nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
LOL level 32 wapen maar wel een te vette procs! Volgens mij niet eens zo heel gek op level 60 als hij vaak procced whahaha. :+

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:25:
[...]

hoeveel % op rag jullie?

onze 3e serieuze poging was dinsdag op 56% toen kwamen sons en gingen we dood :P

maar nu heeft iedereen meer fire prot, weet beter wat, waar en wanneer sons spawnen, dus volgende keer moet 30 a 20% zeker haalbaar zijn :)
Als je sons weet te overleven is 't een gedane zaak met raggie meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:25:
[...]

hoeveel % op rag jullie?

16% we hadden rag @ 49 presons d8 ik
maar nu gaan we van te voren onybuff+darkmoon fair buff halen :p

probleem vorige keer was dat na de 1e whipe de sons timer van CTraid niet meer goed werkte :p dus vandaag hou ik er een handmatige timer bij :p

We hebben trouwens wel verektes pech met weapon drops in MC, de laatste 3 resets totaal aantal van 2x vendorstrike en 2x brutblade, waarvan er 1 naar een hunter ging

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

Oh, wacht even, jij was het eens met de nerf, wij rogues mogen niet klagen want zijn toch wel overpowered, en wij zijn allemaal zeikerds, maar tóch had de AR wel buiten de boot mogen vallen in deze nerf?

Als je het eens was met de nerf was je het eens met de stelling dat blauwe wapens slechter moeten presteren dan Epic wapens. De Heartseeker is ook een blauwe, crafted dagger die goudgeld kost en is ook waardeloos nu.
Ik ben al langer dan deze nerf van mening dat crafted blue's beter moeten zijn dan drop/quest blue's puur vanwege het feit dat ze inderdaad vaak bloed, zweet en tranen kosten. Als je kijkt naar de kosten van Reaper en Heartseeker, moeten ze wel degelijk kunnen competen met epics IMHO.

Loop verder es niet zo frusti te doen over die nerf man, www.qq.com & www.kleenex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:28:
[...]

16% we hadden rag @ 49 presons d8 ik
maar nu gaan we van te voren onybuff+darkmoon fair buff halen :p

probleem vorige keer was dat na de 1e whipe de sons timer van CTraid niet meer goed werkte :p dus vandaag hou ik er een handmatige timer bij :p
Die duren toch maar een uur? Dan ben je toch nog lang niet bij Ragnaros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

hij heeft het over "CRAFTED WAPENS" en neemt enkel de AR als voorbeeld

reading ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:31:
[...]

Die duren toch maar een uur? Dan ben je toch nog lang niet bij Ragnaros?
ze duren beide 2 uur, en we killen eerst domo, gaan naar rag ruimte, doen een oefenpogin, portalen naar SW en laten 3 man achter voor summon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Precies, Heartseeker, Reaper, eigenlijk alle end-game crafted wapens. Kosten allemaal zoveel geld, en dus indirect veel tijd, dat ze toch wel goed met epics mee zouden moeten kunnen.

Iemand in mijn guild kan trouwens die mace craften die je later kan changen in The Hand of Ragnaros. Ik heb die 2H mace wel gezien op mijn server alleen vraag ik me af hoe je die nou precies crafted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Pjoek schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:55:
poging 2....

BVD !
ff wat googlen :S en ik kom op: http://wow.warcry.com/scr...ws.phtml?site=19&id=49171 uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 11:41 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:35:
Precies, Heartseeker, Reaper, eigenlijk alle end-game crafted wapens. Kosten allemaal zoveel geld, en dus indirect veel tijd, dat ze toch wel goed met epics mee zouden moeten kunnen.

Iemand in mijn guild kan trouwens die mace craften die je later kan changen in The Hand of Ragnaros. Ik heb die 2H mace wel gezien op mijn server alleen vraag ik me af hoe je die nou precies crafted.
Je moet eerst deze maken:

http://thottbot.com/?i=40119

Sulfuron Hammer
Binds when equipped
Two-Hand Mace
176 - 295 Damage Speed 3.70
(63.6 damage per second)
Durability 120 / 120
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 83 to 101 Fire damage and an additional 6 damage over 8 sec.
Sells for 12 Gold 23 Silver 11 Copper to vendors
Item Level 67
Source: Recipe
Use: Reagent

8x Sulfuron Ingot
20x Dark Iron Bar
50x Arcanite Bar
25x Essence of Fire
10x Blood of the Mountain
10x Lava Core
10x Fiery Core

Je moet exhalted zijn bij thorium brotherhood voor het recipe, (het is wel een BoE wapen).

ALS je dit wapen dan hebt, dan heb je dit nodig : Eye of Sulfuras
http://thottbot.com/?i=38350 (legendary item 3.6% drop van ragnaros)

Die kun je dan combineren met het wapen, en krijg je: Sulfuras, Hand of Ragnaros

Sulfuras, Hand of Ragnaros
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Mace
223 - 372 Damage Speed 3.70
(80.4 damage per second)
+12 Strength
+12 Stamina
+30 Fire Resistance
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 30 damage over 10 sec.
Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.
Sells for 33 Gold 26 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 80

Maar ja, al die materials voor het eerste wapen is echt gruwelijk

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 13-10-2005 11:41 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, lol : P wie ben jij? :) mede guildy neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:35:

Je hebt er een aantal Sulfuron Ingots voor.
Er is maar 1 mob in het hele spel die deze dingen dropt en dat is Golemagg.

Dus gewoon al die spulletjes vinden en dan craften.
Dan raggie slopen en hopen dat de Eye dropt, dropt die dan combineer je de eye+de mace en tada je hebt sulfuras.

We hebben een pala in de guild die de epic mace al heeft, we hoeven dus alleen nog een eye maar die dropt maar niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ik denk et paus, ik gok btw dat TPM ook bij ons zit ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

/me gaat in actieve houding zitten

Zo, heb gisteren die moonkin form geprobeerd, maar ik kan toch niet echt meer spelen zonder mezelf te healen :S Gaat me wat moeite kosten om me speelstijl te veranderen denk ik.

Neemt niet weg dat dat een leuke uitdaging is natuurlijk!
Ik snap niet waarom druids gewoon niet focussen op zoveel mogelijk hp en intellect. In principe doet een druid meer dps dan een mage/rogue of warrior met moonfire spam ( is instant) Gewoon 30/40 keer moonfire spammen binnen 20 seconden en je kan winnen van elke klasse :)

Deze klasse is echt belachelijk geworden, melee classes kunnen druids NIET doden (tenzij de druid in kwestie compleet noob is)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

Ik snap niet waarom druids gewoon niet focussen op zoveel mogelijk hp en intellect. In principe doet een druid meer dps dan een mage/rogue of warrior met moonfire spam ( is instant) Gewoon 30/40 keer moonfire spammen binnen 20 seconden en je kan winnen van elke klasse :)

Deze klasse is echt belachelijk geworden, melee classes kunnen druids NIET doden (tenzij de druid in kwestie compleet noob is)
Daar moet je dan natuurlijk wel de kans voor krijgen :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uhm een mage wint echt wel dan hoor. Bovendien zit je dan met een lege mana bar, komt er nog iemand ben je dus genaaid. Ik vecht het liefste tegen andere druids die alleen maar moonfire spammen. Die zijn namelijk ontzettend makkelijk te verslaan (itt druids die wel weten wat ze doen en een gevecht dus 30 min laten duren)

Het feit dat een warrior mij binnen de eerste 3 seconden al op de helft van mij health brengt geeft al aan dat ze een behoorlijk goede kans maken. Misschien moet je het dus andersom zien. Dat de melee class de noob is en daarom van een druid verliest. Volgens mij weet je trouwens niet waar je het over hebt, maar dat terzijde. Als je als warrior verliest van een druid doe je toch iets fout. Mortal strike + stun, druid rent weg > > hamstring charge

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Hehe, nieuwe Death Coil + Felhunter > elke Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nventif.demon.nl/image/gmmessage.jpg

:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

En aan watvoor dagger je gebruikt ;P
Een Vorpal dagger of the Monkey in mijn mainhand en een dreadblade of the Monkey in mijn offhand.

Tja het zijn misschien nog niet de allerbeste daggers, maar op dit moment voldoen ze naar behoren. Tenslotten ben ik ook nog geen L60, duurt nog 6 LvL's :)

Het is mijn bedoeling dat ik straks op LvL 60 in mijn mainhand een Heartseeker heb en in mijn offhand een Bonescraper, aangezien de Barman Shanker nu waardeloos is geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:
ik denk et paus, ik gok btw dat TPM ook bij ons zit ^_^
TPM? nog meerdere denials hier? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FragNeck schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

Je moet eerst deze maken:

http://thottbot.com/?i=40119

Sulfuron Hammer
Binds when equipped
Two-Hand Mace
176 - 295 Damage Speed 3.70
(63.6 damage per second)
Durability 120 / 120
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 83 to 101 Fire damage and an additional 6 damage over 8 sec.
Sells for 12 Gold 23 Silver 11 Copper to vendors
Item Level 67
Source: Recipe
Use: Reagent

8x Sulfuron Ingot
20x Dark Iron Bar
50x Arcanite Bar
25x Essence of Fire
10x Blood of the Mountain
10x Lava Core
10x Fiery Core

Je moet exhalted zijn bij thorium brotherhood voor het recipe, (het is wel een BoE wapen).

ALS je dit wapen dan hebt, dan heb je dit nodig : Eye of Sulfuras
http://thottbot.com/?i=38350 (legendary item 3.6% drop van ragnaros)

Die kun je dan combineren met het wapen, en krijg je: Sulfuras, Hand of Ragnaros

Sulfuras, Hand of Ragnaros
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Mace
223 - 372 Damage Speed 3.70
(80.4 damage per second)
+12 Strength
+12 Stamina
+30 Fire Resistance
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 30 damage over 10 sec.
Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.
Sells for 33 Gold 26 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 80

Maar ja, al die materials voor het eerste wapen is echt gruwelijk
Like I said, guildie van me kan dat wapen craften alleen moet je vervolgens wel Ragna kunnen farmen en dat is voor mijn guild nog niet weggelegd.
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:44:
[...]

Dan raggie slopen en hopen dat de Eye dropt, dropt die dan combineer je de eye+de mace en tada je hebt sulfuras.

We hebben een pala in de guild die de epic mace al heeft, we hoeven dus alleen nog een eye maar die dropt maar niet :D
Een pally OMG, retro bubbleboys FTW :+

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:44:
[...]

Tja wij hadden een Warrior in de guild die bijde helften van Thunderaan de Windseeker had, we hadden hem graag geholpen met het verzamelen van de restmaterialen om die quest uit te voeren en Prince Thunderaan te slopen, maar helaas hij moest zonodig moven naar Twisting Nether i.v.m. probs op Bloodscalp met wachtrijen en lag. :|

Hij is toen daar naar voormalig Nightmares Assylum gegaan, heet nu trouwens Last Stand op de nieuwe server aldaar. Het laatste nieuws wat ik gehoord heb is dat die gast daar uit de guild gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

[...]

\

Speel je al langer WoW?
Duidelijk iemand die de druid class niet kent..
Sure ga jij moonfire spammen, ben je binnen 20 sec oom, en je hebt je tegenstander op 50%.

Melee niet van druid winnen? Een goeie rogue, of een goeie sham enchantment specced kunnen van een druid winnen, en andersom ook.

Al die mensen die nu doen alsof de druid zwaar overpowerd is, LEARN 2 PLAY :p zoals ze op de wow forums roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
3 weken terug heeft onze main tank thunderfury gekregen. Doen we gisteravond MC, dropt EN van Gaar 1 helft EN van Geddon 1 helft. En sinds we in de guild 2 man hebben met beide de andere helft, kan jij wel nagaan wat er over een week of 2 bij ons rondloopt.
precies, 3 man met thunderfury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Jammer dat er gisteren zo'n lag was... had er echt zin in.

Hoe ik een tijdje terug nog veel PVP'de en MC geen zak aan vind, heb ik tegenwoordig echt totaal NIKS meer te doen in WoW op MC na (op dingen die voor MC handig zijn farmen na).
PVP ging echt vervelen... altijd hetzelfde... het leuke aan PVP vond ik altijd de spanning, maar door de Battlegrounds waar het alleen maar om het farmen van rep en cp's gaat, is de lol eraf.
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

* TangLeFuzZ waves. :D
m0nk schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:12:
Al die mensen die nu doen alsof de druid zwaar overpowerd is, LEARN 2 PLAY :p zoals ze op de wow forums roepen.
Afbeeldingslocatie: http://www.guildofsun.com/imgcache/www.guildofsun.com-11208-scale-399-254.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door TangLeFuzZ op 13-10-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]
\

Speel je al langer WoW?
Zij post hier vaker en heeft volgens mij ervaring tot en met BWL.
Of ze duids wel of niet kent weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Speel je al langer WoW?
Sure ga jij moonfire spammen, ben je binnen 20 sec oom, en je hebt je tegenstander op 50%.
En dat is altijd al het geval geweest trouwens:
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/moonfire.jpg

De DoT times wordt steeds gereset iedere keer dat je moonfire cast, en dus heb je alleen die instant damage. Level 60 moonfire doet 220 damage gemiddeld met talents, crits even niet meegerekend. Dat is 220/1.5 = 146 dps. M'n Hunters autoshot op dat level doet meer damage en zorgt er niet voor dat ik halverwege OOM ben.
Azqi schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:15:
Zij post hier vaker en heeft volgens mij ervaring tot en met BWL.
Of ze duids wel of niet kent weet ik niet ;)
Duidelijk niet dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

present :) Om me meteen ook maar even te bemoeien met het rogue verhaal,
Ik denk dat het allemaal wel mee valt, je kan toch ook niet verwachten dat een assination blade van 70g bijna net zoveel dmg doet als een krol blade. Wil je betere wapen zul je toch echt wat meer high end game gaan doen of pvp voor lobo of glacial blade.

Ik zeg gewoon doorspelen t komt vanzelf wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 19:47
Als je als warrior verliest van een druid doe je toch iets fout. Mortal strike + stun, druid rent weg > > hamstring charge
Volgens mij heeft een druide toch echt iets als natures swiftness dus laten we zeggen dat een wegrennende druide een behoorlijke noob is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hamstring op druid heeft nog weinig zin: shapeshift en weer terug naar travel en weg is hamstring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:43:
[...]
Ik heb mijn rogue aan de kant gezet, mijn spullen getransferd en een ticket aangemaakt, plus een topic. Ik speel mijn rogue pas weer als dit opgelost is, en mocht blizzard dat niet willen en niet doen, speel ik definitief een ander karakter tot mijn gametijd op is, en weet niet of ik daarna nog doorspeel.

Ben iig zoekende naar een andere MMORPG.

Zelfs (feral) druids in Catform kunnen nu min of meer dezelfde dps aan de dag leggen als rogues.
Tsja... als alle andere rogues dat nu ook doen, dan heb ik het als warlock weer een stuk gemakkelijker in BG ;)
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo erg dat er een aantal char generfed worden ivm pvp, want het is erg vervelend dat je HELEMAAL niets kan doen in veel gevallen. Ik vind het helemaal niet erg om dood te gaan, maar stuns, stealth, blinds, backstabs (weet ik veel wat nog meer) incombinatie met uberwapens en de meest belachelijke crits achter elkaar aan 1 stuk vind ik ook weer wat overdone.

Nu moet ik wel zeggen dat dit vooral voor PvP geld, want in PvE is het weer anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Edit: door een misklik quotte ik iemand van 4 pagina's terug :D

[ Voor 91% gewijzigd door TangLeFuzZ op 13-10-2005 12:29 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.