Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gisteren met mijn lvl 26 priest en 2 locks met de Dark Iron Dwarfs bezig in Dun Modr toen er van achteren een lvl 30 mage opdook die niet zo lief FN en AE liep te spammen.

Wat is daar op dat lvl nu de beste remedie tegen behalve shielden en healen? Probeerde mana burn,
maar dat was niks. Mind Flay is nog erg zwak op lvl 36. Voelde me vrij machteloos eigenlijk.

BTW de locks gelukkig niet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:25:
[...]

Tsja... als alle andere rogues dat nu ook doen, dan heb ik het als warlock weer een stuk gemakkelijker in BG ;)
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo erg dat er een aantal char generfed worden ivm pvp, want het is erg vervelend dat je HELEMAAL niets kan doen in veel gevallen. Ik vind het helemaal niet erg om dood te gaan, maar stuns, stealth, blinds, backstabs (weet ik veel wat nog meer) incombinatie met uberwapens en de meest belachelijke crits achter elkaar aan 1 stuk vind ik ook weer wat overdone.

Nu moet ik wel zeggen dat dit vooral voor PvP geld, want in PvE is het weer anders
Ja, maar dat is ook juist het grootste gedeelte van mijn probleem. Ik ben vooral een instance rogue, pvp komt op de 2e plaats. Ik kan gewoon bij lange na niet meer de schade doen die ik eerst kon doen, en gezien je in een combat build geen imp.sap kan hebben, moest ik het daarvan hebben, of sap, of dps. Nu heb ik ze beiden niet meer. En mensen roepen heel erg wijs "dan moet je nu maar eens epic gear gaan verzamelen" alsof je die bij de gemiddelde vendor koopt!

Daarvoor zal ik toch eerst een hoop instance runs moeten doen, waar ik nu geen schijn van kans meer op maak omdat een druid nu veel interessanter is dan een rogue met generfte blauwe zwaarden en een waardeloze dps!

Een warrior kan tenminste zijn rol als tank nog steeds vervullen na 1.8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:14

scim

Nani?

Ik heb nog niks van die damage nerf gemerkt, aangezien ik niks meer mis nu :D To hit equip ftw.
Maarja moet er wel bij zeggen dat ik idd epic gear+weapons heb, mensen met barmans zeggen redelijk wat kwijt te zijn, maar een van onze beste damage warriors met AR (hij wint zelfs van Untamed blade) zegt dat hij het heel erg vindt tegen vallen.
Imo als je juist specced win je in PvE situaties alle verloren damage terug als rogue, 8% to hit en je merkt geen drol meer van die flat atp. Maarja aangezien iedereen altijd alles op PvP balanceerd en burst damage zal er nog wel veel gehuild worden de komende tijd.

Sword spec ftw en dat garr zijn andere bindings maar fijn mag droppen voor onze MT en mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

n3ck schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:21:
[...]

Volgens mij heeft een druide toch echt iets als natures swiftness dus laten we zeggen dat een wegrennende druide een behoorlijke noob is..
NS is leuk, maar je wilt als druid echt niet naast een 2h warrior staan. Je kan ze outlasten, maar niet als je in hun range blijft staan, zelfs niet met NS+HT combo. Melee'en tegen een warrior heeft geen zin, dmg is droevig laag, en zijn klappen zijn vele malen harder. Dus, afstand houden, rooten, nature/arcane dmg doen en outlasten. NS is voor als ie een lucky crit of overpower er tussen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:31:
[...]
Ik ben vooral een instance rogue, pvp komt op de 2e plaats. Ik kan gewoon bij lange na niet meer de schade doen die ik eerst kon doen, en gezien je in een combat build geen imp.sap kan hebben, moest ik het daarvan hebben, of sap, of dps. Nu heb ik ze beiden niet meer.
Als je instance rogue bent, waarom heb je dan geen imp. sap? Als men DPS wil kunnen ze net zo goed nog een mage meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:08:
[...]

Like I said, guildie van me kan dat wapen craften alleen moet je vervolgens wel Ragna kunnen farmen en dat is voor mijn guild nog niet weggelegd.

[...]
Een pally OMG, retro bubbleboys FTW :+
Ach, wij warriors wouden dat ding niet.
Achteraf nog goed ook met die instant atk nerf van deze patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

[...]

Ja, maar dat is ook juist het grootste gedeelte van mijn probleem. Ik ben vooral een instance rogue, pvp komt op de 2e plaats. Ik kan gewoon bij lange na niet meer de schade doen die ik eerst kon doen, en gezien je in een combat build geen imp.sap kan hebben, moest ik het daarvan hebben, of sap, of dps. Nu heb ik ze beiden niet meer. En mensen roepen heel erg wijs "dan moet je nu maar eens epic gear gaan verzamelen" alsof je die bij de gemiddelde vendor koopt!

Daarvoor zal ik toch eerst een hoop instance runs moeten doen, waar ik nu geen schijn van kans meer op maak omdat een druid nu veel interessanter is dan een rogue met generfte blauwe zwaarden en een waardeloze dps!

Een warrior kan tenminste zijn rol als tank nog steeds vervullen na 1.8!
Is het mij, of zal het wel meevallen met de respec van meeste druids? Ik persoonlijk moet er niet aan denken om 6 moonkins achter mijn reet te zien huppelen in MC.

Ik denk dat de nerf behoorlijk meevalt. Je moet nu gewoon eens wat minder crit afhankelijk gaan worden en meer gaan focussen op +attack gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:44:
[...]

Ach, wij warriors wouden dat ding niet.
Achteraf nog goed ook met die instant atk nerf van deze patch :D
Hoezo? 80DPS is erug nice voor overpower en mortal strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 18:24
Nou, ben nu ook maar even feral gespecced, om te kijken hoe dat nou uitpakt. Het is toch wel leuk dat je nu eindelijk beetje serieuze damage kan doen. Gister een crit van 1650 op een bite gehad, dat heb ik met m'n mage nog niet meegemaakt. :P Stond 3e in dmg meters (ok zat wel in PUG met wat n00bs erbij). Toch mis ik m'n NS wel big time en ben je echt fokking snel oom, wat ik met m'n resto druid niet had. Ik ga het nog even aankijken en ws ga ik vanavond naar MC, dus kijken of het daar nog van nut is.

Wel leuk: gister werd ik random gewhispered of ik wou joinen voor DM omdat hun warrior weg was gegaan. Blijkbaar snapt nu men eindelijk dat druids meer kunnen dan healen. :p

[ Voor 17% gewijzigd door Thijs op 13-10-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:46:
[...]
Hoezo? 80DPS is erug nice voor overpower en mortal strike.
Tja,
Wat je niet moet vergeten is dat dit ding een guild-effort is.
Maandenlang MC farmen voor ingots etc, maw als je dit ding neemt zit je er nogal een tijdje aanvast (je wilt je immers de woede van je guild niet op de hals halen door van wapen te switchen nadat zij ook maanden MC hebben moeten doen voor de ingots)
En wij hadden dat gewoon niet voor dit ding over, we wachten wel totdat er iets beters komt (en iets beters zit er ongetwijfeld aan te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Hoeveel uur zouden er in gaan zitten om dit te verzamelen? :P

20x Dark Iron Bar
50x Arcanite Bar
25x Essence of Fire
10x Blood of the Mountain
10x Lava Core
10x Fiery Core

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 15:55
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:45:
[...]

Is het mij, of zal het wel meevallen met de respec van meeste druids? Ik persoonlijk moet er niet aan denken om 6 moonkins achter mijn reet te zien huppelen in MC.

Ik denk dat de nerf behoorlijk meevalt. Je moet nu gewoon eens wat minder crit afhankelijk gaan worden en meer gaan focussen op +attack gear.
Nou 1 moonkin is wel makkelijk met zn aura hoor, maar 6 is een beetje veel, want je kan niet meer healen in moonkinform :P

[ Voor 1% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 12:54 . Reden: typo ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:47:

Wel leuk: gister werd ik random gewhispered of ik wou joinen voor DM omdat hun warrior weg was gegaan. Blijkbaar snapt nu men eindelijk dat druids meer kunnen dan healen. :p
Altijd gesnapt, we hebben vaak druids die ook tanken in mc :P

Ze zijn alleen niet zo'n goede tanks als warriors en dat was meestal wel het probleem van druids: ze zijn overal wel redelijk goed in, maar vaak niet de beste.

Helaas vrees ik nu wel dat druids nog meer de 'hunterclass' gaan worden wat betreft items dan voorheen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 26351 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

NS is leuk, maar je wilt als druid echt niet naast een 2h warrior staan. Je kan ze outlasten, maar niet als je in hun range blijft staan, zelfs niet met NS+HT combo. Melee'en tegen een warrior heeft geen zin, dmg is droevig laag, en zijn klappen zijn vele malen harder. Dus, afstand houden, rooten, nature/arcane dmg doen en outlasten. NS is voor als ie een lucky crit of overpower er tussen krijgt.
Bovendien is NS nog steeds niet instant zoals de description je wel doet geloven. Niet dat het geen fijne spell is, integendeel, maar toch.

Je kunt trouwens wel tanken in bear, maar niet lang. Als ik mijn bash gebruik en ik ga daarna gewoon op hem inslaan om rage te verzamelen, kan ik altijd een frenzied regen doen, daarna kan ik met nature's grasp op afstand wel healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:44:
[...]
Als je instance rogue bent, waarom heb je dan geen imp. sap? Als men DPS wil kunnen ze net zo goed nog een mage meenemen.
Volgens mij kan men dan altijd beter een mage meenemen, die kunnen immer sheepen, en sheep is beter dan sap imho. Mage doet overigens niet meer damage, tenzij t een echte AOE instance is. Ook valt een mage al om als een mob er naar kijkt, een rogue heeft genoeg methoden om dat niet te laten gebeuren. (Leather vs Cloth, Dodge'd meer, Vanish)

(ben zelf rogue met imp sap overigens)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

its_me schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

Volgens mij kan men dan altijd beter een mage meenemen, die kunnen immer sheepen, en sheep is beter dan sap imho. Mage doet overigens niet meer damage, tenzij t een echte AOE instance is. Ook valt een mage al om als een mob er naar kijkt, een rogue heeft genoeg methoden om dat niet te laten gebeuren. (Leather vs Cloth, Dodge'd meer, Vanish)

(ben zelf rogue met imp sap overigens)
Heb eerst ook altijd de 21/8/22 build gehad met imp.sap maar ik moet zeggen je merkt het verschil wel hoor als je het niet meer hebt en je gaat een instance runnen. Heel veel mensen verwachten gewoon van je dat je het hebt en zijn ook teleurgesteld als je het niet hebt. Gelukkig maak ik het wel weer goed door goed mee te spelen maar toch, dat is een echte instance skill die je nodig hebt vind ik. (Nu maak ik vrolijk gebruik van de SealFate build, 30/8/13 en ben er helemaal blij mee :D)

[ Voor 1% gewijzigd door RaseriaN op 13-10-2005 13:20 . Reden: teipow! ;x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:44:
[...]
Die heb ik juist altijd gehad! Maar omdat bekend werd gemaakt dat die shanker praktisch waardeloos zou worden na 1.8, besloot ik combat te respeccen, wat inhield dat ik imp.sap moest laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 119856 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

ja, lol : P wie ben jij? :) mede guildy neem ik aan? :)
Mora... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij deze quoot ik de beste uitspraak die een ex-rogue ooit gedaan heeft. Vond hem toevallig net in het druid forum:
Honestly, the reason why so many Rogues are finding it hard to play now is not the class--it's because most of them have had it too easy for far too long, and never really even learned how to use their abilities.

Whenever I'm attacked by a rogue, I'm either extremely bored by their repetitive methods, or I'm fearful that the rogue might actually know what they're doing. Remember, in a rogue fight, it's all about timing.

So many rogues just dont' know when to time their moves. Or, they simply don't use half of their cooldowns when they should. Vanish is a defensive maneuver only? Yeah, for the idiot rogue. Blind shouldn't be used, because the reagent cost is too much? Sure, for the rogue who wants to die.

Kick, stuns, even sprint should be used offensively; don't wait until things start looking bad. The point of playing a rogue is to overwhelm your enemy with crowd-control, DPS, and distraction. Your target can't hit what it can't see.

Rogues who know how to use their Vanish and/or Blind offensively, so as to set up their next special maneuver (cheap shot, ambush, etc.) will win every time.

But, then again, I'm a former rogue player who stopped playing the class because it was TOO DAMN EASY.
m.a.w. it's fine learn to play :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-10-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:08

On_E

Housemusic

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:31:
bij deze quoot ik de beste uitspraak die een ex-rogue ooit gedaan heeft. Vond hem toevallig net in het druid forum:

[...]
_/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Als je ook maar denkt dat een class in wow pvp meer "skill" nodig heeft dan een rogue...sigh
Look at me ima druid, i root i heal and i turn into a bear..i'm MAD skilled y0
Look at me ima warrior, i bash my overpower - hamstring and rend button, ppl call me Mr skillfull.
Ima Paladin, i auto attack bubble when im low or stun KEKEKE me iz skilled ^----^
etc etc

Nou kan je wel lekker dom gaan praten en skill blijven vergelijken, maar iedereen doet dezelde moves 95% van de tijd in een 1vs1 1vs2. Je hebt niet OPEENS een serie aan nieuwe skills die een totaal nieuwe manier van spelen openen -_-

Ach en quotes van andere spelers, in diezelfde druid forum zie je iemand klagen dat zijn druid nu te imba is =)

Heb btw niks gemerkt van de nerf @ rogues..it's all in your head :P ben rond de 80dmg kwijt geraakt @ backstab crit...Als je fully raid buffed bent wat meer maar ach jah :p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpiefox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:48:
Als je ook maar denkt dat een class in wow pvp meer "skill" nodig heeft dan een rogue...sigh
Look at me ima druid, i root i heal and i turn into a bear..i'm MAD skilled y0
Look at me ima warrior, i bash my overpower - hamstring and rend button, ppl call me Mr skillfull.
Ima Paladin, i auto attack bubble when im low or stun KEKEKE me iz skilled ^----^
etc etc

Nou kan je wel lekker dom gaan praten en skill blijven vergelijken, maar iedereen doet dezelde moves 95% van de tijd in een 1vs1 1vs2. Je hebt niet OPEENS een serie aan nieuwe skills die een totaal nieuwe manier van spelen openen -_-
Dat doe jij toch :> Mooi stuff heeft je rogue trouwens :)
Jumpiefox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:48:
Ach en quotes van andere spelers, in diezelfde druid forum zie je iemand klagen dat zijn druid nu te imba is =)
Wil niet zeggen dat deze quoot niet klopt :)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-10-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Sorry hoor, maar 60 instance runs worden over het algemeen gedaan met 8 of 15 (UBRS) mensen. 1 or 2 van iedere class dus. Complete onzin dus dat er nu opeens geen rogues meer meegenomen worden. En rogues doen nog steeds reteveel damage, in UBRS enzo staan ze regelmatig RUIM bovenaan. Die paar % gaat dat echt niet veranderen.

Dus, ALSJEBLIEFT. Hou eens op met dat gezeur en ga gewoon instances doen voor goeie items. Net zoals de rest van de WoW populatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 13:52 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

Die heb ik juist altijd gehad! Maar omdat bekend werd gemaakt dat die shanker praktisch waardeloos zou worden na 1.8, besloot ik combat te respeccen, wat inhield dat ik imp.sap moest laten vallen.
Wat een slap gelul...

Je gebruikt toch nog steeds shanker voor je ambush dan? En als je daarna naar swords wil swappen maakt dat toch niet uit? Je kan nog steeds een build hebben met imp.sap en swords gebruiken.

Als je swords wil gebruiken hoef je niet perse combat build te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:31:

[...]

m.a.w. it's fine learn to play :)
Als je even wat dieper nadenkt over wat hij zegt:

Het gaat allemaal om timing. Als jij je moves juist kiest, juist timed and juist plant, dan doet je dolk de rest. Jij zorgt voor controle en voor het verassingseffect, en de dps van je dolk + wat lucky crits doen schade terwijl jij je slachtoffer beethebt en beethoud.

Als ik nu een complete stunlock uitvoer, is mijn slachtoffer aan het einde van een succesvolle stunlock niet dood, in ieder geval 75% van de keren niet, omdat je dps tijdens een stunlock gewoon waardeloos is. Kies je voor schade, dan heb je weer minder (of geen) controle.

Aangezien de schade op alle punten teruggebracht is, is zowel de burst dmg niet meer voldoende, maar ook de dps tijdens een stunlock valt dermate onder de maat dat hij niet meer voldoet.

Een succesvolle stunlock kan je slachtoffer voor wel 30 tot 40 seconden lamleggen. Als ik echter een 2.70 snelheid wapen wield waarmee ik effectief 100 schade per seconden doe, kan ik dus 3000 schade uitdelen in 30 seconden, als alles raak is zelfs. Energy en combopunten gaan verloren in de stuns die je gebruik voor de controle. Als je er voor kiest die energy en combopunten in finishers en openers te steken, kan je slachtoffer makkelijker terugvechten, dus is het zaak hem zo snel mogelijk af te maken. En dat is nu niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:52:
[...]
Dus, ALSJEBLIEFT. Hou eens op met dat gezeur en ga gewoon instances doen voor goeie items. Net zoals de rest van de WoW populatie.
Je beschrijft ook precies zoals het is, rogues hebben het altijd heel simpel gehad. Nu moeten ze net als iedereen werken aan hun gear en skills, en dan trekken ze het niet meer :+

Anyway Thalan, can I have your stuff kkthnxbai

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:54:
[...]
Wat een slap gelul...

Je gebruikt toch nog steeds shanker voor je ambush dan? En als je daarna naar swords wil swappen maakt dat toch niet uit? Je kan nog steeds een build hebben met imp.sap en swords gebruiken.

Als je swords wil gebruiken hoef je niet perse combat build te zijn...
Nee, ik zeg ook niet dat ik vanwege mijn swords mijn sap kwijtraakte, ik zeg dat ik imp.sap moesten laten vallen omdat ik BESLOOT combat te gaat.

En de beslissing om combat te gaan kwam voor uit het feit dat je geen ambush kan gebruiken met een zwaard, en ik dat verlies aan dps dus ergens anders moet goedmaken, onder andere met zaken als AR en BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:50:
[...]

Dat doe jij toch :> Mooi stuff heeft je rogue trouwens :)
:3 thnx, neuh wat ik doe of iig heb geprobeerd is dat je in wow PVP bijna geen skill nodig hebt, het is gewoon hoe de game in elkaar zit de dmg die sommige classes doen vs de defensen van andere classes kan je niet echt balanced noemen, daarom vind ik het ook vaag dat iedereen maar blijft zeggen mijn class heeft meer skill nodig dan Class x.

Ik bedoel kom op nou, ik bash 3-6 buttons in een fight jij bash 3-6 buttons in een fight, vooral gear in wow maakt ut zooo rete unbalanced, ben nog steeds van menig dat ze in pvp stat caps moeten gooien ofzo en veel cc spells gewoon moeten veranderen.

Je hoort gewoon niemand te kunnen kiten van 100 naar 0 om zo maar even te zeggen, of iemand in 2 moves dood te krijgen ut is gewoon zo bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:55:
Een succesvolle stunlock kan je slachtoffer voor wel 30 tot 40 seconden lamleggen. Als ik echter een 2.70 snelheid wapen wield waarmee ik effectief 100 schade per seconden doe, kan ik dus 3000 schade uitdelen in 30 seconden, als alles raak is zelfs. Energy en combopunten gaan verloren in de stuns die je gebruik voor de controle. Als je er voor kiest die energy en combopunten in finishers en openers te steken, kan je slachtoffer makkelijker terugvechten, dus is het zaak hem zo snel mogelijk af te maken. En dat is nu niet meer mogelijk.
Euh, je kunt niet meer een succesvolle stunlock doen. En dat is volgens jou een nerf? Hallo! M'n level 60 Hunter heeft ongeveer 3000 hitpoints! De meeste level 60 clothies hebben minder! Het is niet de bedoeling dat je een stunlock houdt, nooit geweest ook.

En als je een instance rogue bent, heb je Imp. Sap nodig. DPS is niet belangrijk in een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
En de beslissing om combat te gaan kwam voor uit het feit dat je geen ambush kan gebruiken met een zwaard, en ik dat verlies aan dps dus ergens anders moet goedmaken, onder andere met zaken als AR en BF.
Ja maar...je kan toch ambushen met een dagger en daarna naar swords switchen...lijkt me dat je dat nog steeds doet anders ben je wel heel erg dom bezig.

Anyway, dit is hoe de WoW community over de nerfs aan rogues denkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.ebaumsworld.com/forumfun/whocares2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
Je beschrijft ook precies zoals het is, rogues hebben het altijd heel simpel gehad. Nu moeten ze net als iedereen werken aan hun gear en skills, en dan trekken ze het niet meer :+

Bullshit, op dit moment is mijn priest (lvl 40) echt dik makkelijker spelen dan mijn rogue was op dat level. Ik doe vele damage en af en toe een healtje tussendoor helpt veel.

Van priests hoor je niet dat ze overpowerd zijn atm, hun healing zelf underpowered, hunter en druid die zijn overpowered. Rogue is op dit moment te dik generfed, met mijn 40 priest leg ik een 40 rogue om ook al is ie in stealth. Ik zie m gewoon lopen als ie te ver weg is om nog toe te kunnen slaan en dichtbij genoeg om door stealth te kijken. (tuurlijk als ik zit te afk'en ben ik zo weg, maar dan moet ik maar niet gaan zitten afk'en) Zodra ik dat stealth geluid hoor heb ik al op DoT geduwt, een totale stunlock is niet mogelijk (helemaal al omdat ie dan uit stealth is) dus een shield/fear krijg ik er ook nog wel in, een rogue moet dan maken dat hij weg komt. Voordat ik dood ben heb ik minimaal 1x fear of shield kunnen casten, dat is voldoende om t tij te keren.
Goed ik moet wel een redelijk volle manabar hebben, maar een rogue die net zonder energy zit is ook niks waard.

Ik denk zelf dat de energy bar t te sterk gevoel veroorzaakt, mana bar is leeg op een bepaald moment, en een rage bar moet zich vullen, de energy bar vult zich, helemaal op de latere levels, erg snel.

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 13-10-2005 14:10 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
KNIP

Anyway, dit is hoe de WoW community over de nerfs aan rogues denkt:
[afbeelding]
Die foto klopt niet, want Thalan staat er niet op ;)

Van mij had het overigens niet gehoeven, die laatste aanpassingen. Als mage had je sowieso een faire kans in 1v1 PVP.

Ik krijg in BG's wel altijd klop van achter me unstealthende rogues, maar goed dat hoort erbij.

Offtopic: Wat is het topic toch weer heerlijk levendig met Thalan terug van vakantie.

[ Voor 33% gewijzigd door Azqi op 13-10-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Jullie doen het nu voorkomen alsof ik nooit heb gewerkt voor mijn spullen en mijn skills. Ik heb 5 maanden gewerkt om deze rogue op 60 te krijgen, heb stapels goud in gear en training gestoken, net als de rest, en heb nooit mijn rogue misbruikt om lekker overal rond te gaan ganken en het "makkelijk" te hebben.

Ik snap niet waarom iedereen blijft roepen dat rogue's maar easy mode zijn en we dit verdiend hebben. Kaap is zelf gestopt met zijn rogue omdat hij niet aan groups kwam, ik niet. Dit betekent dat je als rogue beter moet zijn dan de rest om geselecteerd te worden voor een groep. Dat betekent dat je betere gear moet hebben, beter moet spelen en beter samen moet werken. Schade doen is 1 van de weinige nuttige dingen die een rogue KAN doen, dus daar specialiseer je je op en daarom word je ook meegenomen.

Een rogue is niet per sé simpeler dan elke andere class, dat is een term die mensen gebruiken om het nerfen goed te praten. Uit jullie woorden druipt 1 grote bak frustratie over een class waar jullie blijkbaar een hekel aan hebben, iedereen zo om zijn eigen redenen. Dat betekent echter niet dat wij niet net zo veel recht hebben op een prettige game-ervaring, waar wij voor betalen, net als de rest.

Bovenal is het vooral niet wenselijk om de discussie op deze manier voort te zetten. Het is vrij duidelijk dat geen enkel argument jullie ervan kan overtuigen dat er iets mis is, om de simpele reden dat jullie de huidige situatie veruit de meest ideale vinden voor jullie eigen welzijn. Een dergelijke nerf in jullie eigen klasse zouden jullie nooit zonder slag of stoot accepteren.

Onthoud je dus van verder commentaar aangaande deze rogue-kwestie als je toch van plan bent de problemen die wij rogues schijnbaar met deze nerf hebben met man en macht de grond in te slaan.
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:01:
[...]

Euh, je kunt niet meer een succesvolle stunlock doen. En dat is volgens jou een nerf? Hallo! M'n level 60 Hunter heeft ongeveer 3000 hitpoints! De meeste level 60 clothies hebben minder! Het is niet de bedoeling dat je een stunlock houdt, nooit geweest ook.

En als je een instance rogue bent, heb je Imp. Sap nodig. DPS is niet belangrijk in een instance.
Ik kan wel een succesvolle stunlock doen, maar het heeft meestal geen zin.

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-10-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:11:
Ik snap niet waarom iedereen blijft roepen dat rogue's maar easy mode zijn en we dit verdiend hebben. Kaap is zelf gestopt met zijn rogue omdat hij niet aan groups kwam, ik niet. Dit betekent dat je als rogue beter moet zijn dan de rest om geselecteerd te worden voor een groep. Dat betekent dat je betere gear moet hebben, beter moet spelen en beter samen moet werken. Schade doen is 1 van de weinige nuttige dingen die een rogue KAN doen, dus daar specialiseer je je op en daarom word je ook meegenomen.
Je specialiseerd niet op schade voor instances. Schade wordt wel gedaan, dat is niet je hoofdtaak, en schade is in instances niet het belangrijkste.
Een rogue is niet per sé simpeler dan elke andere class, dat is een term die mensen gebruiken om het nerfen goed te praten. Uit jullie woorden druipt 1 grote bak frustratie over een class waar jullie blijkbaar een hekel aan hebben, iedereen zo om zijn eigen redenen. Dat betekent echter niet dat wij niet net zo veel recht hebben op een prettige game-ervaring, waar wij voor betalen, net als de rest.
Zo lang je aan dat domme idee blijft hangen dat mensen zo reageren omdat we een hekel aan rogues hebben, heeft het volgens mij geen zin om deze discussie uberhaupt voort te zetten. Mensen hier reageren zo omdat je grandioos zit te overdrijven.
Bovenal is het vooral niet wenselijk om de discussie op deze manier voort te zetten. Het is vrij duidelijk dat geen enkel argument jullie ervan kan overtuigen dat er iets mis is, om de simpele reden dat jullie de huidige situatie veruit de meest ideale vinden voor jullie eigen welzijn. Een dergelijke nerf in jullie eigen klasse zouden jullie nooit zonder slag of stoot accepteren.
Het is geen bijzonder grote nerf. Het betekent, nogmaals, alleen maar dat een paar simpel te verkrijgen wapens niet meer vergelijkbaar zijn met epic wapens kwa damage. Je zit gewoon te overdrijven.
Onthoud je dus van verder commentaar aangaande deze rogue-kwestie als je toch van plan bent de problemen die wij rogues schijnbaar met deze nerf hebben met man en macht de grond in te slaan.
Dat bepaal jij niet lieve schat, en bovendien ben jij het die op deze manier deze discussie gaande houdt. Jij zit te emmeren dat je opeens waardeloos bent (dan was je dat vroeger ook als een 5% achteruitgang in damage je waardeloos zou maken).
Azqi schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:08:
Offtopic: Wat is het topic toch weer heerlijk levendig met Thalan terug van vakantie.
Volgens mij is 'ie toe aan de volgende vakantie :D

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:11:

Nog een keer, het is een bugfix geweest, geen nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry, maar waarom geef je het niet eerst een paar dagen de kans?

Ik bedoel je hebt gisteren maar een uurtje ofzo gespeeld en het enige wat je kon zien was dat je minder dmg deed.

En rogues komen idd moeilijk aan groepen, maar dat is omdat het merendeel rogues speelt. En waarom? Juist, omdat de class zwaar overpowered was.

En natuurlijk win je als speler met groene items niet zo snel van iemand met epic items. Godzijdank, anders had ik kunnen stoppen met gear toen ik mijn imperial plate set had.

Probeer het eerst eens uit. Druids mogen dan sterker zijn geworden, het zijn nog steeds geen rogues. En druids gaan naar MC voornamelijk om te healen en niet om dmg te doen.

edit de edit:
laat maar, ik heb warrior forum gelezen: we whinen net zo hard :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpiefox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

:3 thnx, neuh wat ik doe of iig heb geprobeerd is dat je in wow PVP bijna geen skill nodig hebt, het is gewoon hoe de game in elkaar zit de dmg die sommige classes doen vs de defensen van andere classes kan je niet echt balanced noemen, daarom vind ik het ook vaag dat iedereen maar blijft zeggen mijn class heeft meer skill nodig dan Class x.

Ik bedoel kom op nou, ik bash 3-6 buttons in een fight jij bash 3-6 buttons in een fight, vooral gear in wow maakt ut zooo rete unbalanced, ben nog steeds van menig dat ze in pvp stat caps moeten gooien ofzo en veel cc spells gewoon moeten veranderen.

Je hoort gewoon niemand te kunnen kiten van 100 naar 0 om zo maar even te zeggen, of iemand in 2 moves dood te krijgen ut is gewoon zo bleh.
Ik vind dat het steeds dichter bij een balans komt op sommige uitzonderingen na. Ik ben er ook wel van overtuigd dat je een redelijke balans tussen de classes kunt aanbrengen. Een class heeft altijd wel iets in petto om een spell van de tegenstander ongedaan te maken of minder effectief te maken. Dan komt het dus uiteindelijk wel aan op reageren op de moves van je tegenstander.

Ik zal wat voorbeelden noemen waar ik zelf ervaring mee heb.

Als je dat als mage niet doet ben je sowieso genaaid, want je moet constant je positie relatief aan de tegenstander in de gaten houden, letten op je mana, je mana verbruik, je kunt niet healen dus je moet meteen zo effectief mogelijk zijn, weten wanneer te counterspellen, weten wanneer je je blink gebruikt omdat de evt root van je tegenstander daarna kan volgen, constant in de gaten houden of je dots nog actief zijn. Dat vind ik al best veel om rekening mee te houden.

Als druid kun je wel attacks spammen, maar ze doen geen damage. Ik snap dus wel dat mensen vaak zeggen dat druids niet dood te krijgen zijn, omdat ze vaak wegrennen, healen en terugkomen als het ze uitkomt, zoals rogues dat ook doen. Je moet evengoed weten wanneer je uit bear komt om te healen, welke attacks je tegenstander nog voor je in petto heeft, en of die invloed hebben op het feit dat je gaat healen, (kick, stun, mortal strike, counterspell, enz...) weten wanneer je moet shiften of moet blijven zitten, wat HEEL belangrijk is want ieder shift is 800 mana minder. Timing gaat boven alles. Het winnen van een gevecht is daarom vrij moeilijk voor een druid tegen sommige classes, moeilijker dan wegrennen en overleven wat vrijwel altijd een optie is. Dat wil niet zeggen dat ze een hersenloze class zijn die altijd maar winnen door wat knoppen in te drukken. Met moonfire spammen kom je sowieso niet weg, tenzij je lvl 30's aanvalt.

Bij een rogue ligt het naar mijn idee echter anders omdat zij de initatiefnemers zijn in combinatie met hoge burst damage. Aangezien zij de initiatiefnemers zijn, zijn ze de jagers en niet de gejaagden. Dat maakt een groot verschil, want een gejaagde tegenstander moet zich vanaf het begin van een gevecht defensief opstellen. Zolang de grote damage op een opportunistisch moment wordt gedaan hoef je je al niet meer druk te maken over je andere attacks of finisher. Je spamt je attacks want ze doen toch allemaal meer damage dan je tegenstander op dat moment doet, want die rent weg, probeert zich te healen, of shield om zich tegen je volgende burst damage te beschermen. (uitzonderingen daargelaten zoals mortal strike + overpower + recklessness) Wordt het je teveel, dan gebruik je vanish en probeer je het later nog eens. Een rogue hoeft gewoon in mindere mate te reageren op spells van de tegenstander en is vooral gefixeerd op het zoveel mogelijk damage doen in een zo kort mogelijke tijd. Je kunt het vergelijken met een fire mage en een frost mage. Voel je niet aangevallen als fire mage, maar er zijn veel fire mages die voor de hogere dps gaan omdat ze dan wegkomen met het feit dat ze zich ook meer op damage kunnen fixeren en zo een tegenstander snel kunnen afmaken voor dat deze hun effectiviteit laten zien. Mensen die zeer geoefend zijn in het spelen van frost mage, hebben meer potentie in het killen van meerdere spelers tegelijk in PvP en een hogere overlevingskans. Zij spelen het dus meer strategisch dan hit-and-run. Dat zullen rogues nu dus ook meer moeten gaan doen. (of in ieder geval na de buff/nerf die ze krijgen want dit is maar een bugfix :D)

Je ziet echter wel dat als het misgaat, een rogue vaak niet weet wat ie moet doen. En daar zie je het grote verschil tussen goede en slechte rogues. Slechte rogues komen even goed weg met een gank-actie als een goede rogue. Op moeilijke momenten zie je dat onderscheid dus meteen. En die opvallende momenten zullen zich nu dus vaker voordoen. Bij andere classes zie je vaak meteen aan de gebruikte spells van de tegenstander of je met een goede of minder goede speler te maken hebt.

Ik snap wel waarom rogues zich zo zwaar verdedigen. Als rogue echt EZ mode zou zijn (Wat ook zo is natuurlijk :P) betekent het natuurlijk niets meer als een rogue een HK haalt, of zelfs enkelen of velen. Dan is een rogue gewoon een irritant fenomeen dat bestaat waardoor je af en toe afgemaakt wordt. (of niet) Dan krijgt de speler niet de eer die hem toekomt en krijg hij geen voldoening uit het spelen van het spel als rogue. Tja dat zou ik ook willen voorkomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-10-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:16:
Ik bedoel je hebt gisteren maar een uurtje ofzo gespeeld en het enige wat je kon zien was dat je minder dmg deed.
Precies. Deze verandering heeft 0 effect op het werk dat je in instances doet. Je staat misschien eens een keer niet bovenaan de damage meters. Poe poe! Wat een ramp! Alsof damage meters iets over je bijdrage in de groep zegt.
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:18:
En daar zie je het grote verschil tussen goede en slechte rogues. Slechte rogues komen even goed weg met een gank-actie als een goede rogue. Op moeilijke momenten zie je dat onderscheid dus meteen. En die opvallende momenten zullen zich nu dus vaker voordoen. Bij andere classes zie je vaak meteen aan de gebruikte spells van de tegenstander of je met een goede of minder goede speler te maken hebt.
Een paar posts terug had iemand het over een gevecht met een rogue tegen een warrior, waarbij de rogue Evasion aanzette. Zo'n rogue is per definitie een slechte rogue, maar komt later wel op de fora zeiken dat Warriors overpowered zijn. Ja, moet je ook geen Evasion aanzetten knuppel! Ik ga als Hunter ook echt geen deterrence aanzetten tegen een warrior.

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:16:Dat bepaal jij niet lieve schat, en bovendien ben jij het die op deze manier deze discussie gaande houdt. Jij zit te emmeren dat je opeens waardeloos bent (dan was je dat vroeger ook als een 5% achteruitgang in damage je waardeloos zou maken).

[...]

Volgens mij is 'ie toe aan de volgende vakantie :D
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Zullen we überhaupt stoppen met deze discussie. mensen houden er niet van als ze verliezen in een gevecht en zeggen dan maar dat die class overpowered is. Anders moeten we het maar hebben over palas met hun plate en dan een shield als ze bijna dood zijn en dan weer volledig leven hebben na een heal? Elke class heeft gewoon zn voor en zn nadelen. En natuurlijk is geen enkele class blij met een nerf, logies.

Een rogue is hardstikke leuk om mee te spelen (al kan ik niet oordelen over de endgame met een rogue), maar ik prefereer persoonlijk een caster. Dit is natuurlijk gewoon ieder zn eigen smaak.

En dan ook nog dat imp sap zo belangrijk is omdat mensen het van je verwachten, *beep* that! Je moet een build nemen die jezelf leuk vind en niet omdat mensen iets van je verwachten. Ik ben zelf lekker balance build ookal vinden mensen dat droods maar 'moeten' healen.

We kunnen hier eindeloze discussies over blijven voeren (ookal is het natuurlijk een forum waar dat hoort :P) maar het word nu toch wel vervelend dat mensen steeds zitten te zeuren dat rogues niet moeten klagen enzo. Ze zullen zelf ook het hardst klagen als hun class generft worden. (is niet bedoel om hard over te komen, maar ik typ nu ff wat ik denk :P)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
quote:
tomvdburg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:24:
ik heb momenteel een 60 tank, maar de dmg valt toch een beetje tegen. ik ben grotendeels protection speccd.. ik wil sowieso goed kunnen blijven tanken, maar toch flink dmg doen.. wie heeft een goede build, dus aub niet */*/*, maar 5 in dat, 3 in dat bla bla..?
Praktijk leert dat 15 points in prot genoeg is om goed te kunnen tanken. Overige prot talents zijn niet heel erg van invloed op het kunnen tanken, althans, niet zo goed dat je 36 punten niet in arms en/of fury stopt en accepteerd dat je geen deuk in een bakje boter slaat.

31/5/15 IMHO

Ik ben 40 prot en 11 arms geweest en heb daarmee alle non-epic instances getanked en Domo en Luci getanked. Vervolgens gerespecced naar 31/5/15 en ik merkte amper verschil, zelfs niet bij Luci. Enigste wat ik wel erg mis aan protection line is conc. blow, das een kicke talent.

Ik ben inmiddels 31/20 en in gewone instances nog steeds geen probleem met tanken.

Overigens heb ik wel een aparte tank set waarmee ik bij de 390 defence kom en 5289HP unbuffed.
lieve kaap, LEZEN! ik wil dus ff horen welke talents jij gebruikt.. dus link het ff op die ene website.. ik wil btw wel concussion blow houden. die is me te waardevol..

aub even tijd investeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:22:
En dan ook nog dat imp sap zo belangrijk is omdat mensen het van je verwachten, *beep* that! Je moet een build nemen die jezelf leuk vind en niet omdat mensen iets van je verwachten. Ik ben zelf lekker balance build ookal vinden mensen dat droods maar 'moeten' healen.
Je moet een build nemen bij de rol die je wil spelen. Maar als jij de rol van instance rogue wil spelen, moet je geen combat build nemen. Imp. Sap is de meest effectieve rogue talent voor instances. CC > damage. Ik ga als shadow priest ook niet zeuren dat mensen lieven een Rest druid hebben healen bijvoorbeeld, prima, dan doe ik wel damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, voor een rogue is in de high-end instances je enige job dps hoor, niks anders :P
In ubrs mischien net wat anders...sapje hier sapje daar, maar om nou te zeggen dat je sap nodig hebt naah.

Nogmaals de "nerf" is niet eens zo erg, je doet niet _veel_ minder dmg dan je voorheen deed, net een linkje gevonden lees maar ff:
http://forums.worldofwarc...0618&p=1&tmp=1#post650618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

Je moet een build nemen bij de rol die je wil spelen. Maar als jij de rol van instance rogue wil spelen, moet je geen combat build nemen. Imp. Sap is de meest effectieve rogue talent voor instances. CC > damage. Ik ga als shadow priest ook niet zeuren dat mensen lieven een Rest druid hebben healen bijvoorbeeld, prima, dan doe ik wel damage :)
Na, imp sap is alleen maar om het gemakkelijker te maken.

In 5 man instances is het niet nodig, mits goed gecoordineerd. Ik wijs altijd aan wie er gesapt moet worden, wie er gesheept en welke ik charge. Gaat perfect.
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

Maar hier zie je dus alweer dat mensen verwachten dat je als priest healt. En je dus niet goed genoeg meer bent als je shadow bent, want laat dan maar een resto-build drood healen, lekker krom allemaal |:(
ik neem een priest mee om te healen ja, niet als dmg dealer. Als ik kan kiezen tussen resto druid en shadow priest, neem ik de eerste mee. Maar anders heb ik ook geen probleem om de shadow priest mee te nemen, zolang ie maar healt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

Maar hier zie je dus alweer dat mensen verwachten dat je als priest healt. En je dus niet goed genoeg meer bent als je shadow bent, want laat dan maar een resto-build drood healen, lekker krom allemaal |:(

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:27:
Meestal is het niet zo zwart wit, maar een resto druid is een erg goeie healer. Een shadow mage is een erg goeie damage dealer. Waarom zou je die rollen dan niet zo verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:22:
[..]
En dan ook nog dat imp sap zo belangrijk is omdat mensen het van je verwachten, *beep* that! Je moet een build nemen die jezelf leuk vind en niet omdat mensen iets van je verwachten. Ik ben zelf lekker balance build ookal vinden mensen dat droods maar 'moeten' healen. [..]
men VERWACHT van priests dat ze healen, men VERWACHT van warriors dat ze tanken men VERWACHT van mages dat ze sheepen en water maken

ik heb nog nooit een rogue uit een party gekickt zien worden omdat hij geen improved sap had, ja jammer, maar he shit happens dan krigj je een shield als je sapped en knallen we er flashheals op

terwijl iedereen een Warrior die niet tankt of een priest die in shadowform keiharde DPS gaat doen per onmiddelijk ingang uit zijn party zou kicken

pff rogues hebben het moeilijk my ass :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat de keyword effectiviteit is. Een rogue is single target vele malen effectiever in een instance dan een shadowpriest. Een rogue kan na het slachten van 1 mob gewoon door naar de volgende mob, waar een priest misschien eerst mana moet regennen. De mage verschilt daar dan in omdat zij met AoE veel schade kunnen doen. Een priest is met healen gewoon het meest effectief van alle classes en dus wil men alleen die priests hebben. Bovendien ligt het probleem toch al niet bij het verkrijgen van damage classes, maar bij support, tanken en healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:16:
[...]

Nog een keer, het is een bugfix geweest, geen nerf.
Shite, het is een besluit van Blizzard geweest om alles anders te gaan schalen, niks met bugs te maken.

@ Dalord: Jij was gister niet online, dus je praat onzin, ik ben de hele avond online geweest, alleen na een paar uur was ik het zat en ging ik mijn mage spelen. En bovendien gaat het mijn niet om PvP voor de honderdste keer. Ik wil instances doen en wil daarin lekker los kunnen hakken zonder onder de main healer terecht te moeten komen op mijn dmg meter.

@ Hydra: Rogue's zijn altijd al een twijfelachtige klasse geweest, uiteindelijk zijn mensen imp.sap gaan waarderen en hebben ze een hoop rogues meegenomen. Sommigen hebben ook inderdaad de epic gear te pakken gekregen die ze wilden. Ik niet. Ik heb geen epic keer en ben nu in een klap de meest waardeloze rogue onder de rogues op vashj, want ik heb geen imp.sap meer en geen critskills.

Ik ben een hoop tijd kwijt geweest in het creeeren van een rogue die ik nu weer totaal anders moet gaan opbouwen dan ik heb gewild en van plan was, alleen maar omdat blizzard besloot een aantal mechanics aan te passen waarin ze nog niet eens consequent zijn geweest ook. Dat, plus het feit dat de halve WoW community deze rogues nu in het gezicht uitlacht en "Haha, net goed" roept maakt dat ik er mijn buik vol van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:29:
[...]

Meestal is het niet zo zwart wit, maar een resto druid is een erg goeie healer. Een shadow mage is een erg goeie damage dealer. Waarom zou je die rollen dan niet zo verdelen?
Uhm shadowmage? :P En dat je resto-build bent betekend niet dat je een goede healer bent....

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:30:
[...]

Shite, het is een besluit van Blizzard geweest om alles anders te gaan schalen, niks met bugs te maken.

@ Dalord: Jij was gister niet online, dus je praat onzin, ik ben de hele avond online geweest, alleen na een paar uur was ik het zat en ging ik mijn mage spelen. En bovendien gaat het mijn niet om PvP voor de honderdste keer. Ik wil instances doen en wil daarin lekker los kunnen hakken zonder onder de main healer terecht te moeten komen op mijn dmg meter.
Je overdrijft echt hoor..

Ik bedoel, als je kijk naar de top 10 dmg dealers in MC in onze guild. Die wordt voornamelijk gevuld door rogues. Ik kan me niet voorstellen dat na deze nerf ze ineens allemaal uit de dmg lijst verdwijnen.
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:31:
[...]

Uhm shadowmage? :P En dat je resto-build bent betekend niet dat je een goede healer bent....
Nee, maar het betekent wel dat je meer pve gericht bent dan de shadowpriest. En als de druid echt zo slecht is, dan is dat snel bekend hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:30:
ik denk dat de keyword effectiviteit is. Een rogue is single target vele malen effectiever in een instance dan een shadowpriest. Een rogue kan na het slachten van 1 mob gewoon door naar de volgende mob, waar een priest misschien eerst mana moet regennen.
Ik denk dat je de hoeveelheid schade die een PvE damage specced priest kan doen onderschat. Als een priest zo specced dat 'ie minder aggro krijgt van shadow spells, doet 'ie VEEL damage (anders wil je echt mindblast niet gebruiken), en enhanced ook de damage van de warlocks nog eens. Die priest damage + 15% extra warlock shadow damage is meer dan een rogue ooit gaat doen.
De mage verschilt daar dan in omdat zij met AoE veel schade kunnen doen. Een priest is met healen gewoon het meest effectief van alle classes en dus wil men alleen die priests hebben. Bovendien ligt het probleem toch al niet bij het verkrijgen van damage classes, maar bij support, tanken en healen.
Dat is veel meer het probleem; er is altijd een tekort aan priests, dus die wil je dan ook hebben healen. Damage is belangrijk in de zin dat je graag die mobs snel dood wil hebben, maar een goeie tank en goeie healers zijn belangrijker.
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:31:
Shadowmages melt faces ;) Tuurlijk maakt je spec je niet per default goed ergens in, maar je begrijpt denk ik ook wel dat het zowel van een spec als van de speler afhankelijk is. Ik ben een betere healer op m'n priest dan wanneer ik m'n Hunter speel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:33:
-knip-

[...]

Nee, maar het betekent wel dat je meer pve gericht bent dan de shadowpriest. En als de druid echt zo slecht is, dan is dat snel bekend hoor :)
Zit natuurlijk wel wat in. Ik moet ook wel zeggen dat, al vind ik mezelf een n00b :P, ik nog best aardig kan healen met resto-build, ik healde toch de MT steeds in MC (samen met priest). Maar daarentegen is healen in een raid een stuk makkelijker dan solo spelen natuurlijk.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:35:
Ik denk dat je de hoeveelheid schade die een PvE damage specced priest kan doen onderschat. Als een priest zo specced dat 'ie minder aggro krijgt van shadow spells, doet 'ie VEEL damage (anders wil je echt mindblast niet gebruiken), en enhanced ook de damage van de warlocks nog eens. Die priest damage + 15% extra warlock shadow damage is meer dan een rogue ooit gaat doen.
Nee hoor, ik weet wel dat ze veel damage kunnen doen. Maar je moet ook rekening houden met downtime als je het hebt over lange gevechten. Een rogue kan zijn damage in principe altijd volhouden. Na 5 minuten zitten priests al te auto-wanden omdat ze geen mana meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:37:
[...]

Nee hoor, ik weet wel dat ze veel damage kunnen doen. Maar je moet ook rekening houden met downtime als je het hebt over lange gevechten. Een rogue kan zijn damage in principe altijd volhouden. Na 5 minuten zitten priests al te auto-wanden omdat ze geen mana meer hebben.
Nou een rogue heeft het niet zo makkelijk vind ik zelf, maarja komt omdat al je attacks energy kosten en dan minstens 40 tot 60! En elke tick energy duurt een seconde, moet je nagaan hoeveel dmg je op je kop krijgt in 2-3 seconden voor een SS of Backstab of uberhaupt een KidneyShot (stun)
Na een gevecht is het 1 a 2 heals en we kunnen er weer net zo hard tegenaan! :D

@Thalan, je overdrijft lichtelijk dat we ineens nutteloos zijn, we zijn nu een stuk minder sterk geworden, ook al is het maar 4 a 5% dan is het alsnog een nerf (voor alle rogue haters onder ons, en dat zijn er ZAT) maar het betekend niet dat we ineens geen DPS meer doen. Toch blijft het dubieus dat Warriors / Hunters / Druids nu ook , NET zoveel dmg kunnen doen als wij NA jullie buffs en onze kleine nerf. DAT is niet goed!

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 13-10-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:37:
SPI/mana regen gear FTW :) In MC wil je als priest sowieso goeie mana regen hebben, ongeacht je rol.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nee hoor, het is nooit de bedoeling geweest dat low speed wapens etc etc etc (geen zin om weer het hele verhaal te schrijven)

Is hetzelfde als bv. de Paranoia bug, ik kon 2 patches geleden met mijn Felhunter grinden, continu Paranoia spammen, en dan kon ik bij wijze van spreken 10k crits op de mob schieten, de felhunter hield altijd aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

SPI/mana regen gear FTW :) In MC wil je als priest sowieso goeie mana regen hebben, ongeacht je rol.
Dit gaat meestal wel ten koste van je sta of int

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

Nou een rogue heeft het niet zo makkelijk vind ik zelf, maarja komt omdat al je attacks energy kosten en dan minstens 40 tot 60! En elke tick energy duurt een seconde, moet je nagaan hoeveel dmg je op je kop krijgt in 2-3 seconden voor een SS of Backstab of uberhaupt een KidneyShot (stun)
Na een gevecht is het 1 a 2 heals en we kunnen er weer net zo hard tegenaan! :D
bovendien worden rogues altijd meegenomen naar MC omdat het 1 van de weinige classes is die voor zichzelf kan zorgen. In principe krijgen rogues de minste healing omdat ze veel schade kunnen incaseren en zichzelf tijdelijk uit het gevecht kunnen zetten.
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

mana regen items ftw

Serieus, het komt niet vaak meer voor dat onze priests snel OOM zijn.

Een weekje Dire maul grinden en je hebt geweldige mana regen items

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook leather? :)

Ik moet binnenkort mee naar MC, dus ik ben nu eerst bezig wat research te doen naar FR gear. Daar wil ik dan indien mogelijk wat +mana regen bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Trouwens ff een vraagje tussendoor. Kan je als drood én Moonkin-form én Innervate krijgen met het aantal talenpoints?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:49:

Ik moet binnenkort mee naar MC, dus ik ben nu eerst bezig wat research te doen naar FR gear. Daar wil ik dan indien mogelijk wat +mana regen bij hebben.
je bent een drood neem ik aan, dan is FR niet echt iets voor jou. Je staat meestal uit de range omdat je aan het healen bent. net zoals casters, die staan ook op een goede afstand er vandaan.

edit: de volgende keer ff je andere post editen Monsie |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 14:51 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:45:
Tuurlijk, maar voor instances en soloen is dat niet echt een issue. Health is niet echt een groot issue als healer. Int wel weer, maar hoe groot je mana pool ook is, je raakt er altijd een keer doorheen. Wat veel priests doen is een +int staff en een +spi staff in hun inv houden, en naar die +spi schakelen als ze low zijn op mana. Ik focus zelf op +damage/healing en +spi/mana regen gear nu. Ik probeer m'n int en spi ongeveer op hetzelfde niveau te houden. Solo grinden is vooral een kwestie van snel damage doen en dan zo min mogelijk downtime hebben, paar punten STA mis ik niet echt, ik krijg niet veel damage. De meeste PvE gevechten zijn voorbij voordat een mob door m'n shield heen is.
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:50:
Trouwens ff een vraagje tussendoor. Kan je als drood én Moonkin-form én Innervate krijgen met het aantal talenpoints?
Als jij 't voor mekaar krijgt 62 talent points bij mekaar te krijgen...
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:51:
je bent een drood neem ik aan, dan is FR niet echt iets voor jou. Je staat meestal uit de range omdat je aan het healen bent. net zoals casters, die staan ook op een goede afstand er vandaan.
Sowieso is dat niet echt een issue in MC als je het goed aanpakt (en als healer dus niet voor de core hounds staat enzo). Ik zou in MC absoluut voor +regen gear gaan, dat is eigenlijk kwa healen het voornaamste problem.

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:51:
[...]

Wat veel priests doen is een +int staff en een +spi staff in hun inv houden, en naar die +spi schakelen als ze low zijn op mana.
uhm, ik d8 dat je niet in combat kon switchen van gear, dus dan is die +spi staff ook zinloos. Manadrinks FTW! :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:49:

FR is volgens mij niet zo belangrijk tot aan ragnaros

Onze priests/druids hebben weinig FR en we beginnen volgende week aan majordomo.

En ik dacht dat er ook leather was ja.. sowieso een ubahgeile +mana regen trinket (eerste baas in DM west, erg makkelijk te grinden.. binnen 15 minuten kan je binnen en buiten zijn om de instance te resetten)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

Nee hoor, het is nooit de bedoeling geweest dat low speed wapens etc etc etc (geen zin om weer het hele verhaal te schrijven)

Is hetzelfde als bv. de Paranoia bug, ik kon 2 patches geleden met mijn Felhunter grinden, continu Paranoia spammen, en dan kon ik bij wijze van spreken 10k crits op de mob schieten, de felhunter hield altijd aggro.
Een skill als paranoia heeft te maken met stealth detectie, niks met aggro houden. Dat is dan ook echt een bug, iets wat misgelopen is. Echter, de schade die een traag wapen op instant attack deed werd bepaald door een bepaalde manier van berekenen. Deze calculatie is door blizzard zelf opgezet, en al die tijd in stand gehouden. Erger nog: De mogelijkheid om met tragere wapens meer schade te doen is zelfs door blizzard zelf aangebracht in Patch 1.20 ! Ze hebben daarop zelfs besloten on ambush niet meer op te nemen in de talent tree waar Lethality de critdmg verhoogt, zodat ambush niet al te hoog uit zou vallen!

En nu, 5 patches later, na eindeloos gezeik over ganks en uberrogues, hebben ze besloten die zelfde berekening weer ongedaan te maken, waardoor we weer op ons oude niveau zitten, van 1.0 en 1.1, zodat die hele patch die we toen kregen geen zin meer heeft.

Ze geven je iets, en pakken het weer af omdat het toch niet zo'n goed idee bleek te zijn, en jij durft dan te beweren dat je liever achter de "correct uitgevoerde tests" van blizzard staat dan de eigen bevindingen van mensen die hier echt een probleem mee hebben en dezelfde tests gedaan hebben.

Ook blij blizzard maken ze fouten, en corrigeren ze een hoop. Alleen daar waar een class aangepast word en iets kwijtraakt, krijgt hij er ook altijd weer iets voor terug. In dit geval is er iets afgepakt zonder dat we er een compensatie voor kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:55:
Ook blij blizzard maken ze fouten, en corrigeren ze een hoop. Alleen daar waar een class aangepast word en iets kwijtraakt, krijgt hij er ook altijd weer iets voor terug. In dit geval is er iets afgepakt zonder dat we er een compensatie voor kregen.
O RLY?
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:53:
uhm, ik d8 dat je niet in combat kon switchen van gear, dus dan is die +spi staff ook zinloos. Manadrinks FTW! :P
AFAIK geldt dat alleen voor duels. Je kunt nog steeds switchen, je zit alleen met een 1.5 sec cooldown op je abilities.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Een skill als paranoia heeft te maken met stealth detectie, niks met aggro houden. Dat is dan ook echt een bug, iets wat misgelopen is. Echter, de schade die een traag wapen op instant attack deed werd bepaald door een bepaalde manier van berekenen. Deze calculatie is door blizzard zelf opgezet, en al die tijd in stand gehouden. Erger nog: De mogelijkheid om met tragere wapens meer schade te doen is zelfs door blizzard zelf aangebracht in Patch 1.20 ! Ze hebben daarop zelfs besloten on ambush niet meer op te nemen in de talent tree waar Lethality de critdmg verhoogt, zodat ambush niet al te hoog uit zou vallen!

En nu, 5 patches later, na eindeloos gezeik over ganks en uberrogues, hebben ze besloten die zelfde berekening weer ongedaan te maken, waardoor we weer op ons oude niveau zitten, van 1.0 en 1.1, zodat die hele patch die we toen kregen geen zin meer heeft.

Ze geven je iets, en pakken het weer af omdat het toch niet zo'n goed idee bleek te zijn, en jij durft dan te beweren dat je liever achter de "correct uitgevoerde tests" van blizzard staat dan de eigen bevindingen van mensen die hier echt een probleem mee hebben en dezelfde tests gedaan hebben.

probeer vanavond nou gewoon eens eerst wat instances uit en kijk dan of je rol echt zo veranderd is

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 13-10-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Priest kan overigens best tanken, zelfs Onyxia -> linkje

(serieus)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

probeer vanavond nou gewoon eens eerst wat instances uit en kijk dan of je rol echt zo veranderd is
Tuurlijk, neem me maar mee naar UBRS of DM dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:04
Kap es met dat gejank over nerfs aub. Bij Blizzard zijn de ALLES behalve dom, ze proberen alle classes zo goed mogelijk te balanceren. Blizzard ziet een class niet als een vervelend dingetje waar ze hekel aan hebben maar als een onderdeel van hun product dat ze beter willen maken. Jullie doen alsof er vervelende mannetje zitten te coden die zelf geganked worden door bijvoorbeeld rogues en dat ze daarom maar eens ff een nerf erin gooien. Wat een onzin.

Ja het is even vervelend als er iets verandert waar je altijd op vertrouwd hebt, of wat net dat beetje extra doet. Maar het wordt niet zonder reden weggehaald...en als het echt niks is komt het wel weer terug. Ik speel vanaf het begin met een mage en heb nog nooit lopen zeuren hoewel ik ook onderhand wel eens wat verbetering wil zien (waarvan een aantal BUGfixes 1 ding is).

Kap met die onzin, speel je class en als dat niet lukt hou je maar even vast aan de standaard flame "Learn to play your class...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

Tuurlijk, neem me maar mee naar UBRS of DM dan.
sorry, ik neem liever feral build druids mee

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

er is niets 'afgepakt' er is een fix uitgevoerd die ervoor zorgde dat een blauwe wapens beter waren dan high end epics.

je moet gewoon je wapens nu op andere stats uitzoeken met helaas een kleine dmg nerf
Anoniem: 146357 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:01:
[...]

sorry, ik neem liever feral build druids mee

8)
_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2005 15:03 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Maar waarom heb ik dan geeneen rogue uit mijn guild gisteravond continu horen klagen ?

Nee Thalan, je overdrijft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Heb eerst ook altijd de 21/8/22 build gehad met imp.sap maar ik moet zeggen je merkt het verschil wel hoor als je het niet meer hebt en je gaat een instance runnen. Heel veel mensen verwachten gewoon van je dat je het hebt en zijn ook teleurgesteld als je het niet hebt. Gelukkig maak ik het wel weer goed door goed mee te spelen maar toch, dat is een echte instance skill die je nodig hebt vind ik. (Nu maak ik vrolijk gebruik van de SealFate build, 30/8/13 en ben er helemaal blij mee :D)
Ik werk op dit moment ook naar een 21-8-22 build toe, maar als ik straks wat betere gear heb ga ik misschien ook wel respeccen naar een andere talenbuild gebaseerd op daggers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb zelf met mijn spirit en int equipment nog nooit echt problemen gehad met een mana tekort. Heb met wat partybuffs iets boven 7800 mana dus dat is meestal wel genoeg voor het type instances wat ik doe (t/m UBRS). Af en toe niet healen zorgt ervoor dat ik meestal met net zoveel mana begin als ik stop in een gevecht. Als ik een beetje m'n best doe om zuinig te zijn met m'n mana tenminste.

Enige keren dat ik echt moet drinken is nadat ik een raid divine spirit of een dergelijk buff moet geven. Niet echt een nadeel want een spiritbuff is het drinken wel waard. Helaas is mijn volledige +healing en +mana per second setje nog niet klaar (pas vier items). Moet dus toch nog wel een weekje diremaul doen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:51:
[...]

edit: de volgende keer ff je andere post editen Monsie |:(
voor healen heb je het niet echt nodig nee, maar ik wil eigenlijk van alle markten thuis zijn. Tock leuk als je multi-inzetbaar bent :) Bovendien wil ik de helft toch hebben vanwege extra armor die items met zich mee brengen, zoals Cloak of Warding, die als het goed is als ik thuis kom voor mij gecraft is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
FR is voor een druid ook handig bij ragnaros hoor, hoe minder healing je zelf nodig hebt, hoe meer healing je weg kan geven (je moet dan natuurlijk niet rogue fire res gear aantrekken he ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:18:
[...]

voor healen heb je het niet echt nodig nee, maar ik wil eigenlijk van alle markten thuis zijn. Tock leuk als je multi-inzetbaar bent :) Bovendien wil ik de helft toch hebben vanwege extra armor die items met zich mee brengen, zoals Cloak of Warding, die als het goed is als ik thuis kom voor mij gecraft is 8)
Doe mij toch maar Hide of the Wild persoonlijk. (allejezus wat ik ben ik lang bezig geweest met het farmen naar die zooi die erin moet :P) (en dan durft er ook nog iemand 36G voor te vragen om hem te maken. Oftewel: /2 who can make a hide of the wild for free? I have the mats :P)

edit: niet dat ik te beroerd ben om te betalen, maar 36G om op een knopje te drukken 8)7 (ik heb diegene trouwens wel 5G betaald, dat vroeg ik in die tijd ook voor een arcanite transmute en das evenveel werk)

[ Voor 15% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 15:27 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Monsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

Doe mij toch maar Hide of the Wild persoonlijk. (allejezus wat ik ben ik lang bezig geweest met het farmen naar die zooi die erin moet :P) (en dan durft er ook nog iemand 36G voor te vragen om hem te maken. Oftewel: /2 who can make a hide of the wild for free? I have the mats :P)

edit: niet dat ik te beroerd ben om te betalen, maar 36G om op een knopje te drukken 8)7 (ik heb diegene trouwens wel 5G betaald, dat vroeg ik in die tijd ook voor een arcanite transmute en das evenveel werk)
36G om een knopje in te drukken?
Sure.
Die pattern is dan ook auto-magisch in die dude z'n leatherworking (of wat t ook is) gekomen, en hij heeft er totaal niet voor hoeven farmen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

lieve kaap, LEZEN! ik wil dus ff horen welke talents jij gebruikt.. dus link het ff op die ene website.. ik wil btw wel concussion blow houden. die is me te waardevol..

aub even tijd investeren ;)
Ik contact je vanavond wel effies ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hide laat ik ook nog wel een keer maken. Ik ben nu toch bezig met het maken van 3 compleet verschillende suits (sommige items overlappen wel voor feral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
agentorangina schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:42:
Welke items heb je moeten verwisselen om de black dragonscale set af te maken ? het zou best kunnen dat je agi hebt moeten inleveren, en dat je dus weer uit komt op wat je eerst had.
niets, ik had black dragon scale al maar het heeft met deze patch de bonus gekregen, het probleem is dat mn crit nog precies hetzelfde is en als ik de set unequip dat er toch 2% vanaf gaat.

Bij mn vorige berekening heb ik het gewoon aangetoond, doordat ik die specs die ik daar aangaf gewoon heb.

Ik heb trouwens al eens alles een keer uitgetrokken en opnieuw aangetrokken, werkelijk alle items dus. Dan hou ik nog 3% crit over, dat is van mn talenttree. terwijl ik dan nog iets van 170 agi heb, die wordt gewoon niet meegerekend.

[ Voor 17% gewijzigd door DarkShadow op 13-10-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Gimbooze schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

36G om een knopje in te drukken?
Sure.
Die pattern is dan ook auto-magisch in die dude z'n leatherworking (of wat t ook is) gekomen, en hij heeft er totaal niet voor hoeven farmen of wat dan ook.
en dan nog? ik ben uren en uren en uren aan het farmen geweest voor die mats. ik ga er niet vanuit dat je echt op zoek bent naar dat pattern, daar loop je toevallig tegenaan. Dropt in DM

edit: Objection! This calls for speculation. We kunnen natuurlijk alleen maar raden of hij er 100derden keren voor naar dm is geweest of dat hij er gewoon tegenaangelopen is, of dat hij hem van de AH heeft geplukt

[ Voor 18% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 15:37 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

[...]
Wat kost het voordat je die hide kan maken? Bedoel: ik moest ladingen geld in me enchantment steken voordat 't wat opleverde. Denk dat ik er 1500gold tegenaan heb gegooid om 't snel op 300 te krijgen, inc. arcanite rod en de recepts. Mag ik dan wat vragen als iemand een enchant wil.. lijkt me ook op te gaan voor leatherworking ea. Dus 't gaat wel iets verder dan 'maar 1 knopje'.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
bstard schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:34:
[...]

Wat kost het voordat je die hide kan maken? Bedoel: ik moest ladingen geld in me enchantment steken voordat 't wat opleverde. Denk dat ik er 1500gold tegenaan heb gegooid om 't snel op 300 te krijgen, inc. arcanite rod en de recepts. Mag ik dan wat vragen als iemand een enchant wil.. lijkt me ook op te gaan voor leatherworking ea. Dus 't gaat wel iets verder dan 'maar 1 knopje'.
Mn herbalism/alchemy skill is ook niet aan komen waaien, maar ik ga er toch echt geen geld voor vragen als mensen met de ingredienten komen. En dan ben ik zelf zo gul dat ik vaak de flesjes voor hun betaal (die vergeten ze meestal :))

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 05:37
M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:25:
FR is voor een druid ook handig bij ragnaros hoor, hoe minder healing je zelf nodig hebt, hoe meer healing je weg kan geven (je moet dan natuurlijk niet rogue fire res gear aantrekken he ;))
En helemaal in BWL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:02:
[...]

er is niets 'afgepakt' er is een fix uitgevoerd die ervoor zorgde dat een blauwe wapens beter waren dan high end epics.

je moet gewoon je wapens nu op andere stats uitzoeken met helaas een kleine dmg nerf

_/-\o_
Heb je gelezen wat ik schreef? Er is niets gefixed, er is een eerdere beslissing teruggedraaid. Ze besloten zelf dat ze op deze manier de dps van een rogue wilde verhogen, en beslissen nu weer dat ze dat weer ongedaan maken. Het was dus ooit wel een overwogen beslissing om die weaponspeeds op een dergelijke manier in de calculatie mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:41:
[...]

Heb je gelezen wat ik schreef? Er is niets gefixed, er is een eerdere beslissing teruggedraaid. Ze besloten zelf dat ze op deze manier de dps van een rogue wilde verhogen, en beslissen nu weer dat ze dat weer ongedaan maken. Het was dus ooit wel een overwogen beslissing om die weaponspeeds op een dergelijke manier in de calculatie mee te nemen.
Misschien lees ik wel slecht, maar waarom lees ik niets over die eerdere change waar je het over hebt hier : http://forums.worldofwarc...ive&t=36&p=1&tmp=1#post36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:53
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:35:

Mijn level50 priest is nog nooit niet #1 dmg dealer geweest in instances als ik voor dmg ga :)
Met VE aan heal ik ook sloten met hitpoints (elke partymember krijgt 20% van mijn dmg in hitpoints erbij) wel dikke overheal natuurlijk... ;)

En voordeel is dat ik zo mijn shadowform uitzet als het ff pittig wordt, zodat ik de main-healer kan helpen spammen met flash-heals, shields en prayers of healing :)

Heb toch veel '+dmg and +healing' gear aan, heerlijk in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nee, er is niet besloten dat de DPS van rogues omlaag moet, er is besloten dat blauwe ("makkelijk" te verkrijgen wapens) niet beter/evengoed moeten zijn als epic wapens("minder makkelijk" te verkrijgen wapens)

Als ze jullie DPS wilden nerfen hadden ze de AP increase van agi wel naar 1.5 ipv 2 gezet ofzo.

daarbij.. rogues zijn niet de enige waar deze nerf voor geld.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
de enige class waarvan volgens mij de gehele dps verminder is zijn mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bstard schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:34:
Exact hetzelfde geldt voor de andere professions, en bovendien is het echt niet nodig 1500 gold te steken in een profession om die op 300 te krijgen. Dat jij dat doet is je eigen schuld.

Ik vind 5 gold voor 't gebruiken van een cooldown nog enigzins acceptabel, of op een enchant die 120 gold kost ofzo, maar 36 is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
markclausing schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:49:
Mijn level50 priest is nog nooit niet #1 dmg dealer geweest in instances als ik voor dmg ga :)
Met VE aan heal ik ook sloten met hitpoints (elke partymember krijgt 20% van mijn dmg in hitpoints erbij) wel dikke overheal natuurlijk... ;)
Ik heb een PvE MC filmpje gezien van een shadowpriest die ruim bovenaan stond, maar dat is uitzonderlijk natuurlijk. Bovendien had 'ie massa's +dmg gear, en de hele run in Shadowform gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 13-10-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

Misschien lees ik wel slecht, maar waarom lees ik niets over die eerdere change waar je het over hebt hier : http://forums.worldofwarc...ive&t=36&p=1&tmp=1#post36
Patch 1.7.1 9/22/05
- Several stun spells and abilities that were previously unresistable can now be resisted as was always intended. (Uh huh)
- Catseye Goggles have had their stealth detection increased somewhat.
- Switching weapons in combat triggers a 1 second global cooldown for all abilities for rogues and a 1.5 second global cooldown for everyone else. (Killed a lot of macro's and weapon switch dependant rogues, thanks!)

Patch Notes v1.6.0 - 12 July 2005
- Damage caused by environmental effects will now cancel stealth (e.g. swimming in lava).
- The stealth detection bonus on the Druid PvP set gloves has been changed to work in all forms, including caster form.
- Many creatures in Stratholme have gained Detect Invisibility/Stealth. (Thanks for making Vanish useless to escape!)

Patch Notes v1.4.0 - 19 April 2005
-Paranoia (Felhunter) - Increased stealth detection.

-Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the attack power contribution by the percent modifier. Our goal is to make the dagger-based Backstab/Ambush build a viable alternative to the sword/mace-based Sinister Strike build. As a side effect, fixing this bug also increased maximum critical Ambush damage beyond our intentions. After considering a variety of balance changes (including reducing the percent modifier or base damage of Ambush, or reducing the Improved Ambush talents) we decided to change the Lethality talent to no longer affect Ambush. This does not counteract the DPS increase from the bug fix as Backstab is the primary source of DPS while Ambush is a source of high, one-time damage and cannot be used as consistent DPS. After all balance changes are considered, here are some details:

(Using a Barman Shanker with 2.0 weapon speed and between 500 and 800 attack power)
* Ambush without the Lethality bonus and attack power bug fix (patch 1.4.0) causes between 4-12% more damage than - - - * Ambush with the Lethality bonus and attack power bug (patch 1.3.1).
* Backstab (patch 1.4.0) causes between 9-13% more damage than Backstab (1.3.1).

(Amazing you GAVE us this power here and now you are taking it away with 1.8, thanks!)

Patch Notes v1.3.0 - 22 March 2005
-Patrolling scouts that can see through stealth and invisibility have been added to both Orgrimmar and Ironforge.
-Very high-end gems will no longer be acquired from junk boxes or pickpocketing.

Retail Patch Version 1.2.0 Released on 17-12-04
- Sap: Players now have an increasing chance to break free of the effect, such that it is unlikely the effect will last more than 15 seconds.
Bron

Ik was mis met 1.20 btw, het was 1.40 waarin ze dat gewijzigd hebben.

Zoals je ziet hebben ze in april besloten dat wij een boost nodig hadden. Deze viel te hoog uit, en dus is het gefixed, en na enkele alternatieven bekeken te hebben, bleek het weglaten van ambush uit het lethality talent de beste methode de dps te normaliseren. De shanker werd toen zelfs gebruikt als voorbeeld. De weapon speed aanpassen bleek een optie, maar is geschrapt.

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-10-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus ze hadden iets gewijzigd wat ze niet wilden wijzigen? Wat maakt het uberhaupt uit wat hun bedoeling zijn? Het resultaat is toch hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:57:
dus ze hadden iets gewijzigd wat ze niet wilden wijzigen? Wat maakt het uberhaupt uit wat hun bedoeling zijn? Het resultaat is toch hetzelfde?
Het gaat erom dat wij al gebalanceerd zijn in een veel vroegere patch. Een betere optie om de weapons scaling juist uit te voeren was geweest om de Epics sterker uit te laten komen, in plaats van de weinige wapens die nu geschikt waren voor gebruik volgens de door henzelf ingevoerde calculatie naar beneden te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:03:
Het gaat erom dat wij al gebalanceerd zijn in een veel vroegere patch. Een betere optie om de weapons scaling juist uit te voeren was geweest om de Epics sterker uit te laten komen, in plaats van de weinige wapens die nu geschikt waren voor gebruik volgens de door henzelf ingevoerde calculatie naar beneden te halen.
Epic weapons waren prima kwa damage. Het problem was dat de blauwe wapens in verhouding te veel damage deden, en dat hebben ze gecorrigeerd. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Creation of the Paladin

The son (S) of the programmer for the paladin class (P) is having breakfast with his father.

S: Dad, I just got into MC with my paladin. I’m retribution build so I help out with the DPS. My other friend paladin does some healing and cleansing. My other paladin friend helps warriors with the tanking. They love us in MC. We’re hybrids. With different talent builds, we can do different things.

P: Is your DPS reliable?

S: Yeah! It’s not as much as a rogue, but the strikes do add up, and it’s fun!

P: Damn… this is going to put rogues out of a job.

S: But rogues are still the best melee DPS’ers!

P: Doesn’t matter. Rogues are the most played class, we don’t want to annoy them, or they may quit the game and lose us money. And then I’ll be out of a job. We need to lower paladin DPS.

S: But Daaaaad.

P: (slaps son in the face) Shut up! We’re taking out strikes! We’re going to replace it with a luck-based DPS system!

S: Can I keep wearing plate so I can tank?

P: You can tank? Don’t warriors tank?

S: Sure, but I can tank as well, we’re tanks overall.

P: That’s not right. Warriors are the tanks. Let’s give them more stuff like defensive stance, a taunt, better shield talents and tanking talents, and more options to hold better aggro.

S: But Daaaad, I like tanking. Consecration and holy shield let me hold multiple mob aggro with seal of fury!

P: (slaps son in the face) Right, I’m making those both talents high-up in different trees. Paladins tanking… now I’ve heard everything.

S: Can I at least use my crossbow to pull the mobs?

P: You can equip ranged weapons?

S: Yes, but since I have no skills for them, it’s mostly for the stats.

P: (Slaps son in the face) Now you won’t even be able to equip a ranged weapon! Forget being able to pull!

S: Do I at least get a ranged spell to pull, like other classes who can’t use ranged weapons get?

P: (Slaps son in the face) No! You don’t get anything!

S: So what can I do in MC? Just cleanse and heal?

P: What about buffing?

S: Well, I have 30-minute buffs, so I just re-buff every 30 minutes.

P: (slaps son in the face) No, now your buffs last 5 minutes so you have to rebuff the whole raid every 3 minutes.

S: But that gives me 2 minutes every 5 minutes to do anything!

P: It’s all right, cleanse is instant cast. That’s all you’ll be doing.

S: But that’s boooooring!

P: (slaps son in the face) Every class has a boring job in MC! You think it’s fun tanking or dealing damage?

S: It’s more fun than cleansing and buffing all the time!

P: (slaps son in the face) Shut up!

S: (mutters) At least my auras stack with other buffs…

P: What? So your fire resist aura stacks?

S: Yes…

P: Not any more!

S: Why?

P: (slaps son in the face) Shut up!

S: Do we at least get wipe-prevention? Warlocks have soulstones and I hear those horde shamans can self-resurrect to prevent wipes.

P: No wipe-prevention for you!

S: But Daaad! That’s faction imbalance!

P: Really? Oh well then… let’s see. What’s the worst possible form of wipe prevention? It has to be unreliable… In fact, let’s make it necessary to use it before the wipe… Make it so it needs another healer/rezzer in the group… and make it so if you do use it, it guarantees a wipe. Oh and it should kill you when you use it.

S: Why?

P: (Slaps son in the face) Shut up! Here’s Divine Intervention! Go buy a reagent that kills you when you use it.

S: (Crying) What about PVP?

P: What about it?

S: Can I still do damage with Seal of Command in PVP?

P: You can do damage? Oh yes, the seals I replaced your strikes with, they actually do improve your damage, damn…. And to think I put your only damage seal as an 11-point talent just so you would waste talent points to get it. Let me see. Ah yes, let’s make them purgeable/dispellable. All of them. Along with your blessings.

S: But… that means I’m left with auto-attack!

P: (Slaps son in the face) Shut up! You should only be healing in PVP anyway!

S: Lucky I can do that…

P: You can?

S: Yeah, my flash heal heals for 900 or so in 1.5 seconds, with an appropriate mana cost.

P: No it doesn’t. Now it only heals for 350.

S: But that’s pathetic! I can’t use that, damage in PVP is too fast!

P: (Slaps son in the face) Shut up! What about your big heal?

S: It’s all right, I guess, I’ll have to use it now that you’ve destroyed my flash heal.

P: Let’s make it 2.5 seconds cast.

S: But that’s too long! I’ll get kicked/counterspelled/earth-shocked/pummeled!

P: (Slaps son in the face) Shut up! At least you have your bubble. You can heal behind that.

S: But that’s on a 3-minute cooldown, like nature’s swiftness.

P: Let’s make it 5 minutes. That damn bubble is overpowered.

S: Well, I guess I’ll have to use Lay on Hands more often since it’s my only instant-heal and I can’t get a talent for Nature’s Swiftness…

P: I’m making the cooldown on that 1 hour.

S: Why? It’s my only instant-heal!

P: (Slaps son in the face) Shut up!

S: At least I have blessing of protection.

P: Yeah that reminds me… that should be purgeable/dispellable as well.

S: Can I still carry the flag with blessing of freedom to avoid getting snared, since I have no way to improve my running speed?

P: I hate that blessing of freedom. It’s the only thing that makes frost shock not work as the perfect snare. Let’s make it purgeable/dispellable. And slap a cooldown on it. And put a little shiny graphic on your feet so the horde know to dispel it on sight.

S: But Daaaad!

P: (Slaps son in the face) Shut up! Now what do you have left?

S: At least my anti-undead abilities work against the horde undead…

P: (Slaps son in the face) Not anymore! And we’re not going to nerf Will of the Forsaken because undead rogues should be allowed to kill warlocks and priests with ease!

S: Do I get an escape spell, or a snare so I can at least run away from a fight?

P: (Slaps son in the face) No! Get used to dying! Paladins don’t run away. Bubble and hearth back to Ironforge and waste 20 minutes flying back to where you were if you need to escape… Pshh… Next thing I know you’ll be asking for earthbind totems and ghost wolf.

S: Do I at least get crowd control of some kind?

P: One stun every minute is fine. If you need another, spend 31 talent points to get Repentance!

S: (mutters) At least warriors will like me… I can heal them…

P: What’s that? You will be liked by your own faction? Right, I’m putting “Class: Paladin” on Quel’Serrar, just to start arguments so paladins will be hated by alliance warriors.

S: But Daaaad!

P: (Slaps son in the face) Shut up! You’re worthless, and I want to make you feel that way! You’re getting low DPS, no snare, one long heal and one weak heal, no nature’s swiftness, bad talent trees, a bugged, purgeable and luck-based melee combat system, no ranged slot items, no ranged spells, non-stacking auras, no abilities against the undead, bad itemisation, a boring end-game role, and poor status with the rest of the alliance because you’ve been a bad boy! Now go to the shop and get me my cigarettes and liquor before I beat you senseless with my belt!

S: Can I at least keep my plate armor?

P: Yes… otherwise no one would play your awful, gimped class any more. Now get my stuff from the store while I think of nice buffs for druids and hunters… I’m also trying to get shamans bloodlust.

S: Do I get any changes?

P: No! No overhaul of the class! We’re going to delay your changes anyway! Maybe we’ll change the talent trees so you can’t get your core tools like seal of command, consecration, holy shield and reckoning in one build! And make your 31-point talents a weak, 30-second cooldown ranged spell, a misplaced buff and a 6-second sleep… No wait, we did that already. Anyway, we’ll find new ways of gimping you… now go away, you worthless piece-of-crap loladin! And don’t complain, your class is fine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
slap aftreksel van de shaman versie imo

nee k heb em nu niet gelezen want ik kende em al ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:08:
slap aftreksel van de shaman versie imo

nee k heb em nu niet gelezen want ik kende em al ;)
Ik bedoelde het alleen maar goed! :'(
:+
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.