Rogues zijn helemaal niet gebalanced. Ze staan nog op de agenda. Dat houdt dus ook een complete herziening van de talents in.HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:03:
[...]
Het gaat erom dat wij al gebalanceerd zijn in een veel vroegere patch. Een betere optie om de weapons scaling juist uit te voeren was geweest om de Epics sterker uit te laten komen, in plaats van de weinige wapens die nu geschikt waren voor gebruik volgens de door henzelf ingevoerde calculatie naar beneden te halen.
Ow cool! Imp. Distract FTW! 10yrds erbij!Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:13:
[...]
Rogues zijn helemaal niet gebalanced. Ze staan nog op de agenda. Dat houdt dus ook een complete herziening van de talents in.
Nee zonder gekheid, ik ben benieuwd of het ooit zover komt
Huidige rogue-haat is vrij hoog te noemen en elke kleine nerf op onze power (volgens iedereen) is een verademing en terecht, moet je nagaan wat er gebeurd bij een overhaul
Anoniem: 82860
ja stel je voor! balans!RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:15:
[...]
Ow cool! Imp. Distract FTW! 10yrds erbij!
Nee zonder gekheid, ik ben benieuwd of het ooit zover komt
Huidige rogue-haat is vrij hoog te noemen en elke kleine nerf op onze power (volgens iedereen) is een verademing en terecht, moet je nagaan wat er gebeurd bij een overhaul
Anoniem: 114195
Dr zijn 3 "goede" warrior builds, of je gaat full pvp 31/20:BootVluchteling schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:24:
[...]
lieve kaap, LEZEN! ik wil dus ff horen welke talents jij gebruikt.. dus link het ff op die ene website.. ik wil btw wel concussion blow houden. die is me te waardevol..
aub even tijd investeren
http://www.worldofwarcraf...0500000000000000000000000
Afhankelijk van je 2h wapen je specialty kiezen, als je voor polearm gaat kun je alleen geen Improved Hamstring krijgen (improved charge en puntje in 2h weap specialty of zo) zonder Enrage op te geven, in Fury kun je dan nog kiezen voor 5/5 enrage of 3/5 enrage en 2/2 improved execute, eigen voorkeur.
Dan heb je nog een PvP tank optie (als je toch moet tanken in MC e.d. maar wel wilt pvp-en) 31/5/15 Dat is hetzelfde als hierboven alleen 5/5 cruelty in Fury, en dan 15 in prot voor Defiance.
En dan heb je een PvE optie (BWL MT's e.d.) die Arms doen voor Parry/Tactical Mastery en de rest in Protection duwen, dat kun je vast zelf wel uitmaken.
Je hebt helaas geen half-assed warrior builds, als je toch voor concussion gaat kun je net zo goed full protection gaan.
Hier Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 maar verder praten over dit mooie en leuke spel.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik schat dat je een hunter bent? over welke talent heb je het dan? die 3% crit all attacks neem ik aan? Omdat die 3% crit namelijk ook van je agi KAN zijn (mits het niet exact 3% crit is, dan kom het wel van je talent af) 170 agi is namelijk 170 / 52 = 3.27% crit (als hunter zijnde)DarkShadow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:31:
[...]
niets, ik had black dragon scale al maar het heeft met deze patch de bonus gekregen, het probleem is dat mn crit nog precies hetzelfde is en als ik de set unequip dat er toch 2% vanaf gaat.
Bij mn vorige berekening heb ik het gewoon aangetoond, doordat ik die specs die ik daar aangaf gewoon heb.
Ik heb trouwens al eens alles een keer uitgetrokken en opnieuw aangetrokken, werkelijk alle items dus. Dan hou ik nog 3% crit over, dat is van mn talenttree. terwijl ik dan nog iets van 170 agi heb, die wordt gewoon niet meegerekend.
i know, en het is exact 3% 
Dus het gaat er wel degelijk af...
ben trouwens idd hunter... gisteren waren er nog wat posts te vinden over black dragonscale en crit rates op de wow fora, maar nu zie ik er niets meer over...
Als het echt veel mensen getroffen zou hebben zou iedereen wel uit zn velletje gesprongen zijn.
Dus het gaat er wel degelijk af...
ben trouwens idd hunter... gisteren waren er nog wat posts te vinden over black dragonscale en crit rates op de wow fora, maar nu zie ik er niets meer over...
Als het echt veel mensen getroffen zou hebben zou iedereen wel uit zn velletje gesprongen zijn.
[ Voor 67% gewijzigd door DarkShadow op 13-10-2005 16:33 ]
is ook alleen op single targets zo. Als er AOE nodig is dan ben ik nergens als shadowpriest. Maar wel een geweldige class, ik kan voor veel dmg gaan, of gewoon een hele instance als main-healer meelopen.Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:53:
[...]
Ik heb een PvE MC filmpje gezien van een shadowpriest die ruim bovenaan stond, maar dat is uitzonderlijk natuurlijk. Bovendien had 'ie massa's +dmg gear, en de hele run in Shadowform gedaan.
Er was eens een houthakker. Deze had een te kleine bijl om zijn collega's bij te houden. Zijn baas zag dat, en gaf hem een grotere, scherpere bijl. Hij kon zijn werk nu zo goed doen, dat zijn collega's achterbleven, maar de baas had dat gauw in de gaten en maakte zijn bijl zwaarder, om het werk moeilijker te maken.Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:07:
[...]
Epic weapons waren prima kwa damage. Het problem was dat de blauwe wapens in verhouding te veel damage deden, en dat hebben ze gecorrigeerd. Klaar.
En het was goed.
Na verloop van tijd vonden de andere houthakkers toch dat die grote glimmende bijl iets te snel was, en ze begonnen te klagen. Wij willen ook een grotere snellere scherpere bijl! En het conflict was geboren. De baas werd de oren van zijn hoofd geklaagd, en liep uiteindelijk naar de houthakker met de glimmende bijl toe. Hij pakte hem zijn nieuwe bijl af, en gaf hem zijn oude terug.
Zo, nu is alles opgelost en netjes in balans.
Nu, voor je gaat blaten, bekijk eerst of je het eens bent met de eerste wijziging in patch 1.40. Blizzard heeft beoordeeld dat de rogue's achterliepen in DPS, wat dus heeft geleid tot een buff in de vorm van een andere berekening voor Ambush, SS en backstab damage. Deze buff verhoogde onze dps en dit is lange tijd zo gebleven, van april 2005 tot Gisteren.
Aan het eind van het verhaal is de hele berekening overboord gegooid en teruggebracht naar het niveau van voor patch 1.40, waardoor de rogue in principe dus net zo slecht af is als toen, voordat ze de initiele buff kregen. Dit betekent dus dat de rogue weer achterloopt op de rest, aangezien de dps op geen enkele andere manier meer een buff heeft gekregen. Toch, zegt men, waaronder jullie, dat het geheel nu gebalanceerd is, en dat baseren jullie op het feit dat blizzard dit in jullie ogen "niet voor niets" doet, terwijl diezelfde blizzard toendertijd wél heeft besloten dat wij die buff nodig hadden.
Snap je waar ik heen wil?
nee. Wat boeit patch 1.4 nu nog? Helemaal niets. Jij voelt je genaaid omdat rogues dus blijkbaar eerst meer damage deden. Dat is nu dus niet meer zo. Dus je leert er mee leven of je kapt er mee. Heel simpel.
Natuurlijk is het klote als je je damage omlaag ziet gaan, omdat je dan terug denkt aan hoogtij dagen, maar dat gaat vanzelf over als je je class lang genoeg speelt. Ik zou zeggen wen er maar aan als je WoW blijft spelen, want de balance voor Rogue moet dus nog komen. Uiteindelijk wordt de rogue dan door andere classes wel meer gewaardeerd en worden ze dus ook meer gewaardeerd als tegenstander. Tja daar heb je dan als class misschien weer niets aan.
Natuurlijk is het klote als je je damage omlaag ziet gaan, omdat je dan terug denkt aan hoogtij dagen, maar dat gaat vanzelf over als je je class lang genoeg speelt. Ik zou zeggen wen er maar aan als je WoW blijft spelen, want de balance voor Rogue moet dus nog komen. Uiteindelijk wordt de rogue dan door andere classes wel meer gewaardeerd en worden ze dus ook meer gewaardeerd als tegenstander. Tja daar heb je dan als class misschien weer niets aan.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-10-2005 16:54 ]
Interessant! 1.40 boeit natuurlijk helemaal niet! Mijn punt is dat jullie aannemen dat wat blizzard zegt ook waar is, en mij daarmee om mijn oren slaan, en proberen mij ervan te overtuigen dat de nerf terecht is. Het verhaal over de 1.40 patch laat zien dat ook jullie er een beetje naast zitten.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:48:
nee. Wat boeit patch 1.4 nu nog? Helemaal niets. Jij voelt je genaaid omdat rogues dus blijkbaar eerst meer damage deden. Dat is nu dus niet meer zo. Dus je leert er mee leven of je kapt er mee. Heel simpel.
Wij hebben nu dezelfde dps teruggekregen die we voor patch 1.40 ook al hadden, en dus vind ik niet dat jullie zomaar kunnen roepen dat dit een bugfix is. Tuurlijk, jij hebt nu 50% minder last van gankende rogues, dus het zal jou een zorg zijn, je bent er alleen maar blij mee.
Ik denk dat je zo blij niet zou zijn als jouw druid terug zou keren naar de druid van 1.30
dus als jullie teruggaan naar 1.4 zijn jullie maar 3% op specials achteruit gegaan?
niet blij nee. Maar ik ben de druid gaan spelen toen hij redelijk gimped was en heb daar nooit over geklaagd. Dat is dus het verschil. De druid al die tijd niet verwend geweest en heeft nu dus eindelijk de aandacht gehad die hij verdient.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.