Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heb jij alles wat je nu in je huis hebt staan zo gekregen of heb je ervoor gewerkt?Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
En toch heeft hij wel een punt. Blizzard adverteerde ooit met dat WoW ook voor casual gamers is. Goed, je bent casual en je kunt dus niet BWL/MC doen, je bent lvl 60 en dus ga je de andere end-game mogelijkheid doen:....PVP
En vervolgens wordt je constant geraped door lui die in volle epic gear rondlopen.
Role Playing Game. Je speelt een ander personage. Dit personage wordt natuurlijk niet geboren met alle gear. Anders was je ook wel als lvl 60 geboren...er zullen namelijk vast mensen zijn die de tijd niet hebben om 60 te worden.
Als je hier niet tegen kan kan je beter een fps gaan spelen imho. Dan is RPG niets voor jou.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Het lijkt mij vooral voor de mages die fire vetter vinden dan frost, erg stoer als er een frost instance zou komen ergens.
Ja en Nee, zowiezo meer instances = meer fun. Maar als je vandaag molten core wilt doen, en morgen <insert frost instance>, hoe ga je dat dat aanpakken met je ressistance gear? Tuurlijk kan je een frost en een fire ring hebben, maar hoe ga je dat aanpakken met bijvoorbeeld je enchantments/librams op je tier1 chest?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:49:
Vinden jullie niet dat er mss eens een high-lvl frost instance moet komen? Ik had het hier laatst met paar andere players over. Het is namelijk IMHO op lvl60 onvoordelig om fire-mage te zijn, ivm met Mc en stuff. En er is bijna nergens frost, dus wat heb je dan aan bijv. Topaz ring of Frost Resistance
Het lijkt mij vooral voor de mages die fire vetter vinden dan frost, erg stoer als er een frost instance zou komen ergens.
Zag pas iemand die was lvl 29 en die wilde 2x de plus 15agi enchant die wilde gewoon alleen maar BG's gaan doen in zn dikke blauwe gear met vette enchants ja das ook niet helemaal eerlijk tegenover de andere lvl 20-29's maar ja zo heeft iedereen toch zijn ding.
Verwijderd
http://home.wanadoo.nl/a....crnShot_101105_181344.jpg
http://home.wanadoo.nl/a....crnShot_101105_181940.jpg
http://home.wanadoo.nl/a....crnShot_101105_182100.jpg (check chat)
http://home.wanadoo.nl/a....crnShot_101105_182203.jpg
Ze zijn meestal niet unique, dus gewoon 2x lootensebasgrif schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:52:
[...]
Ja en Nee, zowiezo meer instances = meer fun. Maar als je vandaag molten core wilt doen, en morgen <insert frost instance>, hoe ga je dat dat aanpakken met je ressistance gear? Tuurlijk kan je een frost en een fire ring hebben, maar hoe ga je dat aanpakken met bijvoorbeeld je enchantments/librams op je tier1 chest?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 15:54 ]
er komen vast nog wel frost instances en ja dan moet je helaas meerdere sets hebben. Zul is nu toch ook al nature dan heb je oook weinig aan je fire en moet je weer nature resistance. Dat houdt het juist leuk iedere keer wat anders. en frost lijkt me wel erg mooi moet zeggen al die fire grot instances heb ik nu wel aardig geziensebasgrif schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:52:
[...]
Ja en Nee, zowiezo meer instances = meer fun. Maar als je vandaag molten core wilt doen, en morgen <insert frost instance>, hoe ga je dat dat aanpakken met je ressistance gear? Tuurlijk kan je een frost en een fire ring hebben, maar hoe ga je dat aanpakken met bijvoorbeeld je enchantments/librams op je tier1 chest?
Verwijderd
Toch heeft 'ie wel een puntFlapmo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:44:
[...]
Heb jij alles wat je nu in je huis hebt staan zo gekregen of heb je ervoor gewerkt?
Role Playing Game. Je speelt een ander personage. Dit personage wordt natuurlijk niet geboren met alle gear. Anders was je ook wel als lvl 60 geboren...er zullen namelijk vast mensen zijn die de tijd niet hebben om 60 te worden.
Als je hier niet tegen kan kan je beter een fps gaan spelen imho. Dan is RPG niets voor jou.
Ik begin hierdoor geeneens aan PvP .... met Diablo II ook niet gedaan .... vind het verder ook niet boeiend .... geen idee hoe je dit anders aan moet pakken overigens.
Maar PvE geldt dit natuurlijk OOK .... als je in hogere dungeons zit helemaal. Al die gastjes die alles zo goed weten, en een niet zo ervaren persoon maakt een foutje, of heeft geen idee wat te doen .... dan wordt 'ie helemaal verrot gescholden ....dat vind ik zelf nu het nadeel. Dus .... zo casual gamer vriendelijk is het spel nu ook niet, of misschien beter gezegd zijn de die-hards spelers niet!!!
Das natuurlijk niet helemaal waar ligt ermaar helemaal aan hoe jou vrienden/guildmembers zijn.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:58:
[...]
Toch heeft 'ie wel een punt. het is allemaal weer enorm item dependant. Als 2 mensen met dezelfde skills tegen elkaar vechten, hangt het ervanaf hoe lang iemand speelt, wat voor items 'ie heeft .... soms dan hoor ik een guild knakker van me met z'n lvl 51 rogue weer vertellen dat 'ie een lvl 60 neergemept heeft (hij laat trouwens nooit weten als ' ie verloren heeft
) .... dan denk ik, ja je zal wel betere items hebben (en hij heeft goeie gear
).
Ik begin hierdoor geeneens aan PvP .... met Diablo II ook niet gedaan .... vind het verder ook niet boeiend .... geen idee hoe je dit anders aan moet pakken overigens.
Maar PvE geldt dit natuurlijk OOK .... als je in hogere dungeons zit helemaal. Al die gastjes die alles zo goed weten, en een niet zo ervaren persoon maakt een foutje, of heeft geen idee wat te doen .... dan wordt 'ie helemaal verrot gescholden ....dat vind ik zelf nu het nadeel. Dus .... zo casual gamer vriendelijk is het spel nu ook niet, of misschien beter gezegd zijn de die-hards spelers niet!!!
Wij doen oook iedere week molten maar tis echt niet zo als iemand een foutje maakt dat ie afgemaakt word gaat juist heel relaxed allemaal. Maar dat ligt dus helemaal aan je groep.
En waarom zou je niet aan pvp doen als je goed samen werkt kan je een hoop bereiken hoor dat vinden veel mensen toch nog erg moeilijk.
En goeie gear kan je ook voor een deel kopen je moet alleen weten hoe je geld moet verdienen. En maat van me loopt rond vanaf lvl 42 ofzo met 2 flurry axes te dual wielden met dikke enchants erop ja vind je het gek dat ie iedereen van een vergelijkbaar level outdamaged
Naja vanavond als de loginservers er weer zijn maar weer eens rag proberen, vorige week een whipe op 16%, maar vanavond als het goed is de fair buff van +10%dmg en de ony buff, dus hopelijk gaat het lukken
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Iemand die meer spullen heeft, groter huis, mooiere auto, is die per definitie dan ook beter dan mij? Nee, dacht het niet.Flapmo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:44:
[...]
Heb jij alles wat je nu in je huis hebt staan zo gekregen of heb je ervoor gewerkt?
In MMORPG's is het the same shit as always: ph4t l00tz = iwin
Als je gewoon aan het begin van de instance zegt dat het je eerste keer is, en bij iedere keer dat je niet weet wat je moet doen, het gewoon netjes (in goed Engels) vraagt, wordt het gewoon normaal uitgelegd. Voor de rest denk ik dat het gewoon het beste is om een afwachtende houding aan te nemen de eerste paar keer in een instance en gewoon doen wat er van je wordt gevraagd. De kans dat er dan veel fout gaat is niet zo groot, imho.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:58:
[...]
En over het "werken" voor items:
Iemand die max 2 uur per dag kan spelen, zal niet snel een volledige raid uitzitten om in aanmerking te kunnen komen voor teh ph4t 3p1xxxzzzz!!!11. Iemand die zowel op zaterdag, als op zondag 6 uur per dag kan spelen, kan daar wel prima voor in aanmerking komen. Het lijkt mij niet zo moeilijk om een paar moeilijke soloquests, of max 5-manquests in te bouwen, waar je vervolgens hele mooie gear mee kunt verdienen. Maak het maar moeilijk en uitdagend.
moeilijke solo quest of 5 man quest maar dan wel die maar een half uur duren hmmm?Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:33:
[...]
Als je gewoon aan het begin van de instance zegt dat het je eerste keer is, en bij iedere keer dat je niet weet wat je moet doen, het gewoon netjes (in goed Engels) vraagt, wordt het gewoon normaal uitgelegd. Voor de rest denk ik dat het gewoon het beste is om een afwachtende houding aan te nemen de eerste paar keer in een instance en gewoon doen wat er van je wordt gevraagd. De kans dat er dan veel fout gaat is niet zo groot, imho.
En over het "werken" voor items:
Iemand die max 2 uur per dag kan spelen, zal niet snel een volledige raid uitzitten om in aanmerking te kunnen komen voor teh ph4t 3p1xxxzzzz!!!11. Iemand die zowel op zaterdag, als op zondag 6 uur per dag kan spelen, kan daar wel prima voor in aanmerking komen. Het lijkt mij niet zo moeilijk om een paar moeilijke soloquests, of max 5-manquests in te bouwen, waar je vervolgens hele mooie gear mee kunt verdienen. Maak het maar moeilijk en uitdagend.
Hoewel ik 2 uur als voorbeeld gaf, kun je op solo gebied met een half uur best uit de voeten komen idd. Voorbeeldje: je moet een aantal mobs (4 ofzo) slachten, welke om de 3-4 uur spawnen (of die je eens in de zoveel tijd zelf kunt spawnen), je mag geen hulp van anderen krijgen, etc etc etc. En als het je lukt om ze te verslaan krijg je een mooie epic boog.MantaMania schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:40:
[...]
moeilijke solo quest of 5 man quest maar dan wel die maar een half uur duren hmmm?
Verwijderd
want ik heb 41 tallentpoints te verdelen, was normaal restoration
maar nu ben ik toch wel erg curieus. Kan iemand me hier raad
om geven aub hoe deze punten het beste te besteden (ben lvl 50)
zoek een pagina of 5 terug. hij word al geshared..
Vind 'm niet. Kan je link ff geven? Zit al 3 uur aan die torrent te knagenBootVluchteling schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:04:
[...]
zoek een pagina of 5 terug. hij word al geshared..

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Verwijderd
Na een paar mobs dacht ik eigenlijk van: hij zal toch wel niet droppen MAAR, na 10 mobs ofzo dropte de eye
Iemand nog wat tips voor die quest ofzo toevallig?
OT:
Niks kom, jij dit draadje maar eens beter lezen!
GamiQ, de game notes app met game maps!
als je wil grinden en mobs wil slopen op een snel tempoVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:56:
Heeft er al iemand die Moonkin form (druid) uitgetest?
want ik heb 41 tallentpoints te verdelen, was normaal restoration
maar nu ben ik toch wel erg curieus. Kan iemand me hier raad
om geven aub hoe deze punten het beste te besteden (ben lvl 50)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
NorthrendVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:49:
Vinden jullie niet dat er mss eens een high-lvl frost instance moet komen? Ik had het hier laatst met paar andere players over. Het is namelijk IMHO op lvl60 onvoordelig om fire-mage te zijn, ivm met Mc en stuff. En er is bijna nergens frost, dus wat heb je dan aan bijv. Topaz ring of Frost Resistance
even kijken wat die nieuwe LW patterns zijn zo, ben wel benieuwd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Edit:
Btw, hoe zit het bij andere realms mbt wacht rijen van Battlegrounds? Ik zit af en toe wel 4 - 5 uur in een rij zonder resultaat
[ Voor 45% gewijzigd door EVILSalami op 12-10-2005 17:32 ]
Verwijderd

waaronder mij basis, Flexbar

uber suckage
Ik ben Rogue en ik snap werkelijk niet wat iedereen loopt te zeiken. Natuurlijk vind ik het jammer dat mijn nieuwe zwaardje wat zwakker wordt straks maar wat boeit dat beetje dmg nou uiteindelijk?Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:59:
[...]
"You know, rogues have it pretty though"
Hell, iedereen zeurt en klaagt, en er zijn 2 antwoorden mogelijk: Learn to play your class (evt aangevuld met n00b/noob oid) en uiteraard: /signed.
Hebben rogues het meeste recht op klagen? Ik vind van niet. Welke class dan wel? Nou, laat ik het zo zeggen: Ik heb m'n mage gister gerespecced (terug naar frost), puur voor instances. Voor het farmen/grinden pak ik liever mn hunter. M'n mage komt niet meer van stal, behalve om tassen en/of mooncloth te maken, om guildies te helpen, en om guildies te helpen in instances.
Ten tweede kan een mage ongeloofelijk lekker grinden, alleen mana drinken is af en toe wat irritant maar that is just me
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Kwam je net tegen in Silithus, op en neer springen voor je maar je reageerde nietYokozuna schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:32:
Achja, mensen moeten maar stoppen daarover te zeuren hoor, dat is ZO cliché
[...]
Goh, ben ik toch niet de enige in dit topic die op Stormrage zit.
Ik heet daar Skippert, jij?
Verwijderd
haal de nieuwe flexbar op ui.worldofwar.net, heb ik net ook gedaan en alles werkt nu weer-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:40:
hmmz groot deel van me addons zijn fubared
uber suckage
Verwijderd
Ze kunnen iig gratis drinks maken, andere classes met mana hebben die luxe nietparadoXical schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:56:
[...]Ten tweede kan een mage ongeloofelijk lekker grinden, alleen mana drinken is af en toe wat irritant maar that is just me
Verwijderd
ik bleef ook op connecting hangen, in realmlist stond bloodscalp er wel bij en toen ik er op dubbelklikte kwam ik wel bij mijn charsVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:35:
Hier hetzelfde, blijf op connecting hangen. Wel cool dat de droprate verhoogd is van Eye of Shadow, maar eens grinden dan
Heeft er iemand al een vervanger gevonden?
thanksVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:34:
[...]
haal de nieuwe flexbar op ui.worldofwar.net, heb ik net ook gedaan en alles werkt nu weer
meeste werkt weer
alleen Lootlink en me timer mod is nog fubar
naja nu eerst Onyxia
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd

Snap ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:42:
Nice, na alle patchprobs vandaag 2e keer Ony neer gekregen. Eerste try met flink wat lag en t ging lekker eerlijk gezegd. Heel soepel en geen aggro problemen voor zover ik gezien heb. Whelps gingen ook goed dus vanavond weer n succes.Wel 2x Helm of Wrath gedropt....
![]()
![]()
Ze heeft superveel verschillende loot om te laten vallen, met allemaal 3 tot 10% rate. en dan dropt 2x hetzelfde item...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
1 2 en 3 etc, reageren niet meer, ik moet er met mijn muis op klicken..
ook staan er geen getalletjes meer bij..
iemand?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
mjah das 1% kansjarnotjuh schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:37:
[...]
Snap ik niet.
Ze heeft superveel verschillende loot om te laten vallen, met allemaal 3 tot 10% rate. en dan dropt 2x hetzelfde item...
Maak een Mortal strike warrior. Je out dmgt rogues ermee, omdatBootVluchteling schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:24:
ik heb momenteel een 60 tank, maar de dmg valt toch een beetje tegen. ik ben grotendeels protection speccd.. ik wil sowieso goed kunnen blijven tanken, maar toch flink dmg doen.. wie heeft een goede build, dus aub niet */*/*, maar 5 in dat, 3 in dat bla bla..?
Its working as intended.
Verwijderd
we hadden met raid group 1 uur gegrined en toen gebeurde het : O binnen 10 min dropte er 2x EoS!! echt ziek gewoon. ik had de EoS al van kazzak, dus ging het naar m'n 2 mede guildies met eye of divnity.
wel vaag opzich, ik heb in totaal 75 uur gegrined (voor de patch) hun een stuk minder en krijgen de EoS 2x binnen 10 min
KuchFragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:45:
mijn actionbrars shortcut keys werken niet meer.
iemand?
Crowmeister schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:20:
Deze mod lost voor mij alle maar dan ook alle problemen op. Zoals Mail mod en Lootlink. Maar ook Bibtoolbars.
[ Voor 86% gewijzigd door On_E op 12-10-2005 23:50 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Paus?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:31:
omg lol, dus sinds patch 1.8 is de eye of shadow droprate flink omhoog gegaan. en dat is te merken.
we hadden met raid group 1 uur gegrined en toen gebeurde het : O binnen 10 min dropte er 2x EoS!! echt ziek gewoon. ik had de EoS al van kazzak, dus ging het naar m'n 2 mede guildies met eye of divnity.
wel vaag opzich, ik heb in totaal 75 uur gegrined (voor de patch) hun een stuk minder en krijgen de EoS 2x binnen 10 minik gun het ze van harte maar je voelt je wel kut van binnen. gewoon 2 maanden verkloot door het grinden daar in winterspring... ach zo gaat het soms : p
Praktijk leert dat 15 points in prot genoeg is om goed te kunnen tanken. Overige prot talents zijn niet heel erg van invloed op het kunnen tanken, althans, niet zo goed dat je 36 punten niet in arms en/of fury stopt en accepteerd dat je geen deuk in een bakje boter slaat.BootVluchteling schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:24:
ik heb momenteel een 60 tank, maar de dmg valt toch een beetje tegen. ik ben grotendeels protection speccd.. ik wil sowieso goed kunnen blijven tanken, maar toch flink dmg doen.. wie heeft een goede build, dus aub niet */*/*, maar 5 in dat, 3 in dat bla bla..?
31/5/15 IMHO
Ik ben 40 prot en 11 arms geweest en heb daarmee alle non-epic instances getanked en Domo en Luci getanked. Vervolgens gerespecced naar 31/5/15 en ik merkte amper verschil, zelfs niet bij Luci. Enigste wat ik wel erg mis aan protection line is conc. blow, das een kicke talent.
Ik ben inmiddels 31/20 en in gewone instances nog steeds geen probleem met tanken.
Overigens heb ik wel een aparte tank set waarmee ik bij de 390 defence kom en 5289HP unbuffed.
[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-10-2005 07:58 ]
Flashheals die ipv 1.5 sec duren 15 sec duren helpt niet echt mee als de MT flamebreath en bash krijgt
naja iig nadat onyxia down was alle warriors en rogues meteen uitgerust met Onyxiascale cloaks, want we hadden inmiddels al 14 van die scales gespaard ^^
was wel leuk, 2 cindercloth crafters, 1 onyxia cloak crafter en 2 enchanters op een rij en allemaal leden die de 3 mensen afgaan voor de cinder, dan onyxia en vervolgens fire res enchant erop
onze MT heeft nu unbuffed 317 fire resist
dus volgende gaat raganaros down
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2005 07:11 ]
Waren we gister bezig met die quest in een van die Hives om Nathalie te slopen, zagen we ineens een /yell van Emissionary Roman'Khan.
Nou had ik op de boards van de test-server eens gelezen dat dit een raidbaas was, dus ik meteen /rainvite 60 gedaan.
Wij dat ding slopen, stelde maar weinig voor eigenlijk met zo'n 30 man, dropt die alleen wat silver ><
Bleek die voor een raid-quest te zijn die je krijgt aan 't eind van die Nathalie quest-chain..
Je krijgt voor die quest-chain aan 't eind 2 blauwe items (class-specific) oa legs met +25 nature resistance (zal wel voor AQ zijn)
Heb eigenlijk alles al gedaan in silithus, moet alleen die hele chain nog waarvoor je die cloth sets moet farmen en die stenen gebruiken om elementals te summonen.
Verwijderd
Saved Template
Class: Warrior
Level: 44
--------------------------------------------------------------------------------
Arms Talents (0 points)
None
Fury Talents (35 points)
Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Unbridled Wrath - 5/5 points
Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage with a weapon.
Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.
Improved Battle Shout - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 25%.
Dual Wield Specialization - 5/5 points
Increases the damage done by your offhand weapon by 25%.
Enrage - 5/5 points
Gives you a 40% melee damage bonus for 12 seconds up to a maximum of 12 swings after being the victim of a critical strike.
Improved Execute - 2/2 points
Reduces the Rage cost of your Execute ability by 5.
Death Wish - 1/1 point
When activated, increases your physical damage by 20% and makes you immune to fear effects, but lowers your armor and all resistances by 20%. Lasts 30 seconds.
Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.
Bloodthirst - 1/1 point
Instantly attack the target, causing damage equal to 30% of your attack power. In addition, the next 5 successful melee attacks will restore 10 health. This effect lasts 8 seconds.
Level 48: 13 health
Level 54: 17 health
Level 60: 20 health
Protection Talents (0 points)
None
Ik dual wield Nu vanqhuisher word en Phantom blade en ik heb zo ongeveer alle goede dingen van fury
Ook leuk is dat je Hurricane nu eindelijk kan plaatsen ipv dat je er midden in moet staan
Jammer is alleen dat je niet kan healen in moonkin-form (maarja, dan word je misschien een beetje overpowered
edit: Owhja, ik heb ook nog 9 punten in resto, 5 op improved MotW (moet elkde drood hebben) en 4 in casting time van Healing Touch
[ Voor 16% gewijzigd door Monsie op 13-10-2005 08:21 ]
Sign here please
Verwijderd
Iemand hier die graag van ged8en willen wisselen over rogues??
Kheb zelf een 60 human rogue op deathwing..
Gisteren hebben mijn guildies ook even op eye of shadow gefarmed in WS.
Deze is toen ook 2 keer gedropped.
Misschien maar even proberen met een guildie te farmen voor een verkoop
Allereerst: Hallo, welkom op GoTVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:26:
Hi, ik ben nieuw hier
ten tweede: nee he niet weer een discussie over rogues, die hebben we net achter de rug
Sign here please
Verwijderd
Hah, thnx....ik zal e.e.a. wat teruglezen danMonsie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:28:
[...]
Allereerst: Hallo, welkom op GoT
ten tweede: nee he niet weer een discussie over rogues, die hebben we net achter de rug
Btw, wat zijn de mogelijkheden om een high instance (zoals BWL/MC/OL) te beginnen? Nou heb ik nog nie alle gear verzameld (ubrs/scholo etc)....ik zit niet in een al te grote guild (max 15 man)...op 1 of andere manier wil ik tog graag "het egte werk" meemaken....iemand idee?
mischien bugged
Verwijderd
Let wel random=random, het is dus niet zo dat er iedere keer iets anders moet vallen, pak maar eens een dobbelsteen en gooi er 10000x mee, de kans is zelfs groot dat er meerdere keren achter elkaar hetzelfde getal boven komt.luppien schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:38:
[...]
mischien buggedwant mijn maat had gister 2 keer transedence (ofzo) head ding
Wie gaat er nu met een dobbelsteen 10000x dobbelen, dat doet toch geen mens?!M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:48:
[...]
Let wel random=random, het is dus niet zo dat er iedere keer iets anders moet vallen, pak maar eens een dobbelsteen en gooi er 10000x mee, de kans is zelfs groot dat er meerdere keren achter elkaar hetzelfde getal boven komt.
Anyway, dit verklaard ook waarom ik ook zo slecht roll in instances. Als ik een item nodig heb van een boss en er rollen meerdere personen, altijd superlaag. En als het een random item is, dan altijd wat hoger. Bagger is het.
Vanavond weer mc in, en moet echt nog wat aan mijn chestpiece en staff gaan doen, voor de rest is alles wel goed. Zit te denken aan mooncloth robe, maar is een beetje zonde van het geld denk ik.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
2x helm of wrath
2x Judgement crown
2x mage
2x warlock
en nog keer helm of wrath 2x
in het begin was dit wel frustrerend. nu ik mijn judgement al heb maakt het me niet zoveel uit
Verwijderd
dat meen je niet. Ik zie wel dat ie hoog is, maar is die damage zo constant dat ie de rogue voorbij gaat?PacinoAllstars schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:02:
[...]
Maak een Mortal strike warrior. Je out dmgt rogues ermee, omdat
Its working as intended.
Ik word iig vet geoutdamaged door lvl 45 warriors tegen lagere lvl targets dan mijzelf. (dat wel)
Dat meent die wel. Mortal strike met een Arcanite Reaper. (Nu niet meerVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:54:
[...]
dat meen je niet. Ik zie wel dat ie hoog is, maar is die damage zo constant dat ie de rogue voorbij gaat?
Ik word iig vet geoutdamaged door lvl 45 warriors tegen lagere lvl targets dan mijzelf. (dat wel)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
mensen gaan dr komma's van spammen?HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:57:
Rasarian, vent, vertel jij, voor ik zelf aan mijn rant begin, eens of je iets gemerkt hebt, en zo ja wat, aan die nieuwe, gebalanceerde, patch.
De paar seconde die ik speelde merkte ik wel dat mn backstab minder crit had!HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:57:
Rasarian, vent, vertel jij, voor ik zelf aan mijn rant begin, eens of je iets gemerkt hebt, en zo ja wat, aan die nieuwe, gebalanceerde, patch.
Verder nog niet echt gespeeld en zal vanavond pas wat kunnen merken...
Hoezo, jij wel dan?
Ben benieuwd wat voor leuks deze patch nu weer voor ons heeft
@Ontopic, weet iemand hoe die mod ook alweer heette die je cooldown in je buttons aangaf?
Dus een tellertje dat netjes aftelde voor je tot je cooldown eraf was, was altijd wel handig namelijk
(Heb al mn mods eraf gegooid omdat ik wat problemen had en ben iets TE goed bezig geweest
[ Voor 23% gewijzigd door RaseriaN op 13-10-2005 09:15 ]
*pakt popcorn erbij*
CooldowncountRaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:08:
[...]
De paar seconde die ik speelde merkte ik wel dat mn backstab minder crit had!
Hoezo, jij wel dan?![]()
@Ontopic, weet iemand hoe die mod ook alweer heette die je cooldown in je buttons aangaf?
Dus een tellertje dat netjes aftelde voor je tot je cooldown eraf was, was altijd wel handig namelijk
(Heb al mn mods eraf gegooid omdat ik wat problemen had en ben iets TE goed bezig geweest)
Thnx

* M617573 gaat in actieve houding zittenHTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:57:
Zo, heb gisteren die moonkin form geprobeerd, maar ik kan toch niet echt meer spelen zonder mezelf te healen
Neemt niet weg dat dat een leuke uitdaging is natuurlijk!
Hoe heet je rogue ?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:26:
Hi, ik ben nieuw hier
Verwijderd
Ik merk wel dat ik (THANK GOD!) eindelijk minder misses heb in bear form. Nu zie ik eindelijk het nut in van mijn rage gebruiken voor maul. Die mistte eerst namelijk zo'n 33% van de tijd. Beetje zonde van je rage. Zelfde gold volgens mij ook voor bash.
De feral damage schijnt sowieso eindelijk wat vooruit te zijn gegaan. Op zich wel gunstig.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 09:30 ]
hey, at leat you ARE chickenQoriox schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
* Bokkie gaat in actieve houding zitten
Zo, heb gisteren die moonkin form geprobeerd, maar ik kan toch niet echt meer spelen zonder mezelf te healenGaat me wat moeite kosten om me speelstijl te veranderen denk ik.
Neemt niet weg dat dat een leuke uitdaging is natuurlijk!
mja gisteren nemesis en halo of transcendence, al onze warlocks (alle 3) hebben nu die hoofdpiece (na 4 onyxia kills)
Verwijderd
Bij mij werken CT_raidassist, autioneer en equipcompare niet meer. Hebben meer mensen deze ervaring?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:40:
hmmz groot deel van me addons zijn fubared
uber suckage
We wilde gister rag doen, maar door de lag ging het niet door-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:33:
[...]
hey, at leat you ARE chicken![]()
mja gisteren nemesis en halo of transcendence, al onze warlocks (alle 3) hebben nu die hoofdpiece (na 4 onyxia kills)
Als de laatste wordt meegenomen betekend dat: 7+3+(278/52)>=13,18
Voor de patch had ik ook precies dezelfde crit rate, terwijl mn black dragonscale set nu een crit bonus van 2% behoort te geven...
Verwijderd
Bij mij doet auctioneer het ook niet helemaal ok. Bij het laden van m'n UI krijg een foutmelding waar ik niks mee kan, maar bij items staat nog wel steeds auctioneer dataVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:36:
[...]
Bij mij werken CT_raidassist, autioneer en equipcompare niet meer. Hebben meer mensen deze ervaring?
Sinister strike is met ongeveer 25% gezakt in DPS output, gemiddeld genomen over alle rogues die dat getest hebben. Ik heb zelf gemerkt dat mijn SS in plaats van 450+ crits nog nauwelijk boven de 310 komt op een crit.RaseriaN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:08:
[...]
De paar seconde die ik speelde merkte ik wel dat mn backstab minder crit had!
Hoezo, jij wel dan?![]()
Backstab en Ambush kan ik niet (meer) testen omdat ik combat gerespecced ben. Mijn eviscerate doet nog maximaal 600 dmg. Mijn boog heeft 2.7 seconden casttijd, en 2,7 seconden cooldown = niet meer bruikbaar.
Gemiddeld genomen over all berekeningen die ze op de US forums (al een paar dagen) uitvoeren, is de totale dps output met iets meer dan 10% gezakt, tegenover de 2 á maximaal 3% die blizzard noemde toen dit bekend werd.
Ik heb mijn rogue aan de kant gezet, mijn spullen getransferd en een ticket aangemaakt, plus een topic. Ik speel mijn rogue pas weer als dit opgelost is, en mocht blizzard dat niet willen en niet doen, speel ik definitief een ander karakter tot mijn gametijd op is, en weet niet of ik daarna nog doorspeel.
Ben iig zoekende naar een andere MMORPG.
Zelfs (feral) druids in Catform kunnen nu min of meer dezelfde dps aan de dag leggen als rogues.
Mijn dmg werd ook geëvenaard door een casting druid gister.. (zij haalde crits van 1500 met starfire..)
En ss bij jou minder? bij een guildy van mij is de dmg juist omhoog gegaan.
en dat je bow zo goed was was wegens een bug, en bugfix != nerf
BTW, mensen die het allemaal wel goed vinden, of er niets van merken die posten ook niets he... dus het is logisch dat er bijna alleen maar posts zijn dat de dmg achteruit is gegaan
[ Voor 39% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 09:50 ]
Verwijderd
Dat catform dezelfde dps heeft als rogue is ook uit de lucht gegrepen. De DPS komt standaard niet eens boven de 100 uit. En ik ben al dagen aan het grinden in cat en zie toch echt geen drastische dmg verschillen. En dan vind ik 5% al veel.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 09:50 ]
Weet ik wel, maar we hadden voor die bug helemaal geen nuttige ranged mogelijkheden, sinds die bug konden we eindelijk eens nuttig gebruik maken van die boog. Echter, nu vuurt mijn boog nog ongeveer 1,2 seconden langzamer dan vóór de bug en diens fix -_-M1lamb3r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:46:
Wat ook de bedoeling is van druids volgens bliz... evengoed dmg/healing doen in forms, maar minder mogelijk heden.
Mijn dmg werd ook geëvenaard door een casting druid gister.. (zij haalde crits van 1500 met starfire..)
En ss bij jou minder? bij een guildy van mij is de dmg juist omhoog gegaan.
en dat je bow zo goed was was wegens een bug, en bugfix != nerf
Het is echt geen geintje, ik ben echt megaveel dps output kwijt op mijn enige Instant attack. En erger nog, Shamans hebben ook instant attacks welke dus níet generfed zijn
Geen bekende naam voor mij, goed teken, dan heb je mij amper tot niet gebackstabbed
Misschien wel ja, maar als ik er nu net zo lang over doe om een mob af te maken als een gelijkgelevelde warrior, terwijl hij plate heeft en ik niet, wat is dan nog de hele bedoelding van de rogue class? Het enige wat wij 'anders' hadden was onze hoge dps. Nu die gelijkgetrokken is hebben wij geen reden meer om rogue te spelen is het wel?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:49:
pfff over drastische maatregelen gesproken. Wat een drama. Misschien speel je nu de class wel zoals hij zou moeten zijn.
Dat catform dezelfde dps heeft als rogue is ook uit de lucht gegrepen. De DPS komt standaard niet eens boven de 100 uit.
Iemand dan toch een idee?FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:45:
mijn actionbrars shortcut keys werken niet meer.
iemand?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Daar heb je helemaal gelijk in. Hetzelfde geldt voor andere dps classes. Maar dat wil niet zeggen dat het probleem dan bij de dps class ligt, maar juist bij de warrior. Tenminste dat lijk het in mijn ogen te zijn. Ik zie warriors grinden in gebieden waar ik pas 3 a 4 levels later grind omdat het voor mij niet efficient is. Dat geeft eigenlijk al aan dat er iets niet in de haak is. Maar ja dat mijn mening maar. Het lijkt wel alsof afgezien van AoE je op dit moment eigenlijk alleen warriors en healers nodig hebt. Je ziet er ook steeds meer. De rogue rage lijkt een beetje over te zijn op Darkspear US. Het enige wat je er ook nog ziet zijn warriors.HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:51:
[...]
Misschien wel ja, maar als ik er nu net zo lang over doe om een mob af te maken als een gelijkgelevelde warrior, terwijl hij plate heeft en ik niet, wat is dan nog de hele bedoelding van de rogue class? Het enige wat wij 'anders' hadden was onze hoge dps. Nu die gelijkgetrokken is hebben wij geen reden meer om rogue te spelen is het wel?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 09:56 ]
Verwijderd
Nieuwe versie van enhancedtooltip downloaden; het is een lapmiddel en ze werken aan een patchVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:42:
[...]
Bij mij doet auctioneer het ook niet helemaal ok. Bij het laden van m'n UI krijg een foutmelding waar ik niks mee kan, maar bij items staat nog wel steeds auctioneer dataVanwege de geweldige snelheid van ui mods websites na een patchdag heb ik nog geen andere versie kunnen proberen (momenteel 3.0.11 dacht ik).
Ben ik blij dat ik langs de zijlijnen een Warrior en Shaman heb geleveld, het hele gedoe begint nu wel heel erg irritant te worden.... achja ik zie vanavond wel!HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:51:
[...]
Misschien wel ja, maar als ik er nu net zo lang over doe om een mob af te maken als een gelijkgelevelde warrior, terwijl hij plate heeft en ik niet, wat is dan nog de hele bedoelding van de rogue class? Het enige wat wij 'anders' hadden was onze hoge dps. Nu die gelijkgetrokken is hebben wij geen reden meer om rogue te spelen is het wel?
Thalan wat van wapens heb je precies? en je hebt niet toevallig getest op mobs met veel armor?
Ow trouwens: Het enige wat mages eerst hadden was ook hoge dps, tegewoordig zijn we water vendors, dus verwacht de skill "Steal water/food" in een volgende patch voor jullie
[ Voor 35% gewijzigd door Puc van S. op 13-10-2005 09:56 ]
equipcompare nog niet updatedVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:36:
[...]
Bij mij werken CT_raidassist, autioneer en equipcompare niet meer. Hebben meer mensen deze ervaring?
CT_Raid is 1.45 uit welke werkt
Auctioneer heeft een een fix als het goed is
moet ik nog proberen want zowel lootlink als auctioneer heb ik gisteravond niet kunnen fixen en dus maar even disabled
vanmiddag even verder kijken naar mogelijke bugs, heb ook nog een bag dispolacement bug
als ik een bag open welke niet mijn mainbag is, verspringen de vakjes, ivm het ontbreken van de regel waar mijn hoeveelheid gold in staat
ow? heb denk ik wat gemist? welke instant heb je het over?HTT-Thalan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:50:
[...]
Het is echt geen geintje, ik ben echt megaveel dps output kwijt op mijn enige Instant attack. En erger nog, Shamans hebben ook instant attacks welke dus níet generfed zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2005 10:04 ]
Dit topic is gesloten.