RaseriaN schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:10:
Nerf ons maar gewoon lekker hard, betalen wij wel lekker door met 13 euro in de maand, spelen we een class die jullie leuk vinden om tegen te spelen en wij moeten onze mond verder maar houden
Just my 2 cents..
@Thalan, laat gewoon lekker joh, meeste hier hebben een narrowminded view en willen dus niet uit hun eigen class kijken en een beetje in willen zien dat de rogue wel degelijk OOK issue's heeft.
Mja, ik zie zelf ook wel in dat een warriors' issue zijn defense is, en de druids issue zijn gear. Het zijn de rogue's die zich misdragen (Ik noem een Zeratul op Vashj) die maken dat iedereen een hekel aan ze krijgt, er zijn nu eenmaal mensen die een rogue kiezen juist omdat het met een rogue het makkelijkst is om andere te irriteren. Als ik graag mensen onbewaakt of zwak afmaak en daarna wil campen, dan is geen enkele class daar zo geschikt voor als de rogue.
Alleen, ik gedraag me absoluut niet als een slechte rogue, al zeg ik het zelf. Ik camp niet, ik gank weinig, ik doe mijn best in PvE om echt een additie voor de group te zijn, en ik probeer ook andere classes te spelen en dus te begrijpen, ik heb momenteel 3 alts die ik level.
Ik kom op alle vlakken en zie daarom ook alle bugs/problemen/oneerlijkheden. Die shanker nerf zou er echt niet doorheen gegaan zijn als het verschil echt maar 2% zou zijn, dan hadden ze echt niet zo'n moeite gedaan en zoveel woede op de hals gehaald. Die 1.5 sec cooldown op weaponswitching is ook omdat ze blijkbaar vonden dat we daarmee te sterk waren, maar de community zeurt voor en na die nerf nog net zo hard door over rogue's en ganks. De rogue heeft zich telkens weer aangepast en nieuwe manier gevonden om succesvol te zijn, ondanks het feit dat we nog geen enkele noemenswaardige buff gehad hebben, en zelfs onze bugs maar half gefixed worden. Dat vind ik een complimentje waard, want de rest van de classes beweren niks meer aan hun char te hebben tot die buff er eindelijk eens komt.
Om die redenen alleen al vind ik dat mensen eens een onderscheid moeten gaan zien in de rogue's die er zijn. Je hebt rotzakken, die de class misbruiken om gewoon hun gang te gaan en de klootzak uit te hangen, maar je hebt ook mensen zoals ik en rasarian, die de class spelen omdat die ons gewoon het meest aanspreekt, en ons de meeste lol oplevert. En waar de rotzakken inderdaad elke nerf verdienen omdat ze toch alleen maar lopen te etteren, verdienen de mensen die de class wél met liefde spelen net zo veel aandacht en respect als elke andere class in het spel.