Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:59:
[...]

"You know, rogues have it pretty though" :+

Hell, iedereen zeurt en klaagt, en er zijn 2 antwoorden mogelijk: Learn to play your class (evt aangevuld met n00b/noob oid) en uiteraard: /signed.

Hebben rogues het meeste recht op klagen? Ik vind van niet. Welke class dan wel? Nou, laat ik het zo zeggen: Ik heb m'n mage gister gerespecced (terug naar frost), puur voor instances. Voor het farmen/grinden pak ik liever mn hunter. M'n mage komt niet meer van stal, behalve om tassen en/of mooncloth te maken, om guildies te helpen, en om guildies te helpen in instances.
Rogues hebben ook niet het meest recht op klagen, maar wel een recht. Daar waar juist het overgrote merendeel vind dat je alleen mag klagen als je niet tot die class behoort.

Ik heb nog geen enkele keer aangegeven dat iemand te overpowered of oneerlijk was, ik heb ook niet om een nerf gevraagd, en heb ook niet gezegd dat iemand's nerf terecht was. Ik heb alleen gezegd dat ook wij generfed zijn en dat ook de rogue wel wat aandacht verdient. En een buff, als het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:42:
[...]
...
Laat ik het nog anders verwoorden: Als er een nerf word uitgebracht op een Druid en een Rogue, dan zegt de Rogue: Hey, das kut voor ons, waar was dat nu voor nodig?

De druid zegt: Hey, mijn nerf was onnodig, maar jij hebt hem verdiend!

Beetje generaliserend, maar dit is wel ongeveer hoe het gaat na elke patch.
Tja .. ik denk dat de achterbakse ruggeprikkende rogue gewoon 1 van de meest gehate classes is ( onder PvP'ers althans ). Daarom lijkt het voor de gevoelswaarde 'eerlijk' als ze generfed worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
He bah, moet nu alweer patch 1.8 downloaden :X
Hopelijk gaat het nu beter als bij 1.7...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb ook XS4ALL en ik heb echt nergens last van qua hoge latency. Heb af en toe onbegrijpbare lagspikes, maar dat heeft iedereen wel geloof ik.'Meestal schommelt het tussen de 80 en 130 ms.

Gisteren UBRS run gedaan en devout shoulders gewonnen. Was ook de enige priest in de raid dus instant joy. Hele set compleet.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Nerf ons maar gewoon lekker hard, betalen wij wel lekker door met 13 euro in de maand, spelen we een class die jullie leuk vinden om tegen te spelen en wij moeten onze mond verder maar houden :/

Just my 2 cents..

@Thalan, laat gewoon lekker joh, meeste hier hebben een narrowminded view en willen dus niet uit hun eigen class kijken en een beetje in willen zien dat de rogue wel degelijk OOK issue's heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 40 geworden op Defias Brotherhood met mijn rogue en eindelijk een peert. Dat grinden gaat wel supermakkelijk met een rogue. Waar mijn pally er mischien 1 neer had gekregen, sloop ik nu drie mobs. Alleen druk bezig om mijn cooking omhoog te krijgen om mijn downtime te verkorten (ik grind voornamelijk skinbare beestjes, zodat ik niet echt een grote hoeveelheid stof voor bandages krijg)
Zowaar ook mijn fishing getrained, iets waar je erg leuke roleplayervaringen mee op doet.
Ik ben weer helemaal wow verslaafd dus (en moet nu dus nog een uur wachten voor ik weer kan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm gebeurd net iets vreemds login ik in krijg ik niet mijn char te zien maar het menu wanneer je voor het eerst wilt inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:12:
Hm gebeurd net iets vreemds login ik in krijg ik niet mijn char te zien maar het menu wanneer je voor het eerst wilt inloggen.
Het is patchday, als het goed is kan je na 13:00 normaal spelen, als het tegenzit heb je de hele dag last van dit soort probleempjes en wat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:08:
[...]

Tja .. ik denk dat de achterbakse ruggeprikkende rogue gewoon 1 van de meest gehate classes is ( onder PvP'ers althans ). Daarom lijkt het voor de gevoelswaarde 'eerlijk' als ze generfed worden ;)
hap :)

Een rogue heeft natuurlijk ook vrij weinig keus. Een klas zonder stealth van voren aanvallen verhoogt onze overlevingskans niet echt ;)
Ik ben wel blij dat ik pas 3 weken geleden met mijn rogue ben begonnen en dus vrij weinig veranderingen in mijn class heb meegemaakt (en dus ook geen reden zie te klagen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:14:
[...]

Het is patchday, als het goed is kan je na 13:00 normaal spelen, als het tegenzit heb je de hele dag last van dit soort probleempjes en wat lag
Ik weet dat het patch day is maar ik starte WoW ff op en probeerde in te loggen en kreeg mijn char niet te zien. Er stond geen melding meer dat ze to 13.00 bezig waren. En in mijn account management staat mijn char ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:10:
Nerf ons maar gewoon lekker hard, betalen wij wel lekker door met 13 euro in de maand, spelen we een class die jullie leuk vinden om tegen te spelen en wij moeten onze mond verder maar houden :/

Just my 2 cents..

@Thalan, laat gewoon lekker joh, meeste hier hebben een narrowminded view en willen dus niet uit hun eigen class kijken en een beetje in willen zien dat de rogue wel degelijk OOK issue's heeft.
Er is natuurlijk wel een degelijk verschil tussen bugs en balans. Bugs moeten natuurlijk sowieso voor iedere class weggewerkt worden. Ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met rogues nu ik voornamelijk druid speel. Ik weet echter wel dat ze tegen cloth eigenlijk wat te pittig zijn. Onze guild noemt shamans en rogues dan voor de gein WoW in EZ-mode. Uit een discussie (en onze halve guild heeft een lvl 60 rogue en dat zijn er een stuk of 20) bleek dat men graag zou zien dat het verschil tussen een goede rogue en een slechte rogue beter zichtbaar zou worden. Hetzelfde geldt voor shaman.

Lijkt mij eerlijk gezegd ook wel een goed plan. Een aanpassing van de interface op een manier dat iemand die precies weet wat hij doet even succesvol is met een rogue of shaman als voorheen, maar waarbij andere rogues het even moeilijk krijgen als mensen die bij andere classes niet weten wat ze doen. Een moonfire spammende druid of tankende mage wint tenslotte ook geen duels.

Ik kan nu soms het verschil tussen een goede en een slechte rogue wel al zien aan welke skills ze wanneer gebruiken en dat zou wat mij betreft (en veel wat veel guildies betreft) wel wat vergroot mogen worden. De damage die rogues doen hoeft geen probleem te zijn imo. Het is of een constante dps over lange tijd of een enorme DPS in het begin die dan minder wordt. Het is allebei wel te bevechten.

Gek genoeg onderscheiden PvE rogues m.i. zich wel beter wanneer het op skills aankomt. Je moet imo voor PvE als rogue best wel wat in je mars hebben om bijvoorbeeld adds te overleven. (zonder vanish, dat is EZ-mode :P) Ik heb zelf ook officieus een rogue lvl 20 en ik speel nu ook soms rogue op een guildie's account en dan blijkt wel dat ik voor PvE voor rogue af en toe wat skill mis, maar met PvP kan ik makkelijk kills halen. Maar ja ik heb dan wel weer redelijk wat ervaring in catform.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42

Just my 2 cents..

Nah vanuit PvE oogpunt vind ik iedere nerf 1 te veel, echter zoals ik al eerder in het topic had gezegd: je kan pas de echte inpact van de nerf goed weten over 1 week.

volgens bliz gaat de dmg op specials ongeveer met 5% achteruit als je de "oude" blauwe trage spullen had (BS/AR)

zelf hebben we gister voor het eerst op een halve MC run (baron->golemagg) de damage meters gesynced, en daaruit bleek ongeveer dat de specials ongeveer 50% van jullie dmg in PvE zijn dus in PvE zal de nerf ongeveer 2.5% zijn.

In PvP kan 5% idd veel zijn bij burst dmg.

Het nadeel wat rogues ongeliefd worden is dat ze zelf de gevechten uitkiezen die ze willen vechten (behalve als ze met een mob bezig zijn)

In gewoon duels is het omdat je weet dattie er aan komt een kwestie van wie de eerste fout maakt. Zo duelde ik laatst een combat rogue uit ons guild, we maakte allebij een paar foutjes, ik vergat em te dotten waardoor hij vanishde maar hij selecteerde zich zelf perongelijk waardoor zijn combopoints weg waren, maar hij kon dus gewoon zolang w88 tot zijn cd's weer weg waren (met uitzondering van vanish)

[ Voor 22% gewijzigd door Puc van S. op 12-10-2005 12:24 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik speel al een tijdje geen wow meer maar dacht er vanochtend aan tijdens werk en kreeg weer zin om te spelen todat ik dit las:
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Blizzard redenering: Mensen die veel spelen moeten sterker zijn want hun zijn meer waardevolle klanten. Wat een bullshit kom ik aan me warrior met amper + strenght items en ice barbed spear waar ik vroeger mee ownde maar met deze nerfs zeg ik meteen me accauntje op die ik active gelaten had om af en toe te spelen. Ik wil gewoon af en toe voor fun spelen maar helaas is het nu niet zo fun als ik met blue stuff tegen een epic warrior kom te staan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Dus de reward van een "makkelijke" quest moet minstens evengoed zijn als de reward voor het killen van ragnaros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:23:
ik speel al een tijdje geen wow meer maar dacht er vanochtend aan tijdens werk en kreeg weer zin om te spelen todat ik dit las:
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Blizzard redenering: Mensen die veel spelen moeten sterker zijn want hun zijn meer waardevolle klanten. Wat een bullshit kom ik aan me warrior met amper + strenght items en ice barbed spear waar ik vroeger mee ownde maar met deze nerfs zeg ik meteen me accauntje op die ik active gelaten had om af en toe te spelen. Ik wil gewoon af en toe voor fun spelen maar helaas is het nu niet zo fun als ik met blue stuff tegen een epic warrior kom te staan.
Hoe denk je dat die epic warrior zich voelt als hij met zn epic gear afgemaakt wordt door iemand met blues ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:31:
[...]

Hoe denk je dat die epic warrior zich voelt als hij met zn epic gear afgemaakt wordt door iemand met blues ?
Beter leren vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als rogue mijdt je zo iemand gewoon natuurlijk :P

Maar wat een gezeur om die rogues zeg... ik denk dat het komt door onze stealth... Een rogue zie je niet aankomen en dat is wel even schrikken elke keer.. en dan is het @@$#$ rogue!!!
Een rogue die niet de eerste klap uitdeelt is gewoon al flink in zijn nadeel...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
M1lamb3r schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:25:
Dus de reward van een "makkelijke" quest moet minstens evengoed zijn als de reward voor het killen van ragnaros?
Als het ff kan;)

Magoe, ik ben nu bezig aan de laatste loodjes naar lvl60, nog 60% xp oid waarvan 25%rested.
Ik heb nog steeds geen haast zolang het maar voor het weekend gebeurt:)

Gisteravond een UBRS raid gedaan met de guild, dat ging lekker smoothe en heb ook me drakki blood in me pack zitten nu (en een dreadmist robe die de niet aanwezige lock niet wilde hebben en de andere 2 mages hadden al beter spul, ik vind de balans op de jurk beter voor mij (20sta/21int oid dan die op me mooncloth robe (welke in wel mooier vind)), de andere optie was dissen voor een shard voor de bank, dan kan ik hem beter gebruiken).

Het was wel een beetje laat voor een doordeweeks dag (1.45) maar het was het wel waard :)

Guild heeft ook een eerste bezoekje aan ony gebracht om eens ff wat verkennings werk te doen en hebben haar met 30man naar 32% gebracht...

Hopenlijk volgende week een complete raid bij elkaar voor ony...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
De patchnotes: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html

Ik zal effe de highlites nemen en de class changes:
Disturbance at the Great Trees
Something is amiss in the Emerald Dream. Immense dragons with the shimmering emerald scales of the Green Dragonflight have been sighted guarding the portals at the Great Trees... but these once-noble creatures crawl with a new, strange menace, not the peace for which Ysera is known. Bring many allies should you dare to confront them; their powers are formidable and they will not hesitate to crush any who draw near.

The Stirring of the Silithid
The arid sands of Silithus are shifting. Something is awakening beyond the wall to the south... Aid the Druids of the Cenarion Circle as they delve into the mysteries of the desert. Seek answers behind the Twilight Hammer's presence. Discover more about the alien creatures known as the Silithid as you explore their hives. Many new endeavors await the high-level adventurer!

Hallow's End
When the decorations of Hallow's End light up Azeroth's cities, you know there's mischief afoot! Seek special vendors in Orgrimmar or Ironforge and get your hands on treats! Aid a sick orphan in a little trick-or-treating! Deathcaller Yanka, attending the Forsaken's Wickerman Festival, and Sergeant Hartman of Southshore are seeking your aid in keeping the enemy out of their holiday affairs -- are you up to the challenge?

Hunters
  • Counterattack - Now properly sets its cooldown.
  • Throw - Use of this ability will no longer cause a global cooldown with all other abilities.
  • Auto-shot is now cancelled when you die.
  • Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.
mages
  • Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar.
Paladins
  • Judgement of Light and Judgement of Wisdom will now benefit players that are immune to Holy effects (e.g. Divine Shield).
Priests
  • Psychic Scream - Updated tooltip to reflect that damage caused to the feared target may break the effect. Included radius in tooltip.
  • Devouring Plague (Undead) - Will now properly consume the Inner Focus effect when cast.
  • Shadowguard (Troll) - Tooltip updated to reflect actual functionality.
  • Elune's Grace (Night Elf) - New icon.
Rogues
  • Vanish - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when vanishing.
  • Parry - Minimum level to train this ability has been lowered to 12.
  • Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.
  • Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.
  • Ambush - Now uses normalized attack power.
  • Backstab - Now uses normalized attack power.
  • Riposte - Now properly sets its cooldown.
  • Sinister Strike - Now uses normalized attack power.
Shaman
  • Lightning Shield - Tooltip updated to reflect actual functionality.
  • Ghost Wolf - Will now correctly have its cast time reduced by Nature's Swiftness.
Warlocks
  • Death Coil - Cooldown reduced, mana cost increased, and now causes a short Fear effect that is not diminished.
  • Corruption - Duration reduced and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.
  • Curse of Agony - Duration reduced to 24 seconds and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.
  • Conflagrate - Conflagrate will now correctly remove Immolate rank 4 from its victim when cast.
  • Bane - Now reduces casting time of the Soul Fire spell in addition to Immolate and Shadow Bolt.
    Intensity - Now reduces chance to be interrupted during cast time of Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.
  • Pyroclasm - Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire, and Soul Fire spells damage the target.
  • Soul Link - Percentage of damage split with pet has been reduced.
  • Soul Link - Is now a spell cast on your pet that gives an aura to both you and the pet. This aura increases all damage caused by you and your pet by 3% and splits 30% of all damage taken by the caster to the pet. The aura will last as long as the pet is active, and the pet must be the target of a dispel effect in order to dispel this ability.
  • Summon Felhunter - Has a new, unique sound effect.
  • Lesser Invisibility (Succubus) - Tooltip updated to reflect actual functionality.
  • Fixed a bug that would cause the Master Demonologist buff to be removed if the pet was banished.
Warriors
  • Concussion Blow - Will now initiate combat when used.
  • Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.
  • Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.
  • Mortal Strike - Now uses normalized attack power.
  • Overpower - Now uses normalized attack power.
  • Whirlwind - Now uses normalized attack power.
  • Warriors can immediately Intercept after using trinkets to remove immobilizing effects.
  • Camera angles when using Charge should be improved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
:rolleyes:
Anders ruk je m'n post even niet uit z'n verband..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.
grmbl... heb ik een shanker en ben ik een backstab/ambush rogue... beetje jammer :'(

En Warriors hebben er ook last van... das me alt... :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
dr schijnen met de nieuwe patch nogal wat problemen te zijn met de crit rate, die elke keer veranderd en bij velen verminderd is. Ik heb het zelf ook dus dat ik mn nieuwe setbonus niet erbij zie, maar als ik unequip dat de crit van de set wel weggaat.

Sommigen hebben ook dat als ze in een andere volgorde equipen dat de critrate veranderd.
Wie heeft er nog meer problemen met hun critrate? Altijd vervelend dat soort bugs, vooral omdat ik me juist erg richt op een hoge crit, en het dan heel vervelend is als je niet precies weet hoeveel je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Loopt bij jullie die downloader van blizz ook altijd vast? Ik kan altijd rebooten als ik dat ding probeer..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 21:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Just my 2 cents..

Mja, ik zie zelf ook wel in dat een warriors' issue zijn defense is, en de druids issue zijn gear. Het zijn de rogue's die zich misdragen (Ik noem een Zeratul op Vashj) die maken dat iedereen een hekel aan ze krijgt, er zijn nu eenmaal mensen die een rogue kiezen juist omdat het met een rogue het makkelijkst is om andere te irriteren. Als ik graag mensen onbewaakt of zwak afmaak en daarna wil campen, dan is geen enkele class daar zo geschikt voor als de rogue.

Alleen, ik gedraag me absoluut niet als een slechte rogue, al zeg ik het zelf. Ik camp niet, ik gank weinig, ik doe mijn best in PvE om echt een additie voor de group te zijn, en ik probeer ook andere classes te spelen en dus te begrijpen, ik heb momenteel 3 alts die ik level.

Ik kom op alle vlakken en zie daarom ook alle bugs/problemen/oneerlijkheden. Die shanker nerf zou er echt niet doorheen gegaan zijn als het verschil echt maar 2% zou zijn, dan hadden ze echt niet zo'n moeite gedaan en zoveel woede op de hals gehaald. Die 1.5 sec cooldown op weaponswitching is ook omdat ze blijkbaar vonden dat we daarmee te sterk waren, maar de community zeurt voor en na die nerf nog net zo hard door over rogue's en ganks. De rogue heeft zich telkens weer aangepast en nieuwe manier gevonden om succesvol te zijn, ondanks het feit dat we nog geen enkele noemenswaardige buff gehad hebben, en zelfs onze bugs maar half gefixed worden. Dat vind ik een complimentje waard, want de rest van de classes beweren niks meer aan hun char te hebben tot die buff er eindelijk eens komt.

Om die redenen alleen al vind ik dat mensen eens een onderscheid moeten gaan zien in de rogue's die er zijn. Je hebt rotzakken, die de class misbruiken om gewoon hun gang te gaan en de klootzak uit te hangen, maar je hebt ook mensen zoals ik en rasarian, die de class spelen omdat die ons gewoon het meest aanspreekt, en ons de meeste lol oplevert. En waar de rotzakken inderdaad elke nerf verdienen omdat ze toch alleen maar lopen te etteren, verdienen de mensen die de class wél met liefde spelen net zo veel aandacht en respect als elke andere class in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gewoon hier even het onderste bestand pakken en patchen maar, gaat een stuk sneller :)

Edit: In de eerste instantie werkt de link niet, maar na een klap op de refresh button ineens wel...

[ Voor 26% gewijzigd door Nyarlathotep op 12-10-2005 12:52 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

thx die zocht ik :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Gisteren even met me paladin (ossie) UBRS gedaan (was eerste keer :)) helaas niets gewonnen. Nouja, eigenlijk had ik een plate bracer moeten krijgen maar die ging naar de warlock... Al met al een leuke run gehad alleen jammer van de loot. Had 1 grijs zwaard welke minder opbrengt dan wat het repareren van gear me kost :(

Trouwens, met de komst van 1.8 vraag ik mij toch af wat de rol van paladins nu gaat worden :? De druid wordt aangepast en is dus een betere keus als 2nd healer of tank (als bear kan die iig agro houden...) Hoop niet dat we nou tot 1.9 puur zijn om te cleansen en elke 5min te buffen, als er iets saai is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Dus zoals jij het graag ziet, is het useless om epic spullen te verzamelen, behalve voor de looks?
Natuurlijk horen blues beter te zijn als greens, en epics weer een stap beter. Daarom zijn ze ook zo moeilijk te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18
M1lamb3r schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Ik zit ook bij xs4all en ik heb er ook af en toe last van, de vorige keer dat ik een tracert had gedaan stuurde ze me over amerika dus ik denk dat het daar aan ligt :p
komt door de ruzie tussen level3 en cogent

http://www.webwereld.nl/articles/37690/cogent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Priests
* Elune's Grace (Night Elf) - New icon
Leuke priest improvement. Slapeloze nachten heb ik ervan gehad dat mijn Elune's grace en Disenchant hetzelfde icon hadden. Eindelijk een oplossing voor dit langlopende conflict.

Sillithus lijkt me wel leuk en die draken ook natuurlijk.Ga alleen echt mijn innervates missen voor een weekje denk ik door alle OOMkin's die een nieuw speeltje hebben :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Goed nieuws voor priests!

Lees de blue-response in dit topic.

En nu van mijn Staff of Dominance afblijven AUB! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Razorfist schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
[...]

Dus zoals jij het graag ziet, is het useless om epic spullen te verzamelen, behalve voor de looks?
Natuurlijk horen blues beter te zijn als greens, en epics weer een stap beter. Daarom zijn ze ook zo moeilijk te krijgen!
Ik heb geen tijd voor mc runs van 4 uur meer en bovendien zaten toen ik nog wow speelde alle guilds vol, er werd niet gekeken naar skill alleen of je gear goed genoeg was voor de guild en als ze al die moeite namen had je al geluk.Ik ben zelf een keer geweigert omdat ik niet elke doordeweekse dag van 18.00 tot 23.00/1.00 uur kon spelen. En ja het is useless epic gear te verzamelen als je vergelijkt hoeveel tijd het kost en wat je eraan hebt })

juist dat je met langzame wapens veel dmg kan doen als warrior kun je nog enigzins meekomen met spelers met veel betere gear, dat blizzard dit doet kan ik begrijpen want mensen gaan zeuren als ze niet kunnen winnen met betere gear en veel mensen met epic gear zijn hardcore wow (lol, sorry) spelers die blizzard graag wilt houden

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 12-10-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare vraag misschien. Maar waar is de 'Emerald Dream'? En de Great Trees? Ik wil die draken wel eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

kixor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
. Nouja, eigenlijk had ik een plate bracer moeten krijgen maar die ging naar de warlock...
Huh? lock die 'Plate" krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
Trouwens, met de komst van 1.8 vraag ik mij toch af wat de rol van paladins nu gaat worden :? De druid wordt aangepast en is dus een betere keus als 2nd healer of tank (als bear kan die iig agro houden...) Hoop niet dat we nou tot 1.9 puur zijn om te cleansen en elke 5min te buffen, als er iets saai is...
Dat was allang zo. Druidhealers > paladinhealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Brazza schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:01:
[...]

Huh? lock die 'Plate" krijgt?
voor zijn minion natuurlijk!

:+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:01:
rare vraag misschien. Maar waar is de 'Emerald Dream'? En de Great Trees? Ik wil die draken wel eens zien.
Emerald dreams is een instance die nog uit moet komen, die draken zitten ( zo uit het hoofd ) in Ashenvale, Duskwood en nog 2 :P ( tanaris? ).
Op de testserver is 1 draak plat gegaan, de rest nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Emerald dreams is een instance die nog uit moet komen, die draken zitten ( zo uit het hoofd ) in Ashenvale, Duskwood en nog 2 :P ( tanaris? ).
Op de testserver is 1 draak plat gegaan, de rest nog niet.
heb je daar een 40x60 raid voor nodig, voor 1 draak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
evilpin0 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:00:
[...]

Ik heb geen tijd voor mc runs van 4 uur meer en bovendien zaten toen ik nog wow speelde alle guilds vol, er werd niet gekeken naar skill alleen of je gear goed genoeg was voor de guild en als ze al die moeite namen had je al geluk. En ja het is useless epic gear te verzamelen als je vergelijkt hoeveel tijd het kost en wat je eraan hebt })
En net zit je nog te verkondigen dat je als blue gear warrior geen schijn van kans hebt tegen een epic gear warrior. Lijkt me dan toch dat dat behoorlijk nuttig is. De reden dat jij gaat stoppen is dat epics te sterk zijn in vergelijking met superiors, niet echt nutteloos om ze te gaan verzamelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
Ik kom op alle vlakken en zie daarom ook alle bugs/problemen/oneerlijkheden. Die shanker nerf zou er echt niet doorheen gegaan zijn als het verschil echt maar 2% zou zijn, dan hadden ze echt niet zo'n moeite gedaan en zoveel woede op de hals gehaald. Die 1.5 sec cooldown op weaponswitching is ook omdat ze blijkbaar vonden dat we daarmee te sterk waren, maar de community zeurt voor en na die nerf nog net zo hard door over rogue's en ganks. De rogue heeft zich telkens weer aangepast en nieuwe manier gevonden om succesvol te zijn, ondanks het feit dat we nog geen enkele noemenswaardige buff gehad hebben, en zelfs onze bugs maar half gefixed worden. Dat vind ik een complimentje waard, want de rest van de classes beweren niks meer aan hun char te hebben tot die buff er eindelijk eens komt.
Das al de helft meer dan magefixes (AM die wel mana verbruiken, maar niet vuren, Blink-bug, Frostresists, etc etc) ;)
Niet om te zeuren over mages trouwens, maar meer om aan te duiden dat iedere class z'n issues heeft. (Nou ja, Hunters misschien niet :P ).

Overigens, Hydra, ik zag die quote van jou "Achter een goede mage staat een priest zonder mana" laatst nog eens voorbijkomen op het blizzard-forum, en daar zit best een interessante discussie in wellicht. Ik denk dat de quote zo hoort te zijn: "Achter een slechte nukende mage staat een priest zonder mana". Imho hoort een mage gewoon veel damage te doen, zonder agro te krijgen, of, om het anders te zeggen: een mage hoort onopvallend te zijn in een party, net als een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook wel een beetje te twijfelen of ik nog ga WoW-en. Ik ben 60, heb al behoorlijk wat goede lvl 60 spullen. MC zit er niet in, omdat ik de tijd niet heb en een computer deel met anderen. PVP kan ik denk ik ook maar tot rank 11 maximaal halen (hoger trek ik met mijn tijd echt niet). En dan ga ik me echt afvragen waar ik het voor doe... maargoed rank 11 staat nu als doel... ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

heb je daar een 40x60 raid voor nodig, voor 1 draak?
Jepp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Nyarlathotep schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:50:
Gewoon hier even het onderste bestand pakken en patchen maar, gaat een stuk sneller :)

Edit: In de eerste instantie werkt de link niet, maar na een klap op de refresh button ineens wel...
Bwoa, was in 2 minuten binnen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
En die silithius instance voor 5 man, gaat dat een beetje zonder al te veel epics?
Of heb je perse "BWL / MC" gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:11:
[...]

En die silithius instance voor 5 man, gaat dat een beetje zonder al te veel epics?
Of heb je perse "BWL / MC" gear nodig.
Silithus instance voor 5 man weet ik niets over.

De 20-mans (die volgende patch komt), is rond de moeilijkheid van Zul'Gurub, en de 40-mans (ook volgende patch) zal boven de moeilijkheid van BWL liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
UltraR-pc schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

En net zit je nog te verkondigen dat je als blue gear warrior geen schijn van kans hebt tegen een epic gear warrior. Lijkt me dan toch dat dat behoorlijk nuttig is. De reden dat jij gaat stoppen is dat epics te sterk zijn in vergelijking met superiors, niet echt nutteloos om ze te gaan verzamelen dus.
ik zeg dat de tijd - beloning verhouden gewoon niet in balance is voor mij.
als ik wow speel wil ik tegen andere mensen vechten en niet weken lang elke avond elite mobs doodmaken, ik ben bang dat ik overlijdt aan irritaties/saaiheid voordat ik ook maar 3 epics heb. En ik ben al een tijdje gestopt en dat was niet omdat epics te sterk waren. De reden waarom ik niet meer ga spelen (wat ik vanochtend van plan was totdat ik patchnotes zag) is dat blue items generfed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een n00b vraag, maar kon helaas niet de informatie elders verkrijgen/vinden.

Ik heb nu een lvl 25 mage, lvlt enkel en alleen door af en toe een quest te doen en voornamelijk mobs te killen. Helaas kan ik nergens informatie vinden over de built van een mage.
Ik ga voor Arcane, zou alleen niet weten hoe de talentree te vullen.
Iemand informatie over een built?

las net tevens een stukje over mages, die geen aggro moeten/behoren te krijgen.
Heb WC nu twee tal keren bezocht, en ook hier gebeurd het telkens dat ik aggro krijg en de mob op mij afkomt. Niet dat het echt een probleem is, als er al een mob gepollyd is, Frost Nova erop, attacken en de tank neemt het over.
Zo hoort het volgens mij niet, is hier nog iets tegen te doen?

Main is overigens een warrior, wellicht vloeit het voort uit de feeling for being a tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
oje....

Jij bent zeker ook zo iemand die klaagt dat anderen mensen meer verdienen...
MAAR DIE HEBBEN ER DAN WAARSCHIJNLIJK OOK MEER TIJD INGESTOKEN.

Ga patiancen ofzo, dan ben je altijd de beste en maakt het niet uit hoeveel tijd je er in steekt.

delete alsjeblieft je account en kom niet meer terug, ik wordt zooo moe van dit soort opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:15:
Wellicht een n00b vraag, maar kon helaas niet de informatie elders verkrijgen/vinden.

Ik heb nu een lvl 25 mage, lvlt enkel en alleen door af en toe een quest te doen en voornamelijk mobs te killen. Helaas kan ik nergens informatie vinden over de built van een mage.

Heb WC nu twee tal keren bezocht, en ook hier gebeurd het telkens dat ik aggro krijg en de mob op mij afkomt. Niet dat het echt een probleem is, als er al een mob gepollyd is, Frost Nova erop, attacken en de tank neemt het over.

Main is overigens een warrior, wellicht vloeit het voort uit de feeling for being a tank.
Je talent build is vooral een kwestie van proberen, op verschillende sites kan je templates (o.a. thottbot) vinden om een beetje te spelen met het indelen van je punten.

Als je als mage in een party speelt doe je er verstandig aan om je damage een beetje te matigen, helemaal rond lvl 25 waar een tank (warrior) nog niet zo heel veel aggro skills heeft. En af en toe wat aggro is helemaal niet zo erg, zo te lezen heb je al door hoe je hiermee om moet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck

Voordat je een mob aan gaat vallen in een instance, moet de warrior eerst zijn agro hebben.
Een aantal seconden later, kun je de mob 'nuken' zoals dat wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ImdaMned schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:16:
[...]

oje....

Ga patiancen ofzo, dan ben je altijd de beste en maakt het niet uit hoeveel tijd je er in steekt.

delete alsjeblieft je account en kom niet meer terug, ik wordt zooo moe van dit soort opmerkingen
Hoe kan in godsnaam werk met games vergelijken. FYI games vereisen skill en werk vereist diploma's maar ik kan me voorstellen dat jij wel skills ontwikkelt hebt op je werk om meer te verdienen }:O
en me accaunt delete ik lekker niet die verkoop ik :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
evilpin0 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:21:
[...]

Hoe kan in godsnaam werk met games vergelijken. FYI games vereisen skill en werk vereist diploma's maar ik kan me voorstellen dat jij wel skills ontwikkelt hebt op je werk om meer te verdienen }:O
succes :)

On topic maar weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Hoelang duurt het voordat je characters gedelete worden als je niet betaald? (dus als je account frozen is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je main een tank is weet je wellicht dat het pullen van aggro van een mage ook door de tank kan komen. Bijvoorbeeld door het gebrek van gebruik van threat-increasing abilities, zoals thunderclap.

Jij als mage moet gewoon zorgen dat je geen AoE gebruikt zolang de priest er niet van op de hoogte is, want dan krijg je VEEL aggro. Richt je altijd op een mob die getankt wordt, dan is de kans groot dat de aggro bij de tank blijft. Matig je damage met spells zoals scorch en gebruik alleen Improved Arcane Missiles als je een clearcast krijgt (Zie onder) Zorg daarnaast dat je zo mogelijk altijd 1 mob sheept. Dan moet alles goed komen.

Je build voor mage volledig op Arcane baseren is niet echt effectief. Je kunt het beste een goede mix nemen tussen Fire en Arcane en zodra je richting de 60 bent Frost Arcane nemen. (naar mijn mening) Begin bijvoorbeeld met improved fireball, flamethrowing, impact, ignite en bouw arcane uit naar Improved Arcane Missiles, Clearcasting, Improved Arcane Explosion, Improved Counterspell. Tegen die tijd ben je wel lvl 40+ en kun je bijvoorbeeld verder speccen naar Presence of Mind/Arcane Power in de Arcane tree, of voor combustion in Fire en dan pyroblast speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Hidde schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:23:
Hoelang duurt het voordat je characters gedelete worden als je niet betaald? (dus als je account frozen is?)
Worden niet gedelete.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

evilpin0 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:21:
[...]

Omdat MMORPG verdacht veel lijken op (heel leuk en verslavend) werk.
Wat jij met je account doet boeit ons niet echt veel.

Als je alleen wilt pvp'en zonder gear te zoeken, ga dan Battlefield spelen ofzo.
want in WoW gaat dat gewoon niet .......

[ Voor 44% gewijzigd door heuveltje op 12-10-2005 13:25 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
duurt heel lang, ze verwijderen hem niet zomaar geloof ik
wat ik van andere gehoord heb dat ze best een jaar of langer bewaard blijven

k heb de patch nu gewoon binnen via het ingebouwde download systeem maar de realm's zijn nog steeds niet up :(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
half jaar

[ Voor 93% gewijzigd door Proqzor op 12-10-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Kom niet geconnect naar de realm (Stormrage). Ik kan wel succesvol inloggen maar daarna krijg ik het realm select scherm. Alle realms blijkbaar nog down? Dacht dat ik na 13:00 zou moeten kunnen connecten.

[ Voor 14% gewijzigd door Yokozuna op 12-10-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Je mag als mage best AOE gebruiken zonder het eerst te vertellen, maar dan heb je best een goede kans dat je priest iets te laat is met je te shielden en te healen.

In WC zul je waarschijnlijk nog niet het beste team ter wereld hebben dus dat je daar agro krijgt is opzich nog niet een nachtmerrie denk ik. Tenzij de warrior stond te revenge en sunderen, maar ik denk van niet. Wat Raffuhl zou moeten kloppen, damage doen, maar wel her en der selectief een beetje minder damage doen als het nodig is.

Characters worden volgens mij na een jaar gedelete.

ImdaMned: Minder caps en een iets minder agressieve tone of voice werkt ook. Lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door Yellow|A op 12-10-2005 13:30 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
ImdaMned schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:16:
[...]

oje....

En toch heeft hij wel een punt. Blizzard adverteerde ooit met dat WoW ook voor casual gamers is. Goed, je bent casual en je kunt dus niet BWL/MC doen, je bent lvl 60 en dus ga je de andere end-game mogelijkheid doen:....PVP

En vervolgens wordt je constant geraped door lui die in volle epic gear rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Patch day. BLiz heeft alleen gezegd dat ze proberen het voor 13.00 gefixt te hebben
As ussual :) lukt dat weer niet

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
Kom niet geconnect naar de realm (Stormrage). Ik kan wel succesvol inloggen maar daarna krijg ik het realm select scherm. Alle realms blijkbaar nog down? Dacht dat ik na 13:00 zou moeten kunnen connecten.
Stormrage is voor mij ook nog down. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
Patch day. BLiz heeft alleen gezegd dat ze proberen het voor 13.00 gefixt te hebben
As ussual :) lukt dat weer niet
Hoezo "as usual"? Meestal zijn ze prima op tijd klaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Achja, mensen moeten maar stoppen daarover te zeuren hoor, dat is ZO cliché :)
Stormrage is voor mij ook nog down.
Goh, ben ik toch niet de enige in dit topic die op Stormrage zit.
Ik heet daar Skippert, jij?

[ Voor 49% gewijzigd door Yokozuna op 12-10-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
Je mag als mage best AOE gebruiken zonder het eerst te vertellen, maar dan heb je best een goede kans dat je priest iets te laat is met je te shielden en te healen.

In WC zul je waarschijnlijk nog niet het beste team ter wereld hebben dus dat je daar agro krijgt is opzich nog niet een nachtmerrie denk ik. Tenzij de warrior stond te revenge en sunderen, maar ik denk van niet. Wat Raffuhl zou moeten kloppen, damage doen, maar wel her en der selectief een beetje minder damage doen als het nodig is.

ImdaMned: Minder caps en een iets minder agressieve tone of voice werkt ook. Lijkt me.
Ja dat AoE kan wat verschillen. Volgens mij is er een ongeschreven regel dat je geen AoE op een groep met alleen elites gebruikt als je geen priest healer hebt maar daarnaast maakt het niet veel uit zolang de priest maar oplet. Zolang je dan ook maar zorgt dat de mobs dood zijn als jij een lege mana bar hebt. Anders zitten jij en de priest en misschien de hele party wel met een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yokozuna schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:32:
Dat is zo 2004... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zoals eerder al gevraagd: iemand nog problemen met zn crit rate sinds de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Het wordt me alweer maar eens te duidelijk gemaakt dat gamers met skill beter wow kunnen vermijden of iig niet teveel in te verdiepen. Als iemand wow als werk ziet :/
goodluck spending your lonely nights in mc

@kaap het wordt rape ken ik alleen in de Ik vorm helaas geld het tegenovergestelde voor "zerg"

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 12-10-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
As usual klagen mensen dat het altijd is, ook al is het maar 2-3x ofzo

Net als deze MC reset: "Ja we moetn een andere raidleader, er dropt alleen maar dezelfde loot"
nou... er is deze reset voor alle classes wat gedropt... (met uitzondereing van hunters, en 3x raden wie er liepen te klagen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
En toch heeft hij wel een punt. Blizzard adverteerde ooit met dat WoW ook voor casual gamers is. Goed, je bent casual en je kunt dus niet BWL/MC doen, je bent lvl 60 en dus ga je de andere end-game mogelijkheid doen:....PVP

En vervolgens wordt je constant geraped door lui die in volle epic gear rondlopen.
Ik denk bij Casual Gamers altijd aan mensen die nooit wat melden op forums, nergens over klagen dus alles wel best vinden, niet weten wat de normen en waarden van een instance group zijn, niet eens weten dat er high-end instances zijn, constant rested xp hebben, niet doorhebben dat ze door een rogue geganked zijn als ze net een beer aanvallen en er een eeuwigheid over doen om lvl 60 te worden.

Voor hen boeit dat dus niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Alle servers nog steeds down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:31:
[...]

Hoezo "as usual"? Meestal zijn ze prima op tijd klaar hoor.
Onderhoud wel.
maar als er iets fout gaat. en ze moeten een nieuwe "uptime" verzinnen.
dan is die meestal iets te optimistisch :)
DarkShadow schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:34:
zoals eerder al gevraagd: iemand nog problemen met zn crit rate sinds de nieuwe patch?
Lijkt je het niet logischer die vraag te stellen. nadat iemand daadwerkelijk heeft kunnen spelen
(servers nog niet up enzo ......)

[ Voor 47% gewijzigd door heuveltje op 12-10-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook niet dat ze nu bij blizzard stil zitten hoor :P
Maarja, toch blijft het irritant dat je niet van die aangegeven tijden uit kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
-dubbelpost-

[ Voor 99% gewijzigd door Yokozuna op 12-10-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Voor de leatherworkers is een hoop gedaan in 1.8:
There is now Silithid armor that can be made by leatherworkers. The recipes require Cenarion Circle faction to learn.

Additional Tailoring and Blacksmithing recipes can be found in encoded messages found on the members of the Twilight's Hammer in Silithus.

Two additional pieces of Dragonscale Leatherworking were added to the Dragonscale Leatherworking Trainer.
A Dragonscale Recipe has been added that requires killing the great Green Dragons.

The Blue, Green, and Black Dragonscale Leatherworking Armor pieces are now parts of sets and have set bonuses so they should be significantly more desirable.

Green Dragonscale Armor has slightly reduced spirit and now has a stamina component.
Ironfeather Armor set bonus has been improved.

Leatherworking item Murloc Scale Belt improved.

Leatherworking pattern for Black Whelp Tunic added to vendor in Redridge Mountains.

All Wild Leather patterns for Leatherworking are now bind on acquire.

All Wild Leather patterns for Leatherworking no longer have cash value with vendors.
Ben zelf dragonscale leatherworker, en ja, die green dragonscale breastplate zoog behoorlijk, het is mooi dat er nu stamina bijkomt, maar dan nog zit er geen intel/agility op wat hem nog steeds niet erg interessant maakt voor shaman/hunters. Dus nee, geen "Omgz, hunter item!@1" Heb er alvast 3 bewaard in de bank, hopelijk sellen ze nu wat beter op AH. Ben wel erg benieuwd wat de set bonussen zijn, en wat de twee nieuwe dragonscale recipes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:36:
Voor de leatherworkers is een hoop gedaan in 1.8:

[...]

Ben zelf dragonscale leatherworker, en ja, die green dragonscale breastplate zoog behoorlijk, het is mooi dat er nu stamina bijkomt, maar dan nog zit er geen intel/agility op wat hem nog steeds niet erg interessant maakt voor shaman/hunters. Dus nee, geen "Omgz, hunter item!@1" Heb er alvast 3 bewaard in de bank, hopelijk sellen ze nu wat beter op AH. Ben wel erg benieuwd wat de set bonussen zijn, en wat de twee nieuwe dragonscale recipes zijn.
Ik zou wel eens willen weten wat de Ironfeather set improvement is dan. Ik had nog niet gezien dat de bonus veranderd was, maar wel dat mijn AC in dire bear met zo'n 100 pt was afgenomen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:28:
[...]

Levellen van 1-60 is ook zo casual als maar kan, endgame daarintegen....

Toch vind ik het niet zo hardcore als sommige mensen altijd beweren, ik ben semi-hardcore denk ik, en raid Molten Core 2 avonden per week (4-5 uur per keer), maar heb de rest van de week nog zat tijd om andere dingen te doen, ALS ik dat zou willen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yellow|A schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 43:28:
Blizzard heeft aangegeven (zoals in hun faq staat) dat ze geen characters willen wissen, maar dat wellicht in de toekomst zullen moeten gaan doen ivm capaciteit. Voor nu wordt er gegarandeerd dat je characters de eerste 6 maanden, na het cancellen van je account, niet gewist worden. Ook trial-accounts vallen daaronder.

Ach, MC en BWL... Ik zou er dolgraag naar toe gaan. Die raids zijn toch hetgene waar je WoW voor speelt (lijkt mij, anders kun je beter een single player game gaan spelen :P ), PvE gezien dan. Probleem is dat Terenas wat dat betreft niet echt goed bedeeld is met leuke, MC-capabele, guilds. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Gaius op 12-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Zit nu wat fire ress gear te zoeken voor men priest. weet iemand van jullie zon guide met zon beetje alle high end fire ress gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het is nog steeds leuk om te zien dat je wisselende dagen hebt in Arathi Basin. Zo had ik een dag waarop ik 4 van de 5 matches won, en een dag waarop ik alles verloor :)
Sommige mensen denken nog steeds dat het lucratief is om zoveel mogelijk Hordies om te leggen i.p.v. het focussen op het innemen van punten en deze verdedigen. Een paar mensen proberen dat dan uit te leggen maar niemand luistert... Resultaat: we worden dik ingemaakt!

Hebben meer mensen dit soort ervaringen in Arathi? Ik heb de andere BG's overigens nog niet gespeeld, ik vind Arathi geweldig leuk om te doen :D

En over dat gezeur over Blue's en Epics: Het is toch logisch dat de mensen die heel veel tijd steken in dit spel met beter spul rondlopen dan de casual gamers?? Ikzelf ben al geruime tijd lvl 60, en slechts de helft van mijn gear bestaat uit blue's, en geen 1 epic. Ik kan mezelf met recht een casual gamer noemen. Toch sta ik best mijn mannetje tijdens PVP... Ik denk dat je kansen voor 20% afhankelijk zijn van gear, en 80% van jouw manier van spelen (en die van de tegenstander). Leuk hoor, die extra nummertjes op je epic's, maar het hangt toch echt grotendeels af van tactiek imho...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
luppien schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:45:
Zit nu wat fire ress gear te zoeken voor men priest. weet iemand van jullie zon guide met zon beetje alle high end fire ress gear?
Flarecore!! =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Steek je meer tijd in een First Person Shooter word je automatisch ook beter.
Steek je meer tijd in Wow dan word je automatisch ook beter...

Voor elke game moet je tijd investeren wil je je skill willen verhogen.
Of je moet een aanleg hebben voor FPS bijvoorbeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:32:

[...]

Goh, ben ik toch niet de enige in dit topic die op Stormrage zit.
Ik heet daar Skippert, jij?
Sunar. En we zijn niet de enigen :P Ganthorm (Ryceck hier) en Elyva/Moonsword (Mojo hier) zitten er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ik heb zo niet een lijstje maar uit mijn hoofd:
Ward of the elements (alliance quest reward met +8 to all)
Flame reflector (engi trink met +18)
Dire Maul class trinket (royal seal of weet ik veel wat) trinket met 10fire res
dragonrider boots (10 fire res)
onyxia key (+15fire res)
flamewalker cloak (+15 d8 ik)
braces van lord indectus (iod) +10/15 met random enchant
en je kan evt nog de 2 librams met +20 doen (reseliance)

kom je op een totaal uit van ongeveer 146 en dan kan je je shoulders ook nog met +5 en cloak met +7 dus ongeveer 158

toch lijstje gevonden: http://forums-en.wow-euro...64302&p=1&tmp=1#post64302 (let op kunnen mage only en epic items tussen zitten)

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 12-10-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Due to unforseen difficulties, we have had to extend the maintenance further. At this time we do not have an ETA for when the servers will be back up.

We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
@ yellow, je hebt gelijk qua toon, maar zelfs met caps schijnt het niet door die dikke plaat heen te dringen die voor zijn kop hangt. Hij komt hier alleen maar terug om te whinen.

Hoe meer tijd je er in steekt, hoe beter de spullen zijn die je krijgt.

Anders gaat hij toch lekker exalted worden in alle battlegrounds? kost je wat meer tijd als een "hardcore" gamer, maar dan heb je ook je epix...

hij wil naar mijn inziens simpel blauw spul aanschaffen en daarmee beter zijn dan epix uitgeklede chars.

en ja, een reaper is simpel te halen, gewoon even e-bayen, want daar schijnt hij ook al geen moeite mee te hebben. Om dit verder door te voeren, dan koop je toch gewoon gelijk een volledige epix "i'm the pwn" char ? Hoef je ook niet meer te whinen over blauwe gear die "generft" word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
heuveltje schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:35:
[...]

[...]

Lijkt je het niet logischer die vraag te stellen. nadat iemand daadwerkelijk heeft kunnen spelen
(servers nog niet up enzo ......)
ai oeps, ik speel US, sorry had dr even geen rekening mee gehouden, ik stel de vraag later wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Due to unforseen difficulties, we have had to extend the maintenance further. At this time we do not have an ETA for when the servers will be back up.

We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter.
Wat kunnen ze wel >:)

Die patch is gister in de US toch al live gegaan, dat zouden ze hier helemaal moeten weten wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dennism schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:02:
[...]

Wat kunnen ze wel >:)

Die patch is gister in de US toch al live gegaan, dat zouden ze hier helemaal moeten weten wat ze moeten doen.
Elke update/server/restart/realm/serverpark is anders dan de ander, no way dat dat te vergelijken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Komt nog bij dat ze misschien hier meteen de 52 talent bg van warriors/rogues en die pally reward die in de US BoE was aan het fixen zijn.

als ze dan ook meteen de judgements instant aggro bug meenemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer online, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

sigh,

Heel mijn ui weer naar de kloten. DAB geeft allerlei fouten, net als autobar en auctioneer :((
En ik wilde zo graag de nieuwe silithid content eens aanpakken met mijn Pally die al 2 maanden
met pensioen is ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Drape of Benediction is heerlijk. :)

11 stam
13 int
8? spir
+31 to healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:
Overigens, Hydra, ik zag die quote van jou "Achter een goede mage staat een priest zonder mana" laatst nog eens voorbijkomen op het blizzard-forum, en daar zit best een interessante discussie in wellicht. Ik denk dat de quote zo hoort te zijn: "Achter een slechte nukende mage staat een priest zonder mana". Imho hoort een mage gewoon veel damage te doen, zonder agro te krijgen, of, om het
anders te zeggen: een mage hoort onopvallend te zijn in een party, net als een priest.
Die quote gaat specifiek over goeie AoEende mages. AoE grinden met een priest een een mage gaat waanzinnig hard, maar het is ook gewoon erg riskant. Meestal is het een kwestie van shield + renew en dan zo hard mogelijk flashheal spammen. Als je in UBRS ofzo aan het AoE clearen bent, en vindt dat de mage z'n werk buitengewoon goed doet, hou er dan rekening mee dat de priest net zo hard gewerkt heeft om die mage in leven te houden ;)

Een mage die aggro trekt op single mobs, en dat blijft doen, krijgt geen heals van mij. Je krijgt een shield + renew en daar zul je het even mee moeten doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Iemand die hier ook speelt met Nurfed UI?
Heb sinds 1.7 problemen met hun UI maarja geen zin om uit te zoeken (rare foutmelding met verkopen en flightpaths (zag geen waardde))

Is het in 1.8 beter geworden want normaal moest ik minstens 1 update wachten tot het weer GOED functioneerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor mensen die UI problemen hebben in 1.8, onze goede vrienden van Ometh hebben m al aangepast.

www.ometh.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:22:
Nieuwe Drape of Benediction is heerlijk. :)

11 stam
13 int
8? spir
+31 to healing
Om precies te zijn een upgrade van: http://thottbot.com/?i=35923 naar http://thottbot.com/?i=40019

Maar ik vind de stats ervan toch nog steeds te laag als je hem met andere epics vergelijk. Ik gebruik zelf afhankelijk van de situatie liever http://thottbot.com/?i=36157 (meer plus healing) of http://www.thottbot.com/index.cgi?i=27268 (meer int)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk es

http://synergywow.com/~lou/stuff/resist.txt

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ImdaMned schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:57:
@ yellow, je hebt gelijk qua toon, maar zelfs met caps schijnt het niet door die dikke plaat heen te dringen die voor zijn kop hangt. Hij komt hier alleen maar terug om te whinen.

Hoe meer tijd je er in steekt, hoe beter de spullen zijn die je krijgt.

Anders gaat hij toch lekker exalted worden in alle battlegrounds? kost je wat meer tijd als een "hardcore" gamer, maar dan heb je ook je epix...

hij wil naar mijn inziens simpel blauw spul aanschaffen en daarmee beter zijn dan epix uitgeklede chars.

en ja, een reaper is simpel te halen, gewoon even e-bayen, want daar schijnt hij ook al geen moeite mee te hebben. Om dit verder door te voeren, dan koop je toch gewoon gelijk een volledige epix "i'm the pwn" char ? Hoef je ook niet meer te whinen over blauwe gear die "generft" word.
Je bent een vaag mannetje dat er zo overdoor gaat vindt het zowie al vaag om te gaan flamen zonder reden maar dat zal wel wat over jouw zeggen.

Jouw redenering: ik zeik dat blauwe wapens generfed zijn. ik speel geen wow dus waarom zou ik hierover zeiken? ik geef mijn mening erover en vindt dat blizzard de kloof tussen de kwaliteit van epics en blauw te groot maakt, wat mij als ik nog zou spelen zou nerfen met instant atacks. Stel ik zou nog spelen dan zou ik er pissed over zijn. Ik heb er toch redelijk wat tijd ingestoken en zou het vervelend vinden om ineens echt een stuk slechter te zijn, epic gear is voor mij niet weggelegt en ook voor aardig wat andere mensen. Toen ik wow speelde hing op ik lvl 60 alleen rond in plaquelands op zoek naar pvp af en toe tegen me zin een super saaie instance doen voor beter gear, bg speelde ik niet want als warrior kreeg ik alleen maar zerg over me heen als ik alleen in av rondt loop en niemand van de retardo's wil inviten. 150 euro betalen voor een epic char? yea right.
Ik speelde wow omdat ik het een leuk spel vondt later kwam ik erachter dat als je goed wilt worden (gear) je gewoon over andere skills moet beschikken dan alleen op de juist knopjes drukken (aka push to own) nl chatten met andere mensen leuk vinden, gedult hebben en verslaafd kunnen blijven aan een spel na al lang op lvl60 te zitten. Ik kan dit helaas niet en mischien whine ik wel een beetje, voor niks eigenlijk omdat ik toch niet meer speel 8)7 Of iemand betere gear heeft ofniet heeft me nooit echt veel kunnen boeien, beter nog ik vondt het alleen een uitdaging tegen epic spelers te duelen en als je dan na een tijd niet meer gespeelt te hebben weer wilt spelen om alleen wat pvp te doen en je komt erachter dat je ineens gruwlijk nerfed bent is het wel een beetje vervelend. Vandaar ook mijn post was niet eens om een reactie te krijgen maar gewoon om mijn mening te geven

ps: me pc is aant laden op me werk vandaar deze voor mij zeer ongebruikelijk lange post over niks (sorry offtopic)

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 12-10-2005 15:11 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.