Ik vraag me toch echt af wat de set bonus zal zijn voor black dragon scale, ik las op thott:
2 pieces: +1% hitchange
3 pieces: +2% crit
4 pieces: +10 fire rez.
Zou ideaal zijn voor mij aangezien ik 3 pieces heb, de laatste wil ik wel kopen (boots), maar is purple en erg duur aangezien bij ons op warsong 1 lava core (je hebt 3x lava en 4x fiery core nodig dacht ik) al meer als 100g op de ah te vinden is
Dus ben ik wel tevreden met mn bs. Ik heb met minder bs wel niet zoveel agi en dus wat minder crit/dodge, maar als dit er bij komt is het crit gedeelte grotendeels al wel opgelost (zit ik op meer dan 20% ranged).
hehe blizzard loves me, 2 fijne patches
edit: de patch is trouwens voor US mensen snel te downloaden bij Filefront.com!
2 pieces: +1% hitchange
3 pieces: +2% crit
4 pieces: +10 fire rez.
Zou ideaal zijn voor mij aangezien ik 3 pieces heb, de laatste wil ik wel kopen (boots), maar is purple en erg duur aangezien bij ons op warsong 1 lava core (je hebt 3x lava en 4x fiery core nodig dacht ik) al meer als 100g op de ah te vinden is
Dus ben ik wel tevreden met mn bs. Ik heb met minder bs wel niet zoveel agi en dus wat minder crit/dodge, maar als dit er bij komt is het crit gedeelte grotendeels al wel opgelost (zit ik op meer dan 20% ranged).
hehe blizzard loves me, 2 fijne patches
edit: de patch is trouwens voor US mensen snel te downloaden bij Filefront.com!
[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 11-10-2005 19:55 ]