Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik vraag me toch echt af wat de set bonus zal zijn voor black dragon scale, ik las op thott:
2 pieces: +1% hitchange
3 pieces: +2% crit
4 pieces: +10 fire rez.

Zou ideaal zijn voor mij aangezien ik 3 pieces heb, de laatste wil ik wel kopen (boots), maar is purple en erg duur aangezien bij ons op warsong 1 lava core (je hebt 3x lava en 4x fiery core nodig dacht ik) al meer als 100g op de ah te vinden is :(
Dus ben ik wel tevreden met mn bs. Ik heb met minder bs wel niet zoveel agi en dus wat minder crit/dodge, maar als dit er bij komt is het crit gedeelte grotendeels al wel opgelost (zit ik op meer dan 20% ranged).

hehe blizzard loves me, 2 fijne patches :)

edit: de patch is trouwens voor US mensen snel te downloaden bij Filefront.com!

[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 11-10-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag WoW binnen gekregen. Op mijn PC gaat de installatie gewoon goed.
Maar op mijn notebook slaat hij vast. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Xavier schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:32:
Vandaag WoW binnen gekregen. Op mijn PC gaat de installatie gewoon goed.
Maar op mijn notebook slaat hij vast. Iemand een oplossing?
Ja,
installeer em op je PC en zet dan je WoW map over naar je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Lekker hoor die 1.7 patch downloaden
220mb in totaal en wacht nu al een 20min op de laatste 6,5 mb...
Nu maar via een site dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:25:
Lekker hoor die 1.7 patch downloaden
220mb in totaal en wacht nu al een 20min op de laatste 6,5 mb...
Nu maar via een site dus.
en dan moet je morgen weer patch 1.8 downloaden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:29:
[...]

en dan moet je morgen weer patch 1.8 downloaden :Y)
Dat doe ik wel op school met gewoon 100Mbit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Xavier schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:36:
[...]

Dat doe ik wel op school met gewoon 100Mbit. :P
Daar heb je veel aan met 50kb/s upload. (over het algemeen dan he!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Shadow of Ebonroc sucks my balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Remi schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:49:
[...]

Daar heb je veel aan met 50kb/s upload. (over het algemeen dan he!) :P
ik heb op school gewoon 100mbit/100mbit
En dan is mijn UTPkabel nog de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of morgen van Gamershell afhalen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Gimbooze schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:55:
Shadow of Ebonroc sucks my balls
Leg eens uit? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Kut, ik weet niet of er meer hunters zijn met black dragonscale set, ik heb hem dus maar mn crit rate is exact hetzelfde. Nu staat er wel bij dat hij 2% crit geeft, en als ik hem weg doe wordt het ook 2% minder, maar toch is het even veel als eerst. Dus ik vraag me af of ze het er niet al bij hadden gedaan voor de patch, maar er gewoon nog niet bij gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb geen idee.. op dit moment heb ik alleen de shoulders maar ik was al van plan binnenkort de chest en legs ook te gaan farmen. Boots kan ook natuurlijk, maar dan moet ik eerst die cores zien te regelen in de guild :P

Zal wel druk worden met farmen nu ze een setboost krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Zo vandaag als een van de eerste EU guilds Nefarian dan toch eindelijk down gekregen :) Denk dat we nr 13 ofzo zijn in Europa? Iniedergeval een beste prestatie als je het mij vraagt :)

Loots: Breastplate of Ten Storms, Bloodfang Chestpiece, Pure Elementium Band en natuurlijk Head of Nefarian.

Voor screens moet je even op www.massiveguild.com kijken, te veel werk om dat allemaal te gaan linken ;)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:36:
Nou heb besloten de PVP wereld in te gaan. Ik ben nu senior sergeant en zal met een beetje geluk morgen stone guard zijn. Ik vraag me af hoe het dan gaat. Iemand zei tegen me dat 100k genoeg moest zijn om elke week een rank up te gaan. Dit is opzich haalbaar voor mij. Weet iemand of dit enigzins juiste informatie is, of verschilt dat teveel per server (en week)?
Nog wel, op een gegeven moment kom je in de hogere regionen en moet je naar de 400k per week, op rank 12 / 13 heb je 2 weken van 400k nodig om te stijden, enjoy !

althans, op bloodscalp horde kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Dat is een debuff die Ebonroc op de tank gebruikt. Elke hit van Ebonroc op die persoon healt Ebonroc voor 25k, je zult dus snel van tank moeten switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jeuh, heute LB bracers & belt gewonnen :) Kostte me in totaal 255 DKP. Had 416, maar heb vanavond ook iets van 20 verdiend volgens mij :) Ben niet meer de paladin met de meeste DKP, maar heb hopelijk nog genoeg voor de Aurastone Hammer die donderdag MOET vallen ^^ Van de 2 paladins die meer DKP hebben wil er 1 Azuresong & de ander is retri :) Moet dus wel lukken!! :D Dan moet ik nog nieuwe shoulders & een nieuwe helm (heb nu LF). Neem de LB boots misschien als ze voor de minimum prijs gaan, maar heb Magma Tempered al en die zijn eik beter :P Tgaat goed! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:01:
Jeuh, heute LB bracers & belt gewonnen :) Kostte me in totaal 255 DKP. Had 416, maar heb vanavond ook iets van 20 verdiend volgens mij :) Ben niet meer de paladin met de meeste DKP, maar heb hopelijk nog genoeg voor de Aurastone Hammer die donderdag MOET vallen ^^ Van de 2 paladins die meer DKP hebben wil er 1 Azuresong & de ander is retri :) Moet dus wel lukken!! :D Dan moet ik nog nieuwe shoulders & een nieuwe helm (heb nu LF). Neem de LB boots misschien als ze voor de minimum prijs gaan, maar heb Magma Tempered al en die zijn eik beter :P Tgaat goed! :)
pala met azuresong... omg op mijn kos list! wat heb je aan die stats als je in je bubble beetje jezelf loopt te healen of noobdmg melee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:36:
pala met azuresong... omg op mijn kos list! wat heb je aan die stats als je in je bubble beetje jezelf loopt te healen of noobdmg melee doet?
ZzzzzZZZZzzzZZZZZz :P

He, IK zei niet dat ik em wilde, lees eens nauwkeurig :P Maar een holy pallie in onze guild wil em wel :) En de stats zijn totaal pallie, int & sta. Verder is een procent critchance handig omdat voor een holy pallie een crit heal gratis is :) En de +healing/damage is dus ook handig voor paladins :)

Btw, wees eens niet zo denigrerend over pallies :D Beetje gefrustreerd of wat? :D Pallies zijn dan wel geen damage dealer en je bent duidelijk jaloers op onze DS, maar ik kan dus wel totaal ongestoord healen met die "bubble". Ik heal vooral anderen, want ik vermijd damage :P En ik heal @ MC/BWL/Ony/ZG meer dan elke priest/druid bij ons in de guild. Met niet meer dan gemiddelde overhealing. Spijt me als jij minderwaardig voelt en je gedwongen voelt dingen als "noobdmg" en "in je bubble beetje jezelf lopen healen" te zeggen :*

In onze guild gaat het erom dat de guild er op vooruit gaat :) Als de warlocks & mages al degelijke weaps hebben en een pallie met een piece of crap in z'n handen loopt en zo'n ding dropt, mag een paladin best DKP spenden als hij het nuttig gebruiken kan :)

//Btw, ik ga er van uit dat je een warlock of mage bent. En ik neem aan dat je dus al wat van deze dingen aan je voorbij hebt zien gaan en dan begrijp ik best dat je wat geirriteerd bent :) Maar als het goed is wordt bij een guild-raid er echt wel opgelet dat items gaan naar mensen die ze goed kunnen gebruiken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 12-10-2005 01:58 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

BrZ

Burning_acid schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:49:
Zo vandaag als een van de eerste EU guilds Nefarian dan toch eindelijk down gekregen :) Denk dat we nr 13 ofzo zijn in Europa? Iniedergeval een beste prestatie als je het mij vraagt :)

Loots: Breastplate of Ten Storms, Bloodfang Chestpiece, Pure Elementium Band en natuurlijk Head of Nefarian.

Voor screens moet je even op www.massiveguild.com kijken, te veel werk om dat allemaal te gaan linken ;)
Hehe, wij hebben vanavond neffi ook eindelijk neer gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:55:
[...]
ZzzzzZZZZzzzZZZZZz :P

He, IK zei niet dat ik em wilde, lees eens nauwkeurig :P Maar een holy pallie in onze guild wil em wel :) En de stats zijn totaal pallie, int & sta. Verder is een procent critchance handig omdat voor een holy pallie een crit heal gratis is :) En de +healing/damage is dus ook handig voor paladins :)

Btw, wees eens niet zo denigrerend over pallies :D Beetje gefrustreerd of wat? :D Pallies zijn dan wel geen damage dealer en je bent duidelijk jaloers op onze DS, maar ik kan dus wel totaal ongestoord healen met die "bubble". Ik heal vooral anderen, want ik vermijd damage :P En ik heal @ MC/BWL/Ony/ZG meer dan elke priest/druid bij ons in de guild. Met niet meer dan gemiddelde overhealing. Spijt me als jij minderwaardig voelt en je gedwongen voelt dingen als "noobdmg" en "in je bubble beetje jezelf lopen healen" te zeggen :*

In onze guild gaat het erom dat de guild er op vooruit gaat :) Als de warlocks & mages al degelijke weaps hebben en een pallie met een piece of crap in z'n handen loopt en zo'n ding dropt, mag een paladin best DKP spenden als hij het nuttig gebruiken kan :)

//Btw, ik ga er van uit dat je een warlock of mage bent. En ik neem aan dat je dus al wat van deze dingen aan je voorbij hebt zien gaan en dan begrijp ik best dat je wat geirriteerd bent :) Maar als het goed is wordt bij een guild-raid er echt wel opgelet dat items gaan naar mensen die ze goed kunnen gebruiken :)
ik ben idd een warlock, en ik had het goed gelezen, een pala die azure wilde, niet jij. Ik speel gewoon veel in ab, en als ik ergens geen moeite mee heb zijn het palas, al hebben ze tuf. Minderwaardig voelen? Hoe kom je daarbij, het is een feit dat pala dps laag is, ok, het is nu gebuft, maar nog steeds heb ik liever een pala voor me dan een warrior, of een rogue achter me. Als je veel pvp speelt wordt je palas gewoon zat door het volgende: aanvallen (noobdmg ja) zsm bubble en dan nog wegrennen in je bubble om jezelf te healen en later weer hetzelfde te doen...

Uiteindelijk ging het er mij idd om dat ik ervaringen heb met sommige personen te ego gericht zijn om items die bij andere classes beter tot hun recht komen te willen looten. Ja het is geen classitem, ja je kan het gebruiken, ja het is jou dkp, maar zet je verstand eerst aan voordat je als hunter op brutality blade bied oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 03:20:
[...]

ik ben idd een warlock, en ik had het goed gelezen, een pala die azure wilde, niet jij. Ik speel gewoon veel in ab, en als ik ergens geen moeite mee heb zijn het palas, al hebben ze tuf. Minderwaardig voelen? Hoe kom je daarbij, het is een feit dat pala dps laag is, ok, het is nu gebuft, maar nog steeds heb ik liever een pala voor me dan een warrior, of een rogue achter me. Als je veel pvp speelt wordt je palas gewoon zat door het volgende: aanvallen (noobdmg ja) zsm bubble en dan nog wegrennen in je bubble om jezelf te healen en later weer hetzelfde te doen...

Uiteindelijk ging het er mij idd om dat ik ervaringen heb met sommige personen te ego gericht zijn om items die bij andere classes beter tot hun recht komen te willen looten. Ja het is geen classitem, ja je kan het gebruiken, ja het is jou dkp, maar zet je verstand eerst aan voordat je als hunter op brutality blade bied oid.
mja, agility en ook nog +1% crit... duidelijk hunter weapon ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Ik hoop dat dat Char Transfer Systeem nou eindelijk eens snel komt want mijn server moet volgens mij de meest retarded server zijn:

1. A/H ratio: 4/1 als het niet erger is.
2. AB queue is minimaal 45 minuten
3. Maximaal 2 AB instances up, 1 met een horde 1337 team en 1 met een horde PUG
4. Economy focked 100%
5. Alterac Valley werkt ongeveer eens per maand en WSG alleen als het WSG weekend is
6. 5 major guilds die epic raids doen. 3 daarvan zijn 1337 to the max. 1 is gewoonweg retarded en de laatste recruit alles en iedereen en hebben inmiddels 7 andere guilds opgeslokt :/

Helaas is het een lagere medium populated server en die komen niet in aanmerking voor het huidige migratieplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
weer 2 servers die naar TN mogen
wordt wel lekker vol daar denk }> zal niet lang duren voor daar ook queues zijn :P

gisteren EF belt :)

eindelijk 3 set bonus en Raggie op 56% toen de sons onze aars kwamen kicken :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 12-10-2005 08:43 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Meetsal duurt het een week of 2 voordat de patch in EU komt toch?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Your ambush crits poor mage for 1917
You crit poor mage for 317
Your backstabs crits poor mage for 1317
Nog steeds niet dood? ach dood genoeg om geen comeback te maken iig =)

Rogues overpowered ? nah denk het niet, wow pvp zit gewoon kut in elkaar de dmg die sommige classes kunnen doen is gewoon te ziek.
Speel wow ook al sinds de eerste beta waar ik me handen op heb kunnen leggen, en heb het elke keer gezegd wow pvp = sucky.
Voor pve werkt het allemaal redelijk goed, de dmg heb je gewoon nodig omdat blizzard het zonodig vindt om mobs een shitload aan hp te geven :P

Maar in pvp werkt het gewoon vaak niet, Group pvp wel beter maar nog steeds te sick..je HOORT gewoon geen class te 2 shotten hell zelfs met 3 moves hoor je niemand neer te krijgen eod.

Die "combat log" hierboven geldt dus ook voor andere classes, als een rogue geen cooldowns heeft is ie gewoon het sjaakje vs een mage - warrior - shaman - hunter....het zelfde geldt voor de andere classes als de rogue de jump op je krijgt en hij heeft ze cooldowns...kan je net zo goed niks meer doen =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:26:
Ik hoop dat dat Char Transfer Systeem nou eindelijk eens snel komt want mijn server moet volgens mij de meest retarded server zijn:

1. A/H ratio: 4/1 als het niet erger is.
2. AB queue is minimaal 45 minuten
3. Maximaal 2 AB instances up, 1 met een horde 1337 team en 1 met een horde PUG
4. Economy focked 100%
5. Alterac Valley werkt ongeveer eens per maand en WSG alleen als het WSG weekend is
6. 5 major guilds die epic raids doen. 3 daarvan zijn 1337 to the max. 1 is gewoonweg retarded en de laatste recruit alles en iedereen en hebben inmiddels 7 andere guilds opgeslokt :/

Helaas is het een lagere medium populated server en die komen niet in aanmerking voor het huidige migratieplan.
Jij MOET gewoon wel op Arathor spelen, geen andere mogelijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monsie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:43:
Meetsal duurt het een week of 2 voordat de patch in EU komt toch?
Patchday is vandaag :) Byebye mooie addons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

ah gisteren zo mooi in AB. Ik was op mine aan het defenden.. kwam er een mage aan.
Dus we beginnen, ik in catform en hij gewoon nuken op me.
Op een gegeven moment had ie me op ongeveer 100 hp, en ik hem pas op 1500 hp, maar had wel 5 combo points op hem staan. Wat doet die aap, /laugh !!
Dus ren naar hem toe, ferocious bite -> crit 1683! dood! Echt lache zulke momenten.. :P

En vandaag lekker dmg boost! :D 1.8 rlx!

[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 12-10-2005 08:56 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik wil eens een discussie hier starten.

We hebben in de overpowered reeks al gehad: Paladins, Shamans. Het lijkt alsof het tegenwoordig trend is om de Warrior als overpowered the bestempelen.

Hoe denkt men hier over warriors op level 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:52
Heeft iemand die link van die uni server met alle patches erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:58:

We hebben in de overpowered reeks al gehad: Paladins, Shamans. Het lijkt alsof het tegenwoordig trend is om de Warrior als overpowered the bestempelen.

Overpowered, en moeten generfed worden. Hell, ze hebben zelfs een skill die Overpower heet, en dan kunnen ze die middels talents nog beter maken ook. Nerf zeg ik je! Nerf! :P

Nu serieus: Het feit dat iedere classe loopt te zeuren dat class X overpowered is, is een indicatie dat ze het rock-scissors-paper idee er goed ingekregen hebben. Alleen denk ik wel dat Blizzard het itemisation gebeuren nog even na mag kijken. Een mage heeft weinig om naar uit te kijken na 60, itt Warriors of Hunters bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot gister Ge-Respecced naar 17/33/1
( 1 talent point in Caouflage voor 3% meer snelheid in stealth ( kon het niet laten :/ ) Combat build nadat ik een Krol blade op de kop getikt had.
( Dal rend tribal guardian offhand ).. toch maar voor imp. kick gekozen omdat 5 sec wel veel is .. met S&D en Flurry :D en ik moet zeggen Adrenaline rush is nice ss spam FTW !
Het grinden gaat lekker snel .. moet nog wel onwijs wennen omdat ik vanaf lvl 1 met daggers gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:06:
[...]

Overpowered, en moeten generfed worden. Hell, ze hebben zelfs een skill die Overpower heet, en dan kunnen ze die middels talents nog beter maken ook. Nerf zeg ik je! Nerf! :P

Nu serieus: Het feit dat iedere classe loopt te zeuren dat class X overpowered is, is een indicatie dat ze het rock-scissors-paper idee er goed ingekregen hebben. Alleen denk ik wel dat Blizzard het itemisation gebeuren nog even na mag kijken. Een mage heeft weinig om naar uit te kijken na 60, itt Warriors of Hunters bijvoorbeeld.
Klopt alleen een warrior is gewoon gear dependent. Als een warr alles epic heeft dan owned hij gewoon hard in PVP maar ik vind dan dat hij daar alle recht toe heeft omdat hij zoveel tijd gestoken heeft in het verkrijgen van gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pallies en Shamans al gehad?

Ben ik het niet helemaal mee eens. Pallies leven gewoon lang, maar ze zijn niet echt gevaarlijk imo. Zeker niet tegen een druid. :) Een shaman wint sowieso 90% van de tijd van een paladin.
Ik denk ook niet dat een Shaman echt overpowered is, ze zijn gewoon een makkelijk te spelen class. Je hoeft niet veel te oefenen om succesvol te zijn in PvP. Maar hetzelfde geldt voor rogues.

Warriors vindt men overpowered omdat ze meer single target dps doen dan bijvoorbeeld de mage. Die juist zou moeten uitblinken op dat gebied (en aoe) samen met de rogue. Mortal strike build in combinatie met bijvoorbeeld een arcanite reaper is gewoon fataal voor bijna alle classes. Ondanks dat ze niet kunnen healen hebben ze massale stamina en armor (+dodge en parry) en hebben ze hun grote schade dus al gedaan voor ze dood zijn. Een defensive warrior hoeft niet altijd een probleem te zijn.

Het hele probleem ligt eigenlijk bij het feit dat alle melee classes in de high-end instances +str +agi +sta gear kunnen looten. Als resultaat heb je dus meer damage, meer armor en meer chance to hit/dodge. De casters krijgen intellect, stamina en spirit. Daar zie je dus geen enkele verbetering in damage. (ja misschien 1% to crit als je er 100 intellect bij weet te krijgen) Ze zouden dus of de caster classes +damage to spells op epic loot moeten geven, of de DPS van sommige melee classes eens moeten herzien.

De stereotype class warrior is tenslotte een class die enorm lang leeft, en veel weerstand kan bieden tegen wat hem aanvalt. Ze hebben naar mijn idee in RPG's nooit bekend gestaan als damage classes. Dat zou de andere classes een beetje overbodig maken.
Kaap schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:10:
[...]
Klopt alleen een warrior is gewoon gear dependent. Als een warr alles epic heeft dan owned hij gewoon hard in PVP maar ik vind dan dat hij daar alle recht toe heeft omdat hij zoveel tijd gestoken heeft in het verkrijgen van gear.
Dat geldt voor andere classes toch ook? Warriors zijn volgens mij niet de enige class in de 40 man instances.
Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:06:
[...]

Blizzard zelf zegt dat er helemaal geen sprake is van een rock-scissors-paper idee. Ze zeggen dat pvp gebalanced is voor group PvP. We zullen dus wel nooit een exacte balance tussen classes zien, want het is een goed excuus :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior = Item dependant
Warrior met rank 14 Battle Axe + 31/20 build + High Warlord set.

Shaman met rank 14 Battle Axe + 0/30/21 build + High Warlord set is net zo overpowered.
Classes als mage, warlock, druid, hunter hebben stukken minder aan deze epic pvp gear.

Might set = tank gimp
Earthfury = heal gimp (Ben zelf shaman met volle earthfury, hand of edward, malistar defender etc, dus no offense:D)

Verder is een warrior met gewoon Arcanite Reaper en wat crit gear niet echt overpowered imo.. ze doen het okay tegen iedereen.. enige extreme is High Warlord's Battle Axe zoals ik al zei.. hier kun je gewoon te zieke damage mee doen imo, en daar kan geen enkele andere class tegen op (Rogue met rank 14 backstab ook niet zover ik weet..)

Ik ben overigens niet zo'n fan van dat gezeur over classes, sinds World of Roguecraft zit iedereen te miepen over rogues, echter kan ik met mijn Warlock (9/31/11) vrijwel elke rogue aan, wat ze niet in World of Roguecraft laten zien in de gevechten tegen Soul Link warlocks is, instant re-summon pet, healthstone, shadowburn, instant corruption, curse of agony, sacrifice.. en ja, dit alles maakt het de rogue een stuk moeilijker om te killen (Mijn warlock heeft 12k life als je void+mijzelf optelt.. daar ram je echt niet zomaar doorheen).

Ik vind de class balance in principe, op warriors met extreme gear.. aardig voor elkaar. Zo heb ik een 60 Shaman en 60 Warlock op dezelfde server, en telkens als een Shaman mij probeert te vertellen da t warlocks geen kans tegen ze maken, bewijs ik het tegendeel. Zodra je allebei de classes to 60 hebt gespeeld weet je gewoon precies wat je moet doen. Precies weten wat cooldowns zijn op shocks, grounding totem, en wanneer je kunt fearen en je pet Tremor Totem laat aanvallen, Nature's Swiftness purgen met felhunter en vervolgens spell lock + Shadowburn, en je hebt gewonnen.

Overigens nog een ander ding, in World of Roguecraft zie ik dat hij vecht met een Dark Pact build, en als je hiermee probeert te PvPen dan vraag je er ook wel om, full Affliction spec is alleen, en dan ook echt alleen goed voor grinden/lvlen. Verder maken ze DrakeDog belachelijk, wat verder wel grappig is, maar het feit is dat DrakeDog horde is en zich geen zorgen hoeft te maken om WOTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Je vergeet de rogues :D

Ik denk over warriors dat ze verdomd uit moeten kijken wat ze aanhebben. Sirdalord heeft might set, en voorheen op mijn dagger build was is compleet kansloos tegen hem. Niet omdat hij zo gevaarlijk slaat, maar omdat hij gewoon te veel armor/hp heeft om weg te werken.

Nu ik combat heb hoop ik het duel nog eens op te kunnen pakken. Warrior's zijn en blijven mijn nemesis, maar ze zullen nu hoop ik een iets taaiere aan mij hebben dan voorheen.

Wat betreft overpowered, ik vind het op zich niet heel erg dat ze die defense nerf kregen. Ik begrijp de frustratie (En als iemand weet hoe het is een "oneerlijke, onnodige" nerf te krijgen, dan zijn rogues het wel. Echter, De warrior krijgt geen PVP nerf, maar een PVE nerf, die er voor zorgt dat Instances moeilijker worden. Ik moet bijvoorbeeld, als ik Devilsaurs grind (Wat ik sinds combat zelfs zonder cooldowns kan) altijd op mijn hoede zijn voor een crit die het gevecht omdraait. Warriors hoefden dat niet, ze hoefden alleen maar de flat mob damage in te calculeren als het ware.

Nu is de uitdaging en spanning groter lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

hangt van de warrior af :P

als ik em in full Might/Wraith zie lopen met een dik wapen ren ik weg :P evenals iemand die in redelijke pvp gear loopt of van een 'beruchte' guild

als ik een warror in full valor zie lopen met een IBS gaat ie strekken met een tuintje op zijn buik :P

dual wielders (Quel serrar + Brutality ) ga ik ook uit de weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:06:
Woot gister Ge-Respecced naar 17/33/1
( 1 talent point in Caouflage voor 3% meer snelheid in stealth ( kon het niet laten :/ ) Combat build nadat ik een Krol blade op de kop getikt had.
( Dal rend tribal guardian offhand ).. toch maar voor imp. kick gekozen omdat 5 sec wel veel is .. met S&D en Flurry :D en ik moet zeggen Adrenaline rush is nice ss spam FTW !
Het grinden gaat lekker snel .. moet nog wel onwijs wennen omdat ik vanaf lvl 1 met daggers gespeeld heb.
Ik weet wat je bedoeld :D

Dit is voor het eerste sinds de start van mij rogue dat ik deze opties heb, Die blade fury heb ik gister even uitgeprobeerd door 8 level 33 mobs te pullen in STV en het was echt zo cool :D Het alsof ik AOE aan het grinden was :D

Ik heb dan geen epics, ik gebruik assasination blade main en hanzo offhand, maar toch 120dps unbuffed en ninjastyle looks :P

Bovendien heb ik nu 25% dodge en 10% parry chance, en na een parry volgt natuurlijk een riposte, dat is echt zo wreed :P Dat laatste punt heb ik in ghostly strike gestoken, het was toch over, en het leek me misschien handig icm die imp. dodge en parry om ook evasion nog een kleine buff te geven.

Ik ga zo veel lol hebben met deze build :9

[ Voor 16% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-10-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder is een warrior met gewoon Arcanite Reaper en wat crit gear niet echt overpowered imo.. ze doen het okay tegen iedereen.. enige extreme is High Warlord's Battle Axe zoals ik al zei.. hier kun je gewoon te zieke damage mee doen imo, en daar kan geen enkele andere class tegen op (Rogue met rank 14 backstab ook niet zover ik weet..)
In mijn bearform met bijna 8k armor wordt ik geraakt voor 800dmg per swing O_o
Dan hebben warriors die armor dus niet eens nodig, want dan wil toch niemand bij ze in de buurt komen en gaan andere classes ze kiten. Dus dat is een beetje krom imo. Dan dient je armor hooguit nog voor het tegenhouden van ranged shots. De rest gaat door je armor heen want dat is allemaal magic dmg. Als druid ga ik ook niet in bear tegen een warrior staan en hem tanken. Dat win ik gewoon niet. Dan gebruik ik entangling roots en ga op een afstandje wat arcane/nature spells gooien.

Maar bij die damage gebruikt men wel mortal strike build. Mensen die nog defense spec zijn voor instances doen minder damage, maar dat wil niet zeggen dat de damage potential er niet is.

Ik vind warriors minder defense geven niet echt de oplossing. Daar krijgt iedereen mee te kampen in PvE idd. Ik zou juist zeggen geef ze meer health en meer armor. Als die DPS maar herzien wordt.

Vinden jullie niet sowieso dat alle damage van alle classes niet een stapje lager mag? Ik snap dat het in PvE wel heel handig en nodig is. Maar PvP gevechten eindigen ontzettend snel. Ik zou graag zien dat er wat meer skill bij kwam kijken doordat het gevecht wat wordt uitgestrekt door lagere damage.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:14:
[...]

hangt van de warrior af :P

als ik em in full Might/Wraith zie lopen met een dik wapen ren ik weg :P evenals iemand die in redelijke pvp gear loopt of van een 'beruchte' guild

als ik een warror in full valor zie lopen met een IBS gaat ie strekken met een tuintje op zijn buik :P

dual wielders (Quel serrar + Brutality ) ga ik ook uit de weg :P
Als ze full might/wrath aanhebben wil dit zeggen dat ze Defensive spec zijn, en dus 0,0 damage output hebben. Offensive warriors in MC gaan namelijk voor andere gear als Might/Wrath omdat deze uber crap is voor DPS warriors. DPS warriors gaan liever voor:

- Obsidian Edged Blade
- Shoulders of Might (Er zijn namelijk geen goede crit/stm/str/agi shoulders)
- Onslaught Girdle
- Spinal Reaper
- Bonereaver's Edge
- Quick Strike Ring
en nog wat andere mooie drops.

Edit: Oh ja.. en Quel Serrar+Brutality blade is misschien wel de slechtste dual wield combo die ik ooit gezien heb, Eskhander's set is de #1 fury combo voor warriors. (Misschien kan High Warlord Fist Weapons er wel aan tippen echter:D)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou.. ik heb enorm veel moeite gehad om een beetje mn draai te vinden in pvp als warrior zijnde.
zeker in WSG of AB heb ik het erg moeilijk gehad.. zowieso lijkt het alsof de warrior als eerste wordt afgeslacht. Wellicht trekken we teveel aandacht met Charge :p

Overpowered? neuh, denk het niet.. Op het moment dat ik echt voor je neus sta krijg je het wel moeilijk.
Maar veel classes voorkomen dat gewoon. Een goede hunter of mage bijv.. daar kom ik echt niet bij.
Ik denk dat het met elke class gewoon is dat je moet weten wat je moet doen als er een bepaalde class voor je staat.
Rogue is standaard Rend/hamstring natuurlijk.
Bij een mage die me een nova en blink voor mn kiezen geeft.. dispell, beserk en intercept. daarna een hamstring.
Priest? Charge en direct naar beserk. 9/10 fearen ze je direct. Beserk rage en intercept/hamstring.

Het zijn gewoon de combos die het gevecht bepalen.
Shamans heb ik het erg moeilijk mee, maar ben er achter als ik veel shieldbash/pummel het al een stuk makkelijk gaat :p
Warrior is gewoon stance dancing en je hebt er snelle vingers voor nodig. (ik gebruik mn muis bijna niet voor attacks)

Maar moet zeggen.. ben een tijdje fury build geweest met dual wield. Het doet wel enorm damage.
Ik had gewoon vaak een serie crits met mn 1h'ers van ongeveer 1000-1300.
mn gemiddelde dps in een 1on1 pvp lag rond de 350-400dps.
Natuurlijk is dan je armor en health een hééél stuk lager dan een tank build en je hebt heel wat agi/crit gear nodig om rond de 25-30% crit te zitten..

Als ik het uiteindelijk vergelijk met survival/damage ratio.. denk dat ik met een arms/prot (wat ik nu ben) redelijk gelijk uitkom. Het duurt alleen wat langer, maar in massive pvp is dat totaal geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 03:20:
Het verschil zit hem in dat ik voornamelijk PvE doet, waar jij voornamelijk PvP doet. In PvE is Azuresong uitermate handig voor een holy paladin. Spijt me dat je de taktieken van paladins niet aanstaan in mass PvP :P Ik doe voornamelijk kleinschalige PvP or solo, maar dan is Divine Shield dus wel m'n last resort, niet standaard. 5 mins cooldown is nu niet echt prettig als er inene een horde aan komt kopen als je low on HP & mana bent ;) Dan kan je je DS goed gebruiken om bijv. Divine Favor te gebruiken. In PvE gebruik ik de shield als ik bijna dood ben & nog zat mana heb (zou zonde zijn als ik dan al dood zou gaan), of als ik aggro heb.

Ben het er mee eens dat de guild voor gaat. Als iemand iets beter gebruiken kan dan ik, pass ik dan ook. Helaas doet niet iedereen dat (gisteren een retri pallie die meebood op m'n LB bracer & belt, tja, voor z'n verzameling 8)7)...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

6-0 in AB gisteravond, waarschijnlijk net genoeg honor om First Sergeant te zijn vanavond.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

Als ze full might/wrath aanhebben wil dit zeggen dat ze Defensive spec zijn, en dus 0,0 damage output hebben. Offensive warriors in MC gaan namelijk voor andere gear als Might/Wrath omdat deze uber crap is voor DPS warriors. DPS warriors gaan liever voor:

- Obsidian Edged Blade
- Onslaught Girdle
- Spinal Reaper
- Bonereaver's Edge
- Quick Strike Ring
en nog wat andere mooie drops.

Edit: Oh ja.. en Quel Serrar+Brutality blade is misschien wel de slechtste dual wield combo die ik ooit gezien heb, Eskhander's set is de #1 fury combo voor warriors. (Misschien kan High Warlord Fist Weapons er wel aan tippen echter:D)
dude ik ben clothie als ik al pvp :P ik ben zo veel mogelijk dmg gear en heb maar 2610 hp
Als ze full might/warith hebben, hebben ze meestal ook wl redelijke resistance op fire :P (ben nog steeds fire specced)

Dual wield is funnest voor mij omdat ik dan nauwlijks wat afkrijg qua spells gezien ze dus erg veel resisten :/

tuurlijk zijn er betere wapens en specs :P maar die mensen zitten veel zo vaak in AB dat ik ze toch niet tegenkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren Golemagg neergelegd en daarna door naar Major Domo voor de 1e keer...
Ging opzich wel goed maar ik heb het idee dat wij een grote fout maakten door ook de Healer adds te killen tijdens het killen van de Firewalker Elites..

Nouja toch 4 adds gisteren als laatste poging neer gekregen en volgende keer meer geluk hoop ik :)
Toch wel een indrukwekkende gezicht de eerste keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:46:
Gisteren Golemagg neergelegd en daarna door naar Major Domo voor de 1e keer...
Ging opzich wel goed maar ik heb het idee dat wij een grote fout maakten door ook de Healer adds te killen tijdens het killen van de Firewalker Elites..

Nouja toch 4 adds gisteren als laatste poging neer gekregen en volgende keer meer geluk hoop ik :)
Toch wel een indrukwekkende gezicht de eerste keer :9
4 healers sheepen en sheeped houden

3 elites mollen, laatste elite naar 20% brengen en getanked houden
dan de 4 healers mollen en als laatste de elite die over is

op een gegeven moment worden de healers imuun voor sheep, zorg dat je dan je tanks klaar heb staan om ze over te pakken

zo doen wij het tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben gewoon erg bang dat met al dat gezeur Warriors straks de 4de nerf op rij voor hun kiezen krijgen. Weet iemand nog hoe gimped warriors waren in de beta en bij de start van WoW USA retail? Ik wil gewoon niet dat het weer zoiets wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
Elite | Healer | Elite | Healer | MAJORDOMO | Healer | Elite | Healer | Elite

1       4       2       5                    6        3        7        8

Majordomo in een hoekje tanken met een hunter die Distracting Shot/Feign Death spammed telkens als majordomo's aggro reset. Neem 1 Shaman/Paladin bij deze groep zodat deze geteleport word naar de barbeque.

Sheep alle Healers, nadat je target 4 killed poppen alle sheeps en moet je dus de tanks die eerst de elites tankede, nu op de Healers zetten. Zolang je heel je groep (Vooral rogues, aangezien healers en elites extreem weinig armor hebben) levend houd is dit gevecht erg goed te doen :). Mocht er een of andere policy zijn tegen het verklappen van tactics, kan ik dit bericht zo verwijderen trouwens :].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Edge editor over de expansion:
Yay! I can almost start talking about it. Yeah, sorry, that was a bit of a tease, wasn't it? Well, the issue is due out in about two weeks. Blizzard would probably rip me a new one, and, even worse, disable my WoW account, if I started leaking information here. The only other person who knows anything is my daughter, who also plays WoW and can't keep a secret. So, if you can figure out which of the millions of players she is online and hit her up, I'm sure she's spill.

I got to see pretty much everything---except for whatever the new race for the Alliance will be. That one they're either keeping a secret or, more quite possibly, haven't figured out themselves yet. But everything else I know. And while, like I said, I can't spill details yet, I can tell you it is *huge*--tons of new content for all levels. It definitely got me motivated to get Eggbert, my gnome warlock, up to 60 ASAP. So I have many nights of serious "work" ahead of me. Yay!

So, as soon as Blizzard gives me the okay, I will replace my desktop picture with our December cover, which pictures an awesome painting from one of the Blizzard artist's of the new Horde race. I hate being a tease (well, okay, it's a little fun), but I just can't tell ya yet. But soon!

The new horde race have 2 racial abilities that I know about that will both factor heavily into gameplay. Blizzard has pretty specific reasons why they didn't want to add classes at this point yet...and there is going to be a *lot* of new stuff to deal with in any event....
Nerubians please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Tja, dat gequote stuk had ik zelf ook wel kunnen bedenken :P
Zijn er al mensen aan het updaten?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:55:
code:
1
2
3
Elite | Healer | Elite | Healer | MAJORDOMO | Healer | Elite | Healer | Elite

1       4       2       5                    6        3        7        8

Majordomo in een hoekje tanken met een hunter die Distracting Shot/Feign Death spammed telkens als majordomo's aggro reset. Neem 1 Shaman/Paladin bij deze groep zodat deze geteleport word naar de barbeque.

Sheep alle Healers, nadat je target 4 killed poppen alle sheeps en moet je dus de tanks die eerst de elites tankede, nu op de Healers zetten. Zolang je heel je groep (Vooral rogues, aangezien healers en elites extreem weinig armor hebben) levend houd is dit gevecht erg goed te doen :). Mocht er een of andere policy zijn tegen het verklappen van tactics, kan ik dit bericht zo verwijderen trouwens :].
Wij werken bijna hetzelfde alleen stoppen we bij de 4de elite op 60% pakken de eerste healer erbij brengen die 2 dan naar gelijke waarden en killen ze allebei tegelijk. Dus de laatste elite en eerste healer sterven tegelijk, waarna we de overige 3 healers 1 voor 1 afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
In de patchupdate staat:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

Betekend dit dat ze alle wapens op dezelfde snelheid zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:20:
In de patchupdate staat:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

Betekend dit dat ze alle wapens op dezelfde snelheid zetten?
Voor instant attacks, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, de manier waarop attack power berekent word met instant attacks veranderd naar een standaard snelheid, de damage blijft hetzelfde of je nu een 4.0 of 1.3 speed wapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:24

Robert

You have your answer..

om andere links te ontlasten nog even een downloadlinkje:

http://www.therealnetwork...5-to-1.8.0-enGB-patch.exe

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:14:
En als iemand weet hoe het is een "oneerlijke, onnodige" nerf te krijgen, dan zijn rogues het wel.
ROTFLCOPTER!!!!111oneonetwo

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Latency upon entering crowded areas, such as Ironforge and Orgrimmar, should be substantially reduced.
Ben benieuwd :+
Klopt trouwens wel: Door de fair lagged GS nu als de tering, en in Arathi is het ook al feest. Al die mensen die daar voor lag zorgen, zitten niet meer in IF, dus daar zal de lag idd ietsjes minder zijn. :P
A Graveyard has been added to Duskwood at Ravenhill Cemetery.
\o/
God, wat had ik daar toch een teringhekel aan, doodgaan op Ravenhill Cemetary (meestal door Mor'Ladim :+ )

[ Voor 25% gewijzigd door Gaius op 12-10-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:29:
\o/
God, wat had ik daar toch een teringhekel aan, doodgaan op Ravenhill Cemetary (meestal door Mor'Ladim :+ )
Idd. Ik was ook redelijk pissed off toen ik de eerste keer daar doodging. Helaas is m'n alt nu kwa level weer ruim voorbij Duskwood, maar als ik ooit nog m'n mage ga levelen heeft ze daar in ieder geval veel profijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:23:
[...]

Nope, de manier waarop attack power berekent word met instant attacks veranderd naar een standaard snelheid, de damage blijft hetzelfde of je nu een 4.0 of 1.3 speed wapen hebt.
Dus nu kan ik ook meer dmg halen dmv dual wielding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij het volgende uitleggen.....

soms ben ik lekker bezig met een quest en dan zit ik vast of ik kan een item of rondlopende baas niet vinden, meestal vraag ik het dan online in de channel voor hulp en krijg vaak de melding "you can find him at 51.23" (voorbeeld) 8)7

Hoe moet ik dat nou lezen 51.23 ik heb alleen maar Zuid-Oost-West-Noord op mijn radar ..... kan iemand dit ff duidelijk uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:34:
Kan iemand mij het volgende uitleggen.....

soms ben ik lekker bezig met een quest en dan zit ik vast of ik kan een item of rondlopende baas niet vinden, meestal vraag ik het dan online in de channel voor hulp en krijg vaak de melding "you can find him at 51.23" (voorbeeld) 8)7

Hoe moet ik dat nou lezen 51.23 ik heb alleen maar Zuid-Oost-West-Noord op mijn radar ..... kan iemand dit ff duidelijk uitleggen.
Even cosmos installeren, dan zie je die coordinaten in je map view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Of titanbar, is wat minder complex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

Dus nu kan ik ook meer dmg halen dmv dual wielding?
Met dual wield gebruik je eigenlijk alleen maar Heroic Strike, en die is niet instant, dus voor dual wield veranderd er niet veel. Even voor de duidelijk, het enige wat veranderd is de manier waarop je attack power aan je dmg toegevoegd word, op dit moment is het speed dependant, waardoor bijvoorbeeld Arcanite Reaper beter werd dan sommige epic weapons met een snellere attack speed. Dus, de base damage blijft hetzelfde, alleen de attackpower die je toevoegd is nu altijd gebaseerd op dezelfde attack speed voor alle wapens. Attack power is trouwens wat er voor zorgt dat je zo veel hogere dmg doet als je Base dmg + mortal strike added dmg.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

BrZ

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:19:
Drake Talon Pauldrons!
20 strength, 20 agility, 17stamina, 1% dodge

Heb ze sinds 3 weken ofzo, en ze zijn echt geweldig voor dps / pvp. Beetje jammer dat het er uitziet als 2x Herod's Shoulder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

sebasgrif schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
[...]

OK met een beetje google zal ik het wel vinden of iemand moet mij een direct link kunnen geven gezien ik 11:00 online ga nog maar 15 min...... hihihi

Wat ik me dan afvraag mag ik wel iets mag installeren wat het gamen in/binnen WoW makkelijker maakt ..... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

Idd. Ik was ook redelijk pissed off toen ik de eerste keer daar doodging. Helaas is m'n alt nu kwa level weer ruim voorbij Duskwood, maar als ik ooit nog m'n mage ga levelen heeft ze daar in ieder geval veel profijt van :)
Goed gedaan van blizzard ja. Duskwood is opzich een erg chill gebied maar doodgaan daar kost je veeels te veel tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

[...]

OK met een beetje google zal ik het wel vinden of iemand moet mij een direct link kunnen geven gezien ik 11:00 online ga nog maar 15 min...... hihihi

Wat ik me dan afvraag mag ik wel iets installeren wat het gamen in/binnen WoW makkelijker maakt ..... ??
een aimbot? :P

gewoon lekker questen, en veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Wat ik me dan afvraag mag ik wel iets installeren wat het gamen in/binnen WoW makkelijker maakt ..... ??
Ja, ik denk dat 75 % van de 50+ ers een addon heeft. Sommige zijn echter niet legaal, zoals een meter waarmee je kan zien dat er een rogue op je afkomt op je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
[...]

[...]

Wat ik me dan afvraag mag ik wel iets mag installeren wat het gamen in/binnen WoW makkelijker maakt ..... ??
www.cosmosui.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
[...]

[...]

Ja hoor, het gebruik van add-ons is volkomen legaal. Kijk eens op de volgende sites voor verschillende add-ons:

www.curse-gaming.com
ui.worldofwar.net

Gewoon downloaden en uitpakken naar
X:\World of warcraft\Interface\Addons\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet meer opgelet ... ignore this

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
sebasgrif schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
[...]

Volgens mij zit het in de standaard wow map :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

@Ryack:

We hebben nog 2 shaman spots over voor donderdagavond's MC Raid ;) (4 bosses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:28:
[...]

ROTFLCOPTER!!!!111oneonetwo
idd welke nerf? In het verleden m.i. als rogues generfed werden, worden andere classes meegenerfed en rogues minder, waardoor ze dus uiteindelijk alsnog gebuffed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:42
onderhoud van de servers is verlengt naar 13:00
http://forums-en.wow-euro...n&t=471&p=1&tmp=1#post471

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hehe, wat een verrassing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit-

Was op een reactie maar die is weggehaald }:O

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:03:
[...]

idd welke nerf? In het verleden m.i. als rogues generfed werden, worden andere classes meegenerfed en rogues minder, waardoor ze dus uiteindelijk alsnog gebuffed worden.
Ja, Maar die andere classes speel ik niet, of wel? Nerfen is Nerfen, de relatie tot is niet van belang. Je hebt een bepaalde speelstijl en je leert jezelf bepaalde moves, en plots moet je de boel omgooien omdat er iets veranderd moet worden. Ik heb 5 keer moeten omgooien door een verandering in de Mechanics, gisteren de 5e keer dus. Dat vind ik gewoon jammer.

En die ene coole buff die we dan kregen op onze ranged, word er Asap weer uitgehaald ... Want dat heeft dan ineens prioriteit. Het feit dat we parry's krijgen op backstab op een STUNNED target (wat 2 maanden geleden zogezegd al gefixed zou zijn) is blijkbaar veel minder belangrijk dan het feit dat we eindelijk nuttig gebruik van onze boog/gun kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Ik weet nou dus echt niet wat ik ga doen. Ik heb een lvl 60 NE Drood op Shadowsong. Ik ben eigenlijk altijd al balance-build geweest, maar ik heb 2 weken geleden ofzo ge-respecced naar Resto-build. Maar met de nieuwe talenttree zit ik er toch weer aan te denken om balance-build te worden aangezien ik healen helemaal niets aan vind.

Maarja dan komt het feit weer dat droods geacht worden te healen (afgezien van onze guildgroepen, die vinden dat ik moet doen wat ik wil :)) Ook in de MC-groep waar ik mee ga ben ik meestal MT-healer (samen met een priest ofc)

Weten de mede droods al wat ze gaan doen?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:09:
[...]

Ja, Maar die andere classes speel ik niet, of wel? Nerfen is Nerfen, de relatie tot is niet van belang. Je hebt een bepaalde speelstijl en je leert jezelf bepaalde moves, en plots moet je de boel omgooien omdat er iets veranderd moet worden. Ik heb 5 keer moeten omgooien door een verandering in de Mechanics, gisteren de 5e keer dus. Dat vind ik gewoon jammer.

En die ene coole buff die we dan kregen op onze ranged, word er Asap weer uitgehaald ... Want dat heeft dan ineens prioriteit. Het feit dat we parry's krijgen op backstab op een STUNNED target (wat 2 maanden geleden zogezegd al gefixed zou zijn) is blijkbaar veel minder belangrijk dan het feit dat we eindelijk nuttig gebruik van onze boog/gun kunnen maken.
Alsof Rogues de enigen zijn, ik heb mijn speelstijl ook al tig keer moeten veranderen, en dat zal vast voor meer classes gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het dus goed heb moeten we straks weer wachten tot er een nieuwe Cosmos komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Druid gaat voor een feral build, zoals 'ie nu ook al heeft.

Hij kan ook healen, gewoon alle spells gekocht .... hij is gewoon op 1 vakgebied gespecialisseerd .... het is toch een RPG .... ik ga mijn build niet laten bepalen door wat een guild wil, of een party .... als ze willen dat ik heal, dan doe ik dat, ik heb de spells .... maar mijn build blijft een feral build. Wat hebben die builds anders voor zin, als toch iedereen geacht wordt hetzelfde te hebben als ze 60 zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

Alsof Rogues de enigen zijn, ik heb mijn speelstijl ook al tig keer moeten veranderen, en dat zal vast voor meer classes gelden.
Absoluut niet, iedereen heeft wel wat mot gehad met bepaalde onnodige nerfs of mislukte buffs, maar rogues zijn wel de enige die er volgens de generale consensus niet over mogen klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Bij ons gaat 1 druid 31/20 feral/resto om LotP te test, eentje gaat voor 30/21 balance/resto voor goedkopere heals en NS en eentje gaat 30/21 feral/resto voor +20% int en NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:22:
Mijn Druid gaat voor een feral build, zoals 'ie nu ook al heeft.

Hij kan ook healen, gewoon alle spells gekocht .... hij is gewoon op 1 vakgebied gespecialisseerd .... het is toch een RPG .... ik ga mijn build niet laten bepalen door wat een guild wil, of een party .... als ze willen dat ik heal, dan doe ik dat, ik heb de spells .... maar mijn build blijft een feral build. Wat hebben die builds anders voor zin, als toch iedereen geacht wordt hetzelfde te hebben als ze 60 zijn ;).
Dat is dus het hele probleem, alle droods doen hetzelfde, dragen hetzelfde (Wildheart) op lv 60, het word allemaal zo standaard.

Maar ik weet het zo net nog niet, ik doe toch liever de job die ik krijg wat beter door resto-build te worden. Maar ik heb super veel plezier gehad met het spelen als Balance-build.

* Monsie twijfelt maar een ietsiepietsie beetje :P

Edit: keuzes, keuzes, keuzes en dan te bedenken dat het maar een spelletje is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Monsie op 12-10-2005 11:27 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Absoluut niet, iedereen heeft wel wat mot gehad met bepaalde onnodige nerfs of mislukte buffs, maar rogues zijn wel de enige die er volgens de generale consensus niet over mogen klagen ;)
hoe vaak hoor je andere classes klagen dan? volgens mij zijn de rogues gewoon zeurpieten ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Monsie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:09:
Ik weet nou dus echt niet wat ik ga doen. Ik heb een lvl 60 NE Drood op Shadowsong. Ik ben eigenlijk altijd al balance-build geweest, maar ik heb 2 weken geleden ofzo ge-respecced naar Resto-build. Maar met de nieuwe talenttree zit ik er toch weer aan te denken om balance-build te worden aangezien ik healen helemaal niets aan vind.

Maarja dan komt het feit weer dat droods geacht worden te healen (afgezien van onze guildgroepen, die vinden dat ik moet doen wat ik wil :)) Ook in de MC-groep waar ik mee ga ben ik meestal MT-healer (samen met een priest ofc)

Weten de mede droods al wat ze gaan doen?
Ik ga 10/31/10
Feral dus :) lekker 3k crits in catform :P

edit: ben nu ook al feral btw :)

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 12-10-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

MantaMania schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:28:
[...]

hoe vaak hoor je andere classes klagen dan? volgens mij zijn de rogues gewoon zeurpieten ;) ;)
Lezen is ook een vak :9

Ik zeg niet dat alle/sommige/bepaalde classes vaak klagen, ik zeg, dat van ALLE classes DIE klagen, de rogues de ENIGE zijn die het volgens "de rest" niet MOGEN.

Iedereen heeft wel wat te klagen, maar omdat de rogue de meest gehate class is voor alle andere classes, is "de rest" blij met elke nerf die wij al dan niet krijgen.

----

Laat ik het nog anders verwoorden: Als er een nerf word uitgebracht op een Druid en een Rogue, dan zegt de Rogue: Hey, das kut voor ons, waar was dat nu voor nodig?

De druid zegt: Hey, mijn nerf was onnodig, maar jij hebt hem verdiend!

Beetje generaliserend, maar dit is wel ongeveer hoe het gaat na elke patch.

[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-10-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:24:
Nee hoor, maar volgens jou zijn alleen de rogue nerfs hardstikke oneerlijk en kunnen jullie nu geen deuk in een pakje boter meppen. Komop zeg. Je overdrijft gewoon mateloos en zit continue vage redenen aan te halen waarom rogues het zo enorm slecht hebben, en dat gaat gewoon een beetje vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Nee hoor, maar volgens jou zijn alleen de rogue nerfs hardstikke oneerlijk en kunnen jullie nu geen deuk in een pakje boter meppen. Komop zeg. Je overdrijft gewoon mateloos en zit continue vage redenen aan te halen waarom rogues het zo enorm slecht hebben, en dat gaat gewoon een beetje vervelen.
Dat kan ik heel goed begrijpen. Andersom gaat het natuurlijk ook vervelen als elke class ten alle tijd maar roept dat onze nerfs "terecht" zijn, terwijl wij dat heel anders ervaren, net zoals iedereen dat zou ervaren wanneer zijn char een nerf krijgt. Het is nooit leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

m0nk schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:29:
[...]

Ik ga 10/31/10
Feral dus :) lekker 3k crits in catform :P

edit: ben nu ook al feral btw :)
3k crits ?

NREF !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
offtopic: guess who's back, back again...HTT-Talan is back! :P

sorry, ik kon het niet laten :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel tussen door, hebben mensen hier nog last van hoge latency? Ik zit bij xs4all en bij alle low populated servers heb ik een ping van 300+. Dit was tot eind augustus niet het geval, echter kom ik op het WoW fora alleen maar Spanjaarden en Poolse mensen tegen met extreem hoge latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

"You know, rogues have it pretty though" :+

Hell, iedereen zeurt en klaagt, en er zijn 2 antwoorden mogelijk: Learn to play your class (evt aangevuld met n00b/noob oid) en uiteraard: /signed.

Hebben rogues het meeste recht op klagen? Ik vind van niet. Welke class dan wel? Nou, laat ik het zo zeggen: Ik heb m'n mage gister gerespecced (terug naar frost), puur voor instances. Voor het farmen/grinden pak ik liever mn hunter. M'n mage komt niet meer van stal, behalve om tassen en/of mooncloth te maken, om guildies te helpen, en om guildies te helpen in instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:58:
Even snel tussen door, hebben mensen hier nog last van hoge latency? Ik zit bij xs4all en bij alle low populated servers heb ik een ping van 300+. Dit was tot eind augustus niet het geval, echter kom ik op het WoW fora alleen maar Spanjaarden en Poolse mensen tegen met extreem hoge latency.
Ik zit ook bij xs4all en ik heb er ook af en toe last van, de vorige keer dat ik een tracert had gedaan stuurde ze me over amerika dus ik denk dat het daar aan ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Is haalbaar ja :) dikke ravage crits zijn al voorgekomen in USA :D
Moonkin starfire crits van 3k zijn ook al gehaald (3sec cast)

Ik crit cloth nu voor ongeveer 15 a 1600, met de items die ik nu heb zullen mijn fer bite/ravage crits net boven de 2k liggen waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:59:
[...]

"You know, rogues have it pretty though" :+

Hell, iedereen zeurt en klaagt, en er zijn 2 antwoorden mogelijk: Learn to play your class (evt aangevuld met n00b/noob oid) en uiteraard: /signed.

Hebben rogues het meeste recht op klagen? Ik vind van niet. Welke class dan wel? Nou, laat ik het zo zeggen: Ik heb m'n mage gister gerespecced (terug naar frost), puur voor instances. Voor het farmen/grinden pak ik liever mn hunter. M'n mage komt niet meer van stal, behalve om tassen en/of mooncloth te maken, om guildies te helpen, en om guildies te helpen in instances.
Mages are fine, learn to play :) Ik vond mijn mage minder bugged of gimped dan de druid eigenlijk. Maar de druid lijkt ook wel iets meer skill te vereisen om goed te kunnen spelen. Met een mage is het een lange wenperiode, maar kun je wel bijna alle classes op dezelfde manier verslaan en bovendien in group pvp heel effectief zijn. Ik moet nog wat oefenen met de druid dus :)

Die 3k crits moet ik nog zien trouwens in catform. Misschien op een Warrior met overpower en geen armor als je zelf battleshout op je hebt en 800+ AP?

Dan heb je het dus over een buitengewoon uitzonderlijk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
woot we zijn ruim een maand geleden met MC runs begonnen, dit in samen werking met 5 andere guilds. Ik had er in eerste instantie me twijfels over, maar de samenwerking gaat perfect. Afgelopen zaterdag Luci, Magma en gehennas in 1 run neer gekregen. Zondag kregen we Garr neer en vanavond gaan we Geddon proberen.. als WoW weer een beetje draait :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.