Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:21:
[...]

De main van de maker is een warlock, en hij heeft naar eigen zeggen een rogue geleveled om te laten zien hoe overpowered die zijn. Hoezo bias? De mensen die hij in deel 1 bevecht zijn of n00bs, of laten hem opzettelijk winnen. De eerste die hij bevecht is een Hunter. Hunter legt een freezing trap maar de pet staat niet op passive en breekt de trap meteen. Iedere Hunter die duelled en niet compleet n00b is heeft daar een macro voor. Een van de warriors die hij bevecht gebruikt GEEN rend en GEEN overpower. Een warrior die geen overpower gebruikt is gewoon een n00b, maar een warrior die geen rend gebruikt doet dat volgens mij opzettelijk.

Ook gebruikt hij een '2 button' setup waar hij de fights mee zou moeten kunnen winnen. Tja, maar hij heeft wel een PvP trinket gehotkeyed waarmee hij uit fear en poly breekt. In het beste geval heeft hij een hoop gevechten opgenomen en die gevechten met absolute n00bs aan mekaar geplakt. In het slechtste geval is het een grote setup.
Ik heb alleen deel 2 gezien, en geen enkel gevecht leek me nep, hij zegt ook in het begin dat omdat Rogues altijd de eerste aanval hebben (vanuit vanish), dat de tegenstander in paniek raakt en fouten maakt, wat me vrij logisch lijkt.

En zoals eerder gezegd, in deel 2 gebruikt de rogue Gouge na een Dodge zodat Overpower niet werkt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:25:
Ik heb alleen deel 2 gezien, en geen enkel gevecht leek me nep, hij zegt ook in het begin dat omdat Rogues altijd de eerste aanval hebben (vanuit vanish), dat de tegenstander in paniek raakt en fouten maakt, wat me vrij logisch lijkt.

En zoals eerder gezegd, in deel 2 gebruikt de rogue Gouge na een Dodge zodat Overpower niet werkt.
Ik heb deel 2 dus niet gezien, maar dat kan best. Hoe dan ook, rogues hebben @ equal skill gewoon moeite met een warrior. Warriors hebben nou eenmaal veel HP en veel armour, hamstring en rend zijn vervelend, en overpower is helemaal ernstig.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

Als ze echt helemaal niks terug doen zijn ze bugged, en zou ik eerst even een GM vragen of je daar uberhaupt mag grinden. Unfinished mobs exploiten is niet toegestaan.
Die mobs gooien idd een steen die dmg doet, voor de rest doen ze niet veel, maar je wordt wel de hele tijd gebounced door die steen. Is niet leuk voor casters, wel voor hunters (hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, het schijnt dat de US nu naar patch 1.8 gepatched wordt. Vrij snel zo'n nieuwe patch. Hopelijk is alles wel goed klaar dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:36:
Die mobs gooien idd een steen die dmg doet, voor de rest doen ze niet veel, maar je wordt wel de hele tijd gebounced door die steen. Is niet leuk voor casters, wel voor hunters (hint hint)
Hmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:21:
[...]

De main van de maker is een warlock, en hij heeft naar eigen zeggen een rogue geleveled om te laten zien hoe overpowered die zijn. Hoezo bias? De mensen die hij in deel 1 bevecht zijn of n00bs, of laten hem opzettelijk winnen. De eerste die hij bevecht is een Hunter. Hunter legt een freezing trap maar de pet staat niet op passive en breekt de trap meteen. Iedere Hunter die duelled en niet compleet n00b is heeft daar een macro voor. Een van de warriors die hij bevecht gebruikt GEEN rend en GEEN overpower. Een warrior die geen overpower gebruikt is gewoon een n00b, maar een warrior die geen rend gebruikt doet dat volgens mij opzettelijk.

Ook gebruikt hij een '2 button' setup waar hij de fights mee zou moeten kunnen winnen. Tja, maar hij heeft wel een PvP trinket gehotkeyed waarmee hij uit fear en poly breekt. In het beste geval heeft hij een hoop gevechten opgenomen en die gevechten met absolute n00bs aan mekaar geplakt. In het slechtste geval is het een grote setup.
Ik vind dit altijd een goedkoop excuus, wat bijna alle rogues gebruiken als 'world of roguecraft' geoppert wordt.
Omdat iemand een rogue niet _perfect_ countered is het een n00b en is het staged, serieus, wtf?
Niet alle pvpers zijn pvp goden, niet iedereen kan elke keer de perfecte combos maken om van een rogue te winnen.

Voor het bovenstaande hebben ze een mooi woord voor bedacht, theorycraft ;)
In theorie kan een warlock het ook van alle classes winnen, in realiteit is dat gewoon dikke onzin.
In theorie kan een hunter ook alle classes etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Weet je wat, ik maak ook wel een movie en speel dan wel lekker met mn KB en muis en ik laat je zien hoe snel ik sterf tegen die PVP'ers bij ons op de server, of in BlackRock Mountain als ik daar speel...

Of reroll een rogue naar 60! , ja tot daar omdat na de 60 de rogue aanzienlijk in kracht afneemt omdat hij gewoonweg niet meer mee opschaalt met de rest van de classes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Even over dat World of Roguecraft verhaal he, ik vind echt niet dat de gasten waartegen hij het opneemt van enige skills bezitten. Sterker nog meeste van de tijd vallen ze niet eens hem aan of rennen ze weg. Ik wil hem wel eens zien tegen een andere Rogue met skills, kijken of hij het dan nog red. Of een ander voorbeeld, een Shaman.

Ik ben van mening dat rogues onderdoen in het laatste stadium van het spel. En dat is dus qua wapens/armor tot BWL, pvp buitengesloten(marhsal rank). Daarnaast komt de wapenverfijning ook er aan en zal dus voor sommige (hard gefarmde) wapens de DPS/speed omlaag gaan. Erg jammer imo.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

''Oh jee, we zijn zo slecht op lvl 60, we kunnen niet iedereen meer in 2-3 hits doodmaken''

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:46:
Omdat iemand een rogue niet _perfect_ countered is het een n00b en is het staged, serieus, wtf?
Dat is nu een stroman lieve schat. Je verdraait mijn woorden op een zodanige manier dat ze makkelijker te counteren zijn. Een stroman is een vorm van drogredenatie.

Ik zei dus niet dat de tegenstanders ze niet 'perfect' counteren, ik zeg dat de warrior nieteens een rend gebruikt, terwijl 'ie rage zat heeft. De priest en de mage zitten daar ook maar een beetje, de priest healed zichzelf nieteens. Ik snap best dan een hoop mensen graag dit soort filmpjes als bewijst zien dat rogues overpowered zijn, maar je kunt ook eens proberen wat objectiever naar dit soort dingen te kijken. Ik speel zelf geen rogue, moet er weinig van hebben, maar kan nog wel zien dat deze filmpjes (of in ieder geval de eerste) geen goed beeld geven. En van de 2e heb ik ook dergelijke verhalen gehoord. Iedereen kan bewijzen dat rogues overpowered zijn door tegen willekeurige mensen te vechten en de goeie gevechten achter mekaar te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:52:
''Oh jee, we zijn zo slecht op lvl 60, we kunnen niet iedereen meer in 2-3 hits doodmaken''

:+
Zucht, waarom moeten andere classes altijd de rogue afzeiken als zij eindelijk een valide punt van klagen hebben? En waarom verdienen andere classes dan wel aandacht betreffende talents en bugs en problemen?

Snap het feit niet dat iedereen de rogue's zo moet afzeiken om 1 een of andere debiel met zn World of Rougecraft filmpjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
mktje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:49:
Ik ben van mening dat rogues onderdoen in het laatste stadium van het spel. En dat is dus qua wapens/armor tot BWL, pvp buitengesloten(marhsal rank). Daarnaast komt de wapenverfijning ook er aan en zal dus voor sommige (hard gefarmde) wapens de DPS/speed omlaag gaan. Erg jammer imo.
Jammer dat je niet meer zoals eerder 9 van de 10 gevechten binnen een paar seconden wint?
Jammer dat andere classes na wat goeie gear verzamelt te hebben een aardige kans tegen je hebben?
Jammer dat sommige andere classes op hetzelfde niveau als jullie komen?
Jammer dat je niet overal (zie AV) de hoofd PVP koning bent?

etc etc :)

(oja, nofi natuurlijk)
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Zucht, waarom moeten andere classes altijd de rogue afzeiken als zij eindelijk een valide punt van klagen hebben? En waarom verdienen andere classes dan wel aandacht betreffende talents en bugs en problemen?
Ze hebben geen valide punt van klagen...

Het grote probleem is gewoon dat rogues gewend zijn om het sterkst te zijn en altijd te winnen, en nu dat wat is bijgetrokken komen ze er achter dat er ook nog zoiets als verliezen bestaat.

Dat de meeste rogues zo denken kun je echt ZO goed merken. Er is geen enkele andere class die mij keer op keer aanvalt nadat ik hem gekilled heb behalve rogues. Laatst nog een paar keer in Azshara, kill een rogue, rogue wil revenge, kill hem weer, rogue komt weer, en dat 10 keer over.
Geeft precies aan hoe geirriteerd die rogue wel niet was dat iemand van hem won... te typisch.

[ Voor 39% gewijzigd door TangLeFuzZ op 11-10-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Snap het feit niet dat iedereen de rogue's zo moet afzeiken om 1 een of andere debiel met zn World of Rougecraft filmpjes..
Ten eerste is World of Roguecraft volgens mij helemaal niet bedoeld om te laten zien dat Rogues overpowered zijn, maar meer om te laten zien hoe broken Warlocks in PvP zijn.

Ten tweede vraag ik me het volgende af : Melee classes zijn na lvl 60 juist de enige classes die WEL vooruitgaan met nieuwe wapens de hele tijd, terwijl casters op dezelfde dmg blijven zitten.

''Maar dan neem je toch +dmg to spells items als caster ?''

Ja dat kan, maar dan gaan je stats zwaar achteruit, terwijl dit bij melee-classes vrijwel altijd niet zo is.

Ja dit gaat nu weer over de barslechte caster itemisation van Blizz, maar ik snap dus niet dat Rogues hierover klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Dat is nu een stroman lieve schat. Je verdraait mijn woorden op een zodanige manier dat ze makkelijker te counteren zijn. Een stroman is een vorm van drogredenatie.

Ik zei dus niet dat de tegenstanders ze niet 'perfect' counteren, ik zeg dat de warrior nieteens een rend gebruikt, terwijl 'ie rage zat heeft. De priest en de mage zitten daar ook maar een beetje, de priest healed zichzelf nieteens. Ik snap best dan een hoop mensen graag dit soort filmpjes als bewijst zien dat rogues overpowered zijn, maar je kunt ook eens proberen wat objectiever naar dit soort dingen te kijken. Ik speel zelf geen rogue, moet er weinig van hebben, maar kan nog wel zien dat deze filmpjes (of in ieder geval de eerste) geen goed beeld geven. En van de 2e heb ik ook dergelijke verhalen gehoord. Iedereen kan bewijzen dat rogues overpowered zijn door tegen willekeurige mensen te vechten en de goeie gevechten achter mekaar te plakken.
Nog steeds krom, omdat die spelers niet volgens theorycraft spelen is het filmpje te verwaarlozen?
Als je niet in ziet dat wanneer een rogue in een druid set met een lvl 1 dagger een lvl 60 <class> neerbeukt hij niet gigantisch overpowered houdt het natuurlijk snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Ze hebben geen valide punt van klagen...

Het grote probleem is gewoon dat rogues gewend zijn om het sterkst te zijn en altijd te winnen, en nu dat wat is bijgetrokken komen ze er achter dat er ook nog zoiets als verliezen bestaat.

Dat de meeste rogues zo denken kun je echt ZO goed merken. Er is geen enkele andere class die mij keer op keer aanvalt nadat ik hem gekilled heb behalve rogues. Laatst nog een paar keer in Azshara, kill een rogue, rogue wil revenge, kill hem weer, rogue komt weer, en dat 10 keer over.
Geeft precies aan hoe geirriteerd die rogue wel niet was dat iemand van hem won... te typisch.
Laat me raden, je speelt een warlock? je moet wel goed gefrustreerd zijn van je problemen met je char en met je shards .. och gerrem :O
Ik win niet alle gevechten en niet alle rogue's winnen alle gevechten, het probleem is dat het rock/scissor/paper verhaal compleet uit zn verband is gerukt door patches en veranderingen..

Geen frustratie, maar ik hoor jullie anders op fora ook goed klagen over resistrates en andere berekeningetjes met percentage's dat er iets aan de hand is? De grootste bullshit dat zeg ik je! (Heerlijk onderbouwd ook!)

Owja, no flame right? :Y)

@On_E wij hebben het met daggers, welgeteld 1tje die echt de moeite waard is Pre-MC en dat is de Shanker die gelukkig nog farmable is, de Heartseeker kost teveel en is in geen enkele vergelijking hetzelfde wat de AR is voor Warriors.. daardoor farmen wij gear met +AP die alleen armor en stamina hebben en verder ook helemaal niks! :)

[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 11-10-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Waarschijnlijk is 1.8 uitgekomen in Amerika. Verschillende mensen melden dat ze aan het downloaden zijn. Hoop het! druid ftw! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:00:
Ja dit gaat nu weer over de barslechte caster itemisation van Blizz, maar ik snap dus niet dat Rogues hierover klagen.
Een tijdje terug gaf Blizzard aan hier wat aan te gaan doen, en wat krijgen we er voor terug?
Waardeloze items met +chance to hit, leuk voor PVE hoor, maar PVP'ers hebben daar echt geen drol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

Ik denk dat ik wel een gok kan wagen. Het is een gevoel van onrecht bij je slachtoffer. Geef maar toe, als je zelf word afgemaakt en een /spit krijgt, ben je ook geirriteerd. (ik wel iig)

Je wil revenge. Maar revenge op een rogue is zo goed als onmogelijk, want je ziet hem niet. Je weet nooit waar hij uithangt. Het feit dat ze verrast werden, soms zelfs fysiek schrikken omdat ze het niet aan zagen komen, maakt dat mensen geirriteerd raken door rogue kills. Veel sneller als wanneer ze een identiek aantal keren door een mage of shaman werden afgemaakt.

En ze zien niet in dat die stealth die wij hebben, een hoop keerzijde's heeft. Ze vinden het oneerlijk en dus eerlijk als er eens wat negatiefs bij de rogues gebeurt zoals bv een nerf.

En ze vinden ook dat wij geen reden tot klagen hebben, want wij zijn toch al zo sterk.

Helaas kan je roepen tot je een ons weeg dat men ook een een rogue moeten proberen, want dat is ze te veel werk. Als ze bereid waren werk te steken in een degelijke beargumentatie hadden ze die drogopmerkingen in de eerste plek al niet gemaakt. Spaar je dus de moeite en steek die energie in een extra backstab :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Voor het eerst ben ik echt 1000% met je eens Thalan, hulde! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:02:
Laat me raden, je speelt een warlock? je moet wel goed gefrustreerd zijn van je problemen met je char en met je shards .. och gerrem :O
Ik ben een van de weinige warlocks die echt totaal geen problemen heeft met shards... en heb dat ook nooit gehad.
Gewoon niet duellen en je hebt nergens last van :)

Verder heb ik ook echt geen problemen met m'n lock... ik kill, ik wordt gekilled, ik vind locks wel balanced.
We zijn tegenwoordig ook goed genoeg gebalanceerd met rogues vind ik, zeker na 1.8.

Enige waar ik niet tegen kan is dat gezeur van rogues over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, dat is onterecht.
Ik probeerde dat zojuist duidelijk te maken door aan te geven dat rogues het eerder altijd makkelijker hadden, tegenwoordig moeilijker, en daardoor denken dat ze niet balanced zijn tegenover de anderen.
Maar niets is minder waar... jullie worden nu uitgebalanceerd, leer gewoon tegen je verlies te kunnen :)

(ook al is dat moeilijk omdat je altijd makkelijk van iedereen won)

[ Voor 3% gewijzigd door TangLeFuzZ op 11-10-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Als warrior een dot op een rogue beuken is net zo natuurlijk dan als warrior sunder armor gebruiken in bijv. scholomance...

Wanneer je 1 van beide niet gebruikt ben je een newbie ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
Voor het eerst ben ik echt 1000% met je eens Thalan, hulde! :Y)
ach rogues zijn de enige reden waarom ik nog steeds 1 stuk leather armor in me bank heb liggen :P

Green Welp Armor

pure ownage :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:07:
[...]
Enige waar ik niet tegen kan is dat gezeur van rogues over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, dat is onterecht.
Ik probeerde dat zojuist duidelijk te maken door aan te geven dat rogues het eerder altijd makkelijker hadden, tegenwoordig moeilijker, en daardoor denken dat ze niet balanced zijn tegenover de anderen.
Maar niets is minder waar... jullie zijn nu uitgebalanceerd, leer gewoon tegen je verlies te kunnen :)

(ook al is dat moeilijk omdat je altijd makkelijk van iedereen won)
Bedenk je is, je word 60 je krijgt nieuwe skills en je nieuwe finisher doet 980+ dmg wauwie das veel! En inderdaad je bent ook echt sterk en je voelt ook echt sterk! Maar nu komt het, alle andere mensen krijgen meer armor en +def en andere gein en stamina en wat nu? je damage is geen 980 meer maar nog maar 300! en 600 als je crit, dat is in verre niet meer wat het geweest is! Spells worden niet minder sterk, die zijn altijd dezelfde aantal dmg en zullen alleen maar meer worden door +dmg spullen (wij hebben geen +eviscrate gear fyi!)

Dan hebben we het gevalletje stealth, wij springen uit de stealth als iemand maar schreeuwt? What the hell is dat? Zo van "AAAAAAAAAAAH! ow daar ben je..."
Idem met mage's die lvl1 IAE lopen the spammen je daar ff mee vangen met je LvL60 en je talent points in je stealth gestoken.. sta je dan maar mooi weer unstealthed en met bevroren schoenen!

Poisons die eraf gaan door zoning? Je valt uit stealth omdat je van een krant afvalt?

Maar, wij zien dat verkeerd, want, wij zijn de rouge's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:04:
Je wil revenge. Maar revenge op een rogue is zo goed als onmogelijk, want je ziet hem niet. Je weet nooit waar hij uithangt. Het feit dat ze verrast werden, soms zelfs fysiek schrikken omdat ze het niet aan zagen komen, maakt dat mensen geirriteerd raken door rogue kills. Veel sneller als wanneer ze een identiek aantal keren door een mage of shaman werden afgemaakt.
Het is tweeledig. In de eerste plaats zijn rogues wat dat betreft irritant. Staat er opeens zo'n knakker achter je. Een probleem is dat PvP altijd erg afhankelijk is van wie het initiatief heeft, en rogues kunnen dankzei stealth makkelijker het initiatief nemen.

Daarnaast kiezen irritante ventjes vaak rogues. Het wil dus NIET zeggen dat alle of het grootste deel van de rogues irritante ventjes zijn, maar wel dat de rogue populatie een disproportioneel groot aantal wankers bevat. Ik heb, hoewel ik op een PvE server speel, alleen last gehad van AFK-killende en CC-ende rogues.
ImdaMned schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:12:
Als warrior een dot op een rogue beuken is net zo natuurlijk dan als warrior sunder armor gebruiken in bijv. scholomance...
Inderdaad. Als je niet begrijpt dat DoTs voorkomen dat een rogue weer in stealth gaan, ben je gewoon een newbie. Je hoeft niet bepaald een 'uber' speler te zijn om dat te weten.
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:12:
Dan hebben we het gevalletje stealth, wij springen uit de stealth als iemand maar schreeuwt? What the hell is dat? Zo van "AAAAAAAAAAAH! ow daar ben je..."
Idem met mage's die lvl1 IAE lopen the spammen je daar ff mee vangen met je LvL60 en je talent points in je stealth gestoken.. sta je dan maar mooi weer unstealthed en met bevroren schoenen!
Een mage loopt geen level 1 IAE te spammen als 'ie niet weet dat jij eraan komt. Duels tellen sowieso niet. En dat verhaal van die +damage gear is ook grote onzin, met +agi, +sta, +crit en betere wapens verbeter je zowel je survivability als je damage, dus het is echt complete nonsense dat gear voor jullie waardeloos is. En als stealth detectie voor je zo'n probleem is, moet je misschien eens proberen iemand van achteren te besluipen. No way dat je een rogue detect als 'ie achter je aan komt lopen, ook niet met stealth detect skills.
Poisons die eraf gaan door zoning? Je valt uit stealth omdat je van een krant afvalt?

Je kunt overdrijven. Iedere class heeft bugs.

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 11-10-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:12:
[...]

ach rogues zijn de enige reden waarom ik nog steeds 1 stuk leather armor in me bank heb liggen :P

Green Welp Armor

pure ownage :P
http://www.thottbot.com/?i=12103

Lawl, druids hebben sowieso een talent (optioneel dus) om hun attacker te rooten als hij jou melee raakt. Dit is wel leuk maar niet pure ownage, schade breekt het effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Bedenk je is, je word 60 je krijgt nieuwe skills en je nieuwe finisher doet 980+ dmg wauwie das veel! En inderdaad je bent ook echt sterk en je voelt ook echt sterk! Maar nu komt het, alle andere mensen krijgen meer armor en +def en andere gein en stamina en wat nu? je damage is geen 980 meer maar nog maar 300! en 600 als je crit, dat is in verre niet meer wat het geweest is! Spells worden niet minder sterk, die zijn altijd dezelfde aantal dmg en zullen alleen maar meer worden door +dmg spullen (wij hebben geen +eviscrate gear fyi!)

Hmm, ik denk dat ik het snel afleg tegen jou in een duel.

alles unbuffed

2230 health
4800 mana
650 armor
6% crit gear
320 spell/frost dmg

maar mij hoor je niet klagen over underpowered mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Lawl, druids hebben sowieso een talent (optioneel dus) om hun attacker te rooten als hij jou melee raakt. Dit is wel leuk maar niet pure ownage, schade breekt het effect.
Dat is afhankelijk van de hoeveelheid schade, een al tikkende DoT breakt roots niet tenzij die persoon een hoge nature resistance heeft. En op level 60 root imp. natures grasp voor 27 sec met 100% kans, diminishing returns daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zo heeft iedere class wel iets ik ben (warrior) 100% tank maar ik hoef dus ook echt geen duel of iets te gaan doen echt waardeloos. En toen ik nog wel wat aan damage dealing deed was ik in een duel tegen een mage vaak kansloos terwijl ik nu met mn priest het de meeste mages aardig moeilijk maak heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Dit is precies de reden dat ik mijn draai niet kan vinden, de hele tijd die aanpassingen. Ik vind de rogue het best bij me passen. Ik begon dagger, ging toen sword, toen sword/dagger met een switchmod, toen weer dagger en ben nu weer sword. Telkens een reactie op een verandering in de mechanics. Als wij onze poisons aangepast krijgen omdat het belachelijk zou zijn dat level 20 poison ook werkt op level 60 opponents, dan moet level 1 arcane explosion ons ook niet meer uit stealth kunnen halen. Man, zelfs gif op mijn mes smeren maakt me zichtbaar! Stealth is een wassen neus geworden, en bijna iedereen heeft er wel wat tegen.

Warrior - Dot's en Zo'n battlescream achtig ding
Paladin's - Consecration (die lichtshow)
Priests - Dot's
Warlocks - Dot's
Mages - AoE
Hunters - Flare en Dot's
Rogue's - Dot's
Druids - Dot's

Bovendien is stealth /= onzichtbaarheid, want zolang ik niet pal achter je loop/sta heb jij altijd een kans (en die word steeds groter naarmate ik dichterbij kom) mij te zien, zelfs zonder buffs. MOD helpt daar geen klap tegen.

Bij benadering zijn we helemaal niet zo sterk (meer) als iedereen beweert, maar we worden er wel op afgerekend. Dat jij niet alles doet om rogue's te counteren en ik daarom een kill kan maken, is niet mijn probleem. Onthou het voor een volgende keer, zou ik zeggen.

Ik heb lang met mijn warlock gespeelt en dat was echt geen kant en klaar HK hapje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=12103

dude 5% kans op 30 sec sleep

weet je hoeveel dmg een shaman kan doen in 30 seconden op een rogue die staat te slapen :P

Green Welp Armor is een life saver, ik heb meerder rogues keihard gebeukt omdat de proc afging op hun backstap

30sec = alle tijd voor een full feal, lightning bolt, flameshock, NS Chainlightning en 3 swings met een 2 hander

tegen die tijd werkt ze vanish ook niet meer omdat er een magma staat te pulsen }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort een mage begonnen, reden hiervoor is dat ik het een beetje zat ben om op de voorgrond te moeten treden met m'n main. Een warrior, die alleen maar van dichtbij kan beuken.

Met m'n mage kan ik nu van afstand damage doen.
Vrij snel met BG begonnen en daar de 'irritante' rogues tegen gekomen. Nou ja, irritant, beetje overdreven, iedere class heeft wel iets.
Zodra ik 'Woesh' hoor, weet ik dat er weer een rogue in de buurt is. Frost Nova en rogue trapped. Blink, veilige afstand en Arcane Missiles erop. Laten we zeggen, 7 van de 10 keer is het bye bye rogue.

Overigens, er zitten wel degelijk N00bs in WoW. Dit merk je pas goed in BG.
Frost Nova wordt bijna niet gebruikt en wanneer ik het gebruik, is het in de meeste gevallen in ons voordeel.
Groepje Horde en Ally die tegen elkaar vechten, ik ren er tussendoor, Frost Nova, Blink.
Degene die afstand damage doen hebben hier alleen maar voordeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:12:

Wanneer je 1 van beide niet gebruikt ben je een newbie ja
Ach, dan zal ik wel een newbie zijn.

Ik heb de meeste rogues in 3 of 4 klappen dood, dus waarom de moeite nemen te gaan renden? (als ze vanishen doe ik wel snel een piercing howl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

dude 5% kans op 30 sec sleep

weet je hoeveel dmg een shaman kan doen in 30 seconden op een rogue die staat te slapen :P

Green Welp Armor is een life saver, ik heb meerder rogues keihard gebeukt omdat de proc afging op hun backstap

30sec = alle tijd voor een full feal, lightning bolt, flameshock, NS Chainlightning en 3 swings met een 2 hander

tegen die tijd werkt ze vanish ook niet meer omdat er een magma staat te pulsen }>
Schade breekt het effect he... dus bij je eerste lightning bolt kan hij z'n gang weer gaan.

Wat me leuker lijkt is op het moment dat hij sleept, ff dansen en dan op een slakkegangetje van hem weg lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ImdaMned schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:22:
[...]

Hmm, ik denk dat ik het snel afleg tegen jou in een duel.

alles unbuffed

2230 health
4800 mana
650 armor
6% crit gear
320 spell/frost dmg

maar mij hoor je niet klagen over underpowered mages
Als pure getallen basis voor je mate van "ownage" zou zijn, zou ik het afleggen tegen alles behalve mages. Ik heb 3200 hp, geen mana, 1500 armor en ongeveer 8% crit komt van mijn gear. Mijn zwaarden doen 77/33 dps en ik heb geen ranged behalve een boog zonder autoshot.

Toch kan ik ganken en winnen van hunters, mages, warlocks en shamans.

Jij bent een mage en hebt daarom weinig stamina, maar wel een ongelijke kracht onder je spells. Een mage kan mij binnen 2/3 flinke hits afmaken omdat hij nu eenmaal een glass cannon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Bovendien is stealth /= onzichtbaarheid, want zolang ik niet pal achter je loop/sta heb jij altijd een kans (en die word steeds groter naarmate ik dichterbij kom) mij te zien, zelfs zonder buffs. MOD helpt daar geen klap tegen.
Jaja, heb je uberhaupt de stealth detection test in World of Roguecraft gezien of niet ?
Ik heb lang met mijn warlock gespeelt en dat was echt geen kant en klaar HK hapje hoor.
Zeker weinig rogues tegengekomen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:31:
[...]

Als pure getallen basis voor je mate van "ownage" zou zijn, zou ik het afleggen tegen alles behalve mages. Ik heb 3200 hp, geen mana, 1500 armor en ongeveer 8% crit komt van mijn gear. Mijn zwaarden doen 77/33 dps en ik heb geen ranged behalve een boog zonder autoshot.

Jij bent een mage en hebt daarom weinig stamina, maar wel een ongelijke kracht onder je spells. Een mage kan mij binnen 2/3 flinke hits afmaken omdat hij nu eenmaal een glass cannon is.
3353 HP, 1680 armor, en base crit 20%, nu 640 AP tevens..
Main doet 84 dps en off meen ik 44 dps.. beide dagger...

Ik kan ook ganken en kan inderdaad sommige mensen 1 a 2 shotten en dat zal ik ook nooit ontkennen, maar dit zijn mensen die hun eigen class niet begrijpen en de rogue class niet kennen. Je hoeft maar te weten dat een rogue zn stealth nodig heeft en je hebt je vinger al op de DoTs/AoE staan en we zijn niks meer :)

Vanish werkt niet dan en blind word geparried :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Schade breekt het effect he... dus bij je eerste lightning bolt kan hij z'n gang weer gaan.

Wat me leuker lijkt is op het moment dat hij sleept, ff dansen en dan op een slakkegangetje van hem weg lopen :D
En zodra ik los kom, ga ik echt niet vanishen, dat is nutteloos en zonde. Ik zal op sprint rammen, en lijnrecht naar je toe rennen, en gougen. Dan heb ik 5,5 seconden bedenktijd om te verzinnen wat ik wil doen. Ik kan doorrennen en ontsnappen, of stunlocken voorzover mogelijk. De schade maak ik wel weer goed met een bandage terwijl jij mijn fadeleaf uit je ogen staat te wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:42:
Hmmz, het schijnt dat de US nu naar patch 1.8 gepatched wordt. Vrij snel zo'n nieuwe patch. Hopelijk is alles wel goed klaar dit keer.
yup

http://forums.worldofwarc...428&p=1&tmp=1#post5251428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:34:
[...]
... De schade maak ik wel weer goed met een bandage terwijl jij mijn fadeleaf uit je ogen staat te wrijven.
Als je geen DoT op je hebt of je Blind niet word gedodged/parried/missed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:34:
[...]

3353 HP, 1680 armor, en base crit 20%, nu 640 AP tevens..
Main doet 84 dps en off meen ik 44 dps.. beide dagger...

Ik kan ook ganken en kan inderdaad sommige mensen 1 a 2 shotten en dat zal ik ook nooit ontkennen, maar dit zijn mensen die hun eigen class niet begrijpen en de rogue class niet kennen. Je hoeft maar te weten dat een rogue zn stealth nodig heeft en je hebt je vinger al op de DoTs/AoE staan en we zijn niks meer :)

Vanish werkt niet dan en blind word geparried :Y)
Ok, ik begrijp mijn eigen class dus schijnbaar niet, omdat ik 0 counters heb tegen een rogue ?

*proest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gimbooze schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:29:
Ach, dan zal ik wel een newbie zijn.

Ik heb de meeste rogues in 3 of 4 klappen dood, dus waarom de moeite nemen te gaan renden? (als ze vanishen doe ik wel snel een piercing howl)
Ik vind dat zo typisch dat mensen hier zo ongelovelijk slecht zijn in het tussen de regels lezen. Tuurlijk ben je geen 'newbie' als je geen rend nodig hebt om een rogue neer te leggen. Je bent wel een newbie als je geen rend, overpower of MS gebruikt en de rogue gewoon laat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:48:
[...]

Ok, ik begrijp mijn eigen class dus schijnbaar niet, omdat ik 0 counters heb tegen een rogue ?

*proest*
Als jij geen geen ambush en backstab overleeft heb je inderdaad te weinig stamina! Als je PvP'
ed heb je je Succy uit waardoor ik direct een Seduce op me heb of niet? Zeker heb ik een DoT op mn hoofd want dat is jullie reactie (is logisch, fear heeft casttijd, wel apart maarja)

Neem dat class kennen met een korrel zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Damn dat is wel een hele snelle patch dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Hetzelfde geld ook andersom, 2 klappen en ik ben dood

@ kevin, je bent een nub en je kan alleen maar BWL bosses tanken ofzo : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

Jammer dat je niet meer zoals eerder 9 van de 10 gevechten binnen een paar seconden wint?
Jammer dat andere classes na wat goeie gear verzamelt te hebben een aardige kans tegen je hebben?
Jammer dat sommige andere classes op hetzelfde niveau als jullie komen?
Jammer dat je niet overal (zie AV) de hoofd PVP koning bent?

etc etc :)

(oja, nofi natuurlijk)
Ik moet zeggen je hebt wel een punt daar. Echter rogues zijn ontworpen om het meeste DMG te kunnen doen en dat gevoel begin ik steeds meer te missen hoe hoger ik kom. Shamans in epic gear ownen echt te hard mn lieve kontje :'(

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Als jij geen geen ambush en backstab overleeft heb je inderdaad te weinig stamina! Als je PvP'
ed heb je je Succy uit waardoor ik direct een Seduce op me heb of niet? Zeker heb ik een DoT op mn hoofd want dat is jullie reactie (is logisch, fear heeft casttijd, wel apart maarja)

Neem dat class kennen met een korrel zout ;)
Ik heb inderdaad altijd mijn succy bij me, en inderdaad te weinig stamina, maar ik zal dat laatste wel moeten wil ik uberhaupt nog enige dmg kunnen doen.

Het gaat altijd zo :

Ik sta ergens in BG op een priest ofzo te schieten, *woosh*, ambush, backstab, <50% health voor mij, seduce op rogue, *PvP trinket*, stun, SS, SS, Evisc ofzoiets, ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
[...]

+attack power?
en spells niet minder sterk?
"your critical Pyroblasts hits RaseriaN for 500 (1500 resisted)"
"You gain Pressence of Mind
"RaseriaN Resists Fireball"
"RaseriaN Resists Frost Nova"
ja ik ga echt heel Azeroth doorlopen met rank 1 IAE spam, hint, als een mage dat aan het begin doet val gewoon niet aan.

AM wat mana gebruikt en niet schiet, zelfde voor blizzard,
2e polymorph zorgt niet voor een nieuwe timer,
iceblock d/c'ed je soms
coldsnap reset soms niet cooldown timers
al onze top tier talents zijn dispelable/purgable

Bottemnote, alle classes hebben hun gebreken en bugs

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 11-10-2005 16:00 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:57:
Ik heb de i-de-ale plek gevonden (denk ik)
Ik besloot om eens een kijkje te nemen in zuid-silithius, maar kwam erachter dat je niet verder komt dan de helft. Echter, links, helemaal links onder in dat gebied, is een kamp met humanoids, die volgens mij nog niet helemaal af zijn, ze doen namelijk geen flikker terug. Het zit vol met casters en warriors, die voldoende afstand tussen elkaar hebben om met gemak rond te lopen en te grinden.
Ik ga daar vaker heen, tis er nog lekker rustig ook :P
Volgens mij is jouw server bugged oid? :+ Hier slaan ze gewoon terug, hoor :P In de buurt van (38,42)? Twilight Avengers, Geolords, Masters & Stonecallers? Alsnog prettig grindvoer, omdat er geen concurrentie is en de mobs simpel zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 11-10-2005 15:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:55:
[...]

Ik heb inderdaad altijd mijn succy bij me, en inderdaad te weinig stamina, maar ik zal dat laatste wel moeten wil ik uberhaupt nog enige dmg kunnen doen.

Het gaat altijd zo :

Ik sta ergens in BG op een priest ofzo te schieten, *woosh*, ambush, backstab, <50% health voor mij, seduce op rogue, *PvP trinket*, stun, SS, SS, Evisc ofzoiets, ik dood.
Laten we het eens een stuk opbreken, Ambush, Backstab tot en met trinket klopt helemaal, wij hebben max 4 CP's en 20 energy op onze balk. Maar ik denk niet dat jij rustig blijft staan wachten tot wij uit de seduce zijn en op je af komen rennen? En sprint en trinket zijn niet altijd van cooldown af ;)

Ik zeg, we kunnen mensen 1 a 2 shotten, maar dat betekend dat we ALLE cooldowns moeten verbranden en deze ook nog eens geld kunnen kosten!

Vergeten erbij te zetten, ik bedoel het niet allemaal als flame en zo hoef je het ook niet op te pakken en Hydra hoeft me ook niet neer te flamen :9

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 11-10-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:58:
[...]

Laten we het eens een stuk opbreken, Ambush, Backstab tot en met trinket klopt helemaal, wij hebben max 4 CP's en 20 energy op onze balk. Maar ik denk niet dat jij rustig blijft staan wachten tot wij uit de seduce zijn en op je af komen rennen? En sprint en trinket zijn niet altijd van cooldown af ;)

Ik zeg, we kunnen mensen 1 a 2 shotten, maar dat betekend dat we ALLE cooldowns moeten verbranden en deze ook nog eens geld kunnen kosten!
Jullie stuns zitten op verschillende diminishing returns, mijn Fear & Seduce op dezelfde, oftewel na 3 keer Fear/Seduce ben je immune, jij kan al je stuns op mij gebruiken, crippling poison, mindnumbing posion etc.

Ik was inderdaad dus de Crippling Poison vergeten, dus ikke wegrennen na mijn Seduce zal moeilijk gaan :P

Trouwens, kijk World of Roguecraft deel 2 aub even, je ziet de Rogue met 2 (of 3, of 4) buttons winnen, dan zie je later een Warlock vs Warlock fight, waar maar liefst 25-30 verschillende buttons/talents gebruikt worden, DAT wil de maker volgens mij duidelijk maken, en ik eigenlijk ook ;)

[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 11-10-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:56:
[...]

+attack power?
en spells niet minder sterk?
"your critical Pyroblasts hits RaseriaN for 500 (1500 resisted)"
"You gain Pressence of Mind
"RaseriaN Resists Fireball"
"RaseriaN Resists Frost Nova"
Dan zijn we er toch? Jullie klagen over resist rates en slechtere dmg op jullie spells, doen wij het ook maar dan over onze flatdmg van onze finishers en dan mag het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Okyah schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Volgens mij is jouw server bugged oid? :+ Hier slaan ze gewoon terug, hoor :P In de buurt van (38,42)? Twilight Avengers, Geolords, Masters & Stonecallers? Alsnog prettig grindvoer, omdat er geen concurrentie is en de mobs simpel zijn ;)
Ja, ze slaan wel, maar dat is dan ook alles. En de helft van de tijd slaan ze sowieso toch mis :P

Maar dat is de locatie ja, en dat zijn de mobs. Ze droppen runecloth, gemiddeld 8s per mob (incl. pickpocket) en wat hp pots. Greens nog niet gevonden, maar dat komt vast nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:58:
"Wow, those 25 Copper for Flash Powder really add up huh?"

;)

[ Voor 67% gewijzigd door TangLeFuzZ op 11-10-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Het verschil is alleen dat alle classes resistances krijgen, maar de cloth users niet extra armor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:05:
[...]

;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

;)
Zucht en de 2G voor een handje vol Fadeleafs en 22.5s voor 10 bottles en dan nog reagents van 25c tot 1s waarvan je er voor 1 poison soms 6 nodig hebt? 2.25s + 3s (cripple) is 5.25 voor 1 poison! Maak jij ff een stackje aan die telkens wegvalt door zoning? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Dan zijn we er toch? Jullie klagen over resist rates en slechtere dmg op jullie spells, doen wij het ook maar dan over onze flatdmg van onze finishers en dan mag het niet :?
Exactly! Rogue's mogen niet klagen! Dan hadden we maar geen rogue moeten kiezen! Naar alle mages die voortaan nog wat te mokken hebben als ze weer eens een tripje door de andere wereld maken, ik klaag dan wel, maar probeer er altijd het beste van te maken. Ik heb me een week lang een slag in de rondte gegrind om geld te verdienen voor mijn 2 nieuwe zwaarden, welverdiend dus. Allemaal omdat ik geen zin heb in weer een nerf. En dan vind ik best dat ik daar wat opmerkingen over kwijt mag. Ik ben diezelfde whiner die ook nuttige suggesties plaatst op het forum warcraft zelf, die aan RP doet omdat het fun is en die een lock @ 42 en een mage @ 34 heeft om andere classes ook eens te leren kennen en variatie te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Van een goeie BM specced Hunter win je niet meer na 1.7, die zijn lichtelijk imba geworden tegenover alles wat niet in plate loopt en reteveel HP heeft.

Sowieso is of je wint meer afhankelijk van je skills. Ik ben geen goeie dueller, en win danook vaak van rogues en pallied, terwijl die juist niet bijzonder moeilijk zijn voor Hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:05:
Ja, ze slaan wel, maar dat is dan ook alles. En de helft van de tijd slaan ze sowieso toch mis :P
Maar dat is de locatie ja, en dat zijn de mobs. Ze droppen runecloth, gemiddeld 8s per mob (incl. pickpocket) en wat hp pots. Greens nog niet gevonden, maar dat komt vast nog wel :P
Die Stonecallers stunnen ook nog. Maar die Geolords lijken idd weinig spannends te doen. Afentoe doen ze een of andere shock. Maar voor mij zijn die Avengers prettig > retri aura, thorium spike, redoubt, holy shield ^^

Heb zelf al wat greys, major mana potion, wat runecloth :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

;)
Een half uurtje deadly of instant poison op beide zwaarden kost mij een hoop meer dan jij denkt. Flesjes zijn 22.5 silver per 5. Elke flesje heeft 4x dust nodig a 2 silver per stuk (8 silver dus) voor 1 lading instant poison á 30 minuten. Dat is dus 13 silver (ongeveer) per mes, 26 silver totaal om dus een half uurtje met een giftig mes rond te lopen. Doe dat een dag lang (4 uur spelen gemiddeld) en je bent 8x26 = 2g8s kwijt aan je gif, per sessie zo'n beetje. Deadly is nog duurder.

Flash powder kost idd geen hol, maar daar brand je er dan ook makkelijk 50 tot 100 van door op 1 dag spelen. En dan hebben we het toch alweer over 25 zilver.

Fadeleaf is nergens te krijgen, ze rekenen makkelijk een paar goud voor een stack van 10 stuks.

Het is echt niet allemaal gratis ofzo hoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:07:
Het verschil is alleen dat alle classes resistances krijgen, maar de cloth users niet extra armor krijgen.
De enige resistance tegen magic die ik ooit gehad heb, was 5, op fire, vanwege mijn Helm of fire. Verders heb ik nul komma nul resistance tegen magic. Mijn armor is ook bedroevend, 15xx armor gemiddeld, zonder de buffs. Ik ben echt niet veel beter af hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ach jullie moeten het zo zien, jullie skills krijgen reagents, onze worden verwijderd.... (khadgars unlocking, invis)

Tevens, ik heb 600 armor, lage dodge, geen pary/block, geen evasion.

[ Voor 25% gewijzigd door Puc van S. op 11-10-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar als Fadeleaf een probleem voor je is als rogue, heb je dan niet de verkeerde professions gekozen?

Geld moet uberhaupt geen probleem zijn voor een rogue, maar dat is een andere discussie...

[ Voor 29% gewijzigd door TangLeFuzZ op 11-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@Rogue discussie:

Laten we er maar mee ophouden, het enige wat we doen is de ander in de zeik zetten.
De rogue's vinden zelf dat de rogue minder sterk is geworden en de mensen die rogue's niks vinden of simpelweg haten zijn er blij mee, gelukkig zijn er ook andere classes die soms een klein beetje van de problemen van de rogue (huidige probs!) willen inzien.

Ik zie wel wat Blizzard doet, alleen voor MIJ word het spelplezier minder door alle kleine dingetjes die met de rogue class aan de hand is en alle haat en minachting en ezmode thinking over de rogue!
Ik ben het ook eens dat alle classes die tot nu toe liefde hebben gehad van Blizzard dat ook echt nodig hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:15:
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar als Fadeleaf een probleem voor je is als rogue, heb je dan niet de verkeerde professions gekozen?
Wheheheheheheheheheheheeheheheheheheheheh.

Ik speel al 6 maanden warcraft, en heb in totaal 1 fadeleaf plantje gezien, en dat was een rare spawn ergens op een plek waar geen hond komt :')

Net als swiftthistle! Die plantjes bestaan niet eens! Die spawnen als rare spawn tussen andere plantjes! Fadeleaf is gewoon niet aan te komen, niet te kopen bij een vendor en niet te farmen. Alleen lucky zijn, en herbalist.

Bovendien moet een profession toch geen vereiste zijn om je class te kunnen spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-10-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:17:
Ik speel al 6 maanden warcraft, en heb in totaal 1 fadeleaf plantje gezien, en dat was een rare spawn ergens op een plek waar geen hond komt :')

Net als swiftthistle! Die plantjes bestaan niet eens! Die spawnen als rare spawn tussen andere plantjes! Fadeleaf is gewoon niet aan te komen, niet te kopen bij een vendor en niet te farmen. Alleen lucky zijn, en herbalist.
Mja dat weet ik dus niet, ben nooit herbling geweest... vandaar ook m'n "kan het mis hebben hoor" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:15:
@Rogue discussie:

Laten we er maar mee ophouden, het enige wat we doen is de ander in de zeik zetten.
De rogue's vinden zelf dat de rogue minder sterk is geworden en de mensen die rogue's niks vinden of simpelweg haten zijn er blij mee, gelukkig zijn er ook andere classes die soms een klein beetje van de problemen van de rogue (huidige probs!) willen inzien.

Ik zie wel wat Blizzard doet, alleen voor MIJ word het spelplezier minder door alle kleine dingetjes die met de rogue class aan de hand is en alle haat en minachting en ezmode thinking over de rogue!
Ik ben het ook eens dat alle classes die tot nu toe liefde hebben gehad van Blizzard dat ook echt nodig hadden.
Ras, dat mensen er zo over denken, komt denk ik omdat warlocks/mages al gewend zijn aan nerfs (vanaf beta hebben mages alleen maar nerfs gehad)

en het kan best zo zijn dat rogues minder sterk zijn geworden, echter daar merk ik als squichy niet veel van (wat te begrijpen is, want rogues zijn nou eenmaal bedoelt om squichys te killen, neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om bijna niets te kunnen tegen een rogue :p)

@ Thalan, nou engineering is toch verrektes handig als palladin :x (of iig voor HoW, aangezien ze toen nog geen ranged hadden)

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 11-10-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]
Bovendien moet een profession toch geen vereiste zijn om je class te kunnen spelen?
Grappig, een Warlock MOET Engineering nemen om defense skills te hebben.
Zolang een rogue met al zijn problemen nog steeds vrij simpel kan winnen in PvP, zijn ze de laatste class die verbeteringen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:20:
[...]
Ras, dat mensen er zo over denken, komt denk ik omdat warlocks/mages al gewend zijn aan nerfs (vanaf beta hebben mages alleen maar nerfs gehad)

en het kan best zo zijn dat rogues minder sterk zijn geworden, echter daar merk ik als squichy niet veel van (wat te begrijpen is, want rogues zijn nou eenmaal bedoelt om squichys te killen, neemt niet weg dat ik het niet leuk vind om bijna niets te kunnen tegen een rogue :p)
Ik snap ook wel de minachting voor de class, daar is hij ook voor neergezet ben ik van mening. Maar ook achter die class zitten spelende mensen die ook plezier aan een game willen halen. Elke keer als wij een probleem aanhalen van ons word het afgedaan met dat wij al imba zijn en niet moeten zeuren en maar moeten leren spelen en geen ezmode meer mogen zijn (zijn we dat dan al?)

Mages hebben het ook niet makkelijk, maar van mijn Point of View hebben mages niks te klagen, een goed gespeelde mage kan ik dus echt noway aan! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:13:
[...]

Een half uurtje deadly of instant poison op beide zwaarden kost mij een hoop meer dan jij denkt. Flesjes zijn 22.5 silver per 5. Elke flesje heeft 4x dust nodig a 2 silver per stuk (8 silver dus) voor 1 lading instant poison á 30 minuten. Dat is dus 13 silver (ongeveer) per mes, 26 silver totaal om dus een half uurtje met een giftig mes rond te lopen. Doe dat een dag lang (4 uur spelen gemiddeld) en je bent 8x26 = 2g8s kwijt aan je gif, per sessie zo'n beetje. Deadly is nog duurder.

Flash powder kost idd geen hol, maar daar brand je er dan ook makkelijk 50 tot 100 van door op 1 dag spelen. En dan hebben we het toch alweer over 25 zilver.

Fadeleaf is nergens te krijgen, ze rekenen makkelijk een paar goud voor een stack van 10 stuks.

Het is echt niet allemaal gratis ofzo hoor :{
Och heden, wat duur allemaal...
* Gaius gooit z'n tassen weer vol met Thorium bullets en vlees/vis voor z'n pet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:13:
Een half uurtje deadly of instant poison op beide zwaarden kost mij een hoop meer dan jij denkt. Flesjes zijn 22.5 silver per 5. Elke flesje heeft 4x dust nodig a 2 silver per stuk (8 silver dus) voor 1 lading instant poison á 30 minuten. Dat is dus 13 silver (ongeveer) per mes, 26 silver totaal om dus een half uurtje met een giftig mes rond te lopen. {
Poe poe! 26 silver heb je in 4 mobs terugverdiend. 2 als je in Tyrs Hand grind. Komop zeg, dat zijn geen kosten. Zal ik je eens voorrekenen wat m'n Hunter kost aan pet food, mana en thorium kost daar? dat is wel ff wat meer dan 26 silver. Ja, en al die Rogues hebben het erg zwaar natuurlijk daar in Tyrs, als enige class waar je GEEN zooi mobs op kunt trainen.

Cry me a river zeg. Dat je je zorgen maakt over je skills is tot daar aan toe, maar over 26 silver per half uur gaan zeuren...
Swiftthistle kun je o.a.van mageroyal looten. Ja, een low level herb die VEEL voorkomt. Zo moeilijk is er niet aan te komen. M'n level 16 (!) rogue heeft er een stack van in d'r bank staan. Ik weet niet of jij een alchemist bent, maar misschien moet je eens wat onderzoek doen voordat je aanneemt dat switftthistle een plant is. Je loot swiftthistle dus o.a. van Mageroyal en Briarthorn.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 11-10-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:23:

oh? en waarom is dat dan? ik ken verder de engineering skill niet, maar heeft dat leuke dingen die boeiend zijn voor een lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Miles Teg schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:36:
[...]
Och heden, wat duur allemaal...
* RaseriaN gooit z'n tassen weer vol met Thorium bullets en vlees/vis voor z'n pet...
Heb je dan niet de verkeerde professions gekozen voor je Thorium Bullets ?
Vlees en vis dropped nog tenminste van mobs ;)

Laten we er maar over ophouden ok?
This discussion makes baby Jezus cry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:38:
[...]

Laten we er maar over ophouden ok?
This discussion makes baby Jezus cry :'(
Ik heb engineering, en ik heb het pattern \o/
Neemt niet weg dat alles wat ik vermaal tot bullets, dat kan ik niet meer verkopen op de AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

Onzin. Ik had echt geen engineering nodig, op geen enkele char, ook niet op mijn lock. De lock zijn verdediging is slimme strategie. Engineering is handig zodat elke fr00b een warlock kan spelen, daar dat nu eenmaal 1 van de moeilijkste classes is. Een warlock zijn beste verdediging is bergen HP, zijn Succubus en/of zijn voidwalker. Hij kan fearen, hij kan leechen en hij kan altijd flinke damage doen met zijn dots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zullen we het er maar op houden dat geen een class het leuk vind generfed te worden :p en dat je pas volgende week echt kan zeggen of het veel scheelt.

(Zelfde als met die caster "nerf" vorige patch waardoor de resists achteruit zouden zijn gegaan.. Wat dus totaal niet klopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:38:
Ik gebruik op dit moment de level 45 arrows omdat thorium te duur is. Ik heb 2 thorium + 2 stone nodig per stack arrows. Ik grind efficienter voor geld als ik dat Thorium verkoop.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:
Onzin. Ik had echt geen engineering nodig, op geen enkele char, ook niet op mijn lock. De lock zijn verdediging is slimme strategie. Engineering is handig zodat elke fr00b een warlock kan spelen, daar dat nu eenmaal 1 van de moeilijkste classes is. Een warlock zijn beste verdediging is bergen HP, zijn Succubus en/of zijn voidwalker. Hij kan fearen, hij kan leechen en hij kan altijd flinke damage doen met zijn dots.
Welk level is jouw warlock nu? :)

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 11-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:37:
[...]

oh? en waarom is dat dan? ik ken verder de engineering skill niet, maar heeft dat leuke dingen die boeiend zijn voor een lock?
Gnomish Net-O-Matic Projector
Goblin Rocket Helmet
Grenades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

OMG

Hou aub op, dit is zulke onzin dat ik er bijna om moet lachen.

Slimme Strategie dus he ?

Bergen HP ? Ja, als ik Demonic Embrace talent neem EN uitsluitend +sta gear zou dragen, maar dan doe ik enorm weinig dmg.

Mijn Succubus ? 10 sec cast, 1 soulshard, en Seduce op dezelfde diminishing returns als Fear, EN ook nog eens te maken met PvP trinkets/WotF ?

Mijn Voidwalker ? 10 sec cast, 1 soulshard, een shield die spell interrupts niet tegenhoudt, ja hoor...

Je hebt gelijk, voortaan gebruik ik Dark Pact, Soul Link, Ruin EN Congflagrate tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

schade breekt effect ja

Lightningbolt is casttime 1 sec cooldown
voor lightningbolt hem geraakt heeft heb ik een instant flameshock => dot
na die flameshock een NS+Chainlightning is 1 seconden dat is 3 seconden dat hij zijn gang kan gaan, maar dan is al de helft van ze hp weg :P zit ik vol, kan hij geen vanish gebruiken, ivm dot en
heb ik intussen al 2 hits met melee op hem gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:37:
[...]

Poe poe! 26 silver heb je in 4 mobs terugverdiend. 2 als je in Tyrs Hand grind. Komop zeg, dat zijn geen kosten. Zal ik je eens voorrekenen wat m'n Hunter kost aan pet food, mana en thorium kost daar? dat is wel ff wat meer dan 26 silver. Ja, en al die Rogues hebben het erg zwaar natuurlijk daar in Tyrs, als enige class waar je GEEN zooi mobs op kunt trainen.

Cry me a river zeg. Dat je je zorgen maakt over je skills is tot daar aan toe, maar over 26 silver per half uur gaan zeuren...

[...]

Swiftthistle kun je o.a.van mageroyal looten. Ja, een low level herb die VEEL voorkomt. Zo moeilijk is er niet aan te komen. M'n level 16 (!) rogue heeft er een stack van in d'r bank staan. Ik weet niet of jij een alchemist bent, maar misschien moet je eens wat onderzoek doen voordat je aanneemt dat switftthistle een plant is. Je loot swiftthistle dus o.a. van Mageroyal en Briarthorn.
Dat zei ik ook, swiftthistle loot je tussen andere planten, hij komt zelf niet voor, maar ik heb het misschien wat ongelukkig neergezet. Food voor een pet kan je zelf grinden, net zoals ik volgens jullie mijn eigen reagents moet kunnen grinden.

Als ik gif insla, koop ik natuurlijk geen 5 flesjes tegelijk. En zo'n stack met gif slaat dan vaak ineens een gat van 5 a 6 goud in je budget. En het gaat er gewoon hard doorheen. Crippling poison is goedkoper, maar last gewoon altijd 30 minuten.

Instant en deadly poison niet. Die hebben een set aantal charges. Daar kun je als je een beetje flink wat battles hebt binnen een kwartier doorheen branden.

Je hebt mij ook nooit horen klagen over de kosten, maar na die opmerking over 25 cent per poedertje wilde ik even aangeven dat dat echt niet alle kosten zijn. Want naast de kosten voor gif en poeders hebben wij ook gewoon onze repairs, we moeten ook pijlen/kogels kopen (en die gaan er hard doorheen sinds die nieuwe buff die we kregen op bows en guns :P) en wij kopen ook gewoon ons eten en soms bandages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ps die buff op bows is morgen weer weg ;)

en word er nog eten/drinken gekocht? ik heb soms het idee dat heel IF aan mij eten en drinken vraagt... (en dan nog niet eens beleefd)

[ Voor 63% gewijzigd door Puc van S. op 11-10-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:47:
[...]

OMG

Hou aub op, dit is zulke onzin dat ik er bijna om moet lachen.

Slimme Strategie dus he ?

Bergen HP ? Ja, als ik Demonic Embrace talent neem EN uitsluitend +sta gear zou dragen, maar dan doe ik enorm weinig dmg.

Mijn Succubus ? 10 sec cast, 1 soulshard, en Seduce op dezelfde diminishing returns als Fear, EN ook nog eens te maken met PvP trinkets/WotF ?

Mijn Voidwalker ? 10 sec cast, 1 soulshard, een shield die spell interrupts niet tegenhoudt, ja hoor...

Je hebt gelijk, voortaan gebruik ik Dark Pact, Soul Link, Ruin EN Congflagrate tegelijk :P
Cast jij je pet pas als je aangevallen word dan? Ik heb hem altijd bij. Bovendien is het helemaal niet zo dat je dmg naar nul terugvalt met een stamina build. Je hebt veel fixed damage dots, en demonic embrace alleen al is genoeg voor 15% extra stamina, daar hoef je niet nog eens bergen stamina gear voor te kopen. Out of mana was ik ook al bijna nooit met mijn lock, zelfs met een stamina build zonder noemenswaardige int stats.

Bovendien moet je je punten dan ook in de Demo tree steken. Wat zeg je ? Dat wil je niet? Je wil liever grote getallen en damage? Ja, dan kies je een andere tree. Die keuze heb je toch? Mages zijn toch ook binnen 3 steken dood? Dan leeft een lock toch echt iets langer hoor. De mage moet blinken, maar dat gaat niet altijd goed. En zelfs als hij er een blink + nova afkrijgt, vanish cancelt de nova en sprint maakt het gat ook snel dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:52:
ps die buff op bows is morgen weer weg ;)

en word er nog eten/drinken gekocht? ik heb soms het idee dat heel IF aan mij eten en drinken vraagt... (en dan nog niet eens beleefd)
Ik vraag er nooit om, zelfs niet in instances. Andere kunnen het beter gebruiken, jullie hebben het al druk zat. Ik gebruik eten alleen bij het grinden en de helft ervan loot ik met pickpocketen. Ik koop het wel, maar alleen als ik geen zin heb erom te gaan grinden. Bovendien verdwijnt het als je uitlogt, dat vind ik niet handig, ik wissel nogal eens van char tijdens het spelen.

En als die buffs er morgen weer afgaan dan zal ik er vanavond nog maar eens goed van gaan genieten :P Je wil niet weten hoeveel mages ik al afgemaakt heb door na een ambush gewoon te blijven staan en te gaan staan schieten :P

Ik win zelfs bowfights tegen hunter mobs :D

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-10-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Respect :p

in instances maak ik btw alleen eten voor pets van hunters, je komt toch wel weer @ full hp door de healers die water krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:53:
[...]

Cast jij je pet pas als je aangevallen word dan? Ik heb hem altijd bij. Bovendien is het helemaal niet zo dat je dmg naar nul terugvalt met een stamina build. Je hebt veel fixed damage dots, en demonic embrace alleen al is genoeg voor 15% extra stamina, daar hoef je niet nog eens bergen stamina gear voor te kopen. Out of mana was ik ook al bijna nooit met mijn lock, zelfs met een stamina build zonder noemenswaardige int stats.

Bovendien moet je je punten dan ook in de Demo tree steken. Wat zeg je ? Dat wil je niet? Je wil liever grote getallen en damage? Ja, dan kies je een andere tree. Die keuze heb je toch? Mages zijn toch ook binnen 3 steken dood? Dan leeft een lock toch echt iets langer hoor. De mage moet blinken, maar dat gaat niet altijd goed. En zelfs als hij er een blink + nova afkrijgt, vanish cancelt de nova en sprint maakt het gat ook snel dicht.
Ik kan maar 1 pet tegelijk bij me hebben hoor.

DMG valt inderdaad niet naar nul terug, maar is wel belachelijk laag in vergelijk met wat ik nu aan DMG doe.

Fixed DoTs, die binnen 1 seconde gedispelled zijn.

Ik MOET dus schijnbaar in Demonology speccen om een kans te hebben tegen rogues ?
En dat is balance ?

Vreemd, aangezien jij als Rogue een freaky build kan nemen die niemand heeft, en alsnog maak je me zo af.

Rogues are Scissors.
Warriors are Rock.
Paladins, Shamans, Druids, Mages, Warlocks, Hunters are Paper.

Scissors beats paper, and up to lvl 60 also beats rock.
Paper beats Rock, till lvl 60.
At lvl 60 Rock turns into a unstoppable killing machine, beating paper AND scissors, but he can't find scissors....

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 11-10-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:
[...]

Ik kan maar 1 pet tegelijk bij me hebben hoor.

DMG valt inderdaad niet naar nul terug, maar is wel belachelijk laag in vergelijk met wat ik nu aan DMG doe.

Fixed DoTs, die binnen 1 seconde gedispelled zijn.

Ik MOET dus schijnbaar in Demonology speccen om een kans te hebben tegen rogues ?
En dat is balance ?

Vreemd, aangezien jij als Rogue een freaky build kan nemen die niemand heeft, en alsnog maak je me zo af.
1) Ik kan helemaal niks dispellen
2) Ja, je build bepaald waar jij uitkomt, dat is voor locks gewoon heel belangrijk
3) Als ik een "freaky build" neem, kan ik helegaar niks meer omdat ik dan de helft van mijn abilities nerf.

Je demo tree is jouw defense tree, je hebt 3 trees. Iedereen heeft 3 trees. Eentje offensive, een defensive, en eentje mixed. Das voor iedereen hetzelfde :P Combat is voor mij defense, Assasination is offensive, en sublety is een mix.

Combat maak ik meer kans tegen warriors, sublety of assanation kan ik /bye zwaaien met mijn handje. Dat is gewoon de keuze die je maakt :P

Serieus, ik vind de warlock een geweldige class, staat echt onderaan mijn kill lijstje zelfs nog, maar hulpeloos ben je echt niet. Ik werd ontzettend vaak op de korrel genomen door UD rogues. Meer dan de helft van de keren dat ik aangevallen en/of gekilld werd op mijn lock was het een UD rogue! Maar meer dan de helft van die keren kon ik óf wegkomen, en soms zelfs winnen! Dat was een geweldig moment toen ik die mogelijkheden ontdekte. De warlock kan idd, dat geef ik toe, misschien een extra defensive spell gebruiken, maar ze zijn allebehalve zwak hoor. Ik kan een lock niet 2-shotten zoals ik dat met een mage wel kan, dus dat is het bewijs al. En ik kan maar 1 iemand stunlocken! Een warlock is met zijn 2en.

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-10-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:12:
[...]

1) Ik kan helemaal niks dispellen
2) Ja, je build bepaald waar jij uitkomt, dat is voor locks gewoon heel belangrijk
3) Als ik een "freaky build" neem, kan ik helegaar niks meer omdat ik dan de helft van mijn abilities nerf.

Je demo tree is jouw defense tree, je hebt 3 trees. Iedereen heeft 3 trees. Eentje offensive, een defensive, en eentje mixed. Das voor iedereen hetzelfde :P Combat is voor mij defense, Assasination is offensive, en sublety is een mix.

Combat maak ik meer kans tegen warriors, sublety of assanation kan ik /bye zwaaien met mijn handje. Dat is gewoon de keuze die je maakt :P

Serieus, ik vind de warlock een geweldige class, staat echt onderaan mijn kill lijstje zelfs nog, maar hulpeloos ben je echt niet. Ik werd ontzettend vaak op de korrel genomen door UD rogues. Meer dan de helft van de keren dat ik aangevallen en/of gekilld werd op mijn lock was het een UD rogue! Maar meer dan de helft van die keren kon ik óf wegkomen, en soms zelfs winnen! Dat was een geweldig moment toen ik die mogelijkheden ontdekte. De warlock kan idd, dat geef ik toe, misschien een extra defensive spell gebruiken, maar ze zijn allebehalve zwak hoor. Ik kan een lock niet 2-shotten zoals ik dat met een mage wel kan, dus dat is het bewijs al. En ik kan maar 1 iemand stunlocken! Een warlock is met zijn 2en.
1) op lvl 60 speel je vrijwel alleen group PvP, en dan is er altijd wel een dispeller aanwezig.
2) dat zou voor elke class belangrijk moeten zijn, helaas is dat absoluut niet zo.
3) onzin, weet je zelf ook.

En over je laatste stukje, wordt lvl 60 met je Lock en ga BG in, <60 is het een compleet ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:49:
Dat zei ik ook, swiftthistle loot je tussen andere planten, hij komt zelf niet voor, maar ik heb het misschien wat ongelukkig neergezet. Food voor een pet kan je zelf grinden, net zoals ik volgens jullie mijn eigen reagents moet kunnen grinden.
Food voor m'n pet kan ik niet grinden. M'n pet eet alleen maar high level voedsel, en de mobs waarop ik grind droppen minder veel food dan ik nodig heb. Sowieso gaan de meeste kosten in mana drinks en arrows zitten. Ik zeg niet dat wij Hunters het zwaar hebben ofzo, mij hoor je niet klagen. Ik zeg alleen maar dat die 26 silver peanuts is.
Als ik gif insla, koop ik natuurlijk geen 5 flesjes tegelijk. En zo'n stack met gif slaat dan vaak ineens een gat van 5 a 6 goud in je budget. En het gaat er gewoon hard doorheen. Crippling poison is goedkoper, maar last gewoon altijd 30 minuten.
Euh, alsof ik 10 arrows per keer koop? :S Het gaat om de hoeveelheid geld/uur. Hoeveel je per keer uitgeeft doet er niet toe. 26 silver/half uur is niks.
Instant en deadly poison niet. Die hebben een set aantal charges. Daar kun je als je een beetje flink wat battles hebt binnen een kwartier doorheen branden.
So?
Je hebt mij ook nooit horen klagen over de kosten, maar na die opmerking over 25 cent per poedertje wilde ik even aangeven dat dat echt niet alle kosten zijn. Want naast de kosten voor gif en poeders hebben wij ook gewoon onze repairs, we moeten ook pijlen/kogels kopen (en die gaan er hard doorheen sinds die nieuwe buff die we kregen op bows en guns :P) en wij kopen ook gewoon ons eten en soms bandages.
Jij koopt bandages? Wat is dat voor'n onzin? En dat jij veel pijlen verstouwd lijkt me ook nogal overdreven. Je hebt duidelijk nooit een Hunter gespeeld.

Punt is gewoon, grinden levert VEEL meer geld op dan het kost, en als rogue heb je het helemaal niet moeilijk. Je zit gewoon naar redenen te zoeken waarom Rogues volgens jou generfed zouden zijn. Nou, jammer dan, so slecht zijn rogues er helemaal niet aan toe. Je snapt zelf ook wel dat je niet helemaal subjectief bezig hebt geloof ik. Het gezegde "het gras is altijd groener bij de buren" gaat ook op voor WoW classes.
M1lamb3r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:57:
in instances maak ik btw alleen eten voor pets van hunters, je komt toch wel weer @ full hp door de healers die water krijgen ;)
Ik hoop dat je niet te beroerd bent je Hunters wel van wat water te voorzien? :) Ik hoef zelf niet het level 55 spul, heb toch 'maar' iets van 3k5 mana.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 11-10-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:02:
[...]

Rogues are Scissors.
Warriors are Rock.
Paladins, Shamans, Druids, Mages, Warlocks, Hunters are Paper.

Scissors beats paper, and up to lvl 60 also beats rock.
Paper beats Rock, till lvl 60.
At lvl 60 Rock turns into a unstoppable killing machine, beating paper AND scissors, but he can't find scissors....
leuke vergelijking maar als ik die lvl 60 unstoppable killing machine ben dan doe ik zeker iets verkeerd want winnen van een pala of mage doe je niet als je gelijke gear hebt.

En over kosten iedereen maakte ze dus ga niet lopen zeuren ik ben altijd aardig wat kwijt aan mn repair als ik weer eens mt ben geweest (na de patch hopelijk minder) maar dan nog. Ik ben allang blij dat ik niet als een hunter een quiver heb of als lock een berg shards. Zo heeft iedereen wat.

En als iedereen de andere class zo geweldig vind ga die dan lekker spellen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 11-10-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:18:
[...]

leuke vergelijking maar als ik die lvl 60 unstoppable killing machine ben dan doe ik zeker iets verkeerd want winnen van een pala of mage doe je niet als je gelijke gear hebt.
Je doet zeker iets verkeerd ja !!!!!!!

(nee hoor, is gewoon een leuke quote uit World of Roguecraft ep. 2, al vergat ik dat Warlocks geen paper zijn, maar mushrooms :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Hey, iemand al een linkje naar de patch? Ik kan hem nog nergens vinden (via blizzard zuigt hard).
Ik las trouwens in de patchnotes dat de dragonscale sets nu ook set bonussen krijgen, ik heb black dragonscale dus zou hier erg blij mee zijn :). Weet iemand ook wat voor bonus dat inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb besloten de PVP wereld in te gaan. Ik ben nu senior sergeant en zal met een beetje geluk morgen stone guard zijn. Ik vraag me af hoe het dan gaat. Iemand zei tegen me dat 100k genoeg moest zijn om elke week een rank up te gaan. Dit is opzich haalbaar voor mij. Weet iemand of dit enigzins juiste informatie is, of verschilt dat teveel per server (en week)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:47:
O gisteren eindelijk mijn Arcanist set compleet gemaakt. En nu op naar BWL voor de Netherwind set :)
nog een keer; gratz :)
overigens wel jammer dat je weg moest, we hebben golemag nog neergelegt en houden major/sufuron/ragnaros over voor vandaag, en een leuke poging om rag neer te leggen voor de sons spawnen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch 1.8 gaat live nu op US. Ik weet niet of het al gemeld was. Ik denk dat er heel wat OOMkin te zien gaan zijn vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:49:
patch 1.8 gaat live nu op US. Ik weet niet of het al gemeld was. Ik denk dat er heel wat OOMkin te zien gaan zijn vanavond....
Denk dat er ook heel wat mensen OOMkin gaan zeggen ipv Moonkin en dat dan grappig vinden >:)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:
Ik hoop dat je niet te beroerd bent je Hunters wel van wat water te voorzien? :) Ik hoef zelf niet het level 55 spul, heb toch 'maar' iets van 3k5 mana.
Ik geef hunters gewoon ook het lvl 55spul, als ik toch bezig ben water te maken voor 40 man :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

Denk dat er ook heel wat mensen OOMkin gaan zeggen ipv Moonkin en dat dan grappig vinden >:)
Heheheh. :D

Nieuwe patch: minder repaircosts! Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
[...]

Wheheheheheheheheheheheeheheheheheheheheh.

Ik farm 's avonds als het wat later is en de AB queue duurt wat langer in Arathi Highlands (gewoon een rondje langs de kanten) en kom toch genoeg van dat spul tegen, evenals Khadgar's Whiskers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Hallo, even een vraagje. Heeft iemand hier een tip waar je een redelijke guild site met een forum kan opzetten zonder daarvoor te moeten betalen en gelijk bergen kennis van html e.d. te moeten hebben.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.