Ik heb alleen deel 2 gezien, en geen enkel gevecht leek me nep, hij zegt ook in het begin dat omdat Rogues altijd de eerste aanval hebben (vanuit vanish), dat de tegenstander in paniek raakt en fouten maakt, wat me vrij logisch lijkt.Hydra schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
De main van de maker is een warlock, en hij heeft naar eigen zeggen een rogue geleveled om te laten zien hoe overpowered die zijn. Hoezo bias? De mensen die hij in deel 1 bevecht zijn of n00bs, of laten hem opzettelijk winnen. De eerste die hij bevecht is een Hunter. Hunter legt een freezing trap maar de pet staat niet op passive en breekt de trap meteen. Iedere Hunter die duelled en niet compleet n00b is heeft daar een macro voor. Een van de warriors die hij bevecht gebruikt GEEN rend en GEEN overpower. Een warrior die geen overpower gebruikt is gewoon een n00b, maar een warrior die geen rend gebruikt doet dat volgens mij opzettelijk.
Ook gebruikt hij een '2 button' setup waar hij de fights mee zou moeten kunnen winnen. Tja, maar hij heeft wel een PvP trinket gehotkeyed waarmee hij uit fear en poly breekt. In het beste geval heeft hij een hoop gevechten opgenomen en die gevechten met absolute n00bs aan mekaar geplakt. In het slechtste geval is het een grote setup.
En zoals eerder gezegd, in deel 2 gebruikt de rogue Gouge na een Dodge zodat Overpower niet werkt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978