[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Brad schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:56:
[...]

APN veranderen naar 'internet', gebruikersnaam 'KPN' en wachtwoord 'gprs'.
4e alinea van mijn quote (aanpassen apn). Gedaan dus. Weer opnieuw opgestart. Helpt allemaal niets. Simyo forum staat hier vol mee. Met T-Mobile nooit problemen gehad in het buitenland in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 13:43
dcl! schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 07:41:
[...]

4e alinea van mijn quote (aanpassen apn). Gedaan dus. Weer opnieuw opgestart. Helpt allemaal niets. Simyo forum staat hier vol mee. Met T-Mobile nooit problemen gehad in het buitenland in het verleden.
Oh wat gek, voor mij werkte dit in Hongarije, Oostenrijk en Duitsland. Dat was echter afgelopen zomervakantie dus of dit nog steeds werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07
Hmm, ik betaalde al maanden niet meer voor 4G hoogstens 15 dagen destijds. Echter bleef ik op het 4G netwerk, vandaag is ie helaas weer terug op 3G geschakeld.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had slechte bereik en door de prijswijziging kreeg ik recht om op te zeggen direct gedaan.

had vrijwel nooit een soepele 3g verbinding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Moet zeggen ben nog nooit zo tevreden geweest over een provider. Lage prijs, duidelijke rekeningen, overstap was erg duidelijk, inzicht in verbruik er erg duidelijk enz...

Nu ga ik binnenkort een telefoon aanschaffen die geschikt is voor 4G. Erg jammer dat je moet bijbetalen voor 4G. Ik ben eens verder gaan kijken en voor de 15 euro bij Simyo (100min, 500mb + 4G) krijg ik bij Hi 100min en 750 MB en onbeperkt sms. Dat is wel de moeite om over te stappen tegen die tijd...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:19
En nogsteeds KPN netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 18:20
Ik heb simyo ook veel met hi vergeleken en vond hi wel interessanter, zowel qua prijs als buitenland voorwaarden. 100min en 1500mb met 4g is bij simyo zelfs duurder dan hi (allebei 1 jaar).

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Dat is wel een vereiste inderdaad. Zelfs komende van Vodafone vind ik het KPN netwerk een verademing. T-mobile ga ik niet eens aan beginnen.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heeft iemand ervaring met PUK codes bij Simyo?

Heb hier een prepaid Simyo kaartje van m'n oma, en die is geblokkeerd, toestel vraagt nu om PUK code. Nouja geen probleem, ff inloggen op 'Mijn Simyo' en PUK code overtypen right? Maar dat werkt niet, de PUK code klopt niet :S Heb Simyo maar ff een tweetje gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:07

Prosperot

Today is a gift...

Ik zie het ja..... èn niet het gedoe dat je ongemerkt over je Internet bundel gaat...

Ik weet het ook wel als mn jaar is afgelopen. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Jassy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:25:
Ik heb simyo ook veel met hi vergeleken en vond hi wel interessanter, zowel qua prijs als buitenland voorwaarden. 100min en 1500mb met 4g is bij simyo zelfs duurder dan hi (allebei 1 jaar).
Yup en dan is de reden dat ik weg ben gegaan bij Simyo.

Simyo is een prima tent, zeker voor als je geen veel eisende gebruiker bent.

Ben je ook nog Spotify fan dan is Hi helemaal interessant, net zo duur als bij Spotify zonder dat het je MB's kost hoe ideaal is dat.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:14
Het hangt inderdaad af van je gebruik. Hi is voordeliger als je 4G en onbeperkt SMS in de vergelijking meeneemt. Voor mij als kleinverbruiker van 3G data daarentegen is Hi veel duurder: Simyo 5 euro voor de kleinste databundel, Hi 16 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Had ik dit eind mei geweten... toen kon ik kosteloos opzeggen. ..

Simyo heeft prima bereik en service... maar de limiet bewaking en buitenland opties zijn erg slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Denken jullie trouwens dat simyo gaat profiteren vand e databundel vermeerdering bij hi en kpn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:40

Ankh

|true

Prosperot schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:11:
Had ik dit eind mei geweten... toen kon ik kosteloos opzeggen. ..

Simyo heeft prima bereik en service... maar de limiet bewaking en buitenland opties zijn erg slecht...
Limiet bewaking slecht?

Ik heb 500MB p/m en download er vaak op los. De SMSjes zijn snel binnen als ik 50%, 75% etc verbuik heb.
Daarnaast kan je in de app bijna realtime zien wat je verbuik hebt... (en de "bewaking"/controle moet je zelf natuurlijk in de hand houden)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ankh schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:04:
[...]

Limiet bewaking slecht?

Ik heb 500MB p/m en download er vaak op los. De SMSjes zijn snel binnen als ik 50%, 75% etc verbuik heb.
Daarnaast kan je in de app bijna realtime zien wat je verbuik hebt... (en de "bewaking"/controle moet je zelf natuurlijk in de hand houden)
Apart bij mij lag het een dag achter. Normaal gen probleem maar als je van tel gewisseld bent kun je het zelf moeilijker bijhouden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Bij mij loopt het ook ingeveer een dag achter...

Op zich geen probleem, tenzij je, net als ik, soms op het randje zit...

En over de limiet, dan betaal je echt de hoofdprijs bij Simyo! 0,15 /mb en 0,51/ minuut of sms !!

Oplossing is natuurlijk om lekker ruime bundels aan te schaffen.... maar de overgebeleven mb en minuten ben je dan elke maand kwijt. ..

Dus wat mij betreft heb ik liever op=op en als ik in wil kopen a 51 cpm of 15 cpmb dan wil ik daar zelf voor kunnen kiezen ipv dat het ongemerkt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Leuk om jullie reacties in dit topic allemaal te lezen. Op het Simyo forum zijn we begonnen met een 'internet in het buitenland test'. Er is plek voor 10 testers en er zijn nog plekken vrij :). Je kunt je via het Simyo forum aanmelden. Dat kan in dit topic: https://forum.simyo.nl/of...en-buitenland-test-20485/. Daar staat ook alles uitgelegd.

Wat voor jou? Laat het dan weten.

Groetjes,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
@Simyo: geldt dit ook voor prepaidgebruikers van Simyo? Ik heb me gemeld in het forum :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:13
Heb net een reactie geplaatst in het betreffende forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
Ik kan momenteel geen mobiele nummers bereiken, wel vaste telefoonnummers, meer mensen hier last van?

edit: jawel hoor, aan en uit zetten blijkt ook bij een telefoon een wondermiddel :*)

[ Voor 30% gewijzigd door inquestos op 30-06-2014 11:41 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

inquestos schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:38:
Ik kan momenteel geen mobiele nummers bereiken, wel vaste telefoonnummers, meer mensen hier last van?

edit: jawel hoor, aan en uit zetten blijkt ook bij een telefoon een wondermiddel :*)
Toch vreemd dat je met een uitgeschakelde telefoon kunt bellen. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11:07
Knap hé :+

Jammer genoeg blijkt het probleem nog niet definitief verholpen. Ik krijg nog steeds geen 'toon' wanneer ik een nummer draai.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net even getest, maar ik kan de mobiel van mijn collega normaal bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al meer dan een week geen H of 3G meer, alleen E. Vreselijk traag dus. Een nieuwe simkaart besteld en daar ligt het niet aan, nog steeds E. Als ik mijn simkaart in mijn broertje zijn telefoon stop heeft hij ook alleen E. Ik heb dan wel H of 3G met die van hem.

Plus, als ik in de instellingen de Netwerkmodus op "Alleen WCDMA" (3G of H) zet en vervolgens "Netwerken zoeken" doe, vind hij alleen vodafone NL en T-Mobile NL. Geen KPN.

Dan kan ik toch alleen maar concluderen dat het probleem bij Simyo ligt? (Tot nu toe ontkennen ze dat.) Dat er een mast niet meer functioneert ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:03:
Ik heb al meer dan een week geen H of 3G meer, alleen E. Vreselijk traag dus. Een nieuwe simkaart besteld en daar ligt het niet aan, nog steeds E. Als ik mijn simkaart in mijn broertje zijn telefoon stop heeft hij ook alleen E. Ik heb dan wel H of 3G met die van hem.

Plus, als ik in de instellingen de Netwerkmodus op "Alleen WCDMA" (3G of H) zet en vervolgens "Netwerken zoeken" doe, vind hij alleen vodafone NL en T-Mobile NL. Geen KPN.

Dan kan ik toch alleen maar concluderen dat het probleem bij Simyo ligt? (Tot nu toe ontkennen ze dat.) Dat er een mast niet meer functioneert ofzo?
Welke provider heeft hij dan? Ook niet geheel onbelangrijk... ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:03:
Dan kan ik toch alleen maar concluderen dat het probleem bij Simyo KPN ligt? (Tot nu toe ontkennen ze dat.) Dat er een mast niet meer functioneert ofzo?
Simyo heeft geen masten, KPN wel. En ja, het kan dat een mast niet optimaal werkt. Heb je enkele kilometers verderop geprobeerd of je dan wel 3G kan ontvangen? Het komt gewoon voor dat er een mast storing heeft, vaak ontkennen ze dat ook. Heb ik ook meegemaakt, was er een gebouw gesloopt waar een mast op stond en hadden ze niet van te voren gemeld dat er dus gesloopt zou worden. Dus was er in die regio nagenoeg geen telefonie, laat staan 3G.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft Tele2.

En ja, ik heb in een wijk ten oosten en in een wijk ten zuiden van mij in de stad wel 3G en H. Alleen in mijn eigen buurt niet. Zit nu in de trein en heb in al die dorpjes ook wel 3G of H. Dus mijn telefoon kan het gewoon (nog steeds) aan. De problemen zijn er sinds iets meer dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:58:
Mijn broertje heeft Tele2.

En ja, ik heb in een wijk ten oosten en in een wijk ten zuiden van mij in de stad wel 3G en H. Alleen in mijn eigen buurt niet. Zit nu in de trein en heb in al die dorpjes ook wel 3G of H. Dus mijn telefoon kan het gewoon (nog steeds) aan. De problemen zijn er sinds iets meer dan een week.
Dan is het toch duidelijk dat het probleem bij KPN/Simyo zit? 8)7 Met een ander netwerk heb je wel 3G/H en hij heeft hetzelfde probleem op het KPN-netwerk. Ook heb je op andere plekken wel 3G. Waarom zou je telefoon het opeens niet meer aankunnen?

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 05-07-2014 14:38 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:37:
[...]

Dan is het toch duidelijk dat het probleem bij KPN/Simyo zit? 8)7 Met een ander netwerk heb je wel 3G/H en hij heeft hetzelfde probleem op het KPN-netwerk. Ook heb je op andere plekken wel 3G. Waarom zou je telefoon het opeens niet meer aankunnen?
Exact. Gisteren later op de middag zeiden ze pas dat er toch wel een storing is sinds 30 juni en dat de monteurs vrijdag 17 uur klaar zouden zijn. Daarna moest ik wel 3G/H hebben. Maar dat is nu nog steeds niet het geval. Tot maandag weer wachten om te bellen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
dcl! schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:36:
Omdat ik veel geklaag lees van mensen die geen internet verbinding krijgen in het buitenland, ondanks alle aanwijzingen/instellingen van Simyo, dacht ik gisteren even te testen omdat ik toch een paar uur over de grens kwam in Duitsland.

Eergisteren alles aangezet en ingesteld, notitie bij de hand van Simyo (handmatig aanpassen APN etc voor als het niet werkt). Goed, van alles geprobeerd, opnieuw opgestart etc. Maar inderdaad: geen internet. Wel verbinding, want er stond 3g en af en toe edge bovenin de telefoon. Maar "u heeft geen mobiel data abonnement dat roaming toestaat'.
Update: afgelopen dagen probleemloos kunnen internetten in Belgie, Frankrijk en UK.
Mijn vermoeden is nu, dat het 1 dag (minder dan 24 uur) van tevoren aanzetten van internet in het buitenland, blijkbaar niet genoeg is voor Simyo om dit "door te voeren". Wel iets om rekening mee te houden als je weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

twijfel een klein beetje tussen telfort en Simyo.Kosten zijn voor mij vergelijkbaar, dus dat maakt niet uit.

Telfort:

positief: verdubbeling abbo ivm glasvezel
negatief: maar 7 Mbps netwerk

- Simyo:
positief: sneller 14 Mbps netwerk
negatief: in verhouding minder belminuten en MB, maar ik gebruik toch niet alles.

Nu woon ik op het platteland, dus ik vraag me al af of ik de snelste 3g verbinding krijg.

Maar moet ik het zo zien dat als ik met SIMYO op een plek 6 Mbps kan ontvangen, dat ik dan met Telfort de helft minder haal? Of zullen beiden op die plek gewoon het maximaal haalbare krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

greatgonzo schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:37:
twijfel een klein beetje tussen telfort en Simyo.Kosten zijn voor mij vergelijkbaar, dus dat maakt niet uit.

Telfort:

positief: verdubbeling abbo ivm glasvezel
negatief: maar 7 Mbps netwerk

- Simyo:
positief: sneller 14 Mbps netwerk
negatief: in verhouding minder belminuten en MB, maar ik gebruik toch niet alles.

Nu woon ik op het platteland, dus ik vraag me al af of ik de snelste 3g verbinding krijg.

Maar moet ik het zo zien dat als ik met SIMYO op een plek 6 Mbps kan ontvangen, dat ik dan met Telfort de helft minder haal? Of zullen beiden op die plek gewoon het maximaal haalbare krijgen?
Als er capaciteit op het netwerk is om 6Mbit/s te leveren dan zal je die 6Mbit/s halen met zowel Telfort als Simyo. Is er op het netwerk ruimte om 12Mbit/s te leveren dan blijf je met Telfort op 7Mbit/s steken en met Simyo tik je 12Mbit/s aan dan ;) Als je geen idee hebt welke je moet nemen dan heb je meer dan genoeg aan 7Mbit/s gok ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 11-07-2014 15:12 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Weet iemand of het mogelijk is om over te stappen van een maandelijks abbo naar een jaarlijks abbo zonder aansluitkosten opnieuw hoeven te betalen? Ik ben nog geen klant van Simyo en ik zit te denken of ik naar de KPN netwerk wil overstappen vanwege hun nieuwe 3G 900 mogelijkheden en betere 4G dekking, althans in mijn buurt. Het lijkt me fijn om een lange proefperiode mee te maken waardoor ik eerste een maandelijks abbo afsluit en pas daarna een jaarlijks.

[ Voor 54% gewijzigd door floepie05 op 20-08-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:33
Ja hoor dat kan prima, aansluitkosten is slechts als je je simkaart ontvangt. Dus toen ik mijn abonnement omzette van maand naar jaar, later, had ik geen aansluitkosten meer.

[ Voor 78% gewijzigd door stormfly op 20-08-2014 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
floepie05 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:27:
Weet iemand of het mogelijk is om over te stappen van een maandelijks abbo naar een jaarlijks abbo zonder aansluitkosten opnieuw hoeven te betalen? Ik ben nog geen klant van Simyo en ik zit te denken of ik naar de KPN netwerk wil overstappen vanwege hun nieuwe 3G 900 mogelijkheden en betere 4G dekking, althans in mijn buurt. Het lijkt me fijn om een lange proefperiode mee te maken waardoor ik eerste een maandelijks abbo afsluit en pas daarna een jaarlijks.
Je betaalt wel éénmalig de aansluitkosten (als je je eerste maandabonnement afsluit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Vandaag leerde ik ook dat je alleen bij Simyo een verlenging kan afsluiten tenzij je het niet erg vindt om aansluitkosten opnieuw te betalen. Dat werd bevestigd door beide Simyo en de webwinkel. Was goed om te weten want bij bepaalde webwinkels komt het je beter uit met hun aanbiedingen namelijk de bel-sms 300 niveau. Dus ik denk dat ik vanaf het begin voor een jaarlijks abo bij de derde partij zal gaan in plaats van een proefperiode maand.

• stormfly
Hi ik verleng elk jaar met een jaar en heb nog nooit een 2e keer aansluitkosten betaald, denk dat je verkeerd bent voorgelicht. De enige bron is forum.simyo.nl en www.simyo.nl de rest van de urls zijn partijen die geld verdienen met abo's afsluiten en je verkeerd kunnen voorlichten.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En waarom zou je verlengen? Bij Simyo kun je maandelijks je bundel aanpassen als je meer of minder wil. Plus daarbij ben je na een jaar vrij om per maand op te zeggen mocht je willen overstappen, dus waarom zou je weer een jaarcontract nemen?

• stormfly
Omdat de korting op bundels fors hoger is als je je vastzet voor een jaar.

• floepie05
stormfly schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:43:
Hi ik verleng elk jaar met een jaar en heb nog nooit een 2e keer aansluitkosten betaald, denk dat je verkeerd bent voorgelicht. De enige bron is forum.simyo.nl en www.simyo.nl de rest van de urls zijn partijen die geld verdienen met abo's afsluiten en je verkeerd kunnen voorlichten.
Heb je verlengd bij een webwinkel? Ik had het over verlengenging bij een webwinkel waar je wel aansluitkosten opnieuw moet betalen omdat verlenging alleen door simyo behandeld word. Simyo abonnementen bij webwinkels zijn alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Als je een abbo bij belsimpel bijvoorbeeld afsluit sturen ze je altijd een nieuwe SIM met een nieuwe 06 nummer en daarom weer de aansluitkosten.

Sommige webwinkels hebben inderdaad lagere prijzen dan Simyo zelf. Daardoor is de motivatie om ergens anders een verlenging te doen. Maar als jij een verlenging apart van Simyo hebt kunnen doen werd ik helaas verkeerd verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Voor het eerst in alle jaren een probleempje met Simyo. Ik heb een paar dagen geleden de m'n internetbundel verlaagd van 1000mb naar 500mb en 4G weer uitgezet. Alleen nu heb ik geen internet meer.

Voor 4G moest ik de APN zetten op kpn4g.nl - ik heb de APN geprobeerd te zetten op basicinternet en portalmmm.nl maar geen van de drie geeft internet. Na elke aanpassing telefoon gereboot maar geen effect. (Moto X)

Iemand dit al een gehad?

Inmiddels weer op kpn4g.nl gezet en nu wel weer ineens internet. Opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door xabre16v op 01-09-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Over internet gesproken, herkent iemand dit:
ThinkPadd schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:06:
Ik heb m'n N5 eigenlijk altijd op 2G voorkeur staan ipv 3G (4G bundel heb ik niet). Scheelt erg veel batterij, en WhatsApp (alleen tekst) gaat even snel als met 3G.

Vreemde is alleen dat data niet door lijkt te komen. Vandaag hele dag zonder wifi gezeten, gewoon op 2G ('E' bovenin scherm). Toen ik whatsapp opende kreeg ik ineens vanalles binnen. Net thuis ook toen ik met wifi verbinding maakte, kwam er ook weer vanalles binnen.

Ligt dit aan de Nexus 5, of aan m'n provider (Simyo) :?

Kan me niet herinneren dat ik bij m'n vorige telefoon (Galaxy S2) dit probleem had. Terwijl ik daar 3G/H ook bijna altijd uit had staan. Was met zelfde Simyo abbonnement.
(Crosspost uit: ThinkPadd in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2" )

Ik zie wel dat ik op de APN met de naam 'KPN/Hi 4G LTE Mobiel internet' zit (KPN4G.nl). Ik heb ook 'KPN/Hi Mobiel Internet' (portalmmm.nl) in het lijstje staan. Misschien dat het daarmee wel werkt omdat die 4G APN de 'inactieve' 2G connecties dropt ofzo :?

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 01-09-2014 19:15 ]

• Wietsee.
  • Laatst online: 18-09 23:07
xabre16v schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:33:
Voor het eerst in alle jaren een probleempje met Simyo. Ik heb een paar dagen geleden de m'n internetbundel verlaagd van 1000mb naar 500mb en 4G weer uitgezet. Alleen nu heb ik geen internet meer.

Voor 4G moest ik de APN zetten op kpn4g.nl - ik heb de APN geprobeerd te zetten op basicinternet en portalmmm.nl maar geen van de drie geeft internet. Na elke aanpassing telefoon gereboot maar geen effect. (Moto X)

Iemand dit al een gehad?

Inmiddels weer op kpn4g.nl gezet en nu wel weer ineens internet. Opgelost.
Hoe moet ik mijn telefoon instellen voor 4G?

Wil je weer terug naar 3G dan is het belangrijk dat je nog steeds de APN 'KPN4G.nl' gebruikt. Als je helemaal geen contact meer kan maken met 3G probeer dan de APN 'portalmmm.nl.

Web Enrichment

• ThinkPad
Waarom moet je de 4G APN gebruiken voor 3G :? Ik heb volgens mij die 'portalmmm', en heb gewoon 3G/H als ik dat wil? (meestal op 2G only, scheelt een hoop batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnekort wil ik graag een abbonement afsluiten bij simyo.
Voor 300 min/sms betaal je 6 euro, voor 100 min/sms 3 euro.
Maar met onbeperkt sms betaal je 3 euro.
Is het dan niet goedkoper de 100 sms/bel te doen en de onbeperkt sms, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Onbeperkt sms is een bundel dus die moet je er bij optellen. Dan is het allebei 6 euro, bij de een heb je meer belminuten bij de ander onbeperkt sms.

Overigens zie ik andere prijzen, misschien is het net veranderd.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DoLhs0iHAVOtkJh6daf1pRRZ/full.png

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owh sorry, dan is t bij 100 sms/bel 4 euro.

Maar je kan dan toch beter onbeperkt smsjes hebben en dan gewoon 100 bel minuten, of ligt dat aan mij?

Hoe zit het trouwens veder met het aanpassen van je bundel, als je de volgende maand bijv minder mb's wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Dat ligt er aan of je veel smst of niet. Als je meer dan 100 minuten belt heb je niks aan onbeperkt SMSen.

Je kan bij Simyo elke maand je bundel naar boven of naar beneden aanpassen voor zover ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dit weekend maar even een Simyo-shop geopend en de URL bij m'n familie lopen spammen :P M'n vader en broertje zijn al overgestapt. Levert per keer toch weer een tientje korting op voor beide partijen.
Aangezien mijn maandbedrag bij Simyo ook een tientje is kan ik 2 maand kosteloos gebruik maken van Simyo

[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 21-10-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ThinkPadd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:18:
Dit weekend maar even een Simyo-shop geopend en de URL bij m'n familie lopen spammen :P M'n vader en broertje zijn al overgestapt. Levert per keer toch weer een tientje korting op voor beide partijen.
Aangezien mijn maandbedrag bij Simyo ook een tientje is kan ik 2 maand kosteloos gebruik maken van Simyo
Had vorige maand ook een mooie nulfactuur, vriend van me had weer een privénr nodig na een baanwissel. Toch weer leuk en beiden profijt van :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Ik ben ook even gaan kijken in Mijn Simyo en gelijk maar even een wijziging doorgevoerd. Scheelt me toch weer €4,94 per maand.
Nu 1 jaar 200 belminuten en 500MB data. Ik had maandelijks aanpasbaar 250 belminuten en 1000MB data (dit abonnement had ik al 3 jaar). En ik zie dat ik maar sporadisch over de 500MB ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hoe zijn jullie ervaringen met 4G van Simyo? En dan vooral in Noord-Holland.

Zit eraan te denken om over te stappen op 4G.
Op dit moment heb ik 500mb + 3g.
Meestal is 500mb per maand genoeg, maar toch denk ik eraan naar 1000mb te gaan als ik op 4G overstap omdat ik (denk dat ik) meer ga verbruiken als ik op 4G zit.

Dus, ervaringen?
En zijn jullie ook meer mb gaan verbruiken nadat jullie zijn overgestapt op 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Ik stap ook maar over naar Simyo denk ik.

200 belminuten + 1 GB 4G voor 15 euro is natuurlijk spotgoedkoop. Ik kan geen goedkopere vinden?

Ik zit nu bij Ziggo mobiel maar ik moet overstappen. Heb nu 300 belminuten + 1 GB 3G voor 15 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:45:
Ik stap ook maar over naar Simyo denk ik.

200 belminuten + 1 GB 4G voor 15 euro is natuurlijk spotgoedkoop. Ik kan geen goedkopere vinden?

Ik zit nu bij Ziggo mobiel maar ik moet overstappen. Heb nu 300 belminuten + 1 GB 3G voor 15 euro per maand
4G kost je 5 euro per maand extra bovenop die 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ernemmer schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:49:
[...]

4G kost je 5 euro per maand extra bovenop die 15 euro.
Oh klopt nu zie ik het ook inderdaad. thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sms bundel kan je die ook gewoon aan en uit zetten bij het wijzigen van je abbonement?

Ik wil binnenkort namelijk abbonement afsluiten, maar zit nog even te kijken met hoeveel belminuten en dergelijke..

Als je een nieuw abbonement afsluit en nummerbehoud dan duurt het toch 8 dagen voordat je je abbonement kan gebruiken?
Omdat als je nummer nog niet over gezet is en je zou bellen komt dit toch buiten je bundel? Las ik iets over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:57:
De sms bundel kan je die ook gewoon aan en uit zetten bij het wijzigen van je abbonement?

Ik wil binnenkort namelijk abbonement afsluiten, maar zit nog even te kijken met hoeveel belminuten en dergelijke..

Als je een nieuw abbonement afsluit en nummerbehoud dan duurt het toch 8 dagen voordat je je abbonement kan gebruiken?
Omdat als je nummer nog niet over gezet is en je zou bellen komt dit toch buiten je bundel? Las ik iets over..
Als je wacht met het gebruiken van je simkaart totdat het abonnement daadwerkelijk ingaat, is er geen probleem.

Hoe lang het duurt voordat je nummer overgezet is weet ik niet meer, maar dat kan je vast wel op de Simyo site vinden.

Overigens, als je de link in mijn signature gebruikt krijgen we beide 10 euro korting. :)
Stravincy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:41:

Meestal is 500mb per maand genoeg, maar toch denk ik eraan naar 1000mb te gaan als ik op 4G overstap omdat ik (denk dat ik) meer ga verbruiken als ik op 4G zit.

Dus, ervaringen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
Stravincy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:41:

Dus, ervaringen?
Ik heb er geen ervaring mee maar je kunt ervan uit gaan dat je overal 3g hebt dat 4g ook moet werken. Je munt het proberen, mocht het nu echt tegenvallen dan kun je het de volgende maand weer stopzetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
In de polders en uiterwaarden haal ik maximaal 2g en meestal werkt dit maar sporadisch, maar verder werkt het overal perfect! (3G, 4 tot 7Mbps)

Zie het nut van 4G op dit moment nog niet echt, 3G is snel zat.
Met 4G ben je erg snel door je dure data heen en het is per zelfde eenheid nog duurder ook.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
4G geeft je ook dekking op plekken waar je 2G dekking hebt dus het is niet alleen de snelheid die je hebt maar ook de extra dekking tov 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jassy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:55:
4G geeft je ook dekking op plekken waar je 2G dekking hebt dus het is niet alleen de snelheid die je hebt maar ook de extra dekking tov 3G.
Maar die dekking heb je tegenwoordig ook met 3G900 ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Maar die dekking heb je tegenwoordig ook met 3G900 ;)
Goed om te weten, dat wist ik nog niet!
Ik weet het nog niet. 5 euro extra voor een upgrade die je niet eens altijd zult merken, tja...

Als de prijs wat lager was had ik het al gedaan. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Lol, ik gebruik 3G in 98% van de tijd al niet. Heb zo'n beetje overal WiFi, helemaal door Ziggo wifi spots. En voor beetje appen is EDGE voldoende. Gaat m'n batterij tenminste ook mooi lang mee.

Als ik foto's wil sturen of iets moet opzoeken zet ik 3G ff weer aan.

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 25-10-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad

We hebben twee prijsverlagingen voor je

Beste,

We hebben leuk nieuws voor je! Simyo verlaagt per direct 2 prijzen. De nieuwe prijzen gaan automatisch in. Je hoeft dus niets te doen.

Het gaat om deze prijzen:

1. De SMS Onbeperkt Bundel is nu: € 3,-
Heb je een SMS Onbeperkt Bundel, dan is deze dus € 2,- per maand goedkoper. Je hoeft niets te doen. Heb je geen SMS Onbeperkt Bundel, dan kan je deze voor € 3,- per maand activeren op Mijn Simyo.

2. Bellen en sms’en naar buitenlandse nummers binnen de EU is nu goedkoper
Bellen of sms’en naar een nummer in de EU (zone 1) vanuit Nederland is goedkoper geworden. Je betaalt per minuut € 0,23 en per sms € 0,08. Deze kosten vallen altijd buiten je bundel. Lees hier welke landen in zone 1 zitten.

We hopen dat je blij bent met de lagere prijzen en dat alles duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:52

BBrunekreeft

Dus...

Ik kreeg deze ook:
Beste,

We hebben leuk nieuws voor je! Simyo verlaagt per direct 2 prijzen. De nieuwe prijzen gaan automatisch in. Je hoeft dus niets te doen.

1. Internetten zonder bundel kost nu € 0,15 per MB
Heb je geen Prepaid internet bundel, dan betaal je € 0,15 per MB in plaats van € 1,-. Met een internet bundel van 20, 100, of 250 MB internet je wel nog steeds goedkoper. Een internet bundel kies je eenvoudig via Mijn Simyo.

Bellen of sms’en naar een nummer in de EU (zone 1) vanuit Nederland is goedkoper geworden. Je betaalt per minuut € 0,23 en per sms € 0,08. Deze kosten vallen altijd buiten je bundel. Lees hier welke landen in zone 1 zitten.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja, kreeg deze ook. Ik vind het een rare mail, omdat punt 2 al per 1 juli 2014 in werking is getreden, verplicht. Simyo doet het nu voorkomen alsof zij een mooi gebaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ook vreemd dat ze twee verschillende e-mails versturen.
Bovendien loopt deze zin heel raar: "Met een internet bundel van 20, 100, of 250 MB internet je wel nog steeds goedkoper."

Maar goed. Op zich goed nieuws dat de SMS onbeperkt bundel goedkoper is geworden. Ik denk niet dat veel mensen hier gebruik van maken, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:18:
Had ik ook gedaan in augustus. Vader, moeder en broer. Ben toen in de top 5 beland (eindelijk heb ik ook eens geluk :P). Als je in de top 5 beland veranderd Simyo 5 dagen, iedere dag een ander, de link naar waar je abonnementen kunt afsluiten naar de link naar jou Simyo shop :D

Daardoor toen best wel wat verdient...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20782274/Sim%20only%20%20%20Mijn%20Simyo.png

>:)

[ Voor 22% gewijzigd door Chip. op 30-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Chip. schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

Had ik ook gedaan in augustus. Vader, moeder en broer. Ben toen in de top 5 beland (eindelijk heb ik ook eens geluk :P). Als je in de top 5 beland veranderd Simyo 5 dagen, iedere dag een ander, de link naar waar je abonnementen kunt afsluiten naar de link naar jou Simyo shop :D

Daardoor toen best wel wat verdient...

[afbeelding]

>:)
Holy shit. :X
Dat zou in mijn geval meer dan twee jaar lang gratis abonnement betekenen.

Leuke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
Zelf op nummer 1 beland in de eerste week dat deze actie inging, toen bleef je een week op de voorpagina staan. Met resultaat dat er 260 mensen via m'n "shop" besteld hebben :-)

Mooie actie van Simyo, ben benieuwd of de hoeveelheid klanten significant gestegen is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rub147 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:48:
Zelf op nummer 1 beland in de eerste week dat deze actie inging, toen bleef je een week op de voorpagina staan. Met resultaat dat er 260 mensen via m'n "shop" besteld hebben :-)

Mooie actie van Simyo, ben benieuwd of de hoeveelheid klanten significant gestegen is,
Holy crap... dus 2600 euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Vandaag iets heel raars gehad. 3G werkte niet in de regio Amsterdam. Thuis werkte het prima. Toen heel de dag in Amsterdam doorgebracht, geen internet (ook geen 2G). Had wel het 3G logo in mn scherm maar geen data-overdracht. Netwerkinstellingen ge-reset van mn iphone 5s maar had geen effect.

Zodra ik vannacht Amsterdam uit was, toen deed mn internet het vanzelf weer.

Hoe kan het dat mn internet het in een bepaalde regio niet doet?

[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 02-11-2014 02:41 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Over het algemeen erg tevreden met Simyo. Vandaag toch een klant ingediend over de snelheden. Ik kom met 3G/H en vol bereik niet verder dan 1,5 Mbps (terwijl nog steeds 14.4 Mbps geadverteerd wordt). Ik heb positieve ervaringen met hun klantenservice, dus maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Heb laatst thuis een test gedaan via speedtest.net.
Toen gaf ie bij mij aan 6,32 down, 1,22 up met een ping van 85.

Ik heb weleens boven de 10 down gezeten, maar vaak zit je er onder.

De 14,4 waar ze mee adverteren is de theoretische maximale snelheid voor zover ik weet.
Met andere woorden; die snelheid haal je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Zie het als een internetprovider. Nu tot 30 mbit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Isane schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:50:
Zie het als een internetprovider. Nu tot 30 mbit!!
Behalve dat mijn internetprovider altijd haalt wat ie belooft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
14,4Mbps lukt je niet, maar wel bijna: Verwijderd in "Ervaringen met Simyo - telecomaanbieder via KPN"

Ik ben zelf niet verder gekomen dan 8,1Mbps met vol bereik op H+ in Groningen.

[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 05-11-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Vol bereik op H:
0.44 Mbps download
0.03 Mbps upload
884 ms Ping
Hiermee kan je dus niets he?

Heb dit ook aan de klantenservice gemaild. Maar eens zien wat er terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Rhitik schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:03:
Vol bereik op H:
0.44 Mbps download
0.03 Mbps upload
884 ms Ping

Afbeeldingslocatie: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130808214344/playstationallstarsbattleroyale/images/5/5f/Its_something.jpg :+

Maar wel een erg slechte verbinding heb je daar, ik haal hier via EDGE nog een ping van 282 ms en 0.04 Mbps up en download.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 05-11-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Vol bereik op H:
0.44 Mbps download
0.03 Mbps upload
884 ms Ping

Dat is wel extreem laag met een extreem hoge ping ja.

Misschien dat iets simpels als een soft-reset van je smartphone helpt?
Het zal wel niet, maar je kan het proberen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Vol bereik op H:
0.44 Mbps download
0.03 Mbps upload
884 ms Ping

Hoe zijn de resultaten bij mensen die Hi of KPN hebben? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Stravincy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:23:
[...]

Dat is wel extreem laag met een extreem hoge ping ja.

Misschien dat iets simpels als een soft-reset van je smartphone helpt?
Het zal wel niet, maar je kan het proberen natuurlijk. :)
Reactie van klantenservice: internet is gereset. Probleem kan ook mijn telefoon liggen (gaar oud ding: http://tweakers.net/produ...-duos-gt-s7562-zwart.html

Van het weekend dezelfde sim maar eens in een andere telefoon stoppen. Ik hou jullie op de hoogte. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Rhitik schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:38:
[...]

Reactie van klantenservice: internet is gereset. Probleem kan ook mijn telefoon liggen (gaar oud ding: http://tweakers.net/produ...-duos-gt-s7562-zwart.html

Van het weekend dezelfde sim maar eens in een andere telefoon stoppen. Ik hou jullie op de hoogte. _/-\o_
Ik ben benieuwd.
Zou best aan je smartphone kunnen liggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Stravincy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:26:
[...]

Ik ben benieuwd.
Zou best aan je smartphone kunnen liggen ja.
Test net uitgevoerd en ligt inderdaad aan de telefoon. Zelfde plaats direct achter elkaar gemeten:
- eigen telefoon: 1,16 Mbps down, 0,13 Mbps up, 234 ms ping
- telefoon vrouwlief: 3,18 Mbps down, 1,19 Mbps up, 87 ms ping

Hetzelfde ook met Wi-Fi (ook direct achter elkaar gemeten):
- Ik: 2,9 down, 0,67 up, 49 ping
- Zij: 14,99 down, 3 up, 34 ping

Conclusie: ligt dus niet aan Simyo!
tel maar snel vervangen (baas vriendelijk aankijken.... :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Rhitik schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:56:
[...]

tel maar snel vervangen (baas vriendelijk aankijken.... :*) )
'Je kunt er toch nog mee bellen en gebeld worden? Dus geen onnodige vervanging" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Dit weekend kon ik met Simyo niet bellen in Engeland. Onderweg in Belgie en Frankrijk heb ik geen probleem gehad.

Maar in Engeland bleef mn telefoon afwisselend op ' geen netwerk' of ' alleen noodoproepen' staan. Ook handmatig een operator kiezen hielp niet.

De helpdesk kan me helaas niet verder helpen, omdat ze het probleem alleen kunnen analyseren als ik in engeland ben, en dan ook nog eens alleen tijdens kantooruren.. dus daar heb ik met met weekendjes Londen weinig aan.

Ik heb nu maar zelf een nieuwe simkaart aangeschaft, om iig dat probeem uit te kunnen sluiten

Meer mensen met dit probleem en evt een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Prosperot schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:20:
Dit weekend kon ik met Simyo niet bellen in Engeland. Onderweg in Belgie en Frankrijk heb ik geen probleem gehad.

Maar in Engeland bleef mn telefoon afwisselend op ' geen netwerk' of ' alleen noodoproepen' staan. Ook handmatig een operator kiezen hielp niet.

De helpdesk kan me helaas niet verder helpen, omdat ze het probleem alleen kunnen analyseren als ik in engeland ben, en dan ook nog eens alleen tijdens kantooruren.. dus daar heb ik met met weekendjes Londen weinig aan.

Ik heb nu maar zelf een nieuwe simkaart aangeschaft, om iig dat probeem uit te kunnen sluiten

Ik ben zelf meerdere keren in Wales en Engeland geweest met mijn huidige Simyo abonnement en heb nooit problemen gehad.
Misschien dat het aan je telefoon ligt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Stravincy schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:55:
[...]

Ik ben zelf meerdere keren in Wales en Engeland geweest met mijn huidige Simyo abonnement en heb nooit problemen gehad.
Misschien dat het aan je telefoon ligt? :)
Same 4 me. Verschillende keren in GB geweest (Londen, Manchester, Cambridge). Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik ben nog maar net overgestapt dus kan nog geen uitgebreide beoordeling geven, maar de eerste ervaringen zijn goed: de helpdesk reageert snel (meestal binnen een uur) en ik werd zelfs dezelfde ochtend nog teruggebeld! oOo
"Ja, ik dacht ik bel even; dat praat wat makkelijker dan heen en weer via mail." d:)b

Wat een verademing vergeleken met mijn vorige provider!

[ Voor 64% gewijzigd door Tweaker626 op 22-11-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:48
Prosperot schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:20:

Voor de zekerheid: Het zal toch niet zo zijn dat je in 'Mijn Simyo' onder 'Mijn Instellingen' het knopje 'Bellen in en naar het buitenland' op UIT hebt staan?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Lijkt me heel bijzonder dat er dan wel in Belgie en Frankrijk gebeld kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
De test NL-ALERT zojuist binnen gekregen op m'n Nexus 5 :)
Op maandag 1 december aanstaande rond 12.00 uur zendt de overheid een NL-Alert controlebericht uit in heel Nederland. Aan de hand van dit controlebericht kunnen mensen nagaan of zij hun mobiel goed hebben ingesteld om NL-Alert te ontvangen.
http://www.nl-alert.nl/actueel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hier niks binnen gekregen.
Misschien ligt dat aan mijn telefoon? Lumia 925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Hier ook niks, maar dat komt omdat ik op 4G zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hier ook niet, is dat telefoon afhankelijk (heb er een uit Duitsland..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Ligt het aan mij of zijn de prijzen verhoogd? Ik betaal nu €8 per maand voor 200mb en 100 minuten bellen, met een jaarcontract. Maar als ik de website bekijk kost diezelfde combinatie nu €10 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Inderdaad, ik zie het ook. Ik heb nu 100 min/SMS per maand voor 3 euro, dat staat voor 4 euro op de site.

Dit heb ik eind oktober in de mail ontvangen:
Beste P.,

1. De SMS Onbeperkt Bundel is nu: € 3,-
Heb je een SMS Onbeperkt Bundel, dan is deze dus € 2,- per maand goedkoper. Je hoeft niets te doen. Heb je geen SMS Onbeperkt Bundel, dan kan je deze voor € 3,- per maand activeren op Mijn Simyo.

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 03-12-2014 10:17 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Is een tijdje terug al veranderd volgens mij. Ik heb 100 min / 500MB voor €10 euro (jaarcontract). Die kost nu €11 :p

Als je je bundel niet aanpast blijf je volgens mij gewoon het oude bedrag betalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Ik kreeg vanochtend een mail dat er iets in de bundels is veranderd. De link met wat er precies is veranderd geeft echter een 404. Handig. :P Toen ben ik zelf maar op onderzoek uitgegaan en inderdaad, de boel is aangepast.

Op zich fijn dat er niks verandert als je de bundel niet aanpast, maar maandelijks je bundel aan kunnen passen is juist een van de grote voordelen van Simyo, en dat is nu dus meteen beperkt.
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo