[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:17
rinkel schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:01:
Ik doe mee aan die 4G test van Simyo en zal een goed in de gaten houden wat mijn dataverbruik is.
Ik ga overigens een Mifi inzetten, eens kijken hoe dat bevalt.
Hoe staat het ermee? Inmiddels al veel data verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de afgelopen 20 uurtjes alweer ruim 2GB verbruikt over 4G. Het gaat snel zat. Ben benieuwd naar de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Hoe staat het ermee? Inmiddels al veel data verbruikt?
Nog helemaal niks, ik ben nog niet overgezet op 4G

Ik gebruik mijn simyo privé naast mijn telefoon van m'n werk, dus zit er niet zo heel vaak op, nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nu een paar dagen 4G en moet zeggen dat het wel bevalt op de upload na. Dit kan ermee te maken hebben dat op mijn locatie 4G nog niet compleet uitgerold is. Haal tussen de 22/27mbit download en 3mbit upload. Nog geen enkele keer heb ik de upload hoger gezien dan 3mbit. Tevens als ik buiten ben, wil die nog weleens terugschakelen naar 3G en een straat verderop pakt die weer 4G.

Wat ik wel vreemd vind is, dat er een blokkade aanwezig is als je een bepaalde quota buiten je bundel verbruikt. Zo geef je de testers natuurlijk niet de mogelijkheid om 4G echt te testen.

De grote vraag is natuurlijk wat het gaat kosten en hopelijk worden de bundels ook vergroot. De grootste bundel is 2,5 GB en daar zit je zo op met 4G. Aangezien simyo daarna niet capt mag je gaan betalen.

Hoe bevalt het bij de andere medetesters?

[ Voor 16% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-01-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
edt

[ Voor 97% gewijzigd door xabre16v op 04-01-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:06:
Nu een paar dagen 4G en moet zeggen dat het wel bevalt op de upload na. Dit kan ermee te maken hebben dat op mijn locatie 4G nog niet compleet uitgerold is. Haal tussen de 22/27mbit download en 3mbit upload. Nog geen enkele keer heb ik de upload hoger gezien dan 3mbit. Tevens als ik buiten ben, wil die nog weleens terugschakelen naar 3G en een straat verderop pakt die weer 4G.

Wat ik wel vreemd vind is, dat er een blokkade aanwezig is als je een bepaalde quota buiten je bundel verbruikt. Zo geef je de testers natuurlijk niet de mogelijkheid om 4G echt te testen.

De grote vraag is natuurlijk wat het gaat kosten en hopelijk worden de bundels ook vergroot. De grootste bundel is 2,5 GB en daar zit je zo op met 4G. Aangezien simyo daarna niet capt mag je gaan betalen.

Hoe bevalt het bij de andere medetesters?
Ben het met je eens: de upload blijft behoorlijk achter (nog niet veel buitenshuis getest hoor, ik ben wat ziekjes) en ik vind het ook raar dat je als tester geen tijdelijke "unlimited" databundel krijgt of misschien de maximale tot het einde van de test. Gewoon voor het gemak zeg maar. Echter las ik zonet:
Even ook voor de andere testers: Het is de bedoeling dat je hetzelfde surf en download als anders. Juist dán krijgen we een goed beeld van wat 4G doet met je verbruik etc.
Net doen als anders klinkt leuk, maar kom op, je hebt ineens een verbinding die fiks rapper is dan je normale mobiele internetverbinding..1+1=2 > je gaat meer spelen/pielen :P

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 05-01-2014 11:56 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmed
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 11:33
Als tester kun je onbeperkt data gebruiken. Echter de automatisering van Simyo is zo ingesteld dat je na een fiks verbruik wordt afgesloten van internet. Dit kan niet op voorhand per user worden uitgezet. Als je tester bent kun je contact opnemen met Simyo via Twitter of Facebook of via de klantenservice dan word je direct weer aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 21:47
Zag dat er vandaag alweer een update van de Simyo app is. Performance verbeteringen staat er alleen maar bij.
Ik had eerlijk gezegd niet gemerkt dat de performance niet goed was, maar altijd fijn als er updates komen natuurlijkl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Gisteren omgezet van tmobile naar simyo. Nagenoeg geen downtime gehad want ik heb er niets van gemerkt buiten het zelf wisselen van de sim. Toppie!!!!

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
dcl! schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:51:
Zag dat er vandaag alweer een update van de Simyo app is. Performance verbeteringen staat er alleen maar bij.
Ik had eerlijk gezegd niet gemerkt dat de performance niet goed was, maar altijd fijn als er updates komen natuurlijkl.
Iemand een idee hoe we Simyo kunnen laten weten dat het niet uitloggen na drie dagen erg wenselijk is? Ik zie klachten op het Simyo-forum en op GoT, maar Simyo lijkt er niets mee te doen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Niet om het een of ander, maar tot mijn stomme verbazing zat ik na de update van de app meteen ingelogd. Ik had dit nog niet in mijn post gemeld, omdat ik eerst zeker wil weten dat dit een feature is en geen bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zie nog geen nieuwe versie in de Play Store staan, daar staat die van 20 december.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
dcl! schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:50:
Niet om het een of ander, maar tot mijn stomme verbazing zat ik na de update van de app meteen ingelogd. Ik had dit nog niet in mijn post gemeld, omdat ik eerst zeker wil weten dat dit een feature is en geen bug...
Nu je zegt, bij mij ook, laatste keer op 28 december gebruikt en vandaag haalt hij weer meteen netjes de informatie op. Ik gebruikt de WP8 app die op 23 december voor het laatst bijgewerkt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
MegaTronics schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:47:
Ik zie nog geen nieuwe versie in de Play Store staan, daar staat die van 20 december.
Excuus, bij mij ging het om de iOS versie, vergeten erbij te zetten (maar ik ging er eigenlijk van uit dat alle versies wel snel/even snel zouden worden bijgewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nou ja, dan zal de Android versie ook wel binnenkort gereleaset worden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Ben overgestapt van Robin Mobile naar Simyo, vandaag komt m'n simkaart binnen en daarna moet ik alleen nog eventjes wachten tot dat het nummer is overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
troftnom schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Nu je zegt, bij mij ook, laatste keer op 28 december gebruikt en vandaag haalt hij weer meteen netjes de informatie op. Ik gebruikt de WP8 app die op 23 december voor het laatst bijgewerkt was.
Inmiddels op het forum ergens teruggevonden dat de uitlog datum iets ruimer is gesteld (hoeveel weet ik niet, dat stond er niet bij, vage opmerking van medewerker "ik geloof dat...").

Maar uiteindelijk ga je dus toch weer uitgelogd worden, alleen duurt het nu iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Ik heb het zojuist ook besteld, eerst even proberen voor een maandje. (En eindelijk van Vodafone af..).

[ Voor 19% gewijzigd door Joster op 09-01-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
@testers hoeveel buiten jullie bundel zitten jullie al? Ik zit nu op 50 euro buiten mijn bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Euro 603.92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:33
Ik ben nog niet door mijn eerst MB heen. Ik weet echter ook niet hoe groot die eerste "MB" is. Als opdracht heb ik meerdere speedtests gedaan, 3 x Angry Birds Go gedownload, een paar youtube filmpjes over 4G geladen en ik heb nog steeds geen MB gebruikt.

Mijn toestel had voor die paar opdrachtjes ruim een GB nodig, dus mijn bundel zou normaal helemaal op zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zit nog binnen mijn bundel :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:30
Ik zit er 76mb over heen, maarja +700mb door speedtest. Het fijne er van is gewoon dat je in drukke gebieden ook snel internet hebt, maarja dat kan met meerdere abonnees nog wel veranderen. Voor 2.50 ga ik het bekijken, 5 wordt twijfel. Moet zeggen dat het al best wel wat gebieden doorgevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:03:
@testers hoeveel buiten jullie bundel zitten jullie al? Ik zit nu op 50 euro buiten mijn bundel.
Iets minder dan de helft van m'n 500 MB. Na een paar speedtestjes en apps installeren..verders zit ik toch thuis en op het werk via wifi. die 2 uur onderweg op m'n fiets gewoon offline playlists van Spotify. Hou me niet zo bezig met grote hoeveelheden data verstoken omdat dat kan zeg maar :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Heb een 1500MB bundel, verbruikt 1680MB Wel 532MB van speedtest.

Heb van de week skype getest @ 4G. Werkt perfect geen gehakkel of traagheid. Verbruik ~50MB per half uur.

Ben benieuwd wat het gaat kosten. €2,50 ok maar €5 dan bekijk het maar :).

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ja hoop ook dat het 2,50 gaat kosten, zoals bij Vodafone. Als het 5 euro gaat kosten, dan pas is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Untouchablezz20 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:42:
Ja hoop ook dat het 2,50 gaat kosten, zoals bij Vodafone. Als het 5 euro gaat kosten, dan pas is ook.
Of 5 euro met verdubbeling van datalimiet.
Want het vliegt er hier nu wel doorheen.

Over die opdrachten trouwens waar zie je die?
Voor de eerste kreeg ik een email. Maar nooit gezien dat je een enquette ofzo moest invullen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
icecreamfarmer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Of 5 euro met verdubbeling van datalimiet.
Want het vliegt er hier nu wel doorheen.

Over die opdrachten trouwens waar zie je die?
Voor de eerste kreeg ik een email. Maar nooit gezien dat je een enquette ofzo moest invullen.
Dat zou wat zijn voor 5 euro. Dan heb je 5GB 4G voor 5 euro, nee dat zal hem niet worden!

Opdrachten kun je hier zien; http://campaign.simyo.nl/4weken4g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Dat zou wat zijn voor 5 euro. Dan heb je 5GB 4G voor 5 euro, nee dat zal hem niet worden!

5 euro extra tov de huidige prijzen.
Huidig €17.50 voor 2.5 GB
Voorstel icecreamfarmer €22.50 voor 5 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ja bedoelde ik ook, maar had totaalbedrag niet uitgerekend. Dat zou ik gelijk nemen! Wordt bij een prijsbepaling ook naar hi gekeken?

[ Voor 22% gewijzigd door Untouchablezz20 op 09-01-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Ik wacht idd de mails wel af, maar die site had ik nog niet meegekregen.
Blijf erbij dat er gewoon weer onbeperkt internet moet worden gegeven met een nette fair use voor een vast bedrag per maand. Dat gedoe met die limieten heeft echt geen zin met 4G: meer snelheid is vaker gebruiken is meer data verstoken. Maar ja, we gaan het zien in week 2, want dan ga ik eens kijken hoe snel ik door m'n limiet en meer heen blaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, heb bij coolblue een sim only besteld en wilde hem gaan activeren, maar zowel nummer en wachtwoord werken niet, als het wachtwoord vergeten link geeft aan dat nummer en/of e-mailadres niet zou bestaan.

Kan wel bellen maar is 0900 0700, maar met €0.80 p/m, met een max van €40 per gesprek en een starttarief van 4.5 ct/pm ben ik wel een beetje huiverig.

Iemand een goedkopere manier?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hebben we het hier over Simyo? Anders probeer via twitter of Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Ja, simyo. zie net dat ik dat vergeten ben....

Heb zelf geen twitter en/of facebook, maar zal wel moeten nu denk ik.
Wel jammer dat je zo gedwongen wordt tegenwoordig, maar ach.

Heb nu via facebook van mijn ouders wat geplaatst. Hopen dat ik dan via hun antwoord krijg over wat er fout is gegaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Koos2009 op 11-01-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Anders even op het forum van Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Hebben meer mensen trouwens last van dat de 4g verbinding verbroken wordt?
Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij zegt verbinding te hebben maar er geen data verbincing is.
Websites laden dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Koos2009 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:18:
Hoi, heb bij coolblue een sim only besteld en wilde hem gaan activeren, maar zowel nummer en wachtwoord werken niet, als het wachtwoord vergeten link geeft aan dat nummer en/of e-mailadres niet zou bestaan.

Kan wel bellen maar is 0900 0700, maar met €0.80 p/m, met een max van €40 per gesprek en een starttarief van 4.5 ct/pm ben ik wel een beetje huiverig.

Iemand een goedkopere manier?
Koos2009 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:35:
Ja, simyo. zie net dat ik dat vergeten ben....

Heb zelf geen twitter en/of facebook, maar zal wel moeten nu denk ik.
Wel jammer dat je zo gedwongen wordt tegenwoordig, maar ach.

Heb nu via facebook van mijn ouders wat geplaatst. Hopen dat ik dan via hun antwoord krijg over wat er fout is gegaan.
Het telefoonnummer van Simyo is 0900-8090 (35 cent per gesprek) en via iemand die simyo heeft kun je 1200 bellen voor nop. Als ik op het nr Google wat jij aangeeft krijg ik rare resultaten, lijkt wel een tussenstation voor het zoeken van nummers ofzo. Laat hier even weten hoe het is opgelost. Zelf heb ik goede ervaringen met de snelheid van reageren van de mods/webcare op het forum.
icecreamfarmer schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:35:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij zegt verbinding te hebben maar er geen data verbincing is.
Websites laden dan niet.
Toevallig de afgelopen dagen wat zitten surfen in de trein via 4G, maar heb daar tot nu toe nog geen last van gehad. Normaliter surf ik nooit via cellular op m'n foon, dus alleen als ik langere tijd onderweg ben. Zal het eens meenemen in week 2 van het testen deze week :P

[ Voor 18% gewijzigd door 2Dutch op 12-01-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:30
icecreamfarmer schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:35:
Websites laden dan niet.
Ja ook 1 keer. 4G werkte niet, hoewel wel bereik, 3G werkte naar behoren. Verder ga je het missen op het moment dat je overschakeld naar 3G. Ik hoop dat we een leuk aanbod krijgen als tester zijnde na afloop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
simkaart in inmiddels geactiveerd. Heb gebeld naar dat 09008090 en daar gave ze mij een heel ander nummer dan in de brief.

Nu werkt het wel, maar toch een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Weet iemand wanneer de prijzen van 4G bekend worden bij Simyo? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Wat ik heb begrepen pas half februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ben al een poosje aan het testen. En hoewel het zeker sneller is dan HSDPA, is het mij geen extra geld (bij eenzelfde bundelgrootte) waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De nieuwe versie van de Simyo app ziet er goed uit. Eindelijk een widget _/-\o_

Alleen vind ik de interface wat verwarrend, mijn verbruik staat op 202 belminuten (tov 212 gisteren) dat moet mijn tegoed zijn denk ik? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Speedtests met 4G

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/700399876.png

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/703633885.png

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/704147004.png

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/706105434.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmed
Als 't goed is krijg we (als supertesters) morgenavond tijdens de Hangout te horen wat de bundel precies in gaat houden en wellicht wat 't gaat kosten. Waarschijnlijk zit er wel een NDA op, dus ik kan niets beloven.

Na bijna 4 weken 4G moet ik zeggen dat ik de snelheid, en stabiliteit erg prettig is. 5E per maand extra heb ik er wel voor over. Hoop alleen wel dat De Flex 4G bundel aanzetten je data-limiet verdubbelt of iets dergelijks. Ben van mening dat als je 4G gebruikt zoals je 3G ook zou gebruiken er geen problemen zullen zijn met je data-verbruik, maar ik moet zeggen dat ik echt gewend ben geraakt aan de snelheid en dat ik eigenlijk nooit m'n wifi aanzet.

Psst: Dé Robby(town) ook een tester?! Grappig!

[ Voor 3% gewijzigd door Ahmed op 20-01-2014 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
ahmed_a schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:41:
Als 't goed is krijg we (als supertesters) morgenavond tijdens de Hangout te horen wat de bundel precies in gaat houden en wellicht wat 't gaat kosten. Waarschijnlijk zit er wel een NDA op, dus ik kan niets beloven.

Na bijna 4 weken 4G moet ik zeggen dat ik de snelheid, en stabiliteit erg prettig is. 5E per maand extra heb ik er wel voor over. Hoop alleen wel dat De Flex 4G bundel aanzetten je data-limiet verdubbelt of iets dergelijks. Ben van mening dat als je 4G gebruikt zoals je 3G ook zou gebruiken er geen problemen zullen zijn met je data-verbruik, maar ik moet zeggen dat ik echt gewend ben geraakt aan de snelheid en dat ik eigenlijk nooit m'n wifi aanzet.

Keep us posted then. Ik weet niet of ik er 5 euro voor over heb als je maar een bundel van 1GB of 1,5GB hebt. Dat zou zonde zijn en kun je beter op 3G blijven, daar waar je extra gaat betalen als je bundel op is en met 4G gaat dat heel snel. Hoop dat simyo met een voorstel komt zoals jij dat aangeeft van het verdubbelen van GB.

Trouwens voor 2,50 zou ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:54:
[...]
Keep us posted then. Ik weet niet of ik er 5 euro voor over heb als je maar een bundel van 1GB of 1,5GB hebt. Dat zou zonde zijn en kun je beter op 3G blijven, daar waar je extra gaat betalen als je bundel op is en met 4G gaat dat heel snel. Hoop dat simyo met een voorstel komt zoals jij dat aangeeft van het verdubbelen van GB.

Trouwens voor 2,50 zou ik het zeker doen.
Mee eens, 4G aanzetten zou iets met je databundel moeten doen, anders heeft het geen zin het aan te zetten. Dan wordt het een enorme melkkoe want 4G > fun :P
Denk dat 1 GB wel het minimum is voor 4G, anders moet je wel heel erg gaan zitten opletten.
Iets als: 4G aan = 1 GB databundel en 2,50 per maand extra,of voor 5 euro 2GB en 4G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmed
Mag helaas nog geen prijs noemen, maar ik vind 't betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hmm klinkt als 5 euro of duurder? Warm? Koud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik merk juist dat alles in hogere kwaliteit geladen wordt ook de dagelijkse apps.
Verder is wifi idd voor paupers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de snelheid van het 4G abonnement nou niet super snel te noemen. Althans, op de plekken waar ik kom kan ik met mijn goedkope SIM only abonnement van een andere provider meer dan 20 Mb/s halen met een upload van 3 tot 3.5 Mb/s en een latency van zo rond de 50 ms.

Kan ook prima Skype of andere VoIP applicaties gebruiken in combinatie met die snelheden.

Aan de andere kant, ik neem aan dat de 4G snelheden op het KPN netwerk over het algemeen stabieler zijn dan die van het 3G netwerk (zolang 4G nog niet door 'iedereen' gebruikt wordt).

Dus afhankelijk van de prijs kan het interessant zijn, met name de hogere upload (die je lang niet altijd gebruikt).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmed
Drukte op een zendmast zou bij 4G minder een issue moeten zijn. 4G is theoretisch veel sneller maar zal wellicht op dit moment worden gecapped vanwege hardware o.i.d.?

Haal gemiddeld bij KPN rond de 25Mb/s maar meestal tik ik de 30Mb/s aan. Upload ligt standaard rond de 10Mb/s met een pingsnelheid tussen de 10ms en 30ms. De verbinding is heel erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Jazeker :). Voor supertester te weinig tijd.

Opdracht 3. Het verbruik.

Verbruik deze maand is 2.4GB. Hierbij is speedtest eraf gehaald.

Best veel maar heb nu wel alles op 4G gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RobbyTown schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:22:
[...]

Jazeker :). Voor supertester te weinig tijd.

Opdracht 3. Het verbruik.

Verbruik deze maand is 2.4GB. Hierbij is speedtest eraf gehaald.

Best veel maar heb nu wel alles op 4G gedaan.
Deed ik het nog rustig..na 2 weken op 750 MB, maar toen was ik ook wel klaar met spelen eigenlijk :+
Heb thuis ook razendsnel wifi, dus dan is de keus al snel gemaakt..op de fiets heb ik liever de handen aan m'n stuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik overweeg over te stappen naar Simyo als KPN dit voorjaar waarschijnlijk landelijk 4G dekking heeft. Mijn contract met KPN sim-only is al afgelopen dus ik kan zo switchen van provider wanneer mij dat uitkomt.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of het bereik en de stabiliteit van mobiel internet zal verbeteren met 4G? Ik woon in de binnenstad en heb nu regelmatig nauwelijks tot geen bereik met 3G waardoor ik totaal geen dataverbinding heb. Nu schijnt het zo te wezen dat door de 800 MHz band het 4G bereik moet worden tussen gebouwen dan 3G, en dat zelfs met weinig bereik je al een stabiele verbinding hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Davith78 op 27-01-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Davith78 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:08:
Ik overweeg over te stappen naar Simyo wanneer dit voorjaar waarschijnlijk KPN landelijke 4G dekking heeft. Mijn contract met KPN sim-only is al afgelopen dus ik kan zo switchen van provider als mij dat uitkomt.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of het bereik en de kwaliteit van mobiel internet zal verbeteren met 4G? Ik woon in de binnenstad en heb nu soms nauwelijks bereik met 3G waardoor ik regelmatig totaal geen dataverbinding heb. Nu schijnt het zo te wezen dat door de 800 MHz band het 4G bereik moet worden tussen gebouwen dan 3G, en dat zelfs met weinig bereik je al een stabiele verbinding hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had net een korte tijd 4G in enschede (Hi), waar ik normaal redelijk traag internet heb (in een gebouw bij de UT in de buurt), was het internet met 4G lekker vlot. Trok binnen 10-17 mbps, buiten 20+.

Kan niet wachten tot ze het echt uitrollen :D

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
HesRuud schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Ik had net een korte tijd 4G in enschede (Hi), waar ik normaal redelijk traag internet heb (in een gebouw bij de UT in de buurt), was het internet met 4G lekker vlot. Trok binnen 10-17 mbps, buiten 20+.

Kan niet wachten tot ze het echt uitrollen :D
Klinkt goed! Voor mij is voornamelijk belangrijk dat ik eindelijk eens een stabiele dataverbinding krijg, dat het dan ook eens een stuk sneller wordt is dan mooi meegenomen :)

Stel ik kan straks met één streepje 4G bereik gewoon vlot internetten, dan ben ik om. Ik weet alleen niet hoe dat in de praktijk werkt..

[ Voor 11% gewijzigd door Davith78 op 27-01-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Prijsstellling valt mij tegen. Voor €5 had ik wel een verdubbeling van de data verwacht.
Dan betaal ik liever €2,5 meer zodat ik op 3g 1,5 gb heb.
Dat is in Tilburg e.o. snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nou 3g op Vodafone is anders om te huilen in Tilburg e.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Joster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:11:
Nou 3g op Vodafone is anders om te huilen in Tilburg e.o.
Da's mooi want dit is KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Afgelopen weken getest. 4G is leuk. Echter € 5 extra is mij het niet waard €60 per jaar extra (toch flinke smak geld). Behalve als er data verdubbeling plaats vind.

4G aan zonder extra's is €2,50 echt de max.

Betaal nu 15,50 zonder 4G dat is 100bel/sms en 1,5 GB . Met 4G word het 20,50. Dan is hi momenteel goedkoper @ 19,50 en geen aansluitkosten lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
majic schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:14:
[...]

Vandaar dat ik ook naar Simyo ben overgestapt, in de hoop dat 3g op KPN (en eventueel 4g straks) wel aan mijn verwachtingen voldoet :)

Porteren staat gepland voor 10-02.

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 27-01-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
RobbyTown schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:19:
Afgelopen weken getest. 4G is leuk. Echter € 5 extra is mij het niet waard €60 per jaar extra (toch flinke smak geld). Behalve als er data verdubbeling plaats vind.

4G aan zonder extra's is €2,50 echt de max.

Betaal nu 15,50 zonder 4G dat is 100bel/sms en 1,5 GB . Met 4G word het 20,50. Dan is hi momenteel goedkoper @ 19,50 en geen aansluitkosten lol.
Volgens mij vergeet je iets: Hi 4G en 1,5 GB is 18,50 (zonder belminuten) als je voor twee jaar neemt. Voor 1 jaar Hi 4G (net als Simyo) wordt het dan 22,50 en dan heb je nog geen belminuten, dat is dan 100 min à 3,50 erbij = 26 euro. Bij simyo is 100 min en 1,5 GB 15,50 (3G) voor slechts 1 jaar. Met 4G wordt het dan 20,50 en is dus 5,50 goedkoper dan Hi.

Edit: tenzij je twee jaar neemt met web-only korting bij Hi, dan wordt het 19,50 p/m.

Of ik zie iets over het hoofd, correct me if I''m wrong :)

[ Voor 6% gewijzigd door Davith78 op 27-01-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

majic schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:14:
[...]

Dit haal vaak ook rond de 10mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:01
--- Off-Topic reactie verwijderd.

[ Voor 96% gewijzigd door Jassy op 28-01-2014 10:23 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:41
Krijgen jullie ook elke keer een 'SIM Locked' melding bij het opnieuw opstarten van de telefoon? Hoort dat?

[ Voor 60% gewijzigd door glnk op 30-01-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit heb ik ook en dit hoort ook. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat het voorkomt dat ongenodigden anders (onbeperkt) gebruik zouden kunnen maken van je databundel en belminusten/sms'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Nou dat zou echt een ramp zijn... In geval van diefstal kan je het toch blokkeren. Nu heb ik er vooral zelf 'last' van. Het is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dat lijkt me inderdaad ook ja, geen mogelijkheid om dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Op Android kun je dat zelf in en uitschakelen, geen idee of het op een iPhone ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
glnk schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:
Nou dat zou echt een ramp zijn... In geval van diefstal kan je het toch blokkeren. Nu heb ik er vooral zelf 'last' van. Het is irritant.
Zet je toch gewoon je simlock uit..... :?

Dit heeft trouwens niets met Simyo specifiek te maken, is een algemeen verschijnsel.

[ Voor 13% gewijzigd door troftnom op 30-01-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
MegaTronics schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:07:
Op Android kun je dat zelf in en uitschakelen, geen idee of het op een iPhone ook mogelijk is.
Ah thx. Heb het al gevonden. iPhone: Settings > Phone > SIM PIN

[ Voor 32% gewijzigd door glnk op 30-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Davith78 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Volgens mij vergeet je iets: Hi 4G en 1,5 GB is 18,50 (zonder belminuten) als je voor twee jaar neemt. Voor 1 jaar Hi 4G (net als Simyo) wordt het dan 22,50 en dan heb je nog geen belminuten, dat is dan 100 min à 3,50 erbij = 26 euro. Bij simyo is 100 min en 1,5 GB 15,50 (3G) voor slechts 1 jaar. Met 4G wordt het dan 20,50 en is dus 5,50 goedkoper dan Hi.

Edit: tenzij je twee jaar neemt met web-only korting bij Hi, dan wordt het 19,50 p/m.

Of ik zie iets over het hoofd, correct me if I''m wrong :)
Is 2 jaar en een tijdelijke aanbieding, daarna is simyo weer goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik heb geen internet meer. Liep de aktie vandaag af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heb ook geen internet. Op het forum van Simyo niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:46:
Ik heb geen internet meer. Liep de aktie vandaag af?
Als je een van de 100 testers bent, zou je dit in je mailbox moeten hebben gezien afgelopen week en ook terug kunnen lezen @ https://forum.simyo.nl/4-...onder-4g-16598/#post59435 :
Je 4G wordt vrijdag 31 januari weer uitgezet. Dat betekent dat je zelf je APN instelling ook weer moet herstellen. ‘kpn4g.nl’ moet weer worden ingesteld naar ‘internet’. Op het forum kun je terug vinden hoe je de juiste APN weer kunt instellen.

Natuurlijk worden de internet verbruikskosten uit januari helemaal kwijtgescholden. En mocht je enthousiast zijn over 4G, dan kan je het vanaf half februari aanzetten via jouw Mijn Simyo.
Valt me sowieso op dat er, zoals overal, ook op het Simyo-forum slecht wordt gelezen. Een vader die begint over hoger dataverbruik bij z'n kids, terwijl ie vrijwel zeker helemaal niet meedoet met de test 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 31-01-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Klopt heb er ook overheen gelezen. iPhone gereboot en daarna weer 3G, maar bij APN staat nog steeds kpn4g.nl en 3G werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:07:
Klopt heb er ook overheen gelezen. iPhone gereboot en daarna weer 3G, maar bij APN staat nog steeds kpn4g.nl en 3G werkt ook gewoon.
Vind het forum niet lekker ontspannen lezen met al dat wit en oranje tho :+
Hier werkt het nog, het zal wel gefaseerd worden uitgeschakeld.
Vond het wel weer leuk om een beetje te prutsen en testen met iets nieuws eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

2Dutch schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Als je een van de 100 testers bent, zou je dit in je mailbox moeten hebben gezien afgelopen week en ook terug kunnen lezen @ https://forum.simyo.nl/4-...onder-4g-16598/#post59435 :

[...]

Valt me sowieso op dat er, zoals overal, ook op het Simyo-forum slecht wordt gelezen. Een vader die begint over hoger dataverbruik bij z'n kids, terwijl ie vrijwel zeker helemaal niet meedoet met de test 8)7
Las het later had alleen t/m de 31ste verwacht omdat de opdrachten tot de zondag lopen.

Overigens heb ik wel handmatig de apn moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 18:20
Overweeg een sim only abonnement te bestellen, maar heb toch nog wel wat vragen:

- Er wordt op de website gesteld: "Pas de bundels van je jaarabonnement elke maand gratis aan, óók naar beneden". Maar wat als je een 1 maand abonnement hebt?

- Kan je je internet bundel ook maandelijks aanpassen? Dit is immers een aanvullende bundel.

- Bij de support staat: "Je kunt echter niet lager dan de bundel die je in eerste instantie hebt aangeschaft." Dan is mijn conclusie dat het het meest verstandig is om in eerste instantie een 100 min/sms + 0 mb te nemen. Klopt dit?

- Is er een nadeel aan het idee om in eerste instantie een 1 maand abonnement te nemen om een maandje de kat uit de boom te kijken en om vervolgens op een 1 jaar abonnement over te gaan? (kan dit überhaupt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
Simyo heeft een goed forum, stel je vraag daar: https://forum.simyo.nl/

Iemand die nadelen ziet bij het simyo abonnement tov prepaid?

Ik ben zelf van plan om na 5,5 jaar Simyo prepaid de overstap te maken naar Sim only (abonnement dus). Ik bel steeds minder, maar blijkbaar is het toch aantrekkelijk om over te stappen naar de absoluut instapabonnement (€3, 100 minuten/sms). Binnenkort wellicht dan eindelijk smartphone (=meer internetverbruik), en wellicht meer bellen.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen, is dat buiten de bundel bellen duurder is dan prepaid.
Ik heb mijn prepaid bij Simyo aangehouden en in een doodsimpele stokoude Nokia zitten. Tegoed blijft bestaan (als je 1x per half jaar een smsje ofzo stuurt).
Als ik iets buiten de bundel moet doen, gebruik ik even de prepaid.

Verder alleen maar voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
Goed dat je het zegt, dat is inderdaad wel een hap duurder (31ct/min ipv 10ct/min). Verder kan het natuurlijk zijn dat de tarieven nog gaan wijzigen, zal bij de prepaid minder snel omhoog gaan. Maar ik geloof dat je ook weer terug kunt.

Krijg je overigens nog gave statistieken als deze bij sim only (als data-freak ook niet onbelangrijk)
Simyo statistieken

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
inquestos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:34:
Krijg je overigens nog gave statistieken als deze bij sim only (als data-freak ook niet onbelangrijk)
[afbeelding]
Mooi man, hoe meer je belt hoe meer geld je van SImyo krijgt (allemaal negatieve bedragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
Dit is ook een goed forum, daarom stel ik mijn vragen net zoals jij hier.

Inmiddels contact opgenomen met klantenservice:
- Aanpassen kan ook met maandabonnement
- Aanpassen internetbundel kan ook
- "Je kunt echter niet lager dan de bundel die je in eerste instantie hebt aangeschaft." geldt niet meer
- Je kan overstappen van een maand- naar een jaarabonnement.

[ Voor 36% gewijzigd door Mauritssvt op 04-02-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Mauritssvt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:00:
[...]

- "Je kunt echter niet lager dan de bundel die je in eerste instantie hebt aangeschaft." geldt niet meer
.
Ah, dus je kan nu altijd terugschakelen naar het laagste? Dat is dan een klantvriendelijke ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mauritssvt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:00:
[...]

Dit is ook een goed forum, daarom stel ik mijn vragen net zoals jij hier.

Inmiddels contact opgenomen met klantenservice:
- Aanpassen kan ook met maandabonnement
- Aanpassen internetbundel kan ook
- Je kan overstappen van een maand- naar een jaarabonnement.
Daarom heb ik nu een maandabonnement afgesloten als proef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
dcl! schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:26:
[...]
Ah, dus je kan nu altijd terugschakelen naar het laagste? Dat is dan een klantvriendelijke ontwikkeling.
Klopt, staat ook een beetje verstopt in een topic aangegeven. Wel vreemd dat ze hun support pagina's niet aanpassen. :?
Joster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Daarom heb ik nu een maandabonnement afgesloten als proef :)
Exact, dat was ik ook van plan. Eventueel ben je dan je €15 aansluitkosten kwijt, maar dat is nog altijd beter dan 1 jaar vast zitten aan een provider die je niet bevalt.

[ Voor 28% gewijzigd door Mauritssvt op 04-02-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Mauritssvt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:55:
Exact, dat was ik ook van plan. Eventueel ben je dan je €15 aansluitkosten kwijt, maar dat is nog altijd beter dan 1 jaar vast zitten aan een provider die je niet bevalt.
Tip: bestel een prepaid kaart voor 5 euro en zet deze in mijn simyo zelf om naar abo.
Je tegoed gaat mee (wordt in mindering gebracht op rekening) en geen aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
jobr schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:42:
[...]

Tip: bestel een prepaid kaart voor 5 euro en zet deze in mijn simyo zelf om naar abo.
Je tegoed gaat mee (wordt in mindering gebracht op rekening) en geen aansluitkosten.
Dat is niet helemaal waar toch? Je tegoed gaat wel mee naar je abbo. Maar zover ik gelezen heb dien je wel de aansluitkosten van 15 euro te betalen bij een overstap van prepaid naar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Murrays schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Dat is niet helemaal waar toch? Je tegoed gaat wel mee naar je abbo. Maar zover ik gelezen heb dien je wel de aansluitkosten van 15 euro te betalen bij een overstap van prepaid naar abbo.
Nee hoor. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is al bekend wat 4G gaat kosten? Ik kan het nog niet vinden.

Ah: http://www.simyo.nl/4g

Vijf euro per maand dus.

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 12-02-2014 11:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat 4G vanaf 17 februari beschikbaar zou zijn :?

17 februari

Edit:
Blijkt dus dat het uitgesteld is tot een nog nader te bepalen datum :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Waaruit blijkt dat? Ben ook aan het wachten totdat ik het kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Staat op Twitter. Lekker vage communicatie, amateuristisch zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/7wz9rrnev/screenshot_231.png

Ze halen er zichzelf veel losse vragen en dus veel extra werk mee op de hals als ze het niet snel ergens duidelijker gaan aangeven. Lijkt wel alsnof het vanmorgen is besloten ofzo, anders gooi je er toch ff een FAQ itempje tegenaan zeg maar :)

En wij hadden het nog wel zo goed getest :+

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 17-02-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Beetje jammer inderdaad. Even wat anders voor de testers onder ons, zag net bij mijn simyo bij mijn kosten dit staan;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3A8KtmB.png

Staat er bij jullie ook een bedrag dat niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Heb ik ook. Heb ze al een tweetje gestuurd.

Reactie van Simyo:
Dat wordt allemaal vergoed ja. Zou je mij je 06nr, postcode, huisnr, e-mail, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekening willen sturen? Ik zal het dan even voor je controleren. ^DK

[ Voor 72% gewijzigd door Smultie op 17-02-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Untouchablezz20 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
Beetje jammer inderdaad. Even wat anders voor de testers onder ons, zag net bij mijn simyo bij mijn kosten dit staan;

[afbeelding]

Ik ben GEEN tester maar dat heb ik nu dus ook, ik heb en abbo van €30 per maand, staat er ineens €61.99 terwijl ik niet eens over mn bundel heen ben gegaan

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/5391bd62e4b2772489f67f402cb7c262.png

Zit hier nu ook nog steeds te wachten op 4G, zou vanaf half (14 feb?) beschikbaar moeten zijn, telefonisch zeggen ze 17 feb maar op Twitter weten ze het nog niet. Vind het allemaal wel een beetje vaag daar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Untouchablezz20 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:

[afbeelding]

Goed dat je het ff hier neerplempt, inderdaad.
Het gaat om 1,16 boven mijn bundel, ook ff een tweet gestuurd :)

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 17-02-2014 13:31 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo