Toon posts:

[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:28:
[...]

Fijn, dat er mensen als jij zijn. Mensen, die nooit fouten maken.
Simyo lost de fout op en je hebt nog steeds iets te kankeren. Fijn, voor mensen als jij, dat er fora als deze zijn, waarop ze lekker anoniem en laf hun gal kunnen spuien...
+1

Als je verder niets toe te voegen hebt, druk dan aub niet op de verzend-knop.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 15-06-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

[...]

Simyo lost de fout op en je hebt nog steeds iets te klagen. Fijn, voor mensen als jij, dat er fora als deze zijn, waarop ze lekker anoniem en laf hun gal kunnen spuien...
Ik ook +1.. dit was een fijne allereerste post op GoT :?

En nu weer ontopic. Ik kreeg een mail dat Simyo automatisch het buitenland bellen en gebeld worden aan gaat zetten, zo nu vlak voor de vakantieperiodes. Lijkt me best slim, maar volgens mij kunnen ze hem net zo goed altijd standaard aanzetten bij een nieuw abonnement.

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 15-06-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Graag weer on topic ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Simyo lost de fout op en je hebt nog steeds iets te [mbr]klagen[/]. Fijn, voor mensen als jij, dat er fora als deze zijn, waarop ze lekker anoniem en laf hun gal kunnen spuien...
Natuurlijk maak ik wel eens een fout, dat zal ik niemand (en dus ook simyo) nooit kwalijk nemen. Maar als je even normaal leest dan heb je dus ook gelezen dat er totaal niets goed is gegaan, de informatie die op hun site staat niet is nagekomen, verkeerde informatie via de mail is gegeven, een informatie nummer op hun site staat die niet van hun is, en ze ook niet het fatsoen hebben om op een normaal gestelde vraag en klacht ingaan. Anoniem ben ik voor hun zeker niet, al mijn gegevens zijn bij hun aanwezig. Voor zover nodig zijn mijn gegevens ook hier aanwezig. Laf mijn gal spuien???? Volgens mij is de naam van dit topic "ervaringen met Simyo" Het delen van een ervaring moet volgens jou dus altijd positief zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
<never mind>

[ Voor 97% gewijzigd door Cerberus_tm op 15-06-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hij bedoelt internet in het buitenland, niet bellen ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ohh wacht, ik las verkeerd, dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:53
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:40:
[...]

Natuurlijk maak ik wel eens een fout, dat zal ik niemand (en dus ook simyo) nooit kwalijk nemen. Maar als je even normaal leest dan heb je dus ook gelezen dat er totaal niets goed is gegaan, de informatie die op hun site staat niet is nagekomen, verkeerde informatie via de mail is gegeven, een informatie nummer op hun site staat die niet van hun is, en ze ook niet het fatsoen hebben om op een normaal gestelde vraag en klacht ingaan. Anoniem ben ik voor hun zeker niet, al mijn gegevens zijn bij hun aanwezig. Voor zover nodig zijn mijn gegevens ook hier aanwezig. Laf mijn gal spuien???? Volgens mij is de naam van dit topic "ervaringen met Simyo" Het delen van een ervaring moet volgens jou dus altijd positief zijn???
Kan aan mij liggen (of ze moeten de site hebben aangepast) maar ik had binnen 10 hele seconden een pagina van simyo te voren met een nummer dat alleen voor simyo klanten te bereiken is. Maar daar achter stond gewoon een nummer voor de vaste lijn..
http://www.simyo.nl/klantenservice/contact/telefoonnummer..

Daarnaast bestel je op zaterdag waarbij de meeste bedrijven niet werken. Maandag gaan ze voor je dus aan de slag. Daarnaast stond er in de mail die ik kreeg (en waarschijnlijk ook de mails die jij hebt gekregen, kan het uiteraard mis hebben. Maar veelal als je bij een webshop op zaterdag besteld krijg je het ook pas dinsdag..) dat het gaat om werkdagen. Dus maandag + 2 werkdagen. Dat is dus 6-6. Niets raar verder..?

Tsja.. Je kan ook gaan ranten en mierenneuken. Het is een goedkope provider. Wil je meer kwaliteit, snelle levering, goede klantenservice, persoonlijk contact dan kies je toch voor een andere provider? Niemand die je verder tegenhoud.

[ Voor 4% gewijzigd door Xaero op 15-06-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaero schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Kan aan mij liggen (of ze moeten de site hebben aangepast) maar ik had binnen 10 hele seconden een pagina van simyo te voren met een nummer dat alleen voor simyo klanten te bereiken is. Maar daar achter stond gewoon een nummer voor de vaste lijn..
http://www.simyo.nl/klantenservice/contact/telefoonnummer..

Daarnaast bestel je op zaterdag waarbij de meeste bedrijven niet werken. Maandag gaan ze voor je dus aan de slag. Daarnaast stond er in de mail die ik kreeg (en waarschijnlijk ook de mails die jij hebt gekregen, kan het uiteraard mis hebben. Maar veelal als je bij een webshop op zaterdag besteld krijg je het ook pas dinsdag..) dat het gaat om werkdagen. Dus maandag + 2 werkdagen. Dat is dus 6-6. Niets raar verder..?

Tsja.. Je kan ook gaan ranten en mierenneuken. Het is een goedkope provider. Wil je meer kwaliteit, snelle levering, goede klantenservice, persoonlijk contact dan kies je toch voor een andere provider? Niemand die je verder tegenhoud.
Het klopt dat het nummer op de site is aangepast, tot gisteren stond het numer 0612001200 er.
Je hebt gelijk dat de meeste webshops niet op zaterdag werken, Maar die mail, die binnen 4 uur zou komen, kreeg ik pas, nadat ik op maandag zelf een mail had gestuurd, op dinsdag binnen. Op vrijdag had ik het pakket binnen. Dus niet echt binnen 2 werkdagen na bestelling. Ook heb ik nog steeds geen reactie ontvangen op de vragen die ik heb gemaild. Dus ook nog geen oplossing voor het automatisch opwaarderen.
Jij mag het ranten en mierenneuken noemen, ik noem het dus een waardeloos bedrijf. En zeker ga ik naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Alsof andere providers zoveel beter zijn...het internet staat bomvol met klachten over allemaal. Ik heb wel eens gehoord dat telecombedrijven in de top zoveel van slechtste klantbediening staan (samen met electriciteitsbedrijven? -- hoewel die in mijn ervaring honderd keer beter zijn). Desondanks gaat het bij de meeste mensen wel redelijk goed. Maar toch.

Ik heb bij KPN wel eens 3x 20 minuten in de wacht gestaan voor een simpele klacht, omdat ik telkens doorverbonden werd naar een andere afdeling. Bij Telfort werd mij een abonnement van € 2,50 per maand geweigerd omdat ik zogenaamd niet door de kredietwaardigheidskeuring kwam (terwijl ik absoluut nog nooit ook maar iets van geldproblemen heb gehad, en datzelfde abonnement eerder ook gehad had, uiteraard altijd op tijd betaald via automatische incasso); er zat dus weer eens een fout in het systeem. Etc. etc.

Van mij mag je klagen, hoor. Als je maar niet denkt dat dit nou ongehoord is in telcoland.

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 16-06-2012 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

via het Ben-ervaringen topic na mijn klachten gewezen op Simyo als goed alternatief.. zat bij Ben vaak over de 500 belminuten heen en dan wordt goedkoop opeens duurkoop,.. maar bij Simyo stuitte ik op het aanbod van een abonnement met 1250 belminuten per maand. ideaal, hoef ik me niet meer te laten verrassen door m'n telefoonrekeningen. http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen/simyo-xxl gelijk besteld! ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Iemand nog een alternatief voor Simyo?
Volgende week loopt mijn actiekorting af (250 min/sms + 1GB internet voor 11,95 euro).
Heb ze gebeld of ze de korting nog willen verlengen maar ze waren niet echt meewerkend.
Nieuwe maandtarief zou uitkomen op 17 euro, maar ik bel en internet eigenlijk helemaal niet zoveel meer (overal waar ik ben is wel Wifi te vinden).

Alleen zou ik dan wel snel moeten overstappen, anders ben ik mijn nummer kwijt...

[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 04-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hoezo? Je kan toch gewoon je internetbundel stoppen en op je gemak wat anders zoeken? Je moet het nooit opzeggen als je je nummer niet kwijt wilt dat doet nieuwe provider (als je wilt veranderen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 13:38
Dennis Lammers schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:10:
Volgende week loopt mijn actiekorting af (250 min/sms + 1GB internet voor 11,95 euro).
Heb ze gebeld of ze de korting nog willen verlengen maar ze waren niet echt meewerkend.
Nieuwe maandtarief zou uitkomen op 17 euro, maar ik bel en internet eigenlijk helemaal niet zoveel meer (overal waar ik ben is wel Wifi te vinden).

Alleen zou ik dan wel snel moeten overstappen, anders ben ik mijn nummer kwijt...
Ik kreeg van hun wel een nog een jaar lang het actie tarief,, maar hier kwamen ze zelf mee, had ik niet om gevraagd.
je kan ook terug stappen als je het toch niet veel gebruikt: simyo zelden + 500mb kost je 10,98 p/m ben je nog goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gister over van Vodafone naar Simyo. Wat mij betreft goede keus wat betreft tarieven én netwerk.

Het stelt me wel teleur dat je niet in het buitenland kunt internetten, op dat gebied heeft Ben toch wel weer de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:45:
Het stelt me wel teleur dat je niet in het buitenland kunt internetten, op dat gebied heeft Ben toch wel weer de voorkeur.
Ik heb liever dat ik in eigen land fatsoenlijk kan bellen dan dat ik in het buitenland kan internetten ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

"Heb ze gebeld of ze de korting nog willen verlengen maar ze waren niet echt meewerkend." _O-

Dat lijkt me nogal logisch toch? De tarieven van Simyo zijn al erg laag en zeker nu KPN met nieuwe abbo's komt (basistarief 10 euro zonder toestel) is het helemaal interessant om een sim-only abbo van Simyo te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

tweaker2010 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:32:
"Heb ze gebeld of ze de korting nog willen verlengen maar ze waren niet echt meewerkend." _O-

Dat lijkt me nogal logisch toch? De tarieven van Simyo zijn al erg laag en zeker nu KPN met nieuwe abbo's komt (basistarief 10 euro zonder toestel) is het helemaal interessant om een sim-only abbo van Simyo te nemen.
Wel apart dat de ene klant wel een verlenging van korting krijgt en de ander niet: waar zouden ze het op baseren? Alleen de die hard veelverbruikers? Ben ik wel benieuwd naar.

Zelf zou ik er niet zo heel erg wakker van liggen, schroef alles wel gewoon terug: bel toch weinig en hou veel minuten en data over..en ben niet meer veel wifiloos onderweg dus wat dat betreft.. :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eerste instantie had ik 250+50 minuten en 1000 MB genomen, maar ik heb dat terug laten schroeven naar 100+20 minuten en 500 MB. Bellen doe ik met name met de telefoon van de zaak, en wat betreft data, overal waar ik kom heb ik wel een WiFi netwerk in de buurt.

Grootste deel van de tijd verbruik ik data op m'n werk, en ook daar hebben we WiFi door het hele pand.

Vroeger deed ik nog wel eens Spotify streamen, maar tegenwoordig maak ik een playlist, en sync ik die thuis op m'n iPhone.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:10:

Wat gek, ik kreeg net een mailtje dat de hele riedel met een jaar wordt verlengt als trouwe klant zijnde :P onder mijn simyo en dan 'bundels aanpassen' staat momenteel 250 minuten/sms voor 6,99 en 1gb internet voor 4,95 en zolang ik daar niks aan aanpas volgens dat mailtje blijft het gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:12

Freak187

geen

Sinds vandaag is mijn abo overgezet naar Simyo. Kan wel bellen en sms-en, maar 3G werkt nog niet. Heb in het begin een aankondiging gehad dat ze een sms gingen sturen om de boel te activeren. Echter... omdat die sms mij geld ging kosten, heb ik snel data-gebruik uitgezet. Nu mis ik dus denk ik, deze instellingen voor 3G. Iemand een idee hoe ik deze weer kan krijgen? Of moet ik daar Simyo helpdesk voor hebben?

Laat maar.... heb het al gevonden. Sms ja naar 1300 en je krijg je instellingen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Freak187 op 23-07-2012 18:25 ]

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

xabre16v schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:06:
[...]

Wat gek, ik kreeg net een mailtje dat de hele riedel met een jaar wordt verlengt als trouwe klant zijnde :P onder mijn simyo en dan 'bundels aanpassen' staat momenteel 250 minuten/sms voor 6,99 en 1gb internet voor 4,95 en zolang ik daar niks aan aanpas volgens dat mailtje blijft het gewoon zo.
Zelfde mailtje gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:38
Slasher schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:06:
[...]

Zelfde mailtje gekregen :)
Leuk om te horen. Is een van jullie wel eens buiten de bundel gegaan/flink extra kosten gemaakt?
Ik vraag me namelijk af waarom de een wel zon mailtje krijgt en de ander niet in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

dcl! schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:24:
[...]

Leuk om te horen. Is een van jullie wel eens buiten de bundel gegaan/flink extra kosten gemaakt?
Ik vraag me namelijk af waarom de een wel zon mailtje krijgt en de ander niet in aanmerking komt.
Nee nooit, wel eens SMS in het buitenland of bellen naar een servicenummer, verder blijf ik ruim binnen de bundel.
xabre16v schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:06:
[...]

Dat kon ik er niet uit opmaken maar ik ga er vanuit dat dit zo is.

[ Voor 74% gewijzigd door Slasher op 24-07-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

dcl! schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:24:
[...]

Heb ook die aanbieding in de mailbox gekregen, maar ik ben een slechte klant voor ze: op een paar keer smsje naar buitenland (facetime activatie, beware folks) a 25 cent kom ik niet boven mijn bundel uit. Heb wel 1x vanwege een gesprek met een betaalnummer van Apple een hogere rekening gehad. Misschien is dat trigger genoeg geweest voor ze? Dunno..zelf dacht ik ook dat de folks die maandelijks van alle kanten over de bundels gingen vooral in aanmerking kwamen.

Overigens staan mijn bundels met de nieuwe korting op die pagina idd ook geselecteerd, zie ook geen optie om "door te voeren" of whatever dus ga er ook vanuit dat het automatisch zo goed is :)
6,99 en 4,99 is nog steeds een prima deal. Halfjaartje dus weer een absurd lage factuur..daarna nog steeds net geen 17 euro. Vind het prima :)

[ Voor 17% gewijzigd door 2Dutch op 24-07-2012 11:18 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
"goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!"

erg relaxed, nu nog data-roaming in het buitenland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
2Dutch schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:03:
6,99 en 4,99 is nog steeds een prima deal. Halfjaartje dus weer een absurd lage factuur..daarna nog steeds net geen 17 euro. Vind het prima :)
Van een moderator op het Simyo forum begreep ik dat de korting verlengactie van een jaar alleen voor het bellen geldt, zie https://forum.simyo.nl/ab...d-korting-3371/#post12426.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

musicfreak schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:06:
[...]

Van een moderator op het Simyo forum begreep ik dat de korting verlengactie van een jaar alleen voor het bellen geldt, zie https://forum.simyo.nl/ab...d-korting-3371/#post12426.
Da's toch niet wat ik zie als ik inlog:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/141601/CapturFiles-26-17-2012_11.17.07.png

Tegenstrijdig dus, maar dat verhaal op het forum ging ook over een aangepaste bundel. Ik heb nooit mijn bundels aangepast..misschien daarom? Kzie t wel: mocht t niet kunnen schroef ik de internetbundel misschien wel gewoon terug: ik reis vrijwel niet meer met het OV, thuis en op het werk en bij bekenden altijd wifi en de gratis hotspots schieten ook als paddestoelen uit de grond.

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 27-07-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Dat verhaal gaat er inderdaad om iemand die kort voor dat mailtje z'n internetbundel heeft aangepast en nu de optie van 1gb voor 4,95 niet meer ziet. Ik heb precies hetzelfde plaatje als 2Dutch hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Die iemand ben ik! ;-) En inderdaad, ik had vlak voor het mailtje mijn bundel aangepast. Voordat ik dat deed zag ik hetzelfde plaatje als 2Dutch. Echter over het niet verlengen van de korting op de internetbundel zijn ze wel duidelijk, zie bijvoorbeeld een ander topic.

Vond dat in de communicatie trouwens niet zo helder, daar werd over korting verlengen, dan denk ik aal zowel bellen als internet, niet aan één van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 13:23
Ik hoop dat ik deze vraag over Simyo mag stellen:

Stel ik neem nu een abo met de volgende opties:
- Simyo zelden 50min/10sms
- 1GB Internet

Ik krijg dan de actiekorting en betaal 13 euro in de maand. Stel dat ik mijn minuten wil opwaarderen, vervalt dan mijn korting over het hele abo of blijft de korting voor internet en belminuten gewoon bestaan?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat toch ergens op de site? Je krijgt zoveel maanden actiekorting, neem je een hogere bundel dan krijg je de resterende maanden op die bundel de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 13:23
Dank je wel, dat heb ik nu inderdaad ook gevonden!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
musicfreak schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 06:24:
Die iemand ben ik! ;-) En inderdaad, ik had vlak voor het mailtje mijn bundel aangepast. Voordat ik dat deed zag ik hetzelfde plaatje als 2Dutch. Echter over het niet verlengen van de korting op de internetbundel zijn ze wel duidelijk, zie bijvoorbeeld een ander topic.

Vond dat in de communicatie trouwens niet zo helder, daar werd over korting verlengen, dan denk ik aal zowel bellen als internet, niet aan één van beiden.
Als ik het goed begrijp gaan degene die het afgelopen jaar 4,95 voor internet hebben betaald zometeen 9,95 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Ik heb een vraagje met betrekking op het nummerbehoud. Zou iemand me hier antwoord op kunnen geven..

Ik heb op het moment een abonnement bij tmobile en wil overstappen met nummerbehoud. Wanneer ik nu besluit om na een paar maanden (of einde contractduur) Simyo weer over wil stappen op een andere provider, kan ik dan mijn nummer nog steeds meenemen, of ben ik die dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blanco88 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:54:
Ik heb op het moment een abonnement bij tmobile en wil overstappen met nummerbehoud. Wanneer ik nu besluit om na een paar maanden (of einde contractduur) Simyo weer over wil stappen op een andere provider, kan ik dan mijn nummer nog steeds meenemen, of ben ik die dan kwijt?
Je kunt je nummer altijd meenemen. Hoe vaak je ook overstapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik heb een probleem met simyo, ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Hieronder heb ik de mailwisseling neergezet. Of klopt mijn redenatie in de mails aan Simyo niet? Erg benieuwd naar jullie visie.
quote: 5 juni, ik aan Simyo:
Recentelijk heeft u mij factuur 22605718 toegezonden. In de specificatie
tref ik een bedrag van 66,22 euro aan met betrekking tot 'internet op je
mobiel binnen Nederland'. Dit betreft gebruik op 18 en 19 april jl. Dit
bevreemd mij ten zeerste, daar ik de Simyo simkaart pas geplaatst heb in
mijn telefoon op het moment dat de Vodafone simkaart van mijn oude
abonnement niet meer werkte. Ik ga er dan ook van uit dat deze
verbruikskosten een vergissing in uw facturatie betreffen en u mij per
ommegaande een nieuwe factuur (waarbij het factuurbedrag van de huidige
factuur verminderd wordt met 66,22 euro).
quote: 12 juni, Simyo aan mij:
Allereerst onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw E-mail.
Dit is verbruik welke is geregistreerd door uw simkaart, en welke wij hebben gecontoleerd op het netwerk. Dit is verbruik wat daadwerkelijk heeft plaats gevonden.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag.
quote: 3 juli, ik aan Simyo:
Zoals al aangegeven in mijn vorige reactie is de simyo simkaart pas geplaatst nadat de vodafone simkaart niet meer werkte. Sterker nog: de nummertransportatie had al plaatsgevonden aangezien ik op de simyo simkaart gebeld kon worden (naar mijn 'oude' vodafone nummer). Dit gegeven liet mij er van uitgaan dat het simyo abonnement in werking getreden was, zodoende heb ik ook gebruik gemaakt van internet op mijn telefoon, met de hoge kosten op factuur 22605718 tot gevolg.

Daarnaast is 66,22 euro voor een halve dag mobiel internet volledig disproportioneel. Ik ga er dan ook van uit dat u alsnog met een passende compensatie komt. Mocht dit niet het geval zijn zal ik verdere juridische stappen ondernemen.
quote: 31 juli, Simyo aan mij:
Excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw e-mail.
Uw nummer is op 19 april overgezet. De internetkosten zijn gemaakt op 18 april in de
avond t/m in de nacht (de ochtend van 19 april). Dit was voordat uw nummer was
overgezet en het abonnement actief was. Hierdoor zijn die kosten buiten de bundel
berekend.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben,
dan vernemen wij die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 17:30

HollovVpo1nt

I like gadgets

@rjongen: bij aanvraag van je abonnement met nummerbehoud krijg je een duidelijke mailtje met hoe je minuten/MB's worden berekend. Je minuten worden naar rato berekend, en je internet bundel gaat pas in nadat je nummer is geporteerd. Tegen die tijd heb je een tijdelijk nummer en worden internet kosten als buiten de bundel berekend. M.a.w. als jouw oude nummer nog niet was overgezet naar Simyo, en je begon al met internetten, betaal je buiten bundel tarieven. Maar jij geeft aan dat jouw nummer een dag eerder overgezet was waardoor je dacht te kunnen internette. Je hebt nu 2 dingen:
1. Je kunt pas gebruik maken van je internet bundel als je nummer is overgezet
2. Je kunt pas gebruik maken van je internetbundel op de datum dat je nummer wordt overgezet.

Als die datum niet overeenkomt met het moment waarop je nummer is overgezet is het een lastig verhaal. Omdat jullie beiden wel gelijk hebben.. Ik zou gewoon proberen je gelijk te halen, ben het wel eens met je. Had je trouwens geen bevestiging sms gehad met het tijdstip waarop ze je nummer zouden overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
@HollovVpo1nt: enig idee hoe ik dit gelijk kan halen? Sms zou kunnen maar weet ik niet meer, is inmiddels ook alweer bijna een half jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:38
Hoe ervaren jullie het bereik met simyo? Dit voornamelijk i.c.m. 3G internet. Hoe is het binnenshuis, uiteraard verschilt dit per huis etc, maar over het algemeen? Is dit echt het betrouwbare KPN netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:45:
Hoe ervaren jullie het bereik met simyo? Dit voornamelijk i.c.m. 3G internet. Hoe is het binnenshuis, uiteraard verschilt dit per huis etc, maar over het algemeen? Is dit echt het betrouwbare KPN netwerk?
Welk andere netwerk zou het moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ja! 99% gewoon goed tot uitstekend 3G bereik.
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:07:
[...]

Welk andere netwerk zou het moeten zijn?
Het slechte deel van het KPN netwerk ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Slasher op 01-08-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Haha, bedankt voor de reactie, bedoelde met echt het betrouwbare netwerk, dat KPN klanten voorrang krijgen op simyo klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

Het slechte deel van het KPN netwerk ;)
Dat stuk wat ze soms uitzetten? ;)

Untouchablezz20 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:14:
Haha, bedankt voor de reactie, bedoelde met echt het betrouwbare netwerk, dat KPN klanten voorrang krijgen op simyo klanten.
Simyo koopt gewoon in, net zo veel voorrang dus. En uit ervaring kan ik zeggen dat het prima werkt, nu een maand of 3 een abo en nog nooit problemen gehad.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Denk dat je vrijwel overal het beste bereik hebt dat te behalen valt. Zelf ben ik er erg tevreden over, een dikke verademing tov Tmobile, waar ik echt gek werd van 't crappy bereik en "nep" 3G..je zag het logo, maar verbinding had ik niet :(

Ik ben er dus enorm tevreden mee, en hou nog geld over per maand ook: win-win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
rjongen schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:07:
@HollovVpo1nt: enig idee hoe ik dit gelijk kan halen? Sms zou kunnen maar weet ik niet meer, is inmiddels ook alweer bijna een half jaar geleden..
Ik ben vandaag geporteerd van Vodafone naar Simyo. Ik kreeg vannacht om 2:27 uur een mailtje met het bericht van Simyo dat mijn internetbundel "per direct" inging. Dat mailtje heb ik nog ontvangen op mijn telefoon via Vodafone, kennelijk dus voor de portering. Pas om 10:26 uur vanochtend viel het bereik van Vodafone weg en heb ik de sim van Simyo geplaatst, met een sms van Vodafone van 10:26 uur dat de portering was uitgevoerd. Heb jij niet zo'n mailtje gekregen?

en 18/19 april is zelfs met een heeele ruime marge nog lang geen half jaar geleden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door haribold op 01-08-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OtherSloth
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 22:07
Ik heb al jaren de prepaid van Simyo, en nog nooit een klacht erover gehad. Alles ging goed, niets ergs. Recent ben ik overgestapt van een Simyo prepaid naar een Simyo abbonement. Ik moest gewoon het bestelproces doorvoeren alsof ik een nieuwe klant was, maar dat netjes gedaan en een nummerbehoud aangevraagd. Alles ging goed, SIM kaartje van binnen een paar dagen binnen. De middag dat het kaartje binnen was kreeg ik een email van Simyo wanneer mijn nummer over gezet zou worden, en dat was de eerste van deze maand.

Ging vlekkeloos en aan het einde van de dag (gister :P) was ik bereikbaar op de nieuwe simkaart met mijn oude nummer.

Simyo heeft de mogeleikheid om het beltegoed wat ik nog had te laten verrekenen met een factuur, maar daar moest even voor gebeld worden. Ik had dus vanochtend eventjes gebeld, wel een lange wachttijd, eerst een half uur waarna de pakettenman langs kwam (en een man kan geen twee dingen tegelijk) en moest ik even ophangen. De tweede ronde zat ik maar een kwartier in de wachtrij, en binnen een halve minuut was alles in orde. Nu moet ik dat nog zien op mijn factuur, maar ik geloof dat het wel goed zou gaan. Mocht dat niet zo zijn plaats ik wel een ander postje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 22-09 12:44
Ik ben eventjes benieuwd, Nu kun je korting krijgen voor je internet bundel en/of belminuten.

Ook is het abbonement per maand opzegbaar (geen minimum termijn). Betekent het dat ik na de actie periode weer over kan schakelen op een andere actie van simyo? Er staat namelijk iets in de voorwaarden dat de korting vervalt na opzegging van het contract.

Kan iemand mij daar duidelijkheid over verschaffen?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja dat kan. Ik had 250 abo voor 6,99, toen het op de site 250+50 abo werd voor hetzelfde geld kon ik in mijn instellingen dit voor de volgende maand wijzigen in de nieuwe 250+50. Ik zou dan dus hetzelfde betalen en de 'nieuwe' aanbieding overnemen. Goede service imo :)

Ikzelf ben 2 jaar Simyo klant geweest (abonnement) en heb mijn abo opgezegd vanaf de volgende maand. Niet omdat ik ontevreden was, maar omdat het tijd werd voor een nieuwe mobiel. Wie weet kom ik ooit weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
The Inquisitor schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:39:
Ja dat kan. Ik had 250 abo voor 6,99, toen het op de site 250+50 abo werd voor hetzelfde geld kon ik in mijn instellingen dit voor de volgende maand wijzigen in de nieuwe 250+50. Ik zou dan dus hetzelfde betalen en de 'nieuwe' aanbieding overnemen. Goede service imo :)

Ikzelf ben 2 jaar Simyo klant geweest (abonnement) en heb mijn abo opgezegd vanaf de volgende maand. Niet omdat ik ontevreden was, maar omdat het tijd werd voor een nieuwe mobiel. Wie weet kom ik ooit weer terug :)
is het dan niet goedkoper om gewoon simyo te houden en een telefoon er los bij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

justice strike schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:44:
[...]

is het dan niet goedkoper om gewoon simyo te houden en een telefoon er los bij te kopen?
Mwah. Ik heb nu een Sony Xperia P erbij, die kost volgens de pricewatch 330 euro.
250+50 bel/sms + 500mb internet is bij Simyo 15 euro per maand. Bij mijn nieuwe abo krijg ik 250bel+250sms+500mb, maar het is enigszins vergelijkbaar. Dan kan ik nog 13 euro per maand erboven op doen om maandelijks de telefoon te dekken (want 13x24=330). Dus tot 28p/m zou ik kunnen gaan voor hetzelfde geld.

Ik ben nu goedkoper uit hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is de snelheid bij de prepaid maandbundel van 200mb echt 128kbps? Heeft iemand toevallig deze maandbundel die een speedtest kan draaien of kan aangeven of de snelheid daadwerkelijk zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:39:
Is de snelheid bij de prepaid maandbundel van 200mb echt 128kbps? Heeft iemand toevallig deze maandbundel die een speedtest kan draaien of kan aangeven of de snelheid daadwerkelijk zo is.
down 120 kbps / up 47 kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Is het ook mogelijk om de nummer portering een paar maanden later in te laten gaan? Ik zit namelijk met t-mobile beltegoed wat ik nog wil opmaken maar die internet kosten nekken me een beetje. Dus ik wil een abbo voor internet en ondertussen mijn beltegoed opmaken en alles overzetten. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ja, je kan gewoon aangeven op welke datum je de nummerportering wil over laten gaan. Let op, het duurt minstens een maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, met die maand zit ik nu ook, maar dan als ik van Simyo wegga. Mijn eigen domme fout natuurlijk omdat ik eerst Simyo opgezegd heb en vervolgens nummerbehoud heb aangevraagd bij T-M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Tk55 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:12:
Ja, je kan gewoon aangeven op welke datum je de nummerportering wil over laten gaan. Let op, het duurt minstens een maand!
maar als je die datum niet weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
justice strike schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

maar als je die datum niet weet?
Is het geen optie om dan te wachten tot je tegoed op is en dan simyo aanvragen?

PS: Heeft iemand een speedtestje van snelheid in praktijk van simyo sim-only internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Untouchablezz20 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:32:
[...]

Is het geen optie om dan te wachten tot je tegoed op is en dan simyo aanvragen?

PS: Heeft iemand een speedtestje van snelheid in praktijk van simyo sim-only internet?
Deed deze beste man dat niet voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nee, helaas hanteerd simyo andere snelheden bij prepaid en abonnement. Bij abonnemt is hun snelheid 2 mbit en ik was benieuwd of dit wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: Dit was van een prepaid, zoals gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Simyo aangevraagd met nummerbehoud vanaf T-Mobile.

Ik heb 250 min/sms + 500 MB besteld en deze gaat op 17/8 in.

1) Krijg ik de eerste twee weken 125 min/sms + 250 MB (naar rato)?

2) Ik wil toch liever 1GB. Kan ik 18/8 gewoon met een actie 1GB nemen?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
THE_BASE schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:18:
Simyo aangevraagd met nummerbehoud vanaf T-Mobile.

Ik heb 250 min/sms + 500 MB besteld en deze gaat op 17/8 in.

1) Krijg ik de eerste twee weken 125 min/sms + 250 MB (naar rato)?

2) Ik wil toch liever 1GB. Kan ik 18/8 gewoon met een actie 1GB nemen?
1) de laatste 2 weken. Gaat per kalendermaand. Pro ratio. Als je dan inlogt zie je het resterende tegoed. Voor zowel bellen/sms als mb
2) Dat kun je nu toch ook regelen. Klantenservice contacten. Kunnen het zo omzetten lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ener103 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:04:
[...]

1) de laatste 2 weken. Gaat per kalendermaand. Pro ratio. Als je dan inlogt zie je het resterende tegoed. Voor zowel bellen/sms als mb
2) Dat kun je nu toch ook regelen. Klantenservice contacten. Kunnen het zo omzetten lijkt mij
Twitter Webcarw gaf net aan dat het pas kan als het nummer is ingeschakeld. Vreemd, want heb een tijdelijk nummer...

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat is normaal. Wanneer je direct voor nummerbehoud hebt gekozen krijg je dan wel een SIM met een tijdelijk nummer maar deze is niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
@the_base: ok, je hebt/krijgt een tijdelijk nummer tot je eigen nummer is omgezet. Let wel dat indien je van simyo gebruikt maakt voordat je nummer is omgezet de buiten de bundel tarieven gelden.
Geldt alleen als je de simkaart met tijdelijk nummer activeert en gebruik van maakt.

Kijk anders eens bij faq op simyo. Staat e.e.a. omschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ener103 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 01:23:
@the_base: ok, je hebt/krijgt een tijdelijk nummer tot je eigen nummer is omgezet. Let wel dat indien je van simyo gebruikt maakt voordat je nummer is omgezet de buiten de bundel tarieven gelden.
Geldt alleen als je de simkaart met tijdelijk nummer activeert en gebruik van maakt.

Kijk anders eens bij faq op simyo. Staat e.e.a. omschreven
Dit weet ik ook allemaal wel, maar in mijn optiek zou ik nu dus al 1GB kunnen kiezen. Echter kan dit pas als mijn eigen nummer is geactiveerd.

Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nummerportering is traag... ik moet tot 31-8 wachten tot mijn nummer wordt overgezet naar mijn nieuwe provider. Ik ga dus bij Simyo weg. Máár ik ben niet meer bereikbaar sinds het begin van deze maand (aanvraag nummerbehoud van mijn nieuwe provider). Ik zal dus onbereikbaar zijn tot 31-8... is dit normaal? Kan ik hier wat aan doen?

Is er iemand die dat toevallig weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Uhhh de klantensrvice van Simyo wellicht :) of die van je nieuwe provider.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
The Inquisitor schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:46:
Nummerportering is traag... ik moet tot 31-8 wachten tot mijn nummer wordt overgezet naar mijn nieuwe provider. Ik ga dus bij Simyo weg. Máár ik ben niet meer bereikbaar sinds het begin van deze maand (aanvraag nummerbehoud van mijn nieuwe provider). Ik zal dus onbereikbaar zijn tot 31-8... is dit normaal? Kan ik hier wat aan doen?

Is er iemand die dat toevallig weet :)
Je zegt eerder dat je zelf al Simyo opgezegd had voordat je de nummerportering regelde bij T-mobile. Dit laat je normaliter over aan je nieuwe provider, die regelt dat voor je. Zou dus maar eens nagaan bij de betreffende partijen of het allemaal goed zal gaan. Dit is niet helemaal de normale gang van zaken in ieder geval, dus daar kunnen we dan ook weinig over zeggen. Hoop dat de portering nog goed gaat voor je....

Je huidige abo zou in ieder geval nog gewoon actief horen te zijn, daar betaal je tenslotte nog voor. Wanneer had je hem opgezegd, toch niet in juli al? Simyo kan je in de maand zelf nog vrijlang opzeggen...

[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 18-08-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Eind juli, dus voor augustus. Maar dit is 'verlengd' toen ik nummerbehoud aanvroeg via T-Mobile. Ik heb net TM gebeld en die zeiden, net zoals jij Troftnom, dat het niet de normale gang van zaken was bij Simyo.

Simyo helpdesk is dicht in het weekend... heb maar een forumbericht achtergelaten en anders maandag maar bellen. Scheelt toch weer 2 weken bereikbaarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Als het goed is heb je toen een bevestiging in beeld gekregen per wanneer je abo opgezegd is. Van wie heb je info gehad dat je abo verlengd is bij de aanvraag van nummerbehoud? Kan je nog bij Simyo inloggen en relevante info zien?

Krijg een beetje het gevoel dat je abo al opgezegd is in augustus na je aanvraag daarvoor in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat idee heb ik inderdaad ook, maar toen hebben ze de opzegmaand weer gehanteerd door het nummerbehoud. Voor zover ik het begrijp zou je dan in ieder geval bereikbaar moeten zijn. Dit was in ieder geval het geval toen ik vanaf Vodafone kwam.

Ik kan nog steeds inloggen mijn persoonlijke gegevens zijn zichtbaar. Bundel geeft "-" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand wat de Simyo tarieven voor gebeld worden in het buitenland zijn?
Ik kreeg net een rekening van 185 euro.... slik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, staat hier. Forse rekening trouwens... ben je niet blij mee :|

Ik heb ondertussen contact gehad met Simyo, het enige wat ik kon doen was mijn nieuwe provider contacteren met de opmerking dat het abo al was opgezegd en dat het nummer in 5 dagen kon worden overgezet. Nu heeft dat voor mij nog weinig nut... maar mocht ooit iemand die info nodig hebben, bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Oei... maar bij Simyo weten ze die tarieven wel hoor, altijd eerst even op de site kijken voor je op vakantie gaat zodat je weet dat je de gesprekken kort moet houden!
http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven/buitenland

Edit: boven mij was sneller :)

[ Voor 7% gewijzigd door dcl! op 21-08-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Thnx voor de info, het is idd bizar. Gebeld worden lijkt bijna nog duurder dan zelf bellen uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

tweaker2010 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:21:
Thnx voor de info, het is idd bizar. Gebeld worden lijkt bijna nog duurder dan zelf bellen uit het buitenland.
Hoezo? Gebeld worden is 0,10 cent per minuut en bellen is 0,35 cent.

Uitgaande van Zone 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zat in Zone 3, dan kost gebeld worden 2,50 per minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kreeg net mijn nieuwe factuur van Simyo en in tegenstelling tot hun eerdere mail dat ik nog een jaar de korting kreeg was dat niet het geval.

Mijn vorige factuur bekeken en daar stond de korting over deze maand ook in.

[ Voor 23% gewijzigd door Slasher op 22-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:46
Krijg net dit mailtje;

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

:) ben benieuwd of dit ook geldt voor internetbundel, want het mailtje is verder een beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 21:56
Ik heb dat mailtje ook gehad maar bij mij staat er wel degelijk informatie in over de internetbundels:

"Beste XXXXX XXXXX,

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

De afgelopen periode heb je extra voordelig gebeld met je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer 06XXXXXXXX. Je huidige actieaanbod blijft ook het komende jaar geldig. Je blijft dus bellen tegen het voordelige actietarief!

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

..."

Het mailtje suggereert dat als je een aanbieding op een internetbundel hebt, deze af zal lopen/is gelopen. Maar zo lang dat nog niet gebeurd is blijf ik lekker bij mijn 1 gb bundel 'oude stijl' voor van 9,99 voor € 4,95 per maand. :)

Wel zou ik mijn belbundel aan kunnen passen. Nu heb ik 250 min/sms van € 9,99 voor € 6,99 maar ik kan ook kiezen voor 250 + 50 min/sms van € 9,99 voor € 6,99. Dan ga ik wel over op de nu geldende tariefvoorwaarden maar volgens mij is er sinds september 2011 niets veranderd. Of zie ik iets over het hoofd? Als de tariefvoorwaarden even gunstig zijn als die van september 2011 wil ik eigenlijk best graag die 250 + 50 bundel nemen. Krijg ik het komende jaar 50 min/sms voor nop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:46
Het enige actieaanbod wat ik had was 1GB bundel voor 4.95 ipv 9.99. De mail suggereert dus dat ik die dus krijg verlengd... maar daarna zeggen ze dus "Ook een internetbundel?"
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 18:03
zelfde mailtje hier ontvangen. Ik lees het als volgt: het actietarief voor het bellen is automatisch verlengd. Ik blijf dus 6,99 betalen voor 250 minuten. Ik kan volgens mij ook overschakelen op het nieuwe actietarief: 6,99 voor 250+50 minuten. De 50 extra minuten krijg je dan 6 maanden. Heb niet de indruk dat er verder nog verschillen in de voorwaarden zijn maar die heb ik niet uitgeplozen.

De internet aanbieding van vorig jaar (4,99 voor 1 GB) is niet automatisch verlengd. Half oktober als mijn jaar erop zit verwacht ik dat dat teruggaat naar de standaardprijs (van toen) = 9,99.
ik zou wel kunnen switchen naar de 1000MB bundel voor de actieprijs van 9,99 maar dat heeft weinig zin...

Aangezien ik aan 250 minuten wel genoeg heb, heb ik voorlopig maar helemaal niets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
maxtrash schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 02:28:

De internet aanbieding van vorig jaar (4,99 voor 1 GB) is niet automatisch verlengd. Half oktober als mijn jaar erop zit verwacht ik dat dat teruggaat naar de standaardprijs (van toen) = 9,99.
ik zou wel kunnen switchen naar de 1000MB bundel voor de actieprijs van 9,99 maar dat heeft weinig zin...
Sterker nog, dat is af te raden. Immers, nu blijf je 1GB voor 9,99 houden. Als je het voor het actietarief gaat nemen, dan ga je, nadat de actie afgelopen is, meer betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

maxtrash schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 02:28:
zelfde mailtje hier ontvangen. Ik lees het als volgt: het actietarief voor het bellen is automatisch verlengd. Ik blijf dus 6,99 betalen voor 250 minuten. Ik kan volgens mij ook overschakelen op het nieuwe actietarief: 6,99 voor 250+50 minuten. De 50 extra minuten krijg je dan 6 maanden. Heb niet de indruk dat er verder nog verschillen in de voorwaarden zijn maar die heb ik niet uitgeplozen.

Aangezien ik aan 250 minuten wel genoeg heb, heb ik voorlopig maar helemaal niets gedaan.
Mijn internet bundel van 1 gb voor €10 wordt wel verlengd ik was net te laat voor de super aktie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

dcl! schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:08:
[...]

Sterker nog, dat is af te raden. Immers, nu blijf je 1GB voor 9,99 houden. Als je het voor het actietarief gaat nemen, dan ga je, nadat de actie afgelopen is, meer betalen!
Ik heb toendertijd ook 1GB voor 9.99 afgesloten, als ik dus niets doe blijf ik dat betalen, tenzij je zelf handmatig aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja, dat blijft (of in elk geval zolang Simyo dat niet wijzigt). Maar als je overstapt naar een actietarief dan ga je na een jaar natuurlijk wel het "gewone" tarief betalen.

Ik heb destijds ook nog 1GB voor 9,99 genomen en laat dit waarschijnlijk ook maar gewoon zo doorlopen.

• dcl!
Zie nu dat Simyo de abonnementen flink heeft aangepast: er is meer keuze, de abo's die vrij per maand opzegbaar zijn, zijn wel duurder geworden, daar staat tegenover dat als je een abo voor een jaar neemt, je weer meer korting krijgt...

Het is dus even flink puzzelen wat voor jou het voordeligst is en of het nog wel voordelig is natuurlijk. In elk geval zie ik nu dat ik beter mijn oude abo maar kan laten doorlopen, vooral nu ik onlangs de mail heb ontvangen dat deze nogmaals met dezelfde kortingen voor een jaar geldig blijft.

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Ik zit er aan te denken om ook maar van prepaid (kpn) naar ene abbo te gaan van Simyo, die van 17,50 lijk me wel wat en dan een losse iphone5 kopen lijkt me het voordeligst.

Vraag me alleen af, om niet over die 500 mb of x belminuten/sms te gaan en daarmee te duur uit te komen. Kan ik heel makkelijk realtime zien hoever ik ben qua dit alles, via een Simyo app of een internet pagina? Net als de #101* bij kpn die zegt je hebt nog 14 euro beltegoed?

Oh ja en is die snelheid wel snel genoeg om youtube filmpjes in HD kwaliteit te kunnen kijken, ik snap best dat het een keer kan hikken maar je wilt niet elke 10 sec ook 10sec pauze omdat de snelheid niet toereikend is. En daar kom ik liever niet achter na een 2 jaar abbo te hebben afgesloten.

[ Voor 25% gewijzigd door ErikRo op 29-09-2012 23:22 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Helaas is mijn korting op internet volgende maand afgelopen en ga ik weer 9,95 betalen in plaats van 4,95 voor 1gb. Zijn er al mensen die een beter alternatief hebben gevonden? Tot nu toe lijkt het erop dat 1gb voor 9,95 nog het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik had zelf op m'n Omnia 7 aan het begin wat issues qua internet en simyo, wat gefixed is door met een samsung tool de juiste netwerksettings in te stellen.

Nu lees ik dat ook af en toe over de lumia 800; is dat al gefixed icm Simyo en een Nokia network settings tooltje?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Werkt Mijn Simyo bij jullie? Als ik in wil loggen dan volgt er meteen een timeout en na 2 seconden springt hij naar de homepage.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:53
Heb ik ook erg vaak. Combinatie van log-out klikken o.i.d. en dan werkt het wel. Heeft (volgens mij) met een vorige sessie te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik heb gisteren een abonnement afgesloten bij Simyo, waarbij ik ook die €0.01 over heb gemaakt (ter verificatie van het bankrekeningnummer etc). Echter heb ik verder helemaal geen mail gekregen ter bevestiging van ontvangst van mijn bestelling.

Hoort dit zo, of is het verstandig om even te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 14:56
Ik heb vandaag ook een abonnement bij Simyo afgesloten en daar stond op de laatste pagina dat er momenteel een storing is waardoor de email vertraagd zou zijn. Ook ik heb dus nog geen e-mail ontvangen, even geduld hebben waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Xiqum schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:31:
Ik heb vandaag ook een abonnement bij Simyo afgesloten en daar stond op de laatste pagina dat er momenteel een storing is waardoor de email vertraagd zou zijn. Ook ik heb dus nog geen e-mail ontvangen, even geduld hebben waarschijnlijk.
Vreemd, daar heb ik niets van gezien. Nouja, we wachten geduldig af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:35
Mijn zusje heeft ook een abonnement afgesloten bij Simyo midden vorige week (300 minuten/sms'jes en 500MB internet).

Los van Simyo heeft ze een android toestel gekocht.

Afgelopen vrijdag telefoon en sim kaart binnen, activeren via internet, en direct ff standaard app's installeren op android.

Resultaat = +- 40MB aan data verbruikt.

Nu kijkt ze zondag avond op mijn simyo en daar staat dat ze voor die 2 a 3 dagen al 43 EURO oid moet bijbetalen!!

Als ik nu op haar "mijn simyo" kijk kan ik het verbruik van vorige maand nergens terug vinden, ik zie geen factuur, en bij actueel verbruik zie ik dat ze een klein beetje data heeft verbruikt gisteren, en dat dit 0,43 cent heeft gekost?

Dit valt normaal toch ruimschoots in de bundel?

Kheb nu 2 x 25 minuten in de wacht gestaan, maar ze pakken de telefoon niet op.

Weten jullie hoe dit normaal gaat :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:44
Grolsch schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:54:
Mijn zusje heeft ook een abonnement afgesloten bij Simyo midden vorige week (300 minuten/sms'jes en 500MB internet).

Los van Simyo heeft ze een android toestel gekocht.

Afgelopen vrijdag telefoon en sim kaart binnen, activeren via internet, en direct ff standaard app's installeren op android.

Resultaat = +- 40MB aan data verbruikt.

Nu kijkt ze zondag avond op mijn simyo en daar staat dat ze voor die 2 a 3 dagen al 43 EURO oid moet bijbetalen!!

Als ik nu op haar "mijn simyo" kijk kan ik het verbruik van vorige maand nergens terug vinden, ik zie geen factuur, en bij actueel verbruik zie ik dat ze een klein beetje data heeft verbruikt gisteren, en dat dit 0,43 cent heeft gekost?

Dit valt normaal toch ruimschoots in de bundel?

Kheb nu 2 x 25 minuten in de wacht gestaan, maar ze pakken de telefoon niet op.

Weten jullie hoe dit normaal gaat :?
Ja ze heeft vorige week een abo afgesloten staat bij vragen over de eerste factuur,

http://www.simyo.nl/klant...lgestelde-vragen?type=POS

Voor de zekerheid kun je nog een keer bellen de eerste keer krijg je dus dubbele abo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar ze pakken dus niet op :)

Ik heb zojuist weer gebeld, en het nog steeds "erg druk" en de wachttijden zijn langer als normaal .......

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo