Op mijn simyo wordt inderdaad 50 aangegeven en bij internet staat bestellen. Dat klopt allemaal. Vanaf wanneer je nummer wordt overgezet zal er een correctie plaatsvinden en krijg je alsnog je mb's voor de rest van de maand en de minuten. Dus het klopt allemaal hoe het daar staat.Fastclaimer schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:09:
Ik heb inmiddels mijn simkaart binnenen geactiveerd, hierbij heb ik de voorwaarden geaccepteert. Maar krijg ik ook nog een "echt contract" welke ik moet tekenen? En ik ben ingelogd op de site van simyo, nu staat er wel al Resterende smsjes 50 , maar bij internet bundel staat Bestellen. Gaat de internet bundel automatisch aan als mijn nummer is over gezet ?
Verwijderd
ok thx! dan weet ik voldoende.TomAtTweakers schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:25:
Ik quote de clausule uit mijn contract even:
"Inflatiecorrectie: Simyo behoudt zich het recht voor om het tarief van uw abonnement of bundel jaarlijks op 1 oktober te verhogen volgens de CBS Consumentenprijsindex over de voorgaande periode 1 juli - 30 juni. Deze verhoging geldt uitsluitend als op dat moment meer dan 3 maanden van uw contractstermijn zijn verstreken."
Ja, ze kunnen dus inflatiecorrectie toepassen maar dat is naar mijn weten afgelopen 1 oktober niet gebeurd (weet het niet zeker omdat toen mijn contract nog niet in was gegaan, laat staan al meer dan 3 maanden liep). De eerstvolgende mogelijk die ze hebben nu hebben is 1 oktober 2012 dus dat duurt nog wel even!
bij Ben hebben ze dat helemaal niet dus..
Wat gebeurt er eigenlijk met je beltegoed als je je nummer laat overzetten
?
Heb namelijk nog 5 euro op mijn prepaid kaartje van simyo, alleen heb ik nummerbehoud gekozen.
Heb namelijk nog 5 euro op mijn prepaid kaartje van simyo, alleen heb ik nummerbehoud gekozen.
Dit vroeg ik me ook af.Fastclaimer schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:09:
Ik heb inmiddels mijn simkaart binnenen geactiveerd, hierbij heb ik de voorwaarden geaccepteert. Maar krijg ik ook nog een "echt contract" welke ik moet tekenen?
Toen ik mijn simkaart activeerde moest ik een "contract" accepteren.
Maar als het me niet bevalt, het is maandelijks opzegbaar
Maar als het me niet bevalt, het is maandelijks opzegbaar
Verwijderd
verschil zit hem in het feit dat je geen jaarcontract hebt. Je kan na 1 maand al weg, mocht je het niks vinden.Voggy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:27:
[...]
Dit vroeg ik me ook af.Ik ben ook opzoek naar een nieuw abo, en sim only van simyo ziet er heel aantrekkelijk uit... Maar normaal moet je toch altijd tekenen enzo? (Dat had ik tenminste 2,5 jaar geleden bij mijn vodafone abo.) Dit kun je dus gewoon bestellen, en je krijgt een digitaal contract van 12 maanden?
Dat zal vervallen zodra je nummer wordt overgezet, ook al ga je van Simyo naar Simyo. Opmaken dus.Fastclaimer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:44:
Wat gebeurt er eigenlijk met je beltegoed als je je nummer laat overzetten?
[ Voor 4% gewijzigd door TomAtTweakers op 26-10-2011 23:25 ]
Ach ik probeer het gewoon. Aangezien het per maand opzegbaar is kan ik zo weer switchen als het niet bevalt.saharoen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:46:
Ik hoor de tegenpartij goed. Maar ik heb getest onderweg dus van mast naar mast en als je ontvangst van 3g niet optimaal is hapert het voor de tegenpartij. Maar zeker te doen als je genoeg data over heb.
Het zelfde hier, wilde het eigenlijk net vandaag bestellen. Lekker van Simyo idd.SpongeRob schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:55:
[...]
Fraai is dat....
Ik wilde net Simyo regelmatig en een databundel bij ze af gaan sluiten, komen ze ineens hiermee op de proppen.....![]()
Misschien moet ik de gsm maar gewoon de deur uit trappen.....
[ Voor 44% gewijzigd door Crescendo op 27-10-2011 15:43 ]
Verwijderd
Weet iemand of je gewoon prepaid Simyo kunt gebruiken icm een iphone 4.
Ik lees erg veel verschillende dingen over en het is me allemaal niet echt duidelijk.
Ik lees erg veel verschillende dingen over en het is me allemaal niet echt duidelijk.
Waarom zou dat niet kunnen?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:38:
Weet iemand of je gewoon prepaid Simyo kunt gebruiken icm een iphone 4.
Je moet alleen wel een microsim hebben denk ik (want apple doet niks anders meer toch?). Dus dan moet je de simkaart knippen of micro aanvragen (weet niet of dat kan bij simyo).
En natuurlijk geen simlock.
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 27-10-2011 20:52 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Simyo levert geen micro sim, maar ik meen te hebben gelezen dat je je simkaart op hun risico op maat mag knippen.
Verwijderd
Je mag de simkaart inderdaad op ons risico op micro formaat knippen.Fastclaimer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:01:
Simyo levert geen micro sim, maar ik meen te hebben gelezen dat je je simkaart op hun risico op maat mag knippen.
Mislukt het knippen dan krijg je van ons kosteloos een vervangende simkaart met behoud van je nummer.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare
Verwijderd
Wij kunnen je resterend beltegoed verrekenen met je abonnementskosten.Fastclaimer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:44:
Wat gebeurt er eigenlijk met je beltegoed als je je nummer laat overzetten?
Het beste kun je na het overzetten van je nummer dan even contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare
En moet dat dan via de mail of zo want als je het via het selfservice menu doet staat er dat je 5 euro moet betalen voor een vervangende simkaart?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:33:
[...]
Je mag de simkaart inderdaad op ons risico op micro formaat knippen.
Mislukt het knippen dan krijg je van ons kosteloos een vervangende simkaart met behoud van je nummer.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare
Verwijderd
Je kan een vervangende simkaart zowel telefonisch, per email, via Twitter of via Facebook aanvragen.Mediacj schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:46:
[...]
En moet dat dan via de mail of zo want als je het via het selfservice menu doet staat er dat je 5 euro moet betalen voor een vervangende simkaart?
Indien je over een Twitter account beschikt dan is dat op het moment de snelste methode.
En wat betreft de simkaarten: T-Mobile heeft recentelijk problemen met de chip op de simkaarten in combinatie met de iPhone 4s gehad. (nieuws: Sommige klanten T-Mobile kunnen iPhone 4S niet gebruiken)Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:25:
[...]
Je kan een vervangende simkaart zowel telefonisch, per email, via Twitter of via Facebook aanvragen.
Indien je over een Twitter account beschikt dan is dat op het moment de snelste methode.
In hoeverre hebben de simyo simkaarten daar last van? Ik heb een simkaart van 4 maanden oud (toen ben ik overgestapt) en het zou zonde zijn als mijn simkaart niet in de iPhone 4s zou werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 28-10-2011 11:34 ]
Elect a clown, expect a circus.
Zo, dat vind ik behoorlijke service voor een zo'n goedkope provider! Volgens mij kan je bij de meeste andere providers wel schudden naar je beltegoed zodra je nummer is geporteerd.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:35:
[...]
Wij kunnen je resterend beltegoed verrekenen met je abonnementskosten.
Het beste kun je na het overzetten van je nummer dan even contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare
Ik gebruik nu anderhalve week Simyo. Bevalt prima!
Verwijderd
Nog een vraag mbt een prepaid sim van Simyo.
Je kan bij Simyo altijd je gesprek afmaken ook al is je beltegoed op, hierdoor kan je wel een negatief saldo opbouwen. Hoe werkt dit bij internet, als ik bijvoorbeeld een website of mail binnenhaal maar mijn beltegoed raakt ondertussen op, krijg ik dan een negatief saldo of wordt het internet afgesloten als mijn beltegoed op is.
Is het verder ook mogelijk dit volledig uit te zetten? Ik heb liever dat mijn telefoongesprek of internetverbinding wordt afgesloten dan dat ik een negatief saldo opbouw.
Je kan bij Simyo altijd je gesprek afmaken ook al is je beltegoed op, hierdoor kan je wel een negatief saldo opbouwen. Hoe werkt dit bij internet, als ik bijvoorbeeld een website of mail binnenhaal maar mijn beltegoed raakt ondertussen op, krijg ik dan een negatief saldo of wordt het internet afgesloten als mijn beltegoed op is.
Is het verder ook mogelijk dit volledig uit te zetten? Ik heb liever dat mijn telefoongesprek of internetverbinding wordt afgesloten dan dat ik een negatief saldo opbouw.
Heb gisteren een Simyo abbo besteld. Alhoewel het voor mij niet super belangrijk is vraag ik mij af of je kan tetheren op de iPhone zonder te jailbreaken.
Als je over je internet limiet gaat betaal je toch gewoon per mb?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:58:
Nog een vraag mbt een prepaid sim van Simyo.
Mensen sla je slag als je nog een 1 GB internetbundel van Simyo wilt regelen! Ben heeft onlangs zijn internetbundels aangepast. De 1 GB bundel is verdwenen en er zijn nog bundels van 200 MB (€6,99) en 500 MB (momenteel €7,99) over. Simyo zal ongetwijfeld snel volgen...
ReVision heeft het over prepaid, niet over abonnement.hjs schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:52:
[...]
Als je over je internet limiet gaat betaal je toch gewoon per mb?
Leren providers het dan nooit? Wat nu als je een grootverbruiker bent qua data? Dan heb je bij Ben gewoon geen enkele keuze. Maak dan gewoon de 1 GB bundel duurder in plaats van hem helemaal te schrappen...TexMex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:28:
Mensen sla je slag als je nog een 1 GB internetbundel van Simyo wilt regelen! Ben heeft onlangs zijn internetbundels aangepast. De 1 GB bundel is verdwenen en er zijn nog bundels van 200 MB (€6,99) en 500 MB (momenteel €7,99) over. Simyo zal ongetwijfeld snel volgen...
Die € 7,99 voor 500 mb is trouwens slechts een tijdelijke aanbieding. Het normale tarief is € 9,99 voor 500 mb. Dat is dus een prijsstijging van 200% (eerst kreeg je voor hetzelfde bedrag namelijk 1 GB). Blij dat ik in ieder geval nog 11 maanden goed zit bij Simyo...
Beetje bizar, internet maandbundel bij Ben prepaid is nu dus goedkoper dan bij Ben abo.
[ Voor 177% gewijzigd door troftnom op 02-11-2011 20:44 ]
Verwijderd
Mijn ervaring tot nu toe:
Had hiervoor Telfort Prepaid. Heb een losse simlock vrije smartphone (SE X8) gekocht en heb daar na 2 weken een Simyo abo aan toegevoegt met nummerbehoud (goedkoopste abo 50 zonder internet bundel). Nadeel was dat mijn beltegoed net op was, slechte timing. Ik ben toen meteen overgestapt naar Simyo onder tijdelijk nummer, ik wordt toch niet zo vaak gebeld. Vrijdag wordt mijn nummer overgezet (dit werd in een mailtje vermeld, maar vermoedelijk krijg ik morgen nog een mail of sms). Dus ik wacht af... Intussen betaal ik overigens dus 25 cent p/m (buiten de bundel tarief), totdat mijn nummer is overgezet. Maar dit is i.i.g. al minder dan bij Telfort prepaid.
Ik wast eerst van plan om te kiezen voor een "gratis mobiel" bij jaar abo. Verschillende sites vergeleken, maar ik wordt echt bijzonder gefrusteerd door de vage manier waarop alles beschreven is. Overal staat dat het gratis, na 2 maanden moet je wel flink dokken. Krijg de indruk dat ze denken dat je debiel bent en ze je constant proberen te naaien. Vandaar dat ik de Simyo site een verademing vind en het feit dat ik er maar een maand aan vast zit is ook mooi. Verder bleek dat ik eigenlijk vreemd genoeg financiëel niet op achteruit ga ten op zichte van een Telfort jaar abo. Ik bedoel dus losse mobiel + sim only abo bij Simyo is niet duurder per jaar dan Telfort jaar abo incl. mobiel.
Had hiervoor Telfort Prepaid. Heb een losse simlock vrije smartphone (SE X8) gekocht en heb daar na 2 weken een Simyo abo aan toegevoegt met nummerbehoud (goedkoopste abo 50 zonder internet bundel). Nadeel was dat mijn beltegoed net op was, slechte timing. Ik ben toen meteen overgestapt naar Simyo onder tijdelijk nummer, ik wordt toch niet zo vaak gebeld. Vrijdag wordt mijn nummer overgezet (dit werd in een mailtje vermeld, maar vermoedelijk krijg ik morgen nog een mail of sms). Dus ik wacht af... Intussen betaal ik overigens dus 25 cent p/m (buiten de bundel tarief), totdat mijn nummer is overgezet. Maar dit is i.i.g. al minder dan bij Telfort prepaid.
Ik wast eerst van plan om te kiezen voor een "gratis mobiel" bij jaar abo. Verschillende sites vergeleken, maar ik wordt echt bijzonder gefrusteerd door de vage manier waarop alles beschreven is. Overal staat dat het gratis, na 2 maanden moet je wel flink dokken. Krijg de indruk dat ze denken dat je debiel bent en ze je constant proberen te naaien. Vandaar dat ik de Simyo site een verademing vind en het feit dat ik er maar een maand aan vast zit is ook mooi. Verder bleek dat ik eigenlijk vreemd genoeg financiëel niet op achteruit ga ten op zichte van een Telfort jaar abo. Ik bedoel dus losse mobiel + sim only abo bij Simyo is niet duurder per jaar dan Telfort jaar abo incl. mobiel.
Het is inderdaad een actietarief. Aan de andere kant heb ik in geen jaren gezien dat de actietarieven NIET golden. De 'normale' prijzen worden bij Ben volgens mij nooit echt gehanteerd...TomAtTweakers schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:26:
[...]
ReVision heeft het over prepaid, niet over abonnement.
[...]
Die € 7,99 voor 500 mb is trouwens slechts een tijdelijke aanbieding. Het normale tarief is € 9,99 voor 500 mb. Dat is dus een prijsstijging van 200% (eerst kreeg je voor hetzelfde bedrag namelijk 1 GB). Blij dat ik in ieder geval nog 11 maanden goed zit bij Simyo...
Het wordt ook steeds duurder, het gaat echt nergens meer over.TexMex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:28:
Ik heb een vraagje wat betreft tethering:
Wat wordt er bedoeld met de tweede? Stel ik tether maar blijf binnen mijn bundel, komen er dan extra kosten bij?Het is mogelijk om je mobiel te gebruiken als modem voor een laptop. Houd wel rekening met het volgende:
• Internet van Simyo is bedoeld voor de mobiele telefoon, als gevolg hiervan zal de verbinding trager zijn wanneer je deze op een laptop gebruikt
• Omdat je via een laptop meer data binnen haalt, zullen de kosten hoger zijn dan wanneer je alleen gebruik maakt van de verbinding via een mobiele telefoon.
Dat is niet mijn ervaring, ze bedoelen waarschijnlijk dat je sneller door je bundel bent, en dus buitenbundel tarieven gaat betalen.magnifor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:44:
Ik heb een vraagje wat betreft tethering:
Wat wordt er bedoeld met de tweede? Stel ik tether maar blijf binnen mijn bundel, komen er dan extra kosten bij?
Vandaar dan ook dat Simyo, zo 'sluw' is geweest door die actie vroegtijdig af te kappen.xabre16v schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:51:
De mensen die een klein tijdje geleden nog 1gb voor €4,99 hebben genomen zijn nu wel spekkoper.
Ik klaag niet neexabre16v schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:51:
De mensen die een klein tijdje geleden nog 1gb voor €4,99 hebben genomen zijn nu wel spekkoper.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik over mijn eigen situatie ook niet.
Wel over de algemene situatie op de Nederlandse mobiele telecommarkt. Iets meer dan een jaar terug kreeg ik voor € 3,75 mobiel internet met een fup van 1250 mb, nu krijg je voor dat bedrag nog niet eens 200 mb zonder fup. En ik weet wel dat die bedragen van vorig jaar ver onder de kostprijs zaten maar door dat domme marketinggedoe zitten we hier in Nederland nu wel met een mobiel data-aanbod waar je diep treurig van wordt.
Nog 11 maanden betaal ik bij Simyo € 4,95 voor mijn 1 GB. Daarna wordt het € 9,95, een bedrag dat ik er ook nog wel voor over heb. Maakt Simyo de bundel echter minder groot of duurder, dan neem ik de allergoedkoopste databundel die ik kan krijgen (niet per se bij Simyo), gebruik die voor het hoognodige en leer verder wel weer zonder mobiel internet te leven.
[ Voor 7% gewijzigd door TomAtTweakers op 03-11-2011 15:17 ]
Verwijderd
G*dv*r#(&#(#&*)8
Ik had 2 maand geleden gebeld naar de klantenservice met de vraag om mijn internetbundel op te zeggen. De beste man zou het in orde maken en vanaf 1 november zou ik geen internetbundel meer hebben en daar ook niet meer voor betalen. Nu log ik net in op Mijn Simyo en staat de internetbundel nog steeds aan!
Dus zo gaan we te werk, zeggen dat ze het in orde maken terwijl ze het niet doen zodat de klant extra blijft betalen voor iets wat hij niet gebruikt.
Dat wordt morgen even mooi een vervelend telefoontje naar Simyo.
Ik had 2 maand geleden gebeld naar de klantenservice met de vraag om mijn internetbundel op te zeggen. De beste man zou het in orde maken en vanaf 1 november zou ik geen internetbundel meer hebben en daar ook niet meer voor betalen. Nu log ik net in op Mijn Simyo en staat de internetbundel nog steeds aan!
Dus zo gaan we te werk, zeggen dat ze het in orde maken terwijl ze het niet doen zodat de klant extra blijft betalen voor iets wat hij niet gebruikt.
Dat wordt morgen even mooi een vervelend telefoontje naar Simyo.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 18:34 ]
Basisregel bij opzeggen van contracten: zorg dat je het zwart op wit krijgt (per post of e-mail). En houd het zelf ook in de gaten tijdens die 2 maanden ipv pas na de afgesproken datum het te checken. Ik weet dat zij fout zijn en niet jij, maar zo werkt het nou eenmaal helaas.
Verwijderd
sowieso zou er voor jou niks veranderen, voor zolang je je abonnement niet aanpast (ze bellen wel eens om je een ¨aanbieding¨ te doen, om zo de nieuwe voorwaarden bij bestaande klanten te laten accepteren).TomAtTweakers schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:14:
[...]
Ik over mijn eigen situatie ook niet.
Wel over de algemene situatie op de Nederlandse mobiele telecommarkt. Iets meer dan een jaar terug kreeg ik voor € 3,75 mobiel internet met een fup van 1250 mb, nu krijg je voor dat bedrag nog niet eens 200 mb zonder fup. En ik weet wel dat die bedragen van vorig jaar ver onder de kostprijs zaten maar door dat domme marketinggedoe zitten we hier in Nederland nu wel met een mobiel data-aanbod waar je diep treurig van wordt.
Nog 11 maanden betaal ik bij Simyo € 4,95 voor mijn 1 GB. Daarna wordt het € 9,95, een bedrag dat ik er ook nog wel voor over heb. Maakt Simyo de bundel echter minder groot of duurder, dan neem ik de allergoedkoopste databundel die ik kan krijgen (niet per se bij Simyo), gebruik die voor het hoognodige en leer verder wel weer zonder mobiel internet te leven.Tenzij er tegen die tijd een aanbieder is die wel fatsoenlijke databundels tegen een normale prijs aanbiedt. Daarmee bedoel ik dus een tientje voor 1 GB zoals Simyo nu (nog) doet.
Enige wat ze bij jouw kunnen doen is per jaar een inflatie correctie toepassen, en de hoogte daarvan hangt van het CBS af.
Dat laatste ben ik het niet helemaal mee eens. Providers kunnen een abonnement altijd duurder maken, alleen heb jij dan het recht om direct op te zeggen (in het geval van een 1 of 2 jarig lopend contract met eventueel toestel kost ze dit dus direct een hoop extra geld en omzet).
Bij Simyo heb je maandelijks al het recht om je abonnement op te zeggen. Het zal dus voor hun wat recht op ontbinding betreft weinig uit maken als ze je abonnement over een maand duurder maken. Alleen verliezen ze dan een hoop klanten en omzet, maar het kan dus wel degelijk.
Bij Simyo heb je maandelijks al het recht om je abonnement op te zeggen. Het zal dus voor hun wat recht op ontbinding betreft weinig uit maken als ze je abonnement over een maand duurder maken. Alleen verliezen ze dan een hoop klanten en omzet, maar het kan dus wel degelijk.
Hoezo? Er staat in mijn contract dat ik voor 12 maanden 4,95 voor mijn internet bundel betaal, en dat deze daarna naar 9,95 gaat. Ook dat de gereduceerde tarieven gelden voor 12 maanden. Dan kunnen ze niet opeens 5.95 gaan rekenen voor mn internet bundel.
Morgen gaat mn Simyo abbo in (als het goed is). Ben benieuwd..
Verwijderd
Zo, ik heb gisteren gebeld met de klantenservice naar aanleiding van mijn niet opgezegde internetbundel (zie hierboven).
De beste meneer kon uiteraard helemaal niets terugvinden dat ik gebeld had om mijn internetbundel op te zeggen na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan. Vervolgens werd ik nog is 6 minuten in de wacht gezet om daarna te horen dat ze hem alsnog gaan opzeggen en dat ik nu pas per 1 december geen internetbundel meer heb, maar dat de meerkosten gecrediteerd worden zodat ik daar geen hinder van ondervond.
Heb hem nogmaals gevraagd hoe het zomaar kan dat een klantenservicemedewerker wel wat beloofd maar niets doet, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Enkel een creditatie voor de onkosten tot dat de bundel eindelijk wel opgezegd zou zijn "volgens de procedure".
Maar goed, eerst zien dan geloven
De beste meneer kon uiteraard helemaal niets terugvinden dat ik gebeld had om mijn internetbundel op te zeggen na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan. Vervolgens werd ik nog is 6 minuten in de wacht gezet om daarna te horen dat ze hem alsnog gaan opzeggen en dat ik nu pas per 1 december geen internetbundel meer heb, maar dat de meerkosten gecrediteerd worden zodat ik daar geen hinder van ondervond.
Heb hem nogmaals gevraagd hoe het zomaar kan dat een klantenservicemedewerker wel wat beloofd maar niets doet, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Enkel een creditatie voor de onkosten tot dat de bundel eindelijk wel opgezegd zou zijn "volgens de procedure".
Maar goed, eerst zien dan geloven
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 17:56 ]
Verwijderd
Zijn er meer mensen die het verbruik niet kunnen zien op de website van Simyo?
Heb net 2 dagen Simyo, heb nu al redelijk wat verbruikt terwijl internet uit staat en ondertussen kan ik dus niet het verbruik controleren omdat het niet werkt.
Lekkere eerder indruk.
Heb net 2 dagen Simyo, heb nu al redelijk wat verbruikt terwijl internet uit staat en ondertussen kan ik dus niet het verbruik controleren omdat het niet werkt.
Lekkere eerder indruk.
Ten eerste is de kans niet groot dat Simyo dit zal doen, tenzij ze echt verlies op dat abonnement draaien, maar dat lijkt me niet het geval. Maar ze kunnen het zeker, alleen geeft dat jou dan het recht om het contract dan kosteloos op te zeggen. Niet dat je daar veel aan hebt, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:48:
Hoezo? Er staat in mijn contract dat ik voor 12 maanden 4,95 voor mijn internet bundel betaal, en dat deze daarna naar 9,95 gaat. Ook dat de gereduceerde tarieven gelden voor 12 maanden. Dan kunnen ze niet opeens 5.95 gaan rekenen voor mn internet bundel.
Hoe dan? Teken ik niet voor mn contract of zo?
Gaat trouwens pas maandag in..
Het is heel simpel. Een contract is een overeenkomst tussen jou en Simyo. Als Simyo niet aan het contract kan voldoen dan heb je het recht om je abbo kosteloos op te zeggen en in sommige gevallen een schadevergoeding. Dat het in je contract staat geeft geen garantie voor het lange termijn.DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:43:
Hoe dan? Teken ik niet voor mn contract of zo?
[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 05-11-2011 20:25 ]
Heb even gekeken en alles werkt bij mij op de site, misschien lag de site er gisteren even uit.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:31:
Zijn er meer mensen die het verbruik niet kunnen zien op de website van Simyo?
Lekkere eerder indruk.
Zojuist is mijn nr over gezet neer Simyo. Net even een speedtest gedaan:
ping 56ms
down 232.5 kB/s
up 39.9
Nu is met simyo (1mb) de snelheid net zo snel als met vodafone (3.7mb) dus die snelheid blijkt puur theoretisch. Ik ben tevreden
helemaal voor €4.95/maand
ping 56ms
down 232.5 kB/s
up 39.9
Nu is met simyo (1mb) de snelheid net zo snel als met vodafone (3.7mb) dus die snelheid blijkt puur theoretisch. Ik ben tevreden
[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 07-11-2011 11:17 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
xabre16v schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:51:

Mijn nr. wordt volgende week overgezet en dan heb ik eindelijk 1 jaar lang internet voor € 4,99 p.m.
Kost die bundel nu echt € 4,99 bij jullie? Dacht dat ze die alleen voor 4,95 aangeboden hebben?
Sinds vandaag zit ik dus bij Simyo. Nummer is goed overgezet en ik kan bellen en smsen.
Ik heb echter geen internet als ik de instellingen van Simyo instel (dus apn: internet, 0.0.0.0 etc,).
Als ik mn oude APN kies, die van Hi (portalmmm.nl) dan krijg ik wel een 3G icoontje maar werkt het internet als nog niet.
Ideeen?
edit: als ik internet (simyo) selecteer, zie ik kort een 3G icoon, maar dan springt ie in de APN lijst van simyo naar Mobiel Internet (Hi). Deze werkt dus ook niet (service is not part of the active profile blabla)
Andere APNs verwijderen en alleen die van simyo laten staan werkt ook niet. Heb mobiel al aan/uit gezet
edit2: ik zit op android 2.3.4
het werkt al, heb APN-type 'default' gebruikt ipv 'internet', omdat dat bij Hi ook zo was... merkwaardig
. Heb alleen 3 kB/s?? 1.2mbit
Ik heb echter geen internet als ik de instellingen van Simyo instel (dus apn: internet, 0.0.0.0 etc,).
Als ik mn oude APN kies, die van Hi (portalmmm.nl) dan krijg ik wel een 3G icoontje maar werkt het internet als nog niet.
Ideeen?
edit: als ik internet (simyo) selecteer, zie ik kort een 3G icoon, maar dan springt ie in de APN lijst van simyo naar Mobiel Internet (Hi). Deze werkt dus ook niet (service is not part of the active profile blabla)
Andere APNs verwijderen en alleen die van simyo laten staan werkt ook niet. Heb mobiel al aan/uit gezet
edit2: ik zit op android 2.3.4
het werkt al, heb APN-type 'default' gebruikt ipv 'internet', omdat dat bij Hi ook zo was... merkwaardig
[ Voor 20% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-11-2011 13:28 ]
Verwijderd
Simyo instellingen kun je ook verkrijgen door Tweakker te installeren uit de market (via wifi bv). Ik kon laatst de instellingen niet opvragen via 1300, maar hier werkte het wel mee.
Probleem is als ik apn-type: internet gebruik (ik neem aan dat tweakker dat ook gaat doen) de apn simpelweg niet werkt. Zet ik em op default dan werkt het meteen
Van APN-Type moet je ook afblijven, bij mijn weten zijn er twee Types, default en MMS. Voor internet dus default.
Wat jij echter moet invullen is de APN, niet de APN-Type, dat is een ander veld dus.
Wat jij echter moet invullen is de APN, niet de APN-Type, dat is een ander veld dus.
Volgens Simyo moet ik bij apn-type wel degelijk 'internet' zetten:troftnom schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:48:
Van APN-Type moet je ook afblijven, bij mijn weten zijn er twee Types, default en MMS. Voor internet dus default.
http://www.simyo.nl/klant...%2btoestel%2bwerkt%2bniet.
[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-11-2011 23:34 ]
Dat is lekkerwestergas schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:19:
Zojuist is mijn nr over gezet neer Simyo. Net even een speedtest gedaan:
ping 56ms
down 232.5 kB/s
up 39.9
Nu is met simyo (1mb) de snelheid net zo snel als met vodafone (3.7mb) dus die snelheid blijkt puur theoretisch. Ik ben tevredenhelemaal voor €4.95/maand
En niet heel slim van Simyo. Ik had ze bijna gekozen totdat ik zag dat het 1Mbps is wat ik wel erg weinig vindt
🌞🍃
Hier een screenie van mijn snelheden met 1mbit simyo 

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-11-2011 23:53 ]
Bij mij precies hetzelfde. Merk ook in dagelijks gebruik (geen "zwaar" gebruik zoals youtube oid) totaal geen verschil met het, in theorie veel snellere, Vodafone. Altijd goede verbinding gehad met VF maar totaal overprijst.DoubleYouPee1 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:53:
Hier een screenie van mijn snelheden met 1mbit simyo
[afbeelding]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Wat krijgen jullie dan als je JA smst naar 1300? gewoon apn-type: default?
Verwijderd
Werkt bij mij niet meer. Misschien door de custom kernel die ik op mijn SE Arc heb draaien. APN-type stelt tweakker ook in op default (default,suplapndroid), APN daarentegen op internetapndroid. Werkt prima.DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:52:
Wat krijgen jullie dan als je JA smst naar 1300? gewoon apn-type: default?
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een Simyo abbo in mijn iPhone 4s zitten.
Alles werkt behalve dat er maar geen 3g logo komt, wel een gprs logo (dat rondje).
Hoe krijg ik de APN instellingen juist zodat er 3g staat.
Als ik JA sms naar 1300 gebeurt er niks..
Groeten!
Ik heb sinds vandaag een Simyo abbo in mijn iPhone 4s zitten.
Alles werkt behalve dat er maar geen 3g logo komt, wel een gprs logo (dat rondje).
Hoe krijg ik de APN instellingen juist zodat er 3g staat.
Als ik JA sms naar 1300 gebeurt er niks..
Groeten!
[ Voor 8% gewijzigd door usain op 09-11-2011 17:11 ]
Dat je geen 3G ziet heeft waarschijnlijk te maken met de ontvangstkwaliteit van 3G op de plek waar je het nu test, heb je het al op een andere plek getest of buiten als je het in huis gedaan hebt?
[ Voor 8% gewijzigd door Mediacj op 09-11-2011 17:25 ]
Nope, zal ik morgen eens kijken.
Ik heb mijn APN zo staan:
APN: basicinternet
Username: (leeggelaten)
Password: (leeggelaten)
Klopt dat?
Klopt dat?
@simyo webcare, hoe lang duurt het om een micro simkaart te sturen? Heb dinsdag aangevraagd, kan ik hem dan donderdag verwachten?
APN instellingen hebben geen effect op je 3G symbool, er is wel een instelling in de iPhone zelf waarmee je 3G uit kan zetten. Je zou dat nog even kunnen checken, anders zal het inderdaad wel aan gebrek aan bereik kunnen liggen.usain schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:52:
De Iphone 4s heeft geen 3G knop meer dus het zal wel het bereik zijn.troftnom schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:35:
[...]
APN instellingen hebben geen effect op je 3G symbool, er is wel een instelling in de iPhone zelf waarmee je 3G uit kan zetten. Je zou dat nog even kunnen checken, anders zal het inderdaad wel aan gebrek aan bereik kunnen liggen.
Ik zit nu 2 weken bij simyo, en ik had wel verwacht dat ik al een telefoon rekening zou ontvangen?
Mijn nummer is 27-10-2011 overgezet, dus ik had verwacht dat ik in de week van 1 november de rekening zou ontvangen. Maar ik heb tot nu toe nog geen telefoon rekening gezien? Of krijg ik in december de rekening van 27-10-2011 tot 1-12-2011?
Mijn nummer is 27-10-2011 overgezet, dus ik had verwacht dat ik in de week van 1 november de rekening zou ontvangen. Maar ik heb tot nu toe nog geen telefoon rekening gezien? Of krijg ik in december de rekening van 27-10-2011 tot 1-12-2011?
Volgens simyo moet het zijn: APN: internetusain schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:52:
Klopt dat?
edit: maarja ze hebben et over edge daar en volgens mij de iphone 1 ofzo.. die lijst klopt van geen kant
[ Voor 14% gewijzigd door DoubleYouPee op 09-11-2011 23:42 ]
Ik heb zelf ook een iphone, ik heb mijn APN zo staan.usain schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:52:
Klopt dat?
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs
Alles werkt bij mij.
De lijst zoals hij bij Simyou staat klopt.DoubleYouPee1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:42:
[...]
Volgens simyo moet het zijn: APN: internet
edit: maarja ze hebben et over edge daar en volgens mij de iphone 1 ofzo.. die lijst klopt van geen kant
Het was APN: basicinternet maar dat is een paar maanden geleden gewijzigd naar APN: internet en ook dat basicinternet werkt nog gewoon.
Maar snap je probleem niet je hebt al een tijdje een werkende verbinding je hebt er zelfs een Speedtest mee gedaan.
Mijn probleem? er staat bij android instellingen apn-type: internet, wat gewoonweg niet werkt.aart44 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:36:
[...]
De lijst zoals hij bij Simyou staat klopt.
Het was APN: basicinternet maar dat is een paar maanden geleden gewijzigd naar APN: internet en ook dat basicinternet werkt nog gewoon.
Maar snap je probleem niet je hebt al een tijdje een werkende verbinding je hebt er zelfs een Speedtest mee gedaan.
Had klantenservice gebeld maar kreeg een of andere buitenlander aan de lijn (no offense) maar verstond er bijna niks van en hij praatte totaal ongeinteresseerd. En meteen weer van "ik stuur u de APN instellingen via mail en dan werkt et doei".
Verwijderd
Staat er inderdaad niet goed. Ik kreeg het met de site ook niet aan de praat en wist mijn vorige instellingen niet meer. 1300 werkt ook niet (meer?). Toen Tweakker gedownload en dat werkte wel. APN-type op default werkt, basicinternet en internet niet. APN (de naam) boeit niet daar kun je dus internet/basicinternet whatever neerzetten.DoubleYouPee1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:20:
[...]
Mijn probleem? er staat bij android instellingen apn-type: internet, wat gewoonweg niet werkt.
Had klantenservice gebeld maar kreeg een of andere buitenlander aan de lijn (no offense) maar verstond er bijna niks van en hij praatte totaal ongeinteresseerd. En meteen weer van "ik stuur u de APN instellingen via mail en dan werkt et doei".
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 12:52 ]
Jup het was het bereik, toen ik vanochtend van huis fietste stond er 3g.
Wel raar dat niemand (zelfs simyo niet) een duidelijk antwoord heeft op de APN instellingen..
Wel raar dat niemand (zelfs simyo niet) een duidelijk antwoord heeft op de APN instellingen..
Aha dat is iets anders lees je antwoordt nog eens waar ik op regeer na er staat APN:internet.DoubleYouPee1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:20:
[...]
Mijn probleem? er staat bij android instellingen apn-type: internet, wat gewoonweg niet werkt.
Nu is het APN Type en dat moet gewoon op default staan.
Overigens heb je gelijk dat staat op de site van Simyou inderdaad verkeerd.
Bij Simyo moet je dus 18 jaar zijn (dn dat duurt nog een paar maandjes). Echter moet ik het abbo zelf betalen, is er geen manier om het toch op mijn naam te zetten en dat ik mijn eigen rekeningnummer etc.. kan invullen? Vind het een beetje omslachtig om al de rekeningen naar mijn pa of ma te laten sturen en dan weer overboeken.
[ Voor 5% gewijzigd door Crescendo op 10-11-2011 15:52 ]
Verwijderd
Je krijgt geen rekeningen van Simyo. Deze staan op "Mijn Simyo".
Je kunt alles op naam van jouw vader zetten, maar je geeft jouw bankrekeningnummer op. Later laat je alles overzetten op jouw naam.
Je kunt alles op naam van jouw vader zetten, maar je geeft jouw bankrekeningnummer op. Later laat je alles overzetten op jouw naam.
Haha nu dit weer, ik ben deze maand overgeschakeld naar een lager abbo. Blijft mijn unit-teller doodleuk op 250 staan terwijl AL mijn gesprekken en sms'en meteen als buitenbundelkosten geregistreerd worden.. Gaat wel hard zo..
Maar even weer de helpdesk mailen 
EDIT
dit is blijkbaar bekend en gaat gefixed worden..
EDIT
dit is blijkbaar bekend en gaat gefixed worden..
[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 11-11-2011 14:10 ]
Ik vind het trouwens erg vervelend dat je geen ontvangstbevestiging hebt bij Simyo.. Ben het nogal gewend vanaf Vodafone.. Makkelijk kijken of iets aankomt. Maar dat mis ik toch wel
. Kan me niet voorstellen dat dit technisch niet mogelijk is o.i.d.
Whatsapp ?Xaero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:33:
Ik vind het trouwens erg vervelend dat je geen ontvangstbevestiging hebt bij Simyo.. Ben het nogal gewend vanaf Vodafone.. Makkelijk kijken of iets aankomt. Maar dat mis ik toch wel. Kan me niet voorstellen dat dit technisch niet mogelijk is o.i.d.
Ben sinds vandaag nieuwe klant bij Simyo. Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd en in mijn toestel gestopt. Sim-only abbonemment. Bij dit abbo zit ook internet. Nu probeerde ik net internet te activeren met de instellingen-sms te ontvangen. Dus 'ja' smsen naar 1300. Krijg ik: 'Bericht verzenden mislukt, opnieuw proberen?'. Wil ik het internet op krijg ik 'Verbinding verbroken'. Wil ik met onze huistelefoon mijn mobiel bellen op 0613535043 hoor ik tuut, tuut, tuut, en dat is het wel. Net alsof het mobiel in gesprek is. Ik snap er helemaal niks meer van.
EDIT: Ik heb een Samsung S5620 Monte telefoon. Dus geen android of iets dergelijks.
Ik dat Internet stappenplan al doorlopen op de Simyo site, telefoon ook al verscheidene keren aan en uit gezet. Er staat ook een optie zet 'Internet' aan op je telefoon, maar dat kan ik dus niet vinden. Voorheen enkel gebruik gemaakt van WiFi dus misschien is dit het wel, maar ik krijg het niet gevonden.
EDIT: Ik heb een Samsung S5620 Monte telefoon. Dus geen android of iets dergelijks.
Ik dat Internet stappenplan al doorlopen op de Simyo site, telefoon ook al verscheidene keren aan en uit gezet. Er staat ook een optie zet 'Internet' aan op je telefoon, maar dat kan ik dus niet vinden. Voorheen enkel gebruik gemaakt van WiFi dus misschien is dit het wel, maar ik krijg het niet gevonden.
[ Voor 26% gewijzigd door Crescendo op 12-11-2011 17:19 ]
Verwijderd
Sms-en naar 1300 werkt niet bij alle telefoons. Je moet dan internet handmatig instellen.
Maar het lijkt erop dat Simyo iets vergeten is bij het activeren van je sim-kaart. Je kunt het beste even Simyo bellen.
Maar het lijkt erop dat Simyo iets vergeten is bij het activeren van je sim-kaart. Je kunt het beste even Simyo bellen.
En wat als je zelf een gesprek naar buiten doet? Dit zorgt er wel eens voor dat het geactiveerd wordt..
Als ik zelf een gesprek naar buiten doe krijg ik dit: 'Uw aansluiting is om administratieve reden buiten gebruikt gesteld, neem voor meer informatie contact op je met je serviceprovider'
Verwijderd
Lijkt er dus op, wat ik al zei, dat de aansluiting niet helemaal goed is afgerond...ZoutePeper schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:03:
Als ik zelf een gesprek naar buiten doe krijg ik dit: 'Uw aansluiting is om administratieve reden buiten gebruikt gesteld, neem voor meer informatie contact op je met je serviceprovider'
Ik zal ze eens een tweet sturen dan maar, naast mijn mail. Al zal ik dan pas maandag mijn antwoord krijgen. Maar het enige wat ik kan bedenken is dus wat jij ook al zei, ook omdat nadat ik het voltooid had mijn internet vastliep waardoor ik op die pagina op vernieuwen heb gedrukt.
Nu je het zegt, ik kreeg gisteren idd ook geen ontvangstbevestiging, terwijl dat wel staat ingesteld op mijn telefoon.. Doet Simyo hier niet aan? Dat gaat dan wel even wennen worden iddXaero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:33:
Ik vind het trouwens erg vervelend dat je geen ontvangstbevestiging hebt bij Simyo.. Ben het nogal gewend vanaf Vodafone.. Makkelijk kijken of iets aankomt. Maar dat mis ik toch wel. Kan me niet voorstellen dat dit technisch niet mogelijk is o.i.d.
Gisteren ben ik overgestapt van Vodafone naar Simyo en is mijn nummer geporteerd. Is allemaal vlekkeloos verlopen. Kreeg na circa 15 min. een smsje met de internetinstellingen. Deze heb ik opgeslagen en het werkte meteen. Ik heb nergens iets van apn instellingen o.i.d. hoeven in te stellen. Nu heb ik er niet heel veel verstand van, maar wellicht hoeft dit gewoon niet op mijn huidige telefoon? Ik heb een Samsung Jet, dus dat is geen echt volwaardige smartphone... Dat wordt de volgende stap: een iphone4 of Galaxy SII
Reden te meer zo min mogelijk te sms'en met KPN of een dochter (Telfort/Simyo), proost WhatsApp!Mr_Size schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:37:
[...]
Nu je het zegt, ik kreeg gisteren idd ook geen ontvangstbevestiging, terwijl dat wel staat ingesteld op mijn telefoon.. Doet Simyo hier niet aan? Dat gaat dan wel even wennen worden idd
Ook nog steeds geen 3G support voor Nokia Windows Phones trouwens..
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Al een tijdje zit ik bij Simyo (6 maanden) en het bevalt me prima, als ik met een vraag zit krijg ik meestal binnen 2 uur een reactie (via twitter). En het is goedkoop. Bevalt me wel
Getwittert en al, antwoord gekregen. Kan nu internet op, bellen smsen werkt gewoon. Maare mijn internetbundel lijkt niet naar beneden te gaan, wel internet ik via 'Mobiel Internet' die van Simyo dus gewoon. 3g vierkantje is rood met een + in de rechterbovenhoek dit is al nieuw vergeleken met de oude situatie, dus ik denk dat het werkt, ik zou namelijk ook niet logisch vinden op welke andere provider zijn kosten ik nu aan het internetten ben?Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:06:
[...]
Lijkt er dus op, wat ik al zei, dat de aansluiting niet helemaal goed is afgerond...
Gisteren overgegaan van Vodafone naar Simyo. Overzetten ging goed, ik moest alleen wel even zelf mijn APN instellingen invullen (Samsung Galaxy S 2.3.3). De SMS met instellingen werkte niet. Ben heel tevreden met de data verbinding. Deze is eigenlijk sneller dan ik bij Vodafone gewend was, hoewel mijn Vodafone abo in theorie 4 x sneller zou moeten zijn, maar dat was met name de laatste maanden dramatisch slecht. Kortom, eerste indrukken zijn goed, een jaar lang 11 euro per maand betalen, niet slecht.
[ Voor 17% gewijzigd door Marbo op 15-11-2011 22:56 ]
Verwijderd
Bedankt, dat je nog even hebt laten weten hoe het is afgelopen!ZoutePeper schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:54:
Getwittert en al, antwoord gekregen. Kan nu internet op, bellen smsen werkt gewoon. Maare mijn internetbundel lijkt niet naar beneden te gaan, wel internet ik via 'Mobiel Internet' die van Simyo dus gewoon. 3g vierkantje is rood met een + in de rechterbovenhoek dit is al nieuw vergeleken met de oude situatie, dus ik denk dat het werkt, ik zou namelijk ook niet logisch vinden op welke andere provider zijn kosten ik nu aan het internetten ben?
Graag gedaan! Heb inmiddels 10mb gebruikt, vind ik weinig maar ach heb hem nu sinds zondag aan en 1g is nu eenmaal ook echt veel.
Ik ben zo na een paar maanden netto wel tevreden met Symio! De helpdesk is traag maar antwoord na een paar dagen wel altijd. Het netwerk is prima en het internet werkt 2x zo goed en snel dan m'n t-mobile abbo van de laatste 2 jaar. En dat switchen is ideaal, nu mijn GF ook whatsapp heeft kunnen mijn bel/sms units doormidden 
Ik heb ook het idee dat m'n wp7 toestel zuiniger met internet MB's omgaat dan m'n iphone 3G..
Ik heb ook het idee dat m'n wp7 toestel zuiniger met internet MB's omgaat dan m'n iphone 3G..
Zo, eindelijk ook de knoop doorgehakt en een abo aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb al een paar jaar goede ervaringen met Simyo prepaid.
Vorige week heb ik mijn prepaid sim op maat geknipt en er even een dagbundel internet op gezet om te testen met de iPhone en dat viel niet tegen. Wel jammer dat voor een abo echt weer een nieuwe simkaart nodig is (heb het nagevraagd) moet ik nog een keer gaan knippen
Vorige week heb ik mijn prepaid sim op maat geknipt en er even een dagbundel internet op gezet om te testen met de iPhone en dat viel niet tegen. Wel jammer dat voor een abo echt weer een nieuwe simkaart nodig is (heb het nagevraagd) moet ik nog een keer gaan knippen
Ik heb sinds gisteren een iphone 4Mr_Size schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:37:
Dat wordt de volgende stap: een iphone4 of Galaxy SII
ik heb van simyo een micro simkaart geleverd gekregen, nadat ik de eerste kaart niet goed had geknipt. Misschien was het handig geweest als je dit kon aangeven op het aanvraagformulier, maar het is zeer netjes van hun dat ze me een gratis micro simkaart hebben opgestuurd.dcl! schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:24:
Zo, eindelijk ook de knoop doorgehakt en een abo aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb al een paar jaar goede ervaringen met Simyo prepaid.
microsimkaart? ik dacht dat ze die niet leverden?Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:20:
[...]
ik heb van simyo een micro simkaart geleverd gekregen, nadat ik de eerste kaart niet goed had geknipt. Misschien was het handig geweest als je dit kon aangeven op het aanvraagformulier, maar het is zeer netjes van hun dat ze me een gratis micro simkaart hebben opgestuurd.
Ik heb gister over een vervangende simkaart en ze vertelden mij dat ze die niet leveren. (vreemd met alle nieuwe telefoons die een microsimkaart slot hebben)
[ Voor 14% gewijzigd door Slasher op 17-11-2011 13:43 ]
Jup via twitter aangevraagd en 2 dagen later had ik van hun een microsimkaart.
echt vreemd zeg!Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:43:
Jup via twitter aangevraagd en 2 dagen later had ik van hun een microsimkaart.
Ja nette service idd. Ik heb gisteravond m'n simkaart gelukkig wel goed geknipt, zodat hij nu netjes in m'n iphone pastUntouchablezz20 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:20:
ik heb van simyo een micro simkaart geleverd gekregen, nadat ik de eerste kaart niet goed had geknipt. Misschien was het handig geweest als je dit kon aangeven op het aanvraagformulier, maar het is zeer netjes van hun dat ze me een gratis micro simkaart hebben opgestuurd.
Sinds vandaag is mijn nr overgezet van telfort naar simyo alles liep volgens plan.
Ik hoefde niks te veranderen omdat mijn internet al via de KPN netwerk ging.
Ook zijn de gegevens al zichtbaar als ik inlog , enigste wat ik me afvraag is dat ik bij telfort z,n android applicatie heb die nu natuurlijk niet meer werkt( beltegoed Tyrisch) Hoeveel minuten ik nog heb en hoeveel data ik verbruikt heb.
in de market kan ik sinopia vinden dit is van simyo maar kost 1 euro maar heb geen creditcard.
is er een gratis versie eigenlijk?
Ik hoefde niks te veranderen omdat mijn internet al via de KPN netwerk ging.
Ook zijn de gegevens al zichtbaar als ik inlog , enigste wat ik me afvraag is dat ik bij telfort z,n android applicatie heb die nu natuurlijk niet meer werkt( beltegoed Tyrisch) Hoeveel minuten ik nog heb en hoeveel data ik verbruikt heb.
in de market kan ik sinopia vinden dit is van simyo maar kost 1 euro maar heb geen creditcard.
is er een gratis versie eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo