[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.754 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:15:
[...]

Lekkere exp per kill :9~ . Hopelijk is dat ook in de open beta. Dan snel een FS-muse en een Dealer maken.
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel vergeten kan en vooral door he tfeit dat er zeer waarschijnlijk van open beta -> p2p geen reset komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:15:
[...]

Lekkere exp per kill :9~ . Hopelijk is dat ook in de open beta. Dan snel een FS-muse en een Dealer maken.
Ze doen het nu omdat men de speler zo ver mogelijk willen krijgen in zo'n kort mogelijke tijd, met open beta zal het totaal geen nut hebben :P dan verplaatst de drukte zich alleen sneller van area tot area :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
William/Ax3 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:03:
Nouja aangezien we dus niet geleveld zijn maar ze wel 300% hebben gedaan ff tot lvl 50 gelvl'ed en cart gespaard.

[afbeelding]

Btw endure heeft geen nut meer.. Duurt 15 seconden tssttt :(.
pfff geen eens een mooi rood sporty frame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wat ik af vraag de mensen van closed beta worden die straks weer op lvl 1 gezet of blijven die de hoge van rose en kunnen lekker door lvlen?

gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
gerwingood schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:09:
wat ik af vraag de mensen van closed beta worden die straks weer op lvl 1 gezet of blijven die de hoge van rose en kunnen lekker door lvlen?

gerwin
worden uiteraard gereset beetje oneerlijjk als hun eerst met een server rate van 300 % meer xp per kill hebben en dat wij het "gewoon" met 100 % moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Erose site is via een omweggetje te bekijken:

http://www.roseeurope.com/Guide/skill/soldier.asp?ntype=1

Ziet er precies t zelfde uit als NArose skill list :/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:38:

Voor muse zie ik echt geen skills (ja een summon) die je in iRose niet had hoor, allemaal 1st job skills dus het kan best kloppen het verhaal van iRose en eRose...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Hehe, hoe ben je daar achtergekomen Doominator :7
iig, die site is weinig aan veranderd, er is zeker 1 mens part time aan bezig ofzo
Al eens bij screen shots gekeken? Niet echt het spel Okee er is wel het een en ander veranderd, maar niet zo veel als ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Tot hoever kun je in rose levelen,
en die mobs / wapens / armor etc op die site, is dat het enige spul in de game?
Ik bedoel, zijn er meer soorten en typen, of is het enkel dat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
FragNeck schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:53:
1: Lees de Startpost door zou ik zeggen.
2: Op dit moment kan je tot level 250 (in de praktijk onmogelijk door de lage exp op planeet 3)
3. Als je dan nog vragen hebt, meeste staat op de rose site die Doominator net gaf

Succes ermee :)
Btw: alles items/skills enzo staan hier

[ Voor 10% gewijzigd door Rooster op 04-10-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
FragNeck schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:53:
In Rose kan je ver genoeg levelen om meer dan een maand fulltime bezig te zijn.
Tot lvl 150 kan je denk ik wel doorgaan in Eldeon (weet niet zeker, nooit gehaald)
Op de site staat denk ik wel 90% van alle wapens en armor, maar de stats(eigenschappen) willen zoveel verschillen dat je ook daar ruime keus in hebt.
Verder zijn het wel alle monsters tot aan lvl 80 ongeveer op Junon.
Er zijn dus veel meer soorten, maar ontdek die zelf maar >:) (verder kan je zien dat er van een "familie" monsters er dus meerdere soorten zijn die er verschillend uit zien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Die stonden er al vanaf het begin lol. Site is NOG steeds in aanbouw. Ga maar is naar de main pagina dus http://www.roseeurope.com .

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
De site is nu iig down gebracht..
Althans, die eerste info site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43

Heb je een schern gemaakt er van? Want die link is er nu niet meer. Denk dat ze er wel nu achter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

Heb je een schern gemaakt er van? Want die link is er nu niet meer. Denk dat ze er wel nu achter zijn.
Niets bijzonders te zien, exact zoals de oude iRose site.
Had screenies gemaakt maar alweer verwijderd want waren toch identiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm om nog even terug te komen op de guide van Iruja.

Ik zei eerder al iets over het uitleggen van skills enzo bij builds. Maar laat dat maar. Iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren en dat houd het nog een beetje spannend.

Maar toen : B)

[ideemodus]

Onder de GoT'ers zijn er natuurlijk een aantal die-hard's die heel veel weten over een specifieke job (zoals Iruja over muses). Misschien is het leuk om voor elke job een guide a la die van Iruja. Zou mooi staan op de nieuwe site en een goed inzicht geven in de diverse jobs.

[/ideemodus]

Roept u maar ............................ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat haden al een paar mensen bedacht, maar verder wel leuk idee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:52:
mja dat haden al een paar mensen bedacht, maar verder wel leuk idee hoor ;)
Mja kan zijn dat ik wat mis zo hier en daar ;)
Maar het idee blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
ze zijn goed bezig met www.roseeurope.com nu krijg je het volgende al op hoofd pagina
Microsoft VBScript runtime error '800a004c'

Path not found

/LM/W3SVC/259463726/Root/global.asa, line 11

wee nog 1 dag hoop ik :) dan lekker gamen.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
begint dan de open beta?

Ik heb nu EVE en WOW geprobeert, wow voor een maand of 7, en eve voor 2 dagen.
WOW is me tot nu toe nog het meest bevallen, eve is te eentonig, en wow.. tja, eentonig .. volgens mij zijn alle mmorpgs eentonig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
FragNeck schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:09:
begint dan de open beta?

Ik heb nu EVE en WOW geprobeert, wow voor een maand of 7, en eve voor 2 dagen.
WOW is me tot nu toe nog het meest bevallen, eve is te eentonig, en wow.. tja, eentonig .. volgens mij zijn alle mmorpgs eentonig..
Denk niet dat dan de open beta begint. Ze zullen eerst wel de nieuwe client willen testen met n-protect denk ik. Zou zonde zijn als daar grote gaten in zitten waardoor er na een week door cheats een reset moet komen

Maar ik hoop dat de open beta zo snel mogelijk van start gaat. Neem ik de dag erna een vrij dagje op en ga ik lekker powerlevellen. De dag erna omdat je maar nooit weet hoe laat de beta start en of ik dan wel optimaal gebruik kan maken van die dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02

Haan

dotnetter

Amafi schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:22:

Maar ik hoop dat de open beta zo snel mogelijk van start gaat. Neem ik de dag erna een vrij dagje op en ga ik lekker powerlevellen. De dag erna omdat je maar nooit weet hoe laat de beta start en of ik dan wel optimaal gebruik kan maken van die dag ;)
Ik hoop niet dat het zo is als na de reset in iRose :/ Dat was echt onmogelijk druk toen en onspeelbaar door zware lag.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Haan schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:42:
Ik hoop niet dat het zo is als na de reset in iRose :/ Dat was echt onmogelijk druk toen en onspeelbaar door zware lag.
goeie stresstest voor de server >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Ey mannen :) ik ben er weer zin in,

kvond ook nog een leuke screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://img12.echo.cx/img12/2064/naamloos5zh.jpg

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
hehe nice hoor party lvl 30 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Dat was nog niets, volgens mij zat het party level na twee dagen op 60 ofzo :) wat een tijd... non-stop rose'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:42:
[...]
Tja, dat is waar.
Maar nu wordt de load ook nog verdeeld over 2 servers met elk 3 channels. En toen waren er ook mensen die extra lag creerden om zo een aantal items in zant te dupen. Ook als de naRose beta weer draait zullen een aantal mensen gewoon op de naRose server blijven. Ik verwacht daarom dat er minder lag is dan na de irose reset.
Met een beetje mazzel heeft tevens verder niemand vrij. En als ik gewoon op mijn normale tijd opsta, weet ik zeker dat ik vrijwel geen europeanen tref. (6 uur 's ochtends)

Wel denk ik dat Cassiopeia een stukje drukker zal zijn in de open beta, omdat dat als eerste server komt te staan. Met een beetje geluk is die nog steeds wat drukker in de p2p want een beetje gevulde server is wel handig om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:54:
[...]

Tja, dat is waar.
Maar nu wordt de load ook nog verdeeld over 2 servers met elk 3 channels. En toen waren er ook mensen die extra lag creerden om zo een aantal items in zant te dupen. Ook als de naRose beta weer draait zullen een aantal mensen gewoon op de naRose server blijven. Ik verwacht daarom dat er minder lag is dan na de irose reset.
Met een beetje mazzel heeft tevens verder niemand vrij. En als ik gewoon op mijn normale tijd opsta, weet ik zeker dat ik vrijwel geen europeanen tref. (6 uur 's ochtends)

Wel denk ik dat Cassiopeia een stukje drukker zal zijn in de open beta, omdat dat als eerste server komt te staan. Met een beetje geluk is die nog steeds wat drukker in de p2p want een beetje gevulde server is wel handig om geld te verdienen.
Of er minder lag zal zijn als de eerste reset van Irose weet ik niet hoor, vergeet niet dat rose een stuk bekender is geworden bij de mensen sinds de eerste paar maanden van irose dus ik denk dat het flink druk zal zijn,

roseeurope.com licht nu helemaal plat trouwens :P

En voor de mensen die denken dat open beta morgen begint, nee hoor :P eerst krijgen wij op closed beta nog een aantal patches en er is al gezegd dat het 300% exp tot vrijdag duurt dus zoiezo geen open beta deze werkweek

edit: ze zeiden ook nog het voglende trowuens :D en dat was vorige week dus misschien mogen we eindelijk Erose testen.
"next week we have a very special announcement wich could change your life......best to get your friends ready for it too!! "

De closed beta info op onze site loopt iets achter trouwens ik update het vanaaf wel weer ff

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ik zal een nieuw filmpje maken over Rose een BETERE (http://www.rosemovie.tk)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:29:
maak jij die filmpjes joh :P beterz werk. ik zou zeggen succes en als hij goed is komt hij op got clan site natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:35:
[...]

maak jij die filmpjes joh :P beterz werk. ik zou zeggen succes en als hij goed is komt hij op got clan site natuurlijk :P
Hier dat zijn de reacties :P ik zal er wel een paar maken (die niet zo noob zijn) 8)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Geachte Got :)

Goede morgen

Vandaag op mijn werk heb ik een vaste Tweakers.net member verteld over roseon. Hij doet ook mee met Erose. Wil hem graag in Lot hebben vanaf begin hij is ook een (hardcore iemand als zo mag noemen van hem) hij word een mage.

Wil hem graag bij de eerste 15 van Lot doen want zover ik weet zijn er nog geen 15 man.

Vandaag of morgen post hij in dit topic en zal hij vast meer vertellen. Hij is nieuw met Rose maar heeft zat andere Rpg gedaan hij weet zo ongeveer hoe het werk :) en krijgt hulp van mij en van julli eneem ik aan als er een vraag is.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geachte gerwingood ,

Wij nemen u verzoek in behandeling en zullen kijken wat we kunnen doen.

Wel moet ik mededelen dat we al aan over de 15 members zitten dat u op de onderstaande link ook zelf kunt bevestigen

http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=52

Wij wachten de reactie van de genodigde af.

met vriendelijke groet
Erik van Oosterhout :P
WhiteUltY schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:58:
[...]

Hier dat zijn de reacties :P ik zal er wel een paar maken (die niet zo noob zijn) 8)
Niet al te veel natuurlijk :P kan beter 1 goeie maken waar zoveel mogelijk info naar voren komt, voor mensen met een te langzaam internet die wachten dan maar wa langer hoor :P tegenwoordig is het toch nooit goed eik.

en via inbel systeem dat je per min moet betalen heeft toch niemand meer. (hier)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Ey gerwin make we toch een derde (h) ;)

ff de lijst met suggestie's van clannamen uit deel 7 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
1ste clannaam = LegionOfTweakers (LoT)
2de clannaam = OrderOfTweakers (OoT)
3de clannaam = BandOfTweakers (BoT)

:X

zie http://www.laura-design.nl/xot/

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 05-10-2005 11:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
kloop achter zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Hahah, de stormloop op LoT is al begonnen. Denk dat voornamelijk de oud-clanleden van LoT en mensen van gelijke levels daarvoor in aanmerking komen.
Een clan heeft veel meer nut en is ook gezelliger als je allemaal rond hetzelfde level zit en met elkaar in parties kan zitten.
Verder valt het nog te bezien hoe alles gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Ok effe gelezen evo18

ik zit dus niet in Lot bij de eerste 15. Dan denk ik zelf dat ik ook niet in Lot ga want 2 maanden wachten voordat niveau 2 is heeft geen zin.

Maar zoals de lijst van 15 man nu is gaat het beetje oneerlijk zelf clman zit er niet in en iruja als hij wou kan er ook niet in. lijkt mij dat de oude vaste gang wel een voorsprong hebben om toegelaten te worden in de clan want nu zit bijna iedereen van orders er ook in en mensen die ik tijdens vorige clan niet gezien heb.

Zou graag hier meer over willen horen want hier ben ik het niet ! mee eens evengoed zitten er nu geen clerics in de clan en zover ik weet van aantal die op die lijst staan joinen ze de clan niet als er geen cleric is.

Wens jullie succes met deze lijst als niks aan veranderd word.

Gerwingood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Geachte mensen

Zie dat Gerwin al wat gepoost heeft over mij.
Ik ga ook roseon doen alleen zal ik eerste 2 weken op vakantie zijn in buiten land maar daarna aanwezig zijn ingame. Ben niet iemand van 1 lvl per dag maar meer een hardcore iemand. Voor de rest reken er maar op dat gezellig word :)

Heb laatste 1.5 maand met gerwin pristontale gedaan en was leuke tijd we zijn nu allebei PT zat en willen met Erose verder gaan. Doormiddel van zoeken op got kwam ik de topic tegen en gerwin vertelde me er over. Heb aantal filmpjes gezien en screenshots ga met vol vertrouwe erose beginnen :) laten we zien hoe het gaat lopen.

Tot ingame en op forum

Koudijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
gerwingood schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:18:
Ok effe gelezen evo18

ik zit dus niet in Lot bij de eerste 15. Dan denk ik zelf dat ik ook niet in Lot ga want 2 maanden wachten voordat niveau 2 is heeft geen zin.

Maar zoals de lijst van 15 man nu is gaat het beetje oneerlijk zelf clman zit er niet in en iruja als hij wou kan er ook niet in. lijkt mij dat de oude vaste gang wel een voorsprong hebben om toegelaten te worden in de clan want nu zit bijna iedereen van orders er ook in en mensen die ik tijdens vorige clan niet gezien heb.

Zou graag hier meer over willen horen want hier ben ik het niet ! mee eens evengoed zitten er nu geen clerics in de clan en zover ik weet van aantal die op die lijst staan joinen ze de clan niet als er geen cleric is.

Wens jullie succes met deze lijst als niks aan veranderd word.

Gerwingood
Die lijst is al heel oud dus het zeg niks. En net als eerst wordt het par bekeken als het zo ver is. Want eerst was het ook zo dat er bijna gelijk 2 clans komen. Dus gewoon gedult. Ben nu zelf druk bezig met de nieuw roselijst dus als dat af is kan je daar aanmelden als je mee ga spelen. In die lijst is zelf zo dat er heel wat niet meer spelen. Dus gewoon gedult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij zetten jullie maar mooi op de reservebank want ik hoef niet zo nodig een clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:33:
Mij zetten jullie maar mooi op de reservebank want ik hoef niet zo nodig een clan :P
lol 1 man army !!!!!!!!!!!!!1 (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie hebben hoor, kom maar mooi mee naar clan island :+
Ohnee dat gaat niet als je clanless bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:49:
Ik kan jullie hebben hoor, kom maar mooi mee naar clan island :+
Ohnee dat gaat niet als je clanless bent 8)7
Training camp bij de Righteous Knights.
Daar heb ik wat gepvp'd. En ontdekt dat artisans zuigen bij PVP :P
Hoewel artisan vs Artisan wel grappig was.
Maar mocht ik ooit bij jou lvl in de buurt komen neem ik het graag tegen je op in pvp Iruja.
(liefst als ik silence heb :P)

*bestaat er eigenlijk een debuff skill??

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 05-10-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:00:
[...]

Training camp bij de Righteous Knights.
Daar heb ik wat gepvp'd. En ontdekt dat artisans zuigen bij PVP :P
Hoewel artisan vs Artisan wel grappig was.
Maar mocht ik ooit bij jou lvl in de buurt komen neem ik het graag tegen je op in pvp Iruja.
(liefst als ik silence heb :P)

*bestaat er eigenlijk een debuff skill??
Best, weet wel dat ik dan nog gebuffed ben en alleen geen mana bolt kan doen en healing, zodra ik bij je in de buurt kom met close combat ben je alsnog dood hoor :P

Nee, die bestaan niet, er zijn wel debuff skills zoals def down en attack speed down en dat soort maar niet een skill voor alle buffs

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Denk dat de personen hier uit het forum moeten komen en niet uit een of andere fansite (sory evo) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
luckyjan schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:40:
Denk dat de personen hier uit het forum moeten komen en niet uit een of andere fansite (sory evo) ;)
Zeg!
Die een of andere fansite is wel DE GoT fansite ja :)
Daar komen alle stuff te staan die door tweakers gemaakt/bedacht zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:29:
Tipje: maak je filmpjes zonder interface en doe eens wat anders dan alleen maar het standaard wat iedereen doet (Aka vechten en rondlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik ben nieuwe bij deze forum.

Op irose had ik maar een lvl 51 hawk :(

En ik wil als erose begint graag bij 1 van jullie clans. (als dat mag)
En kunnen jullie een link stuuren wanneer erose gedownlaod kan worden.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:57:
Hallo allemaal ik ben nieuwe bij deze forum.

Op irose had ik maar een lvl 51 hawk :(

En ik wil als erose begint graag bij 1 van jullie clans. (als dat mag)
En kunnen jullie een link stuuren wanneer erose gedownlaod kan worden.

_/-\o_
op irc.tweakers.net word al het illegale gedaan :*)
Daar is dll link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
TYNOz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:23:
[...]

op irc.tweakers.net word al het illegale gedaan :*)
Daar is dll link
als goed is is dat niet de goede ivm met patch van vandaag of morgen.. De dl die er nu is is alleen voor de closed beta zover ik weet komt er een nieuwe versie voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik w8 wel tot de legale versie er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
gerwingood schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:26:
[...]

als goed is is dat niet de goede ivm met patch van vandaag of morgen.. De dl die er nu is is alleen voor de closed beta zover ik weet komt er een nieuwe versie voor iedereen.
maak toch niet uit kan ik hem alvast patchen voor die uitkomt en kan ik eerder spelen als jij hem aan het dowlnoaden ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
TYNOz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

maak toch niet uit kan ik hem alvast patchen voor die uitkomt en kan ik eerder spelen als jij hem aan het dowlnoaden ben :9
Heb je dan al een account?, zoja waar heb je hem aangemaakt?

*edit* ik weet het al :O

[ Voor 5% gewijzigd door blaatpaal op 05-10-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:22:
geachte gerwingood ,

Wij nemen u verzoek in behandeling en zullen kijken wat we kunnen doen.

Wel moet ik mededelen dat we al aan over de 15 members zitten dat u op de onderstaande link ook zelf kunt bevestigen

Kuch kuch das niet om je aan te melden voor de clan (is topic over wie gaat erose spelen). Zoals al eerder gezegd is Fly maakt de clan aan. Was al een lijstje in ander topic gemaakt maar reken ook niet op die lijst lol.

Laten we eerst nou meer is afwachten wat er gaat gebeuren met skills en dat iedereen speelt en wat lvl's en geld heeft. Dan zien we wel.

Alle comotie is dus gewoon voor niks xD.

Btw ben lvl 58 nu en heb senior look. Patch is dus naar morgen verschoven.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Ik hoop dat het binnekort open beta wordt en dat de patch die er binnekort komt hopelijk de irose skills er in ieder geval in heeft :). Zoals de skills er nu uit zien ziet het er best wel verwarrend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:22:
Idd Ax3 dit topic is zwaar achterhaald (juni dit jaar), ik vind nu zowiezo dat oud members voorang hebben. Zeg nou eerlijk, first come first serve, is niet helemaal terrecht aangezien een aantal al een hele tijd Rose erop hebben zitten. Enne als het aan mij ligt wordt Flyingdutch idd master :Y)
blaatpaal schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:49:
Ey mannen :) ik ben er weer zin in,

kvond ook nog een leuke screenshot.

[afbeelding]
Dat waren de betere parties :) Gerwin supporten, Jaii en ik van een afstandje met de guns. B3 half aan het supporten. en NLPOWER fly en cl tanken O+

[ Voor 28% gewijzigd door Rooster op 05-10-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Als er maar geen spel fouten er komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat clans betreft is het misschien het handigst om 1 clan te maken met daarin alle mensen die zo snel mogelijk willen levelen, en 1 clan voor de mensen die wat minder tijd hebben en dus niet zo snel zullen gaan. Al geloof ik dat dat idee al eerder is genoemd. Verder vind ik ook wel dat mensen als clman enzo die steeds in LoT hebben gezeten in ieder geval een plaatsje in de eerstgevormde clan moeten kunnen krijgen als ze dat willen (wat dus waarschijnlijk de clan van de snelst levelende mensen zal zijn, aangezien die nou eenmaal het eerst het level/geld zullen hebben om een clan op te richten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me ff afvraag als die patch morgen dus naar het irsoe erose systeem gaat
hoe doen ze dat dan met de skils of word het dan een totaal reset hehe
ben nu lvl 43 hawker :P wou vandaag de 50 gaan haalen :)

als al die lui in de clan willen heeft gr een goede klant aan got hehe als het irose word
ga ik opzeker p2p :)

nou maar weer ff lvl voor dat we een reset krijgen morgen wie weet
hoop het wel weet anders niet hoe ze dat skill systeem veranderen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Dutch-Hane schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

Idd Ax3 dit topic is zwaar achterhaald (juni dit jaar), ik vind nu zowiezo dat oud members voorang hebben. Zeg nou eerlijk, first come first serve, is niet helemaal terrecht aangezien een aantal al een hele tijd Rose erop hebben zitten. Enne als het aan mij ligt wordt Flyingdutch idd master :Y)
[...]

Dat waren de betere parties :) Gerwin supporten, Jaii en ik van een afstandje met de guns. B3 half aan het supporten. en NLPOWER fly en cl tanken O+
Ey haantje man alles goed :), heb je die gun nog goed gebruikt :) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Tja je weet wel hoe het gegaan is, al dat dupen :'( Ben gestopt op een gegeven moment (was toen lvl 57)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Dutch-Hane schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:33:
Tja je weet wel hoe het gegaan is, al dat dupen :'( Ben gestopt op een gegeven moment (was toen lvl 57)
idd, ik ook was het helemaal zat toen was ik lvl 54 volgens mij, was wel een kickass time :)
kom anders even op irc daar zit de rest van de "oude" groep ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:33:
/me gaat lekker naast Iruja zitten

Ik zie het al gebeuren ..........
Een soort van rent-a-cleric
Voor al uw party's en quests

Huur 1 cleric van de bank en krijg de 2e voor de halve prijs :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

Ik wil zeker snel de nieuwe clan aan gaan maken en iedereen blijft maar klooien over die naam, Het woord gewoon LegionOfTweakers. Ik wil het best zoals als in Irose de clan leaden :), Mensen genoeg lijkt me dus we moeten maar snel grade 2/3 maken. Is wel handig om nou eens een definitief lijstje te maken. Maar vind wel dat de die-hard LoTers uit irose voorang hebben omdat hun er al in gezeten hebben en ds ook beetje hun clan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich makat het naturlijk niet uit wie bij de erste 15 komt zonder clan kan je ook lol met elkaar hebben, het is allen denk i kwel beter om niet drie clans te starten :P word verwarrend kan beterzoals aleerder is gezegt eengrade hoger halen dat er steeds meer bij kunnen, opzich maakt het ij ook niet zo zeer uitwanneer ik er nou bij kom ik party toch wel veel met gotters denk ik.

We doen trouwens ons best om de php/mysql lijsten zo snel mogelijk afte hebben, in ieder geval voor open beta.

Update van closed beta is trouwens uitgestelden de site is weer up to date met de laatste veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me ff afvraag als die patch morgen dus naar het irsoe erose systeem gaat
hoe doen ze dat dan met de skils of word het dan een totaal reset hehe
ben nu lvl 43 hawker wou vandaag de 50 gaan haalen

als al die lui in de clan willen heeft gr een goede klant aan got hehe als het irose word
ga ik opzeker p2p

nou maar weer ff lvl voor dat we een reset krijgen morgen wie weet
hoop het wel weet anders niet hoe ze dat skill systeem veranderen hehe.

Ik snap het niet helemaal ben je lvl 43 op NArose of zit je al Erose te spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me a.u.b vertelen wanneer Erose begint _/-\o_

Als het begint ga ik een Hawk maken als iemand samen wil trainen voeg me dan toe mn char name zal SnowWolf zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:01:
Kan iemand me a.u.b vertelen wanneer Erose begint _/-\o_

Als het begint ga ik een Hawk maken als iemand samen wil trainen voeg me dan toe mn char name zal SnowWolf zijn :)
Als eRose open beta begint komt dat uitgebreid hier te staan wees daar maar niet bang voor.
Ook kan je kijken op http://www.gamesrouter.com voor meer gelul over open/closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SnowWolf , wat amafi weet je zelf toch ook wel trouwens, zo aan je posts te zien zit je zelf zelfs in closed beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Even het geheugen opfrissen O+ O+
Good ol' times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz krijg wel weer zin in het spel zo he
closed beta is zo rustig niks te beleven

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Wat een leuke tijd was dat toch pre-reset :) jammer dat ik die avond moest werken, gelukkig staat me shopje er nog :P

[domdom]
ben al me Rose screens kwijt 8)7 ;(
[/domdom]

[ Voor 4% gewijzigd door Psychoot op 05-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dat was echt leuk ja. Zie we zelf wel vaak er in staan.(Qweto)
Wel leuk dat ik nu in alle 3 de clans een keer heb gezeten. Eerst in OoT dan BoT en als laaste LoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02

Haan

dotnetter

Lol ik sta er ook nog een aantal keer op (HanTheMan). Leuk om weer terug te zien :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
_/-\o_ Geweldig om dit te zien.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik ben later wel in BandOfTweakers gekomen :)
Daar was toch ook zo'n verhaal van???

EDIT:
Hier dus de oprichting van BoT :D

EDIT2 @ evo:
Ik heb weer enkele images vernieuwd ;)
het gaat om soldier/hawker/muse/dealer images

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 06-10-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Tweakers clans zijn er wel?
|:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:55:
Hoeveel Tweakers clans zijn er wel?
|:)
Pre reset waren er op het laatst 2 tweakers clans. (LoT en OoT)
After reset waren er in het begin 3 tweaker clans. (LoT, OoT en BoT)
In eRose moeten we nog kijken hoeveel mensen dat gaan spelen.
Moet erbij zeggen, clans zijn niet vereist ofzo hoor. TIs meer een stukje extra gezelligheid die je duur moet betalen ;) Voor het luttele bedrag van 68k (en dat is redelijk veel in eRose) heb je clanchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 17-09 23:01
Met al dat dupen en dergelijke werd ik al helemaal gek, ben eind juni ermee gestopt omdat er toen werd aangekondigd dat het P2P zou worden, en ik ben niet van plan voor een BETA spel geld te betalen - zeker niet na al die problemen die ik heb meegemaakt! Ik had overigens eind juni iets van 10 Mil en kart en alles, best wel weinig mja :( (toen was 10mil weinig)

Tsja, jammer hoor, vond het een heel leuk spel, ik heb nu Guild Wars en dat bevalt me toch wel een heel stuk beter als je in een party bent, en je bent niet zolang met 1 quest bezig doordat iedereen met die quest bezig is :) Tsja, da's toch wel een heel stuk minder frustrerend (ik kan me nog goed de Woopy King herinneren, ik had meteen die sleutel - de eerste keer - en mijn maat moest wel 4u erop zitten rammen :p )

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:59
Ik ga denk ik ook weer een poging wagen deze keer. Ik heb de vorige keer met een paar mensen gespeeld. Daar gebruikten we ook teamspeak dat werkt best goed, heb je je handen vrij om te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De IRC #rose kanaal was gister andermaal goed bezet. Gezellige drukte daar :) Totdat me pc er opeens uitklapte en ik tot 1 uur vannacht aan dat ding hebben zitten sleuteren voor het weer normaal werkte.

Dus de onderverdeling in GoT wordt 50% muses en de rest uit 1 van de andere class :P Het is allemaal jouw schuld Iruja met je geweldige guide :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:30:
De IRC #rose kanaal was gister andermaal goed bezet. Gezellige drukte daar :) Totdat me pc er opeens uitklapte en ik tot 1 uur vannacht aan dat ding hebben zitten sleuteren voor het weer normaal werkte.

Dus de onderverdeling in GoT wordt 50% muses en de rest uit 1 van de andere class :P Het is allemaal jouw schuld Iruja met je geweldige guide :+
gellukkig komen er hoop mages :) en niet alleen cleric
zullen ook zat andere classes zijn :) du skomt helemaal goed

Iemand al iets gehoord over Erose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:30:

Er zijn nog tanken nodig en natuurlijk crafters. Voor onze gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde man dat ik toen nog niet zo actief was met GOT, maar ik zie met wat voor mensen ik verder ga mocht ik erose gaan doen houden jullie me wel bezig met poseren voor clan foto's zie ik al wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
gerwingood schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:52:
[...]
gellukkig komen er hoop mages :) en niet alleen cleric
zullen ook zat andere classes zijn :) dus komt helemaal goed

Iemand al iets gehoord over Erose?
Tja denk dat het weer eens tijd wordt om die lijst van rakkerzero (of de nieuwe lijst) in te gaan vullen.
Komt die nieuwe lijst nog dan? Dan hebben we wat meer een idee van hoe alles van tweakers verdeeld gaat worden.

Hoe het met erose gaat. Kijk even op gamesrouter. Mocht er iets gebeuren zal het hier op het forum ook wel gepost worden hoor. (heb ik geloof ik ook al eerder vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

closed beta nieuws heb ik Hier ook gezet:

En ja de nieuwe lijst komt wel, is calamor aan bezig maar die had weinig tijd afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:14:
closed beta nieuws heb ik Hier ook gezet:

En ja de nieuwe lijst komt wel, is calamor aan bezig maar die had weinig tijd afgelopen weken.
evo zou je volledige map van de oude lijst willen sturen met aanmelden tot verwijderings pagina's. :) wel mooi script om te hebben en heb niet zoveel te doen kank effe aan knutselen. (@irc vertel ik wel mijn email)

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

evo zou je volledige map van de oude lijst willen sturen met aanmelden tot verwijderings pagina's. :) wel mooi script om te hebben en heb niet zoveel te doen kank effe aan knutselen. (@irc vertel ik wel mijn email)

Gerwin
Kom ff op msn dan ik heb je net toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:42:
[...]

Kom ff op msn dan ik heb je net toegevoegd
kan nu niet op msn komen maar wel op mirc :) weet je hoe dcc werkt? zo ja :) send me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:03:
[...]

kan nu niet op msn komen maar wel op mirc :) weet je hoe dcc werkt? zo ja :) send me
Ik kan niet op irc vanaf hier :P het heeft me al een halve week geduurd msn hierop te krijgen :P maare ik hem het naar je hotmail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
whoei de spanning loopt weer op :D

echt vet al die screenshots te zien
jmmr dat ik er nooit bij was geweest :P

nog bijna en dan is het zoveeeeeeeeer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/lastpics/got.JPG
hier ook nog een got screen na de reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie was die leprechaun ook al weer? De rest ken ik eigenlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
nice pic :) mijn mooie wing :) die ik zelf heb laten crafte :) 17 dodge :)

Jammer dat rose site nog niet online i shoop wel voor zaterdag er is

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
De servers zijn nu offline. En worden gepachd.
Over een paar uurtjes weten we meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Amafi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:35:
whoooooeii :D
laat wel asap het ons weten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:00:
[...]

whoooooeii :D
laat wel asap het ons weten he :P
geen oepn beta hoor, closed beta nog steeds opzich heeft de rest er niks aan.
Er word ons verteld dat het wel downloaden van een link word en geen auto patch :D:D dus wie weet eindelijk erose

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Amafi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:35:
Ben benieuwd! Hoop op het Irose skill systeem maar ben bang van niet. Na de start van de closed beta is er namelijk geen enkel keer nogmaals bevestigd dat Erose het Irose skill systeem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:11:
[...]

geen oepn beta hoor, closed beta nog steeds opzich heeft de rest er niks aan.
Er word ons verteld dat het wel downloaden van een link word en geen auto patch :D:D dus wie weet eindelijk erose
zei ik dat dan ? :X :P
nah jah heb erose beta ook al gedownload heb alleen geen login naam 8)
Khoor wel op irc waar die patch te downloaden is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
luckyjan schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:12:
[...]
Ben benieuwd! Hoop op het Irose skill systeem maar ben bang van niet. Na de start van de closed beta is er namelijk geen enkel keer nogmaals bevestigd dat Erose het Irose skill systeem krijgt.
Jawel hoor, dat is zelfs meerdere keren gedaan. Maar het is een beetje nutteloos om te blijven herhalen hoe het uiteindeljik gaat worden.
We zien het wel gewoon als die nieuwe client er is. Anders kan je bezig blijven met gezeur erover.
Ga nog steeds uit van het irose skill systeem en de gems en refines, maar dat zien we nog wel.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.