[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.747 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
True with Amafi :)
Gewoon een kwestie van afwachten.
Ik kan inmiddels al niet meer wachten totdat Erose begint. Al kan ik me tijd prima vullen met Fable intussen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
nog voor de gene die het interresant vinden.
de erose website is weer down..
hopen dat ze nu de echt rose website upgooien en niet de irose website !

het scherm staat er weer op:
www.roseeurope.com
// nog niet fire fox proof

[ Voor 7% gewijzigd door TYNOz op 06-10-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Lol top 50 lvl's in erose op dit moment:

Trickz 66
Vos 65
Wolfx3 64
insertcoins 63
Shane242 63
Ax3 62
Wickit 62
RichAndFamous 61
SirGalo 61
Ravenuk 59
EaglestaR 58
Sparxxy 56
DashedFaith 55
Hitman 55
VashXI 55
Xangxtar 55
Zef 54
WNxKOTR 53
Tig 52
FenixJun 51
Maximillian 51
Noob 50
DesolateSoul 49
reppeh 48
p4ra 47
Accordia 46
disbelieving 46
PhallOiD 46
clmann 45
DeMeNt 45
Benny 44
DESTROY 44
Tym3rs 44
HavenKiller 43
wozzie 43
blues3nil 42
Pierrat 42
Raven 41
WNxSmoke 41
BlackFire 40
Guzkul 40
MissB 40
Vincent 40
DoctorLec 39
Camia 38
TaintedWarrior 38
Xtrm2Matt 38
HypnoticShadow 37
MrJojo 37
DaPain 36

Zoals je ziet ik sta der ook bij ;)

Update:

The Nprotect client/server integration failed in the intial testing stages, the programmers at Triggersoft are currently working on the client.

The delay will be at least several hours, and we will post news as soon as we get it.

We hope you understand that Nprotect is a vital part of game security and will be worth the wait.

[ Voor 21% gewijzigd door William/Ax3 op 06-10-2005 15:27 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
6e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
netjes hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t maar n vage beta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rose rose :D....mmm als we het inderdaad toch hebben over good old memories..kan me dan beach nog wel herinneren. Tweakers zijn famous als partylvlers ;). Mijn toenmalige clanmate was helemaal weg van het "kill on sight"-gebeuren, mocht ik als cleric achter jullie aanhollen met heal en buff om jullie levend te houden :D. Als de open beta start zal ik zeker even gedag zeggen!!!

@clman damnz jij was toen die freakin hawker die als een tank aan de slag ging terwijl je def/dodge eg crap was haha...en later (zegge lvl 120+) in clan island weer tegenkomen en dan van wtf ik raak je niet -_-. Sigh hoeveel er kan veranderen in 2 maandjes :P

@ax3 verbaast me niks dat jij 6e staat man, toendertijd was jij ook al ergens in de top van high lvls (volgens mij was je toen 68 ofzo en de rest van de groep 50-60). Hardcore lvlen is ook een kunst :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel is meer dan... :P (of heb je het over naRose)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:26:
[...]

Lokaties wilde ik bepalen doordat user bij het reggen zelf de coords kunnen aanklikken op de kaart,
bij meerdere mensen in dezelfde plaats heb ik bij een ander kaartje waar ik dit ook gebruik met 70 mensen erin als volgt opgelost:
Amsterdam: User1, User2, User3
Dit werkt perfect.
Doordat users dan ook zelf de plaatsnaam ingeven kan de database die mergen dan tot bovenstaande oplossing.
Moet op zich simpel zat zijn, en ik heb er totaal geen haast mee, we gaan es eerst kijken of we hem wat netter kunnen maken nog enzo.
[Late-reactie-modus]
Je bent niet de enige tweaker die zoiets maakt. Fire69 had de volgende link in zn sign staan: klik hier :)
[/Late-reactie-modus]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
[Late-reactie-modus]
Je bent niet de enige tweaker die zoiets maakt. Fire69 had de volgende link in zn sign staan: klik hier :)
[/Late-reactie-modus]
[stoerepraatmodus]
2 handen maken licht/ligt werk ;)
[/stoerepraatmodus]

Edit
bedoel natuurlijk 4 want je kan met 2 handen typen :D

[ Voor 8% gewijzigd door TYNOz op 06-10-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grhoud nog steeds het record vast van werkzaamheden vertraging geven hoor weer wa uitgesteldvoor closed beta :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:38:
Grhoud nog steeds het record vast van werkzaamheden vertraging geven hoor weer wa uitgesteldvoor closed beta :S
Lol niemand heeft meer geduld tegenwordig. En het is niet de fout van GR. Btw het is surprise niet suprice als je begrijpt wat ik bedoel xD.

Record staat bij mij nog bij Halflife 2. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

Bij half life 2 was het gewoon die ene x met 1 ding, (okay het was lang) maar bij erose is het serieus elk dingetje dat ze tot nu toe hebben gezegd

En gr is de host van erose tegen wie moet ik dan zeuren :P

Ik ben een sociaal persoon die zijn mening ergens kwijt moet haha :P das opzich gewoon balen voor de closed beta community

Het is trowuens ook nog no I know I aint a girl xD.
Het is nu No, I ain't a girl stond no i teveel nog kan gebeuren.

Maar ff serieus. Als tip (ff doordenken) bedoelde ik meer: kijk even door wat je getyped hebt voordat je iets post want het valt wel erug op. Zeker in het engels zeg maar.

Mening uiten is verder niet verkeerd of zo.. Maar na 3 uur uitstel al de klokken gaan luiden vind ik beetje voorbarig. Ben al lang blij dat ze het even vermelden. Ze hadden immers ook gewoon niks kunnen zeggen en dat doen sommige bedrijven ook gewoon.

[ Voor 70% gewijzigd door William/Ax3 op 06-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:46:
[...]

Lol niemand heeft meer geduld tegenwordig. En het is niet de fout van GR. Btw het is surprise niet suprice als je begrijpt wat ik bedoel xD.

Record staat bij mij nog bij Halflife 2. ;)
Bij half life 2 was het gewoon die ene x met 1 ding, (okay het waslang) maar bij erose is het serieus elk dingejte dat ze tot nu toe hebben gezegd

En gr is de host van erose tegen wie moe tikdan zeuren :P

Ik ben een sociaal persoon die zijn mening ergens kwijt moet haha :P das opzcih gewoon balen voor de closed beta community

Hetis trowuens ook nog no I know I aint a girl xD.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz weer uitgesteld naja dan maar weer verder

vind me er er wel goed uit zien voor een lvl 43 hawker hehe

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wozzie/screen003.jpg

aleen maar blauwe gear heeft zo een beetje dat refiend gloedje over zich :P

had gehoopt vandaag opnieuw te moeten beginnen in de nieuwe client maja
nprotect is wel belangrijk om de grote massa aan hackers buiten te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 09:56
zou vandaag toch nog moeten gebeuren volgens een moderator op het GR forum.

They told us that there was a problem they are fixing and it will be a few more hours. Nothing unusual when working with a patch of this size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w8te rustig af hehe al zal eht wel morgen worden gr kenende lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eris een patch te downloaden voor closed beta van de korean servers maar er word over gesproken dat diteen foute patch is dus ik download hem nogniet totik het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nauwelijks w8ten . k heb echt zin om te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wrod om de 5 sec gepost op closed beta forum over hoe het zit met de korean patch

edit: er word ons verteld het patchente stoppen het is onnodig

EDIT: http://www.gamesrouter.co...wthread.php?t=1407&page=2

Ik ben nuecht de weg kwijt bij closed beta forum het is nu echt een zooitje met 60 members viewing op 3 threads

edit:

You need to Un-install any client you have installed on your computer and re-download the new version, which is not yet available. (within the hour!!!).

The reason it is patching to the Korean version is that the server do not have the same version as the client so the patcher defaults to the korean version.

The full install is the only way to get the correct Nprotected version of the client, no other changes are being installed at the moment.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen een nieuwe client :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En die komt binnen een uurtje eraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
weer afwachten dan maar :) Op de torrent download site van gamerrouter staat igg een nieuwe .

[ Voor 36% gewijzigd door luckyjan op 06-10-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees wat de admin zegt het word dezelfde client alleen met n protect, dus gewoonhet ding dat ze ons voor dinsdag hadden belooft

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:22:
lees wat de admin zegt het word dezelfde client alleen met n protect, dus gewoonhet ding dat ze ons voor dinsdag hadden belooft
Op de torrent download site heet ie anders euRose open beta client. Trouwens wel slim om de client precies dezelfde naam te geven als de vorige client 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:22:
+ een paar bugs gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het al downloaden? zo ja stuur aub een directe link zo snel mogelijkkkkkk (aub)._/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.....dit lijkt op een bekentenis van GR.....lees het chat gedeelte maar eens...

http://img6.imageshack.us...182/3276/screen0015rf.jpg

Het oude skillsystem lijkt geschiedenis te zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ah nee he dat kunnen ze niet menen :( |:( . Hmm ik begin héél erg te twijfelen of ik wel 12 euro aan DAT te betalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wel te verwachten, maarja ik ga de ROSE spelen die het langste beta blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon het irose skill system me twat veranderingen om het te balanceren, that's all.
Niet zo erg als het klinkt.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:16:
Is gewoon het irose skill system me twat veranderingen om het te balanceren, that's all.
Niet zo erg als het klinkt.
Gaf die GM ook een voorbeeld van wat er bijvoorbeeld ging veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer begint het nou??? Ik heb morgen veel vrije tijd en het hele weekend zonder huiswerk dus ik hoop dat het morgen begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:39:
wanneer begint het nou??? Ik heb morgen veel vrije tijd en het hele weekend zonder huiswerk dus ik hoop dat het morgen begint :)
Je kan wel NaRose spelen. Dat begin open beta morgen.
http://www.roseonlinegame.com/index.asp

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 06-10-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:25:
[...]

Gaf die GM ook een voorbeeld van wat er bijvoorbeeld ging veranderen :)
Alleen dat enkele skills andere vereisten zouden hebben, en dat mogelijk statpoints daar anders op gaan reageren ofzo, was niet zeker sinds er een of ander getouwtrek tussen erose en narose aan de gang is waar hij verder ook weinig van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ja kijk, ze doen het zogenaamd dat het meer balanced is. Doen ze het niet gewoon omdat dat hun bergen met werk bespaard? Maak sommige skills gewoon wat minder krachtig en dan is het aardig goed verdeeld lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:37:
Ah nee he dat kunnen ze niet menen :( |:( . Hmm ik begin héél erg te twijfelen of ik wel 12 euro aan DAT te betalen ;(
Ik zet nu ook mn twijfels of ik wel voor Rose wil gaan betalen. Het zou zelfs voor het einde kunnen betekenen. :( Maar aan de andere kant, Rose is zo verslavend om te spelen. Dat maakt eigenlijk al weer veel goed.

Maar laten we eerst ff die veranderingen afwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 06-10-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aangezien Erose=NArose en NArose waarschijnlijk goedkoper zal zijn lijkt het me het beste dat degene die door willen gaan met Rose met zijn allen NARose gaan spelen. Morgen start de open beta en ik neem aan dat ze een aantal verbeteringen zullen doorvoeren (respawn, foodtimer etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ff uit closed beta forum:

We didnt lie, we are still trying to get the skill system you want...

the bottom line is this:-

Triggersoft are saying the iRose client is susceptible to hackings/exploits and therefore they dont want to continue with that version, we here at GamesRouter will NOT go live will a client that can be so easily hacked, Triggersoft know this...

We want the iRose client, but we want a safe, secure iRose client, we cant have both therefore we have to find a compromise, the compromise is currently under discussion, that said, we already have some updates planned for October and November.

We will try our best to get it as close as we can, but we cannot promise anything at this moment in time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
William/Ax3 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:26:
ff uit closed beta forum:

Triggersoft are saying the iRose client is susceptible to hackings/exploits and therefore they dont want to continue with that version, we here at GamesRouter will NOT go live will a client that can be so easily hacked, Triggersoft know this...

We want the iRose client, but we want a safe, secure iRose client, we cant have both therefore we have to find a compromise, the compromise is currently under discussion, that said, we already have some updates planned for October and November.

We will try our best to get it as close as we can, but we cannot promise anything at this moment in time.
Yeah november bladibla. Trap er niet meer in. Ze zijn gewoon pwnd door gravity. Die zijn meteen begonnen met dezelfde versie in NArose en hebben dus een flinke voorsprong. Waarschijnlijk heeft GR al flink geld betaald voor de licentie aan gravity. Ook meteen een verklaring wrm er geen ipbans zijn tussen die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
Aangezien Erose=NArose en NArose waarschijnlijk goedkoper zal zijn lijkt het me het beste dat degene die door willen gaan met Rose met zijn allen NARose gaan spelen. Morgen start de open beta en ik neem aan dat ze een aantal verbeteringen zullen doorvoeren (respawn, foodtimer etc).
Daar zat ik dus ook aan te denken, nog wat meer voordelen van NArose zijn dat Gravity hem host dus updates komen denk ik ook sneller.
En NArose is veel beter gepromoot (fileplanet) dus meer mensen zullen NArose spelen...

Maar ik wacht het gewoon ff af wat er nu nog met erose gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Hè wat vaag, als je nu NaRose start, krijg je een patch, en vervolgens kom je bij de eRose closed beta uit :?
Nu kan ik niet meer updaten, blijkbaar foutje.. ff checken wat een herinstall doet >:) .. niks dus. Heel vaag dit.

[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 07-10-2005 00:22 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:09:
Hè wat vaag, als je nu NaRose start, krijg je een patch, en vervolgens kom je bij de eRose closed beta uit :?
Dat is idd vaag, vanmiddag kwamen we via Erose in Krose 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kan niet eens updaten :/
Met Narose dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ok ff alles op een rijtje..

Dex add nu wel movement speed.
Hp is omlaag gegooid had 3k nu nog maar 1.5k :/
Mobs argro en crits zijn iets lager
Speed rate/cooldown van pots lijkt wat sneller
Hp pots geven nog steeds veel HP dus dure hp pots geen nut
Pot bug lijkt gefixed

Overal is het wat moeilijker altans voor mij als soldier aangezien je veel minder hp hebt kan je minder tanken.

er is weer de bevaamde xp bug.. op lvl 62 lvl'de ik op 160%. Nu op lvl 63 heb ik alweer 102% dus is echt een bug..

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/screen002.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 07-10-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij gewoon om dat skill systeem... als dat niet op die van irose lijkt en verder ook gewoon suckt dan ga ik het spel niet spelen, niet eens beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 06:50:
Het gaat mij gewoon om dat skill systeem... als dat niet op die van irose lijkt en verder ook gewoon suckt dan ga ik het spel niet spelen, niet eens beta
Dat is de instelling van ons allemaal, maar ik ga nu ff kijken hoe het zit met de geruchten dat de hoofd admin van gr zegt dat ze irose terug brengen.

edit: gamesrouter ligt compleet offline :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:49:
[...]
Dat is de instelling van ons allemaal, maar ik ga nu ff kijken hoe het zit met de geruchten dat de hoofd admin van gr zegt dat ze irose terug brengen.

edit: gamesrouter ligt compleet offline :S
Tja, het gaat echt lekker mis daar bij GR. Er stond/staat een screenshot op GR waarin vermeld wordt dat het oude skillsysteem van irose sowieso niet meer terug komt.
Maar dat er nu al patches gepland staan voor oktober/november, waarin delen van het oude skillsysteem terugkomen ofzo.

Wat mij vooral het meest hinderd is het gemis aan refines en gems en dat soort troep. Zelf je pakje updaten is leuker dan een "blauwe" outfit kopen.
En tja een beetje inschatten welke stats nu weer wat gaan doen is ook wel spannend. Nieuwe skills en damages uitvinden. Lijkt wel de goeie ouwe tijd.
Jammer dat ik nu wel weet waar Zant is 8)7 En niet meer op lvl 10 van het noob-eiland afkwam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Goede dag

wat een dag gisteren iederen vol spanning en nu dit

Mij gaat het er alleen om welke skills we nu krijgen, als een cleric maar wat meer buffs krijgt vind ik het goed en kunnen we fun gaan maken.

Welke buffs heeft cleric in narose eigenlijks?
atk, speed, hp, cri,dodge, def ? of andere

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameRouter wilt ons echt wel graag Irose geven en ik denk dat dat altijd de bedoeling is geweest. Denk maar na meer mensen willen Irose dus meer spelers dus meer inkomsten = meer geld en als het om geld gaat willen ze meestal wel. Dat Gravety nu niet mee werkt kan Gamesrouter op zich niet veel aan doen. Maar ze zijn nog druk aan het oder handellen. Ik wacht nu gewoon rustig af. Zie wel hoe ze het gaan doen. Ik wacht gewoon op open beta en ga dan spelen en beoordelen wat ik er van vind, nu een mening geven heeft geen zinn omdat wat we nu zien niet het definitiefe product is en dus heb ik nog hoop op betere dingen.
De punten die ik belangrijk vind die verandert moeten woorden. ^^
Skill's zoals in irose
Secondjob op lvl 70
Gems, rifines en uniekjes moeten er in zitten.
en het gedrag van de mob's moet een beetje zoals irose zijn.

Maar ik wacht gewoon lekker op open beta en ga dan wel kijken of ik het leuk genoeg vind om mee door te gaan, Ondertussen "have faith"

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/8718/image4jn.gif

Groet Fly / Flyingdutch / Vliegje ( all me )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
zo zo hoge worden van clan leader :) toppie ben het met je eens

Hoop dat snel goed nieuws horen en goed komt

ga nu narose doen ivm dat ik toch een game wil hebben als ik niks te doen heb.
Wil de skills wel eens zien van narose.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:47:
zo zo hoge worden van clan leader :) toppie ben het met je eens

Hoop dat snel goed nieuws horen en goed komt

ga nu narose doen ivm dat ik toch een game wil hebben als ik niks te doen heb.
Wil de skills wel eens zien van narose.

Gerwin
Hoge woorden horen er bij he in dit zoort tijden ^^ :P
Maar de muse support skills in narose, Er is 1 buff die cri en dodge up in 1 doet, nare van deze buff is dat hij maar 1 cri en dodge add.... lekker kansloos dus.
De rapid run kan je dacht op lvl 30 aanschaffen en rifive op lvl 20.
Atk up en de rest weet ik niet. 1 ding weet ik wel dat het tegenwoordig met % werkt niet, dus zeg 10% hp up en zo, niet een vast getal zo als 300HP of zo.
Maar als je beetje lol wilt hebben zou ik lekker voor mage gaan die zijn stuk sterker in narose.
Nou HF er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Hmm lol een medeling van de big boss die even een moderator account "leende"

i'm sorry for cinnamon because i have currently hijacked her comp

<big bad boss>

as far as we are concerned Rose is a global game and can be freely talked about here.
but when its complete advertising and trying to get people here to go there then we wont tollerate it.

we here at GR are confident that our support coupled along with the fact that we haven't given up trying to get you the updates you want (and won't give up!) compared to the other territories which are just using what they are given, will keep the class of players who will be here for a long time.

plus its going to be interesting next week as we have a special announcement (not client related) which will be of extreme importance to you all we think

Ooh ja iemand heeft een petitie gestart op

http://new.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?ihbb1232

Lol zelf lui van GR zelf tekenen xD.
Amafi schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:12:
[...]

Ik kan ook met jou naam ondertekenen daar, hoeft dus niet van de echte GR lui te zijn ;)
Zo'n moderator gaf zelf toe in forum getekend te hebben ;).

[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 07-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
William/Ax3 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:59:Lol zelf lui van GR zelf tekenen xD.
Ik kan ook met jou naam ondertekenen daar, hoeft dus niet van de echte GR lui te zijn ;)
Embers
Internal Moderator
*signed*
Haha, oke, hij was het echt :P

Eehum whoops, dubbelpost bij de petition ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 07-10-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zal denk ik al wel gepost zijn maar toch:

Originally Posted by Embers

Triggersoft are saying the iRose client is susceptible to hackings/exploits and therefore they dont want to continue with that version, we here at GamesRouter will NOT go live with a client that can be so easily hacked, Triggersoft know this...

DIT MOGEN WIJ NIET OPENBAAR MAKEN TROUWENS, dus post er niet over op GR

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:19:
Dit zal denk ik al wel gepost zijn maar toch:

Originally Posted by Embers

DIT MOGEN WIJ NIET OPENBAAR MAKEN TROUWENS, dus post er niet over op GR
eeeuh dat stond al zelf op www.gamesrouter.com heb het daar al gelezen
maar nu is die down en hebbe ze mooi voorkantje van de website :D
www.gamesrouter.com
En binnekort nieuwe erosse website + forum whoooooooooooooooooooooei :)

edit .com ipv .net

[ Voor 3% gewijzigd door TYNOz op 07-10-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou iedereen de petitie tekenen dan maar he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet gamesrouter.net gewoon gamesrouter.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK denk niet dat GamesRouter het is die niet meewerkt, maar Triggersoft/Gravity. Er was immers vermeld dat zij iRose niet meer online willen ivm de vele lekke die uiteindelijk tot het hacken leiden. Maar waarom ga je dan een 'nieuwe' client/spel maken van Rose. Die tijd hadden ze beter kunnen gebruiken om lekken te repareren. Dan hadden ze immers het spel wat iedereen wil. Hoeven ze alleen het verhaal nog verder uit te breiden en nieuwe planeten toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb ook getekent maar ik was een paar woorden in de zin vergeten: Comeon triggersoft, with round the clock (GM SUPPORT) it has to be possible to keep the Irose skill system free of hacks.

PS: En het had gravity moeten zijn :P

[ Voor 10% gewijzigd door Meatbag op 07-10-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
92. GRadmin
We at GR agree with the players. if this helps, then so be it
_/-\o_

Hopen dat het iets nuttigs op gaat leveren dat er heel veel mensen nu gaan signen.

EDIT: Protest-site staat tijdelijk bovenaan in de startpost

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

92. GRadmin
We at GR agree with the players. if this helps, then so be it

Dit bevesticht wat ik ook al in 1 van me vorige post zij, GR wilt echt wel, GR wilt graag ons geven wat we willen en zo als je ziet steunen ze als er zelfs in. Dit geeft toch echt wel wat goede hoop. Ik hoop dat ze gravety over de streep krijgen en dat GR kan doen wat de community wil.
GR weet heel goed dat iedereen veel blijer word van irose en dat daar meer geld mee te verdienen valt. Ik hoop dat de petitie een suc6 word en dat GR op deze manier gravety over de streep krijgt.
Me hoop bloei weer wat op nu GR eindelijk een standpunt heeft genomen in wat zij denken/willen/vinden en hun achter hun community gaan staat.

GO GAMESROUTER KICK SOME GRAVETY ASS.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:10
GO GR

NArose is niks aan
heb de closedbeta gespeelt en het was echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn open beta begint gewoon echt vandaag als ze dat inlog systeem op gang hebben gekregen :S toch geen reset dan denk ik vanaf closed beta

btw nieuwe rose icoontje vind ik maar niks :P verander hem snel terug :P

Afbeeldingslocatie: http://img321.imageshack.us/img321/5959/roseshortcut1vj.png

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:12:
damn open beta begint gewoon echt vandaag als ze dat inlog systeem op gang hebben gekregen :S toch geen reset dan denk ik vanaf closed beta
Jawel.. Je moet daarlijk opnieuw registreren.

Ermm just changed opnion.. Wordt toch wel mage.

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 07-10-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja..je moet het maar doen met wat je aangeboden krijgt.
Deze link naar de torrent stond op het forum van GR maar is snel verwijderd.
Wellicht is dit de client die we gaan spelen, download gaat iig wel snel.
Je kan um maar vast hebben denk ik dan maar.

http://www.gamesrouter.com:6969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Ciammi
Ja das waar. Ik ben hem iig alvast aan het downloaden.
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:12:

btw nieuwe rose icoontje vind ik maar niks :P verander hem snel terug :P

[afbeelding]
Simcity :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GR forum licht eruit :P en ik was zo lekker bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:03:
GR forum licht eruit :P en ik was zo lekker bezig
hahah lol
het wordt wel spannent he !

Vanavond rose tot in de laatste uurtjes hopelijk :P

en is dat echt het nieuwe rose icoontje ???
volgens mij heb jij het gewoon verneukt :P

EDIT

whhhhhhhoei:
http://www.roseeurope.com...il.asp?intSeq=163&nType=1

www.roseeurope.com werkt weeeeeeeeeeeeer :*) :*) :*)

tgaaaaaaaaaaat beginnen _/-\o_

EDIT 2:

registreren nog niet mogelijk

[ Voor 27% gewijzigd door TYNOz op 07-10-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

OK roseeuro site is up inclusief forum..

http://www.roseeurope.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hmmz..
Downloadlink van de client:
http://www.roseeurope.com/Pds/Coming Soon

Errug proffessioneel hoor GR

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar moe tje registreren voor erose forum :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Huh is het nu ineens open beta :?
Ik dacht het nog closed was, nouja alleen maar beter.
Ik wordt mage en mijn ign is Dubstar of Dubst4r of dub.

Edit: Skills op de site zijn nog steeds het zelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Meatbag op 07-10-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:20:
waar moe tje registreren voor erose forum :S
ergens maar het is nog gedisabled
hmmz..
Downloadlink van de client:
http://www.roseeurope.com/Pds/Coming Soon

Errug proffessioneel hoor GR
en leer maar ff een url typen :P
ik krijg die kicke foutmelding dat die server gaat praten en depri wordt :)
boeie over dat proffesional zolang je hem maar kan downloaden toch :P

[ Voor 13% gewijzigd door TYNOz op 07-10-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dubst4r schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:24:
Huh is het nu ineens open beta :?
Ik dacht het nog closed was, nouja alleen maar beter.
Ik wordt mage en mijn ign is Dubstar of Dubst4r of dub.

Edit: Skills op de site zijn nog steeds het zelfde.
Whoeii nog een mage erbij.
Maar ben ook weer eens benieuwd naar de ingame skills.
Over hoe en wat. Maar dat zie ik wel na mijn werk.
Nog tot 17.00 uur werken, dan misschien nog een stukje vrijdagmiddagborrel doen.
Om uiteindelijk ergens vrijdagavond rose te kunnen gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/6877/foutjerosesite5xe.th.jpg

LOL

[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
hahah had het idd ook gezien
FireFox user hiero

maar het prob is nu al gefixt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
gaan jullie nu wel door met erose op de open beta of hoe gaan we het nu doen.

Wil best nu een soort van cleric maken met wat atk skills zodat als het irose word :) effe skills opnieuw indelen klaar.

:) ik hoor het van jullie

(of word straks weer iedereen gereset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TYNOz schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:54:
hahah had het idd ook gezien
FireFox user hiero

maar het prob is nu al gefixt hoor!
Ze zijn allemaal nog niet gefixt btw.

EDIT:
LOL @ javascriptje
http://www.roseeurope.com/member/join_age.asp

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
gerwingood schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:55:
gaan jullie nu wel door met erose op de open beta of hoe gaan we het nu doen.

Wil best nu een soort van cleric maken met wat atk skills zodat als het irose word :) effe skills opnieuw indelen klaar.

:) ik hoor het van jullie

(of word straks weer iedereen gereset)
tuurlijk gaan we spelen
kom op irc en praat gezellig mee dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sry dat ik vanuit hier niet actief mee kan doen in irc en zo, Ik zit op me werk en je weet dat ze in bedrijfen erg strikt zijn met firewalls dus mirc werkt hiet niet.
Hou me maar op de hoogte via GOT pls.
Greatz,

Een niet kunnen wachtende om thuis te komen en de status te ziende FLY

edit// ze hebben niet echt veel werk van die site gemaakt zeg...

edit// LOL bij de download stukje word het nog sevenhearts genoemt in plaats van rose

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
waarom de oude skills van irose op www.roseeurope.com. Snap dat ze gekopieerd hebben maar ;) zoveel hoop heb ik niet meer :)

Iemand al iets gehoord wat er anders is met nu en gisteren.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:03:
Sry dat ik vanuit hier niet actief mee kan doen in irc en zo, Ik zit op me werk en je weet dat ze in bedrijfen erg strikt zijn met firewalls dus mirc werkt hiet niet.
Hou me maar op de hoogte via GOT pls.
Greatz,

Een niet kunnen wachtende om thuis te komen en de status te ziende FLY

edit// ze hebben niet echt veel werk van die site gemaakt zeg...
Tja, ik zou hier alleen aan willen toevoegen. Zonde dat ik mijn PC thuis niet alvast aan kan zetten en rose kan laten downloaden.
Maar denk wel dat ik vanavond wel een stukje rose wil gaan spelen.
Weet iemand trouwens wat de sterkere klassen zijn volgens de andere rose versies, waar erose op lijkt? Wist het wel van iRose, maar die kloppen nu dus niet helemaal meer :(
Heb alleen een mage opgestart op naRose, maar eRose had geloof ik net iets andere dingen geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

gerwingood schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:05:
waarom de oude skills van irose op www.roseeurope.com. Snap dat ze gekopieerd hebben maar ;) zoveel hoop heb ik niet meer :)

Gerwin
Tis gewoon de client van gisteren met een hele kleine update patch die ze nu erbij hebben (niemand weet nog wat ze gepatched hebben). Oftewel zal gewoon naRose skills zijn met daarbij die kleine veranderingen die ik gisteren gepost had.

denk dat je beter battle muse met daarbij paar dingen voor support kan doen..

Ik ga voor het volgende:
cure/manabolt/icebolt/permaforst (mischien nog resurrect want das wel handig in party ;) ).

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 07-10-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:05:

Gerwin
Niemand weet nog wat precies. Het is effe afwachten maar.
Maar ik tweivel echt nu, ik zou artisian doen maar dat is de versie die er nu is wel erg moeilijk, maar heb ook geen zin wer opnieuw tebeginnen over een tijdje..
Ag probeer het maar gewoon, jullie moeten me maar beetje helpen ^^ suport me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:14:
[...]

Niemand weet nog wat precies. Het is effe afwachten maar.
Maar ik tweivel echt nu, ik zou artisian doen maar dat is de versie die er nu is wel erg moeilijk, maar heb ook geen zin wer opnieuw tebeginnen over een tijdje..
Ag probeer het maar gewoon, jullie moeten me maar beetje helpen ^^ suport me
i come help u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie al hoe we moeten registreren ???

Ik ben het pas aan het downlaoden via torent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat Erose na de beta weer reseten want anders ga ik niet zoveel moeite doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:16:
Weten jullie al hoe we moeten registreren ???

Ik ben het pas aan het downlaoden via torent :P
nee registreenen kan niet !!!!! :)

heeft iemand al een lief ftptje met deze versie erop staan ?? heel misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haha, check de advertentie aan de rechterkant ophttp://www.roseeurope.com
De inschrijvingen doen het nog niet, maar wel een lekker foute aanmeldknop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:25:
maar wel een lekker foute aanmeldknop :P
Hehe idd, typisch GamesRouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen laat maar komen,ik ben er helemaal klaar voor :9,ik heb geen rose meer gespeeld sinds i-rose,met mijn lvl 120 champ.ik ga proberen het weer even goed te doen :D.ik heb wel altijd het forum gevolgd.meer gelezen dan geschreven ;)eindelijk is het dan weer zo ver voor het oude i-rose gevoel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
juich niet te vroeg E-leet
Ze proberen immers de irose teug te krijgen, maar zeker is het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Net nu het weekend is kan ik het misschien al gaan spelen =) als de account registratie dan al werkt. Ik hoop dat dat snel genoeg gebeurt en dat de irose skills er later in gaan komen en ik vind het wel lekker dat het in ieder geval nog voor de vakantie open beta is gegaan.
Komt er later op de officiele site ook nog een FTP download te staan of is en blijft het alleen nog op bittorent ik download namelijk stukken sneller op FTP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:41:
juich niet te vroeg E-leet
Ze proberen immers de irose teug te krijgen, maar zeker is het nog niet.
dat zullen we dan moeten afwachten :),waar hoop is is leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent FTP?
en gaat erose reseten pls geef me antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:04:
wat betekent FTP?
Ik weet niet de exacte betekenis, maar wel een uitleg. je download dan via hun site een soort van directe download zeg maar.

Volgens mij wel, ik heb tot nu toe overal gelezen dat er een reset tussen closed en open beta plaats vindt om het eerlijk te houden voor iedereen en tussen open en p2p zal er geen reset plaats vinden behalve als dat nodig zal zijn (hacks/dupes enzv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

file transfer protocol? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:04:
wat betekent FTP?
Gelukkig was irunja zo lief het uit te leggen, maar nou horen we eigelijk te gaan zijken over eerst zoeken dan vragen regel van GoT maar dat zullen we maar niet doen :P :P :P

Maar als Erose open beta vandaag start dan word het lekker party tot 4 uur snachts :P
Ik ben iniedergeval dan van de partij....
Ik hoop echt dat het vandaag begind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
NARose start vandaag ook met open beta en ik ga daar verder (of erose moet irose skills hebben maar dat is toch niet) aangezien narose goedkoper gaat worden dan erose. Ben ook benieuwd wat er is aangepast bij narose.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.