Ik zie dat jullie eerst oude Lot/Oot clan members laten joinen. Ik heb daar nog nooit ingezeten, maar als het ooit een grade hoger wordt zou ik wel willen joinen als dat kan en kost het upgraden van de clan naast clan points ook nog zuly?
Wow hoe doe je dat? ik ben lvl24 en kan net mezelf onderhouden qua manapotsPsychoot schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:59:
* Psychoot meld zich aan.
Kan alvast 50k doneren, pas lvl 28 soldier.
edit: wat is btw het voordeel om bij een clan te zitten? (buiten een extra naampje)
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2005 17:27 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Meestal het voordeel dat het gezelliger in een clan is en dat je naar de clan fields can gaan.Sinergy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:27:
[...]
Wow hoe doe je dat? ik ben lvl24 en kan net mezelf onderhouden qua manapots
edit: wat is btw het voordeel om bij een clan te zitten? (buiten een extra naampje)
ik wil btw best wel in got
alleen nog low lvl maar dat komt goed
Heeft geen signature.
Verwijderd
tja..ik wil ook wel in got maar ik ga nu over 30 sec net beginnen aan me char (soldier uitgeprobeert maar is niks voor mij), ik word dealer - artistan btw. 
edit:
Mn nick word Startech btw je kunt me adden als ik klaar ben met dat w8woord intypen
edit:
Mn nick word Startech btw je kunt me adden als ik klaar ben met dat w8woord intypen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 17:55 ]
Ik wil wel joinen maar op het moment maar 2K:P
Ik heb nog wel wat spullen die ik kan verkopen, eens zien hoe ver ik kom.
Zullie komt wel goed, heb al weer 40K.
Ik meld me dus officieel aan.
Ik heb nog wel wat spullen die ik kan verkopen, eens zien hoe ver ik kom.
Zullie komt wel goed, heb al weer 40K.
Ik meld me dus officieel aan.
[ Voor 25% gewijzigd door Meatbag op 11-10-2005 18:13 ]
uh ik had van Starofhell allemaal fruit en melk gekregen (zijn soldier die is gestoptSinergy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:27:
[...]
Wow hoe doe je dat? ik ben lvl24 en kan net mezelf onderhouden qua manapots
Verwijderd
Wil ook wel joinen als het kan
Heb nog nooit in een Tweakers clan gezeten , hopen dat daar een verandering in komt .
Verwijderd
Ik wil ook niet ontbreken
Meld me ook wederom aan voor got clan (LoT) Heb momenteel 40k cash. Maar dat gaat wel goed komen.
Loopt aardig lekker vandaag. Zit nu dicht tegen de 38 aan. Ben tevreden over me attack maar zoek nog betere eq eigenlijk.
Ow fly weet 99% zeker dat 4th ook weer in de clan wil. Dus als je plekje wil vrijhouden...
Loopt aardig lekker vandaag. Zit nu dicht tegen de 38 aan. Ben tevreden over me attack maar zoek nog betere eq eigenlijk.
Ow fly weet 99% zeker dat 4th ook weer in de clan wil. Dus als je plekje wil vrijhouden...
Ik zou ook wel graag mee doen. Kan wel een beetje missen. Maar ik ga eerst de lijst eens afmaken. En ik zie nu dat het wel erg veel haast heeft. Dus daar gaat eerst me tijd in zitten. Ben nog maar lvl 22 dacht ik zo.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:44:
![]()
Lijstje ^^ mensen die joinen
Flyingdutch alias Vliegje 132K (Betaalt voor rakkerzero)
Iruja 500k (Is net als bij mij een voorschot)
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Rakerzero (Lening bij Fly)
Ax3 (Geen geld bekend)
Totaal 764K
Kom Kom waar zijn al die rijen GoTers die zo graag wilde joinen. (ps iemand gil effe op irc over het lijstje0 zit op me werk kan daar miet op irc.
Ik had het bij zant zelfs. Kreeg zelfs een cri van die vlinder en doet dan 20 damage.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:31:
Hee sinds wanneer vallen vlinders in birth island jou aan?
[ Voor 16% gewijzigd door Calamor op 11-10-2005 18:36 ]
Verwijderd
Na het eten ren ik naar de AH, en koop ik dat blad...DAMN wat vet zeg, een rose poster.Rakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:
Heb net de Gamepro gekocht en daarin vond ik deze poster
[afbeelding]
Edit: Heb hem gehaald:P.. Het is niet echt een poster maar een A4 reclame blaadje.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 19:23 ]
Hehe, ik ga hem denk ik ook morgen halen. Mede door die poster moet ik zeggenRakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:13:
Heb net de Gamepro gekocht en daarin vond ik deze poster
[afbeelding]
[ Voor 199% gewijzigd door Rooster op 11-10-2005 19:01 ]
Verwijderd
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Ax3 66K
Psychoot 50K
Dudst4r 40K
4th ???
Bleupather 45K
Totaal 920K
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Ax3 66K
Psychoot 50K
Dudst4r 40K
4th ???
Bleupather 45K
Totaal 920K
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 18:53 ]
Verwijderd
zoals ik zeg hehe
ben wel goed voor 90k 
je laat het maar weten hehe
je laat het maar weten hehe
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 18:57 ]
Sorry maar ik kan pas om 11uur daar zijn.
Dus kan ook niet meteen betalen.
Verwijderd
Ha ddan alwast het geld gegeven .. tjongeDubst4r schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:05:
Sorry maar ik kan pas om 11uur daar zijn.
sgoedVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:05:
Iedereen om 22:00 bij clan owner. gaan we de clan maken
Ben druk bezig met sparen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
post gaat wel erg hard nu. Moet al bijna weer aan een nieuwe beginnen.
als je nog wat nodig hebt dan kan ik wel wat doneren ook al zit ik nu niet in de clan =)
Ik ben net weer begonnen nu level 11 muse, Welk level moet ik zijn om een guild te joinen?
Verwijderd
Ik denk dat geld belangrijker is (66k)B1gk1ller schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:29:
Ik ben net weer begonnen nu level 11 muse, Welk level moet ik zijn om een guild te joinen?
Verwijderd
Zal het ondhoudennightwishXXX schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:26:
als je nog wat nodig hebt dan kan ik wel wat doneren ook al zit ik nu niet in de clan =)
Je zal moeten wachten Sry.. eerst mensen van de oude GoT clansVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:30:
Hallo mensen
Ben nieuw op dit forum
Ik betaal 55K
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Ax3 66K Betaalt
Psychoot 50K Betaalt
Dudst4r 40K
4th ???
Bleupather 45K Al betaalt
Doominator 66K (eigenlijk ook geen LoT geweest maar komen beetje geld te kort en is bij ons wel erg bekend)
988K dus we halen het wel ^^
Verwijderd
Desnoods later een 2e clan?
eerst maar kijken wie allemaal p2p gaan
en het gaat steeds beter met erose
zonet 2 servers full
eerst maar kijken wie allemaal p2p gaan
en het gaat steeds beter met erose
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:03 ]
Verwijderd
ik wil ook wel joi\nen ik zorgeervoor dat ik het geld zo inorde krijg
maar weet alles nog niet 100%
maar weet alles nog niet 100%
Verwijderd
Fly mag ik er vanaaf dan ook bij? Ik draag dan nog wel het geld bij wat er nog niet is, ik ben nog laag lvl maar dat komt omdat soldier me niet beviel en ik ga dus nu gewoon hard lvlen en er komt aan het eind van de week vakantie aan dus dan haal ik jullie wel in denk ik zo. uiteraard betaal ik mijn deel zo snel mogenlijk af
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:43 ]
damn vandaag niet meer ingame
GRRR 2 pcs naar de klote thuis
effe 2 koelers vervangen op 1 pc doet niks het meer
doe ik videokaart in andere pc gelijk doet die pc het ook niet meer
krijg post code op moederbord AF
why now
Iemand bekend met dat probleem?
why now
* Rooster ATTENTIE*
Maken jullie wel belachelijk veel pics please, dit gaat de geschiedenis boeken in als oprichting LoT in het eRose tijdperk

Ik ben al 52 minuten te laat met het meedelen, maar hopelijk wordt er aangedacht
Precies hetzelfde bij mij gebeurt, dat grapje koste 200 euri (mobo;2,4 ghz p4)
Maken jullie wel belachelijk veel pics please, dit gaat de geschiedenis boeken in als oprichting LoT in het eRose tijdperk
Ik ben al 52 minuten te laat met het meedelen, maar hopelijk wordt er aangedacht
Nou gewin ik heb het je net verteld op irc, ik ben bang dat het statische electriciteit isgerwingood schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:43:
why now
Precies hetzelfde bij mij gebeurt, dat grapje koste 200 euri (mobo;2,4 ghz p4)
[ Voor 72% gewijzigd door Rooster op 11-10-2005 20:55 ]
Verwijderd
Start eens op met ctrl ingedruktgerwingood schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:43:
why now
Verwijderd
Gerwingood 66K (voorgeschoten door amafi)
Amafi 66K (132K betaalt voor haar en gerwin)
Ax3 66K Betaalt
Psychoot 50K Betaalt
Dudst4r 40K
4th ???
Doominator 66K (eigenlijk ook geen LoT geweest maar komen beetje geld te kort en is bij ons wel erg bekend) EN BETAALT
Starofhell 13K (betaalt)
Alle mensen die miinder als 66K betalen Zullen het verschil logisch aan iruja moeten terug betalen.
Gerwingood 66K (voorgeschoten door amafi)
Amafi 66K (132K betaalt voor haar en gerwin)
Ax3 66K Betaalt
Psychoot 50K Betaalt
Dudst4r 40K
4th ???
Doominator 66K (eigenlijk ook geen LoT geweest maar komen beetje geld te kort en is bij ons wel erg bekend) EN BETAALT
Starofhell 13K (betaalt)
Alle mensen die miinder als 66K betalen Zullen het verschil logisch aan iruja moeten terug betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 22:01 ]
Verwijderd
Allemaal in 25 min bij de clan master in junon komen, we hebben nog lang niet van iedereen geld en we wille nwel dat die clan er zo dadelijk komt
Verwijderd
Wie moet wie wat betalen.
Mensen die iruja moeten betalen.
Starofhell 53K
psycoot 16K
Bleupather 21K
Dudst4r 66K (heeft nog niks betaalt)
Lege plek voor 4th of local 66K
Lege plek voor haantje 66K
Mis ik nog iets??
Rakkerzero Moet Bij mij 66K inleveren
En gerwingood 66k bij Amafi
Starofhell 53K
psycoot 16K
Bleupather 21K
Mis ik nog iets??
En ook in eRose is LoT een feit geworden
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Gefeliciteerd ... 
ik ga morgen voor de laatste keer overnieuw beginnen
morgen heb ik gelukkig vrij! dus dat scheelt weer...
en het gaat al beter met erose, vanavond waren alle 3 servers full
ik ga morgen voor de laatste keer overnieuw beginnen

morgen heb ik gelukkig vrij! dus dat scheelt weer...
en het gaat al beter met erose, vanavond waren alle 3 servers full
@ fly
heb ondertussen 20k verzameld. Dus dat zou ik al af kunnen leveren.
@ psychoot en racingfreak,
sorry, ik had d/c.
Ik stop ermee voor vandaag. Vind het wel weer goed zo.
En ik ben moe
heb ondertussen 20k verzameld. Dus dat zou ik al af kunnen leveren.
@ psychoot en racingfreak,
sorry, ik had d/c.
Ik stop ermee voor vandaag. Vind het wel weer goed zo.
En ik ben moe

Gefeli,
Het is jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik denk zelf dat ik wel door ga. Het is wel goed om te weten wie wel en wie niet door gaan. Want dan kunnen we de spullen verdelen.
Het is jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik denk zelf dat ik wel door ga. Het is wel goed om te weten wie wel en wie niet door gaan. Want dan kunnen we de spullen verdelen.
Oke... sorry dat ik jullie clanontstaan bespam... maar ik snap het niet helemaal meer.
Ik wil Rose toch eens gaan proberen maar:
1. Kan ik nog in de open Beta?
2. Zo ja, moet ik dan de NArose of Erose client downloaden (heb me nu bij naRose geregistreerd) (Erose is toch closed Beta?)
3. Hoe vraag ik dan een account aan... krijg ik die later per mail... heb nu alleen een bevestigingscode gekregen (geen letters, alleen cijfers)
4. Verder nog tips en/of aanwijzingen?
2. Zo ja, moet ik dan de NArose of Erose client downloaden (heb me nu bij naRose geregistreerd) (Erose is toch closed Beta?)
3. Hoe vraag ik dan een account aan... krijg ik die later per mail... heb nu alleen een bevestigingscode gekregen (geen letters, alleen cijfers)
404 error: File not found | PSN: The_Bash
JAthe_bash schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:58:
We spelen op eRose en is open-beta nu.2. Zo ja, moet ik dan de NArose of Erose client downloaden (heb me nu bij naRose geregistreerd) (Erose is toch closed Beta?)
www.gamesrouter.com3. Hoe vraag ik dan een account aan... krijg ik die later per mail... heb nu alleen een bevestigingscode gekregen (geen letters, alleen cijfers)
je moet 2 accounts aanmaken bij gamesrouter. 1 voor gamesrouter zelf en 1 voor rose.4. Verder nog tips en/of aanwijzingen?
Verwijderd
www.roseeurope.com/forumthe_bash schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:58:
Oke... sorry dat ik jullie clanontstaan bespam... maar ik snap het niet helemaal meer.
Errst zelf uit zoeken dan vragen.. GOT WETTEN
Helaas ik zit op NArose. Kom alleen naar Erose als het Irose wordt of goedkoper dan NArose. Beide zal niet gebeuren ben ik bang.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:44:
![]()
Lijstje ^^ mensen die joinen
Gerwingood 66K
Amafi 66K
Ax3 (Geen geld bekend)
Totaal 764K
Kom Kom waar zijn al die rijen GoTers die zo graag wilde joinen. (ps iemand gil effe op irc over het lijstje0 zit op me werk kan daar miet op irc.
Tja... ik schrijf niet voor niks dat ik het niet helemaal meer begreep door de overflow aan info.www.roseeurope.com/forum
Errst zelf uit zoeken dan vragen.. GOT WETTEN
Thnx aan RakkerZero die wel even de moeite nam. Ben nu namelijk aan het downen en verwacht mijn info per mail
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Gaat nite lekker met de pc
Control indrukke helpt niet
Zo ver ik nu weet .>>
vidoekaart werkt
Alleen kan he tnog cpu of moederbord zijn nadeel is ik heb geen 2de cpu of moederbord dus kan niet testen.
weet iemand oplossing hoe ik kan zien.
Krijg geen beeld >>>
Dode cpu geef tlijkt mij toch wel beeld als je je pc aan doen ivm met alleen je vga of zie ik dat verkeerd.
Dan komt erop uit dat moederbord kapot is zo ja
poos geen rose
iemand een oplossing hoe kan testen of cpu of moederbord het is
Control indrukke helpt niet
Zo ver ik nu weet .>>
vidoekaart werkt
Alleen kan he tnog cpu of moederbord zijn nadeel is ik heb geen 2de cpu of moederbord dus kan niet testen.
weet iemand oplossing hoe ik kan zien.
Krijg geen beeld >>>
Dode cpu geef tlijkt mij toch wel beeld als je je pc aan doen ivm met alleen je vga of zie ik dat verkeerd.
Dan komt erop uit dat moederbord kapot is zo ja
iemand een oplossing hoe kan testen of cpu of moederbord het is
JA ik ben eigenlijk iets te aardig. Ik had je natuurlijk zelf kunnen laten zoeken. maar aangezien er idd wat verschillende info rondzwerfde heb ik maar antwoord gegeven.the_bash schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:07:
[...]
Tja... ik schrijf niet voor niks dat ik het niet helemaal meer begreep door de overflow aan info.
Thnx aan RakkerZero die wel even de moeite nam. Ben nu namelijk aan het downen en verwacht mijn info per mail
Volgende keer wel zelf en beter zoeken he
Gefeliciteerd
En dat LoT nog vele successen zal vieren.
@gerwin, ik zou even naar de lokale pc boer gaan, met een beetje mazzel (iig in mijn geval)zullen ze het gratis checken. Laten we hopen dat de schade minimaal is
@gerwin, ik zou even naar de lokale pc boer gaan, met een beetje mazzel (iig in mijn geval)zullen ze het gratis checken. Laten we hopen dat de schade minimaal is
Verwijderd
Heeys mensen, jullie kennen mu nog wel uit de eerste LoT clan denk ik ><, maar ik zal graag weer 1 van de clans willen joinen!? is dat mogelijk.... ik speel bijna elke dag en ik ben nu lvl 30... ik ben soldier en heb mu stats erg goed verdeeld (champ in de maak lol!) dus plz laat me et weten mail me of iets dergelijks of ik de clan kan joinen : OK_Nemesis@hotmail.com
Uiteraad betaal ik mee als het een nieuwe clan moet worden !!!
Edit :
of PM me ingame
name : Zabuza
Uiteraad betaal ik mee als het een nieuwe clan moet worden !!!
Edit :
of PM me ingame

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 00:02 ]
Verwijderd
2 lege plekken nog die bij mij betaald moeten worden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:25:
Starofhell 53K
psycoot 16K
Bleupather 21K
Mis ik nog iets??
Naast de gereserveerde plekke nbedoel ik dan dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 03:31 ]
gratz met de clan, zag eerder iemand (clamar ofzo) met een winkeltje staan in zant met die clan naam.
maar even vraagje voor mijn mogelijke geld probleem-oplossing
Ik loot zojuist een Dark ogre mace, lvl25 ding met een attack speed +1, maar in blauw geeft hij ook een attack speed 8 erbij. Kan ik dit een beetje goed verkopen? zo ja, wat is huidige markt waarde ervan?
maar even vraagje voor mijn mogelijke geld probleem-oplossing
Ik loot zojuist een Dark ogre mace, lvl25 ding met een attack speed +1, maar in blauw geeft hij ook een attack speed 8 erbij. Kan ik dit een beetje goed verkopen? zo ja, wat is huidige markt waarde ervan?
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2005 00:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
2 lege... of gereseveert? ik heb wel 66k dus ><Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:10:
[...]
2 lege plekken nog die bij mij betaald moeten worden.
thx voor me toe te voege bart, maar ik heb hier nu 60k, dus join graag 
@nemor: gereserveerd
iemand enig idee wqnneer die absorb attack moet werken? stun werkt maar krijg geen hp...
@nemor hieronder: waarschijnlijk wel, zijn in ieder geval genoeg mense om hem te maken, let maar op, vorige keer ook 3 clans
@nemor: gereserveerd
iemand enig idee wqnneer die absorb attack moet werken? stun werkt maar krijg geen hp...
@nemor hieronder: waarschijnlijk wel, zijn in ieder geval genoeg mense om hem te maken, let maar op, vorige keer ook 3 clans
[ Voor 74% gewijzigd door 4th op 12-10-2005 01:30 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Er zijn nog plekken vrij en die zullen bij mij afgerekend moeten wordenVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:
[...]
2 lege... of gereseveert? ik heb wel 66k dus ><
En we inviten alleen nog mensen van een ebetje op lvl wany 20 lvl's verschil hebben we niets aan...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 03:03 ]
Zoals jullie zien ben ik tot laat doorgegaan.
ben alleen 100X doodgegaan dus het schoot niet op. Nog geen lvl 38, nog 15%
Moldie captain was in Irose al een pain in the ass maar hier is het niet normaal.
Maar ik heb nu 66K bij elkaar.
ben alleen 100X doodgegaan dus het schoot niet op. Nog geen lvl 38, nog 15%
kan ik ook nog in LoT of is het al vol?
Heeft geen signature.
Ik heb een probleem met Rose...
Ongeveer iedere 10 seconden, blijft het geluid / spel voor een tel hangen, en gaat dan weer verder. Ik heb echt geen idee waar dit mee te maken heeft; en het lijkt me geen lag, omdat ook de muziek even stopt
Zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met een soortgelijke configuratie, en hoe je dit hebt opgelost ?
- AMD Athlon 2100+
- 1 GB Ram
- Geforce 6600GT (nieuwste nvidia driver)
- Soundblaster Live 5.1 (nieuwste creative driver)
Met werkelijk alle ander games (waaronder een aantal MMORPG's) heb ik geen / nooit problemen gehad. Ik heb al geprobeerd om het te verhelpen door oudere of nieuwere (beta) drivers te installeren, maar nog geen resultaat.
Ongeveer iedere 10 seconden, blijft het geluid / spel voor een tel hangen, en gaat dan weer verder. Ik heb echt geen idee waar dit mee te maken heeft; en het lijkt me geen lag, omdat ook de muziek even stopt
Zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met een soortgelijke configuratie, en hoe je dit hebt opgelost ?
- AMD Athlon 2100+
- 1 GB Ram
Met werkelijk alle ander games (waaronder een aantal MMORPG's) heb ik geen / nooit problemen gehad. Ik heb al geprobeerd om het te verhelpen door oudere of nieuwere (beta) drivers te installeren, maar nog geen resultaat.
Verwijderd
Starofhell 53K
psycoot 16K
Bleupather 21K
Mis ik nog iets??
Betaal dit wel snel he jongens.
Blij dat we de clan nu hebben kunnen maken.
Volgens mij hebben we nog 1 Lege niet gereseveerde Plek. en niet 2. Die ene reserveer ik bij deze dan voor Clman (oud LoT leader) wand dat verdiend hij wel he ^^. Ik kijk vanavond thuis wel effe of er nog een lege plek is en dan ga ik wel kijken wie hem krijgt. Zag dat haan ook weer spelde dus ook met hem moeten we rekening houden.
Verder jongens is het echt wel beetje vol nu. Dus zal er binnenkort wel een 2de clan geschapen moeten woorden ^^
edit//
Nu in LoT
vliegje (ik) leader
Iruja Co-leader
Gerwingood (moet nog invite woorden wand zijn pc is stuk)
Ax3
dooominater
amafi
blackzero alias rakkerzero
dudst4r
spycoot
bluepather
starofhell alias startech
plaats voor 4th
plaats voor local
plaats voor cl
plaats voor haantje
En vol zit het. Geeft 1 van deze mensen die nog "plaats" zijn op kan iemand anders joinen
Starofhell 53K
psycoot 16K
Bleupather 21K
Mis ik nog iets??
Betaal dit wel snel he jongens.
Blij dat we de clan nu hebben kunnen maken.
Volgens mij hebben we nog 1 Lege niet gereseveerde Plek. en niet 2. Die ene reserveer ik bij deze dan voor Clman (oud LoT leader) wand dat verdiend hij wel he ^^. Ik kijk vanavond thuis wel effe of er nog een lege plek is en dan ga ik wel kijken wie hem krijgt. Zag dat haan ook weer spelde dus ook met hem moeten we rekening houden.
Verder jongens is het echt wel beetje vol nu. Dus zal er binnenkort wel een 2de clan geschapen moeten woorden ^^
edit//
Nu in LoT
vliegje (ik) leader
Iruja Co-leader
Gerwingood (moet nog invite woorden wand zijn pc is stuk)
Ax3
dooominater
amafi
blackzero alias rakkerzero
dudst4r
spycoot
bluepather
starofhell alias startech
plaats voor 4th
plaats voor local
plaats voor cl
plaats voor haantje
En vol zit het. Geeft 1 van deze mensen die nog "plaats" zijn op kan iemand anders joinen
Verwijderd
Aan iruja geven die 66K en bij melden als het betaalt is dan schrap ik je van het nog te betalen lijstje.Dubst4r schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 04:52:
Zoals jullie zien ben ik tot laat doorgegaan.
ben alleen 100X doodgegaan dus het schoot niet op. Nog geen lvl 38, nog 15%Moldie captain was in Irose al een pain in the ass maar hier is het niet normaal.
Verwijderd
netjes mensen rebirth of LegionOfTweakers 
mochter nog plaats zijn ik spreek jullie wel aan in game.
en nice doom 44
ik wou gister 40 doen maar kon alleen maar low lvls in me party krijgen grotendeels
dus het is 38,65 geworden
en het is eindleijki gelukt om een party te campen
samen met Bdr
vandaag weer verder met lvl 20 party.
Vanaf ongeveer 2 uur vanmiddag ben ik actief in game dus party members rond lvl 35/40 zijn altijd welkom
mochter nog plaats zijn ik spreek jullie wel aan in game.
en nice doom 44
en het is eindleijki gelukt om een party te campen
Vanaf ongeveer 2 uur vanmiddag ben ik actief in game dus party members rond lvl 35/40 zijn altijd welkom
dat is jammer voor party lvlsDeadlock
There shall be a scheduled weekly reboot of our servers at 12PM BST, on Thursday (13th Oct).
The servers will be down for approximately 1 hour, during this period all clans left in game from closed beta will also be removed.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:08 ]
np, ik ben toch te low lvl ik lvl eerst wel ff en dan zie ik wel verder... ik kijk wel of er na p2p een plekje vrij komt we zullen zien... volgens matt (de admin van roseeurope.com forum) duurt de open beta nog wel een poosje hopelijk doen verbeteren ze nog veel
Heeft geen signature.
goede dag
Amafi als je geld hard nodig hebt kan ik je desnoods mijn login sturen zodat je geld eraf kan halen weet niet hoelang nog duurt maybe vanaf op zus pc ingame....
Moederbord is zo ver ik weet dood ga vanavond proberen met pci videokjaart hopen dat dan wel werkt
Was andere 42 nu en nu nog maar 39 ga achter lopen bb party
Amafi als je geld hard nodig hebt kan ik je desnoods mijn login sturen zodat je geld eraf kan halen weet niet hoelang nog duurt maybe vanaf op zus pc ingame....
Moederbord is zo ver ik weet dood ga vanavond proberen met pci videokjaart hopen dat dan wel werkt
Verwijderd
@gerwingood, ik heb je gister niet mee rin spel tegegekomen, heb je proberen te adden maar werkte niet echt je was off denk maar heb je die soldier skill nog toevallig??
off: vertel mij wat ove rmoederborden sinds ik een nieuwe heb krijg ik hem niet aan de praat
hij reageert niet op de 4 pins voeding aansluiting alleen de 20
maja dat hoort hier eik niet
off: vertel mij wat ove rmoederborden sinds ik een nieuwe heb krijg ik hem niet aan de praat
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:10 ]
Ik laat m'n crafter maar even voor wat het is, en ga opnieuw beginnnen met een soldier. Lekker veel beesten slopen met een bijl heb ik op het moment meer zin in dan telkens gesloopt wórden door die k*t mobs 
@Evo: lees nou eens wat die jongen net postte en gisteravond..
@Evo: lees nou eens wat die jongen net postte en gisteravond..
[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 12-10-2005 09:10 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Ik hoor dat er veel mensen zijn die graag willen joinen maar LoT zit vol. Meschien dat mensen als ze geld hebben 2de clan kunnen starten. Maar dat is aan jullie, het regellen van LoT was voor mij al weer genoeg werk effe, spelen met 12 chat schermpjes op je scherm speelt niet echt lekker namelijk
.
Ps ben nu lvl 40, en heb def up skill (durt maar 25 sec), zal vanavond 1.5 lvl doen of zo morge 1.5 lvl . Verder weekend nog wat lvl's, loop dan wel wat achter maar ben volgende week 2 dagen vrij en zalik weer beetje bij halen
. Ik heb het wel zwaaar als artisian nu wand heb maar 590 HP en dat is wel erg weinig met die cri's van de mob's. En me atk is ook niet al te hoog. En tot overmate van ramp is dealer de enigste class zonder blauwe eq ATM. Dus zoek al tijden blau lvl 35 kleding met cri maar kan nergen voor normaal bedrag vinden 
Als iemand wat voor me heeft, contact me ^^
Ik Hoop trouwens dat clanfield snel komt kunnen we mooi clan upgraden. Naar grade 2 voor meer plaatsen.
Zal vanavond effe wat pic's posten. Van lot en me char
Ps ben nu lvl 40, en heb def up skill (durt maar 25 sec), zal vanavond 1.5 lvl doen of zo morge 1.5 lvl . Verder weekend nog wat lvl's, loop dan wel wat achter maar ben volgende week 2 dagen vrij en zalik weer beetje bij halen

Als iemand wat voor me heeft, contact me ^^
Ik Hoop trouwens dat clanfield snel komt kunnen we mooi clan upgraden. Naar grade 2 voor meer plaatsen.
Zal vanavond effe wat pic's posten. Van lot en me char
Verwijderd
Gerwin,gerwingood schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:05:
goede dag
Als je in game kan geef een gil dan add ik je bij lot. en Als amafi geld hard nodig hebt schiet ik wel voor, ik heb weer 100K verdient vanacht. En zie het positive, dan zijjn we weer zelfde lvl.
En kan iemand die maken van rose.azwart.nl beter kent vragen of hij het databaseje van de lvl's reset pls.
hehe cewl ik wacht op pics
en idd ik join wel in de 2de grade, want wil gewoon weer in LoT net als in het gehackte Irose
en idd ik join wel in de 2de grade, want wil gewoon weer in LoT net als in het gehackte Irose
Heeft geen signature.
zou willen dat ik ingame kon komenVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:08:
@gerwingood, ik heb je gister niet mee rin spel tegegekomen, heb je proberen te adden maar werkte niet echt je was off denk maar heb je die soldier skill nog toevallig??
off: vertel mij wat ove rmoederborden sinds ik een nieuwe heb krijg ik hem niet aan de praathij reageert niet op de 4 pins voeding aansluiting alleen de 20
maja dat hoort hier eik niet
msi 939 a64 mobo weet zo type niet ben @ stage
Verwijderd
ik zal het vragen maar databases aanmeld system is naar de !@#$ dus gaat niet werken, naar open beta kijk ik, rakkerzero en calamor weeres wat we kunnen doen aan de site, tot dan will we zelf ook flink lvlen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:17:
[...]
Gerwin,
Als je in game kan geef een gil dan add ik je bij lot. en Als amafi geld hard nodig hebt schiet ik wel voor, ik heb weer 100K verdient vanacht. En zie het positive, dan zijjn we weer zelfde lvl.
En kan iemand die maken van rose.azwart.nl beter kent vragen of hij het databaseje van de lvl's reset pls.
En ik begin wel me eigen clan met paar andere nlers ckers volgende week is er wel genoeg geld
p.s. als er geen plaats is waarom past gerwingood er nog wel in dan
(ik heb problemen met een msi A8k/K8a neo 2 platinum
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 09:25 ]
ik krijg die database ook niet werkend (geprobeerd maar ben er nog noobie in)Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:22:
[...]
ik zal het vragen maar databases aanmeld system is naar de !@#$ dus gaat niet werken, naar open beta kijk ik, rakkerzero en calamor weeres wat we kunnen doen aan de site, tot dan will we zelf ook flink lvlen.
En ik begin wel me eigen clan met paar andere nlers ckers volgende week is er wel genoeg geld
Hoop dat hier iemand meer van sql af weet
ps ik heb msi k8a neo 2 platinum
Verwijderd
.. Ik heb mensen met geld uit oud LoT voorang gegeven, en gerwin hoort daar bij, hij was 1 van de eerste die zeker wist dat hij er in wou, Hij kon er niks aan doen dat hij er gister niet was... Als je me lijstje bekijkt zie je wie er ingeplant zijn en daar zit gerwin bij...Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:22:
[...]
ik zal het vragen maar databases aanmeld system is naar de !@#$ dus gaat niet werken, naar open beta kijk ik, rakkerzero en calamor weeres wat we kunnen doen aan de site, tot dan will we zelf ook flink lvlen.
Ik zel er vanmiddag ff naar kijken voor de datbase reset.Is nu gedaan.Dus maak er maar weer een zooitje van. Maar verder ben ik zelf nog bezig met de nieuwe rose lijst. En wie gaat de nieuwe deel 13 \o/ maken? We zitten al lekker op de 40.
Edit.
Ben wel de eerst die in de lijst heeft aangemeld.
Edit.
Ben wel de eerst die in de lijst heeft aangemeld.
[ Voor 26% gewijzigd door Calamor op 12-10-2005 10:27 ]
Verwijderd
als je de oude voorlopig ff weer aan de praat kan krijgen zou dat geweildig zijn natuurlijk.Calamor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:00:
Ik zel er vanmiddag ff naar kijken voor de datbase reset. Maar verder ben ik zelf nog bezig met de nieuwe rose lijst. En wie gaat de nieuwe deel 13 \o/ maken? We zitten al lekker op de 40.
nieuw deel
@vlieg, ja okay ik zie je punt qua clan indeling, hoeveel mensen kunnen er trowuens totaal in grade 2 clan? Ik heb trowuens al wel een vervangede clan
edit: ookal begin ik me nu eigenlijk af te vragen waar een clan nuttig voor is zonder clan field
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 10:10 ]
Sorry
btw zover ik weet stopt Clman met pt aan zijn msn naam te zien
bb rose << cl
bb rose << cl
[ Voor 190% gewijzigd door gerwingood op 12-10-2005 10:07 ]
Verwijderd
was een mooie startpost hoor
Eerst cart

http://img407.imageshack.us/img407/3816/screen0057ir.jpg
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 10:20 ]
Verwijderd
Grade 2 is dacht ik 20man. En clan is gezelligheid, Jammer dat er geen clanfield is maar clanchat is zo gezellig en hoef ik niet meer met 10 chatschermpjes op me beet rond te rennen. Voor mij is clan vooral gezelligheid nu. En clanmensen helpen elkaar lekker altijd, en dat kan ik als artisian wel gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:04:
[...]
als je de oude voorlopig ff weer aan de praat kan krijgen zou dat geweildig zijn natuurlijk.
nieuw deeldat mag rakkerzero weer doen
@vlieg, ja okay ik zie je punt qua clan indeling, hoeveel mensen kunnen er trowuens totaal in grade 2 clan? Ik heb trowuens al wel een vervangede clan![]()
edit: ookal begin ik me nu eigenlijk af te vragen waar een clan nuttig voor is zonder clan fieldckers als je de mensen niet zo goed kent, ik blijf wel gewoon clanloos
voorlopig
Ik zal even hem contacten, wil het van hem zelf horen. Als hij echt stopt is er 1 plaats vrij, om verloot te woorden.gerwingood schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:05:
Sorry
bb rose << cl
Doe ik
Verder ga ik vandaag ff ben tiscali bellen. Om te vragen hoe het nu komt dat ik iedere keer d/c krijg en hoe ik het oplossen indien het op te lossen valt. Want steeds na een klein uurtje een d/c krijgen is niet leuk. Cker nu ik snachts eigenlijk zooi wil gaan verkopen.
[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 12-10-2005 10:26 ]
Verwijderd
Ik zou het alleen midner vinden als zo'n nieuwe dan voor mij komt aangezien ik toch ook al wel ene tijd met got people hier partyVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:19:
Ik zal even hem contacten, wil het van hem zelf horen. Als hij echt stopt is er 1 plaats vrij, om verloot te woorden.
Verwijderd
Wat bedoel je nouVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:23:
[...]
Ik zou het alleen midner vinden als zo'n nieuwe dan voor mij komt aangezien ik toch ook al wel ene tijd met got people hier party
??
Er zijn zat mensen die met ons partyen..
Verwijderd
ik bedoel da tik ook al een tijdje aanwezig ben op dit forumVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:25:
[...]
Wat bedoel je nou
??
Er zijn zat mensen die met ons partyen..
Verwijderd
IC, zo als een boel andere mensenVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:31:
[...]
ik bedoel da tik ook al een tijdje aanwezig ben op dit forum
BIJ DEZE DE OUDE LIJST WERKT WEER!!!!!!!
de nieuwe werk nog niet. en ik probeer dan ook de oude lijst in 1 keer over te zetten naar de nieuwe als het kan of niet teveel moeite kost.
de nieuwe werk nog niet. en ik probeer dan ook de oude lijst in 1 keer over te zetten naar de nieuwe als het kan of niet teveel moeite kost.
oude lijst hoeft niet naar de nieuwe. Nu staat er nog erg veel irose troep in.
mensen reggen maar opnieuw
mensen reggen maar opnieuw
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 12-10-2005 10:37 ]
Eej jongens !!
Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen, ik zit nu op mijn werk en ben thuis niet online, omdat ik midden in de verhuizing zit ( als het goed is vanaaf internet in mijn eigen huis
) Ik wil zeker LoT joinen ik heb momenteel maar 40k mocht dit te weinig zijn moeten jullie de plaats maar overgeven aan iemand die wel voldoende geld heeft 
Ik heb mijn char in 2 dagen online naar lvl 26 gepompt ik ben een hawker / raider .
Ik zal op z'n vroegst vanaaf een keer online zijn. Dus ik hoor wel van Fly hoe of wat.
m00 !!!!
Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen, ik zit nu op mijn werk en ben thuis niet online, omdat ik midden in de verhuizing zit ( als het goed is vanaaf internet in mijn eigen huis
Ik heb mijn char in 2 dagen online naar lvl 26 gepompt ik ben een hawker / raider .
Ik zal op z'n vroegst vanaaf een keer online zijn. Dus ik hoor wel van Fly hoe of wat.
m00 !!!!
Verwijderd
Super ik sta er weer is hoorCalamor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:35:
BIJ DEZE DE OUDE LIJST WERKT WEER!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier precies na een uur.. heb wel chello..Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:22:
[...]
Doe ik
Verder ga ik vandaag ff ben tiscali bellen. Om te vragen hoe het nu komt dat ik iedere keer d/c krijg en hoe ik het oplossen indien het op te lossen valt. Want steeds na een klein uurtje een d/c krijgen is niet leuk. Cker nu ik snachts eigenlijk zooi wil gaan verkopen.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
http://www.harddrive.web1000.com/soldierskills.txt
voor de soldiers onder ons. (rechtermuis erop en doel opslaan.)
voor de soldiers onder ons. (rechtermuis erop en doel opslaan.)
Verwijderd
Als je op pagina 39 van dit deel kijkt zie je dat ik een plaats voor je heb gereserveert,Local Host schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
Eej jongens !!
Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen, ik zit nu op mijn werk en ben thuis niet online, omdat ik midden in de verhuizing zit ( als het goed is vanaaf internet in mijn eigen huis) Ik wil zeker LoT joinen ik heb momenteel maar 40k mocht dit te weinig zijn moeten jullie de plaats maar overgeven aan iemand die wel voldoende geld heeft
m00 !!!!
Omdat je natuurlijk niet mag ondbreken. Je 66K kan je ook over een paar dagen betalen hoor, wand niemand had bijna genoeg geld dus iruja heeft veel voorgeschoten. Ik hou bij wat mensen hebben betaalt en og moeten betalen zodat we iruja kunnen terug betalen.
En kom online vanavond invite ik je
PS 4th wil jij er nou nog in.. anders geef ik je plaatje aan iemand anders hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 10:45 ]
Ja 4th wil er nog in maar hij is vooral 's nachts online, heb hem gister nog gesproken.
Hij zei dat hij nu zo'n 40K heeft.
Hij zei dat hij nu zo'n 40K heeft.
al geregeld met iruja gisteravond, betaal hem vanmiddagVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:44:
PS 4th wil jij er nou nog in.. anders geef ik je plaatje aan iemand anders hoor
Verwijderd
Ik heb het ook na dat ik alt-tab hedaan heb, wat ik dan altijd doe is even op windowed zetten en dan weer op full en dan is het weer ever op gelost, alleen als ik dan weer alt-tab heb ik het weer... het is wel erg vreemd ja eerst had ik er ook nooit last van...StarWolf schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:35:
Ik heb een probleem met Rose...
- AMD Athlon 2100+
- 1 GB Ram
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.