[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:59
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top1.gif_D_e_e_l___1_2_
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
> /me Protest tegen naRose skillsysteem

Omdat vele trouwe aanhangers van Rose Online het ontzettend vervelend vinden dat eRose dezelfde gameclient dreigt te gaan hebben als naRose is er een protest gestart op internet.
Wij, tweakers, willen absoluut niet dat er een naRose skillsysteem gaat komen!!!
Dus iedereen die TEGEN het skillsysteem van naRose is, wordt vriendelijk verzocht om zijn naam en toelichting op onderstaande site achter te laten.

>> Klik hier om aan de protest mee te doen <<

Bedankt ;)

> Intro

Dit is deel 12 alweer. 8) International ROSE beta is nu gesloten, Meeste GoTters zijn bezig met naRose. En een paar van ons GoTters zijn geselecteerd voor de closed Beta van eRose.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/severchannel.jpg

> Inhoud

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Wat is Rose Online?

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online is een MMORPG.
Net als de meeste MMORPG's hebben ze een volg verhaal. bij ROSE ook, Rose brengt je in een wereld waar veel gebeurd, jij als "adventurer" in deze birzarre werelden terecht komt.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Verschillende Rose versies

Ondanks we hier gewoon over 1 spel hebben. Heeft het Rose Online toch nog verschillende gameclients. Ieder continent op deze aardbol heeft zijn eigen gameclient. Deze gameclients hebben in de afgelopen beta periode namen gekregen. De clients op worden op de volgende manier verdeeld over de continenten:

JapanjRose client
KoreakRose client
TaiwantRose client
De PhilipijnenpRose client
Noord AmerikanaRose client
UK (europa)eRose client

Erose is European ROSE, deze is beschikbaar voor de hele wereld. De game is nagenoeg een exacte kopie van iRose

NArose is North American ROSE, deze is ook voor de hele wereld beschikbaar (geen ip block). De game is een kopie van Philipine Rose

Irose is International ROSE, deze versie was alleen beschikbaar in beta en is inmiddels gesloten.

Verder zitten er verschillen tussen de ROSE, zo is Irose de eerste rose versie en manier het job, skill, level, en nog veel meer systeem werkt heel anders dan bijvoorbeeld Erose of Prose.
Zo is job level anders en skills compleet veranderd tot hele nieuwe skills.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Rose Online Fansite van GoT

Dankzij de vernieuwde site is het niet meer nodig om alle informatie hier neer te zetten. Hier een overzicht van de gegevens die op de site staan.

Het spel R.O.S.E.Het spel starten.Gameplay

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Systeemeisen

De systeemeisen zijn:

Systeemeisen van Rose Online
MinimumAanbevolen
CPU:P3 800 MHzPentium 3 1GHz
Geheugen:128 MB256 MB
Grafische kaart:Geforce MX 400/ Radeon 7000Geforce 3 TI 200

Als je hoger hebt dan in de bovenstaande tabel, dan mag ik vanuit gaan dat je wel snapt dat je geen zorgen moet maken over je systeem. Dan is hij namelijk goed genoeg om Rose mee te spelen. :)

En als je lager hebt dan het minimum...... Ja, dan zal je toch een computer moeten zoeken die wel aan de eisen voldoen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Game Tools

Bij iRose beta was de server bijna constand exceeded. Dit houdt in dat je er niet in kan, het maximale aantal personen wat erin kan is bereikt. Waarschijnlijk zal dit probleem er niet zijn wanneer eRose de lucht in gaat. Toch blijven de tooltjes hier nog even staan, voor als het nodig zou zijn. De Exeeded Tool is op de volgende locaties te vinden
ExceedHelper v5
ExceedHelper v6

Pas op : Sommige aangeboden exceeded helpers en bots bevatten "keyloggers" hiermee kunnen ze op een account inbreken, meestal met als bedoeling om alle equipment over te zetten naar hun eigen account. Bovenstaande exceeded helpers bevatten geen keyloggers.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Filmpje

Indien je erg geinterreseert bent, nog niet begonnen bent of gewoon verslaafd in het spel

Hier enkele mooie filmpjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Player list

Aangezien veel mensen graag het level van mensen willen weten werden er van lijsten gemaakt. Doordat het veel posts in beslag nam is er inmiddels door OkkE een website gemaakt waar alle levels en classes te bekijken zijn. Deze lijst is achterhaald en ondertussen zijn Rakkerzero, Evo18 en Calamor deze website aan het uitbreiden, deze versie is hier en hier te bewonderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Voorgaande topics

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Links?

Officiele sites over Rose Online:
GoT sites over Rose:
Andere handige Rose websites:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > !!! Attentie !!!

/me !!! Geen Warez !!! Onthoud dit goed !!!

Enkele topics geleden werd er een keylogger aangeboden Dit is hier absoluut niet gewenst. Mocht je een "exceeded helper" gebruiken, kijk dan eerst of die connectie maakt met internet (d.m.v. een firewall bijvoorbeeld), mocht het wel het geval zijn, dan kan je er zeker van zijn dat het om een keylogger gaat.
Crash schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:46:
/me Meisjes en jongens, het is niet nodig om hier telkens massaal te komen melden dat er een server plat ligt. Dit merkt de rest vanzelf, en het draagt verder niets nuttigs bij aan dit topic ;)

Gelieve dergelijke reacties voortaan achterwege te laten a.u.b. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Laatste woord

Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, laat het me weten. via mail, te vinden in me profiel. ;)

Met dank aan Rakkerzero (layout), Dutch-Hane (TS code) voor het meehelpen aan deze topicstart. Eveneens wil ik Haan bedanken voor het maken van de Refine Guide en NitroX infinity voor de stats info

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/bottom.jpg

[ Voor 94% gewijzigd door Zeror op 07-10-2005 16:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:39:
[...]

Nee erwordt geen javascript gebrukt. De hoogte wordt nu nog vast ingesteld, maar is de bedoeling dat ie variable is aan de hoogte van de pagina. Alleen dat wil nog niet echt lukken met HTML/CSS. :|

btw, Zal ik het nieuwe deel maken?
Op rare res. 1024/1280 (90 grade gedraait scherm) op IE doet hij het wel prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ga de startpost een flinke makeover geven binnenkort. Done

Verder staat mn mailadres gewoon open voor eventuele toevoegingen aan de TS. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 26-09-2005 10:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Mooie TS... Hoeland zal R.O.S.E gratis blijven ?

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:23:
[...]
Ik doe het ook naast me werk :P gaat hier best goed moet ik zeggen, maar ja wie ben ik he.
In iedergeval wel erg jammer
Naast je werk thuis of op je werk??
Met veel mazzel en goed plannen kan ik door de weeks in totaal 8 uur rose halen.
Rekening houdend met 8 uur slaap per dag. In de weekenden moeten er meer uren te halen zijn >:)
Wordt dus vrij lang in weken/maanden voordat ik een hoog level heb vrees ik.

Hoe doe jij dat dan Fly? (vliegje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Flapietoetoe schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:37:
Mooie TS... Hoeland zal R.O.S.E gratis blijven ?
Niet lang meer, maar als het goed is de eerste week altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:38:
[...]

Naast je werk thuis of op je werk??
Met veel mazzel en goed plannen kan ik door de weeks in totaal 8 uur rose halen.
Rekening houdend met 8 uur slaap per dag. In de weekenden moeten er meer uren te halen zijn >:)
Wordt dus vrij lang in weken/maanden voordat ik een hoog level heb vrees ik.

Hoe doe jij dat dan Fly? (vliegje)
6:30 me nest uit,douchen, lekker werken, (op me werk niet gamen kan niet met firewall).
18:15 weer thuis(lange dagen), lekker eten, en gamen. Heb thuis niet veel anders te doen en me sociaale leven leeft meer in het weekend.
Dus elke avond 3/4 uurtjes op 1 uur naar bed en volgende dag weer zelfde tijd op (heb niet zo veel slaap nodig). Verder werk ik 4 dagen in plaats van 5. en speel in weekend over dag wel veel, sávonds in het weekend alleen niet wand ben dan lekker overal en nergens aan het feest vieren :P.
Haal zo wel een uurtje of 30/40 in de week :P(speelde wel vaak met cl tot diep in de nacht door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
hehe ik werk (stage) ook 4 dagen in de week heb woensdag vrij en jij flyingdutch ??
maar speel meestal niet tot 1 uur snachts door heb me slaap rust wel nodig ;)

mooie ts btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:57:
hehe ik werk (stage) ook 4 dagen in de week heb woensdag vrij en jij flyingdutch ??
maar speel meestal niet tot 1 uur snachts door heb me slaap rust wel nodig ;)

mooie ts btw
zoms tot 11uur en andere keer tot 3 uur snacht dus heb maar de middelijn genomen :P.
Maar mijn vrijedag mag ik zelf bepalen, meestal doe ik het maandag, kan ik uitrusten van het weekend, maar kan ook wel eens een woensdag plannen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:59:
[...]

zoms tot 11uur en andere keer tot 3 uur snacht dus heb maar de middelijn genomen :P.
Maar mijn vrijedag mag ik zelf bepalen, meestal doe ik het maandag, kan ik uitrusten van het weekend, maar kan ook wel eens een woensdag plannen hoor. :P
hehe eigen baas zeker ?? :P

kunne we keer powerlevel dinsdag om 7 uur beginne tot woensdag 4 uur (smiddags) daarna moet ik eten en werken >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:53:
[...]
6:30 me nest uit,douchen, lekker werken, (op me werk niet gamen kan niet met firewall).
18:15 weer thuis(lange dagen), lekker eten, en gamen. Heb thuis niet veel anders te doen en me sociaale leven leeft meer in het weekend.
Dus elke avond 3/4 uurtjes op 1 uur naar bed en volgende dag weer zelfde tijd op (heb niet zo veel slaap nodig). Verder werk ik 4 dagen in plaats van 5. en speel in weekend over dag wel veel, sávonds in het weekend alleen niet wand ben dan lekker overal en nergens aan het feest vieren :P.
Haal zo wel een uurtje of 30/40 in de week :P(speelde wel vaak met cl tot diep in de nacht door)
6:306.00 :O me nest uit,douchen, lekker werken, (op me werk niet gamen kan niet met firewall).Op werk vind ik gamen niet kunnen, daarbij worden ze ook niet blij van denk ik. :P
18:15 18.00 weer thuis(lange dagen), koken lekker eten, en gamen.
Behalve 2 avonden in de week, dan moet ik weer werken.
Voor de rest 5 dagen per week werken dus dat scheelt dan nog weer een dag. En veel in de weekenden mijn sociale "verplichtingen" dus dan ook minder tijd. ;( Ik wil weer terug naar die vrije middelbareschool en studententijd. ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50

Haan

dotnetter

Heb jij die site gemaakt Rakkerzero? Ik ga ff kijken of ik er wat moois kan van brouwen met divjes en css, huidige opzet met frames werkt niet helemaal netjes zo te zien.

/* geef me even een uurtje :) */

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 23-09-2005 14:27 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:03:
[...]

hehe eigen baas zeker ?? :P

kunne we keer powerlevel dinsdag om 7 uur beginne tot woensdag 4 uur (smiddags) daarna moet ik eten en werken >:) :9
HAHA nee ben geen eigenbaas man, werk op de ict afdeling van een onderdeel van de gemeenste amsterdam, en zo als amafi ook al zijn is gamen op je werk iets wat je niet kan maken en daar heb ik het ook veel te druk voor.
Maar wil best eens een power lvlling party maken lekker de heledag door gaan, we spreken wel wat af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:31:
[...]

....el van de gemeenste amsterdam, :)
en wel gemeenste is dat dan ?? :P

haha komt goed man!

laat erose maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 08:27
TYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:47:
[...]

haha komt goed man!

offtopic:
Niet zo gemeen doen TYNOz >:)

@Evo/Deillon, is er nog nieuws? * Rooster is nieuwsgierig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:26:
Heb jij die site gemaakt Rakkerzero? Ik ga ff kijken of ik er wat moois kan van brouwen met divjes en css, huidige opzet met frames werkt niet helemaal netjes zo te zien.

/* geef me even een uurtje :) */
Layout design komt van mijn kant. Evo heeft het omgezet in flash en heeft de standaard HTMl aan toegevoegd.
Maar als jij dat graag doet dan graag. ;)
Hoe meer mensen er aan meewerken, hoe sneller het af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Ik heb wel tijd over dit weekend, en zou wel mee willen helpen met de site.
Als jullie nog iemand nodig hebben voor een database, plaatjes, screens of iets dergelijks voor de site vraag het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TYNOz schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:47:
[...]

haha komt goed man!

LOL ik maak wel een erg mooie typo :P

Maar gister in NA rose zag ik lvl 70+ mensen die net een doonga aan konden, Bij na rose kan je pas na lvl 100 naar 2de planeet, vette bagger dus wand lvllen daar gaat zoizo klote. Hoop dat Erose stuk beter word maar dat zal wel, wand erose is natuurlijk irose copytje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:32:
[...]

Layout design komt van mijn kant. Evo heeft het omgezet in flash en heeft de standaard HTMl aan toegevoegd.
Kijk voor WiP op http://www.hantheman.tk/rose :)
Ik heb mijn eigen site min of meer omgebouwd naar ROSE :P
Het is wel beetje werk om alle files te vinden, maar het lukt wel..
De opmaak gebeurt nu in een aparte CSS file, hij is dus wel van m'n eigen site dus er zitten wat rare dingetjes tussen. En de kleuren zijn beetje ranzig misschien, maar dat is natuurlijk simpel aan te passen :) Ik wil alleen wel graag de kleur weten van het flash menu.

O ja, dat flash menu doet het bij niet in IE, in Firefox wel..

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 23-09-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:02:
[...]

O ja, dat flash menu doet het bij niet in IE, in Firefox wel..
Handig ^^ zo zonder knopjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind sowieso heel dat knoppen gebeuren in flash niks.
Ik wil ze liever terugbouwen naar alleen HTML icm images. ;)
Kan je ook makkelijker knoppen toevoegen indien nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 23-09-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Ja anders is het een beetje lastig voor de (resterende) mensen die IE gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153935

VInd ik ff een Dark ogre mace 8aspd 12crit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Dutch-Hane schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:09:
[...]

offtopic:
Niet zo gemeen doen TYNOz >:)

@Evo/Deillon, is er nog nieuws? * Anoniem: 118100 is nieuwsgierig :9
Ze zijn wel snel, gaap..
Ze zijn eindelijk bezig met mijn account klaar te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
tijdje geleden dat ik dit heb doorgelezen, begrijp dat er nu een aantal in de beta test zitten? (of gaan komen). Vorige topic kan ik niet echt trugvinden of het nu kopie Irose wordt of de NA/Prose kopie, inmiddels iets meer over bekent?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik snap waarom het flash menu niet wil werken in IE. Meestal is het andersom en werkt het alleen in IE en niet in Firefox :P

Flash-banner boven doet 't ook niet :(

Update: ze doen het :) je mag ze van IE blijkbaar niet van een andere site pakken

[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 23-09-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

irose copie ;) maar wel met een paar wijzegingen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:55
Haan schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:18:
Ik snap waarom het flash menu niet wil werken in IE. Meestal is het andersom en werkt het alleen in IE en niet in Firefox :P

Flash-banner boven doet 't ook niet :(

Update: ze doen het :) je mag ze van IE blijkbaar niet van een andere site pakken
Heb je site wel eens in 1280x1024 gezien? Het word helemaal uitgerekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Calamor schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:07:
[...]

De huidige is is gewoon zo bagger door de frames die gebruikt zijn. Terwijl het ook simpel is op te lossen door een table te gebruiken. Maar dat ben ik nu allemaal aant fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:25:
[...]

Ik vind sowieso heel dat knoppen gebeuren in flash niks.
Ik wil ze liever terugbouwen naar alleen HTML icm images. ;)
Kan je ook makkelijker knoppen toevoegen indien nodig.
Idd, als het dan zo nodig moet bewegen kan rollover images toch ook? werkt altijd iig :)
Calamor schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:07:
Idd, ik weet ook niet waar het aan ligt, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is :)
Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/7522/thump4jd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:15:
[...]

Idd, als het dan zo nodig moet bewegen kan rollover images toch ook? werkt altijd iig :)
Ja daarom. Is veel effectiever ook :) en makkelijk te onderhouden :)

btw het wordt waarschijnlijk een CSS rollover van deze pagina :)

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 23-09-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Yay ik heb een goed idee en het gaat nog wel over websites (totaal niet m'n vakgebied) :+
btw het wordt waarschijnlijk een CSS rollover van deze pagina :)
Hmm dat zegt me dus weer helemaal niets op het eerste gezicht >:)

offtopic:
@rakkerzero, rakkerzero.net is de hele tijd under contstruction, maar ik heb al minimaal 2 layouts gezien :? Gewoon wat layout'jes aan het maken oid?

Bron: tz forum
Je kan solliciteren voor de functie: GM. Grijp die kans :+

[ Voor 61% gewijzigd door Rooster op 23-09-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch-Hane schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:35:
Je kan solliciteren voor de functie: GM. Grijp die kans :+
Als je in amerika woont ja :P

En Dutch-Hane, wat wou je allemaal weten over de closed beta?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 23-09-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:35:
offtopic:
@rakkerzero, rakkerzero.net is de hele tijd under contstruction, maar ik heb al minimaal 2 layouts gezien :? Gewoon wat layout'jes aan het maken oid?
offtopic:
Ja klopt. Ik ben niet snel tervreden met wat ik gemaakt heb. Ben iets te kritisch wat dat betreft, maar de huidige vind ik erg goed gelukt en die gaat het dan ook eindelijk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:25:
wat wou je allemaal weten over de closed beta?
Wanneer gaat het voor jullie beginnen?
Wat is er veranderd?
Nog boeiende topics op het speciale beta forum? :)

(sorry mischien staat er wel wat op de gamesrouter site erover, maar nog niet de tijd gehad en om het hier te plaatsen kan geen kwaad, toch? :) )

• Haan

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:14:
[...]
De huidige is is gewoon zo bagger door de frames die gebruikt zijn. Terwijl het ook simpel is op te lossen door een table te gebruiken. Maar dat ben ik nu allemaal aant fixen :)
Een table gebruik je ook niet om een website in op te maken, maar voor tabellen ;)
Ik weet al waardoor het bij mij werd uitgerekt, had breedte op 100%, dus dan schaalt het mee. Is nu gefixt.

• Zeror
Nou ik heb tot nu toe het volgende van gebakken:
http://www.rakkerzero.net/got/rosesite

Ik denk dat dit al iets beter in de goede richting komt. Alleen nog wat code problemen fixen + iframe en dan kan ie gebruikt worden volgens mij.

Anoniem: 153710

Check deze thread is http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=866

Mensen worden echt ongeduldig, maar ik vind dat die gast echt gelijk heeft!

Rakkerzero schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 01:18:
Nou ik heb tot nu toe het volgende van gebakken:
http://www.rakkerzero.net/got/rosesite

Ik denk dat dit al iets beter in de goede richting komt. Alleen nog wat code problemen fixen + iframe en dan kan ie gebruikt worden volgens mij.
Firefox proof \0/

Alleen die tekst staat een beetje raar uitgelijnd helemaal links tegen de menubalk aan.

Wanneer gaat het voor jullie beginnen?
maandag pas :|
Wat is er veranderd?
Niet echt veel!
Nog boeiende topics op het speciale beta forum? :)
Ze hebben een belangrijk weekend gemist, en ik denk dat er niet veel mensen tijd hebben overdag.
Dus de meeste zijn kwaad O+ ..
En zij maar denken dat beta's lekker spelen was :z

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 24-09-2005 09:28 ]

• Amafi
Zo speciaal voor GamesRouter ook maar een berichtje geplaatst. Hopelijk wordt die ook bekeken door de admins daar en de mensen van gamesrouter zelf.
Vind die paarse namen een mooie zet om een flink aantal mensen alvast aan de kant van GamesRouter te krijgen. Zo te zien vangen die nu de klappen op of gaan mee met de boze reacties.

Anoniem: 51626

begrijp killerray helemaal en alles wat hij daar neer zet klopt
duurt ook allemaal wel heel erg lang met gr heb er zelf ook
niet alteveel vertrouwen meer in zelf die site is niet af lol

• Rooster
ROSE NA came out of no where and has 100% working forums and website and game.
Hier heeft hij wel een punt imo, ineens was naRose er, gelijk beta. Ondertussen hier in europa... :z

Anoniem: 141799

ik zal ook ff woordje doen namens site, :P die knoppen blijven wel zo vind ik mooier :P en het werkt beter vind ik om ze juist makkerlijker te wijzigen zijn. hoe dat jij die layout krijg in 1280 bij 1024 Dutch-Hane snap ik niet omdat de bredde van de site zoiezo vast staat dus het ziet er net uit alsof je niet de index hebt geopend maar alleen het middenframe

En dat wipje van Haan moet je niet op letten dat lijkt echt nergens op.

Verder wou ik het eik alleen aan mij, rakkerzero(Rob) en dan nu calamor(peter) overlaten omdat je anders te veel meningen en smaken door elkaar krijgt, verders ga ik zondag ff druk bezig aan dat firefox probleem met de lengte van het iframe, en opschonnen van de foutjes, de info laat ik nu ff wachten.

rakkerzero heeft nu de *.fla van de topframe in bezit die zal hem ff mooier maken zei hij

En voor mesnen waar het flash gedeelte het niet doet, je hebt flash players nodig :P voor allebei de browser een andere.

En willen mensen niet meer de site kopieren of ergens anders een wipje plaatsen van de site want dat valt meestal verkeerd uit en komt er onnodig cometaar. Het enige grote probleem dat er nu is is de Iframe lengte in firefox, in IE werkt hij perfect zonder technische fouten. (misschien dat er nog wat pagina's missen)

Ik heb niet alles gelzen maar als je nog vragen en opmerkingen heb pm me ff of post het hier http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=61

EDIT: het plaatje op de homepage dat zo ingekrompen is, is tijdenlijk dit licht niet aan je pc of browser die heb ik expres daar gezet om de maten te bepalen rakkerzero zal hier nog een vervanger voor maken.

En zoals op het clan forum al geadviseerd werd ga ik zondag toch kijken hoe ik snel de boel om kan zetten naar een normaal frame.

En closed beta heeft gewoon nu al weer vertraging :S de tijd is gewoon verdubbeld in plek van 3 dagen is het 6 dagen geworden sinds de spelers bekent waren. ze kunnen daar echt lekker de tijd in schatten :S

En nu ga ik werken en daarna bier dirnken en dan lees ik het hier morgen ochtend wel weer :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 24-09-2005 11:22 ]

Anoniem: 133390

lang leve Killerray. Zij/Hij heeft gewoon helemaal gelijk. Het is wel een zooitje eigenlijk. Veel voorspellingen maar nog weinig waar gemaakt.

Amafi schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:38:
Zo speciaal voor GamesRouter ook maar een berichtje geplaatst. Hopelijk wordt die ook bekeken door de admins daar en de mensen van gamesrouter zelf.
Vind die paarse namen een mooie zet om een flink aantal mensen alvast aan de kant van GamesRouter te krijgen. Zo te zien vangen die nu de klappen op of gaan mee met de boze reacties.
Closed beta boards is veel erger, er zitten toch een paar rare mensen tussen :/

• Rooster
Waarom mogen jullie wel alles publiceren, maar krijgen wij niet de rechten om dat board te bekijken.
Ze kunnen toch instellen dat alleen beta testers recht hebben om daar te posten :?

• Zeror
Anoniem: 54991 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 08:27:
[...]

Firefox proof \0/

Alleen die tekst staat een beetje raar uitgelijnd helemaal links tegen de menubalk aan.
daar moet nog iets aan gedaan worden ja.

ff enkele fixjes + rollover menu geadd

• Rooster
Ziet er goed uit! Ik ben ook voor rollovers. Niet dat flash per definitie slecht is, maar die logotjes die zo vergroten ziet er een beetje crappy uit vind ik :P .
*screens op 1280x1024 waar de pagina's te zien zijn in firefox 1.0.7*
Rakkerzero Haan
@Rakkerzero:
-werk jij nu wel of niet samen aan de site met evo? Ik weet dat Haan op z'n eigen houtje de site aan het aanpassen is, maar jij? :)
-Als je nog hulp nodig hebt voor de OP, ik wil best het een en ander aanpassen.

edit:
Ohja, die lijntjes aan de linker kant sluiten niet helemaal aan: die van de header, het menu en die onderste balk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rooster op 24-09-2005 15:29 ]

• Zeror
Dutch-Hane schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:26:
@Rakkerzero:
-werk jij nu wel of niet samen aan de site met evo? Ik weet dat Haan op z'n eigen houtje de site aan het aanpassen is, maar jij? :)
Ja ik werk samen met evo/calamor aan de site :)
edit:
Ohja, die lijntjes aan de linker kant sluiten niet helemaal aan: die van de header, het menu en die onderste balk ;)
weet ik.

werk jij nu wel of niet samen aan de site met evo? Ik weet dat Haan op z'n eigen houtje de site aan het aanpassen is, maar jij?
wat doet haan dan :P

kom trouwens ook nog ff tussen door kijken en kep al wat nieuwe dingen gezien wat rakker en calamore hebben gedaan echt fijn te zien die inzet jongens ik ga morgen weer mijn contributie aan de site geven.

owja ik wil menignen hroen over de niewe top van rakkerzero, persoonlijk vind ik hem te druk je weet bijna niet waar je moet kijken.

http://www.rakkerzero.net/got/rosesite/
mijn idee hierop is de rechtkant bij mijn top en de linkerkant van zijn top zo is het een beejte in everwicht qua drukte, morgen zal ik hier een voorbeeld van geven.

menu is overigens wel op sommige punten beter, ook al heeft het niet meer mijn bootje snik snik :'( maar toch heb ik nu weer een iets beter idee :P

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 24-09-2005 22:56 ]

• Zeror
Dat bootje dat jij had, evo, stond in mijn ogen min of meer in de weg had ik het idee. vandaar ie nu weg is. Ik zal nog even werken aan de drukte van het topding. ff rustige screen zoeken dus om erin te verwerken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 24-09-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:46:
[...]

wat doet haan dan :P

kom trouwens ook nog ff tussen door kijken en kep al wat nieuwe dingen gezien wat rakker en calamore hebben gedaan echt fijn te zien die inzet jongens ik ga morgen weer mijn contributie aan de site geven.

owja ik wil menignen hroen over de niewe top van rakkerzero, persoonlijk vind ik hem te druk je weet bijna niet waar je moet kijken.

http://www.rakkerzero.net/got/rosesite/
mijn idee hierop is de rechtkant bij mijn top en de linkerkant van zijn top zo is het een beejte in everwicht qua drukte, morgen zal ik hier een voorbeeld van geven.

menu is overigens wel op sommige punten beter, ook al heeft het niet meer mijn bootje snik snik :'( maar toch heb ik nu weer een iets beter idee :P
Ik vind het niet tedruk. Het menu is ook iets beter. Door dat het bootje over de link zat van links en dat er meer dingen heb. Als je dat bootje onderaan zet en dat het niet door de links zit dan is het een stuk beter. alleen zijn de lijntjes onder het menu niet doorlopent.

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 25-09-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101682

http://www.roseonlinegame.com/
na rose = free op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Je bent er lekker snel bij :X
TYNOz had het namelijk 9 dagen geleden al gepost ;)
[rml]TYNOz in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 11"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ej, werken die exceedhelpers nou nog in de nieuwe rose versies?
Anders haal ik die uit de startpost mochten ze niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:31:
ej, werken die exceedhelpers nou nog in de nieuwe rose versies?
Anders haal ik die uit de startpost mochten ze niet meer werken.
Laten we hopen dat ze niet meer nodig zijn! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik weet wel bijna zeker dat ze niet meer nodig zijn :)
  • de capaciteit is 2x zo groot met komst van een 2e server (teminste daar gaan we maar van uit, als de capaciteit per channel gehalveerd is, zijn we net zo ver van huis ;) )
  • de barriere om te spelen is hoger, je moet namelijk per maand betalen.
  • sommige mensen zijn ontevreden over het systeem van eRose en gaan voor naRose
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze niet meer gebruikt hoeven te worden :Y)
(waarom maakt gravity niet een wachtrij trouwens als het nodig zou zijn, zeker moeilijker om te maken dan zo'n heel spel 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EUREKA :P site is1024-780 1280-1024 en ff en IE proof :P rose.azwart.nl/evo en het opschonen gaat ook lekker ik ben de hele dag nog mee bezig das alles wat hier gepost word of op got clan forum lees ik direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Zo, de openingspost is ook verfrist. Met de komst van de site is het onnodig om hele lappen tekst neer te gooien.
edit:
Zo het is inmiddels klaar allemaal _/-\o_ . Tuurlijk nog niet bugloos, en de site is nog niet 100% klaar, maar dat komt goed :9~

[ Voor 60% gewijzigd door Rooster op 26-09-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Startpost updated :Y)

en nog bedankt voor je hulp, Dutch-hane :)

@ GJ-tje,
Calamor doet het php werk nu. Dus kun jij jouw vrije tijd met andere dingen invullen ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Zeror op 26-09-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:32:
Hoe zit het met de PHP, is daar nog steeds iemand voor benodigd? Anders wil ik me daar graag voor aanmelden, ondanks dat ik nog steeds erg weinig tijd heb... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dit weekend heb ik niet zo heel veel aan de php gedaan. Maar deze week ga ik hard aan de slag. Het is wel mooi want ik kan dit ook gebruiken voor een andere site waar al ik mee bezig ben(had daar geen toegan toe de database. Maar heb er nu wel toegang. Heb ik 2 vliegen in 1 klap. Maar je kan straks wel helpen GJ-tje. Ik ben nu eerst aan het kijken hoe ik het in gaat aanpakken. Dan kan ik wel delen geven die jij dan kan maken. Want ik gebruik vaak functies. msn peter7k ad hotmail punt com

[ Voor 28% gewijzigd door Calamor op 26-09-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:44:
@ GJ-tje,
Calamor doet het php werk nu. Dus kun jij jouw vrije tijd met andere dingen invullen ;)
Ach, vind het op zich niet erg hoor, om mee te helpen, dan komt de fansite alleen maar sneller af... ;)
Calamor schreef op maandag 26 september 2005 @ 02:09:
Dit weekend heb ik niet zo heel veel aan de php gedaan. Maar deze week ga ik hard aan de slag. Het is wel mooi want ik kan dit ook gebruiken voor een andere site waar al ik mee bezig ben(had daar geen toegan toe de database. Maar heb er nu wel toegang. Heb ik 2 vliegen in 1 klap. Maar je kan straks wel helpen GJ-tje. Ik ben nu eerst aan het kijken hoe ik het in gaat aanpakken. Dan kan ik wel delen geven die jij dan kan maken. Want ik gebruik vaak functies. msn peter7k ad hotmail punt com
Ik heb je toegevoegt aan mijn MSN lijst :)

Ik vind alleen dat Okke niet meer de hosting hoeft te doen. Hij speelt het spel volgens mij niet meer en dan vind ik het wel een beetje scheef als hij de hosting doet van onze fansite voor Rose.

Ik heb zelf ook een website, kan eventueel daar de fansite draaien (met een subdomein uiteraard)...
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Dutch-Hane schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:47:
[...]

Je bent er lekker snel bij :X
TYNOz had het namelijk 9 dagen geleden al gepost ;)
[rml]TYNOz in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 11"[/rml]
hehe je kan niet allemaal zo snel zijn als mij :P
maar ff over erose die zou vandaag toch beginne voor de Closed players ???
offtopic:
heheh me is eindelijk weer online gek druk weekend gehad 8)
wel wat gemist zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GJ-tje schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:41:
Ik heb zelf ook een website, kan eventueel daar de fansite draaien (met een subdomein uiteraard)...
Wat vinden jullie?
Same here. Ook ik zou hem kunnen hosten. Ook in een subdomein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

okke ivnd het niet erg om de site op zijn server te hebben, dus opzich maakt het niet uit waar we hebben zetten hij staat nou daar en vind ik opzich ook geen slechte plek en qua adres maakt het ook niet uit want we hadden er al ff in het kort over op clan forum om toch een .nl bouncer te nemen.

Voor de mesnen die hier hun erver ter beschikking stellen vergeet niet dat hij php en mysql moet kunnen ondersteunen he. en je moet natuurlijk de snelheid en ruimte van okke kunnen overbruggen :P anders blijven we bij okke

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-09-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 141799 schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:05:
okke ivnd het niet erg om de site op zijn server te hebben, dus opzich maakt het niet uit waar we hebben zetten hij staat nou daar en vind ik opzich ook geen slechte plek en qua adres maakt het ook niet uit want we hadden er al ff in het kort over op clan forum om toch een .nl bouncer te nemen.
Ook al vind hij het niet (zo) erg, toch vind ik het wel een beetje scheef om eerlijk te zijn... ;) Het was ook maar een voorstel hoor :)
Voor de mesnen die hier hun erver ter beschikking stellen vergeet niet dat hij php en mysql moet kunnen ondersteunen he. en je moet natuurlijk de snelheid en ruimte van okke kunnen overbruggen :P anders blijven we bij okke
Bij de hosting die ik heb, zit PHP bij en MySQL, dus dat is het punt niet...
Schijfruimte... Tsja... Zoveel zal het niet vreten denk ik... ;)
Dataverkeer is voor mij ook geen punt, want ik heb geen datalimiet bij de hosting van mijn website... :)

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 26-09-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zou zeggen dat als Okke het geen probleem vindt om te hosten, dat het gewoon lekker daar kan blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
idd wat lopen jullie nu allemaal te zeuren !!! })

>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:20:
idd wat lopen jullie nu allemaal te zeuren !!! })

>:) >:) >:)
Was maar een voorstel, omdat ik van mening ben, dat Okke het niet meer hoeft te doen, aangezien hij ROSE niet meer speelt en ik me afvroeg wat jullie er van vinden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja idd, laat maar lekker bij Okke staan. Zolang hij er die ruimte gratis blijft bieden hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meningen worden hier altijd zo lekker uitgepraat :P

kzie trowuens ook de start post, ziet er zeer nice uit ik ga die blauw/grijs bij de verschillende onderdelen in de st ook toepassen want nu is het allemaal die zelfde donkerblauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Ik beheer de komende driekwart-jaar nog www.roseonl.nl, deze heb ik een tijd geleden besteld bij planet omdat ik van plan was een site te maken over ROSE. Maar omdat ik de site nu toch niet gebruik kan ik de got-site ook op dit domein zetten. Als jullie dit willen post dat dan ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
goed van jouw Yoshi1 :P

maar als we nu ook ff een php newsboard maken (netzoals op mijn website www.tynoz.nl :+ )
kunne we ook commentaar en shit praten is denk ik wel goed voor de nederlandse rose mensjes enzo voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mij lijkt een domeinnaam als www.gotrose.nl leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
dan registreer je dat toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:11:
[...]

geen zin in :>
Ik ben maar een arme student

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:12:
[...]
dan ben je toch niet de enigste

maar nu ff ontopic
erose closed beta is volgens mij nog steeds niet begonnen :(
ik zie niks op gamesrouter forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
kost maar 10 euro PER JAAR :P jeugd van tegenwooridg heeft ook helemaal geen geld meer he ;) en rakkerzero kom vanaf rond een uur of 9 online op msn okay??, dan kijken we hoe en wat voor graphics we gebruiken want je bent aardig aant photoshoppen geweest zie ik en ik heb nog wat bestellingen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
kost maar 10 euro PER JAAR jeugd van tegenwooridg heeft ook helemaal geen geld meer he en rakkerzero kom vanaf rond een uur of 9 online op msn okay??, dan kijken we hoe en wat voor graphics we gebruiken want je bent aardig aant photoshoppen geweest zie ik en ik heb nog wat bestellingen hahaha

En als het goed is begint closed beta vandaag, in ieder geval dat word ons verteld, :D hoop wel dat ik vanaaf mag beginnen zal een goeie begin van de week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
dubbel posten en dan ook nog je 2e post editten
jij bent goed \0/
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 141799 schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:34:
[...]

kost maar 10 euro PER JAAR :P jeugd van tegenwooridg heeft ook helemaal geen geld meer he ;) en rakkerzero kom vanaf rond een uur of 9 online op msn okay??, dan kijken we hoe en wat voor graphics we gebruiken want je bent aardig aant photoshoppen geweest zie ik en ik heb nog wat bestellingen hahaha
I'll be there :)
Ja ben idd aardig bezig geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Rakkerzero schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:28:
[...]

I'll be there :)
Ja ben idd aardig bezig geweest ja.
Heel mooi gemaakt de strat topic. Alleen mis ik nog een link die wel heel handig is. Voor craften. Welke spullen en skills heb je nodig om een item te maken:
http://roseon.zeserveur.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:16:
maar nu ff ontopic
erose closed beta is volgens mij nog steeds niet begonnen :(
ik zie niks op gamesrouter forum
Nog geen client te zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ach als de open beta maar voor 21 oktober beschikbaar is. Anders is mijn enige vrije dag in 6 maanden verkloot. :(
Effe zonder dollen, 21 oktober gaan ze toch hopelijk wel halen voor een open beta?
Wil zo graag weer een echte rose versie spelen.
In NaRose hebben ze permafrost(icebang/icerain) al ergens vanaf lvl20. Moet zeggen doet op zo'n level een hoop damage bij aqua-kings.
Ook de revive skill vind ik wel mooi. Gewoon genomen en bij iedereen die ik dood zag liggen gebruikt. Ziet er gewoon mooi uit, maar zou niet mogen/moeten kunnen op dat lvl vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:05:
[...]

Ach als de open beta maar voor 21 oktober beschikbaar is. Anders is mijn enige vrije dag in 6 maanden verkloot. :(
Effe zonder dollen, 21 oktober gaan ze toch hopelijk wel halen voor een open beta?
Wil zo graag weer een echte rose versie spelen.
In NaRose hebben ze permafrost(icebang/icerain) al ergens vanaf lvl20. Moet zeggen doet op zo'n level een hoop damage bij aqua-kings.
Ook de revive skill vind ik wel mooi. Gewoon genomen en bij iedereen die ik dood zag liggen gebruikt. Ziet er gewoon mooi uit, maar zou niet mogen/moeten kunnen op dat lvl vind ik.
Idd ik vind ook dat het op een veel te vroeg lvl kan, daarbij vind ik het een typische cleric signature move (je kunt onmogelijk va neen attack spreken heir :P)
Permafrost aka icy rain aka luna stone (when will they make up their mind about the final name :|) anyway die vind ik eigenlijk ook te vroeg, want andere jobs hebben rond dat lvl niet zo'n sterke attack, laat staan een aoe.
Dit was al in pRose zo en ik weet nog wel toen ik met Daves daar speelde in een party leek ik als muse echt dubbel zo sterk terwijl dat gewoon niet moet kunnen.
Dus laat ze permafrost maar lvl 50 maken ofzo, of mage signature skill houden en revive (ressurrect) een cleric only skill, dat was eerst zo en kon ik mee leven... dit is verre van ideaal.
Op zich vind ik het verder ook niet erg dat buffs 2nd job only zijn voor cleric maar waarom maak je 2nd job dan lvl 100?
Ik bedoel op lvl 60 ongeveer kon ik al mijn muse skills gemaxed hebben zoals ik wou en dan is het vanaf lvl 60 een beetje sp sparen?
Kortom ik zie het skillsysteem van naRose gewoon niet werken, buiten dat er nog een helehoop andere dingen krom zijn, buitengewoon krom, zeg maar rustig verkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 54991 schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:18:
[...]
Permafrost aka icy rain aka luna stone (when will they make up their mind about the final name :|) anyway die vind ik eigenlijk ook te vroeg, want andere jobs hebben rond dat lvl niet zo'n sterke attack, laat staan een aoe.

Kortom ik zie het skillsysteem van naRose gewoon niet werken, buiten dat er nog een helehoop andere dingen krom zijn, buitengewoon krom, zeg maar rustig verkracht.
Luna stone was toch met dat rode pentagram en dus een andere AoE skill??
Maar ben het dus helemaal eens dat die skills pas op latere levels horen. Was gisteren in zant op lvl 26 en deed daar die skill, hopen irosers die dachten dat ik al lvl 70 was en om buffs begonnen te zeuren.
Maarja ik ga toch geen NaRose spelen :P Zeker niet nu ik gezien heb dat die skills ook zo ver*** zijn. Refinen kan een mooie hobby zijn en ook een glimmend steentje in een wapen staat mooi. Vooral als je daar een van de weinige mee bent. Verder vond ik mage cool eruit zijn omdat de spells redelijk uniek zijn en er gaaf uit zien. Mist NaRose ook weer als elke low-lvl noob een Ice-bang/permafrost/icy-rain kan.
Kom maar op met eRose................ ik wacht wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:11:
[...]
Hier heb ik dus over nagedacht en er loopt een draadje over op het xotforum. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er naar uit dat we morgen pas beginnen.. denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Psychoot schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:26:
[...]

Hier heb ik dus over nagedacht en er loopt een draadje over op het xotforum. :+
omg jullie ook altijd met je GoT LoT XoT
waar sta xot nu weer voor :P
(zal wel de x van vul maar wat in zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:40:
[...]

pcies :*)
Er was op iRose nl LoT, OoT en BoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:51:
[...]

pcies :*)
Er was op iRose nl LoT, OoT en BoT :P
eerste rose clan is nog steets LoT en zins er nu je moeyt betalen er iets minder mensen zullen spelen en minder clans zullen zijn zou ik het allemaal lekker op LoT houden dat is toch de eerste echte got clan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 14:04

William/Ax3

We are Starstuff

Oot OrderOfTweakerse ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/oot.JPG

Lag me nog steeds verrot ;).

Edit:
Lol schijnt dat client nu wel klaar is maar ze weer 2 dagen vertraging hebben nu, vanwege implementeren van N-Protect. Evo of Delion is dat zo?

[ Voor 42% gewijzigd door William/Ax3 op 26-09-2005 19:08 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 123576 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:59:
[...]

eerste rose clan is nog steets LoT en zins er nu je moeyt betalen er iets minder mensen zullen spelen en minder clans zullen zijn zou ik het allemaal lekker op LoT houden dat is toch de eerste echte got clan. :P
Daar ben ik het wel mee eens. 3 clans vond ik opzich ook overdreven maar de vraag bleef gewoon bestaan :P

@William/Ax3
Hahaha ja, dat was echt lachuh. Ik stond erbij en die "e" viel me meteen op.
Wel lullig voor ons want we moesten ieder weer 66k betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:02:
Oot OrderOfTweakerse ;)

[afbeelding]

Ag ja Foutje is menselijk toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:40:
x staat voor vul maar wat in idd, net als je het hebt over level 14x kan 140 t/m 149 zijn. Is makkelijker dan LoT, OoT en BoT als het toch om alle 3 gaat ;)
William/Ax3 schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:02:
Oot OrderOfTweakerse ;)

[afbeelding]

Hehe, ik was helaas niet bij de oprichting ( :'( ) maar toen ik geadd werd, was het al gefixt.
"Ja HAantje, betaal nog maar eens 66k" Ik wist nog van niets, WTF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Dubster is er nog steeds kapot van :P :P Wel strakka actie. Gelukkig kon iedereen er om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

idd

We wachten nog steeds op de closed beta, 1 okt live zal er wel niet inzitten . Mij maakt het gelukkig niet uit, want dan ga ik precies overhuizen en als ik er dan goed en wel inzit kan ik hopelijk gaan beginnen aan e-rose.

Het word trouwens wel steeds drukker in het IRC kanaal ( ja ik ben alleen s'avonds actief :P ) maar ik houd het wel bevolkt in het kanaal :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.