[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Status:

K guys, we have to say another 2 days of delay. BUT!!

1. client is done
2. n-protect will be implemented as well

LoCaLHoST heeft het op gamesrouter gevonden :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 26-09-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

schiet wel op met die manne >:)

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 51626 op 26-09-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

ik zla het even bevestiginen iruja, en hieronder de exacte woorden zoals het bij ons closed beta testers is mede gedeelt:
Well, today, as expected, the closed beta client was completed, and put together for a quick round of testing before we handed it out to you guys so that you could get in there for your long awaited leveling.

However, up until this point the client had never been run and used on an N-Protect secured system, and well, the results weren't pretty.

I'm currently advised by the techs working on correcting these problems that it is likely to take at least a further 2 days to get the client ready to go and available for you guys to download.

I can only apologise again on behalf of the whole team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Veel closed beta testers zijn al aan het vertrekken :/
Hangt wel een klein beetje chaos :X

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 26-09-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:51:
Klein beetje :O als die mesnen elkaar konden sloegen ze elkaars hersens in man haha, dat mensen echt gewoon zo rose gek zijn he het is bijna ruzie daar en mensen dreigen op gr en zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 118100 schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:51:
Lol wat een trieste personen dan. Ze hebben immers altijd gezegd estimated dates. Kep ze nog nooit horen zeggen dat een datum vast stond. Het is gewoon logisch dat een bedrijf zoals GR wat nog niet veel ervaring heeft met dit soort projecten dat ze zich vergissen in een aantal zaken. Dat is logisch. En zeg nou zelf niet alleen GR komen met uitstellingen. Zijn genoeg voorbeelden te vinden.

Ze doen hun uiterste best. Niks meer niks minder. Wat willen ze dan? Dat ze met een half gare versie komen? Liever niet xD. Al duurt het nog 2 maanden voordat het uitkomt, liever dat dan een zooitje te hebben.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 20:21
^^ true.
En daarnaast vind ik het erg zwak van mensen die er nu al mee ophouden. Geduld is een schone zaak.
Ik vind dat GR voor die mensen die er mee stoppen nieuwe invites moet uitdelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:09
Het is jammer dat ik dit niet allemaal kan pakken.
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen018.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Damn, dat zijn veel items. Ik wou dat ik dat kon pakken :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147625

als beta testers er nu al mee kappe zou ik se er gewoon eruit moeten kicken en andere invite , als je een beetje verstand heb weet je dat het altijd kan uitlopen en vooral als er geen vaste datum vastgesteld is en zoals andere al zeiden je kunt er beter een dag extra mee wachten en een probleem goed oplossen dan maar half doen en dat je er later veel meer problemen mee krijgt .
en de makers hoeven zig nergens voor te veronschuldingen zij zullen er nu wel 24/7 aan werken VOOR ONS en dan zouden se ook nog sorry moeten zeggen lol

kick die die gasten gewoon en laat andere het doen die er wel met plezier de beta willen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er gaat helemaal niemand uit joh, kweet niet waar dallion dat vandaan heeft maar op closed beta forum is zelf het klaagtopic dicht gegooid zelfs wij kunnen er bijna niet meer posten alleen dingen van af lezen. en wat je er post moet ontopic zijn anders word het direct weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Heej! Ik dacht ik kijk ook nog eens in dit topic. :) Opzich vind ik het geen probleem om de hosting te doen, wordt het tenminste nog eens ergens voor gebruikt ook. :D Ik zie dat er genoeg mensen voor PHP en MySQL zijn? Da's mooi. De site ziet er ook netjes uit trouwens.

Mochten er vragen zijn over de hostig ofzo, je kunt me altijd even emailen. Of voeg me anders toe op MSN. Is btw eRose nog beta, of ondertussen betaald?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
OkkE schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:41:
Mochten er vragen zijn over de hostig ofzo, je kunt me altijd even emailen. Of voeg me anders toe op MSN. Is btw eRose nog beta, of ondertussen betaald?
hahaha je loop echt een beetje achter okke :)
maar erose beta moet nog beginnen
de closed beta (alleen voor de gelukkige) zou gisteren beginne maar is niet gebeurd
dus iedereen zit met smart te wachte :D

voor de mensen die niks te doen hebben probeer dit record maar eens te verbreken >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.tynoz.nl/mine.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hehe, mja ik heb een beetje weinig tijd om alle topics in de gaten te houden, vandaar.. :) Maar ben benieuwd wanneer eRose open gaat. Als het (een tijdje) gratis is, ga ik het misschien nog wel spelen.

Btw, nette score, maar heb je niets beters te doen dan mijnenveger? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 27-09-2005 11:49 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
OkkE schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:49:
Hehe, mja ik heb een beetje weinig tijd om alle topics in de gaten te houden, vandaar.. :) Maar ben benieuwd wanneer eRose open gaat. Als het (een tijdje) gratis is, ga ik het misschien nog wel spelen.

Btw, nette score, maar heb je niets beters te doen dan mijnenveger? ;)
harten jagen is ook niet leuk meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TYNOz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:55:
[...]

harten jagen is ook niet leuk meer :+
Ga dan naRose Freecell spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:07:
[...]
Ga dan naRose Freecell spelen :+
dat snap ik niet :D
eigenlijk wel maar snap de lol er neit van 8)7

pfff je krijgt echt offtopic geouwehooer nu erose het nog steeds niet doet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JA best wel he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
post dan wat nuttigs xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zie er zo best wel hip uit :D
Mijn character zoals ie nu is op lvl 18 in naRose

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/na_hippie_blackmind.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
omg geen eens tepel piercing

jij bent ech niet in :P :D

grappie dat je nog moeite doet voor Na rose vin ik knap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind rose gewoon veelst te leuk om te spelen en aangezien ik het ondertussen wel gewend ben om opnieuw te beginnen maak mij dat niet eens uit.
En daarbij zit ik meer een beetje mensen te helpen met quests enzo en afentoe een beetje n00bs plagen >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 27-09-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:27:
Ik vind rose gewoon veelst te leuk om te spelen en aangezien ik het ondertussen wel gewend ben om opnieuw te beginnen maak mij dat niet eens uit.
En daarbij zit ik meer een beetje mensen te helpen met quests enzo en afentoe een beetje n00bs plagen >:)
hahah kon ook niet anders :P
verdorie nog steeds niets op gamesrouter over beta :(

HAHAHHA
Ax3 een beetje ruzie op gamesrouter forum :P
hahahh ax3 vs yoyoimhere wel winne ac3je _/-\o_

voor de geinterseerde:
http://www.gamesrouter.co...d.php?t=754&page=21&pp=20
onderaan beginne en volgende pagina :)

[ Voor 22% gewijzigd door TYNOz op 27-09-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop voor het weekend wel te lezen: N-protect problems have been solved, you can now download the closed beta client from the following link :D

als ze voor dit weekend nyx laten horen kunnen ze het beter gelijk op geven met rose want dat vertragen word echt veels te onproffesioneel zo. misschien is rose toch iets te groot voor een beginnend bedrijf als gamesrouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

@Evo
Nouja het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Gamesrouter wil gewoon een zo goed mogelijk spel afleveren aan alle testers om later zoveel mogelijk spelers te laten betalen. Wil je dan liever een half afgemaakt spel? Geloof maar niet dat die mensen bij gamesrouter daar uit hun neus zitten te eten, die werken echt wel door.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 27-09-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is er nou speciaal aan closed BETA tester behalve dat je eerder mag spelen als de rest?
Moet je ook nog een verslag maken van wat je bent tegengekomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk bugs, die je bent tegengekomen onder het spelen reporteert aan de GM's. Maar evo en deillon weten hier vast meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:17:
@Evo
Nouja het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Gamesrouter wil gewoon een zo goed mogelijk spel afleveren aan alle testers om later zoveel mogelijk spelers te laten betalen. Wil je dan liever een half afgemaakt spel? Geloof maar niet dat die mensen bij gamesrouter daar uit hun neus zitten te eten, die werken echt wel door.
Data hoor je echt vaak, dat mensen zeggen van wil je liever een half afgemaakt spel, maar het gaat er juist om dat ze te traag werken en niet weten hoe ze met sommige dingen om moeten gaan. Tuurlijk wil niemand een afgemaakt spel maar als het een iets meer ontwikkeld bedrijf was wisten ze hoe ze tijd konden inplennen hoe ze de forum moesten benaderen (waar nu ook in het wilde weg geblaat word en ze zijn hun eigen community niet eens meer de bass zeg maar)

En closed beta stelt nyx voor en je schiet er eik nyx mee op voo rjezelf want je char word gewist ernaar, maar tis wel leuk :D anders zit ik straks mijneveger te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:31:
[...]

Tuurlijk wil niemand een afgemaakt spel maar als het een iets meer ontwikkeld bedrijf was wisten ze hoe ze tijd konden inplennen hoe ze de forum moesten benaderen
Huh? :9

Maar waarom zou je hun die tijd dan niet geven... "Rose is not your life" heb ik al vaak gelezen :P . En van die data's waarop het mogelijk af zou zijn is het meeste niet eens officieel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 27-09-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:23:
Wat is er nou speciaal aan closed BETA tester behalve dat je eerder mag spelen als de rest?
Moet je ook nog een verslag maken van wat je bent tegengekomen ofzo?
Was het maar zo, dan kon ik lekker snel spelen.
Maarja wat Yoshi al zei, we moeten bugs zoeken, tiepfeautjes en andere zaken. Het kan ook best zijn dat we na elke 5 minuten er uit worden gegooit door bugs etc, maar dat zien wel 'woensdag' wel (wie weet gaan ze weer lekker uitstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Jullie fansite trekt echt op niets :r

Leer eerst even het verschil tussen forum en topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Uhh, waar slaat dat nou weer op :X

Als je het veel beter kan help dan mee in plaats van lopen flamen. 2 oneliners, nee daar kunnen we veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:00:
Ik hoop voor het weekend wel te lezen: N-protect problems have been solved, you can now download the closed beta client from the following link :D

als ze voor dit weekend nyx laten horen kunnen ze het beter gelijk op geven met rose want dat vertragen word echt veels te onproffesioneel zo. misschien is rose toch iets te groot voor een beginnend bedrijf als gamesrouter
Nou sry maar dit slaat echt helemaal nergens op...
Is er eindelijk een bedrijfje die er liever iets langer over doet en goed spul aflevert loopt men weer te zijken, Haastige spoet is zelde goed :P, anders krijg je weer een afgerafelt iets waardoor er toch nog een bug blijkt te zijn en we weer Irose practijken krijgen, wees blij dat ze de tijd nemen, Ik vind dat ze het best goed doen. Verder zijn ze maar 2 maanden te laat of zo, dat is in de game industri niet zo biezonder, HL2 was ooit 14 maanden te laat :P... alle spellen komen bijna te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:51:
Is er eindelijk een bedrijfje die er liever iets langer over doet en goed spul aflevert loopt men weer te zijken, Haastige spoet is zelde goed :P, anders krijg je weer een afgerafelt iets waardoor er toch nog een bug blijkt te zijn en we weer Irose practijken krijgen, wees blij dat ze de tijd nemen, Ik vind dat ze het best goed doen. Verder zijn ze maar 2 maanden te laat of zo, dat is in de game industri niet zo biezonder, HL2 was ooit 14 maanden te laat :P... alle spellen komen bijna te laat.
Idd en als je zag wat er allemaal nog voor bugs in iRose zaten :/ Ik snap niet dat aan die bugs die je zo duidelijk zag er niet door de "professionele" mensen uit is gehaald. Toch jammer.

Trouwens, ik heb 0 bugs gereport dus eigenlijk mag ik ze niet afkraken daarop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Ik heb er wel een stuk of 7/8 gereport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 118100 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:45:
[...]

Was het maar zo, dan kon ik lekker snel spelen.
Maarja wat Yoshi al zei, we moeten bugs zoeken, tiepfeautjes en andere zaken. Het kan ook best zijn dat we na elke 5 minuten er uit worden gegooit door bugs etc, maar dat zien wel 'woensdag' wel (wie weet gaan ze weer lekker uitstellen)
Mag je gelijk deze reporten:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/ROSEvisualproblem.jpg

Daar hebben ze waarschijnlijk nog niks aan gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

TYNOz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:30:
[...]
HAHAHHA
Ax3 een beetje ruzie op gamesrouter forum :P
hahahh ax3 vs yoyoimhere wel winne ac3je _/-\o_
Ach is al paar dagen oud en al opgelost hoor. Kwam er gewoon op neer dat we een aantal zaken in een ander perspectief bekeken. Zoals dat hij dacht dat ik verwent was enzo. Ach lekker boeiend allemaal. Kan me er niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:56:
[...]

Mag je gelijk deze reporten:

[afbeelding]

Daar hebben ze waarschijnlijk nog niks aan gedaan
Problem Founded? Opgericht, lijkt me sterk :+

to find found found ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:00:
[...]

Problem Founded? Opgericht, lijkt me sterk :+

to find found found ;)
Staat er gewoon goed hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Huh wtf ben ik hier zwaar woordblind of heb je het snel veranderd :| 8)7

Nee man er stond founded geef maar toe >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Rooster op 27-09-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is geen edit-knop gebruikt (of geldt dat niet bij plaatjes?) :P , dus volgens mij heb je het verkeerd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hij kan toch de pic onder dezelfde naam op z'n domein hebben gezet :Z

Maar dan nog, heeftie wel snel gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft het al eerder gepost, check:

http://66.249.93.104/sear...3+Rosevisualproblem&hl=nl

In de google catch staat nog gewoon "found"... B)
Edit: of worden afbeeldingen niet in de catch opgeslagen?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 27-09-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:56:
Jullie fansite trekt echt op niets :r

Leer eerst even het verschil tussen forum en topic. ;)
dit slaat indd nergens op, als je alleen op dit forum komt voor dit soort cometaar blijf dan a.u.b. weg.
En ja ons forum is dit topic duz??? als we een geheel forum voor ons zelf willen kan die altijd nog gemaakt worden.
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:51:
[...]

menings verschil ik denk erover zoals ik zei

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 27-09-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus ja HAantje, je bent beetje blind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:23:
Hij heeft het al eerder gepost, check:

http://66.249.93.104/sear...3+Rosevisualproblem&hl=nl

In de google catch staat nog gewoon "found"... B)
Edit: of worden afbeeldingen niet in de catch opgeslagen?
Hij haalt het plaatje gewoon van rakkerzero's domein, dus volgens mij verandert die mee. Aan de andere kant is het raar dat het toen niemand is opgevallen :?
Ik zou toch zweren dat ik founded las. Maarja wat het ook was, ontopic nu
Nee hij slaat het plaatje op, dat staat erbij ^^
Hij slaat het plaatje op? Really? Damn hou er nou maar over op, óf rakkerzero loopt met me te dollen óf ik heb zware dyslecie. Ik houd het op de eerste optie
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:16:
Juistem, Heb hem heel snel ge-edit :D
Gelukkig, is dat ook weer duidelijk. Ik begon al aan mezelf te twijfelen :>
Enne niet zo snel conclusies trekken de volgende keer Yoshi1 en Starofhell ;(

[ Voor 71% gewijzigd door Rooster op 27-09-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hij slaat het plaatje op, dat staat erbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:17:
Hij kan toch de pic onder dezelfde naam op z'n domein hebben gezet :Z

Maar dan nog, heeftie wel snel gedaan :9
Juistem, Heb hem heel snel ge-edit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

ik kan het natuurlijk mis hebben, maar is het echt nog closed beta?

ik download die client van NArose, registreer op hun site, en kon gewoon spelen......

(vertel me als ik iets stoms heb gepost ofzo 8)7 8)7 )

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerder een gebrek aan het draadje lezen van jou kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Str1ngS schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:14:
van eRose komt er een closed Beta. Van naRose niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 27-09-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:23:
eerder een gebrek aan het draadje lezen van jou kant.
Laatste paar pagina's is toch alleen maar offtopic gelul.
Daar heb je ook geen zin om dat te gaan lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

idd, maar ook gebrek aan mijn kant ^^

kwam ook omdat er op rose zo staat dat de closed beta extended word tot 2 oktober :O

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Str1ngS schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:14:

ik download die client van NArose, registreer op hun site, en kon gewoon spelen......

(vertel me als ik iets stoms heb gepost ofzo 8)7 8)7 )
Hoe heb je het via de site gedaan? Want ik was aan het zoeken voor iemand. Maar je heb tog een key nodig. Waar heb je die vadaan? Want fileplanet geef het niet meer gratis af.

Ik heb er al 1 alleen me broertje niet. Ik deel nu met me broertje. En hij heeft het er liever zelf 1. Kunnen we samen spelen. Anders wordt het gewoon met eRose dat we samen spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Calamor op 27-09-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Calamor schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:20:
[...]

Hoe heb je het via de site gedaan? Want ik was aan het zoeken voor iemand. Maar je heb tog een key nodig. Waar heb je die vadaan? Want fileplanet geef het niet meer gratis af.
minder voor je dan ben je te laat dikke pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

helemaal geen key of wat dan ook gebruikt....

ik registreerde op roseonlinegame.com kreeg toen zoon validation key in me email, ingevuld op site en toen ingelogd op de server
ik zla het even bevestiginen iruja, en hieronder de exacte woorden zoals het bij ons closed beta testers is mede gedeelt:
[...]
dat was maandag, ik heb vorige week vrijdag me account geregistreerd, doe ik nou iets verkeerd ofzo? 8)7 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Str1ngS op 27-09-2005 23:05 ]

TnI 4 Life

Anoniem: 147625

ik hoop dat de voledige versie start rond 21 oktober want dan ben ik namelijk een kleine 2 weken vrij :D en ik wil graag met jullie powerlvlen duss als iemand nog een suport muse / cleric nodig heeft voor de pwrlvl laat maar horen :)

Str1ngS schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:02:
helemaal geen key of wat dan ook gebruikt....

ik registreerde op roseonlinegame.com kreeg toen zoon validation key in me email, ingevuld op site en toen ingelogd op de server

[...]

dat was maandag, ik heb vorige week vrijdag me account geregistreerd, doe ik nou iets verkeerd ofzo? 8)7 8)7
Ik snap dat het verarrend is maar ik had het weer over Erose :P misschien is het handig om weer voor je bericht aan te geven welke rose versie je cometaar op geeft.

Tis maar een idee :P

Do you have a ROSE clan and either a) don’t have a guild board/webpage or b) have a "freebie" one that is available on the net, but sick of the adverts?

What we are offering is your own guild board and webpage at www.roseon.us

You can have an own clan page with the name www.roseon.us/yourclanname , an own ftp access and 500 web space for your clanpage.

Your guild forum is located here: http://www.mirzone.net/forum/forumdisplay.php?f=54 . It has sections for each guild which only clan members from that clan can visit by clan leader permission.

Also each clan will have an own Teamspeak channel with the clan leaders as the channel admins.

PM me if you are interesting.

And yes all is for free.
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=957

Best wel handig voor sommigen.. ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:49
Gister NArose geinstalleerd en mn vriendin uurtje of 2 zitten spelen. 1 server maar behoooorlijk druk op die start zones. Ik had het na 20 minuten alweer gezien, KS'ing met de opmerkingen "f*ck off noob" waren er iets te veel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Erose >> ipblock >> geen problemen meer van dat soort. (jammer dat dit niet zal gebeuren :S)

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 12:44
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:28:
Erose >> ipblock >> geen problemen meer van dat soort. (jammer dat dit niet zal gebeuren :S)
Eeuhm verklaar je nader?

• Rooster
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:28:
Dat kunnen ze niet maken, als je één keer KS't of iemand uitscheld. Ze willen klanten houden en door iedereen te gaan blokkeren bij het minste of geringste, ik weet het niet. Bug abuse is een ander verhaal.
E-rose duurt me nu echt te lang..

Heb nu van het geld,wat ik opzij had gezet voor E-rose een PSP en NDS gehaald:).

Helaas geen e-rose voor mij dit jaar..
Ja anders neem je ze gewoon allebei :+ . Had jij +/- 500* euro apart gelegd voor Rose 8)7 ?
Dat is zo'n 40 maanden rose.

*
psp 250
nds 150
en spellen

[ Voor 35% gewijzigd door Rooster op 28-09-2005 17:13 ]

Anoniem: 153710

Heb nu van het geld,wat ik opzij had gezet voor E-rose een PSP en NDS gehaald:).

• Amafi
Anoniem: 153710 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:25:

Denk jij dan dat dit jaar nog eRose p2p gaat dan? :+
Optimist :P

Anoniem: 51626

lol idd die is wel positief hehe
maja weet ook niet hoelang ze die open beta willen is maar een beetje gissen
hoop wel dat volgende week die closed eens een keer begint :)

http://members.home.nl/ispierings/gotrose/

Dit is ff een testje.
ga mij nu niet massaal mailen want dit is een testversie voor op de site en het is de bedoeling dat er een php script achter komt nog zodat je zelf jezelf kan toevoegen of als je verhuist kan wijzigen zodat ik het niet hoef bij te houden :+

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:24

Haan

dotnetter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/67155/full.jpg
O+

Na maanden weer eens met plezier rose gespeeld, al is het wel even wennen deze versie. Maar toch leuk weer :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

zow das wel mooi meisje hoor! Goed werk :)

Anoniem: 112559

damn wat heb ik rose gemist :'(

• Rooster
Vec0 leeft nog _/-\o_ . Ouwe OoT'er ;) Waar was je?
edit:
nou ook dan maar even een screen van mij :) Ik speel nu echt niet tot nauwelijks dus dit zal het wel zo ongeveer blijven. (btw, 1 sec later was ik dood :+ )Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/9180/haantje8fy.jpg
Rakkerzero schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:12:
Wilde gewoon ff checken wat er zo al veranderd was ofzo???
of gewoon ff rondhuppelen?.
Nou, ik wilde dat die skill tot haar recht kwam, en ja ik moet zeggen 19 hele damage.. :+

[ Voor 116% gewijzigd door Rooster op 28-09-2005 20:34 ]

• Zeror
Dutch-Hane schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:54:
Vec0 leeft nog _/-\o_ . Ouwe OoT'er ;) Waar was je?
edit:
nou ook dan maar even een screen van mij :) Ik speel nu echt niet tot nauwelijks dus dit zal het wel zo ongeveer blijven. (btw, 1 sec later was ik dood :+ )[afbeelding]
Ja dat snap ik best dat je dan dood bent :+
Wilde gewoon ff checken wat er zo al veranderd was ofzo???
of gewoon ff rondhuppelen?.

btw. Ik heb de systeemeisen aan de TS toegevoegd.

Anoniem: 153735

e-rose website zijn ze eindelijk aan het updaten,dus zal het niet meer zo lang gaan duren :P eindelijk weer iets voor naar uit te kijken :)

Anoniem: 153735 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:58:
e-rose website zijn ze eindelijk aan het updaten,dus zal het niet meer zo lang gaan duren :P eindelijk weer iets voor naar uit te kijken :)
We hebben ook nog nyx gehoord van de closed beta start die is nu ook een week overtijd (naja volgens hun eerste berekening moest het al mid august zijn :P)

• TYNOz
Anoniem: 153735 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:58:
mmm doen ze wel een beejte lang over het is nu 10.00 uur en doet ut nog niet
ff gamesrouter checken!

• Amafi
TYNOz schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:01:
[...]
mmm doen ze wel een beejte lang over het is nu 10.00 uur en doet ut nog niet
ff gamesrouter checken!
De site van roseeurope is al sinds gistermiddag in onderhoud hoor.
Ben benieuwd wat ze allemaal aan het wijzigen zijn. OF dat ze het gewoon hebben weggehaald om alle vragen over skills uit te stellen tot de site weer up-to-date kan zijn.

Ben tevens benieuwd wanneer ze eRose nu eindelijk gaan lanceren ;)
Zojuist besloten dat de velvet clothes set er toch wel behoorlijk geil uitziet.
Maarja lvl 104 ben je niet zomaar.....

Oja, ook nog een vraagje aan de ex-mages. Is die lightning shock nog een beetje interessant. Of pas interessant op high lvl als je veel pvp't.
Zat te denken aan iig staf stun, wil een staf gebruiken dus dan sta ik toch wel dichtbij.
Maar in pvp tegen andere classes kan range wel nuttig zijn als je hem op afstand kan stunnen en vanaf daar flinke damage kan dealen.

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:41:
[...]

Oja, ook nog een vraagje aan de ex-mages. Is die lightning shock nog een beetje interessant. Of pas interessant op high lvl als je veel pvp't.
Zat te denken aan iig staf stun, wil een staf gebruiken dus dan sta ik toch wel dichtbij.
Maar in pvp tegen andere classes kan range wel nuttig zijn als je hem op afstand kan stunnen en vanaf daar flinke damage kan dealen.
Ik nam altijd in de low lvl's staf stun op lvl 1. Op lvl 70 haal ik zo snel mogelijk ice bang en daarna fireburn, lighting op lvl 6 zodat die ook stunned (ik hou wel van stunnen ;)) en dan mana bolt op lvl 6 zodat dat mana spear wordt. Ik ga ook zorgen dat ik mute heb zodra er tegen momoths geknokt moet gaan worden, weet zo niet welk lvl dat precies was ergens in de 90 a 100+???. Het voordeel van mute is dat die dingen dan geen AOE meer kunnen doen en de party kunnen anti buffen. Mischien dat ik dit maal nog na ice bang luna stone eerst wil gaan halen maar dat zie ik dan wel. Grote voordeel is dan wel dat ik direct alle masteries max zal hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 29-09-2005 11:57 ]

• TYNOz
mmmm als ze nu eerst de website maken en dan pas online gooie
is toch veel slimmer
en niet eerst offline nieuwe maken en dan online gooie.

maar jah, het zal wel aan mij liggen }:O

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 54991 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:54:

Dit is ff een testje.
ga mij nu niet massaal mailen want dit is een testversie voor op de site en het is de bedoeling dat er een php script achter komt nog zodat je zelf jezelf kan toevoegen of als je verhuist kan wijzigen zodat ik het niet hoef bij te houden :+
Op zich wel een leuk idee, maar hoe wil je de lokaties bepalen van de spelers op het plaatje? En wat als er meerdere spelers in dezelfde plaats wonen?

Eventueel ben ik wel bereid de PHP er voor te doen, heb alleen weinig tijd, in verband met beheer van andere sites en mijn studie... ;)

• Amafi
William/Ax3 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:51:
[...]
Ik nam altijd in de low lvl's staf stun op lvl 1. Op lvl 70 haal ik zo snel mogelijk ice bang en daarna fireburn, lighting op lvl 6 zodat die ook stunned (ik hou wel van stunnen ;)) en dan mana bolt op lvl 6 zodat dat mana spear wordt. Ik ga ook zorgen dat ik mute heb zodra er tegen momoths geknokt moet gaan worden, weet zo niet welk lvl dat precies was ergens in de 90 a 100+???. Het voordeel van mute is dat die dingen dan geen AOE meer kunnen doen en de party kunnen anti buffen. Mischien dat ik dit maal nog na ice bang luna stone eerst wil gaan halen maar dat zie ik dan wel. Grote voordeel is dan wel dat ik direct alle masteries max zal hebben.
Aahh, teveel keuzes bij een Mage. I like it, maar helaas is het weer niet slim om ze allemaal tegelijk te nemen. Dan kom je op lvl70 weer niet goed uit :(
Nu al een mooie job, en ik heb het nog nooit gespeeld. Denk inderdaad dat bij de grote bosses met AoE spells de silence en buff down een gewilde party member de mage zal zijn.
Denk dat ik de lightning pas neem na lvl 70 en eerst ervoor zorg dat ik de icebang krijg. En de manabolt en icebolt naar het volgende level kan krijgen. fire-ring naar fire burn. Dat moet goed te merken zijn in de attackpower en het gemak waarmee mobs verslagen worden

GJ-tje schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:01:
[...]
Op zich wel een leuk idee, maar hoe wil je de lokaties bepalen van de spelers op het plaatje? En wat als er meerdere spelers in dezelfde plaats wonen?

Eventueel ben ik wel bereid de PHP er voor te doen, heb alleen weinig tijd, in verband met beheer van andere sites en mijn studie... ;)
Lokaties wilde ik bepalen doordat user bij het reggen zelf de coords kunnen aanklikken op de kaart,
bij meerdere mensen in dezelfde plaats heb ik bij een ander kaartje waar ik dit ook gebruik met 70 mensen erin als volgt opgelost:
Amsterdam: User1, User2, User3
Dit werkt perfect.
Doordat users dan ook zelf de plaatsnaam ingeven kan de database die mergen dan tot bovenstaande oplossing.
Moet op zich simpel zat zijn, en ik heb er totaal geen haast mee, we gaan es eerst kijken of we hem wat netter kunnen maken nog enzo.

Anoniem: 54991 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:54:

Dit is ff een testje.
Opzich wel een apart idee :P zou leuk zijn alsje het volledig voor elkaar krijgt misscien met wat hulp van GJ

• Calamor
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:26:
[...]

Lokaties wilde ik bepalen doordat user bij het reggen zelf de coords kunnen aanklikken op de kaart,
bij meerdere mensen in dezelfde plaats heb ik bij een ander kaartje waar ik dit ook gebruik met 70 mensen erin als volgt opgelost:
Amsterdam: User1, User2, User3
Dit werkt perfect.
Doordat users dan ook zelf de plaatsnaam ingeven kan de database die mergen dan tot bovenstaande oplossing.
Moet op zich simpel zat zijn, en ik heb er totaal geen haast mee, we gaan es eerst kijken of we hem wat netter kunnen maken nog enzo.
Is het niet makkelijker om de net nummers alleen te gebruiken. De kaart kan dan ook in netnummers verdeelt worden. En als het dan samen wordt genomen in de GoTRoseFansite. Dan zal ik wel wat extra velden bij de gebruikers toevoegen. En ik wel ook best helpen als ik er tijd voor heb.
Anoniem: 141799 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:59:
Jij wilt van heel nederland de netnummers in een kaartje zetten :S zelfs als je alleen de grote steden doe be nje wel een tijdje bezig.
Het kan geprobeert worden of je het van http://netnummer.info ( de home site http://zoekplaats.nl ) kan krijgen. Die hebben het al opgebouwt.

[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 29-09-2005 15:07 ]

Jij wilt van heel nederland de netnummers in een kaartje zetten :S zelfs als je alleen de grote steden doe be nje wel een tijdje bezig.

• TYNOz
tjah accepteer het maar sommige mensen hebben meer vrije tijd als jouw >:)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op zich is dat nog geen slecht idee om op grond van het netnummer of het getal uit de postcode de lokatie te bepalen op het plaatje... :)

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-06 09:46
Ey mannen, de meeste kennen mij ingame NLPOWER
maar ik wou jullie laten weten, dat ik weer begin te spelen als het zootje weer online is :)

voeg mij ook maar toe op die plattegrond Kwoon in wolvega :) das onder heerenveen :P

anyway, khoop dat ik snel weer kan beginne :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

blaatpaal schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:35:
Ey mannen, de meeste kennen mij ingame NLPOWER
als het zootje weer online is :)
Als het ooit gaat gebeuren, tis al de 3e x dat ze het uitstellen..

• blaatpaal
ja ik volg het topic inmiddels, maar ze kunnen het beter uitstellen, dan het met allemaal bugs online gooien, met de kans dat er geduped ofzo gecracked,hacked word.

dus ik wacht stilletjes af :)

blaatpaal schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:19:
ja ik volg het topic inmiddels, maar ze kunnen het beter uitstellen, dan het met allemaal bugs online gooien, met de kans dat er geduped ofzo gecracked,hacked word.

dus ik wacht stilletjes af :)
Gelijk heb je, maar ik zit wel elke dag om de 15 min. te refreshen of die client nou eens komt :>

• blaatpaal
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:21:
[...]

Gelijk heb je, maar ik zit wel elke dag om de 15 min. te refreshen of die client nou eens komt :>
om de 15 min, dude!! :P das wel heel erg extreem...

p.s welke pagina kijk je dan? ff auto refresh scriptje bouwe :P hoef je niet eens op f5 te drukken :Y)

blaatpaal schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:29:
p.s welke pagina kijk je dan? ff auto refresh scriptje bouwe :P hoef je niet eens op f5 te drukken :Y)
Closed beta forum, duhh :/ , waar anders :?
Mja kmoet vandaag ook nog wat aan school doen dus zal niet veel tijd hebben als de closed beta vandaag start

• Amafi
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:48:
[...]
Closed beta forum, duhh :/ , waar anders :?
Mja kmoet vandaag ook nog wat aan school doen dus zal niet veel tijd hebben als de closed beta vandaag start
Staat daar dan dat de closed beta launch weer is uitgesteld?
Of staat er gewoon nog niet dat het begonnen is?
Laat anders eens een screen zien van de topic's die in dat forum staan :9

Amafi schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:53:
Staat daar dan dat de closed beta launch weer is uitgesteld?
Of staat er gewoon nog niet dat het begonnen is?
Niet direct, maar ze hadden maandag gezegd dat het 2 dagen zou gaan duren, dus woensdag, en het is nu donderdag ;)

edit: het is begonnen O+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 15:58 ]

• Amafi
Hahaha, dan zal ik de eerste zeur zijn ;)
*screens *screens *screens >:)

Je bedoelde toch dat de closed beta begonnen is hoop ik?
Zie nog niets op gamesrouter

Eeuhm wat is er wel begonnen dan?

[ Voor 52% gewijzigd door Amafi op 29-09-2005 16:08 ]

Amafi schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:02:
Hahaha, dan zal ik de eerste zeur zijn ;)
*screens *screens *screens >:)

Je bedoelde toch dat de closed beta begonnen is hoop ik?
Zie nog niets op gamesrouter
Dan moet ik toch eerst de client hebben :+

Anoniem: 84254

Anoniem: 118100 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:06:
[...]

Dan moet ik toch eerst de client hebben :+
Heb je toevallig een download link dan :9 , dan kunnen we het vast downloaden

• Amafi
Anoniem: 84254 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:08:
[...]
Hahaha,
Ik zeg laat eerst die 50 closed beta testers maar downen. Hebben we uiteindelijk allemaal meer aan.
Maar wel gaaf dat het is begonnen :D :D

[edit]Denk dat ik pas als ik thuiskom de eerste screens kan zien. En pas echt kan genieten van die screens als ik met mijn bijbaantje klaar ben om 23.00 :O
Maarja tis begonnen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Amafi op 29-09-2005 16:16 ]

Anoniem: 84254 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:08:
[...]

Ikke nog niet zeker weten of dat mag, en ik wil er niet zo uitgebonjoured worden als ik tegen de regels dingen doe ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 16:34 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.