[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.685 views sinds 30-01-2008

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Hoe staat het er voor ondertussen, druk aan het downloaden zekr >:)

Anoniem: 118100

Dutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:38:
Hoe staat het er voor ondertussen, druk aan het downloaden zekr >:)
Keihard ja, en mijn mail-ontvangen-versturen-knopje kapot raggen want ik wil mn info! :P

Anoniem: 51626

lol nou hoe lang zal close beta gaan duuren >:) hehe

Anoniem: 141799

Closed beta..... IS HERE. Thats correct, you read it right, closed beta is now UP & running

During this first phase of closed beta, you will shortly be emailed your login details for our closed beta servers, along with download locations for the client software.
At present we are only conducting basic server stress tests, so be prepared for GM and system instructions as well as shouts for help on certain problems .
If you encounter any problems with the game, or wish to report any bugs / errors you have encountered in your early adventures, please post the details on the closed beta forum.
If you feel there is a critical issue use the email address

This early phase of testing is expected to last approximately 1week, so ill save you guys valuable leveling time now by letting you finish reading this post and start getting online.

The client we are initially going with is based on a hybrid of other versions but isn't the same as any other.
There will be some changes before the end of the beta's but please enjoy and comment on what your testing and preferences are to us.

Everything gets read!

Next week we have a very special annoucement which could change your life......best to get your friends ready for it too!!

Thanks for your help
Niet dat ik vanaaf tijd heb maar hoop morgen toch wel te kunnen spelen :D

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 09:24

Haan

dotnetter

The client we are initially going with is based on a hybrid of other versions but isn't the same as any other.
Ik ben erg benieuwd wat dat in gaat houden! Hopelijk wel het skill systeem van Irose, want dat andere systeem vind ik maar raar :P

edit:
:w Haantje

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 29-09-2005 17:25 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Rooster
Anoniem: 141799 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:16:
This early phase of testing is expected to last approximately 1week, so ill save you guys valuable leveling time now by letting you finish reading this post and start getting online.
Mooi als het meezit zal de open beta dus tegen 5 oktober van start gaan :*)
Ik hoop dat ze hiermee bedoelen dat ze het systeem van iRose gaan gebruiken icm de emotions van p/naRose. :)
edit:
:w Haantje
edit:
:w Hanno

[ Voor 48% gewijzigd door Rooster op 29-09-2005 17:29 ]

Dutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:24:
als het meezit zal de open beta dus tegen 5 oktober van start gaan :*)
Als (tm) ja :P

Conversations zijn echt beter geworden :)
Afbeeldingslocatie: http://img302.imageshack.us/img302/51/naamloos2lt.jpg

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
Maar t lijkt allemaal wel veel op NaRose
Uit hoeveel servers kon je kiezen? En eeuhm ach haal maar eerst even lvl 10 dan weten we meer denk ik >:)

Anoniem: 147625

nice kan niet wachten maar toch hoop ik stiekem dat de volledige versie pas op 21 okt begint want dan ben ik 2 weekie's vrij :P

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Anoniem: 147625 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:37:
nice kan niet wachten maar toch hoop ik stiekem dat de volledige versie pas op 21 okt begint want dan ben ik 2 weekie's vrij :P
spannend he :+

in die email zeiden ze be prepeard for next week we have a very special annoucement
hopen dat ze dat wel nakomen !

Anoniem: 112559

Rakkerzero schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:12:
[...]

Ja dat snap ik best dat je dan dood bent :+
Wilde gewoon ff checken wat er zo al veranderd was ofzo???
of gewoon ff rondhuppelen?.

btw. Ik heb de systeemeisen aan de TS toegevoegd.
ff rondhuppelen en kijken wie nog leeft 8)
count me in voor erose 8)

Het lijkt idd op NaRose, ik kon uit 1 'hoofdserver' kiezen (Polarius) en 3 channels.
Maarja Reser was gaan kijken hoe de skills er uit zagen..

edit; hihi dc en server offline O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 19:02 ]

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
DAMMED ze hebben het NARose skill system incl dual scratch. Tjesus stelletje leugenaars bij GR :(

Gamesrouter licht gewoon plat ;(

edit: tis al over kennelijk

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 19:08 ]

waar zie jij dat zo snel

Anoniem: 84254

luckyjan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:02:
DAMMED ze hebben het NARose skill system incl dual scratch. Tjesus stelletje leugenaars bij GR :(
Idd leugenaars, gaan ze ons zomaar NArose laten testen ipv van de Irose mirror versie.
als dat zo is, dan kan het minstens 3 weken duren voordat de openbeta van start gaat. :O
En dan nog zeggen dat het een shortperiode of closedbeta is..
Volgens mij moeten we ze onderdruk zetten op hun forum :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 29-09-2005 19:10 ]

het is dus idd een kopie van narose:

http://img120.imageshack.us/img120/6350/screen0146vj.jpg

Anoniem: 123225

Nou...als ik de screenies moet geloven op Gamesrouter lijkt het wel errug op NA-rose.
Permafrost op lvl20,alleen maar respawn in "Save Town"..ziet er niet best uit..

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

:( Hoop dat ze dat dan echt gaan veranderen.. Anders kunnen ze bb zeggen tegen een heel veel lui.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

William/Ax3 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:18:
[...]

:( Hoop dat ze dat dan echt gaan veranderen.. Anders kunnen ze bb zeggen tegen een heel veel lui.
pfff hadden ze niet van tevoren kunnen waarschuwing dat de closedbeta eerst getest wordt op Prose versie. GR zijn grote leugenaars, met dit tempo duurt het minstens 4 weken voordat we kunnnen beginnen met openbeta

• luckyjan
Anoniem: 84254 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:31:
[...]

pfff hadden ze niet van tevoren kunnen waarschuwing dat de closedbeta eerst getest wordt op Prose versie. GR zijn grote leugenaars, met dit tempo duurt het minstens 4 weken voordat we kunnnen beginnen met openbeta
Als dat zo blijft kunnen ze Erose wel vergeten. Niemand gaat een game van zulke leugenaars spelen en vooral al niet als je ook NARose kan spelen voor minder geld. Het is een storm nu op het forum van NARose,,, uuuh ik bedoel Erose (gamerouter)

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 29-09-2005 19:53 ]

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

ze zouden toch 2 servers krijgen? casio en polarius.
gewoon wachten op casio dus :d

alhoewel..... -> http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=991

[ Voor 34% gewijzigd door Str1ngS op 29-09-2005 19:59 ]

TnI 4 Life

• Calamor
  • Laatst online: 23:13
Als iedereen nou dat als een bug aangeeft dat de spells van p/naRose zijn. En dat niemand speelt tot het de iRose spells zijn. Dan worden ze zelf wel wakker dat dit niet gaat.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Calamor schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:05:
Als iedereen nou dat als een bug aangeeft dat de spells van p/naRose zijn. En dat niemand speelt tot het de iRose spells zijn. Dan worden ze zelf wel wakker dat dit niet gaat.
Ben ik het helemaal mee eens. Dus Deillon, evo en wie dan ook. Zorg dat iedereen gaat spammen omdat het de NaRose client is. (als iedereen dat al niet doet dan)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• luckyjan
Embers (GR Forum) heeft uitleg gegeven dat deze ronde alleen voor stress testing van de server is en dat de client wordt aangepast de komende weken (tja ik zal maar vertrouwen blijven houden....)
Als het inderdaad zo is dan is het een van de meest stomme acties van een bedrijf die ik ooit heb gezien.

luckyjan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:15:
Embers (GR Forum) heeft uitleg gegeven dat deze ronde alleen voor stress testing van de server is en dat de client wordt aangepast de komende weken (tja ik zal maar vertrouwen blijven houden....)
Als het inderdaad zo is dan is het een van de meest stomme acties van een bedrijf die ik ooit heb gezien.
mwa je weet zeker dat het een stabiele versie is draait al een tijdje probleem loos qwa server dan op narose dus zo stom vind ik het niet voor een server test

en ze hebben altijd gezecht na closed beta een compleet wipe je weet dat je server het houd
dan ga je open beta doen met je final client

ok meschien ben ik een posief maar ik kan het me gewoon weg niet voorstellen dat je mensen
die je klanten worden leugens gaat vertellen
en als ik het zo beredeneer vind ik het zelf nog posible klinken ook

• luckyjan
Anoniem: 51626 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:26:
[...]

mwa je weet zeker dat het een stabiele versie is draait al een tijdje probleem loos qwa server dan op narose dus zo stom vind ik het niet voor een server test

en ze hebben altijd gezecht na closed beta een compleet wipe je weet dat je server het houd
dan ga je open beta doen met je final client

ok meschien ben ik een posief maar ik kan het me gewoon weg niet voorstellen dat je mensen
die je klanten worden leugens gaat vertellen
en als ik het zo beredeneer vind ik het zelf nog posible klinken ook
Pvd wozzie volgens mij heb je deze keer nog gelijk ook _/-\o_

Mij maakt het allemaal niet uit, als ik maar kan spelen en gemene bugjes kan zoeken ;)

en deze gast op gr forum heeft ook een groot punt wat mij betreft

I think everyone just needs to calm down. Granted everything that GR has told us could be a lie, but what are the chances of that???

Here is the way I see it. As mentioned before, there was a big problem getting nprotect working with the planned eRose client. In an order to speed up the whole "beta" process, they loaded the usRose client, which is know to work, to knock out as many steps as possible. Those being the server stress tests that have been mentioned. In other words, they are working twice as hard to get us the game by one; working on getting nprotect working, and two; by putting something on the servers to start the test process on them.

ze hadde probs met iprotect right dus ik kan dit verhaal wel volgen en dan vind ik het helemaal goed van gr hehe maja de tijd zal het leren

• TYNOz
1 uitspraak voor de stress kippen:

kalmte zal u redden :)

@Dallion, Erose loopt goed zo te zien en ik zie veel grafische verbetering van jou posts veel zelfde als Prose :P en juist de goeie dingen van dat spel, zie i kgraag :P ik ga vanaf morgen closed beta beginnen, had vanaaf gee ntijd en nu geen zin meer.

ik voeg je trouwens ook nog wel toe op msn dallion kunnen we is lekekr party time afspreken.

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:28:
ik voeg je trouwens ook nog wel toe op msn dallion kunnen we is lekekr party time afspreken.
Is goed evo! Ik vermaak me prima ingame >:) (naam is deillon scheve :9 )

• Rooster
The client we are using for the closed beta is NOT the finished client, changes will be made over the next couple of weeks.

We are currently testing for server stress only!
Beetje nutteloos lijkt me :? Als je het mij vraagt doen ze dit omdat we anders nog langer moeten wachten. Ze hadden niet verwacht dat nProtect icm de iRose mirror zo'n probleem zou worden. Maare iig dat stress testen, daar zijn wel andere manieren voor lijkt me ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 29-09-2005 22:11 . Reden: liep zin lekker niet ]

• luckyjan
Dutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:10:
[...]

Beetje nutteloos lijkt me :? Als je het mij vraagt doen ze dit omdat we anders nog langer moeten wachten. Ze hadden niet verwacht dat nProtect icm de iRose mirror zo'n probleem zou worden. Maare iig dat stress testen, daar zijn wel andere manieren voor lijkt me ;)
Je zou anders wel verwachten dat als dit idd het geval was ze dit zouden toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik kan zo 1,2,3 geen andere reden verzinnen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Ik denk dat ze de naRose client gepakt hebben omdat die in combinatie met ntprotect wel goed werkt momenteel. Ze zouden na 1 week een grote verassing hebben, zou dat niet dan de gewilde iRose mirror zijn dan, ik ben er van overtuigd van wel.
Er waren nogal wat mensen ongeduldig, ze wilden dat de closed beta zou starten. Nu starten ze closed beta om de hardware etc. te testen en dan gaan ze nog zeiken dat het een andere versie is als ze gedacht hadden. Maar daar gaat deze closed beta dan ook nog niet om.

Ik ben van mening dat ze binnen een week de problemen met de iRose mirror client icm ntrpotect zullen fixxen en dat er dan weer een lading closed beta testers komt voor 1 week ofzo. En dat we daarna zonder problemen kunnen beginnen met Open Beta (hopelijk na me tentamens :P )

Have faith my friends :7 O-)
William/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:54:
[...]

Lol de versie die ze nu gebruiken heeft GEEN nprotect erbij zitten.
Okay, my bad... dan zie ik de reden wrom ze de naRose client gepakt hebben niet...

[ Voor 15% gewijzigd door Psychoot op 30-09-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
Je bedoeld dat er na een week de skills en stats gewiped worden van de bestaande closed beta testers. Het level van die gasten behouden blijft.
Er een nieuwe lading closed beta testers aankomt die het eerste deel mag testen en de "oude" groep beta testers het hogere level deel van de NPC's enzo kan testen. Het refinen etc.
En dat alles in die prachtige iRose omgeving.

Dat lijkt me een leuke en goede test.

Evo en Deillion. Kunnen jullie kijken of die price-bug nog in de shops zit? Ik bedoel dat je iets koopt uit een shop en dat het totaalbedrag gelijk is aan 1.2 miljard zuly(ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:05:
Ik denk dat ze de naRose client gepakt hebben omdat die in combinatie met ntprotect wel goed werkt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
William/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:54:
[...]

Dus je heb weer alle gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
boeie het is nog niet de full client
duss ga mijn mijneveger score nu maar verbeteren van 7 sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich is dit gewoon NArose, ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread,
De rose versie die er nu draait is om de server test uit te voeren hoe servers reageren op de aanwezig heid van het spel dit zal niet de uiteindelijke versie worden.

Verder komt N - Protect er zeker wel in te zitten, ze houden dit alleen achter dat ze nu nog volop aanpassingen kunnen doen.

De servers zijn in de afgelopen 12 uur al 3 x uitgevallen trowuens :S

en ax3 congrats om een closed beta tester te worden :P sinds wanner is dat

ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread,

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/naamloos.bmp

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/naamloos2.bmp

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:40:
Op zich is dit gewoon NArose, ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread

[afbeelding]
lol dat zijn er niet al te weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ooh lol ik ben nu ook paars.
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:01:
[...]

Je kan nu ook in closed beta forum kijken he :P als het nog niet tot je door gedrongen was ;), en natuurlijk erose testen als je een mail ontvangt :D
Ja duh ;) ben niet gek ofzo. Mail met user/pass ook al binnen. Nu maar is die client dowen en is kijken of het beetje wil op dit oude gebakje. (Pc nog steeds stuk :().
Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:42:
Yay we hebben een 3e persoon die closed beta mag doen :D
Weet je ook de reden al dat je nu, after all, toch gekozen bent? :)
Geen idee mischien omdat ik zo goed ben? ;). Nee denk omdat ik daar wel redelijk actief geweest ben vanaf het begin.

[ Voor 118% gewijzigd door William/Ax3 op 30-09-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
luckooor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan nu ook in closed beta forum kijken he :P als het nog niet tot je door gedrongen was ;), en natuurlijk erose testen als je een mail ontvangt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:01:
[...]

daar wast die denk zelf ook wel achter gekomen denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Yay we hebben een 3e 4e
edit:
ook gratz wozzy
persoon die closed beta mag doen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 30-09-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:42:
Yay we hebben een 3e persoon die closed beta mag doen :D
Hij mag meedoen omdat de tweede lading testers al is gekozen, ik denk dat er een stuk of 15 bij gekomen zijn. ze krijgen trowuens ook gelijk allemaal toegang tot het spel dus voor hun is geen wacht periode, ook zijn er 3 kanalen van 1 server vrij gegeven, dus gewoon heel de server zegmaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nadat ik mezelf gisteren heb wijsgemaakt dat er eigenlijk niks aan de hand is heb ik nu toch geen goed gevoel. Er staat ook nog nergens een excuus voor deze stommiteit van GR (zonder aankondiging plots met de NARose cllient komen) en ook nergens een hernieuwde belofte dat we het Irose skill system zullen krijgen. Alleen maar dat de client in de komende weken zal worden aangepast. Na ja blijven wachten dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ax3 pm me ingame ooit als je er in bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik voel me er ook niet helemaal lekker bij, niet 100% zeker dat het idd gaat worden wat we willen. Toch als je het zo bekijkt :)
Q6 - Will the skill system be like Irose or Prose?
A6 - ERose will be a mirror version of IRose.
We have been advised that this client that we are using is a hybred, and yes has some aspects of naROSE, however, it is for TESTING purposes ONLY!!
As you will see from a post by GRAdmin sometime ago, his char was in birth Island and there were the two fairy's as per Irose and the "Dual Stratch" was not available.
This version of the client that we are using, is ONLY for testing stress on the server, as the TRUE client is still obviously having nprotect issues. The reason they have given this hybrid client, was obviously to squash some of the abuse they have been receiving over the past few weeks
.
Tuurlijk, dit is geen garantie, maar ik geloof wel dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zolang de final client maar gewoon een Irose kopie is dan hoor je mij niet klagen. Al zou ik nog leuker vinden om de quests te hebben uit pRose en de skill/levelsysteem uit iRose.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prose quest systeem is idd erg relaxt. Heel duidelijk en makkelijk te volgen.
Ook mogen ze de npc conversaties houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

komt er op neer: afwachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:45:
Prose quest systeem is idd erg relaxt. Heel duidelijk en makkelijk te volgen.
Ook mogen ze de npc conversaties houden.
Alleen is de hero qeust zoo snel afgelopen. Ik heb tog liever de iRose main qeust.

Heeft iemand ook het probleem met reggen? Ik probeer een account te maken voor me broertje.
ik krijg dit dan als ik alles heb in gevult en volgende. Ook heb ik bij Middle Name ingevult:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e57'

????? ?? ???? ????.

/member/join_reg.asp, line 261

[ Voor 38% gewijzigd door Calamor op 30-09-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Calamor schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:26:
Alleen is de hero qeust zoo snel afgelopen. Ik heb tog liever de iRose main qeust.
Dat klopt, bij +/- lvl 30 was het afgelopen. Lijkt me alleen niet dat hij al af was :+ Het komt wel goed. :)
edit:

:)

[ Voor 21% gewijzigd door Rooster op 30-09-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en iki ben nr 4 die een paarse naam heeft zag het net toevalig op gr forum
ff mail gekeken en idd mail van gr en een login enzo :)
agja na rose spelen deed de laaste weeken toch niks anders lol

zal wel ingame gewoon wozzie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gratz wozzie en ax3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@de andere 3 closed beta kandidaten, hebben jullie vanaaf vanaf 10 uur wat te doen, wat dachten jullie er van ff te laten zien wat got in een closed beta kan :P lekker partyen???

Ik hoor het hier wel en jullie kunnenvast wel met een alcohol loze vrijdag(alhoewel biertje bij rose ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

count me in als die torrent opschiet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grats wozzie, ik seed de torrent wel weer even mee..
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:43:
@de andere 3 closed beta kandidaten, hebben jullie vanaaf vanaf 10 uur wat te doen, wat dachten jullie er van ff te laten zien wat got in een closed beta kan :P lekker partyen???

Ik hoor het hier wel en jullie kunnenvast wel met een alcohol loze vrijdag(alhoewel biertje bij rose ;))
Sorry, kga vandaag mij kapot zuipen met vrienden O+

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 30-09-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

En ik heb een login maar ik zal niet meedoen, NaRose heb ik al meer dan genoeg gespeeld en ik wacht op de final client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:14:
En ik heb een login maar ik zal niet meedoen, NaRose heb ik al meer dan genoeg gespeeld en ik wacht op de final client.
waar haal jij nu weer een login vandaan :P ben jij nu ookalclosed beta tester??

enax3 komt vanaaf ook wel :Pdie gast is 25/28, ergens daartussen dacht ik die gaat toch niet meer uit :P dus zijn we met z'n 3en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boehoeh, nou mis ik al het plezier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:14:
Anders geef je die login aan mij! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Ik doe het ook zonder moeite hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:03:
Grats wozzie, ik seed de torrent wel weer even mee..
/quote]
nevermind gebruik die ftp op het forum wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:25:
[...]

waar haal jij nu weer een login vandaan :P ben jij nu ookalclosed beta tester??
Ik heb op een niet nader vernoemen iets midner legale manier een login verkregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Je had hem tog van een vriend die zich wel had ingeschreven maar datie was gestopt omdat het te lang duurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is ook, maar je mag geen logins weggeven heb ik zo begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Eindelijk lijkt er echt schot in de zaak te zitten daar bij GR, hopelijk zitten we over 2 weken allemaal lekker Erose te spelen in open beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de goede versie dit is gewoon narose kan nog geen verschil ondekken :)
zelfde bugs enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 51626 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:00:
en de goede versie dit is gewoon narose kan nog geen verschil ondekken :)
zelfde bugs enz enz
Het is ook de narose versie, De Irose versie kregen ze niet werkend met nprotect dus tot die tijd deze versie om al vast de servers te "stress" testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zijn jullie ingame namen dan add ik iedereen ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bener ingame name is gewoon evo

Wat de echte erose versie betreft daar zijn ze inderdaad met n protect bezig laatste nieuws is dat ze deze donderdag af hebben dus denk dat dat de grote verassing zal zijn dat we volgend weekend erose spelen :D

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:05:
ik bener ingame name is gewoon evo

Wat de echte erose versie betreft daar zijn ze inderdaad met n protect bezig laatste nieuws is dat ze deze donderdag af hebben dus denk dat dat de grote verassing zal zijn dat we volgend weekend erose spelen :D
EN gelijk de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Aan de erose testers:

Zie je nu bij de startup (dat witte scherm,wanneer je het spel hebt opgestart), het gamesrouters logo ipv van Gravity?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 01-10-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

So 2 char gemaakt. 1 lvl 21 soldier en een lvl 12 Muse. IGN Soldier: Ax3 en de muse Ax3Muse add me maar ;).

Maandag word iedereen lvl 35 gemaakt en dinsdag lvl 55 met geld om cart quest ect te doen.

clman heb ik ook gezien dus die is ook uitgekozen.

En menu is gewoon nog met gravity en triggersoft logo's.
luckyjan schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:50:
[...]

Klinkt nou niet echt als stress testing of hebben ze ook een nieuwe client aangekondigd?
Wel ze hebben een schema gegeven waarin dus staat waar ze willen dat iedereen ongeveer alle npc's en de mobs test op gekke dingen. Per dag een paar andere area's, daarom worden we ook gelvl'd zodat we die mobs daar kunnen testen snapt u.

En volgende week woensdag ongeveer komt de nieuwe client.

[ Voor 49% gewijzigd door William/Ax3 op 01-10-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
William/Ax3 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 01:02:
So 2 char gemaakt. 1 lvl 21 soldier en een lvl 12 Muse. IGN Soldier: Ax3 en de muse Ax3Muse add me maar ;).

Maandag word iedereen lvl 35 gemaakt en dinsdag lvl 55 met geld om cart quest ect te doen.

clman heb ik ook gezien dus die is ook uitgekozen.

En menu is gewoon nog met gravity en triggersoft logo's.
Klinkt nou niet echt als stress testing of hebben ze ook een nieuwe client aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Heb deze simpele vraag maar gesteld om zekerheid te krijgen:
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=1119
Als mijn vermoedens goed zijn krijg ik er geen duidelijk antwoord op en is het antwoord dus NEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:04:
Aan de erose testers:

Zie je nu bij de startup (dat witte scherm,wanneer je het spel hebt opgestart), het gamesrouters logo ipv van Gravity?
Ik zie alleen maar triggersoft en gravity opstaan. :X
luckyjan schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:36:
Heb deze simpele vraag maar gesteld om zekerheid te krijgen:
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=1119
Als mijn vermoedens goed zijn krijg ik er geen duidelijk antwoord op en is het antwoord dus NEE.
:> dat moeten we maar afwachten

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 01-10-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind eigenlijk heel die vraag overbodig, wat mij zo ie zo opvalt dat haast niemand daar tussen de lijnen kan doorlezen, als in, er staat meer dan er letterlijk staat.
Ik denk dat niemand zich druk moet maken nu want het komt echt goed.
Tis allemaal heisa om niets, helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad Iruja...wijze woorden uit het Kuussegat...
Je kan Gamesrouter niet betrappen op onwaarheden, ze zijn alleen wat vaag over de planning.
Een screenshot en de hele community staat op zijn kop, daar kan GR niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ze hadden het beter van te voren kunnen zeggen dat het eerst een pRose/naRose gebruiken en dan de iRose. Dan hadden ze veel meer duidelijkhied gekregen. En een stuk minder boze mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol een tropical vis die wel erg de weg kwijt is:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/screen009.jpg

Kep ze wel vaker aan land gezien maar nog nooit zover van het water vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
goede dag allemaal

:) hoe is het hier
mometeel zie ik niemand op Mirc dus post ik het hier

Ik ga rose ook bijwonen vanaf begin ik zal het forum nalezen om te kijken wanneer erose begint word hopelijk veel fun. zijn er al clerics of bepaalde andere char die nodig zijn? dan ga ik weer skills uitdokteren.

Narose helemaal gesloten zag ik op de site en op 2 okt weer open?

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hey Gerwin, leuk dat je (naast Pristontale?) ook weer aan Rose gaat beginnen :7
Er is nog niet echt een overzicht van wat iedereen gaat worden, ik ga iig voor Mage. Cleric is altijd welkom denk ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123225 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:04:
Inderdaad Iruja...wijze woorden uit het Kuussegat...
Je kan Gamesrouter niet betrappen op onwaarheden, ze zijn alleen wat vaag over de planning.
Een screenshot en de hele community staat op zijn kop, daar kan GR niets aan doen.
En wie ben jij precies als ik vragen mag, je schijnt exact te weten waar ik vandaan kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die landkaart die je had gemaakt verraad dat je uit Veghel komt (Uden-haven) :P
Ik woon dus in Uden maar je kent mij verder niet.
Mijn ign was en is Xabulous

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 123225 op 01-10-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hoe staat het eigenlijk met de php lijsten? Zo te zien is de site zo goed als af, met uitzondering van het Members gedeelte, het gedeelte waar we juist de site omheen gebouwd hebben :P .
In de threat van het xot forum erover staan een aantal mooie ideen waarvan het mooi zou zijn als die erin zouden komen O+

(enne, gaat het idee van het domein door?)
en wie gaan er btw power lvlen als erose full version begint ????
Als wij dezelfde definitie van powerlevelen delen, nee. Ik heb simpelweg te weinig tijd en wil niet dat Rose het sociale leven te veel in de weg zit. Het is een super spel, maar als ik alle tijd die ik heb aan het spelen besteedt, is dat niet heel tof voor m'n omgeving :'( .
Ik zou natuurlijk graag in de GoT clan willen (gaat LoT heten neem ik aan) maar powerlevelen, nee.

[ Voor 41% gewijzigd door Rooster op 01-10-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147625

voor gerwin full int/support cleric

duzz ik zal iedereen wel ff lekker buffe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Anoniem: 147625 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:46:
voor gerwin full int/support cleric

duzz ik zal iedereen wel ff lekker buffe :P
Ik iig niet, want ik ga weer naar school en andere dingetjes, ik ben denk ik meestal 's avonds of 's middags online.

Ik hoop dat de closed beta snel getest is, zodat je in de vakantie iig kunt gaan spelen =).

Al die mensen die zeiken teveel in dat gr forum :P, je ziet vanzelf wel wat er gaat gebeuren en mensen moeten een game niet te serieus nemen o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123225 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:01:
Die landkaart die je had gemaakt verraad dat je uit Veghel komt (Uden-haven) :P
Ik woon dus in Uden maar je kent mij verder niet.
Mijn ign was en is Xabulous
Owzo :P
Mja er is een grote kans dat je mij wel kent irl maar ik jou niet :+
Ben aardig bekend in de omgeving Uden/Veghel.
Die kaart moet ik idd ook eens afmaken als is het alvast maar wat mailtjes toevoegen wat nog steeds handmatig moet worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zo lopen denken (oe, gevaarlijk! :+) en het er op irc over gehad en maybe is het wel goed om een per job kwaliteitief goede guide neer te zetten, en ik wilde mijn muse guide dan updaten zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Wil hem nog uitgebreider maken, duidelijker en gevarieerder.
En vooral voor eens en altijd als die skills weer eens van naam veranderen dat het dan nog steeds duidelijk is over welke skills het gaat.
Wat ik ook wil beschrijven is enige potentiele builds, want vooral bij muse is vaak niet altijd duidelijk wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sins er hier al zat muse worden ga ik voor raider
katers bevalen me wel killed lekker snel dus plz buff me hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dealers zijn saai, op naar raider dan maar.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Waarom is een raider minder saai dan een dealer :) Nu wil ik het weten ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch-Hane schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:49:
Waarom is een raider minder saai dan een dealer :) Nu wil ik het weten ook :9
Omdat hij een beetje slap in de tijdelijke erose is. Komt waarschijnlijk doordat je alleen de normale bullets kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Ja, dealer is in Narose (closed beta van Erose) slecht, alle anders classes hebbe sterkere skills enzo maar dealer niet
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.