Hoe staat het er voor ondertussen, druk aan het downloaden zekr
Anoniem: 118100
Keihard ja, en mijn mail-ontvangen-versturen-knopje kapot raggen want ik wil mn info!Dutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:38:
Hoe staat het er voor ondertussen, druk aan het downloaden zekr
Anoniem: 141799
Niet dat ik vanaaf tijd heb maar hoop morgen toch wel te kunnen spelenClosed beta..... IS HERE. Thats correct, you read it right, closed beta is now UP & running
During this first phase of closed beta, you will shortly be emailed your login details for our closed beta servers, along with download locations for the client software.
At present we are only conducting basic server stress tests, so be prepared for GM and system instructions as well as shouts for help on certain problems .
If you encounter any problems with the game, or wish to report any bugs / errors you have encountered in your early adventures, please post the details on the closed beta forum.
If you feel there is a critical issue use the email address
This early phase of testing is expected to last approximately 1week, so ill save you guys valuable leveling time now by letting you finish reading this post and start getting online.
The client we are initially going with is based on a hybrid of other versions but isn't the same as any other.
There will be some changes before the end of the beta's but please enjoy and comment on what your testing and preferences are to us.
Everything gets read!
Next week we have a very special annoucement which could change your life......best to get your friends ready for it too!!
Thanks for your help
Ik ben erg benieuwd wat dat in gaat houden! Hopelijk wel het skill systeem van Irose, want dat andere systeem vind ik maar raarThe client we are initially going with is based on a hybrid of other versions but isn't the same as any other.
edit:
Haantje

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 29-09-2005 17:25 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Mooi als het meezit zal de open beta dus tegen 5 oktober van start gaanAnoniem: 141799 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:16:
This early phase of testing is expected to last approximately 1week, so ill save you guys valuable leveling time now by letting you finish reading this post and start getting online.
Ik hoop dat ze hiermee bedoelen dat ze het systeem van iRose gaan gebruiken icm de emotions van p/naRose.The client we are initially going with is based on a hybrid of other versions but isn't the same as any other.
edit:Haantje
edit:
Hanno

[ Voor 48% gewijzigd door Rooster op 29-09-2005 17:29 ]
Als (tm) jaDutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:24:
als het meezit zal de open beta dus tegen 5 oktober van start gaan
Maar t lijkt allemaal wel veel op NaRoseAnoniem: 118100 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:29:
Conversations zijn echt beter geworden
Uit hoeveel servers kon je kiezen? En eeuhm ach haal maar eerst even lvl 10 dan weten we meer denk ik
Anoniem: 147625
nice kan niet wachten maar toch hoop ik stiekem dat de volledige versie pas op 21 okt begint want dan ben ik 2 weekie's vrij
spannend heAnoniem: 147625 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:37:
nice kan niet wachten maar toch hoop ik stiekem dat de volledige versie pas op 21 okt begint want dan ben ik 2 weekie's vrij
in die email zeiden ze be prepeard for next week we have a very special annoucement
hopen dat ze dat wel nakomen !
Anoniem: 112559
ff rondhuppelen en kijken wie nog leeftRakkerzero schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:12:
[...]
Ja dat snap ik best dat je dan dood bent
Wilde gewoon ff checken wat er zo al veranderd was ofzo???
of gewoon ff rondhuppelen?.
btw. Ik heb de systeemeisen aan de TS toegevoegd.
count me in voor erose
Het lijkt idd op NaRose, ik kon uit 1 'hoofdserver' kiezen (Polarius) en 3 channels.
Maarja Reser was gaan kijken hoe de skills er uit zagen..
edit; hihi dc en server offline
Maarja Reser was gaan kijken hoe de skills er uit zagen..
edit; hihi dc en server offline

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 19:02 ]
DAMMED ze hebben het NARose skill system incl dual scratch. Tjesus stelletje leugenaars bij GR
Gamesrouter licht gewoon plat 
edit: tis al over kennelijk
edit: tis al over kennelijk
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 29-09-2005 19:08 ]
Anoniem: 84254
Idd leugenaars, gaan ze ons zomaar NArose laten testen ipv van de Irose mirror versie.luckyjan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:02:
DAMMED ze hebben het NARose skill system incl dual scratch. Tjesus stelletje leugenaars bij GR
als dat zo is, dan kan het minstens 3 weken duren voordat de openbeta van start gaat.

En dan nog zeggen dat het een shortperiode of closedbeta is..
Volgens mij moeten we ze onderdruk zetten op hun forum
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 29-09-2005 19:10 ]
Anoniem: 123225
Nou...als ik de screenies moet geloven op Gamesrouter lijkt het wel errug op NA-rose.
Permafrost op lvl20,alleen maar respawn in "Save Town"..ziet er niet best uit..
Permafrost op lvl20,alleen maar respawn in "Save Town"..ziet er niet best uit..
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:14:
het is dus idd een kopie van narose:
http://img120.imageshack.us/img120/6350/screen0146vj.jpg
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
pfff hadden ze niet van tevoren kunnen waarschuwing dat de closedbeta eerst getest wordt op Prose versie. GR zijn grote leugenaars, met dit tempo duurt het minstens 4 weken voordat we kunnnen beginnen met openbetaWilliam/Ax3 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:18:
[...]
Hoop dat ze dat dan echt gaan veranderen.. Anders kunnen ze bb zeggen tegen een heel veel lui.
Als dat zo blijft kunnen ze Erose wel vergeten. Niemand gaat een game van zulke leugenaars spelen en vooral al niet als je ook NARose kan spelen voor minder geld. Het is een storm nu op het forum van NARose,,, uuuh ik bedoel Erose (gamerouter)Anoniem: 84254 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:31:
[...]
pfff hadden ze niet van tevoren kunnen waarschuwing dat de closedbeta eerst getest wordt op Prose versie. GR zijn grote leugenaars, met dit tempo duurt het minstens 4 weken voordat we kunnnen beginnen met openbeta
[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 29-09-2005 19:53 ]
ze zouden toch 2 servers krijgen? casio en polarius.
gewoon wachten op casio dus :d
alhoewel..... -> http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=991
gewoon wachten op casio dus :d
alhoewel..... -> http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=991
[ Voor 34% gewijzigd door Str1ngS op 29-09-2005 19:59 ]
TnI 4 Life
Als iedereen nou dat als een bug aangeeft dat de spells van p/naRose zijn. En dat niemand speelt tot het de iRose spells zijn. Dan worden ze zelf wel wakker dat dit niet gaat.
Ben ik het helemaal mee eens. Dus Deillon, evo en wie dan ook. Zorg dat iedereen gaat spammen omdat het de NaRose client is. (als iedereen dat al niet doet dan)Calamor schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:05:
Als iedereen nou dat als een bug aangeeft dat de spells van p/naRose zijn. En dat niemand speelt tot het de iRose spells zijn. Dan worden ze zelf wel wakker dat dit niet gaat.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Embers (GR Forum) heeft uitleg gegeven dat deze ronde alleen voor stress testing van de server is en dat de client wordt aangepast de komende weken (tja ik zal maar vertrouwen blijven houden....)
Als het inderdaad zo is dan is het een van de meest stomme acties van een bedrijf die ik ooit heb gezien.
Als het inderdaad zo is dan is het een van de meest stomme acties van een bedrijf die ik ooit heb gezien.
Anoniem: 51626
mwa je weet zeker dat het een stabiele versie is draait al een tijdje probleem loos qwa server dan op narose dus zo stom vind ik het niet voor een server testluckyjan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:15:
Embers (GR Forum) heeft uitleg gegeven dat deze ronde alleen voor stress testing van de server is en dat de client wordt aangepast de komende weken (tja ik zal maar vertrouwen blijven houden....)
en ze hebben altijd gezecht na closed beta een compleet wipe je weet dat je server het houd
dan ga je open beta doen met je final client
ok meschien ben ik een posief maar ik kan het me gewoon weg niet voorstellen dat je mensen
die je klanten worden leugens gaat vertellen
en als ik het zo beredeneer vind ik het zelf nog posible klinken ook
Pvd wozzie volgens mij heb je deze keer nog gelijk ookAnoniem: 51626 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:26:
[...]
mwa je weet zeker dat het een stabiele versie is draait al een tijdje probleem loos qwa server dan op narose dus zo stom vind ik het niet voor een server test
en ze hebben altijd gezecht na closed beta een compleet wipe je weet dat je server het houd
dan ga je open beta doen met je final client
ok meschien ben ik een posief maar ik kan het me gewoon weg niet voorstellen dat je mensen
die je klanten worden leugens gaat vertellen
en als ik het zo beredeneer vind ik het zelf nog posible klinken ook
en deze gast op gr forum heeft ook een groot punt wat mij betreft
I think everyone just needs to calm down. Granted everything that GR has told us could be a lie, but what are the chances of that???
Here is the way I see it. As mentioned before, there was a big problem getting nprotect working with the planned eRose client. In an order to speed up the whole "beta" process, they loaded the usRose client, which is know to work, to knock out as many steps as possible. Those being the server stress tests that have been mentioned. In other words, they are working twice as hard to get us the game by one; working on getting nprotect working, and two; by putting something on the servers to start the test process on them.
ze hadde probs met iprotect right dus ik kan dit verhaal wel volgen en dan vind ik het helemaal goed van gr hehe maja de tijd zal het leren
I think everyone just needs to calm down. Granted everything that GR has told us could be a lie, but what are the chances of that???
Here is the way I see it. As mentioned before, there was a big problem getting nprotect working with the planned eRose client. In an order to speed up the whole "beta" process, they loaded the usRose client, which is know to work, to knock out as many steps as possible. Those being the server stress tests that have been mentioned. In other words, they are working twice as hard to get us the game by one; working on getting nprotect working, and two; by putting something on the servers to start the test process on them.
ze hadde probs met iprotect right dus ik kan dit verhaal wel volgen en dan vind ik het helemaal goed van gr hehe maja de tijd zal het leren
1 uitspraak voor de stress kippen:
kalmte zal u redden
kalmte zal u redden
@Dallion, Erose loopt goed zo te zien en ik zie veel grafische verbetering van jou posts veel zelfde als Prose
en juist de goeie dingen van dat spel, zie i kgraag
ik ga vanaf morgen closed beta beginnen, had vanaaf gee ntijd en nu geen zin meer.
ik voeg je trouwens ook nog wel toe op msn dallion kunnen we is lekekr party time afspreken.
ik voeg je trouwens ook nog wel toe op msn dallion kunnen we is lekekr party time afspreken.
Is goed evo! Ik vermaak me prima ingameAnoniem: 141799 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:28:
Beetje nutteloos lijkt meThe client we are using for the closed beta is NOT the finished client, changes will be made over the next couple of weeks.
We are currently testing for server stress only!
[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 29-09-2005 22:11 . Reden: liep zin lekker niet ]
Je zou anders wel verwachten dat als dit idd het geval was ze dit zouden toegeven.Dutch-Hane schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:10:
[...]
Beetje nutteloos lijkt meAls je het mij vraagt doen ze dit omdat we anders nog langer moeten wachten. Ze hadden niet verwacht dat nProtect icm de iRose mirror zo'n probleem zou worden. Maare iig dat stress testen, daar zijn wel andere manieren voor lijkt me
Ik kan zo 1,2,3 geen andere reden verzinnen iig.
Ik denk dat ze de naRose client gepakt hebben omdat die in combinatie met ntprotect wel goed werkt momenteel. Ze zouden na 1 week een grote verassing hebben, zou dat niet dan de gewilde iRose mirror zijn dan, ik ben er van overtuigd van wel.
Er waren nogal wat mensen ongeduldig, ze wilden dat de closed beta zou starten. Nu starten ze closed beta om de hardware etc. te testen en dan gaan ze nog zeiken dat het een andere versie is als ze gedacht hadden. Maar daar gaat deze closed beta dan ook nog niet om.
Ik ben van mening dat ze binnen een week de problemen met de iRose mirror client icm ntrpotect zullen fixxen en dat er dan weer een lading closed beta testers komt voor 1 week ofzo. En dat we daarna zonder problemen kunnen beginnen met Open Beta (hopelijk na me tentamens
)
Have faith my friends

Er waren nogal wat mensen ongeduldig, ze wilden dat de closed beta zou starten. Nu starten ze closed beta om de hardware etc. te testen en dan gaan ze nog zeiken dat het een andere versie is als ze gedacht hadden. Maar daar gaat deze closed beta dan ook nog niet om.
Ik ben van mening dat ze binnen een week de problemen met de iRose mirror client icm ntrpotect zullen fixxen en dat er dan weer een lading closed beta testers komt voor 1 week ofzo. En dat we daarna zonder problemen kunnen beginnen met Open Beta (hopelijk na me tentamens
Have faith my friends

Okay, my bad... dan zie ik de reden wrom ze de naRose client gepakt hebben niet...William/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:54:
[...]
Lol de versie die ze nu gebruiken heeft GEEN nprotect erbij zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Psychoot op 30-09-2005 16:41 ]
Je bedoeld dat er na een week de skills en stats gewiped worden van de bestaande closed beta testers. Het level van die gasten behouden blijft.
Er een nieuwe lading closed beta testers aankomt die het eerste deel mag testen en de "oude" groep beta testers het hogere level deel van de NPC's enzo kan testen. Het refinen etc.
En dat alles in die prachtige iRose omgeving.
Dat lijkt me een leuke en goede test.
Evo en Deillion. Kunnen jullie kijken of die price-bug nog in de shops zit? Ik bedoel dat je iets koopt uit een shop en dat het totaalbedrag gelijk is aan 1.2 miljard zuly(ie)
Er een nieuwe lading closed beta testers aankomt die het eerste deel mag testen en de "oude" groep beta testers het hogere level deel van de NPC's enzo kan testen. Het refinen etc.
En dat alles in die prachtige iRose omgeving.
Dat lijkt me een leuke en goede test.
Evo en Deillion. Kunnen jullie kijken of die price-bug nog in de shops zit? Ik bedoel dat je iets koopt uit een shop en dat het totaalbedrag gelijk is aan 1.2 miljard zuly(ie)
Lol de versie die ze nu gebruiken heeft GEEN nprotect erbij zitten.Psychoot schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:05:
Ik denk dat ze de naRose client gepakt hebben omdat die in combinatie met ntprotect wel goed werkt momenteel.
Dus je heb weer alle gemsWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:54:
[...]
Lol de versie die ze nu gebruiken heeft GEEN nprotect erbij zitten.
boeie het is nog niet de full client
duss ga mijn mijneveger score nu maar verbeteren van 7 sec
Op zich is dit gewoon NArose, ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread,
De rose versie die er nu draait is om de server test uit te voeren hoe servers reageren op de aanwezig heid van het spel dit zal niet de uiteindelijke versie worden.
Verder komt N - Protect er zeker wel in te zitten, ze houden dit alleen achter dat ze nu nog volop aanpassingen kunnen doen.
De servers zijn in de afgelopen 12 uur al 3 x uitgevallen trowuens
en ax3 congrats om een closed beta tester te worden
sinds wanner is dat
ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread,

De rose versie die er nu draait is om de server test uit te voeren hoe servers reageren op de aanwezig heid van het spel dit zal niet de uiteindelijke versie worden.
Verder komt N - Protect er zeker wel in te zitten, ze houden dit alleen achter dat ze nu nog volop aanpassingen kunnen doen.
De servers zijn in de afgelopen 12 uur al 3 x uitgevallen trowuens
en ax3 congrats om een closed beta tester te worden
ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread,

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 12:30 ]
lol dat zijn er niet al te weinigAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:40:
Op zich is dit gewoon NArose, ik zal een screenie geven van hoe drastisch er gereport word op de closed beta thread
[afbeelding]
Ooh lol ik ben nu ook paars.
ben niet gek ofzo. Mail met user/pass ook al binnen. Nu maar is die client dowen en is kijken of het beetje wil op dit oude gebakje. (Pc nog steeds stuk
).
. Nee denk omdat ik daar wel redelijk actief geweest ben vanaf het begin.
Ja duhAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:01:
[...]
Je kan nu ook in closed beta forum kijken heals het nog niet tot je door gedrongen was
, en natuurlijk erose testen als je een mail ontvangt
Geen idee mischien omdat ik zo goed ben?Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:42:
Yay we hebben een 3e persoon die closed beta mag doen![]()
Weet je ook de reden al dat je nu, after all, toch gekozen bent?
[ Voor 118% gewijzigd door William/Ax3 op 30-09-2005 13:53 ]
luckooorWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Je kan nu ook in closed beta forum kijken heWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
daar wast die denk zelf ook wel achter gekomen denk ikAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:01:
[...]
Je kan nu ook in closed beta forum kijken heals het nog niet tot je door gedrongen was
, en natuurlijk erose testen als je een mail ontvangt
Yay we hebben een 3e 4e
edit:
ook gratz wozzy
persoon die closed beta mag doen ook gratz wozzy
[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 30-09-2005 17:20 ]
Hij mag meedoen omdat de tweede lading testers al is gekozen, ik denk dat er een stuk of 15 bij gekomen zijn. ze krijgen trowuens ook gelijk allemaal toegang tot het spel dus voor hun is geen wacht periode, ook zijn er 3 kanalen van 1 server vrij gegeven, dus gewoon heel de server zegmaar.Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:42:
Yay we hebben een 3e persoon die closed beta mag doen![]()
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 13:59 ]
Nadat ik mezelf gisteren heb wijsgemaakt dat er eigenlijk niks aan de hand is heb ik nu toch geen goed gevoel. Er staat ook nog nergens een excuus voor deze stommiteit van GR (zonder aankondiging plots met de NARose cllient komen) en ook nergens een hernieuwde belofte dat we het Irose skill system zullen krijgen. Alleen maar dat de client in de komende weken zal worden aangepast. Na ja blijven wachten dan maar
Ik voel me er ook niet helemaal lekker bij, niet 100% zeker dat het idd gaat worden wat we willen. Toch als je het zo bekijkt 
Q6 - Will the skill system be like Irose or Prose?
A6 - ERose will be a mirror version of IRose.
Tuurlijk, dit is geen garantie, maar ik geloof wel dat het goed komtWe have been advised that this client that we are using is a hybred, and yes has some aspects of naROSE, however, it is for TESTING purposes ONLY!!
As you will see from a post by GRAdmin sometime ago, his char was in birth Island and there were the two fairy's as per Irose and the "Dual Stratch" was not available.
This version of the client that we are using, is ONLY for testing stress on the server, as the TRUE client is still obviously having nprotect issues. The reason they have given this hybrid client, was obviously to squash some of the abuse they have been receiving over the past few weeks.
Zolang de final client maar gewoon een Irose kopie is dan hoor je mij niet klagen. Al zou ik nog leuker vinden om de quests te hebben uit pRose en de skill/levelsysteem uit iRose.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Prose quest systeem is idd erg relaxt. Heel duidelijk en makkelijk te volgen.
Ook mogen ze de npc conversaties houden.
Alleen is de hero qeust zoo snel afgelopen. Ik heb tog liever de iRose main qeust.Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:45:
Prose quest systeem is idd erg relaxt. Heel duidelijk en makkelijk te volgen.
Heeft iemand ook het probleem met reggen? Ik probeer een account te maken voor me broertje.
ik krijg dit dan als ik alles heb in gevult en volgende. Ook heb ik bij Middle Name ingevult:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e57'
????? ?? ???? ????.
/member/join_reg.asp, line 261
[ Voor 38% gewijzigd door Calamor op 30-09-2005 17:01 ]
Dat klopt, bij +/- lvl 30 was het afgelopen. Lijkt me alleen niet dat hij al af wasCalamor schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:26:
Alleen is de hero qeust zoo snel afgelopen. Ik heb tog liever de iRose main qeust.
[ Voor 21% gewijzigd door Rooster op 30-09-2005 17:28 ]
en iki ben nr 4 die een paarse naam heeft zag het net toevalig op gr forum
ff mail gekeken en idd mail van gr en een login enzo
agja na rose spelen deed de laaste weeken toch niks anders lol
zal wel ingame gewoon wozzie zijn
ff mail gekeken en idd mail van gr en een login enzo
agja na rose spelen deed de laaste weeken toch niks anders lol
zal wel ingame gewoon wozzie zijn
Gratz wozzie en ax3
@de andere 3 closed beta kandidaten, hebben jullie vanaaf vanaf 10 uur wat te doen, wat dachten jullie er van ff te laten zien wat got in een closed beta kan
lekker partyen???
Ik hoor het hier wel en jullie kunnenvast wel met een alcohol loze vrijdag(alhoewel biertje bij rose
)
Ik hoor het hier wel en jullie kunnenvast wel met een alcohol loze vrijdag(alhoewel biertje bij rose
Grats wozzie, ik seed de torrent wel weer even mee..
Sorry, kga vandaag mij kapot zuipen met vriendenAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:43:
@de andere 3 closed beta kandidaten, hebben jullie vanaaf vanaf 10 uur wat te doen, wat dachten jullie er van ff te laten zien wat got in een closed beta kanlekker partyen???
Ik hoor het hier wel en jullie kunnenvast wel met een alcohol loze vrijdag(alhoewel biertje bij rose)
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 30-09-2005 18:04 ]
Anoniem: 54991
En ik heb een login maar ik zal niet meedoen, NaRose heb ik al meer dan genoeg gespeeld en ik wacht op de final client.
waar haal jij nu weer een login vandaanAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:14:
En ik heb een login maar ik zal niet meedoen, NaRose heb ik al meer dan genoeg gespeeld en ik wacht op de final client.
enax3 komt vanaaf ook wel :Pdie gast is 25/28, ergens daartussen dacht ik die gaat toch niet meer uit
Anoniem: 153710
Anders geef je die login aan mij!Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:14:
[quote]Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:03:
/quote]
nevermind gebruik die ftp op het forum wel
/quote]
nevermind gebruik die ftp op het forum wel
Ik heb op een niet nader vernoemen iets midner legale manier een login verkregenAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:25:
[...]
waar haal jij nu weer een login vandaanben jij nu ookalclosed beta tester??
Anoniem: 142039
Je had hem tog van een vriend die zich wel had ingeschreven maar datie was gestopt omdat het te lang duurde?
Anoniem: 123576
Eindelijk lijkt er echt schot in de zaak te zitten daar bij GR, hopelijk zitten we over 2 weken allemaal lekker Erose te spelen in open beta
en de goede versie dit is gewoon narose kan nog geen verschil ondekken 
zelfde bugs enz enz
zelfde bugs enz enz
Anoniem: 123576
Het is ook de narose versie, De Irose versie kregen ze niet werkend met nprotect dus tot die tijd deze versie om al vast de servers te "stress" testenAnoniem: 51626 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:00:
en de goede versie dit is gewoon narose kan nog geen verschil ondekken
zelfde bugs enz enz
ik bener ingame name is gewoon evo
Wat de echte erose versie betreft daar zijn ze inderdaad met n protect bezig laatste nieuws is dat ze deze donderdag af hebben dus denk dat dat de grote verassing zal zijn dat we volgend weekend erose spelen
Wat de echte erose versie betreft daar zijn ze inderdaad met n protect bezig laatste nieuws is dat ze deze donderdag af hebben dus denk dat dat de grote verassing zal zijn dat we volgend weekend erose spelen
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 30-09-2005 22:06 ]
EN gelijk de open beta.Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:05:
ik bener ingame name is gewoon evo
Anoniem: 153710
Aan de erose testers:
Zie je nu bij de startup (dat witte scherm,wanneer je het spel hebt opgestart), het gamesrouters logo ipv van Gravity?
Zie je nu bij de startup (dat witte scherm,wanneer je het spel hebt opgestart), het gamesrouters logo ipv van Gravity?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 01-10-2005 00:05 ]
So 2 char gemaakt. 1 lvl 21 soldier en een lvl 12 Muse. IGN Soldier: Ax3 en de muse Ax3Muse add me maar
.
Maandag word iedereen lvl 35 gemaakt en dinsdag lvl 55 met geld om cart quest ect te doen.
clman heb ik ook gezien dus die is ook uitgekozen.
En menu is gewoon nog met gravity en triggersoft logo's.
En volgende week woensdag ongeveer komt de nieuwe client.
Maandag word iedereen lvl 35 gemaakt en dinsdag lvl 55 met geld om cart quest ect te doen.
Wel ze hebben een schema gegeven waarin dus staat waar ze willen dat iedereen ongeveer alle npc's en de mobs test op gekke dingen. Per dag een paar andere area's, daarom worden we ook gelvl'd zodat we die mobs daar kunnen testen snapt u.luckyjan schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:50:
[...]
Klinkt nou niet echt als stress testing of hebben ze ook een nieuwe client aangekondigd?
En volgende week woensdag ongeveer komt de nieuwe client.
[ Voor 49% gewijzigd door William/Ax3 op 01-10-2005 12:01 ]
Klinkt nou niet echt als stress testing of hebben ze ook een nieuwe client aangekondigd?William/Ax3 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 01:02:
So 2 char gemaakt. 1 lvl 21 soldier en een lvl 12 Muse. IGN Soldier: Ax3 en de muse Ax3Muse add me maar.
Heb deze simpele vraag maar gesteld om zekerheid te krijgen:
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=1119
Als mijn vermoedens goed zijn krijg ik er geen duidelijk antwoord op en is het antwoord dus NEE.
Als mijn vermoedens goed zijn krijg ik er geen duidelijk antwoord op en is het antwoord dus NEE.
Ik zie alleen maar triggersoft en gravity opstaan.Anoniem: 153710 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:04:
Aan de erose testers:

luckyjan schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:36:
Heb deze simpele vraag maar gesteld om zekerheid te krijgen:
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 01-10-2005 14:48 ]
Ik vind eigenlijk heel die vraag overbodig, wat mij zo ie zo opvalt dat haast niemand daar tussen de lijnen kan doorlezen, als in, er staat meer dan er letterlijk staat.
Ik denk dat niemand zich druk moet maken nu want het komt echt goed.
Tis allemaal heisa om niets, helemaal niets.
Ik denk dat niemand zich druk moet maken nu want het komt echt goed.
Tis allemaal heisa om niets, helemaal niets.
Inderdaad Iruja...wijze woorden uit het Kuussegat...
Je kan Gamesrouter niet betrappen op onwaarheden, ze zijn alleen wat vaag over de planning.
Een screenshot en de hele community staat op zijn kop, daar kan GR niets aan doen.
Je kan Gamesrouter niet betrappen op onwaarheden, ze zijn alleen wat vaag over de planning.
Een screenshot en de hele community staat op zijn kop, daar kan GR niets aan doen.
Ze hadden het beter van te voren kunnen zeggen dat het eerst een pRose/naRose gebruiken en dan de iRose. Dan hadden ze veel meer duidelijkhied gekregen. En een stuk minder boze mensen.
Lol een tropical vis die wel erg de weg kwijt is:

Kep ze wel vaker aan land gezien maar nog nooit zover van het water vandaan.

Kep ze wel vaker aan land gezien maar nog nooit zover van het water vandaan.
goede dag allemaal
hoe is het hier
mometeel zie ik niemand op Mirc dus post ik het hier
Ik ga rose ook bijwonen vanaf begin ik zal het forum nalezen om te kijken wanneer erose begint word hopelijk veel fun. zijn er al clerics of bepaalde andere char die nodig zijn? dan ga ik weer skills uitdokteren.
Narose helemaal gesloten zag ik op de site en op 2 okt weer open?
Gerwin
mometeel zie ik niemand op Mirc dus post ik het hier
Ik ga rose ook bijwonen vanaf begin ik zal het forum nalezen om te kijken wanneer erose begint word hopelijk veel fun. zijn er al clerics of bepaalde andere char die nodig zijn? dan ga ik weer skills uitdokteren.
Narose helemaal gesloten zag ik op de site en op 2 okt weer open?
Gerwin
Hey Gerwin, leuk dat je (naast Pristontale?) ook weer aan Rose gaat beginnen
Er is nog niet echt een overzicht van wat iedereen gaat worden, ik ga iig voor Mage. Cleric is altijd welkom denk ik
Er is nog niet echt een overzicht van wat iedereen gaat worden, ik ga iig voor Mage. Cleric is altijd welkom denk ik
En wie ben jij precies als ik vragen mag, je schijnt exact te weten waar ik vandaan komAnoniem: 123225 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 15:04:
Inderdaad Iruja...wijze woorden uit het Kuussegat...
Die landkaart die je had gemaakt verraad dat je uit Veghel komt (Uden-haven)
Ik woon dus in Uden maar je kent mij verder niet.
Mijn ign was en is Xabulous
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 123225 op 01-10-2005 16:18 ]
Hoe staat het eigenlijk met de php lijsten? Zo te zien is de site zo goed als af, met uitzondering van het Members gedeelte, het gedeelte waar we juist de site omheen gebouwd hebben
.
In de threat van het xot forum erover staan een aantal mooie ideen waarvan het mooi zou zijn als die erin zouden komen
(enne, gaat het idee van het domein door?)
.
Ik zou natuurlijk graag in de GoT clan willen (gaat LoT heten neem ik aan) maar powerlevelen, nee.
In de threat van het xot forum erover staan een aantal mooie ideen waarvan het mooi zou zijn als die erin zouden komen
(enne, gaat het idee van het domein door?)
Als wij dezelfde definitie van powerlevelen delen, nee. Ik heb simpelweg te weinig tijd en wil niet dat Rose het sociale leven te veel in de weg zit. Het is een super spel, maar als ik alle tijd die ik heb aan het spelen besteedt, is dat niet heel tof voor m'n omgevingen wie gaan er btw power lvlen als erose full version begint ????
Ik zou natuurlijk graag in de GoT clan willen (gaat LoT heten neem ik aan) maar powerlevelen, nee.
[ Voor 41% gewijzigd door Rooster op 01-10-2005 18:51 ]
Anoniem: 147625
voor gerwin full int/support cleric
duzz ik zal iedereen wel ff lekker buffe
en wie gaan er btw power lvlen als erose full version begint ????
duzz ik zal iedereen wel ff lekker buffe
Ik iig niet, want ik ga weer naar school en andere dingetjes, ik ben denk ik meestal 's avonds of 's middags online.Anoniem: 147625 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:46:
voor gerwin full int/support cleric
duzz ik zal iedereen wel ff lekker buffe![]()
Ik hoop dat de closed beta snel getest is, zodat je in de vakantie iig kunt gaan spelen =).
Al die mensen die zeiken teveel in dat gr forum
OwzoAnoniem: 123225 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:01:
Die landkaart die je had gemaakt verraad dat je uit Veghel komt (Uden-haven)![]()
Mja er is een grote kans dat je mij wel kent irl maar ik jou niet
Ben aardig bekend in de omgeving Uden/Veghel.
Die kaart moet ik idd ook eens afmaken als is het alvast maar wat mailtjes toevoegen wat nog steeds handmatig moet worden gedaan.
Ik heb zo lopen denken (oe, gevaarlijk!
) en het er op irc over gehad en maybe is het wel goed om een per job kwaliteitief goede guide neer te zetten, en ik wilde mijn muse guide dan updaten zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Wil hem nog uitgebreider maken, duidelijker en gevarieerder.
En vooral voor eens en altijd als die skills weer eens van naam veranderen dat het dan nog steeds duidelijk is over welke skills het gaat.
Wat ik ook wil beschrijven is enige potentiele builds, want vooral bij muse is vaak niet altijd duidelijk wat de mogelijkheden zijn.
Wil hem nog uitgebreider maken, duidelijker en gevarieerder.
En vooral voor eens en altijd als die skills weer eens van naam veranderen dat het dan nog steeds duidelijk is over welke skills het gaat.
Wat ik ook wil beschrijven is enige potentiele builds, want vooral bij muse is vaak niet altijd duidelijk wat de mogelijkheden zijn.
sins er hier al zat muse worden ga ik voor raider
katers bevalen me wel killed lekker snel dus plz buff me hehe
katers bevalen me wel killed lekker snel dus plz buff me hehe
Waarom is een raider minder saai dan een dealer
Nu wil ik het weten ook
Omdat hij een beetje slap in de tijdelijke erose is. Komt waarschijnlijk doordat je alleen de normale bullets kan kopen.Dutch-Hane schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:49:
Waarom is een raider minder saai dan een dealerNu wil ik het weten ook
Anoniem: 143962
Ja, dealer is in Narose (closed beta van Erose) slecht, alle anders classes hebbe sterkere skills enzo maar dealer niet
Dit topic is gesloten.