[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.747 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Okee... ik leg alleen het verband met de uiteindelijke client van eRose nog niet ;)
En craften enzo, is toch een leuk "extraatje" imo niet saai te noemen

Ik neem mage, o.a. omdat die zich goed staande kan houden in pvp

[ Voor 58% gewijzigd door Rooster op 01-10-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

closed beta neiuws post ik vanaf nu op onze website :P, rose.azwart.nl/evo

owja gef is wat punten waarom ikwelrose moet gaan spelen engeen ragnarok, want mensen hier willen datikragnarok mee ga spelen :P ik kenda hele spel niet dus ikdoe weleen poging erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

offtopic:
@ evo (en anderen): Het is al veel vaker gezegd, maar probeer asjeblieft een beetje op je spelling te letten, het is hier geen irc/msn.. op GoT wordt een klein beetje niveau verwacht van iedereen

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:34:

owja gef is wat punten waarom ikwelrose moet gaan spelen engeen ragnarok, want mensen hier willen datikragnarok mee ga spelen :P ik kenda hele spel niet dus ikdoe weleen poging erop :P
1: Rose is in een 3D wereld.
2: Het is stukken leuker. Ik heb zelf ro gespeeld, maar ik vond er niets aan. Ro is alleen een leuk spel voor tussendoor als je rose een beetje zat bent. Van pvp weet ik weinig, maar ik dacht dat er in ro meer classes overpowered waren. Vooral heel erg irritant zijn de maps waarin je lvled, het bevatten soms te sterke mons voor die map of de dungeon waarin je lvled en de meeste quests zijn erg lastig als je geen enkele guide hebt waarin je kunt zien waar je het kan krijgen en meestal kan je de mons waarvan je het krijgt niet aan ook al ben je al op een aardig hoge lvl en op een low rate server/officiele server gaat lvlen erg traag.
3: Het kost veel MB/GB, vooral belangrijk als je niet zoveel MB/GB meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:10:
Ja, dealer is in Narose (closed beta van Erose) slecht, alle anders classes hebbe sterkere skills enzo maar dealer niet
Dealer wel hoor, 2/3:1 Sen/Con en lekker criticals doen, maakt het niet uit wat voor bullets je gebruikt, same met arrows.
Wisten jullie dat high lvl's alleen maar die bullets en arrows gebruikten?
Iig ik heb totaal geen moeite, met geen enkele job, ook niet in naRose.

Verder mijn ultieme muse guide is nu op 50%, en moet alleen nog skills beschrijven plus layout en plaatjes doen.
Zal kijken of ik die morgen of overmorgen klaar kan hebben, zodat iedereen ruim voordat de beta begint daar wat aan heeft en rustig kan doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:34:

bijde goede games
wereld 3d of niet maakt niet uit, RO is alsnog een zeer goede MMORPG
zelf zou ik als ik de keuze moest maken atm RO kiezen, omdat ik rose al een half jaar goed gespeeld heb, geen zin heb WEER over nieuw te beginnen in rose, rose de afgelopen tijd alleen gezeik en w8en is (al vanaf reset).

zelf kiezen natuurlijk, ga op google een paar forums langs, rose spul ken je wel zoek wat RO spul en vergelijk het met elkaar wat je meer aantrekt.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hane als je intresse hebt om te gaan power lvlen wil ik graag met jou mee doen kan jij eventueel als skill beginen met healing begin ik met attack support :P
das denk ik als je in een party sit om te power lvlen het best/snelst

heb nog niet zoveel verstand van alle rose dingen maar daar had ik al wel ff over naged8 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Mijn definitie van powerlevelen: al je vrije tijd aan rose uitbesteden.

Tuurlijk ga ik niet af en toe een half uurtje, maar echt powerlevlen is er (iig doordeweeks) niet bij. Ten tweede ik wordt (meer pvp gerichte, wel aoe maar niet voornamelijk) mage. Dat houdt in dat ik niet veel SP aan supportive spells wil verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke doe ook mee met mijn hawker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb geen zin om het hele topic door te lezen.
Maar hoe staat het nu met erose?
is de closed beta al begonnen? en de open beta begint rond de 20e ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:07:
Closed Beta is al begonnen, er zitten 4 gotters in. Open beta weet ik niks over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:07:
lees closed beta info hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOT TESTER:

evo
AX3
Deilon
-wozzie-
Typ mijn naam is goed goedverdoeme! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:25:
Mijn definitie van powerlevelen: al je vrije tijd aan rose uitbesteden.

Tuurlijk ga ik niet af en toe een half uurtje, maar echt powerlevlen is er (iig doordeweeks) niet bij. Ten tweede ik wordt (meer pvp gerichte, wel aoe maar niet voornamelijk) mage. Dat houdt in dat ik niet veel SP aan supportive spells wil verspillen.
maar ik neem wel aan dat je healing doet de rest kwa suport doe ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede atack muse en een goede suport muse in een party rulez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
offtopic:
@ evo
Je had gevraagd een tijdje terug of ik een home image wilde maken. IK hem gemaakt en op de site gezet :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:57:
[...]

Verder mijn ultieme muse guide is nu op 50%, en moet alleen nog skills beschrijven plus layout en plaatjes doen.
Zal kijken of ik die morgen of overmorgen klaar kan hebben, zodat iedereen ruim voordat de beta begint daar wat aan heeft en rustig kan doorkijken.
Mooi werk Iruja. Heb zelf al een paar muses gehad om een beetje alles te proberen (en veel fouten gemaakt |:( ) maar hierdoor leer je wel een muse maken die bij je past en lekker speelt. Zo'n guide zal zeker een hoop duidelijk maken mbt de (on)mogelijkheden van muses.

Als je nog enige mate van hulp nodig hebt met de guide dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:16:
offtopic:
@ evo
Je had gevraagd een tijdje terug of ik een home image wilde maken. IK hem gemaakt en op de site gezet :)
kzie hem, netjes :P owja got fansite word got clan site :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monday 3rd Oct:
Everyone on channel 1
Everyone levelled up to 35
Lake of Anima (1 npc)

Tuesday 4th Oct:
Everyone on channel 1
Everyone levelled up to 55 and given money to get cart parts, etc.
Forest of Wisdom (1 npc)

Wednesday 5th Oct:
Everyone on channel 1
Gorge of Silence (1 npc)
Kenji Beach (5 npcs)

Volgens mij gaat het donderdag beginnen, en zo te zien zitten er aardig wat bugs in Rose :P
ik heb tot nu toe alleen maar ax3 en wozzie gezien. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de narose versie die we nutesten hebbenweal 3 pagina's met thread over bugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ziet er goed uit, keep up the good work :Y)

Ik heb alleen 2 dingetjes gevonden die volgens mij nog niet kloppen.
* Rooster Beware of my Imageready skillz!

Het bovenste flash menu kan ik scrollen.
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/3506/rosesite6ov.gif
De tekstgrootte veranderd
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8461/rosesite21rd.gif
Firefox 1.0.7 in 1280x1024
Het ziet er dus net ff wat anders uit, hier heb ik het verschil tussen de 2 laten faden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:57:
in de narose versie die we nutesten hebbenweal 3 pagina's met thread over bugs :P
Dat snap ik dus niet he, waarom bugs reporten van een versie die ze toch niet gaan gebruiken..

Of .....gamesrouter naait ons zwaar en behoud gewoon NArose systeem.

Deze reactie vond ik geweldig op het Mirzone rose forum:
From what i was just told, this an't 1990 and you don't need to stress test any server, they know what they have..bandwith to members!! My friend went to the Korean rose and will us bablefish to translate. I will wait and see what will happen. also....if they are doing a so called stress test why only a few to test it? something don't sound right...right now anyway. quote from my friend...these guys don't know what they are doing,...... i have a friend that tried to contact them to get the license to rose cause he can get it done right, but no response.

<-----hate all this waiting like so many others
Hebben jullie trouwens dit : http://www.onrpg.com/article436.html al gelezen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:18:
[...]

Dat snap ik dus niet he, waarom bugs reporten van een versie die ze toch niet gaan gebruiken..

Of .....gamesrouter naait ons zwaar en behoud gewoon NArose systeem.

Deze reactie vond ik geweldig op het Mirzone rose forum:

[...]

Hebben jullie trouwens dit : http://www.onrpg.com/article436.html al gelezen..
Kwa spellingen zijn beide versies gelijk, dus hoeven we niet nog een 1x te testen in Irose versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Als je nog enige mate van hulp nodig hebt met de guide dan hoor ik het graag :)
Nou da denk ik niet, ik heb echt veel ge-expirimenteerd met muse en ik weet wel wat er mogelijk is.
Ik neem ook het NaRose systeem mee voor muse enigzins en het enigste wat ik daar niet va nweet is hoe de derde unique skill heet van muse, en wat die nu exact doet, weet alleen van ignition en mind-body link.

Guid is nu klaar op de passive skills, heb vanacht nog wat veranderd toen ik niet kon slapen plus er een compleet hoofdstuk extra aan toegevoegd voor de volledigheid en twijfel over nog een extra hoofdstuk erbij :)
Iig al het mogelijke omtrent muse heb ik er wel instaan denk ik zo, kan gewoon niets meer verzinnen.
Zou zeggen bedenk maar eens iets wat je altijd in guides mist enzo.

Met geluk heb ik laat vanavond/morgen de guide wel up, afhankelijk hoe lang het duurt om de layout en pics klaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd Iruja :) Meestal weet je wel goede verhalen te brengen dus verwacht nu zeker niet minder.

Over Gamesrouter zou ik zeggen: Laat ze maar lekker de gang gaan. Ze hebben beloftes gedaan. Dus ga er van uit dat ze daaraan houden. Ik wacht nog geduldig een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 15:54:
[...]

Nou da denk ik niet, ik heb echt veel ge-expirimenteerd met muse en ik weet wel wat er mogelijk is.
Ik neem ook het NaRose systeem mee voor muse enigzins en het enigste wat ik daar niet va nweet is hoe de derde unique skill heet van muse, en wat die nu exact doet, weet alleen van ignition en mind-body link.

Guid is nu klaar op de passive skills, heb vanacht nog wat veranderd toen ik niet kon slapen plus er een compleet hoofdstuk extra aan toegevoegd voor de volledigheid en twijfel over nog een extra hoofdstuk erbij :)
Iig al het mogelijke omtrent muse heb ik er wel instaan denk ik zo, kan gewoon niets meer verzinnen.
Zou zeggen bedenk maar eens iets wat je altijd in guides mist enzo.

Met geluk heb ik laat vanavond/morgen de guide wel up, afhankelijk hoe lang het duurt om de layout en pics klaar te krijgen.
Het is niet zozeer dat ik je ervaring in twijfel trek want die is echt _/-\o_ beter dan die van mij.
Maar ik bedoelde meer hulp bij/met HTML, PHP, graphics, hosting enz.

Er zijn inderdaad veel guides maar het wordt hoog tijd voor 1 uber guide. Tja en wat erin zou moeten.
Een hele hoop staat er natuurlijk al in je 1e guide. Maar om maar even een lijstje te maken :
- verschill tussen mage/cleric
- uitleg over skills/passives en het nut hiervan voor een specifieke build
- staff/wand vergelijking
- verschillende types builds dex,full int, int/str(dex)
- gebruik/nut van statted gear
- de muse quest + 2nd job
- .....................................

Mocht me zometeen nog wat te binnen vliegen dan hoor je het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:56:
ben benieuwd Iruja :) Meestal weet je wel goede verhalen te brengen dus verwacht nu zeker niet minder.

Over Gamesrouter zou ik zeggen: Laat ze maar lekker de gang gaan. Ze hebben beloftes gedaan. Dus ga er van uit dat ze daaraan houden. Ik wacht nog geduldig een weekje :)
Ik wacht even geduldig met je mee.

En ben erg benieuwd naar je guide Iruja. Zelf heb ik hellaas nog nooit een hoog lvl gehaald, zelfs geen 2nd job. Dus ik kan maar weinig vertellen over artisans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Het is niet zozeer dat ik je ervaring in twijfel trek want die is echt _/-\o_ beter dan die van mij.
Maar ik bedoelde meer hulp bij/met HTML, PHP, graphics, hosting enz.

Er zijn inderdaad veel guides maar het wordt hoog tijd voor 1 uber guide. Tja en wat erin zou moeten.
Een hele hoop staat er natuurlijk al in je 1e guide. Maar om maar even een lijstje te maken :
- verschill tussen mage/cleric
- uitleg over skills/passives en het nut hiervan voor een specifieke build
- staff/wand vergelijking
- verschillende types builds dex,full int, int/str(dex)
- gebruik/nut van statted gear
- de muse quest + 2nd job
- .....................................

Mocht me zometeen nog wat te binnen vliegen dan hoor je het nog
Zit er allemaal in en meer :+
Zat ook te denken ja om de quests erin te verwerken maar dan alleen de muse only quests.
Dat zijn er maar 4 voor zover ik weet.
Html/PHP heb ik niet nodig tenzij we er een externe link van maken zodat ik die ook updaten kan maar ik dacht het gewoon hier op het forum neer te planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:08:
[...]

Zit er allemaal in en meer :+
.................................................
Nou ja ik heb het in ieder geval aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
HEb ff gelezen. Opzich infirmatie die al tig keer hier aanbod is geweest. Het enige wat voor mij wel nieuw was is de informatie over de planeten.

@ iruja
Misschien leuker om je guide ipv het forum de guide op de Website te zetten waar we mee bezig zijn. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 02-10-2005 20:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommigemensen lvl echt als een gek in closed beta :S het nut zie ik er alleen niet van in, zo zetten mensen ook al shopjes op etc. volgens mij beginnen mensen er op te rekenen dat ze toch het beste deze versie onder de knie kunen krijgen aangezien het er steeds meer op begint te lijken dat wij dezelfde versie als Narose gaan krijgen in tegenstelling tot wat gr in het verleden heeft gezegt.

@rakkerzero en guide makers, :P diekomen ckers wel op de got site :D, wordenjullie guilds trowuens NL of engels?? ik heb van mijn visitor-soldier-knight guide alleen maar tot lvl 10 op de site gezet misschien kunnen jullie die wel gebruiken hoef je dat stukje toch niet meer te doen :P maar ga rustig door zou ik zeggen wel relaxt al die buiten spelse activiteit :P.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

misschien eens een idee, maar kan de startpost alle text naar links worden uitgelijnd? gezien de text ook voor op die manier is opstesteld. het leeft ook veel prettiger, mensne die willen kijken wat rose is en scheve text zien hebben al gelijk iets van =/ denk ik

mjah zoals ik al voorspelde. gravity wilt geen irose op de makrt brengen wegends grote fouten die in de game zelf zaten al. verder vonden ze de versie verre van balanced spelen, vooral dingen zoals dat sommige stats te sterk of juist te zwak telde, of skill points werden voor sommige classes erg lastig omdat skill mega veel ksote mte wat dmg en andere classes alles veel sneller konden maxen.
ik denk dat dat ook de reden is dat erose zo lang duurde... GR wilde persee geen prose of narose krijgen omdat ze het zo hard tegen hebben zitten lullen. dus moest gravity waarschijnlijk iets anders in elkaar prutsen ofzo, maar irose bestaat gewoon niet meer :P

[ Voor 56% gewijzigd door daves2hd op 02-10-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:55:
[...]

@ iruja
Misschien leuker om je guide ipv het forum de guide op de Website te zetten waar we mee bezig zijn. :)
Dat kan altijd nog, maar die is voorlopig nog niet klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:40:
misschien eens een idee, maar kan de startpost alle text naar links worden uitgelijnd? gezien de text ook voor op die manier is opstesteld. het leeft ook veel prettiger, mensne die willen kijken wat rose is en scheve text zien hebben al gelijk iets van =/ denk ik
Het staat toch goed zo. :?
Nu heb je ongeveer dezelfde layout als de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
daves2hd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:40:
Het ligt aan IE, in FF pakt hij hem wel goed
zal zo even screenies maken, daar houd ik nou eenmaal van :9

Iemand nog intresse in een originele Rose online Screensaver??!! Hier klikken :)
Haha het is zeer professioneel gemaakt >:) Wel leuke plaatjes tho

[ Voor 30% gewijzigd door Rooster op 02-10-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:12
FF om iets te melden als dat niet al bekend was maar je kan 7 oktober open beta van NArose spelen. Via fileplanet.com

Denk meld even voor de mensen die even toch iets van rose willen doen ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dutch-Hane schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:26:
[...]
Het ligt aan IE, in FF pakt hij hem wel goed
zal zo even screenies maken, daar houd ik nou eenmaal van :9
ehm nee het ligt aan de layout! maak eens eits voor IE en niet alleen voor FF...
nogsteeds meer dan de helft van de wereld haat FF :P en ik vind IE goed genoeg. over het algemeen pakt ff ook wat IE pakt andersom niet omdat IE de codes van FF niet heeft en andersom wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

J_star schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:07:
FF om iets te melden als dat niet al bekend was maar je kan 7 oktober open beta van NArose spelen. Via fileplanet.com

Denk meld even voor de mensen die even toch iets van rose willen doen ;)..
Ik neem aan dat je tot 7 oktober bedoelt? Want NaRose kan je gewoon al tijden spelen. Ik heb het net nog zitten spelen :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:31
daves2hd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:37:
[...]

ehm nee het ligt aan de layout! maak eens eits voor IE en niet alleen voor FF...
nogsteeds meer dan de helft van de wereld haat FF :P en ik vind IE goed genoeg. over het algemeen pakt ff ook wat IE pakt andersom niet omdat IE de codes van FF niet heeft en andersom wel...
IE 7 is ook naar de standaart gemaakt als het goed is. Dus heb je stark de zelfde problemen weer.
Maar dat uitlijnen is tog niet zo heel erg.
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:04:
[...]

Firefox is echt een nachtmerrie voor webdesign merk ik wel met de site, waar het in IE helemaal goed werkt geeft ff problemen :S ik zie echt niet 1 pluspunt om firefox te gebruiken ik weet niet hoe jullie dat doen hoor. Het punt dat firefox plaatjes wat sneller laad vind ik niet voldoende mijn internet is al snel genoeg.
Nou ik heb meer prolemen met IE danm et FF. Als ik een website maak. In FF werkte het gelijk maar in IE moet ik nog kijken waarom hij een scroll balk neer zet terwijl die er niet hoort.

[ Voor 37% gewijzigd door Calamor op 03-10-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de guide is op zich helemaal klaar nu :)
Ik moet er alleen nog een keer doorlezen en alles in een lay-out zetten.
Tekstopmaak en plaatjes is klaar nu, dus met geluk is het morgen nog een half uurtje werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:37:
[...]

Firefox is echt een nachtmerrie voor webdesign merk ik wel met de site, waar het in IE helemaal goed werkt geeft ff problemen :S ik zie echt niet 1 pluspunt om firefox te gebruiken ik weet niet hoe jullie dat doen hoor. Het punt dat firefox plaatjes wat sneller laad vind ik niet voldoende mijn internet is al snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zo mensen het is weer maandag de werkweek is weer begonnen.

Van weekend hoop gepraat op IRC :) was weer gezellig

Heb besloten om een cleric te worden en om clan te buffen xD maar nu heb ik
effe tussendoor gelezen en zag ik dat er nog iemand cleric word (waar ik niet iruja mee bedoel).
Hebben we straks wel genoeg atkers?

^^ heeft er iemand nog mooie screens van cleric in lvl 88 104 en 120 pakje ben er naar opzoek

Gerwin

ps nog 4 weken dan week vrij :) rose here i come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

atkers, alsof die nodig zijn met irose clerics xD...
maar maak je niet druk beter eens een keertje fatsoenlijk aantal clerics dan geen een net als eerst.

idd Evo, ik heb FF zoeizo al niet interresant gevonden... IE doet het altijd al perfect hier en plaatjes sneller laden,... muah ook niet echt nodig, gaat snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

gerwingood schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:26:
Zo mensen het is weer maandag de werkweek is weer begonnen.

Van weekend hoop gepraat op IRC :) was weer gezellig

Heb besloten om een cleric te worden en om clan te buffen xD maar nu heb ik
effe tussendoor gelezen en zag ik dat er nog iemand cleric word (waar ik niet iruja mee bedoel).
Hebben we straks wel genoeg atkers?

^^ heeft er iemand nog mooie screens van cleric in lvl 88 104 en 120 pakje ben er naar opzoek

Gerwin

ps nog 4 weken dan week vrij :) rose here i come
2 Clerics per clan is helemaal niet zo'n probleem. Meestal zijn toch niet allebei de clerics online en mocht dat wel zo zijn is het alleen maar beter. Aangezien er 15 man in de clan kunnen (1e instantie) moeten er genoeg attackers zijn. Ik ga iig tanken met me Soldier > Knight :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd 2 clerics is nog geen luxe lijkt me. Aanvallers zijn er altijd in overvloed.

Over die guides zou op zich wel tof zijn dat het op de GoT site komt te staan. Misschien dat er ook nog andere guides op kunnen komen van de andere class? meende dat Dubst4r een Bourg guide wou maken... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kijk is aan :) klinkt allemaal goed
als erose donderdag begint ben ik denk pas vanaf 7 uur savonds ingame :( wat niet echt bepaald vroeg is. Hopelijk gaat het lvlen vlot zodat we snel een clan hebben en naar clan field kunne.

Btw heeft iemand al een idee of nu ook weer op lvl 10 30 50 70 90 110 130 bijna 3 keer zoveel exp nodig hebben voor 1 lvl of word het netzoals begin van irose dat deze lvls ook snel te halen zijn.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

als we als clan snel lvlen... dan kunnen we snel op worm dragons hunten.. dan zijn we hopelijk de eerste clan met wormdragon wings... en anders kunnen we zoiezo veel geld met die wings verdienen ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet meer wachten tot de open beta :X
mischien is het ook wel leuk om een lijstje te maken wat iedereen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
gerwingood schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:53:
Kijk is aan :) klinkt allemaal goed
als erose donderdag begint ben ik denk pas vanaf 7 uur savonds ingame :( wat niet echt bepaald vroeg is. Hopelijk gaat het lvlen vlot zodat we snel een clan hebben en naar clan field kunne.

Btw heeft iemand al een idee of nu ook weer op lvl 10 30 50 70 90 110 130 bijna 3 keer zoveel exp nodig hebben voor 1 lvl of word het netzoals begin van irose dat deze lvls ook snel te halen zijn.

GerwinGood
Haha, vrees alleen dat de open beta nog niet gaat starten op donderdag hoor. ;)
Denk dat ze dan eerst nog de (niet hybride) client gaan testen in closed beta. Met hopelijk meer irose dingen. Irose skills ed.
Voor de lvl req is ook nog niets uitgegeven. Maar daar komen die closed beta-testers wel achter.
Het lijkt allemaal wel wait-and-see te zijn bij GamesRouter. Ze geven niet teveel informatie vrij.
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:00:
Bijvoorbeeld op de nieuwe GOT fansite bij members. Hoe staat het met de vorderingen voor de lijst members. Kan de lijst alweer leeg, dat eenieder deze aan kan vullen?
Liefst met een optie dat nutteloze, foutieve en nooit wijzigende dwz op 0 staande accounts makkelijk eruit kunnen worden gehaald?

[ Voor 22% gewijzigd door Amafi op 03-10-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:00:
dat lijstje agressor wordt aan gewerkt nog. Als je eerdere posts had gelezen kon je zien dat verschillende mensen hiermee bezig waren. Nog even geduld dus. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
dommerick schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:58:
als we als clan snel lvlen... dan kunnen we snel op worm dragons hunten.. dan zijn we hopelijk de eerste clan met wormdragon wings... en anders kunnen we zoiezo veel geld met die wings verdienen ;)
Sorry, denk dat er mensen zijn die meer tijd daarvoor hebben ;)
Fulltime rose, zit er voor mij helaas niet in. Maar misschien zijn er een paar gekken van hier gek genoeg om juist dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik denk dat het verstandiger is om ieder gewoon op zijn eigen tempo te laten lvl-en

Het boeit me echt niet of we nou de allereerste clan hebben met worm-wings oid .

We moeten gewoon even rustig afwachten.

Ik lees dat een aantal mensen toch gaan stoppen mocht e-rose een na-rose cloon worden. Ikzelf ga hoe dan ook voor e-rose of het nou een na-rose of een i-rose cloon word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Local Host schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:36:

Ik lees dat een aantal mensen toch gaan stoppen mocht e-rose een na-rose cloon worden. Ikzelf ga hoe dan ook voor e-rose of het nou een na-rose of een i-rose cloon word :)
8)7 die hard in the house :P

mmm kzie wel bij de openbeta als iedereen denk ik.

en ik zat misschien nog te denken om een ventrilo server te starten voor de GoT clan of rose mensen die gewoon gezzellig willen chatten.
(ff me connecties afgaan voor een gratis vent server :9 )

voor info:
http://www.ventrilo.com/

voor download:
http://www.tynoz.nl/oud/VentriloMIX.rar
(dit is een bundel versie 2.1.3 en versie 2.2.0 server zal waarschijnlijk draaien op 2.1.3 want die is gratis)

offtopic:
TS 2 sux als er meer dan 2 mensen door elkaar heen praten hoor je geen ene fuck dus me schijt op TS 2

[ Voor 14% gewijzigd door TYNOz op 03-10-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:58:
snel levelen is altijd leuk natuurlijk maar ik ga er persoonlijk eerst voor om geld te verdienen dat je goede equip hebt en de union kan joinen van die punten kan je toch ook wel lekere spulletjes halen hoor :P

En ik heb zoiezo bijna elke dag pas tijd naar 22:00 uur om te spelen, ging voor de zomervakantie opzich ook wel lekker zo voor het slapen gaan ff van 10 tot12/1 uur rosen :P

En zoals Local Host al zegt af en toe partyen met z'n alle is leuk maar idereen heeft zijn eigen tempo van opbouw en op hogere lvls komen we elkaar toch allemaal wel tegen :D zo zal legion of tweakers uiteraard luna gaan ownen ;)

Edit: ik ga absoluut GEEn P2P rose spelen als het na stijl word

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik zie wel of ik ga spelen maar ik wil gewoon de ouwe Irose terug.
Die bourg guide maak ik wel als ik zeker weet dat mijn kennis nog up to date is.
En ik heb nog nagedacht wat voor class ik wil worden maar ik denk dat cleric niets voor mij is.
Ik wordt of mage of knight denk ik.

Ik heb gehoort dat sen de damage van een wand verhoogt(damage van wand = 50% int/50% sen), lijkt me dus wel spannend om een int/sen mage te maken. Weet iemand hier meer over?
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:56:
[...]
Edit: ik ga absoluut GEEn P2P rose spelen als het na stijl word
Ik ook niet ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Meatbag op 03-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede clan heeft gewoon 4/5 clerics, hadden wij ook, ik zie totaal het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK wil iig weer muse doen :)
Alleen wil ik geen cleric worden. Misschien wel een enkele healing skill, maar verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

en ik zat misschien nog te denken om een ventrilo server te starten voor de GoT clan of rose mensen die gewoon gezzellig willen chatten.

voor info:

voor download:
(dit is een bundel versie 2.1.3 en versie 2.2.0 server zal waarschijnlijk draaien op 2.1.3 want die is gratis)

offtopic:
TS 2 sux als er meer dan 2 mensen door elkaar heen praten hoor je geen ene fuck dus me schijt op TS 2
uhmm ik heb nog een server 200 slots :) ik ben dara admin op en kan aparte sub channels maken voor clans en Rose online dat is geen probleem ;) (2.1.3. of 2.1.4 (die versies zijn compitabel met elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
tjah maar 2.2.0 niet met 2.1.3/4 dus jah ;)

als je dat dan zouw willen doen zouw wel leuk zijn :)
teminste veel beter dan TS 2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK vraag me af btw of Desert of Dead person nog een keer open gaat.

en ook wat ik me hier van moet voorstellen:
The World of Karkia - Karkia is a Festival Planet where Splendor coexists with nothingness. Though it has the most spectacular amusement park in the Planets of the Seven Hearts, it also has one of the biggest slums.
Krijgen we dan een rollercoaster met carts. Castle gear arena's???

[ Voor 79% gewijzigd door Zeror op 03-10-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Rakkerzero schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:32:

[...]
wow castle gear arena's :D

moet wel apparten server voor komen met 100 mbit lijntje en dan 4 vs 4 ofzo + FPS camera uiteraard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tussentijd op irc:

[15:43] <isp> nu ff kale layout op maak maken
[15:50] <Fly> je bent lekker bezig he ^^
[15:50] <isp> mooie guide zo, eigenlijk zou ik hem zelf moeten houden en als bestseller verkopen >:)
[15:51] <Fly> haha :P
[15:51] <isp> gratis rosen \0/
[15:51] <Fly> verkopen aan gr

Ja hij komt eraan hoor, moet nog ff paar kleine dingetjes doen zodat ie helemaal naar mijn zin is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg :/ Dit is net op het gamesrouter forum gepost http://deebee.gigafoto.com.br/. De bekende hacker "Deebee" heeft zijn eigen server om daar rose op te laten draaien zodat je er niet voor hoeft te betalen. Ik betaal iig liever voor een server van gamesrouter inplaats van er een boven een wc :P Wat een raar mannetje is dat toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:32:

[...]
Ik heb geen idee, het enige wat ik er nog meer over weet is dat hij er ongeveer zo uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/568/kakia7bl.png
Teminste zo wordt het afgebeeld in zo'n Rose filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Als iemand niet weet wat Rose Online nou precies is (bijv.). Kijk dan even op deze site dan kun je een filmpje bekijken http://www.rosemovie.tk/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingame is de xp nu 300%, best grappig, nu moeten we hunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/guidebanner.png

<chearleadermodus>
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gif

Iruja van het Muse-Promotie team!

Muse Muse Muse Muse!!!

Dus jij wilt muse worden? doen! welkom bij het muse team!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gif
</chearleadermodus>

Met deze guide tracht ik een complete, maar vooral allesomvattende muse guide te presenteren.
Naast dat ik het nieuwe muse lid help kiezen uit de verschillende muse builds die er zijn (wist je dat muse de meeste mogelijkheden had btw? :)) help ik je bij het verdelen van stat points, skills, wand/staff keuze, en nog veel meer!

Je begint dus met spelen en je komt op birth island, spreek daar met de fairy, alle opties, voor sandalen, wat stuff, 10 skillpoints (iRose only) en XP!
Bij elke lvl up krijg je statpoints, die je kan investeren zoals jij wilt! Ongelooflijk Mike! Tis Geweldig!
Anyway deze points bepalen voor het grootste gedeelte je char dus denk goed over na voordat je deze points besteedt!
Voor nu, add alleen maar STR want dat resetten we later toch als we de job change hebben gedaan, en dan heb je ook vast mijn build tips gelezen dus dan weet je ook welke stat points voor jou interessant zijn.
Maar om je een idee te geven wat elke stat doet voor muse leg ik dat eerst haarfijn uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/str.PNG STR (strength)

STR add ten eerste de hoeveelheid HP (+2 per 1) en defence (+1 per 3) dat je hebt, maar het doet nog meer!
Ook bepaald het hoeveel weight je kan dragen, en dit alles geldt voor alle jobs.
Verder bepaald het voor een (klein) deel je attack power met een staff.
Ook handig is het voor clerics om minimaal 32 STR te adden zodat ze een shield kunnen gebruiken en daar een gem in kunnen stoppen.
Voor de rest geldt als je vind dat je te vlug dood gaat kun je dit wat adden of dex.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/dex.PNG DEX (dexterity)

DEX voegt vermogen toe om aanvallen te ontwijken (dodge, +3 per 4), en in het iRose systeem ook movement speed (+11 per 13).
Verder bij katar en bow muses bepaald dit je attack power, maar straks meer hierover.
Je kunt als je vlug dood gaat hier wat van toevoegen, of str, afhankelijk van je smaak.
Ook deze stat weer is bij alle jobs hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/int.PNG INT (intelligence)

INT is de mainstat van de muse, en het bepaald vooral je attack power met staffs en wands.
Het verhoogt daarbij de hoeveelheid MP (+4 per 1) en magic defence (+3 per 5), het vermogen om magic attacks te incasseren.
Dit geldt voor elke job en het bepaald ook hoe sterk skills (1% per 3) zijn, hoe succesvol, en de hoogste van buffs.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/cha.PNG CHA (charm)

Hier bestaat veel onenigheid over, geruchten gaan dat je er meer drops door zou krijgen, nou voor eens en altijd zal ik dit duidelijk maken, dit is kul!
Het bepaald wel of je betere drops krijgt, niet de hoeveelheid, wel weer hoe vlug je quest items hebt en klaar bent dus met een quest, en hoogte van reward.
Een hoge charm trekt ook mobs aan en met een standaard muse build wil je dit liever niet.
Dit is voor elke job hetzelfde, maar over het algemeen kan afgeraden worden cha toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/con.PNG CON (concentration)

Ook dit is voor elke job hetzelfde, voegt hitrate (+1 per 2) toe, criticals (+1 per 5) en bepaald hoe vlug je MP en HP recovered, that's it.
Voor een normale muse build heb je hier vrijwel niets tot relatief weinig van nodig.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/sen.PNG SEN (Sensibility)

Dit bepaalt de hoeveelheid criticals (+1 per 1) die je doet en een (beetje) attack power van je wand, that's it!

In deze sectie ga ik de vele builds behandelen die de muse rijk is (ik had al verteld dat muse de meeste mogelijkheden heeft he? :P)
Nadat je lvl 10 bent geworden, job quest gedaan hebt, kun je tot lvl 15 de statpoints resetten naar een van de volgende builds.
Nu moet je nog een build zoeken die bij je past, en ik zal dan ook een verdeling geven van statpoints, als eventuele skills, als pvp info, voor jouw gemak.

Full Support Cleric (100% INT)

Meest bekende muse type moet toch wel de cleric zijn, met zijn/haar weinige attacks maar vooral op 2nd job kenmerkende sterke buffs om zichzelf en andere (party)mensen te buffen zodat die tijdelijk sterkere eigenschappen hebben.
Ook zijn deze de primaire healing type met een cure voor 1 persoon en een sterke party healing.
Dit type heeft weinig def, geen tot weinig attack skills, en is dus niet geschikt om mee te battlen, laat staan pvp'en.
Vaak zijn full support clerics party leaders en zullen weinig spreken omdat ze het te druk hebben (optie hiervoor is teamspeak/ventrilo).
Weapon of choise: in het begin staff (vanwege MP decrease) en later wand of meteen wand met shield en topaz (minstens 32 STR) of boek.

(Allround) Mage (INT + DEX/STR/CON/SEN)

Dit is gewoon een allround attack muse, met vaak 1 aoe, en verschillende attacks.
Je houd of afstand en spamt skills of gaat lekker met je staff zwaaien.
Hier kun je met de stats veel bijsturen en kijk daarom wat elke stat doet zodat je kan toevoegen wat bij je past.
Stats die je kan adden zijn vooral INT, wat CON/SEN./STR of zelfs DEX, helemaal afhankelijk van hoe je speelt.
Geliefd in parties vanwege fire ring en silence, in pvp vooral effectief tegen andere muse types.
Weapon of choise: Staff

Close Combat Mage (INT + STR + CON)

Als je close combat en stunnen en dergelijke fijn vind spelen, dan is dit je build.
Over het algemeen wordt er INT/STR/CON gedaan in de verhouding 3:2:1.
Soms wordt er ook nog wat DEX geadd voor wat extra dodge en movement speed

Net zoals statpoints krijg je ook skillpoints die je eenmalig kan gebruiken, denk er dus goed over na voordat je die opgebruikt!
Er zijn voor muse een helehoop skills, buffs, attacks en een aantal andere.
Ik ga ervan uit dat je hiermee zelf kan beslisssen welke je hebben wilt, en als een skill cleric of mage only is zet ik dat erbij.
Houd er rekening mee dat attack skills niet door katars of bows gebruikt kunnen worden!
Verder zijn er passive skills en aktive skills, en ik ga ervan uit dat je zelf het verschil kent.

Passive Skills:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/magicarmsmastery.PNG Magic Arms Mastery

Bestaat uit 20 lvl's, en voegt attack power toe aan staffs en wands, katar en bow muses afblijven dus.
Verder vereisen een paar skills een bepaald lvl van deze passive.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/summonmastery.PNG Summon Mastery

Bestaat uit 10 lvl's en wordt gebruikt voor de hoeveelheid pets die je kunt gebruiken.
Weet wel dat pets een gedeelte van je xp eten maar ze kunnen wel incasseren voor je.
Er bestaat ook een heuze summon muse build en dat is in principe een cleric die zijn pets opbuffed en voor hem/haar laat vechten.
Verder vereisen phantom swords, elemental en firegon een bepaald lvl van deze passive.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/spellmastery.PNG Spell Mastery

Deze passive bestaat uit 20 lvl's waarvan 11+ mage only is, voegt MP decrease toe en zorgt dat je per spell een x aantal % minder MP nodig hebt.
Verder vereisen attack spells een bepaald lvl van deze passive.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/meditation.PNG Meditation

Deze passive bestaat uit 20 lvl's waarvan lvl 11+ cleric only is, en bepaalt hoe snel je MP recovered plus voegt een hoeveelheid MP toe.
Verder vereisen bepaalde buffs een bepaald lvl van deze passive.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/Resilience.PNG Resilience (NaRose only)

In NaRose heeft elke job een skill die extra defence toevoegt, en voor muse is dat deze.
Geen enkele active skill is hier afhankelijk van.
Aantal lvl's onbekend.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/mindbodylink.PNG Mind-Body Link (NaRose only)

In NaRose heeft ook elke job een aantal unique skills, en per job ook een passive.
Deze voegt HP plus MP decrease toe, en is afhankelijk van Resilience.
Aantal lvl's onbekend.

Aktive Skills: Attacks

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/manabolt.PNG Mana bolt -> Mana speer

Main attack van de muse en kan upgraded worden door zowel mage als cleric jobs, en bestaat uit 10 lvl's waarvan op lvl 6 het over gaat op mana speer.
Eigenschap van mana speer is dat het een percentage de def en m-def omlaag haalt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/icebolt.PNG Ice Bolt (lvl 5+ Mage Only) -> Ice Bang

Beiden hebben 10 lvl's, en doet meer damage dan Mana Bolt, maar geen bijwerkingen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/ignition.PNG Ignition (NaRose Skill only)

Een van de unique skills en is kwa attack power en looks identiek aan ice bolt, maar kost meer mp.
Groot voordeel is dat deze ook door katar en bow muses gebruikt kan worden!
Aantal lvl's onbekend.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/staffstunattack.PNG Staff Stun Attack (lvl6+ mage only)

Lage attack power maar op lvl 10 zorgt het er voor dat je enemy 8 sec bevroren is en niets kan doen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/lightening.PNG Lightening (lvl6+ mage only)

Bestaat 10 lvl's en zorgt voor sleep en lvl 6 en verder faint

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/freezing.PNG Freezing (Mage Only)

Deze skill bestaat uit 5 lvl's en haalt de attack speed en movement speed omlaag.
Wordt vaak als nutteloos beschouwd omdat Icy Rain hetzelfde doet, en velen malen sterker is.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/mild.PNG Mild (lvl 6+ Mage Only) -> Silence

Mild 10 lvl's groot en Silence 5, mild brengt hit rate omlaag en attack power, terwijl silence ervoor zorgt dat er geen magische attacks meer mogelijk zijn.
Silence is in pvp een zeer effectieve skill tegen andere mages of clerics (die geen buffs meer kunnen uitvoeren).
Daarbij duurt deze skill relatief lang en is erg vervelend want de persoon kan in tussentijd alleen maar rennen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/puri.PNG Puri (cleric only)

Deze zet ik hier omdat dit de enige skill is die Silence ongedaan kan maken.
Verder haalt het alle negatieve (de)buffs weg en je kan het niet op jezelf casten onder silence.
Over het algemeen beschouwed als een on nuttige skill.
Bestaat uit 3 lvl's waarbij op lvl 3 met hoge int deze een 100% succesrate heeft.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/curse.PNG Curse (lvl 4+ Cleric Only)

Bestaat uit 10 lvl's en poisoned een enemy van een afstand en haalt daarbij de HP omlaag.
Over het algemeen gezien als een useless skill.

Aktive Skills: AOE Attacks

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/firering.PNG Fire Ring -> Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/magmaburn.PNG Magma Burn (Mage Only)

Deze skill gaat in lvl 6 over op Magma Burn (aoe) en is 10 lvl's groot.
De attack haalt de def omlaag en Magma Burn is een aoe die hetzelfde doet.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/windstorm.PNG Windstorm (lvl 6+ Mage Only) ->Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/lunastone.PNG Luna Stone

Beiden hebben 10 lvl's en dit is de main aoe skill van muses, hoge damage, en grote range.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/icyrain.PNG Icy Rain (Mage Only)

De 3e aoe van muses, 10 lvl's en heeft minder attack power dan Luna Stone, en iets minder bereik,
maar als bonus haalt het de attack speed en movement speed omlaag.

Aktive Skills: Summons

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/bonfire.PNG Bonfire (lvl 6+ Cleric Only)

Bestaat uit 10 lvl's en recovered HP en gebruikt een paar summon points.
Behalve jouw HP recovered deze ook de HP van party members maar heeft een relatief klein bereik.
Wordt over het algemeen beschouwd als een useless skill maar dan nog is het wel leuk.
Let wel net zoals alle andere skills eet deze XP.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/phantomsword.PNG Phantom Sword

Bestaat uit 10 lvl's en gebruikt een paar summon points.
Gemiddelde def, gemiddelde attack power.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/elemental.PNG Elemental

Bestaat uit 10 lvl's en is vooral een tank, lage attack power en gebruikt een paar summon points.
Wordt vaak gezien als een useless skill.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/firegon.PNG Firegon (Mage Only)

Bestaat uit 10 lvl's en heeft redelijke attack power, lage def en gebruikt een paar summon points.
Wordt vaak gezien als een useless skill.

Aktive Skills: Healing-type

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/cure.PNG Cure (lvl 6+ Cleric Only)

Main healing skill van de muse, bestaat uit 10 lvl's, en is sterk int afhankelijk.
Recovered een hoop maar 1 persoon.
Let op om je zelf te curen moet je eerst self target doen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/healing.PNG Healing (lvl 6+ Cleric Only)

Deze healing skill bestaat uit 10 lvl's en is sterk int afhankelijk.
Recovered minder dan cure maar wel alle party members in de buurt.
Erg in trek bij dex muses.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/ressurect.PNG Ressurect (Cleric Only Skill)

Bestaat uit 5 lvl's en wanneer iemand fainted is brengt deze skill die persoon terug.
Lvl bepaald hoeveel XP je terug krijgt van niets tot 100%.
Let met deze skill wel op met mobs die aoe skills doen!

Aktive Skills: (Self-)Buffs

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/support.PNG Support/Haste (lvl 6+ cleric only)

Deze buff add movement speed, en is nodig als basis voor andere buffs.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/rushedhustle.PNG Rushed Hustle (NaRose only)

Deze skill geeft extra m-spd en offert daar wat attack power voor op.
Wordt beschouwd als een useless skill want je hebt haste al.
Aantal lvl's onbekend.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/powersupport.PNG Power Support (lvl 6+ Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra attack power en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/battlesupport.PNG Battle Support (Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra attack speed en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/damagesupport.PNG Damage Support (Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra attack power in procenten en is minder int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/hitsupport.PNG Hitting Support (lvl 4+ Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra hit rate en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/sharpensupport.PNG Sharpen Support (Cleric only

Deze skill add tijdelijk extra critical en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/blessingbody.PNG Blessing Body (lvl 6+ Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra HP en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/blessingarmour.PNG Blessing Armour (lvl 5+ Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra def en is sterk int afhankelijk.
Sterker dan defense aura maar self buff only.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/defenceaura.PNG Defense Aura (Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra def en is sterk int afhankelijk.
Minder sterk dan bless armour maar wel party buff.
Afhankelijk van bless armour en in totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/magicalaura.PNG Magical Aura (Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra m-def en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/magicalaura.PNG Blessing Mind (lvl 3+ Cleric only)

Deze skill add tijdelijk extra MP en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/evasionaura.PNG Evasion Aura (Cleric Only)

Deze skill add tijdelijk extra dodge en is sterk int afhankelijk.
In totaal 10 lvl's.

Dit is niet iets wat elke guide heeft maar omdat dit een alles omvattende guide moet worden doen we dit maar wel.
Daarbij kan het je helpen welke stat equip jij pakt, ofdat je zonder statted equip speelt en hier geld op bespaard.
Alles in deze sectie is eigen keus en je moet het zelf overwegen, alleen een paar dingen zal ik sterk aanraden.

De verschillende soorten equip eerst:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/lizardbackshield.PNG Backshields

Als muse zijnde kun je maar 2 backshields gebruiken, en dat zijn de turtle backshield, compleet useless add maar 2 def, en de lizard backshield met een flinke def (hoger dan welke wing of bag dan ook), en is altijd zonder extra stats omdat het een union item is en niet gecraft kan worden, en heeft lvl 70 requirement.
Je kunt de lizard shield een tijdje gebruiken maar ik prefereer toch echt wel wings vanwege de hoge m-speed en extra stats.
Verder kun je shields refinen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/unionbag.PNG Bags

Deze hebben lage def, maar zorgen er voor dat je flink meer weight mee kan nemen, plus kunnen extra stats hebben.
Ook deze adden geen m-spd en maken je char sloom, in grote lijnen geldt hetzelfde als voor backshields dus.
Groot nadeel is van bags dat ze niet gerefined kunnen worden, dus geen extra def of dodge mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/wings.PNG Wings

Nou deze zijn perfect voor muse! Maar ook voor andere jobs zou ik deze als eerste overwegen.
Ze adden m-spd, zijn craftable (op astarot wings na die lvl 125 zijn, mooi bij je heaven staan, en alleen op clanfield luna bij de astaroth king gedropped worden met of zonder stats) dus je kunt extra stats erop hebben, staan mooi bij je muse kleertjes en je kunt bijna alle wings dragen (op little devil en crow wings na die hawker only zijn).
En verder kun je wings gewoon refinen om het ff compleet te maken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/zephyrdefender.PNG Shields

Je kunt icm een wand bepaalde accessoires gebruiken die MP adden bijv. books, flute, een lollipop, harp, spiegel en meer.
Als je STR add kun je ook shields gebruiken met T7's en dat is in de meeste dan wel alle gevallen beter.
Verder kun je de stats van je shield nog flink opvoeren door deze te refinen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/mask.PNG Masks

Probeer een mask te vinden met zo weinig mogelijk CHA erop en je favoriete stats, vrij basic...
Natuurlijk mag je ook gewoon een mask pakken die jij er leuk uit vind zien :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/earring.PNG Jewelry

Alleen socket jewelry met gems zijn eigenlijk interessant, je kunt MP recovery van de npc's overwegen maar ik adviseer van niet.

Soorten in equips

Er zijn naast de npc clothes zonder stats die dealers ook kunnen craften met stats ook nog andere "blauwe" versies.
Deze verschillen in de hoeveelheid def, en lvl requirement (hoger) en hebben als prefix legend, saint, holy en andere.
Deze droppen alleen door mobs en hebben al dan geen extra stats dmv appraisal.
Vooral deze equips kunnen aardig gezocht worden en hoge waardes in luttele mils hebben soms wel.

Stats

Er zijn ook standaard stats die telkens terug keren, bijv. je ziet vaak 6/5, wat altijd 6 con 5 sen is.
Ik geef enkele commentaren bij typen die enigzins voor muses interessant zijn.

5/6/7 INT voor Full support clerics, en clerics die vaak skills gebruiken, voor elke type muse goed geschikt.

7/7 STR/DEX voor de dex muses en sommige mages gebruiken die nog wel eens, komt relatief veel voor en is cheap.

6/5 CON/SEN voor muses die vooral met wands of bows attacken, deze stats komt relatief vaak voor en is cheap.

x/15 x/Attack Power voor mages vooral, komt relatief weinig voor en aardig prijzig.

4/15 INT/Attack Power[/u] deze noem ik even apart om dat dit de perfecte stat is maar extreem zeldzaam, aan te raden voor battle cleric.
Komt alleen voor op high lvl equipment en bepaalde masks.

2/5 INT/MP Dec deze worden vooral door full support clerics gebruikt, en muses die skill spammen, erg gezocht en is uncommon.

Nu pak je een van de builds waar je een staff of wand voor nodig hebt maar toch twijfel je?
Hier de verschillen op een rijtje en kies zelf:

StaffWand
INT:hoger dan wandlager dan staff
Attack Power:hoger dan wandlager dan staff
Hitrate:hoger dan wand*lager dan staff*
Snelheid:verschillendoverwegend lager
MP Decrease:hoger dan wandlager dan staff
Shield:niet mogelijkmogelijk
Afstand:kleinergroter
* Alleen bij NPC versies

Je hebt 3 wands en 3 staffs, die alleen droppen door boss mobs en niet gecraft kunnen worden.
Deze kenmerken zich doordat ze geen lvl requirement hebben en alleen een INT requirement.
In verhouding met andere uniques zijn de muse uniques wel achter gesteld...
En natuurlijk omdat dit alles omvattend is ook maar gelijk de katar en bows toegevoegd voor die paar builds aangezien deze erg in trek zijn bij dex muses.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/shiningstaff.PNG Shining Staff - 18% MP dec, 57 ap, 91 INT, common unique.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/lunarsealstaff.PNG Lunar Seal Staff - 25% MP dec, 88 ap, 138, mooiste staff, erg gewild bij zowel mages als clerics, enige unique ooit gezien zonder socket.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chroniclestaff.PNG Chronicle Staff - 28% MP dec, 147 ap, 175 INT, staff die eigenlijk net iets te laat komt en niet anders dan geschikt is voor full support clerics.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/koyotewand.PNG Koyote Wand - 13% MP dec, 68 ap, 111 INT, waardeloze wand die er alleen leuk uit ziet, common unique.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/dustwand.PNG Dust Wand - 17% MP dec, 117 ap, 172 INT, populair onder meisjes, lijkt op sceptor van Sailormoon... figures...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/crystalwand.PNG Crystal Wand - 20% MP dec, 145 ap, 196 INT, vrij populair vanwege MP decrease.

Bows en Katars voor die paar muses:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/zamadar.PNG Zamadar - 68 ap, 90 DEX, AS +4, Bonus Crit +35

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chakram.PNG Chakram - 116 ap, 139 DEX, AS +4, Bonus AVO +30m erg populair vanwege de hoge dodge.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/shiningfingers.PNG Shining Fingers - 152 ap, 175 DEX, AS +5, Bonus AP +30

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/bowoffairy.PNG Bow of Fairy - 77 ap, 96 DEX, AS +3, Bonus AVO +25

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/bowofartemis.PNG Bow of Artemis - 116 ap, 134 DEX, AS +3, Bonus ASPD +20, erg populair vanwege de hoge attack speed.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/bowofsagittarius.PNG Bow of Sagittarius - 143 ap, 163 DEX, AS +4, Bonus Crit +45

Er zijn een aantal quest die muse only zijn, en die bespreek ik hier even.

Muse's Job Change Quest (lvl 10 req)

1. Ga naar Warren in Zant en hij stuurt je naar Trithei (ook in Zant).
2. Voor Trithei moet je 20 Flame Seeds verzamelen.
Deze vind je in het noorden van Adventures Plaines in een afgezet stuk.
Of bij de ingang van Winds of Hill, stuk minder maar wel minder ver lopen.
3. Ga terug naar Trithei en nu moet je 5 Pumpkin Seeds verzamelen.
Deze vind je makkelijk in Valley of Luxem Tower.
4. Ga weer terug naar Trithei en ontvang nectar.
5. Ga nu weer terug naar Warren en praat met hem.
Je bent nu een muse en je krijgt een coole Inner Bonnet :D

Solitary Orias Quest (lvl 20-29 req)

1. Praat met Keenu in Zant.
2. Ga naar Elveroon Desert en praat met Orias.
3. Van Orias moet je 5 stones van nature, fire, water, en earth zoeken door Dalping en Ranger versies te hunten.
Deze vind je in Hill of Wind bij de ingang naar Elveroon of bij het stadje bij een heuvel in de buurt.
5. Ga terug naar Orias.
6. Ga terug naar Keenu en nu mag je kiezen tussen een Animal Rod, Sorcerer Wand of 1800 Zuly.

Good Compromise Quest (lvl 30-39 req)

1. Ga naar Lisa in Junon Polis (rechts onder) en praat met haar.
2. Ga naar Lake of Anima en praat met Ziroon, en selecteer de optie dat je een nieuwe plek voor hem zal zoeken.
3. Ga naar Zant en praat met Frantzie..
4. Praat weer met Ziroon en hij vraagt je 20 Porkies en 5 Hooligan Porkies te hunten.
Deze vind je bij de uitgang naar Elveroon Dessert.
5. Praat opnieuw met Ziroon.
6. Ga naar Frantzie en kies je beloning; Magical Rod, Elf Wand of Letter Shaped Earring & Necklace.
7. Ga nog even langs Lisa en krijg nog een life saving water (small).

2nd job Change Quest (lvl 70 req)

1. Spreek met de mayor in Junon.
2. Ga naar Lisa (rechtsonder) en klik je door het lange verhaal heen.
3. Ga naar Beach of Genzi en hunt King Kongs, ze zullen niet elke keer droppen en dit duurt even voordat je er 1 hebt.
4. Praat weer met Lisa en klik je weer door het verhaal heen, de kletskous.
5. Ga nu naar Mina in Zant en hij vraagt je de ring te zoeken in B2 door Goblin Warriors te hunten, deze dropt vrij snel.
6. Praat nu opnieuw met Mina.
7. Ga nu naar Lutis in Luxem Tower en hij wilt dat je 5 haar spelden zoekt, en hiervoor moet je Stone Golems in Gorge of Silent hunten, deze droppen altijd.
8. Praat weer met Mina en je krijgt zijn recommendation.
9. En als laatste ga terug na de mayor waar je na 200K Z (de afzetter) te hebben betaald mag kiezen uit twee 2nd jobs.

2.1 Een skill toegevoegd en wat rare harde enters eruit gehaald.

2.0 Helemaal opnieuw geschreven

1.0 Eerste versie, was een beknopte guide

Ik heb deze guide zo uitgebreid mogelijk gemaakt, en heb alles toegevoegd wat maar enigzins van waarde kan zijn.
Verder hoop ik dat mensen hier iets aan hebben en ze het leuk vonden om te lezen.
Ook omdat het als een soort van naslagwerk beschouwd kan worden heb ik voor het gemak dingen onderstreept om snel iets op et zoeken.
Indien rose verder gaat en andere skills enzo krijgt zal ik die proberen toe te voegen, en als iets niet klopt verbeteren.
Voor zo ver veel plezier hiermee en bedankt voor het lezen!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice guide hehe

en woensdag krijgen we een patch op de erose ben benieuwd of het dan irose word

Embers
Internal Moderator

Default Server Downtime.

The servers will be taken down at 9am Wednesday morning October 5th for server maintenance; the downtime will be approx 1 hour. (Please note we ESTIMATE the downtime will be 1 hour but it could be longer )

During the downtime you will need to auto patch your client, you will need the update to get online once the maintenance has finished.

Edited date: opsie!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gelzen ja :P ik zitnu met cinamon in closed beta te praten ik hoorde het van hem,

nice guide trowuens als je wilt dat hij op de site komt hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Woow nette guide als je het mij vraagt :7 Het is een hap leesvoer van heb ik jou daar, maar zeer leerzaam :Y) Ben nu aangekomen bij de skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strak Iruja! Deze moet zkr op de site komen. Tis gewoon een supercomplete guide. Van zoiets wil je eigenlijk meteen met een muse aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Als iemand niet weet wat Rose Online nou precies is (bijv.). Kijk dan even op deze site, dan kun je een filmpje bekijken http://www.rosemovie.tk/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

voor info:

voor download:

offtopic:
lol deze vraag is al eens geweest en ik heb nog zoon Ventrilo server draaien hier, (oude versie) die we gewoon kunnen gebruken hoor :)

PS, isp je muse guide is prachtig geworden good werk :) echt super :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super guide Iruja!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice guide gozer

ik gaa voor de full suport :D

iets wat ik er niet uitkan halen maar heb wel mij ideeen met welke skills je het beste kunt beginnen als full suport zijnde

naar mijn idee moet je er voor zorgen dat je skills ontwikkeld die aansluiten op de skills die je zult gebruiken zodraa je cleric wordt , en dieskills zullen bij mij full suport gericht zijn, maar ik ben dan nog net niet zo gevordert dat ik weet hoe dat precies zit

ik weet dit klinkt zeikerig nadat je net die uber guide heb gemaakt maar het is totaal niet so bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat toch full support is geen of nauwelijks attacks :+
Je kunt dus mana bolt -> mana speer pakken plus alle buffs en healing/cure.
Had dat expres niet opgeschreven want ik ging ervan uit dat dat wel duidelijk was XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker mooi gedaan Iruja _/-\o_ handig voor de toekomstige muses in eRose. Wie maakt net zo'n guide alleen dan over soldier, hawker of dealer :P ? Zou wel mooi zijn dan is het hlmaal compleet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Super guide iruja :P
Alleen licht ff de term aoe ff toe, want die snap ik niet helemaal ;)

Verder lijkt mij Party Supporting Mage interresant.

Ik heb de link in de startpost aangepast.

@ hieronder
:)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 03-10-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well done Iruja _/-\o_

Misschien nog leuk om uit te leggen wat je bedoelt met PvP, AoE en andere kreten voor degenen die het niet weten.
En how about wat uitleg over welke skills je beste kan nemen per build. Dus welke support skills voor een mage, waarom een cleric wel of niet ice bolt zou moeten nemen enz..

Just my 2 cents....

Toppie guide :)

edit : damn rakkerzero is me voor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AoE = Area of Effect

PvP = Player vs Player dacht ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens wat ik vond tussen de quests in de client zelf:

Quest: The Santa Suit Heist

Rudolphs have stolen the Santa costumes. You've got to help Santa by retrieving as many Stolen Santa Suits as you can!

:D
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:04:
Well done Iruja _/-\o_

Misschien nog leuk om uit te leggen wat je bedoelt met PvP, AoE en andere kreten voor degenen die het niet weten.
En how about wat uitleg over welke skills je beste kan nemen per build. Dus welke support skills voor een mage, waarom een cleric wel of niet ice bolt zou moeten nemen enz..
Ik dacht dat die termen wel algemeen bekend waren, en die zou je anders terug moeten kunne nvinde nin de first post, niet in mijn guide... te algemeen.
Op zich zou het wel duidelijk moeten zijn welke skills waar goed bij passen maar ik zal er wel eens naar kijken, hoewel het dan wel erg voorgekauwd wordt :P

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Guide Iruja....mijn complimenten
Ik ga hem zeker gebruiken.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:05:
AoE = Area of Effect

PvP = Player vs Player dacht ik :9
Voor als het dan nog niet gesnapt wordt:

AoE skills hebben effect op een groot oppervlakte in plaats van op 1 vijand ( iemand die dit kent van Scarabs :+ ;) )

PvP is dus vechten tegen een ander mens van vlees en bloed, Bijvoorbeeld in CF of de training grounds.
(neem aan dat niemand denkt dat bij het hunten je tegen mensen vecht he :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem mijn jachtgeweer mee en bijl naar het bos en ga daar lekker riddertjes hunten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:23:
[...]

PvP is dus vechten tegen een ander mens van vlees en bloed, Bijvoorbeeld in CF of de training grounds.
(neem aan dat niemand denkt dat bij het hunten je tegen mensen vecht he :X )
Jij pakt het wel heel grondig aan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iruja ik bedoelde met welke buff skills je het beste kunt beginnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:41:
[...]

Jij pakt het wel heel grondig aan :P
Hehe, okee: tegen de char van een mens van vlees en bloed :+
We houden het wel gezellig ingame :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:12
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:06:
kijk eens wat ik vond tussen de quests in de client zelf:

Quest: The Santa Suit Heist

Rudolphs have stolen the Santa costumes. You've got to help Santa by retrieving as many Stolen Santa Suits as you can!

:D
Daar krijg je die santa suit mee ;)
Alleen die rudolphs spawnen alleen op bepaalde tijden wat de GM's in handen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
WhiteUltY schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:58:
Als iemand niet weet wat Rose Online nou precies is (bijv.). Kijk dan even op deze site, dan kun je een filmpje bekijken http://www.rosemovie.tk/
uhm, is wel een leuk ingame filmpje ik zal hem adden aan de startpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Vond juist dat die gast uit het filmpje er niets van kon.
Probeerde 3 keer als hawker een speer te equippen.
En het is een zeer low lvl. Verder denk ik dat eventuele nieuwe spelers niet zien dat hij een snelkoppeling intoets voor zijn enige skill.
Oja, en de kwaliteit van het filmpje is slecht >:)

Verder zeur ik normaal nooit zoveel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook wel goed voor de site, ik gooi hem er direct op niet via link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morguh!

Vond het filmpje beetje saai eigenlijk.... Wel leuk om even te zien hoe het er uit ziet...
Amafi schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:10:
Zeur! :P

Zijn er mensen die zich expert voelen in de classes soldier + hawker en een guide willen maken? Ben eigenlijk wel benieuwd, met een guide zoals iruja kan je heerlijk mee werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:46:
iruja ik bedoelde met welke buff skills je het beste kunt beginnen ..
Ik zelf wordt ook weer een FS muse. Ik zelf ga voor lvl 1 Lightening. Want als ze aanvallen dan stoppen ze er mee. En buffs. Cure,Power Support,Hitting Support,Blessing Body. De andere skills kan je pas bij cleric gebruiken en de skills die je nodig heb is voor een beetje zinloos om al te nemen net als Blessing Armour het is alleen voor je zelf en duurt wel kort. Dan kun je beter eerst de andere buffs maxxen. Misschien kun ook nog Blessing Mind nemen. Maar ik vind deze in het beging een beetje zinloos.

Bij sommige zie je dat ze eerst Meditation maxxen en dan de buffs. Ik zelf doe het niet. Ik doe alles gelijkmatig maxxen. Je heb wel dat je minder mana heb maar de skills kosten ook nog niet zo veel mana en anders gebruik je milk. En in het begin heb je al wat milk en je krijg ook wel vaak milk van je party dus heb je dat voor op vullen. Vaak is het nog niet eens nodig om milk te gebruiken als het een beetje goede party is. Want tussen het buffen kan je wel rusten.

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 04-10-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:10:
Vond juist dat die gast uit het filmpje er niets van kon.
Probeerde 3 keer als hawker een speer te equippen.
En het is een zeer low lvl. Verder denk ik dat eventuele nieuwe spelers niet zien dat hij een snelkoppeling intoets voor zijn enige skill.
Oja, en de kwaliteit van het filmpje is slecht >:)

Nee, maar je hebt wel een beetje inzicht hoe Rose gespeeld wordt. Maar dat is niet het enige filmpje dat ik heb toegevoegd. Die van de Rose site heb ik ook geadd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Beetje weinig te doen vandaag op stage, dus ik zat een beetje na te denken over mijn nieuwe build.
Skills heb ik allemaal wel uitgewerkt.
Maar het punt waar ik mee zit is de STR.
Hoeveel van de atk power als je een staff komt van STR en hoeveel van INT?
Dacht namelijk een flinke HP buffer en def is altijd mooi. (IK haaaaat doodgaan)
Maar dan moet mijn mage ook nog eens liefst flinke klappen kunnen uitdelen.

Optimaal gezien wil ik een soort knight/mage bouwen.
Hoge def, en flink wat attackspells en een paar AoE.
AoE is wel leuk, maar gemobd worden zonder veel def (of dodge) is niet gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Amafi schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:16:
Beetje weinig te doen vandaag op stage, dus ik zat een beetje na te denken over mijn nieuwe build.
hahah dan ben je niet de enigste :D

ben ook ff aan me dealer built aan het denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hebben jullie de filmpjes hiervan al bekeken :P
http://www.roseonline.co.kr/pds/tvmovie.asp

Die zijn super grappig LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn al oud, half jaar geleden of langer geleden gezien :P

Verder ben ik nu een lijst aan het maken met alles wat in rose zit zodat je kunt skinnen (als je weet hoe dat moet) en het is leuk om te zien dat je dus al werkelijk lvl 150 (3rd job?) equip en weapons kan gebruiken :)
Zal wel ff zijn voordat de lijst enigzins compleet is en ik het moeite bepaalde dingen te identificeren dus als iemand iets weet hoor ik het graag :P

http://members.home.nl/ispierings/rose/stufflist.txt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Nouja aangezien we dus niet geleveld zijn maar ze wel 300% hebben gedaan ff tot lvl 50 gelvl'ed en cart gespaard.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/screen012.jpg

Btw endure heeft geen nut meer.. Duurt 15 seconden tssttt :(.

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 04-10-2005 13:34 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
William/Ax3 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:03:
Nouja aangezien we dus niet geleveld zijn maar ze wel 300% hebben gedaan ff tot lvl 50 gelvl'ed en cart gespaard.

[afbeelding]
Lekkere exp per kill :9~ . Hopelijk is dat ook in de open beta. Dan snel een FS-muse en een Dealer maken.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.