[PC MMORPG] ROSE Online - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Eej jongens !!

Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen, ik zit nu op mijn werk en ben thuis niet online, omdat ik midden in de verhuizing zit ( als het goed is vanaaf internet in mijn eigen huis :) ) Ik wil zeker LoT joinen ik heb momenteel maar 40k mocht dit te weinig zijn moeten jullie de plaats maar overgeven aan iemand die wel voldoende geld heeft :)

Ik heb mijn char in 2 dagen online naar lvl 26 gepompt ik ben een hawker / raider .

Ik zal op z'n vroegst vanaaf een keer online zijn. Dus ik hoor wel van Fly hoe of wat.

m00 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

idd gewoon leeggooien die oude lisjt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Calamor schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:35:
BIJ DEZE DE OUDE LIJST WERKT WEER!!!!!!! :9~ :P :9 >:) :) :Y) _/-\o_ B)
de nieuwe werk nog niet. en ik probeer dan ook de oude lijst in 1 keer over te zetten naar de nieuwe als het kan of niet teveel moeite kost.
Super ik sta er weer is hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 12:27

4th

Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Doe ik :P

Verder ga ik vandaag ff ben tiscali bellen. Om te vragen hoe het nu komt dat ik iedere keer d/c krijg en hoe ik het oplossen indien het op te lossen valt. Want steeds na een klein uurtje een d/c krijgen is niet leuk. Cker nu ik snachts eigenlijk zooi wil gaan verkopen. :'(
hier precies na een uur.. heb wel chello..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

http://www.harddrive.web1000.com/soldierskills.txt

voor de soldiers onder ons. (rechtermuis erop en doel opslaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Local Host schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
Eej jongens !!

Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen, ik zit nu op mijn werk en ben thuis niet online, omdat ik midden in de verhuizing zit ( als het goed is vanaaf internet in mijn eigen huis :) ) Ik wil zeker LoT joinen ik heb momenteel maar 40k mocht dit te weinig zijn moeten jullie de plaats maar overgeven aan iemand die wel voldoende geld heeft :)

Ik heb mijn char in 2 dagen online naar lvl 26 gepompt ik ben een hawker / raider .

Ik zal op z'n vroegst vanaaf een keer online zijn. Dus ik hoor wel van Fly hoe of wat.

m00 !!!!
Als je op pagina 39 van dit deel kijkt zie je dat ik een plaats voor je heb gereserveert, :P
Omdat je natuurlijk niet mag ondbreken. Je 66K kan je ook over een paar dagen betalen hoor, wand niemand had bijna genoeg geld dus iruja heeft veel voorgeschoten. Ik hou bij wat mensen hebben betaalt en og moeten betalen zodat we iruja kunnen terug betalen.
En kom online vanavond invite ik je :)

PS 4th wil jij er nou nog in.. anders geef ik je plaatje aan iemand anders hoor

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 12-10-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
En we gaan verder in deel 13

[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ja 4th wil er nog in maar hij is vooral 's nachts online, heb hem gister nog gesproken.
Hij zei dat hij nu zo'n 40K heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 17-06 12:27

4th

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:44:

PS 4th wil jij er nou nog in.. anders geef ik je plaatje aan iemand anders hoor
al geregeld met iruja gisteravond, betaal hem vanmiddag

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

StarWolf schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:35:
Ik heb een probleem met Rose...

Ongeveer iedere 10 seconden, blijft het geluid / spel voor een tel hangen, en gaat dan weer verder. Ik heb echt geen idee waar dit mee te maken heeft; en het lijkt me geen lag, omdat ook de muziek even stopt

Zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met een soortgelijke configuratie, en hoe je dit hebt opgelost ?
- AMD Athlon 2100+
- 1 GB Ram
- Geforce 6600GT (nieuwste nvidia driver)
- Soundblaster Live 5.1 (nieuwste creative driver)

Met werkelijk alle ander games (waaronder een aantal MMORPG's) heb ik geen / nooit problemen gehad. Ik heb al geprobeerd om het te verhelpen door oudere of nieuwere (beta) drivers te installeren, maar nog geen resultaat.
Ik heb het ook na dat ik alt-tab hedaan heb, wat ik dan altijd doe is even op windowed zetten en dan weer op full en dan is het weer ever op gelost, alleen als ik dan weer alt-tab heb ik het weer... het is wel erg vreemd ja eerst had ik er ook nooit last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.