[iPod] Nano Ervaringen, Tips en Problemen*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 16.199 views sinds 30-01-2008

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1126116864.jpg
zie hier de precieze specificaties

De nieuwe telg aan de appelboom de iPod Nano
In het vorige topic is er al uitvoerig gesproken over het verbazende formaat en de ongelofelijke schoonheid van het ontwerp. Ook kwam aan het licht dat de iPod Nano niet erg krasbestendig is. Er zijn een hoop huis tuin en keuken oplossingen aangedragen, om de tijd te overbruggen tot er goede stevige tasjes voor de Nano te koop zijn.
In dit 2e deel kan de disussie gewoon lekker verder gaan.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/ipodnano/images/indexcompare20050907.jpg

Voor de mensen die er al een hebben weten te bemachtigen wat zijn jullie ervaringen. Hadden jullie al eerder een ipod of is dit de eerste en waarom heb je ervoor gekozen juist deze iPod te kopen? Voor de genen die nog zitten te wachten op de tnt meneer met het mooie pakketje. Wat verwachten jullie er van en waarom heb je besloten er een te bestellen?

Meldingen in de trand van “mijn Nano is nu in Hong Kong” of “ik heb eindelijk mijn Nano binnen” worden niet op prijs gesteld.

[ Voor 21% gewijzigd door leon1e op 21-09-2005 18:33 . Reden: Typo's ]

Adrian- werkt en leert

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HyperioN. schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:22:
[...]

offtopic:
Waarom stel je vragen die al gesteld zijn? Als iemand anders straks antwoord: "Ja die prijzen gaan zeker 30% omlaag", ben je dan wel tevreden?
Omdat ik niet echt een antwoord heb gehad. :/

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Anoniem: 95016

Zijn er hier al mensen die problemen met hun nano hebben zoals op deze site?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FrankGuthrie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:56:
[...]

Omdat ik niet echt een antwoord heb gehad. :/
Dat komt omdat men het ook niet weet.
Als Apple de prijzen besluit de verlagen, dan merk je dat vanzelf, je moet bij Apple werken om te weten of de prijzen verlaagd gaan worden, en dan zelfs denk ik nog dat je het niet mag zeggen.

Anoniem: 119702

Heb die website ook gezien. Denk dat deze mensen toch wel zeer onvoorzichtig met hun nano zijn omgegaan of dit doen om apple zwart te maken. Dat ze een beetje krassen okee, maar dit is wel heel erg bizar. Heb zelf tot nu toe ook nog geen enkel geval van vastlopen meegemaakt en gebruik hem nu toch al een week zo'n 2 a 3 uur per dag.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:23
Anoniem: 119702 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:06:
[...] Denk dat deze mensen toch wel zeer onvoorzichtig met hun nano zijn omgegaan... [...]
Dat dunkt men ook ja, ik snap dat soort dingen toch al niet zo goed want het gaat net zoals met de telefoon, veel mensen doen de sluetels en de telefoon in de zelfde broekzak, ga dan ook niet lopen zuren dat hij beschadigd is of dergelijke. Wees gewoon voorzichtig met je spullen zou ik zeggen maar dat ben ik dan weer.

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10
Net zoals bijna iedereen hier heb ik ook last van krasjes.

Ik heb de iPod Nano sinds donderdag (de zwarte versie).

Er zitten heel veel kleine krasjes op de voorkant, die zie je niet behalve als je de iPod goed in het licht houdt.

En 5 lange krassen op achterkant en ook een zooitje kleine die je niet zo goed ziet.

De eerste paar krasjes vond ik echt k*t, maarja ik heb 3 jaar dixonsgarantie, dus ik verwacht dat als me iPod nano niet meer goed functioneert of dat als het display eruit ligt dat ik dan een nieuwe krijg.

Ik vind het echt heel raar dat mijn iPod krasjes heeft, omdat ik um altijd netjes bewaar in een Oakley zakje, maarja het schijnt dat je die krasjes niet ontkomt :(

Klopt het ook dat de witte minder krasgevoelig is?

[ Voor 13% gewijzigd door bartosiej op 21-09-2005 18:19 ]

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind de witte eigenlijk ook best krasgevoelig. Als de zwarte nog krasgevoeliger is, kun je hem haast niet gebruiken.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De witte is net zo krasgevoelig als de zwarte, maar dat zie je gewoon een heel stuk minder. Dat is ook de reden dat ik een witte heb genomen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• fong06
  • Laatst online: 21:30
ze zijn volgens mij beide krasvoelig, maar bij die witte valt het iets minder op"?
of is dat niet zo?

• RoD
  • Niet online

RoD

fong06 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:23:
ze zijn volgens mij beide krasvoelig, maar bij die witte valt het iets minder op"?
of is dat niet zo?
Bij die witte zie je de krassen natuurlijk minder goed, aangezien krassen ongeveer dezelfde kleur hebben.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Correct :)

Ik heb ook effies een vraagje. Ik heb nu in Program Files een directory genaamd "Bonjour" staan, en ik vermoed dat deze door iTunes is geinstalleerd. Weet iemand of dit klopt?
Het rare is namelijk dat dit programma zich in de startup programma's werkt, en hijackthis.de zegt dat het fout is.

[ Voor 7% gewijzigd door Kawaii op 21-09-2005 18:26 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:40
Even een kleine titel fix :).
Kawaii schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:25:
Correct :)

Ik heb ook effies een vraagje. Ik heb nu in Program Files een directory genaamd "Bonjour" staan, en ik vermoed dat deze door iTunes is geinstalleerd. Weet iemand of dit klopt?
Het rare is namelijk dat dit programma zich in de startup programma's werkt, en hijackthis.de zegt dat het fout is.
Zie ook: http://www.apple.com/bonjour als je er niet zeker van bent kun je altijd nog even de .exe door de jotti scan halen: http://virusscan.jotti.org/.

[ Voor 91% gewijzigd door leon1e op 21-09-2005 18:31 ]

Anoniem: 116474

Heb hem sinds vandaag dan eindelijk binnen,

Wat een heerlijk apparaat, de 2 gb aan muziek stond er binnen 5 min op :| heerlijk die snelheid, de menu besturing is heerlijk ( mijn 1ste apple ) het is nog wenne maar het is zeker heel cool.

Dan het geluids volume :| WOW wat goed, ik ben geen deihard in muziek maar weet wel wat lekker klinkt, vondt het top klinken :) Verder vindt ik de album covers echt cool :)

top product dit, na een dag gebruik heb ik nog niet echt last van krasjes :) gelukkig maar, maar dat zal vast nog wel komen,

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Anoniem: 95016 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:02:
Zijn er hier al mensen die problemen met hun nano hebben zoals op deze site?
wat slecht ej zon site |:( en ook al heeft apple wat defecte nano's, apple heeft een gigantisch goede garantie policy/service. ik kan me niet voorstellen dat we straks een "[iPod]defecte Nano's" topic moeten openen.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Anoniem: 87302

ja, de krasjes op mijn nano worden hier met de dag erger. Heb ook een ipod mini, 1 jaar oud. krasvrij.
dit is wel een slecht product van apple, hadden ze echt even beter moeten testen.
Gebruik hem namelijk alleen maar in mijn broekzak.

Waar kan ik een totaal nieuwe behuizing kopen? En wat kost dat ?

want het apparaat is prima. of is het handiger de mijne te verkopen ?

Ik ga hem dan alleen nog maar in een hoesje gebruiken/

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:18:
ja, de krasjes op mijn nano worden hier met de dag erger. Heb ook een ipod mini, 1 jaar oud. krasvrij.
dit is wel een slecht product van apple, hadden ze echt even beter moeten testen.
Gebruik hem namelijk alleen maar in mijn broekzak.

Waar kan ik een totaal nieuwe behuizing kopen? En wat kost dat ?

want het apparaat is prima. of is het handiger de mijne te verkopen ?

Ik ga hem dan alleen nog maar in een hoesje gebruiken/
Hoelang heb je je nano al? Kan je even wat foto's maken van de krasjes die jij hebt want als ik het zo hoor worden die krasjes echt een heel irritant euvel dat wel es Apple's imago kunnen schaden!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:18:
De nano heeft toch een onderkant van chroom? Dan maakt het niet uit wat voor een hoesje je gebruikt maar krijg je die krassen toch wel is mijn ervaring een paar pods later :) Bedoel, als je een ring om je vinger hebt en ding vast pakt heb je kras 1 ;) Chroom is weinig praktisch, wel mooi :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Adrian-
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Topicstarter
@ OzBoz die vergelijking met een ring is wel een goede. Heb ik pas zelf nog ervaren. Ik heb sinds deze zomer een verlovingsring om. Je zou denken dat ding is van goud dat kan aardig wat hebben. Maar na de eerste weet zag ik al krasjes. Het is natuurlijk een gebruiksvoorwerp. En een gebruiksvoorwerp slijt gewoon. Waar het om gaat is of de toplaag van de iPod Nano wel goed genoeg is. Autobanden maken ze ook niet van piepschuim. Ik neem aan dat er na deze stroom van klachten wel een reactie van apple gaat komen.

Adrian- werkt en leert

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 20:09

Type-R

One Minute Shakin

Gister binnengekomen, zeer nice :9
Alleen vind ik de hold switch wel heel erg losjes op me nano zitten, niet dat ie heel makkelijk van de hold af gaat ofzo, maar het knopje zelf zit gewoon veel speling heb ik het gevoel

Anoniem: 119702

Heeft iemand al ervaring met de nano en een ipod sok?

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 119702 op 21-09-2005 20:38 ]

• fong06
Eh ik had bij zo'n forum dit gezien.
en is compatible with nano!
mare ik heb dit nog nooit in een NL shop gezien.
weet iemand hier meer over?
wanneer ie miskien in NL verkrijgbaar is?
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/gadgets/images/iH5_HR.jpg

hier staat dat ie alleen nog in US verkrijgbaar is =(
http://www.ihomeaudio.com/flash/default.asp

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Als ik snel door het menu probeer te gaan dan lijkt het beeld te haperen. Alsof ie de snelheid niet aankan. Die albumcovers bij de songs zijn leuk, maar je ziet er echt niks van.

Wat betreft die krasjes. Ik heb nu nog steeds het plastic laagje wat op de nano zat erop zitten en ik kan em prima bedienen. De clickwheel doet het prima met dat laagje plastic erop. Misschien voor de toekomst ga ik van dat plakplastic halen en dan een beetje profesorisch (=vast fout gespeld) een nano uitsnijden.

Succes is een keuze

Anoniem: 153383

Iemand al een mailtje naar Apple gestuurd? Ik ben wel benieuwd wat zij van de krassen zeggen.
Ik ga hem morgen gebruiken en ik vraag me nou wel af hoe ik er het beste mee kan omgeen. Als ik dit zo lees dan durf ik hem niet eens vast te houden.
Hoe zit het trouwens als je de krasje echt te erg vindt? Dan kan je hem binnen 2 weken terug sturen toch? Maar dan is hij al wel beschadigd. Mensen hier al ervaring mee? Ik las namelijk dat enkelen hem zouden terug sturen.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik denk eerder dat het beter is om zoals iemand hier al gedaan heeft boeken omhulsel te gebruiken. Zo van dat doorzichtig huishoudpapier (kan niet direct op naam komen). Dit zal stuk van de krassen reduceren. Is natuurlijk wel wat werk om dit mooi te krijgen zodat je knoppen vrij blijven. Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat die ook beschermd zijn en dan maak je het eigenlijk volledig dicht en dan heb je er een soort film over zodat hij toch iets of wat beschermd. Of het goed werkt weet ik niet maar het is maar een ideetje ...

Laat het me weten als je jullie het geprobeerd hebben en laat me het resultaat weten!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Type-R

Type-R

One Minute Shakin

ik heb nog gewoon dat voorste velletje plastic wat erop zat eropgelaten. Als ik zo over die verhalen van hier hoor :{. Maar ik vind het gewoon een 'blunder' dat je op die sleeves een dikke maand moet wachten.

ik heb de mijne vorige week ontvangen. kan ik hem nog terug sturen ?
besteld via het internet, geldt dan een of 2 weken ?

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Is het zo erg dan? Die krasjes? Want ik ben nu wel aan het twijfelen geraakt. Miss neem ik de creative zen micro van 6 gb ipv de nano dan :S

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:44:
ik heb de mijne vorige week ontvangen. kan ik hem nog terug sturen ?
besteld via het internet, geldt dan een of 2 weken ?
Je hebt de wet van kopen of afstand, dat je em binnen 7 of 8 dagen terug mag sturen, mits alles nog dicht en in de verpakking zit.
Anders kan het dus niet.

• Kawaii
  • Niet online
ECiftci schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:45:
Is het zo erg dan? Die krasjes? Want ik ben nu wel aan het twijfelen geraakt. Miss neem ik de creative zen micro van 6 gb ipv de nano dan :S
Als je gewoon een beetje voorzichtig met de nano omgaat, bijvoorbeeld door een brillenhoesje o.i.d of plakplastic te gebruiken totdat de hoesjes er zijn, dan zou ik voor de nano gaan.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 12:57
@hyperion:
offtopic:
Ik woon in stevensbeek.. ;) dat klein kudt gehucht :+ edit: zag het op de website in je profiel.. Puur toeval, pure nieuwschierigheid ;)

Maat van me heeft nu ook de Nano en ergert zich ook aan het krassen, ik was in het begin (in eerste oogopslag) eigenlijk meer bang voor vet/vinger vlekken maar die krassen is wel een algemeen 'probleem' merk ik hier en daar.. :/ groot nadeel imho

[ Voor 13% gewijzigd door the-edge op 21-09-2005 23:41 ]

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Wie is er al druk bezig geweest met de Outlook Agenda synchronisatie functie? Ik vind de functie auf sich helemaal geweldig, alleen zitten er geloof ik ergens nog wat foutjes in de software (in iTunes dan waarschijnlijk). Bijvoorbeeld een afwijking van een terugkerende afspraak wordt gewoon niet weergegeven of er ontbreekt informatie t.o.v. wat er in Outlook staat. Komt iemand dit bekend voor?

Daarnaast vraagt outlook elke keer bij het aansluiten van de iPod of iTunes toegang mag hebben tot zijn bestanden. Natuurlijk mag dit van mij en daarom zoek ik eigenlijk een manier zodat mijn beste iTunes er zonder vragen bij mag!

Een heel groot en stoer systeem.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Maxster4th schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:31:
Wat betreft die krasjes. Ik heb nu nog steeds het plastic laagje wat op de nano zat erop zitten en ik kan em prima bedienen. De clickwheel doet het prima met dat laagje plastic erop. Misschien voor de toekomst ga ik van dat plakplastic halen en dan een beetje profesorisch (=vast fout gespeld) een nano uitsnijden.
Pffffffft, wat een krampachtig gedoe. Ga dat ding gewoon lekker gebruiken en zit niet te mekkeren over die krasjes. Met plasticjes er overheen ziet zo'n ding er niet uit. Kun je 'm beter in volle glorie gebruiken en 'm over een jaar of 2 zichtbaar gebruikt hebben. Als je van elk krasje op een nieuwe gadget een rolberoerte krijgt dan word je niet oud :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Exirion schreef op donderdag 22 september 2005 @ 01:08:
[...]

Pffffffft, wat een krampachtig gedoe. Ga dat ding gewoon lekker gebruiken en zit niet te mekkeren over die krasjes. Met plasticjes er overheen ziet zo'n ding er niet uit. Kun je 'm beter in volle glorie gebruiken en 'm over een jaar of 2 zichtbaar gebruikt hebben. Als je van elk krasje op een nieuwe gadget een rolberoerte krijgt dan word je niet oud :P
Ik ben met je eens, het is en blijft een gebruiksvoorwerp, maar met mijn telefoon was ik in het begin ook erg zuinig. Wellicht moet het nog even slijten (bij mijzelf dan ;)).

Succes is een keuze

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

seef schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:53:
Daarnaast vraagt outlook elke keer bij het aansluiten van de iPod of iTunes toegang mag hebben tot zijn bestanden. Natuurlijk mag dit van mij en daarom zoek ik eigenlijk een manier zodat mijn beste iTunes er zonder vragen bij mag!
http://www.snapfiles.com/get/clickyes.html

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Als iemand zijn iPod nano niet meer wil omwille van krasjes ben ik wel geïnteresseerd...
(voor een redelijke prijs)

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Anoniem: 32279

lux schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:52:
Als iemand zijn iPod nano niet meer wil omwille van krasjes ben ik wel geïnteresseerd...
(voor een redelijke prijs)
Het is het proberen waard :P

Ik heb net maar bij de Apple online store de ipod nano tubes gekocht en het draagkoord. Wel jammer dat je gelijk 5 tubes moet kopen, ik had alleen de blauwe en de witte gewild (en waarom is er geen zwarte voor mijn zwarte nano?). Afijn, dan is hij goed beschermd en kan ik hem ook lekker relaxed om mijn nek dragen.

De levertijd is wel 4 tot 6 weken terwijl Steve toch tijdens de presentatie had gezegd dat ze binnen nu en 4 weken leverbaar zouden zijn? Kennelijk ben ik niet de enige die ze besteld heeft...

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-09-2005 10:42 ]

• the-edge
Exirion schreef op donderdag 22 september 2005 @ 01:08:
[...]

Sorry dat ik hier tegenin ga, met alle respect maar ik als arme student heb niet zoveel geld over voor iets wat je 70% koopt voor het uiterlijk en design, en wat vervolgens snel krasjes maakt.. Ieder zijn mening over het uiterlijk, maar voor zoveel geld hadden ze het wel beterder kunnen maken imo.. B)

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ben ik trouwens de enige of zijn er meerdere met het volgende probleem:

Als ik onder instellingen de klik aanzet op beide, dus zowel luidspreker als koptelefoon hoor ik door mijn koptelefoon toch echt geen klik.
En kan iemand mij verklaren wat de functie compilaties en geluidscontrole doet ???

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Zo heb eindelijk mijn iPod binnen en heb hem vol gepropt met mp3tjes :)

Maar ik vind het volume veeeels te zacht, dus heb ik met het programma euPOD PRO een volume boost gedaan van 80%. Ik hoor alleen geen verschil (het doet nog steeds geen pijn aan mijn oren) :(.

Iemand hier ervaring met euPOD PRO en iPod Nano?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Anoniem: 105610

Ik ben over bovenstaande ook zeer benieuwd... zowel compilaties als geluidscontrole.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

[FrEEzEr] schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:13:
Maar ik vind het volume veeeels te zacht, dus heb ik met het programma euPOD PRO een volume boost gedaan van 80%. Ik hoor alleen geen verschil (het doet nog steeds geen pijn aan mijn oren) :(.
Misschien heb je zo al zoveel muziek geluisterd met 'pijn aan je oren' dat je inmiddels half doof bent?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Red

Red

Blue

Anoniem: 105610 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:46:
Ik ben over bovenstaande ook zeer benieuwd... zowel compilaties als geluidscontrole.
Gevonden ergens in de donkere kamers van de Apple Support
# Compilations
Available settings: On, Off (default)
When you set Compilations to On, it adds a Compilations menu to the Music menu that displays all audio files that are identified as being part of a compilation.
# Sound Check
Available settings: On, Off (default)
This setting only works if you enabled the Sound Check feature in iTunes before synchronizing the audio files to iPod. When Sound Check is On, iPod adjusts all song volumes so that they all play at the same level.
bron: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302076

Dus nu weet ik het ook....

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Exirion schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:51:
[...]

Misschien heb je zo al zoveel muziek geluisterd met 'pijn aan je oren' dat je inmiddels half doof bent?
Haha zou best kunnen :)

Maar mijn oude mp3 speler gaat veeeeel harder dan mijn ipod...

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

[FrEEzEr] schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:28:
Haha zou best kunnen :)
Maar mijn oude mp3 speler gaat veeeeel harder dan mijn ipod...
Ik weet het niet hoor, maar als ik mijn ipod harder dan pakweg 90% zet krijg ik er hoofdpijn van zo hard is het. Ik heb wel een andere koptelefoon dan de standaard die erbij zit, misschien maakt dat wat uit?

Anoniem: 52526

Als je binnen 30 jaar potdoof wil zijn, dan moet je echt zo verder doen...
Die limiet zit er niet voor niets op hé vriend.

• Kawaii
  • Niet online
DoRRoN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:46:
Ben ik trouwens de enige of zijn er meerdere met het volgende probleem:

Als ik onder instellingen de klik aanzet op beide, dus zowel luidspreker als koptelefoon hoor ik door mijn koptelefoon toch echt geen klik.
En kan iemand mij verklaren wat de functie compilaties en geluidscontrole doet ???
Ik hoor de klikjes zowel vanuit de luidspreker als de koptelefoon. Misschien iets mis met je koptelefoon/ipod? Even in de gaten houden :)

Als ik de ipod op z'n hardst zet doet het mij echt pijn in de oren hoor. (Er zijn enkele nummers die dit niet hebben, maar die zijn gewoon te zacht opgenomen.) Zowel met de standaard oordopjes als met een Sennheiser HD497. Dus misschien nu al een beschadigd gehoor?

• seef
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Anoniem: 52526 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:46:
[...]

Als je binnen 30 jaar potdoof wil zijn, dan moet je echt zo verder doen...
Die limiet zit er niet voor niets op hé vriend.
Hoezo? Ik begrijp het wel. Zelf heb ik een andere koptelefoon op mn iPod zitten en die heeft net iets meer vermogen nodig. Ook als ik em op mn stereo aansluit staat de iPod nano standaard veel te zacht! Heb dit programma net gebruikt en ik vind het ideaal. 80% harder gezet net, dat is wel zwaar overdreven (dat doet echt pijn...), maar 30% harder is voor mij zeer acceptabel.

Een heel groot en stoer systeem.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

In iTunes al je nummers selecteren, dan Appeltje/Ctrl - i en dan Volume aanpassing :*)

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Wat een gezeur over krasjes dat ik hier zie... ik heb hem nu sinds dinsdag en er zit nog geen 1 grote kras of wat dan ook op, als ik hem onder een felle lamp houd zie je wat minuscule krasjes, en anders zie je die helemaal niet. Big deal, het maakt mij weinig uit, ik ben hartstikke blij dat het ding zo klein is en een heel goede accu heeft. 19 oktober krijg ik mijn iPod nano "tubes" binnen van apple, dus dan zie ik enige krassen niet eens meer en kan ik er zo grof me omgaan als ik wil. (ben nu nog flink voorzichtig - net nieuw ding)

Misschien dat sommige mensen er de hele dag naar zitten te staren en zich rot voelen als er een krasje op zit.... nou ik niet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 22-09-2005 15:35 ]

• fong06
eh xeonor,
hoe lang duurde jouw bestelling
vanaf toen je status op shipped was?
de status van mijn bestelling stond maandag op shipped
Zou ik hem vandaag nog ontvangen?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

fong06: dit topic gaat over de iPod nano, niet over logistiek van zendingen.
Het is dus niet de bedoeling om te discussieren over de levertijden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Anoniem: 126526

is die studentkorting ook geldig in de, als apple dealer geregistreerde winkels?
of alleen maar via internet?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126526 op 22-09-2005 17:46 ]

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Anoniem: 126526 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:46:
is die studentkorting ook geldig in de, als apple dealer geregistreerde winkels?
of alleen maar via internet?
De winkels hebben 6% korting itt de webwinkel die 8% heeft.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb de nano dinsdag bekeken in de Apple winkel hier in Arnhem, daar werd mij gelijk duidelijk hoe snel dat ding krast. Het demo model zat al helemaal onder de krassen en van de verkoper mochten we hem niet plat neer leggen op de balie omdat er anders te veel en te snel krassen op kwamen. Hij werd me dus in de hand aan gereikt en ik heb hem ook weer in de verkoper zijn hand terug gegeven.

Kom op, een speler moet toch wat kunnen hebben? Dit ding zat onder de krassen, terwijl er waarschijnlijk er zuinig mee omgesprongen werd.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Type-R

Type-R

One Minute Shakin

Alsof een showmodel van welk product dan ook er mooi en verzorgd er uitziet dan dat je em zelf hebt :?

[ Voor 3% gewijzigd door Type-R op 22-09-2005 18:24 ]

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 18:08
Hm.. ik heb hem nu ook via internet besteld :)
Ben niet bang voor krassen.. ik denk dat dat evenveel is als bij mn oude 4e gen iPod, en dat de mensen die daar over klagen, nieuwe iPod gebruikers zijn (of mini natuurlijk.. die krast niet zo snel)
Heb de tubes mee besteld, int begin dus wel voorzichtig doen en gewoon in het folietje laten :)
Kvind dat van die krassen dus un btje overdreven.. je weet wat je krijgt zullen we maar zeggen en wees er gewoon (heel :P) voorzichtig mee ;)

Daar heb ik wat aan, vondt het al zo vervelend telkens schrikken van de enorm verschil van de volume !!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 18:08
bartosiej schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:39:
[...]

sorry hoor maar ik denk dat je nog niet mag zeggen dat wij ons overdreven gedragen, je hebt je iPod zelf nog niet binnen en je weet dus nog niet hoe snel dat ding krast...

En je vindt het overdreven, maar je laat het wel in het folietje? 8)7
Ik denk dit, omdat hij van hetzelfde materiaal gemaakt is als mijn oude iPod :)
Ik weet dat hij snel krast, als je dit niet wilt, 1. koop je em niet, maar dan mis je een mooi stukje eye-candy ;) 2. ben je er heel zuinig op, totdat je je beschermhoesje hebt. Of, je ziet het als gebruiksvoorwerp en neemt die krassen voor lief..
Ik kies dus voor optie 2 :)
Ik vind het dus niet overdreven dat jullie zeggen dat hij zo snel krast, maar als je dit echt niet wilt, koop je toch een andere speler :? De mini is ook nog volop verkrijgbaar..
Maar ja, mss ben ik un iPod (= snel krasjes) gewoon gewend ;) en moet ik niet zo zeuren :P
* MyNameIs is iig erg benieuwd naar zn zwarte iPod nano 8)

Anoniem: 111390

Ik heb echt geen last van krasjes. Hier en daar wat kleine krasjes op de achterkant, maar die zie je pas als je er echt op gaat letten. Ik doe hem iedere dag in een oakley zakje in me broekzak, verder zit er in de broekzak nog een mobiel. Als ik hem ergens los neerleg, dan zit ie in het zakje of ligt het zakje eronder. Ik ben wel gewend om zo met nieuwe * dure * spullen om te gaan, maar ook als je dit niet gewend zou het niet zo veel moeite zijn.

• Red

Red

Blue

Als laatste dan maar een tip tegen krassen: ga naar de opticien, zeg dat je je hoesje van je zonnebril kwijt bent, leg hem uit wat voor hoesje je had en meestal na een paar minuten krijg je een mooi zacht stoffen zakje waar je prima je nano in kan doen (en hoeft niets te kosten).

Overigens zijn er meer mensen die hebben dat het klikgeluid niet wordt uitgestuurd naar de koptelefoon als hij onder instellingen staat op beide...?

En hebben jullie ook dat het draadje van je oordopjes (standaard wit) na een paar dagen grijs is, of ligt dat misschien aan het zakje waar ik mijn nano in bewaar ???

[ Voor 22% gewijzigd door Red op 22-09-2005 20:57 ]

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 22:09

ForrestX

a click away from satisfaction

DoRRoN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:55:
Als laatste dan maar een tip tegen krassen: ga naar de opticien, zeg dat je je hoesje van je zonnebril kwijt bent, leg hem uit wat voor hoesje je had en meestal na een paar minuten krijg je een mooi zacht stoffen zakje waar je prima je nano in kan doen (en hoeft niets te kosten).

Overigens zijn er meer mensen die hebben dat het klikgeluid niet wordt uitgestuurd naar de koptelefoon als hij onder instellingen staat op beide...?

En hebben jullie ook dat het draadje van je oordopjes (standaard wit) na een paar dagen grijs is, of ligt dat misschien aan het zakje waar ik mijn nano in bewaar ???
tips tegen krassen lijken me altijd welkom, alleen het is net als met "ikhebmijniPodgisterenbesteldwanneerishijbinnen??" we weten het allemaal wel...

een opticien raadplegen..goeie tip! Ik heb zelf in het vorige topic al iets gezegd over een spulletje wat ik bij T for Telcom heb zien staan om krasjes op je telefoondisplay weg te werken...misschien werkt dat op de Nano ook wel...

Het klikje heb ik gehad idd...maar nu hoor ik het wel op beide..ik zal er eens op letten...

Mijn dopjes zijn nog gewoon wit!

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1190505.png[/img]

DoRRoN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:55:

Had er in het begin last van, maar toen ik mijn ipod weer aansloot op mijn pc en daarna nog een keer proberen was er niks aan de hand en hoorde ik het geluid ook uit mijn koptelefoon, trouwens heb ik het nu uitgezet want vondt het behoorlijk irri.,

• Red

Red

Blue

Anoniem: 116474 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:18:
[...]

Had er in het begin last van, maar toen ik mijn ipod weer aansloot op mijn pc en daarna nog een keer proberen was er niks aan de hand en hoorde ik het geluid ook uit mijn koptelefoon, trouwens heb ik het nu uitgezet want vondt het behoorlijk irri.,
Net een reset (Center + Menu) gegeven, en nu werkt het wel.... vraag me toch af waardoor dat kwam. Anyways, ik ben weer happy _/-\o_

• Xeanor
Ik ga hem ook maar in een klein zonnebrilhoesje doen totdat hij permanent in m'n tube gaat zodra ik die heb. :)

Overigens heb ik nu voor al m'n albums de art cover erbij gedaan... supergaaf!!

• RoD
  • Niet online

RoD

Artikeltje over het LCD scherm op Dapreview.
Als dit waar is, dan is het toch wel heel slecht van Apple, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Ik zie niks vreemds als ik op het schermpje druk, en het voelt tevens erg solide aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Xeanor op 23-09-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Xeanor schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:06:
Ik zie niks vreemds als ik op het schermpje druk, en het voelt tevens erg solide aan.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeanor schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:06:
Ik zou het persoonlijk niet uittesten. Straks breek je het nog per ongeluk. Maar voor iedereen die zich zorgen maakt: bij de Dixons heb je een verzekering waarbij je dit kan afkopen (valschade). Er er zijn vast meer verzekeringsmaatschappijen die een verzekering voor je ipod nano aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

weet iemand hoe je de library op de nano exporteerd naar je pc? ik wil namelijk het de muziek op mn nano overzetten naar een andere pc.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:22:
[...]

Ik zou het persoonlijk niet uittesten. Straks breek je het nog per ongeluk. Maar voor iedereen die zich zorgen maakt: bij de Dixons heb je een verzekering waarbij je dit kan afkopen (valschade). Er er zijn vast meer verzekeringsmaatschappijen die een verzekering voor je ipod nano aanbieden?
Dit kost dus geld, en das een beetje zonde als je het eigenlijk niet nodig hebt.
Maar aangezien er niemand hier nog last van heeft zal het dus wel niet waar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Kom net achter het feit dat mijn wekker op mijn nano het niet doet. Heb de wekker aangezet op 12.00 uur en dat hij dan een smart afspeellijst moet gaan afspelen Mijn Favorieten, alleen hij doet helemaal niets.

Iemand een idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DoRRoN schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:02:
Kom net achter het feit dat mijn wekker op mijn nano het niet doet. Heb de wekker aangezet op 12.00 uur en dat hij dan een smart afspeellijst moet gaan afspelen Mijn Favorieten, alleen hij doet helemaal niets.

Iemand een idee ???
koptelefoon zit erin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Ja en nee. Moet het per sé een koptelefoon zijn, heb nl. nu een tulp naar jack stekkertje erin zitten om hem aan te sluiten op mijn versterkert.... lijkt mij wel afdoende toch ??? Want afspelen doet hij wel gewoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Red op 23-09-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DoRRoN schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:31:
Ja en nee. Moet het per sé een koptelefoon zijn, heb nl. nu een tulp naar jack stekkertje erin zitten om hem aan te sluiten op mijn versterkert.... lijkt mij wel afdoende toch ??? Want afspelen doet hij wel gewoon.
Haha...ja!..Ik bedoelde meer dat je niet zit te wachten op geluid uit een speakertje...wat overigens buij de wekker wel optioneel is aleen beperkt door een apple geluidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

ForrestX schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:55:
[...]

Haha...ja!..Ik bedoelde meer dat je niet zit te wachten op geluid uit een speakertje...wat overigens buij de wekker wel optioneel is aleen beperkt door een apple geluidje
Ik ben hier al veel zinnen tegengekomen die ik na 3 x lezen wel begreep, maar die van jou begrijp ik echt niet.

Er moet dus echt een koptelefoon aan zitten wil de wekker het doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:02

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

neej, er moet gewoon een stekker in de uitgang (naar koptelefoon, versterker, etc) zodat je het kan horen. je wekker doet het denk ik niet. Misschien staat je tijd niet goed, of heb je 12:00 am en 12:00 pm door elkaar gehaald?

het geluidje van forrest komt uit de interne speaker, net als het clicken van het clickwheel; als je die click aan hebt staan tenminste.

[ Voor 23% gewijzigd door pjottum op 23-09-2005 13:44 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Even terug komend op problemen :P

Ik krijg soms de iPod niet uit.. ben ik hier de enige in? Ik zet hem dan maar op pauze, dan op hold en laat em liggen... gaat ie vanzelf wel uit...

Maar toch vreemd... gister ff me nano patsen, ging ie niet uit :P Lekker dan!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Pauze ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DoRRoN schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:41:
[...]

Ik ben hier al veel zinnen tegengekomen die ik na 3 x lezen wel begreep, maar die van jou begrijp ik echt niet.

Er moet dus echt een koptelefoon aan zitten wil de wekker het doen ?
sowwy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Topicstarter
Nou mijn ipod nano is ook eindelijk binnen, wat me gelijk opviel is hoe ongelofelijk klein hij in het echt eigenlijk is. Maar goed dat wisten we al.
Ik verbaasde me ook over de enorme snelheid waarmee de muziek overgezet word naar de ipod.
Wat ik alleen enorm vervelend vond was dat toen de ipod bijna vol was:
iTunes waarschuwde van het album wat je er op wilt zetten past er niet helemaal op moet ik een aantal nummers erop zetten. Ik dacht da's prima. Krijg ik vervolgens de vraag of iTunes de boel moet bijwerken op basis van mijn voorkeuren. ik denk klinkt grappig eens even proberen. Wat doet dat gekke ding gooit ie alle muziek er weer af. behalve 2 podcasts die ik al verwijderd had maar die als enige op automatisch synchroniseren stonden. Maar goed daar zal ik wel iets niet helemaal goed begrepen hebben en iets verkeerd ingesteld hebben of zo.

Ik zit nu alleen nog te wachten op de 2 hoesjes die ik op decalgirl.com besteld heb. die zouden ook binnenkort geleverd worden. Dus dan hoef ik ook niet meer zo voorzichtig te zijn.

Tot nu toe bevalt het me enorm goed die iPod.

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
ben de afgelopen week denk ik al 3 keer naar de apple store geweest maar ze hebben de nano nog steeds niet binnen (preorder) hoop hem volgende week binnen te hebben. Als ik al jullie verhalen zo lees over die krassen dan moet ik kennelijk goed voorbereiden.

Apple verkoopt van die "hoesjes" die je kan gebruiken. Zijn deze aan te raden om tegen krassen te beschermen?

En die oordopjes van 35 euro (met betere geluids kwaliteiten) van apple. kan deze ook gebruikt worden voor andere mp3 etc? en wat is het verschil met die oordopje wat je op je nek kan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een vreemde error nu:

het scherm is monochroom....(!)
en staat in 'disk mode' ok to disconnect.

wat is dit?

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=9528

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=9529

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=9530

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 23-09-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
hoe krijg je dat voor elkaar?
deed ie dat vanaf het begin toen je hem ontving ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fong06 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:01:
hoe krijg je dat voor elkaar?
deed ie dat vanaf het begin toen je hem ontving ook al?
hij stond een dagje uit en deed hem weer ff aan...geweldig....

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hoe zit het overigens met dode pixels op het LCD scherm? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit zelf te twijfelen om er een te bestellen via applestore website, maar ben als de dood voor dode pixels, aangezien het veelal beschouwd wordt door fabrikanten als zijnde 'geen defect'... iets waar ik het niet mee eens ben uiteraard.

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Met het programma MP3Gain kan je het volume van een mp3 naar wens zelf aanpassen.

Anoniem: 149626

b schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:15:

En die oordopjes van 35 euro (met betere geluids kwaliteiten) van apple. kan deze ook gebruikt worden voor andere mp3 etc? en wat is het verschil met die oordopje wat je op je nek kan hangen?
Voor dat geld kun je beter een Creative EP-630 kopen, de in-ear dopjes van Apple staan bekend om hun soms slechte pasvorm. Kijk eens in Wat zijn goede oordopjes? in Gadgets. :)

• Gaiber
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:44
ik was ook van plan om de nano te halen binnenkort, ik vroeg me alleen af of het click wheel niet te klein is om fijn de ipod te besturen. En wat zijn de meningen over click wheel, fijn of lastig?

• Red

Red

Blue

Nu ook op Webwereld: http://www.webwereld.nl/ref/rss/37456 een artikel over veel klachten over krassen op iPod....

Zou Apple er iets aan gaan doen, uberhaupt kunnen doen ? Het zou dan denk ik een wereldwijde return-actie moeten worden

Wat een schandalige reactie van de iPod Divisie van Apple, " hij is gemaakt van de sterkste ........ " ohh dus wij liegen ??? Slap antwoord, ze zitten denk ik met hun handen in het haar en balen zelf flink denk ik !!!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 116474 op 24-09-2005 13:29 ]

• Kawaii
  • Niet online
Gaiber schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:20:
ik was ook van plan om de nano te halen binnenkort, ik vroeg me alleen af of het click wheel niet te klein is om fijn de ipod te besturen. En wat zijn de meningen over click wheel, fijn of lastig?
Clickwheel werkt heel erg prettig, precies het goede formaat voor mij.

• fong06
Ik vind het nogal beetje raar dat niemand hier over gehad heeft.
Laat het onderwerp over die krassen ff zitten.
Laten we over naar de functies!

Ik heb ff met die slideshow gerommeld.
ENnuh had ff 2000 frames van een video extract [640 x 480] ofzo
JPG van 20 kb per file
en toen alles op de nano gezet
en toen de slideshow gestart.
en de clickwheel maar blijven draaien.
ENnuh OMG dat zag er stoer uit, die refresh rate is echt hoog.
Leek net een HQ filmpje zonder geluid dan =D
marja iemand nog coole functies gevonden?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kawaii schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 13:39:
Clickwheel werkt heel erg prettig, precies het goede formaat voor mij.
Ik vond wel dat de gevoeligheid wat minder is dan bij de oudere iPod. Ik heb een 2G model van 10GB met touchwheel, en daar hoef je minder nadrukkelijk over de touchweel te slepen om te scrollen. Bij de Nano gebeurt er soms niks als je te zacht drukt of te langzaam beweegt.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Deze post is waarschijnlijk wel off-topic maar ik kan het niet laten om dit met jullie te delen :)

Ik heb voor mn kleine neefje een iPodmybaby rompertje gekocht... vanmiddag binnengekregen :D

Foto's!!:

Afbeeldingslocatie: http://www.peddro.com/GoT/iPodmats.jpg
Volledige shot...

Afbeeldingslocatie: http://www.peddro.com/GoT/iPodmats2.jpg
Het "Clickwheel"...

Afbeeldingslocatie: http://www.peddro.com/GoT/iPodmats3.jpg
Hier inclu mijn iPod Mini :) (nee geen Nano ;) )

Ik hoop mijn neefje hier heel erg blij mee te maken mijn broer en schoonzus natuurlijk ook :D

• Kiev
  • Laatst online: 05-05-2021
En wel handig, als ze dan over zijn buik gaan draaien als hij huilt gaat hij lachen... ^^

Anoniem: 149626

Vraagt een vreemdeling aan je als je baby huilt: "He, kun je dat ding niet ff resetten?!"

:+

• the-edge
En zo kun je er nog wel honderden bedenken :+ Maar het is wel origineel en leuk bedacht ;) nice

Anoniem: 98248

Heb net me Nano binnen. Probeer ik 'm aan te doen; gaat ie niet aan! Alleen in de docking wil 'ie aan. Wat moet ik doen? Hij ligt al 3 uur in de opladen zonder effect?!

• Dark0r
  • Laatst online: 04-06 20:34

Dark0r

WAT

peddro schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:24:
Deze post is waarschijnlijk wel off-topic maar ik kan het niet laten om dit met jullie te delen :)

Ik heb voor mn kleine neefje een iPodmybaby rompertje gekocht... vanmiddag binnengekregen :D

Foto's!!:

[afbeelding]
Volledige shot...

[afbeelding]
Het "Clickwheel"...

[afbeelding]
Hier inclu mijn iPod Mini :) (nee geen Nano ;) )

Ik hoop mijn neefje hier heel erg blij mee te maken mijn broer en schoonzus natuurlijk ook :D
toon volledige bericht
lol peddro je gebruikt echt teveel drugs :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.