Wat is redelijk dik? een mm? of meer?Xeanor schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:17:
Ik heb mijn tubes ontvangen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(crappy fototoestel... ik weet het...)
Ze voelen erg goed aan, en naar mijn mening is het clickwheel nu zelfs nog makkelijk te gebruiken dan zonder deze tube eromheen
Ze zitten strak, superstrak. Het vergt erg veel kracht om je nano weer eruit te krijgen. Ik zelf heb hem via het venstertje eringedaan, en om hem eruit de krijgen hem aan de onderkant eruit geknepen. Mijn "laser engraving" is overigens nog goed te lezen door de tube heen, bij iedere kleur.
Beetje jammer vind ik dat er geen zwarte bij zit... ach ja, misschien koop ik nog wel eens een iSkin ofzo
Wat ook een beetje tegenvalt is dat het schermpje niet beschermd is, maar dat had ik toch al opgelost met zo'n stuk PDA protection foil. Werkt erg goed.
Ik ben er wel tevreden overZe zijn redelijk dik dus ze kunnen erg goed tegen stootjes, nu hoef ik niet meer zo ultra-voorzichtig om te gaan met m'n nano.
En is ie met de hoes nog klein genoeg om in je broekzak te doen zonder dat dit hinderlijk wordt?