Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zijn er al groepen die in Zul'Gurrub wat eindbazen neergelegd hebben? Voor ons was het echt f***ing moeilijk in ieder geval. Priestess 4-5 keer geprobeerd, en best leuke taktieken toegepast .... niet veel uitgehaald .... ik merk wel dat ik met mijn Druid zowieso andere items moet gaan dragen. Da's toch wel vreemd he .... je kiest een build en uiteindelijk maakt het niet uit ..... en moet je gewoon een healer zijn .... ik heb eigenlijk alleen maar items met tank stats erop .... ik heb voor bear form gekozen .... wat wie ook probeert en bouwt .... uiteindelijk heb je er in high level instances niets aan en moet je eigenlijk gedwongen je punten opnieuw indelen om het helemaal top te maken .... best jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Damn... gister een half uur van te voren krijg ik te horen dat mn speeltijd op was :(
*zucht* waarom kreeg ik vrijdag niets te horen, normaal hoort ie dat toch ook te doen, dag van te voren

Farting Bob... ik weet niet hoe dat in Zul'Gurrub is, maar in iets als Stratholm kun je prima redden als een feral/direbear druid. Zolang er echte healers bij zijn :P
(Ik blijf dus gewoon mn direbear build houden :P misschien eens een respec om nog wat kleinigheidjes in catform te drukken)

[ Voor 18% gewijzigd door White Dust op 18-09-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
we hebben gisteren de eerste 6 omgelegd, echt een super instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Zo gisteren eindelijk eens een epic drop gehad van een zombie in wpl :)
http://www.thottbot.com/?i=9980
350g verkocht op onze server :)
* Anoniem: 135339 happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
mmh heeft een van jullie zoiets wel eens meegemaakt ? :

ik loop in de gorge beetje te grinden, opeens freezed het beeld. nu gebeurd dit wel vaker als ik de fans niet hard genoeg aanzet, maar dan valt ook de muziek weg. nu bleef de muziek echter doorgaan, maar er gebeurde niets meer en ik moest resetten.

ok ik start pc opnieuw op, start wc, en login, kies de char en na de gong (waarna je normaal gesproken begint) blijft hangen op zwart beeld. ik iets van 3x proberen bleef zo. heb dus 3x moeten rebooten.

als ik andere chars probeer heb ik dit dus niet, kan ik normaal mee inloggen etc.
nu heb ik half uur gewacht, kon ik met die andere char er ook weer in maar liep dus na 10 minute weer op dezelfde manier vast!

ik heb dit dus nog nooit eerder gehad, en het feit dat andere chars wel werken laat ook zien dat het niet aan mij ligt.

iemand dit wel eens gehad ? ik zoek zsm een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
searing gorge is klote voor mij, sommige ATI radeon kaarten lopen er vast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
mja ik heb idd een ati en ik heb nog nooit eerder zulke problemen gehad ik snap er weinig van :(
ben inmiddels wel een beetje gefrustreerd aan het raken. hoe kom ik hier nu weer uit :) ben nu wow maar aan het reinstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:32
jarnotjuh schreef op zondag 18 september 2005 @ 02:52:
Vraagje:

Het maakt toch niet veel uit of je nou firespells casts met een frost build of met een fire build toch(zonder de +extra firedmgtalents dan...)?
Want ik wil nu voor 33/18 arc/frost gaan, ook voor mc alvast al. Want als ik die talents gewoon weglaat van extra firedmg(incinerate, imp scorch, fire power) dan doe je toch gewoon evenveel dmg zowel met frost als fire build?

Dit wil ik weten omdat ik dan me firedmg items niet voor niets heb gekocht. Eye of flame, 138g... :)
Volgens mij maakt het geen ene ruk uit namelijk.
Fire damage is groter dan Frost is mijn ervaring. Standaard doen mijn frostbolts 500/600 damage. Als ik af en toe eens een fireball cast op een mob die immune voor frost is doe ik 600+ damage. Maar dat is imo te verwaarlozen. Ik weet wel dat ik gigantisch veel meer crit met Frostbite en Shatter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wij gaan straks voor de 2e keer ZG clearen. Telkens voordat we BWL/MC doen effe ZG met een bepaalde groep.
Maar ja het scheelt ook dat iedereen bij ons natuurlijk al redelijk wat MC gear heeft en er toch ook al een redelijke hoeveelheid BWL gear is.

Het heerlijke is van ZG vinden wij dat we gewoon een beetje kunnen aankutten, we hoeven het niet echt serieus te doen, boss encounters zijn ook een keer echt leuk in plaats van het standaard. Tanks tanken, damage doet damage, healers healen de tanks en palas de healers, rest bandaged maar. Oftewel BWL na Vaelastrasz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Anoniem: 135339 schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:38:
Zo gisteren eindelijk eens een epic drop gehad van een zombie in wpl :)
http://www.thottbot.com/?i=9980
350g verkocht op onze server :)
* Anoniem: 135339 happy
Hahhaha zieke shit. Die dingen gaan op mijn server voor max 150/200g weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 86074 schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:20:
Zijn er al groepen die in Zul'Gurrub wat eindbazen neergelegd hebben? Voor ons was het echt f***ing moeilijk in ieder geval. Priestess 4-5 keer geprobeerd, en best leuke taktieken toegepast .... niet veel uitgehaald .... ik merk wel dat ik met mijn Druid zowieso andere items moet gaan dragen. Da's toch wel vreemd he .... je kiest een build en uiteindelijk maakt het niet uit ..... en moet je gewoon een healer zijn .... ik heb eigenlijk alleen maar items met tank stats erop .... ik heb voor bear form gekozen .... wat wie ook probeert en bouwt .... uiteindelijk heb je er in high level instances niets aan en moet je eigenlijk gedwongen je punten opnieuw indelen om het helemaal top te maken .... best jammer eigenlijk.
Wij hebben er 5 neergelegd.
Bloodlord oid in de 3e poging, 1e poging was om te kijken wat er ging gebeuren, 2e op 4% gewiped en 3e ging hij moeiteloos plat.
Die boss is volgens mij meer mana management dan wat anders, afgezien van het stoppen met aanvallen als 'i am watching you' :D
De epic bow dropte ( dat slangen geval ) ziet er erg vet uit en heeft lekkere dps

Die spinnen geval in de 2e poging, in de 2e poging hebben we heel snel haar mana weggehaald en toen was ze best makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44
He misschien een domme vraag .... maar bij thottbot worden heel vaak coordinaten gegeven (bv 55,33) ... hoe kan ik zien waar dit is? Is daar een plugin voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
maurits82 schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:45:
He misschien een domme vraag .... maar bij thottbot worden heel vaak coordinaten gegeven (bv 55,33) ... hoe kan ik zien waar dit is? Is daar een plugin voor nodig?
er zit er een in cosmos (maar dat is een compleet package)

wat ik gebruilk is titan panel, hier zit ook een coord's weergever in (oa)

of tloc, dat is alleen coord's.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
thanx, ik heb titan panel ... ik heb het gedownload en heb allemaal bestanden ... misschien een domme vraag hoor maar wat moet ik hiermee doen?? Er zit geen info bij en kan niks op het internet vinden. Ik zie ook geen addon map oid in de WOW map ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 02:32
Maak in je WoW dir de map Interface aan en daarin de map Addons. Daarin kun je al je addons kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57857

[quote]Anoniem: 86074 schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:20:
heel verhaal over ZG [quote]

Eergister met een pickup group High Priestess Venoxis na de tweede poging omgelegd. Was een redelijk pittig gevecht, iedereen dood op t eind door de adds maar de baas lag om :)

Ze dropte http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19905 + nog een epic quest item.

En ik had eindelijk een x geluk met rollen en mocht deze uber vette ring in ontvangs nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
The Realone schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:04:
Maak in je WoW dir de map Interface aan en daarin de map Addons. Daarin kun je al je addons kwijt.
ok dat heb ik gedaan. WOW opnieuw opgestart maar ik zie nog steeds geen balk boven ... moet ik nog ergens iets intypen oid? Als iemand ergens een handleiding weet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
Wij tot zo ver alleen die vleermuis-baas (na 3 pogingen) en die slangen-baas (na 4 pogingen oid, we waren eerst verkeerd geinformeerd). Verder ook nog Broodlord 2x geprobeerd om te kijken hoe die werkt. Vanavond gaan 'we' weer, alleen kan ik niet mee. :P Ik heb al wel 1 druid epic item voor die belt gewonnen. Set is redelijk oke vergeleken met de blauwe stuff die ik nu heb. Wat betreft druid moet altijd healer zijn: tja, dat is nou eenmaal jammer en dat wordt nu van ze verwacht. Misschien gaat de volgende patch daar eindelijk verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wij zitten nu bij Mar'll, wat een sicko zeg, echt jumpy aggro, en als ze naar een squishie gaat is die in 2 klappen dood =\

2e poging dood, vrij heftig gevechtje die spider aspect :)

[ Voor 23% gewijzigd door bcd87 op 18-09-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Ben nu bijna een lvl 57 priest en ben nu nog shadow, wil gaan speccen naar disc en holy.
Wou graag deze build gaan gebruiken.

Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Discipline Talents - 19 points

# Unbreakable Will - rank 5/5
# Improved Power Word: Shield - rank 3/3
# Improved Power Word: Fortitude - rank 2/2
# Mental Agility - rank 5/5
# Mental Strength - rank 4/5

Holy Talents - 27 points

# Improved Renew - rank 5/5
# Spiritual Healing - rank 5/5
# Inspiration - rank 5/5
# Subtlety - rank 5/5
# Improved Healing - rank 5/5
# Improved Flash Heal - rank 2/2

Shadow Talents - 5 points

# Spirit Tap - rank 5/5

Zo kan ik volgens mij een stuk beter healen :)
Iemand nog aanmerkingen hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
maurits82 schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:41:
[...]

ok dat heb ik gedaan. WOW opnieuw opgestart maar ik zie nog steeds geen balk boven ... moet ik nog ergens iets intypen oid? Als iemand ergens een handleiding weet te vinden?
installeer anders de ometh mod package.
www.ometh.com

gewoon met windows installer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Allemaal dood, behalve Hakker, die valt vandaag :) Gisteravond MC en onyxia gedaan, vandaag lord K, azure en zo ZG in ^^ Vanavond verder in BWL, Vael proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik heb verder nog geen high level instances gedaan, heb dus 'normale' gear .... kan ik beter eerst die andere doen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 86074 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:26:
Maar ik heb verder nog geen high level instances gedaan, heb dus 'normale' gear .... kan ik beter eerst die andere doen zeker?
1. het feit dat je wil tanken ipv healen zei al genoeg
2. als je met hli baron, scarlet, scholo, dm west/east/noord, lbrs en ubrs bedoeld dan ja, lijkt me slim om eerst wat ervaring en gear daar te halen
3 het is niet onmogelijk met greengear in zg, maar dan moet je niet raar opkijken als je wel 10x wiped om 1 boss te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 14:30
leuke crit:

Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/26009153912-thumb.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door BootVluchteling op 18-09-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
Buntmans schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:02:
mmh heeft een van jullie zoiets wel eens meegemaakt ? :

ik loop in de gorge beetje te grinden, opeens freezed het beeld. nu gebeurd dit wel vaker als ik de fans niet hard genoeg aanzet, maar dan valt ook de muziek weg. nu bleef de muziek echter doorgaan, maar er gebeurde niets meer en ik moest resetten.

ok ik start pc opnieuw op, start wc, en login, kies de char en na de gong (waarna je normaal gesproken begint) blijft hangen op zwart beeld. ik iets van 3x proberen bleef zo. heb dus 3x moeten rebooten.

als ik andere chars probeer heb ik dit dus niet, kan ik normaal mee inloggen etc.
nu heb ik half uur gewacht, kon ik met die andere char er ook weer in maar liep dus na 10 minute weer op dezelfde manier vast!

ik heb dit dus nog nooit eerder gehad, en het feit dat andere chars wel werken laat ook zien dat het niet aan mij ligt.

iemand dit wel eens gehad ? ik zoek zsm een oplossing ;)
ja heb ik ook vaak, nadat ik contact heb gehad met een admin die zei dat ik mijn WDB en WTF folder moest deleten(wel je macro bestandje ff backuppen anders ben je je custom macros kwijt)

nu heb ik er geen last meer van maar ben nu ook niet veel meer daar ik haat SG en felwood

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:50:
[...]1. het feit dat je wil tanken ipv healen zei al genoeg
2. als je met hli baron, scarlet, scholo, dm west/east/noord, lbrs en ubrs bedoeld dan ja, lijkt me slim om eerst wat ervaring en gear daar te halen
3 het is niet onmogelijk met greengear in zg, maar dan moet je niet raar opkijken als je wel 10x wiped om 1 boss te clearen
Ik hoef niet perse te tanken, ik vind healen goed genoeg .... maar ik wil gewoon wel mijn 'build' houden zoals 'ie is .... ik ben meer een RPG-er en kies dus voor een bepaalde build ..... en hou me daaraan ;).

Thnx, ik ga inderdaad eerst wat andere instances doen dan ;). Ik vond het wel leuk om het mee te maken, vond het erg cool. Mij boeide de uitkomst van de boss-fight niet echt .... was mijn eerste raid .... erg top gevoel is dat ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 01:56
Even een mooie screenie van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://img332.imageshack.us/img332/1535/portal37oj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, 1 van de 4 wapens die ik uiteindelijk wil hebben gekocht. \o/
Op dat lijstje staan:
Hurricane
Rhok'delar
Precisely Calibrated Boomstick
Core Marksman Rifle

De boomstick heb ik nu :P
Waarom wilde ik die hebben? Snelste ranged wapen in het spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Hoeveel heb je ervoor betaald? Ik zou die dus nooit kopen/gebruiken, kan wel snel zijn maar doet geen damage. Liever hoge crits, ik gebruik nu DHC en begin binnenkort aan quest voor Rhok'Delar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar de mod die de text in quests die je krijgt in 1 keer op het beeld zet.

Nu had ik al questtextfade en quickquest geprobeerd maar die doen het beide niet..

iemand enig idee, zit al de hele middag naar ui.worldofwar.net te kijken maar kom er niet meer uit (curse-gaming is niet echt een optie, agger traag atm).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121275

Dankzij de 1.7patch heb je daar geen addon meer voor nodig.

Esc->Interface Options->Instant quest text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 101975 schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:34:
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ik zou die dus nooit kopen/gebruiken, kan wel snel zijn maar doet geen damage. Liever hoge crits, ik gebruik nu DHC en begin binnenkort aan quest voor Rhok'Delar.
Ach, mn hunter is nu pas 37, dus het duurt nog even voor ik 'm kan gebruiken. En gebruiken zal ik 'm dus zeker, tot ik een ranged weapon kan krijgen die gewoon meer dps doet. Daarna is ie voor de patscollectie. :)
Volgens allah was het met 125g een koopje :P

Vraagje trouwens, ik kom nu op lvl37 tot 72 dps (ranged). Volgens mij is dat best netjes, maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Dus de vraag: Is dat een beetje netjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 121275 schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:54:
Dankzij de 1.7patch heb je daar geen addon meer voor nodig.

Esc->Interface Options->Instant quest text.
|:( |:( |:( (en ja dat ben ik die me hoofd tegen de muur slaat :))

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hooray Ragnaros nu ook down aan de horde kant van AD. Eerst Kazzak en Azu en zo door naar Ragna. \o/

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:33

SkyStreaker

Move on up!

Ik kan niet inloggen, echter wel op wow-europe, ik heb mij gek gezocht naar wat er aan de hand is, kan niks vinden. Zijn er meerde die dit hebben?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:34
Anoniem: 86074 schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:54:
[...]

Ik hoef niet perse te tanken, ik vind healen goed genoeg .... maar ik wil gewoon wel mijn 'build' houden zoals 'ie is .... ik ben meer een RPG-er en kies dus voor een bepaalde build ..... en hou me daaraan ;).

Thnx, ik ga inderdaad eerst wat andere instances doen dan ;). Ik vond het wel leuk om het mee te maken, vond het erg cool. Mij boeide de uitkomst van de boss-fight niet echt .... was mijn eerste raid .... erg top gevoel is dat ;)!
Je hoeft niet een Resto build te hebben om te kunnen healen, hoewel een paar talents toch wel ontzettend handig zijn (NS en Innervate). Als je goede gear hebt met veel spirit en int, kom je echt wel een heel eind. In Dire Maul dropt zo'n beetje alle goede healing gear, dus daar zal je moeten beginnen denk ik. ;) Hoewel Wildheart op zich ook erg Resto-specced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
SkyStreaker schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:55:
Ik kan niet inloggen, echter wel op wow-europe, ik heb mij gek gezocht naar wat er aan de hand is, kan niks vinden. Zijn er meerde die dit hebben?
ja ik kan ook niet inloggen. Net gedisconnect en nu zegt ie Unable to Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:55:
je hebt de blauwe kleur text niet gezien toen je deze post maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:33

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 108648 schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:55:
[...]

je hebt de blauwe kleur text niet gezien toen je deze post maakte?
Als er NERGENS staat op wow-europe wat er in vredesnaam aan de hand is, dan vindt ikdat ik best deze post mag maken ja. :/ of ben ik nou echt zo ongelofelijk fout bezig...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

LOL, vandaag weer MC in en 2 bosses op rij (Garr en Geddon) droppen Links en Rechts van Thunderfury. :)

Verder m'n 3e setitem Lawbringer te pakken, heb nu chest, helm en gauntlets. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Miles Teg schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:00:
[...]

Ach, mn hunter is nu pas 37, dus het duurt nog even voor ik 'm kan gebruiken. En gebruiken zal ik 'm dus zeker, tot ik een ranged weapon kan krijgen die gewoon meer dps doet. Daarna is ie voor de patscollectie. :)
Volgens allah was het met 125g een koopje :P

Vraagje trouwens, ik kom nu op lvl37 tot 72 dps (ranged). Volgens mij is dat best netjes, maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Dus de vraag: Is dat een beetje netjes? :)
Vind ik m'n DHC voor 200G een betere keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 29-05 21:47
Ik sta voor een moeilijke keus...

Of ik koop de Glowing Brightwood Staff (http://www.thottbot.com/?i=5621) voor 400g... Of ik spaar door voor mn epic mount.. Ben nu bijna lvl58 en heb iets van 900g.. Wat is nu het beste om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 101975 schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:44:
[...]

Vind ik m'n DHC voor 200G een betere keus :P
Dat is een hele mooie prijs voor een DHC, ik heb ze alleen nog maar voor het dubbele gezien. :P

Zo, nog een uurtje, en dan kan ik gaan spelen met mn Gnomish Death Ray :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Ok, genoeg geweest.
Vanacht lvl 53 geworden, nu al 140k van 53, nog 4 blokjes.

Ungoro onveilig gemaakt, daar 5 quests afgemaakt. Blasted lands begonnen, wat afgemaakt. Onyxia QChain begonnen, step 8 nu, moet brd in. Leuke xp met 1 druid en ikzelf,die 54elite dragons killen :D

140k in 6,5 uur played, zonder rested :D

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 18-09-2005 23:15 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Sjoan schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:09:

Of ik koop de Glowing Brightwood Staff (http://www.thottbot.com/?i=5621) voor 400g... Of ik spaar door voor mn epic mount.. Ben nu bijna lvl58 en heb iets van 900g.. Wat is nu het beste om te doen?
koop je mount en ga Stratholme doen voor de Argent Crusader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:11:
[...]

Dat is een hele mooie prijs voor een DHC, ik heb ze alleen nog maar voor het dubbele gezien. :P

Zo, nog een uurtje, en dan kan ik gaan spelen met mn Gnomish Death Ray :D
170g buyout gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 101975 schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:34:
Heb vrijdag 3 demons gedaan die ik nog moest dus ben nu de bezitter van Rhok'Delar _/-\o_ en vandaag in mc giant shoulders/boots gekregen. Al met al een leuk weekend :7.

Trouwens 2 bazen in zg al gedaan, verder geen raid meer heen gehad met mijn guild. Volgens mij word het na de eerste 2 bazen een stuk lastiger.

Ik zou nooit een dhc kopen, 1 guildrun in mc is meestal al genoeg voor strikers mark of blastershot. Als je guild al vaker mc gedaan heeft zou ik gelijk voor rhok'delar gaan btw, scheelde mij 30 dkp van blastershot en zo moeilijk zijn die demons niet :).

Zou sparen voor je epic. In diremaul tribute run vind je bv. http://www.thottbot.com/wow/?i=35933. Tevens krijg je een 100g korting op je epic als je honored word met frostwolf (alterac valley partij) of natuurlijk de alliance kant daarvan. Met exhalted kan je voor 640 (dacht ik) een epic ram kopen zoals je die ziet een paar posts hierboven.

[ Voor 34% gewijzigd door marshallq op 18-09-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:23

Mojo

The Power Within

En nog een stukje Nobbler Art :D

Afbeeldingslocatie: http://nc.ryceck.com/files/bug_buster_152.jpg
Spent yesterday and today running around in Silithus (questing and whatnot), and came to the conclusion that there were a lot of bugs flying, crawling about. Normally, killing bugs with swords is kinda extreme, but... then again, WoW is kinda extreme. This is my contribution to a new engineering schematic: Bug-buster X7-100!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Voor degene die op Zenedar spelen en bij Duth knights in de clan zitten, Choker NE warior gankt op low lvl's en zie hij kanook al corps campen, iedereen mag het weten jongen jij bent een hele vent hoor. Ik weet dat het forum hier niet voor bedoeld is maar jongens Ganken is gewoon zielig. Heel knap dat jij op een pvp server bent gegaan zodat je eindelijk lagere lvl's aan kunt vallen, win je ook eens een 1 op 1.

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

dat is simpel, mount kopen. Brightwood poepding is overschat en het geld echt niet waard.
Vibhuti schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:12:
Voor degene die op Zenedar spelen en bij Duth knights in de clan zitten, Choker NE warior gankt op low lvl's en zie hij kanook al corps campen, iedereen mag het weten jongen jij bent een hele vent hoor. Ik weet dat het forum hier niet voor bedoeld is maar jongens Ganken is gewoon zielig. Heel knap dat jij op een pvp server bent gegaan zodat je eindelijk lagere lvl's aan kunt vallen, win je ook eens een 1 op 1.
Dus? Ik gank ook, en word net zo hard teruggepakt. Niet zo miepen of een pve server zoeken.

[ Voor 42% gewijzigd door NvE op 19-09-2005 00:16 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Dit soort figuren zitten nou eenmaal op pvp servers. Leer ermee leven of ga lekker pve :z

[ Voor 10% gewijzigd door Sak3d op 19-09-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 29-05 21:47
Trommel je guildmaatjes bij elkaar en gank/camp hem voor een tijdje ipv. hier op een forum zo'n bericht te plaatsen.

Ik kwam een tijdje terug ook iemand tegen die het nodig vond om mij 5x te campen..Klein brulletje in de guildchat en hij werd de gecampte...

[ Voor 12% gewijzigd door Sjoan op 19-09-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16:43
best wel een leuke drop gehad vandaag:

http://www.thottbot.com/?i=19086 \o/

niet verkeerd voor "zomaar" een drop in zul'gurrub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
* Gaius is blij met z'n Death Ray :D
Even uitgeprobeerd op 2 boars buiten IF. De eerste deed 900 damage, bij de 2e kreeg ik het meldinkje " low health", en deed ie ruim 2000 damage. :D

Leuk speelgoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:31:

beste boe casterneck, en gewoon een worlddrop die meestal voor veels te veel geld in ah staat: 700-1200g 8)7 dat zijn dus mensen met dollars in hun ogen die het voor zoveel erin zetten, maar schijnbaar verkoopt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Jaguar645 schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:31:

"Toevallig" kwamen we deze zondag ook tegen in ZG :).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Miles Teg schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:33:
* Bokkie is blij met z'n Death Ray :D
Even uitgeprobeerd op 2 boars buiten IF. De eerste deed 900 damage, bij de 2e kreeg ik het meldinkje " low health", en deed ie ruim 2000 damage. :D

Leuk speelgoed :+
Yup, alleen jammer dat gnomisch technology weleens wil backfiren :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 19 september 2005 @ 06:40:
[...]

Yup, alleen jammer dat gnomisch technology weleens wil backfiren :+
Hehe, had het al toen ik een nieuwe pet wilde tamen:
Ik denk, ik leg een frosttrap neer, en dan daarna gebruik ik mn harm prevention belt om zo de schade nog meer te minderen. Beessie bijna getamed, overload dat ding, waardoor ik wordt gebanished voor 15 seconden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gister in ZG alles tot en met die tijger dude gesloopt, was echt cool :P
Bij die demonen ook, daar summon je een baas en dan kunnen er 4 verschillende bazen spawnen, kregen we zo'n trol die op een berserker leek, sloeg best hard (~1k op vol might), maar was best te doen. Toen werd die ineens 5 keer groter en sloeg die me voor 7k damage :D
Wist ik natuurlijk niet, dus ik lag na 1 tik al.
Was wel grappig :P (wel een van de makkelijkere bazen tho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 93525 schreef op zondag 18 september 2005 @ 02:01:
Het verwijdert de icetrap cooldowns :) Daarnaast kan je een heel gebied volspammen met icetraps zodat niemand erlangs kan.
Traps hebben geen cooldown. Je kunt ze alleen niet IC gebruiken. Feign Death daarentegen (de skill die gebruikt wordt om die 2e trap te leggen) heeft daarentegen wel een cooldown van 30 sec, dus het is compleet onzin dat iemand een gebied kan 'volspammen'.

En als je als Warrior een pre-1.7 Hunter niet aankon moet je je class leren spelen, en vooral eens die "Overpower" skill kopen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 22:49

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zit ik zaterdagavond met mijn Mage in Redridge, Redban ore farmen voor een boekje, krijg ik een server melding.

"Your playtime will expire in 30 minutes" - and counting.

Kunnen ze dat niet een dagje van te voren melden ipv een half uur ;(

Heb nog gezocht maar kon geen gamecard meer krijgen en ook zondag was alles dicht in de omgeving. Heb me een dag goed verveeld, beetje GTA SA en WoW TFT online gespeeld, had juist een dagje mage levelen in gepland :D

Vandaag maar even naar de Mediamarkt rennen in de lunchpauze ... voor mijn 2 maandelijke shot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

NvE schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:14:
[...]

dat is simpel, mount kopen. Brightwood poepding is overschat en het geld echt niet waard.

[...]

Dus? Ik gank ook, en word net zo hard teruggepakt. Niet zo miepen of een pve server zoeken.
Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk 60 ben met mijn rogue, ook al zit ik nog niet zo dik in mijn gear als andere rogues. Heb 2 blauwe dolken en devilsaur armor, rest is maar zo/zo. Wat wél lachen is, dat ik nu tenminste een kans maak in pvp, zo vind ik zelf. Een warlock was lowbies aan het ganken in Duskwood, en door gewoon dichtbij hem te blijven was het een makkelijk gevecht. Coldblood helpt ook een hoop, je weet zeker dat die evis ondanks "maar" 3 of 4 combopunten toch lekker erin gaat hakken. Fijn als finisher! Ambush, Backstab, CB Evis en vanishen maarrrrrr :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Gister even naar Zul'Farrak geweest, en deze http://www.thottbot.com/?i=5376 dropte.
Niet bepaald een slechte drop voor een zondag avond, jammer genoeg de roll niet gewonnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is iemand anders dit al opgevallen

Je bent een simpel lowlvl mageje.
Je leert de conjure bread skill
die zegt dat je 2 broden maakt per keer
je speelt gewoon even door en let niet op
Conjure bread skill maakt opeens 4 per keer
Conjure bread skill maakt opeens 6 per keer
Conjure bread skill maakt opeens 8 per keer

Is dat een hidden feature van die dingen ofzo :?
en wanneer kun je er nu opeens meer maken, als je lvlt ofzo ?

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 19-09-2005 09:29 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

heuveltje schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:26:
Is iemand anders dit al opgevallen

Je bent een simpel lowlvl mageje.
Je leert de conjure bread skill
die zegt dat je 2 broden maakt per keer
Conjure bread skill maakt opeens 4 per keer
Conjure bread skill maakt opeens 6 per keer
Conjure bread skill maakt opeens 8 per keer

Is dat een hidden feature van die dingen ofzo :?
en wanneer kun je er nu opeens meer maken, als je lvlt ofzo ?
I'll take obvious game technics for $200 please.

Speelt gewoon door en let niet op :D Ik mag hopen dat je af en toe wel in de gaten hebt dat je *ding* hoort, lichtflits, en dat nummers in de linkerbovenhoek met eentje stijgt?

Je levelt, en ja, dan maakt hij meer brood en water tegelijk :P
En het is heel simpel: Je zoekt een mage op, herkenbaar aan zijn ijsgear, je gooit er een paar zilverstukken in en er komt brood uitrollen :9

[ Voor 23% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-09-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 11:32
Ik denk dat er weinig zijn die dit niet is opgevallen :) Totdat je beter brood kan conjuren, waarvan je er dan weer 2 kan maken. De volgende level echter 4, daarna 6, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister 'weer' een Gnomeregan gedaan met mijn Paladin (level 36). Dat was ff geleden zeg .... in onze Guild wilden niet veel mensen hem doen .... 'irritante dungeon, we slaan hem altijd over' .... nou ik niet .... Instances zijn de reden dat ik dit spel zo kick vind .... als die er niet waren, was ik al gestopt .... was ff dat stuk met die Iron Dwarves vergeten .... aardig pittig .... geen idee waarom, maar ineens kwamen er iets van 4 robots en wat dwarves richting ons lopen .... we waren toch allemaal boven het level van de tegenstanders .... is dat een alarm botje wat we niet gezien hebben, of stond iemand te dicht bij de rand en triggert 'ie dan een tegenstander die beneden loopt? Geen idee ..... was dat stuk naar benenden voor de eindbaas .... ik moet nog ff naar binnen vanavond om dat zwaardje te krijgen van een mini-boss in het begin .... was zeker top. Ik vind het echt een toffe dungeon in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Koop de Staff voor 400g en verkoop hem weer voor 500-600g, het bedrag dat veel mensen er voor geven. Toch weer 100-200g verdiend in korte tijd ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 10:09

BitByter

Prutst dit forum

Originally Posted by pigz
Blizzard adds in a new instance, Zul'Gurub. Inside is the god of blood, Hakkar. Well, when you fight him he has a debuff called Corrputed Blood. It does like 250-350 damage to palyers and affects nearby players. The amazing thing is SOME PLAYERS have brought this disease (and it is a disease) back to the towns, outside of the instance. It starts spreading amongst the genral population including npcs, who can out generate the damage. Some servers have gotten so bad that you can't go into the major cities without getting the plague (and anyone less than like level 50 nearly immediately die).

GM's even tried quarantining players in certain areas, but the players kept escaping the quarentine and infect other players.
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=5467
http://wowaids.ytmnd.com/

dit is dus echt wel te vet voor woorden :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heh, ik imo is Gnomergan de meest irritante instance tot nu toe, cker als je de helft van je party om de 15 seconden sterft.

Zo ging de situatie ongeveer (Level 33 toen)
Rowann : Carefull here, the Dark Iron guys drop mines which activate after 10 seconden, take em out ranged.
Hunter : Sure
Mage : K
Paladin : Better leave it to the the hunter.
Hunter : :)
Mage 2 : ....
Hunter died
Mage died
Mage : Holy crap, what was that ?
Mage 2 died
Hunter valt van de rand af, recht op het spoor, en ik krijg 4 Dark Iron Dwarfs op me af, terwijl Paladin nog probeert de situatie een beetje recht te trekken door een shield op te gooien, maar het mocht niet baten.
Hunter died
Rowann died
Paladin died
Mage 2 left the party

Daarna maar een level 60 Rogue erbij gehaald, ging eens stuk beter moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:47

The Legend

*Plop*

Anoniem: 86074 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:39:
Gister 'weer' een Gnomeregan gedaan met mijn Paladin (level 36). Dat was ff geleden zeg .... in onze Guild wilden niet veel mensen hem doen .... 'irritante dungeon, we slaan hem altijd over' .... nou ik niet .... Instances zijn de reden dat ik dit spel zo kick vind .... als die er niet waren, was ik al gestopt .... was ff dat stuk met die Iron Dwarves vergeten .... aardig pittig .... geen idee waarom, maar ineens kwamen er iets van 4 robots en wat dwarves richting ons lopen .... we waren toch allemaal boven het level van de tegenstanders .... is dat een alarm botje wat we niet gezien hebben, of stond iemand te dicht bij de rand en triggert 'ie dan een tegenstander die beneden loopt? Geen idee ..... was dat stuk naar benenden voor de eindbaas .... ik moet nog ff naar binnen vanavond om dat zwaardje te krijgen van een mini-boss in het begin .... was zeker top. Ik vind het echt een toffe dungeon in ieder geval.
Die irritante klote muziek is voor mij al reden genoeg om er niet te komen :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
rofl :D
Da's dus wel ff wat cooler dan een burning adrenaline of geddon bom in de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, moet je meenemen naar Goldshire of Northshire Abbey, will /1 wel eens tekeer zien gaan :D

Edit : Net de video gezien, lig dubbel van het lachen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 19-09-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb een stukje geschreven over de rogue, ik wil het gaan posten maar kan nog niet inloggen, moet ff account verlengen. Wat vinden jullie ervan?
Well, this might be a long thread, so prepare.

I've seen numerous posts/threads shouting NERF/STOP NERFING US, all, less contstructive as intended.

I am not going to speak about game technics or cooldowns, so you statlovers, go elsewhere.

When I started playing warcraft, some time ago, I chose a rogue as my main character. I read a lot about the game before I Bought it, and decided I wanted to be a mysterious killer. Robin hood with a little jack the ripper on the side.

I chose human, they look good, and tough. I chose to be an assassin, a being of the shadows, with no remorse and a means to kill unnoticed.

I spent a lot of time leveling up, I had to learn to play and learn the game technics. And I think I picked up the pace now. Rogue were very powerful, indeed. They could vanish on the spot, deliver massive damage in a short amount of time and escape capture better then an MI5 spy. It rocked.

Then came the discussion. How does one catch a rogue? Advice was scarse. Being a invisible killer, you didn't get caught a lot. So less people would have knowledge on how to actually kill you. They just couldn't get to you. Above situation is, ofcourse, the ideal one. The rogue isn't a notorious, mystery killer from the shadows. It's a character, made up by a few devs and a game designer, and commanded by real life players with real life wishes and actions.

4 million people playing this game now. That is a LOT of people. And there are good people, but also the lesser nice ones. They think, wow, an invisible killer, I'd be able to annoy a lot of people with that. Not to feed the stereotype responds, but I feel the same person would be the one to camp a Counterstrike game and call others the noobs, or push you down the slope in a pond, run to his friends and make fun of how you crawl back out, smuthered in goo.

The rogue was safe to play, there was a low chance of getting caught. The class was quite balanced per sé, but not taking into account it was highly vurnurable to abuse. Imagine half the server rerolling paladins just because the can shield. People would be severely annoyed by the fact half the server can't be killed. They would cry for shield nerfs.

If you look back, and read about rogues, thieves, paladins, mages and characters alike, you will see the rogue was perfectly written at first. The perfect RP character, and a nice balance of fragility and dmg output. Easily killed when spotted but hard to catch once vanished.

People have argued back and forth about rogues. This has resulted in the class being modified. Stealth is now easier to spot (and i'm using the term "easier" loosely here), his miss chance was increased, and special abilities somewhat adjusted to make sure the target has a higher chance of getting away.

My problem: The rogue we have today, does not fit the intended description anymore. A spy with a 15% miss rate on his "shoot someone in the back of the head with a luger"-skill would not remain a spy for long. A rogue missing a backstab against an opponent who is knocked silly with his back open and exposed towards you, is like trying to kill yourself with a shotgun blast to the head, and failing. Pathetic.

Throwing dirt in someone's eyes so you can get away, is one of the oldest tricks in the books. Yet, somehow, our rogues are not competent enough to hit someone with a handful of dirt.

A cheapshot. Cheap - shot. As in, not fair. Getting in an unfair advantage. Shooting a man in the back while running from you, is cheap. Why? Because he can't defend himself. Punching someone in the kidneys or his neck to knock him unconsious, is very cheap. But effective. Have you even seen someone taking an all-out punch to his kidney or neck and NOT budge? Anyone, even the toughest of men would feel that. I have never seen someone taking a hit in the kidney's and stand straight like nothing happened.

In the end, the rogue is not a rogue anymore. A fast and swift killer who is unable to cheapshot his enemy's, plunge a knife in a stunned opponents back or throw a fugging clod of sand in one's eyes, is a Pathetic excuse for an assasin and should be shot on the spot.

I understand, from a MMORPG kind of view, you have to make a game everyone likes to play. And different people have different styles. You don't like to be assasinated while taking your friends to the park for a walk or venturing through the forest to hunt for bears. But in real life, one cannot disable his opponent forehand.

When you know an assasin is after you, you take precautions. You prepare! You study the ways of you enemy,you bring potions to buff yourself, and bring friends for protection. And if you, after this, still got killed, tough luck, the killer got the better of you.

A killer must be a skilled one. Not anyone is fit to be one. You must undergo intensive trainig and boot camps. You have to be talented and gifted.

-------------

The point im trying to make here:

Trying to shift the balance in a game with so many players, is best not done by taking one's ability to be what he was intended to be.

The right way to do this, is to make it harder playing a rogue. You do not define, hard coded, that blind has XX % chance to miss. You make blind a trainable skill. You have to refine powders, and train this skill over and over again untill you master it. Just like your daggers. You have to learn to wield them before being a killer. You cannot just define in your code that all character's (some more then others) have a surefire 25% chance on not budging when someone pounches your spine in half with a cheap shot. Everyone feels that. No one is a god.

It is not right to have someone work hard and train, to end up with a character that does not live up to the expectations. You worked your behind off, all the way to 60, to get your character to the top. Not to end up with a character that is not able to reach the top just because he missed a vital skill at some point.

My suggestions:

1) Make stealth trainable. Do not turn invisible, but make it possible to train your skills to blend in with your surroundings. Use colours to mask your skin colour, like the army. Paint your armors.

2) Chance on hit for a stunned opponent should be a near 100%, but trainable. Not every halfwit rogue should be able to stun and backstab a player. The rogue must work to earn that skill.
Train your abilities to hit and make stuns reach full effect only after you maximized your abilities to stun someone in the first place.

3) Farm your own herbs. Being a solo class, the rogue must be self-supporting. First aid is a must, but he still relies on vendors for easy poison gathering. Grind them yourself. Make poisons valuable, and as a tradeoff, more % to apply. Stabbing somone with a knife in the back and having a 80% of him NOT having your poison flowing through his veins is an outrage. It's not right.

4) Un-nerf (yay) the chances made to gimp rogues against some opponents. A warrior should be able to own a rogue in second (as they always did) but it's not real true to make the rogue unable to critical hit a warrior. Even someone in plate armor has weak spots. A rogue, being invisible and honed to perfection (and having plenty of time to take aim, being invisible anyway) should be able to plant his dagger in his back anyway. Even plate armor isnt solid. It has holes. Use those.

5) Teach other classes about rogues. Every class has his Class quests. Paladin's have to earn their mounts, warlocks have to work to get a nice pet. And so on. Warrior's have to be taught in training, that they are the ones fighting the assassins on the other side. They must be learned how to defeat those sneaky bastards, as well as casters, who must be taught how to defend themselves, for the enemy has rogues that are on a mission to kill them.

-----------------

Please don't balance the game with random adjustments to straighten your chances. The game was good to begin with, but there is too much reality check in it. A rogue should be a swift, lethal assassin, hard to catch and very hard to master. Balance the game the right way, by making it more challenging.
Mijn bedoeling is dus, stop met nerfen van allerlei classes. De rogue was goed, maar werd misbruikt door gastjes die het wel leuk vonden lekker makkelijk andere spelers te ownen.

Ik vind dat de rogue een exclusieve class moet worden waarbij je gewoon al je skills moet verdienen, in plaats van simpelweg aan te schaffen voor een paar goud. Veel trainen, een echte assassin zijn ipv een hit and run char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

Wie oh wie heeft een goeie farmtip voor me ?

GEEN Plaguelands aub, die Scarlets ben ik meer dan zat.

Uldaman solo-en misschien ?

Elementals in Silithus ?

Iets anders ?

Need 200g, and fast.... :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Weet iemand toevallig op wat voor manier je rep gained met de Zandalar tribe, en voor hoeveel precies?

Ik neem aan dat je per boss rep krijgt; weten jullie hoeveel dit is per boss?

Ook krijg je rep voor quests, hoeveel is dit voor welke quests, en is er een of andere repeatable quest die je kunt doen voor rep?

Wil graag berekenen hoeveel runs er nodig zijn voor de verschillende rep fases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:33:
Weet iemand toevallig op wat voor manier je rep gained met de Zandalar tribe, en voor hoeveel precies?

Ik neem aan dat je per boss rep krijgt; weten jullie hoeveel dit is per boss?

Ook krijg je rep voor quests, hoeveel is dit voor welke quests, en is er een of andere repeatable quest die je kunt doen voor rep?

Wil graag berekenen hoeveel runs er nodig zijn voor de verschillende rep fases.
Met quests en mob-kills in ZG.
Waarschijnlijk zal je na friendly etc geen rep meer krijgen door het killen van die mobs, dan zal je je coins en die blauwe drops moeten gaan gebruiken (zonde! :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gnomeregan is een vreselijke plek. Zitten op dat level altijd mutsen in je party die het net verkeerd doen en de loot is het niet echt waard voor de moeite. op 36 kun je al bijna SM doen en dat is wel een leuke instance. Heb het twee keer gedaan met een leuk groepje en dan is het wel een leuke instance, maar ik kan me best voorstellen dat de meeste mensen hem liever overslaan :)

Drie keer strat gedaan en twee pristine black diamonds gevonden en verkocht voor 350 gold. Prijs ervan zakt wel snel nu er meer van droppen. Ook de water quest gedaan voor een mage in de guild, diremaul is een irritant plek, maar nu wel lekker water.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:52:
Heh, ik imo is Gnomergan de meest irritante instance tot nu toe, cker als je de helft van je party om de 15 seconden sterft.

Zo ging de situatie ongeveer (Level 33 toen)
Rowann : Carefull here, the Dark Iron guys drop mines which activate after 10 seconden, take em out ranged.
Hunter : Sure
Mage : K
Paladin : Better leave it to the the hunter.
Hunter : :)
Mage 2 : ....
Hunter died
Mage died
Mage : Holy crap, what was that ?
Mage 2 died
Hunter valt van de rand af, recht op het spoor, en ik krijg 4 Dark Iron Dwarfs op me af, terwijl Paladin nog probeert de situatie een beetje recht te trekken door een shield op te gooien, maar het mocht niet baten.
Hunter died
Rowann died
Paladin died
Mage 2 left the party

Daarna maar een level 60 Rogue erbij gehaald, ging eens stuk beter moet ik zeggen ;)
Kwestie van goed opletten .... een instance niet leuk vinden omdat 'ie moeilijk is? Als je met mensen quest die weten wat ze doen, is er niets aan de hand. En is het juist erg leuk. Maar da's mijn mening. Juist die spanning is wel leuk. Lowlevel instances met level 60's doen neemt alle spanning weg die er is, en ik geniet er in ieder geval niet van. Ik ben niet iemand die alleen maar speelt om op level 60 items te verzamelen. Het speelplezier van de instances zelf, daar gaat 't om.

Het is zowieso wel moeilijk groepen te vinden op low level, dat zeker. Anyway, ikzelf vind het een beetje laf dat mensen instances om dit soort redenen overslaan ;). Gewoon ogen open houden, verstand erbij .... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Hydra schreef op maandag 19 september 2005 @ 08:54:
[...]

Traps hebben geen cooldown. Je kunt ze alleen niet IC gebruiken. Feign Death daarentegen (de skill die gebruikt wordt om die 2e trap te leggen) heeft daarentegen wel een cooldown van 30 sec, dus het is compleet onzin dat iemand een gebied kan 'volspammen'.

En als je als Warrior een pre-1.7 Hunter niet aankon moet je je class leren spelen, en vooral eens die "Overpower" skill kopen.
Ik heb altijd het meeste moeite gehad met Hunters (en Mage's...) Ik heb overpower en ook piercing howl. Maar het was elke keer ice trap en daarna Clip wing.. Ik heb maar 1 keer in 30 sec intercept, maar meestal haal ik dat niet.
Ik heb het dan wel over als de hunter begint met aanvallen, start ik dan is het piece of cake. Charge-Bloodrage-Hamstring-fear (voor de pet) en dan maar MS spammen tot excute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 86074 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:39:
Gister 'weer' een Gnomeregan gedaan met mijn Paladin (level 36). Dat was ff geleden zeg .... in onze Guild wilden niet veel mensen hem doen .... 'irritante dungeon, we slaan hem altijd over' .... nou ik niet .... Instances zijn de reden dat ik dit spel zo kick vind .... als die er niet waren, was ik al gestopt .... was ff dat stuk met die Iron Dwarves vergeten .... aardig pittig ....
Pff. De eerste keer dat wij Gnomeregan deden (was net na de release, en voor de hele groep de eerste keer) ging het hardstikke goed, totaan dat stuk wat veelal 'wipe city' genoemd wordt. We wisten dat je die Alarm Bots af moest schieten, maar kennelijk is er of een over het hoofd gezien, of hebben we een dwarf op een ander level getriggerd. We stonden leuk door het zoveelste groepje dwarves heen te hakken toen we plotseling een zerg van 20 ofzo dwarves op ons af zagen komen. Ik dacht nog even dat 't bij de 'encounter' hoorde, maar ik wist niet dat ik als level 30 Hunter zo snel dood kon :)

Ik wil met m'n priest nog wel Gnomeregan doen, maar het is moeilijk er een groep voor te vinden. De meeste mensen die 'em willen doen zijn newbies.

Van het weekend ook even met 2 level 60 guildies een SM Cath run gedaan voor m'n Illusionary Rod. Die dropte fijn de eerste keer dat we de run deden, en bovendien mocht ik alle green drops en silk cloth hebben voor m'n tailoring/enchanting. Yay!
HTT-Thalan schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:25:
Mijn bedoeling is dus, stop met nerfen van allerlei classes. De rogue was goed, maar werd misbruikt door gastjes die het wel leuk vonden lekker makkelijk andere spelers te ownen.

Ik vind dat de rogue een exclusieve class moet worden waarbij je gewoon al je skills moet verdienen, in plaats van simpelweg aan te schaffen voor een paar goud. Veel trainen, een echte assassin zijn ipv een hit and run char.
Tijdsverspilling en een metewhine tegelijkertijd. Blizzard gaat de rogue niet compleet veranderen (steatlh->camo, hoe kom je erop?), en bovendien is de rogue prima zoals 'ie is. Een goeie rogue is gewoon de 'angst' van elke caster in open PvP.
Anoniem: 50859 schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:49:
Ik heb altijd het meeste moeite gehad met Hunters (en Mage's...) Ik heb overpower en ook piercing howl. Maar het was elke keer ice trap en daarna Clip wing.. Ik heb maar 1 keer in 30 sec intercept, maar meestal haal ik dat niet.
Nogmaals; die FD + Freezing Trap truuk kan maar eens per 30 seconden. En het is Wing Clip.

Hamstring op de Hunter en dan fijn Overpower/MS en executen als 'ie onder de 20% zit. En je gaat zitten klagen omdat een Hunter de jump krijgt en je dan niet kunt winnen? Duh? Sorry hoor, maar Warriors zijn al lastig zat, de enige manier waarop je er uberhaupt van kon winnen voor 1.7 was als je ze kon bespringen.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 19-09-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Laatst online: 18-11-2024

altec

Plop

Probleem verholpen!!

Ik weet niet of het ergens in het topic staat ofzo.. maar steeds als ik wil battelen op Arathi bassin of ergens anders.. dan krijg ik een error namelijk:

INterface\FrameXML\Battleframe.lua:87:attempt to index global - 'MinimapBattlefieldFrame' a nil value

Wat kan ik hier aan doen? Enige addons die ik gebruik zijn:

CTraid assist
Een Gatherhulpje voor schatten/herbs/etc
En een balk boven in die je exp enzo laat zien

Ik hoop dat een van jullie me kan helpen :)

EDIT: ook als ik alle addons uitschakel.. dan krijg ik de arror.. krijg hem trouwens ook ALTIJD als ik gewoon opstart en net inlog
Van zep af kom wanneer ik mijn soulston gebruik.. etc... dus altijd wanneer die moet laden...

EDT 2: ook wel eens ander nummer

EDIT 3: Probleem verholpen:

I got the same error, but I tried everything with the addons, disabling, deleting, but nothing worked. I discovered that just deleting the file called "Minimap" in Interface/FrameXML fixed the problem, without causing any other problems. So just delete that and you'll be set.

[ Voor 45% gewijzigd door altec op 19-09-2005 11:20 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:49:
[...]
Tijdsverspilling en een metewhine tegelijkertijd. Blizzard gaat de rogue niet compleet veranderen (steatlh->camo, hoe kom je erop?), en bovendien is de rogue prima zoals 'ie is. Een goeie rogue is gewoon de 'angst' van elke caster in open PvP.
Onzin. De rogue is zo hard aangepast door de tijd heen dat hij gewoon niet meer aan het beeld van een snelle moordenaar voldoet. Wat voor assassin ben je nou als je een 20% miss rate hebt, gemiddeld genomen over al je skills? En wat voor stealth figuur ben je als mensen je van mijlen ver aan zien komen? De angst had erin moeten zitten ja. Dat was de bedoeling. Rogue's moesten gevaarlijk zijn, maar dat is nu zo veranderd, dat de rogue geen killer meer is.

Ik zal niet zeggen dat de rogue nu ondergeschikt is aan de rest, maar de kans dat een gank mislukt is gewoon veel groter geworden.

Het verchil tussen de alliance en horde alleen al! Wij moeten vechten tegen warriors , net als zij. Maar hun warriors hebben (orc) 25% stun resist, de onze niet. Hun rogue's hebben WOTF naast hun trinket, wij niet.

De kans dat jij een willekeurige class bespringt en snel, efficient en vooral ongezien om het leven brengt is zo enorm gezakt dat het gewoon niet meer lijkt op de beschrijving waarop ik initieel een rogue koos.

Het is niet voor niks dat ik 2 alts aan het levelen ben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
HTT-Thalan schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:21:
[...]

Het verchil tussen de alliance en horde alleen al! Wij moeten vechten tegen warriors , net als zij. Maar hun warriors hebben (orc) 25% stun resist, de onze niet. Hun rogue's hebben WOTF naast hun trinket, wij niet.
Tsja, Gnomes hebben escape artist om te kunnen ontsnappen, Dwarfs stoneform tegen poisons, en Humans perception om je in stealth toch te zien. Verder is het iig een leuk verhaal om te lezen, maar of het zin heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:44:
[...]
Kwestie van goed opletten .... een instance niet leuk vinden omdat 'ie moeilijk is? Als je met mensen quest die weten wat ze doen, is er niets aan de hand. En is het juist erg leuk. Maar da's mijn mening. Juist die spanning is wel leuk. Lowlevel instances met level 60's doen neemt alle spanning weg die er is, en ik geniet er in ieder geval niet van. Ik ben niet iemand die alleen maar speelt om op level 60 items te verzamelen. Het speelplezier van de instances zelf, daar gaat 't om.

Het is zowieso wel moeilijk groepen te vinden op low level, dat zeker. Anyway, ikzelf vind het een beetje laf dat mensen instances om dit soort redenen overslaan ;). Gewoon ogen open houden, verstand erbij .... ;).
Hehe, het is maybe ook wel laf om een level 60 mee te nemen, maar als je voor de 4de keer gewiped word omdat sommige mensen het Solo'en nog gewend zijn, en daarom niet in hut chatbalk kijken, word het vervelend.
Bovendien had in Gnomergan wel gezien, en ik wou door naar Scarlet voor wat betere gear, Sword of Serenity / Scarlet Aegis is een goede sub 40 tank combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

nvm loze opmerking omdat probleem met error al is opgelost zie ik boven

[ Voor 65% gewijzigd door Muppet op 19-09-2005 11:30 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 01:56
[...]

Onzin. De rogue is zo hard aangepast door de tijd heen dat hij gewoon niet meer aan het beeld van een snelle moordenaar voldoet. Wat voor assassin ben je nou als je een 20% miss rate hebt, gemiddeld genomen over al je skills? En wat voor stealth figuur ben je als mensen je van mijlen ver aan zien komen? De angst had erin moeten zitten ja. Dat was de bedoeling. Rogue's moesten gevaarlijk zijn, maar dat is nu zo veranderd, dat de rogue geen killer meer is.

Ik zal niet zeggen dat de rogue nu ondergeschikt is aan de rest, maar de kans dat een gank mislukt is gewoon veel groter geworden.

De kans dat jij een willekeurige class bespringt en snel, efficient en vooral ongezien om het leven brengt is zo enorm gezakt dat het gewoon niet meer lijkt op de beschrijving waarop ik initieel een rogue koos.

Rogue is niet de enige class die zo veranderd is. Van een mage hebben ze zelfs de char omschrijving aangepast op hun website. Er staat nu letterlijk dat het wandelende vendor machines zijn ipv de DPS class die ze eerst waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16:43
[...]

/whine :/

ik hoor de rogues bij ons in de guild daar echt niet over zeuren, je moet eens zien hoe snel ze door anderen heen scheuren. het zal er eerder vanaf hangen welke build je gekozen hebt in combinatie met de items dan dat bliz rogues dik generfed zou hebben ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:30:
[...]

Rogue is niet de enige class die zo veranderd is. Van een mage hebben ze zelfs de char omschrijving aangepast op hun website. Er staat nu letterlijk dat het wandelende vendor machines zijn ipv de DPS class die ze eerst waren.
De Warlock heeft zelfs nooit aan zijn class-omschrijving voldaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 04-06 16:34

luppien

All u have R Belong To Me

Deze post is niet voor mij maar voor men maat :)

Hij heeft wow eergister gekocht. Hij heeft een tijdje gespeelt en was level 4. Toen logde hij en ging hij de volgende dag weer verder. Nu heeft hij dus het probleem dat als hij enter game indrukt de game laad. Zijn character verschijnt hij loopt een paar centimeter en dan restart zijn computer. Weet iemand mischien waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-06 13:47

we_are_borg

You will Comply

Yellow|A schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:40:
Gnomeregan is een vreselijke plek. Zitten op dat level altijd mutsen in je party die het net verkeerd doen en de loot is het niet echt waard voor de moeite. op 36 kun je al bijna SM doen en dat is wel een leuke instance. Heb het twee keer gedaan met een leuk groepje en dan is het wel een leuke instance, maar ik kan me best voorstellen dat de meeste mensen hem liever overslaan :)

Drie keer strat gedaan en twee pristine black diamonds gevonden en verkocht voor 350 gold. Prijs ervan zakt wel snel nu er meer van droppen. Ook de water quest gedaan voor een mage in de guild, diremaul is een irritant plek, maar nu wel lekker water.
Wel Uldaman is ook zo leuke plek als je een newbie groep heb, als ik hem met de guild doet is er niets aan de hand. Zal wel komen omdat er van te voren wordt gezegt hoe en wat. Je heb alleen een goede priest nodig, vandaag gaan we hem doen en er gaat een lvl 60 priest mee, dit aangezien we geen lagere lvl priest hebben die de instance in mag. De lvl 60 is zeer goed in healen en weet hoe ver hij kan gaan, ook is het iemand die niet gelijk gaat lopen healen of aanvallen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jaguar645 schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:32:
[...]

ik hoor de rogues bij ons in de guild daar echt niet over zeuren, je moet eens zien hoe snel ze door anderen heen scheuren. het zal er eerder vanaf hangen welke build je gekozen hebt in combinatie met de items dan dat bliz rogues dik generfed zou hebben ;/
Misschien wel, maar als er dankzij nerfs uiteindelijk nog maar 1 fatsoenlijke build overblijft is er ook iets mis volgens mij.

Leuk trouwens dat een hunter gister aan mij vroeg waar ik prowl (stealth voor mn katje) vandaan had, terwijl we op dat moment precies in het gebied staan waar het barst van de shadowmaw panthers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41
Wellicht dat iemand hier een oplossing heeft.

Ik heb sinds laatste patch telkens het probleem dat als ik soms inlog iedereen naakt en unknown entity heet. Tevens wordt mijn hele UI niet goed geladen.

Ik heb het spel nu al meerdere malen herinstalled en de WTF/WDB folders weggepleurd en ook zonder mods geprobeerd maar toch komt dit vaak voor.

Ik zie op de tech forums dat meer mensen dit hebben maar het standaard antwoord van Blizzard is "its your hardware if its not the wtf/wdb folder".

Iemand hier die mischien wat weet want moet soms wel 10 keer opnieuw inloggen eer het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Ik vond een rogue spelen altijd leuk maar nu nog leuker !

Gogo Arathi basin als rogue gwn altijd de healpets slayen, en die 30% meelee attack erbij (bloodlust)ambushen voor 2300+ is altijd leuk.. soms 5 finishing blows achterelkaar geeft een gevoel van power ^^

Arathi basin geeft een rogue een nieuwe kans om zich nuttig te maken ( campen bij flag points )
warriors sappen en lagere armor klassen eerst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Onzin. Je hebt sowieso niet veel high end instance runs gedaan. Een rogue is een damage dealer, dat is niet veranderd. Bovendien is het voor een rogue betere gear = betere armour. Voor casters is het veel moeilijker hun damage te verhogen. En het is volslagen onzin dat mensen je van 'mijlen ver' aan zien komen. Een Rogue @level zie je, tenzij je stealth detection abilities gebruikt, alleen als 'ie voor je neus staat. En dan is het al te laat.
OH NOES!!!111oneone
Poe poe! Moet je eens een priest gaan spelen, een class die min of meer afhankelijk is van fear. Bovendien is een Warrior altijd al een probleem geweest voor Rogues, stun resist of niet.
Jij wil geen class balance, jij wil een "I WIN" button.

Inderdaad. Als je als rogue geoutdamaged wordt door mages in instances moet je je echt eens achter de oren gaan krabben. Rogues staan vrijwel altijd bovenaan de damage meters. Een goeie rogue is voor de meeste casters een flink probleem, maar het is altijd nog een matter of skill of de rogue wint. Thalan wil graag altijd kunnen winnen lijkt het. Sorry, maar als je op dit moment niet kun winnen als rogue als je een caster bespringt zonder dat 'ie het aan ziet komen, moet je echt je class eens leren spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 19-09-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
[...]

Imo gaat het er meer om dat Blizz de rogue al zeker 2 patches als "af" beschouwt, en door de vele nerf-cries van mensen die gewoon niet met hun class om kunnen gaan (of het feit dat ze PvP spelen terwijl ze eigenlijk PvE hadden moeten zitten omdat ze niet tegen geganked worden kunnen) zijn ze TOCH steeds weer generfed. 3 patches terug damage, dan weer stuns, dan weer overall hit-chance, nu weer poison resist... je wordt er idd erg moedeloos van.

Desalniettemin zijn rogues nog steeds erg krachtig, je moet gewoon met de veranderingen om kunnen en leren gaan. En vooral in AB ownen we merk ik wel :)

Over die alliance rogues vs orc warriors; kwestie van slim spelen. Wachten tot hun rage op is (als ze die hebben), erin lopen, net voor je aanvalt sprint, CS, wachten, gouge, restealth. Hoppa dat zijn 3 free points waar een warrior niks tegen kan doen, rinse-and-repeat. Mist een van je moves? Door je sprint ben je weg terwijl je nauwelijks geraakt wordt, restealth en probeer het gewoon opnieuw. Zonder rage kan een warrior je ook niet hamstringen/renden/etc.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
luppien schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:39:
Hij heeft wow eergister gekocht. Hij heeft een tijdje gespeelt en was level 4. Toen logde hij en ging hij de volgende dag weer verder. Nu heeft hij dus het probleem dat als hij enter game indrukt de game laad. Zijn character verschijnt hij loopt een paar centimeter en dan restart zijn computer. Weet iemand mischien waar dit aan kan liggen.
Oververhitte videokaart o.i.d. waarschijnlijk. IN XP zit ergens een optie waarbij je dat automatisch herstarten uit kunt zetten (weet niet waar, ik heb het nooit nodig gehad), en dan krijg je i.p.v. het herstarten een bluescreen en een errormelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

porn schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:51:
[...]

Imo gaat het er meer om dat Blizz de rogue al zeker 2 patches als "af" beschouwt, en door de vele nerf-cries van mensen die gewoon niet met hun class om kunnen gaan (of het feit dat ze PvP spelen terwijl ze eigenlijk PvE hadden moeten zitten omdat ze niet tegen geganked worden kunnen) zijn ze TOCH steeds weer generfed. 3 patches terug damage, dan weer stuns, dan weer overall hit-chance, nu weer poison resist... je wordt er idd erg moedeloos van.

Desalniettemin zijn rogues nog steeds erg krachtig, je moet gewoon met de veranderingen om kunnen en leren gaan. En vooral in AB ownen we merk ik wel :)

Over die alliance rogues vs orc warriors; kwestie van slim spelen. Wachten tot hun rage op is (als ze die hebben), erin lopen, net voor je aanvalt sprint, CS, wachten, gouge, restealth. Hoppa dat zijn 3 free points waar een warrior niks tegen kan doen, rinse-and-repeat. Mist een van je moves? Door je sprint ben je weg terwijl je nauwelijks geraakt wordt, restealth en probeer het gewoon opnieuw. Zonder rage kan een warrior je ook niet hamstringen/renden/etc.
Na, rogues zijn makkie :)

ben erachter gekomen dat de combinatie booming voice en demo shout een stealth killer is. :)

Vooral bij AB. Warrior komt bij op het oog onbewaakte flag point, doet demo shout en zie daar, een rogue :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!