Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.482 views sinds 30-01-2008

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

The Legend

*Plop*

we_are_borg schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:15:
[...]

Ik dacht dat je hele inventory een 10% moest inleveren.
Dat klopt maar dat is alleen als je revived bij de spirit healer.

Ik ben toch malle pietje niet!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The Legend schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:23:
[...]

Dat klopt maar dat is alleen als je revived bij de spirit healer.
10% van je equipment als je dood gaat.
25% van je equipment PLUS inventory bij gebruik spirit healer. (dan totaal 35% van je equipment lijkt me?)

🌞🍃

Anoniem: 86074

Welke dropveter bij Blizzard heeft verzonnen dat Improved Aspect of the Hawk nutteloos gemaakt moest worden?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dezelfde die de queue van 600 heeft geregeld.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja idd hahaha wou ff spelen vanmiddag kreeg ik een lekkere crash, corrupted Patch.mpq file. Het spel 3 keer opnieuw moeten installeren voordat ik normaal kon patchen (kreeg constant fouten dat de mpq files beschadigd waren enz). Is alles eindelijk gepatched en geinstalleerd na 3 uren werk probeer ik in te loggen huppa queue van 590 mensen. Ik d8 ff anders spel spelen terwijl ik op de queue wacht ben ik inmiddels gedisconnect van de server. Dus nu kan ik weer 44 min wachten op de queue. Op deze manier kan ik dus nooit sunken temple afmaken >.<

edit: queue was 44 min niet 30 min.

[ Voor 11% gewijzigd door Proqzor op 15-09-2005 20:25 ]

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Het is idd wel redelijk ruut dat ik nu 53 minuten moet wachten voor een plekkie op bloodscalp.
Ook ik/wij waren van plan Sunken weer te gaan doen, ben benieuwd in hoeverre dat doorgaat:)

Slash Care
Mementô

Anoniem: 101975

Anoniem: 86074 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:40:
Welke dropveter bij Blizzard heeft verzonnen dat Improved Aspect of the Hawk nutteloos gemaakt moest worden?
Hehe lol, de oude versie was duidelijk inferieur aan die van 1.7. Er is op de Blizzard forums een keer nagerekend hoeveel dps improved aspect of the hawk was, dat was zo weinig (0-5dps weet het niet meer precies) dat aangeraden was er geen punten in te steken (verspillen) hetzelfde gold voor improved hunter's mark.
De nieuwe versie daarentegen voegt wel degelijks iets aan dps toe, en zorgt voor een leuke periode van burst dmg zoals rapid fire ook doet.

Elessar lvl 60 Hunter / Member of Clarity / Stormscale

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 15-09-2005 20:38 ]

Anoniem: 25028

Pas nieuwe tactiek uitgeprobeerd ! om de underworld te raiden...!

gewoon allemaal dood gaan zo dicht mogelijk bij lady sylvanas :)

en dan wachten en wachten en wachten...ZzZzzZzz.... totdat alle horde uit het zich zijn :)

en dann ?? ress > Nuke Lady sylvanas :)

ff een screenshot gemaakt http://66.98.166.23/exxer.com/~martin/underworldrape.jpg

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:09
En dat is gelukt? ;)

Ik zou gewoon blijven staan als ik nog zie dat de corpses blijven liggen. :o

BTW...Tis Undercity he... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door The Realone op 15-09-2005 20:46 ]

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:59
Arathi basin is cool :D
Nu 5x gespeeld, 3x gewonnen.

Gewoon zorgen dat je 3 groepjes van 5 mensen hebt, en dan 3 van die dingen capturen, en campen. :+ Da's wel de meest effectieve manier, want er zijn maar 5 van die dingen.
Ik dacht trouwes dat met deze patch automatisch groups werden gemaakt in ws/av/ab? Niet dus ;(

Verder krijg ik ontiechelijk veel errors, en wowlockups, die ik voor 1.7 nog niet had.
Alle addons zijn zowat geupdate, dus daar ligt het niet aan.
Als ik de map bekijk, dan krijg ik er eentje. Als ik een horde aanklik, dan ook al 1.
Toenstraks was het zover dat ik nog niet eens een quest in kon leveren/abandonen. :|

Way to go blizzard.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Proqzor
hmm heeft iemand anders hier last van. Elke keer als ik aan de beurt ben in de queue krijg ik ineens het gevreesde "Disconnected from server" berichtje. Is nu 2 keer gebeurd hoop eerlijk gezegd niet dat dit aan mijn kant ligt ofzo anders kan ik weer reinstallen enz

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

we_are_borg schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:15:
[...]

Ik dacht dat je hele inventory een 10% moest inleveren.
nope :)

nog nooit een nekkid run gedaan hier of daar??

voor ony quest line moet je opgegeven moment met iemand praten die diep in een grot staat.
Grot is weer gevult met allemaal lvl 54 elites, in je eentje niet te doen, dus neikked corpse runs :)
alles uit, en gewoon rennen tot je dood bent, corpse recoveren en weer proberen ;)

Battle.net Spud#2543

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DrProctor schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:15:
ja idd hahaha wou ff spelen vanmiddag kreeg ik een lekkere crash, corrupted Patch.mpq file. Het spel 3 keer opnieuw moeten installeren voordat ik normaal kon patchen (kreeg constant fouten dat de mpq files beschadigd waren enz). Is alles eindelijk gepatched en geinstalleerd na 3 uren werk probeer ik in te loggen huppa queue van 590 mensen. Ik d8 ff anders spel spelen terwijl ik op de queue wacht ben ik inmiddels gedisconnect van de server. Dus nu kan ik weer 44 min wachten op de queue. Op deze manier kan ik dus nooit sunken temple afmaken >.<

edit: queue was 44 min niet 30 min.
Bij corrupte bestanden kun je dit tooltje gebruiken. Misschien ook wel handig voor in de start post?

🌞🍃

• Proqzor
heb ik al geprobeerd maar dat werkte niet en toen heb ik dus maar weer gereinstalled.

BTW bloodscalp is best drukke server heb tot nu toe voor 2*600+1*500+1*300= 2000 mensen in de rij gestaan :o

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Proqzor op 15-09-2005 22:06 ]

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07 13:20
Verbazingwekkend hoe snel de 1000 post gaan als de server 2 avondjes uit ligt.

Ik probeer samen met me neef alle quest samen te doen (hij mage ik warlock) wat tot nu toe erg goed bevalt, al schiet het niet erg op omdat hij doordeweeks (weinig tot) niet mag spelen. Als je iemand heb waarmee je goed samen kan questen raad ik je het zeker aan, het spel is veel leuker.

Kan niet wachten tot we samen kunnen gaan pvp'en / bg'en :o

[ Voor 3% gewijzigd door FreeShooter op 15-09-2005 22:52 ]

Anoniem: 86703

Net Zul'Gurub voor het eerst gedaan met een (bijna) guild-only group.

Niemand van ons was er al eerder ingeweest en het was soms wel even goed plannen hoe de mobs aan te pakken, damn wat hitten sommige mobs hard.

We hebben na 4 wipes toch de eerste boss neergekregen :)

Ik was lucky number one met deze ring(uberring voor de langere gevechten, ik speel Priest):

Primalist's Band
Binds when picked up
Unique
Finger
+8 Stamina
+10 Intellect
Requires Level 60
Equip: Restores 6 mana every 5 sec.
Set: Prayer of the Primal (1/2)

Erg lekkere groep en meteen afgesproken om op vaste dagen met deze groep verder te gaan.
Nu we weten hoe we de eerste boss neer moeten krijgen (en uiteindelijk was dit zelfs vrij makkelijk, bij de laatste poging maar 1 death) verwacht ik dat deze binnen een week op farm-status staat hehe

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:06

xiD

12345

Vandaag Zul'Gurub gedaan met guild, die we gister niet hebben kunnen doen omdat we in MC zaten. Toch wel een leuke instance. Had het een stuk makkelijker verwacht. De eerste 3 bazen hadden we in 1 x dood maar die Bloodlord Mandokir kostte ons wel 2 wipes. De derde keer ging hij plat gelukkig en kregen we dit zwaardje voor de MT eruit: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19867

Verder deze nog mooi mee kunnen nemen: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19895

Zaterdag weer verder in ZG en hopen dat er meer leuks komt, morgen eerst maar proberen ragna plat te krijgen

edit:

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Additional Talent Improvements
Paladin, Priest, Mage, Shaman and Rogue!

[ Voor 13% gewijzigd door xiD op 15-09-2005 23:41 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
x1dje schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:23:
edit:

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Additional Talent Improvements
Paladin, Priest, Mage, Shaman and Rogue!

Improvements voor een shaman?!? :| ;(
Leuk idd ja.
Ik merk nu wel dat die catform voor druids overpowered is, kon je ze eerst al niet fatsoenlijk doodkrijgen door dat geheal, is nu het in 1x een druid die je stealthed van achter neemt :/
Alright, we zullen zien. Voor een mage die improvements, zie ik wel zitten.

Vandaag gehennas downgekregen, garr nog niet. In de eerste trashmobs zaten al 2 epics, in totaal 7 epics met alleen gehennas gekilled. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

gisteren avond deze http://www.thottbot.com/?i=51337 geloot in Zull'gurrub

dropte van de 2e boss, erg leuk voor shaman/pala en de windfury's (ben shaman dus) zijn niet misselijk.

jammer dat hij niet zo mooi is alleen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 25028 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:41:
Pas nieuwe tactiek uitgeprobeerd ! om de underworld te raiden...!

gewoon allemaal dood gaan zo dicht mogelijk bij lady sylvanas :)

en dan wachten en wachten en wachten...ZzZzzZzz.... totdat alle horde uit het zich zijn :)

en dann ?? ress > Nuke Lady sylvanas :)

ff een screenshot gemaakt http://66.98.166.23/exxer.com/~martin/underworldrape.jpg
Geachte minderwaardige bottom feeding scum sucking Alliance,

Aangezien jullie stuk voor stuk laf tuig van de richel zijn en op dit de enige manier is waarop jullie Mevrouw Sylvanas kunnen vermoorden wilde ik jullie toch vriendelijk vragen om dan in ieder geval de naam van de stad waar goed te hebben..

Het is Undercity en -niet- Underworld.

Dat jullie maar vaak dood mogen gaan en probeer voor de verandering eens een keer niet te zergen.

Hoogachtend,

Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Hmm leuk avondje gehad... beetje met guild AB doen en zo. Hey, dr was toch ook zo'n nieuwe instance?

Ook maar ff doen

Droppen wel leuke speeltjes ook. Moesten alleen ff een of andere Hakkar knurft omleggen ;p

Afbeeldingslocatie: http://www.affliction.co.uk/penn/wow/eu_retail/zg_loot-16-09-2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

On_E schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:30:
[...]

Met 3/5 Imp Drain Life doe ik 109 dmg per tick (+dmg gear :) ) en suppression geldt ook voor Fear, Curse of Shadows en Elements, dus vrij belangrijk IMO.
Het enige wat ik echt mis is de reach van affliction, ik merk dat oa fear, agony and curruption veel minder gebruikt worden en dat als je het wilt doen, dat je veel eerder wordt aangevallen als dat ik met SM/RUIN had. Persoonlijk vind ik dat behoorlijk nadelig (in PvP tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:29

On_E

Housemusic

Tsja, die reach mis je wel ja, maar het is kiezen of delen, gisteren een 2.1k Conflagrate crit in een duel gehaald, dat ga ik nergens meer voor opgeven.

Daarna Molten Core gedaan, zonder wipes Luci dood en bij Magmadar gekomen.

Eerste try ging gelijk fout, wipe.

2e try krijgen we 'm op 10%, respawnen er Core Hounds....

3e try op 20% gewiped.

En dat met 2 tranq shots, bah.

Die conflagration van 'm is dodelijk zeg, elke keer als ik daardoor geraakt werd de lul.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb gisteren een raar fout ondekt in WoW. Was gisteravond effe een kameraad aan het helpen in ST. De laatste dragon dropte een leuke ketting Dragon's eye (http://www.thottbot.com/?i=4996).
Niet veel bijzonders aan die ketting, maar iedergeval beter wat ik nu heb. Met de nieuwe N/G systeem drukt ik op "Need" en de rest drukt op "Greed".

In de Chatlog stond dat ik de Dragon's eye had gewonnen, maar mijn kameraad kreeg hem.
Dat is gisteravond toen 2x gebeurd. Vond het zo vreemd en het was ook BoP en het lootsysteem was op "grouploot" ingesteld. Ik zal vanavond effe GM mailen hierover (heb ook screenshots ervan, zal ze vanavond posten). Heeft iemand dit ook gehad sinds 2 dagen? Het heeft nu weinig nut om high-instance te gaan wanneer je dit soort problemen krijgt, jij wint en een andere krijgt het...

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Salo schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:48:
Heb gisteren een raar fout ondekt in WoW. Was gisteravond effe een kameraad aan het helpen in ST. De laatste dragon dropte een leuke ketting Dragon's eye (http://www.thottbot.com/?i=4996).
Niet veel bijzonders aan die ketting, maar iedergeval beter wat ik nu heb. Met de nieuwe N/G systeem drukt ik op "Need" en de rest drukt op "Greed".

In de Chatlog stond dat ik de Dragon's eye had gewonnen, maar mijn kameraad kreeg hem.
Dat is gisteravond toen 2x gebeurd. Vond het zo vreemd en het was ook BoP en het lootsysteem was op "grouploot" ingesteld. Ik zal vanavond effe GM mailen hierover (heb ook screenshots ervan, zal ze vanavond posten). Heeft iemand dit ook gehad sinds 2 dagen? Het heeft nu weinig nut om high-instance te gaan wanneer je dit soort problemen krijgt, jij wint en een andere krijgt het...
Volle tasjes? Kan me voorstellen dat als de Need hem om de een of andere reden niet kan krijgen, hij random verdeeld wordt over de Greed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:08:
[...]

Volle tasjes? Kan me voorstellen dat als de Need hem om de een of andere reden niet kan krijgen, hij random verdeeld wordt over de Greed.
Nou het is gisteren 2x gebeurd. Het moet me echt niet gebeuren wanneer ik in Stratholme of Scholo zit en er dropt een dreamist item, ik win met rollen en een warrior het krijgt. :'(

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
jarnotjuh schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:54:

Verder krijg ik ontiechelijk veel errors, en wowlockups, die ik voor 1.7 nog niet had.
Alle addons zijn zowat geupdate, dus daar ligt het niet aan.
Als ik de map bekijk, dan krijg ik er eentje. Als ik een horde aanklik, dan ook al 1.
Toenstraks was het zover dat ik nog niet eens een quest in kon leveren/abandonen. :|

Way to go blizzard.
je weet dat blizzard niets met je addons heeft te maken eh? :)
het kan wel zijn dat je ze geupdate hebt, maar met deze patch is er vrij veel verandert qua addon ondersteuning. ik heb namelijk zelf nu de laatste nurfed geinstalleerd, site zegt dat hij ook voor 1.7 geschikt is, maar zitten nog steeds fouten in.

[ Voor 37% gewijzigd door robobeat op 16-09-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

hoorde gister ook dat zoiets gebeurde in ZG
2 hadden N, beide genoeg bagspace. Maar de roll winner kreeg em niet somehow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 11:15
[...]

not true. ik had gisteren volle backpack, won de roll, en kon em daarna netjes oppakken.. (nadat ik ruimte had gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:54:
[...]

not true. ik had gisteren volle backpack, won de roll, en kon em daarna netjes oppakken.. (nadat ik ruimte had gemaakt)
Ik had gisteravond echt geen volle backpacks,had 1 backpack 16 slots leeg, maar kreeg het nog steeds niet, maar ik wil maandag wel weer horen aangezien in de weekend veel mensen WoW gaan spelen. Veel mensen zullen denk ik met deze probleem te maken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lord_Salo schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:01:
[...]
Ik had gisteravond echt geen volle backpacks,had 1 backpack 16 slots leeg, maar kreeg het nog steeds niet, maar ik wil maandag wel weer horen aangezien in de weekend veel mensen WoW gaan spelen. Veel mensen zullen denk ik met deze probleem te maken krijgen.
Prepatch ook al eens gehad, kon t item daarna gewoon alsnog looten, (mijn bags waren niet vol) anderen zagen t item niet in de mob overigens dus ninjaen kon niet.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Op Al'Akir had Stature of Gods Hakkar als eerste neer, met onder andere deze sword als loot o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 22:10

Boekster

Naimoholic

Okya schreef in het vorige topic[/message]:
ensch :P Ik heb meer last van oom raken in MC als pallie dan van te kleine heals. En hoe efficient ik ook probeer te healen, ik heb altijd een percentage aan overhealing. Vandaar dat ik een mana regen shield, leggings, trinket, necklace & ring heb. Nu heb ik ook wel wat +healing spullen, hoor ;) Als ik bijv. moet kiezen uit M'sD of RDP als shield, ga ik voor de eerste ;) Het verschil in mana is 75 (ongeveer 83 door talents). Maar door die mana-regen heb je meer mana zodra het gevecht langer duurt dan zo'n 3/4 minuut. En in MC, bij Ony of in BWL is dat altijd het geval bij bosses. Ok, het is maar 1 high rank flash of light per 2 mins, dus zeg +200 healing per minuut. Maar 1 + healing item geeft je ook geen enorme healing bonus. Pas als je een paar van dit soort items hebt merk je het echt.

Maar Boekster > je zegt +80 mana-regen. Maar dat is dan toch 480 mana per minuut? Alle mana-regen is toch per 5 secs? Of mis ik iets en krijg je als priest elke regen-tick dubbel oid? :) Of zie ik iets anders over het hoofd? :)
Beetje late reactie, maargoed :P

80 mana regen elke 5 seconden is 160 mana regen per 10 seconden. 160x6= 960 mana per minuut. Jij doet het dus per 10 seconden ;) .

Momenteel zitik op de 65 :) . Ik heb nog gloves nodig, een ring (die Rend maar niet wil droppen voor me :( ), een neck een een mantle. De mantle komt van het warlock event (8mana/5 sec), Gloves uit Stratholme (5 mana/5 sec), Ring van Rend (5 mana/5 sec) en necklace uit AV, bij honored (4 mana/5 sec). Er kan dus nog 22 bij, dat is 87 (eigenlijk nog wel iets meer hoor :D ). Veel dus!

Momenteel hoop ik ook de bracers of Prophecy een keer als drop te hebben, aangezien die wel nice zijn :) . Ook mana regen en +healing. mana regen enchant erop en weer 6 erbij. De Gloves of Prophecy zijn ook erg nice. Beter dan de Shadowy Laced. Veel beter... Maargoed, we hebben pech met proph drops. Hoewel eindelijk de leggings gedropt zijn :) . Ook gisteren de robe, maar dat is een zuigding :P .

Gisteren een briljante dag gehad :D . Eerst met een samenwerking tussen Shiver en Blackraven Azuregos gepakt. Gisteravond (na heel veel gekut met 2 disconnects en dus 2x een queue van 500+ mensen :( ) in de tweede try Majordomo neergelegd en glashard gewiped op Ragnaros :D . Dat was echt briljant :P . Hij doet zo misselijk veel damage... Tot 78% gekregen met full nuke :P . De tanks bleven niet heel erg heel, dat was ook geen prioriteit :P .

Ook nog 3 BoE set-items gevonden in de eerste 10 mobs ofzo lucky night :) .

Was echt geweldig gisteren :D .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm in de nieuwe patch hebben ze het veranderd dat je niet meer met /console reloadui nieuwe addons kan laden. Is hier een oplossing voor?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

[...]

Haha, dan weet ik zeker dat de nieuwe generatie Ninja looters toch een compleet leger leather balls meeneemt, en bij iedereen die N rolt zijn Inv volspammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Miles Teg schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:59:
[...]

Nou, persoonlijk wilde ik gaan voor 20BM en 31MM (ja, MM, ik vind dat je bij Survival teveel punten moet spenderen aan ongein die ik toch niet gebruik voordat het echt interessant wordt :P ).

Daardoor heb je (hoop ik :P ) een goede ranged damage, en een tank die wat meer klappen kan opvangen.
Zoiets dus

Geen idee of het goed werkt, en er zal ongetwijfeld wel wat beters zijn :P
Ik moet er wel bijzeggen dat ik puur PvE'er ben.
Als je nou puur PvE gaat, hoe kan je dan -niet- hawkeye nemen... die 6 extra yards zijn precies hetgene waarmee je in PvE zo ontzettend de pan uit roeleert omdat je voor alle debuffs uit range bent . Iedere hunter die MC ingaat is min of meer verplicht die talent te nemen, omdat je dan echt een selfsupporting class bent. Als je niet gedebufft wordt hoeft er namelijk ook niemand naar je om te kijken... ideaal! :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSmit82 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:10:
Op Al'Akir had Stature of Gods Hakkar als eerste neer, met onder andere deze sword als loot o_O
Dat zwaard is mijn nieuwe natte droom (voor m'n warrior alt).

En zij geven hem aan een Pala "watch my SoC crits with this!" din *cry*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:34:
[...]
Dat zwaard is mijn nieuwe natte droom (voor m'n warrior alt).

En zij geven hem aan een Pala "watch my SoC crits with this!" din *cry*
haha geloof het of niet de twee warriors die er bij waren wilde hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thottbot style :
"Hunter : That's so a hunters weapon"
"Warrior : Stfu, that's clearly a warriors weapon idiot"
"Paladin : Just got this one today, I score up to 750 crits with SoC"

Conclusie, de comments op Thottbot komen voor 95% van level sub 10's af :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 16-09-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blistimo schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:15:
[...]

Als je nou puur PvE gaat, hoe kan je dan -niet- hawkeye nemen... die 6 extra yards zijn precies hetgene waarmee je in PvE zo ontzettend de pan uit roeleert omdat je voor alle debuffs uit range bent . Iedere hunter die MC ingaat is min of meer verplicht die talent te nemen, omdat je dan echt een selfsupporting class bent. Als je niet gedebufft wordt hoeft er namelijk ook niemand naar je om te kijken... ideaal! :)
Voor MC zou ik sowieso anders speccen, of worden pets nu wel getolereerd in MC? In gewoon solo PvE vind ik die extra range niet zo belangrijk, aangezien je pet agro houdt en de mob netjes op afstand blijft. Hetgene wat ik toch liever anders zou doen is Ranged Weapon Specialization deruit gooien en die 5 punten in Improved Arcane shot gooien, denk ik.

En het uit debuff range blijven is fijn, dat heb ik al gemerkt met mn mage bij Luci. Gewoon van een afstandje iedereen decursen (uiteraard heb je nog een paar eikels die uit je LOS gaan staan :+ ) en zelf nergens last van hebben, en natuurlijk buiten de fearrange van maggi staan is ook wel lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 18:22

Wiebbe

<none />

DRaakje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:47:
Hmm in de nieuwe patch hebben ze het veranderd dat je niet meer met /console reloadui nieuwe addons kan laden. Is hier een oplossing voor?

tnx
nope, normaal werd de lijst van AddOns bij elke: "Player entering world" event aangemaakt. Helaas is dat nu aangepast en word hij gemaakt zodra je de eerste keer inlogt.

Je MOET dus uitloggen om nieuwe AddOns te laden terwijl wow aan staan. Nieuwe versie's van addons kan nog wel met /console reloadui

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSmit82 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:38:
[...]

haha geloof het of niet de twee warriors die er bij waren wilde hem niet :P
Uiteraard hebben zij al een Spinal Reaper, Untamed Blade of Bonereaver's Edge. Of rank 14 wapens. Zo niet, zou je dan de boodschap kunnen doorgeven dat het zwaar verdraaide idioten zijn? ;p

Dat ding is een AR op steroids. Sword spec is al superieur aan Axe spec, en een 3.8 speed wapen met zulke hoge maxdamage is een MS warrior zijn natte droom hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:39:
[...]
Dat ding is een AR op steroids. Sword spec is al superieur aan Axe spec, en een 3.8 speed wapen met zulke hoge maxdamage is een MS warrior zijn natte droom hoor :)
Persoonlijk heb ik liever 5% meer kans op een crit dan 5% meer kans om te raken, maar dat wilt niet zeggen dat het een zware N zou zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57857

Zijn er op Bloodscalp nog meer kleine tot middelgrote guilds die problemen hebben met t organiseren van dagelijkse / wekelijkse MC / ZG runs? De guild waar ik in zit heeft op dit moment ongeveer 90 man waarvan ongeveer 20 man rond de lvl 60 zit of al is. Daarmee kunnen we als we veel geluk hebben net Stratholme / Scholo / UBRS doen maar t komt tog veel te vaak voor dat we tog nog hulp van buitenaf nodig hebben om de raid vol te krijgen.

Nu zijn wij als guild natuurlijk nog altijd opzoek naar actieve NL-talige guildloze lvl 60's maar die komen we zelden tegen dus in een korte tijd doorgroeien naar een actieve MC guild zit er waarschijnlijk niet meer in voor ons. Maar nu kan ik mij niet voorstellen dat er niet meer kleine(re) guilds zijn die met dit zelfde probleem zitten en die net als wij geen zin hebben de hele guild op te doeken voor een paar grote instances. Samenwerken moet toch ook een optie zijn hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Of je loot net je eerste epic ^^

http://thottbot.com/?i=5958
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2291
Kang the Decapitator
Binds when equipped
Two-Hand Axe
136 - 205 Damage Speed 3.60
(47.4 damage per second)
Durability 120 / 120
Requires Level 44
Chance on hit: Wounds the target causing them to bleed for 560 damage over 30 sec.

Voor hoeveel zullen we die eens in de AH gooien? :P
Dat was net me laatste mob die ik wou killen, want me buffs waren bijna uit. zo'n skeletal ding op sorrow hill. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 57857 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:59:
Zijn er op Bloodscalp nog meer kleine tot middelgrote guilds die problemen hebben met t organiseren van dagelijkse / wekelijkse MC / ZG runs? De guild waar ik in zit heeft op dit moment ongeveer 90 man waarvan ongeveer 20 man rond de lvl 60 zit of al is. Daarmee kunnen we als we veel geluk hebben net Stratholme / Scholo / UBRS doen maar t komt tog veel te vaak voor dat we tog nog hulp van buitenaf nodig hebben om de raid vol te krijgen.

Nu zijn wij als guild natuurlijk nog altijd opzoek naar actieve NL-talige guildloze lvl 60's maar die komen we zelden tegen dus in een korte tijd doorgroeien naar een actieve MC guild zit er waarschijnlijk niet meer in voor ons. Maar nu kan ik mij niet voorstellen dat er niet meer kleine(re) guilds zijn die met dit zelfde probleem zitten en die net als wij geen zin hebben de hele guild op te doeken voor een paar grote instances. Samenwerken moet toch ook een optie zijn hiervoor? :)
Alliance of Horde?

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 16-09-2005 14:22 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Boekster schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:21:
[...]

Beetje late reactie, maargoed :P

80 mana regen elke 5 seconden is 160 mana regen per 10 seconden. 160x6= 960 mana per minuut. Jij doet het dus per 10 seconden ;) .

Momenteel zitik op de 65 :) . Ik heb nog gloves nodig, een ring (die Rend maar niet wil droppen voor me :( ), een neck een een mantle. De mantle komt van het warlock event (8mana/5 sec), Gloves uit Stratholme (5 mana/5 sec), Ring van Rend (5 mana/5 sec) en necklace uit AV, bij honored (4 mana/5 sec). Er kan dus nog 22 bij, dat is 87 (eigenlijk nog wel iets meer hoor :D ). Veel dus!

Momenteel hoop ik ook de bracers of Prophecy een keer als drop te hebben, aangezien die wel nice zijn :) . Ook mana regen en +healing. mana regen enchant erop en weer 6 erbij. De Gloves of Prophecy zijn ook erg nice. Beter dan de Shadowy Laced. Veel beter... Maargoed, we hebben pech met proph drops. Hoewel eindelijk de leggings gedropt zijn :) . Ook gisteren de robe, maar dat is een zuigding :P .

Gisteren een briljante dag gehad :D . Eerst met een samenwerking tussen Shiver en Blackraven Azuregos gepakt. Gisteravond (na heel veel gekut met 2 disconnects en dus 2x een queue van 500+ mensen :( ) in de tweede try Majordomo neergelegd en glashard gewiped op Ragnaros :D . Dat was echt briljant :P . Hij doet zo misselijk veel damage... Tot 78% gekregen met full nuke :P . De tanks bleven niet heel erg heel, dat was ook geen prioriteit :P .

Ook nog 3 BoE set-items gevonden in de eerste 10 mobs ofzo lucky night :) .

Was echt geweldig gisteren :D .
He mijn gloednieuwe robe voor 16 dkp is geen zuig ding :o

(truefaith is veel te duur..)

btw vanavond zg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57857

Ik vergeet het er altijd bij te vermelden 8)7

Horde dus en t gaat om de Bomen zijn Relaxed guild.

/w Mehamana of beuker ingame ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 57857 op 16-09-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 57857 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:59:

welke guild zit je dan?

Kweet dat disorder (ook NL only) bezig is met MC runs, maar ook niet altijd volle raid heeft.

zit zelf in denial, waar het geen probleem is, zijn amper mensen die nog GEEN lvl 60 zijn in de guild :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 57857 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:28:
[...]

Ik vergeet het er altijd bij te vermelden 8)7

Horde dus en t gaat om de Bomen zijn Relaxed guild. ;)
Dat nummer is stoer :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:50:
[...]

Persoonlijk heb ik liever 5% meer kans op een crit dan 5% meer kans om te raken, maar dat wilt niet zeggen dat het een zware N zou zijn. ;)
Sword spec is 6% kans op een extra swing na een succesvolle hit. Dat kan proccen op normale hits EN op abilities (rend spam ftw ;p).

Moet een hand of Justice Trinket wordt Axe spec weer iets beter, maar HoJ en Swordspec is ERG goed.

Daar komt nog bij dat dit zwaard nu een van de beste items in de game is voor warriors. Alleen Spinal, Bonereaver en Sulfuras staan er volgens nog boven (en Askhandi, maar dies nog niet eens in de game ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:30
Ik heb vandaag van een vriend een guest key gekregen, maar als ik me wil registreren loop ik vast op het creditcard gedeelte. Wat moet ik daar invullen? Ik heb geen creditcard, alleen die guest key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thesystem schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:05:
Ik heb vandaag van een vriend een guest key gekregen, maar als ik me wil registreren loop ik vast op het creditcard gedeelte. Wat moet ik daar invullen? Ik heb geen creditcard, alleen die guest key.
Zonder creditcard kun je je officieel niet registreren. Volgens mij was daar een omweggetje voor, maar ik ben er niet bekend mee en ik weet niet zeker of die sowieso gepost mag worden.

Makkelijkste is toch even een creditcard opzoeken. In principe wordt er niets afgeschreven, het is puur ter registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSmit82 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:10:
http://www.imagedump.com/...0&category_id=19&warned=y

*gniffel*

Plaatje is niet van mij btw ;p

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 16-09-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:00:
[...]
Sword spec is 6% kans op een extra swing na een succesvolle hit. Dat kan proccen op normale hits EN op abilities (rend spam ftw ;p).
;))
Hehe, mijn fout ;)
Had een hunter moeten zijn, waren de Paly's ook pissed off :P

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 16-09-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:00:
[...]

Daar komt nog bij dat dit zwaard nu een van de beste items in de game is voor warriors. Alleen Spinal, Bonereaver en Sulfuras staan er volgens nog boven (en Askhandi, maar dies nog niet eens in de game ;))
Ashkandi is best een prettig zwaardje als deze stats kloppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:56:
[...]

Ashkandi is best een prettig zwaardje als deze stats kloppen. ;)
Heh, als je dat soort wapens uit gaat delen worden mages en rogue's straks de laagste DPS klassen in de game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 106700 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:16:
[...]

Heh, als je dat soort wapens uit gaat delen worden mages en rogue's straks de laagste DPS klassen in de game :p
Mage is er ook niet voor om dps te doen:
http://wow-europe.com/en/info/classes/mage.html
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:16:
[...]

Mages? Ooooh, je bedoelt watermachines!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:31:
[...]
Mages? Ooooh, je bedoelt watermachines!
Ze zijn terug generfed sinds Sunken Temple.
Portal to IF plz k ?
Water plz...
Give food ffs!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 16-09-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Zijn er al mod pakketjes die wel werken met 1.7? Ik krijg gewoon met elke een error, en word er gek van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:49:
Zijn er al mod pakketjes die wel werken met 1.7? Ik krijg gewoon met elke een error, en word er gek van :r
www.ometh.com

ometh 1.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 75805 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:26:
[...]

He mijn gloednieuwe robe voor 16 dkp is geen zuig ding :o

(truefaith is veel te duur..)

btw vanavond zg?
Ik had echt veel hoger moeten bieden!
Truefaith is niet duur, als je 2 orbs 3 pearls 10 mooncloth van de guild krijgt.
Hihi...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 106700 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:38:
[...]

Ze zijn terug generfed sinds Sunken Temple.
Portal to IF plz k ?
Water plz...
Give food ffs!
Raids sluit ik altijd af met een portal naar Thunderbluff. Meestal kijkt de helft van de raid niet eens wat voor portal het is en zitten ze zo in TB...heerlijk is dat. >:)

Toch ben ik nog geen enkele class tegengekomen die mij (of welke goeie mage dan ook) constant outdamaged. Dus dat zit nog wel goed. Daarbij...Staff of Dominance met een full Netherwind set en we zullen weer zien wie er nou wie overtreft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 01-07 21:31
The Realone schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:18:
[...]

Raids sluit ik altijd af met een portal naar Thunderbluff. Meestal kijkt de helft van de raid niet eens wat voor portal het is en zitten ze zo in TB...heerlijk is dat. >:)

Toch ben ik nog geen enkele class tegengekomen die mij (of welke goeie mage dan ook) constant outdamaged. Dus dat zit nog wel goed. Daarbij...Staff of Dominance met een full Netherwind set en we zullen weer zien wie er nou wie overtreft. _/-\o_
En het raar vinden als opeens niemand buiten je guild meer met je wilt raiden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:01
hoeveel kost het om Enchant 2H Weapon - Impact
te laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 02-07 20:44
300 gold man!!1wneoeneoen

het kost de mats die op elke realm anders geprijst zijn :P

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-06 16:57
ff een quick question. Hoevaak kan je eigenlijk je character verplaatsen naar een andere server?
Bijv: van Server 1 naar Server 4, en later weer terug naar Server 1.

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
whiteclear schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 08:46:
ff een quick question. Hoevaak kan je eigenlijk je character verplaatsen naar een andere server?
snel antwoord:

0

Slash Care
Mementô

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
whiteclear schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 08:46:
Langer antwoord:

Blizz heeft een aantal keren de mogelijkheid aangeboden om een char van bepaalde high population servers naar een andere (soms een nieuwe, soms niet), low population, server te verplaatsen. Blizz bepaalt zelf welke server een character transfer mogelijkheid krijgt en ook de server waar je naartoe kan worden verplaatst ligt vast. De verplaatsing is definitief, je kan niet terug.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• The Realone
Sjoan schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:26:
[...]

En het raar vinden als opeens niemand buiten je guild meer met je wilt raiden... ;)
Hehe valt wel mee hoor, ik ben een best behulpzame mage. En waarschijnlijk daardoor een arme. Portaltje naar UC/OG/TB? NP, rune kost wel 18s denk ik achteraf mjah. Water maken? Sure...degene die het echt nodig hebben krijgen meer dan voldoende. Maar soms heb je echt van die gevallen...."Can I plZzZz! H@ve some water?!?!?!!!"....en dan denk ik...stik gast. ;) Maar dat is enkel buiten de raids om hoor.

Anoniem: 75805

Een portal maken aan het begin van mc en denken dat een warlock summon portal is, is ook niet echt leuk

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 75805 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:38:
Een portal maken aan het begin van mc en denken dat een warlock summon portal is, is ook niet echt leuk
Een Doom Portal maken aan het begin van MC is WEL weer leuk. >:)

• The Realone
Mechanical Yeti loslaten in MC is ook geen goed idee....en zo kunnen we nog wel ff door gaan. :P

Gametime expired, en in heel Eindhoven geen Gamecard meer te vinden. Heb overigens die melding dat mijn tijd er bijna op zit nooit gehad, iets wat ik voor 300% zeker weet. Ik dacht dat die altijd kwam?

Creditcard heb ik ook niet, zelfs m'n ouders niet. }:O

• honey
  • Laatst online: 05-07 13:21
Ik zag een hunter (lv 60) een ijsblok om een warior (lv 60) leggen tijdens een duel (zonder pet). Meerdere keren achter elkaar en de warior had geen kans om dichtbij te komen.

Wat voor talent is dit? Ik kon het niet vinden. Het enige waren traps, maar die kunnen alleen 'out-of-combat'.

Misschien kijk ik met de ogen dicht :p lol

Specs van pc

Anoniem: 59413

het waren traps, als hunters feign deathen gaan ze out of combat volgens mij :P

Anoniem: 108648

honey schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:20:
Ik zag een hunter (lv 60) een ijsblok om een warior (lv 60) leggen tijdens een duel (zonder pet). Meerdere keren achter elkaar en de warior had geen kans om dichtbij te komen.

Wat voor talent is dit? Ik kon het niet vinden. Het enige waren traps, maar die kunnen alleen 'out-of-combat'.

het zijn idd icetraps, zoek maar naar een andere hunterskill: feign death, als je die 2 combineert...

• Gaius
  • Niet online
Daarom was feign dead ook generfed, het duurt nu een paar seconden voordat je out of combat gaat volgens mij? Wel terechte nerf iig :)

Anoniem: 93525

En jawel, de gecko is down:

[img=200,200]]http://img208.imageshack.us/img208/4148/vaeldown3hl.jpg[/img]

• honey
  • Laatst online: 05-07 13:21
Miles Teg schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:48:
Daarom was feign dead ook generfed, het duurt nu een paar seconden voordat je out of combat gaat volgens mij? Wel terechte nerf iig :)
Ik zag de Hunter niet één keer ter aarde storten (Feign death), hij bleef gewoon staan alsof het een 1 of andere spell was. Een paar seconde cast-time is mij ook niet opgevallen. (Vandaag gezien, dus patch 1.7)

Ik ben zelf lv 27, dus zal nog even moeten wachten, maar het zag er wel 'cool' uit lol. De warrior baalde behoorlijk.

Specs van pc

• Gaius
  • Niet online
honey schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:34:
[...]

Ik zag de Hunter niet één keer ter aarde storten (Feign death), hij bleef gewoon staan alsof het een 1 of andere spell was. Een paar seconde cast-time is mij ook niet opgevallen. (Vandaag gezien, dus patch 1.7)

Ik ben zelf lv 27, dus zal nog even moeten wachten, maar het zag er wel 'cool' uit lol. De warrior baalde behoorlijk.
Tis niet een paar seconde cast tijd, het is nog steeds instant cast. Maar vroegah was je dan ook direct out of combat. Nu ga je pas na 5-6 seconden out of combat na het gebruiken van feign death. In PvE ben je gewoon nog steeds alle agro kwijt (gelukkig :) ).

Anoniem: 41017

Miles Teg schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:45:
[...]

Tis niet een paar seconde cast tijd, het is nog steeds instant cast. Maar vroegah was je dan ook direct out of combat. Nu ga je pas na 5-6 seconden out of combat na het gebruiken van feign death. In PvE ben je gewoon nog steeds alle agro kwijt (gelukkig :) ).
Als ik FD ben ik meteen ooc hoor, werkt perfect in instances :P

honey schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:20:

Ice trap exploit, met macro's.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
exploit? macros?
Jonguh das gewoon skills. Een ex-guildie van mij deed dat altijd, zonder 1 script te gebruiken, gewoon beetje snel knoppen werk en het is een fluitje van een cent.

Anoniem: 50859

Miles Teg schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:48:
Yep, als warrior was je gewoon kansloos tegen een hunter hierdoor...

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

macrootje die FD doet, move forward en trap neer legt ofzo?

niet echt exploit imo, niet meer dan rogues met die switch weapon, mages met 5 keer achterelkaar IAE enzo... (die zijn er beide uitgehaadl geloof ik...)
Zijn genoeg van dat soort macros die niet helemaal koosjer zijn...

Battle.net Spud#2543

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay volle might.

Ook uit ZG een mooie ring gehaald met +7 defense.

Overlord's Crimson Band
Binds when picked up
Unique
Finger
+9 Strength
+8 Agility
+10 Stamina
Requires Level 60
Equip: Increased Defense +7.

Niet slecht :)

TepelStreeltje schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:17:
[...]

macrootje die FD doet, move forward en trap neer legt ofzo?

niet echt exploit imo, niet meer dan rogues met die switch weapon, mages met 5 keer achterelkaar IAE enzo... (die zijn er beide uitgehaadl geloof ik...)
Zijn genoeg van dat soort macros die niet helemaal koosjer zijn...
palas die autobubble en doen bij x aantal% hp..... veruit de ergste

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:59:
[...]

palas die autobubble en doen bij x aantal% hp..... veruit de ergste
Ja heerlijk geen executes op je reet. Ik let er handmatig op, maar dat wij bubblen moet je niet over zeuren tegen ons maar tegen Blizzard. Die hebben de class om de bubbles heen ontworpen namelijk. Ruim half jaar geleden in een blue post gezegd op US fora.

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-07 11:51
>:) wij horde op de bloodscalp houden veel van de alliance :>

net even met mede horde guilds de Azuregos poging van rising fury en andere alliance daar voorkomen :D

dikke pvp en niemand heeft em nu down :P maargoed liever niet down dan dat alliance em downed :>

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Scatter shot haalt je nu ook out of combat als ik het goed gelezen heb, dus daarna zou je een trap kunnen leggen weer. Zelf weet ik dit niet zeker, aangezien ik geen scatter shot meer heb na mn respec (Survival specced)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
Razorfist schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:41:
Scatter shot haalt je nu ook out of combat als ik het goed gelezen heb, dus daarna zou je een trap kunnen leggen weer.
Je stopt met attacken, maar je gaat niet OOC.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

is er iemand die al firemaw heeft gedaan? kan wel wat hulp gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincentio schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:03:
[...]

Ja heerlijk geen executes op je reet. Ik let er handmatig op, maar dat wij bubblen moet je niet over zeuren tegen ons maar tegen Blizzard. Die hebben de class om de bubbles heen ontworpen namelijk. Ruim half jaar geleden in een blue post gezegd op US fora.
ik zeur niet over de bubble, maar over AUTObubble. Dat Blizzard de bubble heeft gemaakt is toch vanzelfsprekend als zij het spel hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Hej, ben lvl 53 shaman op Stormrage, en ik wil het hier ook even kwijt, misschien is het allang besproken maargoed:

Ik snap niet waar Blizzard heen wil met dragonscale leatherworking.
Ik zit nu op 300/300 skinning/dragonscale leatherworking en ben nu honor aan het opbouwen bij thorium brotherhood om later wat goede blauwe/epic recipes te kunnen kopen, maar er zit niet veel boeiends meer bij. Zoieso, " ..... of elements" mail armor en andere items van dungeons zijn meestal al beter geschikt voor shamans dan welk dragonscale item dan ook. Het is best debiel, dragonscale leatherworking is in principe alleen weggelegd voor shamans/hunters want dat zijn de twee classes die mail op lvl 40+ dragen, toch komen de soort enchantments totaal niet overeen met wat shamans (intel+stam) en hunters (agility+stam) in het algemeen willen. Ja, natuurlijk hangt het van je speelstijl af etc. etc. maar shamans willen over het algemeen toch gewoon stamina+intelligence en er is geen enkel dragonscale item dat daarin voorziet. De enige items die nog behoorlijk interessant zijn zijn de chromatic cloak + chromatic gaunlets (epic), maar alle 'grondstoffen' daarvoor zijn gigantisch moeilijk te vinden. Voor enhancement specced shamans (melee) zijn de black dragonscale items nog wel tof, stamina+een flinke bak extra attack power. Voor mij niet interessant, ben elemental+restoration met 1h+shield. De op 1 hand te tellen epic items zijn de enige items waardoor ik nog leatherworking doe, want leatherworking verkoopt behoorlijk slecht (mining/herb+skinning verdient veel beter dan veel andere combinaties) en weinig bruikbaars meer. Volgens mij zijn er een paar nieuwe recipes toegevoegd die de thorium brotherhood nu verkoopt, ben benieuwd, want ik zit nog steeds te overwegen ooit een keer herb+alchemy te doen. Op skill lvl 50 alchemy kun je al immobilize resist potions maken (wat vechten als shaman tegen hunters/mages flink makkelijker kan maken). Met de nieuwe CTmod kun je herbs op de map tracken, de plaats ervan wordt dan automatisch opgeslagen (geldt ook voor mining voorraden) zodat je in dezelfde ruimte de volgende keer sneller kunt vinden+looten. Als ik kijk naar het aantal alchemists in onze guild, dan is alchemy behoorlijk onderschat.

semi offtopic:
Ik ben trouwens even naar het wow-europe forum gegaan en ik stond er echt van te kijken hoe men elkaar verrot scheld, is dat inherent aan het WoW volk ofzo? Het kunt er bijna geen goede discussie voeren zonder standaard learn 2 play gespam, terwijl de "zeikerd" soms met best goede argumenten komt. Gelukkig is het niet overal zo...

[ Voor 96% gewijzigd door Yokozuna op 18-09-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Je hebt over het algemeen 2 antwoorden op een thread daar:
1: n00b!!!!
2: Learn to play your class!!!!

Over die nieuwe CTmod, dat is iets waar de gatherer al voor bestond :P
En waar Blizzard naar toe wil met sommige dingen, ach..... Blizzards wegen zijn ondoorgrondelijk zullen we maar zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincentio schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:41:
[...]

exploit? macros?
Jonguh das gewoon skills. Een ex-guildie van mij deed dat altijd, zonder 1 script te gebruiken, gewoon beetje snel knoppen werk en het is een fluitje van een cent.
Het verwijdert de icetrap cooldowns :) Daarnaast kan je een heel gebied volspammen met icetraps zodat niemand erlangs kan.

Heeft iemand nog tips om de broodlord te downen? Ik speel horde, en we hebben geen bubbledins met BoS. Zodra de tanks geknocked worden gaan de healers eraan :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 18-09-2005 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbel

[ Voor 117% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 18-09-2005 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Vraagje:

Het maakt toch niet veel uit of je nou firespells casts met een frost build of met een fire build toch(zonder de +extra firedmgtalents dan...)?
Want ik wil nu voor 33/18 arc/frost gaan, ook voor mc alvast al. Want als ik die talents gewoon weglaat van extra firedmg(incinerate, imp scorch, fire power) dan doe je toch gewoon evenveel dmg zowel met frost als fire build?

Dit wil ik weten omdat ik dan me firedmg items niet voor niets heb gekocht. Eye of flame, 138g... :)
Volgens mij maakt het geen ene ruk uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op zondag 18 september 2005 @ 02:01:
[...]

Het verwijdert de icetrap cooldowns :) Daarnaast kan je een heel gebied volspammen met icetraps zodat niemand erlangs kan.

Heeft iemand nog tips om de broodlord te downen? Ik speel horde, en we hebben geen bubbledins met BoS. Zodra de tanks geknocked worden gaan de healers eraan :D
Iedereen verplicht laten respeccen als je healers aggro krijgen.
Horde guild heeft het met zelfde tactics als ons gedaan alleen ze moesten meer uitkijken met aggro en alle priests waren verplicht uit guild kas gerespecced
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!