Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.560 views sinds 30-01-2008

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Weet iemand een UI mod a la bibTools of die tools van insomniax waarbij je je knoppen bars compleet kan veranderen, verplaatsen enzo.
na de 1.7 update heb ik problemen met stance knoppen die niet meer in beeld komen. gebruik nu die mod van insomniax

flexbar vind ik dus niks met al die commandline ongein...

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Mja, ik hoorde dus net pas van het feit dat lagere ranks van spells niets meer doen op een lvl 60. Daar ging m'n improved Rank 1 Frostbolt van 1 sec cast. :'( Weet iemand of het voor Moonfire ook geldt deze nerf? Want volgens mij hebben totems sinds de vorige patch nu het level van degene die hem cast en dan zou ik dus met m'n Rank 1 Moonfire geen totems meer kunnen weghalen. Iemand die mij even gerust kan stellen dat Moonfire Rank 1 (of ei'k Rank 2 dacht ik) nog steeds goed werkt op totems?

• kamerplant
  • Niet online
Ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als voor 10:00pm Bloodscalp offline gaat... ik heb er 1 gold voor gewed :P. Zelf spelen kan ik sowieso niet, m'n account kan ik niet meer verlengen omdat de account page down is, like d0h :D.

🌞🍃

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
rico_fxp schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:20:
Weet iemand een UI mod a la bibTools of die tools van insomniax waarbij je je knoppen bars compleet kan veranderen, verplaatsen enzo.
na de 1.7 update heb ik problemen met stance knoppen die niet meer in beeld komen. gebruik nu die mod van insomniax

Ik gebruik zelf Discord Action Bars en het werkt fantastisch. Je kunt alles veranderen en verplaatsen.

... en het werkt met de nieuwe patch :)

[ Voor 4% gewijzigd door honey op 14-09-2005 19:00 ]

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

rico_fxp schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:20:

Je kan ook gewoon de echte bibtoolbars downloaden, die zijn al 40 keer geupdate sinds de laatste IX. Die doen het bij mij goed

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

Woei, ik log in, addons stuk, maar dat had ik wel verwacht. Ik heb mn variables.lua dingetje gekopieerd en hoop dat het terugzetten daarvan mn gatherer data enzo herstelt. Maar wat me het meest opviel, mn chest armor durability is 0/85! En die had ik echt gerepaired voordat ik uitlog, dat doe ik namelijk altijd, zodat ik de volgende keer direct kan spelen, maar die is nu knalrood. Iemand anders hier ook last van?

Heeft er iemand toevallig addons die wel werken met 1.7? Addons sites zijn plat, maar misschien heeft er iemand een prive mirror?

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Sinds ik WoWToc heb gebruikt werken al mijn add-ons weer, behalve MyInventory (AllInOneInventory heb ik afgezweerd omdat ie altijd vet vaag deed). Helaas kan ik die nergens vandaan halen, want alles is plat. :(

Verwijderd

Waarom zit er niemand in de AB voor lvl 32 :X

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
ik heb sinds vandaag een andere pet....heb er nu een aantal uur mee gespeeld maar zijn loyalty gaat niet omhoog....is dus nog steeds level 1
hoe kan dat? ik voer em gewoon en is telkens happy eigenlijk

Steam: CatBearCow

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Thijs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:21:
Mja, ik hoorde dus net pas van het feit dat lagere ranks van spells niets meer doen op een lvl 60. Daar ging m'n improved Rank 1 Frostbolt van 1 sec cast. :'( Weet iemand of het voor Moonfire ook geldt deze nerf? Want volgens mij hebben totems sinds de vorige patch nu het level van degene die hem cast en dan zou ik dus met m'n Rank 1 Moonfire geen totems meer kunnen weghalen. Iemand die mij even gerust kan stellen dat Moonfire Rank 1 (of ei'k Rank 2 dacht ik) nog steeds goed werkt op totems?
Geen nerf, is duidelijk een echte fix. Net zoals die zogenaamde defence fix.

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Kaap schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:29:
[...]
Hey Kaap, ik weet uiteraard niet helemaal hoe je je voelt als je 100+ uur steekt in het vinden van +def gear, maar kan je je opgekropte gevoelens voor je monitor houden? :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• kamerplant
  • Niet online
[...]
Mwah. Als het de bedoeling was dat lage rank spells niet gebruikt worden dan zou Blizzard ze simpelweg niet beschikbaar laten zijn, door bijvoorbeeld de oude rank spell te laten verdwijnen zodra een nieuwe rank gekocht wordt.

Ik vind deze nerf vrij krom. :\

🌞🍃

• JeroenNietDoen
Crowmeister schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:46:
[...]

Hey Kaap, ik weet uiteraard niet helemaal hoe je je voelt als je 100+ uur steekt in het vinden van +def gear, maar kan je je opgekropte gevoelens voor je monitor houden? :P
Opkroppen van negatieve gevoelens zou een slechte zaak zijn. Ben niet voor niets nu gebanned op official forums.

Maar als jij er problemen mee hebt dat ik mijn ongenoegen uit over ongewenste onnodige nerfs, maak een topicreport aan zou ik zeggen...

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:19
Ligt Lightnings Blade er weer is uit? :(

Kom namelijk niet verder dan "Connected" en dan na 5 minuten "Disconnected from server"

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
weird, mijn controls doen het nier meer in de game.
Ik kan alleen nog whisperen als ik in de chatarea op een naam klick :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hele middag plus halve avond in ZulGurub bezig geweest met de guild, erg leuke instance moet ik zeggen.

Ik had een soort UBRS 'ren er maar doorheen' instance verwacht maar dat is het totaal niet. Redelijke uitdaging met 20 man (Spider Boss is gewoon erg moeilijk) en een timer van 3 dagen zodat de instance ook niet dagelijks gefarmed kan worden.

Verder nog paar leuke quests erbij, beetje faction etc. Goed gedaan Blizzard :)

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Thijs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:56:
Sinds ik WoWToc heb gebruikt werken al mijn add-ons weer, behalve MyInventory (AllInOneInventory heb ik afgezweerd omdat ie altijd vet vaag deed). Helaas kan ik die nergens vandaan halen, want alles is plat. :(
/mi config

en daar de Quality borders uitzetten, werkt hij weer perfect. (en kan je wachten op een nieuwe versie :P)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

mmm ping van 1300 naar aszune gaat weer lekker :(
nou ja dan maar es wat irl stuff doen, misschien wel goed ook eigenlijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 21:51
Meer mensen problemen?

Bladefist is nu onbereikbaar (voor mij), kan inloggen, kom totaan retreiving character list..... en dan na paar minuten disconnected from server....

• daanski82
  • Laatst online: 29-08 12:51
ik heb van cosmos de alpha (deze is van sep 2005) gedownlodd 4.5 mb en die in mijn wow map gezet en alle addons werken weer.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• JeroenNietDoen
Op dit moment hebben volgens mij alle servers last van dikke lag. Kom nu ook niet meer ingelogd en mijn guild heeft zojuist MC raid moeten aflassen terwijl Domo & Ragna op de planning stonden :(

Het is elke week na patch/maintenance day wel weer wat...

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 21:51
Het probleem lijkt realm gerelateerd. Had nog een andere char op minder gebruikt realm. Tijdens inloggen op bladefist cancel gedaan, dit realm geselecteerd en kom hier wel op. Bladefist wordt op wow-europe ook aangemerkt als "full".

Lekker blizzard..... zo'n avondje spelen...

• tweakduke
  • Laatst online: 16:22

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hier kom ik nu helemaal nergens op.. inloggen duurt tergend lang en dan kom ik in het begin scherm van een nieuw character aanmaken :(

Hopelijk doet blizzard er wat aan.. het ziet er naar uit dat ze gewoon niet genoeg capiciteit meer hebben. Tis laatste weken al af en toe stevige lag en dan is ook nog eens de account management page down.

Tweakers Discord

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
tweakduke schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:06:
Hier kom ik nu helemaal nergens op.. inloggen duurt tergend lang en dan kom ik in het begin scherm van een nieuw character aanmaken :(

Hopelijk doet blizzard er wat aan.. het ziet er naar uit dat ze gewoon niet genoeg capiciteit meer hebben. Tis laatste weken al af en toe stevige lag en dan is ook nog eens de account management page down.
Tja, ik zit er ernstig over te denken om gewoon geen gamecards meer te kopen.
Zelfs op normale dagen is het kl*te..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:56
OMG...denk ik weer te kunnen spelen op Drangonmaw maar nee hoor....gewoon en f*cking latency van over de 2000. Niet normaal man...wat een LAG

Ik speel nu 3 weken WoW maar wordt echt niet goed van die server problemen!!!! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 14-09-2005 21:12 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• tweakduke
  • Laatst online: 16:22

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tjah die account management page moet wel weer up gaan anders snijden ze zichzelf toch echt wel in de vingers en betekend het gewoon het einde van wow :P

Tweakers Discord

• Ruuddie
  • Laatst online: 09-09 16:47
FragNeck schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:45:
weird, mijn controls doen het nier meer in de game.
Ik kan alleen nog whisperen als ik in de chatarea op een naam klick :/
Komt omdat de oude Cosmos ruzie maakt.

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
heeft iemand enig idee of er al een nieuwe auctioneer en lootlink is? ik krijg nu namelijk constant errors als ik met mn muis over items ga.

• rico_fxp
  • Laatst online: 02-09 19:13
Hmm, welke versie is dat dan , de laatste die ik vind is al een maand of 3 oud...
Crowmeister schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:43:
[...]

Je kan ook gewoon de echte bibtoolbars downloaden, die zijn al 40 keer geupdate sinds de laatste IX. Die doen het bij mij goed

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Erg jammer, denk je een avondje WoW te kunnen gaan spelen. Is die verdoemde login weer down :+
Way to go Blizzard _/-\o_

Verwijderd

MBT probleem oplossing niet, MBT refunds of tijdelijk free play kan het heel wat zin hebben. Zo lang er maar veel klachten zijn geloof mij maar.

Je gaat hier toch niet voor betalen?

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
Hmmmm, er blijken nu ook veel mensen problemen te hebben met de laatste patch zelf :

http://forums.worldofwarc...tech-support&T=476247&P=1

een vriend van mij heeft het ook voor :(

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Dacht ik eindelijk te kunnen spelen na m'n werk gaan die servers weer liggen zeiken. :{

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Klote van die servers inderdaad, maar ik heb aan het begin van de avond een uurtje kunnen spelen, toch maar gerespecced naar Nightfall / Conflagrate, en oh wat is dit GOED :)

Conflagrate critte voor 1849, en op de US forums halen mensen al dik over de 2k, en nu dus insta-cast.

Seduce
Corruption
Soulfire crit 2.5k
Immolate crit 600
Searing Pain crit 700
Nightfall > Shadowbolt crit 2k (instacast)
Conflagrate crit 2k (instacast)
Shadowburn crit 1.3k (instacast)
evt. Death Coil 600 + 600 heal (instacast)

Onwaarschijnlijk, maar zeker mogelijk !

edit : aangepast, vergat nogal wat ;)

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 14-09-2005 21:34 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

nou een extra login servertje zou geen kwaad kunnen. Na eerst wat lag-loos spelen, is het nu echt laggy en inloggen gaat al helemaal niet meer. Die blijft bij authenticating hangen. En als je heel lang wacht krijg je een disconnect (ofwel timeout)

• Proqzor
ik wordt er nu wel een beetje ziek van. Dit is nog erger dan een lineage 2 private server waar ik ooit op heb gespeeld. Als ze nou es zouden kijken naar de Lineage2 official servers misschien leren ze daar wat van. Heb daar nooit zulke problemen gehad zelfs niet in open beta toen er toch ziek veel spelers waren.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
same here. Heel irritant.

Verwijderd

Ok, na de patch download (errug lang maar dat terzijde) online gekomen maar wat een laggggg. Iedereen zit gewoon op 500+ms en zelfs dat is nog een goeie score, ik zit op 1000+ms. Net nog ff ZG begonnen maar met zo'n lag is daar geen beginnen aan... :'(

• Proqzor
wat nog irritanter is dat ik net op het punt stond 2 dawn's edges te kopen van iemand. Nu kan ik daar natuurlijk wel naar fluiten

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:12:
Tjah die account management page moet wel weer up gaan anders snijden ze zichzelf toch echt wel in de vingers en betekend het gewoon het einde van wow :P
Juist niet! Iedereen die met een CC betaald kan dit niet cancellen. Eigenlijk bijzonder slim gedaan dus van Blizzard. :)

En TES4: Oblivion komt pas in november :'(

• daanski82
  • Laatst online: 29-08 12:51
Waarom gaan we niet op de forum van WOW geen berichten achter laten.
momenteel ben ik op het werk als ik thuis kom plaats ik een link naar het betreffende forum.

groetjes daanski

p.s. vanmorgen tussen 11 en 13.30 had ik geen probleem.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• Proqzor
TES4?

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Die lag is idd achterlijk. De laagste latency die ik heb gezien zit rond de 500. De rest zit richting de 1000 en hoger. :{

Btw Jes, heel leuk dat topicje van je maar bij Bliz europe moet je engels en het liefst frans kletsen. :P

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Ik kan geeneens connecten of 't duurt heel lang en als ik dan in mn char scherm kom word ik disconnected. :s

Weer een avondje WoW verpest.

Verwijderd

Weet iemand toevallig of het al mogelijk is om characters/accounts te verplaatsen van VS naar EU servers? :?

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

rico_fxp schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:18:
Hmm, welke versie is dat dan , de laatste die ik vind is al een maand of 3 oud...

[...]
Tja zou het je graag vertellen maar Curse is halfdood. iig is de gewone Bib anders dan de door IX aangepaste, de gewone (die AFAIK nieuwer is) werkt bij mij zoals het hoort.

Verwijderd

Ik kan niet eens inloggen het verste dat tie komt is retrievin character list... Tis weer blizzard week zo te merken. Maar ja geduld loont???

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:24:
Ik kan niet eens inloggen het verste dat tie komt is retrievin character list... Tis weer blizzard week zo te merken. Maar ja geduld loont???
Hoe lang moet je geduld hebben dan? Het is al maanden een klotezooi met die servers, en het wordt alleen maar erger...

Blizzard :r

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

DrProctor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:49:
ik wordt er nu wel een beetje ziek van. Dit is nog erger dan een lineage 2 private server waar ik ooit op heb gespeeld. Als ze nou es zouden kijken naar de Lineage2 official servers misschien leren ze daar wat van. Heb daar nooit zulke problemen gehad zelfs niet in open beta toen er toch ziek veel spelers waren.
Dan ben je zeker erg kort van geheugen? Lineage 2 servers waren een drama, zeker in open beta (anderhalve dag down zonder melding was geen uitzondering) en in Retail was het al niet veel beter (nog steeds anderhalve dag down, maar dan wel met melding).

WoW begint helaas wel aardig in de buurt te komen :(

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Deze week is het wel HEEL erg met de problemen. Eerst gezeur met een koelertje in het datacenter waardoor de realms uit voorzorg worden downgebracht. Vervolgens een downtime die nog nie is verklaart en dan nu weer dit?

Strava | AP | IP | AW

• Proqzor
keldon schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:29:
[...]

Dan ben je zeker erg kort van geheugen? Lineage 2 servers waren een drama, zeker in open beta (anderhalve dag down zonder melding was geen uitzondering) en in Retail was het al niet veel beter (nog steeds anderhalve dag down, maar dan wel met melding).

WoW begint helaas wel aardig in de buurt te komen :(
lol waar heb jij et over ik heb nooit problemen op Lineage 2 retail

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
pff, ik zat erop te wachten, wow/windows loopt weer vast en ik kan weer niet inloggen, wat ik t ergste vind is dat ze de realms wel up hebben (met extreme lag, dat wel) maar dat je er dan niet in kan komen omdat ze te cheap zijn een backup loging server er neer te zetten, weer al mn soulstones ed weg :(

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Webgnome
  • Nu online
ze zijn te cheap om uitleg te geven vandaag over waarom de login server het niet meer doet of niet goed werkt!

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ze hadden beter een week extra kunnen geven ipv die twee dagen extra. Het wordt idd nu wel te veel van het goede

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

DrProctor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:33:
[...]

lol waar heb jij et over ik heb nooit problemen op Lineage 2 retail
Ik heb het over Open Beta en Retail. Heb het vanaf het begin gespeeld tot ik level 42 was en Kain was vaker up dan down. Maar dit is allemaal tikje offtopic :)

• Proqzor
leuke avond hoor, heb 2 uur niks anders gedaan dan proberen te connecten en UI updates te downloaden

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
[...]
hahahahaha...rofl....Wanneer de warriors worden aangepakt is het 1 en al geblaat maar bij andere classes is het een duidelijk fix. Yeah right 8)7

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

vanavond eerste guild Zul'Gurub gedaan, de eerste twee bosses. Eerste was een beetje een probleem, maar nadat we wisten hoe (manadrain achter de "totem", met 65% terug naar voren) ging het goed, loot was 2x shaman :D, waaronder, Zulian Defender:

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-vet.demon.nl/wow/WoWScrnShot_091405_214047.jpg

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Phobos schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:55:
vanavond eerste guild Zul'Gurub gedaan, de eerste twee bosses. Eerste was een beetje een probleem, maar nadat we wisten hoe (manadrain achter de "totem", met 65% terug naar voren) ging het goed, loot was 2x shaman :D, waaronder, Zulian Defender:

[afbeelding]
Wij waren ook van plan ZG ff goed aan te pakken, 20 map upgesigned kunnen er al 5 niet connecten :(

Maar ja, toch proberen, zijn tot de eerste baas gekomen. Highpriests van Aspect of the Bat. Erg irritante baas, op zich niet moeilijk maar die slet healed zich steeds op 50%. In de general chat bleven ze blaten dat we mana drain moesten gaan zodat ze niet kon healen.

Stun werkt niet, Counterspell niet, Silence niet, Shield slam ook niet. Misschien nog even proberen met kick. Anders word het echt mana drainen :(

Maar ja, 2 tries, 2e keer op 35% ongeveer gewhiped. Toen stopte we maar want met 15 man was het helaas net te weinig :(

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wiebbe schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:08:
[...]

Wij waren ook van plan ZG ff goed aan te pakken, 20 map upgesigned kunnen er al 5 niet connecten :(

Maar ja, toch proberen, zijn tot de eerste baas gekomen. Highpriests van Aspect of the Bat. Erg irritante baas, op zich niet moeilijk maar die slet healed zich steeds op 50%. In de general chat bleven ze blaten dat we mana drain moesten gaan zodat ze niet kon healen.

Stun werkt niet, Counterspell niet, Silence niet, Shield slam ook niet. Misschien nog even proberen met kick. Anders word het echt mana drainen :(

Maar ja, 2 tries, 2e keer op 35% ongeveer gewhiped. Toen stopte we maar want met 15 man was het helaas net te weinig :(
Mana Drain werkt goed bij die boss. Wij waren aangekomen bij de derde baas (Spider Boss) en wilde na een wipe haar vanavond opnieuw proberen. Maar ja, dat gaat dankzij de login server niet door.

Spider Boss is wel verdomd lastig. Ze switched om de minuut van human naar spider vorm en reset dan de aggro list, waarna ze de squishies gaat pwnen :P We komen er nog wel achter hoe dat het beste aan te pakken.

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54
Jes schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:04:
B uitengewoon
L uie
I rritante
Z ielige
Z eikerige
A mateuristische
R ukkende
D oebers

:O
Altijd erg jammer... Als de servers perfect draaien hoor je niemand erover hoe goed blizzard wel niet bezig is.. maar zodra er ook maar een paar probleempjes zijn (waarvoor je *meestal* gecompenseerd word op een of andere manier) is de wereld te klein...

Ook WoW is gewoon mensenwerk, en dus kunnen storingen en foutjes altijd gebeuren. Ze doen heus wel hun best, maar sommige dingen zijn niet zo maar in 10 minuten opgelost.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

keldon schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:13:
[...]

Mana Drain werkt goed bij die boss. Wij waren aangekomen bij de derde baas (Spider Boss) en wilde na een wipe haar vanavond opnieuw proberen. Maar ja, dat gaat dankzij de login server niet door.

Spider Boss is wel verdomd lastig. Ze switched om de minuut van human naar spider vorm en reset dan de aggro list, waarna ze de squishies gaat pwnen :P We komen er nog wel achter hoe dat het beste aan te pakken.
ik moet trouwens zeggen dat ik het een fantastische instance vind wat ik er tot nu toe van gezien heb. Tis geen casual raid instance voor PuGs. Maar tis voor kleinere guild perfect om toch wat moeilijkheid erin te hebben.

Mc is meestal een grote stap vergeleken met UBRS, maar deze bazen zijn qua leren en opbouw gelijk aan MC bazen alleen dan stukkie makkelijker :P

Ik denk dat we morgen even de Mana drain tactic gaan pakken. Hadden nu maar 1 warlock en 2 priests. Dus dat feest ging iets minder door :P (hadden ook 5x bat adds voor phase 2)

btw mensen hebben nu al weer een exploit gevonden bij de Bat Boss. Blijkt als je haar ver genoeg naar achter pulled de bats niet komen maar het event ook niet reset.. Wij zullen dit dus echt niet gaan gebruiken aangezien het hele gevoel dan weg is.

[edit]
ah, ik zie dat phobos de baas met exploit heeft gekilled :P De grote totem blijkt dus de grens te zijn. Daar manaburnen en weer terug :/
Easy..

[ Voor 26% gewijzigd door Wiebbe op 14-09-2005 23:19 ]

Verwijderd

v

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:19 ]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wiebbe schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:17:
[...]

ik moet trouwens zeggen dat ik het een fantastische instance vind wat ik er tot nu toe van gezien heb. Tis geen casual raid instance voor PuGs. Maar tis voor kleinere guild perfect om toch wat moeilijkheid erin te hebben.

Mc is meestal een grote stap vergeleken met UBRS, maar deze bazen zijn qua leren en opbouw gelijk aan MC bazen alleen dan stukkie makkelijker :P
ZG is inderdaad een prima instance. Denk dat ik me daar ondanks de afwezigheid van phat lewt nog wel aardig wat uurtjes kan vermaken. En onze guild doet MC/BWL/Onyxia dus wij dachten wel even met 20 man door ZG heen te rennen. Nou niet dus :P En dat maakt het juist zo leuk.

Ook elke boss taktiek zelf uitzoeken in plaats van alles meteen maar op te zoeken op Thottbot maakt het een stuk leuker.

Verwijderd

Sjoan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:15:
[...]

Altijd erg jammer... Als de servers perfect draaien hoor je niemand erover hoe goed blizzard wel niet bezig is.. maar zodra er ook maar een paar probleempjes zijn (waarvoor je *meestal* gecompenseerd word op een of andere manier) is de wereld te klein...

Ook WoW is gewoon mensenwerk, en dus kunnen storingen en foutjes altijd gebeuren. Ze doen heus wel hun best, maar sommige dingen zijn niet zo maar in 10 minuten opgelost.
Ik betaal ervoor dus ze moeten beter hun best doen. Het is geen charity wat denk jij nou? Zij leveren gewoon een dienst.

Als jij in twee weken tijd 4 keer de telegraaf niet bezorgt krijgt klaag je toch ook?

pff

Verwijderd

Sunar schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:20:
[...]

Volgens mij ben jij hier de
B uitengewoon
L uie
I rritante
Z ielige
Z eikerige
A mateuristische
R ukkende
D oeber

maar dat kan aan mij liggen.
Tevens mij laatste reactie op jou.
Werkt je papa bij blizzard ofzo

Ja het ligt aan jou.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:24 ]

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:20:
[...]

Ik betaal ervoor dus ze moeten beter hun best doen. Het is geen charity wat denk jij nou? Zij leveren gewoon een dienst.

Als jij in twee weken tijd 4 keer de telegraaf niet bezorgt krijgt klaag je toch ook?

pff
Er is geen 100% uptime beloofd, in tegenstelling tot de Telegraaf die beloofd iedere dag de krant te bezorgen. Je wist van te voren dat bij een MMORPG wel eens wat fout kan gaan.

Het feit dat je alleen maar in dit topic komt om te klagen en te zeiken over Blizzard doet ook weinig goeds...

[ Voor 10% gewijzigd door Sjoan op 14-09-2005 23:25 ]

Verwijderd

ja klopt maar dit is te vaak.. en er is ook geen downtime beloofd..

Een internetprovider beloofd ook geen 100% up time maar als die er vaak uit liggen zijn ze ook slecht.

Ehhhh, ben ik de enige die klaagt hier? Open je ogen eens, sorry hoor.. En al was ik de enige wat dan nog.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:28 ]

Verwijderd

Nou vandaag maar is even met de guild in zul gurub gaan kijken. Eerste 4 bosses zijn easy, maar dan kom je aan bij die imps. Zodra je er één doodmaakt spanwnen er 2 lvl 60 elite voidwalkers.. nog even kijken hoe we deze beestjes gaan aanpakken zonder 80% van de raid te verliezen. Die high priest met de tijger adds lijkt ook vrij onmogelijk, aangezien die steeds healed en zijn adds ressurect.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Jes, ik vind het heel fijn voor je dat jij er zoveel problemen mee hebt. Maar waarom dat blijven posten in het DISCUSSIE forum van World of Warcraft? Het bied totaal niks bij aan de discussie over WoW aangezien je alleen blizzard aan het flamen bent.

Zou je hier misschien mee op willen houden of je posts iets beter willen opbouwen?
alvast bedankt..

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:28:
Jes, ik vind het heel fijn voor je dat jij er zoveel problemen mee hebt. Maar waarom dat blijven posten in het DISCUSSIE forum van World of Warcraft? Het bied totaal niks bij aan de discussie over WoW aangezien je alleen blizzard aan het flamen bent.

Zou je hier misschien mee op willen houden of je posts iets beter willen opbouwen?
alvast bedankt..
Vind ik best hoor.. Heb net als zo vele hier gepost dat blizzard aan het kloten is. Als er dan hier een ventje loopt te posten omdat hij zich "persoonlijk aangevallen" voelt en zich irritant gaat opstellen tegen mij reageer ik natuurlijk even terug. Maar dat is zijn probleem.

Als WOW werkt is het best aardig voor je geld. Dubbelzinnig.

Enne, een DISCUSSIE kan overal over gaan dus das niet goed onderbouwd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:33 ]

• Webgnome
  • Nu online
Sjoan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:25:
[...]

Er is geen 100% uptime beloofd, in tegenstelling tot de Telegraaf die beloofd iedere dag de krant te bezorgen. Je wist van te voren dat bij een MMORPG wel eens wat fout kan gaan.

Het feit dat je alleen maar in dit topic komt om te klagen en te zeiken over Blizzard doet ook weinig goeds...
Ik geef je over het laatste helemaal geljik. als je hier alleen maar komt om te miauwen ga dan po het wow forum spelen ( forums.wow-europe.com ) maar niet hier. Echter bne ik zelf ook van mening dat de service zoals blizzard die aflevert gewoon zwaar slecht is.

- je weet dat als je mmporg speelt er iets fout kan gaan.
daar rekening ik echter niet onder onvoorspelbare lags, bugs die er al in zitten sinds beta ( ik geloof dat er nog steeds een copper ore vein in dun morogh zit die bugged is en dat is ie al sinds us beta! ).
en zomaar uitval van de login server en andere niet verantwoorde downtimes.

Ok we weten dat als je een mmporg speelt dit kan gebeuren maar om nou te zeggen dat je het dan ook maar voor lief moet nemen? Ik dacht dat toch even niet. Als een provider dit flikt dan zijn abbonnee's ook zo weg.
. Ze doen heus wel hun best, maar sommige dingen zijn niet zo maar in 10 minuten opgelost.
maar een reactie op het forum of op de website over waarom dit nu weer gebeurt of dat nu weer zou af en toe toch best lief zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 14-09-2005 23:36 ]

Strava | AP | IP | AW

• Gaius
  • Niet online
[...]

Je vergeet 1 punt:

Ik betaal verdomme iedere maand geld om dit spel te kunnen spelen! Als ik voor iets betaal verwacht ik ook dat het werkt. Of ga jij 3 weken, nadat je een tv hebt gekocht, terug naar de winkel om te zeggen dat ie het prima doet? Ik niet, ik ga terug naar die winkel als die tv er mee stopt.

En over die storingen en foutjes.... Kom op, af en toe een foutje kan gebeuren natuurlijk, maar de afgelopen paar weken slaat echt helemaal nergens meer op.

Verwijderd

Jes je heb gelijk
Het is gewoon bagger de laatse maand, en na die patch zou je mogen verwachten dat het beter gaat.
maar helaas het lijkt alleen maar meer probs te geven.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
probleem met wow servers:

de servers zijn al BAGGer gedurende de laatste 2 a 3 maanden.
Er is continue wel lag problemen.
En nope, het is echt niet mn pc of link.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

I'll update this first post as soon I have anything more to add.

23:25
Just wanted to let you know this is affecting all realms in one of our data centers. It is the same data center as approx two weeks ago, and we suspect it might be a related problem too. I'll be back with more when possible.

23:00 - Login issues
Our technical team is working on the current login issues affecting several realms. There's currently no ETA.
[ post edited by Thundgot ]
http://forums-en.wow-euro...0139&p=1&tmp=1#post530139

Welterusten allen ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Ja... en maandelijks is de omzet van accounts meer dan 40 miljoen euro.. Daar zou je toch wel een iets meer betrouwbare omgeving van moeten kunnen neerzetten vind je niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:46 ]

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:31:
[...]

Vind ik best hoor.. Heb net als zo vele hier gepost dat blizzard aan het kloten is. Als er dan hier een ventje loopt te posten omdat hij zich "persoonlijk aangevallen" voelt en zich irritant gaat opstellen tegen mij reageer ik natuurlijk even terug. Maar dat is zijn probleem.

Als WOW werkt is het best aardig voor je geld. Dubbelzinnig.

Enne, een DISCUSSIE kan overal over gaan dus das niet goed onderbouwd :)
Ja tuurlijk, als jij gewoon post dat het vervelend is en dat je er voor betaald heb ik er geen problemen mee, maar als je komt met posts van:
Jes schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:04:
B uitengewoon
L uie
I rritante
Z ielige
Z eikerige
A mateuristische
R ukkende
D oebers

:O
Kan je mij niet vertellen dat het bij een discussie hoort? Je weet zelf ook wel dat je nogal raar bezig bent ipv een goedlopende discussie te houden over de server down time. Ik heb zelf op mijn eigen account de hele avond niet kunnen spelen maar daar hoor je mij ook niet meer dan 1x over.

Blijven zeiken over 1 bepaald punt is gewoon niet bevorderend voor de sfeer in dit topic, daarom zou ik het fijn vinden dat je of, ophoud met het vervelende posten en het goed onderbouwd, of, in je eigen klachten topic of op Blizz forums gaat posten. Want zo word het gewoon vervelend.

Verwijderd

Lees de sluitpost van je topic van daarnet nog eens door

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:58 ]

Verwijderd

alles werkt weer hoor, nu weer lief zijn allemaal :)

Verwijderd

Check je mail dan maar

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 00:00 ]

• Ruuddie
  • Laatst online: 09-09 16:47
kEv4h schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:10:
Oh wat heerlijk.. Zelfs m'n Quel'Serrar is generfed...
Ik kan nu dus beter met een zwaard rond gaan lopen uit ZG die vrijwel elke keer dropt.
En daar heb ik dan een maand DM voor lopen farmen.

Ik heb geen zin om deze discussie weer te beginnen, maar ik ben op z'n zachst gezegd vrij teleurgesteld met de patch van vandaag.
Wat hebben ze met Quel'Serrar gedaan dan?

Verwijderd

Ach ik vind het al bij al allemaal nog wel meevallen. Het is jammer dat ze bijvoorbeeld hun website niet online kunnen houden zodat ze ons tenminste op de hoogte zouden kunnen houden maar verder kan ik het best begrijpen dat je bij zovele spelers en servers wel af en toe wat problemen kent. (als netwerkbeheerder leert men dat een netwerk al heel snel problemen durft gegeven)

Maar puur programmatorisch ziet het er front-end echt héél proper uit (voor zover dat zichtbaar is natuurlijk ;)). Engine is heel optimized, interface loopt lekker... Het zou me verbazen dat ze na al die jaren geen degelijke back-end basis hebben. Ik vind WoW gewoon erg solide aanvoelen en ik verwacht dat hun servers dat op termijn ook meer en meer gaan worden.

Rome is niet op een dag gebouwd en World of Warcraft is verre van klaar.

Alleen jammer van dat bedrag ja. Zeker voor mensen die maar af en toe spelen en die dan net problemen hebben.

EDIT: Leukste vernieuwing van de laatste patch vind ik het need/greed boxje. Heerlijk dat niet iedereen een lettertje moet neerplakken en dat je gewoon meteen kan rollen. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 00:12 ]

• SaURoN
  • Niet online
Damn net AB gedaan lagen 1200-400 achter :P Komen we nog terug tot 1800-2000 :D
Maar damn er is daar 1horde warrior die Hand of Ragnaros heeft :P Die klappen komen like HARD aan :P Clothies met 1 klap de pijp uit en rogue's met 1-2 klappen :P echt ZIEK :P

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:45:
Ja... en maandelijks is de omzet van accounts meer dan 40 miljoen euro.. Daar zou je toch wel een iets meer betrouwbare omgeving van moeten kunnen neerzetten vind je niet?
hebben ze vast ook wel maar tis wel moeilijk om zoveel draaiende te houden... 40miljoen euro is niks hoor :P
Ze moeten en programmeurs er van betalen, en de hardware, en de beheerders etc etc etc ze houden geen 40 miljoen over voor alleen de servers...

Speel al vanaf begin, maar het word gewoon steeds drukker en ja...
Tis niet zo dat hun het leuk vinden dat het zo loopt..Ik vertrouw er ook op dat ze hun best doen....En ach communicatie tja hoe groter het bedrijf hoe moeilijker het word :P

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
[...]

Punt 1 is eigenlijk wel dat decompensatie werkelijk kant nog wal raakt.
de niet lvl60chars rested Cool , en als je nu alleen maar 60 chars heb ?
Ojah dan tel je niet mee was de gedachtengang toch ?

Zelf heb ik 2 accounts lopen 1 voor mij en 1 voor het vrouwtje .
En ik kan je verzekeren ookal zijn de servers online , maar moet je spelen met een latency van 500-1000 de pc is dat toch echt snel vervelend .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Verwijderd

Ruuddie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:10:

zal vast 33% defense nerf hebben gehad, het werd gezien als het tanking wapen voor warriors
Deadmist staat nergens bij dat het voor warlocks is. De stats zijn misschien meer warlock maar het is niet warlock only.
Dus als er deadmist dropped, dan roll ik.

Tenzij van te voren afgesproken dat alleen de warlock rolled, maar dan eis ik natuurlijk de magister op. Daarom vraag ik ook altijd of ik de magister drops mag hebben.
eindeloze discussie, gelukkig geen pug's met mensen die ik niet ken meer, en toch altijd de volgende regel elke keer herhalen zodat je geen gezeik hebt als je er eenmaal bent: class has priority on their set, hm.... on their set, ja dreadmist, dreadsteed? setbonussen, gelukkig doet een mage veel shadowdmg. Het is idd niet warlock only, het is warlock priority, ken genoeg mages, priests met veel dreadmist aan, maar dat zal vast eerlijk gegaan zijn, dus als de warlock het niet erg vind, of het al heeft.

en @ O_nee

+dmggear met minimaal verlies van stats, lijkt mij dat 99% van de warlocks het niet eens met je zullen zijn dat dreadmist beter is dan de ZG gear, want die stats voor de hele set zijn leuk, maar die draagt niemand als die een beetje verstand heeft. Zou raar zijn als je boe bracers van lvl 52 beter vindt dan die van ZG

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:12:
EDIT: Leukste vernieuwing van de laatste patch vind ik het need/greed boxje. Heerlijk dat niet iedereen een lettertje moet neerplakken en dat je gewoon meteen kan rollen. _/-\o_ _/-\o_
Dit leek me vooraf ook een van de fijnere features, maar achteraf valt het gewoon tegen. Vooral in een baron run zie je niet wie need/greed/passed etc. Vaak heb ik ook graag dat als ik een item win, dat deze gedisenchant wordt. Dit is nu niet meer mogelijk.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
Weet iemand ook waar je stealth kunt leren voor je cat.

Ik kan me herrineren dat ik ergens een cat heb zien rondlopen met stealth, zal deze wel moeten temmen, maar waar ook al weer ???

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ruuddie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:10:
[...]

De defense die je van de proc kreeg is ook generfed, waardoor een epic zwaardje uit fucking ZG nu beter is dan Quel'Serrar.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ROFL, Rogue nerfs genoeg maar we hebben ook een voordeel, in deze patch zit er een 1sec cooldown op ranged, aangezien ik makkelijk 500crit met ranged (en ik lees anderen 600) zijn we ineens ranged geworden ;D

Een rogue krijgt t nu blijkbaar voor elkaar 2 shots te doen voor een mob er is, een whopping 1000 damage :D . * itsme gaat snipen :P

erg handig in BG :D

http://forums-en.wow-euro...69755&p=1&tmp=1#post69755

* itsme zoekt ammo pouch/quiver :P

[ Voor 20% gewijzigd door itsme op 15-09-2005 08:56 ]

Nothing to see here

• Gaius
  • Niet online
honey schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:50:

Ik kan me herrineren dat ik ergens een cat heb zien rondlopen met stealth, zal deze wel moeten temmen, maar waar ook al weer ???
Shadowmaw panthers in STV kunnen stealthen. Liepen ook nog van die beestjes in 1k needles volgens mij.

Verwijderd

honey schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:50:

winterspring, stv en prolly ook in de badlands.

wat betreft het gebruik van rank 1 spells om een bepaald effect te krijgen, je beseft toch dat dat niet de bedoeling was. Shamans die continu rank 1 es spammen waardoor niemand nog een spell gecast krijgt, mages die rank 1 frostbolt voor frostbite (is toch frostbite niet?) gebruiken en daarmee mensen continu kiten, priests die rank 1 SW:P spammen voor het blackout effect, etc.. Imho is dit wel degelijk een fix.

Verwijderd

its_me schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:53:
ROFL, Rogue nerfs genoeg maar we hebben ook een voordeel, in deze patch zit er een 1sec cooldown op ranged, aangezien ik makkelijk 500crit met ranged (en ik lees anderen 600) zijn we ineens ranged geworden ;D

Een rogue krijgt t nu blijkbaar voor elkaar 2 shots te doen voor een mob er is, een whopping 1000 damage :D . /me gaat snipen :P

/me zoekt ammo pouch/quiver :P
lel, idd.. maarja dan zak ik tenminste niet zo in de dps list bij shazzrah =D

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:11:
[...]

Toen ik SM/Ruin was gebruikte ik alleen CoEx voor rogues/warriors, en CoS voor de rest, en dan was het seduce/shadowbolten tot je of hij erbij neervalt ;)

Heb nooit gebruik gemaakt van damage curses in PvP eigenlijk, vooral omdat ze inderdaad heel snel dispelled worden, of nooit de volledige duratie halen.

Het nadeel van een Conflagrate build is dat je veel afhankelijker wordt van Fire spells, en die worden veel meer geresist dan Shadowspells, vooral in endgame PvE en in PvP ook steeds meer omdat heel veel mensen met +fire resist gear rondlopen.

Ook is Immolate dispellable...

Tsja, ik kijk het nog ff aan, wacht even op reacties van mensen die WEL gerespecced zijn naar Conflag. :)

40g is erg veel voor me nu nml. want ik moet nog 150g voor mijn Epic Mount, en het gaat al zo langzaaaammmm
Een collegae lock heeft die build, maar omdat hij voor destruction gegaan is, haalt hij ook shadowbolts met crits van 2800... Daar kan ik met mijn curses niet tegenop. Zelfs al wordt fire geresist, ik zal de curses toch gebruiken, al doen ze misschien iets minder damage... als ze de volle tijd niet halen (wat meestal het geval is) heb je er toch geen zak aan.

Daarnaast heb ik ook nog curses die de resistance weer naar beneden halen toch ? Dus volgens mij valt dat ook wel mee... Shadowbolt en shadowburn + curse of shadow is potentieel al ongeveer 4000 damage in crits. Lijkt me toch aardig... als imolate pakt en Conflagrate inmiddels instant is...op hoeveel kom je potentieel uit?? 5000+ ? lijkt me aardig...

Zeg als je Conflagrate gebruikt, is dan immolate ook weg? of blijft die wel staan ?

Ik zit aan zoiets te denken, het verhoogt de explosiviteit aanzienlijk.

Affliction Talents (9 points)

Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

Suppression - 2/5 points
Reduces the chance for enemies to resist your Affliction spells by 4%.

Improved Life Tap - 2/2 points
Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%.

Demonology Talents (5 points)

Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.

Destruction Talents (35 points)

Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. Effect lasts a maximum of 12 seconds.

Cataclysm - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Destruction spells by 5%.

Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

Shadowburn - 1/1 point
Instantly blasts the target for 87 to 99 Shadow damage. If the target dies from Shadowburn, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard.

Level 24: 115 to 131 damage
Level 32: 186 to 210 damage
Level 40: 261 to 293 damage
Level 48: 350 to 392 damage
Level 56: 450 to 502 damage

Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.

Ruin - 1/1 point
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

Improved Immolate - 5/5 points
Increases the initial damage of your Immolate spell by 25%.

Emberstorm - 5/5 points
Increases the damage done by your Fire spells by 10%.

Conflagrate - 1/1 point
Ignites a target that is already afflicted by Immolate, dealing 197 to 251 Fire damage and consuming the Immolate spell.

Level 48: 259 to 325 damage
Level 54: 315 to 393 damage
Level 60: 367 to 457 damage

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 09:31 ]

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

its_me schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:53:

Een rogue krijgt t nu blijkbaar voor elkaar 2 shots te doen voor een mob er is, een whopping 1000 damage :D . * HTT-Thalan gaat snipen :P

* HTT-Thalan zoekt ammo pouch/quiver :P
Ik heb het gemerkt ja :D

Ik heb 0,0 cooldown op mijn boog, en dat is toevallig een 100 dmg blauw boogje waar ik met thorium arrows meer dan 500+ crits mee haal, en haal makkelijk 2 shots voor de mob bij me is. Ik kan, autoshot daargelaten, (heb wel een 13% speed quiver gebruikt) net zo snel schieten als mijn hunter :P

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

ZG is inderdaad erg cool ^^ gisteren voordat we Bwl in gingen en broodlord gingen spanken ( die gast is weer generfed btw, hebben het zelf ook gemertk die mortal strikes trekken nu niet opeens 80% van je warrior's hp weg :P We kregen zelfs 2 van die elite dragons add omdat iemand dc'd en toen ie weer logde een knockback in de verkeerde richting kreeg :X)

We hebben 2 bosses in zg kunnen killen en toen moesten we naar bwl =( Het ziet er gewoon zo cool uit lekker anders dan al die standaard zooi :P beetje a la dm in het begin dus dik coole art enzo :)

The first casualty in war is always the truth...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik vind het jammer dat ik ongeveer een half uurtje deed over acht runecloth bags maken. Door de lag in IF duurde het steeds iets van een minuut per bolt die ik maakte. De bolt maken ging gewoon, maar beginnen aan de volgende nam veel tijd in beslag. Volgende keer ga ik wel in een lege instance zooi staan maken, minder lag hoop ik.

ZG is leuk. Gisteren dat twee uurtjes gedaan totdat ik weg moest. Leuk voor alle druids, heb ze nog nooit zo blij gezien met hun root spell. Ze waren sowieso al blij met hun DPS verhoging, bastards :)

Irritante priest quest, elke priest op de server was bezig dezelfde 10 mobs dood te maken voor quest drops. Schoot niet echt op totdat ik een hunter vond die me wilde helpen met de beesten te tracken. Vanavond dan maar ST om de drake te slayen en mijnprayer beads te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Yellow|A op 15-09-2005 09:48 ]

|{ brrr }] |

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!