Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.558 views sinds 30-01-2008

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zou iemand hetgene wat wordt beweerd op dit forum even kunnen testen?
http://forums.worldofwarc...wow-general&T=4875142&P=1

Mocht dat waar blijken te zijn, dan was de mage-class dus nog niet af; maar door deze patch wel afgemaakt. :Y)

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:42:

Mocht dat waar blijken te zijn, dan was de mage-class dus nog niet af; maar door deze patch wel afgemaakt. :Y)
en wat staat er in? (beperkt internet hiero)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:04:
ja het is waarschijnlijk ooit begonnen met mensen die het serieus bedoelen, maar wij als guild steken er gewoon de draak mee:

- OMG I've just been WTFPWNED by a Rogue! (ambush crit :))
- OMG that nubz0r Pally just ganked me
- OMFG you're walking on the walls of Zul Farrak you expl0itz0rZzz!!!
- Your'e already lvl 60? Expl0itz0rZzz H@xx0rZ!!

en meer van dat soort onzin :)

Ook in teamspeak gaat het er zo aan toe. Vooral als er zojuist geganked is. Fkn n00b *vul class in*
idd, maar ook de "snelle" tikfouten die dan express in dit taaltje worden opgenomen:

giev bakc!
!!!!!!!111111oneone
teh

en vast nog veel meer.

Ik kan er erg om lachen en gezien de guildchat-spam met dit soort dingen kunnen er wel meer binnen de guild om lachen ;-)

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:42:

Letterlijk en figuurlijk AFgemaakt.

Bleeehhhh....Blizzard.....why o why??

Begin steeds meer en meer spijt van mijn mage alt te krijgen die onderhand alweer bijna lvl52 is.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:50:
[...]

Letterlijk en figuurlijk AFgemaakt.

Bleeehhhh....Blizzard.....why o why??

Begin steeds meer en meer spijt van mijn mage alt te krijgen die onderhand alweer bijna lvl52 is.
Caydiem heeft gezegd dat het alleen voor de lage rank spells geldt, en er niets is veranderd wat betreft je hoogste rank spells....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
robobeat schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:44:
[...]

en wat staat er in? (beperkt internet hiero)
Well today I was just doing some pvping in arathi like everyone else and noticed my frost resist rate was extremely high, it was a little over 30%... I look at the patch notes and low and behold the nerf we got...

"Debuffs and area effect spells now use their actual cast level rather than effective cast level for calculating periodic resistance"

Kazumaa has put this into better perspective than me, thank you for the help :D

The new patch change made it so spells are the level you learnt the spell at, not the level you are when you cast them.

Translation?

Frost Nova (Rank 4) is learned at level 54. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Frost Nova (Rank 4). Dont even try using Ranks 1-3.

Arcane Explosion (Rank 6) Is learned at level 54. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Arcane Explosion (Rank 6).

Fireblast (Rank 7) Is learned at level 54. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Fireblast (Rank 7).

Arcane Missles (Rank 7) Is learned at level 56. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Arcane Missles (Rank 7).

Frostbolt (Rank 10) Is learned at level 56. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Frostbolt (Rank 10).

Flamestrike (Rank 6) Is learned at level 56. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Flamestrike (Rank 6).

Cone of Cold (Rank 5) Is learned at level 58. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Cone of Cold (Rank 5).

Scorch (Rank 7) is learned at level 58. This change will greatly increase the chance for your opponents to resist your Scorch (Rank 7).

The only spells that this change doesnt increase the resist rate of is Fireball (Rank 11) and Blastwave (Rank 5) and Pyroblast (Rank 8). So It looks like all of you better learn those talents if you dont want to have everything you cast be resisted. xx
Niet echt leuk nieuws voor casters dus :)

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024

• Bulligan
On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:54:
[...]

Caydiem heeft gezegd dat het alleen voor de lage rank spells geldt, en er niets is veranderd wat betreft je hoogste rank spells....
Dat zal best maar uit praktijk blijkt dus anders als ik het zo even snel doorlees allemaal.
(heb nog niet alles gelezen, working on that :) )

• bcd87
  • Niet online
OMG
er dropt in ZG nu ook een epic mount O_O

http://i3.photobucket.com.../Mahognome/Image00004.jpg

veeeet :P

• On_E

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:57:
[...]

Dat zal best maar uit praktijk blijkt dus anders als ik het zo even snel doorlees allemaal.
(heb nog niet alles gelezen, working on that :) )
Ik ben iig blij dat de meeste van mijn spells nog een upgrade hebben gehad op lvl 60 dan :)

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
\o_O/ kijk die wetworks op die screeny ook ff 2 x grand marshal sword wielden. Of zie ik dat verkeerd?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Gister in IF ook weer gelachen

Was een raidinstance geweest (was er zelf niet bij :P) waar een druid op shadowcraft heeft gerolled (feralbuild).

In de general chat van IF zit er één rogue er druk over te maken, ninja looter (waarop de druid antwoord, ja ik ben een ninja looter, ik draag het tenslotte... en meer dat soort dingen)
Komen er anderen die zeggen dat de rogue niet moet zeuren... uiteindelijk een andere (lvl60) gogue die zegt dat een feral druid evenveel recht heeft om op shadowcraft te rollen als een rogue.

achja... zul je op iedere realm wel hebben, veronderstel ik :P van die rogues die er niet tegen kunnen dat er ook nietrogues op shadowcraft willen rollen

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hoe hebben jullie eigenlijk de problemen met je interface opgelost bij deze nieuwe patch? Van 1.5 naar 1.6 gaf hier niet zo heel veel problemen, maar nu met de 1.7 patch kan ik bijna niets meer gebruiken.
Best irri als ik niet automatisch de HP/mana van party-members zie, en niet de HP van een monster.

edit:
Ook PartyQuests werkt nu niet meer. Heeft iemand een andere mod ie er ook voor zorgt dat je de Q-lijst even duidelijk ziet?

[ Voor 19% gewijzigd door Ruuddie op 14-09-2005 13:13 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Hej, ik ben een lvl 50 shaman (Skippert) op Stormrage (meer mensen van Stormrage hier?). Had wel gedacht dat hier een topic van WoW zal zijn, is tenslotte overal.

1.7 patch aan het downloaden, kan niet wachten! Shamans krijgen nu een dikke helm voor een bepaalde scholomance quest. +2% critical chance voor spells en +1% voor wapens, mail en ok stats, echt goed spul :) Die nieuwe PvP mod lijkt wel een beetje op domination in unreal tournament, 15-15, kan nog flink wat teamplay hoofdkrakerij inzitten! (en nieuwe PvP items). Dat samen met de item viewer, echt goed bezig bij Blizzard :)
Best irri als ik niet automatisch de HP/mana van party-members zie, en niet de HP van een monster.
CTMod?
van die rogues die er niet tegen kunnen dat er ook nietrogues op shadowcraft willen rollen
Rogues kunnen ook heel slecht tegen lvl 40+ hunters die op leather items rollen :)
Nice! Bedankt, 1MB per seconde, das wel even wat sneller.
The only spells that this change doesnt increase the resist rate of is Fireball (Rank 11) and Blastwave (Rank 5) and Pyroblast (Rank 8). So It looks like all of you better learn those talents if you dont want to have everything you cast be resisted. xx
Voortaan allemaal +fire resist items checken dus :)

[ Voor 45% gewijzigd door Yokozuna op 14-09-2005 13:15 ]

Verwijderd

Starchild schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:08:
achja... zul je op iedere realm wel hebben, veronderstel ik :P van die rogues die er niet tegen kunnen dat er ook nietrogues op shadowcraft willen rollen
Shadowcraft is de rogue set, dus ik zou het logisch vinden, dat een rogue, wanneer hij een item van SC nog niet heeft, het item mag hebben en niet de druid. Wanneer de rogue hem al wel heeft, mag de druid pas rollen.
Ik overleg dit ook altijd voordat ik met mijn rogue of mage naar UBRS ga, dat iedereen voorrang heeft op zijn eigen set item. Dus dat er ook geen priests gaan rollen op magister.

• Bulligan
Gister in IF ook weer gelachen

Was een raidinstance geweest (was er zelf niet bij :P) waar een druid op shadowcraft heeft gerolled (feralbuild).

In de general chat van IF zit er één rogue er druk over te maken, ninja looter (waarop de druid antwoord, ja ik ben een ninja looter, ik draag het tenslotte... en meer dat soort dingen)
Komen er anderen die zeggen dat de rogue niet moet zeuren... uiteindelijk een andere (lvl60) gogue die zegt dat een feral druid evenveel recht heeft om op shadowcraft te rollen als een rogue.

Zo'n discussie hebben we hier al eens gehad met warrior/pala spul volgens mij.
Misschien ga ik met mijn mage ook wel op dreadmist rollen als het zover is.

Verwijderd

lol check dit:

real-life replica van de arcanite reaper op schaal

http://mywebpages.comcast.net/eshenk/reaper/reaper.html

Op zich wel grappig

• Yokozuna
Ik overleg dit ook altijd voordat ik met mijn rogue of mage naar UBRS ga, dat iedereen voorrang heeft op zijn eigen set item. Dus dat er ook geen priests gaan rollen op magister.
Jup, zulk spul altijd voordat men de instance ingaat bespreken in het algemeen, voorkomt een hoop gezeik, in Maraudon gingen mensen ookal meerdere keren over de rooie, gelukkig was alles wat dropte helemaal voor shamans (dagger+schild, stamina+intel and +x mana regenerated in 5 secs).

• TomSmit82
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:14:
[...]
Shadowcraft is de rogue set, dus ik zou het logisch vinden, dat een rogue, wanneer hij een item van SC nog niet heeft, het item mag hebben en niet de druid. Wanneer de rogue hem al wel heeft, mag de druid pas rollen.
Zelfde doe ik met valor, sommige items kan ik goed gebruiken daarvan maar als er een warrior in de groep zit gaat hij toch voor. Alleen zie je op Al'Akir tegenwoordig tig warriors met LF shoulders rondlopen. En maar zeiken op pallies met valor :P

• Yokozuna
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:16:
lol check dit:

real-life replica van de arcanite reaper op schaal

http://mywebpages.comcast.net/eshenk/reaper/reaper.html

Op zich wel grappig
Gaaf!
Afbeeldingslocatie: http://mywebpages.comcast.net/eshenk/reaper/reaper21.jpg

Das pas echt blacksmith werk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yokozuna op 14-09-2005 13:19 ]

• Yokozuna
In 1.7 kunnen tauren's trouwens een Wolf als mount nemen he, echt maf. Een orc op een wolf zag er al uit alsof de rug van de wolf langzaam maar zeker aan het breken was, nu komt er nog een 300kilo tauren stier op, maf gezicht.

[ Voor 12% gewijzigd door Yokozuna op 14-09-2005 13:21 ]

Verwijderd

leuke sleutelhanger hehe :D

• Ruuddie
Hooli-gan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:16:
[...]

Zo'n discussie hebben we hier al eens gehad met warrior/pala spul volgens mij.
Misschien ga ik met mijn mage ook wel op dreadmist rollen als het zover is.
Ik vind dat de class voor wie de set bedoeld is, meer recht heeft.
Gister dropte bijv Valor Helm, en een warrior en ik (paladin) wilden hem allebei hebben. Dus hij al van 'plz, can I have it plz plz plz' (cool man, gebegd worden :P), maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij hem dan krijgt.
Ik zou hem ook vermoord hebben als hij op een LF Helm had gerolld.

• Bulligan
Ik dacht precies hetzelfde :)

Verwijderd

Ik zie een gat in de markt, wat jij? De wapens, schilden en noem maar op replica's uit LOTR gaan ook als warme broodjes over de toonbank. Wie wil er nu niet een life-size Barman Shanker, Krol Blade, of AR aan de muur :D

• TomSmit82
ze hebben The Unstoppable Force ook al nagemaakt.

Verwijderd

Yokozuna schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:21:
In 1.7 kunnen tauren's trouwens een Wolf als mount nemen he, echt maf. Een orc op een wolf zag er al uit alsof de rug van de wolf langzaam maar zeker aan het breken was, nu komt er nog een 300kilo tauren stier op, maf gezicht.
Is dit wel zo? Ik lees op het forum, gepost door Aeus: "1. Some patch notes erroneously state that Tauren can now ride wolves. Unfortunately this is not true, sorry :( ". Staat in de General section.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hahaha!
Ik moest wel effe lachen toen ik dit las...
Het moet ook wel een raar gezicht wezen..

En die beesten lopen al zo mank :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Bulligan
Ruuddie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:22:
[...]

Ik vind dat de class voor wie de set bedoeld is, meer recht heeft.
Gister dropte bijv Valor Helm, en een warrior en ik (paladin) wilden hem allebei hebben. Dus hij al van 'plz, can I have it plz plz plz' (cool man, gebegd worden :P), maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij hem dan krijgt.
Ik zou hem ook vermoord hebben als hij op een LF Helm had gerolld.
Slaat uiteraard nergens op want er staat immers niet bij het item dat het voor een bepaalde class is.
Iedereen weet dat die items wel voor bepaalde classes zijn bedoeld maar het is geen verplichting. (ik zou overigens ook kwaad worden als er op mijn beaststalker gerolled werd ;) )
Deze discussie hebben enige topics geleden ook al eens gehad.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sow das wel een hele dikke mage nerf!

Voordeel:
1. Rogue is dan echt de damagedealer
2. * itsme gaat mages ambushen >:)

Nadeel:
1. In instances waar AOE belangrijk is nu een extra mage nodig?
2. Hogere kans om in instances dood te gaan omdat veel mobs langer overleven

Ik ben benieuwd hoe deze patch voor me uitwerkt.

WeaponSwap 1 sec cooldown :(
AOE Nerf :|
Stranglethorn Fishing Extravaganza :D :D
Stun resistable :|
Deflection - Will now increase parry chance when using Fist Weapons. :D (heb offhand hands :P )

Langere que's
2. These Realms have started off with a lower cap than normal to make absolutely sure that starting areas are not too overcrowded. At a later time we will increase the cap.
:D que vind ik niet erg als t maar werkt ;)

Nothing to see here

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

thx! Die updater van blizz loopt altijd vast en google vond zo snel niets.

maar even patsen zoals de rest, hij is 10mbyte/sec at least. Dus beter gebruik je deze ipv die updater van blizz waardoor je pc om de haverklap vastloopt :x.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• itsme
  • Niet online

Kan niet staat op de WoW forums.

Spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 14-09-2005 13:39 ]

Nothing to see here

• White Dust

White Dust

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:14:
[...]

fout, shadowcraft is geen rogueset... pas als er "Class: Rogue" staat is het een rogueset...

als ik instances in ga en er zijn shadowcraft dropps, zeg ik altijd dat ik er ook voor zal rollenj, van te voren...

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Euh, Shadowcraft is toch de tier 0 rogue set? Is jammer hoor, maar lang leve class prio, ik vind het doodnormaal dat een rogue dat vervelend vindt.
Starchild schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:37:
als ik instances in ga en er zijn shadowcraft dropps, zeg ik altijd dat ik er ook voor zal rollenj, van te voren...
Van te voren, prima, dan kunnen daar afspraken over gemaakt worden. Maar over het algemeen zal de rogue frst dibs krijgen op zijn class set. En ja, het is een class set, waarom denk je dat er precies 9 tier 0 sets zijn?

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 14-09-2005 13:41 ]

https://niels.nu

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Powerword shield houd geen rekening meer met armour e.d. in deze nieuwe patch. Het houdt ook geen rekening meer met vallen. Muf, dan maar levitate gebruiken :)

Rollen voor een andere set mag, als je het zegt voordat je de instance ingaat. Vind ik tenminste. Als de ander het niet wilt dan kun je een andere groep vinden, maar als de ander het best vind is er niks mis mee.

|{ brrr }] |

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Starchild schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:37:
[...]

fout, shadowcraft is geen rogueset... pas als er "Class: Rogue" staat is het een rogueset...

Kijk dan ook niet raar op als de rogue op een healer dagger/mace/sword zal rollen... (dit geld dus niet als het van te voren is afgesproken ;), of als de des betreffende rogue al beter spul heeft)

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 14-09-2005 13:46 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Hydra
Yellow|A schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:39:
Rollen voor een andere set mag, als je het zegt voordat je de instance ingaat. Vind ik tenminste. Als de ander het niet wilt dan kun je een andere groep vinden, maar als de ander het best vind is er niks mis mee.
En dat was dus kennelijk niet het geval, die Druid rollde dus zonder dat vooraf overlegd te hebben.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hydra schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:41:
En dat was dus kennelijk niet het geval, die Druid rollde dus zonder dat vooraf overlegd te hebben.
Dan is het een minder fijne druid om te kennen lijkt me.

|{ brrr }] |

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Ow, kan onze guild er ook bij? "Hollandse Glorie" op deathwing, 5 players :)

• Gaius
  • Niet online
its_me schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:33:
Sow das wel een hele dikke mage nerf!

Voordeel:
1. Rogue is dan echt de damagedealer
2. * Gaius gaat mages ambushen >:)

Nadeel:
1. In instances waar AOE belangrijk is nu een extra mage nodig?
2. Hogere kans om in instances dood te gaan omdat veel mobs langer overleven
Eens even denken...
Mages worden zo keihard in hun reet geneukt dat ze hoogst waarschijnlijk rerollen, of gewoon stoppen. Ofwel: Meer mages nodig? Sterkte met het vinden ervan. Water/brood nodig in een instance? Zelf meenemen, aangezien er toch geen mages zijn om het te conjuren.
(uiteraard geldt dit alleen als de uitwerking echt zo negatief is als dat er op dat forum staat)

• White Dust

White Dust

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:41:
[...]

Kijk dan ook niet raar op als de rogue op een healer dagger/mace/sword zal rollen...
wie zegt dat ik een healerdrone ben... ik wil niet eens voor healthincreased weapons rollen

een andere vraag... welke andere set is voor een feraldruid dan geschikt... wildheart? laat me niet lachen, dat wil je als feralbuild echt niet dragen... dan heb je nog Cadaverous... wat nog wel een mogelijkheid is

Een druid heeft verschillende buildmogelijkheden... net zoals iedere andere class... restoration is maar een onderdeel er van...

Vind het zo verschrikkelijk krom dat alles zo zwartwit wordt gezien...

• itsme
  • Niet online
Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:48:
[...]

Eens even denken...
Mages worden zo keihard in hun reet geneukt dat ze hoogst waarschijnlijk rerollen, of gewoon stoppen. Ofwel: Meer mages nodig? Sterkte met het vinden ervan. Water/brood nodig in een instance? Zelf meenemen, aangezien er toch geen mages zijn om het te conjuren.
(uiteraard geldt dit alleen als de uitwerking echt zo negatief is als dat er op dat forum staat)
Daar lijkt t wel op ja, en als er een mage extra nodig is is er ook een plekje minder voor een andere class. Dus ik denk meer klapjes voor mij :(

Nothing to see here

• Puc van S.
  • Nu online
Als het effect echt zo is dan wens ik iedereen veel plezier in endgame instances (MC/Ony/BWL)

mages doen daar dan namelijk geen dmg meer, en als er veel stoppen krijgen de druids het zeer lastig met decursen.

.. aan de andere kant, goed gegearde rogues/warriors/hunters en goed gespecde locks kunnen ons toch al zwaar outdamagen..

• On_E

On_E

Housemusic

dsmeef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:46:
Ow, kan onze guild er ook bij? "Hollandse Glorie" op deathwing, 5 players :)
:D

Nog nooit gezien...

• Puc van S.
  • Nu online
Starchild schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:48:
[...]

wie zegt dat ik een healerdrone ben... ik wil niet eens voor healthincreased weapons rollen

een andere vraag... welke andere set is voor een feraldruid dan geschikt... wildheart? laat me niet lachen, dat wil je als feralbuild echt niet dragen... dan heb je nog Cadaverous... wat nog wel een mogelijkheid is

Een druid heeft verschillende buildmogelijkheden... net zoals iedere andere class... restoration is maar een onderdeel er van...

Vind het zo verschrikkelijk krom dat alles zo zwartwit wordt gezien...
Ik zeg niet dat jij een healerdrone bent, en ik weet dat er geen speciale feral set is voor druids, maar als je er gewoon op rolled zonder dat je het overlegt loop je wel de kans dat andere ook op jou items gaan rollen.

Feit is gewoon dat SC een rogue set is ook al staat er niet bij classes: rogue

netzoals magister een mage set is (ook al zuigt die verschrikkelijk)

van mij mag je zelfs op mijn set rollen als je dat wilt, als je het maar van te voren overlegt

• Ruuddie
Weet iemand van jullie eigenlijk hoe het zit met Zul'Gurub?
Ik hoorde net namelijk dat die instance een cooldowntijd heeft.
Weet iemand of dit waar is? En zo ja, hoe lang? Iemand zei net 3 dagen, maar dat lijkt me echt te gek voor woorden.

• On_E

On_E

Housemusic

Ruuddie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:58:
Weet iemand of dit waar is? En zo ja, hoe lang? Iemand zei net 3 dagen, maar dat lijkt me echt te gek voor woorden.
3 dagen inderdaad.

• Puc van S.
  • Nu online
idd 3 dagen, en hoezo te gek voor woorden? er dropt loot vergelijkbaar met ragna/bwl loot.

• White Dust

White Dust

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:55:
[...]

Ik zeg niet dat jij een healerdrone bent, en ik weet dat er geen speciale feral set is voor druids, maar als je er gewoon op rolled zonder dat je het overlegt loop je wel de kans dat andere ook op jou items gaan rollen.

Feit is gewoon dat SC een rogue set is ook al staat er niet bij classes: rogue

netzoals magister een mage set is (ook al zuigt die verschrikkelijk)

van mij mag je zelfs op mijn set rollen als je dat wilt, als je het maar van te voren overlegt
dat is iets wat ik sowieso doen ;) ik zeg altijd dat ik op shadowcraft zal rollen... als ze het niet leuk vinden, ga ik er uit...
Tot nu toe heb ik niet mee gemaakt dat er protest kwam

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:01:
idd 3 dagen, en hoezo te gek voor woorden? er dropt loot vergelijkbaar met ragna/bwl loot.
lol

hoe kom je daar nou weer bij.

Dreadmist set > Zul'Gurub Warlock set, en dat terwijl Dreadmist zuigt :D

Verwijderd

Ik voel me trouwens wel behoorlijk gepakt door blizzard.

Had ik 425 def skills nu heb ik zelfs met alle groene shit met +def nog geeneens 400 :(

Heb ik nog wel steeds 425 nodig als def?

Iig wordt het dan alsnog BRD grinden voor die trinket van emperor... En ik haat brd :'(

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tss, onze uber 1337 guild Undutchablez wel dan? :>
Banes en Shakti zijn toch vervent PVP'ers :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• On_E

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:12:
[...]

tss, onze uber 1337 guild Undutchablez wel dan? :>
Banes en Shakti zijn toch vervent PVP'ers :P
Ik ben geen fervent PvPer, dus vandaar denk ik ;)

Alles beter dan Dutch Dudes Rules iig, de meest hilarische guildnaam ooit.

Verwijderd

yay eindelijk firemaw afgemaakt gister.. vanaaf ebonroc ( is de volgende als ik het me goed herinner)
aardig screenie op de guildpage http://www.publicenemies.org

• Hydra
Euh, MC heeft een lockout van een week. Dus?

• Bulligan
Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:48:
[...]

Eens even denken...
Ik ook met mijn grote mond in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1063896/21
Hooli-gan schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:
Yeah...waarom nerfen ze de mages weer eens niet 8)7 8)7

NERF WARRIORS

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:17:
[...]

Euh, MC heeft een lockout van een week. Dus?
Nou, ik denk dat het komt omdat veel mensen denken dat het een casual raid instance is.
UBRS kan je ff gaan doen met een pickup groep, maar voor ZG is dat een stuk moeilijker.

Stel je pakt een PG, je gaat erin, killed boss 1. Nu stopt iedereen want je was al 3 uur bezig en je wilt morgen er weer in. Jij organiseerd een PG loopt naar de instance: Instance is Full.

Helaas pindakaas iemand die gister ook in de PG was is nu bezig met een groep. dus jij mag er niet meer in.

Tis jammer maar ja, helaas :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Puc van S.
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:07:
[...]

lol

hoe kom je daar nou weer bij.

Dreadmist set > Zul'Gurub Warlock set, en dat terwijl Dreadmist zuigt :D
Er dropt meer dan de ZG warlock set (die trouwens niet dropt, maar dat terzijde), de trinket die er dropt is uber dropt een supper headgear piece welke beter is dan tier 2 set head piece. dropt een tanksword met +15defense enz.

En ZG is ook niet bedoel voor een PuG

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 14-09-2005 15:06 ]

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:03:
[...]

Er dropt meer ZG warlock set, de trinket die er dropt is uber dropt een supper headgear piece welke beter is dan tier 2 set head piece. dropt een tanksword met +15defense enz.

ZG loot komt NA UBRS loot, maar VOOR Molten Core loot.

En de tier 2 sets zijn niet af, die stats worden nog aangepast door Blizzard.

Verwijderd

[...]

gelukkig maar

Dit was precies wat meeste guilds zochten, incl die van ons. We hebben wel geneog man voor mc, maar niet elke dag natuurlijk. Dus ipv MC, kan je nu naar ZG gaan. Als ik de ervaringen een beetje lees is het meer dan de gebruikelijke 'we slaan op alles wat beweegt' tactiek die veel groepen hanteren in ubrs.

• bcd87
  • Niet online
[...]

Er dropt meer dan de ZG warlock set (die trouwens niet dropt, maar dat terzijde), de trinket die er dropt is uber dropt een supper headgear piece welke beter is dan tier 2 set head piece. dropt een tanksword met +15defense enz.

+15def?
Dat ding heeft +4def ofzo hoor ;P

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:32
zit er momenteel in.. na 20 meter afgelegd te hebben, 2 wipes verder..... :/ :X

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik ben een lvl 60 mage (heb gelukkig ook nog een lvl 60 warrior) en draag deadmist cap.
Waarom? omdat hij beter was dan degene die ik had. In principe ga ik uit van iedereen mag rollen op iets wat beter is dan wat ze hebben (en wat ze kunnen gebruiken).
Deadmist staat nergens bij dat het voor warlocks is. De stats zijn misschien meer warlock maar het is niet warlock only.
Dus als er deadmist dropped, dan roll ik.

Tenzij van te voren afgesproken dat alleen de warlock rolled, maar dan eis ik natuurlijk de magister op. Daarom vraag ik ook altijd of ik de magister drops mag hebben.

Maar nu de nerf....
Als het echt zo erg is als gesteld wordt dan kap ik voorlopig met de mage en dien ik een klacht in bij Blizzard. Ik ben namelijk frost mage, dus ik kan alleen maar aoe en frostbolt (lvl 54 :S)
Probeer maar eens met een lvl 54 spell een lvl 62 elite te raken, gaat dus nooit lukken, anders namen we wel lvl 54 poppetjes mee naar strat & scholo :/
Ik hoop echt niet dat het zo erg is :r

edit:
Frostbolt is lvl 56, maar dan nog een flinke hap lager....

[ Voor 4% gewijzigd door nhimf op 14-09-2005 15:31 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Puc van S.
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:06:
[...]

ZG loot komt NA UBRS loot, maar VOOR Molten Core loot.

En de tier 2 sets zijn niet af, die stats worden nog aangepast door Blizzard.
http://img389.imageshack....7/zandalartrinkets7pr.jpg <- wel degelijk beter dan enige trinket die dropt in MC

en dreadmist beter dan dit? http://img389.imageshack.us/my.php?image=warlockset8nx.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 14-09-2005 15:20 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Full dreadmist is :

sta +110
int +116
spi +86
agi +13

3: +4 Fire Resistance.
3: +4 Shadow Resistance.
5: Increases damage done to Demons by magical spells and effects by up to 14.
6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.
7: Restores 2 health every 5 sec.
8: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%.

Ja dus.

• Puc van S.
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:29:
[...]

Full dreadmist is :

sta +110
int +116
spi +86
agi +13

3: +4 Fire Resistance.
3: +4 Shadow Resistance.
5: Increases damage done to Demons by magical spells and effects by up to 14.
6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.
7: Restores 2 health every 5 sec.
8: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%.

Ja dus.
bijde chest:
Dread:21/21/13 sta/int/spi. ZG 35 sta + 1% crit +27dmg
waist:
Dread:10/17/9 sta/int/spi. ZG 15 Sta + 17 dmg
shoulder
Dread:14/15/9 sta/int/spi. ZG 10 int +12 dmg

overal: +10sta -33int -31spi +1%crit +56dmg

ik kies voor ZG set als ik een lock was: Sta == mana voor een lock, Spi is nutteloos voor een lock, +dmg ownt

Verwijderd

maar gelukig is dreadmist geen enkele tier en is felheart(mc) beter dan dat spul uit zg.
zoals On_E al zei

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 15:42 ]

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:39:
[...]

bijde chest:
waist:
shoulder

ik kies voor ZG set als ik een lock was: Sta == mana voor een lock, Spi is nutteloos voor een lock, +dmg ownt
Erm, de ZG chest zegt +1% HIT, en niet +1% CRIT kans: http://img389.imageshack.us/my.php?image=warlockset8nx.jpg

Vraag me af of dit wel klopt.

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:39:
[...]

bijde chest:
waist:
shoulder

Sta == mana ja, maar ik heb liever EN sta EN int voor meer mana eigenlijk.

Spi nutteloos ? :D jaja....

Maarre veel plezier met je ZG set hoor, ieder zijn ding, ik ga gewoon voor de +dmg epics uit Molten Core.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

al druids hun catform uitgeprobeerd?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

dat mage verhaal, heeft iemand dat al getest ??
klopt het echt dat er nu zo veel geresist word ???

dat zou wel zuigen namelijk :(

• Puc van S.
  • Nu online
mja macht der gewoonte dat ik +crit typ, maar het is idd +hit wat bliz hier mee bedoelt is dat hij minder resist.

maar kijk hier maar wat er allemaal dropt/quest reward is in ZG:http://www.wowguru.com/zulgurub-and-arathi-basin-items.php (grootste gedeelte dropt in ZG, er is ook nog wat spul wat verkocht word in de nieuwe BG)

En spi is idd nutteloos voor locks ja, jullie hebben namelijk geen skill voor regen in combat of wel?

en leuk voor je dat je voor de +dmg uit MC gaat, maar we vergelijkte toch tussen tier0 en deze?

[ Voor 25% gewijzigd door Puc van S. op 14-09-2005 15:52 ]

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:48:
En spi is idd nutteloos voor locks ja, jullie hebben namelijk geen skill voor regen in combat of wel?
Wat bedoel je ?

Spirit zorgt voor snellere mana regen in combat voor alle casters, het is niet de meest belangrijke stat voor Locks, maar absoluut niet nutteloos..
en leuk voor je dat je voor de +dmg uit MC gaat, maar we vergelijkte toch tussen tier0 en deze?
Dat hebben we al gedaan, en Dreadmist is in mijn ogen beter dan die ZG set.

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 14-09-2005 15:53 ]

Verwijderd

Robert schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:01:
aangezien ik zelf een hekel heb aan de ellenlange downloadtijden soms heb ik eens een snelle download geplaatst:

http://www.therealnetwork...4-to-1.7.0-enGB-patch.exe

aub niet verder linken op internet :>
I love you ^^

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:28:
Zit te twijfelen, zal ik Master Demonologist/Ruin verlaten en full Destruction gaan met mijn Warlock ?

Insta-cast Conflagrate is toch wel heel erg lekker voor PvP.

Nightfall/Conflagrate build, of Demonology/Conflagrate...

Keuzes keuzes...
Ik ben nu ook Ruin/SM opzich prima, maar ik merk dat het onvoldoende explosief is met PvP. Ik doe wel heel veel damage, maar meestal halen mijn curses toch de full damage periode niet, want ze gaan dood voor die tijd.

Toevallig zit ik met hetzelfde issue...

Ik merk heel sterk (wat ook wel logisch is) dat rogues, warriors zonder enige bedenking op de warlocks storten. Ik denk dat het voor PvP doeleinden beter is deze gasten een stuk meer pijn te kunnen doen. Sowieso de "betere" teams die met healers spelen, die ook nog eens allerlei curses opheffen.

Ik ben heel benieuwd hoe jij er over denkt On_E

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:00:
[...]

Ik ben nu ook Ruin/SM opzich prima, maar ik merk dat het onvoldoende explosief is met PvP. Ik doe wel heel veel damage, maar meestal halen mijn curses toch de full damage periode niet, want ze gaan dood voor die tijd.

Toevallig zit ik met hetzelfde issue...

Ik merk heel sterk (wat ook wel logisch is) dat rogues, warriors zonder enige bedenking op de warlocks storten. Ik denk dat het voor PvP doeleinden beter is deze gasten een stuk meer pijn te kunnen doen. Sowieso de "betere" teams die met healers spelen, die ook nog eens allerlei curses opheffen.

Ik ben heel benieuwd hoe jij er over denkt On_E
Toen ik SM/Ruin was gebruikte ik alleen CoEx voor rogues/warriors, en CoS voor de rest, en dan was het seduce/shadowbolten tot je of hij erbij neervalt ;)

Heb nooit gebruik gemaakt van damage curses in PvP eigenlijk, vooral omdat ze inderdaad heel snel dispelled worden, of nooit de volledige duratie halen.

Het nadeel van een Conflagrate build is dat je veel afhankelijker wordt van Fire spells, en die worden veel meer geresist dan Shadowspells, vooral in endgame PvE en in PvP ook steeds meer omdat heel veel mensen met +fire resist gear rondlopen.

Ook is Immolate dispellable...

Tsja, ik kijk het nog ff aan, wacht even op reacties van mensen die WEL gerespecced zijn naar Conflag. :)

40g is erg veel voor me nu nml. want ik moet nog 150g voor mijn Epic Mount, en het gaat al zo langzaaaammmm

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 14-09-2005 16:19 ]

• bcd87
  • Niet online
Toch leuk om te lezen dat ZG blijkbaar helemaal niet makkelijk is, en dat de meeste encounters toch echt niet op de eerste pull neergehaald kunnen worden :)

Lullig voor de mensen die hadden verwacht PUG's in ZG te doen vanavond I guess, maar voor de kleinere guilds is dit wel weer een perfecte dungeon natuurlijk :)

Verwijderd

ik vind 40 man in een guild anders al aardig groot. Wij hebben momenteel iedere avond zo'n 30 man online en zo'n 250 chars in de guild. Toch moeten wij er nog een andere guild bij betrekken door het tekort aan 60's.

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:20:
ik vind 40 man in een guild anders al aardig groot. Wij hebben momenteel iedere avond zo'n 30 man online en zo'n 250 chars in de guild. Toch moeten wij er nog een andere guild bij betrekken door het tekort aan 60's.
En met 30 man heb je dus genoeg voor ZG, aangezien 't een dungeon voor 20 man is :)

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:29:
[...]

En met 30 man heb je dus genoeg voor ZG, aangezien 't een dungeon voor 20 man is :)
Ah vandaar, ik dacht dus 40! :D Dus het is gewoon UBRS de 2e :D my bad...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:34:
[...]

:'(

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
zijn er hier al hunters die 0/20/31 hebben uitgeprobeerd?

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:34:
[...]

UBRS de 2e ?

Pickup groups gaan wipen bij de eerste mob encounter, mark my words. (en kijk op de US fora voor dit soort hilarische verhalen over PUGs in Zul'Gurub)

Verwijderd

:D eindelijk kan ik snel die patch erop knallen, wat duurde het wachten weer Blizzards lang ;)

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:52:
[...]

Wat bedoel je ?

Spirit zorgt voor snellere mana regen in combat voor alle casters, het is niet de meest belangrijke stat voor Locks, maar absoluut niet nutteloos..
Spirit is dus wél nutteloos, gezien je 5 sec na het casten van een spell GEEN mana regen hebt. Tijdens combat ben je elke 5 seconde wel een spell aan het casten als mage / warlock en heb je er dus he-le-maal NIKS aan. Een mage heeft dan nog een talent dat ie 15% mana regen heeft "tijdens" het casten (ei'k erna) en mage armor met 30% mana regen. Verder kan het handig zijn voor Evocation, gezien je mana regen dan 1500% is. Ik weet niet veel van warlocks, maar als zij geen talent of whatsoever hebben waarmee ze kunnen regennen tijdens het casten, heb je dus echt niets aan spirit, tenzij het regelmatig voorkomt dat je 5 sec lang geen spell cast (wat me sterk lijkt). Dit is iets wat bij healers dus wel gebeurt, dus voor hen is spirit wel degelijk belangrijk.

Over de patch: ik logde net in met m'n druid en m'n interface was nog steeds perfect. Log ik daarna in met m'n mage, krijg ik allemaal crappy foutmeldingen, terwijl ik *precies* dezelfde add-ons gebruik (op Druidbar na :p). Er stond bij de patch notes iets van dat ie data saved bij de eerste keer, en blijkbaar doet ie dat alleen bij het eerste character. Mij boeit het allemaal niets, ik wil best alles opnieuw installeren, maar tot overmaat van ramp zijn alle sites waar je add-ons kunt downloaden down. :'( Heb alleen de nieuwe CT-Core weten te downen. Als iemand een mirror oid heeft voor CTMod of wat voor add-on dan ook, graag. Ik ga vanavond ZG doen met de guild als het goed is en heb geen zin om de helft v/d tijd foutmeldingen weg te moeten klikken, of nog erger: de standaard interface te moeten gebruiken. }:O

• On_E

On_E

Housemusic

Thijs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:46:
[...]

Spirit is dus wél nutteloos, gezien je 5 sec na het casten van een spell GEEN mana regen hebt. Tijdens combat ben je elke 5 seconde wel een spell aan het casten als mage / warlock en heb je er dus he-le-maal NIKS aan. Een mage heeft dan nog een talent dat ie 15% mana regen heeft "tijdens" het casten (ei'k erna) en mage armor met 30% mana regen. Verder kan het handig zijn voor Evocation, gezien je mana regen dan 1500% is. Ik weet niet veel van warlocks, maar als zij geen talent of whatsoever hebben waarmee ze kunnen regennen tijdens het casten, heb je dus echt niets aan spirit, tenzij het regelmatig voorkomt dat je 5 sec lang geen spell cast (wat met sterk lijkt). Dit is iets wat bij healers dus wel gebeurt, dus voor hen is spirit wel degelijk belangrijk.

Over de patch: ik logde net in met m'n druid en m'n interface was nog steeds perfect. Log ik daarna in met m'n mage, krijg ik allemaal crappy foutmeldingen, terwijl ik *precies* dezelfde add-ons gebruik (op Druidbar na :p). Er stond bij de patch notes iets van dat ie data saved bij de eerste keer, en blijkbaar doet ie dat alleen bij het eerste character. Mij boeit het allemaal niets, ik wil best alles opnieuw installeren, maar tot overmaat van ramp zijn alle sites waar je add-ons kunt downloaden down. :'( Heb alleen de nieuwe CT-Core weten te downen. Als iemand een mirror oid heeft voor CTMod of wat voor add-on dan ook, graag. Ik ga vanavond ZG doen met de guild als het goed is en heb geen zin om de helft v/d tijd foutmeldingen weg te moeten klikken, of nog erger: de standaard interface te moeten gebruiken. }:O
I stand corrected wat SPI betreft :)

En download WoWtoc voor het aanpassen van je addons naar 1.7, dan werkt alles weer prima.

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ik weet niet wat er aan de hand is, maar na de laatste patch barst het van de bugs,
niet alleen mij bij maar ook bij guildies van me.

- NPC's die missen (soms hele dorpen)
- mobs die je wel dmg doet maar die full health houden en als je wegrent blijven ze gewoon
op hun plek staan maar blijven desalniettemin jou schade doen.

dit + het feit dat al mijn addons ineens outdated zijn en daarom buggy waren en dus nu uitstaan, heb ik het idee dat ik nog nauwelijks kan spelen. de meeste addon sites kom ik trouwens bij niet meer op (denk vanwege heavy traffic).

jullie ervaringen ?

edit. die errors blijken volgens wow forum aan onze server te liggen, dus er zal zo wel een restartje komen... (the maelstrom trouwens)

[ Voor 14% gewijzigd door Buntmans op 14-09-2005 17:58 ]

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Buntmans schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:48:
ik weet niet wat er aan de hand is, maar na de laatste patch barst het van de bugs,

- mobs die je wel dmg doet maar die full health houden en als je wegrent blijven ze gewoon

dit + het feit dat al mijn addons ineens outdated zijn en daarom buggy waren en dus nu uitstaan, heb ik het idee dat ik nog nauwelijks kan spelen. de meeste addon sites kom ik trouwens bij niet meer op (denk vanwege heavy traffic).

jullie ervaringen ?
NPC's die missen had ik wat over gelezen in de patch. Ze hadden een aantal verplaatst, zodat het wat beter questen was en je minder heen en weer hoeft te lopen. Verder nog niet veel gespeeld, wil eerst m'n interface fixen. (Ik ga nu dat WoWToc ff proberen.)

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:28
Thijs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:46:
[...]
Spirit is dus wél nutteloos, gezien je 5 sec na het casten van een spell GEEN mana regen hebt. Tijdens combat ben je elke 5 seconde wel een spell aan het casten als mage / warlock en heb je er dus he-le-maal NIKS aan. Een mage heeft dan nog een talent dat ie 15% mana regen heeft "tijdens" het casten (ei'k erna) en mage armor met 30% mana regen. Verder kan het handig zijn voor Evocation, gezien je mana regen dan 1500% is. Ik weet niet veel van warlocks, maar als zij geen talent of whatsoever hebben waarmee ze kunnen regennen tijdens het casten, heb je dus echt niets aan spirit, tenzij het regelmatig voorkomt dat je 5 sec lang geen spell cast (wat me sterk lijkt). Dit is iets wat bij healers dus wel gebeurt, dus voor hen is spirit wel degelijk belangrijk.
qft

Mijn mage is een pure +dmg built, en heb niet al teveel mana, iets meer dan 6k buffed... Maar tijdens MC//BWL ben ik NOOIT oom! frost channeling ftw ;) En anders heb je nog altijd dragon night's breath (ben naam effe kwijt ;)), demonic runes, gems, pots en evocation ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

• Puc van S.
  • Nu online
Bintje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:52:
[...]

qft

Mijn mage is een pure +dmg built, en heb niet al teveel mana, iets meer dan 6k buffed... Maar tijdens MC//BWL ben ik NOOIT oom! frost channeling ftw ;) En anders heb je nog altijd dragon night's breath (ben naam effe kwijt ;)), demonic runes, gems, pots en evocation ;)
Idd alleen bij garr raak ik oom, maarja die haalt ook je buffs weg (BoW/Div Spi en mage armor)

• Bulligan

jullie ervaringen ?
Ach ja, what else is new after installing a patch.

Verwijderd

DrProctor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:40:
zijn er hier al hunters die 0/20/31 hebben uitgeprobeerd?
Ik gebruik de volgende build 0/20/31 en dan ---->

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/paul.nijpels/HunterBuild.JPG

Ik heb met deze build gespeeld op de test server en hij beviel me wel, moet nog even af wachten of ik Wyvern blijf houden over Scatter shot. Tot nu toe wel ^^, heb nu 410 agility _/-\o_ met 8/8 Beaststalker en 2x Bone Slicing Hatchet met +15 ag enchants.

Verwijderd

Ik ga voor de 21/30 build in eerste instantie, scatter dus ipv wyvern. Scattershot heeft me gewoon al te vaak gered, en daar ik weinig PvP zelf initieer... ^^ heb ik niet zoveel aan wyvern.

Ook zet ik alles in parry op de eerste lijn van survival, dat icm deterrence en counterattack gaat rulen natuurlijk... wederom om me te redden van horde-attacks... Als ik veel ga PvP-en gaat dit ongetwijfeld veranderen, ik bedoel, wyvern is wel master natuurlijk... ^^

• altec
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

jullie ervaringen ?
Wat betreft die bugs heb ik al voordat de patch uit was meegemaakt.. heeft dus niets met de patch te maken.. misschien hebben ze NPC weg gehaald.. er staat buiten ogrimmar nu bijvoorbeeld ook een groepje geesten etc.. dus hoeft geen bug te zijn.. heb je alles doorgelezen wat er verandert is??????

Jou updates outdated.. download even wowtoc en alles doet het weer.. (tenzij je heel oude gebruikt)

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Heb ze nog niet voorbij zien komen :P vond ze echt über grappig :D

Gehennas:

http://members.chello.nl/wjh.groot/Gehennas-Tactics-WoW2.swf

Lucifron

http://members.chello.nl/wjh.groot/Lucifron-Tactics-WoW.swf

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Bulligan
Had ze al eens langs zien vliegen. Wel een leuke en duidelijk uitleg :)

• porn*
  • Laatst online: 14:25
Jippie de rogues hebben er wederom flink van langs gekregen met de nerfbat :(

Alle stuns zijn nu resistable, wat ik persoonlijk niet eens zo erg vind, maar onze enige manier om te kunnen kiten (Crippling Poison) wordt nu op skill-lvl gechecked voor resistance. Dat betekent, omdat we dat op lvl 50 krijgen, dat lvl 60's dat dus als een gek resisten, en na een 3 hits zelfs immune zijn.

Zo maar eens kijken als die patch eindelijk binnen is (wat een #@$*(&-manier om dat via Crap-o-rent te doen btw, betalen we maandelijks al niet genoeg om de kosten van een normale download te dekken?), maar als dit zo erg is als ik vermoed dat het is reroll ik warrior en hang ik mijn rogue aan de wilgjes...

Elke patch een aantal nerfjes begon ik aan te wennen, maar dit...

Bnet pindle#2913

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hooli-gan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:59:
[...]

Ach ja, what else is new after installing a patch.
Dat het onder linux (met Cedega 4.4.1) in ieder geval nog steeds werkt! _O_ Net al fftjes de Dressing Room enzo gecheckt, straks ff een nieuwe build voor m'n hunter samenstellen.

Tesla Model Y RWD (2024)

• bcd87
  • Niet online
Oh wat heerlijk.. Zelfs m'n Quel'Serrar is generfed...
Ik kan nu dus beter met een zwaard rond gaan lopen uit ZG die vrijwel elke keer dropt.
En daar heb ik dan een maand DM voor lopen farmen.

Ik heb geen zin om deze discussie weer te beginnen, maar ik ben op z'n zachst gezegd vrij teleurgesteld met de patch van vandaag.

Verwijderd

Robert schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:01:
aangezien ik zelf een hekel heb aan de ellenlange downloadtijden soms heb ik eens een snelle download geplaatst:

http://www.therealnetwork...4-to-1.7.0-enGB-patch.exe

aub niet verder linken op internet :>
thx ^^ that was _real_ fast, de downloader stond nog op 0% toen jouwes al klaar was ^^
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!