Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
daanski82 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:36:
YES ik ben ingelogt op shadow moon kijken hoelang hij het vol houd >:)
horde of alliance ? en wat is je naam :P

Zag vandaag Iron van <SA> lopen maar zwaaien doet ie niet hoor :P DAN NIET :+

Tsuaka waarom heb je het zelfde icoontje als moi? :P Precies dezelfde ?? en ik weet dat ik die er zelf in heb gezet :P

[ Voor 19% gewijzigd door SaURoN op 13-09-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
bloodscalp werkt nog steeds niet voor mij :(

kwam net tot het character scherm en toen poeff... disconnected

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiQu1D
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:51
Hydra schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:21:
En in plaats van dat je 40 level 60 mensen die weten waar ze mee bezig zijn meeneemt, doe je gewoon heel MC met een group van 30 level 80 noobs. Het is de bedoeling dat dergelijke instances moeilijk zijn, als ze de level cap verhogen is het niet moeilijk. Het enige wat mensen gaan doen is doorgrinden tot 80 en dat de level 80 instances doen, niemand gaat dan nog de moeite nemen MC te voltooien.
Onyxia solo-en anyone? :P

Nah, geruchten gaan rond dat men guildhouses kan kopen/veroveren in latere patches. Maar ook idd de hero classes. Waarbij je dus meer talentpoints krijgt?? Of gaat dit werken net als lineage 2, dat men een bepaald "soort" kan kiezen ofzo? Een nieuwe BG in (wat was het? silithus geloof ik) met siege wapens. e.d.

Lijkt me vrij stug dat men de levelcap gaat verhogen. Alles zal dan waardeloos zijn.

Waarom zijn die fokking servers zo vaak down de laatste tijd.. -.- Annoying! :'(

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 4 uur gespeeld op Shattered Hand, zonder crashes, disconnects, of wat dan ook :p

Jammer voor jullie :/

Ondertussen ff mijn Hunter van 21 naar 23 getrokken :) Hunter vind ik tot nu toe veel leuker dan mijn warlock (die ondertussen alweer een hele tijd 60 is), en het gaat ook allemaal veel sneller, bijna geen downtime, en aspect of the cheetah is natuurlijk pwnage ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:53:
Ik heb net 4 uur gespeeld op Shattered Hand, zonder crashes, disconnects, of wat dan ook :p

Jammer voor jullie :/

Ondertussen ff mijn Hunter van 21 naar 23 getrokken :) Hunter vind ik tot nu toe veel leuker dan mijn warlock (die ondertussen alweer een hele tijd 60 is), en het gaat ook allemaal veel sneller, bijna geen downtime, en aspect of the cheetah is natuurlijk pwnage ^^
Wel allebei classes die niet echt geliefd zijn in instances. Nadat ik met mn hunter lvl 60 ben geworden werd het saai voor me omdat de high lvl guilds geen nieuwe leden meer aannamen en ik dus een beetje aan Battlegrounds vast zat.
Nu ben ik op Haumarush een mage begonnen en ik moet zeggen dat het een verademing is hoe makkelijk ik party's vind en dat ik nu zelfs word gevraagd voor party's (dat is misschien 1 of 2 keer gebeurd met mn hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
UltraR-pc schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:13:
[...]

Wel allebei classes die niet echt geliefd zijn in instances. Nadat ik met mn hunter lvl 60 ben geworden werd het saai voor me omdat de high lvl guilds geen nieuwe leden meer aannamen en ik dus een beetje aan Battlegrounds vast zat.
Nu ben ik op Haumarush een mage begonnen en ik moet zeggen dat het een verademing is hoe makkelijk ik party's vind en dat ik nu zelfs word gevraagd voor party's (dat is misschien 1 of 2 keer gebeurd met mn hunter).
Rol voor de gein eens een priest, wordt je helemaal gek van de invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:13:
[...]

hunters en rogues zijn het minst gevraagd, warlocks vallen wel mee omdat je veel voor de party kan betekenen, imp buff, soulstone, dps, summon, healthstone.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Nou vanavond eindelijk Majordomo down. Begonnen aan het begin (Sulfuron en Domo waren nog over) en snel gecleared to sulfuron in 1 uur wat wel onze record tijd was. Daarna meteen op de 1e try domo down en iedereen uiteraard blij.

Drops

Core Hound Tooth
Eye of Divinity
Wild Growth Spaulders

Voor de lol nog even naar Rag geweest maar die maakte al snel werk van ons. Enfin, nu alles op farm status (behalve Rag), hoop dat ik binnekort zelf ook een CHT krijg. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
En voor de rogues (en andere mensen) die denken dat ze niet useful zijn in parties/raids, dit is hoe een normale damagemeter eruit ziet na een MC run :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/dmgmeter.jpg

EDIT :

geel = rogue
bruin = warror
blauw = mage
groen = hunter
paars = warlock

[ Voor 16% gewijzigd door Down op 13-09-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
net even gespeeld op de US servers, ik ben hunter en wel in mn nopjes, mn pet heeft nu bijna 500 armor meer (kan oplopen tot 1000) en 40 stamina en 30 fire rez (kan oplopen tot 120) en de prowl ability. En er zijn nog talloze opties waaruit ik kan kiezen :). Echt leuk allemaal.

Zelf ben ik voor de survival tree gegaan, leek me het meest nuttige in de combinatie, instance en pvp. Met 15% meer agi en 3% meer crit overal en veel meer crit in melee gaat mn dps flink omhoog. :)

Nu nog zul gurub proberen en natuurlijk arathi basin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:51:
En voor de rogues (en andere mensen) die denken dat ze niet useful zijn in parties/raids, dit is hoe een normale damagemeter eruit ziet na een MC run :P

[afbeelding]

EDIT :

geel = rogue
bruin = warror
blauw = mage
groen = hunter
paars = warlock
EYY waar is druid? doen die veel damage? of zijn dat alleen maar healers :|

• Down
Druids zijn gewoon healers in MC. Ze kunnen ook eventueel licht tankwerk doen in bearform (Core houd pack, garrs adds) als je warrirors te kort komt.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09

[afbeelding]

EDIT :

geel = rogue
bruin = warror
blauw = mage
groen = hunter
paars = warlock
slechte mages hebben jullie :+

• Down
Je bedoelt goeie rogues :+

Verwijderd

[afbeelding]

EDIT :

geel = rogue
bruin = warror
blauw = mage
groen = hunter
paars = warlock
nah, ik ben eerder benieuwd naar de dmglist van een hele mcrun dan deze momentopname, er zijn grote stukken waar de melee minder dmg kan doen (geddon/ shazzrah) en stukken waar casters minder dmg kunnen doen (banishen, decursen) Rogues zijn niet onhandig in parties, ze hebben alleen hoge dps, meer niet, minder niet, daar waar andere classes iets meer ruimte hebben in een rol.

• Stoffa
  • Laatst online: 14-09 10:43
Die dmg meter is van welke mod als ik vragen mag?

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:03:
[...]

Vaelstrasz zonder mindvision? :>
Waarom moet er toch altijd meteen de exploits erbij gehaald worden zodra een boss neer gaat.
Uberhaupt snap ik niet waarom je Vael ook maar zou exploiten. Hij is al zo relatief makkelijk.

Maar goed, wij killden vandaag Broodlord ondanks de mega grote problemen met Burning legion. WEER druid loot. 1x stormrage en 1x dragonstalker en Bracers of Arcane Accuracy
Dit is gewoon al onze 5e Druid drop van deze BWL.

FireMaw ging daarna niet zo heel goed, mensen waren niet echt geconcentreerd genoeg meer.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
Stoffa schreef op woensdag 14 september 2005 @ 02:15:
Die dmg meter is van welke mod als ik vragen mag?
DamageMeters. Was te verwachten, niet waar? ^^

There is no magic.

Verwijderd

Vincentio schreef op woensdag 14 september 2005 @ 02:17:

Waarom moet er toch altijd meteen de exploits erbij gehaald worden zodra een boss neer gaat.
Uberhaupt snap ik niet waarom je Vael ook maar zou exploiten. Hij is al zo relatief makkelijk.

Maar goed, wij killden vandaag Broodlord ondanks de mega grote problemen met Burning legion. WEER druid loot. 1x stormrage en 1x dragonstalker en Bracers of Arcane Accuracy
Dit is gewoon al onze 5e Druid drop van deze BWL.

FireMaw ging daarna niet zo heel goed, mensen waren niet echt geconcentreerd genoeg meer.
druidloot.... ken het 'probleem' denk dat met dit tempo druiddrops we binnenkort epix gaan disenchanten in mc. De drops zijn leuk voor die classes, maar als er al weken niks voor jouw class dropt......

• Stoffa
  • Laatst online: 14-09 10:43
The Will schreef op woensdag 14 september 2005 @ 02:24:
[...]

DamageMeters. Was te verwachten, niet waar? ^^
Doh...

Dacht dat t onderdeel was van Titanbar oid 8)7

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:28
Klik hier voor 1.7 patch
Welke dat je meot hebben is vanzelfsprekend he ;)

Ga niet dit topic vol lopen spammen met bedankjes, 100x bedankt is ook zo overdreven. Mocht je me willen bedanken, mail maar :P
Edit, ik krijg mijn devilsaur leather niet verkocht, heb ze voor 3.5g op de AH staan, maar het wil niet. Is dit te hoog?
Dan heeft het farmen van die dingen ook geen enkele zin.
Nogsteeds 51, paar dagen amper gespeeld. Ik wil toch wel dat we minimaal 1 gratis dag krijgen, of rested xp, doordat niemand bijna heeft kunnen inloggen. Onze guild gister mc gedaan, sommigen hadden disconnects en kwamen er niet meer in, omdat de login server brak was. Allemaal op ventrilo de naam aangenomen: <naamspeler> got disco, cant login!

LOL! :P
Om 20:30 zaten er nog 25 in, en ze begonnen om 19:00 met 40.
Toen zijn ze maar gestopt.

Om toch nog maar een keer te editten, hij staat er nog niet op :|, ik moet eens beter leren kijken. Dit is de patch van de testserver. Als het goed is komt de patch hier wel op :)

[ Voor 65% gewijzigd door enira op 14-09-2005 07:24 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Thanks for the link. :P :Y)

Ben benieuwd wanneer de Europese rppvp servers gelanceerd zullen worden, maar ik vind de namen een beetje gaar imo.

Defias Brotherhood: doet me denken aan defias soldaatjes -> alliance
Venture Co. : Kleine groene gierige handelaartjes in Ratchet enzo ;)

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:43
Wat is er zo gaar dan? Er zijn wel meer van dat soort namen. Blizzard moet ook wat he :P

Verwijderd

Als ze het vanavond maar weer doen, dan mogen ze wat mij betreft Bertje en Pietje heten!

• Down
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 01:40:
[...]

nah, ik ben eerder benieuwd naar de dmglist van een hele mcrun dan deze momentopname, er zijn grote stukken waar de melee minder dmg kan doen (geddon/ shazzrah) en stukken waar casters minder dmg kunnen doen (banishen, decursen) Rogues zijn niet onhandig in parties, ze hebben alleen hoge dps, meer niet, minder niet, daar waar andere classes iets meer ruimte hebben in een rol.
Dit is een screenie van NA de mc run, dus geen momentopname.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik zou die link van jarnotje niet gebruiken.. heb em installed en krijg nu unable to validate game version?
WoW-1.6.1.4544-to-0.7.0-enGB-patch.exe
en de officiele is:
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe

:?

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

RedruM schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:47:
Ik zou die link van jarnotje niet gebruiken.. heb em installed en krijg nu unable to validate game version?
en de officiele is:

hij zei ook: Om toch nog maar een keer te editten, hij staat er nog niet op , ik moet eens beter leren kijken. Dit is de patch van de testserver. Als het goed is komt de patch hier wel op

• enira
RedruM schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:47:
en de officiele is:

Als je nou eens gewoon gelezen had, maar nee. Gierig zijn en dan niet mijn edit lezen.
Tja, dan kan je het verwachten he.
Edit, die hierboven mij die kan wel lezen! :D

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 14-09-2005 08:49 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot we vanavond Zul gurub gaan doen met denial :D:D
als het goed is gaan we met 2 teams van 20 man lekker die instance op de kop zetten ( of de instance ons )

gisteren en eergisteren ff mc opgeschoont Majorhomo , Luci , magmadar en 2 x finaal gewiped op rag daarna kadden we geen zin meer om rag nog te killen dus /spit <target ragnaros> HS of Portal...

Drops: Majorhomo: Might troep en een Finkle lava dredger

Luci : Weer might troep en arcanist boots

Magmadag : je raad het al WEEEER might en een crap bracer........

Ondertussen word alle might gedisenchant :S
we hebben namelijk e cht bij elke bos een might drop dat zuigt best wel maargoed druids en paladins weer pissed morgen maar weer eens kijken wat er dan dropt ( Onyxia en MC tm garr)

en hopen op leuke drops in zul gurrub O+

Verwijderd

ja laat ff weten hoe Zul Gurrub is en wat er dropt. Leuk om te weten wat en of er nieuwe epic sets zijn. Hopelijk een feral set :O

Sinds gisteren op de US servers (1.7) maakt een 60 druid in onze guild trouwens alle rogues in in de guild. In CAT FORM!!! En hij draagt caster gear. Ik vraag me af of dat dus goed gebalanced is, maar dat zal de toekomst nog uitwijzen.

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Goed plan, Zul'Gurub plannen op patchday :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:19:
Wij hebben onyxia gepland op patchday :P

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:19:
hoezo niet dan ik bedoel tis toch al zeker dat de brakke servers van blizzard er weer uit knallen dus kunnen we iig ff een kijkje nemen ( hoop ik ) nog voor ze er werkelijk uit knallen

/sarcasme

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Gisterenavond de hele avond kunnen spelen. 2x Strat UD gedaan voor Frayed Abomination Stitching, had er nog 2 nodig voor mijn epic breastplate. Eerste run dropte er maar 1, en de dag daarvoor gewoon geen één. Laatste run dropte er 6 of zo :? Nou ja, heb nu eindelijk mijn Breastplate of the Chromatic Flight :) Op zich niet zo lang geduurt, ik denk een week of 2 sinds de Chromatic Carapace voor mij dropte.

[ Voor 40% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 14-09-2005 10:03 ]

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:18:
ja laat ff weten hoe Zul Gurrub is en wat er dropt. Leuk om te weten wat en of er nieuwe epic sets zijn. Hopelijk een feral set :O
Op de US forum is al meer dan genoeg info te vinden over ZG :D, Hakkar die je persoonlijk whispered "turn back". Boss die leveled wanneer hij een player afmaakt, en vervolgens andere npc's "grats" roepen.

http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=148173&P=1

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 14 september 2005 @ 08:33:
[...]

Dit is een screenie van NA de mc run, dus geen momentopname.
Ik zou het start en eindpunt van die run dan nog wel even willen weten maar hoe goed de rogues ook mogen zijn, de hunters en mages zuigen kennelijk... O_o

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:28:
[...]

Ik zou het start en eindpunt van die run dan nog wel even willen weten maar hoe goed de rogues ook mogen zijn, de hunters en mages zuigen kennelijk... O_o
Damage Meters geeft maar een indicatie. En die indicatie klopt sowieso niet over kleine perioden. Ook over langere tijd kan hij behoorlijk afwijken. Als je namelijk niet in range bent van de persoon met DM, wordt je damage ook niet geregistreerd. Dus je moet het eigenlijk iedereen in de groep laten doen en dan de resultaten langs elkaar leggen, de gemiddelden nemen.. enz. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:28:
[...]

ik weet neit in welke wereld jij leefd maar Rogue;s OD mages ALTIJD in MC in de xxx keer dat ik MC heb gedaan staan er altijd spot 12 rogue daarna mages en warlock darna hunters..

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe lang je er minimaal over doet om Ragnaros te killen, of een MC run met in ieder geval een behoorlijk aantal epic drops? En Onyxia?

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:38:
[...]

Damage Meters geeft maar een indicatie. En die indicatie klopt sowieso niet over kleine perioden. Ook over langere tijd kan hij behoorlijk afwijken. Als je namelijk niet in range bent van de persoon met DM, wordt je damage ook niet geregistreerd. Dus je moet het eigenlijk iedereen in de groep laten doen en dan de resultaten langs elkaar leggen, de gemiddelden nemen.. enz. :D
De meters syncen bedoel je ? :P

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:39:
Kan iemand mij vertellen hoe lang je er minimaal over doet om Ragnaros te killen, of een MC run met in ieder geval een behoorlijk aantal epic drops? En Onyxia?
Rag is bij ons meestal een gevecht van een minuutje of 6 geloof ik.

Verwijderd

[...]

Weet, ik heb zelf ook de damagemeter installed, we leggen idd ook de resultaten naast elkaar en het wijkt nooit erg veel van elkaar af (scheelt hoogstens 1 plaats op de ranglijst tussen de verschillende meters). Werkt vrij aardig dus.
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:39:
[...]

ik weet neit in welke wereld jij leefd maar Rogue;s OD mages ALTIJD in MC in de xxx keer dat ik MC heb gedaan staan er altijd spot 12 rogue daarna mages en warlock darna hunters..
Op aarde, en bevindt me daarbinnen zeer regelmatig in MC...

Bij ons de mages en hunters _veel_ hoger dan in dit damage-staatje, maar het is zeer afhankelijk van de start en stoptijd van de damagemeter.

Bij Baron Geddon doen hunters bijvoorbeeld verreweg de meeste dmg, Shazz zijn het bv de hunters en mages...

Over de hele run genomen staan bij ons de rogues natuurlijk wel hoog, maar ik sta rustig 4e of 5e (dus tussen de rogues) ofzo en een mage vaak 1e (of 2e).
Daarbij moet ik wel opmerken dat ik van alle hunters vaak wel de meeste dmg doen, maar ik heb verder nog geen uba-l33t gear ofzo (1 epic, verder tier0 en wat leuke ringen/trinkets...)

Maw, de dmg standen die Imodium laat zien, zie ik bij ons dus echt niet terug (op geen van de dmg-meters)...

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Gisteravond MC gedaan. Begonnen om 20:15 met 29 man. Rest kon niet inloggen. We kregen Gheddon met 29 man naar 40%, de warrior kreeg toen een dikke crit en was de bomb. Dikke pech dus. Daarna verder geknokt tot Domo en zijn we gekapt.

Fokking 5 beaststalker items...n3rf hunt0rz l00tz, verder nog die Staff of Dominance, 2 mage set epics en cenarion gear.

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:48:
[...]

Rag is bij ons meestal een gevecht van een minuutje of 6 geloof ik.
incl. er komen natuurlijk :)

• bcd87
  • Niet online
Gewoon een volle clear dus?
Ligt eraan :P
Als alles goed gaat een uurtje of 5-6, als mensen 't al snel zat zijn, met als gevolg veel whipes kan 't ook wel een uurtje of 8 duren :P

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
[...]

Ook klopt dam meters niet als je in range bent, het enige wat exact klopt is je eigen dam. Dus iedereen moet eigenlijk z'n eigen dam posten en dan dat alles samennemen en je hebt een goede meting.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit is nu week 4? dat we MC ingaan, het mooie aantal van 1 arcanist item en 0 might items zijn gevallen.

Tjah, en dan krijg je dingen dat een warrior gaat bieden op een brutality blade....

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

[afbeelding]

EDIT :

geel = rogue
bruin = warror
blauw = mage
groen = hunter
paars = warlock
Dat moet dan wel de vreemdste groep hunters, mages en warlocks zijn die er bestaan. Rogues staan áltijd onder mages, warlocks en hunters bij ons in de diverse instances.
Kaap schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:56:
Gisteravond MC gedaan. Begonnen om 20:15 met 29 man. Rest kon niet inloggen. We kregen Gheddon met 29 man naar 40%, de warrior kreeg toen een dikke crit en was de bomb. Dikke pech dus. Daarna verder geknokt tot Domo en zijn we gekapt.

Fokking 5 beaststalker items...n3rf hunt0rz l00tz, verder nog die Staff of Dominance, 2 mage set epics en cenarion gear.
Beaststalker != MC, je zal giantstalker bedoelen :P

[ Voor 30% gewijzigd door pagani op 14-09-2005 10:11 ]

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Bij ons staan rogues ook altijd bovenaan, maar die hebben dan ook volledige tier1 epic sets. Mages net eronder. Het verschil op het plaatje hierboven is wel erg groot, dat ligt er eerder aan dat de mages en warlocks te weinig damage doen.

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Weet iemand hoe je de laatste fase van onyxia goed doet? Wij gaan erg goed tot ze weer land en dan is opeens heel snel iedereen dood.

• pagani
  • Niet online
luppien schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:20:
Weet iemand hoe je de laatste fase van onyxia goed doet? Wij gaan erg goed tot ze weer land en dan is opeens heel snel iedereen dood.
Misschien dat deze handig is:
http://pacifistguild.org/onyxia/

• On_E

On_E

Housemusic

Zit te twijfelen, zal ik Master Demonologist/Ruin verlaten en full Destruction gaan met mijn Warlock ?

Insta-cast Conflagrate is toch wel heel erg lekker voor PvP.

Nightfall/Conflagrate build, of Demonology/Conflagrate...

Keuzes keuzes...

• pagani
  • Niet online
Jij hebt nog een keuze ;) Ik moet m'n complete talent tree gaan herzien na de patch :P

• On_E

On_E

Housemusic

johnnyv.nl schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:33:
Jij hebt nog een keuze ;) Ik moet m'n complete talent tree gaan herzien na de patch :P
Dat moest ik vorige content patch ;)

Respeccen is veel te duur trouwens, moet 40g betalen als ik ga respeccen :r

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:01:
[...]

Ook klopt dam meters niet als je in range bent, het enige wat exact klopt is je eigen dam. Dus iedereen moet eigenlijk z'n eigen dam posten en dan dat alles samennemen en je hebt een goede meting.
Overigens is het mogelijk om de dmg-meter te synchroniseren, moet nog even uitzoeken hoe dat moet, maar zoals ik al zei. Onze de dmg-stats van de verschillende players liggen altijd erg dicht bij elkaar dus kennelijk zijn ze toch wel aardig betrouwbaar.

Ik gebruik ze trouwens voornamelijk voor vergelijkingen _binnen_ een class. Zo kan ik zien dat we één zuigende hunter hebben die ik dan dus vervolgens aanwijzingen/tips kan geven hoe die meer dmg kan doen. Voor de dps-ers is dit een erg bruikbare manier om tactieken te testen omdat het precies meet wat we moeten doen: max dmg...

Voor healing done geldt het minder ivm overhealing etc...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:33:
Had je maar een mage moeten rollen, die zijn "af" volgens Blizzard. :+
Ik vraag me alleen af wat "af" betekend volgens Blizzard: De glasscanon (meeste dps, snel dood)? Ik denk het niet, hoewel het snel dood gedeelte klopt. Water/brood fabrikant? Jup, die klopt.... Jammer dat je maar 4 flesjes van dat überwater kunt conjuren tegelijk. :P

* Gaius denkt niet dat ie nog veel met z'n mage gaat spelen de komende tijd :P

• bcd87
  • Niet online
luppien schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:20:
Land-gedeelte is 't moeilijkst :)
Je maintank moet in de whelp fase veel rage opsparen, dan wanneer ony begint te landen moet _iedereen_ kappen met aanvallen, en de tank z'n hele rage bar leegsunderen, shieldbashen etc en dan hopen dat er niemand teveel aggro heeft gemaakt :P

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Buh. En reageren op 't WoW forum is nu ook so goed als onmogelijk. *zucht*

https://niels.nu

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Blijkbaar weet niet iedereen hoe de damage meters werken.
Damage meters halen gegevens uit je combat log en worden in de meter geplaatst. Je combat log heeft maar een max bereik van 40 yards. iedereen daarbuiten wordt dus niet gemeten. Damagemeters word preciezer en preciezer naar mate meer mensen deze gaan gebruiken en deze met elkaar syncen. Dit laatste gebeurd door een kanaal in te stellen (welke je joint bij broadcast van kanaal) waarmee men elkaar synct. Het beste is dus ook om bijvoorbeeld 15 man te hebben in een 40 man raid welke alle 15 man verspreid staan over het gehele slagveld.
Onze guild gebruikt dmgmeters ook, we syncen in totaal nu met een man of 15. en dat geeft vrij goede en precieze data weer.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:37:
[...]

Had je maar een mage moeten rollen, die zijn "af" volgens Blizzard. :+
Ik vraag me alleen af wat "af" betekend volgens Blizzard: De glasscanon (meeste dps, snel dood)? Ik denk het niet, hoewel het snel dood gedeelte klopt. Water/brood fabrikant? Jup, die klopt.... Jammer dat je maar 4 flesjes van dat überwater kunt conjuren tegelijk. :P

* HTT-Thalan denkt niet dat ie nog veel met z'n mage gaat spelen de komende tijd :P
Nou ik heb toch best veel lol met mijn mage. Ik weet dat hij een glass cannon is, zijn armor is dan ook echt het meest waardeloze dat ik ooit meegemaakt heb in WoW. Toen ik begon met die mage, dacht ik slim te zijn door rekening te houden met het feit dat het manaslurpers zijn. Dus, wat doe ik, ik verzamel zo veel mogelijk +int gear als ik maar kan. Want dat betekent meer mana, en stamina dat komt dan als 2e. Spirit als derde.

Nu ben ik level 21 en hik tegen de 1400 mana aan, en daar rijst mijn probleem: De bottles met purified water die ik maak restoren maar 874 mana ;( Nu moet ik bijna 2 flessen leegzuipen tussen een flink gevecht = bijna 1 min downtime. Bah!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iemand een linkje voor de update ?
De blizzard downloader gaat bij mij met 1kb/s :(

* heuveltje zijn mage is pas lvl20. maar ik vind het tot nu toe nog mee vallen met dat glas kannon.
sorc in d2 was echt in 2 slagen dood :)

[ Voor 46% gewijzigd door heuveltje op 14-09-2005 10:56 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Hrm, die patch torrent blijft weer op 99% hangen (niet de eerste keer bij een grote patch).
Volgens mij is dat Blizzard's manier om 1) mensen te dwingen meer te uploaden 2) te zorgen dat niemand de patch kan toepassen en vervolgens met z'n allen de login server te hammeren.

Rare gasten..

• Gaius
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:51:
[...]

Nou ik heb toch best veel lol met mijn mage. Ik weet dat hij een glass cannon is, zijn armor is dan ook echt het meest waardeloze dat ik ooit meegemaakt heb in WoW. Toen ik begon met die mage, dacht ik slim te zijn door rekening te houden met het feit dat het manaslurpers zijn. Dus, wat doe ik, ik verzamel zo veel mogelijk +int gear als ik maar kan. Want dat betekent meer mana, en stamina dat komt dan als 2e. Spirit als derde.

Nu ben ik level 21 en hik tegen de 1400 mana aan, en daar rijst mijn probleem: De bottles met purified water die ik maak restoren maar 874 mana ;( Nu moet ik bijna 2 flessen leegzuipen tussen een flink gevecht = bijna 1 min downtime. Bah!
Exact; je hebt wel de gruwelijke lange downtime, maar niet de overweldigende dps die daar tegenover hoort te staan (tenzij je gaat AoE'en dan). Ik speel nu met een hunter en ik kan de downtime heel simpel samenvatten in 1 woord: Nauwelijks.
Heel af en toe eens een mana-drankje drinken en dan kan ik er weer tegen aan, geweldig. Hunters zijn afhankelijk van items, dus heb ik ook na lvl60 nog iets om voor te spelen, en dankzij mn tankende pet ontvang ik minder damage dan met mn mage, en bovendien heb ik de mogelijkheid om die agro weer naar mn pet toe te gooien. (hoewel ik geen idee heb hoe dat met de nieuwe patch zit met feign dead :P ).

Ach, die mage is altijd handig om runeclothbags te maken voor alts. :)

Verwijderd

Jaded schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:12:
Bij ons staan rogues ook altijd bovenaan, maar die hebben dan ook volledige tier1 epic sets. Mages net eronder. Het verschil op het plaatje hierboven is wel erg groot, dat ligt er eerder aan dat de mages en warlocks te weinig damage doen.
Bovendien krijgen mages ook geen DPS increase van epic sets en rogues wel. Uiteindelijk doen zij dus meer dmg 1vs1 dan mages. Op zich logisch denk ik. Mages zouden wel hun average DPS flink omhoog moeten kunnen krikken met AoE. Mages hebben in MC natuurlijk ook het fire resist probleem. (aangezien fire de grote dmg is voor mages)
Miles Teg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:58:
[...]

Exact; je hebt wel de gruwelijke lange downtime, maar niet de overweldigende dps die daar tegenover hoort te staan (tenzij je gaat AoE'en dan). Ik speel nu met een hunter en ik kan de downtime heel simpel samenvatten in 1 woord: Nauwelijks.
Heel af en toe eens een mana-drankje drinken en dan kan ik er weer tegen aan, geweldig. Hunters zijn afhankelijk van items, dus heb ik ook na lvl60 nog iets om voor te spelen, en dankzij mn tankende pet ontvang ik minder damage dan met mn mage, en bovendien heb ik de mogelijkheid om die agro weer naar mn pet toe te gooien. (hoewel ik geen idee heb hoe dat met de nieuwe patch zit met feign dead :P ).

Ach, die mage is altijd handig om runeclothbags te maken voor alts. :)
Mages zijn kut om te grinden, maar je legt mobs wel veel sneller om dan de meeste classes. Je moet alleen na 3, 4 of 5 mobs iedere keer een minuut regennen. Uiteindelijk weegt het wel tegen de grind op als je lvl 60 bent. Want AoE is zo verslavend en ook zo leuk :D

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 11:02 ]

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:01:
Mages zijn kut om te grinden, maar je legt mobs wel veel sneller om dan de meeste classes. Je moet alleen na 3, 4 of 5 mobs iedere keer een minuut regennen. Uiteindelijk weegt het wel tegen de grind op als je lvl 60 bent. Want AoE is zo verslavend en ook zo leuk :D
Je vergeet suïcidaal ;) :+

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Blizzard BNUpdate v2.110 compiled on Jun 29 2005
Log created at 11:12 am on 09/14/2005

ERROR: C:\game\World of Warcraft\WoWTest\WoW.exe exists; it looks like WoWTest is already installed, which probably means you've already run this. If you think you need to reinstall, remove the WoWTest folder and try again.

RESULT: Patch failed"

Eh..
De patch doet het hier niet :'(, heb hem van de twente server gehaald

"WoW-1.6.1.4544-to-0.7.0-enGB-patch.exe"
"WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch"

Hm nu .exe er achter gezet en nu patcht die wel!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Lol, de op het oog vaak "Leeroy" acties (ren rond en aggro alles, dan AoE) van mages bij het grinden zijn gewoon grappig. En het werkt meestal ook nog...

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

oh ZG is mooi. Maar die patch fooked wel veel met mijn addons. De helft is stuk ofzo

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

Nog meer mensen die een alt starten op de rppvp servers?

Wij starten met een man of 8 van onze guild op defias, na een eeuwigheid alliance wordt het for the horde nu :)

(naja, zodra defia meewerkt, trekt er nu helemaal niks van)

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:18:

Wij starten met een man of 8 van onze guild op defias, na een eeuwigheid alliance wordt het for the horde nu :)

(naja, zodra defia meewerkt, trekt er nu helemaal niks van)
Yep, maar pas volgende week ofzo als de drukte voorbij is.

Erge is dat ik waarschijnlijk weer een UD Warlock maak, dat lijkt me het leukst RPen...

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
klopt het nou dat niemand nog een mirror heeft staan..? ben na 20 minuten op 17%..... beeetje jammer..

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
waw 1 minuut downtime na het slachten van 4 tot 5 man als pally doe je daar al 10 min over dus mages hebben op dat gebied geen klagen

It is Good to be Bad || Battle.net tag

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:22:
[...]

Yep, maar pas volgende week ofzo als de drukte voorbij is.

Erge is dat ik waarschijnlijk weer een UD Warlock maak, dat lijkt me het leukst RPen...
Ik was weer eens ongeduldig, defias is alleen vrijwel onspeelbaar nu, in tegenstelling tot venture/co.
Hopelijk gaan de meeste mensen dan maar naar de andere server :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:16:
[...]

Lol, de op het oog vaak "Leeroy" acties (ren rond en aggro alles, dan AoE) van mages bij het grinden zijn gewoon grappig. En het werkt meestal ook nog...
Power word: Shield FTW! 8)

• SaURoN
  • Niet online
WIj hebben ook een mage die zit hele tijd te AOEen in instances en dan op Ventrilo hoor je
: Shield, Heal , HEAL OMG WTF! AOE FTW
FTW Baby!! HEAAAAAAAAAL FTW FTW YEAAAHA AOE FTW
en dan ook echt dat zo zeggen :#
Meesterlijk lig steeds dubbel er om :P

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
waar staat AOE voor?

Verwijderd

ik heb soms wel medelijden met de priests hoor. Ze moeten echt constant in de gaten houden of er niet een of andere kerel ineens wegrent om dingen de AoE-en. Vooral in Sunken Temple wel gezien in die cirkel dat een andere mage ineens meerdere groepen bij elkaar probeert te krijgen alvorens de priest hier over in te lichten.
Area of Effect

Oftewel, alle damage die jij kunt doen die meerdere targets tegelijk raakt, is AoE damage. De mage heeft hier de beste spells voor. IAE (improved arcane explosion) Blast Wave, Flamestrike, Blizzard en Cone of Cold. De warlock kan ook aardige AoE damage leveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 11:43 ]

• Taedium
  • Laatst online: 11:26
Area of Effect, zoals Arcane explosions/Blizzard/Rain of fire/Hellfire etc...

Verwijderd

Ach, zo erg is het allemaal niet.. zo heb ik met guild 15-min baron AOE runs gedaan voor de laatste beetjes reputation (Exalted met AD)
2 Warlocks+1Mage + 3 Priests + 2 Shamans + 2 Druids, we hebben dan ook aardig wat lol gehad op ventrillo :p. Echter is dit niet echt aan te raden aangezien we allemaal vol MC equipped zijn en het met een gewone groep of zelfs pickup niet echt zal lukken =D

Verwijderd

wat is dat met dat FTW steeds?
zie het ingame ook constant..
wat betekend het?

1e wat bij me opkwam was F&#ck the World of For the Win ofzow?
Of is het gewoon zo'n lekkere typo hype.. alla WTF omgedraaid?

• Taedium
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:45:
wat betekend het?

• Bulligan
  • Laatst online: 14-09 15:41
Ik had nog eens beloofd een pic te posten van mijn hunter op epic saber (dwarf hunter op saber).

Here he is:

Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/5705/wowscrnshot0912052017091ua.jpg

Ik heb nog duidelijkere screens maar daar kan ik nu even niet bijkomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulligan op 14-09-2005 11:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:45:
wat betekend het?

Inderdaad For teh Win!

Oftewel, daar lukt je alles mee. Net als een Shadow Priest een Face Melter noemen nu een rage is.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:41:
ik heb soms wel medelijden met de priests hoor. Ze moeten echt constant in de gaten houden of er niet een of andere kerel ineens wegrent om dingen de AoE-en. Vooral in Sunken Temple wel gezien in die cirkel dat een andere mage ineens meerdere groepen bij elkaar probeert te krijgen alvorens de priest hier over in te lichten.
Ik heb daar een mooie macro voor gemaakt, als ik ga Hellfiren :

/y SHIELD ME, I'M GOING IN

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

On_E schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:52:
[...]

Ik heb daar een mooie macro voor gemaakt, als ik ga Hellfiren :

/y SHIELD ME, I'M GOING IN
ja is een leuk om te doen,
Zitten in een battle, de warlock spammed mij oppeens met die macro (of zoiets dan) en rent erin, Huppa hellfire aan en gaan.

Helaas voor hem was ik OOM en kon er geen shield vanaf voor de warlock :P

zijn leven had ik nog nooit zo snel zien gaan, als die nou eerst even had gekeken..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bleh, zoals gewoonlijk is er weer een file corrupt zodat ik weer allerlei truukjes moet gaan uithalen (bijv. WoW opnieuw installeren en alle patches opnieuw doen) om het aan de praat te krijgen.

:(

Dit dus.

Verwijderd

Dat eigen taaltje is wel grappig trouwens, Baron Geddon bijna dood, komt onze spam-paladin ^^:

GIEV ME TEH EPIXXX!!!!!!

Ik kan er om lachen, onze guildchat (spamchat) staat er de hele dan ook vol mee, prachtig, omgwtflol...

Daar nu iedereen wel ongeveer weet wat te doen in MC wordt er ook niet echt moeite meer gedaan om de raid-chat te clearen voor tactics ofzo, ook spamchannel geworden... geen strakke organisatie maar we zijn wel erg effectief (gaan hard door MC), dus lekker zo laten ^^

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 12:03 ]

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:02

Robert

You have your answer..

aangezien ik zelf een hekel heb aan de ellenlange downloadtijden soms heb ik eens een snelle download geplaatst:

http://www.therealnetwork...4-to-1.7.0-enGB-patch.exe

aub niet verder linken op internet :>

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

ja het is waarschijnlijk ooit begonnen met mensen die het serieus bedoelen, maar wij als guild steken er gewoon de draak mee:

- OMG I've just been WTFPWNED by a Rogue! (ambush crit :))
- OMG that nubz0r Pally just ganked me
- OMFG you're walking on the walls of Zul Farrak you expl0itz0rZzz!!!
- Your'e already lvl 60? Expl0itz0rZzz H@xx0rZ!!

en meer van dat soort onzin :)

Ook in teamspeak gaat het er zo aan toe. Vooral als er zojuist geganked is. Fkn n00b *vul class in*

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 12:06 ]

Verwijderd

Robert schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:01:
aangezien ik zelf een hekel heb aan de ellenlange downloadtijden soms heb ik eens een snelle download geplaatst:

_/-\o_ Deze link schiet tenminste op :)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:18:
Yup, een groot deel van onze guild (The Templar Order op Argent Dawn) beginnen Horde Alts op Defias. Aanvankelijk was ik van plan een undead priest te starten, maar aangezien mijn huidige main/alt een priest is ga ik toch maar voor een Tauren Shammy.

https://niels.nu

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51

thx :-)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
dubbelpost :(

[ Voor 97% gewijzigd door Remco20 op 14-09-2005 12:10 ]

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28

Dank u =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Tom Yam
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

ff een korte vraag:

is het met:

een notebook met een intel 82852/82855 GM/GME videokaart met shared memory en
512mb intern geheugen in de notebook

Verstandig om 512 mb erbij te doen. (geheugenupgrade) als ik WoW sneller wil hebben.
Of kan ik beter helemaal een nieuw top-notch systeem kopen. (wil ik eigenlijk ook wel)

Op zich loopt WoW wel maar echt rap is het niet, laden duurt lang en zodra en veel char's in beeld komen is het lagfest. :Z

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
NiTiN schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:10:
ff een korte vraag:

is het met:

Verstandig om 512 mb erbij te doen. (geheugenupgrade) als ik WoW sneller wil hebben.
Of kan ik beter helemaal een nieuw top-notch systeem kopen. (wil ik eigenlijk ook wel)

Op zich loopt WoW wel maar echt rap is het niet, laden duurt lang en zodra en veel char's in beeld komen is het lagfest. :Z
Tegen dat lagfest kan een extra reepje geheugen een hoop helpen, maar het zal altijd behelpen blijven ben ik bang....

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
NiTiN schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:10:
ff een korte vraag:

is het met:

wow wilt sowieso graag 1 gig geheugen, maar om dat erbij te plaatsen vind ik beetje zonde, videokaart is ook zeer belangrijk en bovenstaande is niet echt geschikt voor wow imo.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 13:47
Dag mensen..

Ik speel al vanaf de US beta wow, en ik heb het nu helemaal gehad daar.. Ik ben het moe om tot 4 uur in de nacht in BWL te zitten...

Daarom wil ik op de EU nu eens serieus een speler gaan starten, alleen: Ik weet nog niet op welke server..

Op dit moment heb ik lvl 60 priest en 2x lvl 60 mage, priest en mage hebben allebei goede gear voor MC//onyxia/BWL.. Ik denk dat ik deze weg ga doen, want om ze stilletjes weg te laten rotten is ook zonde...

Maar nu ben ik dus op zoek naar een guild//server waar ik een beetje serieus BWL//MC kan spelen. Ik kan goede taktieken voor ELKE baas meenemen, dus ook voor elke baas in BWL, behalve nefarian dan ;)

Wie o wie kan mij verder helpen.

Omdat ik niet vaak meer op tweakers kijk, graag een mailtje naar bint@nedlinux.nl

Memories of yesterday, will grow, but never die

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bintje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:27:
Dag mensen..

Ik speel al vanaf de US beta wow, en ik heb het nu helemaal gehad daar.. Ik ben het moe om tot 4 uur in de nacht in BWL te zitten...

Daarom wil ik op de EU nu eens serieus een speler gaan starten, alleen: Ik weet nog niet op welke server..
Je kan beter voorlopig op de US realms blijven, de EU servers zijn nu super instabiel.
Omdat ik niet vaak meer op tweakers kijk, graag een mailtje naar bint@nedlinux.nl
Dan doe je dat eens wel? Dit is een forum, geen contactadvertentie site :P

🌞🍃

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!