Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 10.073 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Heeft Versatel ook ergens op teletekst actuele storingsinformatie (voor internet) staan?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:33
Speedy-Andre schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:04:
Dat rode inet lampje duidt op een probleem bij Versatel of misschien je modem, op dat moment zie je bij http://192.168.1.1 in het menu waarschijnlijk dat je geen IP krijgt toegewezen of alles staat op 192.168.1.1.
Met een slechte of losse telefoonkabel zou dit ook af en toe kunnen gebeuren en soms is de splitter het probleem, er komt dan geen adsl signaal binnen op het modem :/
Op het moment dat ik geen internetverbinding heb kan ik nog wel in het menu van de router komen (192.168.1.1). Volgens de statuspagina heeft mijn modem dan WEL een IP-adres toegekend gekregen (en dus geen adres uit de range die is gereserveerd voor interne netwerken).

Het pingen van de defaultgateway lukt ook niet op het moment dat ik geen verbinding heb (ook niet op IP-adres)

Grtz, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:25:
Ik heb het volgende vreemde probleem.

Mijn kabel van de meterkast naar mijn PC boven is te kort dus ik heb geprobeerd de verbinding te verlengen met:

- verloopblokje (RJ45 naar RJ45)
- switch
- Linksys WRT54G

het vreemde is dat mijn Dell notebook het wel doet en mijn PC als ik mijn netwerkkaart op 100mb (half of full duplex) zet niet. Op 10 mb half of full duplex doet mijn PC het wel.

Met een rechtstreekse kabel van de Versatel modem naar de PC doet mijn PC het wel op 100mb half en full duplex.

Ik heb drie verschillende netwerkkaarten geprobeerd op mijn PC en allemaal hetzelfde effect.

Mijn verbinding verbreekt elke 20 a 30 minuten terwijl de bovenste 4 lampjes gewoon groen blijven. Modem geeft wel IP adres maar heeft geen toegang tot het internet en decoder valt ook uit.

Wie weet wat dit zou kunen zijn?
Probeer stinger/spysweeper etc. om je PC te checken op een virus/malware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:33
WasBak schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:00:
[...]

Dat ligt dus gewoon aan de planning, als ze niet zo druk zijn zou het al 26 oktober kunnen zijn. Maar het kan dus ook gewoon net zo goed pas een week later zijn. Lijkt me dus gewoon een kwestie van mazzel hebben.
Maar wanneer kan ik bellen? Er staat nu een vinkje bij "De verwachte technische oplevering vindt plaats op 25 oktober 2005". Kan ik nu al bellen met IMTECH of moet ik wachten tot "Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak" is aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wouter! schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

Maar wanneer kan ik bellen? Er staat nu een vinkje bij "De verwachte technische oplevering vindt plaats op 25 oktober 2005". Kan ik nu al bellen met IMTECH of moet ik wachten tot "Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak" is aangevinkt?
Bel ze nu maar ff, als ze je gegevens nog niet hebben hoor je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:37:
Heeft Versatel ook ergens op teletekst actuele storingsinformatie (voor internet) staan?
http://www2.versatel.nl/helpdesk/pages/help_detail_v2.php
edit.. voor teletekst.. stom.. geen idee eigenlijk.. denk van niet..

[ Voor 16% gewijzigd door scorpion303 op 17-10-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Misschien een beetje een rare vraag maar ik heb laatst een golf reclame gezien op de decoder waar ik graag wat meer van zou willen weten.

Het was volgens mij op Chelsea TV en betrof een commercial over een een complete set golfclubs.
Je ziet een aantal lui slaan over een water en nog wat van die standaard verkoop onzin.

Het ging om een zogenaamde 'hybrid' set waarin je clubs dus een combi zijn van woods&irons.
(voor de golfers onder ons..)

Ik wil graag weten welk MERK het ook alweer was, heb al een aantal keren Chelsea tv erop gezet maar helaas geen succes.
Ook googlen levert bij mij niets op.

Is er iemand hier die de reclame gezien heeft en nog weet welk merk golfclubs het was?

(wil beginnen met golf en die set leek me misschien interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wouter! schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

Volgens mij kan je pas een afspraak maken als er inderdaad "Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak" is aangevinkt. Eerder niet, maar je kan het altijd proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Willem2 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:00:
[...]
[...]
Dit is dus onzin; het INET lampje blijft wel rood. Ik heb zo'n modem thuis staan en daarop gebeurt dat toch echt met enige regelmaat. 9 van de 10 keer komt het omdat ik geen IP adres krijg. Als ik er dan een ADSL1 modem aanhang met een fixed IP adres & DNS servers dan doet de verbidning het weer prima.
Ik denk dat jullie allebei een beetje gelijk hebben... Volgens de handleiding kan het INET lampje niet rood, maar oranje worden.. DIt lijkt echter meer op rood, dan op oranje.. Verder knippert het lampje bij problemen dusdanig snel, dat je wel kan zeggen dat ie constant brandt...

Verder zijn de problemen met dit rood/oranje INET-lampje vele malen aan bod gekomen in eerdere delen van deze post... Velen van ons hebben enkele dagen naar dat lampje zitten staren in afwachting van een -wel- werkende verbinding..

-toevoeging-
Overigens waren alle problemen met het constante/snel knipperende rode/oranje INET-lampje volgens mij altijd toe te schrijvan aan problemen in de wijkcentrale.. Ga dus niet als een gek de kabels/splitters/router vervangen, want voor je het weet heb je nog meer problemen...

[ Voor 14% gewijzigd door scorpion303 op 17-10-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• www.Jansuh.nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07-2021
..

www.systeembeheer-utrecht.nl. Systeembeheer voor het mkb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• www.Jansuh.nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07-2021
Onder mijn decoder staat mijn xbox.

Als ik de UTP kabel uit de decoder haal en in de xbox stop is er geen connectie naar de xbox.
Stop ik de kabel naar de decoder/xbox in een andere poort op het modem dan werkt het wel.

Tot zo ver logisch. Nu vraag ik me af of die poorten naar de decoder toe wellicht crossed zijn of dat er iets anders aan de hand is.

Als ze crossed zijn kan ik namelijk het volgende realiseren met een switch die zelf detect of er crossed of straight aan de andere kant zit.

MODEM -------->Switch------->xbox en decoder
|
|
| kabel naar boven
|
|
Switch -----> Pc's

Weet er iemand of dit kan? Ik heb namelijk geen zin om een tweede kabel door alle plinten te trekken naar mijn xboxje toe.

[ Voor 3% gewijzigd door www.Jansuh.nl op 17-10-2005 15:01 ]

www.systeembeheer-utrecht.nl. Systeembeheer voor het mkb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb werkend internet sinds 11 augustus, maar nu heb ik een probleem;
Internet en dus ook decoder werkt sinds 2 dagen niet meer.
de leds (de derde en de vierde) gaan of op rood, of helemaal uit.
Modem resetten helpt niet meer.
Gemaild naar klantenservice, hoe lang moet ik op antwoord wachten?
Hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Waar kan je de order-status vinden?

Ik inloggen kom ik op de pagina "Mijn Versatel", maar toch vind ik die optie nergens, boven staat het wel. Klik ik erop, moet ik weer inloggen , weer inloggen kom ik weer op de pagina met "Mijn Versatel". huh

[ Voor 84% gewijzigd door Ahmi op 17-10-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben dan ook aangesloten vanmiddag en dan denk je yesssss snelheid. Maar als ik dan die 100mb bin download kom ik niet hoger dan 500kb download. Ik wil dit natuurlijk wel veel hoger hebben als ik maar 331meter van de centrale zit. Hoe kan ik die line rate testen? want ik kan het niet meer vinden in deze topics. oja ik heb een Davolink modem! maar ja ik wil graag een beetje snel geholpen worden als het mogelijk is BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfluence
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2017

Nfluence

Make way for the bad guy

Slash schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:31:
[...]

Op het moment dat ik geen internetverbinding heb kan ik nog wel in het menu van de router komen (192.168.1.1). Volgens de statuspagina heeft mijn modem dan WEL een IP-adres toegekend gekregen (en dus geen adres uit de range die is gereserveerd voor interne netwerken).

Het pingen van de defaultgateway lukt ook niet op het moment dat ik geen verbinding heb (ook niet op IP-adres)

Grtz, jeroen
Heb ik ook gehad. Even bellen met de klantenservice en ze lossen het voor je op (wel melden dat je de harde modem reset al hebt uitgevoerd).

[ Voor 10% gewijzigd door Nfluence op 17-10-2005 18:27 ]

Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heeft het versatel modem het, net zoals vroegah met sommige routers en ik meen ook met chello Com21, moeilijk met honderden connecties tegelijk via eMule & Torrents?
Vanochtend pleurde de verbinding er een paar keer achter elkaar uit; WAN-IP-adres pleite, paar minuten later weer terug....
Was op dat moment aan het downloaden met bovengenoemde programma's en gebruikte de rest van de bandbreedte voor newsleecher...

Vind het modem dat minder grappig, of zijn dit gewoon de standaard Versatel storingen?
Iemand een gok?

NB: nu met max connecties ingesteld heeft ie nergens meer last van.

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 17-10-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:09:
nou ik ben dan ook aangesloten vanmiddag en dan denk je yesssss snelheid. Maar als ik dan die 100mb bin download kom ik niet hoger dan 500kb download. Ik wil dit natuurlijk wel veel hoger hebben als ik maar 331meter van de centrale zit. Hoe kan ik die line rate testen? want ik kan het niet meer vinden in deze topics. oja ik heb een Davolink modem! .
Een davolink modem? Waarom niet het versatel modem? :?
maar ja ik wil graag een beetje snel geholpen worden als het mogelijk is BVD
Snel geholpen worden? Het is geen klantenservice hier. 8)7

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:41:
[...]

Een davolink modem? Waarom niet het versatel modem? :?

[...]

Snel geholpen worden? Het is geen klantenservice hier. 8)7
ja het is een modem van het merk davolink!

en ja net als of een klantenservice snel is :*)

maar goed deze reactie van jou is dus ook compleet nutteloos dus reageer dan volgende keer niet aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:26:
Waar kan je de order-status vinden?

Ik inloggen kom ik op de pagina "Mijn Versatel", maar toch vind ik die optie nergens, boven staat het wel. Klik ik erop, moet ik weer inloggen , weer inloggen kom ik weer op de pagina met "Mijn Versatel". huh
Man, je bent volhardend! 8)7
Als je inlogt via Mijn Versatel, moet je dit zien:
Order status overzicht

Bekijk je orderstatus

* Order status overzicht
o Versatel 20Mb ADSL
o Versatel Telefonie
o Voetbalpakket
o Digitale decoder voor 1 TV
o TV/Video programma's op aanvraag

-> druk dan voor de grap is op Versatel 20 Mb ADSL... ;)

Zie je dat niet, bel ff met de helpdesk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook meel van de Consumentenbond gehad over Versatel?
Ik heb toen mijn ervaring eens op een forum van de CB gezet...

-> nu vroegen ze of de problemen verholpen waren etc.
Ik heb alleen de speedcap genoemd, dat is voor mij het enige wat over is gebleven... ;)

Ben benieuwd.

ETL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn modem stats kan bekijken? want ik download steeds met 1,5mb per seconde dus ik heb waarschijnlijk ook die speedcap maar ik wil mijn download snelheid wat ik eigenlijk kan halen wel ff weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
nou ik ben dan ook aangesloten vanmiddag en dan denk je yesssss snelheid. Maar als ik dan die 100mb bin download kom ik niet hoger dan 500kb download. Ik wil dit natuurlijk wel veel hoger hebben als ik maar 331meter van de centrale zit. Hoe kan ik die line rate testen? want ik kan het niet meer vinden in deze topics. oja ik heb een Davolink modem! maar ja ik wil graag een beetje snel geholpen worden als het mogelijk is BVD
En:
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:00:
is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn modem stats kan bekijken? want ik download steeds met 1,5mb per seconde dus ik heb waarschijnlijk ook die speedcap maar ik wil mijn download snelheid wat ik eigenlijk kan halen wel ff weten _/-\o_
Misschien is het handig om te vertellen hoe je nu op deze snelheid zit en paar uur geleden niet?

[ Voor 38% gewijzigd door dolby op 17-10-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:21
Vandaag aangesloten, werkte allemaal meteen. Alleen telefonie pas over een aantal dagen schijnbaar. Ook al een tv uitzending bekeken (exp. robinson), maar een keer een kleine hapering.
Download snelheid ligt rond de hier veel genoemde 1,5MB/s
Maar.......ik heb het 4Mb Compleet Family pakket :? rara?
Je hoort mij niet klagen. Misschien dat ze er toch nog achter komen.
Of ze proberen je eerst lekker te maken met de snelheid en dan na een maand naar beneden.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:07:
[...]

En:

[...]

Misschien is het handig om te vertellen hoe je nu op deze snelheid zit en paar uur geleden niet?
ik had een netwerkkaart die op 10mbps liep en dat heb ik veranderd naar 100mbps en toen ging het dus in 1 keer naar 1,5mb perseconde. Maar hoe kan ik nu die test doen van mijn modem? Het is trouwens een Davolink dv-201amr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:
[...]

ik had een netwerkkaart die op 10mbps liep en dat heb ik veranderd naar 100mbps en toen ging het dus in 1 keer naar 1,5mb perseconde. Maar hoe kan ik nu die test doen van mijn modem? Het is trouwens een Davolink dv-201amr
Die test werkt niet meer, dat kan alleen nog met een ander merk adsl2+ modem die kan syncen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:30:
[...]

Die test werkt niet meer, dat kan alleen nog met een ander merk adsl2+ modem die kan syncen :/
oow dat is wel erg jammer! maar ja ik download dus met 1,5mb en zit maar 331meter van de centrale af dus ja ik denk gewoon dat ik ook die speedcap heb :| :| maar ja 1,5mb is ook wel lekker natuurlijk maar ik denk dat ik nog veel sneller kan. trouwens is eweka een goeie payserver want ik heb gemerkt dat versatel niet echt goeie nieuwsgroepen heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:42:
[...]

Man, je bent volhardend! 8)7
Als je inlogt via Mijn Versatel, moet je dit zien:
Order status overzicht

Bekijk je orderstatus

* Order status overzicht
o Versatel 20Mb ADSL
o Versatel Telefonie
o Voetbalpakket
o Digitale decoder voor 1 TV
o TV/Video programma's op aanvraag

-> druk dan voor de grap is op Versatel 20 Mb ADSL... ;)

Zie je dat niet, bel ff met de helpdesk...
Niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

K, ik ben afgelopen vrijdag aangesloten. Telefonie werkte nog niet (ons nummer was nog niet bekend), internet werkt nu ubergoed (heb soms 2 mb/sec :D :D :D) enneh voetbal enzo werkt normaal ook (nu storing) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 11:47
helaas, kan ik mijn order status ook niet meer bekijken sinds een aantal dagen, morgen maar ff bellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:43:
[...]

Probeer stinger/spysweeper etc. om je PC te checken op een virus/malware...
Er zat geen twist in mijn rj45. Alles werkt nu maar ik heb er een nieuw probleem bij.

Als ik download van de nieuwsserver hangt de modem zich om de 10 minuten op, alle lampjes blijven groen maar modem is niet meer te benaderen via 192.168.1.1

Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:25:
Als ik download van de nieuwsserver hangt de modem zich om de 10 minuten op, alle lampjes blijven groen maar modem is niet meer te benaderen via 192.168.1.1
Heeft iemand hier ook last van?
Ik, gisteren, maar tegelijkertijd ook bittorrent open staan met ladingen connecties tegelijkertijd.
Verwacht dat het misschien daarin kan zitten, tenzij jij verder niks open hebt staan?
Ben nu al een tijdje met alleen newsleecher aan het downloaden (@1MB/s) en dan hangt ie niet.

Andere ervaringen met hangende modems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:15

Kroontje

...

matthijst schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:41:
[...]

Ik, gisteren, maar tegelijkertijd ook bittorrent open staan met ladingen connecties tegelijkertijd.
Verwacht dat het misschien daarin kan zitten, tenzij jij verder niks open hebt staan?
Ben nu al een tijdje met alleen newsleecher aan het downloaden (@1MB/s) en dan hangt ie niet.

Ik heb dezelfde ervaring. Gebeurt praktisch nooit als ik achter de computer zit. Het gebeurt vooral als ik de monitor uitzet en ga slapen. Plaats +/- 20GB in de queue van NL en 's morgens blijkt dat NL maar 1GB heeft gedownload en dat ik het modem kan resetten?! Zodra ik het modem dan reset zijn de overige GB's ook rap binnen zonder problemen, maar wanneer ik dan weer weg ben gaat het weer regelmatig mis.

Dacht zelf aan standby opties van Windows, maar deze zijn uit en ook de netwerkkaart mag niet in standby. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

en mensen die wireless op het modem aangesloten hebben, wat haal je max speed met een 11mbps kaartje?

haal nu rond de 600 op deze manier, is dat een beetje normaal...meerdere dingen tegelijk downen komt iets hoger uit rond de 7-800......
ik dacht dat het in het 11mbps kaartje zat , maar na het kopen van een 54mbps werd het nog slechter dus die maar weer er uit.......

ik wist dat wireless een stukje scheelt maar dit is toch behoorlijk vind ik, iemand tips? het programmaatje uit de startpost heb ik al gedaan.

.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
Owk, nog in de voor in de boeken:

Samen met 2 buren heb ik eind september het vesatel family pakket aangevraagd.
Nu hebben 1 buur en ik een installatie afspraak staan voor volgende week woensdag. Alles ziet er goed uit.

Mijn broer (de andere buur dus), met dezefde achternaam...., heeft in zijn overzicht van vesatel het volgende staan:

1. De bestelling is ontvangen door Versatel. V
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel. V
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel. V
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding. V
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 24 oktober 2005 V
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak. -
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Versatel.
8. Onze installatiepartner heeft de apparatuur geinstalleerd bij de klant.

In abbo historie staat:
1. 17 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 17 oktober 2005 De Versatel systemen zijn gereed voor gebruik.
3. 17 oktober 2005 Een opdracht wordt verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
4. 13 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
5. 13 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
6. 29 september 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
7. 27 september 2005 Versatel heeft order geregistreerd.

Waar gaat het nu mis, mijn broer heeft vanmorgen met IMTECH gebeld maar ze hebben zijn gegevens niet. Daarna met Versatel gebeld en zij zeggen dat er een probleem in zijn lijn zit.
Beetje raar want de systemen zijn klaar voor gebruik volgens hun eigen site......
Toen dat aan de medewerker van Versatel werd gevraagd wisten ze het ook niet meer......
Op 20 oktober zou er weer een nieuwe test gedaan worden, dus dat schiet ook niet echt op. Probleem is natuurlijk dat het wel heel prettig zou zijn wanneer de verbinding bij ons alle drie op dezelfde dag aangesloten wordt. Dan kan er namelijk 1 persoon gemachtigd worden en hoeft niet iedereen vrij te nemen.....

Is er iets dat ik tegen Versatel kan zeggen? Gaat het fout omdat er 3 in dezelfde straat zijn, waarvan 2 met dezelfde achternaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:40:

Is er iets dat ik tegen Versatel kan zeggen? Gaat het fout omdat er 3 in dezelfde straat zijn, waarvan 2 met dezelfde achternaam?
Zijn het allemaal 'schone' installaties? of migraties van andere dsl aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
dolby schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:46:
[...]

Zijn het allemaal 'schone' installaties? of migraties van andere dsl aanbieders?
Het zijn allemaal "schone" installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:41:
[...]

Nope, alleen newsleecher die van usenetserver download.

Port 119 open gezet op de modem.

Kan mijn klok erop gelijk zetten hij knalt er elke keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
Beste Forummers,

Kan iemand mij vertellen of de router die in de modem van versatel zit, een zogenaamde slimme router is dus die geen onderscheid maakt tussen straight of crossed UTP kabel?

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
Ja, volgens de handleiding is het auto-mdix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Laatst online: 15-01-2022
Misschien een domme vraag... maar hoe maak je een e-mail alias/adres aan bij Versatel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Adarkar schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:40:
[...]

helaas, kan ik mijn order status ook niet meer bekijken sinds een aantal dagen, morgen maar ff bellen !
Blijkbaar doet het order-status systeem van Versatel bij sommige niet. Heb een mailtje gekregen dat de technische voorbreidingen klaar zijn, en dat er contact gaat opgenomen worden met mij, heb meteen zelf gebeld en een afspraak gemaakt :*)

7 oktober bestelt.
27 oktober installatie.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
nikk schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:21:
Misschien een domme vraag... maar hoe maak je een e-mail alias/adres aan bij Versatel?
Vroeg ik me ook af, hoe maak je aliassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 20:18
In de tijd van zonnet moest je een gratis inbel abonnement aanmaken, ik zie dat versatel ook nog 'inbellen gratis' heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyna20 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:57:
Beste Forummers,

Kan iemand mij vertellen of de router die in de modem van versatel zit, een zogenaamde slimme router is dus die geen onderscheid maakt tussen straight of crossed UTP kabel?

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Je bedoelt of de router 'auto-sensing' is. Staat er niets van in het boekje over?
De meeste moderne routers zijn het wel, ik durf het niet te zeggen of het versatel modem/router deze functie ook heeft.
-> proberen, of netwerkkabel kopen/maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

sewer schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:30:
In de tijd van zonnet moest je een gratis inbel abonnement aanmaken, ik zie dat versatel ook nog 'inbellen gratis' heeft.
Daar kan het idd mee, vul alles in (mag ook fake NAW zijn) behalve de interesses aan het eind, want dan werkt je nieuwe email adres al :)
Bonus is een 20MB homepage, ik heb nu 2 email adressen en 2 homepages extra :P
Nadeel is dat je wat meer spam van Versatel krijgt, ik krijg nu 3x de Versatel XL nieuwsbrief (die je gewoon kunt afmelden) 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verbinding valt om de 30 minuten weg of ik nu alleen tv aan het kijken ben met de decoder of aan het downloaden of een combinatie.

Download van usenetserver met max 500kb en elke 30 minuten hangt mijn modem. Kan de modem dan niet meer bereiken, decoder werkt dan ook niet meer, telefoon blijft werken.

Gevolg is dat ik elke 30 minuten mijn modem uit de stroom moet trekken.

Zondag en gisteren Versatel gebeld en dan krijg ik gisteren te horen dat ik een gigantische hoeveelheid data zou trekken hetgeen niet waar is aangezien ik vrijdag ben aangesloten en zaterdag, zondag en maandag hooguit wat gedownload heb, ik schat 3 a 4 GB in totaal.

Advies van de helpdesk: download in kleine gedeeltes.

In mijn ogen is dit een instabiele verbinding die geleverd is door Versatel en het klinkt alsof ze er niets aan willen doen. Het is erg frapant dat die lijn om de 30 minuten eruit knalt, het is net alsof zij iets resetten of rebooten waardoor mijn modem hangt.

Heeft iemand anders hier ook last van?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:07:
..
Zondag en gisteren Versatel gebeld en dan krijg ik gisteren te horen dat ik een gigantische hoeveelheid data zou trekken hetgeen niet waar is aangezien ik vrijdag ben aangesloten en zaterdag, zondag en maandag hooguit wat gedownload heb, ik schat 3 a 4 GB in totaal.

Advies van de helpdesk: download in kleine gedeeltes.
..
Haha... Men neme een supersnelle verbinding en zodra mensen dan 25% bandbreedte (= ongeveer 500KB/s) gaan gebruiken om vier lousy GB'tjes te gaan downloaden en daarbij problemen ondervinden, dan gaan ze bij de helpdesk onzin uit zitten kramen...

Download in kleine gedeeltes? Echt schitterend... Hoe komt zo'n idioot erbij... :) Moet je alles eerst op floppie zetten ofzo? Moet je je verbinding afknijpen tot de capaciteit van een modemlijntje?

Ga er maar vanuit dat een aanzienlijk deel van de versatel abbonee's lekker met de maximale snelheid aan het usenetten is en dat een heel stuk langer volhoud dan een half uurtje.. Sterker nog, de laatste keer dat ik mijn modem heb moeten resetten is al weer twee maanden geleden..

Ga maar uit van een defecte modem of problemen in de centrale......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 07:32

Willem2

Ω is futile

Helemaal mee eens, mijn Davolink modem klapt er bijna nooit uit en ik download redelijk grote dingen van usenet.

Houdt er wel rekening mee dat het gebruik van bittorrent/emule nogal eens wat sneller tot een disconnect/modem lockup wil leiden. Sommige routers hebben moeite met het grote aantal connecties dat die programmatjes maken...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztupid371
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-01-2016
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:07:Advies van de helpdesk: download in kleine gedeeltes.
Hahaha......

Probeer ze dan maar 's aan hun verstand te brengen dat het juist hele kleine stukjes zijn die je via je newslurker naar binnen trekt :) Dat ze daarna lokaal op je pc allemaal aan elkaar gekoppeld worden tot 1 rar bestand mag toch niet uitmaken ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
zie dit steeds vaker staan, zou iemand misschien zo aardig willen zijn info te geven over de davolink modem? Dan kan de startpost misschien ge-update worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem2 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:20:
Helemaal mee eens, mijn Davolink modem klapt er bijna nooit uit en ik download redelijk grote dingen van usenet.

Houdt er wel rekening mee dat het gebruik van bittorrent/emule nogal eens wat sneller tot een disconnect/modem lockup wil leiden. Sommige routers hebben moeite met het grote aantal connecties dat die programmatjes maken...
Ik heb ook een Davolink modem.

Die gozer van de helpdesk gister wist echt niet waar ie het over had.

Nadat ik hem vertelde dat ik van de nieuwsserver download moest ie even wat navragen. Nadat ie weer terug was kwam ie met het verhaal dat versatel geen nieuwsservers ondersteund en vanaf toen kon ik hem niet duidelijk maken dat het niet om de nieuwsserver ging maar om mijn instabiele verbinding.

Op een gegeven moment zegt ie tegen me: een nieuwsserver gebruikt een andere poort meneer. Dus ik zeg dat klopt poort 119. Ja zegt ie poort 119 en die gaat buiten het internet om dus versatel ondersteund geen nieuwsservers. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Toen heb ik maar afscheid genomen leek me niet verstandig om verder te gaan. 8)7 8)7 8)7 8)7

Heb ze vanmorgen maar een email gestuurd dat ik ze 5 dagen geef om het probleem op te lossen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Dus ik zeg dat klopt poort 119. Ja zegt ie poort 119 en die gaat buiten het internet om dus versatel ondersteund geen nieuwsservers.
offtopic:
Oh man.. Ik denk dat ik die helpdesk ook maar eens ga bellen! Niet dat ik ze nodig heb, maar zo te lezen kan je hier tegen lokale telefoontarieven op de hoogte blijven van de leukste moppen... Ik kom nu al bijna niet meer bij van het lachen, laat staan dat je zo'n figuur echt aan de lijn hebt.. echt schitterend...

Maar effe serieus.. Kan je niet direct worden doorgeschakeld naar een 2e of 3e lijns helpdesk? Kan je van iemand anders een modem lenen om die te testen? Ken je andere versatel abbonee's die ook op jouw wijkcentrale zijn aangesloten en waarbij deze problemen niet optreden? Weet je 100% zeker dat het niet aan de configuratie van je pc ligt?

Overigens zou ik die melding van het 'ingebreke blijven' wel per aangetekende brief en geadresseerd aan de hoofddirectie die kant op doen. Misschien is het ook handiger om de tijd die je ze gunt om de boel te herstellen net wat ruimer te nemen.. 2 weken (=10 werkdagen) is gangbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpion303 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

offtopic:
Oh man.. Ik denk dat ik die helpdesk ook maar eens ga bellen! Niet dat ik ze nodig heb, maar zo te lezen kan je hier tegen lokale telefoontarieven op de hoogte blijven van de leukste moppen... Ik kom nu al bijna niet meer bij van het lachen, laat staan dat je zo'n figuur echt aan de lijn hebt.. echt schitterend...

Maar effe serieus.. Kan je niet direct worden doorgeschakeld naar een 2e of 3e lijns helpdesk? Kan je van iemand anders een modem lenen om die te testen? Ken je andere versatel abbonee's die ook op jouw wijkcentrale zijn aangesloten en waarbij deze problemen niet optreden? Weet je 100% zeker dat het niet aan de configuratie van je pc ligt?

Overigens zou ik die melding van het 'ingebreke blijven' wel per aangetekende brief en geadresseerd aan de hoofddirectie die kant op doen. Misschien is het ook handiger om de tijd die je ze gunt om de boel te herstellen net wat ruimer te nemen.. 2 weken (=10 werkdagen) is gangbaar..
Ik ken helaas niemand die bij mij in de buurt ook Versatel heeft.

Heb ze zojuist weer gebeld en kreeg nu een medewerker aan de lijn die er iets meer verstand van heeft.

Hij heeft me gevraagd een harde reset te doen van de modem dus dat ga ik vanavond als ik thuis ben maar effe proberen en als dat ook niet werkt dan ga ik idd die aangetekende brief maar eens schrijven.

ik laat wel effe weten of dat de oplossing was.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 3 maanden geen problemen gehad, maar nu totaal geen internet en decodersignaal meer.
Modemleds soms allemaal groen, maar slechts zeer korte periodes.
ADSL en INET leds om beurten rood of geheel uit.
Is mijn modem naar de knoppen? Resetten helpt niets.
Signaal is altijd prima geweest.
Heeft of had iemand dezelfde klachten?
(lokatie Almere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Laatst online: 30-08 11:25
het is nu 24 uur geleden aangesloten bij mij en dit zijn mijn ervaringen
internet rete snel en ik denk een speedcap zit constant op 1,5 mb per sec op 1,4 kilometer van de centrale (2315KZ)
de decoder is al 2 keer vastgelopen .
telefonie doet het wel maar nummer nog niet geporteerd dat gebeurd 25 oktober
kwaliteit van het versatel bellen is prima .
kortom een tevreden gebruiker .
ps voor de gamers ik heb een ping van 27 ms als ik ping op speedtest .nl
dus versatel ga zo door dan hoor je mij niet klagen wel ben ik benieuwd naar de speeds zonder cap
maar als dat tenkoste gaat van de stabieliteit dan hoeft het van mij nog geen eens
oja als ik me decoder aan zet snoept ie er zo 400 kb vanaf

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:05:
[...]

Ik ken helaas niemand die bij mij in de buurt ook Versatel heeft.

Heb ze zojuist weer gebeld en kreeg nu een medewerker aan de lijn die er iets meer verstand van heeft.

Hij heeft me gevraagd een harde reset te doen van de modem dus dat ga ik vanavond als ik thuis ben maar effe proberen en als dat ook niet werkt dan ga ik idd die aangetekende brief maar eens schrijven.

ik laat wel effe weten of dat de oplossing was.
NOFI, maar je zit die helpdesk medewerker uit te lachen terwijl je zelf nog niet eens het modem gereset hebt :)?. Maar goed, leuk verhaal, dat wel.

Gewoon opbellen met een wegvallende verbinding. Heb ik het begin ook gehad, is keurig opgelost. Al lijkt het bij jou, omdat je het modem niet kan bereiken, meer een modem probleem. Gewoon ook aangeven dat het tijdens tv kijken gebeurd, daar kan jouw pc oid niets aan doen, dan hebben ze misschien wat beter door waar het probleem zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:55:
[...]

NOFI, maar je zit die helpdesk medewerker uit te lachen terwijl je zelf nog niet eens het modem gereset hebt :)?. Maar goed, leuk verhaal, dat wel.

Gewoon opbellen met een wegvallende verbinding. Heb ik het begin ook gehad, is keurig opgelost. Al lijkt het bij jou, omdat je het modem niet kan bereiken, meer een modem probleem. Gewoon ook aangeven dat het tijdens tv kijken gebeurd, daar kan jouw pc oid niets aan doen, dan hebben ze misschien wat beter door waar het probleem zit...
Heb ze vanaf het begin al aangegeven dat bij het gebruiken van alleen de decoder de verbinding ook om de 30 minuten weg valt.

Modem resetten hielp niet dus na een 30 minuten aan de lijn te zijn geweest met de helpdesk heb ik ze nu eindelijk zo ver dat ze de modem gaan omruilen.

Straks effe Imtech bellen kijken hoe snel ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
Na 5 weken en heel veel telefoontjes naar de helpdesk heb ik de moed opgegeven. Mijn internet is nog steeds bar traag lager dan 10 KB en TV/voetbal geeft alleen groen beeld. In het laatste gesprek hebben ze zelfs gezegd dat het echt allemaal werkt en dat het allemaal aan mij ligt terwijl de decoder nog steeds niet goed functioneert. Ik heb nu maar een ingebreke stelling brief gestuurt en een week later een opzegging. Nu is het weer eens geduldig wachten tot dat Versatel goedkeuring geeft voor het opzeggen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imtech gebeld en ze hadden geen opdracht van Versatel.

Versatel gebeld en daar krijg ik te horen dat het bij een andere afdeling ligt die het verzoek om de modem om te ruilen moet goedkeuren en doorsturen naar Imtech dit zal hoogstwaarschijnlijk morgen gebeuren terwijl ik gisterenavond te horen kreeg dat de opdracht vandaag bij Imtech zou liggen. :( :( :( :(

Voor het omruilen van de modem staat standaard ook weer 5 dagen volgens de medewerker en toen begon ik echt te koken. Heb aangeboden om zelf de modem op te halen bij Imtech in Amsterdam hetgeen ook niet mogelijk was.

Heb een faxnummer gekregen van de klachtenafdeling en maar meteen een ingebrekestelling gefaxt.

Als ze vandaag of morgen niet mijn modem omgeruild hebben dan kunnen ze wat mij betreft de hele handel ophalen ik heb hier echt geen zin meer in.

Echt een waardeloze service van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
maar ja ik wil graag een beetje snel geholpen worden als het mogelijk is BVD
Zou jij ajb eens de FaQ willen lezen?
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Jou gedrag in deze thread is absoluut niet in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe open ik poort 119 om via de nieuwsgroepen te downloaden vind die versatel handleiding nou niet echt super duidelijk
iemand hier die dit gewoon in het nederlands kan uitleggen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdajel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-03 22:33
Omdat ik al een maand zonder internet zit inmiddels door het gestuntel van Versatel ga ik nu maar eens zelf kijken waar het aan zou kunnen liggen. Om te controleren of dat het probleem van de niet aanwezige line-sync aan het modem ligt zou ik graag van iemand een modem willen lenen voor een paar minuten.

Dus van wie zou ik dat even mogen lenen in de omgeving Rdam 3025AD?
graag een mailtje naar superdajel apuhstaartje xs4all punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:52:
hoe open ik poort 119 om via de nieuwsgroepen te downloaden vind die versatel handleiding nou niet echt super duidelijk
iemand hier die dit gewoon in het nederlands kan uitleggen aub
Gewoon in het Nederlands: Voor het downloaden van bestanden via usenet (=nieuwsgroepen) hoeven GEEN poorten op de firewall of router worden geopend.

Mocht je die poort voor andere doeleinde willen openzetten, dan moet je het nog maar even laten weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is et weer zo ver...na 1.5 week internet viel mn verbinding en mijn telefoon lijn weg. had geen kies toon meer..niks. KPN heeft alles al weer netjes gefixed alleen versatel is weer sloom. Zit al 4 dagen naar een knipperend sync lampje te kijken. Alsof 4 weken nog niet genoeg is :S (zo lang deed et voordat versatel mn maakte nadat ik mn modem had gekregen) ben er moedeloos van geworden, en wordt boos als et voor zondag niet werkt! (Ajax-PSV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:21:
bij mij is et weer zo ver...na 1.5 week internet viel mn verbinding en mijn telefoon lijn weg. had geen kies toon meer..niks. KPN heeft alles al weer netjes gefixed alleen versatel is weer sloom. Zit al 4 dagen naar een knipperend sync lampje te kijken. Alsof 4 weken nog niet genoeg is :S (zo lang deed et voordat versatel mn maakte nadat ik mn modem had gekregen) ben er moedeloos van geworden, en wordt boos als et voor zondag niet werkt! (Ajax-PSV)
Hier hetzelfde........ vrijdag Versatel geinstalleerd en maandag al gehele storing inclusief telefoon. KPN heeft alles dinsdag weer hersteld, maar zit al dagen tegen een rood ADSL lampje aan te kijken en een INET lampje dat in zijn geheel niet brandt. Vervolgens wordt telkens door de helpdesk aangegeven dat er met spoed aan wordt gewerkt......... en ik wil aanstaande zondag wel PSV AJAX zien!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 3 weken geen verbinding meer
Elke dag gebeld, de KS heeft het over een landelijke storing.
3 Weken is wel erg lang voor een storing.

Maar volgens de KS zijn ze er elke dag mee bezig. Jajaja

Maar wat schetst nou mijn verbazing wanneer ik bij mijn abonnementshistorie kijk:

1. 20 oktober 2005 Bank heeft incasso geaccepteerd
2. 18 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
3. 18 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
4. 18 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
5. 18 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
6. 30 september 2005 Bank heeft incasso geaccepteerd 20 MB ADSL + Voetbalpakket (300805-290905)
7. 01 september 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft haar systemen opgeleverd
8. 24 augustus 2005 Versatel heeft incasso opdracht verstuurd naar bank
9. 23 augustus 2005 Versatel heeft de ADSL systemen opgeleverd
10. 12 augustus 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
11. 25 juli 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft een afspraak gemaakt met de klant.
12. 20 juli 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft een afspraak gemaakt met de klant.
13. 20 juli 2005 De modem/installatiepartner IMTECH heeft een afspraak gemaakt met de klant.
14. 16 juli 2005 De Versatel systemen zijn gereed voor gebruik.
15. 16 juli 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
16. 16 juli 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
17. 10 mei 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
18. 09 mei 2005 Versatel heeft order geregistreerd.

3 keer geannuleerd? Maar ik had een werkende verbinding, waarom annuleren???
Sinds 29 sept werkt het niet meer, rood i-net lampje. Vlak daarna geld afgeschreven, daarna werkt het niet meer
De automatische incasso loopt ook tot 29 sept volgens hun historie. En de verbinding hield er op 29 sept ook opeens mee op. Zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben
Vandaag per aangetekende brief opgezegd. Ik weet het anders ook niet meer :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook gepost op het versatel forum... maar verwacht daar niet teveel van
de helpdesk bellen durf ik al helemaal niet meer :)
vandaar hier maar even een post

Gaat over VPN
Iemand dit al werkend? zo ja, hoe?
Ik heb poort 1723 wel geforward maar ik heb het idee dat de modem zelf wil valideren
Daar blijven mijn VPN pogingen dus ook hangen
met een DMZ lukt het wel, maar dat doe ik liever niet
Dus kan de PPTP en L2TP service disabled worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:33
Nfluence schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

Heb ik ook gehad. Even bellen met de klantenservice en ze lossen het voor je op (wel melden dat je de harde modem reset al hebt uitgevoerd).
Ik bel iedere dag met de helpdesk maar ik zit al bijna 3 weken met een storing waar nog niets aan is gebeurd. Afgelopen maandag hadden ze mijn ticket zelfs gesloten omdat er in het weekend een algemene storing in Venray is geweest die maandag verholpen is. :-(

Ik ben inmiddels de wanhoop nab ij. Ik heb 2 maanden geen problemen gehad en nu dit. Het grootste probleem is dat je nooit verder komt dan de 1e lijn en dat deze je iedere keer met een kluitje het riet in sturen. Het probleem schijnt nu bij 2e lijns te liggen maar deze zullen nooit contact met een klant opnemen voor vragen of om te melden wat de status is.

Als ik volgende week nog last heb van dit probleem ga ik een formele ingebrekestelling indienen met een termijn van 2 weken om een goed werkende verbinding op te leveren. Als er geen verbetering is zeg ik mijn abonnement op wegens wanprestatie.

Grtz, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:43:
[...]

Zou jij ajb eens de FaQ willen lezen?
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Jou gedrag in deze thread is absoluut niet in orde.
nou ja sorry hoor maar ik moest het ff snel weten dus ik vroeg of het mogelijk was. Dat is toch niet zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
Als ik de verhalen hierboven allemaal lees dan ben ik behoorlijk huiverig voor als ergens tussen nu en 2 weken (hoop ik) mijn verbinding wordt opgeleverd :X. Hoe verhouden bovenstaande problemen zich onder alle Versatel-gebruikers? Als ik het doorlees krijg ik haast de indruk dat het hele netwerk bagger is ...

Ik begin echt te twijfelen of ik er wel goed aan doe om van @Home af te stappen. Ik heb namelijk met @Home al een jaar of 5 een super-stabiele en snelle verbinding. In al die jaren slechts 2 weekjes een brakke verbinding gehad. @Home blijft ook nog gewoon aangesloten totdat Versatel ècht werkt! Dan maar één maandje dubbel betalen.

We zullen zien, tot zover loopt de orderafhandeling bij mij in elk geval nog wel goed :).

[ Voor 31% gewijzigd door Wouter! op 21-10-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
Slash schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:14:
[...]

Ik bel iedere dag met de helpdesk maar ik zit al bijna 3 weken met een storing waar nog niets aan is gebeurd. Afgelopen maandag hadden ze mijn ticket zelfs gesloten omdat er in het weekend een algemene storing in Venray is geweest die maandag verholpen is. :-(

Ik ben inmiddels de wanhoop nab ij. Ik heb 2 maanden geen problemen gehad en nu dit. Het grootste probleem is dat je nooit verder komt dan de 1e lijn en dat deze je iedere keer met een kluitje het riet in sturen. Het probleem schijnt nu bij 2e lijns te liggen maar deze zullen nooit contact met een klant opnemen voor vragen of om te melden wat de status is.

Als ik volgende week nog last heb van dit probleem ga ik een formele ingebrekestelling indienen met een termijn van 2 weken om een goed werkende verbinding op te leveren. Als er geen verbetering is zeg ik mijn abonnement op wegens wanprestatie.

Grtz, jeroen
Oh ik HAD ook interesse in een versatel abbonement maar als ik dit lees ga ik toch twijfelen. Ik heb nu @home en eigenlijk nooit echt grote problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zie een paar slepende problemen (heb je bij elke provider wel eens) en ook veel aansluitingen die in een keer goed zijn en blijven, zoals de mijne.
Op het Versatel forum het zelfde beeld, een paar pechvogels die blijven mekkeren (zou ik misschien ook wel doen :) ) en verder goede ervaringen.
Voor de 20Mbit heb ik jarenlang het Versatel family abo gehad en dat was heel erg stabiel, daarom durfde ik het wel aan om over te stappen.
De kinderziektes zijn er nu wel uit, voor mij genoeg reden om tevreden te zijn en zeker voor het geld (dat ik nog steeds niet betaal :P ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis idd zuur dat ik een van die probleem gevallen ben dan.
had hiervoor een jaartje of 5 ADSL bij planet internet, en ik heb pas 1.5 week internet gehad. Dit terwijl ik het modem al 2 maanden heb! Ik heb nu al meer downtime bij versatel dan bij planet internet. Ze bieden echt een goed product aan...als et werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bedrijf dat zijn klanten serieus neemt besteedt veel aandacht aan de service die het aan zijn klanten verleent.

Ik zit zelf al jaren in de service, eerst hardware en nu software dus ik weet waar ik over spreek.

Wat mij tot nu toe bij Versatel is opgevallen is het volgende:

- ze trainen hun helpdeskmensen niet goed genoeg met als gevolg dat als je niet akkoord gaat met wat er standaard op het scherm verschijnt ze altijd even moeten overleggen met een collega en je in de wacht geplaatst wordt. Klanten krijgen hierdoor sterk de indruk dat het bedrijf niet weet waar het mee bezig is. Je helpdeskmedewerker is het visitekaartje van je bedrijf en helemaal bij Versatel aangezien je niet voorbij de eerste lijns komt.

- ze verbinden je nooit door met iemand anders ongeacht hoe serieus je probleem is en ze geven je altijd een standaard antwoord. Dit laatste irriteerd op het laatst klanten.

- als je een klacht schriftelijk indient dan duurt het dagen voor je een antwoord krijgt zonder dat iemand maar even belt om het een ander met je te bespreken en een beter beeld te krijgen van wat er precies aan de hand is om een oplossing voor te stellen en de klant het gevoel te geven dat hij/zij serieus genomen wordt.

De service afdeling is gewoon niet goed opgezet. Het moet allemaal zoveel mogelijk via email of de klant laten bellen aangezien dit het goedkoopst is.

Erg jammer dat ze zo met hun klanten omgaan maar geloof me als een bedrijf niet begrijpt hoe belangrijk goede service is dan komen ze daar vanzelf wel achter :*) :*) :*) :*)

Zaken doen is niet zo moeilijk, zaken blijven doen dat is de kunst!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:06:
Erg jammer dat ze zo met hun klanten omgaan maar geloof me als een bedrijf niet begrijpt hoe belangrijk goede service is dan komen ze daar vanzelf wel achter :*) :*) :*) :*)
Ben het hier niet mee eens. Ten eerste ben ik door technical support altijd netjes te woord gestaan. Er zitten altijd rotte appels bij een helpdesk. Bovendien gaat bijna niemand hier posten 'Goh, wat had ik een aardige meneer aan de lijn'. Nee, alleen als je een studentje aan de lijn had die er geen zin meer in had die dag en je niet goed heeft geholpen. Hierdoor krijg je natuurlijk een vertekend beeld. Ten tweede, tuurlijk is het logisch dat men kosten wil besparen op technical support. 20 mbit ADSL, incl eredivisie waarin tientallen miljoenen in is gestoken voor 39 euro per maand!

Als ik kijk bij XS4all, een ISP die toch wel bekend staat om goede service, betaal je 79 euro per maand voor 8mbit (binnenkort ge-upgrade naar 12). Dit is het dubbele van Versatel, en dan heb je een verbinding die minder snel (ok, misschien iets stabieler ;)) is en geen voetbal.
Ja, bij hun wordt je waarschijnlijk sneller geholpen als je contact opneemt met klantenservice, en waarschijnlijk investeren ze voor hun personeel ook meer in training e.d.

Dus moet je zelf bepalen wat je belangrijker vindt ; prijs, of service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Ik heb spijt dat ik dat stomme voetbal wilde zien anders zat ik nog lekker bij xs4all.nl zonder problemen!

Dus het is voor meer mensen niet alleen te doen om het geld maar ook om het voetbal en ja het leek te mooi om waar te zijn en in 35% van de aansluitingen van Versatel is dat ook het geval. Helaas gaat het niet om een paar gevallen maar om heel veel gevallen!

En geduldig wacht ik weer op een antwoord van Versatel (Voor inmiddels vijf weken en 1 dag :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

Ben het hier niet mee eens. Ten eerste ben ik door technical support altijd netjes te woord gestaan. Er zitten altijd rotte appels bij een helpdesk. Bovendien gaat bijna niemand hier posten 'Goh, wat had ik een aardige meneer aan de lijn'. Nee, alleen als je een studentje aan de lijn had die er geen zin meer in had die dag en je niet goed heeft geholpen. Hierdoor krijg je natuurlijk een vertekend beeld. Ten tweede, tuurlijk is het logisch dat men kosten wil besparen op technical support. 20 mbit ADSL, incl eredivisie waarin tientallen miljoenen in is gestoken voor 39 euro per maand!

Als ik kijk bij XS4all, een ISP die toch wel bekend staat om goede service, betaal je 79 euro per maand voor 8mbit (binnenkort ge-upgrade naar 12). Dit is het dubbele van Versatel, en dan heb je een verbinding die minder snel (ok, misschien iets stabieler ;)) is en geen voetbal.
Ja, bij hun wordt je waarschijnlijk sneller geholpen als je contact opneemt met klantenservice, en waarschijnlijk investeren ze voor hun personeel ook meer in training e.d.

Dus moet je zelf bepalen wat je belangrijker vindt ; prijs, of service.
Ik ben het niet met je eens omdat je er niet vanuit mag gaan dat als iets goedkoper is dan de rest de service meteen beneden peil zal zijn of dat dat de wederpartij het recht geeft om een gebrekkige dienst te leveren.

Ik blijf altijd netjes tegen iedereen die ik aan de lijn krijg aangezien ik ervan uit ga dat iedereen zijn werk zo goed mogelijk probeert te doen en dat degene die ik aan de lijn heb beperkt is in wat hij of zij kan beslissen. Ik kan het de helpdeskmedewerker niet kwalijk nemen dat hij niet goed opgeleid is maar het bedrijf waar hij voor werkt wel.

Ik heb een contract met Versatel waarin ik mij verbind een bedrag te betalen en zij zich verbinden om een dienst te leveren.

Als ik me aan het contract hou dan verwacht ik dat ook de andere partij, ongeacht het bedrag, zich ook aan hetgeen overeengekomen houdt en anders hadden ze het niet voor die prijs aan moeten bieden of ze moeten eerlijk zijn en aangeven dat ze niet kunnen leveren.

Mensen zijn bereid om langer te wachten tot iets opgelost is zolang je ze maar op de hoogte houdt van wat er allemaal ondernomen wordt om het op te lossen. Als je klachten gewoonweg negeert dan ga je je klanten irriteren en schiet je jezelf in de voet want je verknalt je naam in de markt en je trekt op het laatst alleen klanten aan die voor prijs gaan en niet op de hoogte zijn van je slechte service en dat zijn er steeds minder naarmate de tijd verstrijkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte ervaringen kom je bij elke provider tegen, zelfs bij XS4all waar je de max betaalt...
Elke provider zal ongetwijfeld proberen de problemen te verhelpen...

Gebeurt dit niet naar wens en je weet 100% zeker dat het probleem niet bij jou zit? -> zeg je toch op!

Geldt dus ook voor Versatel, nogmaals ik vind het vervelend voor diegene met langdurige problemen, maar het is behoorlijk 'kort door de bocht' wanneer mensen op dit forum gaan melden niet in zee te willen met versatel, omdat ze hier slechte ervaringen lezen.
Als dat het criterium is, zal je bij geen enkele provider breedband nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
Ik ben het niet met je eens omdat je er niet vanuit mag gaan dat als iets goedkoper is dan de rest de service meteen beneden peil zal zijn of dat dat de wederpartij het recht geeft om een gebrekkige dienst te leveren.
Tuurlijk heb je gelijk als Versatel bv. een niet functionerende lijn levert, er weken over doet een groot probleem op te lossen, etc. Wat je ook kwijt bent per maand ; je moet krijgen waar je voor betaald.
Ik zie hier ook genoeg klachten waar ik het volledig mee eens ben!

Maar ik hoor hier (en op andere plekken) mensen klagen om de meest kleine dingen, waar ik het vaak niet mee eens ben. Ik vind het bv. helemaal niet raar dat Versatel geen support geeft op een ander modem, of dat je een aantal weken moet wachten op oplevering van je DSL lijn (mijn eerste DSL lijn duurde 8 weken bij Demon).
Bovendien gaan mensen dan gelijk weer termen roepen zoals Opta en Consumentenbond ; het lijkt wel een rage (niet alleen hier en over Versatel, maar ook over andere bedrijven) om als je een klacht hebt zoveel mogelijk willekeurige overheids/consumenten-organisaties op te noemen.

Ik was ook sceptisch over Versatel toen ik mijn bestelling had gedaan, maar tegen verwachting in ben ik enorm positief over hun diensten, zowel de snelheid / stabiliteit van m'n lijn, maar ook van hun klantenservice. Ook vrienden van me die Versatel hebben genomen hebben dezelfde mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:15:
Slechte ervaringen kom je bij elke provider tegen, zelfs bij XS4all waar je de max betaalt...
Elke provider zal ongetwijfeld proberen de problemen te verhelpen...

Gebeurt dit niet naar wens en je weet 100% zeker dat het probleem niet bij jou zit? -> zeg je toch op!
Alleen bij xs4all zijn er 2% ontevreden klanten en bij versatel 35%. Volgens een enquete van Radar.

En probeer maar op te zeggen. Is makkelijker gezegd dan gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist weer even de klantenservice gebeld.

Heb al sinds maandag geen ADSL verbinding meer, waardoor ik geen voetbal kan kijken en niet kan internetten. Zou een algemene Versatel ADSL storing zijn in Wassenaar Centrum. Meerdere mensen in deze regio met dit probleem?

Ben er niet geheel van overtuigd dat dit een algemene storing is, aangezien ik de dag daarvoor ook al problemen had met mijn reguliere telefoonaansluiting bij de KPN. Telefoon doet het inmiddels weer, maar nog geen ADSL verbinding....helaas.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrOnT242 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:32:
[...]

Alleen bij xs4all zijn er 2% ontevreden klanten en bij versatel 35%. Volgens een enquete van Radar.

Precies, ze zullen proberen je het hele jaar te laten betalen oftewel jij moet wel jouw gedeelte van de overeenkomst vervullen.

Dat zij niet leveren waar je recht op hebt volgens de overeenkomst is niet belangrijk omdat ze hoogstwaarschijnlijk een legertje juristen hebben en niet wakker liggen van het feit of de klant nu wel of niet tevreden is als hij maar betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Schever vergelijk dan dat van Radar kan haast niet...XS4all met een bijna 10 jaar lang bewezen dienst tegen Versatel met een (voor hun) nieuwe ADSL 2+ techniek...come on! ;)
XS4all had met de invoering van ADSL ook problemen, hoor! Dan is die 2% van nu nog veel, trouwens!

Opzeggen is een kwestie van je poot stijf houden! Opzegbrief versturen, abonnementsgelden storneren, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:48:
[...]

Opzeggen is een kwestie van je poot stijf houden! Opzegbrief versturen, abonnementsgelden storneren, etc.
En wachten tot je aanmanningen en een deurwaarder krijgt.

Het is echt niet zo makkelijk als sommige denken dat het is.

Bij twijfel gewoon niet aan beginnen dan hoef je ook niets op te zeggen.

Ik wou dat ik me aan mijn eigen advies had gehouden. 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
In het begin van ADSL en XS4All heb ik twee weken zonder internet gezeten. Er waren toen wat problemen met het adsl bord in de centrale. Na een aantal keer bellen was het bord vervangen in de Centrale. Toen vond ik twee weken lang duren.

Bij versatel ben ik als klant al uitgescholden en is mij verteld dat ik het niet begreep en dat alles volgens hun werkt. Heb zelfs voorgesteld om een monteur langs te sturen en dat ik de kosten ook wilde betalen. helaas niets wordt toegegeven en niets wordt serieus genomen. Het gaat me er niet om dat het niet werkt. Dat is al minder.. Maar dat ik het gevoel krijg dat er ook niets aan wordt gedaan.

Ik heb dan ook opgezegd en ik storneer de automatische incasso's van Versatel. Nu maar even afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

zo.. vanmiddag tussen 12 en 18 zou de monteur langs komen, maar deze belde mij om half 9 al uit me bed of tie wat eerder kon komen. Natuurlijk had ik daar geen bezwaar tegen en ben dus nu vanaf 11 uur online met mijn nieuwe verbinding.
Hij liet me een soort van speedtest zien (www.numion.com) en deze gaf aan dat ik op zo'n 300 meter van de centrale een download van 17 mbit heb. Uiteraard dik tevreden mee!
Telefoon werkt ook gewoon goed. Alleen als ik naar buiten belt (naar mijn mobiel bijvoorbeeld) dan geeft hij het nieuwe versatel nummer aan en niet mijn normale nummer.
Als ik mijn oude nummer bel dan gaat de telefoon wel gewoon over, dus ik ben wel bereikbaar op dat nummer.

Verder nog geen problemen. Televisie werkt ook gewoon. Kan fijn big brother kijken 8)7

Ben benieuwd of ik nog tegen problemen aanloop, maar vooralsnog ben ik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:37:
zo.. vanmiddag tussen 12 en 18 zou de monteur langs komen, maar deze belde mij om half 9 al uit me bed of tie wat eerder kon komen. Natuurlijk had ik daar geen bezwaar tegen en ben dus nu vanaf 11 uur online met mijn nieuwe verbinding.
Hij liet me een soort van speedtest zien (www.numion.com) en deze gaf aan dat ik op zo'n 300 meter van de centrale een download van 17 mbit heb. Uiteraard dik tevreden mee!
Telefoon werkt ook gewoon goed. Alleen als ik naar buiten belt (naar mijn mobiel bijvoorbeeld) dan geeft hij het nieuwe versatel nummer aan en niet mijn normale nummer.
Als ik mijn oude nummer bel dan gaat de telefoon wel gewoon over, dus ik ben wel bereikbaar op dat nummer.

Verder nog geen problemen. Televisie werkt ook gewoon. Kan fijn big brother kijken 8)7

Ben benieuwd of ik nog tegen problemen aanloop, maar vooralsnog ben ik tevreden! :)
Klopt dat je nieuwe nummer tijdelijk wordt weergegeven...na 5 dagen wordt je KPN-nummer omgezet naar Versatel en wordt je KPN-nummer weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Ik denk het wel dat het te maken heeft met hoever je van de Centrale af zit. Hoe verder van de centrale hoe meer problemen je krijgt. Dit is wel inherent aan ADSL2+ misschien worden de problemen opgelost.

Gelukkig zijn er ook goede verhalen te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja wat wil je ook. Bij XS4ALL zit VEEL ander volk. Zij zijn meer gericht op PC, linux etc, dan bij VT. Zij gaan meer voor de PRIJS! Deze mensen hebben geen FLAUW benul wat een firmware upgrade is voor de modem!

Dat radar onderzoek klopt dus WEL kwa aantallen het zijn de mensen die niks kunnen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Dat is natuurlijk ook zo. Ik ben XS4all. gewoon gewend waar ik ook gewoon technisch inhoudelijk met mensen kan praten via de helpdesk en als die er niet uitkomen krijg je gewoon iemand van de tweede of derde lijn aan de telefoon. Misschien ben ik teveel verwend ;)

Conclusie is dus als je iets van Computers weet moet je gewoon naar XS4all. Je krijgt ten minste een shell account op een server zodat je altijd je mail in pine of mutt kan lezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Klopt dat je nieuwe nummer tijdelijk wordt weergegeven...na 5 dagen wordt je KPN-nummer omgezet naar Versatel en wordt je KPN-nummer weergegeven.
mooi mooi.. bedankt voor de info!! _/-\o_

Ik zit nu trouwens zwaaaaaar te surfen op mijn nieuwe accountje B)

[ Voor 11% gewijzigd door Nikooos op 21-10-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

dacht ff dat mijn internet down was. Wilde naar versatel.nl surfen, omdat me orderstatus bij mij ook een beetje raar aan het doen was, maar blijkt dat de versatel-site zelf gewoon down is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:32:
Zojuist weer even de klantenservice gebeld.

Heb al sinds maandag geen ADSL verbinding meer, waardoor ik geen voetbal kan kijken en niet kan internetten. Zou een algemene Versatel ADSL storing zijn in Wassenaar Centrum. Meerdere mensen in deze regio met dit probleem?

Ben er niet geheel van overtuigd dat dit een algemene storing is, aangezien ik de dag daarvoor ook al problemen had met mijn reguliere telefoonaansluiting bij de KPN. Telefoon doet het inmiddels weer, maar nog geen ADSL verbinding....helaas.......
kees! zit ook aangesloten op wassenaar centrum, en sinds maandag lag mijn telefoon lijn er ook uit. Telefoon is inmiddels gefixed alleen doet versatel weer eens sloom! zal niet blij worden als ik zondag voetbal moet gaan missen.
ik ben iig blij dat ik niet de enigste ben, dan hoef ik niet te vrezen voor 4-6 weken downtime net als mn vorige storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ow ow, ik wordt toch wel moe van Versatel. Elke keer als ze iets nieuws doen gaat het fout. Ik heb nu weer last van dat inlog scherm. Op menu drukken helpt niet, en resetten werkt ook niet. Hoe moeilijk is het nou om alles een keer goed te doen?

ik zal wel weer helpdesk bellen.. waar het altijd druk is, en waar ze je altijd verzoeken later terug te bellen ;-)

ps: internet doet het gelukkig al een maand of 3 goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik mijn 20mbit pakket heb heb ik geen problemen gehad met mijn verbinding *afkloppen*

heb wel een maand zonder internet gezeten door Versatel, maar met de lijn zelf is tot op heden niks mis

dit om ook even een positief geluid te laten horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:14:
Sinds ik mijn 20mbit pakket heb heb ik geen problemen gehad met mijn verbinding *afkloppen*

heb wel een maand zonder internet gezeten door Versatel, maar met de lijn zelf is tot op heden niks mis

dit om ook even een positief geluid te laten horen :)
zelfde hier, nog geen probs, gaat alleen minder hard als ik verwachte, 1,2mb/sec is wel de max als ik het zo bekijk.
hopen dat het nog beter word.......

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:09:
[...]

Ja wat wil je ook. Bij XS4ALL zit VEEL ander volk. Zij zijn meer gericht op PC, linux etc, dan bij VT. Zij gaan meer voor de PRIJS! Deze mensen hebben geen FLAUW benul wat een firmware upgrade is voor de modem!

Dat radar onderzoek klopt dus WEL kwa aantallen het zijn de mensen die niks kunnen!
Daar heb ik ook over nagedacht, maar speedlinq is een ISP die vooral mensen trekt die pure snelheid willen en niet zo bekend is en ook niet zo openlijk adverteert en die heeft ook de 40% ontevreden klanten overschreden.

Grappig is het verschil tussen hetnet en planet, de ene 7% en de andere 11% ontevreden klanten, terwijl het gewoon echt exact dezelfde dienst is (sterker nog, dezelfde mensen werken op de helpdesk :D).

De ontevreden mensen op die dienst zijn een paar mensen met een instabiele verbinding (ja, zelfs kpn heeft soms problemen, maar geen 7%), maar voor het grootste deel mensen die problemen met hun pc hebben en bijvoorbeeld niet eens de router/modem kunnen bereiken (het gros van de mensen die de helpdesk bellen met de melding 'internet werkt niet' bij die ISP's heeft gewoon een pc-configuratie probleem, het liefst met de wlan waar ze de ballen van snappen :P).

Bij versatel gaan de klachten overigens meer over snelheid van leveren, kwaliteit van de helpdesk, kwaliteit van de verbinding. Verder is adsl2+ niet zo opzienbarend en zeker geen excuus, adsl2+ is precies hetzelfde als adsl, bijna alleen een ander firmware in het modempje of en ander modempje in de centrale :).

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 22-10-2005 11:28 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan sinds 17 oktober Versatel 20mb en het bevalt me uitstekend. Ik heb nog geen uitvallers gehad en tv is ook prima. Telefonie is helemaal perfect!
Ik vind het alleen wel jammer dat ik ook die speedcap heb want ik woon maar 331meter van de centrale dus ik kan de max halen. Ik heb sinds afgelopen donderdag ook Eweka en dat was donderdag en vrijdag nog prut want ik heb dan 4 connecties open staan en steeds vallen ze uit maar nu is het inmiddels zaterdag en nu loopt het wel stabiel en continue. Maar ik haal maar 550kb aan download snelheid terwijl ik donderdag nog 1255kb haalde dus ik hoop dat dat nog ff gaat veranderen en dan ben ik een blij man! :P ps sorry nog voor mijn gedrag in de vorige posts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

JvS schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

Bij versatel gaan de klachten overigens meer over snelheid van leveren, kwaliteit van de helpdesk, kwaliteit van de verbinding. Verder is adsl2+ niet zo opzienbarend en zeker geen excuus, adsl2+ is precies hetzelfde als adsl, bijna alleen een ander firmware in het modempje of en ander modempje in de centrale :).
De snelheid is inderdaad geen 20mb, dat moet ik toegeven niet om te verdedigen of zo hoor maar voor de 39,95 p/m is deze snelheid (1,2mb) ook niet echt te duur vind ik, kijk maar eens wat een 8mb lijntje zoal gemiddeld kost, en heb je geen digitale tv erbij......

en die word alleen maar uitgebreider volgens de monteur, dus kan je later kosten besparen op je kabel die de deur uit kan.

ik denk dat je al met al een aardige verbinding krijgt voor je geld wat alleen maar beter/sneller gaat worden tot een max van 20mb.
Mocht er later zo'n zelfde verbinding aangeboden worden voor een lager bedrag bij versatel, kan je zelfs een verzoek indienen om je rekening aan dat bedrag aan te passen........via de help van de site.

@anix
Heb je dat progammaatje gebruikt uit de startpost? , dat werkt goed voor wireless, maar ook op de gewone verbindingen........probeer maar.
heb hier 2 pc ermee gedaan , scheelde 150kb/s down
.

[ Voor 10% gewijzigd door Rol-Co op 22-10-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rol-Co schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

@anix
Heb je dat progammaatje gebruikt uit de startpost? , dat werkt goed voor wireless, maar ook op de gewone verbindingen........probeer maar.
heb hier 2 pc ermee gedaan , scheelde 150kb/s down
.
sorry maar welk programma bedoel je? ik heb trouwens geen wireless maar gewoon een kabeltje
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.