Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 10.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja dat was jij inderdaad, dus bedoel het kan wel en als versatel dat zegt dan zullen ze meestal wel rede hebben. Wat hij kan doen is ze laten tekenen dat ze 8mbit garanderen. Als het dan echt daar onder is dat hij ze contract op kan zeggen zonder er een jaar of langer aan vast te zitten.

Ik zit 1,2km er vanaf en haal 1580kb/s via eweka newsserver. En 100mb file weet ik even niet zo uit me hoofd wat dat was. Maar heb wel het gevoel dat me verbinding sneller kan dan dat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Speedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:53:
[...]

Misschien was ik het :9
Ik zit zelfs op ruim 4km (41dB demping) en ik haal nog 11Mb/s met een upload van 1Mb/s 8)
Als je ergens (met een modem) de dempingwaarde kunt opvissen, dan heb je wat meer zekerheid over de te behalen snelheid en de draadlengte ;)
De wijk waar ik woon is zo'n 12 jaar oud, de Kpn bedrading is hier iig wel goed :)
De wijk waar ik woon is 8 jaar oud, maar ik heb wel eerder problemen gehad met mijn telefoonlijn. Mannetje van KPN langsgeweest en die heeft toen in de centrale onze aansluiting "om laten zetten".
Hopelijk is het dus goed genoeg...

Bedankt voor de info! Ik ga het maar eens bestellen.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

WeAreLegion schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:02:
Ja dat was jij inderdaad, dus bedoel het kan wel en als versatel dat zegt dan zullen ze meestal wel rede hebben. Wat hij kan doen is ze laten tekenen dat ze 8mbit garanderen. Als het dan echt daar onder is dat hij ze contract op kan zeggen zonder er een jaar of langer aan vast te zitten.

Ik zit 1,2km er vanaf en haal 1580kb/s via eweka newsserver. En 100mb file weet ik even niet zo uit me hoofd wat dat was. Maar heb wel het gevoel dat me verbinding sneller kan dan dat hij doet.
Inderdaad, dit was ik ook van plan: Ik laat me terug bellen en bestel het dan. Ze nemen dan namelijk het eind van het gesprek op met de gemaakte afspraken. Dit is dan niet alleen voor Versatel handig, maar ook voor mij. Ik herhaal dan namelijk gewoon de genoemde minimale snelheid.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyPh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 21:21
WeAreLegion schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:01:
Ik heb wel iemand hier gezien die ook op 3km afstand zat en die ging nog met 1mb/s dus dat is zekers wel netjes. Dus jah ik denk wel dat je dat gewoon kan nemen.

Wat betreft wireless dat kan je gewoon uit zetten in je modem. Enable Wireless kan je aanvinken of uitvinken
Hier ook zo bij mij. De preciese afstand weet ik niet. Ik heb op 2 sites gechecked. De ene geeft een afstand van 2800m, de ander 3350m. Ik haal met downloaden ongeveer 1550 kB/s. Verder geen enkel probleem met de verbinding hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

marrik schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:43:
[...]

Inderdaad, dit was ik ook van plan: Ik laat me terug bellen en bestel het dan. Ze nemen dan namelijk het eind van het gesprek op met de gemaakte afspraken. Dit is dan niet alleen voor Versatel handig, maar ook voor mij. Ik herhaal dan namelijk gewoon de genoemde minimale snelheid.
Welke minimale snelheid ? Het is namelijk een verbinding TOT 20MBit volgens mij is er namelijk geen minimale snelheid ? lthans ik kan het nergens vinden op de site dat ze een minimale snelheid garanderen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
Ik heb een vraag aan Versatel gebruikers die overgestapt zijn van Demon naar Versatel.

Ik heb versatel aangevraagd en dit zou eerst op 1 oktober aangesloten worden, dit is echter verschoven naar 14 Oktober. Toen ik Demon heb opgezegt heb ik de datum op 3 oktober laten zetten voor afsluiten.

Nu is het al 3 Oktober geweest en heb ik nog steeds internet, echter werkt mijn email niet meer en kan ik ook niet meer in mijn account komen op de Demon site. Ik ga er dan vanuit dat mijn abbo is afgesloten maar dat Versatel en Demon een afspraak hebben dat ik zolang ik nog niet ben aangesloten door Versatel ik nog van Demon gebruik kan maken.

Is er iemand die dit zelfde heeft meegemaakt, en mij gerust kan stellen dat mijn veronderstelling klopt, niet dat ik dalijk op 14 Oktober moet horen dat ik niet aangesloten kan worden omdat er nog ADSL op mijn lijn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Dyna20 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:35:
Ik heb een vraag aan Versatel gebruikers die overgestapt zijn van Demon naar Versatel.

Ik heb versatel aangevraagd en dit zou eerst op 1 oktober aangesloten worden, dit is echter verschoven naar 14 Oktober. Toen ik Demon heb opgezegt heb ik de datum op 3 oktober laten zetten voor afsluiten.

Nu is het al 3 Oktober geweest en heb ik nog steeds internet, echter werkt mijn email niet meer en kan ik ook niet meer in mijn account komen op de Demon site. Ik ga er dan vanuit dat mijn abbo is afgesloten maar dat Versatel en Demon een afspraak hebben dat ik zolang ik nog niet ben aangesloten door Versatel ik nog van Demon gebruik kan maken.

Is er iemand die dit zelfde heeft meegemaakt, en mij gerust kan stellen dat mijn veronderstelling klopt, niet dat ik dalijk op 14 Oktober moet horen dat ik niet aangesloten kan worden omdat er nog ADSL op mijn lijn zit.
als jij een telco-telco migratie hebt doorgegeven, dan staat dit ook zo gerigistreerd bij versatel, voor de zekerheid even bellen dacht ik zo en vragen of dit ook zo is.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:08:
Vanochtend is bij mij Telefonie aangelegd.
De monteur heeft het allemaal aangesloten, en hij heeft alles mooi weggewerkt.

Telefonie werkt nu, goed geluid etc.

Maar een aantal zaken is voor mij nog steeds niet duidelijk:
2 lijnen: De monteur gaf aan dat dit niet het geval zou zijn. Je hebt volgens hem 1 lijn waar 2 nummers op staan. Volgens de website heb je er wel degelijk 2.

Nummerweergave: Nadat hij contact had gehad met Versatel vertelde hij mij dat nummer-weergave gewoon werkte, en als ik geen nummers zag dat het aan het telefoontoestel lag. Dit is onzin want met de KPN lijn werkt het wel prima.

Nadat de monteur weg is gegaan (op het aftekenformulier bovenstaande opmerkingen laten opschrijven zodat ik daar later geen gezeur over krijg), nog even de Versatel klanten service gebeld.

Zij geven echter aan dat pas na 11 oktober dit soort vragen beantwoord kunnen worden.

Nog een weekje wachten.

Tot nu toe nog steeds tevreden. Ik verwacht dat deze 2 issues snel tot het verleden zullen horen.
Je hebt twee systemen voor nummerweergave. KPN werkt met DTMF.
UPC telefonie werkt met FSK systeem.
In het buitenland, werken ze met FSK.
Philips toestellen geven meestal nummers weer van KPN
b.v. Loewe geeft alleen weer van FSK systeem.(b.v. UPC)
Sommige toestellen werken met beide systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

ShadowBumble schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:06:
[...]

Welke minimale snelheid ? Het is namelijk een verbinding TOT 20MBit volgens mij is er namelijk geen minimale snelheid ? lthans ik kan het nergens vinden op de site dat ze een minimale snelheid garanderen.
Klopt, staat niet op de site. Ik heb het gevraagd (telefonisch), daarom vraag ik mijn abbo ook telefonisch aan zodat hier een recording van is...

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:15:
Ik moet ook binnenkort eens langs bij een collega van mijn vader met versatel. Schijnt vaak niet te kunnen downloaden, verbinding weg te vallen etc. :/ Volgens versatel ligt het niet aan hun en ze willen wel een monteur voor 90euro langs sturen B)

Jullie een paar goede punten, wat fout kan zijn? Naast een resetje van de modem/nieuwe IP adressen uit te laten delen etc. :)
Met dit soort dingen moet je stap-voor-stap mogelijke problemen uitsluiten....
Alle kabels goed checken...zit er geen telefoonaftakking voor de splitter, zitten de kabels op de juiste poorten...dat soort dingen. Probeer het modem/router direct op het ISRA-punt om uit te sluiten of de splitter niet de boosdoener is.
Neem een goed werkende netwerkkabel mee. Probeer de verbinding daarmee.
Werkt de beste man alleen draadloos? Bekijk de instellingen van de router en de ontvangende partij....check op virussen/malware, bijv. draai stinger.exe ff en een goed adwareproggie etc. etc.

Succes ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook problemen met zijn orderstatus bij mij blijft deze met de dag wijzigen vanaf vandaag ineens met een mnd versprongen naar 23 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, bij mij ook ineens een maand versprongen naar 23 november. Is dit een foutje? Of zouden ze zoveel aanvragen hebben dat de levertijd flink langer geworden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:10:
iemand ook problemen met zijn orderstatus bij mij blijft deze met de dag wijzigen vanaf vandaag ineens met een mnd versprongen naar 23 nov
Bij mij stond ie gisteren nog op 23juli ofzo. Terwijl ik 14 september versatel heb aangevraagd, vandaag is hij naar 4 november veranderd. Duurt mij een beetje te lang allemaal eerlijk gezegd, zit te twijfelen om mijn @home maar weer terug te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 21:25
WasBak schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Bij mij stond ie gisteren nog op 23juli ofzo. Terwijl ik 14 september versatel heb aangevraagd, vandaag is hij naar 4 november veranderd. Duurt mij een beetje te lang allemaal eerlijk gezegd, zit te twijfelen om mijn @home maar weer terug te nemen.
Hier bijna hetzelfde, 6 september aangevraagd, lange tijd oplevering op 2 oktober gehad, hierna sprong ie naar 16 augustus en sinds maandag op 2 november.
Eerder is overigens al gepost dat voor mensen die ADSL EN telefonie nemen pas vanaf 11 oktober worden aangevraagd. :(
Dit betekent helaas dat een theoretische levering pas vanaf 1 november mogelijk is en daarbij kun je dus nog in de vertraging komen als KPN niet wil meewerken met de unbundling.

Ik heb nog contact gehad met de servicedesk over de slechte communicatie, dat kon hij alleenmaar beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46
Bij mij ging het van 24 oktober 2005, naar 13 augustus 2005 (??) en nu staat er 2 november 2005. Gelukkig dus "maar" een weekje later dan de eerste indicatiedatum ... maar wel kl*te. 30 september aangevraagd overigens (met telefonie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik ben zojuist aangesloten en post dit vanaf mijn werkende versatel verbinding. Heb net een speedtestje gedaan bij bbned maar kwam bleef steken rond de 975 kb/s. Ik heb al geprobeerd om de attainable rate op te zoeken, maar ik kwam niet meer in statsadsl.

Hoe zoek je die attainable nu op of hebben ze ook dat eruit gesloopt?

edit:

oohw crap, bedenk me net dat ik hier nog maar 10 mbit netwerk heb vanwege oud hubje.....

ff direct op modem geprobeerd en netjes 1,52 mb/s ongeveer

[ Voor 22% gewijzigd door zandpaddo op 05-10-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb dat TCP optimizer ook maar eens gebruikt voor mij laptop en dat is inderdaad wel handig :) jammer dat dat voor pc niet werkt zeg. Kleine boosts, ik heb gewoon steeds gevoel dat er meer in me verbinding zit dan dat hij nu laat zien (hij trained op 15mbit) maar goed kan er verder toch niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Vraagje: Worden modem en decoder eerder opgestuurd of neemt de monteur deze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Met dit soort dingen moet je stap-voor-stap mogelijke problemen uitsluiten....
Alle kabels goed checken...zit er geen telefoonaftakking voor de splitter, zitten de kabels op de juiste poorten...dat soort dingen. Probeer het modem/router direct op het ISRA-punt om uit te sluiten of de splitter niet de boosdoener is.
Neem een goed werkende netwerkkabel mee. Probeer de verbinding daarmee.
Werkt de beste man alleen draadloos? Bekijk de instellingen van de router en de ontvangende partij....check op virussen/malware, bijv. draai stinger.exe ff en een goed adwareproggie etc. etc.

Succes ermee! ;)
Dankje, maar dit was ik al van plan ;) Maar is er niet iets specifieks wat vaak fout ingesteld staat voor versatel of over zijn nek gaat? Aangezien er vele problemen hebben, lijkt het me eerder een probleem van versatel :)

Maar we gaan eens kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wian schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:38:
Vraagje: Worden modem en decoder eerder opgestuurd of neemt de monteur deze mee?
De monteur neemt ze mee.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:10:
Dat heb ik niet, maar bij mij is er wat anders aan de hand. Bij mij is heel het orderstatus overzicht verdwenen. Ik was tot stap 6 gekomen: Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak.

En vanaf dat moment zie ik geen orderstatus meer. Heb nog gebeld naar versatel en die verwijzen je doodleuk naar de website |:( . Heeft iemand anders ook dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:17:
[...]

Dat heb ik niet, maar bij mij is er wat anders aan de hand. Bij mij is heel het orderstatus overzicht verdwenen. Ik was tot stap 6 gekomen: Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak.

En vanaf dat moment zie ik geen orderstatus meer. Heb nog gebeld naar versatel en die verwijzen je doodleuk naar de website |:( . Heeft iemand anders ook dit probleem ?
Bel de helpdesk, maar kies niet voor orderstatus maar voor overige vragen. Na keuze type adsl is het optie 4 en dan optie 6 d8 ik. Dan krijg je een medewerker

of

Bel de installatielijn, misschien hebben die al gegevens van je! telnr 020-8900589 (kan tot 2100 uur ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend telefoonaansluiting gekregen.
Volgens de monteur is het tweede telefoonnummer echter maar tijdelijk.
Als alles goed geregeld is door versatel zou dit tweede nummer komen te vervallen, omdat het niet rendabel zou zijn.

Zijn er meer mensen die dergelijke onzin te horen hebben gekregen?

Vraag me af of dit zomaar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag eindelijk mijn verbinding opgeleverd gekregen, heeft maar 5 weken gedaan nadat de monteur was gekomen. Ben er nu blij mee maar heb alleen een vraagje. Tis misschien dom maar ik heb echt alles geprobeerd en ik kom er niet achter.

Als ik gewoon tv kijk, zoals discovery of big brother, lukt het me niet om weer terug naar het menu te gaan of naar een ander kanaal te switchen. Met de trailers kan ik wel gewoon terug gaan. Wie weet wat voor een, vast heel domme, fout ik maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:48:
vandaag eindelijk mijn verbinding opgeleverd gekregen, heeft maar 5 weken gedaan nadat de monteur was gekomen. Ben er nu blij mee maar heb alleen een vraagje. Tis misschien dom maar ik heb echt alles geprobeerd en ik kom er niet achter.

Als ik gewoon tv kijk, zoals discovery of big brother, lukt het me niet om weer terug naar het menu te gaan of naar een ander kanaal te switchen. Met de trailers kan ik wel gewoon terug gaan. Wie weet wat voor een, vast heel domme, fout ik maak?
Had ik ook en dat was de dag erna weg (dus ook echt een dag later en niet een paar uur). Nadat ik overigens het plastic van het apparaat heb gehaald en een reset heb gedaan. (rode knop + pijl omhoog op decoder)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De decoder moet nog een (automatische) update krijgen, wanneer dat precies gebeurt bepaalt Versatel :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Hey ik heb ook versatel besteldum
nou vroeg ik me af hoe ik meerdere mailboxen aan kan maken? (dus geen alias maar echt een 2de mailbox)

verder is me opleverdatum versprongen naar 23 nov van 25 okt!!! niet best

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
_DPC_Scorpion schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:30:
Hey ik heb ook versatel besteldum
nou vroeg ik me af hoe ik meerdere mailboxen aan kan maken? (dus geen alias maar echt een 2de mailbox)

verder is me opleverdatum versprongen naar 23 nov van 25 okt!!! niet best
Versatel gratis inbel meuk aanmaken en daar het email adres van gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is bij mij de monteur langs gekomen. Die heeft netjes alles geinstalleerd en alles werkte. Hij is nog geen minuut de deur uit of internet en de decoder werken al niet meer. Modem gereset 2 minuten internet en zo gaat het een beetje door.
Alle lampjes branden groen of knipperen naar behoren, kabels verwisseld andere computer geprobeerd. In principe zou alles het moeten doen.
Als ik ipconfig doe krijg ik geen gateway te zien dus ik krijg op de een of andere manier moeilijk contact met de modem.
Iemand een oplossing voor dit probleem of ligt het aan de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:15:
Vanochtend telefoonaansluiting gekregen.
Volgens de monteur is het tweede telefoonnummer echter maar tijdelijk.
Als alles goed geregeld is door versatel zou dit tweede nummer komen te vervallen, omdat het niet rendabel zou zijn.

Zijn er meer mensen die dergelijke onzin te horen hebben gekregen?

Vraag me af of dit zomaar kan.
De monteur die bij mij kwam had ik ook al een vaag verhaal daarover. Hij gaf aan dat mijn KPN nummer gewoon van KPN zou blijven en als ik daarmee ga bellen in de toekomst ik dan ook via KPN bel. Toen ik hem daarna nog wees op de webpagina van Versatel waarin staat dat je 2 lijnen van ze krijgt zei hij dat dat inderdaad de specificaties waren, maar als je dat niet expliciet had aangevraagd je maar 1 lijn zou krijgen.

Ik vond het raar en heb een aantekening laten maken op zijn werkformulier waar ik mijn handtekening onder moest zetten.

Daarna de versatel helpdesk gebeld, maar die kunnen pas vanaf 11 oktober deze vragen beantwoorden werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:17:
[...]

Bij mij is mijn orderstatus ook weg.
Ik was dan wel al een stap verder, ik heb al een datum wanneer ze langskomen voor de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdajel
  • Laatst online: 08-03 22:33
Al in Juni heb ik mijn 20 MB abonnement aangevraagd bij Versatel. Volgens de gegevens van Versatel zou ik op 23 September dan eindelijk aangesloten worden via een Telco-Telco migratie (dus zonder downtime). Vanaf 23 september kon ik inderdaad niet meer internetten via mn oude provider (Planet). Ter controle heb ik diezelfde dag nog naar Versatel gebeld om te vragen over bij hun alles in orde was en ik dus ook op de maandag erna gelijk zou kunnen internetten als de monteur langskwam, en dit werd bevestigd door de medewerkster van de helpdesk. Alleen toen de monteur maandag 26 september de apparatuur aan kwam sluiten branden tot mijn grote teleurstelling alleen maar het rode lampje. Sindsdien word ik om de 3 dagen opgebeld om te melden dat mijn storing nog in behandeling is en verder informatie wordt er nooit gegeven door de helpdesk. Alleen het overbekende "ze zijn er mee bezig" . Ondertussen ben ik ook zelf maar op onderzoek uitgegaan toen ik hoorde van de monteur dat het probleem vaak bij KPN ligt omdat daar de telco migratie nog al eens verkeerd loopt. Toen ik daarnaartoe belde bleek dat men de lijn al aan het slopen was en dat hun niks bekend was van een Telco migratie. Het is mij nog niet duidelijk geworden of het nu door KPN komt of dat het niet is doorgegeven door Versatel. Uiteindelijk heb ik ook de versatel helpdesk gebeld om mijn bevindingen door te geven en een dag later kreeg ik een brief van KPN dat mijn migratie nu was aangevraagd en dat deze op 24 oktober (!) gerealiseerd zal zijn. En in mijn orderstatus is nu sinds een paar dagen mijn status van "technisch opgeleverd op 27 september" weer teruggegaan naar "voorbereiding oplevering in behandeling". Volgens mij komt het er nu op neer dat ik minimaal tot en met 24 oktober zonder internet zit...

Zijn er nog meer mensen met deze problemen en heeft er iemand misschien nog suggesties om deze situatie wat sneller op te lossen?

(uiteraard heb ik versatel al wel in gebreke gesteld maar goed of ik daar eerder internet door krijg??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Mijn opleverdatum was weer verder naar achteren verschoven. Net de klantenservice gebeld en die vertelden me dat er "een fout in het systeem" zit, waardoor de opleverdata niet kloppen. Ik zou nog steeds uit kunnen gaan van een levertijd van ongeveer 4 weken. Goed nieuws dus, hopelijk klopt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 09:23

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Als toevoeging op mijn bericht van eergister de uptimes :)

Deze week tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/plankie/uptime/week41.png
Vorige week:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/plankie/uptime/week40.png
en de eerdere weken
Week 39 Week 38 Week 37 Week 36 Week 35
Week 34

Mijn bevindingen, gestaafd door deze grafieken hebben voor mij de doorslag gegeven om een klacht in te dienen. Zondag gebeld, ticket aangemaakt, dinsdagochtend werd ik gebeld, vanmiddag een afspraak met een monteur (Voor het volledige verhaal, zie deze link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Nou bij mij hebben ze de decoder omgeruild en nog dezelfde middag bemerkte ik bij mijn nieuwe decoder een ander 'probleem'

Als ik gewoon naar een zender zit te kijken via de decoder en ik zap middels die omhoog omlaag knop op de ab naar andere zenders, kom ik soms op een zwart kanaal uit.
Die blijft dan zwart en als ik dan verder zap zijn ineens alle kanalen zwart, terug naar het menu en er weer heen of de decoder uit/aan verhelpt het probleem vaak wel maar het hoort toch sowieso niet?
Als ik de zwarte zender een tijdje zo laat staan komt er naar verloop van tijd een "E1450 Error Dit kanaal werkt niet neem contact op met uw provider" oid. Iemand anders dit ook wel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
plankie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:26:

Deze week tot nu toe:
[afbeelding]
Vorige week:
[afbeelding]
en de eerdere weken
Week 39 Week 38 Week 37 Week 36 Week 35
Week 34

Mijn bevindingen, gestaafd door deze grafieken hebben voor mij de doorslag gegeven om een klacht in te dienen. Zondag gebeld, ticket aangemaakt, dinsdagochtend werd ik gebeld, vanmiddag een afspraak met een monteur (Voor het volledige verhaal, zie deze link)
Waar haal je die uptime info vandaan ? Een service op inet oid ? Ik wil graag ook gaan meten aangezien ik de laatste tijd ook regelmatiger downtime heb. Om maar niet te spreken over flucturerende snelheden. Soms heb ik 10mbit, soms ineens 14.5mbit. Terwijl er niks verandert aan mijn opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankie
  • Laatst online: 22-06 09:23

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Ik gebruik daar een programma voor: Whatsup. Het is geen gratis programma maar hiervoor zullen wel alternatieven op internet staan denk ik. De snelheid verandert bij mij ook wel eens, helaas is er geen mogelijkheid, behalve dan misschien via snmp om het modem uit te lezen? Ik ga binnenkort eens proberen te spelen met deze mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 17:32
E1450 is foutcode waarover Versatel geheimzinnig doet. Even kontakt opnemen met de HD schijnt in sommige gevallen te zorgen voor een reset op afstand.....
Kun je ook zelf proberen, decoder 15 minuten van stroom af en opnieuw aanzetten.

[ Voor 74% gewijzigd door Gene op 06-10-2005 13:55 ]

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Force
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Waarom sluit Versatel de ene persoon 1000 x sneller aan dan de ander???? :(

Ik wacht al sinds Juli op de technische oplevering. Deze stond gepland op 18 augustus, toen bleek eind augustus dat het technisch nog niet mogelijk was in mijn regio. (Of dat waar is, is de vraag)
Na een aantal keren gebeld te hebben met de Klantenservice is er in september een bevestiging van herregistratie verstuurd met de volgende tekst:

"Wij zullen uw order opnieuw in behandeling nemen. U kunt het verloop van uw aanvraag volgen op uw privepagina.

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd."

De afgelopen week voor de zoveelste keer op de privepagina gekeken, is de orderstatus ineens verdwenen!!?? 8)7
Waar zijn ze mee bezig???

Zijn er nog meerdere mensen die deze soortgelijke ervaring hebben?
Iemand tips voor wat ik nu het beste kan doen? Voor de zoveelste keer bellen naar de klantenservice? Het heeft voor mij weinig zin heb ik namelijk het idee gekregen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
J-Force schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:54:
Waarom sluit Versatel de ene persoon 1000 x sneller aan dan de ander???? :(

[knip] dat het technisch nog niet mogelijk was in mijn regio. [knip]
Hou er maar gewoon rekening mee dat ze jouw telefooncentrale nog niet hebben klaargemaakt voor ADSL2+ en de andere centrale's wel. Zoek eens op op welke centrale je bent aangesloten (bijvoorbeeld via http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm) en laat het ons hier weten. Ik durf te wedden dat er niemand opspringt die zegt 'Hee, ik zit ook op die centrale en ben al maanden geleden aangesloten!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Niet allemaal blijven zitten nu:
Zijn er al mensen die aangesloten zijn op centrale Te Werve (Rijswijk/Den Haag) ? Zo ja, ben ik erg benieuwd hoelang de aanvraag ongeveer heeft geduurd en wanneer je aangesloten bent. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Force
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
scorpion303 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

Hou er maar gewoon rekening mee dat ze jouw telefooncentrale nog niet hebben klaargemaakt voor ADSL2+ en de andere centrale's wel. Zoek eens op op welke centrale je bent aangesloten (bijvoorbeeld via http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm) en laat het ons hier weten. Ik durf te wedden dat er niemand opspringt die zegt 'Hee, ik zit ook op die centrale en ben al maanden geleden aangesloten!'.
Ik ben aangesloten op de volgende centrale:

Alr-Sc Almere-Stad Centrum Kampenweg 1 1324SB ALMERE 3602 036 Hilversum Ut

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1865 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 2015 meter hemelsbreed.

BaByXL Niet beschikbaar
bbned Beschikbaar
MXStream Beschikbaar
Versatel Niet beschikbaar

Dit had ik al eerder opgezocht, maar een centrale klaarmaken lijkt mij geen 2 of 3 maanden werk.
Eind augustus meldde Versatel dat het technisch niet mogelijk was in mijn regio. Dat hadden ze toch al eerder kunnen bedenken? Die postcode check slaat dan overigens ook nergens op.

Het is nu begin oktober, ze laten niets van zich weten, orderstatus verdwenen. Lekker klantgericht bezig zijn ze daar.
Waarom duurt het allemaal zo lang? Heb jij of iemand anders nog iedeeën of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm mijn orderstatus is m gepeert :(.

Wel leuk nieuws nog even, ze zeggen dat alles het binnen enkele dagen moet doen(na 3 weken geen signaal te hebben). We wachten in spanning af!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Heb ff wat vragen:
Wij hebben thuis ISDN dus Versatel is niet mogelijk. Maar is het wel mogelijk om het terug te zetten naar een normale verbinding? En zo ja is het dan ook nog mogelijk om gewoon 4 telefoon toestellen te hebben?

Ik heb nu planet. En ik maak erg vaak gebruik van newsgroepen. Heeft Versatel ook een eigen newsgroep server. En zo ja, werkt die een beetje lekker als je bijv. wat van a.b.boneless wilt halen?

Wij hebben meerderen tv's. Is het dus mogelijk om ook voetbal op verschillende tv's te kijken of kan je daar maar 1 tv voor gebruiken? En hoe zit het bij video op demand en al die zooi die er nog gaan komen.

Als je ook je telefoon wilt laten regelen via versatel behoud je dan je nummer?

Voor de rest neem ik aan dat je ping gewoon goed blijf bij online games als er voetbal gekeken word op de tv.

Hoop dat iemand mij hier wat antwoord op kan geven want 20MB downen en dan nog een mooi bedragje voor betalen lijkt mij wel wat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog meer storing? Ik kan vanaf half 10vanochtend niet meer op internet... het lampje STS knippert heel snel, dus niet 3 sec niet dan wel dan 3 sec niet dan wel.. gewoon 1x per seconde. daarnaast staat mijn internet lampje op oranje die blijft de heletijd oranje... af en toe knippert die even 1seconde rood.

Ik had versatel al gebeld, ik heb de modem ook gereset.. die kerel bij versatel zei eerst dat de verbinding naar de centrale goed was, dat er nix mis was met de centrale, vervolgens ging hij nog wat checken dat was ook goed, toen flapte er bij hem uit het niets het antwoord van "landelijke" storing eruit.. als er een landelijke storing is, en mijn internet doet het niet, hoe kan hij dan kijken of de verbinding naar de centrale dan goed is?

Ik zei ook tegen hem dat het STS lampje knipperde, hij zei dat dat zo hoorde, maar hij vroeg niet of het om de 3 seconde knipperde of elke seconde, kwam ik na het gesprek pas achter nadat ik het in de handleiding had gelezen.
Heeft iemand het zelfde probleem? ik zit nu op een 56k modem... niet echt iets waar je een dag mee door wil brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Nix 'landelijke' storing, of ligt Gouda misschien in het buitenland :+
Sts knippert 2x per seconde als je geen telefonie via het modem hebt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:17:
Nix 'landelijke' storing, of ligt Gouda misschien in het buitenland :+
Sts knippert 2x per seconde als je geen telefonie via het modem hebt.
Winterswijk!!!!

ja die knippert 2x per seconde....dat bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Hier is internet sinds gisteravond niet meer vooruit te branden. Vandaag een paar keer wat trace's gedaan, en het zit em duidelijk in de route via versatel.

Heb jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:13:
Wie heeft er nog meer storing? Ik kan vanaf half 10vanochtend niet meer op internet... het lampje STS knippert heel snel, dus niet 3 sec niet dan wel dan 3 sec niet dan wel.. gewoon 1x per seconde. daarnaast staat mijn internet lampje op oranje die blijft de heletijd oranje... af en toe knippert die even 1seconde rood.

Ik had versatel al gebeld, ik heb de modem ook gereset.. die kerel bij versatel zei eerst dat de verbinding naar de centrale goed was, dat er nix mis was met de centrale, vervolgens ging hij nog wat checken dat was ook goed, toen flapte er bij hem uit het niets het antwoord van "landelijke" storing eruit.. als er een landelijke storing is, en mijn internet doet het niet, hoe kan hij dan kijken of de verbinding naar de centrale dan goed is?

Ik zei ook tegen hem dat het STS lampje knipperde, hij zei dat dat zo hoorde, maar hij vroeg niet of het om de 3 seconde knipperde of elke seconde, kwam ik na het gesprek pas achter nadat ik het in de handleiding had gelezen.
Heeft iemand het zelfde probleem? ik zit nu op een 56k modem... niet echt iets waar je een dag mee door wil brengen :D
De helpdesk meldt ook een landelijke storing via een bandje. Mijn adsl is wel up maar krijg geen ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik dus ook, adsl brand wel, maar geen ip adres.. moeten we maar afwachten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
redfoxert schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:44:
[...]

Waar haal je die uptime info vandaan ? Een service op inet oid ? Ik wil graag ook gaan meten aangezien ik de laatste tijd ook regelmatiger downtime heb. Om maar niet te spreken over flucturerende snelheden. Soms heb ik 10mbit, soms ineens 14.5mbit. Terwijl er niks verandert aan mijn opstelling.
En waar vandaan dan? Het internet bestaat uit met elkaar verbonden netwerken en kan ook ergens druk of niet optimaal functioneren natuurlijk.
scorpion303 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:12:
[...]

Die informatie over beschikbaarheid klopt niet meer. Die is nooit meer geupdate na de laaste wijziging op de pagina (ergens 2002/2003 dacht ik).

Zoals iemand Almere-StadCentrum noemt kan best Versatel dekking zijn. Dat kan alleen de Versatel postcodecheck je vertellen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:49
Wat ik vandaag toch meemaakte... :(

Monteur komt langs om de boel te installeren. Nou zit ik hier in een studentenhuis met een gezamelijke telefoonlijn waarvan de rekening is geaddresseerd aan het huis zelf, niet aan een bepaald persoon (logisch ook, anders zou iedere keer dat iemand weggaat de rekening van naam moeten wisselen).
Nu zegt de monteur: "Hey ik kan het niet voor je installeren als de telefoonlijn niet ook op jou naam staat hoor!"
Dus die monteur smeert em, en wij bellen naar KPN op wiens naam die lijn nou eigenlijk staat, blijkt ie dus op niemands naam te staan maar is ie gewoon puur gericht aan ons huis.
Daarna Versatel gebeld, het meisje aan de helpdesk vond t allemaal maar raar dat ik moest bewijzen dat de lijn ook op mijn naam stond, en had dit nog nooit eerder gehoord.
Zij zou het op haar beurt weer doorspelen naar het hoofdkantoor en die zouden mij terugbellen (uit dit topic heb ik al geconcludeerd dat Versatel niet al te "terugbellerig" is dus ik vrees met grote vrezen).

Goddamnit ik had zo'n zin in mn verbinding vandaag :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Stoffa op 06-10-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hoe kan een telefoonlijn nou op naam van een huis staan 8)7
Betaalt een huis de rekening, of doet een persoon dat :?
Versatel heeft wel gelijk dat ze niet aansluiten zolang niet vast staat wie de rekening betaalt.
Aan de andere kant hebben ze dat niet vooraf gecheckt want ze sturen gewoon een monteur langs |:(
Weird :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:02:
ja dat heb ik dus ook, adsl brand wel, maar geen ip adres.. moeten we maar afwachten dan!
Hier (apeldoorn) ook . sts knippert en i-net brand rood/oranje. Sinds 5 uur geen verbinding meer. Zit nu met een Planet inbelverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Woei het werkt weer! :) heb er vanaf momoment dat ik uit me bed kwam (half 2) al last van. Maar goed kan een keer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
inderdaad, hier werkt 't ook weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Gelukkig weer online, sinds vanochtend 7 uur niet vooruit te branden, maar sommige sites wel te bekijken. Na reset modem rood inet lampje en geen WAN ip adres. Maar sinds 5 minuten weer back online :)

Op zulke momenten besef ik pas hoe 'verslaafd' ik aan internet ben :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
hier doet hij het weer.
maar het is heel erg traag, met eweka 200 kb/s

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
bjck schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:05:
[...]

En waar vandaan dan? Het internet bestaat uit met elkaar verbonden netwerken en kan ook ergens druk of niet optimaal functioneren natuurlijk.

[...]

Die informatie over beschikbaarheid klopt niet meer. Die is nooit meer geupdate na de laaste wijziging op de pagina (ergens 2002/2003 dacht ik).

Zoals iemand Almere-StadCentrum noemt kan best Versatel dekking zijn. Dat kan alleen de Versatel postcodecheck je vertellen.
Die dekking is inderdaad behoorlijk achterhaald (zeker 2 jaar) want ik kan hier alles krijgen, maar volgens die check is hier geen Versatel en BabyXL ... en ik heb toch echt Versatel aangevraagd :).

Centrale Enschede-Wesselerbrink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:24:
Hoe kan een telefoonlijn nou op naam van een huis staan 8)7
Betaalt een huis de rekening, of doet een persoon dat :?
Versatel heeft wel gelijk dat ze niet aansluiten zolang niet vast staat wie de rekening betaalt.
Aan de andere kant hebben ze dat niet vooraf gecheckt want ze sturen gewoon een monteur langs |:(
Weird :+
Er ontstaan soms wonderlijke dingen in administraties. Zo kan het ook zijn dat een telefoonrekening/lijn geen naam bezig maar puur aan 'de bewoners van' gericht is. Zeker met een studentenhuis is dit niet heel raar eigenlijk als je bedenkt dat constant wisselen van naam, of moeten achterhalen waar die persoon nu weer uithangt voor een contractovername etc etc etc.

Als het constant betaald wordt netjes, waarom zou KPN zich druk maken?

Dat de Versatel monteur zich hier druk over maakt is inderdaad gewoon raar. Vast geen zin :+
Wouter! schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:21:
[...]

Die dekking is inderdaad behoorlijk achterhaald (zeker 2 jaar) want ik kan hier alles krijgen, maar volgens die check is hier geen Versatel en BabyXL ... en ik heb toch echt Versatel aangevraagd :).

Centrale Enschede-Wesselerbrink.
Daar zit iedereen wel zo'n beetje van de telco's momenteel op Es-Wsb.

Kan me opzich best voorstellen dat als Versatel een centrale geschikt gaat maken (duurt ongeveer 2 maanden totaal vanaf moment 'dat gaan we doen daar' beslissing) dat ze het alvast bestelbaar maken enige weken voor de afronding. Als er dan een onvoorziene vertraging is ergens kan je aanvraag langer onbehandeld blijven dan verwacht vooraf. Maar dit is pure speculatie.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 07-10-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:28
dark4ever schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:12:
Heb ff wat vragen:
Wij hebben thuis ISDN dus Versatel is niet mogelijk. Maar is het wel mogelijk om het terug te zetten naar een normale verbinding? En zo ja is het dan ook nog mogelijk om gewoon 4 telefoon toestellen te hebben?
Ja, het is mogelijk om over te zetten naar een analoge telefoonlijn, hier komt echter maar 1 telefoonnummer aan te hangen.

Ik heb nu planet. En ik maak erg vaak gebruik van newsgroepen. Heeft Versatel ook een eigen newsgroep server. En zo ja, werkt die een beetje lekker als je bijv. wat van a.b.boneless wilt halen?
Nee, het beste is een externe usenetprovider erbij te nemen, zoals Eweka

Wij hebben meerderen tv's. Is het dus mogelijk om ook voetbal op verschillende tv's te kijken of kan je daar maar 1 tv voor gebruiken? En hoe zit het bij video op demand en al die zooi die er nog gaan komen.
Nee, je krijgt 1 decoder welke je via een scartkabel moet aansluiten op je tv. In de toekomst zou het mogelijk zijn om nog een extra decoder aan te vragen. Video on Demand en al die zooi is toekomst werk, dat weet nog eigenlijk niemand.

Ja.

Voor de rest neem ik aan dat je ping gewoon goed blijf bij online games als er voetbal gekeken word op de tv.
Ja, die blijft goed. Je levert alleen 4 Mbit aan downloadverbinding in.

Hoop dat iemand mij hier wat antwoord op kan geven want 20MB downen en dan nog een mooi bedragje voor betalen lijkt mij wel wat :).
Ik heb nu al deze vragen beantwoord, hoewel alle vragen ook gewoon in dit topic en de startpost te vinden zijn. Een klein beetje uitzoekwerk op www.versatel.nl en in dit topic had dan ook geen kwaad gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:15

Kroontje

...

Gisteren ook in Meppel heeft de verbinding er zowat de hele dag uitgelegen. Maar de kaarten die ik gisteren van Versatel heb mogen ontvangen voor Nederland-Macedonië a.s. woensdag in de A'dam Arena maakten het voor gisteren weer goed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
  • Laatst online: 05-09 21:25
Voor de mensen die Versatel ADSL MET telefonie hebben aangevraagd!!!!

Ineens zit er schot in de zaak.
Mijn oplever datum is de afgelopen periode van 2 oktober, naar 23 augustus en dan weer naar 2 november heen en weer geschoven (overigens zonder dat mijn order status voorbij status 3 is gekomen)

Sinds vanochtend zijn ze ineens naar de 5de versnelling gegaan :
1. 07 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 07 oktober 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
3. 07 oktober 2005 De Versatel systemen zijn gereed voor gebruik.
4. 06 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
5. 06 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
6. 09 september 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
7. 06 september 2005 Versatel heeft order geregistreerd.

Mijn oplevering staat nu gepland op 14 oktober :)

Ben nog steeds een beetje sceptisch.

PS een van de redenen van de snellere levering zou kunnen zijn dat mijn lijn qua techniek ontzettend simpel is. (geen ISDN en geen ADSL aanwezig)

[ Voor 8% gewijzigd door hermanh op 07-10-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
dark4ever schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:12:
Heb ff wat vragen:
Ja, het is mogelijk om over te zetten naar een analoge telefoonlijn, hier komt echter maar 1 telefoonnummer aan te hangen.

Nee, het beste is een externe usenetprovider erbij te nemen, zoals Eweka

Nee, je krijgt 1 decoder welke je via een scartkabel moet aansluiten op je tv. In de toekomst zou het mogelijk zijn om nog een extra decoder aan te vragen. Video on Demand en al die zooi is toekomst werk, dat weet nog eigenlijk niemand.
In principe heb je volledig gelijk, maar er zijn wel creatieve oplossingen te bedenken waarmee je wel in het hele huis naar de decoder kunt kijken. Ik ben zelf ook van plan daar iets mee te gaan doen. Namelijk dit ding tussen binnenkomende COAX-kabel in de meterkast zetten en zo een decoder-signaal "uitzenden" door het hele huis :). De decoder komt dan dus ook in de meterkast en voor de afstandsbediening ga ik dan de Marmitek Powermid's gebruiken. Dat is het plan tenminst :P. Bedenk wel dat je met één decoder wel altijd naar hetzelfde kanaal moet kijken.

Maar goed, da's dus een creatieve oplossing.
Ja.

Ja, die blijft goed. Je levert alleen 4 Mbit aan downloadverbinding in.

Ik heb nu al deze vragen beantwoord, hoewel alle vragen ook gewoon in dit topic en de startpost te vinden zijn. Een klein beetje uitzoekwerk op www.versatel.nl en in dit topic had dan ook geen kwaad gekund.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter! op 07-10-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Laatst online: 05-09 15:19
Zijn er hier meer mensen die snelheidsproblemen hebben ondervonden met de servers van Microsoft? Wanneer ik hier bijvoorbeeld MSN Messenger of Updates voor Windows/Office download gaat het voor mijn gevoel tergend traag.

Normaal heeft Microsoft zelf hele goede verbindingen, maar sinds ik het 20Mbit abo heb zijn de snelle downloads van Microsoft verleden tijd :S

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyPh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 21:21
Dat heb ik hier ook en had ik ook al bij mijn vorige abbo (versatel basic, via kpn netwerk dus). Wat mij hierbij opvalt is dat niet alle updates even langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Ik heb ook altijd een superverbinding naar de servers van MS gehad (momenteel nog met @Home breedband, Enschede) maar ik ben afgelopen week bezig geweest met het installeren van een laptop voor iemand en het downloaden van SP2 voor XP Pro duurde werkelijk 3 uur ofzo. Ging met 5kb/s ofzo. 's Avonds crashte de harde schijf van die laptop (puur toeval) en de volgende dag dus met een nieuwe harde schijf weer opnieuw alles gaan installeren ... en toen begon het downloaden volgens mij nog trager dan de dag ervoor (weer SP2), maar toen hij op een derde van het downloaden was ongeveer toen schoot de snelheid opeens omhoog en was hij met 5 minuutjes klaar.

En inderdaad is 't niet met alle updates zo, sommige zijn verschrikkelijk traag en andere gewoon wel snel.

Ik denk niet dat dat door Versatel komt want ik had 'r met @Home dus ook last van.
hermanh schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:14:
Voor de mensen die Versatel ADSL MET telefonie hebben aangevraagd!!!!

Ineens zit er schot in de zaak.
Mijn oplever datum is de afgelopen periode van 2 oktober, naar 23 augustus en dan weer naar 2 november heen en weer geschoven (overigens zonder dat mijn order status voorbij status 3 is gekomen)

Sinds vanochtend zijn ze ineens naar de 5de versnelling gegaan :
1. 07 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 07 oktober 2005 Een opdracht is verstuurd naar modem/installatiepartner IMTECH
3. 07 oktober 2005 De Versatel systemen zijn gereed voor gebruik.
4. 06 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
5. 06 oktober 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
6. 09 september 2005 Versatel heeft registratieformulier geaccepteerd
7. 06 september 2005 Versatel heeft order geregistreerd.

Mijn oplevering staat nu gepland op 14 oktober :)

Ben nog steeds een beetje sceptisch.

PS een van de redenen van de snellere levering zou kunnen zijn dat mijn lijn qua techniek ontzettend simpel is. (geen ISDN en geen ADSL aanwezig)
Ik heb ook Versatel met telefonie aangevraagd, ook op een lijn zonder ISDN en waar nog geen ADSL aanwezig is ... maar hier is niks veranderd hoor. De datum is zelfs weer 2 dagen naar achteren verschoven. Nu heb ik 't alleen wel 3 weken later dan jij aangevraagd ...

Volgens mij kun je er geen touw aan vastknopen :?

[ Voor 49% gewijzigd door Wouter! op 07-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn orderstatus is weer opgeschoven nu komt sinterklaas het 3 dec installeren als het goed is maar ik zal maar op de kerstman rekenen denk ik zal nog wel een paar keer verschoven worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het hier mee te maken hebben gisteren?:

nieuws: Twee grote providers blokkeren elkaars verkeer

Twee grote providers blokkeren elkaars verkeer
Dat de gedistribueerde opzet van het internet niet altijd automatisch ervoor zorgt dat alles in verbinding met elkaar staat en voorkomt dat een bedrijf kan bepalen wat wel en niet bezocht kan worden blijkt niet altijd te kloppen, zo bewijst een conflict tussen twee grote internet backbone-bedrijven. Level 3 Communications en Cogent Communications hebben de peering-verbindingen naar elkaars netwerk verbroken als gevolg van een financieel geschil. Het gevolg daarvan is dat sommige bedrijven en internetgebruikers problemen hebben om bepaalde servers te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norris92
  • Laatst online: 07-02-2024
2 vragen:
Speedy-Andre schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:53:
[...]
Ik zit zelfs op ruim 4km (41dB demping) en ik haal nog 11Mb/s met een upload van 1Mb/s 8)
Als je ergens (met een modem) de dempingwaarde kunt opvissen, dan heb je wat meer zekerheid over de te behalen snelheid en de draadlengte ;)
De wijk waar ik woon is zo'n 12 jaar oud, de Kpn bedrading is hier iig wel goed :)
Hoe vis je met een modem precies de dempinswaarde op? Heb het zo snel niet kunnen vinden.
Reloaded schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:13:
...
Ik ben alleen vergeten te vragen of ik ook een VPN verbinding kan maken naar mijn werk... iemand een idee of dit problemen kan geven? Ik denk het niet....
Dit zou ik ook wel eens willen weten. VPN mogelijk? Dit las ik hier: http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=224

"dat Versatel geen internet maar NAT verbinding oplevert bij de klant. Dit is een verbinding achter een router die de internet verbinding vertaald naar een intern huisnetwerk verbinding. En dat was onbruikbaar voor mijn apparatuur (Voip en VPN)."

Bedankt alvast.

[ Voor 23% gewijzigd door norris92 op 07-10-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norris92
  • Laatst online: 07-02-2024
Sorry voor het quoten op mezelf, maar heb toch nog wat relevants kunnen vinden (kennelijk niet goed genoeg gezocht :o )
norris92 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:13:
Hoe vis je met een modem precies de dempinswaarde op? Heb het zo snel niet kunnen vinden.
Deze info kan je dus schijnbaar uit je ADSL modem toveren. Op zyxel site bijvoorbeeld ( http://www.zyxel.nl/support/a006.html ) staat een uitwerking voor hoe dat moet met hun modem (wordt niet gebruikt door versatel, weet ik). De pagina geeft ook goede uitleg trouwens over de verschillende schakels in zo'n ADSL verbinding. Ik vraag me nu af of je de SNR ook kan benaderen door bijvoorbeeld een analoge modem te gebruiken, al zou ik dan niet weten hoe je de SNR moet uitlezen. Onder voorwaarde dat dit over dezelfde lijnen gaat en het principe een beetje hetzelfde is, zou je misschien een inschatting kunnen maken welke SNR je kan verwachten.
Dit zou ik ook wel eens willen weten. VPN mogelijk? ...
Heeft er al eens iemand een VPN verbinding gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een VPN opgezet die gewoon in windowx XP zelf op zit, en andere mensen konden gewoon connecten op me pc. En kregen netjes een ip toegedeelt. Games over VPN ging prima :D. Dus denk dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou ik ook wel eens willen weten. VPN mogelijk? Dit las ik hier: http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=224

"dat Versatel geen internet maar NAT verbinding oplevert bij de klant. Dit is een verbinding achter een router die de internet verbinding vertaald naar een intern huisnetwerk verbinding. En dat was onbruikbaar voor mijn apparatuur (Voip en VPN)."

Bedankt alvast.
Sorry, hoor maar dit is de grootste onzin tot nu toe op dit forum. Die gasten van de consumentenbond snappen het wel! NOT!!!! 8)7
Tuurlijk kan je een VPN opzetten! Versatel levert geen internetverbinding? Nee, wat dan wel?
-> en wat is de Versatel-verbinding dan wezenlijk anders dan de andere providers?
Man, wat een lot-of-crap! :r

Ik heb via mijn Versatel-verbinding een VPN naar ipv6 gemaakt, bijvoorbeeld.
Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de mailbox:
Beste Versatel-klant,
Dit weekend geen Eredivisievoetbal, maar hebben we wel een aantal spannende interlands voor u in petto die u gratis kunt bekijken.
overigens is de telefonie net geinstalleerd en het werkt perfect.. geen ruis of wat dan ook. We hebben nu nog een tijdelijk nummer, dus de mensen die wij bellen zien ons echte nummer niet. Dit schijnt te maken te hebben met het overzetten van de lijn door KPN. ZOdra dat is geregeld hebben we ons eigen nummer weer, volgens de monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VPN werkt uiteraard prima, net als alle andere rommel. Ik werk dagelijks thuis met VPN, en zelfs vanaf meedere PC's tegelijk geen probs. Meeste goedkope modems kunnen meer dan 1 VPN verbinding niet hebben ivm de poort mappings maar die van Versatel doet het prima hoor.

Zowel Cisco als Nokia VPN btw, heb het namelijk allebei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:10:
Gisteren is bij mij de monteur langs gekomen. Die heeft netjes alles geinstalleerd en alles werkte. Hij is nog geen minuut de deur uit of internet en de decoder werken al niet meer. Modem gereset 2 minuten internet en zo gaat het een beetje door.
Alle lampjes branden groen of knipperen naar behoren, kabels verwisseld andere computer geprobeerd. In principe zou alles het moeten doen.
Als ik ipconfig doe krijg ik geen gateway te zien dus ik krijg op de een of andere manier moeilijk contact met de modem.
Iemand een oplossing voor dit probleem of ligt het aan de verbinding?
het volgende nu heb ik dus een wireless kaartje gekocht voor mijn laptop en die doet het nu prima zou het nu dan aan de router in de modem liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk als je al een versatel verbinding heb maar toch ook telefoon er bij wil hebben? Hoe moet ik dat regelen gewoon bellen naar helpdesk, heb toch beslotten om kpn er maar uit te doen aangezien het voor ons goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
Beste mensen,

Ik heb sinds vandaag een 8 poorts switch aangeschaft. Dus ik ga net met volle moed de Switch aansluiten. Ik doe de uplink (kabel dat van Versatel modem komt) in poort 1, de andere PC's in poort 2, 3, 4 & 5.

Tot mijn verbazing doet nu alleen de PC die in poort 2 zit het. Ik snap er helemaal niks van. Bij de andere PC krijg ik geen verbinding, ook niet na vrijgeven en vernieuwen. Hij zegt dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de DHCP Server.

De Switch heeft geen aparte uplink poort, gewoon 8 dezelfde poorten.

Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Morpheus2003 op 07-10-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:35:
Hoe zit het eigenlijk als je al een versatel verbinding heb maar toch ook telefoon er bij wil hebben? Hoe moet ik dat regelen gewoon bellen naar helpdesk, heb toch beslotten om kpn er maar uit te doen aangezien het voor ons goedkoper is.
Kun je vast wel telefonisch regelen via de HD. Ik heb me echter opnieuw via de internetsite aangemeld. Was voor mij tevens de mogelijkheid om m'n contract om te zetten naar drie jaar i.p.v. 2 jaar. Wel even opletten dat je niet dubbel gefactureerd wordt. Is bij mij ook gebeurd. Gisteren is de monteur langsgeweest om de telefoonlijn om te prikken. Werkt sindsdien zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok bedankt, dan bel ik helpdesk wel even want om me nu op weer aan te melden, En wat betreft je contract verlengen ik denk dat dat ook via helpdesk te regelen is ik wil dat denk ik ook wel. Al zal die prijs niet super veel stijgen denk ik (ze zouden wel gek zijn als ze dat doen trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002

Kroontje

...

Kroontje schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:50:
Gisteren ook in Meppel heeft de verbinding er zowat de hele dag uitgelegen. Maar de kaarten die ik gisteren van Versatel heb mogen ontvangen voor Nederland-Macedonië a.s. woensdag in de A'dam Arena maakten het voor gisteren weer goed! ;)
Niemand anders voetbalkaarten gekregen voor a.s. woensdag? Ik heb ze mogen ontvangen omdat de monteur op de eerste afspraak niet is komen opdagen. Ik waardeer het zeer zeker wel van Versatel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Morpheus2003 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:57:
Beste mensen,

Ik heb sinds vandaag een 8 poorts switch aangeschaft. Dus ik ga net met volle moed de Switch aansluiten. Ik doe de uplink (kabel dat van Versatel modem komt) in poort 1, de andere PC's in poort 2, 3, 4 & 5.

Tot mijn verbazing doet nu alleen de PC die in poort 2 zit het. Ik snap er helemaal niks van. Bij de andere PC krijg ik geen verbinding, ook niet na vrijgeven en vernieuwen. Hij zegt dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de DHCP Server.

De Switch heeft geen aparte uplink poort, gewoon 8 dezelfde poorten.

Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!
Nu weet ik niet wat dat Versatel-modem allemaal wel en niet kan ... maar je krijgt normaal één IP van je provider (uitzonderingen daar gelaten). Als je dan dus je verbinding wil delen moet je een router hebben aangezien je bij het aansluiten van computers op een switch meerdere IP's uitgedeeld moet krijgen van de DHCP-server van Versatel (of je moet meerdere statische IP's van hen hebben gekregen).

En volgens mij moet je in dit geval ook de uplink niet gebruiken! Die gebruik je ook niet zo heel vaak hoor ...

Maar goed, als dat Versatel-modem ook een router-achtige-functie heeft zou hij wèl gewoon met switch moeten werken. Ik vermoed echter dat dat niet zo is.

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter! op 07-10-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 19:55
Wouter! schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:17:
[...]

Nu weet ik niet wat dat Versatel-modem allemaal wel en niet kan ... maar je krijgt normaal één IP van je provider (uitzonderingen daar gelaten). Als je dan dus je verbinding wil delen moet je een router hebben aangezien je bij het aansluiten van computers op een switch meerdere IP's uitgedeeld moet krijgen van de DHCP-server van Versatel (of je moet meerdere statische IP's van hen hebben gekregen).

En volgens mij moet je in dit geval ook de uplink niet gebruiken! Die gebruik je ook niet zo heel vaak hoor ...

Maar goed, als dat Versatel-modem ook een router-achtige-functie heeft zou hij wèl gewoon met switch moeten werken. Ik vermoed echter dat dat niet zo is.
Lees je gewoon eens in in de materie en je komt tot de conclusie dat versatel een multi-pc modem levert... dús met router functie dús meerdere pc's... gewoon een switch erachter hangen is voldoende...

En voor de poster met de switch problemen... gebruik eens poort 1 voor de uplink... poort 2 niet... maar dan poort 2 en verder... dat was bij mij ooit ook de truc...

Oversteken is an art ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

kwordt helemaal gek van dat versatel, in het begin een paar een constante 1500 kb/s gehad, maar nu alleen maar ligt het eruit, en men max ligt nu rond de 300 a 400 kb/s, khad hiervoor 8mbit bij andere provider kep er flink spijt van dat ik overgestapt ben op deze zooi

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik blijf het zeggen, heb je gechecked op virussen en adware? en dat soort gedoe dt was bij mij namelijk ook het probleem ik kwam ook niet boven die snelheid uit maar tv ging wel goed. Dus probeer ff te scannen daar op. En anders gewoon bellen naar ze ik werd toen netjes geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou waar? Het downloadvenster van firefox laat ruim 2000kB zien, download loopt zelfs lang op ruim 3000kB, maar het DU venster (rechtsonder) loopt van 1,63 naar 1,61 mB en blijft daarop staan. Komt er ook nooit boven, die 1,61mB Krap 42 sec. voor de 100mB file, dus is dat DU wel betrouwbaar?? Is er een beter prgramma wat hetzelfde doet?
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y215/daargaje/watiswaar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Vertrouw maar meer op DU dan op je download programma. DU-meter geeft aan wat er op datmoment door je netwerkkaart gaat per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je moet DU Meter vertrouwen die laat zoals bjck al zegt zien wat er door je netwerk kaart komt, en als ik me niet vergis wil FireFox en IE en alle andere browsers soms ook wel mee rekenen hoe snel hij het wegschrijft (daar bingt ie mee) soms begint ie bij mij op 15mb/s en dan komt ie keurig op 1600kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, kan ik er dus vanuit gaan dat er hier ook een speedcap opzit, op 172 meter van de centrale?
SNR stortte in van 30,4 in mijn etech modem/router naar 15, toen de lijn werd omgezet van adsl naar adsl2. Of geeft 1,61 mB aan dat er juist geen speedcap opzit, iets wat Versatel net per email pertinent ontkent. Ik kom nooit hoger dan 1,61 in DU-meter.
Ook willen ze de gebruikersnaam en wachtwoord voor het opzetten van een PPOE-verbinding met een ander adsl2 modem niet doorgeven. Daar had ik om gevraagd (eigenlijk om toegang tot alle opties in het modem, anders username/password) omdat ik wel een modem wil waar ik zelf de frewall kan instellen. Ze zijn vooral goed in "nee" zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Klopt dat geven ze niet, toen ik net mij modem had toen werkte me verbinding niet (kwam door kpn) daar door konde ze hem niet flashen en toen zag ik veel meer in de modem staan allemaal waardes, met hoeveel bit hij connect naar wijkcentrale en noem maar open nu ben ik dat allemaal kwijt. Persoonlijk vind ik het wel beetje vervelend dat je er niet bij mag maar misschien komt dat omdat je het modem niet koopt? zou het niet wetegen eerlijk gezegd. Die van mij komt ook niet boven de 1,6mb/s uit in DU meter terwjil hij veels te snel stijgt ik zit 1,2km er vandan maar hij was bij mij precies gecapped op 15230kpbs dus dat vond ik wel beetje teovallig was nooit meer of minder. Maar jah niks aan te doen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch maar eens naar een adsl2 modem op zoek, al was het maar om die getrainde rate is te zien en te screenshoten voor versatel. Wat een gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 07:32

Willem2

Ω is futile

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:55:
Dan toch maar eens naar een adsl2 modem op zoek, al was het maar om die getrainde rate is te zien en te screenshoten voor versatel. Wat een gedoe...
Dat heeft dus geen zin als je je PPPOE login gegevens niet krijgt van ze... Het enige wat je ermee kunt is je adsl lijn gegevens bekijken (SNR/attenuation/etc.), maar ermee internetten zal dan niet gaan lukken. Beetje zonde van het geld, niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Willem2 op 09-10-2005 12:51 ]

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

plankie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:26:

Deze week tot nu toe:
[afbeelding]
Vorige week: knip knip knip
Hoe heb deze grafiek-jes gemaakt cq welk programma-tje gebruik je hier.... Is zeer handig.. Zou je dit willen sturen indien mogelijk.....

Nog een prettig wekend verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem2 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:51:
[...]

Dat heeft dus geen zin als je je PPPOE login gegevens niet krijgt van ze... Het enige wat je ermee kunt is je adsl lijn gegevens bekijken (SNR/attenuation/etc.), maar ermee internetten zal dan niet gaan lukken. Beetje zonde van het geld, niet?
Dat is het bewijs dat de line gecapped is me wel waard, zeker nu ze de cap keihard ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn datum was versprongen van 11 juli naar 3 november..
Kijk ik net weer even, staat ’ie op 6 oktober ?

Gaat lekker daar hehe.
Morgen maar weer even bellen met Imtech dan.
Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

Neem 1 ding van mij aan. Neem echt geen VERSATEL. Wat een OPLICHTERS! Ik heb me verbinding in Mei aangevraagd. Zou in Juni worden opgeleverd, nog altijd werkt het niet! (nu oktober)!
Echt ongelooflijk! Gelukkig heb ik nog kunnen internetten via de buren want anders had ik echt om het hand gezeten.
Zit nu in principe 5 maanden zonder internet. Gewoon niet normaal die gasten. oplichters 1e categorie. De overheid zou moeten ingrijpen dit is gewoon grootschalige oplichting.
Ik heb me abbonnement opgezegd en me geld terug geeist. Ben benieuwd zullen ze wel niet op reageren. maar alles wat ze nu nog afschrijven laat ik storneren.

http://kassa.vara.nl/port...dialoog&frm=90429&cat=606

[ Voor 20% gewijzigd door Beamer op 10-10-2005 10:16 ]

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:25

-d-

Beamer schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:14:
Neem 1 ding van mij aan. Neem echt geen VERSATEL. Wat een OPLICHTERS! Ik heb me verbinding in Mei aangevraagd. Zou in Juni worden opgeleverd, nog altijd werkt het niet! (nu oktober)!
Echt ongelooflijk! Gelukkig heb ik nog kunnen internetten via de buren want anders had ik echt om het hand gezeten.
Zit nu in principe 5 maanden zonder internet. Gewoon niet normaal die gasten. oplichters 1e categorie. De overheid zou moeten ingrijpen dit is gewoon grootschalige oplichting.
Hoewel dit uiteraard vervelend voor je is, is het natuurlijk onzin om te gaan roepen dat het (grootschalige) oplichting is. Ik ben een erg tevreden Versatel gebruiker, en naast mij zijn er vast nog vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

-d- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:17:
[...]

Hoewel dit uiteraard vervelend voor je is, is het natuurlijk onzin om te gaan roepen dat het (grootschalige) oplichting is. Ik ben een erg tevreden Versatel gebruiker, en naast mij zijn er vast nog vele anderen.
Als je het vergelijkt met andere providers is het wel degelijk oplichting. Als je ziet hoeveel procent van de gebruikers nog altijd zonder internet zit. Als je iets niet kan leveren moet je het niet aanbieden. als ik 2 tv's heb en ik verkoop er 10 via internet en laat iedereen vooruit betalen, dan kan ik 8 man niet leveren. Dat maakt mij een oplichter.

Versatel kan mis 5.000 verbindingen leveren en hebben er 20.000 verkocht (20.000 tevel overigens) dus kunnen ze er 15.000 niet leveren dat is gewoon OPLICHTING. Ik hoop dan ook dat iedereen lekker begint te storneren en dat deze gasten z.s.m. failliet gaan.

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beamer schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

Als je het vergelijkt met andere providers is het wel degelijk oplichting. Als je ziet hoeveel procent van de gebruikers nog altijd zonder internet zit. Als je iets niet kan leveren moet je het niet aanbieden. als ik 2 tv's heb en ik verkoop er 10 via internet en laat iedereen vooruit betalen, dan kan ik 8 man niet leveren. Dat maakt mij een oplichter.

Versatel kan mis 5.000 verbindingen leveren en hebben er 20.000 verkocht (20.000 tevel overigens) dus kunnen ze er 15.000 niet leveren dat is gewoon OPLICHTING. Ik hoop dan ook dat iedereen lekker begint te storneren en dat deze gasten z.s.m. failliet gaan.
Hoe kom je er nu bij dat er maar 5000 verbindingen zouden zijn, en de rest niet zou werken. Als ik zo dit forum bekijk zijn er de afgelopen tijd nauwelijks problemen, een paar uitzonderingen daar gelaten.

Ik vind het heel vervelend voor je, maar als je op deze manier contact gaat zoeken met Versatel, verzeker ik je dat je er niet het maximale uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Bij mij schuift die indicatieve opleverdatum steeds een dag op :/ ...
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.