Ik ga weer terug Naar Windows XP x86.. waarom?
Ik kom net tot de ontdekking dat ik Max Payne niet meer kan spelen.. (jaja ff oude game uit de doos gehaald) en ik concludeer daaruit ook dat ik wel meer games niet meer kan spelen
Maar toch vooral omdat ik niet meer fatsoenlijk online kan gamen..
[rml][ XP x64] Ping uitschieters[/rml]
Linksys schiet niet op met z'n eigen drivers.. dus ik wacht wel op Windows Vista ofzo.. en dan gooi ik mijn oude games wel weg
Belachelijk eigenlijk..
Foutmelding die ik krijg is trouwens:

De laatste keer dat ik Max Payne geinstallerd had is al wel weer een tijdje terug.. maar toen deed ie het wel.. dus het lijkt me niet aan de cd te liggen ofzo.. Ik snap de foutmelding ook niet helemaal, maar ik ga ervan uit dat het aan de Windows versie ligt..
compatibility met Windows XP heeft natuurlijk geen zin
er zal ook eens iets werken...
Ik kom net tot de ontdekking dat ik Max Payne niet meer kan spelen.. (jaja ff oude game uit de doos gehaald) en ik concludeer daaruit ook dat ik wel meer games niet meer kan spelen

Maar toch vooral omdat ik niet meer fatsoenlijk online kan gamen..
[rml][ XP x64] Ping uitschieters[/rml]
Linksys schiet niet op met z'n eigen drivers.. dus ik wacht wel op Windows Vista ofzo.. en dan gooi ik mijn oude games wel weg
Foutmelding die ik krijg is trouwens:
De laatste keer dat ik Max Payne geinstallerd had is al wel weer een tijdje terug.. maar toen deed ie het wel.. dus het lijkt me niet aan de cd te liggen ofzo.. Ik snap de foutmelding ook niet helemaal, maar ik ga ervan uit dat het aan de Windows versie ligt..

compatibility met Windows XP heeft natuurlijk geen zin

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 13-12-2005 01:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels