vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Misschien je firewall die loopt te zeiken?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Weet je zeker dat je voor al je hardware de (goede als ze er zijn) 64 bit drivers hebt geinstalleerd, ik heb gehoord dat dit nog al eens wat ellende kan geven bij XP-64.
Powered By C8H10N4O2
Dat is een welbekend probleem voor als je wireless verbonden bent. Ligt aan de software utility in Windows (64 en 32 bits) dat wordt gebruikt. Bij Asus kun je voor Wlan Asus Control Center gebruiken, dan heb je geen last van ping uitschieters. Misschien is er zoiets voor Linksys?
Staat uit, op de router staat ie wel aan, maar daar heeft ie altijd aangestaanwebfreakz.nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:45:
Misschien je firewall die loopt te zeiken?
Enige kaart die dus niet werd ondersteunt (die ik hebKluk-Kluk schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:46:
Weet je zeker dat je voor al je hardware de (goede als ze er zijn) 64 bit drivers hebt geinstalleerd, ik heb gehoord dat dit nog al eens wat ellende kan geven bij XP-64.
Dit zou het wel eens kunnen zijn, ik heb namelijk in de 32bits van XP wel altijd het control center gebruikt van Linksys, maar Linksys heeft deze nog niet uitgebracht voor XP 64, ik doe het nu dus met het programma van XP64 zelf...Br3zip schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:51:
Dat is een welbekend probleem voor als je wireless verbonden bent. Ligt aan de software utility in Windows (64 en 32 bits) dat wordt gebruikt. Bij Asus kun je voor Wlan Asus Control Center gebruiken, dan heb je geen last van ping uitschieters. Misschien is er zoiets voor Linksys?
Dan maar weer mailen naar linksys of ze nu eindelijk officieel drivers gaan uitbrengen...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren