[Ervaringen] Asus A6 serie deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984

ik heb ook weer een probleempje..

als ik iets gedownload heb en hij gaat het vervolgens wegschrijven op de HD dan loopt mijn laptop helemaal vast, totdat het volledige bestand is weggeschreven. Maakt niet uit of het 3 mb is of 3 gig.. Dit gebeurd ook als ik een zip of rar bestandje unzip naar de HD..

iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb de A6Vc, met de langzame HD maar dat hij helemaal vastloopt als ik alleen maar een bestandje unrar gaat me echt te ver. Ik kan me ook niet herrinneren dat dit in het verleden gebeurde dus... ik heb hem laatst geformat etc en sindsdien heb ik er eigenlijk last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Alle drivers geïnstalleerd, chipset etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:25:
Alle drivers geïnstalleerd, chipset etc?
ik zie geen uitroeptekentjes bij apparaatbeheer dus ik neem aan dat het in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

Misschien staat PIO mode aan voor de HD? (dubbelklik IDE controller in apparaatbeheer)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apparaat 1: ULTRA DMA 2 en Apparaat 0: ULTRA DMA 5

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
Anoniem: 150984 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:13:
Apparaat 1: ULTRA DMA 2 en Apparaat 0: ULTRA DMA 5

:'(
Dat is bij mij ook zo ingesteld, dus dat het daaraan ligt kun je uitsluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja das iets.. maar ik zit nog wel met een baggertransfer ofzo.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:57:
[...]
ik zie geen uitroeptekentjes bij apparaatbeheer dus ik neem aan dat het in orde is?
Nee, want de drivers van de fabrikant zijn over het algemeen beter dan die van Microsoft zelf. Heb je de Intel INF drivers wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wist het niet zeker meer dus zojuist die driver opnieuw geinstalleerd (bovenste knopje op autorun van de standaard ASUS installatiecd)

geen resultaat :S

EDIT: misschien toch, ik heb net iets unzipped en ik de muziek in wmp ging gewoon door! fantastisch die techniek van tegenwoording.. anyway ik ga het even in de gaten houden, mocht het zich dit weekend nog voordoen, kom ik hier weer langs.. :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 150984 op 03-12-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24461

Ik overweeg ook om een A6 te kopen...maar wat ik me afvraag en maar heel lastig te vinden is (asus website, got search e.d. geven geen uitsluitsel).... hoe vergelijkt een A6 zich tot een M6? want die spreekt me ook wel aan.

Iemand die de verschillen kan noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:51
Grmbl, mijn dvd-brander is volgens mij overleden. Ik krijg steeds een "Power calibration area error", ongeacht welk merk (mediacode) cd/dvd ik ook gebruik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Soms verschijnt er linksboven in mijn scherm een blauw rechthoekje met een pictogram en de tekst "AC Mode". Dit staat overal 'bovenop' (dus kan ik niet bij de menu' s die eronder zitten). Na een herstart is het weer weg, maar is hier geen andere oplossing voor?

[ Voor 8% gewijzigd door Rinusman op 04-12-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 21:06

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Rinusman schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:26:
Soms verschijnt er linksboven in mijn scherm een blauw rechthoekje met een pictogram en de tekst "AC Mode". Dit staat overal 'bovenop' (dus kan ik niet bij de menu' s die eronder zitten). Na een herstart is het weer weg, maar is hier geen andere oplossing voor?
Op welk type is dat? En helpt het als je op dat moment een eventueel aanwezig HControl.exe afsluit via Taskmanager, en hem dan weer met de hand opstart vanuit c:\windows\atk0100\hcontrol.exe?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
Ik heb een A6Q00K. Verder ben ik een beginner... De taskmanager kan ik wel vinden, maar ik zou niet weten hoe ik een HControl.exe af zou moeten sluiten en hem dan weer met de hand opstart vanuit c:\windows\atk0100\hcontrol.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nou, je kiest dan in je taskmanager voor het tabblad "processen", en in de lijst van processen die je dan te zien krijgt, zoek je naar HControl.exe. Die selecteer je dan, en dan klik je rechtsonder op de knop "proces beeindigen". Als je dat gedaan hebt moet je kiezen voor Bestand > Nieuwe taak. Dan krijg je een mooi textveld waar je in typt: c:\windows\atk0100\hcontrol.exe en je klikt op ok. Dan wordt hcontrol.exe weer opgestart. Je kunt het bestandje ook zoeken via de Verkenner, maar afhankelijk van je instellingen krijg je dat bestand dan misschien niet te zien.

Ik heb een engelse versie van Windows, dus het kan dat sommige benamingen van knoppen e.d. niet kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
Dat moet lukken... Ik ga het de volgende keer als het blauwe rechthoekje weer verschijnt proberen.
Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vermoed dat er iets mis is met het toetsenbord van mijn laptop, namelijk dat sommige toetsen combinaties niet werken. Als ik bijvoorbeeld BF2 doe, ik vlieg in een straaljager naar links (A+W) en ik do F om van fire mode te veranderen dan werkt dat niet. Ook als ik in Windows A+W indruk en dan F doe werkt de F niet meer, zo ook werkt de J en een aantal andere toetsen niet meer. Apart werken de toetsen wel goed overigens. Ik weet zeker dat dit eerst niet zo was.

Kan iemand dit even testen, anders wordt het voor de tweede maal een RMA, het is namelijk erg irritant in veel games.

Testen: A indrukken, daarna W (tegelijkertijd met A), dan heb je zoiets als aaaaaawwwwww en dan de F of J er nog bij indrukken en kijken of die er nog bij komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 05-12-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Komt er bij mij ook niet bij hoor, getest in Word 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op mijn A6Va-Q016H werkt dat evenmin hoor, is normaal. Getest in notepad \o/. Op m'n BTC 5201 keyboard werkt het wel trouwens :P. Sluit een extern keyboard aan als je wil gamen..

[ Voor 26% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Oh, je haalt me een pak van mijn hart, echt waar. :D

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Shift+L ingedrukt houden, en dan de I proberen te typen.. dat werkt ook niet. :)

Dus als ik wil schreeuwen in een chat, moet ik dat OF met caps-lock doen OF gewoon voorzichtig typen zodat het nog leesbaar blijft, anders vallen er letters tussenuit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
gday schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:48:
Shift+L ingedrukt houden, en dan de I proberen te typen.. dat werkt ook niet. :)

Dus als ik wil schreeuwen in een chat, moet ik dat OF met caps-lock doen OF gewoon voorzichtig typen zodat het nog leesbaar blijft, anders vallen er letters tussenuit. :P
hmm is toch vrij lastig moet ik zeggen, is dat een probleem met meer laptop toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb geen idee, maar ik ben er inmiddels wel aan gewend geraakt dus ik heb er geen last meer van eigenlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door gday op 06-12-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28807

Denken jullie dat de prijs van de A6 serie snel omlaag zal gaan door de komst van de nieuwe ATI videokaart? zie hier? Want weet dus niet of ik nu nog even moet wachten, of dus de A6Va kopen, die ik op `t oog heb.

Graag jullie mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Er zit geen verband tussen de X1600 mobile...en een prijsdaling van deze laptop. Ik gewoon zsm de A6 kopen, en er zo lang mogelijk van genieten. Goedkoper wordt ie toch wel, maar hooguit met tientjes per halfjaar denk ik zo. Zie pricewatchgrafiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ben er nu achter dat die Fan Noise van de A6VA slechts batch afhankelijk is.

Voor degene die frans kunnen:

70 sur secteur ca me parrait beaucoup mais c'est encore supportable pour un P-m

70 graden dus, zo warm word hij mij mij nooit.

of hier:

Pour le bruit, je le trouve tres silencieux, le ventilo tourne mais au minimum, ce qui fait qu'on ne l'entend quasiment pas.

Bij hem is hij dus wel helemaal stil, maar bij de anderen niet :S (zoals bij mij)

Staat ook een topicje over op het officieele Asus Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28807

objectief2 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:26:
Er zit geen verband tussen de X1600 mobile...en een prijsdaling van deze laptop. Ik gewoon zsm de A6 kopen, en er zo lang mogelijk van genieten. Goedkoper wordt ie toch wel, maar hooguit met tientjes per halfjaar denk ik zo. Zie pricewatchgrafiek ;)
Dank voor de snelle reactie. Nou wil ik vanavond `t liefst nog de laptop aanschaffen. Alleen hanteert bijna elke winkel wel een andere policy wat betreft pixelgarantie. Weet iemand een winkel waar je het beste online een laptop kan bestellen? Laptops4u komt er wel goed uit, alleen voor 50 euro meer gaan ze hem voor je testen, meer niet! :/ Of is de kans na zo`n test niet meer zo groot dat er een dode pixel ontstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@ Fxpmaster.....de mijne komt bij 4Launch vandaan en ik ben zeer tevreden met de gang van zaken daar. Heb gewoon de volle mep (1210 euro meen ik, augustus jl) vooruitbetaald. Dode (sub)pixels zijn schaars bij dit model (A6), maar 100 procent uitsluiten kun je het nooit natuurlijk ;)

@Woofer...ik ken geen Frans, maar dat 1 van de weinige dingen waar ik me soms nog aan stoor de (brommende) fan is staat als een paal boven water :P 70 Graden wordt ie bij mij nooit en ik heb er zelfs op 50cm een paar nachten naast geslapen.

Het is vooral het opstarten (aan/uit) wat irritant blijft. Ik heb hiervoor een P3 Asus gehad met hele lawaaiige fan, dus ik hoop niet dat deze uiteindelijk ook zo gaar wordt 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door objectief2 op 07-12-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Slapen kan ik nog wel naast een stel schreeuwende zigeuners, als je maar moe genoeg bent :)
Nee ik moet gewoon echt een stille laptop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
W00fer schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:14:
Slapen kan ik nog wel naast een stel schreeuwende zigeuners, als je maar moe genoeg bent :)
Nee ik moet gewoon echt een stille laptop hebben.
Als we erachter kunnen komen of een andere fan evt helpt dan is er mss in samenwerking met Asus iets mogelijk. Doe-het-zelven is ook te doen, maar dan heb je geen garantie meer als je het zegel eraf haalt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47
ik vind het wel jammer aangezien het volgens mij heel simpel is voor asus. Gewoon die fan pas aan laten slaan bij 50 graden. Want als ik gewoon zo werk klimt hij héél langzaam van 40 naar 44 en gaat dan aan.

Nog 2 vraagjes:
-heeft iemand ervaring met deze dim erbij zetten: pricewatch: 512MB PC4200 DDR2 SO-DIMM (Kingston, KVR533D2S4/512)
-zal dit gaan werken? http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Dat reepje Kingstongeheugen werkt, want dat heb ik er zelf ook in gedaan :P

Voor in de auto gebruik ik zelf een 12V->220V omvormer a 50 euro en de originele adapter, maar mss dat jouw oplossing ook werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Omdat ik die fan ook zat was ben ik gaan kijken naar tweaks:
Centrino ondervolt topic!

Kortweg samengevat, je download ]dit programma en je kijkt naar welke voltages mogelijk zijn voor je Dothan. In mijn geval heb ik de boel van 1-1.3 Volt naar 0.7-1 Volt teruggezet (zoals in dat topic staat) en ff lopen testdraaien. Puur op basis van natuurkunde scheelt mij dit 30% warmteontwikkeling, als de boel tenminste stabiel blijft. De boel bleef stabiel (Civ4 enkele uren draaien) en het werkt dus.

De winst: de ventilator slaat bijna niet meer aan. :)

overigens wilt 1 Gb erbij prikken ook wel helpen, je HDD staat dan ook veel meer uit z'n neus te eten ipv druk te swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ik kan beamen dat dat programma inderdaad werkt. Echter niet tegen de irritante aan-uitfase bij het opwarmen. Los daarvan valt aan het minimale fantoerental weinig te veranderen hiermee natuurlijk...jammer genoeg. De fan blijft met Notebook Hardware Control, of zonder dat programma gewoon hoorbaar :/

En geheugen erbij prikken helpt idd ook, scheelt een hoop swappen-> hogere HD en CPU temp-> meer en langer aanslaan van de fan.

[ Voor 22% gewijzigd door objectief2 op 08-12-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mijn CPU blijft met NHC zo rond de 42 graden. Ik hoor mijn fan dus ook nauwelijks. Misschien wel als ik echt CPU-intensieve dingen ga doen, maar bij normaal gebruik/divx kijken/etc. slaat ie niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

misschien beetje bijdehand idee, maar als je gewoon een weerstandje in serie met de ventilator in zo'n draadje soldeert, dan is ie toch ook stiller? Draait ie op minder toeren namelijk...

Weet alleen niet of je daar in de buurt kan komen zonder zegels te verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 22:40
Ik zal binnenkort ook is z'n kingston 512 DDR2 reepje aanschaffen kost geen drol meer.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Anoniem: 83626 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:11:
misschien beetje bijdehand idee, maar als je gewoon een weerstandje in serie met de ventilator in zo'n draadje soldeert, dan is ie toch ook stiller? Draait ie op minder toeren namelijk...

Weet alleen niet of je daar in de buurt kan komen zonder zegels te verbreken.
wellicht dat hij dan harder gaat draaien omdat ie amper afkoelt? Dé oplossing is volgens mij een biosupdate van asus waardoor de fan pas bij 50 graden aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

marteltor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:26:
[...]

wellicht dat hij dan harder gaat draaien omdat ie amper afkoelt? Dé oplossing is volgens mij een biosupdate van asus waardoor de fan pas bij 50 graden aan gaat.
Je kunt dan ook zeggen dat de processor dan warmer wordt omdat de fan nog niet koelt bij 45 graden, en dat je processor dus gewoon warmer wordt en dat de fan alsnog aanslaat. ;)

Ik vind het persoonlijk de beste oplossing om gewoon de bron aan te pakken: het genereren van warmte. En dat doe ik dus met NHC. :) Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik denk niet dat de temp boven de 50 zou komen eigenlijk omdat hij langzaam oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Als je denkt dat de temp niet boven de 50 uit zou komen, zou het dus ook geen probleem zijn om een weerstand ertussen te zetten....... ;) (niet dat dat mijn keus zou zijn, maar je beargumentatie klopt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
mja idd ;) maar het ligt wel aan de sterkte van de weerstand natuurlijk. Misschien dat de laptop bij 48 graden meer volt geeft en dan dus ook met weerstand zou aanslaan.
Ergens heb ik toch liever een bios update dan solderen in mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja dat kan ik me sowieso voorstellen. Is er ook een reden dat je je laptop niet koeler wilt houden? Het is namelijk ook fijn als je in de trein zit. Ik heb echt het idee dat je voelt dat je laptop wat minder warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb hem liever wat minder koel en stiller,
simpelweg omdat hij zonder fan vrijwel onhoorbaar is, en als de fan aanslaat is deze toch wel te horen.
Als ik bijv. iets moet leren dan vind ik het fijn als het stil is.

[ Voor 19% gewijzigd door marteltor op 09-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja idd ! Maar die biosupdate is er niet jammer genoeg.

Op het Asus forum heeft iemand de 205 bios gevonden op een schijfje, dat is een oude bios misschien zou die moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
W00fer schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:07:
Ja idd ! Maar die biosupdate is er niet jammer genoeg.

Op het Asus forum heeft iemand de 205 bios gevonden op een schijfje, dat is een oude bios misschien zou die moeten helpen.
vraagje tussendoor zal de a6va een langere accuduur hebbn dan een a6k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 02:59:
mja idd ;) maar het ligt wel aan de sterkte van de weerstand natuurlijk. Misschien dat de laptop bij 48 graden meer volt geeft en dan dus ook met weerstand zou aanslaan.
Ergens heb ik toch liever een bios update dan solderen in mn laptop.
Ik bedoelde ook niet dat met de weerstand de fan niet aanslaat.... ik bedoel alleen dat hij dan 'minder hard aanslaat'.. zoals een casefan van 12volt op 5volt laten draaien!

Dan slaat hij even aan (bij 42 graden) en blaast dan heel zachtjes wat warmte weg en gaat dan weer uit.. In plaats van: 42 graden: blazen!!!!!! zo snel mogelijk die warmte weg!!!!! orkaan!!!!! ;)

Neemt niet weg dat een biosupdate idd het fijnst zou zijn: met NHC kom je denk ik niet eens op 50 graden, tenzij je gaat gamen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb de bios update ook gevonden, hij staat op het Utility schijfje wat je krijgt als je de laptop koopt.
A6VAAS205 heet het bestand.

Ik ga die maar eens proberen, denk trouwens ook dat een nieuwe ACPI wat kan verrichten.

Binnenkort met een schone machine beginnen, heb hem in 2 maanden tijd teveel vervuilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hoe ga je die flashen dan? Want ASUS WinFlash laat bij mij terugflashen niet toe. (Wilde terug van 210 naar 208 vanwege die HyperMemory shit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om een A6Va-Q055H aan te schaffen, welke eigenlijk alle specs heeft die ik wil. Alleen ik zit een beetje in m'n maag me de resolutie;

15.4" WXGA ColorShine TFT (1280 x 800)

Dat is hetzeflde als 1024x768, maar dan in breedbeeld. Kan hij echt niet hoger? Prop namelijk nogal graag veel kleine icoontjes en vensters overal.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1280*800 komt veel groter op mij over dan 1024*768, anders had ik 'm ook niet gekocht.
Volgens mij kan deze bij dit model idd niet hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
De resolutie vind ik het enigste nadeel nadat ik een Dell laptop heb gehad die een resolutie van 1900*1600 aankon. Maar ik kan er genoeg op kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162708

Vooreerst mijn verontschuldigingen mocht deze vraag al gesteld zijn,heb net al drie kwartier zitten zoeken naar een eventueel antwoord op de vraag: wat doen als je ingebouwde camera niet werkt?

Nergens vindt hij hardware voor die webcam, ik heb wel een programmatje, bisoncam, maar ook deze vindt de webcam niet.

Iemand een oplossing?

Dank bij voorbaat

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 162708 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:25:
Vooreerst mijn verontschuldigingen mocht deze vraag al gesteld zijn,heb net al drie kwartier zitten zoeken naar een eventueel antwoord op de vraag: wat doen als je ingebouwde camera niet werkt?

Nergens vindt hij hardware voor die webcam, ik heb wel een programmatje, bisoncam, maar ook deze vindt de webcam niet.

Iemand een oplossing?

Dank bij voorbaat

Jan
Hij móet in apparaatbeheer staan hoor. Nog onbekende apparaten over?

Ik weet niet of je de cam in je BIOS uit kan zetten, misschien daar even kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162708

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:29:
[...]

Hij móet in apparaatbeheer staan hoor. Nog onbekende apparaten over?

Ik weet niet of je de cam in je BIOS uit kan zetten, misschien daar even kijken?
Ik zie hier nergens iets staan... zeer vreemd

In BIOS uitzetten? Hm kan u dat uitleggen aan leek zoals mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 162708 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:38:
[...]

Ik zie hier nergens iets staan... zeer vreemd

In BIOS uitzetten? Hm kan u dat uitleggen aan leek zoals mij? :?
Tijdens het opstarten F2, delete of escape indrukken. Bij mijn A6Va was het dacht ik F2, maar ik weet het dus niet zeker meer..

Tijdens het opstarten staat er ook "Press ... to enter setup".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Iemand ervaring met de A6Vc en het spelen van games? M.n. de videokaart dan denk ik. Uit bijgaand review

http://techreport.com/rev...-turbocache/index.x?pg=12

lijkt het erop alsof de laatste games (Doom3, Far Cry) goed speelbaar zijn.

Iemand het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Cam is uit te zetten in BIOS, bij security geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Wisten jullie trouwens al dat de ingebouwde webcam ook daadwerkelijk 1280x1024 ondersteunde? :P
Dat doettie wel!

Met het programma AMCap en dan daar kan je de Capture Pin instellen op YUY2 waardoor 1280x1024 beschikbaar komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Ghanso op 13-12-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

OmeRobbie schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 09:28:
Iemand ervaring met de A6Vc en het spelen van games? M.n. de videokaart dan denk ik. Uit bijgaand review

http://techreport.com/rev...-turbocache/index.x?pg=12

lijkt het erop alsof de laatste games (Doom3, Far Cry) goed speelbaar zijn.

Iemand het al geprobeerd?
Ik heb andere rapporten gelezen zoals de onlangs op de FP gepostte overview van Graphics.... Turbocache leek leuk, maar als het puntje bij paaltje komt stelt het geen reet voor. Het is echt, samen met geintegreerde graphics, de absolute onderkant van de grafische markt. Dus stel jezelf dan de volgende vraag: je zoekt een laptop die ook games moet spelen, waarom zou je dan een Geforce6200 aanschaffen? Zeker met laptops die een X700 hebben, is dat een raar verschijnsel, de X700 maakt gehakt van de X300 en G6200, die 's wel een factor 4 sneller..... en ook prima leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met de A6R van een kennis. Hij heeft een draadloos netwerk (Linksys 54G AP) met WEP-beveiliging. Omdat dit niet lekker wil met de Asus wireless software (niet Intel Proset zoals bij de A6Va, maar Asus programmaatje i.c.m. Broadcom chip) wil ik graag Windows XP zelf het netwerk laten regelen. Ik kan echter bij de Asus software nergens vinden hoe ik dit kan veranderen. Weten jullie dit misschien zo te vinden?
De software van Asus doet moeilijk met de lengte van de WEP-key, terwijl deze goed is (128 bit WEP, staat ook aangeklikt in Asus software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148510

Ghanso schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:02:
Wisten jullie trouwens al dat de ingebouwde webcam ook daadwerkelijk 1280x1024 ondersteunde? :P

Met het programma AMCap en dan daar kan je de Capture Pin instellen op YUY2 waardoor 1280x1024 beschikbaar komt.
Met als gevolg dat alles wordt uitgerekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Ik twijfel nog tussen de asus a6va of de a6k, vooral omdat de a6va nu wat gedaald is in prijs met 60gb (dat is voor mij genoeg, heb namelijk nog een mooie 5400rpm in een externe behuizing zitten) welke zou de betere keuze zijn?

voordelen a6k:
*64bit
*langere accuduur?
*betere linux support vga

voordelen a6va:
*betere prestaties
*betere grafische prestaties
*betere linux support wireless lan

volgensmij moet ik nu meer op mijn eigen gevoel af gaan, maar wat vinden jullie de beste koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik persoonlijk de A6Va, maar vanwege de X700. Ik game nogal graag op m'n laptop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Ecteinascidin schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:13:
[...]

Ik heb andere rapporten gelezen zoals de onlangs op de FP gepostte overview van Graphics.... Turbocache leek leuk, maar als het puntje bij paaltje komt stelt het geen reet voor. Het is echt, samen met geintegreerde graphics, de absolute onderkant van de grafische markt. Dus stel jezelf dan de volgende vraag: je zoekt een laptop die ook games moet spelen, waarom zou je dan een Geforce6200 aanschaffen? Zeker met laptops die een X700 hebben, is dat een raar verschijnsel, de X700 maakt gehakt van de X300 en G6200, die 's wel een factor 4 sneller..... en ook prima leverbaar.
Helaas... Ik ben reeds in het bezit van de A6Vc.. voornamelijk aangeschaft voor zakelijk gebruik en de Nvidia videokaart met het zicht op de zwaardere eisen die Vista zal stellen (weet overigens nog steeds niet of het voldoende hiervoor zal zijn, maar wie weet dat wel?)

Punt is dat ik best spelletjes wil gaan kopen, maar ik nu niet weet of het wel/of niet lekker zal spelen. Er zijn nu niet echt sites die de A6Vc hierop hebben getest (toch?). Tjaa een mobiele gamingmachine is wel aantrekkelijk (als ie eenmaal in de huiskamer staat...)

Ik denk dat de grafische kaart dus de beperkende factor is en daarin lees ik uiteenlopende resultaten (wel geschikt, niet geschikt)

Kortom: andere A6Vc die het gebruiken voor gamen en wat zijn hier de ervaringen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Maareh die 1280*1024 werkt dus niet op msn of whatsoever ?

Nokko waarom is bios 210 niet goed dan :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Omdat die videokaart toch even 128MB extra opslurpt terwijl het niet nodig is. :P

Ik merk trouwens ook dat de fan zich heel anders gedraagt in deze BIOS.

[ Voor 32% gewijzigd door Frietsaus op 10-12-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor welk type is die 210 bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Nee met msn enzo lukt het niet die 1280x1024, maar het is wel de werkelijke resolutie hoor, behoorlijk wat detail, zonder oprekken, want het is ook de origionele specificatie 1.3M pixel. De tip komt van Asus zelf af trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Anoniem: 85511 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:17:
Ik heb een probleem met de A6R van een kennis. Hij heeft een draadloos netwerk (Linksys 54G AP) met WEP-beveiliging. Omdat dit niet lekker wil met de Asus wireless software (niet Intel Proset zoals bij de A6Va, maar Asus programmaatje i.c.m. Broadcom chip) wil ik graag Windows XP zelf het netwerk laten regelen. Ik kan echter bij de Asus software nergens vinden hoe ik dit kan veranderen. Weten jullie dit misschien zo te vinden?
De software van Asus doet moeilijk met de lengte van de WEP-key, terwijl deze goed is (128 bit WEP, staat ook aangeklikt in Asus software).
Volgens mij moet je één (of twee) keer klikken (met de linkermuisknop) op het ASUS WLAN Control Center icoontje in de system tray. Dan zou je moeten kunnen selecteren of je de instellingen wilt doen in Windows of het programmaatje van ASUS.

Die software van ASUS werkt bij mij ook niet goed: als ik 'survey' doe (zoeken naar netwerken), krijg ik negen van de tien keer een access violation. Vaak komt er dan allemaal onzin in de resultaten te staan (lege SSID's, rare tekens, etcetera). Daarom heb ik de ASUS-tool maar uitgezet, maar nu zorgt ASWL2K.exe geregeld voor zo'n 50% CPU-load (weet btw niet of dat ook al zo was toen ik nog wel die ASUS-tool gebruikte). Ik meende dat er laatst een nieuwe versie was uitgekomen, maar toen ik die wilde installeren nadat ik mijn laptop opnieuw had geïnstalleerd, bleek ik die nergens meer te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik de vorige keer geen antwoord kreeg nog maar een keer dezelfde vraag:

Moet ik opletten bij het kopen van nieuw geheugen? Is de latency van belang? Merk?
Is het om dual-channel te draaien belangrijk dat de repen even groot zijn?

Ik heb nu 1 x 512, maar wil daar nog 512 of 1024 bijzetten (game amper, maar bij foto-editten gaat hij al als een gek swappen (bij erg grote afbeeldingen)).

Kan hier in de buurt (Chicon) voor 48 Euro 512mb kopen en voor 94 Euro 1024 van Dane Elec, is dat goed?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 12-12-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:37:

Moet ik opletten bij het kopen van nieuw geheugen? Is de latency van belang? Merk?

Ik heb nu 1 x 512, maar wil daar nog 512 of 1024 bijzetten (game amper, maar bij foto-editten gaat hij al als een gek swappen (bij erg grote afbeeldingen)).

Kan hier in de buurt (Chicon) voor 48 Euro 512mb kopen en voor 94 Euro 1024 van Dane Elec, is dat goed?
Bij mij hebben ze er:
Kingston 512MB DDR2 SODIMM PC4200 CL4.0
bijgezet, en dat werkt in ieder geval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Anoniem: 83626 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:37:

ik zie op de site van chicon geen ddr2 so dimm staan. Let er dus wel op dat je ddr2 hebt, pc4200 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:56:
[...]

ik zie op de site van chicon geen ddr2 so dimm staan. Let er dus wel op dat je ddr2 hebt, pc4200 of hoger.
"Dane-Elec SoDimm PC2-4200 512 MB 200 pin"

dat PC2 duidt toch op ddr2? Kan het er natuurlijk altijd vragen B)
Ben er inmiddels achter dat er ook al CL4 geheugen inzit, dus dat maakt niet uit.

Weet alleen nog steeds niet zeker of dual channel gaat werken met twee niet-even-grote-repen?
Of zou 1536 sowieso al geen meerwaarde bieden over 1024? Misschien voor Vista handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nokko schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:39:
Omdat die videokaart toch even 128MB extra opslurpt terwijl het niet nodig is. :P

Hoe bedoel je heel anders gedragen van de fan ?
Harder/zachter/stiller/beter/vaker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 85511 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:50:
[...]

Bij mij hebben ze er:
Kingston 512MB DDR2 SODIMM PC4200 CL4.0
bijgezet, en dat werkt in ieder geval perfect.
offtopic:
Wie is dat in je avatar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Anoniem: 83626 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:01:
[...]

"Dane-Elec SoDimm PC2-4200 512 MB 200 pin"

dat PC2 duidt toch op ddr2? Kan het er natuurlijk altijd vragen B)
Ben er inmiddels achter dat er ook al CL4 geheugen inzit, dus dat maakt niet uit.

Weet alleen nog steeds niet zeker of dual channel gaat werken met twee niet-even-grote-repen?
Of zou 1536 sowieso al geen meerwaarde bieden over 1024? Misschien voor Vista handig?
ik meen dat 512+1024 dual channel niet zou werken. Het luistert wat dat betreft wel precies, en ondanks het gewoon moet werken met 2 reepjes van dezelfde grote en timings en verschillende merken, worden er natuurlijk wel veel dual channel geheugensetjes gekocht voor normale pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gday schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:54:
[...]
offtopic:
Wie is dat in je avatar? :)
offtopic:
Delta Goodrem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb sinds kort een A6Va. prima ding enzo, maar t geluid is niks waard als het om de bassen gaat. dus ik wil er een speakerset bij kopen. het probleem is dat ik geen idee heb wat voor geluid dit ding kan produceren. en met s/pdif heb ik al helemaal geen ervaring dus: weet iemand of mijn laptop ook 5.1 aankan? alvast bedankt

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 07:48

TheFruitNerd

iets met fruit

Plato112 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:55:
Ik heb sinds kort een A6Va. prima ding enzo, maar t geluid is niks waard als het om de bassen gaat. dus ik wil er een speakerset bij kopen. het probleem is dat ik geen idee heb wat voor geluid dit ding kan produceren. en met s/pdif heb ik al helemaal geen ervaring dus: weet iemand of mijn laptop ook 5.1 aankan? alvast bedankt
5.1 via een goedkoper setje (lees <100 euro) gaat niet echt lukken aangezien je bij die ook de daadwerkelijke aansluitingen voor 5.1 nodig hebt. De enige set die op dit moment (voor een betaalbaar bedrag) beschikbaar is, is de Logitech Z-5500. Deze heeft een S/PDIF aansluiting die je dus kunt gebruiken.

Zelf gebruik ik de Logitech X-230, welke een mooi geluid levert voor mijn kamer. Wil je echter wat meer geluid, dan kun je kijken naar de grote broer, de Z-2300.

[ Voor 10% gewijzigd door TheFruitNerd op 13-12-2005 22:43 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

TheFruitNerd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:42:
[...]

5.1 via een goedkoper setje (lees <100 euro) gaat niet echt lukken aangezien je bij die ook de daadwerkelijke aansluitingen voor 5.1 nodig hebt. De enige set die op dit moment (voor een betaalbaar bedrag) beschikbaar is, is de Logitech Z-5500. Deze heeft een S/PDIF aansluiting die je dus kunt gebruiken.

Zelf gebruik ik de Logitech X-230, welke een mooi geluid levert voor mijn kamer. Wil je echter wat meer geluid, dan kun je kijken naar de grote broer, de Z-2300.
en dat s/pdif levert dat altijd 5.1 geluid op? want ik heb al wat rond zitten kijken in een topic over s/pdif en daar stond iets over het feit dat dat alleen werkt als je dvddrive aan je geluidskaart is gekoppeld. niet dat ik ooit een dvd bekijk via m'n drive, ik mount alles vanaf m'n harddisc. Het gaat me er vooral om dat ik in games en bij het kijken van films surround geluid heb. Ik heb in BSPlayer al een functie gezien voor s/pdif dus dit moet werken lijkt me. Maar weet iemand ook hoe het zit met games? Kunnen die ook via s/pdif werken?

Speed limits are like herpes.

• W00fer
  • Niet online
Nokko schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:39:

Kzal het nog maar een keertje vragen dan ;)

Hoe bedoel je heel anders gedragen ? Harder/zachter/duidelijker hoorbaar/beter ?

En owja Marteltor: Hoe zit het vandaag de dag met jou fan lawaai ? Al opgelost ?

[ Voor 11% gewijzigd door W00fer op 15-12-2005 08:01 ]

• Frietsaus
  • Niet online
Ben ik weer, de fan slaat iets sneller aan dan met BIOS 208, viel me laatst op toen ik bij iemand was dat bij normaal werken de fan sneller aanging dan eerst altijd zo was (niet op volle snelheid overigens).

Maar goed, ik kan BIOS 208 al niet meer vinden, en het BIOS programma van ASUS is zo enorm nukkig dat ie niet terug wil flashen. :(

[ Voor 65% gewijzigd door Frietsaus op 15-12-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45
Ik meende dat er in de startpost van 1 van de vorige delen ook stond hoe je je media buttons toewees aan winamp, maar dat kan ik nu niet meer terugvinden?
Mischien een idee voor de volgende, dat die informatie er weer in opgenomen wordt.
Ik was er naar op zoek, omdat ik me afvroeg welke registry entry ik moest wijzigen om mijn launch buttons opnieuw toe te wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hey een A6 topic, komt goed uit :)

Ik wil mij dus een Asus A6Va of A6Vc kopen. Welke mijn voorkeur heeft weet ik nog niet. Speel ik soms een spel of wat vaker een spel is met name mijn probleem ;) Voor die enkele keer dat ik naar een LAN ga lijkt het me beter dat ik de a6vc neem? Ik wil dat ding toch meer gaan gebruiken voor gewoon wat internet en office toepassingen.

Maar hoeveel toeren draait de standaard harde schijf van de A6? Ik zou er toch wel graag een vlotte harde schijf in willen hebben :)

Is er een goede dealer in de omgeving van Eindhoven / Maastricht welke de A6 verdeelt? Ik zou het toch wel graag eerst willen uittesten (kijken of die wel in orde is qua pixels enzo) en daarom valt het kopen via het net toch voor mij af.

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 17-12-2005 09:30 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 14:33

Pubbert

random gestoord

Er zijn maar weinig winkels waar je even mag kijken of er geen rotte pixels op zitten, daar moet je gewoon voor betalen :{

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148510

Chevy454 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:28:
Hey een A6 topic, komt goed uit :)
....
Is er een goede dealer in de omgeving van Eindhoven / Maastricht welke de A6 verdeelt? Ik zou het toch wel graag eerst willen uittesten (kijken of die wel in orde is qua pixels enzo) en daarom valt het kopen via het net toch voor mij af.
4Launch zit in Eindhoven, maar ook daar moet je betalen voor je pixelgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 19:04

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Eddos schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:17:
Ik meende dat er in de startpost van 1 van de vorige delen ook stond hoe je je media buttons toewees aan winamp, maar dat kan ik nu niet meer terugvinden?
Mischien een idee voor de volgende, dat die informatie er weer in opgenomen wordt.
Ik was er naar op zoek, omdat ik me afvroeg welke registry entry ik moest wijzigen om mijn launch buttons opnieuw toe te wijzen
Bij deze een link naar de how to :)
http://asus-notebooks.chen.nl/viewtopic.php?t=22

Ik weet alleen niet in hoeverre hij het goed doet, meen me te herinneren dat sommige andere knoppen het niet helemaal meer lekker deden op de A6.

Maar probeer het maar. Succes. :)

Zal het in het volgende deel wel weer opnemen in de startpost.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
ik ben er uit ik ga voor de a6k :p
ga hem binnenkort bestellen en zal mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45
FongWan schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:19:
[...]

Bij deze een link naar de how to :)
http://asus-notebooks.chen.nl/viewtopic.php?t=22

Ik weet alleen niet in hoeverre hij het goed doet, meen me te herinneren dat sommige andere knoppen het niet helemaal meer lekker deden op de A6.

Maar probeer het maar. Succes. :)

Zal het in het volgende deel wel weer opnemen in de startpost.
Dat is waar, dankzij deze 'functie' werkt FN+F2 niet meer, maar dat vind ik niet echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dat FN-F2 niet meer werkte, was voor mij juist de reden om weer de oorspronkelijke HControl.exe te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 148510 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:38:
4Launch zit in Eindhoven, maar ook daar moet je betalen voor je pixelgarantie.
Dan ga ik eens kijken hoe die shop scoort in de shopsurvey :)

Kan je overigens daar ook de HD laten wisselen voor een 7200rpm versie ipv een 4200?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Chevy454 schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:51:
[...]

Dan ga ik eens kijken hoe die shop scoort in de shopsurvey :)

Kan je overigens daar ook de HD laten wisselen voor een 7200rpm versie ipv een 4200?
Daar heb ik mijn A6va gekocht en er is niks mis met die shop zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Welke brander zit er in die van jou ?
Een TSST-Corp ?

En is de ventilator stil (hoor je linksboven) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Een matshita volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
De nieuwere modellen, waaronder die van mij, hebben volgens mij een Matshita drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Hoe bedoel je de nieuwere modellen ?
Zijn er ook oudere modellen dan ?

Ik vind het vreemd dat de "oudere modellen" minder fan lawaai maken dan de nieuwe, vandaar...

En Trivian de rest van mijn vraagjes ;) ?

[ Voor 19% gewijzigd door W00fer op 19-12-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ik heb geen last van een fan die teveel lawaai maakt alleen als ik flink ga WoWen (Gamen) maakt de fan geluid wat je als irritant kan ervaren maar ik vind het zelf niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb dus nog steeds dezelfde ervaring als Trivian. Met nieuwe modellen bedoel ik dus een soort nieuwe revisie met een Matshita drive, deze geeft ook lang zoveel problemen niet als het TSST model.

Ook wordt er een 'nieuw' model geleverd met een D-MAX camera ipv. een BisonCam camera. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Nu heb ik een klein probleempje.
Ik heb gisteren wat drinken in m'n toetsenbord laten vallen en nu plakt deze heel erg.
Is er een manier om dat schoon te maken?
Ik heb gehoord dat ik het toetsenbord los kan maken.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.