[Ervaringen] Asus A6 serie deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je een unattended XP CD/DVD maakt moet je oa een bestand genaamt winnt.sif in je I386 dir zetten, daarin staat een deel van de info nodig voor de preinstall, bij OEM CD's heeft dit bestand misschien setupp.ini.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

SiHiDa schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:50:
[...]

Waarom dat gedoe met die setupp.ini dan? Die Key kun je toch gewoon invoeren als de Windows XP install erom vraagt?

Op de driver-CD (niet recovery) staat er bij mij trouwens ook een I386-directory. Zit daar ook niet die setupp.ini in? Ik vraag me trouwens nog steeds af waar die dir nou voor dient.
Je eigen key werkt alleen maar met een OEM cd versie. Info in setupp.ini geeft aan of het een OEM versie is. Verder staat er extradata in. Daarmee wordt samen met je hardware config een installatie ID gecreeerd tijdens de installatie. Extradata is een unieke code. Als bij teveel verschillende hardware configs en dezelfde Extradata windows wordt geactiveerd dan blokkeerd MS deze.
Dus setupp.ini maakt het eigenlijk "jouw" eigen cd.

Het is veel werk, echter je hebt wel een cd dat geen problemen geeft kwa activatie enzo.

Wat betreft de i386 folder op de driver cd. Daar staat het niet in.

Verwijderd

Ik heb me zonet een Asus A6L-B008h laptop aangeschaft, deze beschikt over een draadloze netwerk kaart, ik heb thuis een draadloos netwerk maar ik krijg de laptop er niet op, deze vind het netwerk en dergelijke wel, maar bij ASUS WLAN Card Settings, Status,IP Config staat er niets bij Default Gateway terwijl er op de andere computers op het netwerk daar wel iets staat, ik heb geen idee of het hieraan ligt, maar als iemand me helpen kan ben ik jullie zeer dankbaar.

gegroet Jan

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Dat s/pdif wat ik zo mooi boven m'n toetsenbord zie staan kan ik daar ook echt wat mee? Ik heb al een poosje zitten rond kijken maar ik weet niet goed wat ik moet aachschaffen(qua kabel).

Ik heb een sony receiver met optical in. Valt dit te combineren met z'n 2en en zoja wat voor soort kabel heb ik dan nodig?

Op Conrad kwam ik de volgende kabel tegen:

http://www2.produktinfo.c...de-3_5mm_Opti-Stecker.pdf

Deze gaat dus vanuit de 3.5mm uitgang naar een optical in. Maar ik weet dus niet of deze andere kant ook past.

[ Voor 6% gewijzigd door Josha872 op 10-11-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tinyurl.com/cepd9

Daarin staat ergens de afbeelding van de kabel die ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de a6vm en de a6km in NL uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
hebben hier meer mensen de ervaring dat het gewone 15,4 inch, of wellicht de colorshine een behoorlijk kleine inkijkhoek heeft? als ik het een beetje contrastrijk wil hebben moet ik het scherm wat achterover klappen en dan zie ik nog een beetje contrastverschil tussen boven en onder :/
ik ben zelf een scherm gewend met super-ips, hier op mijn pc, maar das toch wel heel anders als dat laptop scherm.
is dat normaal dat de contrasten zo verspringen in andere beeldposities?

ik zit erover te denken om er een coating overheen te plakken met glare, dat zorgt ten eerste voor bescherming van plekjes van het keyboard, en het schijnt het contrast ook nog te verbeteren, bij een goede coating is het niet zichtbaar dat het eropgeplakt zit

[ Voor 25% gewijzigd door duncanvdlinden op 12-11-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het contrast verschilt is volgens mij normaal. Maar dit scherm heeft als het goed is al dat glare-effect. En ik heb trouwens geen last van afdrukjes van toetsen op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Duncan heeft het volgens mij wel over de Z92 zonder Glare. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Nokko schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:57:
Duncan heeft het volgens mij wel over de Z92 zonder Glare. ;)
yepz ik heb de z92 zonder glare, zelfde tft toch als a6 modellen zonder glare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Volgens mij werkt er maar 1 en dezelfde vent bij die service. Ik heb al 2x voor de grap op verschillende dagen gebelt en na lang wachten kreeg ik dezelfde man aan de telefoon.

De egineers ja, die wisten bij mij nergens van af van het probleem van het lawaai.
Als ik het zo lees is het dus nogal logisch dat ze er nix van af weten wat ze kunnen gewoon nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Owja, Waarom geeft Asus NB Probe bij mij geen fan speed maar slechts fan status ?

Er staat bij mij cpu fan 100% en geen 2200 rpm ofzo.

Ik heb versie v.3.0 0005 op een A6Va

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 12-11-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Gaf (RMA :X ) bij mij ook geen snelheid aan volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 12-11-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon niet vinden dat dit al eerder gevraagd is, zo wel : excuus. Ik heb de A6Vc laptop en heb sinds gisteren last van piepjes vanuit de laptop. het zijn de typische hardware piepjes die een desktop tijdens het opstarten maakt.. dus echt analoog geluid (geen gekraak ofzo).

de eerste keer waren het 2 piepjes achter elkaar. ik weet niet meer wat ik toen aan het doen was, aangezien ik dacht dat het bij mijn mp3 hoorde :P ben het dus verder vergeten..

maar vandaag was ik bezig met behoorlijk heavy harddrive gebruik, toen ik ineens 1 piep hoorde vanaf de rechtkant van mijn laptop (audio uitgang/firewire kant). ik was aan het kopieeren binnen de schijf en wat dingen aan het extracten..

moet ik me zorgen maken om deze piepjes en zo ja waar kan het aan liggen..?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook

Dat zijn die piepjes die je ook krijgt als er nieuwe hardware gevonden is.
Ik negeer ze altijd. Kan het ook niet echt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nu jullie het zeggen, ik heb ook een keer van die speaker beeps (dus niet via geluidskaart zeg maar, maar een bios beep zoals gezegd) gehad. Toen de laptop nét in Windows kwam (bij Uw persoonlijke..) hoorde ik 3x achter elkaar een beep. Daarna nooit meer gehoord.

[ Voor 17% gewijzigd door Frietsaus op 12-11-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik hoorde die piepjes toen mijn neefje van bijna 2 jaar gisteren op het keyboard van de laptop zat te rammen... :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Op de Asus site staan sinds vorige week een aantal nieuwe drivers voor onder andere de A6Va, voor de geinteresseerden onder ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Welke dan, ik zie er geen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us
Select product -> notebook -> a6000 -> a6va

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om een Asus laptop te kopen, zien er strak uit en gebbetje als een ingebouwde webcam vind ik ook wel aardig. Maar hier gaat het alleen over de A6 serie, terwijl op de site van (bijvoorbeeld) Mycom er een hele serie aan laptops van Asus staat. Hoe moet ik dat zien, is de A7 serie bijvoorbeeld nieuwer/beter? Wat zou de beste koop zijn voor een bedrag van ongeveer 1500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:46:
Ik ben ook van plan om een Asus laptop te kopen, zien er strak uit en gebbetje als een ingebouwde webcam vind ik ook wel aardig. Maar hier gaat het alleen over de A6 serie, terwijl op de site van (bijvoorbeeld) Mycom er een hele serie aan laptops van Asus staat. Hoe moet ik dat zien, is de A7 serie bijvoorbeeld nieuwer/beter? Wat zou de beste koop zijn voor een bedrag van ongeveer 1500?
Moet je zoveel wel uitgeven? Ik heb een A6Va-Q016H en vraag me af wat je dan nog mist? Een higer-res scherm misschien en een 5400/7200rpm disk, maar dat lijkt me ook alles. Die Q016H kost <€1200.

Of wil je echt op de toekomst gaan kopen ook met gamen enzo?

Bij MyCom kom ik binnen dat budget volgens mij op precies hetzelfde model uit (beperkende tot Asus), alleen is ie daar iets duurder :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 16-11-2005 00:21 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Laptop is vandaag teruggekomen, ben wel mijn originele doos kwijt, maar ja had ik hem daar maar niet in moeten doen. Maakt verder ook niks uit.

Witte lijntje bij bepaalde ATI drivers is weg, gelukkig. Witte schermen ga ik nog even op testen. :)

Veranderingen tot nu toe, camera is een D-MAX 1.3M ipv. een BisonCam NB Pro, niet nadelig, voor zover ik kan zien is de kwaliteit hetzelfde.
Scherm is zeker weten een ander paneel, er is veel minder lichtlekkage van onderen dan dat het 'oude' scherm had.

Nu maar even 3dmark om te zien of er nog witte schermen zijn. :)
Afgerond, wat eerder niet kon, mooi dan is het probleem opgelost dacht ik zo. >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Frietsaus op 16-11-2005 17:51 ]

• W00fer
  • Niet online
In welke doos moet ie dan Nokko ?

• Frietsaus
  • Niet online
In een doos waarin hij stevig verpakt zit, originele doos zou ik maar niet doen. Gelukkig staat het serienummer ook op de onderkant van de laptop, anders was ik het serienummer kwijt. :)

• W00fer
  • Niet online
Ok bedankt voor de tip, misschien moet de mijne nog terug.

• duncanvdlinden
W00fer schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:02:
Ok bedankt voor de tip, misschien moet de mijne nog terug.
ik heb mijn z92k teruggebracht ivm het scherm, ik ben zelf best wel wat gewend kwa tft schermen dus ik was er niet echt bij mee met de inkijkhoek, nu wil ik denk ik voor de a6k gaan,
weten jullie waar ik op moet letten kwa typenummers, uiteraard nu wel met een colorshine scherm :p

• duncanvdlinden
er zijn zo te zien 2 a6k's in omloop,
de a6k-q013h en de a6k-q042h,
het verschil wat me opvalt is dat de eerste 80gb hdd (4200rpm/5200rpm?) en de
a6k-q042h 60 gb (4200rpm/5200rpm?).
wat zouden de snelheden zijn van deze 2 hdd's en zijn er verder nog verschillen?

Verwijderd

Ik heb een probleem met de card reader van mijn A6V (weet btw niet zeker of het een A6Va is; bij systeem staat A6Va, terwijl de specs van een A6V zijn...). Als ik mijn SD geheugenkaartje er in stop doet hij niks. Die kaart heb ik getest in een andere laptop van Toshiba waar hij het wel deed. Het merk van de kaart is Scan Disk (64MB). Een MS las hij wel. Wie heeft een oplossing voor dit probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Toch nog een vraagje: ik wil een dvd laten spelen op de laptop (A6Va) en het beeld en geluid tonen op de tv. Beeld is prima mbv de S-video out-kabel. Wat heb ik echter (voor kabels) nodig om het geluid uit de laptop op de tv-speakers of de homecinema-dvdspeler te laten horen???

Het is een relatief jonge Sony TV dit ivm met de SPDIF-uitgang evt? Bij voorbaat dank voor de tips alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
objectief2 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:12:
Toch nog een vraagje: ik wil een dvd laten spelen op de laptop (A6Va) en het beeld en geluid tonen op de tv. Beeld is prima mbv de S-video out-kabel. Wat heb ik echter (voor kabels) nodig om het geluid uit de laptop op de tv-speakers of de homecinema-dvdspeler te laten horen???

Het is een relatief jonge Sony TV dit ivm met de SPDIF-uitgang evt? Bij voorbaat dank voor de tips alvast :)
Gewoon een kabeltje met een 3,5 mm jack voor je audio uitgang en twee tulp stekkertjes achter in je TV/ versterker aanschaffen. Bij de meeste audio/computerzaken wel verkrijgbaar voor zo'n 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Doe maar 2 euro ja. www.pcspeed.nl
Die kabeltjes kosten helemaal nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Dankjulliewel, het leek ingewikkelder dan het feitelijk is gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

objectief2 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:11:
Dankjulliewel, het leek ingewikkelder dan het feitelijk is gelukkig :P
Stereo is idd makkelijk, als je echter 5.1 wilt heb je die S/PDIF wel nodig, of 2 van die 3,5mm -> tulp kabels. Maar dan moet je ook een receiver ofzo hebben die een 5.1 ingang heeft, analoog of digitaal.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik wil binnenkort een 7200RPM schijf aanschaffen, maar is er iets watik tegen de hitte kan doen? Voor desktops heb je een cooler, maar voor een laptop is dat vaak wat lastig. Hij wordt nu al vrij warm, (5400RPM), maar met 7200RPM gaat ie fikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Er zijn wel laptop coolers, van die grote platen met koelers eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Tot op een paar dagen geleden was ik vastbesloten om de A6Va-Q016H te kiezen boven de Acer Aspier 1962wlmi om de betere service en betere algemene kwaliteit van ASUS. Nu is echter de M6Va-Q046H beschikbaar op Laptops4U waarbij je voor 75,- euro extra een M6Va-Q046H krijgt ipv A6Va-Q016H.

De M6Va-Q046H is een laptop met dezelfde specificaties als de A6Va-Q016H, maar dan zonder bluetooth en met een 60 Gb 5400 rpm harde schijf. Bovendien krijg je nu tijdelijk bij deze laptop, en nu komt het, een 40 Gb 4200rpm harde schijf waarmee je de dvd-brander kunt swappen.

Ik heb altijd een minimum van 80 Gb harde schijfruimte aangehouden, dus alleen een 60 Gb 5400rpm ipv 80 Gb 4200 was geen optie. Een 80 Gb 5400 rpm lag echt te ver boven mijn budget (1200,-) als er ook nog pixelgarantie bij moest komen, dus dat viel ook af.

Dat ik bluetooth verlies zal me echt aan m'n reet roesten, aangezien je dat toch amper gebruikt en ik toch een dongle heb. Verder vindt ik de sprong van 80 naar 100 Gb ook niet zo heel erg belangrijk. Als ik voor de M6Va-Q046H zou gaan zou dat toch alleen maar zijn voor een snelle hdd zonder al te veel kosten en zonder verlies van opslagruimte.

Mijn vraag is eigenlijk of mensen met een A6Va-Q016H (of andere laptop) echt last hebben van hun 4200rpm harde schijf. Of die 5400 rpm de 75,- extra dus waard is. Zoniet, dan ga ik alsnog voor de V6Va-Q016H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Last hebben is natuurlijk een relatief begrip.....

In de eerste instantie kan je natuurlijk kiezen om het slome model te nemen en dus de Q016H te doen, dan ben je in de eerste instantie goedkoper uit. Indien je dan over enkele maanden je kapitaal hebt aangevuld kan je dan alsnog een nieuwe (dan goedkopere) HDD nemen voor ongeveer 100 euro. DIe doe je dan in je laptop en dan kan je alsnog genieten van de winst aan snelheid en grootte ten opzichte van wat je nu neemt.
De grootste winst die je dan pakt is dan dat je de oude HDD als externe HDD kan aansluiten op je laptop bij wijze van backup. :) EN neem maar van mij aan dat je dingen als vakantiefoto's graag op meerdere plekken bewaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Mocht iemand zich nog afvragen of een 7200 rpm schijf heet wordt en problemen geeft etc:

Het geheel draait hier al maandenlang, soms 24 uur per dag, en werkt probleemloos, stil en koel. Niks om je zorgen over te maken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

objectief2 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:36:
Mocht iemand zich nog afvragen of een 7200 rpm schijf heet wordt en problemen geeft etc:

Het geheel draait hier al maandenlang, soms 24 uur per dag, en werkt probleemloos, stil en koel. Niks om je zorgen over te maken dus ;)
Inderdaad. In heb sinds een week een 60GB Hitachi 7K100 (7200). Wordt niet warmer dan de 4200 hitachi die er in zat, maar scheelt wel enorm in de 'response'. Maakt wel iets meer herrie, maar hij staat dan ook in de 'loud' mode van acoustic management (CHC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

objectief2 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:36:

OK, mooi om te horen :) Ga ik hem v/d week maar bestellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb zojuist iets vreemds ervaren met m'n a6va...

Ik was op m'n laptop bezig op m'n schoot, maar ik wilde douchen dus ik heb hem laten hibernaten en op bed gelegd. Toen ben ik ook nog ff gaan ontbijten.

Na het ontbijt ging ik weer naar boven, stak de adapter van de laptop in het stopcontact, en de plug in de laptop. Vervolgens wilde ik de laptop weer aan doen, maar gebeurde er niks. Althans, er gingen 3 ledjes heel kort aan en direct weer uit: hdd, power en wifi.
Ik begreep uiteraard niet wat er aan de hand was, dus ik ging even op een andere pc op zoek naar de manual (manual ligt thuis en ben bij m'n vriendin nu) om eventueel wat te zoeken in het troubleshooting gedeelte. Tijdens het downloaden dacht ik: ik probeer hem weer even aan te zetten. En ja hoor, hij ging nu weer wel aan. :?

Iemand ENIG idee wat het probleem kan zijn geweest???

Overigens, toen de laptop niet aan ging, ben ik het apparaatje gaan bestuderen (ff accu eruit gehaald en dat soort dingen). Toen viel me op dat er in het gedeelte tussen de accu en de rand van de laptop (aan de onderkant dus) een barst zit in de behuizing. Erg vreemd, want ik heb hem nog geen 3 weken en hij is tot nu toe nooit gevallen of wat dan ook... :? Zou ik hiermee nog terug kunnen gaan naar 4launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 07:06

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

gday schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:34:
Ik heb zojuist iets vreemds ervaren met m'n a6va...

Ik was op m'n laptop bezig op m'n schoot, maar ik wilde douchen dus ik heb hem laten hibernaten en op bed gelegd. Toen ben ik ook nog ff gaan ontbijten.

Na het ontbijt ging ik weer naar boven, stak de adapter van de laptop in het stopcontact, en de plug in de laptop. Vervolgens wilde ik de laptop weer aan doen, maar gebeurde er niks. Althans, er gingen 3 ledjes heel kort aan en direct weer uit: hdd, power en wifi.
Ik begreep uiteraard niet wat er aan de hand was, dus ik ging even op een andere pc op zoek naar de manual (manual ligt thuis en ben bij m'n vriendin nu) om eventueel wat te zoeken in het troubleshooting gedeelte. Tijdens het downloaden dacht ik: ik probeer hem weer even aan te zetten. En ja hoor, hij ging nu weer wel aan. :?

Iemand ENIG idee wat het probleem kan zijn geweest???

Overigens, toen de laptop niet aan ging, ben ik het apparaatje gaan bestuderen (ff accu eruit gehaald en dat soort dingen). Toen viel me op dat er in het gedeelte tussen de accu en de rand van de laptop (aan de onderkant dus) een barst zit in de behuizing. Erg vreemd, want ik heb hem nog geen 3 weken en hij is tot nu toe nooit gevallen of wat dan ook... :? Zou ik hiermee nog terug kunnen gaan naar 4launch?
We hadden het hier net nog over in het Acer Aspire 169x topic
Ik heb zelf een Acer Aspire 1692 WLMi, (sorry voor degenen in dit topic die vinden dat ik nu vloek ;) ), en die heeft een vergelijkbaar probleem. Daar gaat iets piepen, als je de laptop aan zet. Zet je hem dan uit en direct weer aan, dan is er niks meer aan de hand.
We zijn er nog niet uit wat de oorzaak is. Misschien hetzelfde probleem, door overeenkomende hardware?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zoiets heb ik ongeveer ook, ik merk dan dat de pc niet meer uit de stand-by van windows komt.
Als ik de pc dan handmatig uitzet met de aan-knop. En dan weer aanzet doet hij het weer.
Komt gelukkig niet zovaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

W00fer schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:48:
Zoiets heb ik ongeveer ook, ik merk dan dat de pc niet meer uit de stand-by van windows komt.
Als ik de pc dan handmatig uitzet met de aan-knop. En dan weer aanzet doet hij het weer.
Komt gelukkig niet zovaak voor.
Nou, ik heb hem toen niet in standby gezet, maar echt uitgezet met hibernate. De aan-knop gebruiken is dan überhaupt de enige manier om hem weer aan te krijgen, maar dat lukte dus niet... hij deed niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Gebruiken de Acer Aspire 1692 WLMi en de Asus A6Va hetzelfde moederbord? En dus logischerwijs ook hetzelfde BIOS?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil tussen de A6 en de A7 serie van Asus? ik probeer deze informatie hier en daar op te snorren maar het lukt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:40:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de A6 en de A7 serie van Asus? ik probeer deze informatie hier en daar op te snorren maar het lukt niet echt.
Het grootste verschil is het beeldscherm, dat is een 17" bij de a7 serie. verder is de amd versie gebaseerd op een ati x700 betere prestaties dus tov de gf6200go, maar bij de centrino a6 met ati maakt dat dus niet zo gek veel verschil.

vraagje over de a6k, er zijn nu 2 types in omloop, weet iemand daar verschillen van?
de a6k-q013 en de a6k-q042, ben erg benieuwd wat de grote verschillen zijn tussen deze 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
gday schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:59:
[...]

Nou, ik heb hem toen niet in standby gezet, maar echt uitgezet met hibernate. De aan-knop gebruiken is dan überhaupt de enige manier om hem weer aan te krijgen, maar dat lukte dus niet... hij deed niks meer.
Hoe doe je hibernate dan kan ik dat eens proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
shift indrukken en dan standby knopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar bij mijn Acer kan het altijd voorkomen, met Hibernate, of gewoon opstarten, op netspanning of op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gekocht bij PCsnel, morgen of overmorgen geleverd (1550 euro)

Asus - A7VC-R004H

The A7V c notebook is the ideal personal digital entertainment solution. It offers powerful computing capabilities, complete digital multimedia applications and wireless audio and video communication all at one affordable price. Now it's possible to have your very own home theater, computer and game counsel all in one sleek and portable smart machine.

17 inch WXGA) Digital Home
Intel Dothan Pentium 750 (1.86AGHz) Processor with 2MB On-Die L2 cache
1024MB DDRII 533
ATI Mobility Radeon X700 128MB
100GB Ultra DMA 100/133
DVD Dual Double Layer
TV-Tuner: Hybrid TV-Tuner + FM radio modual
WLAN 802.11g
Modem 56K V.90 - LAN 10-100 Fast Ethernet integrate - Gigabit LAN - Bluetooth
1 PCMCIA II, Parallel, VGA Out, Audio in/Mic, 5xUSB 2.0, Firewire, S-Video, IrDA, 5-in-1 memory card support MMC/ SD/ MS/MS Pro / (XD)
Built-in 4 stereo speakers
ASUS Remote Controller
XP Home ( ASUS Mobile Theater)
Gratis draagtas + optische muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

DrivinUCrazy schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:37:
Maar bij mijn Acer kan het altijd voorkomen, met Hibernate, of gewoon opstarten, op netspanning of op de accu.
Ik heb al een vermoeden wat bij mij aan de hand was. Toen ik de laptop wilde hibernaten, is ie volgens mij niet goed afgesloten en bleef ie aanstaan terwijl hij op bed stond. Daar kunnen 2 dingen zijn gebeurd:
a) de laptop werd te warm (warme lucht kon moeilijk weg, door zachte ondergrond);
b) de accu is helemaal leeggelopen.

A leek me onwaarschijnlijk omdat de laptop helemaal niet warm aanvoelde, maar B lijkt me nog onwaarschijnlijker omdat hij ook niet meer aanging met de adapter erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
marteltor schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:14:
shift indrukken en dan standby knopje :)
Ik zie geen standby knopje, en als ik start,afmelden, shift indrukken en dan op standby klik gebeurd er niets. Ofja, tenminste zit ik dan in de gewone standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je op Afsluiten klikt, krijg je dat kleine venstertje, met 3 knoppen, en de achtergrond wordt grijs.
Als je dan de shift in drukt, verandert de tekst onder de linkse knop, van "stand-by" naar "slaapstand".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me nou is overkomen...
Ik loop gisteravond de trap af met m'n laptop (A6VA) in m'n handen, het was al donker en licht was in de hal uit. Ligt er een klerehanger midden op de trap.
Je raad het al, ik glij uit, val voorover, en laptop valt uit m'n handen.

Behuizing is nou beetje uit verband, en een grote scheur en sterretjes in het scherm. Verder start hij nog goed op.

Heeft iemand ervaring met de garantie van asus, en of dit zo is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen verzekering hebt ben ik bang dat je een probleem hebt. Scherm vervangen etc. kan wel eens duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

W00fer schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:00:
[...]

Ik zie geen standby knopje, en als ik start,afmelden, shift indrukken en dan op standby klik gebeurd er niets. Ofja, tenminste zit ik dan in de gewone standby.
Je moet eerst hibernation enablen bij je Power Options. (Of Slaapstand enablen bij Energiebeheer, als je een Nederlandse versie hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:09:
Heeft iemand ervaring met de garantie van asus, en of dit zo is op te lossen?
Valt niet onder ASUS' garantie. ;) Ze kunnen het denk ik wel tegen een prijs repareren. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 21-11-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, maar reken op iets van 500 tot 600 euro........ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minstens... Bij HP kost een kapotte backlight al zoiets hoorde ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
zijn er mensen die mij wat kunnen vertellen over de kwaliteit van het colorshine scherm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Gewoon goed, alleen het spiegelt wel flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm is enorm mooi helder. Aan het spiegelen moet je wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik ben er ook tevreden over, zeker over het vervangen scherm met de andere webcam erin. Dit nieuwe scherm heeft minder lichtlekkage dat het oude scherm. (Scherm is vervangen wegens witte schermen/lijntjes probleem).

Eerlijk gezegd heb ik niet veel last van het spiegelen, ik vind het juist enorm mooi qua kleuren.

[ Voor 20% gewijzigd door Frietsaus op 22-11-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ook maar eens kijken of ik lijntjes heb op non native resoluties.
Nieuw scherm is wel fijn.
Mijn pa is een beetje over fanatiek geworden en mn scherm schoon gemaakt. En toen zat er vocht achter scherm. * marteltor een *klein* beetje woest
Nu is het weggetrokken, maar er zit toch nog altijd een zwart (:?) restje. Je ziet het niet als je het niet weet, maar als je het wel weet.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit heb een probleem met me brander

was net lekker een dvdtje branden blijft die bij 7% hangen en doet niets het meer
ik dus w8en ga niet zomaar me laptop uitzetten.
Naa 2 uur w8en was die nog steeds bij 7% dus ik de powerknop paar sec inhouden om uit te schakelen .start ik mijn laptop opnieuw op en ja hoor net als ik had verwacht doet de cd/dvd drive het niet meer. hij staat zelfs niet meer bij deze computer

edit: laat maar is al weer goed :| starte mijn pc dus nog een keer op om in de bios te kijken schoot de drive ineens open ik doe hem weer dicht en strat heel windows maar op en tot mijn verbazing wordt hij weer gevonden de door pc en leest zelf weer de cd/dvds die je er in stopt raar verhaal maar gelukkig dat ik er niet weer mee terug moest naar asus:)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mag ik vragen welke drive heb je hebt Shaolin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsstcorp cd/dvdw TS-L532a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ok, dan heb ik toch een andere drive. Ik zag laatst een post van iemand die enorm veel brandproblemen had met zijn drive, maar heb zelf nog nooit ergens last van gehad, misschien omdat ik een Matshita erin heb zitten.

Maar goed, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Nokko schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:14:
Ik ben er ook tevreden over, zeker over het vervangen scherm met de andere webcam erin. Dit nieuwe scherm heeft minder lichtlekkage dat het oude scherm. (Scherm is vervangen wegens witte schermen/lijntjes probleem).

Eerlijk gezegd heb ik niet veel last van het spiegelen, ik vind het juist enorm mooi qua kleuren.
hmm klinkt goed de reacties over het scherm :p, ik heb ook uit reviews op kunnen maken dat de inkijkhoek ook zeer groot is, viel mij zo in de winkel ook wel op, tenminste de horizontale inkijk.
over welke webcam gaat het in het nieuwere type scherm?
het nieuwere a6k type vermeld namelijk: 1.3M CMOS Camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mijn oude scherm had een BisonCam, deze heeft eentje van D-MAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Iemand hier die wel eens support@asustek.nl heeft gemaild? Hoe snel zijn we met beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Heb ook maar eindelijk de knoop doorgehakt en maandag de ASUS A6Va-Q016H besteld op laptops4u. Kon hem vandaag meteen ophalen en heb dat ook zeker gedaan, waardoor ik nu vanaf dit apparaatje typ. Ik moet zeggen: als je daar en laptop afhaalt moet je het echt niet erg vinden om er heen te rijden, want met het OV is het kut. :/ Verder hele goede service en veel vriendelijkheid, maar daarover binnenkort meer in de shop-survey.

Heb ondanks de pixel garantie toch een rode pixel op mijn scherm. Hij valt alleen op als het scherm echt donker is, dus ik kan er wel mee leven totdat de laptop vervangen is.

Verder heb ik nog een vraag aan de mede A6 bezitter hier. Ben, nadat ik de Engelse Windows XP heb geïnstalleerd alle zooi van de driver en utillity cd gaan installeren. Opeens kwam ik bij een van de verplichte reboots erachter dat de manier waarop gebruikers zich af- en aanmelden zo stond dat je je naam moet intypen, in plaats van aanklikken. Ik naar configuratiescherm om het te wijzigen, krijg ik dit venster voor mijn neus.
Afbeeldingslocatie: http://img363.imageshack.us/img363/3837/useraccounts6ki.jpg

Ik vraag me dus af of er mensen zijn die dit ook hebben gehad of weten wat deze waarschuwing veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:01:
Zojuist gekocht bij PCsnel, morgen of overmorgen geleverd (1550 euro)

Asus - A7VC-R004H

The A7V c notebook is the ideal personal digital entertainment solution. It offers powerful computing capabilities, complete digital multimedia applications and wireless audio and video communication all at one affordable price. Now it's possible to have your very own home theater, computer and game counsel all in one sleek and portable smart machine.

17 inch WXGA) Digital Home
Intel Dothan Pentium 750 (1.86AGHz) Processor with 2MB On-Die L2 cache
1024MB DDRII 533
ATI Mobility Radeon X700 128MB
100GB Ultra DMA 100/133
DVD Dual Double Layer
TV-Tuner: Hybrid TV-Tuner + FM radio modual
WLAN 802.11g
Modem 56K V.90 - LAN 10-100 Fast Ethernet integrate - Gigabit LAN - Bluetooth
1 PCMCIA II, Parallel, VGA Out, Audio in/Mic, 5xUSB 2.0, Firewire, S-Video, IrDA, 5-in-1 memory card support MMC/ SD/ MS/MS Pro / (XD)
Built-in 4 stereo speakers
ASUS Remote Controller
XP Home ( ASUS Mobile Theater)
Gratis draagtas + optische muis
Dit heeft toch niks met het A6 topic te maken? Aangezien het een A7 model is.
Laat je het even weten of die notebook bevalt? Aangezien het een nieuw model is.

BTW. Is iemand bereid om een Asus A7 topic te openen?
Ik kan zelf wel wat gaat openen maar dat zit er binnen 5 minuten al weer een slot op door deze vriendelijk moderators, die zich schijnbaar aan het vervelen zijn. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Robin4 op 22-11-2005 22:23 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Misschien is FongWan bereid het te doen, dat is tenslotte de Asus-master himself. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Bij deze een oproep aan FongWan. Ben je eventueel bereid om ook een Asus A7 serie topic te maken? Want anders krijg je de A6 en A7 serie door elkaar en maakt het lezen lastiger
en ik heb zelf en waarschijnlijk ook andere mensen behoefte aan een nieuw ervaring Asus A7 serie topic

[ Voor 47% gewijzigd door Robin4 op 22-11-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, die brander heb ik ook. Wat een kl*te ding is dat zeg. Branden doet hij slecht, en lezen gaat ook al niet al te best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
hmm waarom hebben ze de a7 niet mooi 15,4 inch gemaakt :p ik vind de specs geweldig alleen dat formaat is minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Wat ik me nog steeds afvraag is hoeveel zuiniger de A7 serie nou werkelijk is met de turion MT procesor vergeleken met de andere turion MLs met 15 inch tft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Nokko schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:25:
Misschien is FongWan bereid het te doen, dat is tenslotte de Asus-master himself. ;)
Coolmaster schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:28:
Bij deze een oproep aan FongWan. Ben je eventueel bereid om ook een Asus A7 serie topic te maken? Want anders krijg je de A6 en A7 serie door elkaar en maakt het lezen lastiger
en ik heb zelf en waarschijnlijk ook andere mensen behoefte aan een nieuw ervaring Asus A7 serie topic
lol :D

Ik voel me vereerd om het te doen :P Ik maak de startpost zometeen in orde en dan open ik wel een A7 draadje.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:22:
[...]

Mja, die brander heb ik ook. Wat een kl*te ding is dat zeg. Branden doet hij slecht, en lezen gaat ook al niet al te best..
In dit topic staat een nieuwe firmware. Heb'm zelf nog niet durven flashen....
http://club.cdfreaks.com/...php?t=119677&page=4&pp=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ik heb hem geflash naar TI94 met datum 09 september 2005. Ging verder prima en werkt ook goed hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ik heb de nieuwe firmware ook geflashed. De dvd-writer werkt ietsjes beter nou. Meer compatible met brandbare schijfjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Met wat voor speed kunnen jullie eigenlijk DVDR + branden? Die van mij kan niet meer dan 4X terwijl een kameraad van mij dezelfde laptop heeft en wel 8X kan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer net sinds de fresh windows install weer een nieuwe file naar mijn ericsson t630 te sturen, maar hij wil niet connecten.

Hij print wél over infrarood naar een infrarood printer toe..
Hij verbind wél in eerste instantie met de phone, want hij begint de installatie van een internetmodem..
Hij verbind NIET zo gauw de installatie is voltooid en ik een file wil transferren. Ditzelfde gebeurd met een nokia model. In het verleden heeft het al wel gewerkt..

Wie weet waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Josha schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:19:
Met wat voor speed kunnen jullie eigenlijk DVDR + branden? Die van mij kan niet meer dan 4X terwijl een kameraad van mij dezelfde laptop heeft en wel 8X kan branden.
Hangt ook af van het schijfje natuurlijk, en de compatibiliteit tussen het type/merk schijfje en de brander. Ik heb tot nu toe niet zo op de snelheid gelet als ik eerlijk moet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik vind die firmware update voor de brander wel mooi!
Mijn arita 4 speed dvd-r gaan nu braaf op 4 speed ipv de 1.5 die ik voor de update haalde.
Aanrader dus (in mijn geval iig)

[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 29-11-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
kan iemand die dvd firmware even sharen? Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Niet online
Ik zag voor de CD/DVD writer in mijn M6va (maar die zit dus ook in andere Asus laptops) TSST L532A nog een URL: http://www.samsungoms-europe.com/samsung.php?section=groups. Die hele L532a is dus al - volgens samsung - van de markt af. Firmwares zijn alleen via een live update tool op te halen (heb ik nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
nee hoor, ook via die site die eerder gegeven werd in dit topic. Dit was de link die er stond en die ik geflashed heb:
http://rapidshare.de/files/7265252/TS_dsdfgjahsgd.zip

[ Voor 58% gewijzigd door marteltor op 30-11-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56
Is er iemand die ervaring heeft met de nieuwe beta versie van Notebook Hardware Control(voorheen Centrino Hardware Control)?
Ik kan nu ongeveer 140 minuten op mijn accu halen, maar wou graag iets langer.
Denk zelf dat de grafische kaart nogal wat stroom vreet(A6Va) dus zocht naar een manier om dit naar beneden te klokken, maar het lijkt bij mij weinig te helpen.
Zijn er mensen met meer succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja ik klok hem naar beneden naar 209,25 / 182,25 mhz voor internet gebruik, scheelt wat in de warmte, maar niet SUPER veel.
Nieuwste NHC gebruik ik niet want er zit een fout in Framework 2.0 ofzo want ik krijg een raar venstertje als ik de laptop opstart. Ik gebruik nog 1.9 beta 2.
Als mijn batterij vol geladen is (A6VA) dan haal ik 2 uur en 45 minuten ongeveer. Met zwaar downklokken op 400 mhz haal ik 3 uur en 2 minuten (record).

Hij kan beter een versie maken die de Fan van de A6Va ondersteund !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over accuduur.. het helpt enorm om je cpu te ondervolten! is ook een topic over; iets van "het grote centrino ondervolttopic" ofzo.

Mijn 740 doet nu 800MHz op 0,732 volt en 1,73 GHz op 0,988 volt
standaard is: 800MHz op 0,988 volt en 1,73 GHz op 1,3 volt

Scheelt dus zo'n 25% aan spanning!

Vraagje aan de geheugen-upgraders:
Ik heb nu 512MB (één reepje) en wil dit upgraden naar 1024 of 1536MB 8)
Is dat laatste ook nog ok? Heb je ook dual-channel met 512 + 1024, of alleen met even grote repen?
Moet ik nog letten op de latency, of is iedere SODIMM DDR2 PC2-4200 goed? Ieder merk ok?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dit is dat topic Smiling Pitbull

Centrino ondervolt topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
wordt er ook eens een wakker zeg :X ;)
iedereen die hier notebook hardware control gebruikt zal hem op 800 mhz wel op 0.7 volt hebben laten draaien.

[ Voor 62% gewijzigd door marteltor op 02-12-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:56:
wordt er ook eens een wakker zeg :X ;)
iedereen die hier notebook hardware control gebruikt zal hem op 800 mhz wel op 0.7 volt hebben laten draaien.
sorry hoor, kan me voorstellen dat er ook nog mensen zijn die dat niet meteen doen of durven met hun net nieuwe laptopje...
BTW heb het topic al lange tijd niet meer gecheckt, dus misschien was het idd al vaker langsgeweest, anyway ik bedoelde het goed enzo

Maar iemand nog wat te zeggen over mijn geheugenvraag (drie posts terug), ipv te zeggen dat ik nutteloze info verspreid :>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik weet dat je het goed bedoelde, daarom ook de smiley ;)
sorry als het grof over kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
He jongens geen ruzie he ;)
Weet er iemand hoe je een kras :r van het deksel afhaalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dan heb ik ook nog een schoonheidsvraagje, Bovenop het deksel zit een ASUS logo geplakt, bij mijn 'gerepareerde' scherm is dit logo gebogen en laat dus los aan twee kanten. Iemand een idee hoe het weer netjes vast te krijgen? Het laat niet helemaal los overigens, maar doordat 'ie gebogen is laat 'ie links en rechts wat los.

Edit: Het is toch gelukt, had eindelijk de moed verzameld om het logo eraf te trekken en voorzichtig weer terug te buigen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Frietsaus op 03-12-2005 11:38 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.