[Ervaringen] Asus A6 serie deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83626

d-one schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:33:
hoe ziet de bijgeleverde gratis laptop tas eruit? waarom zou je een andere kopen als je al een krijgt? :?
Zoals sylvesterrr al zegt:

De meegeleverde tas ziet eruit als een laptoptas... Zelf reis ik veel per trein en als ik dan (oa) Den Haag passeer enzo loop ik liever niet met een tas die zegt: "STEEL MIJ, IK BEN DUUR!!!!"

Bovendien draagt een rugtas meer comfortabel dan een schoudertas, vooral als je regelmatig er een stukje meer wandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 21:50
martybro schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:45:
[...]

Heb een Image voor je gemaakt en ben nu bezig met de upload naar www.yousendit.com.
Als hij daar is aangekomen, krijg je een mailtje in je gmailbox met de link waar je hem dan de komende week vandaan kan halen, als het niet lukt moet je maar ff iets laten weten.
Ok! ik wacht op mn mail, thx mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148495

welke HD is beter

hitachi 5k100 80GB of de
hitachi 5k80 80 GB

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:44
Bedankt voor de foto`s.
Hoe is eigenlijk de geluidskwaliteit tegenover normale laptop soundkaart? Klikt dit beter.
Als ik een audigy 2 ZS Notebook wil kopen word de laptop dan harstikke heet?
Wat ik las in het acer topic dat met een audigy 2 ZS notebook de acer laptops harstikke heet word.

Krijg je die muis en die tas er ook bij bij de laptop? Ik vind het dan wel een goede deal tegenover een acer laptop.

[ Voor 17% gewijzigd door Robin4 op 20-09-2005 17:48 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Muis en tas zitten erbij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:27
geluid is best wel in orde. Alleen de speakers in dat ding is gewoon echt bagger vind ik zelf. klinkt alsof ik in de badkamer sta ofzo...veeeeel te schel en ja een bass moet je er echt zelf bij bedenken :). maar met koptelefoon eraan klinkt het wat mij betreft prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45
Hoe is eigenlijk de geluidskwaliteit tegenover normale laptop soundkaart? Klikt dit beter.
In ieder geval produceert hij dik meer ruis dan m'n nForce2 onboard..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Sluuut schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:51:
[...]

In ieder geval produceert hij dik meer ruis dan m'n nForce2 onboard..
zijn er al mensen die getest hebben hoelang de batterij van de A6K het op maximale besparing het volhoud? (met powernow on). is 3.5/4 uur haalbaar?

En klokt deze GF6200 zich ook terug op momenten dat je een beetje aan het desktoppen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Mijn vaders laptop met geforce kaart clockt wel terug door middel van de drivers, ze noemen het Powermizer.. De Ati X700 clockt in iedergeval wel terug.. :) Mijn vader vind deze laptop zo mooi, nu wil ie een Asus A6Vc, haha! :)

Ik test vanavond ff met HD Tach, moet nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Voor de mensen die hun media buttons willen toewijzen aan Winamp.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23835114

Zojuist heb ik het gedaan en het werkt perfect. Ik is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148510

Josha schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:34:
Voor de mensen die hun media buttons willen toewijzen aan Winamp.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23835114

Zojuist heb ik het gedaan en het werkt perfect. Ik is blij :)
>> Je bedoelt de knoppen voor de cd/dvd speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
Ja die normaliter onder windows de windows media player bedient.

Heb misschien nog een handige tip. Wijzig het Reg bestandje anders doet je Wireless het niet met FN+F2. ik moet nog zien te zoeken hoe ik weer krijg hersteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies zoals ik al dachts.. :( Veel sneller is de 5400rpm niet dan een 4200rpm. Ook had ik ergens een review gelezen dat een 7200rpm laptop schijf zo'n 35mb average doet.. :/ Niet echt geweldig dus, er moet nog een hoop gedaan worden in laptop hdd land.. :)

Dit is een Hitachi 80GB 5400rpm met 8MB cache:

Ik zal morgen ook eens mn game pc hdd's testen.. :)

[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 13-09-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Bench van 7K60 Hitachi (7200 rpm, 8mb cache, 2.5 inch)

HD Tach:

Burst Speed 91,6
Random Access: 14,9ms
CPU Utilization: 5%
Average read speed: 33MB/s

Yep, idd daar heb je het al.. Een 7200rpm is ook niet zo heel veel sneller.. :( Ik ging uit van 35MB/s maar het is dus zo'n 33MB/s.. :/ Iets lagere acces time..

Een desktop 7200rpm doet minimaal 50MB/s, misschien is een externe HDD op firewire de uitkomst.. :)

Edit: Het is ook nog read speed, volgens mij test HD Tune write.. Zou je ook eens HD Tune willen draaien opjectief2?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 21-09-2005 00:16 ]

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Via Google zoeken op Asus mail LED kwam ik een aantal interessante sites tegen, waaronder deze:
http://forum.notebookrevi...ive/index.php?t-3961.html

Hierop staat een link naar http://Lenny41590.free.fr/Chkmail.rar

Hiermee kun je de mail LED laten reageren op POP mail, onafhankelijk van Outlook. Bij mij werkt het, alleen moest ik het account 2 keer toevoegen, wellicht een programmeerfoutje waarbij index 0 wordt overgeslagen bij het checken :) Je kunt instellen of de LED gaat branden of knipperen. Ik snap niet waarom Asus iets dergelijks zelf niet levert.
Je moet wel het .Net framework geïnstalleerd hebben om dit programma te draaien.

Ik kwam ook andere varianten tegen, bijvoorbeeld die gebruik maken van de Windows XP Unread Mail Counter.

Interessant is ook deze http://www.highlandsun.com/hyc/leds.zip Met leds M 0 of leds M 1 toggle je de mail LED (0 is aan op mijn laptop :?). Hier zit source code bij, dus wellicht kan iemand hier nog iets moois mee maken.

[ Voor 27% gewijzigd door dvdhoek op 21-09-2005 01:03 ]

• objectief2
Anoniem: 110668 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:15:
Yep, idd daar heb je het al.. Een 7200rpm is ook niet zo heel veel sneller.. :( Ik ging uit van 35MB/s maar het is dus zo'n 33MB/s.. :/ Iets lagere acces time..

Een desktop 7200rpm doet minimaal 50MB/s, misschien is een externe HDD op firewire de uitkomst.. :)
00
Edit: Het is ook nog read speed, volgens mij test HD Tune write.. Zou je ook eens HD Tune willen draaien opjectief2?
Een externe HDD op firewire is ook maar beperkt door de firewirecontroler (400 Mbit/s) en zal zeker niet sneller kunnen hoor. Hier de HDTune cijfers, wellicht had ik ff in veilige modus moeten testen om hogere scores te krijgen, maar dit is wel een 'praktijkscore':

Transferrates:

Minimum 11.3
Maximum 40.0
Average 30.6

Access time: 14.8 ms
Burst Rate: 74.6 MB/S
CPU Usage 6,4 %

:)

Ff een kort overzicht van de schijven:
4200rpm: 24.6 MB/s 17.7ms
5400rpm: 27.4 MB/s 17.1ms
7200rpm: 30.6 MB/s 14.8.ms

Dus geen wonderbaarlijke verschillen.. :( Zoals Tomshardware al zei in hun schijventest, een 7200rpm is zijn meerprijs niet waard omdat ie meer energie slurpt, en veel warmer wordt en niet eens zoveel sneller.. :/

Dus net wat je ervoor over hebt.. :)

• objectief2
Over een jaar of 3 kunnen we misschien een Raptor gebruiken in laptops. ;) De relatief gezien achterblijvende prestaties van de harde schijf is het 'grootste' probleem bij huidige pc's. Ter vergelijking:

HDTune 2.50:

Wd Raptor 74 GB:

Transferrates:

Min 44.1
Max 68.6
Average 61.0

Access time 7,9 ms

Burst Rate 110.3 MB/sec

CPU Usage 4,1%

Ik test vanavond ook ff mn game pc, ben er wle benieuwd na. Het zijn 2 maxtor SATA 7200rpm schijven in raid0.. Verw8 toch wel de 80MB/s te halen.. :)

Anoniem: 85511

Ik zit op dit moment te denken aan de aanschaf van de A6Va/c i.c.m. 3 jaar garantie, ter vervanging van mijn Acer TravelMate 800.
Even een paar vragen:
- Hoeveel uur kan ik hiermee op de accu werken (in de praktijk)? Hierbij denk ik aan Office/internet i.c.m. wlan.
- Dat 'witte scherm'-probleem. Hoe erg is dit? Of is dit inmiddels opgelost? Moet het mij weerhouden van de aankoop?
- Hoe is de garantieafhandeling van Asus in de praktijk?

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 12:18

TheFruitNerd

iets met fruit

Anoniem: 85511 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:25:
Ik zit op dit moment te denken aan de aanschaf van de A6Va/c i.c.m. 3 jaar garantie, ter vervanging van mijn Acer TravelMate 800.
Even een paar vragen:
- Hoeveel uur kan ik hiermee op de accu werken (in de praktijk)? Hierbij denk ik aan Office/internet i.c.m. wlan.
- Dat 'witte scherm'-probleem. Hoe erg is dit? Of is dit inmiddels opgelost? Moet het mij weerhouden van de aankoop?
In principe kun je de antwoorden op deze vragen gewoon in het topic vinden, maar ik zal je een eindje opweg helpen.
- De accu gaat zo'n 3 - 3,5 uur mee
- De laatste tijd hoor ik niet meer van het witte schermen probleem, zelf heb ik de A6Va nu 1,5 week en nog helemaal geen problemen gehad.
- Wat de garantieafhandeling betreft moet je even goed in dit (en voorgaande) topic(s) zoeken.

- B.L.A.A.T. -

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb nu zelf ook een ASUS A6Va besteld, met 2GB ram en een 80GB 5400RPM disk. Zelfde als a333tje86 dus. :)

Heb er veel zin in!! :)

Anoniem: 151393

Ik heb sinds gisteren ook maar is 512 mb in mijn laptop extra geinstalleerd, ik werd dat trage swappen best zat. Met meer een paar programma's open had ie het al weer moeilijk.
Nu is het egt een stuk sneller geworden, en om te zeggen dat het duur was, nee absoluut niet. De snelheidwinst maakt het egt een super goede keus, nu alleen nog een sneller hdd, wanneer er weer geld is. :P

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De website van Asus geeft momenteel helaas fouten.

Weet iemand misschien wat het verschil is tussen de Asus A6Va en de A6V ?
En op hoeveel toeren draaid die 80GB harddisk ?

• Robin4
4200rpm. Verschil is volgens mij de grafische kaart. Bij de A6va is dit x700 128mb
En bij de a6v is dit minder.

Minder video geheugen dus. voor de a6v is dit 64mb

[ Voor 20% gewijzigd door Robin4 op 21-09-2005 18:00 ]

• dvdhoek
Anoniem: 85511 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:25:
Even een paar vragen:
Accuduur heb ik nooit exact gemeten, maar valt me tegen, volgens mij is ie na 2 uur wel leeg. Alleen gebruik ik op dit moment alleen de standaard Windows Powermanagement, nog niet de Asus tools. WLAN staat ook aan en heb ook het scherm redelijk helder staan.

Witte scherm probleem heb ik laten verhelpen, als het weer optreedt zal ik dat hier posten. Het is een bekend probleem, dus neem ik aan verholpen in nieuwe leveringen.

Garantieafhandeling van Asus is goed, de reparatie is snel uitgevoerd, alleen had het terugbezorgen van de laptop bij mij nogal wat voeten in de aarde. Ze sturen hem via TNT die hem bezorgen op een doordeweekse dag tussen 9 en 5, hele dag thuisblijven dus (afhalen bij een depot kan niet) :( Bovendien heb ik nooit een kaartje in de bus gehad dat ze tevergeefs aan mijn deur waren geweest, dus heeft TNT de laptop weer doodleuk teruggestuurd naar Asus.

[ Voor 3% gewijzigd door dvdhoek op 21-09-2005 18:43 ]

• DaDude
  • Laatst online: 13:46
Laptops4u.nl heeft de laptop verzonden, weet iemand hoelaat tpg bezorgt ? Wordt weer de hele dag thuisblijven, want trackandtrace.nl doet het ook niet :(

Anoniem: 49380

Eddos schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:35:
[...]

Idd, zal binnenkort ook eens contact met hun opnemen.
De DVD-combo kan ik wel 2 week missen, maar de laptop eigenlijk absoluut niet(studie).
Heb m'n brander weer terug, en problemen zijn nu opgelost, althans grotendeels.
Staat nu een 8 speed platinum te branden, maar dat gaat slechts op 4x. Na ja is niet anders.
Firmware van deze TS-L532A is (nog steeds) TC51.
Had m'n brander uit m'n laptop gehaald en opgestuurd naar ASUS. Kreeg'm inderdaad ook terug met TNT, en dat is waardeloos als je niet de hele dag thuis zit. Had gelukkig wel een kaartje in de bus, en heb'm op m'n werk laten bezorgen. Gelukkig goed gegaan, want via de postkamer kwam ie op m'n werkplek (terwijl ze'm niet bij de buren wilden afgeven |:( ). Maar goed hij zit er weer in en werkt tenminste.

• lowen.f
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2019
DaDude schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:31:
Laptops4u.nl heeft de laptop verzonden, weet iemand hoelaat tpg bezorgt ? Wordt weer de hele dag thuisblijven, want trackandtrace.nl doet het ook niet :(
idd zou ik ook graag willen weten, ben erg benieuwd :*)

Hoe laat TPG bezorgd hangt sterk af van je wijk/de dag enz enz
De ene keer is het hier 's morgens, de andere keer 4 uur 's middags.

Ik heb 'm overigens ook besteld vandaag, bij 4launch. Met 3 jaar garantie en een geheugenupgrade naar 1 GB. Het is de A6VA-Q016H P-M 740, DVD-/+RW, 80GB geworden.

Geheugen laat ik gelijk doen, omdat ik dan zeker weet dat het goed gebeurt en het geen invloed heeft op mijn garantie.

Mijn ervaring is dat de TPG altijd bezorgt tussen 12 en 2 uur 's middags.. :) Maar dit ligt natuurlijk ook aan waar je woont, jou TPG kantoor kan het anders doen dan degene die mijn zendingen doet.. :/

• Robin4
Anoniem: 85511 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:21:
Hoe laat TPG bezorgd hangt sterk af van je wijk/de dag enz enz
De ene keer is het hier 's morgens, de andere keer 4 uur 's middags.

Ik heb 'm overigens ook besteld vandaag, bij 4launch. Met 3 jaar garantie en een geheugenupgrade naar 1 GB. Het is de A6VA-Q016H P-M 740, DVD-/+RW, 80GB geworden.

Geheugen laat ik gelijk doen, omdat ik dan zeker weet dat het goed gebeurt en het geen invloed heeft op mijn garantie.
Kan je mij de punten geven waarom je die gekozen hebt?

- x700 spreekt mij aan, die wilde ik sowieso graag hebben.
- aantrekkelijke prijs
- het verschil tussen 4200 rpm en 5400 rpm is klein als ik dit topic mag geloven
- garantie vind ik belangrijk omdat ik met mijn Acer redelijk wat problemen heb gehad en er zeker 3 jaar probleemloos mee wil werken

en waarom niet? :P

als ik een verkeerde keuze heb gemaakt laat het dan ff weten B)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 21-09-2005 22:31 ]

• Robin4
Hoelang zal die asus meegaan? Ik las hier Max 3 uur als hij zo zuinig mogelijk is. Anders net 2 a 2.5 uur. En bij de ACER 1692 staat 3.5 MAX in zuinige stand en ongeveer 2.5 uur.

Klopt dit zo?

@ IN_THE-AIRE

Laat je even weten of die laptop bevalt. Ik heb hem namelijk ook op het oog. Vooral door de begeleverde muis en tas.

Maar die 3e zin is niet helemaal waar. Verschil tussen 4200 en 5400 is zeker wel te merken.
7200RPM vind ik zelf geen optie. Iets hogere stroom verbruik (ook met idle) en meer warmte+ aanschaf extra koelplaat.

Coolmaster schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:26:
[...]

Kan je mij de punten geven waarom je die gekozen hebt?
Er zijn zoveel punten waarom je voor een bepaald product zou kiezen en dit blijft altijd persoonlijk.. Ik heb laptop in syg om deze redenen gekocht:

- Intel Pentium Mobile Dothan 533MHz, snel in eigenlijk alle soorten aplicaties.
- 2GB DDR2 omdat ik veelal meerdere programma's tegelijk gebruik waaronder ook ram vretende programma's.
- Snelste videokaart in een 15.4 inch laptop. Snellere kaarten zitten in een 17 inch systeem en die zijn lastig te vervoeren.
- Heel belangrijk, goeie garantie service.
- Asus is kwalitatief goed.
- Mooi uiterlijk.
- Niet goedkoop maar ook niet duur vergeleken met Dell enz.
- 5400rpm hdd aangezien de meeste merken 4200rpm schijven gebruiken.

En nog wel wat dingen maar dit zijn de hoofdzaken.

• Robin4
Zijn er ook nog mensen die naar de accu duur kijken? Want dan vind ik zeker wel belangrijk
Want als ik hoor dat deze laptop ongeveer 2 uur mee gaat als die vol belast word vind ik het wel een beetje tegen vallen.

@ Coolmaster
Ik ga je zeker op de hoogte houden!

De accu valt mij ook wel tegen maar met het scherm niet te fel, bluetooth en infrarood uit enz lijkt mij dat het wel mee moet vallen. Anders kan ik altijd nog een 2e accu kopen.

• martybro
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11-2020
@ Coolermaster

Stel je van de bijgeleverde tas niet te veel voor, als je een beetje terug bladert lees je dat de meesten toch een andere tas hebben aangeschaft of dit nog gaan doen, omdat er dan ook nog iets bij kan.
De geleverde tas, is ok, als je niet teveel onderweg bent of in OV zit, anders zou ik je echt een andere tas aanraden, maar ja het blijft persoonlijk. je moet deze laptop sowieso niet kopen om de tas erbij, maar om de geweldige specificaties van de laptop. ;)

de bijgeleverd logitech optische muis is een leuk ding doet het goed, zelf prfereer ik een grotere muis, ipv een kleine, maar het is een prima ding.

@ a333tje

Heb je nu al een tas besteld?

Over tassen: ik kan iedereen de Caselogic NCLE-2 aanraden (te koop bij informatique).
Dit is een neopreen hoes die in een eastpak rugzak past. Het voordeel is dat niemand weet dat je een laptop bij je hebt en je notebook prima beschermd is.

Is er overigens nog iemand die een laptopverzekering heeft aangeschaft?

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:52
als ik hem in mijn standaart eastpack classic stop past hij voor geen meter overal zie je die punten zitten en hij moet er in een soort van hoek in omdat hij anders niet lekker zit. welke eastpack rugtassen hebben jullie dan ?

• Robin4
Anoniem: 85511 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:46:
@ Coolmaster
Ik ga je zeker op de hoogte houden!

De accu valt mij ook wel tegen maar met het scherm niet te fel, bluetooth en infrarood uit enz lijkt mij dat het wel mee moet vallen. Anders kan ik altijd nog een 2e accu kopen.
Een 2de accu lijkt me wat duur, dan heb ik liever 1 accu die meteen lang uit houd. Ik zou met 2,5 uur met volbelasting wel redelijk te vreden kunnen zijn. Maar ik heb liever 3 a 3.5 uur.

martybro schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:50:

@ a333tje

Heb je nu al een tas besteld?
Ik ga morgen even naar de stad om te kijken of ze een Samsonite tas hebben,degene waar ik een link van gaf 1 of 2 pagina's terug.. :) Als ik ehm niet kan vinden bestel ik ehm, ik hou jullie op de hoogte! :)

@ Al die anderen die over accuduur praten.. Het maakt me niet uit hoe lang ie mee gaat aangezien ik altijd op stroom werk, ook op school.. :) En mijn ervaring is dat ik op de accu er 2 uur en 3 kwartier mee kan werken, dat is wel alleen word, excel en internet.. :) Gamen doe je toch al niet op de accu! :)

martijnf schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:03:
als ik hem in mijn standaart eastpack classic stop past hij voor geen meter overal zie je die punten zitten en hij moet er in een soort van hoek in omdat hij anders niet lekker zit. welke eastpack rugtassen hebben jullie dan ?
Ik heb ook een classic, maar met mijn 15" travelmate gaat het prima. Een vriend van mij heeft de Acer Ferrari 4000 met 15.4(?)" en volgens hem past dat ook prima.

Anoniem: 148510

Anoniem: 85511 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:55:

Is er overigens nog iemand die een laptopverzekering heeft aangeschaft?
Je kunt een kostbaarheden verzekering afsluiten. Als je al een standaard inboedelverzekering hebt, is het niet zo duur. Denk aan iets van 2,50 per maand.

Verzekering geldt dan voor diefstal en vermissing.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Pubbert

random gestoord

Er zijn toch nog geen 2de accus te krijgen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• lowen.f
Anoniem: 148510 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:21:
[...]

Je kunt een kostbaarheden verzekering afsluiten. Als je al een standaard inboedelverzekering hebt, is het niet zo duur. Denk aan iets van 2,50 per maand.

Verzekering geldt dan voor diefstal en vermissing.
gaat dat via laptops4u? of ergens anders? (ben een leek op verzekering gebied)

trackandtrace.nl doet het niet meer of bestaat gewoon niet meer.. ik had ff gegoogled en gelijk raak :)
https://secure.postplaza.nl/tracktrace/
daar kan je je trackingsnr ook invullen :)
mijne staat nu op 'zending in distributieroute' dus kan hem vandaag of morgen verwachten hoop ik :)

site werkt irritant in firefox, de menutjes gaan niet uit :(

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:33
lowen.f schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:10:
[...]

gaat dat via laptops4u? of ergens anders? (ben een leek op verzekering gebied)
Neem contact op met je verzekeringsmaatschappij (van je inboedelverzekering).

Bij laptops4u kun je idd ook een verzekering afsluiten, maar ik vroeg me eigenlijk meer af of hier mensen zijn die hun laptop hebben verzekerd?
lowen.f schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:10:
[...]
mijne staat nu op 'zending in distributieroute' dus kan hem vandaag of morgen verwachten hoop ik :)
Dan komt ie vandaag.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 22-09-2005 14:03 ]

• Mawlana
Mijn laptop heb ik verzekerd dmv een Kostbaarhedenverzekering. Per gebeurtenis (schade) is er een eigen risico van € 50, en wanneer de laptop total-loss wordt verklaard, wordt niet de dagwaarde maar de nieuwwaarde uitgekeerd. De premie bedraagt ongeveer € 4 per maand (voor een laptop van € 1500).

^^ bij welke verzekering zit je?

• Mawlana
ABN-AMRO. Overigens heb je voor een kostbaarhedenverzekering wél een inboedelverzekering nodig.

• Frietsaus
  • Niet online
Status is inmiddels veranderd naar Bestelling gereed voor verzending bij LT4U.nl, kan ik ervan uitgaan dat de laptop morgen wordt verzonden?

Anoniem: 56719

Nokko schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:20:
Status is inmiddels veranderd naar Bestelling gereed voor verzending bij LT4U.nl, kan ik ervan uitgaan dat de laptop morgen wordt verzonden?
wat was je vorige status?

• Frietsaus
  • Niet online
De vorige status was Bestelling goedgekeurd, levertijd 2~5 werkdagen.

Anoniem: 56719

Nokko schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:33:
De vorige status was Bestelling goedgekeurd, levertijd 2~5 werkdagen.
dan kan je er inderdaad vanuit gaan dat ie morgen verzonden wordt.

• Frietsaus
  • Niet online
Ok ik hoop het, ik ben een ERG ongeduldig persoon, misschien wel mijn slechtste eigenschap. :P

Bedankt. :)

• DaDude
  • Laatst online: 13:46
Vandaag mijn laptop binnen gekregen, wat een prachtige laptop. Lekker degelijk en lekker snel.
Ben nu windows aan het installeren en alle netwerken in aan het stellen.
De tas moet je je idd niet veel bij voorstellen.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over. Echter die tas die ik er bij kreeg is een degelijk ding op zich.

Mijn maat heeft deze laptop ook gekocht en die heeft een hele andere tas erbij zitten. Ben wel benieuwd wat voor tas jullie er allemaal bij hebben gekregen. Hier 2 pics van mijn tas.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wiete_v_leeuwen/20050923_00027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wiete_v_leeuwen/20050923_00028.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. 8)7 Ik heb egt een hele andere tas, een tas van Asus zelf, staat dus ook Asus op en ongeveer de hele binnenvoering is bedrukt met Asus.. :+

Nou ja, ik ga straks toch nog weer ff naar de stad (Groningen) om een mooie rugzak te zoeken.. Bij voorkeur dus zo'n Samsonite.. :) Jullie horen nog van me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
Op die tas van mij staat ook overal ASUS op maar dat is niet zichtbaar met m'n phone cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Heb vandaag te horen gekregen van mijn vader dat iemand van LT4U gebeld had. Hij moest Zondag is Assen zijn dus die man wilde Zondag de Laptop bij mij afleveren, ik wordt straks nog teruggebeld maar vind het best een vreemd verhaal, maar goed. :) De tijd zal het leren.

Edit: Zojuist gebeld, vriendelijke man aan de telefoon met de vraag of hij de laptop tussen 10 en 11 zondag 's morgens kon brengen, ik heb ja gezegd en we zullen zien. Het zal vast betrouwbaar zijn. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Frietsaus op 23-09-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit ik stiekem toch te kijken naar een mogelijke harddisc-upgrade :P

Ik las op tweakers dat de Western Digital Scorpio VE een erg fijne schijf is (haast zo snel als de 7200rpm hitachi, maar dan stiller en zuiniger).

Nu zeggen ze dat de 40GB-versie 1 platter heeft, en de 60GB- en 80GB-versie 2 platters hebben.
Kan dat nog uitmaken in stilte, snelheid en energieverbruik??

Ik kan me voorstellen dat een single-platter versie namelijk stiller, zuiniger en sneller is?
(er draait minder rond, en hij schakelt minder)

Anoniem: 111533

Aangezien ISL groep failliet is verklaart (het bedrijf waarbij studenten van de fontys duizenden (ruwe schatting) laptops hebben besteld en velen betaald) ben ik op zoek naar een alternatief van mijn bestelde variant van de A6Va (Z92v). ( bij mij is het bedrag gelukkig nog niet afgeschreven!!)
Nu kwam ik natuurlijk bij laptops4u.nl uit

De twee modellen die mij aanspreken zijn:

A6Va-Q016H a 1199 (+512mb 1285)
Asus A6Va-Q016H Pentium M 740 80Gb 4200RPM 1x 512Mb DDR2 8* DVD+/-RW Dual Layer ATI X700 128Mb 15.4WXGA TFT Windows XP Home W-Lan 54Mbps Bluetooth Gratis Draagtas en Muis

A6Vc 740/60-5400/1024 a 1225
Asus A6Vc Pentium M 740 60Gb 5400RPM 1024Mb DDR2 8* DVD+/-RW Dual Layer GeForce 6200 256Mb 15.4WXGA Color Shine TFT Windows XP Home W-Lan 54Mbps Bluetooth Gratis Draagtas en Optische Muis

De verschillen waar ik over twijfel zijn:
1. Welke videokaart is het best? Na enig googlen waarschijnlijk de x700, is dat zo? en is er veel verschil bij bijv een games als battlefield?

2. Zoals ik lees er er weinig verschil tussen een 4200 schijf en een 5400 schijf. Kan iemand dat bevestigen? (snelheid/verbruik)

3. 512 Mb is toch echt te weinig? (soms een game/filmpje)

1. Er zit ernstig veel verschil tussen de videokaarten, een Mobility X700 haalt rond de 6000 3DMarks (Mijn 6222) en een Geforce 6200 ongeveer 2500.. :/ Enorm verschil dus, ik speel Battlefield 2 op medium met 4xAA aan prima.

2. Er zit wel verschil tussen de 4200 en 5400 rpm maar niet zo heel veel, moet je ff 1 of 2 pagina's terug gaan, daar werd over de verschillen gepraat.

3. 512MB begint idd weinig te worden. Zelf ben ik direct voor 2GB gegaan omdat ik niet wil upgraden maar alles in 1x goed. :) Ik denk dat je veel merkt tussen 512 en 1GB, van 1GB naar 2GB niet meer zo. Vooral Battlefield 2 houdt van 2GB geheugen.. :) Voor een filmpje moet dit prima gaan, maar als je games wilt spelen wordt het moeilijker.. Veel geswap met een relatief trage schijf.

Ik heb nog een beetje te proberen fine tunen om een hogere totale score op die notebookbenchmark database te halen, voorbij de 2000 lukt helaas echt niet.. :( Nu net de 1900 voorbij gegaan maar beter lukt echt niet denk ik..

Niet echt eerlijk btw die Sandra scores, een P4 3.0GHz scoort daar veel hoger terwijl die helemaal niet sneller is. In PiFast wint een Mobile Dothan het.. :/ Misschien was PiFast dan ook een beter programma om cpu snelheden te testen..

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 24-09-2005 10:03 ]

Anoniem: 140305

Yo heb ff een vraagje voor de mensen die een A6Vc hebben. Start jullie notebook ook opnieuw op als jullie op netstroom zitten, want bij mij gebeurt als ik me notebook afsluit en ik vind het wel raar :?

• lowen.f
heb eindelijk m'n a6va binnen met 7200 rpm en 1gb ram :D Werkt perfect en hij is nog mooier dan ik dacht. Alleen moet ik nog wel wennen aan de plaatsing van de pgdn, home etc toetsen. (man die linker fn toets is ook irritant, wil ik copy pasten ben ik m'n tekst kwijt :/ )

Nu heb ik xp home erop en vroeg me af of het mogelijk is om probleemloos dit naar xp pro te upgraden, iemand ervaring?

• Ghanso
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Je kan er gewoon gemakkelijk xp pro opzetten.

Ik heb een vraagje; hebben jullie eigenlijk reactie van Asus gekregen wanneer jullie het 'binnen 3 weken opsturen garantie boekje' hadden opgestuurd? Van "wij hebben uw boekje ontvangen" o.i.d..

vergeten: Ik heb dus ook nooit reactie mogen ontvangen. Dus zal dan ook wel niet de bedoeling zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Ghanso op 24-09-2005 16:09 ]

• objectief2
Ghanso schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:58:
Je kan er gewoon gemakkelijk xp pro opzetten.

Ik heb een vraagje; hebben jullie eigenlijk reactie van Asus gekregen wanneer jullie het 'binnen 3 weken opsturen garantie boekje' hadden opgestuurd? Van "wij hebben uw boekje ontvangen" o.i.d..
Nee, geen reactie. Dus het is maar te hopen dat de post het heeft afgeleverd, al zal dat in de praktijk wel meevallen :Y)

• lowen.f
hm ik zal nog wel een keert pro erop zetten dan :)

Ik had hiervoor een hp laptop met 3 jaar garantie extra bij gekocht.. toendertijd moest ik een formuliertje opsturen en ook nooit teruggehoord of ie was ontvangen. een jaar later ging de accu poort stuk, mn batterij was ook bijna op dus ik kon hem niet opladen, ik HP bellen, schijnt het dus helemaal niet te ontvangen zijn :( Heb ik bijna 3 maanden, met veel gezeik en gezeur eindelijk m'n extra garantie goed verklaart en kreeg ik hem na een weekterug. En ja de batterij was leeg dus ik kon er echt niets mee :(

Misschien stuur ik hem wel aangetekend op, voor de zekerheid...

edit: Als ik op asus live update klik dan blijft hij maar disconnecten, betekent dit dat er geen update is of dat het niet werkt? iemand ervaring?

[ Voor 12% gewijzigd door lowen.f op 24-09-2005 17:53 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45
Yup Asus live update voor laptops werkt niet.. Mooi gemaakt he? :p

57696520646974206c65657374206973206e657264

• lowen.f
Sluuut schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:28:
Yup Asus live update voor laptops werkt niet.. Mooi gemaakt he? :p
meen je dat nou? lekker lomp :/

ok heb alweer een vraag.. wat is die plek van de linker fn ongelovelijk irritant!!! :( Is het mogelijk om die met de control om te wisselen? Natuurlijk fysiek wel, maar ook in windows?

ik denk niet dat ik de enige ben die dat zou willen :+

• Ghanso

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Het went na een tijdje vanzelf, die fn knop.

• Robin4
Zijn er meer ervaringen met de asus A6VA?

• Frietsaus
  • Niet online
Als alles goed gaat met Laptops4U, dan wordt mijn A6Va morgen bezorgd. Ik zal dan ook mijn ervaring posten. :)

Ik krijg 'm woensdag :)

• dvdhoek
Ghanso schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:58:
...

...
Ik denk niet dat Asus een reactie stuurt. De medewerker van Asus support die ik sprak noemde het opsturen van de garantiekaart ook slechts een formaliteit en een kopie opsturen van de kaart ipv het hele boekje was ook geen probleem. Ik denk dat het bewaren van het aankoopbewijs het belangrijkste is.

[ Voor 3% gewijzigd door dvdhoek op 24-09-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:25
Anoniem: 49380 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:44:
[...]

Heb m'n brander weer terug, en problemen zijn nu opgelost, althans grotendeels.
Staat nu een 8 speed platinum te branden, maar dat gaat slechts op 4x. Na ja is niet anders.
Firmware van deze TS-L532A is (nog steeds) TC51.
Had m'n brander uit m'n laptop gehaald en opgestuurd naar ASUS. Kreeg'm inderdaad ook terug met TNT, en dat is waardeloos als je niet de hele dag thuis zit. Had gelukkig wel een kaartje in de bus, en heb'm op m'n werk laten bezorgen. Gelukkig goed gegaan, want via de postkamer kwam ie op m'n werkplek (terwijl ze'm niet bij de buren wilden afgeven |:( ). Maar goed hij zit er weer in en werkt tenminste.
Ik heb die van mij vrijdagavond teruggebracht naar het bedrijf waar ik de laptop weg heb, die zouden hem opsturen, dus het zal mij benieuwen hoe dat gaat. Maar je hebt vrij vlot een andere gekregen of niet?Goede service wat dat betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mijn lappy is inmiddels binnen, even windows installeren.

Weet iemand trouwens hoe je die usb stekker van die kleine muis afkrijgt? :? (Ik zal wel dom zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Nokko schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:43:
Mijn lappy is inmiddels binnen, even windows installeren.

Weet iemand trouwens hoe je die usb stekker van die kleine muis afkrijgt? :? (Ik zal wel dom zijn..)
Beetje kracht zetten..
Ik dacht ook dat ie ging breken. Maar het is een drukknopjes achtig ding..
Trekken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dank, het is gelukt ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984

Anoniem: 140305 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:31:
Yo heb ff een vraagje voor de mensen die een A6Vc hebben. Start jullie notebook ook opnieuw op als jullie op netstroom zitten, want bij mij gebeurt als ik me notebook afsluit en ik vind het wel raar :?
Ik heb inderdaad precies hetzelfde... Vreemd + Irritant... maar goed. Kwestie van de netstroom eruit rukken.. misschien is hier wel een oplossing voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mag ik ook vragen hoe vaak de ventilator bij jullie aangaat op de A6Va, bij mij is het meestal dat hij 10 sec draait, dan weer 20 sec stil is dan dan weer 10 sec draait, bij gewoon internet werk, is dat normaal? (Ik erger me er niet echt aan overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140305 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:31:
Die van mij sluit gewoon af en blijft dan uit, met de stekker erin :? Lijkt me ook normaal?
Weet wel dat de pc van mn pa ook ooit dat euvel had dat hij altijd opnieuw opstartte als je wilde afsluiten.. weet alleen niet meer waar dat aan lag :Z sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150984 schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:03:
[...]

Ik heb inderdaad precies hetzelfde... Vreemd + Irritant... maar goed. Kwestie van de netstroom eruit rukken.. misschien is hier wel een oplossing voor?!
Ik heb het al gefixt ;). Oplossing is Wake up lan moet uit staan. Je moet naar apparaatbeheer gaan en daar naar eigenschappen van je lankaart. Onder geavanceerd zie je ‘Wake up capabilities’ op waarde ‘none’ zetten. Bij mij heeft het geholpen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Of je gebruikt de laatste firmware, die misschien wel wil helpen;
Fix that sometimes system will be waked up from S5 whensystem is connected to the Internet
http://support.asus.com/d...Language=en-us&model=A6Va

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb er trouwens een Toshiba 80GB schijf in gekregen met 5400RPM en 16MB Cache, zal dit nog wat uit maken voor de performance tegenover een zelfde Hitachi schijf met 8MB? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Nog even een keer mijn vraagje, omdat ik zie dat er nu meer a6vc bezitters zijn. Hebben jullie bluetooth op jullie laptop zitten? En waar hebben jullie hem gekocht? Ik heb hem namelijk bij laptops4u gekocht, waar ze aangeven dat er wel bluetooth opzit, maar dit lijkt toch niet zo te zijn.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In mijn A6Vc zit geen bluetooth ;( Tenminste ik kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Anoniem: 140305 schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:28:
In mijn A6Vc zit geen bluetooth ;( Tenminste ik kon het niet vinden.
Daar was ik al bang voor. Laptops4u wilt het wel netjes afhandelen, maar ze wachten nog even op de nieuwe lading die ze binnen krijgen, of die ook geen bluetooth bevatten.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49380

Eddos schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:31:
[...]

Ik heb die van mij vrijdagavond teruggebracht naar het bedrijf waar ik de laptop weg heb, die zouden hem opsturen, dus het zal mij benieuwen hoe dat gaat. Maar je hebt vrij vlot een andere gekregen of niet?Goede service wat dat betreft..
Duurde 1 dag meer dan een week. Alleen door het gedoe met TNT duurde het 2 dagen langer voordat ik'm weer terughad (heb'm ipv naar m'n huisadres door tnt naar m'n werk laten sturen). Maar inderdaad de service is ok, nou nog versturen met TPG zodat je je spullen ook op het postkantoor kan afhalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Zijn er al meer mensen die ervaring willen posten over de asus A6VA.
Hoe lang zullen jullie met deze laptop werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hier gemeten vandaag, 2,5 a 3 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij bedoelt ie hoe lang wij deze laptop 'aanhouden'.

Ik verwacht 'm i.i.g. 3 jaar aan te houden, ik heb gekozen voor 3 jaar garantie om hier zeker van te zijn.
Mijn huidige laptop (Acer TravelMate 800) verkoop ik nu (2 jaar oud), aangezien dit nogal een probleemmodel van Acer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Nokko schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:06:
Hier gemeten vandaag, 2,5 a 3 uur. :)
Is dit met de hele tijd gamen?

Of echt alleen in de zuinigste stand?
Hoe lang haal je dan als je op 1 accu zal gaan gamen?
Hoe lang haal je dan als je voor de helf gamed en ongeveer voor de helft internet, Mp3 doet.?
Anoniem: 85511 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:18:
Volgens mij bedoelt ie hoe lang wij deze laptop 'aanhouden'.

Ik verwacht 'm i.i.g. 3 jaar aan te houden, ik heb gekozen voor 3 jaar garantie om hier zeker van te zijn.
Mijn huidige laptop (Acer TravelMate 800) verkoop ik nu (2 jaar oud), aangezien dit nogal een probleemmodel van Acer is.
Dus als ik het goed begrijp doe jij 2 a 3 jaar met een laptop en dan verkoop je hem weer?
Doe je dat vanwege dat je er nog waarde van hebt of dat de laptop voor jou dan al te traag is?

Weet iemand misschien hoe duur een extra accu kost voor een Asus A6VA?

[ Voor 52% gewijzigd door Robin4 op 25-09-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coolmaster schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:32:
[...]
Dus als ik het goed begrijp doe jij 2 a 3 jaar met een laptop en dan verkoop je hem weer?
Doe je dat vanwege dat je er nog waarde van hebt of dat de laptop voor jou dan al te traag is?
Mijn studie duurt nog ca. 3 jaar dus die tijd wil ik 'm in ieder geval nog zeker gebruiken. Die andere had ik nu nog niet willen verkopen, maar kijk maar eens in een TravelMate 80x ervaringentopic dan weet je wat ik bedoel :P
Als ik 'm nu verkoop is ie nog iets waard, als de GPU over een maandje of 2 doorbrandt heeft ie een restwaarde van 0.
Op zich kan het systeem nog perfect mee (4 uur accu, Radeon 9000 gpu, Pentium M 1.3 GHz) maar ik heb gewoon geen zin in problemen.

/edit
Ik ben ook benieuwd of er een accu is/komt die je i.p.v. je dvd drive kunt doen :?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 25-09-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Coolmaster schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:32:
[...]

Is dit met de hele tijd gamen?

Of echt alleen in de zuinigste stand?
Hoe lang haal je dan als je op 1 accu zal gaan gamen?
Hoe lang haal je dan als je voor de helf gamed en ongeveer voor de helft internet, Mp3 doet.?
Dat is verschillend, in die tijd heb ik een potje CS gedaan, heel eventjes BF2 en veel internetten, installeren etc.

Edit: Ik ben zo blij met die laptop, hij werkt erg lekker! Zal hem morgen eens opnieuw installeren met XP Professional. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Frietsaus op 25-09-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155693

Korte vraag..

de A6Vc heeft deze videokaart..
NVidia® GeForce™ 6200 with TurboCache™ supporting 256MB/512MB TurboCache™ Memory

Is die nou shared of niet..
Ik denk van niet, maar dat Turbocache, en daarna supporting zus en zo(iets wat vaak staat bij shared kaarten) maakt me argwanend..
en weet het toch graag zeker.

Wat is de A6va trouwens oerslecht te krijgen bij winkels waar je in termijnen mag betalen zeg.. En dat is weer fijn een probleem voor mij als student:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Coolmaster schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:49:
Zijn er al meer mensen die ervaring willen posten over de asus A6VA.
Dit is al het 4e deel over deze laptop (serie), dus lees dat eens rustig door daar zijn wel genoeg ervaringen mee.

Ik ben trouwens wel tevreden over de service van Asus. Mijn harde schijf was overleden :'( . Ik asus bellen, afspraak gemaakt dat ik alleen de harde schijf zou opsturen ipv de hele laptop. Afgelopen dinsdag is de harde schijf opgestuurd en vrijdag werd er netjes door de tnt een nieuwe gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 155693 schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:22:
Wat is de A6va trouwens oerslecht te krijgen bij winkels waar je in termijnen mag betalen zeg.. En dat is weer fijn een probleem voor mij als student:)
Daar heb je dus een studenden pc-krediet voor.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.