Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik zal niet vertellen dat ik wederom ben vergeten de penaltynemers in te stellen vandaag |:(

Anyway, ik gokte op je middenveld zoals het vorige week was, dus we wachten het wel af ;)

Het lijkt er wel op dat alle toeschouwers een eigen vak hebben in het stadion van Sandyman :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:30:
Ik zal niet vertellen dat ik wederom ben vergeten de penaltynemers in te stellen vandaag |:(

Anyway, ik gokte op je middenveld zoals het vorige week was, dus we wachten het wel af ;)
Tja, daar hoopte ik al op ;). Iig zal mijn middenveld niet hoger liggen dan waardeloos heel laag, (mijn verdedigers moet ook training krijgen natuurlijk :P). Dus veel counters zal je niet krijgen als je middenveld hoger is ;). Het lijkt erop dat de SE's de wedstrijd beslissen..

edit: 60 % balbezit :X, over en sluiten...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
Heb dus een VIII'er geloot in de beker, weer een uitwedstrijd dus. Hoop dat ik toch nog wel één keer de eer krijg om thuis te spelen in de beker, alhoewel mijn beker"avontuur" wel zo rond de 3/4/5e ronde zal ophouden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
In de beker wedstrijd a.s. woensdag zal ik tegen een pressie team spelen aangezien hij iedere match zo speelt. In de volgende regel uit het tacktieken boekje lees ik het volgende:
Je een slechter middenveld hebt, anders beperk je niet de kansen van je tegenstander maar meer die van jezelf. Als je aanval erg slecht is kan het bij een beter middenveld toch een goed idee zijn.
Nu is mijn middenveld beter en zijn spitsen zijn beter (hij speelt 4-2-4 of misschien 4-3-3) Moet ik dan een prut middenveld opstellen of toch met de volle laag komen? Ik speel waarschijnlijk normaal of over de vleugels.

MatchID: 49284613

Ohja en ik PIC uiteraard :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:15:
Wordt nog een leuke en saaie finale :9, counter vs counter... helaas wel met 1-0 achter en met de verdediging van Pewwy is dat haast onmogelijk om weer recht te zetten.
1 voordeel, jullie spelen wel in een prachtig stadion ;)

Zelf vandaag 9k overgehouden aan een internationale friendly in Noorwegen, ook niet slecht :)

/edit

Oei, moet tegen een lastige #5 uit de IX... :D

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 07-09-2005 18:01 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Damien; goe gedaan jochie, mooie OP!

Deel 40 alweer, HT hoort nu toch wel thuis in het rijtje van 'Grote Topic' :D

* yared is er nie, was er nie, is hier ooit geweest ;)

/edit nee, en nee ;)

ik mis het niet en het enige wat kriebelt is mijn grote teen

kwam stomtoevallig bij ht terrecht door mijn werk, we moeten tijdens het WK iets als dit gaan doen en iemand vroeg of ik HT kende... mm, ja zei ik, weleens van gehoord :P

[ Voor 49% gewijzigd door yared op 07-09-2005 18:04 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
yared schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:00:
Ik heb je ook nooit gezien hier, maarre....mis je ons niet een klein beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
yared schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:00:
Damien; goe gedaan jochie, mooie OP!

Deel 40 alweer, HT hoort nu toch wel thuis in het rijtje van 'Grote Topic' :D

Gaat het weer kriebelen :) Ja ja :p geloof er dus niets van.

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 07-09-2005 18:07 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:01:
[...]

Ik heb je ook nooit gezien hier, maarre....mis je ons niet een klein beetje ;)
Ssst das onze vader :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Weet ik toch... :P

Damn, lopen daar een beetje spelers te schoppen :( Kunnen niet zo heel goed tegen een achterstand denk ik :X

[ Voor 86% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
@ de bijhouder van alltijdhattrick-stats van onze federatie

Beetje vaag... Als ik de VI'ers uit de federatie bekijk sta ik daar nergens tussen (terwijl ik echt veel kaarten heb, veel toeschouwers en een beter team dan een groot deel van degene die er wel in staan.. ik heb bijv. een beter team dan H3!N (damn leuk om dat te zeggen) maar sta er niet tussen). Maar als ik bijvoorbeeld op Gemiddeld aantal AH-punten (om het te sorteren daarop) druk, kom ik er ineens wel tussen te staan. Ik weet niet wat er fout zit, maar er zit iets fout :9

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 07-09-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Iedereen heeft toch een beter team dan H3!N? ;)

Maar geen getreur, pewwy was er geloof ik nog mee bezig, want ik sta er ook nog niet tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je staat wel bij sterren, maar niet bij de andere stats, voornamelijk omdat je overal elfde staat ;)

Wordt dus zorgen dat je een plekje klimt en dan sta je er gewoon in :)

@ Sandyman: Het zou klaar moeten zijn, dus ik kijk wel even waarom je er niet tussen staat.
Staat er bij mij gewoon bij. Wat nog wel eens wil helpen bij de site is dat je onderin de pagina ververst.

[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:33:
Je staat wel bij sterren, maar niet bij de andere stats, voornamelijk omdat je overal elfde staat ;)

Wordt dus zorgen dat je een plekje klimt en dan sta je er gewoon in :)
hmmm, net nog niet??? :? Ik zweer je dat ik net nog niet tussen toeschouwers/sterren stond, maar nu wel, lekker vaag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zie antwoord hierboven ;) Klik op verversen doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zou kunnen ja :)

ik zag namelijk ook helemaal niemand met meer dan 200 punten en nu wel, dus zal wel in de cache hebben gezeten. Iig bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik zit hier nu toch. Dan is het niet zo moeilijk om gelijk te kijken :) Zit te wachten op het laatste fluitsignaal voor de beker.....en op mijn vrouw die van de dierenarts terugkomt met mijn oude hondje. Gelukkig lijkt het allemaal niet ernstig, want we waren ff bang dat het klaar was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh? die klok spoort niet? wilde deze speler eigenlijk wel kopen :(

Transferlijst: Vleugelspeler

Deadline: 07-09-2005 om 18:41 [Herinner me!]

Vraagprijs: 497 500 €

Hoogste bod:
638 000 € door Silla C.F
Het bieden is geëindigd!

18:32:30 2005-09-07 36182 online gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Komt omdat ie niet kijkt naar je PC-klok... soms loopt ie wel eens "vast" dat klokje... lullig, maar niks aan te doen (behalve goed kijken naar je eigen klok ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door Joss op 07-09-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik moet mijn pc klok aanhouden? moet ik hem wel ff goed zetten :)
ik had dit vanochtend niet trouwens bij deadlines... vreemd

[edit] Hein proudly presents:

Carlos Pizarro (60369977) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 3 920
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Roots GFC
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

slordige 1 249 000 € maar ik vind het zelf niet veel eigenlijk met goed passen en matig pm. zag eenzelfde speler voor 1.6 eruit gaan die nog 22 was ook.
krijgt komende weken conditie training en is nog erg jong. imo een leuke koop. nu nog een iets goedkopere winger (7-8 ton) en dan krijgen mijn wingers ook lekker pm training. de volgende wonderbaarlijke mid gaat er ook uit en komen er 2 uitmuntende spitsen bij. dan is die voorhoede wel weer flink verbeterd :)

[edit2] ik heb een WO beker ronde 1, maar dat vind ik HELEMAAL niet erg :P
lekker piccen, b-team, geen blessures en knallen in die compo :)

[edit3 :P]

winger 2 is ook binnen

Dorus van Osch (66776586) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 708 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roosters Stoczek Łukowski
Waarschuwingen: 1

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

462 000 € wederom niet duur vind ik en lekker jong nog.

nu nog een klein miljoen over voor een trainee en wellicht nog een reserve spits ofzo...

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb gewonnen :) Mijn teampje komt op de erelijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gefeliciteerd ;)

Ik heb in mn friendly een rode kaart gekregen (de 5e kaart van die mongool dit seizoen :9 ), kan hierdoor dus nog niet zien of m'n teampje goed loopt, alhoewel 9-0 wel een leuke uitslag is (ookal zegt deze niks).

Maarja, verder niet belangrijk ofzo, wilde alleen zien hoeveel ratings ik zou halen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:22:
Weet ik toch... :P

Damn, lopen daar een beetje spelers te schoppen :( Kunnen niet zo heel goed tegen een achterstand denk ik :X
Hebben m'n spelers geleerd van een eerdere wedstrijd tegen Hein >:). Verschil is wel dat m'n spelers die van jou niet half in coma schoppen ;).
Iig terecht gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja mijn spelers krijgen les in vliegend dubbelgetrektbeen inkomen met ijzeren noppen....

we hebben bouaouzan of hoe heet die dwaas ff ingehuurd voor de fijne kneepjes :)

gefeliciteerd pewwy. vies hoge def ratings... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gefeliciteerd Pewwy, met deze GoT CUP!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Sandyman538 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:33:
Gefeliciteerd Pewwy, met deze GoT CUP!!!! :D
gefeliciteerd ja, volgend seizoen zal ik me ook is in de strijd werpen.
Net 5-4-1 met 9 verdedigers, kijken hoe dat controlerend spel trainen gaat.

Middenveld: rampzalig (laag)

tja dat krijg je met die verdedigers he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel is een goed/matig coach extern? de prijzenlijst op hattrix is offline. weet iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:40:
hoeveel is een goed/matig coach extern? de prijzenlijst op hattrix is offline. weet iemand een mirror?
* s_de_hoog mompelt iets over een fantastische site in de startpost

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Of je kijkt op Hattrick zelf. 1,1 miljoen :) Noob :P
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:33:
hehe ja mijn spelers krijgen les in vliegend dubbelgetrektbeen inkomen met ijzeren noppen....

we hebben bouaouzan of hoe heet die dwaas ff ingehuurd voor de fijne kneepjes :)

gefeliciteerd pewwy. vies hoge def ratings... :)
Vies hoog :? Da's mooi man ;) We weten alvast voor welke award jij gaat volgend seizoen.

[ Voor 83% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:43:
[...]

* s_de_hoog mompelt iets over een fantastische site in de startpost
och jezus das waar ook... lol! sorry dat was idd heel erg dom :P
die lijst was toch van jou?

kep hem :) http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html

mja 1.1 is me teveel. dan moet ik mijn ouwe wingert nog maar wat laten bekeren komend seizoen. is al behoorlijke tijd redelijk ervaring namelijk en aangezien ie vanmiddag een uitmuntende vleugelaanval haalde kan ie nog best mee dacht ik zo :)

[edit] hey pewwy jij komt in de ouwe compo van een vriend van me. is inderdaad goed te doen. alleen de nr 1 is echt goed de rest best wel matig eigenlijk. handhaving moet makkelijk kunnen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik me niet heel druk maak, maar ik blijf uiteraard wel op de counter spelen. Ik wil toch weten of het er mee lukt of niet. Doelstelling is eerste 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet makkelijk kunnen. ik heb die teams even zitten bekijken net. lijkt wel of ze allemaal slechter zijn geworden sinds 2 seizoenen(toen zat een maat van mij erin) nrg, dynamo,superguys waren best wel goed, maar nu pis je ze van het veld :)

ik heb komend seizoen ook een erg verdedigende ploeg die ook af en toe countert. kijken hoe we die de nek gaan omdraaien :)

ik heb besloten een nieuwe mid trainee te kopen met verdedigen ipv passen. dat heeft de rest al allemaal en het is lekker de optie te hebben welke mids je wanneer kan gebruiken(meer nadruk op aanval/verdediging) anders zijn je trainees erg eenzijdig is niet goed denk ik. eens kijken wat een goed pm/uitstekend def midje kost van 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo en de laatste aankoop van vandaag... pff halve dag op de TL gezeten man :P achja je moet wat met je vrije dag...

Guillermo Pecci (75698142) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 380
Loon: 753 €/week
Eigenaar: KVK Claerhout
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

262 000 € ietsjes aan de hoge kant aangezien ie over een week 18 wordt. maar dan gaat zo'n gast met deze stats er voor een hoop meer uit dus vandaar dat ik hem nu koop :)

bovendien met zoveel tsi is ie denk ik een eind opweg richting goed pm en matig conditie maakt het optrainen ervan minder tijdrovend :)

al met al een lekker inkoopdagje zonder miskopen imo. alleen mijn nieuwe uitstekende spits was een tikkie veel 4 ton, maar met koppen als specialiteit en zwak ervaring vind ik het nog wel te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
shit koop ik net dit voor niks, als semi-clown:

Krijn Brand (59897426)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

zie ik ook een echte clown voor (bijna) niks.
oh, daar liep de prijs nog van op in de laatste minuut zie ik, nou goed, eens kijken of mijn semiclown positiviteit teweeg kan brengen de komende x seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
@Pewwy gefeliciteerd!

Ik heb geloot tegen een degradant uit de VII die geen friendlies speelt en een rampzalig laag middenveld haalt... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moet tegen een promovendus uit de VIII (nu dus VII) die 1 friendly heeft gespeeld, maar afgelopen week helemaal niets. Ik begrijp sommige mensen echt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet iedereen is zo fanatiek als wij zijn hé :)

ik heb een wo voor de beker :P begin ik meteen de compo met een lekkere ts wat cruciaal kan zijn later in de compo.

trouwens dat hele clown/semi clown verhaal ik weet het niet hoor... ik geloof er niet zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er ooit een gepulled, en mijn ts leek te stijgen door die speler. Ik heb hem alleen te kort gehouden om het voor mezelf uit te kunnen zoeken. Het geld dat hij opleverde was belangrijker :P

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:25:
niet iedereen is zo fanatiek als wij zijn hé :)

ik heb een wo voor de beker :P begin ik meteen de compo met een lekkere ts wat cruciaal kan zijn later in de compo.

trouwens dat hele clown/semi clown verhaal ik weet het niet hoor... ik geloof er niet zo in.
Tsja dat je niet zo fanatiek bent als wij ok, maar als je met een online game mee doet wil je toch ook graag "de beste" zijn? Ik snap dat niet hoor, doe dan niet mee of zo! Die tegenstander van mij logt ook 1x in de 2-3 weken in...tsja hef dan gewoon je team op! :P

Wanneer komt die supporters stemming reset nou eens...stemming blijft maar geirriteerd ondanks 10 woordvoerders... :(

• Pewwy
Zondag is de reset, chill :)

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
-CKY2K- schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:
[...]

Tsja dat je niet zo fanatiek bent als wij ok, maar als je met een online game mee doet wil je toch ook graag "de beste" zijn? Ik snap dat niet hoor, doe dan niet mee of zo! Die tegenstander van mij logt ook 1x in de 2-3 weken in...tsja hef dan gewoon je team op! :P

Wanneer komt die supporters stemming reset nou eens...stemming blijft maar geirriteerd ondanks 10 woordvoerders... :(
Als ik mag kiezen tussen een walkover, en een team dat weliswaar degradeert maar mij wel een normale wedstrijd oplevert, dan lijkt het mij nog leuker om zo'n half inactieve speler tegen te komen. Walkovers zijn er al veel teveel.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

• -TheNose-
TheInsomniac schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:01:
[...]

Als ik mag kiezen tussen een walkover, en een team dat weliswaar degradeert maar mij wel een normale wedstrijd oplevert, dan lijkt het mij nog leuker om zo'n half inactieve speler tegen te komen. Walkovers zijn er al veel teveel.
Dit is ook gewoon een WO die alleen vooraf niet al in 5-0 eindigt :P Ach er kan iig gePICt worden en dat is ook wat waard :P Hopen dat ik in ronde twee weer zo'n triest team loot en daarna een zware jongen zodat ik mijn stadionnetje weer lekker uitverkoop! :P

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:16

GaMbiNo

1337

En op maandag meteen de kwijtschelding van kaarten en worden ze een jaartje ouder. En om het helemaal leuk te maken worden de salarissen herberekend. :X Ik vrees het ergste voor de salarissen van mijn middenveldtrainees.

• Pewwy
GaMbiNo schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:59:
[...]

En op maandag meteen de kwijtschelding van kaarten en worden ze een jaartje ouder. En om het helemaal leuk te maken worden de salarissen herberekend. :X Ik vrees het ergste voor de salarissen van mijn middenveldtrainees.
Sssst, daar wil ik nog even niet aan denken. Ik verwacht dat mijn salarissen minimaal verdubbelen.

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:05:
[...]

Sssst, daar wil ik nog even niet aan denken. Ik verwacht dat mijn salarissen minimaal verdubbelen.
De mijne ook! :( Dure shit!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:
[...]

nogmaals niet iedereen is zo actief. wees blij anders won je nooit :) (of ik :P)
ik heb gister ook 4 uur lang op de TL gezeten daar hebben velen ook geen trek in dekn ik. ik ook niet, maar het moest wel. want vandaag geen tijd en morgen is de TU

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:16:
[...]

nogmaals niet iedereen is zo actief. wees blij anders won je nooit :) (of ik :P)
ik heb gister ook 4 uur lang op de TL gezeten daar hebben velen ook geen trek in dekn ik. ik ook niet, maar het moest wel. want vandaag geen tijd en morgen is de TU
Ik vind shoppen op de TL altijd wel leuk hoor, lekker je tegenbieders zieken, zelf vloeken als er op het laatste moment als je met iedereen hebt afgerekend opeens twee nieuwe bieders bijkomen...heerlijk! :P

En als iedereen zo fanatiek was won ik zeker weten wel! Zoals ene meneer Sneijder eens op zijn eerste training bij ajax heeft geroepen: Fuck you I'm the best! :P

Verwijderd

Speel in de beker tegen een net niet gepromoveerd team uit de VII. Met een matige centrale aanval en een redelijke vleugelaanval. Het wordt vrijwel onmogelijk om dit team met counter te verslaan.. zal waarschijnlijk dus in de 1 ronde van de beker blijven steken.

• sarinsarin
Ik train verdedigers, en ben bezig om te proberen de TSI te ontrafelen zeg maar, zodat ik verdedigers kan kopen die op het punt van poppen staan.
Nu heb ik gehoord dat bv vorm geen vast puntenaantal TSI voorstelt, maar dat de TSI met een % veranderd door de vorm.

Zijn er nog andere eigenschappen die niet de TSI met een vast aantal punten doet veranderen, maar procentueel? Conditie misschien?

Ik neem aan dat verdedigen/positiespel e.d. allemaal een vast aantal TSI-opunten voorstelt.
Iemand die hier het fijne van weet?

Verwijderd

sarinsarin schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:57:
Ik train verdedigers, en ben bezig om te proberen de TSI te ontrafelen zeg maar, zodat ik verdedigers kan kopen die op het punt van poppen staan.
Nu heb ik gehoord dat bv vorm geen vast puntenaantal TSI voorstelt, maar dat de TSI met een % veranderd door de vorm.

Zijn er nog andere eigenschappen die niet de TSI met een vast aantal punten doet veranderen, maar procentueel? Conditie misschien?

Ik neem aan dat verdedigen/positiespel e.d. allemaal een vast aantal TSI-opunten voorstelt.
Iemand die hier het fijne van weet?
Achter die formule kom je toch nooit, die is waarschijnlijk veel te ingewikkeld. Ik heb zelf ook lange tijd verdedigers getraind en op een gegeven moment krijg je er wel oog voor wanneer een speler hoog of laag in stat is. Ik kan je een tip geven: sluit je aan bij de NLVF, die heeft een erg omvangrijke file waarin duizenden overgangswaarden voor verdedigers zitten opgeslagen. Erg handig dus :) Ik weet alleen niet of de wachtlijst lang is op dit moment, ze hanteren namelijk een maximaal aantal leden...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
Ìk moet voor de beker tegen een VII team, net als mijzelf. Hoewel ik verbaast was over de zwakte van zijn team, hoort echt niet thuis in de VII als ik kijk naar mezelf en mn competitie genoten. Competitie wordt zwaar trouwens, lijkt erop dat het alle kanten op kan gaan.

Mn account was trouwens weer geblokkeerd omdat iemand tevaak had geprobeerd met een fout wachtwoord in te loggen :/. 3e keer al.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:49:
[...]

Ik vind shoppen op de TL altijd wel leuk hoor, lekker je tegenbieders zieken, zelf vloeken als er op het laatste moment als je met iedereen hebt afgerekend opeens twee nieuwe bieders bijkomen...heerlijk! :P
even is leuk, maar niet uren lang. maar ik wilde perse voor de TU morgen anders missen mensen conditie training en zeker voor mijn jonge wingers en mids is dat erg belangrijk :)

• -TheNose-
Nog meer mensen hier lid van de flag chasers fed? Heb me aangemeld en heb ook een welkom berichtje ontvangen, alleen op de fed pagina staat nog steeds alleen dat ik lid ben van GOT fed....ook het forum kan ik niet vinden (trouwens echt een k...e forum heeft dat hattrick zeg, vandaar dat ik er nooit kom! ;) )

Verwijderd

Ik heb zeer moeilijk geloot.. die gast haalt wel wat meer sterren dan ik :)
Is het dan slim om de wedstrijd rustig aan te doen zodat mijn TS beter word voor de competitie?

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:32:
Ik heb zeer moeilijk geloot.. die gast haalt wel wat meer sterren dan ik :)
Is het dan slim om de wedstrijd rustig aan te doen zodat mijn TS beter word voor de competitie?
Ja

/edit

Een vraagje aan iedereen, is little bear de cupgeit officieel (staat in de OP) en is dit dezelfde persoon als mils? Of praat ik nu onzin. Mocht dit het geval zijn, neem even contact met mij op middels HT-Mail :) Heb namelijk een tijd niks gehoord en nu vraagt Damien of ik met de GoT Cup bezig wil, dit is voor mij uiteraard geen probleem, maar ik wil niet de GoT Cup voor jou neus wegkapen... Dus neem even contact op, anders kaap ik het weg ;)

/edit2

Heb het alweer duidelijk, little bear was de oude cupgeit (Damien pas die OP toch eens aan... ;) ;) ). Mils, contact mij even a.s.a.p

[ Voor 53% gewijzigd door Sandyman538 op 08-09-2005 18:47 ]

• Pewwy
In de beker moet je sowieso piccen. De meeste mensen doen dat. Het blijft iets wat erbij is verzonnen, terwijl je in de competitie kan promoveren. Die beker komt volgend seizoen toch weer. Het is dus beter om je gewoon op de competitie te richten.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 08-09-2005 18:41 ]

Verwijderd

28 years
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has weak experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Quick

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 920
Wage: 672 €/week including 20% Bonus

Stamina: goed Goalkeeping: rampzalig
Playmaking: matig Passing: redelijk
Winger: redelijk Defending: zwak
Scoring: waardeloos Set Pieces: uitstekend

Gekocht voor 45 K, leek me wel een redelijk prijs. Zorgt er wel weer voor dat mijn schulden inmiddels zijn opgelopen naar 100 K.

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
@ Pewwy: Congratz _/-\o_ , zal volgende cup ook eens meedoen, niet dat ik ver kom ofzo maar t is altijd t proberen waard ;) :D

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Oke beloofd, dit is echt de laatste posting dan met een openbarig;

ZO ziet het eruit aan het eind van de tunnel O-)
Je team is gewist.

Een tijdje geleden ben je ervoor gewaarschuwd dat jouw Hattrick-team te lang inactief was geweest. Aangezien je nog niet hebt ingelogd, is het team nu gewist. Wij doen dit omdat wij ruimte willen houden voor de mensen die echt Hattrick willen spelen.

We hopen dat je er lol in hebt gehad voor zolang als het duurde! Misschien zien we elkaar nog eens.

Met vriendelijke groeten,

Het Hattrick-team
http://www.hattrick.org
})

Nog veel plezier allemaal ermee

/GoTfather out

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Zonder smilies (die geblockt zijn) heeft m'n post niet zoveel zin...

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditietraining :D

TSI 870 (1170/-300)
Vorm -9 (3/-12)
Conditie 16 (16/0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditie +15
Vorm +1/-12 hehe :P
tsi +2.300/-1.220

1 week leek me we genoeg... vorm -12 pfff

komende week ga ik 2-5-3 passen trainen denk ik. heb toch een WO :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hele goede vormupdate +12/-2, mag ook wel aangezien mijn vorm super laag was einde van het seizoen. Ook eindelijk weer twee verdedigers gepopt die ik al twee weken geleden verwacht had...nu nog 1 (waarschijnlijk volgende week) die nu officieel als miskoop bestempeld is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditie +20
Vorm +3/-9
tsi +1890/-420

Er zijn er gewoon bij die er 2skills omhoog schieten bij conditie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:05:

komende week ga ik 2-5-3 passen trainen denk ik. heb toch een WO :)
Moet je vooral doen lijkt me lachen :P , maar zonde van de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 15:53
Conditie +20
Vorm +3/-9
tsi +2660/-860

Ook bij mij is er een speler met 2 skills vooruit gegaan qua conditie :D
Is het nu nog de moeite waard om deze week weer op conditie te trainen? De meeste spelers
zijn een skill omhoog gegaan, lijkt me dat dit volgende week niet weer het geval is!

[ Voor 46% gewijzigd door Valkje op 09-09-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Waaruit halen jullie deze info?
Conditie +20
Vorm +3/-9
tsi +2660/-860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nog mids/wingers hebt die conditie nodig hebben gewoon door blijven trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb gewoon positiespel getraind maar klopt echt geen ruk van volgens buddy is een speler omhoog gegaan die niet gespeeld heeft, okay dat kan maar diegene die wel gespeeld hebben zie ik niet terug in hun gespeelde wedstrijden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ansjo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:52:
Waaruit halen jullie deze info?

[...]
HAM, HT Ratings, noem maar op. Gewoon de hulpmiddelen voor hattrick dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
aah ok, ik maak zelf ook gebruik van HAM dus zal daar maar ff in rond neusen! anyway thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kan het niet voor je nakijken, maar er zit ergens bij de opties een mogelijkheid waar je de veranderingen mee kan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Ansjo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:09:
aah ok, ik maak zelf ook gebruik van HAM dus zal daar maar ff in rond neusen! anyway thnx ;)
tools > list of changes ;)

Ik heb afgelopen week ook 2-5-3 gespeeld en dus passen getraind, 3 trainees van 17,17 en 18 gepopt naar uitstekend redelijk en redelijk passen. Volgende week de andere 3 trainees nog effe laten poppen en dan ga ik weer vrolijk verder met scoren trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
zag t net ;) maar wederom bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:43:
[...]

Moet je vooral doen lijkt me lachen :P , maar zonde van de training.
zucht... ja dat denk ik ook ja :)

ja bij mij ook 3 trainees van matig naar goed conditie :) dat is erg lekker. vandaar dat ik 1 week wel genoeg vind. bij iedereen is uitstekend conditie behalve de trainees, maar de vorm wordt te brak als ik het 2 weken lang doe.

die TU info haal je uit ham lijst met wijzigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
klopt het dat alles bij mij leeg is in HAM? ook de lijst met wijzigingen is dus leeg... :( beetje vreem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Bij mij is de hele wedstrijd van afgelopen woensdag niet opgenomen in buddy, ook al probeer ik alles wat logisch is hij accepteerd hem niet. Dus ik denk dat ik mijn training voor een week kan vergeten....stond trouwens ook niks in hattrick zelf over mislukte training dus ik tast nog in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
nou dat controlerend spel trainen is het toch ook niet helemaal.
normal met 1 friendly kan je max 5 verdedigers trainen.
Met controlerend spel speelde ik 5-4-1, met 9 verdedigers. Alleen met controlerend spel is de training maar 50% tov verdedigend trainen, had gehoopt dat dit 2/3e zou zijn of zo.
Kun je ook 5-5-0 spelen trouwens zonder trainingsverlies?
dan kan ik wel in 1 wedstrijd 10 verdedigers trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
sarinsarin schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:19:
nou dat controlerend spel trainen is het toch ook niet helemaal.
normal met 1 friendly kan je max 5 verdedigers trainen.
Met controlerend spel speelde ik 5-4-1, met 9 verdedigers. Alleen met controlerend spel is de training maar 50% tov verdedigend trainen, had gehoopt dat dit 2/3e zou zijn of zo.
Kun je ook 5-5-0 spelen trouwens zonder trainingsverlies?
dan kan ik wel in 1 wedstrijd 10 verdedigers trainen.
Ja dat kan, 3 inner def, 2 wingdefs, 3 innermids, 2 wingers.

Ik ga komende week in de beker in ieder geval geen rare opstelling spelen. Vorig seizoen speelde ik de 1e ronde 2-5-3 voor passing trainen, en verloor ik 4-0 van een IX met 14 sterren meer en betere stats :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ja, kan ook. Heb ik vorig seizoen gedaan (openingen maken) Al mijn verdedigers opgesteld. Je moet alleen zorgen dat je niet meer dan 3 centrale verdedigers en middenvelders opstelt. Simpelweg moet je dus uitkomen op:

vleugelverdediger (1) - centrale verdediger (3) - vleugelverdediger (1)
vleugelspeler (1) - centrale middenvelder (3) - vleugelspeler (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 11:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Wil iemand met "verstand" van Hattrick eens een keertje naar mijn team kijken? Ik heb op dit moment 200k te besteden, ter verbetering van mijn team. (of voor het vergroten van mijn stadion, maar ik heb hem vorig seizoen nog niet vooler gekregen dan de helft, dus dat lijkt me nog niet nodig).

Maar ik twijfel dus tussen het aan kopen van een betere keeper of spits. of moet ik toch voor iets anders gaan? bijvoorbeeld voor nieuwe verdediger trainees?

team = NMNH (212349)

[ Voor 5% gewijzigd door Yukkie op 09-09-2005 12:16 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Yukkie schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:15:
Wil iemand met "verstand" van Hattrick eens een keertje naar mijn team kijken? Ik heb op dit moment 200k te besteden, ter verbetering van mijn team. (of voor het vergroten van mijn stadion, maar ik heb hem vorig seizoen nog niet vooler gekregen dan de helft, dus dat lijkt me nog niet nodig).

Maar ik twijfel dus tussen het aan kopen van een betere keeper of spits. of moet ik toch voor iets anders gaan? bijvoorbeeld voor nieuwe verdediger trainees?

team = NMNH (212349)
Ik zou eerst eens overal goede trainee's neerzetten. Ik neem aan dat je verdedigen traint. En ik heb al minimaal 1 speler van 20 gespot met TSI van 800, dat gaat dus niet opschieten. Dus ik zou zeggen koop voor die 200k en stel 18-jarige redelijk verdedigers en ga die eens een 4-tal seizoenen trainen.

/edit

Nog even verder gekeken. Verder train je dan een 27-jarige 2 26-jarigen een 25 jarige en een 23-jarige. Je traint toch verdedigen of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 09-09-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-5-3 kan wel, maar dan moet je 2 IM's verdedigend zetten om nog een beetje def te halen en 2 verdedigende wingbacks. uiteraard moet je tegenstander het toelaten en een hoge ervaringsskill in je team/aanvoerder om de verwarring te beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De one and only GoT Seizoen Awards worden in seizoen 16 als volgt:

-Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler/onder de 20)
-Dirk Kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
-Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker)
-Patrick Lodewijks Award (oudste (basis)speler)
-Niels Kokmeijer Award (langst/meest/vaakst geblesseerd)
-Edwin van der Sar Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
-Pele Award (Beste speler van het seizoen)
-Co Adriaanse Award (Leukste persbericht)
-Ron Jans Award (Leukste opmerkelijkste nieuwste federatie lid)
-Rinus Michels Award (Beste Trainer)

Aan het eind van het seizoen is de prijsuitreiking en zal er ook een stemming zijn voor sommige prijzen.

Hopelijk word het een geweldig seizoen voor iedereen en dan hebben we aan het eind een leuk toetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:41:
-Edwin van der Sar Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Dat zinnetje sloeg nog op Stanley Menzo (toen hij als keeper werd aangemerkt)... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Dit wordt weer een heel leuk seizoen :D ik ga voor de Ron Jans Award (Leukste opmerkelijkste nieuwste federatie lid) :D

Voor de andere awards is de concurentie te sterk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ansjo op 09-09-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

Aan het eind van het seizoen is de prijsuitreiking en zal er ook een stemming zijn voor sommige prijzen.

Hopelijk word het een geweldig seizoen voor iedereen en dan hebben we aan het eind een leuk toetje :)
Ik vind het helemaal geweldig :)

(Moet ik voor de duidelijk waarneembare stats nog wat met tussenstanden doen, of regelt iemand anders dat :?)

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 09-09-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansjo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:52:
Dit wordt weer een heel leuk seizoen :D ik ga voor de Ron Jans Award (Leukste opmerkelijkste nieuwste federatie lid) :D

Voor de andere awards is de concurentie te sterk ;)
Wat is er nieuw, leuk of opmerkelijk aan ron jans? die gast draait al jaren lang mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:13:
[...]

Wat is er nieuw, leuk of opmerkelijk aan ron jans? die gast draait al jaren lang mee :)
toen hij bij grun begon was hij wel een vermakelijk man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het lijkt me zeker een goeie pik, maar nieuw is ie niet.

maak er dan de heracles almelo award van. die gasten hebben nu al het dubbele aantal punten dan dat ik verwachtte eind seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 6430000 (+6970000/-540000)
Vorm: 4 (+7/-3)
Ervaring: 1 (+1/-)
Middenveld: 2 (+2/-)

Niet eens zo slecht in het tussenseizoen. Alleen jammer dat het leiderschap van mijn coach van slecht naar waardeloos is gegaan. Ik moet er toch nog een paar seizoentjes mee doen :/

Nu nog een weekje conditie trainen :)

-Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler/onder de 20)
-Dirk Kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
-Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker)
-Patrick Lodewijks Award (oudste (basis)speler)
-Niels Kokmeijer Award (langst/meest/vaakst geblesseerd)
-Pele Award (Beste speler van het seizoen)
-Co Adriaanse Award (Leukste persbericht)
-Ron Jans Award (Leukste opmerkelijkste nieuwste federatie lid)
-Rinus Michels Award (Beste Trainer)

Lifetime awards voor volledige teams zijn misschien ook wel leuk. Oudste team van de federatie/team dat het hoogste is gekomen in de beker enz.

[ Voor 65% gewijzigd door Marzman op 09-09-2005 21:29 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM kenners opgelet:

wat is dit waard begin seizoen(week 2-3) denken jullie?

Jacques Henzi [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 480, 18(dan 19) jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel(dan uitmuntend) Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

iemand een idee? meer dan 2m of niet?

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 11:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Sandyman538 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:57:
[...]

Ik zou eerst eens overal goede trainee's neerzetten. Ik neem aan dat je verdedigen traint. En ik heb al minimaal 1 speler van 20 gespot met TSI van 800, dat gaat dus niet opschieten. Dus ik zou zeggen koop voor die 200k en stel 18-jarige redelijk verdedigers en ga die eens een 4-tal seizoenen trainen.

/edit

Nog even verder gekeken. Verder train je dan een 27-jarige 2 26-jarigen een 25 jarige en een 23-jarige. Je traint toch verdedigen of niet?
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken, ik heb namelijk 4 17 jarigen lopen op het moment in de verdediging ( niet allemaal in mijn a-team, maar ze zijn er wel) plus nog een 18 jarige en idd een 20 jarige. Dan heb ik op de vleugels nog een verdediger van 26 en mijn toekomstige coach van 34. Dan loopt er idd nog een verdediger van 26 bij, maar die doet het op dit moment even goed als koppende spits die ook brilliant spelhervatting heeft.

Maar goed, jij stelt dus voor om die 20 jarige (volgende week dan dus 21 jarige) verdediger te verkopen en daar nieuwe mannetjes voor aan te nemen? of zal ik nog ff wachten tot hij uitstekend verdedigen heeft? (om en na bij week 8, seizoen 16 volgens Hattrick Organizer )

We've got that ring of confidence

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou eerder die twee verdedigers van 26 vervangen door jongere trainees. Als je geld over hebt kun je overwegen hetzelfde te doen met die 20 jarige.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Yukkie schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:33:
[...]

Ik denk dat je niet goed hebt gekeken, ik heb namelijk 4 17 jarigen lopen op het moment in de verdediging ( niet allemaal in mijn a-team, maar ze zijn er wel) plus nog een 18 jarige en idd een 20 jarige. Dan heb ik op de vleugels nog een verdediger van 26 en mijn toekomstige coach van 34. Dan loopt er idd nog een verdediger van 26 bij, maar die doet het op dit moment even goed als koppende spits die ook brilliant spelhervatting heeft.

Maar goed, jij stelt dus voor om die 20 jarige (volgende week dan dus 21 jarige) verdediger te verkopen en daar nieuwe mannetjes voor aan te nemen? of zal ik nog ff wachten tot hij uitstekend verdedigen heeft? (om en na bij week 8, seizoen 16 volgens Hattrick Organzer i)
je verdediger doet het goed als koppende spits? hoe kan dat? :)

ik zou ze allemaal verkopen behalve die van 17 en 18. je 20 jarige trainee(straks 21) wordt rond week 8 uitstekend? ik zou hem ook heel snel verkopen.. dat is al veels te oud om nog door te trainen. het probleem is van die ouwe knakkers in je trainingslinie dat het je meer geld kost ongeveer dan dat het je oplevert. bovendien ook al stijgen ze in skill worden ze relatief gezien nog niet veel waard.

hoe hoog verdedigen hebben die ouwe gasten dan? je moet wel uitkijken als je ze verkoopt dat niet je hele def in elkaar stort namelijk.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Heb de voorbije weken de volgende trainees ingeslagen.

Abraham Decaesstecker, 17 jaar
Redelijk scoren, matig passen, snel, TSI 1090
André Lambotte, 17 jaar
Redelijk scoren, matig passen, onvoorspelbaar, TSI 700
Gio Mannaerts, 17 jaar
Redelijk scoren, matig passen, koppen, TSI 280
Wesley Choi, 17 jaar
Redelijk scoren, matig passen, onvoorspelbaar, TSI 730

Die spelers hebben me in totaal maar liefst € 290.000 gekocht, maar daarvoor heb ik wel drie spelers die al dicht tegen goed aan zitten en één die halverwege zit. Ben erg tevreden met m'n aankopen in ieder geval. ^^

Verwijderd

ziet er goed uit. alleen die 3e is wel heel laag in tsi die had ik wellicht niet gekocht, maar heeft wel koppen en dat maakt hem weer meer waard later.

ik had deze trainee nog gekocht woensdag(of had ik die al gepost? geen idee :P)

Guillermo Pecci (75698142)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 500
Loon: 903 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

260k vind ik dat een zeer nette prijs. wat zeer relaxed was, is dat ie meteen met conditie 2 stappen omhoog ging :) dat hakt er in qua performance en later uiteraard met verkoop.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:51

Flipm0de

geen

ga dit seizoen veel trainen, heb 2 wo's dus kan niet degraderen. Ga denk ik 532 spelen zodat ik een extra def kan trainen. Heb nu 8 goeie en 2 uitstekende, 1 bijna formidabel. zijn allen 18 nu. Na dit seizoen verkoop ik ze. hoop dat ze nog 2 levels kunnen stijgen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:28:
ziet er goed uit. alleen die 3e is wel heel laag in tsi die had ik wellicht niet gekocht, maar heeft wel koppen en dat maakt hem weer meer waard later.
Gio heeft een training of drie, vier gehad op redelijk schat ik, de rest zit dicht tegen stijging aan. Heb hem ook puur gekocht omdat 'ie koppen heeft en ik een kopspecialist erbij wilde. Heb voor hem ook maar 29k betaald, dus dat valt op zich wel mee. Binnenkort vier huidige trainees (1x 19 jaar, formidabel/zwak en 3x 18 jaar, uitstekend/matig) verkopen en daar wat versterkingen voor aantrekken. Even kijken hoe dat loopt. :)

Verwijderd

ik zou niet zo laag verkopen. lekker doortrainen dat levert meer op. tenzij je echt versterking nodig hebt voor handhaving ofzo.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.