nouja, ik heb ook niet bepaald echte toevoegingen nodig, ik vind het spelletje zo wel vermakelijk genoeg. Dus om nou te zeuren dat ze eye-candy toevoegen, dat lijkt me niet zo nodig en vruchtbaar.
Verwijderd
ik kan nog echt wel een paar nuttige dingen verzinnen die ze kunnen maken hoor... en als je eye candy maakt prima, maar zorg dan dat het er een beetje uitziet. dit is geen eye candy, maar eye sore
Ach ze voegen in elk geval wat toe, enige wat ze wat mij betreft nog kunnen doen is nog wat meer management zaken toevoegen waar nog wat geld mee te verdienen valt...bijv sponsoring uitbreiden, misschien geld voor tv rechten of zo 
En meer invloed op je stadion misschien? Zelf prijzen van kaartjes bepalen of zo? Ach misschien wordt het juist minder leuk als het uitgebreider wordt...
En meer invloed op je stadion misschien? Zelf prijzen van kaartjes bepalen of zo? Ach misschien wordt het juist minder leuk als het uitgebreider wordt...
[ Voor 26% gewijzigd door -TheNose- op 05-09-2005 15:38 ]
Verwijderd
Op zich lijkt me in de toekomt een loting die random is wel mooi. heeft wel zijn charme dat hogere ploegen elkaar al in de 1e ronde tegenkomen. En laag geklasseerden veel rondes kunnen mee pikken.
maar het feit dat ik al tijd behoorlijk hoog mee draai, hoor je mij niet het hardst klagen over dit systeem. Op deze manier ben ik vrijwel elk seizoen gegarandeerd dat ik aantal rondes met PIC win. Maar zou graag de FA cup style willen zien ja
maar het feit dat ik al tijd behoorlijk hoog mee draai, hoor je mij niet het hardst klagen over dit systeem. Op deze manier ben ik vrijwel elk seizoen gegarandeerd dat ik aantal rondes met PIC win. Maar zou graag de FA cup style willen zien ja
Als je dingen als sponsoring en dergelijken gaat toevoegen kun je net zo goed het oude Ultimate Soccer Manager 98 gaan spelen-CKY2K- schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:26:
Ach ze voegen in elk geval wat toe, enige wat ze wat mij betreft nog kunnen doen is nog wat meer management zaken toevoegen waar nog wat geld mee te verdienen valt...bijv sponsoring uitbreiden, misschien geld voor tv rechten of zo
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ja beetje op je eigen wedstrijden wedden en zo...lameeuw schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:47:
[...]
Als je dingen als sponsoring en dergelijken gaat toevoegen kun je net zo goed het oude Ultimate Soccer Manager 98 gaan spelenKun je ook de prijzen van de merchandise en catering aanpassen
USM98 is overigens in mijn ogen nog steeds de leukste manager game die er is
Vooral mooi dat je zelf de kraampjes overal neer kon ploffen, e.d.
Maar haal je spelers uit europa, de eerste heette europlayer1, de tweede eutroplayer2, na een paar jaar had je alleen maar europlayers staan op t veld!
En die teletekst functie was ook wel goed eigenlijk, krijg bijna weer zin om te spelen
Ik denk ook doordat het juist zo 'simpel' is dat het leuk blijft!
Nu kun je door te trainen verschillende tacktieken gebruiken om je team te versterken en geld te verdienen. Wanneer je ook de hoogte van je kaartjes, parkeergeld en geld voor bv. consumpies kan aanpassen wordt het naar mijm mening een beetje té uitgebreid!
Nu kun je door te trainen verschillende tacktieken gebruiken om je team te versterken en geld te verdienen. Wanneer je ook de hoogte van je kaartjes, parkeergeld en geld voor bv. consumpies kan aanpassen wordt het naar mijm mening een beetje té uitgebreid!
Wat ik graag zou willen zien is dat je de prijs van de toegangskaartjes kan bepalen. Lager de prijs meer toeschouwers. Als je stadion dan iets te groot is kan je met een lagere prijs toch volkrijgen, en als hij te klein is verdien je meer. Daar kan je bij doen dat met een hoge prijs de fans ontevreden zijn.
PS kunnen jullie ook niet inloggen op hattrick?
PS kunnen jullie ook niet inloggen op hattrick?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is dat die versie waarin je speler met de hoogste creativiteit (die dus alle vrije ballen nam en dus veel gevaarlijke passes/assists had) in een seizoen gemiddeld een 9,40 haalde?Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:34:
Zelf ben ik maanden verslaafd geweest aan Championship Manager 99/00
En megaveel miljoenen waard werd.
Dat is ook de versie die ik het meest gedaan heb.
Ach, die goeie ouwe tijd
wel jammer van de beker. Daar gaat me ongeslagen reeks van 21 games 
Ik denk dat ik wel een goeie kans maak in mijn VIII, degraderen zal niet gebeuren door 2 WO's.
Ik denk dat ik wel een goeie kans maak in mijn VIII, degraderen zal niet gebeuren door 2 WO's.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
zo papa hein heeft eindelijk eens geld voor het eerst in het bestaan van BU....
mijn trainee van het eerste uur is verkocht. wonderbaarlijk mid...
€ 2 700 000
nu lekker goedkoop inkopen voor begin seizoen
iemand wingers te koop?
€ 2 700 000
iemand wingers te koop?
Ik zet volgende week waarschijnlijk een dan net 19 jarige briljant winger te koopVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:37:
zo papa hein heeft eindelijk eens geld voor het eerst in het bestaan van BU....
2 700 000 �
iemand wingers te koop?
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
nee dat is te duur. ik wil denk ik 2 uitmuntende met matig pm om door te trainen naar goed/uitstekend of formidabel wing met hoge passing kan ook. iig ga ik mijn aanval versterken omdat ik een paar laffe defensieve ploegen in mijn compo erbij heb gekregen 
de 2e wonderbaarlijke is denk ik 1e week volgend seizoen dus die zal dan ook nog wel lekker een bak geld opleveren mits goed in vorm.
de 3 ploegen die erbij zijn gekomen zijn ook alle 3 behoorlijk goed. zal een spannende competitie worden alles ligt dicht bij elkaar. zekerheidjes zijn er niet dit seizoen vrees ik. vechten voor elke punt
de 2e wonderbaarlijke is denk ik 1e week volgend seizoen dus die zal dan ook nog wel lekker een bak geld opleveren mits goed in vorm.
de 3 ploegen die erbij zijn gekomen zijn ook alle 3 behoorlijk goed. zal een spannende competitie worden alles ligt dicht bij elkaar. zekerheidjes zijn er niet dit seizoen vrees ik. vechten voor elke punt
Nou, de uitslag over mijn team is binnen:
http://www.ht-arena.com/fcrailrunner/
en dat alleen maar door een "beginners fout".
Over enkele weken mag ik weer een team aanvragen.... duzzzz tot over een paar weken
(nou jah, hier niet kijken lukt me toch niet duzzuhhhh.....
)
Over enkele weken mag ik weer een team aanvragen.... duzzzz tot over een paar weken
Ik denk niet dat die dingen echt iets toevoegen. Het is net als met die economen, na een paar weken verschijnt er ergens op een website de beste prijs voor een kaartje, sponsorgelden enz en iedereen neemt weer dezelfde aantallen/bedragen over.-CKY2K- schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:26:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Klote man. Je gaat dus wel gewoon verderlameeuw schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:37:
Over enkele weken mag ik weer een team aanvragen.... duzzzz tot over een paar weken(nou jah, hier niet kijken lukt me toch niet duzzuhhhh.....
)
Ik kan / mag over een week of vier weer een nieuw team aanvragen... of ik verder ga ?? TUURLIJKPewwy schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:05:
[...]
Klote man. Je gaat dus wel gewoon verderVraag wel je teveel betaalde supportergeld terug

grapjurk
maar als het zou kunnen.... graag
Verwijderd
Winger kenners opgelet! vraagje
Eddo van Klei (20492540)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 000
Loon: 1 536 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Liersche Sportkring
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
1.5m ik weet niet of ik moet bieden. hij heeft 'maar' formidabel wing, maar goed passen hakt erin met de prijs. haalt al wel 4,5* en matig pm kan ik lekker tot goed/uitstekend doortrainen. hij is alleen wat aan de oude kant helaas. als ie nou 20 was... wel een top winger(voor mij dan)
[edit] toch maar geboden. wingers met zelfde wing/passing maar met stukken lagere tsi gingen er voor 1.2-1.3m uit en deze heeft meer pm... msch ietsjes teveel, maar 4,5* halen de meeste niet deze wel
dan koop ik maar een iets mindere winger er nog bij. die wordt wel jonger. 19 jr ofzo..... maarja msch wordt ik wel overboden en dan houdt het op. meer bied ik niet dan 1.5m
Eddo van Klei (20492540)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 4 000
Loon: 1 536 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Liersche Sportkring
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
1.5m ik weet niet of ik moet bieden. hij heeft 'maar' formidabel wing, maar goed passen hakt erin met de prijs. haalt al wel 4,5* en matig pm kan ik lekker tot goed/uitstekend doortrainen. hij is alleen wat aan de oude kant helaas. als ie nou 20 was... wel een top winger(voor mij dan)
[edit] toch maar geboden. wingers met zelfde wing/passing maar met stukken lagere tsi gingen er voor 1.2-1.3m uit en deze heeft meer pm... msch ietsjes teveel, maar 4,5* halen de meeste niet deze wel
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 21:57 ]
iemand ervaring met controlerend spel trainen?
In het tussenseizoen wil ik gewoon mijn verdedigers trainen, dit omdat ik toch wel promoveer en conditie niet nodig heb voor mijn mids, die zijn al oud en houd ik niet lang meer.
Maar heb 8 defense trainees, die kan ik dus niet allemaal 2x trainen in 2 friendlies.
Dus ik denk dan ga ik controlerend spel trainen.
volgens hattrick:
Verdedigen Verdedigen Verdedigers ((Anderen))
Controlerend spel Verdedigen (Verdedigers en middenvelders) ((Anderen))
En dan dacht ik 5-3-2 te spelen met 3 defs op de mid, zodat ze allemaal training krijgen.
Normaal met defense training krijgt iemand er 0,11 gemiddeld bij.
Wat zou dit zijn met controlerend spel, 0,06 of zo? Iemand ervaring???????????
In het tussenseizoen wil ik gewoon mijn verdedigers trainen, dit omdat ik toch wel promoveer en conditie niet nodig heb voor mijn mids, die zijn al oud en houd ik niet lang meer.
Maar heb 8 defense trainees, die kan ik dus niet allemaal 2x trainen in 2 friendlies.
Dus ik denk dan ga ik controlerend spel trainen.
volgens hattrick:
Verdedigen Verdedigen Verdedigers ((Anderen))
Controlerend spel Verdedigen (Verdedigers en middenvelders) ((Anderen))
En dan dacht ik 5-3-2 te spelen met 3 defs op de mid, zodat ze allemaal training krijgen.
Normaal met defense training krijgt iemand er 0,11 gemiddeld bij.
Wat zou dit zijn met controlerend spel, 0,06 of zo? Iemand ervaring???????????
Verwijderd
je traint alle mids en verdedigers 50% dus als je 5-4-1 speelt train je 9 man dat is 18 man week 50% 9 in totaal. ik weet nit hoeveel weken ervoor poppen staat maar als dat lager is dan verdedigen dan train je sneller ook dan normaal verdedigen. of zit ik er nou naast?
Hmm, je zit er naast. Met vier middenvelders krijgen er 0 training
/▌
Niet met 5-4-1 als je één vleugelspeler opstelt. Ik zit overigens te twijfelen om mijn elfde assistent aan te nemen deze week. Kijken of ik de training misloop. In deze week is he geen groot drama.
Hein ging uit van 4 middenvelders, anders kom je niet aan 9 -> 18 manPewwy schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:05:
Niet met 5-4-1 als je één vleugelspeler opstelt. Ik zit overigens te twijfelen om mijn elfde assistent aan te nemen deze week. Kijken of ik de training misloop. In deze week is he geen groot drama.
/▌
Verwijderd
ohja
ik dacht al dat er iets mis was 
kan iemand dit utleggen?
De 25 duurste transfers van deze week
Datum Spelers Van Aan Divisie Prijs TSI toen
1e (Ontslagen Speler) Arsenal..team FC Iskra Polska 14 000 000 € 3 900
3e (Ontslagen Speler) Fc Czarna Ryszard niejedn Polska 13 000 000 € 1 030
1e (Ontslagen Speler) AC Aspen Ryszard niejedn Polska 12 000 000 € 1 030
WTF ?
kan iemand dit utleggen?
WTF ?
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 00:05 ]
Ik hoop dat er nog een hoop meer teams zijn zoals jou... klinkt als mijn doelgroepVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:26:
nee dat is te duur. ik wil denk ik 2 uitmuntende met matig pm om door te trainen naar goed/uitstekend of formidabel wing met hoge passing kan ook. iig ga ik mijn aanval versterken omdat ik een paar laffe defensieve ploegen in mijn compo erbij heb gekregen
Ik heb na vrijdag of de week erop ook nog een uitmuntend winger met matig playmaking die dan bijna 20 is. Maar er zijn daar nog wel voldoende andere wingers van gok ik zo... maar wel grappig om te zien dat er vraag naar is.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Voor zover ik weet is je vleugelspeler ook een middenvelder in hattrick en wordt die gewoon meegenomen.Marzman schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:28:
[...]
Hein ging uit van 4 middenvelders, anders kom je niet aan 9 -> 18 man
Verwijderd
je zit zelf te klagen over dat er eye-candy wordt toegevoegd. Lekker stom pom vervolgens eye-candy wel goed te keurenVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:26:
ik kan nog echt wel een paar nuttige dingen verzinnen die ze kunnen maken hoor... en als je eye candy maakt prima, maar zorg dan dat het er een beetje uitziet. dit is geen eye candy, maar eye sore
Mensen ik had weer een ideetje om de fed een beetje op te vrolijken. Ik dacht bijvoorbeeld aan het eind van seizoen 16 een lijstje te maken met bijvoorbeeld:
- Manager van het seizoen
- Speler van het seizoen
- Team van het seizoen
- Top scorer van de fed
- Ect ect.
Ik weet dat er een hoop op natuurlijk sites staat vermeld maar ik dacht als we dat nu leuk aankleden en dan iedereen aan het eind van het jaar dan voor bijvoorbeeld manager van het seizoen mag kiezen uit een selectie managers die iets geweldigs hebben gedaan of een goede prestatie hebben neer gezet.
Ook denk ik er aan om een lijstje te maken met Hattricker van het seizoen. Dit is dan de speler met de meeste hattricks. Alleen weet ik nog niet hoe ik dat zou kunnen realiseren maar afijn wat vinden jullie hiervan?
De prijs is ook dat je een geheel seizoen in de OP vermeld word
edit: Even de taal vout eruit
- Manager van het seizoen
- Speler van het seizoen
- Team van het seizoen
- Top scorer van de fed
- Ect ect.
Ik weet dat er een hoop op natuurlijk sites staat vermeld maar ik dacht als we dat nu leuk aankleden en dan iedereen aan het eind van het jaar dan voor bijvoorbeeld manager van het seizoen mag kiezen uit een selectie managers die iets geweldigs hebben gedaan of een goede prestatie hebben neer gezet.
Ook denk ik er aan om een lijstje te maken met Hattricker van het seizoen. Dit is dan de speler met de meeste hattricks. Alleen weet ik nog niet hoe ik dat zou kunnen realiseren maar afijn wat vinden jullie hiervan?
De prijs is ook dat je een geheel seizoen in de OP vermeld word
edit: Even de taal vout eruit
[ Voor 3% gewijzigd door Swanfield op 06-09-2005 09:16 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
In combinatie met de stats zie ik ook graag het team met de meeste kaarten een award krijgen. Hoe heet die Sjaak van Sparta ook alweer. Kunnen we aan hem opdragen
Er zijn heel veel mensen die topscorer niet kunnen spellen, maar jij hebt er weer een nieuwe variant opDamien2004 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:31:
- Top scorder van de fed
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Idd ook leuk! Bengel van het seizoenPewwy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:45:
In combinatie met de stats zie ik ook graag het team met de meeste kaarten een award krijgen. Hoe heet die Sjaak van Sparta ook alweer. Kunnen we aan hem opdragen
Kom maar op met ideeën en dan kijken we wel hoeveel en welke we gaan gebruiken
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dus jij wilt een Rachid Bouaouzan Award gaan uitreiken ?? Kweenie of iedereen daar vrolijker van wordtPewwy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:45:
Moeten ze maar niet van die schoppers kopenlameeuw schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:50:
[...]
Dus jij wilt een Rachid Bouaouzan Award gaan uitreiken ?? Kweenie of iedereen daar vrolijker van wordt
Verwijderd
Lijkt me duidelijk, 14 miljoen voor een speler met TSI van 3900 is duidelijk cheaten. Eigenaar is dus van hattrick gekicked en team is opgeheven => resultaat: spelers ontslagenVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:02:
ohjaik dacht al dat er iets mis was
kan iemand dit utleggen?
WTF ?
Ook wel belachelijk hoge bedragen zeg!
Verwijderd
Ik kan me vergissen, maar volgens mij komt die uit de sparta-jeugd. Op vi.nl staan namelijk alleen drie seizoen sparta vermeld.Pewwy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:57:
[...]
Moeten ze maar niet van die schoppers kopen
Dus zouden ze hem opgeleid hebben tot schopper
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 10:13 ]
Verwijderd
lezen blijft moeilijk. ik zei dat ik eye candy overbodig vond, maar ALS je het maakt zorg dan dat het er ook een beetje uitziet...Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 03:08:
[...]
je zit zelf te klagen over dat er eye-candy wordt toegevoegd. Lekker stom pom vervolgens eye-candy wel goed te keuren
lekker belangrijk verder
het winger shoppen gaat vanavond weer door. was gister niet zo in de stemming om 2 uur op de TL te gaan spitten...
Wat had je precies fout gedaan?lameeuw schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:37:
Over enkele weken mag ik weer een team aanvragen.... duzzzz tot over een paar weken(nou jah, hier niet kijken lukt me toch niet duzzuhhhh.....
)
Maar om nog even terug te komen op die awards, die vind ik in ieder geval wel leuk
(als het maar niet teveel op de fok! federatie gaat lijken
). Maar dan moeten het wel leuke awards zijn. Dus niet de topscorer award ofzo, maar de Dirk Kuyt award. En niet de speler-met-de-meeste-rode-en-gele-kaarten-van-het-seizoen-award maar de Bouaouzan award. Verder natuurlijk de Marco van Basten award voor de meest onbegrijpelijke beslissing en de patrick lodewijks award voor oudste basisspeler in iemands team. De Guus Hiddink award voor beste manager, de Salomon Kalou award voor beste talent uiteraard (misschien iemand U-20 materiaal?). Ach ik lul ook maar wat in de rondte... heb je zo nu en dan
Klinkt leuk, goed idee!Sandyman538 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:36:
Maar om nog even terug te komen op die awards, die vind ik in ieder geval wel leuk(als het maar niet teveel op de fok! federatie gaat lijken
). Maar dan moeten het wel leuke awards zijn. Dus niet de topscorer award ofzo, maar de Dirk Kuyt award. En niet de speler-met-de-meeste-rode-en-gele-kaarten-van-het-seizoen-award maar de Bouaouzan award. Verder natuurlijk de Marco van Basten award voor de meest onbegrijpelijke beslissing en de patrick lodewijks award voor oudste basisspeler in iemands team. De Guus Hiddink award voor beste manager, de Salomon Kalou award voor beste talent uiteraard (misschien iemand U-20 materiaal?). Ach ik lul ook maar wat in de rondte... heb je zo nu en dan
En alles wel onder toezicht van notaris en "deskundige" jury
Ik wil wel meedoen
Ik heb nog twee goede spitsen te koop staan:
Abe Kerver
Abe Kerver (26974854)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 13 900
Loon: 5 740 €/week
Eigenaar: Harde ballen
Waarschuwingen: 1
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Dit voor slechts 2.999.999
Cas van Doesselaar (49818338)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 16 270
Loon: 2 740 €/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Voor de kleine prijs van: 3.999.999
Abe Kerver
Abe Kerver (26974854)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 13 900
Loon: 5 740 €/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Dit voor slechts 2.999.999
Cas van Doesselaar (49818338)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 16 270
Loon: 2 740 €/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Voor de kleine prijs van: 3.999.999
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
liever geen transfer ads hierzo, het forum zou een chaos worden als iedereen dit zou doen...
SOrry dan zal ik het niet NOG een keer doen, maar gekoppeld aan deze eerdere post. Wat is nu nog leuk om te trainen, alle prijzen storten in. Iedereeen traint (zo lijkt het) of keepers (voor de "snelle" winst) of middenvelders. Middenveld is essentieel in het spel blijkt keer op keer echter is het aankopen niet leuk omdat de prijzen van de goede spelers (wil toch wel uitstekend 17 jaar kopen eigenlijk) gewoon niet te doen is. Daarbij is het middenveld dan direct dusdanig zwak (zonder oudere versterking te hebben) dat je niet meespeelt. Toch zit ik er hard aan te denken, mede omdat mijn middenveld tot nu toe nog steeds niet op niveau is. Iemand andere leuke ideeen, weet zelf dat hele hoge teams nu al op SP overstappen omdat daar nog wat mee te verdienen is (traint gewoon 35 man dan voor seizoen)
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Je vergeet Sikora, Escude, Peeters.....euh,wie helpt?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:57:
en de ronald koeman award voor slechtste aankoop!(charisteas
)
Mee eens! En ook geen gelul van awards per divisie, maar gewoon 1 award per onderdeel voor de hele federatie! Namen zijn prima zo!Sandyman538 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:36:
Maar om nog even terug te komen op die awards, die vind ik in ieder geval wel leuk(als het maar niet teveel op de fok! federatie gaat lijken
Dan ga jij dat toch ook proberen?vinnie1908 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:53:
SOrry dan zal ik het niet NOG een keer doen, maar gekoppeld aan deze eerdere post. Wat is nu nog leuk om te trainen, alle prijzen storten in. Iedereeen traint (zo lijkt het) of keepers (voor de "snelle" winst) of middenvelders. Middenveld is essentieel in het spel blijkt keer op keer echter is het aankopen niet leuk omdat de prijzen van de goede spelers (wil toch wel uitstekend 17 jaar kopen eigenlijk) gewoon niet te doen is. Daarbij is het middenveld dan direct dusdanig zwak (zonder oudere versterking te hebben) dat je niet meespeelt. Toch zit ik er hard aan te denken, mede omdat mijn middenveld tot nu toe nog steeds niet op niveau is. Iemand andere leuke ideeen, weet zelf dat hele hoge teams nu al op SP overstappen omdat daar nog wat mee te verdienen is (traint gewoon 35 man dan voor seizoen)
Verwijderd
ik heb ook nog wel een speler die aanspraak maakt op de frank de boer award. hij maaide over de bal heen(of deed iig iets lomps) in een wedstrijd en ik verloor of speelde gelijk
(was onvoorspelbare speler)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 12:45 ]
Maar jij gaat die awards doen dan Sandyman538? 't Was tenslotte jouw idee 
Als je het veel werk vind wil ik wel meehelpen. Evt. kan de jury een aantal nominees bekendmaken en de andere managers hieruit een keuze maken net als in de echte gouden schoen competities, heel democratisch
Als je het veel werk vind wil ik wel meehelpen. Evt. kan de jury een aantal nominees bekendmaken en de andere managers hieruit een keuze maken net als in de echte gouden schoen competities, heel democratisch
Verwijderd
Vergeet Soetaars en Sonck niet.Ronald Koeman schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:06:
[...]
Je vergeet Sikora, Escude, Peeters.....euh,wie helpt?
Ik zie wel wat problemen met het uitzoeken van die award. De andere awards kan je redelijk makkelijk bijhouden met Alltidhattrick.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:45:
ik heb ook nog wel een speler die aanspraak maakt op de frank de boer award. hij maaide over de bal heen(of deed iig iets lomps) in een wedstrijd en ik verloor of speelde gelijk![]()
Ho ho ho. Natuurlijk wel even ere wie ere toekomt. Het was Damien's idee voor zover ik het herinner (van de vorige paginaRonald Koeman schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:50:
Maar jij gaat die awards doen dan Sandyman538? 't Was tenslotte jouw idee
En H3!N... als een speler 1 keer over de bal maait in zo'n 1260 minuten voetbal (1 seizoen) dan verdient ie nog geen standbeeld... of zelfs een award...
Pardon, overheen gelezen, excuus DamienSandyman538 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:09:
[...]
Ho ho ho. Natuurlijk wel even ere wie ere toekomt. Het was Damien's idee voor zover ik het herinner (van de vorige pagina). Ik heb alleen wat aanvullingen gegeven op de namen voor de awards
En H3!N... als een speler 1 keer over de bal maait in zo'n 1260 minuten voetbal (1 seizoen) dan verdient ie nog geen standbeeld... of zelfs een award...
En nog even over de OP (kan nog wel even op de 15e pagina toch?). Het kopje 'rolverdeling' is echt een euhm, puinhoop. Misschien kun je dat nog weer even meenemen Damien? Yared misschien onderaan bedanken voor zijn inzet enzo? En ook de functie's en de namen even up-to-date maken.
Fed-stats doe ik namelijk op dit moment. De abbacus functie is weg sedert J_du_Pee zich hier niet meer vertoont, dus als niemand dit over neemt kan dit ook weg dunkt mij. GoT-HT Klusjesmannen, wat doen die voornamelijk? GoT-HT Redacteuren hebben we ook niet meer. GoT-HT Promotor met vlaggetjes hebben we niet echt meer nodig naar mijn idee. En dat was het weer even.
Wie bedenkt er nog meer awards die we uit kunnen delen?
Fed-stats doe ik namelijk op dit moment. De abbacus functie is weg sedert J_du_Pee zich hier niet meer vertoont, dus als niemand dit over neemt kan dit ook weg dunkt mij. GoT-HT Klusjesmannen, wat doen die voornamelijk? GoT-HT Redacteuren hebben we ook niet meer. GoT-HT Promotor met vlaggetjes hebben we niet echt meer nodig naar mijn idee. En dat was het weer even.
Wie bedenkt er nog meer awards die we uit kunnen delen?
Alle awards die ik met behulp van Alltidhattrick kan doen wil ik wel doen. Maar pas op het moment dat duidelijk is wat we precies gaan doen. Daarna ga ik met een programmerende kennis kijken of we de zooi met één druk op de knop kunnen exporteren naar XML.
HeldPewwy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:33:
Alle awards die ik met behulp van Alltidhattrick kan doen wil ik wel doen. Maar pas op het moment dat duidelijk is wat we precies gaan doen. Daarna ga ik met een programmerende kennis kijken of we de zooi met één druk op de knop kunnen exporteren naar XML.
Die vriend van me is de held. Wil niets begrijpen van Hattrick, maar gaat mij leren exporteren met behulp van XML 
Je had de F1 manager berekening gezien die hij ooit in excel had gebouwd
Je had de F1 manager berekening gezien die hij ooit in excel had gebouwd
Ben blij dat iedereen erg enthousiast is geworden 
Dus laten we maar even wat juryleden gaan aanstellen die ook verder mee helpen denken met namen van awards en wie de genomineerde worden.
Natuurlijk stel ik mij zelf aan als hoofdjurylid
En dan denk ik nog 2 of 3 mensen erbij ofzo?
Ronald Koeman, Sandy? en nog iemand?
Dus laten we maar even wat juryleden gaan aanstellen die ook verder mee helpen denken met namen van awards en wie de genomineerde worden.
Natuurlijk stel ik mij zelf aan als hoofdjurylid
Daar taai ik ff voor af
Eerst al die zooi proberen te regelen 
Ik ben er overigens voor om van de makkelijk waarneembare tussenstanden wekelijks op de dinsdag o.i.d. zowel hier als op ons andere forum posten.
Ben overigens ook wel voor het bijhouden van de minst gepasseerde keeper.
Ik ben er overigens voor om van de makkelijk waarneembare tussenstanden wekelijks op de dinsdag o.i.d. zowel hier als op ons andere forum posten.
Ben overigens ook wel voor het bijhouden van de minst gepasseerde keeper.
Verwijderd
speler die meest scoort uit dode spelsituaties? Of te moeilijk controleerbaar? Zomaar ff idee hoor
Te moeilijk controleerbaar denk ik. Net als de Frank de Boer Award, maar daar kan je speler nog wel voor aanmelden.
Volgens mij kunnen we nog wel wat veranderen op de fed pagina ook 
Gathering of Tweakers (GoT)
(AllianceID: 2731)
Alles wat een federatie moet hebben is nu binnen handbereik. De GoT Federatie is een van de meest actieve federaties van Nederland. Met onder andere een eigen krant (You've GoT Mail) Cup, Ratings, Toto(toch is het zonde), Externe Programma's, Tombola
, Meeting en Interviews.
[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 06-09-2005 15:48 ]
Ik stel me ook beschikbaar voor de jury!Damien2004 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:38:
Ben blij dat iedereen erg enthousiast is geworden
Natuurlijk stel ik mij zelf aan als hoofdjurylidEn dan denk ik nog 2 of 3 mensen erbij ofzo?
Ok dus dan hebben we:
- Moi
- Sandy
- Ronald Koeman
- CKY2K
Nou mooi!
Als jullie effe een mailtje kunnen sturen naar mijn mail adres (zie OP) dat communielult beter
- Moi
- Sandy
- Ronald Koeman
- CKY2K
Nou mooi!
Als jullie effe een mailtje kunnen sturen naar mijn mail adres (zie OP) dat communielult beter
Ehm is via msn ook goed? Mail kan alleen vanaf thuis (zit nog wel tot 22:30 op mijn werkDamien2004 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:22:
Ok dus dan hebben we:
- Moi
- Sandy
- Ronald Koeman
- CKY2K
Nou mooi!

Word lastig-CKY2K- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:27:
[...]
Ehm is via msn ook goed? Mail kan alleen vanaf thuis (zit nog wel tot 22:30 op mijn werk
You've got mail
Zijn er nog meer goede awards waar we een eerlijke winnaar voor kunnen vinden? (Hennie Spijkerman award voor slechtste coach?
Duzzzzzzz,
Ronald Koeman Award (slechtste aankoop, lijkt me niet echt haalbaar, hoe controleer je dat ?)
Frank de Boer Award (grootste kneus van het veld ofzow ?, lijkt me niet echt haalbaar/controleerbaar)
Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler..... onder 21 ofzow ??)
Dirk kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker
)
Patrick Lodewijks Award (oudste (basis)speler)
Guus Hiddink Award (beste manager.... aan de hand waarvan wordt iemand tot beste manager gekozen ?)
?????????????????? Award (beste team)
Niels Kokmeijer Award (langst/meest/vaakst geblesseerd
)
Stanley Menzo Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Nou, dat worden aardig wat awards
(jah, ik heb grmbl toch geen team dus ik heb ff wat tijd "over"
) Ik vind overigens dat als er een Rachid Bouaouzan Award komt dat ook Niels Kokmeijer een Award verdient
Ronald Koeman Award (slechtste aankoop, lijkt me niet echt haalbaar, hoe controleer je dat ?)
Frank de Boer Award (grootste kneus van het veld ofzow ?, lijkt me niet echt haalbaar/controleerbaar)
Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler..... onder 21 ofzow ??)
Dirk kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker

Patrick Lodewijks Award (oudste (basis)speler)
Guus Hiddink Award (beste manager.... aan de hand waarvan wordt iemand tot beste manager gekozen ?)
?????????????????? Award (beste team)
Niels Kokmeijer Award (langst/meest/vaakst geblesseerd
Stanley Menzo Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Nou, dat worden aardig wat awards
Otto Rehhagel (die in portugal met zijn griekse koeien een haas wist te vangen) award voor de coach die de meest onterechte overwinning weet te bewerkstelligen.
/edit en misschien een award voor degene wie de meeste omzet op de transfermarkt genereert?
/edit en misschien een award voor degene wie de meeste omzet op de transfermarkt genereert?
[ Voor 23% gewijzigd door vargo op 06-09-2005 17:09 ]
Kan vanalles zijn, bijv. spelers met salaris van 2 ton/week die de eerste wedstrijd geblesseerd raakt, of spits die maar 1 keer scoort in het hele seizoen. Geef de jury wat "dichterlijke vrijheid"lameeuw schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:02:
Duzzzzzzz,
Een speler die een flink aantal keren per seizoen over de bal heen maait of z'n man laat lopen moet wel te vinden zijn (selecteren op onvoorspelbare spelers)Frank de Boer Award (grootste kneus van het veld ofzow ?, lijkt me niet echt haalbaar/controleerbaar)
Dit lijken me over het algemeen U20 kandidaten c.q. internationals.Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler..... onder 21 ofzow ??)
duidelijkDirk kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
easyRachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker)
eitjePatrick Lodewijks Award (oudste (basis)speler)
Gewoon de coach die het maximale uit z'n team haalt. Kan alles zijn van eredivisie tot XI.Guus Hiddink Award (beste manager.... aan de hand waarvan wordt iemand tot beste manager gekozen ?)
AZ Award??????????????????? Award (beste team)
Lijkt me lachenNiels Kokmeijer Award (langst/meest/vaakst geblesseerd)
Stanley Menzo was niet echt een zekerheidje hoorStanley Menzo Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Doe dan Jean-Marie LePfaff ofzo
Verwijderd
frank rijkaard award voor de speler die de grootste fluim kan leggen in de nek van de tegenstander!
H3!N... je fantasie slaat weer op holVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:28:
frank rijkaard award voor de speler die de grootste fluim kan leggen in de nek van de tegenstander!
De oudste speler mag van mij wel een coach zijn zolang het maar om een basisspeler uit het A team gaat!
Rudi Voller award voor meeste swalbes moet ook niet al te moeilijk zijn, een trainee van mij probeert er elke wedstrijd wel 1 te versieren
Rudi Voller award voor meeste swalbes moet ook niet al te moeilijk zijn, een trainee van mij probeert er elke wedstrijd wel 1 te versieren
[ Voor 42% gewijzigd door -TheNose- op 06-09-2005 18:03 ]
lijkt me niet verkeerd om dat inderdaad aan de jury over te latenRonald Koeman schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:25:
[...]
Kan vanalles zijn, bijv. spelers met salaris van 2 ton/week die de eerste wedstrijd geblesseerd raakt, of spits die maar 1 keer scoort in het hele seizoen. Geef de jury wat "dichterlijke vrijheid"
Mag dan ook geen probleem zijn[...]
Een speler die een flink aantal keren per seizoen over de bal heen maait of z'n man laat lopen moet wel te vinden zijn (selecteren op onvoorspelbare spelers)
Mjah, ik zat U21 te denken, maar U20 lijkt me idd beter[...]
Dit lijken me over het algemeen U20 kandidaten c.q. internationals.
lijkt me niet eerlijk[...]
duidelijk
[...]
easy
[...]
eitjeMaar dan mogen coaches niet meetellen of wel?
Mjah, dan krijg ik meteen weer andere ideeën voor nog meer awards.....[...]
Gewoon de coach die het maximale uit z'n team haalt. Kan alles zijn van eredivisie tot XI.
[...]
AZ Award?
zo'n reactie had ik wel ergens verwacht[...]
Lijkt me lachen
[/quote][...]
Stanley Menzo was niet echt een zekerheidje hoor
Doe dan Jean-Marie LePfaff ofzo
Om het "nederlands" te houden: Hans van Breukelen Award ??
@H3!N: jij verdient een award voor het bedenken van de meest idiote ideeën
[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 06-09-2005 18:06 ]
Verwijderd
Teddy Sheringham-award: Voor de manager die de oudste waardevolle opa in zijn team heeft.
De speler moet dus wel een basisspeler zijn of iemand die meespeelt omdat hij van waarde is. Niet om zijn xp omhoog te krijgen.
De speler moet dus wel een basisspeler zijn of iemand die meespeelt omdat hij van waarde is. Niet om zijn xp omhoog te krijgen.
Laat ik de award voor H3!N even nuanceren:
Meest vreemde opstelling / wissel / beslissing: Marco van Basten Award
Vreemdste / gekste / meest fantasie volle opmerking in het forum: H3!N Award (die moet je makkelijk ieder seizoen ZELF kunnen winnen H3!N
)
Meest vreemde opstelling / wissel / beslissing: Marco van Basten Award
Vreemdste / gekste / meest fantasie volle opmerking in het forum: H3!N Award (die moet je makkelijk ieder seizoen ZELF kunnen winnen H3!N
Misschien nog een award voor leukste persbericht?
Die noemen we natuurlijk de Co Adriaanse Award dan he-CKY2K- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:01:
Misschien nog een award voor leukste persbericht?
BTW, zie net dat briljante verdedigers er niet eens meer uitgaan voor 1.7mill...daalt wel snel dan..
Of komt dat meer door het tussenseizoen?
Hij komt dus van SVVSMC schijnt,........ zegt mij ook niks verderVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:12:
[...]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij komt die uit de sparta-jeugd. Op vi.nl staan namelijk alleen drie seizoen sparta vermeld.
Dus zouden ze hem opgeleid hebben tot schopper
Verwijderd
Tja, het lijkt erop alsof steeds meer verdedigers gaan trainen, dus zullen de prijzen ook wel zakken. Hebben de supporters onder ons geen statistieken over bijv. hoeveel % verdedigen traint?-CKY2K- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:34:
BTW, zie net dat briljante verdedigers er niet eens meer uitgaan voor 1.7mill...daalt wel snel dan..Of komt dat meer door het tussenseizoen?
Trainingstype Aantal teams Percentage
algemeen 98641 15 %
conditie 107697 17 %
spelhervattingen 11025 2 %
verdedigen 84084 13 %
scoren 88979 14 %
vleugelspel 23764 4 %
schieten 10819 2 %
korte pass 24850 4 %
positiespel 133795 21 %
keepen 36945 6 %
openingen maken 7407 1 %
controlerend spel 9268 1 %
(in Nederland 15%)
algemeen 98641 15 %
conditie 107697 17 %
verdedigen 84084 13 %
scoren 88979 14 %
vleugelspel 23764 4 %
schieten 10819 2 %
korte pass 24850 4 %
positiespel 133795 21 %
keepen 36945 6 %
openingen maken 7407 1 %
(in Nederland 15%)
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 06-09-2005 21:34 ]
Verwijderd
Snelle reactie jossJoss schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:33:
Trainingstype Aantal teams Percentage
algemeen 98641 15 %
conditie 107697 17 %
verdedigen 84084 13 %
scoren 88979 14 %
vleugelspel 23764 4 %
schieten 10819 2 %
korte pass 24850 4 %
positiespel 133795 21 %
keepen 36945 6 %
openingen maken 7407 1 %
(in Nederland 15%)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 21:42 ]
Zonder bijstats doen ze inderdaad onder de 1.7. Met doen ze iets meer.-CKY2K- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:34:
BTW, zie net dat briljante verdedigers er niet eens meer uitgaan voor 1.7mill...daalt wel snel dan..Of komt dat meer door het tussenseizoen?
ik was een beetje aan t zoeken naar een clown.
ik heb zelf 4 met redelijk leiderschap, waarvan 2 controversieel, dus dat schiet niet op.
Nou heb ik iemand met goed leiderschap op de TL gezien, die alleen niet populair is, maar sympathiek, eentje lager dus.
Zal de aankoop hiervan dan een positieve invloed hebben voor mij?
Ik begrijp dat veel mensen ook niet overtuigd zijn van het nut van een clown, maar zal zo'n sympathiek persoon helpen of moet ik echt een populair iemand vinden hiervoor?
ik heb zelf 4 met redelijk leiderschap, waarvan 2 controversieel, dus dat schiet niet op.
Nou heb ik iemand met goed leiderschap op de TL gezien, die alleen niet populair is, maar sympathiek, eentje lager dus.
Ik begrijp dat veel mensen ook niet overtuigd zijn van het nut van een clown, maar zal zo'n sympathiek persoon helpen of moet ik echt een populair iemand vinden hiervoor?
Verwijderd
Heb zelf ook een semi-clown, en voor mij gevoel werkt het.. dus het werkt O-)! Die semi-clown is gelijk ook nog eens de echte "leider" aangezien die 2 anderen (controversieel) redelijk leiderschap hebben. Een semi-clown is te koop voor 1000 euro.sarinsarin schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:05:
voor 1000, maar dan moet je ze wel kunnen vinden natuurlijk.
deze staat voor 20000, maar ik zoek wel een andere dan....
deze staat voor 20000, maar ik zoek wel een andere dan....
Verwijderd
valt me inderdaad op dat verdedigers erg goedkoop zijn. Joss had laast een wonderbaarlijke verkocht voor 2.1 terwijl ik mijn mid voor 2.7 verkocht. toch een aardige slok op een borrel... 6 ton kan je een leuke trianee voor kopenPewwy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:50:
[...]
Zonder bijstats doen ze inderdaad onder de 1.7. Met doen ze iets meer.
msch eens een leuke def kopen toch maar
morgen... euh vandaag dus al (burp) ga ik eens lekker op de TL hangen. te brak voor woorden die tl afstruinen met een bakkie koffie nu al zin in! maar eerst nog een goeie spliff draaien...
Ook een echte clown kun je voor weinig tegenkomen op de TL. Als er niet voor geadverteerd wordt weet namelijk niemand die er niet expliciet naar gekeken heeft dat het om een clown gaat. Het zijn geen "vaardigheden" waar je op kunt zoeken.sarinsarin schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:05:
Semiclowns kosten idd geen drol. Ik heb er zelf twee ontslagen (sympathiek, goed leiderschap) omdat ik ze niet eens verkocht kreeg.
/▌
Zolang ik het spelletje nu speel (3 seizoenen) is het percentage verdedigers trainen al rond de 15%, dus geen stijgende lijn...en die 6 ton maakt ook niet veel uit hoor H3!N, aangezien je als defence trainer ook meer spelers traint en dus ook meer verkoopt! 
Komt ook nog eens bij dat jij je middenvelders MET bijstats verkoopt toch? Stel dat zo'n wonderbaarlijk verdediger ook nog redelijk of goed vleugelspel heeft, komt er ook een aardig bedrag bij hoor!
Toch maareens een offensief beginnen op het hattrick forum dan...iedereen aan het verstand helpen dat verdedigers trainen erg slecht is en zo...gaan de prijzen voor mijn spelers weer wat omhoog!
Joss help je mee?
Komt ook nog eens bij dat jij je middenvelders MET bijstats verkoopt toch? Stel dat zo'n wonderbaarlijk verdediger ook nog redelijk of goed vleugelspel heeft, komt er ook een aardig bedrag bij hoor!
Toch maareens een offensief beginnen op het hattrick forum dan...iedereen aan het verstand helpen dat verdedigers trainen erg slecht is en zo...gaan de prijzen voor mijn spelers weer wat omhoog!
Joss help je mee?
[ Voor 49% gewijzigd door -TheNose- op 07-09-2005 09:01 ]
Heb zelf een clown kunnen kopen voor 1000, dus je moet gewoon beetje geluk hebben dat niemand hem ziet... Heb trouwens nog niets gemerkt dat ik m in mn team heb, en daar zit ie nu zo'n maand.
Kwil best meehelpen hoor, maar dat het nut heeft... denk het niet-CKY2K- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 08:36:
Zolang ik het spelletje nu speel (3 seizoenen) is het percentage verdedigers trainen al rond de 15%, dus geen stijgende lijn...en die 6 ton maakt ook niet veel uit hoor H3!N, aangezien je als defence trainer ook meer spelers traint en dus ook meer verkoopt!
Joss help je mee?
Verwijderd
Volgende week start er weer een verkiezing voor de bondscoach u20. Schuiven wij als federatie nog een kandidaat naar voren of zijn wij als fed te klein om te kunnen winnen.
Er moet ook nog een kandidaat zijn met de geschikte ervaring/status.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:08:
Volgende week start er weer een verkiezing voor de bondscoach u20. Schuiven wij als federatie nog een kandidaat naar voren of zijn wij als fed te klein om te kunnen winnen.
*checkt fedstats....
Alleen Xana zou een kans maken maarja...
Misschien Thije
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 07-09-2005 10:51 ]
Verwijderd
We hebben volgens mij minimaal 4 of 5 teams in de hoogste 3 divisies rond lopen. Dan moeten er toch wel meer geschikte kandidaten zijn.
Post is niet echt zinnig, maar vond het wel erg stil hier (bijna 5 uur zonder post)
Post is niet echt zinnig, maar vond het wel erg stil hier (bijna 5 uur zonder post)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 15:17 ]
Verwijderd
Wordt nog een leuke en saaie finale
, counter vs counter... helaas wel met 1-0 achter en met de verdediging van Pewwy is dat haast onmogelijk om weer recht te zetten.
Dit topic is gesloten.