een heel sociaal mailtje sturen naar wanadoo via deze link is denk ik ook een goede optie
http://eresponse.wanadoo....g/php/enduser/std_alp.php
en dan op de link mijn vragen klikken en dan wijst het zich vanzelf
volgens ook wel ik kreeg een heel sociaal duidelijk mailtje terug
lijkt wel of deze man die em heeft beantwoord zomaar er verstand van had
want dit was het antwoord
Geachte meneer, mevrouw,
Wij hebben zojuist de zogeheten RT-ticket die voor dit onderzoek is aangemaakt bekeken en hebben hier wat concrete informatie uit te halen om u een idee te geven van hetgeen er aan de hand kan zijn.
Tussen al de technische gegevens die wij hebben kunnen vinden zag ik dat de afstand tot de wijkcentrale 3910 meter is. Dit is heel erg veel en kan zeker de oorzaak zijn van de problematiek die u ondervindt.
Logischerwijs tracht men nu een centrale te vinden dichter bij u in de buurt, maar als hier capaciteitsproblemen zijn kan het zijn dat u op een wachtlijst bent geplaatst tot er een plek vrij is.
In het uiterste geval kan het zijn dat de voltages van het signaal worden verhoogd zodat het signaal voldoende bij u binnen komt, maar dit is een dure en vooral tijdrovende ingreep, daar er aparatuur voor vervangen moet worden in de centrale.
De technische partij die met uw probleem bezig is zal hier zich over moeten buigen en wij kunnen hier geen uitspraak over doen voordat wij uitsluitsel van deze hebben.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
petje af voor degene die mij dit antwoord gaf
nu weet ik tenminste wat er aan de hand is
ik ondertussen voor 40 euro aan telefoontje naar de telefonisch helpdesk verbelt met als resultaat 0 en een mailtje naar deze helpdesk en ik weet ineens veel meer.
dit soort mensen horen het viervoudige te verdienen van die gasten van de telefonisch helpdesk

, echt super dit soort mensen, wou dat er meer van dit soort mensen bij wanadoo werkte
mijn vertrouwen in wanadoo is als een komeet omhoog geschoten
ik ga nu geduldig afwachte
uiteraard hou ik jullie op de hoogte