- Leeftijd: 23 jaar
- Opleiding: VBO-C administartie, MBO 3 MBI, MBO 4 AO
- Werkervaring: 0.5 jaar (als AO'er), 1(junior systeembeheer) exclusief stages
- Werkgever: ongeveer 9 man, internet presentaties
- Huidige functie: Ontwikkelaar/Developer
- Auto v/d zaak: nee, wel reis kosten vergoeding, 86,- pm
- Laptop: Nee
- Vakantiegeld: Ja
- Vakantiedagen: geen idee, ik neem vrije dagen op als ik wil en zie wel

- 13e, 14e maand: nee
- GSM: nee (komt nog)
- Werkweek: 40 uur
- Maandsalaris: 1800 bruto
- Extra: nopes
Uitgebreidere omschrijving:
Ok, omschrijving, ik werk bij een STARTEND bedrijf, dat veklaart waarom er nog geen dingetjes v/d zaak zijn, geen 13e maand enzo, of extras, simpelweg omdat daar nog niet zoveel geld is (eerst verdienen, resevers opbouwen, daarna pas leuke dingen zegt me baas). Ik werk hier sinds het begin (begonnen op zolderkamer, nu na 0.5 jaar werken, en 0.5jaar stage zitten we in een vrij groot pand

. Ik heb vrij veel verantwoordelijkheden: -backend systeem (php, intranet), backend klanten systeem (
www.clipfabriek.nl), tv kanalen (1 van onze producten) geen spam, maar voorbeelden:
www.woonclip.nl (onze eigen uber portal)
www.belderbos.tv (klant portal) en nog 1 dan,
www.rspwonen.tv , zo zijn er nog een hoop! Maar nu hebben jullie idee wat het is
ik heb de database opgezet, ik heb onze backend gemaakt (nog steeds, continue in ontwikkeling, zal altijd zo blijven), en de backend voor de clipfabriek, en die websites heb ik laatst nog vernieuwd, deze komen uit een vrij mooi systeem, voor al die domeinen geld dat de bestanden classes, etc, uit 1 directory geladen worden, en dmv symlinken en 1 bedrijfid word de hele 'skin' of tv kanaal opgebouwd, klanten kunnen skins selecteren, deze zetten wij erin, ook via een systeem dat ik ontworpen/ontwikkeld heb.
edit:
alles wat je ziet op die domeinen is dynamisch, belderbos.tv en woonclip.nl (en de rest) zijn dezelfde index.php en zelfde classes, etc, hetzelfde dus! zoekvelden ook dynamisch (behalve min en maxprijs, dit is hardcode gedaan, maar kan wel 'weggelaten' worden, indien een klant dat wil...)
Onze backend moet je aan denken:
-klanten systeem
-gebruikers (gekoppelt aan klanten)
-facturatie
-clips (die dingen op die tv kanaal!)
-clipdecks (die popups waar clip in zit, ook dymagisch)
-webtv/skins (skins dus voor de klanten, denk aan, een skin voor kerstmis, en dit jaar WK enzo)
-backend statistieken, thx to jpgraph

-personeel beheer, groepen beheer, etc,
-de fabriek, hier is een stapgewijs productie proces van die clips, in de nieuwe versie zijn geen exerne applicaties meer nodig, alles kan dus via een internet browser, dankzij mijn collega, ik implementeer het.
-overige (berichten systeem, rapportages, etc, en vele details)
in de clipfabriek kunnen klanten inloggen en clips bestellen, clips wijzigen, statussen wijzigen (de layer die over de thumbnail gaat, zoals, verkocht, tekoop) clips deleten, clipdecks selecteren, clips van de portal halen of clips van hun eigen tv kanaal halen, statistieken bekijken,etc...
Je moet je voorstellen dat ik altijd druk bezig bent, en soms met meerdere dingen per dag (vinnik niet erg, goed voor afwisseling)
Ben erg trots op het skins systeem, hoewel ik thuis al een aan verbeterde en nog mooier versie aan het werk ben, die ik, heeeeelaaaas nooit op me werk zal kunnen implemteren, simpel weg omdat het al ingebruik is, en de merge vrij complex zal zijn (denk dat ik langer bezig bent een goeie merge script te maken dan het ontwikkelingen van de de skin-paginas)...
en nee, ik heb en wil geen template engine...

en ja, 1 mei functionerings gesprek = hoger salaris
edit:
zie voor meer info over bedrijf
www.worldclipexperience.com en nee weeeeer geen spam! onze doelgroep zijn zoiezo hele andere mensen/bedrijven!!
[
Voor 8% gewijzigd door
Mister_X op 11-01-2006 12:26
]