Toon posts:

Wat verdient een ICTer gemiddeld? OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 59.173 views sinds 30-01-2008

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 12:11

Beamer

Return of the legend

TheVMaster schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:01:
YEsss..'k ben net gebeld :p heb deze week nog een 2e gesprek... over de arbeidsvoorwaarden :)

Nu eens kijken of dat salaris ff met 600 omhoog te krikken is...ohwja...volgende week geen gesprek met mijn huidige manager :)
Sorry hoor maar lekkere relevant voor dit topic.Dit was een heel goed topic waar iedereen netjes zijn salaris met functie etc. postte, maar dit soort reply's gaat het topic nergens meer over. Harstikke leuk voor jou maar in relatie tot het topic voegt het 0 toe.

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56
Leeftijd: 30
Bruto inkomstper jaar: £70000 (101000 Euro)
Netto inkomst per jaar: £46440 (67000 Euro)
Taak: MD Architect (Reuters)
Opleiding: LTS
40 uur per week maar vaak ook meer

Die-hard Brexiteer

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 13:05
Gezien jouw hoge salaris lijkt het me wel leuk als je ook even verteld hoe je bij Reuters terecht bent gekomen, hoeveel werkervaring je hebt en via welke wegen je jezelf van LTS naar zo'n topsalaris hebt gewerkt.

• KingNothing
Mr.S schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:07:
Gezien jouw hoge salaris lijkt het me wel leuk als je ook even verteld hoe je bij Reuters terecht bent gekomen, hoeveel werkervaring je hebt en via welke wegen je jezelf van LTS naar zo'n topsalaris hebt gewerkt.
Ik werk niet bij Reuters, ik geef support op hun software :)

In a nutshell: Ik ben er min of meer ingerold. Ik kon in Engeland beginnen bij een investeringsbank (UBS) als Trade Floor support engineer en zodoende kreeg ik te maken met financiele applicaties (Reuters, Bloomberg, Fidessa). Dit een tijdje gedaan en lanzaam richting back end (UNIX) en implementatie. Ik heb ongeveer 8 jaar ervaring in de IT en zelfstudie heeft mij gebracht waar ik nu ben.

Die-hard Brexiteer

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 15:00

curry684

left part of the evil twins

Mr.S schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:07:
Dat valt best mee. Gezien het salaris in ponden hebben we het over een expat in Engeland, en a) Engeland is stervensduur, 1 pond is nauwelijks meer koopkracht dan 1 euro, en b) expats verdienen vrijwel per definitie anderhalf keer of meer zelfs nog van het salaris van een 'normale loonslaaf'.

Professionele website nodig?

• KingNothing
curry684 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:09:
[...]
expats verdienen vrijwel per definitie anderhalf keer of meer zelfs nog van het salaris van een 'normale loonslaaf'.
Ja hier moet ik toch echt even op reageren want dit klopt niet. Ik moet hard werken voor mijn geld en ik verdien zeker niet meer dan mijn naaste collega's en ben gewoon markt conform kwa salaris.

Het is hier idd best duur maar dat geld gelukkig niet voor alle dingen. Maar we gaan offtopic nu.

[Voor 37% gewijzigd door KingNothing op 20-03-2006 18:05]

Die-hard Brexiteer

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Toch kun je 100K in Engeland niet zomaar vertalen naar 100K in Nederland, zaken als pensioen, ww, ziektekosten, loonheffingen kunnen heel anders geregeld zijn. Het is gewoon niet te doen om salarissen te vergelijken met iemand die in een ander land werkt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bedoeld om de relevante details van je functie en het daarbij toegewezen salaris te delen. Dit ging lang goed, maar intussen hebben mensen er de grootste moeite mee om het enigszins on-topic te houden. Ga er gerust van uit dat we offtopic geleuter direct genadeloos trashen, en als dat teveel tijd kost gaat er gewoon een hangslot op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee