Ben al een hele lange periode aan het gissen naar de naam van een bepaalde game, maar zelf kom ik er écht niet meer op!
Vroegah, in de hoogtij dagen van de NES bezocht ik nogal vaak de videotheek bij ons in de stad om daar ieder weekend een game te gaan huren met mijn hard earned zakgeld. Vele games paseerde, enkele goed, enkele behoorlijk fout. Battle of Olympus was geloof ik toch wel de moeilijkste game voor de NES ooit trouwens! En ja, die hoort in mijn foute rijtje thuis...
Van die vele games die ik heb gespeeld herinner ik me nog altijd één hele goede game. Tenminste, toendertijd vond ik hem behoorlijk vet. Het ws een game waarin je geloof ik vier characters had, die op een soort van Kirby's leken qua uiterlijk. Alle drie of vier de personages hadden hun eigen kwaliteiten. De een kon goed springen, enz. Een beetje zoiets als in Super Mario Brothers 2 eigenlijk, maar dan net even anders. De personages zagen er ook wel een beetje hip uit geloof ik. Ik meen me te herrinneren dat een va die kereltjes een zonnebrilletje op had in de game... Levels waren heel kleurrijk. Jungles met bloemetjes, en meer van dat soort vrolijk spul. Ik herrinner me ook nog dat je gelijk in het eerste level een soort van vliegende vogeltjes had als enemy's... Het was een rasechte platform game!
Deze game heb ik helaas nooit uitgespeeld, vandaar dat ik het eigenlijk ook een beetje herrinner als een onafgesloten hoofdstuk uit het verleden zeg maar

Speelde destijds echt ieder weekend een andere game, en normaal gesproken speelde ik ze ook zeker één of meeerdere keren uit. Deze game dus niet. Volgens mij was ik een jaar of 10 toen ik deze game speelde. Ben momenteel 22, dat moet dus ergens rond het jaar 1993/1994 geweest zijn toen ik die game heb gespeeld. Kan ook iets eerder, of iets later zijn geweest. Heb namelijk jaren rond gezworven in de videotheek, en weet het niet voor de volle 100% zeker.
Ik hoop dat er een oude NES gamer in dit topic ronddwaalt die weet welke game dat ik bedoel! Succes met raden!
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 18-02-2006 23:19
]