[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.294 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja het is Toonstruck :D Ik herken het nu ik die kerel zie die lijkt op die morphdude van Star Trek DS9 !

Afbeeldingslocatie: http://default.co.yu/~trooper/fun/pictures/toonstruck/toonstruck3.png

Afbeeldingslocatie: http://www.planete-aventure.net/shot/toonstruck6.jpg

Die gym dus :D

Bedankt voor de tip ! Deadly Tide zocht ik ook al even, eens zien of die nog ergens kan vinden ! Toevallig een link naar shops die oude spellen zoals deze nog verkopen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 01-02-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 22:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Argh allemaal in de VS en onduidelijk wat verzending gaat kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

FYI: Er is ook een moderne variant die echt geweldig is, met ECHTE gravity en collissions enzo, super:

http://www.crazy-machines.com/ (ook in engels hoor ;)) en het kost maar een tientje :) Verslavend kan ik je zeggen!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een spel van het commodore-64 tijdperk. Je speelde het met Donald duck. En je moest werken voor je geld. Bijvoorbeeld pakketjes sorteren op een lopende band, was bagage van een vliegtuig als ik me niet vergis.

Als je geld moest verdienen had je geloof ik de keus uit 10 werkzaamheden had je een weg in het midden en 5 deuren links en 5 deuren rechts. boven had je ook een deur. als je hierdoorheen ging kon je je geld besteden aan schommels e.d. Dit screen was volgens mij zo ingedeeld 4x4. dus je had 4 speeltoestellen naast elkaar en opelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:59:
Ik zoek een spel van het commodore-64 tijdperk. Je speelde het met Donald duck. En je moest werken voor je geld. Bijvoorbeeld pakketjes sorteren op een lopende band, was bagage van een vliegtuig als ik me niet vergis.

Als je geld moest verdienen had je geloof ik de keus uit 10 werkzaamheden had je een weg in het midden en 5 deuren links en 5 deuren rechts. boven had je ook een deur. als je hierdoorheen ging kon je je geld besteden aan schommels e.d. Dit screen was volgens mij zo ingedeeld 4x4. dus je had 4 speeltoestellen naast elkaar en opelkaar.
Dat heete Donald Duck (playground) :D leuk spelletje. Best wel wat gespeeld in de C64 dagen...

pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/end/c64/a/donald-1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.gb64.com/oldsite/gameofweek/8/educational/Donald_Duck's_Playground.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/TimesSquare/Realm/1086/c64/sshots/donaldduck.gif

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:59:

Donald Duck's Playground....
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ken ik ook nog, dat was keigaaf :D En voor die tijd redelijk "high res" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donald Duck playground
ja dat is hem :) ik heb hem gelijk even opgezocht voor de geinteresseerden:

Hier kan je hem downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 09:42
Gister eindelijk de C64 game gevonden die ik 20 jaar geleden speelde toen ik 5 was :)

Last Ninja

Afbeeldingslocatie: http://c64.ajrdesign.net/images/c64/lastnin1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:56:
Gister eindelijk de C64 game gevonden die ik 20 jaar geleden speelde toen ik 5 was :)

Last Ninja

[afbeelding]
misschien ook iets voor jou
last ninja 2 en 3 (3 was ook voor 128) :)
vind 2 nog altijd de mooiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
powerflux schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:35:
[...]

dat is Liero, de beste worms-like game ooit! helemaal fan van.
alvast: onder xp moet je een snelkoppeling naar liero.exe maken met de optie /s erachter, anders start ie niet.

volgens mij is het nu freeware, dus : http://floris.powerflux.be/warez/Liero133.rar
thuis even kijken :)
thanks m8!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 15:42

mokumouse

LOLstoel User

ik ben op zoek naar een titel van een game die volgens mij nog niet uit is maar wel al aangekondigd is. Ben namelijk opzoek naar meer info, ik zag er namelijk gister een trailer / preview van op tv (motor channel).

Tis een racing game met een hele grote nadruk op off road racing. e hadden het over tracks van wel 150 km lang door open gebieden die 10000 vierkante kilometer. Wat me echter erg aansprak was dat je online tegen elkaar kon racen tot wel 1000! speler tegelijk. Klinkt als veel maar ik horode het echt goed.

Ze lieten dus beelden zien die je het gevoel gaven dat je naaer een dakar race aan hek kijken was met 10tallen tegelijk over zandduinen heen.

zag er erg vet uit..

iemand enig idee?

edit: zou voor de pc uitkomen en volgens mij ook consoles

[ Voor 5% gewijzigd door mokumouse op 02-02-2006 15:02 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet toevallig de nieuwe testdrive? weet niet of dat klopt met dat offroad gedeelte, maar daar gaan ze iig een hele grote online wereld van maken... hadden ze ook een MMORG-alike naampje voor maar die heb ik nu ff niet bij de hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:13:
is het niet toevallig de nieuwe testdrive? weet niet of dat klopt met dat offroad gedeelte, maar daar gaan ze iig een hele grote online wereld van maken... hadden ze ook een MMORG-alike naampje voor maar die heb ik nu ff niet bij de hand :P
ik hebt tijdens dat stukje op je tv niet de naam test drive horen vallen, en ik zover ik kon op maken uit het filmpje kon je alleen maar off road vehicles kiezen

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Staat hier ergens in dit forum een topic over een destruction derby achtig spel..kan het niet meer vinden? 8)7

Heb het een keer toevallig snel gelezen maar weet nu niet meer hoe het heet..

was dus Crashday..maar totaal niet wat ik ervan verwacht had :/

[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 09-02-2006 19:32 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mokumouse

Misschien is het nog uit te komen online spel (lees MMO 'race/actie' spel) Auto Assault

Van NCSoft (makers Guild Wars), http://eu.autoassault.com

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:46
cenix schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:26:
Zoals in deel 1 ([rml]cenix in "[ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een ..."[/rml]) ben ik nog steeds op zoek naar de naam van het spel waarvan hieronder de beschrijving nogmaals staat.

Het spel was een soort strategie waarbij je volgens mij met een soort vikingen een dorpje moest opbouwen waarbij je windmolens, bakkerijen en dergelijke moest bouwen voordat je nieuwere technieken kon gebruiken. De mannen zochten naar vlees, terwijl de vrouwen de was deden en de akkers verzorgden

Verder wat me bijgebleven is, is dat je je volk kon uitbreiden door stelletjes te vormen. Deze stelletjes gaf je dan een huis waarna ze samen kindjes maakten (je zag dit door de hartjes die dan uit het huisje kwamen).

Kwa tijd was het volgens mij een beetje op de overgang van Dos naar win95, dus ergens tussen 1994 en 1996 schat ik zo.

Als iemand nog een idee heeft (het was geen Saga iig)?
Beast and Bumpkins?

Ik vond het een leuk spel, heb het nog ergens liggen met doos en al. Zat een hele irritante bug in waardoor je niet voorbij level 7 kon ofzo...

- hardware always changes.. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een playstation 1 spelletje

het is met looney tunes personages die rondrijden in een wagentje

spelperspectief is tird person

je moet door kistjes rijden voor wapens en elkaar vernietigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:15:
het is een playstation 1 spelletje

het is met looney tunes personages die rondrijden in een wagentje

spelperspectief is tird person

je moet door kistjes rijden voor wapens en elkaar vernietigen
Heb je zelf wel door dat je zelf al het antwoord geeft ? zoeken op "ps1 looney tunes" op google komt met de eerste hit op "looney tunes racing" ( Link )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou kunnen, meisje die het wou weten is ondertussen al weg, ga het later eens vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 19:06
ik zoek een spel van volgens mij de megadrive daarin ben je een mannetje die steeds kan veraanderen dmv een helm. Je hebt volgens mij een ridderhelm een samuraihelm een soort surfboard waar je mee kunt vliegen het is al eent ijd geleden dus als iemand het weet hoor ik het graag bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

Cyphax

Moderator LNX
mezstah schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:22:
ik zoek een spel van volgens mij de megadrive daarin ben je een mannetje die steeds kan veraanderen dmv een helm. Je hebt volgens mij een ridderhelm een samuraihelm een soort surfboard waar je mee kunt vliegen het is al eent ijd geleden dus als iemand het weet hoor ik het graag bvd
Dat moet Kid Chameleon wel zijn.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 03:46:
@ mokumouse

Misschien is het nog uit te komen online spel (lees MMO 'race/actie' spel) Auto Assault

Van NCSoft (makers Guild Wars), http://eu.autoassault.com
Nope dat is het ook niet, was ook veel meer sim, dan arcade/futuristic racing.

//ediit: Gevonden!! het spel is grand raid offroad :)

http://www.asobostudio.com/GRO.html voor screens en 2 trailers

Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/1776/521_0002.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door mokumouse op 15-02-2006 12:46 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Cyphax schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:30:
[...]

Dat moet Kid Chameleon wel zijn.
Ja inderdaad!!! hardstikke bedankt man!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mokumouse schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:36:
[...]

Nope dat is het ook niet, was ook veel meer sim, dan arcade/futuristic racing.

//ediit: Gevonden!! het spel is grand raid offroad :)

http://www.asobostudio.com/GRO.html voor screens en 2 trailers
DTM racing 3?
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57774

Sorry, zag de edit niet 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:19
Ik zoek een voetbalspel op de PC, ik schat dat de het spel uit de periode 1996 - 2002 is, en het is géén groot spel zoals FIFA of Pro evo.

Ik kwam er volgens mij aan door een cdrom die bij een computerblad zat (mogelijk pc-active, computeridee). Mogelijk ter promotie van een voetbalevenement als de EK/WK, googlen leverde niet het gewenste spel op in ieder geval. Ik had het gevoel dat het door Oberon gemaakt zou zijn, die maakten wel meer van dat soort wat kleinere promotie spelletjes. Ik weet dat echter niet zeker, zoeken op hun site leverde niks op (alleen een voetbal-managerspel) en ik kan me vergissen omdat oberon toevallig wel vaker spellen op de pc-active cdrom had.

Het spel zelf: je zag het veld vanuit zij-aanzicht, (dus links en rechts de goals). Qua graphics ging het eerder richting cartoony dan realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Ik zoek de titel van een spel die ik vroeger speelde op de c64 het enige wat ik nog weet is dat het een ninja spel was en dat het hoofdpersoon leek op een konijn!? hoop dat dit genoeg is bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mezstah schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:05:
Ik zoek de titel van een spel die ik vroeger speelde op de c64 het enige wat ik nog weet is dat het een ninja spel was en dat het hoofdpersoon leek op een konijn!? hoop dat dit genoeg is bvd
Usagi Yojimbo ? Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
mezstah schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:05:
jazz jackrabbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Of International Ninja Rabbits? :P
Da's toch niet op de C64 :P

[ Voor 47% gewijzigd door Cyphax op 15-02-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
Dat is hem inderdaad!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
voor mijn tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
het ergste is nog, dat me dat ongeveer 0.001 seconde kostte om te bedenken.....best wel eng eigenlijk

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik zoek de naam van een spel dat we vroeger eens op the underdogs gevonden. Het is een spelletje dat je met meerdere mensen kunt spelen (turn based). Het speeld in de ruimte, je kan planeeten enz innemen en hier mijnen e.d. zo kan je dan researchen en ruimteschepen bouwen.
beetje star trek achtig

Het multiplayen werkte door allemaal een bestandje door te sturen naar 1 persoon welke het vel dan 1 stap verder zette, en dan kreeg je weer een bestandje terug, zo had je weer een nieuwe turn.

heb al gezocht op the underdogs, zou iemand het misschien weten?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:05
HammerT schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:15:
Ik zoek de naam van een spel dat we vroeger eens op the underdogs gevonden. Het is een spelletje dat je met meerdere mensen kunt spelen (turn based). Het speeld in de ruimte, je kan planeeten enz innemen en hier mijnen e.d. zo kan je dan researchen en ruimteschepen bouwen.
beetje star trek achtig

Het multiplayen werkte door allemaal een bestandje door te sturen naar 1 persoon welke het vel dan 1 stap verder zette, en dan kreeg je weer een bestandje terug, zo had je weer een nieuwe turn.

heb al gezocht op the underdogs, zou iemand het misschien weten?
VGA Planets misschien?

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een hele lange periode aan het gissen naar de naam van een bepaalde game, maar zelf kom ik er écht niet meer op!

Vroegah, in de hoogtij dagen van de NES bezocht ik nogal vaak de videotheek bij ons in de stad om daar ieder weekend een game te gaan huren met mijn hard earned zakgeld. Vele games paseerde, enkele goed, enkele behoorlijk fout. Battle of Olympus was geloof ik toch wel de moeilijkste game voor de NES ooit trouwens! En ja, die hoort in mijn foute rijtje thuis... :)

Van die vele games die ik heb gespeeld herinner ik me nog altijd één hele goede game. Tenminste, toendertijd vond ik hem behoorlijk vet. Het ws een game waarin je geloof ik vier characters had, die op een soort van Kirby's leken qua uiterlijk. Alle drie of vier de personages hadden hun eigen kwaliteiten. De een kon goed springen, enz. Een beetje zoiets als in Super Mario Brothers 2 eigenlijk, maar dan net even anders. De personages zagen er ook wel een beetje hip uit geloof ik. Ik meen me te herrinneren dat een va die kereltjes een zonnebrilletje op had in de game... Levels waren heel kleurrijk. Jungles met bloemetjes, en meer van dat soort vrolijk spul. Ik herrinner me ook nog dat je gelijk in het eerste level een soort van vliegende vogeltjes had als enemy's... Het was een rasechte platform game!

Deze game heb ik helaas nooit uitgespeeld, vandaar dat ik het eigenlijk ook een beetje herrinner als een onafgesloten hoofdstuk uit het verleden zeg maar :) Speelde destijds echt ieder weekend een andere game, en normaal gesproken speelde ik ze ook zeker één of meeerdere keren uit. Deze game dus niet. Volgens mij was ik een jaar of 10 toen ik deze game speelde. Ben momenteel 22, dat moet dus ergens rond het jaar 1993/1994 geweest zijn toen ik die game heb gespeeld. Kan ook iets eerder, of iets later zijn geweest. Heb namelijk jaren rond gezworven in de videotheek, en weet het niet voor de volle 100% zeker.

Ik hoop dat er een oude NES gamer in dit topic ronddwaalt die weet welke game dat ik bedoel! Succes met raden! :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:17
Ik ben op zoek naar een oud spel (moet volgens mij van de PC zijn) waarin je een detective speelde die per missie een boef moest vangen. Deze boef was dan steeds net weer afgereisd naar een andere plaats op de wereld. Je moest als boef in een plaats ergens op de wereld tips verzamelen op plekken in die plaats (vliegveld, cafe,etc) wat dan samen een plaats opleverde op de wereld (je kreeg dan de bekende tips van b.v. Parijs). Daarna kon je dan naar die plaats gaan en uitzoeken of het die plaats was. Als alles goed ging ving je de boef. Het verplaatsen was een grafisch scherm waarin je voetstappen zag gaan van je huidige plaats naar de andere plaats.

Wie kent de titel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martwoutnl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:24:
Ik ben op zoek naar een oud spel (moet volgens mij van de PC zijn) waarin je een detective speelde die per missie een boef moest vangen. Deze boef was dan steeds net weer afgereisd naar een andere plaats op de wereld. Je moest als boef in een plaats ergens op de wereld tips verzamelen op plekken in die plaats (vliegveld, cafe,etc) wat dan samen een plaats opleverde op de wereld (je kreeg dan de bekende tips van b.v. Parijs). Daarna kon je dan naar die plaats gaan en uitzoeken of het die plaats was. Als alles goed ging ving je de boef. Het verplaatsen was een grafisch scherm waarin je voetstappen zag gaan van je huidige plaats naar de andere plaats.

Wie kent de titel?
Where in ( time / the world / the usa / europa / the past ) is Carmen Sandiego ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
@Akira The 1337
Het klonk een beetje als The Lost Vikings.. tot je over het zonnebrilletje, de kleurrijke maps, en vliegende vogeltjes begon.
Afbeeldingslocatie: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetImages_GetImage_jpg/0,2600,27037,00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:33:
@Akira The 1337
Het klonk een beetje als The Lost Vikings.. tot je over het zonnebrilletje, de kleurrijke maps, en vliegende vogeltjes begon.
[afbeelding]
Nee dat is hem niet helaas. Wel een leuke game trouwens!

Eén character was in ieder geval een soort van Kirby. The New Zealand Story is het trouwens ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:35:
[...]

Where in ( time / the world / the usa / europa / the past ) is Carmen Sandiego ?
Bedankt! Dat was hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
quote uit dit topic:
superpolm schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:03:
Kan iemand mij vertellen hoe dat oude spel heet
met een Doctor als eindbaas? Dr. nog wat...?

Leuke topic!
Dat kunnen verschillende games zijn.
Maar als je Dr Willy bedoeld dan moet je zoeken naar Megaman ;)

Afbeeldingslocatie: http://dorando.emuverse.com/images/mega-man.e_02.png

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 21-02-2006 17:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik zoek de titel van een oude computer RTS. Je had 3 teams, die de kleuren rood, blauw en groen hadden en die moesten dan een basis maken en de andere partij vernietigen. Je kon geloof ik vrij futuristische karretjes en poppetjes maken. Weet iemand waar ik het over heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
Rakkerzero schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:25:
quote uit dit topic:

[...]

Dat kunnen verschillende games zijn.
Maar als je Dr Willy bedoeld dan moet je zoeken naar Megaman ;)

[afbeelding]
Ja dat zou weleens goed kunnen. Ik speelde altijd mega man 2, en daar is
geen Dr. tog? Vandaar dat ik in de war was.
Iedergeval bedankt!

Edit: tog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimanta schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:05:
Ik zoek de titel van een oude computer RTS. Je had 3 teams, die de kleuren rood, blauw en groen hadden en die moesten dan een basis maken en de andere partij vernietigen. Je kon geloof ik vrij futuristische karretjes en poppetjes maken. Weet iemand waar ik het over heb?
Dat kan volgens mij niets anders zijn dan DE oer-RTS : Dune 2 ( Link naar screenshots )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 18:20
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:09:
[...]

Dat kan volgens mij niets anders zijn dan DE oer-RTS : Dune 2 ( Link naar screenshots )
Iets minder oud is Emperor: Battle for Dune. Zelfde idee btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Necrite op 21-02-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Een oud western 3d spel, waar je een revolver had. Het was in een stoffig dropje met allemaal houten huizen, je kon ook ergens een schop (ding waarmee je graaft pakken) En er was ook een eindbaas die heel eng was :P

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Klinkt een beetje als Outlaws. Anders misschien Redneck Rampage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:09:
[...]

Dank u zeer, dat moet hem zijn. Nou alleen nog het spel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Cyphax schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:27:
Outlaws! :D Ik d8 idd eerst ook al redneck rampage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:27:
Jip, één van die twee is het gegarandeerd! Zelf denk ik dat het Outlaws is. Daar is ook nog een deel twee van als ik me niet vergis. Heb vroegah een demo gespeeld van deze game.

Edit: kijken of er al een reactie staat op de volgende pagina is ook wel eens handig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil heel graag weten hoe ik aan dit spel kom.. Ik heb alleen een naam kunnen vinden ( balance ) die ik nergens terug kan vinden op het net.. Wil graag een link of de maker van dit spel weten.. Thanks !

Afbeeldingslocatie: http://www.fraps.com/cimages/bl.jpg

Mischien weet iemand een soort gelijke spel ? Zoiets als Mercury op de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:54

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:53:
Ik wil heel graag weten hoe ik aan dit spel kom.. Ik heb alleen een naam kunnen vinden ( balance ) die ik nergens terug kan vinden op het net.. Wil graag een link of de maker van dit spel weten.. Thanks !

[afbeelding]

Misschien mis ik iets, maar marktplaats en ebay liggen toch wel voor de hand?
En anders download je het via kanalen waar we hier op GoT toch niet over (mogen) spreken :).

Voor de rest kan ik me de naam van een gelijksoortig spel niet meer herinneren, alleen weet ik dat je een glazen knikker was in dat spel. Ik zal de naam proberen op te zoeken.

Er staat me iets bij van "Marble" ...

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine666 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:08:
Ik zal de naam proberen op te zoeken.

Marble Madness ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine666 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:08:
[...]

Misschien mis ik iets, maar marktplaats en ebay liggen toch wel voor de hand?
En anders download je het via kanalen waar we hier op GoT toch niet over (mogen) spreken :).

Voor de rest kan ik me de naam van een gelijksoortig spel niet meer herinneren, alleen weet ik dat je een glazen knikker was in dat spel. Ik zal de naam proberen op te zoeken.

Marble Madness.. Komt vanaf het commodore platform dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:53:

[afbeelding]

gelijksoortige spellen :
- Marble Madness ( oudje )
- Hamsterball ( marble madness in nieuw jasje )
- Super monkey Ball ( weet niet of er een PC-versie is. ik heb de NDS versie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martwoutnl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:24:

Wie kent de titel?
Dit is "Where in the World is Carmen Sandiego".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een spel voor de NES. Het was een side scroller, je kon tijdens het spelen wisselen tussen de verschillende characters die allemaal hun eigen specialiteit hebben. Een ervan was een muis (ofzo) die omhoog kon klimmen tegen muren en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:20:
[...]

Dit is "Where in the World is Carmen Sandiego".
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:35:
[...]

;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar de naam van een game. Het was nog in de tijd van de twilight cd's. Het was een first person shooter of een third person shooter, weet het niet 100% zeker, waar je elkaar ook kon afmaken door in voortuigen te rijden. Het had een beetje donkere sfeer en was een beetje mad-max achtig. Het was voor de pc en je kon het ook tegen elkaar via een lan spelen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:48:
Ik ben opzoek naar de naam van een game. Het was nog in de tijd van de twilight cd's. Het was een first person shooter of een third person shooter, weet het niet 100% zeker, waar je elkaar ook kon afmaken door in voortuigen te rijden. Het had een beetje donkere sfeer en was een beetje mad-max achtig. Het was voor de pc en je kon het ook tegen elkaar via een lan spelen. Iemand een idee?
Twisted Metal
Interstate

Maar dat zijn geen FPS games voor zover ik weet. En je kon volgens mij ook niet uitstappen, en dan in 3rd person stijl verder gaan... Maar het zijn wel twee games in de stijl die jij beschrijft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:52:
[...]

Twisted Metal
Interstate

Maar dat zijn geen FPS games voor zover ik weet. En je kon volgens mij ook niet uitstappen, en dan in 3rd person stijl verder gaan... Maar het zijn wel twee games in de stijl die jij beschrijft.
Ja klopt, maar beide zijn het helaas niet :) Je kon echt uitstappen ook. Volgens mij is de game ook nooit zo heel populair geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was eens een spel dat lijkt verschrikkelijk veel op Scorched Tanks,

Maar er was ook een versie van voor op de pc.

Alleen heette dat net ff anders.

Je had dus Nukes , Rainbow bombs , flares , big boms , clusters etc. En dan werden er echt grote stukken levels opgevreten.
En dat was echt een meesterlijk spel.

Ik speelde dit spel toen ik 8 a 9 jaar was. op een 286 lol toen kreeg ik een 486 en de computer was te snel voor het spel LOL ! dus alles speerde door het beeld.

Maar ik heb net gevonden hoe het heet ik herken het uit duizenden !!!!
Scorched Earth ! :>

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quarantine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ach, dat spel heb ik. Ik kan alleen niet meer op de naam komen. Ik krijg hem overigens niet aan de praat op Windows XP.
Exht ruk dat ik niet op de naam kan komen... je begint het spel in een arena (niet zoals in Quarantine) en je hebt een cirkelzaag waar je ook mee kan vliegen (in multiplayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quarantine is het idd niet, die is alweer een stuk ouder dan het spel ik bedoel. Heel veel mensen kennen het spel alleen niemand weet hoe het heet :) Ik dacht zelf aan iets met 'red' in de naam en een collega van mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:14:
Quarantine is het idd niet, die is alweer een stuk ouder dan het spel ik bedoel. Heel veel mensen kennen het spel alleen niemand weet hoe het heet :) Ik dacht zelf aan iets met 'red' in de naam en een collega van mij ook.
Redneck Rampage ? Screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:25

Hu9o

Schokkend

Het enige voertuig in redneck rampage was toch die stoere crossmotor?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is het ook niet :)

Bedenk me nu ook dat het meer in 3rd person werd gespeeld dan 1st person. Vraag me af of 1st person wel een mogelijkheid was.

De sfeer was ook een beetje mad max achtig, erg donker, machines en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dan zoek je denk ik Redline

[ Voor 46% gewijzigd door MadMarky op 02-03-2006 15:26 . Reden: linkje toegevoegd ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

itons schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:21:
Ik ben op zoek naar een spel voor de NES. Het was een side scroller, je kon tijdens het spelen wisselen tussen de verschillende characters die allemaal hun eigen specialiteit hebben. Een ervan was een muis (ofzo) die omhoog kon klimmen tegen muren en dergelijke.
Iets meer info graag als het kan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Daimanta schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:22:
[...]

Dank u zeer, dat moet hem zijn. Nou alleen nog het spel vinden :)
'k heb Dune 200 nog liggen

-edit-

eehem...
O-)

na he schrijven had ik al door dat dit niet zo slim was...

-\edit-

[ Voor 30% gewijzigd door kwakke01 op 03-03-2006 17:41 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

@ Kwakke : ik denk dat je die opmerking het beste weg kan halen. Zijn de mods vast niet blij mee :X

Hint : je kunt de persoon boven je ook mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, thanks :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 18:08

Stoney3K

Flatsehats!

Phuncz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:19:
Ja het is Toonstruck :D Ik herken het nu ik die kerel zie die lijkt op die morphdude van Star Trek DS9 !

[afbeelding]

[afbeelding]

Die gym dus :D

Bedankt voor de tip ! Deadly Tide zocht ik ook al even, eens zien of die nog ergens kan vinden ! Toevallig een link naar shops die oude spellen zoals deze nog verkopen ?
Is Toonstruck toevallig ook van Sierra? Die tekenstijl doet me verdacht veel op Space Quest 6: The Spinal Frontier denken!

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 18:08

Stoney3K

Flatsehats!

Quarantine of Carmageddon, één van de twee. Ligt eraan of je in een taxi rijdt of niet. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Stoney3K schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:47:
[...]

Is Toonstruck toevallig ook van Sierra?
Nee. Toonstruck is gemaakt door Burst studios en uitgegeven door Virgin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hee,ik zoek de naam van een fantasy RPG dungeon spel, waarbij je dus door een kerker moest rennen, maar het meest innovatiefe was dat je met je muis Runes kon tekenen en daadwerkelijk daarmee spells kon casten, de titel was iets met Rune ofzo? Altijd al wil spelen maar er nooit aan gedacht om het te kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
Runescape?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Laatst online: 13:32
Hmm, dit doet me duidelijk denken aan Tiny Toon Adventures door Konami.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pepsefleps/got/1033684028-00.gif Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pepsefleps/got/1033684140-00.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pepsefleps/got/1033684246-00.gif Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pepsefleps/got/1033684284-00.gif

http://www.mobygames.com/game/tiny-toon-adventures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Ik ben op zoek naar de titels van 2 verschillende spellen en mischien dat jullie mij kunnen helpen.

Het eerste spel is voor de NES, het is een sidescrolling platformer met in de hoofdrol een blauwe kat, in elk level moest je proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen dat je na elk level kon gebruiken om items te kopen voor in het volgende level (bijvoorbeeld een bokshandschoen).

Het tweede spel is voor de PC, het was een spel waarin de bedoeling was dat je een soort kettingreactie veroorzaakte, dit deed je door allerlei objecten uit een lijst te selecteren en die met elkaar laten samenwerken, je kon bijvoorbeeld een aanbeeld boven een kat hangen, die aanbeeld via een touw en een paar katrollen vastzetten, bij het touw een schaar plaatsen en bij de schaar een muis, de muis knipte vervolgens het touw door en de kat kreeg het aanbeeld op z'n kop, zo zaten er nog veel meer leuke objecten in zoals: olifanten, lopende banden, bommen, etc.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is en jullie de titels voor mij kunnen vinden, alsvast bedankt.

MvG,

Maarten Kroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Maarten Kroon schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:26:
Ik ben op zoek naar de titels van 2 verschillende spellen en mischien dat jullie mij kunnen helpen.

Het eerste spel is voor de NES, het is een sidescrolling platformer met in de hoofdrol een blauwe kat, in elk level moest je proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen dat je na elk level kon gebruiken om items te kopen voor in het volgende level (bijvoorbeeld een bokshandschoen).

Het tweede spel is voor de PC, het was een spel waarin de bedoeling was dat je een soort kettingreactie veroorzaakte, dit deed je door allerlei objecten uit een lijst te selecteren en die met elkaar laten samenwerken, je kon bijvoorbeeld een aanbeeld boven een kat hangen, die aanbeeld via een touw en een paar katrollen vastzetten, bij het touw een schaar plaatsen en bij de schaar een muis, de muis knipte vervolgens het touw door en de kat kreeg het aanbeeld op z'n kop, zo zaten er nog veel meer leuke objecten in zoals: olifanten, lopende banden, bommen, etc.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is en jullie de titels voor mij kunnen vinden, alsvast bedankt.

MvG,

Maarten Kroon
De tweede klinkt als The incredible machine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Lijkt het meeste op TIM :) (The Incedible Machine)
Afbeeldingslocatie: http://mathiasbynens.be/images/large/92f.png

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:05

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik zoek een spel ergens van de begin/midden jaren 90. Het is een vliegtuig spel op cd-rom (niet 100% of ook op disk was). Ook was het vrij uitgebreid met een enorme wapenkeuze. Er waren air to ground en air to air missies.

Type vliegtuigen warn onder andere de F16 en de stealth (mogelijk?). Ook zaten opstijgen en landen in veld en vliegdekschepen in het spel. De missies zelf waren redelijk lang. Er zat ook een flightplanner bij.

Wie o wie weet over welk spel ik het heb :'(

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yagermeister schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:38:
Ik zoek een spel ergens van de begin/midden jaren 90. Het is een vliegtuig spel op cd-rom (niet 100% of ook op disk was). Ook was het vrij uitgebreid met een enorme wapenkeuze. Er waren air to ground en air to air missies.

Type vliegtuigen warn onder andere de F16 en de stealth (mogelijk?). Ook zaten opstijgen en landen in veld en vliegdekschepen in het spel. De missies zelf waren redelijk lang. Er zat ook een flightplanner bij.

Wie o wie weet over welk spel ik het heb :'(
Als ik me niet vergis is dat:

F19 stealth fighter

Je kon ook een soort carriere spelen. Had je primairy target en secondary. Dat waren je main targets. Voor de rest kon je ook alle andere vijandelijke vliegtuigen neerknallen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 21:53

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:54:
[...]

Als ik me niet vergis is dat:

F19 stealth fighter

Je kon ook een soort carriere spelen. Had je primairy target en secondary. Dat waren je main targets. Voor de rest kon je ook alle andere vijandelijke vliegtuigen neerknallen.
Daar dacht ik ook gelijk aan.
Die was vet. Tenminste een simulatie die te doen was. Er zaten zelfs van die geheime tijdelijke landingsbanen tussen. Of gebruikte ik een baan om een spullen te droppen als landingsbaan :D Het was wel moeilijk soms, maar het middelandse zeegebied vond ik altijd wel te doen. Oost Duitsland was veel lastiger met al die radars. En vooral die cariere mode was leuk. Alleen zal ik er niet meer naar terugpakken, wegens de wel hele barre graphics (en dat was in die tijd nog heel wat).

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

...
Rockin' Cats probably.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Rockin' Cats klopt inderdaad, hartelijk bedankt hiervoor.

The Incredible Machine klopt helaas niet, hoewel het er zeker wel op lijkt, mischien dat iemand alsnog met de titel kan komen die ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Maarten Kroon schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:03:

The Incredible Machine klopt helaas niet, hoewel het er zeker wel op lijkt, mischien dat iemand alsnog met de titel kan komen die ik zoek.
Dan zoek je vast The Incredible Toon Machine. Lijkt enigsinds om TIM , alleen is veel meer cartoony uitgebracht.

Volgens mij van producent Sierra.. :)

De man hier onder mij bedoelt dezelfde versie als ik in mijn hoofd had :).

[ Voor 9% gewijzigd door Khaine op 07-03-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:05
Maarten Kroon schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:03:

Sid & Al's Incredible Toons
Lijkt op TIM, was het toch net niet helemaal. En je beschrijft ook duidelijk dat die kat de *** was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SageCloud
  • Laatst online: 23-09 09:03

SageCloud

Ghostrider to be...

Ook ik heb een raadseltje. Ik heb vroeger een spelletje gespeeld waarbij je voor je neus een radarscherm had en in dat radarscherm een bootje moest vertellen hoe hij moest varen.
Ports of call is niet degene die ik zoek. Ik kan me vaag nog herinneren dat het het een NL spel was, maar zeker ben ik daar niet van.
Iemand??
Ik weet dat je het in DOS draaide, maar ik ben niet zeker of het een spelletje was of meer een simulator door een bedrijf ontwikkeld. :?

Ik vraag nederig om uw hulp! _/-\o_

What goes up, must come done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's Bucky O'Hare :) Geweldig spel btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:05
SageCloud schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:01:
Ook ik heb een raadseltje. Ik heb vroeger een spelletje gespeeld waarbij je voor je neus een radarscherm had en in dat radarscherm een bootje moest vertellen hoe hij moest varen.
Ports of call is niet degene die ik zoek. Ik kan me vaag nog herinneren dat het het een NL spel was, maar zeker ben ik daar niet van.
Iemand??
Ik weet dat je het in DOS draaide, maar ik ben niet zeker of het een spelletje was of meer een simulator door een bedrijf ontwikkeld. :?

Ik vraag nederig om uw hulp! _/-\o_
gokje:
De Rotterdamse Haven
Ook de waterpolitie e.d. sturen als er iets fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Ja! dat waren de spellen waar ik naar op zoek was.
Hartelijk bedankt iedereen voor jullie snelle reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SageCloud
  • Laatst online: 23-09 09:03

SageCloud

Ghostrider to be...

Blackbird-ce schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:31:
[...]

gokje:
De Rotterdamse Haven
Ook de waterpolitie e.d. sturen als er iets fout was.
BRILJANT! Ik ben je eeuwig dankbaar! _/-\o_

What goes up, must come done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik had het laatst met een vriend van me over een spel dat we wel eens speelden op de Commodore 64, maar de naam van het spel konden we niet meer herinneren.

Volgens mij was het een spel dat je met zijn tweeen tegen elkaar speelde, waarbij je probeert een zo groot mogelijk oppervlak van het beeld in te sluiten met lijntjes. In het midden van het beeld beweegt een soort ster met (random) uitschieters in alle richtingen. Als tijdens het trekken van de lijntjes een van die uitschieters door je lijntje vliegt, mag de andere speler. De speler met het grootste oppervlak aan het eind heeft gewonnen.

Ook heb ik geprobeert een tekeningetje te maken van wat ik me ervan kan herinneren:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.koning12/spel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de gameboy heette dit spel quix als ik het me goed herriner of qix.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Andamanen schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:34:
Ik had het laatst met een vriend van me over een spel dat we wel eens speelden op de Commodore 64, maar de naam van het spel konden we niet meer herinneren.
Stix gok ik.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.