[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.294 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een race spelletje.. topdown, dat je over bureaubladen raced en gummen met schuine liniaal als schans gebruikt enz..

Echt old-skool shit.. beetje zoals GTA1 de kwaliteit.. misschien nog slecht maar mijn geheugen kan dat niet verifiëren..

Please ik zou echt dit spel nog is willen spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:02:
Kent iemand een race spelletje.. topdown, dat je over bureaubladen raced en gummen met schuine liniaal als schans gebruikt enz..

Echt old-skool shit.. beetje zoals GTA1 de kwaliteit.. misschien nog slecht maar mijn geheugen kan dat niet verifiëren..

Please ik zou echt dit spel nog is willen spelen :9~
Micro Machines ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope stel je voor tussen de etui's en pennenbakkies door racen..

Misschien ook wel aanrechtblad maar weet ik niet zeker..

/me twijfelt en doet binnenkort verslag of het nou wel of niet Micro Machines was..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:38:
[...]

/me twijfelt en doet binnenkort verslag of het nou wel of niet Micro Machines was..
Weet bijna zeker van wel. Heel misschien Revolt, maar dat is eigenlijk toch wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:38:
[...]

hier een screenshot van micro machines ( compleet met krijt, potlood en puntenslijper ), zal je twijfel wel weghalen denk ik. Is wel van de NES versie, maar hij is voor meer platforms uitgekomen toendertijd.
Afbeeldingslocatie: http://www.juegomania.org/Micro+Machines/fotos/nes/0/555/Foto+Micro+Machines.jpg

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Crimenation :D dat is m , bedankt man:D

"Stilte, een gat in het geluid...."

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Mischien is mijn vraag niet helemaal ontopic in deze thread, maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen.

Mijn vader en ik hadden laatst een discussie over leuke oude spellen, en toen kwam TIM (The Incredible Machine) ten sprake. Mijn vader vertelde dat hij onlangs (bij mijn vader is "onlangs" een breed begrip) in een tijdschrift een soort nieuwere versie van TIM tegenkwam. Alleen weet hij de naam niet meer.

Weet iemand hier de naam van dit spel, dat lijkt op een moderne(re) versie van The Incredible Machine?

Verwijderd

lordsnow schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:12:
Mischien is mijn vraag niet helemaal ontopic in deze thread, maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen.

Mijn vader en ik hadden laatst een discussie over leuke oude spellen, en toen kwam TIM (The Incredible Machine) ten sprake. Mijn vader vertelde dat hij onlangs (bij mijn vader is "onlangs" een breed begrip) in een tijdschrift een soort nieuwere versie van TIM tegenkwam. Alleen weet hij de naam niet meer.

Weet iemand hier de naam van dit spel, dat lijkt op een moderne(re) versie van The Incredible Machine?
TIM:Contraption zou ik zeggen.... The Return of the Incredible Machine die is uit 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Nee, het was geen van de TIM spellen zelf, maar een (gemoderniseerde) kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionO_NL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:00:
Hee, ik zoek ook een spelletje, uit het DOS tijdperk. Een puzzle game, die iets te maken had met pijpleidingen, je moest ze aan elkaar verbinden ofzo. Er zijn meerdere versies van, maar ik zoek die ene waarin ook kreeften/krabben door de pijpleidingen lopen. Het spel had een donker blauwe look.
Pipe mania ?
Daar zijn idd veel verschillende versies van, misschien iets om verder op te googlen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik zoek een multiplayer (iig LAN) 3D tank spel van een paar jaar oud. Je kon andere onderstellen monteren (banden, tracks, hover) en diverse wapens (laser, raketten etc)
Er waren ook diverse maps waaronder een klein stadje. Het is een beetje toekomst gericht.
Volgens mij kon je ook single player spelen.

Dit spel heb ik úúúren zitten spelen met een maat, maar ik kan echt niet meer op de naam komen ;(

Iemand een idee?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Schopje,

De omgevings wereld zag er vrij simpel uit, je kon in het stadje op meerdere niveau's en daken komen en zo iemand verrassen die op de grond reed. Volgens mij waren er zelfs nukes om de ander het leven zuur te maken.

Iemand wees me al op het spel Treadmarks, hoewel een leuk spel, dit is het niet.
Ik kan het niet uitstaan heh, uren zitten spelen en nu de naam niet meer weten 8)7

Wellicht wordt ik van de week schreeuwend wakker en weet ik de naam :P
Of misschien weet iemand het al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 22:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hoewel ik vrees dat ik het niet gemakkelijker ga maken, toch maar even mijn ingevingen erbij. Ik heb het idee dat ik het spel van daPet 'ken'. Ik zit met iets als "LED wars" of "LEAD wars" in mijn hoofd. Maar voor het zelfde geld slaat het nergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:45:
Hoewel ik vrees dat ik het niet gemakkelijker ga maken, toch maar even mijn ingevingen erbij. Ik heb het idee dat ik het spel van daPet 'ken'. Ik zit met iets als "LED wars" of "LEAD wars" in mijn hoofd. Maar voor het zelfde geld slaat het nergens op :P
LED Wars was een RTS van onze vrienden uit Belgenland Larian Studios...dus dat kan best es kloppen Icy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:49:
LED Wars was een RTS van onze vrienden uit Belgenland Larian Studios...dus dat kan best es kloppen Icy :)
Even gecheckt, en ja dat was idd het spel dat mij te binnen schoot (met plaatjes erbij helpt :P).
Echter, ik zie het niet echt dat je meerdere onderstellen kunt monteren (terwijl ik dat wel dacht) dus misschien zit ik er echt heeeeel dik naast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nee, het is niet LED Wars, dat is echt een RTS het is meer een FPS, 3D.
Het lijkt een beetje op bijvoorbeeld C&C Renegade, alleen bij dit spel is de tank zeg maar modulair opgebouwd, onderstel, body, turret etc.

[ Voor 31% gewijzigd door daPet op 02-01-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:09

Cyphax

Moderator LNX
Klinkt als Robo Rumble hoewel dat ook meer RTS dan FPS is.

[ Voor 44% gewijzigd door Cyphax op 02-01-2006 12:52 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 11:14

scorpie

Supra Addict

Ik zoek een spel, het was een DOS game, en het was de bedoeling dat je in een museum allerlei problemen moest oplossen. In een kamer stond een puzzel hoe je bijvoorbeeld het broeikas effect kon tegengaan, in een andere kamer moest je de gebroeders wright helpen met het maken van hun eerste vliegtuig enzovoorts. Het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat "museum" in de naam voorkwam, maarja, zoek maar eens dosgames met museum, dan krijg je alleen maniac museum geloof ik, en dat is em zeker niet.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:56

Khaine

Python liefhebber

Scorperito schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:04:
Ik zoek een spel, het was een DOS game, en het was de bedoeling dat je in een museum allerlei problemen moest oplossen. In een kamer stond een puzzel hoe je bijvoorbeeld het broeikas effect kon tegengaan, in een andere kamer moest je de gebroeders wright helpen met het maken van hun eerste vliegtuig enzovoorts. Het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat "museum" in de naam voorkwam, maarja, zoek maar eens dosgames met museum, dan krijg je alleen maniac museum geloof ik, en dat is em zeker niet.
Geen "RA" neem ik aan ? Daar moest je een moord oplossen uiteindelijk, maar ik kan me herinneren dat daar ook een museum in zat.

edit:
misschien kun je iets meer over het spel vertellen? First person ? Point-n-click ? Adventure ? etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Khaine op 02-01-2006 18:25 ]

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 11:14

scorpie

Supra Addict

Khaine666 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:24:
[...]

Geen "RA" neem ik aan ? Daar moest je een moord oplossen uiteindelijk, maar ik kan me herinneren dat daar ook een museum in zat.

edit:
misschien kun je iets meer over het spel vertellen? First person ? Point-n-click ? Adventure ? etc.
Ik heb em net toevallig gevonden, het was museum madness :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:26:
Ik zoek een multiplayer (iig LAN) 3D tank spel van een paar jaar oud. Je kon andere onderstellen monteren (banden, tracks, hover) en diverse wapens (laser, raketten etc)
Er waren ook diverse maps waaronder een klein stadje. Het is een beetje toekomst gericht.
Volgens mij kon je ook single player spelen.

Dit spel heb ik úúúren zitten spelen met een maat, maar ik kan echt niet meer op de naam komen ;(

Iemand een idee?
Is dat toevallig geen Uprising?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nee het was ook geen Uprising, het was Recoil. Ik heb het spel nu gevonden op een site die een overzicht had van tank games.
picje

Het is imo best een leuke game om tegen elkaar op lan te spelen.

Bedankt voor jullie moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Hey,
ik heb hier op Tweakers wat pics gevonden van een spel:
Afbeeldingslocatie: http://www.nfs-planet.de/clans/nfssd/pics/katz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nfs-planet.de/clans/nfssd/pics/kitt.jpg

Heeft iemand een idee welk spel dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Brantje schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:36:
Hey,
ik heb hier op Tweakers wat pics gevonden van een spel:
[afbeelding]
[afbeelding]

Heeft iemand een idee welk spel dit is?
Need for Speed? (lijkt NFS te staan he...)
Welk deel? Ik denk 3...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4715/42011jh.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een spel op de Sega Megadrive. Het is een oorlogsspel van bovenaf met hele kleine levels. Je kon het zowel alleen als met twee spelers spelen, met twee spelers kan elke speler een team van twee commando's maken en elk karakter heeft weer andere wapens.

Het level bevat waterpoelen, en de commando's droegen blauwe uniformen en zagen er een beetje karikatuurachtig uit. Er was een karakter met een rode baard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talzaroff
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01-2022
Ik ben op zoek naar een pc-spel waarvan ik een paar (4-5) jaar geleden een demoversie heb gespeeld. Het was een spel waarbij je tanks moest samenstellen, en elke tank bestond uit 3 onderdelen. Elk onderdeel was er weer in verschillende kwaliteiten. Je moest een onderstel hebben om te rijden, een bovenstuk voor armor, en een kanon om mee te schieten.
Volgens mij zag je het spel gewoon van boven, onder een hoek, dus niet recht van boven, maar dat weet ik niet zeker. Je kon je tanks laten rondrijden, en zo moesten ze dan onderdelen "oprapen". Ik dacht dat het doel was om de tanks van de tegenstander te mollen, of een vlag te veroveren...

Als iemand een idee heeft welk spel dit zou kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
Talzaroff schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:19:
Ik ben op zoek naar een pc-spel waarvan ik een paar (4-5) jaar geleden een demoversie heb gespeeld. Het was een spel waarbij je tanks moest samenstellen, en elke tank bestond uit 3 onderdelen. Elk onderdeel was er weer in verschillende kwaliteiten. Je moest een onderstel hebben om te rijden, een bovenstuk voor armor, en een kanon om mee te schieten.
Volgens mij zag je het spel gewoon van boven, onder een hoek, dus niet recht van boven, maar dat weet ik niet zeker. Je kon je tanks laten rondrijden, en zo moesten ze dan onderdelen "oprapen". Ik dacht dat het doel was om de tanks van de tegenstander te mollen, of een vlag te veroveren...

Als iemand een idee heeft welk spel dit zou kunnen zijn....
Warzone 2100

Volgens mij 1 van de eerste RTS'en met een 3D engine waarin je zelf de camera kon draaien enzo...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik zoek een spel!

Ik weet zeker dat mensen het heel snel weten..

Het was een spel met tanks ook en het was 1 vs 1 op de snes.. (Alhoewel het miss ook wel met 1 player kon)

Het was van bovenaf en je moet zo snel mogelijk een vogel ding kapot maken geloof ik.. Of de andere speler..

Iemand??

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:03:
Ik zoek een spel!

Ik weet zeker dat mensen het heel snel weten..

Het was een spel met tanks ook en het was 1 vs 1 op de snes.. (Alhoewel het miss ook wel met 1 player kon)

Het was van bovenaf en je moet zo snel mogelijk een vogel ding kapot maken geloof ik.. Of de andere speler..

Iemand??
Firepower 2000?
Voor de NES had je iig Iron Tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:56:
Ik zoek een spel op de Sega Megadrive. Het is een oorlogsspel van bovenaf met hele kleine levels. Je kon het zowel alleen als met twee spelers spelen, met twee spelers kan elke speler een team van twee commando's maken en elk karakter heeft weer andere wapens.

Het level bevat waterpoelen, en de commando's droegen blauwe uniformen en zagen er een beetje karikatuurachtig uit. Er was een karakter met een rode baard :+
Soldiers of Fortune... denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

@ Daywalker : Battle City voor de NES ... voor de SNES ken ik het niet !

Afbeeldingslocatie: http://www.emulazone.com/Reviews/Nes/BattleCity/tank1.gif

[ Voor 45% gewijzigd door Khaine op 16-01-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
Ik ben op zoek naar een heel erg oud spelletje, dat ik altijd speelde als ik bij m'n neef was. Ik weet niet waar het spel op draaide. Het enigste wat ik me nog herinner is dat we 2 gare joysticks gebruikten en dat het spel werd geladen vanaf een floppy (floppydrive zat in het toetsenbord ingebouwd).

Maar over het spel zelf.
Aan het begin van het spel kon je uit een aantal ventjes kiezen, met elk hun eigen speciale krachten. Vervolgens ging je op weg over een kaart. (Je speelde level voor level. Je begon linksbovenin de kaart en eindige uiteindelijk rechtsonder.)
Het spel was gewoon 2d, maar je was wel in staat om 'naar boven en naar beneden te lopen (dichtbij-verweg). Je liep gewoon de hele tijd op ventjes in te hakken.
Ook waren er bepaalde ventjes die op een soort van klein draakje reden. Als je hen versloeg liep het draakje weg, was je snel genoeg dan kon je zelf op het draakje gaan zitten.
Je speciale krachten kon je activeren wanneer je genoeg 'flesjes' had gespaard. (Je had zowel blauwe als groene 'flesjes' en ze werden volgensmij achtergelaten door een speciaal soort vijanden.
In het allerlaatste level moest je vechte tegen een eindbaas die volgensmij was voorzien van een bijl.

Ik ben niet echt van plan dit spel te gaan spelen ofzo, maar was nieuwschiering naar de titel, die ik eigelijk nooit heb geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Golden Axe ?

[ Voor 84% gewijzigd door Khaine op 16-01-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijwel zeker Golden Axe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Khaine666 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:48:
@ Daywalker : Battle City voor de NES ... voor de SNES ken ik het niet !

[afbeelding]
Jah! ;)

Harstikke bedankt...

Ben al aan het spelen!! Emulator

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
Klopt, bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ReCreator schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:43:
[...]

Need for Speed? (lijkt NFS te staan he...)
Welk deel? Ik denk 3...
Lijkt mij niet NFS als ik zo het eerste screenshot bekijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een oude race game.

volgens mij heten het SPEED, maar kan er niets op vinden bij Google.
We kochten ooit een Pentium 100Mhz, en windows 95 en daar draaide hij op.

Ik speelde het vaak tegen mij zussie (dus ook splitscreen was het te spelen.)

Je kon met een soort nascar wagens rijden, en ook met een soort formula auto's als ik me niet vergis :)

Als iemand een idee heeft over wel spel ik het heb, merk ik het graag 8) :9

Edit: Ik bedoel geen Need for Speed voor alle duidelijkheid :P

[ Voor 8% gewijzigd door PurpleBlue op 17-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
http://pc.gamespy.com/pc/speed/ :?

De game met die naam bestaat iig wel, en hij komt ook uit het pentium 1 tijdperk...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Bedoel je niet stomtoevallig stunts he ? Want er zijn echt heel veel racegame's gemaakt in die tijd, en de info die je geeft is niet echt selectief zegmaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
PurpleBlue schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:39:
Ik ben op zoek naar een oude race game.

volgens mij heten het SPEED, maar kan er niets op vinden bij Google.
We kochten ooit een Pentium 100Mhz, en windows 95 en daar draaide hij op.

Ik speelde het vaak tegen mij zussie (dus ook splitscreen was het te spelen.)

Je kon met een soort nascar wagens rijden, en ook met een soort formula auto's als ik me niet vergis :)

Als iemand een idee heeft over wel spel ik het heb, merk ik het graag 8) :9

Edit: Ik bedoel geen Need for Speed voor alle duidelijkheid :P
Je bedoelt Speed haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Die bedoelde ik idd :P _/-\o_

Thanx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 19:13
Hey, ik ben al een hele tijd op zoek naar een spel op NES.

't gaat om een spel waar je met een tank rondrijdt en kan schieten, je kan echter ook met je mannetje uit de tank gaan.

Heb het vroeger enkele kerel gespeeld maar veel herinner ik me er niet meer van. Iemand die zich het spel herinnert en me kan zeggen hoe het heet ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Ikari Warriors? dat was zon spel op de NES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parasietje
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

Ik ben op zoek naar een vrij recent (3 of 4 jaar geleden) CS-like spel. De naam had iets van Urban of zoiets. Het was terrorists vs. politie (hoe kan het ook anders), en soms moest je gewoon verdedigen als politie-agent, of soms een target bereiken enzo.
Het was in ieder geval erg leuk om met een machinegeweer achter een hoekje te gaan staan en alle terroristen af te knallen ;-) (vs. bots).

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Urban Terror misschien? Was een Quake 3 mod als me juist herinner.

http://www.urbanterror.net

(slag om de arm, btw :P)

[ Voor 14% gewijzigd door IceStorm op 19-01-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Anders SWAT: Urban justice misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 12:53

itsalwaysme

Graast voor DB

FnF schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:50:
[...]

Lijkt mij niet NFS als ik zo het eerste screenshot bekijk :)
dat is wel need for speed, ik weet niet zo snel welke versie, maar ik iig 3 of 4. in deze versie kon je je eigen wagen maken/downloaden.
(als je naar de url van de plaatjes had gekeken, was je er ook al achter gekomen. ze staan nl gehost op www.nfs-planet.de )

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:32
Ik ben op zoek naar een spel (arcade) dat ik ongeveer 10 jaar geleden heb gespeeld op een pentium 1. Volgens mij was het een DOS spelletje van ong. 20/30 mb. Het spel was een soort race-spel met (ruimte)scheepjes (descent-like) die boven de grond zweefden.

Ze konden niet hoger vliegen zodat het een race-spel bleef binnen een baan en ging altijd rechtsom naar mijn weten. Je kon elkaar neerschieten zodat de ander vertraging opliep doordat die dan opnieuw op snelheid moest komen. Het was dan de bedoeling dat je als eerste een bepaald aantal rondes had gereden/gevlogen. De gameplay van het spel was fantastisch en het vliegen ging vrij snel.

Ik hoop dat iemand een idee heeft van de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wipeout?
Hi-Octane misschien?

[ Voor 58% gewijzigd door MadMarky op 20-01-2006 23:24 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MrQcue schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:11:
Ik ben op zoek naar een spel (arcade) dat ik ongeveer 10 jaar geleden heb gespeeld op een pentium 1. Volgens mij was het een DOS spelletje van ong. 20/30 mb. Het spel was een soort race-spel met (ruimte)scheepjes (descent-like) die boven de grond zweefden.

Ze konden niet hoger vliegen zodat het een race-spel bleef binnen een baan en ging altijd rechtsom naar mijn weten. Je kon elkaar neerschieten zodat de ander vertraging opliep doordat die dan opnieuw op snelheid moest komen. Het was dan de bedoeling dat je als eerste een bepaald aantal rondes had gereden/gevlogen. De gameplay van het spel was fantastisch en het vliegen ging vrij snel.

Ik hoop dat iemand een idee heeft van de naam.
Wipeout misschien?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:32
JA!

Hi-Octane!

Dat was em.... thx!!! _/-\o_ Ik zal em nu goed onthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parasietje
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

IceStorm schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:12:
Urban Terror misschien? Was een Quake 3 mod als me juist herinner.

http://www.urbanterror.net

(slag om de arm, btw :P)
Neen, het was echt een standalone game. Ik kan me vaag een soort metro-level herinneren, waarin je dus achter een trein begon, en je een weg moest banen door het level.

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
spel voor de snes toen 149 gulden voor betaald,
je begon als een mannetje moest je grotjes door en en kwamen er andere bij zat een heel dik boek bij met plattegronden en je moest in torens en grotten ook puzzels doen en met monsters vechten en kwam steeds een lvl hoger en kreeg geld voor het winnen ne kon je weer magie punten kopen enzo
mannetje hete maxim en trouwede uiteindelijk met saleen ofzo?? en tia was daar niet blij mee d8 ik zoiets is het iedergeval

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZandBak schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:11:
spel voor de snes toen 149 gulden voor betaald,
je begon als een mannetje moest je grotjes door en en kwamen er andere bij zat een heel dik boek bij met plattegronden en je moest in torens en grotten ook puzzels doen en met monsters vechten en kwam steeds een lvl hoger en kreeg geld voor het winnen ne kon je weer magie punten kopen enzo
mannetje hete maxim en trouwede uiteindelijk met saleen ofzo?? en tia was daar niet blij mee d8 ik zoiets is het iedergeval
Lufia II: Rise of the Sinistrals

Het waren Selan en Artea trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 15:50
offtopic:
Trouwde Maxim met Saleen ;( . Heb het nooit uitgespeeld maar vond vroeger dat Maxim met Tia moest trouwen want ja, dat vond ik vroeger B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee mn allereerste post op GoT, hopelijk een nuttige:
Ik ben op zoek naar een vrij recent (3 of 4 jaar geleden) CS-like spel. De naam had iets van Urban of zoiets. Het was terrorists vs. politie (hoe kan het ook anders), en soms moest je gewoon verdedigen als politie-agent, of soms een target bereiken enzo.
Het was in ieder geval erg leuk om met een machinegeweer achter een hoekje te gaan staan en alle terroristen af te knallen ;-) (vs. bots).
Global Operations (ook wel Global Ops)

flinke CS ripoff maar desalniettemin zeer vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een adventure spel met in de titel iets van ".......san diego......" je moest een bepaalde persoon zoeken in steden in de wereld en clues vinden en dan steeds met een vliegtuig naar een stad vliegen op zoek naar andere clues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
"Where in the world is Carmen San Diego"
Of "Where in the US is Carmen San Diego"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:35:
"Where in the world is Carmen San Diego"
Of "Where in the US is Carmen San Diego"?
Idd, Cyphax antwoord moet goed zijn, maar er zijn dacht ik meer versies van zoals:

Where in time is Carmen San Diego?
Where in Europe is Carmen San Diego?
Where in America's past is Carmen San Diego?

enz. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Ik zoek een space shooter. 2D, je ziet het van boven, je kan alle kanten uit. Je "missie" is om paarse kristallen (die geloof ik E2Z heten) op te pakken, waarna je een exit poortje krijgt. Verder moet je vreemde aliens kapot knallen.

Je hebt bonussen als extra wapens en schild powerups. De verhaallijn is geloof ik dat je een soort van mercenary speelt.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:16:
Ik zoek een space shooter. 2D, je ziet het van boven, je kan alle kanten uit. Je "missie" is om paarse kristallen (die geloof ik E2Z heten) op te pakken, waarna je een exit poortje krijgt. Verder moet je vreemde aliens kapot knallen.

Je hebt bonussen als extra wapens en schild powerups. De verhaallijn is geloof ik dat je een soort van mercenary speelt.
Platform? Hoe oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:16:

Da's "Swarm" ! link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde vroeger, op een oude 386 ofzo als ik het goed hebt.
een of ander spel, een of andere robot die ook in een vliegtuigje kon veranderen, de computer ondersteunde niet meer dan 4 kleuren en het poppetje was volgens mij geel

je keek van de zijkant net zoals de oude prince of persia

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:43:
ik speelde vroeger, op een oude 386 ofzo als ik het goed hebt.
een of ander spel, een of andere robot die ook in een vliegtuigje kon veranderen, de computer ondersteunde niet meer dan 4 kleuren en het poppetje was volgens mij geel

je keek van de zijkant net zoals de oude prince of persia

Groet
Thexder misschien ? wel iets meer kleuren, maar het lijkt er in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Swarm is 't idd geloof ik. Dank, ik ga eens zien of dat ergens te snatchen is :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Laatst online: 16-09 08:17
wat is de naam van zo een spel waarbij je voorwerpen moet plaatsen in een ruimte om zo een bal (oid) naar een ander voorwerp te brengen, een lamp aan te make of wat dan ook.

Je had de keuze om bijvoorbeeld lopende banden te plaatsen, trampolines, een aapje op een fiets die stroom opwekte etc etc....

Op internet staat ook een soort dergelijke variant, maar deze is lang niet zo leuk als het spel dat ik vroeger eens gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_sepulnation_ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:37:
wat is de naam van zo een spel waarbij je voorwerpen moet plaatsen in een ruimte om zo een bal (oid) naar een ander voorwerp te brengen, een lamp aan te make of wat dan ook.

Je had de keuze om bijvoorbeeld lopende banden te plaatsen, trampolines, een aapje op een fiets die stroom opwekte etc etc....

Op internet staat ook een soort dergelijke variant, maar deze is lang niet zo leuk als het spel dat ik vroeger eens gespeeld heb.
TIM! :D

The Incredible Machine. Meesterspel! _/-\o_

http://www.abandonia.com/.../TheIncredibleMachine.htm

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 21-09 13:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik zoek de naam van een oud 2d topdown view spel. Je speelde met een helicopter boven een woestijn. Meer info heb ik niet (tijd geleden, zon 6-10 jaar). Platform: PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Technicality schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:19:
Ik zoek de naam van een oud 2d topdown view spel. Je speelde met een helicopter boven een woestijn. Meer info heb ik niet (tijd geleden, zon 6-10 jaar). Platform: PC
Isometrisch.. maar Desert Strike?

Afbeeldingslocatie: http://outerspace.terra.com.br/retrospace/materias/consoles/imagens/parte26/desertstrike.gif

[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 30-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 23-09 19:13
PeGys schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 04:05:
Hey, ik ben al een hele tijd op zoek naar een spel op NES.

't gaat om een spel waar je met een tank rondrijdt en kan schieten, je kan echter ook met je mannetje uit de tank gaan.

Heb het vroeger enkele kerel gespeeld maar veel herinner ik me er niet meer van. Iemand die zich het spel herinnert en me kan zeggen hoe het heet ?
YAY, heb het gevonden !!!

Blastermaster:

Afbeeldingslocatie: http://snoot.org/i/wuss/vg/screens/blastermaster.gif

Blijkt trouwens ook een PlayStation versie van te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://mycoolstore.com/prodimages/thumbs/1/ps1-blastermaster.jpg

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
PeGys schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:36:
[...]

YAY, heb het gevonden !!!

Blastermaster:

[afbeelding]

Blijkt trouwens ook een PlayStation versie van te zijn:

[afbeelding]
En voor de Sega Megadrive heb je hem ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:48:
[...]

Soldiers of Fortune... denk ik
Europese versie heet The Chaos Engine:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_Engine

Het doet me ook Mercs aan Mercs denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:
[...]

Europese versie heet The Chaos Engine:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_Engine

Het doet me ook Mercs aan Mercs denken?
Nee, het is niet Mercs en ook niet Soldiers of fortune, het spel was veel "cartoon"-achtiger. Ik zal aan iemand die ik ken vragen of ie de naam van het spel nog weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Hey mensen ik ben op zoek naar een soort van puzzelgame, 250 maps, amiga game. Je moest daarbij een poppetje door een level lootsen (je kon bepaalde stukjes opeten) zonder tegen monsters aan te botsen of rotsen op je te laten vallen. Wij noemden het altijd wernard games (volgens mij heette het ventje zo).

[ Voor 7% gewijzigd door marshallq op 31-01-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:37:
Nee, het is niet Mercs en ook niet Soldiers of fortune, het spel was veel "cartoon"-achtiger. Ik zal aan iemand die ik ken vragen of ie de naam van het spel nog weet.
[gokje]Canon Fodder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marshallq schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:20:
Hey mensen ik ben op zoek naar een soort van puzzelgame, 250 maps, amiga game. Je moest daarbij een poppetje door een level lootsen (je kon bepaalde stukjes opeten) zonder tegen monsters aan te botsen of rotsen op je te laten vallen. Wij noemden het altijd wernard games (volgens mij heette het ventje zo).
Werner / Flaschbier ! een Boulderdashclone op de Amiga :
Link voor meer info.

[edit]Screenshot verwijderd, kon niet direct gelinked worden. Zie link voor de screenshots.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

marshallq schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:20:
Boulder Dash ?

Klinkt een beetje als dat soort games. BD , maar ook b.v. Supaplex oid.
@ boven :
Great minds think alike ! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Khaine op 31-01-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:32:
[...]

Link voor meer info.

[edit]Screenshot verwijderd, kon niet direct gelinked worden. Zie link voor de screenshots.
Dit is hem, bedankt voor de info _/-\o_

Heb zelf nog even een link googled met 30 speelbare maps uit het orgineel (java):
http://web.telia.com/~u60607129/flashbier.html

Kan me nog goed herinneren dat ik elk lvl op zijn eigen nummer gesaved had en na elk lvl snel een backup maken op een andere disk (toen kon je nog hele spellen backuppen zonder teveel moeite :7).

[ Voor 17% gewijzigd door marshallq op 01-02-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 21-09 13:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

HuggyB schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Isometrisch.. maar Desert Strike?

[afbeelding]
Jah! Dat is em! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik zoek een spel wat ik iets van 6-8 jaar geleden een keer heb gespeeld.

Het spel leek erg op worms.
wat ik er nog van weet.

Je had bananen bommen, hier kon je dr letterlijk 1000 van tegelijk gooien, (kwamen er allemaal gaten in de grond) je had ook groen spul om gaten weer dicht te maken, soort purschuim.

je moest met een touwtje het level door en elkaar afmaken....

wie o wie waar ik het hier over heb?
is het misschien toch een voorloper van worms?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik zoek een spel dat ik een jaar of 6 geleden heb speelt,
Ik weet alleen de naam niet meer en dat vind ik jammer het was namelijk een ownage spel :P
Het leek een beetje op age of ampires, Je kon ook huisjes maken waar dus een mannetje en een vrouwtje in moesten wonen en na een tijdje werd er een baby geboren wat weer opgroeide als soldaat of boer als er een baby geboren werd hoorde je dat ook duidelijk en zat de vrouw met baby voor het huis, Het is geen mooi spel maar wel een leuk spel om jezelf mee te vermaken hehe

Als iemand een idee heeft wil ik dat graag horen

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:59:
Hey allemaal,

Ik zoek een spel dat ik een jaar of 6 geleden heb speelt,
Ik weet alleen de naam niet meer en dat vind ik jammer het was namelijk een ownage spel :P
Het leek een beetje op age of ampires, Je kon ook huisjes maken waar dus een mannetje en een vrouwtje in moesten wonen en na een tijdje werd er een baby geboren wat weer opgroeide als soldaat of boer als er een baby geboren werd hoorde je dat ook duidelijk en zat de vrouw met baby voor het huis, Het is geen mooi spel maar wel een leuk spel om jezelf mee te vermaken hehe

Als iemand een idee heeft wil ik dat graag horen

Groetjes
Volgens mij het meest gezochte spel in dit hele topic : Beasts and Bumpkins.
Afbeeldingslocatie: http://games.kuuluta.com/gamepildid/beastbump11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dat is hem :D:D dank je wel echt :D

Nu je die naam zegt weet ik het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch op het goeie pad zitten is er nog een spel wat ik echt al te lang kwijt ben.

Het speelt zich af in een toren en het is echt al redelijk oud Ik weet er vrij weinig nog maar over omdat ik het al heel lang kwijt ben Ik weet alleen dat het zich in een toren afspeelt en dat je ook bepaalde dingen kan verzamelen en volgens mij zit het wordje tower ook in de naam maar dat weet ik niet zeker
Iemand een idee ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn wonder mensen :P alweer gelijk een goede :D:D dat spel mensen allemaal spelen het is echt de bom :D dank je wel echt

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 19:30

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Extera schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:18:
ik zoek een spel wat ik iets van 6-8 jaar geleden een keer heb gespeeld.

Het spel leek erg op worms.
wat ik er nog van weet.

Je had bananen bommen, hier kon je dr letterlijk 1000 van tegelijk gooien, (kwamen er allemaal gaten in de grond) je had ook groen spul om gaten weer dicht te maken, soort purschuim.

je moest met een touwtje het level door en elkaar afmaken....

wie o wie waar ik het hier over heb?
is het misschien toch een voorloper van worms?
dat is Liero, de beste worms-like game ooit! helemaal fan van.
alvast: onder xp moet je een snelkoppeling naar liero.exe maken met de optie /s erachter, anders start ie niet.

volgens mij is het nu freeware, dus : http://floris.powerflux.be/warez/Liero133.rar

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:32:
[...]

Link voor meer info.

Amiga? Ik speelde deze altijd op de Commodore64

Nostalgie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Ik zoek overigens 2 games. Beiden van de Commodore64.

De 1 is met een mannetje vanaf de zijkant gezien, deze liep rond in een huis waarin allemaal deuren zaten met achter iedere deur een minigame. Het doel van het spel? Geeeeen idee, ik speelde enkel voor de vele leuke minigames :D

De andere is een spel waarbij je zelf een soort level moest opbouwen uit stukjes die lijken op lopende banden e.d. Je kreeg volgens mij maar een bepaald aantal stukjes en moest ervoor zorgen dat een robot ofzo van de ene kant van het level naar de andere kant kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Respectievelijk Lazy Jones en Mr. Robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Cyphax schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:29:
Respectievelijk Lazy Jones en Mr. Robot.
Lazy Jones!!! _/-\o_
Respect dat je die weet adhv m'n beschijving :D

Mr. Robot wist ik wel van dat er iets met een robot was, kan er helaas niet veel van vinden. De enige screen die ik heb weten te vinden blijkt idd wel de goeie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Legion schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:50:
[...]

Lazy Jones!!! _/-\o_
Respect dat je die weet adhv m'n beschijving :D
Zo lang is het nog niet geleden dat ik die voor het laatst even gespeeld heb... :o
Mr. Robot wist ik wel van dat er iets met een robot was, kan er helaas niet veel van vinden. De enige screen die ik heb weten te vinden blijkt idd wel de goeie te zijn.
Natuurlijk is dat de goeie. ;)

Jij kent duidelijk Lemon64 nog niet. :)
Mr. Robot

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 01-02-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
geen idee wanneer het gemaakt is. je zit in een aquarium en je moet guppies kweken. Als deze groot zijn moet je ze verkopen en kan je weer nieuwe kopen. Ook komt er iets van een haai in voor die je guppies opeet. Deze moet je snel killen.

Vriend van me speelde dit spel maar weet niet meer hoe het heet. Volgens mij nog vrij gerecentelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerCow schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:07:
geen idee wanneer het gemaakt is. je zit in een aquarium en je moet guppies kweken. Als deze groot zijn moet je ze verkopen en kan je weer nieuwe kopen. Ook komt er iets van een haai in voor die je guppies opeet. Deze moet je snel killen.

Vriend van me speelde dit spel maar weet niet meer hoe het heet. Volgens mij nog vrij gerecentelijk
Insaniquarium van PopCap ( die trouwens meesterlijke spellen maken ! )

Afbeeldingslocatie: http://www.popcap.com/images/insaniquarium/ss_one.jpg

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik zoek een spel, is makkelijk 7-8 jaar geleden. Het is een adventure game die als demo bij een Duits zeer bekend gamemagazine zat. Het was met blije kleurtjes, heel cartoony ! Ik herinner me een scene in een fitness, met vanalle foute dingen. Iemand die het wat zegt ?

Ook had Microsoft vroeger zo'n soort onderwater shoot'em up die enkel bestond uit FMV en voor die tijd uit veel schijfjes bestond. Rings a bell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Phuncz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:40:
Ik zoek een spel, is makkelijk 7-8 jaar geleden. Het is een adventure game die als demo bij een Duits zeer bekend gamemagazine zat. Het was met blije kleurtjes, heel cartoony ! Ik herinner me een scene in een fitness, met vanalle foute dingen. Iemand die het wat zegt ?

Ook had Microsoft vroeger zo'n soort onderwater shoot'em up die enkel bestond uit FMV en voor die tijd uit veel schijfjes bestond. Rings a bell ?
Die laatste is in ieder geval Deadly Tide.
Dat adventure.. tja dat kan wel vanalles zijn. Heb je niet IETS meer info (mbt hoofdrolspeler bijv)?
Gokje: Toonstruck?

[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 01-02-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:40:
Leisure Suit Larry 6 : Shape up or Slip out ?
Linkje naar screenshot met fitness
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.